Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, DICE geeft aan dat deze serie battlepacks de community favorites zijn. Is dat gebaseerd op gebruik? Want dat kan enorm beïnvloed worden door de drop kans en niet door wat spelers echt prefereren. Of mijn smaak moet echt enorm afwijken van het gemiddelde, echter zie ik toch aardig wat lelijke skins.
Dhrax schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Gelukkig word de top 5 niet standaard bediend. Vaak word de top aangevoerd door vehicle campers/abusers, heeft niks met skill oid te maken. Het systeem is daar gelukkig op aangepast :)
Typische reactie van iemand die zelf nooit in de top 5 staat en bang is niks te krijgen als betere spelers beloond gaan worden.

Een kill levert nog geen 200 punten op. Een flag capture levert je al 1000 punten op, zeker met attack order. Een resupply kan tussen de 20 en 160? punten opleveren. Bandage pouches rondsmijten kan tussen de 1 en 100 punten opleveren. Er is meer dan genoeg aanwezig om tegen een vehicle op te kunnen qua SPM.

De top 5 zit vaak vol met mensen die weten hoe ze het spel moeten spelen. Weten wat hun team helpt en dus punten oplevert. In een voertuig campen levert vrijwel niks op.

[ Voor 65% gewijzigd door Tsurany op 26-01-2017 15:26 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Dhrax schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Gelukkig word de top 5 niet standaard bediend. Vaak word de top aangevoerd door vehicle campers/abusers, heeft niks met skill oid te maken. Het systeem is daar gelukkig op aangepast :)
Wat een negativiteit weer. In Operations of Conquest is het vaak gemakkelijker om als PTFO squaddie medic, assault of support in de top vijf te eindigen dan als piloot. Je kan namelijk geen objectives cappen (wat toch het leeuwendeel van de punten veroorzaakt) en ook zul je weinig tot geen squad punten krijgen. Je moet daarom heel wat objectives leegbombarderen om hoog te eindigen.

Waarom is het toch altijd zo dat het gebruik van vehicles volgens sommigen niets te maken heeft met skill? Als dat zo zou zijn, waarom win ik dan de meeste air vs air gevechten en kill ik meer ground targets dan de meeste piloten? Er zit dus blijkbaar toch een verschil tussen piloten. En ook tussen tankers.

Ik krijg altijd een nare smaak in de mond van dit soort commentaren. Wat betekent volgens jou een 'vehicle camper' of een 'vehicle abuser'?
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:51:
Trouwens, DICE geeft aan dat deze serie battlepacks de community favorites zijn. Is dat gebaseerd op gebruik? Want dat kan enorm beïnvloed worden door de drop kans en niet door wat spelers echt prefereren. Of mijn smaak moet echt enorm afwijken van het gemiddelde, echter zie ik toch aardig wat lelijke skins.
Gezien de hoeveelheid witte skins denk ik dat daar best wat in zit. Maar daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben, hopelijk. Als het onafhankelijk van drops is, moet ik ook toegeven dat mijn smaak afwijkt.

Ik had heel heel graag die zwart-gouden Automatico (The Savoia) gezien. Veel van deze vind ik niet mooi.

[ Voor 24% gewijzigd door Foodie88 op 26-01-2017 15:02 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:00:
Gezien de hoeveelheid witte skins denk ik dat daar best wat in zit. Maar daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben, hopelijk. Als het onafhankelijk van drops is, moet ik ook toegeven dat mijn smaak afwijkt.

Ik had heel heel graag die zwart-gouden Automatico (The Savoia) gezien. Veel van deze vind ik niet mooi.
Je mag hem van me kopen voor 5000 scraps ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:27:
[...]

Je mag hem van me kopen voor 5000 scraps ;)
Hmm, nee. Die heb ik helaas niet. Heb nog wel een mooie witte skin van de Autoloader 8 .35 in de aanbieding. Interesse? In nieuwstaat, niet gebruikt. Plastic zit er nog omheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Foodie88 op 26-01-2017 15:35 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:34:
[...]

Hmm, nee. Die heb ik helaas niet. Heb nog wel een mooie witte skin van de Autoloader 8 .35 in de aanbieding. Interesse? In nieuwstaat, niet gebruikt. Plastic zit er nog omheen.
Die kan je ook voor de 8.25 gebruiken, dat is nog wel wat toch? En anders bewaren tot die wapens gebuffed worden *fingers crossed*.

Even heel wat anders. Gisteravond met twee man van hier Bad Company 2 gespeeld. Dan merk je wel hoe ver de game gekomen is qua infantry combat. Bad Company 2 voelde veel stroperiger aan, bewegingen een stuk minder vloeiend en door een landschap heen springen en duiken is niet goed te doen.

Wel merk je dat het spel ook een stuk simplistischer is geworden. Voornamelijk met zaken als damage indicatoren. In een 1vs1 gevecht weet je nu precies hoeveel health de vijand heeft en of je hem eenvoudig af kan maken met een pistol of niet. Dat zorgt er voordat je veel minder snel dekking hoeft te zoeken in twijfelachtige situaties. Of dat je merkt dat een granaat twee vijanden raakt omdat je opeens 120 damage punten krijgt. Dat had je anders nooit geweten.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 26-01-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Die kan je ook voor de 8.25 gebruiken, dat is nog wel wat toch? En anders bewaren tot die wapens gebuffed worden *fingers crossed*.
Dat klopt. Maar ik bedoelde wit als in, van de witte rarity - niet zo'n stoere ivoorkleurige :P Van de Autoloading heb ik overigens een legendary, de mahonie/blued steel uitvoering. Overigens een best lekker wapen, die .25. Mijn favoriet naast de M1907 Sweeper voor de 'aggressieve medic'.
Even heel wat anders. Gisteravond met twee man van hier Bad Company 2 gespeeld. Dan merk je wel hoe ver de game gekomen is qua infantry combat. Bad Company 2 voelde veel stroperiger aan, bewegingen een stuk minder vloeiend en door een landschap heen springen en duiken is niet goed te doen.
Dat was samen met Deloeks en met mij ;) . Bad Company voelt inderdaad wat houteriger aan dan het vloeiende, snelle vanaf BF3. BF1 heeft alles nog net in een iets hogere versnelling gezet. Wel merk ik duidelijk het verschil tussen de hogere verticale recoil in BC2 enerzijds en de hoge 'random deviation' van BF1 anderzijds. In BC2 kon je je gun accurater maken door de muis naar beneden te trekken, in BF1 gaat de spread alle kanten op dus heeft dat geen zin.
Wel merk je dat het spel ook een stuk simplistischer is geworden. Voornamelijk met zaken als damage indicatoren. In een 1vs1 gevecht weet je nu precies hoeveel health de vijand heeft en of je hem eenvoudig af kan maken met een pistol of niet. Dat zorgt er voordat je veel minder snel dekking hoeft te zoeken in twijfelachtige situaties. Of dat je merkt dat een granaat twee vijanden raakt omdat je opeens 120 damage punten krijgt. Dat had je anders nooit geweten.
Ik ben dat eerlijk gezegd nooit gewend geworden omdat ik in eerdere titels alleen maar hardcore gespeeld heb, dus geen 3D spotting, geen health bars en geen regeneration e.d. Voor mij voelt BF1 en dan helemaal in normal mode dus redelijk arcadey aan maar dat is niet per sè verkeerd, ik kan het prima hebben. Je wordt gewoon wat meer aan het handje gehouden dus dat is met name voor nieuwere players handig. Het is wat 'toegankelijker'.

De TTK van BC2 hardcore komt redelijk overeen met BF1 normal mode, dus dat voelt voor mij prima aan. Wij, als in de groep waarmee ik van toen tot nu nog steeds samen speel, hebben altijd geopperd dat een lage TTK de skill gap vergroot. Een lage TTK maakt het beter mogelijk om in je eentje meerdere vijanden tegelijkertijd te killen, indien je ze verrast of sneller bent dan zij. Bij een te hoge TTK komt het vaak voor dat je vijand #1 nog niet eens dood hebt of twee man draaien zich om en killen je. Daarom waren wij altijd wel fan van hardcore. Als je goed was, kon je van dat verschil gebruik maken en zelfs winnen als je outnumbered was.

Daarnaast vind ik 'doritos', of in BF1 'flippos' als je die nog kent, altijd nog goedkoop. Het komt zo vaak voor dat je een dorito door rook, gas, o.i.d. ziet en dat je zo iemand killt terwijl je z'n 'poppetje' helemaal niet kan zien. Ach ja, ik ben geen moraalridder dus ik maak er gretig gebruik van maar toch voelt het verkeerd.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:06:
Ik ben dat eerlijk gezegd nooit gewend geworden omdat ik in eerdere titels alleen maar hardcore gespeeld heb, dus geen 3D spotting, geen health bars en geen regeneration e.d. Voor mij voelt BF1 en dan helemaal in normal mode dus redelijk arcadey aan maar dat is niet per sè verkeerd, ik kan het prima hebben. Je wordt gewoon wat meer aan het handje gehouden dus dat is met name voor nieuwere players handig. Het is wat 'toegankelijker'.

