Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ViperTim schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 01:40:
Ik kan erover heen gekeken hebben, maar ik lees niks over een fix van de revive bug. Een van de meest vervelende bugs.
Zijn ze mee bezig maar ze hebben het probleem nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 01:39:
Nieuwe feature op battlefieldtracker: Je kunt nu teams maken, dus ik heb even een lijstje van tweakers gemaakt die ik op de friendslist heb staan.
Nou missen er natuurlijk nog een hele stapel mensen, dus wil je er op: stuur even een dm met je origin nick aangezien het lijkt dat er momenteel maar 1 persoon mensen kan toevoegen.

https://battlefieldtracker.com/teams/106/tweakersnet
Ik moet zo te zien toch beter m'n best gaan doen, sta niet in de top 3 :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Nieuwe feature op battlefieldtracker: Je kunt nu teams maken, dus ik heb even een lijstje van tweakers gemaakt die ik op de friendslist heb staan.
Nou missen er natuurlijk nog een hele stapel mensen, dus wil je er op: stuur even een dm met je origin nick aangezien het lijkt dat er momenteel maar 1 persoon mensen kan toevoegen.

Hooah!

Als we zouden willen kunnen we dus bijna een hele 64p server vullen met 'onze mensen'

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 01-02-2017 09:23 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iedereen tegelijkertijd speelt wel. Meestal zijn we blij als we 20 man kunnen krijgen om een heel team op Operations te vullen :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tsurany schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:27:
Als iedereen tegelijkertijd speelt wel. Meestal zijn we blij als we 20 man kunnen krijgen om een heel team op Operations te vullen :D
Misschien er gewoon af en toe 1 in plannen bv. op een vrijdagavond om 20:00.

Ik doe wel mee en dan wachten we met "20 man" op de tegenstander(s). Vervolgens komen er dan natuurlijk weer mensen online en zien dat ze tegen 20 man spelen en gaan gelijk weer weg.... Net zoals de vorige keer toen we met 12-13 man gingen spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Tsurany schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Ik moet zo te zien toch beter m'n best gaan doen, sta niet in de top 3 :'(
<statshoer> Ik ben nr. 1 met skill en met K/D. Yay! </statshoer>

:+

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Misschien er gewoon af en toe 1 in plannen bv. op een vrijdagavond om 20:00.

Ik doe wel mee en dan wachten we met "20 man" op de tegenstander(s). Vervolgens komen er dan natuurlijk weer mensen online en zien dat ze tegen 20 man spelen en gaan gelijk weer weg.... Net zoals de vorige keer toen we met 12-13 man gingen spelen. 8)
Ja klein nadeel, tegenstanders zijn vaak niet zo georganiseerd :'(
Foodie88 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:13:
[...]

#nolife :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Niet als je de infantry K/D bekijkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moglie38
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2024
Zephyer schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:54:
[...]

Sowieso even naar het problemen topic en voor degene die het erover hebben gehad, wellicht bedoelt hij 'in' het spel de 'soort' webpagina waar je in kan klikken naar je loadout, settings etc.?

Bugs... breek me de bek niet open :P
Laatste weken is het rustig en kan ook ik weer lekker knallen, net zoals gisteravond toen we als squad(s) weer eens strak bezig waren :P
Heb gisteren met EA contact gehad. Ligt aan me instellingen van dx12. Moet hem terug zetten naar dx11. Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door de hardware. Door bepaalde combinaties kan men problemen krijgen.

Ga het vanavond uit proberen.

Grtz mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Haha, zegt de level 100 met drie keer zoveel playtime als ik! Gekkie :o
Sissors schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:24:
[...]

Niet als je de infantry K/D bekijkt ;).
Helaas is infantry K/D een waardeloze stat, omdat hier de kills met alle 'wapens' gedeeld worden door ALLE deaths, dus ook de deaths die je in voertuigen hebt gehad. Battlefieldtracker kan het onderscheid namelijk niet maken tussen infantry deaths en vehicle deaths. Dus dat wordt redelijk scheefgetrokken.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

Grappig, sta als enige als pilot in het lijstje. Wel lekker in de middenmoot* XD

Heb overigens al weken niet meer gespeeld... sterker nog, na een lanparty heb ik pas na twee weken m'n computer weer in elkaar gezet :+

*Als sorteren zou werken... wtf is daar mee aan de hand?

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 01-02-2017 10:36 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Grappig, sta als enige als pilot in het lijstje. Wel lekker in de middenmoot* XD

Heb overigens al weken niet meer gespeeld... sterker nog, na een lanparty heb ik pas na twee weken m'n computer weer in elkaar gezet :+

Hij pakt de kit waarmee je het hoogst staat in de rakings als ik het goed zie. Dus iemand anders kan meer pilot score hebben maar omdat hij nog hoger staat in bijvoorbeeld support ranking zal je zien dat hij support is.

En het sorteren gaat gefixt worden, staat op de to-do list op de bugs pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
steveman schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Haha, ik moest wel even lachen toen ik dit las: haal jij op lanparties standaard je computer uit elkaar? :9
Sorteren is inderdaad nog behoorlijk f*cked.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Foodie88 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Haha, ik moest wel even lachen toen ik dit las: haal jij op lanparties standaard je computer uit elkaar? :9
Geblinddoekt Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sSNofhK.gif

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Gooi mij ook eens in die lijst, ben wel benieuwd. Mijn nick is ghighoegha.

Speel eigenlijk altijd in mijn eentje. Misschien dat ik die dischord ook maar eens join. Weet alleen niet of het echt wat voor mij is. Hou er ook wel van mijn eigen pad te trekken zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
ghighoegha schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:31:
Gooi mij ook eens in die lijst, ben wel benieuwd. Mijn nick is ghighoegha.

Speel eigenlijk altijd in mijn eentje. Misschien dat ik die dischord ook maar eens join. Weet alleen niet of het echt wat voor mij is. Hou er ook wel van mijn eigen pad te trekken zeg maar
Het is ongedwongen maar wel heel leuk. Als je samen speelt, zijn er veel voordelen:

- je wint meer :)
- je wordt vaker gerevived, gehealed en krijgt vaker ammo
- er is meer squadplay dan met random teamgenoten
- het is gezellig!

Daarnaast zijn de Tweakers gewoon relaxte gasten! Dus kom vooral eens langs.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Foodie88 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:56:
[...]

Het is ongedwongen maar wel heel leuk. Als je samen speelt, zijn er veel voordelen:

- je wint meer :)
- je wordt vaker gerevived, gehealed en krijgt vaker ammo
- er is meer squadplay dan met random teamgenoten
- het is gezellig!

Daarnaast zijn de Tweakers gewoon relaxte gasten! Dus kom vooral eens langs.
Ohhhh, Foodie88 is verslaafd geworden om met de/die "Discord gekken" mee te (blijven) spelen ;)
Echt heel begrijpelijk, geen idee waarom 8)

[ Voor 5% gewijzigd door NINjak op 01-02-2017 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Stap nooit bij PerlinN0ise in de auto!

[ Voor 84% gewijzigd door CosmicMaik op 01-02-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
[...]

Met skill nu niet meer O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Noes! 8)7

Skill is wel een rare stat! Ik merk dat deze echt enorm fluctueert, alsof de laatste match die je hebt gedaan voor 75% meetelt. Bij mij gaat ie tussen de 400 en 700+ heen en weer - echt bizar!

[ Voor 36% gewijzigd door Foodie88 op 01-02-2017 13:32 ]

BF1 Stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Leuk als iemand op Discord joined, maar vergeet nooit een ding... een gevoelig onderwerp binnen Discord, iets wat tot in de inner circle van de groep is doorgedrongen, iets waardoor je het maakt.. of niet, iets waarmee je vrienden of vijanden maakt, waarmee je een squad in mag of niet... :7

Druk nimmer, nooit, ooit, wanneer je de druk niet kan weerstaan, wanneer de optie je roept, je vraagt om de knop in te drukken, je weerstand bijna weg is .... op 'next deployment' als er Tweaker medics in de buurt zijn.