De TTK van BC2 hardcore komt redelijk overeen met BF1 normal mode, dus dat voelt voor mij prima aan. Wij, als in de groep waarmee ik van toen tot nu nog steeds samen speel, hebben altijd geopperd dat een lage TTK de skill gap vergroot. Een lage TTK maakt het beter mogelijk om in je eentje meerdere vijanden tegelijkertijd te killen, indien je ze verrast of sneller bent dan zij. Bij een te hoge TTK komt het vaak voor dat je vijand #1 nog niet eens dood hebt of twee man draaien zich om en killen je. Daarom waren wij altijd wel fan van hardcore. Als je goed was, kon je van dat verschil gebruik maken en zelfs winnen als je outnumbered was.

Daarnaast vind ik 'doritos', of in BF1 'flippos' als je die nog kent, altijd nog goedkoop. Het komt zo vaak voor dat je een dorito door rook, gas, o.i.d. ziet en dat je zo iemand killt terwijl je z'n 'poppetje' helemaal niet kan zien. Ach ja, ik ben geen moraalridder dus ik maak er gretig gebruik van maar toch voelt het verkeerd.
De oplossing is de classic mode waarbij de settings vergelijkbaar zijn met BF2.
Kort samengevat:

No 3D spotting: Spotting an enemy will not make a triangle-shaped icon appear above the enemy’s head in Classic Mode. Spotted enemies will however be visible on the mini-map as usual.

Health and no regeneration: In Classic Mode, the health level is the same as in the Normal preset. However, the health of a soldier or a vehicle will not regenerate automatically, making Medpacks and Repair Tools even more crucial. Make sure to have the Engineer and Assault players nearby!

Squad leader spawn: Your squad leader is now your lifeline to jumping into the heat of battle as you can’t spawn on your other squad members. Move as a squad and protect your squad leader in order to maintain the upper hand!

Reloading: As every good Battlefield player knows: every bullet counts. In Classic Mode this is truer than ever, since a reload results in the loss of any remaining bullets in your mag. Grab a Support player with an Ammo box and hang tight to him if you want to keep pumping out bullets!

No third-person vehicle cam: Jumping into a thrilling Classic Mode dogfight or tank battle? Then prepare to rely on your skills piloting vehicles in first person – and first person only.

Verhoogt de noodzaak tot teamwork en goed opletten zonder dat de game teveel een kwestie van campen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:13:
[...]

De oplossing is de classic mode waarbij de settings vergelijkbaar zijn met BF2.
Kort samengevat:

No 3D spotting: Spotting an enemy will not make a triangle-shaped icon appear above the enemy’s head in Classic Mode. Spotted enemies will however be visible on the mini-map as usual.

Health and no regeneration: In Classic Mode, the health level is the same as in the Normal preset. However, the health of a soldier or a vehicle will not regenerate automatically, making Medpacks and Repair Tools even more crucial. Make sure to have the Engineer and Assault players nearby!

Squad leader spawn: Your squad leader is now your lifeline to jumping into the heat of battle as you can’t spawn on your other squad members. Move as a squad and protect your squad leader in order to maintain the upper hand!

Reloading: As every good Battlefield player knows: every bullet counts. In Classic Mode this is truer than ever, since a reload results in the loss of any remaining bullets in your mag. Grab a Support player with an Ammo box and hang tight to him if you want to keep pumping out bullets!

No third-person vehicle cam: Jumping into a thrilling Classic Mode dogfight or tank battle? Then prepare to rely on your skills piloting vehicles in first person – and first person only.

Verhoogt de noodzaak tot teamwork en goed opletten zonder dat de game teveel een kwestie van campen wordt.
Ik ben er mee bekend, hoewel zelf nooit gespeeld. Goede zaak, dit is hardcore maar dan zonder de reduced health. Voor BF1 lijkt me dit prima, maar instinctief zeg ik dat ik een probleem zou hebben met spongy enemies in BF3 en BF4.

Destijds hoorde ik dat ook veel, "Hardcore is for campers". Maar als 100% hardcore speler kan ik toch aangeven dat dat niet waar is. De mensen die in hardcore mode campen, zouden dat in normal mode ook doen. Echter werd er juist vrij aggressief gespeeld (in BC2, BF3 en BF4). De campende snipers verloren het van snipers zoals ik, die het quick en dragscopen onder de knie konden krijgen. Hoewel we gewoon rondliepen, mikten wij sneller dan zij en wisten ze keer op keer uit te schakelen.

Overigens zie ik wel een verschil met BF1. Dat houd ik liever op de normale damage/health, omdat het verschil in performance tussen de sniper en niet-sniper wapens te groot is. De altijd one-hit-kill bodyshot zou in dit geval de wapens in een te sterke onbalans brengen. Hardcore in eerdere Battlefields was ook niet echt balanced, maar met assault wapens die ook met wat kunde de sniper-range konden aantikken, was dat geen probleem.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:30:
[...]

Ik ben er mee bekend, hoewel zelf nooit gespeeld. Goede zaak, dit is hardcore maar dan zonder de reduced health. Voor BF1 lijkt me dit prima, maar instinctief zeg ik dat ik een probleem zou hebben met spongy enemies in BF3 en BF4.

Destijds hoorde ik dat ook veel, "Hardcore is for campers". Maar als 100% hardcore speler kan ik toch aangeven dat dat niet waar is. De mensen die in hardcore mode campen, zouden dat in normal mode ook doen. Echter werd er juist vrij aggressief gespeeld (in BC2, BF3 en BF4). De campende snipers verloren het van snipers zoals ik, die het quick en dragscopen onder de knie konden krijgen. Hoewel we gewoon rondliepen, mikten wij sneller dan zij en wisten ze keer op keer uit te schakelen.

Overigens zie ik wel een verschil met BF1. Dat houd ik liever op de normale damage/health, omdat het verschil in performance tussen de sniper en niet-sniper wapens te groot is. De altijd one-hit-kill bodyshot zou in dit geval de wapens in een te sterke onbalans brengen. Hardcore in eerdere Battlefields was ook niet echt balanced, maar met assault wapens die ook met wat kunde de sniper-range konden aantikken, was dat geen probleem.
Waar het mis gaat is dat snipers een one shot kill wapen worden. Ze hoeven dus veel minder goed te mikken en kunnen dus veel afwachtender gaan spelen. Dan hoeft het van mij gelijk al niet meer. Dat soort spelers hoeft het leven niet nog makkelijker gemaakt te worden.
Ik snap niet waarom DICE het nooit bij de BF2 modus heeft gehouden, dat werkte echt veel beter dan alles wat erna kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:49:
[...]

Waar het mis gaat is dat snipers een one shot kill wapen worden. Ze hoeven dus veel minder goed te mikken en kunnen dus veel afwachtender gaan spelen. Dan hoeft het van mij gelijk al niet meer. Dat soort spelers hoeft het leven niet nog makkelijker gemaakt te worden.
Ik snap niet waarom DICE het nooit bij de BF2 modus heeft gehouden, dat werkte echt veel beter dan alles wat erna kwam.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Je kan júist aggressiever spelen als het wapen OHK in de chest is. Je hoeft immers niet meer op een heel klein doel, het hoofd, te richten maar kan nu ook een snelle dragscope in de richting van iemands bovenborst doen. Daarom speelde bijvoorbeeld in BF3 het merendeel van de aggressive recons hardcore.

Te sterk t.o.v. van de reguliere wapens zijn de snipers nooit geweest, omdat andere wapens ook mee omhooggetrokken werden door de 60 i.p.v. 100 health. De assault class had een hoop goddelijke wapens zoals de M16 en AEK (BF3/BF4) en de ACE23 (BF4). Daar kon je prima een sniper mee killen op afstand. Als je hem maar raakt voordat hij jou raakt, flincht hij al zo erg dat hij je niet meer kan raken.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kunnen andere mensen je k/d ratio zien? Heb al een lange tijd niet gespeeld maar kan me herinneren dat ik alleen die van mezelf kon zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
yinx84 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:30:
Kunnen andere mensen je k/d ratio zien? Heb al een lange tijd niet gespeeld maar kan me herinneren dat ik alleen die van mezelf kon zien...
Ja dat kan. Via deze website:

https://battlefieldtracker.com/

Gisteren kwam ik overigens m'n 3e confirmed cheater tegen. Hij hield zich nogal rustig qua hoeveelheid kills, maar de eerste keer dat hij op me schoot, had ik al het idee dat er iets niet in de haak was. Ik kwam om de hoek en letterlijk een kwart seconde nadat ik voor hem zichtbaar was, hoorde ik al twee headshotgeluiden op mezelf (afkomstig van hem)... met een LMG, staand zonder bipod, van 70 meter afstand... verdacht.

Toen zijn stats gechecked en daar bleek wel uit dat hij een cheater was. Op sommige (non-sniper) wapens had hij meer dan 50% headshot-kill rate. Ook een zeer hoge accuracy. Ik zei op Discord dat ik zeker wist dat die kerel een hacker is. Eén van de Tweakers typte vervolgens in de in-game chat dat hij een cheater was. Hij verlaatte direct de server 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Foodie88 op 27-01-2017 10:11 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:57
Yes, gisteravond eindelijk een potje m'n teammaten zover gekregen op vliegtuigen te schieten.. en jawel, de een na de ander ging neer met geweervuur en/of de piloot/gunner werd eruit geschoten. AA-truck lijkt overigens wel een grotere range te hebben dan AA-stationary?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
NiGeLaToR schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:17:
Yes, gisteravond eindelijk een potje m'n teammaten zover gekregen op vliegtuigen te schieten.. en jawel, de een na de ander ging neer met geweervuur en/of de piloot/gunner werd eruit geschoten. AA-truck lijkt overigens wel een grotere range te hebben dan AA-stationary?
Small arms fire werkt inderdaad verassend goed tegen vliegtuigen maar vrijwel niemand doet het.