If you do that, and are on Discord ... it's gonna be a great experience, it's gonna be absolutely fantastic! You will experience THE best heals and resurrections by the Tweaker medics.. they are the best, they are... it's true!

:')

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Zephyer schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:30:
Leuk als iemand op Discord joined, maar vergeet nooit een ding... een gevoelig onderwerp binnen Discord, iets wat tot in de inner circle van de groep is doorgedrongen, iets waardoor je het maakt.. of niet, iets waarmee je vrienden of vijanden maakt, waarmee je een squad in mag of niet... :7

Druk nimmer, nooit, ooit, wanneer je de druk niet kan weerstaan, wanneer de optie je roept, je vraagt om de knop in te drukken, je weerstand bijna weg is .... op 'next deployment' als er Tweaker medics in de buurt zijn.

If you do that, and are on Discord ... it's gonna be a great experience, it's gonna be absolutely fantastic! You will experience THE best heals and resurrections by the Tweaker medics.. they are the best, they are... it's true!

Amen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik
Foodie88 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Noes! 8)7

Skill is wel een rare stat! Ik merk dat deze echt enorm fluctueert, alsof de laatste match die je hebt gedaan voor 75% meetelt. Bij mij gaat ie tussen de 400 en 700+ heen en weer - echt bizar!
Skill blijft altijd lastig te berekenen.
Speel sinds kort operations en daar krijg je echt zo'n hoge score van echt niet normaal.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PNJxRat.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
Zephyer schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:30:

So true... :'( Al zie ik een "maatje" getroffen worden, neer gaan, liggen als ik er net aankom! Dan, ja dan... komt die virtueel rode lap. Op dat moment, alleen op dat moment... riskeer ik mijn (virtueele) leven, een slechtere k/d, ga ik met "bullet time" door/langs vijanden en ben je er net/bijna..., waarschijnlijk om je leven te geven voor die ene soldaat die het gevecht gaat beslissen en dan.......... drukken ze weg :X
Als het een squad maatje is dan..... |:(

Het leven van (meestal) een ingame Medic gaat niet over rozen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ben ik de enige die vind dat vliegtuigen in Bf1 gewoon niet leuk zijn voor de gameplay? Het enige dat de meeste doen is over de punten vliegen, bommen droppen en repeat. Je wordt op goed geluk gekilled door op het verkeerde moment op de verkeerde plek te zijn.

Samen met het feit dat de meeste piloten goede zijn (de slechte worden immers binnen luttele seconden weggeschoten door de goede) wordt het luchtruim vaak gedomineerd door alleen piloten die veel kills kunnen maken. That's it.

Als laatste kan je als infantry er ook niks aan doen, behalve geluk hebben dat de AA ondertussen niet is weggeblazen. En als je al een werkende vind wordt je vrijwel altijd binnen 10 tot 20 seconden gekilled door een sniper.

Meer mensen hier last van of deze mening delen? Nog kans dat dit verbeterd? Ik hoop zoo erg op conquest zonder vliegtuigen... of een wapen waarmee je fatsoenlijke damage mee kan doen , maar dat zal wel nooit gebeuren ben ik bang.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:33
4 supports met een BAR en dat vliegtuig zit redelijk snel aan de grond, toch?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

kazzzdafke schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:
4 supports met een BAR en dat vliegtuig zit redelijk snel aan de grond, toch?
Klopt, 20 man die tegelijkertijd met pistolen schieten misschien ook wel, maar ik zie dat niet erg veel gebeuren helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
Vliegtuigen zijn momenteel alleen leuk voor de piloot, en een pain in the butt voor infantry. Tenminste, er vanuit gaande dat de piloot het leuk vindt om bommen te droppen op een groep rode stipjes.
Ze voegen voor infantry niets toe aan de spelbeleving, want je bent gewoon in 1 klap dood zonder dat je er wat aan kunt doen.

Als je nou de kans zou hebben om weg te rennen wordt het al iets draaglijker. Nu lukt dat alleen als je toevallig een vliegtuig op de minimap aan ziet komen. Zoals eerder in het topic gezegd zou het al schelen als je ze aan kunt horen komen zoals in BF4 zodat je dekking kunt zoeken, tijd hebt om het vuur te openen etc.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RubenDJ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:09:
Vliegtuigen zijn momenteel alleen leuk voor de piloot, en een pain in the butt voor infantry. Tenminste, er vanuit gaande dat de piloot het leuk vindt om bommen te droppen op een groep rode stipjes.
Ze voegen voor infantry niets toe aan de spelbeleving, want je bent gewoon in 1 klap dood zonder dat je er wat aan kunt doen.

Als je nou de kans zou hebben om weg te rennen wordt het al iets draaglijker. Nu lukt dat alleen als je toevallig een vliegtuig op de minimap aan ziet komen. Zoals eerder in het topic gezegd zou het al schelen als je ze aan kunt horen komen zoals in BF4 zodat je dekking kunt zoeken, tijd hebt om het vuur te openen etc.
Is dat niet altijd zo geweest? Vliegtuigen zijn direct enkel leuk voor de piloten. Indirect leveren ze natuurlijk wel wat op als ze met een enkele vlucht een hele groep vijanden kunnen opruimen.

Grootste probleem in Battlefield 1 is inderdaad het geluid, dat is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
Tsurany schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Is dat niet altijd zo geweest? Vliegtuigen zijn direct enkel leuk voor de piloten. Indirect leveren ze natuurlijk wel wat op als ze met een enkele vlucht een hele groep vijanden kunnen opruimen.

Grootste probleem in Battlefield 1 is inderdaad het geluid, dat is echt bagger.
Klopt, wat ik bedoel is dat je in BF4 een heli/jet aan hoorde komen en gewoon tijd had om er een RPG op te mikken of dekking te zoeken indien mogelijk. Of ik dan gekilled wordt in the process is iets anders dan instant dood gaan. Je zag het namelijk aan komen en kon een beslissing maken.

Vind het zelf wel leuk om piloten (of andere vehicle bestuurders) het leven zuur te maken als infantry. Dus in die zin zijn vliegtuigen dan leuk voor infantry. LMG's werken wel goed idd. Heb alleen nog moeite om ze met een tank uit de lucht te schieten. In BF4 lukte me dat vrij aardig maar in BF1 heb ik het truukje nog niet echt gevonden, schiet 9 van de 10 keer mis.

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Paniohitus schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:17:
Ben ik de enige die vind dat vliegtuigen in Bf1 gewoon niet leuk zijn voor de gameplay? Het enige dat de meeste doen is over de punten vliegen, bommen droppen en repeat. Je wordt op goed geluk gekilled door op het verkeerde moment op de verkeerde plek te zijn.

Samen met het feit dat de meeste piloten goede zijn (de slechte worden immers binnen luttele seconden weggeschoten door de goede) wordt het luchtruim vaak gedomineerd door alleen piloten die veel kills kunnen maken. That's it.

Als laatste kan je als infantry er ook niks aan doen, behalve geluk hebben dat de AA ondertussen niet is weggeblazen. En als je al een werkende vind wordt je vrijwel altijd binnen 10 tot 20 seconden gekilled door een sniper.

Meer mensen hier last van of deze mening delen? Nog kans dat dit verbeterd? Ik hoop zoo erg op conquest zonder vliegtuigen... of een wapen waarmee je fatsoenlijke damage mee kan doen , maar dat zal wel nooit gebeuren ben ik bang.
Het verschil in vaardigheid tussen de piloten is inderdaad erg groot. Er zijn maar een paar hele goede, heel veel enorm slechte en daartussenin zit vrij weinig. Op zich geen verkeerde zaak, het laat zien dat het tijd en moeite kost om goed te worden met vliegtuigen. Zelf zit ik aan het goede eind van het spectrum, dus als ik met jullie meespeel hebben jullie de goede piloot mee, niet tegen ;)

De taak van een vlieger kan heel simpel beschreven worden als ergens overheen vliegen, bommen droppen en repeat. Het omvat echter veel meer. Je beschermt je teammates tegen vijandelijke vliegtuigen, je killt snipers op lastige posities, je maakt objectives voor je teammates 'vrij' door ze te bomben, je gebruikt spot flares om je team te supporten (ja, sommige varianten van de vliegtuigen hebben spot flares!), et cetera et cetera. Er zit meer in dan je zou denken. Een goede vliegenier is zeer waardevol voor je team.