Dat klopt. De stationary heeft een range van 330 meter, terwijl de AA truck een range van 400 meter heeft. Vóór de 15 december patch was dit gelijk aan elkaar.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inoble
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-06 21:07

Inoble

Denkt Koning te zijn

Weet iemand misschien waar je een server kan huren voor Battlefield 1?
Dacht dat Google mijn beste vriend was maar kom er niet echt uit. Heb trouwens al op de site van Battlefield zelf gekeken maar daar wordt ik er ook niet echt wijzer van.

No guts, no glory| Nikon D610/Z50 Tamron SP 15-30 F2.8, 90 F2.8 macro, Sigma 150-500 Nikon 50 1,4G, 70-210 F4, SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Inoble schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:20:
Weet iemand misschien waar je een server kan huren voor Battlefield 1?
Dacht dat Google mijn beste vriend was maar kom er niet echt uit. Heb trouwens al op de site van Battlefield zelf gekeken maar daar wordt ik er ook niet echt wijzer van.
Servers huren kan alleen van EA zelf, via het in het spel ingebouwde Rent-a-server programme. Helaas is het nog duur, zeer brak en ontbreken nog veel features. Ik zou het daarom vooralsnog niet aanraden en wachten op een update.

Ik vind het erg jammer dat geldwolf EA deze route heeft gekozen. Wel mooi voor hen natuurlijk, ze hebben hiermee het monopolie op Battlefield 1 servers toegeëigend en kunnen zo (vrijwel) hun eigen prijs bepalen. Ook hebben ze, indirect, tools zoals ProCon de deur gewezen. Ten nadele van de gebruikers, want nu moet DICE deze tools zelf maken en ook nog eens in-game. Helaas heeft DICE het idee dat ze het wiel beter opnieuw kunnen uitvinden met dit soort dingen, ook als we kijken naar de hardcore modus in BF1...

[ Voor 30% gewijzigd door Foodie88 op 27-01-2017 12:36 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
De meeste tools m.b.t. balancing kan ik missen als een boer met kiespijn. Hoe vaak ik in BF4 wel niet uit een squad ben getrokken of aan het eind van de ronde naar het andere team ben gezet... 8)7

Vind het zo wel lekker eigenlijk. Geen gezeur met gekke regeltjes en badmins. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Lekker hoor. Lekker bezig als aanvallend team om de volgende ronde als defender te beginnen. Blijken alle spelers random gehusseld te zijn, waardoor het team waar je inzit ineens uit blueberries bestaat. 8)7 :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Wiking
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-11-2024
Zijn de servers down? Kan niet meer inloggen. Jullie ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Von Wiking schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:10:
Zijn de servers down? Kan niet meer inloggen. Jullie ook last van?
Jup helaas wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
ja, hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Uffeltje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 18:27:
De meeste tools m.b.t. balancing kan ik missen als een boer met kiespijn. Hoe vaak ik in BF4 wel niet uit een squad ben getrokken of aan het eind van de ronde naar het andere team ben gezet... 8)7

Vind het zo wel lekker eigenlijk. Geen gezeur met gekke regeltjes en badmins. :)
Ja daar kan ik me ook wel een beetje in vinden, ben in BC2 en BF3 voldoende gebanned van servers door 'badmins' en op rare Duitse servers gezeten met rare Duitse regeltjes.

Er waren inderdaad heel wat servers die hun regels en setup zo zetten dat het ze zelf het beste uitkwam.
"Ik kan wapen X en wapen Y niet counteren maar ben er ook niet goed mee, dus die twee disallowen we wel op onze servers. Ook zet ik de sniper limit op 1 of 2 per team, want ik kan zelf toch niet snipen. Hebben we er meteen vrijwel geen last meer van." 8)7
Er waren zelfs servers waarbij de recon class helemaal was uitgeschakeld.

Wij hadden hier zo'n tabak van dat we dan júist expres de regels gingen overtreden. Geen rockets on infantry? Ok, we nemen allemaal engineer en gaan alleen maar raketten schieten! Dat was echt hilarisch. De ban kwam uiteraard wel, maar ja, op zo'n server wilden we toch niet spelen dus dat maakte niks uit.

Echter heeft het huidige systeem ook tot gevolg dat vrijwel niemand een server huurt en dat heeft weer tot gevolg dat niemand actief cheaters en griefers kan kicken/bannen van servers. Dat vind ik wel jammer. Niet dat er daar heel veel van zijn maar toch.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Foodie88 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:14:
[...]

Ja daar kan ik me ook wel een beetje in vinden, ben in BC2 en BF3 voldoende gebanned van servers door 'badmins' en op rare Duitse servers gezeten met rare Duitse regeltjes.

Er waren inderdaad heel wat servers die hun regels en setup zo zetten dat het ze zelf het beste uitkwam.
"Ik kan wapen X en wapen Y niet counteren maar ben er ook niet goed mee, dus die twee disallowen we wel op onze servers. Ook zet ik de sniper limit op 1 of 2 per team, want ik kan zelf toch niet snipen. Hebben we er meteen vrijwel geen last meer van." 8)7
Er waren zelfs servers waarbij de recon class helemaal was uitgeschakeld.

Wij hadden hier zo'n tabak van dat we dan júist expres de regels gingen overtreden. Geen rockets on infantry? Ok, we nemen allemaal engineer en gaan alleen maar raketten schieten! Dat was echt hilarisch. De ban kwam uiteraard wel, maar ja, op zo'n server wilden we toch niet spelen dus dat maakte niks uit.

Echter heeft het huidige systeem ook tot gevolg dat vrijwel niemand een server huurt en dat heeft weer tot gevolg dat niemand actief cheaters en griefers kan kicken/bannen van servers. Dat vind ik wel jammer. Niet dat er daar heel veel van zijn maar toch.
Met dat laatste heb je inderdaad een goed punt. Gelukkig lijkt Fairfight zijn werk redelijk te doen, zelf ben ik in 100+ uur nog geen cheater tegengekomen. Kan natuurlijk geluk zijn, maar toch. De ervaring is voor mij in ieder geval beter dan redelijk vaak van servers geband worden omdat iemand het niet naar zijn zin heeft. Die keer dat ik misschien wel een cheater tegen zal komen switch ik wel van server.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Uffeltje schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:38:
[...]

Met dat laatste heb je inderdaad een goed punt. Gelukkig lijkt Fairfight zijn werk redelijk te doen, zelf ben ik in 100+ uur nog geen cheater tegengekomen. Kan natuurlijk geluk zijn, maar toch. De ervaring is voor mij in ieder geval beter dan redelijk vaak van servers geband worden omdat iemand het niet naar zijn zin heeft. Die keer dat ik misschien wel een cheater tegen zal komen switch ik wel van server.
Als je de BF forums moet geloven, is er echt in de helft van alle potjes wel minstens één cheater. Dat is echter onzin, die mensen zijn gewoon te noob om te bepalen wat nu wel of niet een cheater is. Dat heeft te maken met een verkeerd inschatten van hun eigen vaardigheden; die denken gewoon dat niemand beter dan hen kan zijn, dus moet het wel een cheater zijn. Wat je ook vaak ziet (en helaas ook onder admins in eerdere titels) is dat ze puur aan de hand van K/D bepalen of je cheat. 30 - 0? Ok, ban, want dat 'kan niet zonder cheats'.

Zelf ben ik er in ongeveer 100 uur speeltijd drie tegengekomen. Ook de enige drie die ik ooit heb verdacht en kon ook alle drie met stats bevestigen. Dat vind ik persoonlijk niet veel. Uiteraard zijn er public wallhacks die je eigenlijk nooit zal opmerken, maar ja, nog eigenlijk nooit spelers tegengekomen die steeds beter/sneller waren als ze me tegenkwamen. Dus als er wallhackers tussen zaten, dan is het mooi triest dat ik ondanks dat nog steeds beter ben dan hen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Foodie88 op 28-01-2017 13:57 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Nou ik denk dat ik het aantal cheaters ook nog op 2 handen kan tellen. Toevallig zonet nog een, stond op een random potje conquest iets van 80-8 zonder medics en met alleen de M.G. 15 a suppressive. schoot alles raak zonder bi-pod op elke afstand, zelfs zijn medespelers waren kwaad op hem omdat het zo duidelijk was.
Maar het was een spannende pot en wat hij deed zorgde precies voor de kanteling.
Checkt FairFight realtime alle stats? Want ik verbaasde mij erover dat FF niet ingreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
RedBad9 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:00:
Nou ik denk dat ik het aantal cheaters ook nog op 2 handen kan tellen. Toevallig zonet nog een, stond op een random potje conquest iets van 80-8 zonder medics en met alleen de M.G. 15 a suppressive. schoot alles raak zonder bi-pod op elke afstand, zelfs zijn medespelers waren kwaad op hem omdat het zo duidelijk was.
Maar het was een spannende pot en wat hij deed zorgde precies voor de kanteling.
Checkt FairFight realtime alle stats? Want ik verbaasde mij erover dat FF niet ingreep.
FF kan het soms niet zien, windowed spelen met layout eroverheen schijnt niet detecteerbaar te zijn... :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:05:
[...]