Met de opmerking "Je kan er als infanterie helemaal niks aan doen" ben ik het zeker niet eens. Dit is de allereerste Battlefield titel waarin je zélfs met normale wapens schade kan doen aan vliegtuigen en zelfs veel meer dan mensen realiseren. Zoals anderen al hebben vermeld, supports kunnen vliegtuigen helemaal naar de filistijnen knallen. Ik deed het laatst zelf met een BAR en bracht een fighter in één pass maar liefst 33 schade toe! Oftewel, drie man en hij is in één pass neer! Ook K-bullets doen enorm veel schade aan vliegtuigen en kunnen zelfs leiden tot een 'engine disable'. Wanneer de piloot net op dat moment een duikvlucht maakt, is het afgelopen.

Ook de AA turrets kun je gebruiken. Je moet er alleen niet de hele tijd op blijven zitten als een idioot. Gewoon in de buurt wachten en erop springen zodra een vliegtuig bij je in de buurt komt. Vooral ook niet te vroeg beginnen met schieten want dan kan hij gemakkelijk omdraaien en wegkomen. Als laatste redmiddel heb je zelfs nog de AA variant van de artillery truck en dat is de grootste vijand van elk vliegtuig. Die heeft ook nog een groter bereik dan de stationary AA.

Ik heb het al eens eerder gezegd in dit topic maar dit heeft alles te maken met het 'bystander effect'. Iedereen denkt dat een ander het wel zal oplossen (dus per slot van rekening onderneemt niemand actie) maar men klaagt ondertussen wel en geeft aan 'dat er niets aan te doen is'. Ik hoop dat mijn post kan laten zien dat de waarheid wat genuanceerder is :P

Overigens ben ik het zeker eens met de opmerkingen over de audio. Dat is in BF1 gewoon bagger.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Dan heb ik blijkbaar geen Premium Pass want ik zie dat nergens staan. Uiteraard ook logisch omdat ik daarvoor niet betaald heb, maar Origin maakt het knap onduidelijk :s

-

Zojuist weer een cheater tegengekomen, teamzababy vond het nodig om de hacken op Giants Shadow en zo zijn team te helpen aan een overwinning. Want na een paar minuten stond het al 400-100 en kregen ze de Behemoth en zette hij zijn hacks aan. Uiteindelijk 1000-945 verloren door deze speler. En nu komt het, zijn score was met plusminus 80-20 niet extreem en toch gleed hij over het slagveld en maakte kills met van alles en nog wat en redelijk wat headshots. Iedereen en z'n moeder, ook zijn eigen team, hebben hem duidelijk gemaakt dat hij moest oprotten maar hij bleef. Ik hoop dat hij dermate veel gerapporteerd is dat ze hem onderzoeken want ik ben bang dat FF hem niet pakt.
En wanneer je kijkt naar zijn stats page valt er weinig op..
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/teamzababy

[ Voor 6% gewijzigd door RedBad9 op 01-02-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Hey, is de MH weer gebuffed? Net met een potje LOS Rush alleen maar one shots gemaakt :)
Met dubbele kogelschade zijn de Scouts dodelijker dan ooit
nvm... :/

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 01-02-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
De dag afgesloten met een potje 64 man Operations op Ballroom Blitz (defender).

Heerlijk ontspannen vliegen met de fighter en geeindigd met een score van 124 - 5 :+
De vijanden hadden weer eens geen zin om te anti'en.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik begrijp je verhaal. Iedereen die iets killed voegt uiteraard iets toe aan het team, alleen gaat het in dit geval voor een deel om de beleving en gevoel dat je er niks aan kunt doen. Tuurlijk kan je organiseren om vliegtuigen weg te knallen en is zeker niet onmogelijk, maar mijn punt is dat ik telkens dat ik gekilled wordt door een vliegtuig het totaal uit het niets komt en dat maakt het gewoon bagger. Met alles waar ik door gekilled wordt heb ik het gevoel 'had ik opzich iets aan kunnen doen', behalve bij vliegtuigen.

Totaal random, een toevalligheid dat je bijvoorbeeld 10 keer door dezelfde piloot wordt geraakt.

[ Voor 27% gewijzigd door Paniohitus op 01-02-2017 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Paniohitus schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:15:
[...]

Ik begrijp je verhaal. Iedereen die iets killed voegt uiteraard iets toe aan het team, alleen gaat het in dit geval voor een deel om de beleving en gevoel dat je er niks aan kunt doen. Tuurlijk kan je organiseren om vliegtuigen weg te knallen en is zeker niet onmogelijk, maar mijn punt is dat ik telkens dat ik gekilled wordt door een vliegtuig het totaal uit het niets komt en dat maakt het gewoon bagger. Met alles waar ik door gekilled wordt heb ik het gevoel 'had ik opzich iets aan kunnen doen', behalve bij vliegtuigen.

Totaal random, een toevalligheid dat je bijvoorbeeld 10 keer door dezelfde piloot wordt geraakt.
Ik snap jouw gevoel ook wel, hoor. Daar gaat het niet om.

Eén ding is zeker, het geluid is bagger en dat je vliegtuigen niet aan kunt horen komen, is pure onzin. Dat zou best mogen.

Als je vaak gekilled wordt door vliegtuigen, helpt het ook om af en toe omhoog te kijken als je buiten staat en sowieso, niet te dicht op je teammates gaan staan. Piloten gebruiken flares om te zien waar de grote concentraties enemies staan en als je samen met vijf anderen op een kluitje staat, is er een grote kans dat de piloot jou/jullie als doelwit zal gaan gebruiken.

M.a.w., uitspreiden en indien mogelijk, zorgen dat je een dak boven je hoofd hebt. Trench darts, welke door fighter pilots zoals ik gebruikt worden, kunnen totaal geen muren of daken vernietigen dus in een huis met een dak dat nog heel is, ben je veilig.

Als je toevallig een vliegtuig op je af ziet komen voor een run, ren dan haaks op zijn vliegrichting weg, nooit recht naar hem toe of recht van hem af!. De bomber en de attack plane kunnen dan al niet meer genoeg bijsturen om je nog te raken. Een fighter wel, maar daarvoor moet de piloot zijn vliegtuig kortstondig rollen en de darts zijwaarts schieten. Ik doe dat maar er zijn er maar weinig die dat doen in het algemeen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Revision 15 is uit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9nuHnaj.png?1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/71vyyfd.png?1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IA1QUav.png?1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fSyZoeb.png?1

Alweer zo'n grote revision, net als de vorige. Ik zou graag de gouden auto revolver en de blauwe skins voor de fighter en light tank willen hebben.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit gaat voor mij echt veel te ver. Skins voor voertuigen die helemaal niks meer met realisme te maken hebben. Dat past toch totaal niet in zo'n spel? Dit is echt het spel maximaal uitmelken en je fans keihard schofferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Alsof die gouden wapens ergens op sloegen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:45:
Dit gaat voor mij echt veel te ver. Skins voor voertuigen die helemaal niks meer met realisme te maken hebben. Dat past toch totaal niet in zo'n spel? Dit is echt het spel maximaal uitmelken en je fans keihard schofferen.
Jij en ik zijn het daar over eens (met die rare gouden en dazzle skins voor de vehicles) maar dit is precies wat de overgestapte Call of Duty spelers willen. Vergeet niet dat de 'Battlefield crowd' in de minderheid is. Pure marketing ;)

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 10:51:
Alsof die gouden wapens ergens op sloegen :?
True, maar dat merkte je als speler zelf eigenlijk amper aangezien andermans wapen haast niet zichtbaar is in het spel. Dit zijn voertuigen van een aardig formaat, dit valt veel meer op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Paniohitus schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:17:

DICE heeft altijd veel moeite gehad met het vinden van een juiste balans hierin, en DICE is er voor zover ik weet hier nog nooit succesvol in geweest. Waar de balans redelijk was in de eerste retail versie, ging het al snel bergafwaarts met de balans. Het gevolg is altijd dat goede piloten nauwelijks tot niet doodgaan behalve door een andere goede piloot. Met name Operations is door dit gegeven nogal kaputt.

Ik speel Operations dan ook nooit meer. Ik laat het zijn van een schaap om gefarmed te worden door piloten of tankprostituee's graag aan anderen over. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ekstergroen op 02-02-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ekstergroen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:46:
[...]

DICE heeft altijd veel moeite gehad met het vinden van een juiste balans hierin, en DICE is er voor zover ik weet hier nog nooit succesvol in geweest. Waar de balans redelijk was in de eerste retail versie, ging het al snel bergafwaarts met de balans. Het gevolg is altijd dat goede piloten nauwelijks tot niet doodgaan behalve door een andere goede piloot. Met name Operations is door dit gegeven nogal kaputt.

Ik speel Operations dan ook nooit meer. Ik laat het zijn van een schaap om gefarmed te worden door piloten of tankprostituee's graag aan anderen over. :D
Ik kan het hier niet mee eens zijn. In de eerste versie, voor de eerste balance patches, was AA veel te sterk. De range van de AA was zodanig hoog dat je van de spawn van het ene team in de spawn van het andere team kon schieten. Ook deed het enorm veel damage en werd je vliegtuig zodanig heen en weer geschud dat zelfs één of twee hits er al voor konden zorgen dat je zou crashen (je controls reageerden vrijwel niet meer wanneer je werd geraakt).

Eén mannetje in een AA in hun uncap base kon alle vliegtuigen in zijn eentje aan de grond houden. Dat lijkt mij generlei de bedoeling. De stationary AA's zijn bedoeld als 'area denial', niet als totale uitschakeling van de vijandelijke luchtvloot.

Daarna is de range wat naar beneden gebracht om dit beter in lijn te brengen. Dat was een goede update, de balans tussen air en ground was toen goed. In de 15 december patch werd de range van de AA nog eens naar beneden gebracht. Hoewel ik DICE vanuit egoïstisch oogpunt kan bedanken voor deze verdere nerf, was dit helemaal niet nodig en totaal overbodig. De eerdere range was prima. Voor mijn part mogen ze het terugbrengen naar de situatie vóór die patch.

[ Voor 5% gewijzigd door Foodie88 op 02-02-2017 13:26 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:46:
[...]

BF 1943 (xbox360) is wat mij betreft de enige game waar ze de juiste balans te pakken hadden tussen ground/vehicle/airplanes/AA, maar écht doorslaggevend voor het spelverloop zijn vliegtuigen nooit echt geweest.

Gewoon k/d loslaten en lekker raggen, ook in operations, het is toch een casual game en zo kan je hem ook maar het beste benaderen lijkt me. Zolang ze voertuigen/wapens/maps nog willen balanceren voor ALLE maps en ALLE modes en ALLE playercounts, hou je dit gezeik gewoon altijd. Wat OP is in conquest is nutteloos in Rush en irritant in Operations. Daarom afwachten op custom servers maar, het zal wel 1 van de laatste battlefields zijn die ze krijgt, dus moeten we maar maximaal gebruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:59:
[...]

[...]

maar écht doorslaggevend voor het spelverloop zijn vliegtuigen nooit echt geweest.

[...]
*Wrong*

Tiger tanks opblazen met 1 bom uit je Spitfire, tremendous effect, the best :+

Serieus, hoe vaak ik niet vervloekt ben in BF1942 :D

Lekker dan... Wilde eigenlijk gaan landen, maar toen ik een gunner kreeg was ik te druk bezig om hem zover te krijgen dat andere toestel van ons af te laten schieten. *boom*

[ Voor 25% gewijzigd door steveman op 02-02-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

steveman schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 20:05:
[...]

*Wrong*

Tiger tanks opblazen met 1 bom uit je Spitfire, tremendous effect, the best :+

Serieus, hoe vaak ik niet vervloekt ben in BF1942 :D
Kut piloten die in hun vliegtuigjes van kilometers hoogte nog met uitstekende precisie tanks kunnen raken. :+

In BF1 valt het nog wel mee en de vliegtuigen zijn ook leuk om mee te vliegen. Goede piloten kunnen zeker wel wat bijdragen en gelukkig niet meer die irritante scout heli + repareer slaafjes combo's.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:45

Audione0

Strijdt der titanen

Zet mij er ook maar bij, ik speel geregeld.

Nick: audione0

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Toennet 5 potjes gespeeld met tweakers, ik als medic. Ondanks dat het 'saaie' potjes waren, aka geen tegenstand, heb ik me goed geamuseerd. In goeie squads spelen maakt veel uit!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Hmm EA servers offline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nou er is weer eens wat offline. Best vaak, of de ranking is kapot of de servers liggen eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Was vanavond zoiezo heel veel lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb alle DM's weer toegevoegd aan het leaderboard, wil je er bij? Stuur dan even je origin nickname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Zojuist (voor mij) de allereerste cheater gezien die gewoon in de lucht stond de knallen en iedereen afschoot.
"Iwannabanana" hebben we daarbij dan ook direct aangemeld en zijn we uiteindelijk de server uitgestapt.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus hoe zit het nu met de specs van BF1 en wie heeft er problemen met spelen?
En dan bedoel ik echt de pc spelers alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 03:11:
dus hoe zit het nu met de specs van BF1 en wie heeft er problemen met spelen?
En dan bedoel ik echt de pc spelers alleen.
Dat kan je het beste hier vragen lijkt me: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Foodie88 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:14:
[...]

Ik kan het hier niet mee eens zijn. In de eerste versie, voor de eerste balance patches, was AA veel te sterk. De range van de AA was zodanig hoog dat je van de spawn van het ene team in de spawn van het andere team kon schieten. Ook deed het enorm veel damage en werd je vliegtuig zodanig heen en weer geschud dat zelfs één of twee hits er al voor konden zorgen dat je zou crashen (je controls reageerden vrijwel niet meer wanneer je werd geraakt).

Eén mannetje in een AA in hun uncap base kon alle vliegtuigen in zijn eentje aan de grond houden. Dat lijkt mij generlei de bedoeling. De stationary AA's zijn bedoeld als 'area denial', niet als totale uitschakeling van de vijandelijke luchtvloot.

Daarna is de range wat naar beneden gebracht om dit beter in lijn te brengen. Dat was een goede update, de balans tussen air en ground was toen goed. In de 15 december patch werd de range van de AA nog eens naar beneden gebracht. Hoewel ik DICE vanuit egoïstisch oogpunt kan bedanken voor deze verdere nerf, was dit helemaal niet nodig en totaal overbodig. De eerdere range was prima. Voor mijn part mogen ze het terugbrengen naar de situatie vóór die patch.
Wat mogelijk een simpele oplossing zou zijn, zet AA onder een koepel oid, zodat je alleen geraakt kan worden door close-combat of een goed gemikte bom, maar niet in enkele seconden door een sniper. Maak de respawn wellicht iets sneller en ik vermoed dat vliegtuigen nog steeds een probleem kunnen vormen, maar dat ze meer moeten blijven vliegen over veroverd gebied en anders zelf de kans hebben snel neergeschoten te worden. Laat de bomber een bomber zijn, het is dan hun taak AA uit te schakelen

[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 03-02-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Paniohitus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:22:
[...]

Wat mogelijk een simpele oplossing zou zijn, zet AA onder een koepel oid, zodat je alleen geraakt kan worden door close-combat of een goed gemikte bom, maar niet in enkele seconden door een sniper. Maak de respawn wellicht iets sneller en ik vermoed dat vliegtuigen nog steeds een probleem kunnen vormen, maar dat ze meer moeten blijven vliegen over veroverd gebied en anders zelf de kans hebben snel neergeschoten te worden. Laat de bomber een bomber zijn, het is dan hun taak AA uit te schakelen
Daar zou ik geen moeite mee hebben. De beste fix zou alsnog zijn om de range terug te zetten van 330 naar 400 meter. Op dat moment was air vs ground vrijwel in balans.