FF kan het soms niet zien, windowed spelen met layout eroverheen schijnt niet detecteerbaar te zijn... :X
Dan heb je het over screenshots. Fairfight gebruikt ook statistiek om hackers te detecteren. Dat zal denk ik niet direct gebeuren denk ik maar enkel na meerdere games en controle van een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
RedBad9 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:00:
Fairfight heeft een x aantal uur speeltijd nodig om in te grijpen, aimbot kan bv automatisch omdat
fairfight dat kan zien in de telemetry maar ik geloof dat dice dat niet heeft aanstaan.
Mocht een speler verdacht zijn dan merkt fairfight hem op en meld dit, een dice anticheat medewerker gaat diegene observeren en beslist dan over de ban.
Bij een report doet dice het zelfde, ze gaan de telemetry bekijken.

Heb in 60 uur nog maar 1 cheater gezien die obvious was namelijk de ontzichtbare waarvan je alleen het wapen ziet, wel wat verdachte wallhackers gezien maar die kan fairfight niet zien.

Wat ik veel opmerk zijn netcode fouten, ik speel nu alleen maar back to basic en dan merk je bv dat met die bolt wapens dat 2 shots in 1 keer binnen komen, als je dat niet weet is het net of diegene aan het cheaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hoe komt het dat ik maar 1 primary weapon in basic kan kiezen en andere mij constant snipen met een gewher 98?

2e vraag: hoe komt het dar ik regelmatig iemand 134 damage doe maar die niet neer gaat?

[ Voor 29% gewijzigd door kazzzdafke op 29-01-2017 11:19 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:18:
Hoe komt het dat ik maar 1 primary weapon in basic kan kiezen en andere mij constant snipen met een gewher 98?
Ieder land heeft zijn eigen wapen.
2e vraag: hoe komt het dar ik regelmatig iemand 134 damage doe maar die niet neer gaat?
Dan raak je of twee mensen of hij heeft een medipack neergegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

kazzzdafke schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:18:

Die back to basic dan krijg je alleen het wapen van dat leger.. dus duitsers het duitse wapen, italianen een andere... Of dat altijd eerlijk is qua balance.. daar lopen de meningen van uiteen :)

Je kunt prima >100 damage doen... alleen is dat dan niet op 1 persoon geweest maar bv. 70 op de één en 60 op een ander.

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
FairFight flagt iemand op basis van statistieken, een medewerker van FairFight gaat dan naar die persoon kijken. Het kan dan inderdaad ook een screenshot maken en bepaalde hacks hebben de mogelijkheid om de screenshot 'clean' te laten terugkomen. Dat doen ze door kortstondig de overlay uit te schakelen, of extern de overlay over de gamewindow heen te projecteren.

Anderen sturen ook een zwarte screenshot terug maar dat is een dead giveaway, aangezien dat alleen maar kan als een programma er mee zit te sjoemelen.

Overigens zijn er legit players gebanned door FairFight, dus dat betekent dat een 'slechte' screenshot geen pure vereiste is voor een ban.

Aimbots zijn wel degelijk door FairFight te detecteren. Op de cheat forums wordt op dit moment aan cheat makers geadviseerd om bepaalde dingen te doen om juist níet door FairFight gepakt te worden (dus daaruit kun je halen waar FairFight naar kijkt):
  • Geen snap-aim verder dan 30 graden van het midden van het scherm
  • Niet steeds op exact hetzelfde punt op het lichaam mikken
  • Geen eindeloze stroom van headshots
  • Niet onmogelijk accuraat schieten
  • Geen tegenstanders door muren heen volgen (dat geldt dus ook voor wallhackers)
  • Geen aanpassingen aan de damage van wapens (wel zie ik dat sommigen dit omzeilen door wapens meerdere kogels per schot te laten schieten)
Daaruit valt op te maken dat FairFight onder andere kijkt naar je snelheid van mikken, consistentie van mikken, headshot-ratio, accuratie, kijkgedrag en de schade die je doet. FairFight kan 'deduceren' dat je een aimbot gebruikt, aan de hand van deze waarden. Zijn die 'onmogelijk' hoog? Dan is er een grote kans dat je een aimbot gebruikt.

FairFight staat reeds redelijk aggressief ingesteld, aangezien er reeds zo'n 5 legit (maar wel enorm goede) spelers door FairFight zijn geband. Blijkbaar is de grens voor niet-cheater/cheater zo laag dat deze mensen als cheaters worden gezien. We mogen er dus vanuit gaan dat effectief de meeste cheaters door FairFight zullen worden geband, al zit er uiteraard wel een vertraging in omdat alle bans door medewerkers worden beoordeeld.

Ik heb het al vaker gezegd, maar het was beter geweest om op de BF4 tour te gaan: beide PunkBuster en FairFight. PunkBuster voor de public hacks en FairFight voor de payhacks. De payhacks zijn te goed om door PunkBuster gesnapt te worden, dus FairFight kan mooi gebruikt worden om die te temmen. De public hacks kunnen gemakkelijk door PunkBuster geidentificeerd worden. Nu maakt het in principe niet uit of je een public hack of payhack gebruikt, de kans om geband te worden is bij beide hetzelfde - aangezien het ligt aan het gedrag van de speler en niet aan de hack zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Foodie88 op 29-01-2017 12:32 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:26:
[...]

Ieder land heeft zijn eigen wapen.

[...]

Dan raak je of twee mensen of hij heeft een medipack neergegooid.
Dat met een medipack slik ik niet?
Als ik geraakt word, en gewond ben (zeg dat ik 20hp over hou), dan gaat m'n health niet direct 40 omhoog, als iemand me dus raakt met 130dmg (zonder iemand anders in de buurt) kan ik simpelweg niet 'leven'? :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Yay, we hebben bombers bemachtigd... oh...

https://gfycat.com/LateJoyousElk

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 29-01-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Foodie88 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 12:27
-= een heel Duidelijk verhaal=-
Ofwel, Fairfight is eigenlijk niet zo slecht als veel mensen beweren. Feitelijk kunnen cheaters nooit beter zijn als de beste spelers. Dat maakt cheaten best onaantrekkelijk, gezien zelfs super goede spelers worden neergeknalt.

Ik vind het zelf onbegrijpelijk waarom mensen willen cheaten, maar wellicht met dezelfde reden waarom ik soms single player cheat zoals in GTAV. Gewoon rotzooi kunnen trappen. Het feit dat cheaters het spel gewoon echt moeten blijven spelen (zonder dat ze kunnen vliegen, door muren heen kunnen lopen, in 1 ruimte iedereen in 1 keer wegblazen etc.) denk ik dat er best veel al snel afhaken. De cheats zijn dus behoorlijk begrenst.

Wat ik laatst hoorde Discord, dat een cheat 30 euro per maand kost... dan moet je het spel wel heeeel erg leuk vinden, om cheatend je genoegen te krijgen.
(dat laatste kan ik mij totaal niet voorstellen, dat je na een avondje gamen denkt 'Goh, wat heb ik het toch goed gedaan!'.

[ Voor 17% gewijzigd door Paniohitus op 29-01-2017 16:44 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:39:
[...]

Als ik geraakt word, en gewond ben (zeg dat ik 20hp over hou), dan gaat m'n health niet direct 40 omhoog, als iemand me dus raakt met 130dmg (zonder iemand anders in de buurt) kan ik simpelweg niet 'leven'? :/
Ik weet niet over welk tijdsbestek we spreken. Ik gooi vrij vaak medipacks en als het een vuurgevecht is waarbij ik dekking heb zal ik er zeker een neergooien en proberen in ieder geval 30-50HP erbij te krijgen terwijl ik ook even herlaad. Juist even die rust pakken, zeker als de tegenstander geen medic is.

Maar als het gaat om een paar seconden is dat minder waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zephyer schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:39:
[...]

Je raakt gewoon 2 man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:55

-tom-562

Oliesjeik

Paniohitus schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:39:
[...]

Ofwel, Fairfight is eigenlijk niet zo slecht als veel mensen beweren. Feitelijk kunnen cheaters nooit beter zijn als de beste spelers. Dat maakt cheaten best onaantrekkelijk, gezien zelfs super goede spelers worden neergeknalt.

Ik vind het zelf onbegrijpelijk waarom mensen willen cheaten, maar wellicht met dezelfde reden waarom ik soms single player cheat zoals in GTAV. Gewoon rotzooi kunnen trappen. Het feit dat cheaters het spel gewoon echt moeten blijven spelen (zonder dat ze kunnen vliegen, door muren heen kunnen lopen, in 1 ruimte iedereen in 1 keer wegblazen etc.) denk ik dat er best veel al snel afhaken. De cheats zijn dus behoorlijk begrenst.

Wat ik laatst hoorde Discord, dat een cheat 30 euro per maand kost... dan moet je het spel wel heeeel erg leuk vinden, om cheatend je genoegen te krijgen.
(dat laatste kan ik mij totaal niet voorstellen, dat je na een avondje gamen denkt 'Goh, wat heb ik het toch goed gedaan!'.
Ach tijdens het CS 1.3/1.5 tijdperk tijden ging ik ook regelmatig met wat vrienden servers af terwijl we allemaal dikke wallhacks en aimbots hadden. Gewoon omdat het kon :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-tom-562 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:36:
[...]