De kern van de issue zit ook in het correct balancen tegen 'de gemiddelde piloot'. Voor die is het balanced. Het niveau van een goede is echter zodanig veel hoger dat die vrijwel geen probleem met stationary AA heeft. Je kunt dan gaan balancen rondom die top pilots maar dan laat iedereen het vliegen links liggen behalve zij. Nieuwe(re) spelers willen wel een kans krijgen om iets te doen, zonder direct weggeblazen te worden.

Ik zou het volgende doen:
- respawn time iets verkorten
- met wrench repareerbaar maken
- range terug naar 400 m

Extra bescherming rondom de turret kan, maar hoeft niet. De meeste gunners die er direct afgesniped worden, zitten er de hele tijd op. Je kunt het beste gewoon er naast wachten, totdat het vliegtuig in de buurt komt en dan erop springen. Ook vooral niet te vroeg beginnen met schieten maar wachten totdat het vliegtuig 'the point of no return' voorbij is.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gewoon wat meer bebouwing eromheen zou al helpen. Op sommige maps is dat prima, maar bijvoorbeeld Sinai:

AA bij G is redelijk irrelevant gezien hoe ver het weg is van de rest (en ook volledig open, maar toch irrelevant)

AA bij D staat extreem in het open. Zowel alles vanaf het stadje, vanaf de rotsen bij A/B, de rotsen bij F, en vanaf E, is er rechtstreeks zicht bij die AA. Je team moet wel hard verliezen wil een tegenstander die kunnen gebruiken.

AA bij C is prima voor het team wat vanaf F komt. Er staan gebouwen omheen, vanaf waar ze je dood kunnen schieten, maar dan moeten ze wel in de buurt komen.
Maar andersom, vanaf E, en alle rotsen eromheen, heb je open zicht op die AA en ben je binnen 3 seconde dood.

@Foodie, jij onderschat gigantisch het aantal snipers.

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 03-02-2017 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik dacht, bijna niemand hier ziet een cheater, laat ik eens joinen in spectator-mode en als achtergrond een beetje meekijken. Eerste game die ik bekeek... Klikken op iemand die opviel... oordeel zelf, een cheater of niet?
YouTube: _3F1_ watch his skills

Check ook vanaf hier, je ziet best goed hoe hij snapped en volgt in muren

[ Voor 26% gewijzigd door Paniohitus op 03-02-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Sissors schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:37:
@Foodie, jij onderschat gigantisch het aantal snipers.
Ik speel vooral Operations en daar valt het me mee. Tuurlijk, in elk team zitten er een stuk of wat maar de 50% die sommige mensen noemen, heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien

Prima dat bepaalde mensen sniper gaan om de AA's leeg te schieten maar als dat er teveel zijn, houd je niets meer over. Lege AA maar hun team wordt anderzijds overrompeld omdat er een tekort is aan de andere classes.

Dus per slot van rekening profiteert je team ervan als er veel snipers in het andere team zitten!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Paniohitus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:52:
Ik dacht, bijna niemand hier ziet een cheater, laat ik eens joinen in spectator-mode en als achtergrond een beetje meekijken. Eerste game die ik bekeek... Klikken op iemand die opviel... oordeel zelf, een cheater of niet?

Aan het begin als hij op de trein staat en mensen doodschiet die ik niet kan zien in de video, dat is wel typisch cheater. Al is de kwaliteit van de video niet geweldig, dus ik kan niet goed oordelen.

Verderop zie ik eigenlijk niet heel veel bijzonders. Die Limpet charge is opvallend gezien hij niemand kon zien, maar er was wel een hele hoop op minimap, en ik weet niet of hij die ook kon zien.

@Foodie, vanuit je tank heb je er misschien minder last van, maar je hebt echt geen 50% snipers nodig om een AA zinloos te maken. Een enkele sniper is meer dan voldoende daarvoor. En bijvoorbeeld de rots tussen A en B op Sinai zijn een stuk of 2-3 snipers redelijk normaal. Zelfs als je naast de AA gaat staan en heen en weer rennen, zullen die je uiteindelijk raken.
Natuurlijk heb ik liever de tegenstander vol met snipers dan mijn team, maar dat veranderd er niks aan dat door de belabberde dekking een enkele sniper vaak meer dan zat is om de AA nutteloos te maken. Als hij uberhaupt nog niet weggebombardeerd is.

[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 03-02-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer

Voor het eerst dat ik spectator mode zie, geen idee of het klopt dat jij als spectator geen 'vijanden' ziet lopen want met het eerste filmpje in het begin schiet hij een beetje tussen D en C en schiet hij mensen overhoop, toch dik 250mtr zonder targets te zien? Dat is imho gewoon een cheater.

Tweede filmpje zie ik dat hij niet goed reageert op mensen die de hoek om komen rennen, incl. z'n reload. Daarmee lijkt het erop dat hij niet door muren kijkt? De Limpet is gewoon lachen, mazzel en wellicht goed geluisterd. Hoevaak ik niet mannen op discord die Limpets zie gooien in een huis waarna het hele huis in stort, tja en als er dan net een squad in bivakeerd dan heb je heel wat kills O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Sissors schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:03:
[...]
@Foodie, vanuit je tank heb je er misschien minder last van, maar je hebt echt geen 50% snipers nodig om een AA zinloos te maken. Een enkele sniper is meer dan voldoende daarvoor. En bijvoorbeeld de rots tussen A en B op Sinai zijn een stuk of 2-3 snipers redelijk normaal. Zelfs als je naast de AA gaat staan en heen en weer rennen, zullen die je uiteindelijk raken.
Natuurlijk heb ik liever de tegenstander vol met snipers dan mijn team, maar dat veranderd er niks aan dat door de belabberde dekking een enkele sniper vaak meer dan zat is om de AA nutteloos te maken. Als hij uberhaupt nog niet weggebombardeerd is.
Je blijft echter refereren aan één enkele map: Sinai. Ik vind dat persoonlijk ook een kutmap omdat er inderdaad nergens cover is, de map is veel te open en te leeg en ik vind het sowieso een ongeïnspireerde baggermap, bijna net zo erg als Suez.

Dat is ook één van de redenen waarom ik Oil of Empires eigenlijk nooit speel. Op maps zoals Ballroom Blitz, Monte Grappa en St. Quentin Scar is het veel beter geregeld. AA's staan in greppels, in binnenplaatsjes, achter gebouwen en op heuvels. Dus de line of sight op de AA is daar een stuk slechter. Je kan iemand eraf snipen, maar zeker niet vanaf elk punt in de map.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Foodie88 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:18:
[...]

Je blijft echter refereren aan één enkele map: Sinai. Ik vind dat persoonlijk ook een kutmap omdat er inderdaad nergens cover is, de map is veel te open en te leeg en ik vind het sowieso een ongeïnspireerde baggermap, bijna net zo erg als Suez.
Gezien ik denk dat je hem hebt gemist, ga ik mezelf even quoten:
Sissors schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:37:
Gewoon wat meer bebouwing eromheen zou al helpen. Op sommige maps is dat prima, maar bijvoorbeeld Sinai:
Dus zoals jij noemt, op een Ballroom Blitz heb ik er geen enkel probleem mee. Empire's Edge is een beetje dubbel, sommige zijn compleet open, maar bijvoorbeeld AA bij D daar staat prima.

Maar daarom schreef ik dus specifiek dat ik vind dat AA op sommige maps simpelweg meer dekking nodig hebben (en uberhaupt meer AA misschien, of zoals je schreef minstens sneller respawnen). Ballroom Blitz heeft 6 AA turrets uit mijn hoofd. Sinai heeft er 3, waarvan 1 bij G, dus effectief maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Sissors schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:21:
[...]

Gezien ik denk dat je hem hebt gemist, ga ik mezelf even quoten:

[...]

Dus zoals jij noemt, op een Ballroom Blitz heb ik er geen enkel probleem mee. Empire's Edge is een beetje dubbel, sommige zijn compleet open, maar bijvoorbeeld AA bij D daar staat prima.