Ach tijdens het CS 1.3/1.5 tijdperk tijden ging ik ook regelmatig met wat vrienden servers af terwijl we allemaal dikke wallhacks en aimbots hadden. Gewoon omdat het kon :+
:r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
-tom-562 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 17:36:
[...]

;( Echt zielig... cheaten om wat voor een reden dan ook. Dat is/was echt leuk hoor iemand anders zijn plezier te verzieken. Schop je ook honden die voorbij lopen....omdat het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

NINjak schreef op zondag 29 januari 2017 @ 18:22:
[...]

;( Echt zielig... cheaten om wat voor een reden dan ook. Dat is/was echt leuk hoor iemand anders zijn plezier te verzieken. Schop je ook honden die voorbij lopen....omdat het kan?
Ja, want een hond fysiek toetakelen is hetzelfde als een computerspelletje verkloten 8)7 |:(
Maar idd, gewoon omdat het kan :P :+ Ofja, gewoon omdat we 15 waren en een paar biertjes ophadden in het weekend. Toen was er nog geen VAC, sommige servers hadden Punkbuster (lang niet allemaal) en cheats kon je toen echt op ieder forum wel vinden (praat hier over 2001 ofzo)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Enige keer dat ik gecheat heb was in cod1. Maar dat kon toen alleen op cracked servers. Was leuk voor een paar uurtjes maar de lol is er snel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moglie38
  • Laatst online: 13-10-2024
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met Battlefield1.

Als ik hem vanuit Origin opstart duurt het echt een eeuwigheid voordat ie is opgestart.

Webpagina laad beeld voor beeld. En elke link die ik aanklik duurt ook weer eeuwige voordat ik het

volgende scherm zie. Eenmaal in Game heb ik er totaal geen last van. Alles loopt perfect.

Heb origin al verwijderd en opnieuw geinstalleerd op een nieuwe SSD toen opnieuw BF1 geinstalleerd op dezelfde SSD en het probleem is niet opgelost.

Mijn systeem bestaat uit een I5 3590K met 8Gb Ddr3 1666Mhz Asrock Z97 Extreme 3 en GTX1070 alles draaiend op Windows 10. Gebruik Firefox als internet explorer.

Heeft iemand een idee? Heb al contact gehad met EA en heb alles geprobeerd wat hun zeiden.

Opnieuw installeren van Origin. En CCleaner gedraaied.

Grtz mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:02
Moglie38 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:59:
Beste Tweakers,

Als ik hem vanuit Origin opstart duurt het echt een eeuwigheid voordat ie is opgestart.

Webpagina laad beeld voor beeld. En elke link die ik aanklik duurt ook weer eeuwige voordat ik het

volgende scherm zie. Eenmaal in Game heb ik er totaal geen last van. Alles loopt perfect.

Heb origin al verwijderd en opnieuw geinstalleerd op een nieuwe SSD toen opnieuw BF1 geinstalleerd op dezelfde SSD en het probleem is niet opgelost.

Mijn systeem bestaat uit een I5 3590K met 8Gb Ddr3 1666Mhz Asrock Z97 Extreme 3 en GTX1070 alles draaiend op Windows 10. Gebruik Firefox als internet explorer.

Heeft iemand een idee? Heb al contact gehad met EA en heb alles geprobeerd wat hun zeiden.

Grtz mike
Wat gebeurd er als een andere browser gebruikt,als google chrome b.v,maar je kan die beter in het problemen topic plaatsen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Beste Tweakers,

Grtz mike
Ik moest het echt voor de tweede keer lezen voordat ik het zag, een i5 3590K in een Z97 bord, werkt dat bij jou? Je zal wel een 4790K bedoelen ;) (3590K bestaat niet eens)

Maar goed, wat bedoel je met webpagina's laden traag, BF1 is niet afhankelijk van een browser, BF4 was dat wel.

[ Voor 7% gewijzigd door DWattel op 30-01-2017 11:18 ]

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
:) en ik vraag me af of hij niet in de war is met bf4.Die start wel op,op die manier.

Had er nog niets eens bij stil gestaan,bf1 start niet op via een browser |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moglie38
  • Laatst online: 13-10-2024
freaky35 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:27:
:) en ik vraag me af of hij niet in de war is met bf4.Die start wel op,op die manier.

Had er nog niets eens bij stil gestaan,bf1 start niet op via een browser |:(
Freaky,

Nee ben niet in de war. Want BF4 heeft er geen problemen mee.

BF1 werk niet in een Web browser? Hoe noem je het dan? Maar waar ie in opstart dat menu wat je krijgt is zo traag als ..... door een zeef. Gewoon om gek van te worden.

Iemand een idee. PS ja jullie hebben gelijk is een I5 4690K. Foutje bedankt

Grtz mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Moglie38 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Freaky,

Nee ben niet in de war. Want BF4 heeft er geen problemen mee.

BF1 werk niet in een Web browser? Hoe noem je het dan? Maar waar ie in opstart dat menu wat je krijgt is zo traag als ..... door een zeef. Gewoon om gek van te worden.

Iemand een idee. PS ja jullie hebben gelijk is een I5 4690K. Foutje bedankt

Grtz mike
Kan je eens kijken als Origin opstart naar je performance in de taskmanager.
Wie weet staat je Disk/Memory/CPU op 100% load, dit kan zijn door een filecheck of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Vanavond weer lekker raggen.. 2 dagen niet geknald, dan begin ik weer te bibberen

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
DrWhite1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Kan je eens kijken als Origin opstart naar je performance in de taskmanager.
Wie weet staat je Disk/Memory/CPU op 100% load, dit kan zijn door een filecheck of dergelijke.
Dit inderdaad. Ik denk dat hij bedoelt dat Origin in principe een webpagina laadt in het scherm en dat dit langzaam is. Ik heb er echter geen last van.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
Foodie88 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:03:
[...]

Dit inderdaad. Ik denk dat hij bedoelt dat Origin in principe een webpagina laadt in het scherm en dat dit langzaam is. Ik heb er echter geen last van.
wat een kutclient ook... als je gewoon bvb BF1 klikt en je ziet dat schermpje met die molen, kijk eens hoeveel CPU/GPU dit verbruikt, dat is gewoon absurd.

Daarom doe ik altijd een rechtermuisklik op BF1 en klik op play, zo moet je dat venstertje niet afsluiten of origin minimaliseren om die load te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
loewie1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:50:
Vanavond weer lekker raggen.. 2 dagen niet geknald, dan begin ik weer te bibberen
:) ;) verslaafde :) ,

Ach ik speel ook erg veel, word wel gek van de vele bugs en dat de game in de ene server wel goed draait, maar speel je een andere dan is het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
freaky35 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:37:
[...]

:) ;) verslaafde :) ,

Ach ik speel ook erg veel, word wel gek van de vele bugs en dat de game in de ene server wel goed draait, maar speel je een andere dan is het mis.
welke problemen/bugs heb je dan?
Ik ondervind toch niet echt problemen van server tot server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

De enige bug waar ik last van heb gehad is dat je op sommige servers ineens rank 0 had, maar daar heb ik al 2 of 3 weken geen last meer van

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:24

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Dat waren enkel server glitches. Ze hebben te maken gehad met kleine DDoSjes rond kerst - toen had ik het ook.
Laatste tijd wat meer rare bugs. Vooral op operations met een paradrop dat je maar blijft hangen. Na de redeploy zie je dat je ook in een planeless world zit i.p.v. in de echte map.

Recentelelijk een TDM 31-0 potje met een opgepakte Martini Henry gedaan - gruwelijk, wat een beest van een "sniper". Doet me denken aan de Kar98 tijden op Toujane CoD2. Lachen was dat!
Tevens ook het verschil weten te ontdekken tussen de Factory en Trench variant van de Automatico M1918. Die Trench is 'from the hip' aanzienlijk beter te doen!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
vanavond iemand ook online met discord?
vorige keer dat ik online was hele avond niemand gezien of gehoord... of ik doe et fout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Beste Tweakers,

[...]

Grtz mike
Sowieso even naar het problemen topic en voor degene die het erover hebben gehad, wellicht bedoelt hij 'in' het spel de 'soort' webpagina waar je in kan klikken naar je loadout, settings etc.?

Bugs... breek me de bek niet open :P
Laatste weken is het rustig en kan ook ik weer lekker knallen, net zoals gisteravond toen we als squad(s) weer eens strak bezig waren :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:48
-tom-562 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:12:
De enige bug waar ik last van heb gehad is dat je op sommige servers ineens rank 0 had, maar daar heb ik al 2 of 3 weken geen last meer van
Dit had ik de afgelopen week ook al een paar keer. Aan het einde van de ronde heb je ook geen overview, scherm blijft blanco. Toevallig of niet, was altijd mijn eerste potje.

Gisteren had ik het ook weer, kwam de server in en iedereen rank 0. Meteen quit, opnieuw quick match en de volgende server had iedereen gewoon normale ranks.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronald92 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:54:
vanavond iemand ook online met discord?
vorige keer dat ik online was hele avond niemand gezien of gehoord... of ik doe et fout :9
Ik heb nog geen avond zonder spelers gezien, denk dat je wat fout deed.
MarkReSpawN schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:19:

Tevens ook het verschil weten te ontdekken tussen de Factory en Trench variant van de Automatico M1918. Die Trench is 'from the hip' aanzienlijk beter te doen!
Dat is dan ook de definitie van een trench wapen in Battlefield 1, de variant gericht op hipfire.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 30-01-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Ik heb nog geen avond zonder spelers gezien, denk dat je wat fout deed.

[...]

Dat is dan ook de definitie van een trench wapen in Battlefield 1, de variant gericht op hipfire.
ik zal vanavond weer kijken, anders moet ik nog maar es weer gaan zoeken wat ik fout doe. discord is wel nieuw voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronald92 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:07:
[...]

ik zal vanavond weer kijken, anders moet ik nog maar es weer gaan zoeken wat ik fout doe. discord is wel nieuw voor mij
Handigst is de desktop app installeren, dan de server joinen via de link en je ziet allerlei tekst en voice kanalen. Meestal zitten mensen in kanaal Apples te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
oke, de app heb ik ja.
had maar 1 persoon online staan die naar 2 minuten offline ging. maar houdt het vanavond ff in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tijd niet gepost hier. Sinds een week of twee weer een beetje BF1 aan het spelen. Moet zeggen dat 'Back to Basics' me echt heel erg bevalt. Zou leuk zijn als daar nu ook nog een hardcore en een Rush variant van komt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MarkReSpawN schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:19:
Dat waren enkel server glitches. Ze hebben te maken gehad met kleine DDoSjes rond kerst - toen had ik het ook.
Laatste tijd wat meer rare bugs. Vooral op operations met een paradrop dat je maar blijft hangen. Na de redeploy zie je dat je ook in een planeless world zit i.p.v. in de echte map.

Recentelelijk een TDM 31-0 potje met een opgepakte Martini Henry gedaan - gruwelijk, wat een beest van een "sniper". Doet me denken aan de Kar98 tijden op Toujane CoD2. Lachen was dat!
Haha, dat staat ook gewoon in de stats :P VOor de Automatico pak ik altijd de trench variant, maar voor de BAR eigenlijk altijd de storm variant, omdat ik bij dat wapen eigenlijk altijd ADS gebruik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:24

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

-tom-562 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:51:
[...]

Haha, dat staat ook gewoon in de stats :P VOor de Automatico pak ik altijd de trench variant, maar voor de BAR eigenlijk altijd de storm variant, omdat ik bij dat wapen eigenlijk altijd ADS gebruik
Vanzelfsprekend. Ik heb echter een ruimte tijd met de BAR gespeeld omdat ik de weapons van Assault niet te doen vond. Naarmate ik er achter kwam dat ik 2100 warbonds had heb ik toch maar het e.e.a. vrijgekocht en een nieuwe favoriet ontdekt. Rang 42 nog maar hè, rustaaaag... :)

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
ik zal het wel verkeerd doen, zie niemand op discord in de spraak servers enz online

[ Voor 7% gewijzigd door ronald92 op 30-01-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
ronald92 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:18:
ik zal het wel verkeerd doen, zie niemand op discord in de spraak servers enz online
Denk dat je te vroeg bent:
discord

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
bleek dat ik nog te vroeg wast.. half uur later tot uur later hadden we een leuke groep gevormd en leuk gegamed

ps: ik sta ook in je screenshot :P

[ Voor 14% gewijzigd door ronald92 op 31-01-2017 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik heb mijn 2e potje vandaag gespeeld met tweakers (Tsurany, Deloeks, Foodie88, em Gamer 7888 ofzoiets) en het is me echt goed bevallen, ookal was het geen Operations. Op de een of andere manier had ik wel "maar" 20-19, maar wel veel punten, en in een fatsoenlijke squad zitten scheelt enorm! Dus dit ga ik vaker doen

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J0mcd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 10:21
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1cCHv7I.jpg

Tweakers squad on a roll !

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jeej level 100 bereikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Shitbucket!
Deathchant schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:31:
Nou, ik heb mijn 2e potje vandaag gespeeld met tweakers (Tsurany, Deloeks, Foodie88, em Gamer 7888 ofzoiets) en het is me echt goed bevallen, ookal was het geen Operations. Op de een of andere manier had ik wel "maar" 20-19, maar wel veel punten, en in een fatsoenlijke squad zitten scheelt enorm! Dus dit ga ik vaker doen
In een goede/leuke squad zitten maakt al het verschil. Ik vind het ook leuk om gewoon met z'n allen op Discord te zitten, draagt bij aan een leuke sfeer en de teamplay is altijd goed tussen de Tweakers.

De laatste Operations pot vandaag was behoorlijk hard - we zijn gewend om dik te winnen als we met zo'n groot team zijn maar de attackers waren zeker niet slecht. Er zaten ook wel behoorlijk wat, om Tsurany's woorden te gebruiken, 'shitbuckets' in het andere team oftewel level 100 of bijna level 100.Ja, Tsurany, nu mag jij ook op zo'n emmertje gaan zitten!

Een sterk team tegen een ander sterk team levert toch de mooiste potjes op.

[ Voor 78% gewijzigd door Foodie88 op 30-01-2017 23:45 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
CTE Patch notes! (Community Test Enviroment)
Dit gaat dus nog niet live op korte termijn en is niet final.

https://www.reddit.com/r/...attlefield_1_cte_patch_1/
Battlefield 1 CTE Patch 1 [3211582]
Welcome to the first patch notes on the BF1 CTE. This is where we get the chance to experiment with features and content to see how everyone likes it, before exposing it to the whole Battlefield community. You are among the first players to test the contents of this patch, and we hope you will like it. In this patch we’re bringing back the ever popular ribbons from previous Battlefield titles. We are also increasing the max class rank to 50.

Read below to find out more about the contents of this patch.

Ribbons

You will now be able to collect ribbons as you play. There are 20 different ribbons to collect, and each time you get a ribbon you also receive a 500XP. The ribbons are designed to promote good teamplay and playing the objective. If you have suggestions for other ribbons you’d like us to add, we’re always listening!

Elite Codices

It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new max class ranks.

Increased Max Class Ranks

The new max class rank will be 50. When you hit 50, you will be granted some extra nice class flair in the kill card to really taunt your fallen foes.

Servers

We’ve added the feature to vote for the next map after a match is over. Players on the server will get two options to vote for, and whichever alternative gets the most votes will be the next map. The options will be randomly selected from the server’s map rotation. This is done during the Victory-screen, so no extra time between rounds has been added. This feature may be turned off initially, and some servers will never have it.

Those are the major features we’re adding, along with a bunch of bug fixes and other tweaks listed below.

Vehicles

Fixed tank driver weapon visuals not functioning correctly for other players when the driver uses a 3p camera.
Fixed an issue where the Heavy Tank would not show on the minimap when firing like other vehicle. *Reduced the cooldown of gas abilities on vehicles to 25 seconds to make up for reduced gas duration. *Fixed issue where multiple tanks could become available to a team when they shouldn't be.
Fixed some parts of vehicles that were improperly placed in front of 1p cameras when taking or repairing damage to them.

UI

Fixed an issue where the Warbond symbol overlapped the amount of availible warbonds in Arabic language.
Fixed an issue where the kill log would be visible in the deploy screen in Hardcore mode.
Fixed an issue where player nametag would not show in the kill log for some type of kills.
Improved the logic for fading out crosshairs and UI when aiming down sights.
Fixed english spelling error for magnification.
Kit rank progress bar now becomes invisible once you reach max rank.
Fixed issue where amount of warbonds could overlap UI container.
Fixed an issue where players would join an Operation when it had progressed too far, almost at the end.
Improved performance in the menu system.
Tweaked design of friends list.
Player will now track first medal by default.
RSP server information will now display owner of server.
Now sorts regular servers below RSP servers in the server browser.
Added server information in ...-menu.
Fixed a bug where joining server animation started twice when joining server.
Fixed a bug where the user remained in hang after failing to join a server.
Fixed a bug where the tracked medal was not highlighted.
Fixed a bug where players were unable to see the highlighted text in end of round.
Fixed a bug where the party hub did not update party members.
Fix back animation of white part on personalized recommendation cards.
Fixed issue where underwater sounds could get stuck on land.
Fixed issue where the player could move on top of the map on Argonne Forest.
Fixed a bug where personalized recommendation cards would not fade.
Fixed a bug where the context menu was misaligned when the user clicked on it for the first time.
Fixed a bug where players could scroll using "R" in the the comcenter on console.
Fixed a bug where the end of round countdown stoped when quickly navigating through the tabs.
Fixed a bug where the mouse scroll did not work in list of recommendation cards.
Fixed a bug where content moved around in the menu when players were spamming down on the d-pad.
Fixed a bug where stats updated after reentering the weapons page.
Fixed issue where XP boost could overlap UI container.
Fixed a bug where the highlight was broken after the user selected a vehicle with service star in the vehicle tab.
Fixed a bug where it was not possible to inspect skins in the Inventory.
Fixed a bug where Standard Battlepack real-money price sometimes did not show up.
Fixed 7 UI related crash bugs.
Fixed several localization issues.
Map Adjustments
Fixed an issue with floating debris after destroying a table.
Fixed an issue where players could get stuck in a table.
Player will no longer clip through the visual mesh of windmill interiors.
Grenades and dynamite will no longer fall through the floor of the windmill balcony.
Removed flickering effect on tall wooden fences.
Destruction fixed between tall wooden fence parts.
Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
Increased the time for re-selecting invalid deploy points from 3 to 10 seconds to avoid 100% automatic reselection when squad members are under fire.
Fixed a bug where players were prompted with "Matchmaking failed" when switching between Quickmatch modes.
Fixed a bug where players were unable to invite to party from comcenter after booting the title via party game invite with a 6+ people party.
Fixed a bug where players were left in hang when dismissing the "Matchmaking Failed" while the "you have no scraps" prompt was active in loading screen.
Fixed a bug where players entered an unplayable state when attempting to join a game session via the Xbox friend's tab.
Fixed Conquest spawn locations on Suez. Moved one up so player no longer spawns under ground, moved another out of a tree.
Fixed issue where Hint Line for train did not disappear after performing indicated action or even leaving the behemoth on Conquest, Suez.