Maar daarom schreef ik dus specifiek dat ik vind dat AA op sommige maps simpelweg meer dekking nodig hebben (en uberhaupt meer AA misschien, of zoals je schreef minstens sneller respawnen). Ballroom Blitz heeft 6 AA turrets uit mijn hoofd. Sinai heeft er 3, waarvan 1 bij G, dus effectief maar 2.
Ik heb dat gemist inderdaad. Ik wil wel toegeven dat het op Sinai waardeloos is maar ik speel zelf die map vrijwel niet dus ik heb er niet zoveel ervaring mee.

Het is dus wel duidelijk dat het een map-by-map dingetje is.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Het volgende potje, instant ammo refill cheat? Nouja, 2 potjes beetje gevolgd tussendoor, vermoedelijk al 2 cheaters gespot in 30 minuten beetje checken. Ik vind het zelf wel shocking eigenlijk....
YouTube: Bf1, instant refill gas

[ Voor 14% gewijzigd door Paniohitus op 03-02-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groot nadeel van Operations is dat de attacker vrijwel geen anti air heeft aangezien alle stationaries wel gesloopt zijn na een lang gevecht om een punt.

Dit soort kills zijn dan wel heerlijk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littlebitpwnsu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01-2020
Nice! Ik switch tijdens het vliegen altijd naar de 'aim mode', heb deze gemapped op NUM0, maar zo te zien is het voor jou niet eens nodig om daarmee te richten en schiet je gewoon in 3rd person.

Kwestie van oefenen I guess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:42:
Groot nadeel van Operations is dat de attacker vrijwel geen anti air heeft aangezien alle stationaries wel gesloopt zijn na een lang gevecht om een punt.

[video]
Dit soort kills zijn dan wel heerlijk om te maken.
Heerlijk, al die op elkaar gepakte noobs!

Gisteren ook nog een 110 - 10 tje aangetikt.

Beste tot nu toe waren 129 - 6 en 124 - 5. Ik merkte in beide matches dat ze je aan het einde zó zat zijn dat heel 't team met wapens op je begint te knallen :9 Nog een paar honderd kills en dan zit ik aan m'n 30ste service star voor de fighter.
littlebitpwnsu schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:47:
Nice! Ik switch tijdens het vliegen altijd naar de 'aim mode', heb deze gemapped op NUM0, maar zo te zien is het voor jou niet eens nodig om daarmee te richten en schiet je gewoon in 3rd person.

Vooral bij de fighter is het nice om gewoon 3rd person te vliegen omdat je dan mooi kan zien hoe je darts vliegen. Je krijgt er dan steeds meer gevoel voor, totdat je het bijna blind kunt.

Darts werken anders dan bommen, als in, ze komen met 'kracht' je vliegtuig uit. Je kan dus ook zijwaarts schieten als mensen uit je pad proberen te lopen óf, nog cooler, op de kop onder de behemoth door vliegen en dan de darts omhoog tegen de onderkant schieten!

Als mensen in een lijn staan, trek je op het moment dat je de darts laat vallen scherp omhoog en dan wordt de 'streep' waarin ze vallen langer! Laat de darts van hoog vallen en ze verspreiden zich mooi over een gebied. Allemaal handige trucjes die je in 3rd person veel beter kan beoordelen dan in 1st person.

[ Voor 43% gewijzigd door Foodie88 op 03-02-2017 10:51 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Paniohitus schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:41:
Het volgende potje, instant ammo refill cheat? Nouja, 2 potjes beetje gevolgd tussendoor, vermoedelijk al 2 cheaters gespot in 30 minuten beetje checken. Ik vind het zelf wel shocking eigenlijk....
Moet je eigenlijk met iemand anders checken, want de refill snelheid is redelijk normaal, het enige vreemde is dat hij niet eerst grijs wordt voor hij refilled.

Edit: Ervan uitgaande dat gas 2 tegelijk refillen met ammo pouch ding, ik gebruik altijd frags dus heb geen idee.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 03-02-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik ben geen kenner, dus het is enkel een indruk die ik heb..
Ik zie deze gast ammo pouches neergooien, iets wat eigenlijk iedereen moet doen. Deze dingen geven je instant supply op granaten en AT rockets zover ik weet. Ik vermoed dat dit dan ook geldt voor de gas granaten.
Wat hij doet, doe ik ook met 'normale' granaten, pouches neergooien in een ruimte waar je voor een korte periode doorheen strafed terwijl je nades gooit of AT schiet.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maarrr

YouTube: Belgium vs The Netherlands (2017) ✔

Blijft een spelletje

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2017 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
littlebitpwnsu schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:47:

Inderdaad een kwestie van oefenen. Ik heb nu volgens mij 25 service stars dus meer dan genoeg tijd gehad om te oefenen. Je moet even begrijpen hoe die spikes vallen, hoe ver je moet kantelen om ze meer opzij te gooien en hoe je ze ver vooruit kan werpen door keihard op te trekken. Ik mis af en toe ook nog steeds, of dood maar een enkele vijand waar ik er meer had willen hebben.
In het oogpunt van full disclosure hier de vijf minuten voorafgaand aan die kills:

Zoals je ziet mis ik ook nog regelmatig :+

:P
Zephyer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:53:
[...]
Ik ben kenner, dus het is enkel een indruk die ik heb..
Ik zie deze gast ammo pouches neergooien, iets wat eigenlijk iedereen moet doen. Deze dingen geven je instant supply op granaten en AT rockets zover ik weet. Ik vermoed dat dit dan ook geldt voor de gas granaten.
Wat hij doet, doe ik ook met 'normale' granaten, pouches neergooien in een ruimte waar je voor een korte periode doorheen strafed terwijl je nades gooit of AT schiet.
Het is geen instant resupply, er zit wel nog een bepaalde countdown op maar die is niet heel groot. Als support is het eigenlijk standaard om na een granaat of een andere gadget direct een ammo pouch neer te gooien voor jezelf om zo snel mogelijk nieuwe te hebben. Als support is het dan ook pure waanzin om de crate te verkiezen boven de pouch. Zelfde geld voor de medic, constant zo'n ding neer smijten om jezelf te healen. Zag laatst een filmpje van een medic speler die gewoon een halve minuut lang met 40HP bleef rond rennen. Dat zijn dus echt de spelers die hun class niet begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Zephyer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Ik ben kenner, dus het is enkel een indruk die ik heb..
Ok.., ik kon het niet laten. Ik heb het getest, hij cheat 100% zeker. Het duurt 7 a 8 seconden voordat je nieuwe granaten krijgt ALS je erover heen strafed of blijft staan na het gooien. Zelfs al zit je zonder, moet je altijd even wachten voordat je weer nieuwe krijgt. Hij dropt en heeft direct nieuwe granaten. Check het filmpje maar, meerdere keren achtereen doet hij het.

[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 03-02-2017 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Inderdaad een kwestie van oefenen. Ik heb nu volgens mij 25 service stars dus meer dan genoeg tijd gehad om te oefenen. Je moet even begrijpen hoe die spikes vallen, hoe ver je moet kantelen om ze meer opzij te gooien en hoe je ze ver vooruit kan werpen door keihard op te trekken.
Dat keihard optrekken om de darts naar voren te schieten is zo ontzettend gaaf! De mogelijkheden zijn eindeloos, met voldoende oefening. Het is me zo al eens gelukt om twee mensen in een volledig staand gebouw te killen door de darts door een raam naar binnen te gooien! 8)7

Op de benedenverdieping van de catwalks van het kasteel (Ballroom Blitz) werkt het ook erg goed. Daar heb ik wel eens een vijfdubbele kill gemaakt door de darts naar binnen te gooien.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Foodie88 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:59:
[...]

Ik speel vooral Operations en daar valt het me mee. Tuurlijk, in elk team zitten er een stuk of wat maar de 50% die sommige mensen noemen, heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien

Prima dat bepaalde mensen sniper gaan om de AA's leeg te schieten maar als dat er teveel zijn, houd je niets meer over. Lege AA maar hun team wordt anderzijds overrompeld omdat er een tekort is aan de andere classes.