Weapons

Side gun meshes weren't rendering for 3p spectators depending on which weapon was used and if that particular seat was spectated.
Fixed an issue with the "Tankghewehr 1918" Elite weapon replenished ammo after picking up any dropped weapon kit.
Bayonet charge kills should now properly award service stars.
Fixed illogical behavior when using K Bullets with the Martini-Henry.
Increased long reload time of Autoloading 8 .25 Extended from 2.9 to 3.066 s.
Improved Selbstlader 1906 aimed accuracy, reduced recoil and decreased spread.
Increased horizontal recoil of Lewis Optical and M1909 Optical by 10% when ADS.
Upped recoil decrease of "Low Weight" Self-loading rifles from 6 to 7.
Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.
Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"

Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.

Model 10-A Slug changes:

Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
Increased muzzle velocity from 380 to 420.
Reduced damage against gut, arms and legs.
Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
Evened out recoil direction.
Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.
Added missing tiered reloading to flash flares.
Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.
Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1. *Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.
Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.
Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.

Tweaked post reload delays to better match animations on the following weapons:
Cei-Rigotti 0.4 to 0.6 s.
Mondragon 0.5 to 0.5667 s.
Selbstlader 1906 0.8 to 1.0667 s.
Bodeo 1.1 to 1.0 s.
Bulldog 1.0 to 1.1 s.

Increased horizontal recoil by 14.3% on the following weapons:
Automatico Trench
Hellriegel Factory
M1909 Storm
Madsen Storm
MG15 Storm
BAR Storm

Reduced horizontal recoil of some self-loading rifles:
Autoloading 8 0.6 to 0.4.
Cei-Rigotti 0.64 to 0.56.
M1907 SL 0.84 to 0.7.

Upped recoil decrease of "Low Weight" Self-loading rifles from 6 to 7.
Increased damage of the Martini-Henry between 30 and 80 meters slightly.
Reduced the damage of impact grenades from 80 to 72"

Tweaked the damage behavior of the 12 g Automatic shotgun to balance all variants better against each other:
Extended: Increased pellet cone from 1.6 to 1.8 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 18 meters.
Backbored: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 19 meters.
Hunter: Reduced pellet cone from 1.28 to 1.2 degrees. Should now two hit kill a healthy target up to about 21 meters.
All: Moved out damage dropoff by 1 m and added damage curves.

Model 10-A Slug changes:
Reduced aimed dispersion from 0.3 to 0.24 when stationary and from 0.50 to 0.48 when moving.
Increased muzzle velocity from 380 to 420.
Reduced damage against gut, arms and legs.
Added ability to kill a healthy target with shots to the gut or upper arms within 8 meters.
Increased lethal range from chest shots from 10 to 11 meters.
Evened out recoil direction.

Increased No.3 Revolver rate of fire in ADS from 119 to 138.
Added missing tiered reloading to flash flares.
Fixed issue with tiered reloading in the Mle 1903.
Corrected Frommer Stop Auto magazine capacity from 14+1 to 15+1.
Corrected errors in moving dispersion for crouched hipfire on shotguns.
Retune of Revolver No 3 reload audio to match new animation. Added hammer cocks to firing animation.
Retune of Luger1906 Reload Audio to match new animation.
Automatico M1918 sometimes showed the wrong name (it was called Modello 1918 in a few places).
The Tankgewehr now resupplies 4 rounds at once.

Made damage of the Russian 1895 Trench and Horse drop slower to give them a slightly better 2 hit kill range.
Retuned audio on Gasser reload to match new animation. Added hammer cock/decock to Deploy and Undeploy to match animation.
Fixed an issue with the M1911 cylinder animation so that it now matches the bullet count.

Spectator

Fixed an issue in Spectator where a 1P overlay appears for spectators viewing players in fortress guns in 3P or when spectating the artillery truck driver in 3P while the driver zooms.
New button added in Spectator mode to view the gamer card of a spectated player.
Added button labels to the view modes in Spectator mode for PS4/Xbox One.
Bayonet recharged sound could trigger from any soldier on spectator clients. This should now only occur for spectated soldiers.
Added extra check for "not team neutral" to gate announcer VO when in Spectator mode Freecam or Tabletop views.
Added gates to Impaired Hearing Mixer, Low Health Mixer, Gas Supression Mixer to not activate for spectators in freecam/tabletop view.
Added extra checks for Low Health and Gas Supression SFX/mixers to start if spectator enters player view while SFX/mixers should be active.
Possession announcer VO will now not play for freecam and tabletop spectators.
Fixes Pre-EOR music not activating for spectators (all game-modes).
Gated "Lost Objective" VO to not play for spectators in Conquest/Breakthrough/Domination.
Fixed corrupted VFX when players shoot the Flare Gun in all camera modes.
Fix for parts of the train disappearing while spectating a player in the train in 3rd person or director.
Fixed the Spectator boundaries to be the same as the plane boundaries on Giant's Shadow.
Fixed a spectator bug with the behemoth icon staying at the center of the screen if you exit player view mode before it is moved to the final position at the top of the screen.
Fixed an issue where the option "show player outlines"/Squad Pin stopped working when switching through players.
Fixed an issue where the player could not select the numbered freecam they were just on from a drop camera.
Fixed a bug where Battlepacks and Medals were present in loading screen when joining as Spectator.
Fixed a bug where players did not receive the option to join friend as spectator on consoles from comcenter.

Gameplay

Fixed errors where Elite Kits had unintentionally high health regeneration delays and carried too many grenades.
Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.
Increased the threshold for suppression effects to prevent suppression from occuring too early.
Reduced gas duration from 22 to 15 seconds.
Tweaked suppression effects and low health visuals.
Fixed VO issue in Rush when defenders have interacted with telegraph to send enemies coordinates.
Controls
Fixed PC custom keybindings not properly remapping for Behemoths.

CUSTOM GAMES / RSP

Added custom game setting to toggle Behemoth on/off.
Added custom game setting to toggle Squad Leader Only Spawn.

Further changes to the Custom Games / RSP feature are not available in the CTE build.

[ Voor 98% gewijzigd door unfor op 31-01-2017 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:22
unfor schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 02:07:
CTE Patch notes! (Community Test Enviroment)
Dit gaat dus nog niet live op korte termijn en is niet final.

https://www.reddit.com/r/...attlefield_1_cte_patch_1/

[...]
Fixed an issue with floating debris after destroying a table.
Fixed an issue where players could get stuck in a table
_O-

Zie wel wat positieve dingen er tussen, oa deze:
Vehicle selection is now disabled while the preound countdown is running in order to provide a more fair selection process for vehicles.
Hoewel ik een SSD heb en merk dat ik vaak als één van de eerste in de game zit, heeft niet iedereen dat. En hebben veel mensen dushelemaal geen keuze om een voertuig te nemen aan het begin van een ronde, omdat alles al ingenomen is. Dat maakt dit wel wat eerlijker. Ben benieuwd of het inderdaad ook zo als fix uitgebracht wordt en wanneer dan :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tankiej op 31-01-2017 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas nog geen damage upgrade voor de medic wapens met vijf kogels per clip, jammer.

Verder wel paar goeie fixes en balancing wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
Ruim 14% recoil increase op de bar storm, automstico trench en, hellriegel. Wel erg flink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0mcd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:43:
Ruim 14% recoil increase op de bar storm, automstico trench en, hellriegel. Wel erg flink!
Valt wel mee toch? De recoil van de BAR is nu net vergelijkbaar met die van de Madsen MG Storm. Blijft alsnog ruim onder de BAR Telescopic en de MG15 Storm.
Het wapen mag wel iets generfd worden, het is nu wel echt de keuze bij uitstek voor support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0mcd
Tsurany schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:50:
[...]

Valt wel mee toch? De recoil van de BAR is nu net vergelijkbaar met die van de Madsen MG Storm. Blijft alsnog ruim onder de BAR Telescopic en de MG15 Storm.
Het wapen mag wel iets generfd worden, het is nu wel echt de keuze bij uitstek voor support.
Ik had de nerf voor de BAR liever gezien in bv een iets snellere en zwaardere damage dropoff dan extra recoil. Nu is het nog meer een close range wapen die in veel gevallen alsnog verliest van assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0mcd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:54:
[...]

Ik had de nerf voor de BAR liever gezien in bv een iets snellere en zwaardere damage dropoff dan extra recoil. Nu is het nog meer een close range wapen die in veel gevallen alsnog verliest van assault.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, het verschil is echt niet zo groot. Daarnaast zijn er genoeg LMG's die juist weer op afstand heel stabiel zijn met weinig recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Meh... aan de ene kant ziet de shitlist aan bugfixes er goed uit, andere kant is dat mijn spel fubar werd na de laatste patch. Eigenlijk beetje bang voor de patch :P

Ben wel benieuwd of de 'bestaande' kills gebruikt worden;
Elite Codices

It is now possible to unlock an Elite Codex for eight of the available primary weapons in the game. All you need to do is get 500 more kills per weapon. Not only will you get a shiny Elite Codex, but you will also be awarded 25000 bonus XP. Not bad when you’re chasing those new max class ranks.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Improved cavalry victim experience. You should no longer get killed by cavalry using a saber from multiple meters away.

Reduced gas duration from 22 to 15 seconds.
Finally! Dat gas, en vooral ook friendly gas word ik krankjorem van. Ze moeten eigenlijk ook maar 1 gasgrenade toelaten per persoon. Dit is gewoon té.

De revive bug zit er dus nog steeds in :'( Pfff de kleinste dingen met vallend hangend puin wordt gefixed maar dat je gewoon ready-to-fire moet zijn na een revive is niet belangrijk genoeg :(

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Deathchant schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Finally! Dat gas, en vooral ook friendly gas word ik krankjorem van. Ze moeten eigenlijk ook maar 1 gasgrenade toelaten per persoon. Dit is gewoon té.

De revive bug zit er dus nog steeds in :'( Pfff de kleinste dingen met vallend hangend puin wordt gefixed maar dat je gewoon ready-to-fire moet zijn na een revive is niet belangrijk genoeg :(
Sowieso vind ik het altijd vreemd dat als ik deaud lig en een kant op lig te kijken dat ik een rez krijg en vervolgens heul ergens anders naar lig te kijken? :X :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Sowieso vind ik het altijd vreemd dat als ik deaud lig en een kant op lig te kijken dat ik een rez krijg en vervolgens heul ergens anders naar lig te kijken? :X :?
Heeft te maken met (het verschil) waar jij volgens jouw computer bent dood gegaan en, volgens de server, door iemand anders (op zijn pc) bent neergeknald. Dit, de afstand, kan dus door de "lag compensation" nog flink verschillen en heeft dus te maken met de verschil in pings/lag.

Bij een groot verschil lig je dus idd. ergens anders, zie je de medic soms jezelf ergens anders reviven en vervolgens "warp" je opeens naar die andere plaats. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Increased horizontal recoil by 14.3% on the following weapons:
Automatico Trench
Hellriegel Factory
M1909 Storm
Madsen Storm
MG15 Storm
BAR Storm
Ik ben niet zo blij met dit soort changes. Ik vind het prima om de wapens moeilijker te hanteren te maken, alleen dit pushed BF1 nog meer naar een 'random spread festijn'. Veel liever had ik gezien dat ze op alle wapens de horizontal recoil (dit is spread die je niet kan counteren) zouden verminderen en veel, maar dan ook veel meer verticale recoil zouden toevoegen.

Dan maak je de wapens ook 'minder goed' maar heb je alsnog de mogelijkheid om met muisbewegingen de recoil te verminderen, wat de skill gap ook weer vergroot. BF1 hangt nu al van de random spread aan elkaar: het enige dat je kan doen is de crosshairs op je tegenstander houden en dan maar hopen dat genoeg kogels raak gaan. Door de horizontale recoil nog meer te verhogen, wordt dit alleen maar erger.

De wapens in BF1 zijn al godsgruwelijk onaccuraat en ineffectief als je ze met wapens uit eerdere titels vergelijkt. Waarom moet dit alsmaar meer worden?

Daarnaast, een derde nerf op rij voor de Hellriegel? Seriously? Ik zie nu al bijna niemand meer die 'm nog gebruikt.

Ik ben echt bang dat we over een jaar met waterpistooltjes door Argonne Forest lopen, met een gemiddelde time-to-kill die dubbel zo hoog ligt als wat het nu is.

Ik kan prima begrijpen dat DICE zulke 'sproeiwapens' wat minder noob-friendly wil maken. Dat kan echter niet op deze manier! Horizontale recoil en dus random spread raakt iedere speler even hard, ongeacht je niveau, je kan het immers niet counteren.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Vraag aan de PC-gangsters hier zo. Ik wil deze game binnenkort toch gaan aanschaffen. Speel nu alleen maar Siege en denk dat BF me wel kan bevallen. Raden jullie aan om de vanilla versie te kopen of toch een Deluxe-variant met alle DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
LordKnox schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:24:
Vraag aan de PC-gangsters hier zo. Ik wil deze game binnenkort toch gaan aanschaffen. Speel nu alleen maar Siege en denk dat BF me wel kan bevallen. Raden jullie aan om de vanilla versie te kopen of toch een Deluxe-variant met alle DLC?
Ik zou alleen eerst vanilla kopen en later, als het je bevalt, premium erbij kopen. Voor premium battlepacks hoef je premium niet nu al te nemen, omdat je alle battlepacks ineens krijgt welke je hebt gemiste, op het moment dat je premium krijgt.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lessen uit het verleden hebben geleerd dat de DLC (muv back to karkand en close quarters van BF3) twee of drie weken veel gespeeld worden en dan trekt iedereen weer terug naar de vanilla servers.

Bovendien, voor bf1 krijg je nog maar 4 dlcs in plaats van 5 en er zit veel meer tijd tussen. Tegen de tijd dat de vierde dlc uitkomt is er dikke kans dat je dan ook al wel bent uitgekeken op bf1.

Lekker voor 2 of 3 tientjes de vanilla versie meepakken zou ik zeggen en als er dan TOCH nog een pareltje van DLC bij zit, dan wordt dat snel genoeg duidelijk en dan goedkoop meeprikken. Maar als 1 van de 4 de moeite waard is, dan is het al veel eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Gewoon vanilla, in verhouding is Premium erg duur... DLC-key's ben ik van plan te kopen

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb premium voor €35 gekocht, ben heel erg skeptisch of jij het goedkoper krijgt met enkel DLC keys.

Overigens BF4 zijn er zowel die zeggen dat niemand DLC speelde (zie hierboven), en degene die klagen dat iedereen DLC speelt. Zal dus wel ergens in het midden zitten. Zelf heb ik veruit mijn grootste tijd in BF4 op DLCs gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Heheh nu het weer eens over Premium Pass en dergelijke gaat en het nog steeds, na een vorige post een tijd terug, niet helder is, ben ik toch maar weer gaan spitten.

Als ik het goed begrepen heb zijn er 3 editities van BF1 te koop.

- Standard: Vanilla game
- Deluxe: Standard + Red Baron, Lawrence of Arabia en Harlem Hellfighters pack + 5 Battlepacks
- Ultimate: Deluxe + Premium Pass

Daarnaast is de Premium Pass los te verkrijgen.

Echter heb ik destijds alleen de Deluxe edition gekocht.

Maar tot mijn verbazing staat er in Origin het volgende:
http://imgur.com/gallery/XMsDb

Zijn er meer mensen die dit hebben en het kunnen verklaren? Of word ik later nog genaaid door EA wanneer de DLC uitkomt dat de Premium Pass weer op vergrendeld staat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Betekend ontgrendeld dan dat je hem hebt? En ik zou zeggen, probeer in de serverbrowser een volle server te joinen. Kom je in de premium prioritized queue terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Ik log in op de iOS Companion app voor de CTE registratie maar ik kan nergens iets doen? Ik ben ingelogd met mijn PC account en ik heb de Premium Pass op die account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Sissors schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:28:
Betekend ontgrendeld dan dat je hem hebt? En ik zou zeggen, probeer in de serverbrowser een volle server te joinen. Kom je in de premium prioritized queue terecht?
Dat is dus wat ik niet begrijp, bij Deluxe staat "ontgrendeld" en ook bij de Premium Pass staat het. Het is nogal verwarrend omdat er ook nog eens "koop nu" staat :s

Ik join altijd via Quickmatch maar zal even kijken. Komt dat onder in beeld te staan wanneer je in de Queue zit, dus zoals "Priority" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
yep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
s0kkie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:40:
Ik log in op de iOS Companion app voor de CTE registratie maar ik kan nergens iets doen? Ik ben ingelogd met mijn PC account en ik heb de Premium Pass op die account :)
Registratie voor de CTE kan op dit moment nog niet. Wordt binnenkort toegevoegd in de companion app.

BF1 Stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
Nieuwe feature op battlefieldtracker: Je kunt nu teams maken, dus ik heb even een lijstje van tweakers gemaakt die ik op de friendslist heb staan.
Nou missen er natuurlijk nog een hele stapel mensen, dus wil je er op: stuur even een dm met je origin nick aangezien het lijkt dat er momenteel maar 1 persoon mensen kan toevoegen.

https://battlefieldtracker.com/teams/106/tweakersnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Ik kan erover heen gekeken hebben, maar ik lees niks over een fix van de revive bug. Een van de meest vervelende bugs.
Pagina: 1 ... 58 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.