Dus per slot van rekening profiteert je team ervan als er veel snipers in het andere team zitten!
Die 50% herken ik ook niet. Ik speel uitsluitend OPerations. Ze zijn wel irritant en ik word ook het meeste gesniped van al mijn deaths :-) maar 50% is het niet. Als je bij Operations wel een tegenstander hebt van 50% snipers loop je zo over de mappen heen. Dat is het mooie van Operations vind ik. Het moet wel gebalanceerd zijn anders ga je nooit winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedBad9

Mijn vorige post over een cheater:
RedBad9 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:19:
[...]

Dan heb ik blijkbaar geen Premium Pass want ik zie dat nergens staan. Uiteraard ook logisch omdat ik daarvoor niet betaald heb, maar Origin maakt het knap onduidelijk :s

-

Zojuist weer een cheater tegengekomen, teamzababy vond het nodig om de hacken op Giants Shadow en zo zijn team te helpen aan een overwinning. Want na een paar minuten stond het al 400-100 en kregen ze de Behemoth en zette hij zijn hacks aan. Uiteindelijk 1000-945 verloren door deze speler. En nu komt het, zijn score was met plusminus 80-20 niet extreem en toch gleed hij over het slagveld en maakte kills met van alles en nog wat en redelijk wat headshots. Iedereen en z'n moeder, ook zijn eigen team, hebben hem duidelijk gemaakt dat hij moest oprotten maar hij bleef. Ik hoop dat hij dermate veel gerapporteerd is dat ze hem onderzoeken want ik ben bang dat FF hem niet pakt.
En wanneer je kijkt naar zijn stats page valt er weinig op..
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/teamzababy
In een screen van zijn recent sessions is duidelijk te zien wanneer hij zijn hacks aan had staan. Zonder hacks haalt hij bijvoorbeeld maar een k/d van 0.38

http://imgur.com/gallery/1bsY7

Toch frappant dat deze speler door twee teams, zowel zijn eigen als de onze, gerapporteerd is maar nog steeds gewoon speelt. Al dan niet met cheats/hacks.

In jou voorbeeld is het ook duidelijk, met een M.G.15 a Storm kun je wel op grote afstand kills maken, maar niet zo gemakkelijk en al helemaal niet met bursts. Met die iron sights kun je sowieso nooit ver genoeg inzoomen om iemand op die afstand zo snel en met die precisie te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
YouTube: doubleShottyVsSniper

Snipers... mooi om te benaderen met je dubbelloops.

maar toch een anticlimax :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RedBad9 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:08:

Mijn vorige post over een cheater:
[...]

In een screen van zijn recent sessions is duidelijk te zien wanneer hij zijn hacks aan had staan. Zonder hacks haalt hij bijvoorbeeld maar een k/d van 0.38
Dit doen cheaters ze om hun stats laag (lager) te houden. Gewoon even een paar matches half idlen en je onmogelijke stats zijn weer vereffend met hele slechte stats. Dan lijkt een cheater, puur op stats afgaand, een normale player.

Een cheater met onmogelijk hoge stats wordt er natuurlijk een stuk sneller uitgepikt.

Ik zie een aantal typische cheater dingetjes op zijn profiel.

- Kills gespreid over veel verschillende wapens (weer, maskeren van stats)
- Hij heeft 481 melee kills maar slechts 164 dogtags taken

Dat laatste wil zeggen dat hij waarschijnlijk de killfeed beïnvloedt met z'n hack: hij laat kills met geweren registreren als kills met bepaalde melee wapens. Hij heeft hoge KPMs op z'n melee wapens maar op melee wapens valt dat niet zo op, je hebt je melee wapen immers vaak maar heel even vast.

[ Voor 28% gewijzigd door Foodie88 op 03-02-2017 15:19 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Foodie88 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:11:
[...]

Dit doen cheaters ze om hun stats laag (lager) te houden. Gewoon even een paar matches half idlen en je onmogelijke stats zijn weer vereffend met hele slechte stats. Dan lijkt een cheater, puur op stats afgaand, een normale player.

Een cheater met onmogelijk hoge stats wordt er natuurlijk een stuk sneller uitgepikt.

Ik zie een aantal typische cheater dingetjes op zijn profiel.

- Kills gespreid over veel verschillende wapens (weer, maskeren van stats)
- Hij heeft 481 melee kills maar slechts 164 dogtags taken

Dat laatste wil zeggen dat hij waarschijnlijk de killfeed beïnvloedt met z'n hack: hij laat kills met geweren registreren als kills met bepaalde melee wapens. Hij heeft hoge KPMs op z'n melee wapens maar op melee wapens valt dat niet zo op, je hebt je melee wapen immers vaak maar heel even vast.
Dat is inderdaad precies wat er gebeurde: als ik hem als sniper op 100 meter in mijn vizier van mijn smle had en op hem schoot dan was hij binnen een seconde bij mij en melee killde mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
RedBad9 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:38:
[...]

Dat is inderdaad precies wat er gebeurde: als ik hem als sniper op 100 meter in mijn vizier van mijn smle had en op hem schoot dan was hij binnen een seconde bij mij en melee killde mij.
Waarschijnlijk was hij dus niet bij je, maar schoot hij je gewoon neer :P Alleen zijn hack laat de kill verschijnen als een melee kill.

Interessant weetje: op de hack forums wordt nu gesproken dat er recentelijk bans worden uitgedeeld voor hoge BulletPerShot waarden. Die LMG hackers gebruikten dit om insta-kill te krijgen. Je kunt één schot doen dat 100 damage doet, maar ook 5 schoten van 20 damage. De eerste optie was no-go, omdat FairFight de wapendamage in de gaten houdt. Nu lijkt het erop dat deze BulletPerShot waarde vanaf nu ook in de gaten gehouden wordt en dat de LMG one-shotters (gelukkig) gebanned zullen worden.

De BulletPerShot waarde zit erin voor wapens zoals de Villar Perosa, die is programmatisch identiek aan de Automatico, alleen schiet deze 2 kogels per schot in plaats van 1. Daarom staat er ook maar 25 kogels, terwijl het er in werkelijkheid 50 zijn.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Foodie88 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:43:
[...]

Waarschijnlijk was hij dus niet bij je, maar schoot hij je gewoon neer :P Alleen zijn hack laat de kill verschijnen als een melee kill.

Interessant weetje: op de hack forums wordt nu gesproken dat er recentelijk bans worden uitgedeeld voor hoge BulletPerShot waarden. Die LMG hackers gebruikten dit om insta-kill te krijgen. Je kunt één schot doen dat 100 damage doet, maar ook 5 schoten van 20 damage. De eerste optie was no-go, omdat FairFight de wapendamage in de gaten houdt. Nu lijkt het erop dat deze BulletPerShot waarde vanaf nu ook in de gaten gehouden wordt en dat de LMG one-shotters (gelukkig) gebanned zullen worden.

De BulletPerShot waarde zit erin voor wapens zoals de Villar Perosa, die is programmatisch identiek aan de Automatico, alleen schiet deze 2 kogels per schot in plaats van 1. Daarom staat er ook maar 25 kogels, terwijl het er in werkelijkheid 50 zijn.
Okay okay, als jij het zegt en er verstand van hebt geloof ik je direct. Heb zelf namelijk geen ervaring met hacks maar ik merk het wel wanneer een tegenstander ze gebruikt. Er zit een soort van intuitie bij.

Maar ik vind het maar een kwalijke zaak dat zoiets nog steeds mogelijk is omdat je toch dik betaald voor de game en het de spelervaring enorm naar de knoppen helpt. Ik snap heel goed dat het leuk is om software te ontwikkelen waarmee je kan cheaten, dat is gewoon een leuk project en leerzaam en interessant. Maar ik snap niet dat mensen dat ook daadwerkelijk gaan verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RedBad9 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Okay okay, als jij het zegt en er verstand van hebt geloof ik je direct. Heb zelf namelijk geen ervaring met hacks maar ik merk het wel wanneer een tegenstander ze gebruikt. Er zit een soort van intuitie bij.

Maar ik vind het maar een kwalijke zaak dat zoiets nog steeds mogelijk is omdat je toch dik betaald voor de game en het de spelervaring enorm naar de knoppen helpt. Ik snap heel goed dat het leuk is om software te ontwikkelen waarmee je kan cheaten, dat is gewoon een leuk project en leerzaam en interessant. Maar ik snap niet dat mensen dat ook daadwerkelijk gaan verspreiden.
Ik denk zelf dat het aantal aimbotters wel meevalt in BF1, wallhackers is moeilijk te zeggen. Qua aimbotters heb ik er 3 gezien in 100+ uur speeltijd.

Redelijk wat pagina's terug heb ik er wat lange verhalen over geschreven dus dat doe ik nu niet, maar; ze hadden beter kunnen kiezen voor een combinatie van PunkBuster en FairFight in plaats van alleen FairFight. Dan was de pakkans een stuk hoger geweest, vooral op het gebied van publiekelijk verkrijgbare hacks.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Thanks unfor dat je mij erbij hebt gezet!

Ik zie wel dat mij k/d ratio erg slecht is zeg! Maar kan ook niet anders, ik loop altijd te reviven als een malle, en hier en daar een kill. Toch maar wat minder reviven en mijn kd weer ff op pijl brengen :D

Om 20:00 uur ff spellen mannen en vrouwen?

btw, hoe maak je precies teams met battletracker? ikke nog niet helemaal begrijp :)

[ Voor 11% gewijzigd door Audione0 op 03-02-2017 19:26 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Audione0 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:09:
Thanks unfor dat je mij erbij hebt gezet!

Ik zie wel dat mij k/d ratio erg slecht is zeg! Maar kan ook niet anders, ik loop altijd te reviven als een malle, en hier en daar een kill. Toch maar ff wat minder reviven en mijn kd weer ff op pijl brengen :D

Om 20:00 uur ff spellen mannen en vrouwen?

btw, hoe maak je precies teams met battletracker? ikke nog niet helemaal begrijp :)
Je moet eerst een account aanmaken op die website, dan naar de functie Teams gaan. Daar kan je vervolgens een team aanmaken en mensen aan het team toevoegen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Foodie88 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Je moet eerst een account aanmaken op die website, dan naar de functie Teams gaan. Daar kan je vervolgens een team aanmaken en mensen aan het team toevoegen.
Als ik dit doe dan kan ik het tweakers team niet vinden. Staat niet in de lijst :?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/t6z3ay4wimmrt.jpg

Edit: gevonden

Links bovenin staat "create team"

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3yogxhviwbgmj.jpg

Hoe kun je zien dat je uitgenodigd bent door een member?

[ Voor 17% gewijzigd door Audione0 op 03-02-2017 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Je word niet ergens uitgenodigd, ik voeg de mensen gewoon toe.
Je kunt het leaderboard in mijn sig vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Volgens mij loopt het helemaal mis bij Dice nu.
Operations is bijna geen game bij te joinen.
Half uur gewacht in 1 game...hoogtepunt was 9-10 en daarna liep het weer af doordat mensen weg gingen. UIteindelijke ik oko toen we nog met 5 mensen over waren. OP deze manier is BF1 helemaal niet leuk meer. Ik kan gewoon geen Monte Grappa spelen vanavond omdat de games niet vol raken :S
5x Conquer hell geprobeert en uiteindelijk 1 potje gelukt om vol te krijgen. Heel slecht van Dice dit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zephyer
Altijd fijn een Tweakers squad *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9DX0cf2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8Vf8HjT.jpg

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Ik zat te kijken wat Face Off nu betekent. Schijnbaar de een op een duels dat je tegen je tegen stander aan het schieten bent, ik hem raak en hij mij, maar ik toch win.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Grappig, Tony Hawk deed ook mee

https://www.facebook.com/gamingvid/videos/1226511270731140/

[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 04-02-2017 11:47 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
loewie1984 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:50:
Ik zat te kijken wat Face Off nu betekent. Schijnbaar de een op een duels dat je tegen je tegen stander aan het schieten bent, ik hem raak en hij mij, maar ik toch win.
Op Reddit zijn mensen erover eens dat het slaat op de hoeveelheid headshots maar ik ben het met je eens, datgene wat jij noemt zou logischer zijn geweest.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Kunnen we die limiet van 5 personen niet verwijderen? :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vyDn6wP.jpg

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:22:

[afbeelding]
Dat inderdaad. Ook al een paar keer gehad dat die channel vol zat en er voor de rest niemand was.
Snap ook niet waarom mensen daar gaan zitten, kunnen ze meer dan 4 verschillende stemmen aanhoren niet aan? :X

[ Voor 14% gewijzigd door Tankiej op 04-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak

[afbeelding]
Hmmm, dat is idd. niet slim, was in het begin toch ook maar toen toch bij alle kanalen?
Tankiej schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Dat inderdaad. Ook al een paar keer gehad dat die channel vol zat en er voor de rest niemand was.
Snap ook niet waarom mensen daar gaan zitten, kunnen ze meer dan 4 verschillende stemmen aanhoren niet aan? :X
Tevens ben je aan het gamen met een groepje, kan er niemand meer bij en dus ook niet diegene waarmee je had afgesproken om OOK te schieten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmicMaik

[afbeelding]
Ben zelf juist erg blij dat er maar 5 man in kan. Vandaar dat ik daar altijd in ga zitten. Maar het is even zuur dat je de 6e man was.

Ik praat constant en geef alle informatie door die ik krijg. Als je meer dan vijf man hebt die dat doet is dat totaal niet handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
freak-me-baby schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:45:
Volgens mij loopt het helemaal mis bij Dice nu.
Operations is bijna geen game bij te joinen.
Half uur gewacht in 1 game...hoogtepunt was 9-10 en daarna liep het weer af doordat mensen weg gingen. UIteindelijke ik oko toen we nog met 5 mensen over waren. OP deze manier is BF1 helemaal niet leuk meer. Ik kan gewoon geen Monte Grappa spelen vanavond omdat de games niet vol raken :S
5x Conquer hell geprobeert en uiteindelijk 1 potje gelukt om vol te krijgen. Heel slecht van Dice dit
Had het zelfde afgelopen nacht, eerst met custom games zoals friday with dice server en back to basic, join gewoon stervende servers zonder enige balance en daarna in domination wat na 1 rondje leeg liep.
Heb nog normaal conquest geprobeerd maar na 1 potje van 200 tegen 1000 tickets ben ik maar gestopt.

Lijkt erop dat Dice de playerbase te veel spreid met all die custom server modes zodat er amper volle servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

NLsandman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:55:
[...]

Had het zelfde afgelopen nacht, eerst met custom games zoals friday with dice server en back to basic, join gewoon stervende servers zonder enige balance en daarna in domination wat na 1 rondje leeg liep.
Heb nog normaal conquest geprobeerd maar na 1 potje van 200 tegen 1000 tickets ben ik maar gestopt.

Lijkt erop dat Dice de playerbase te veel spreid met all die custom server modes zodat er amper volle servers zijn.
Sowieso heeft BF1 te weinig content.
Ik mis ribbons, meer wapen met unlocks.
Meer maps etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pykow schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:16:
[...]

Sowieso heeft BF1 te weinig content.
Ik mis ribbons, meer wapen met unlocks.
Meer maps etc.
Ik vind dat medal systeem belachelijk, waarom er een challenge van maken en na zoveel dagen een reset?
Meer mappen gaan wel komen maar het lijkt er op dat ze het gaan spreiden over een langere periode om spelers langer vast te houden en niet alles in 1 jaar releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik vooral merk is dat de diversiteit niet zo groot is. Elke class is echt maar op een enkele manier echt goed in te zetten. Je kan niet bijvoorbeeld een assault met DMR, een medic met een carbine of een scout met een shotgun kiezen. Ook de gadgets zijn wat beperkt en vrijwel iedereen kiest dezelfde samenstelling per class.
Het is redelijk vaak dezelfde herhaling van zetten en te weinig diversiteit in de gameplay om echt lang leuk te blijven.

Pagina: 1 ... 59 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.