Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
CodeCaster schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:50:
[...]

Ik haat die maps ook het meest, direct opgevolgd door de donkere, claustrofobische Flood Zone en Dawnbreaker, maar ik bedoel: als je het halve team ziet stilstaan bij de eerste beste vlag, weet je meteen wat voor team je hebt, namelijk een zonder inzicht.
Inderdaad, zo ergerlijk om op Argonne Forest in je eentje naar C te rennen en de rest van je team een theekransje houdt bij A. Soms lukt het om C in je eentje te cappen maar meestal word je meteen van de brug gesniped. Ik denk overigens dat met de komst van BF1 er een hele generatie nieuwe spelers is gekomen die niet goed weet hoe het ticketsysteem werkt.

Zo klaagde onze tegenstander gister op Argonne Forest dat wij de Behemoth kregen terwijl we net voor het eerst in die pot 3 vlaggen in bezit hadden. Uiteindelijk wel gewonnen met behulp van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Ik noem een Metro/Locker, als je daarbij niet direct naar het midden loopt, verlies je de map.
Ah dat valt wel mee, zeker Metro in BF4. Je verliest dat soort mappen vooral omdat er teveel spelers met hun K/D ratio bezig zijn. Het kantelen van een match in Metro, ik deed niet liever maar dan moet je dus genoegen nemen met een K/D van 30/50 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pas schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:27:
[...]

Ah dat valt wel mee, zeker Metro in BF4. Je verliest dat soort mappen vooral omdat er teveel spelers met hun K/D ratio bezig zijn. Het kantelen van een match in Metro, ik deed niet liever maar dan moet je dus genoegen nemen met een K/D van 30/50 oid.
Het is geen kwestie van het een of het ander. Je kan prima een match kantelen en alsnog een goede K/D halen. Zeker op mappen zoals Operation Locker of Argonne Forest is juist flanken en punten achter de linies cappen goed voor je K/D.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas

pas

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Het is geen kwestie van het een of het ander. Je kan prima een match kantelen en alsnog een goede K/D halen. Zeker op mappen zoals Operation Locker of Argonne Forest is juist flanken en punten achter de linies cappen goed voor je K/D.
Dat kan inderdaad goed op die twee maar op Metro3 viel er toch echt weinig te flanken en was het toch echt een kwestie van doorduwen en veel deaths incasseren. In Metro4 kon je vooral wanneer je vanaf beneden naar boven speelde wel eens via de verste trap naar boven sneaken en dan met een suppressed LMG het hele vijandelijke team neermaaien, goed voor je K/D idd >:)

Wat flanken betreft is dat in BF1 toch beter aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
RedBad9 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 03:04:
[...]

Inderdaad, zo ergerlijk om op Argonne Forest in je eentje naar C te rennen en de rest van je team een theekransje houdt bij A. Soms lukt het om C in je eentje te cappen maar meestal word je meteen van de brug gesniped. Ik denk overigens dat met de komst van BF2 BF3 BF4 BF1 er een hele generatie nieuwe spelers is gekomen die niet goed weet hoe het ticketsysteem werkt.

Zo klaagde onze tegenstander gister op Argonne Forest dat wij de Behemoth kregen terwijl we net voor het eerst in die pot 3 vlaggen in bezit hadden. Uiteindelijk wel gewonnen met behulp van dat ding.
Het is altijd hetzelfde gezeik bij elk nieuw spel, en dan gaan we weer nostalgisch naar het verleden kijken waar het net zo was, maar we doen alsof het anders was.

Overigens sowieso, C in handen hebben op Argonne aan het begin is leuk en kan het verschil maken, maar alleen als de teams erg aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind de uitkomst van de eerste gevechten wanneer de massa rond C aankomt veel meer zeggen wie er wint, dan of een team net 10 seconde C heeft voor ze worden weggevaagd en het andere team hem inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pas schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:45:
[...]

Dat kan inderdaad goed op die twee maar op Metro3 viel er toch echt weinig te flanken en was het toch echt een kwestie van doorduwen en veel deaths incasseren. In Metro4 kon je vooral wanneer je vanaf beneden naar boven speelde wel eens via de verste trap naar boven sneaken en dan met een suppressed LMG het hele vijandelijke team neermaaien, goed voor je K/D idd >:)

Wat flanken betreft is dat in BF1 toch beter aangepakt.
Metro conquest zoog gewoon keihard, op rush was die map echt geweldig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
Sissors schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:38:
[...]

Het is altijd hetzelfde gezeik bij elk nieuw spel, en dan gaan we weer nostalgisch naar het verleden kijken waar het net zo was, maar we doen alsof het anders was.

Overigens sowieso, C in handen hebben op Argonne aan het begin is leuk en kan het verschil maken, maar alleen als de teams erg aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind de uitkomst van de eerste gevechten wanneer de massa rond C aankomt veel meer zeggen wie er wint, dan of een team net 10 seconde C heeft voor ze worden weggevaagd en het andere team hem inneemt.
Mee eens, maar het is makkelijker om de brug te verdedigen dan te veroveren. Dus wanneer je een team hebt dat net iets minder sterk is dan de tegenstander kan dit het verschil wel degelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas

pas

Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Metro conquest zoog gewoon keihard, op rush was die map echt geweldig.
Ah Metro4 was een grote verbetering en in conquest ook leuk om te doen. Argonne is er enig sinds vergelijkbaar mee met bottleneck C maar toch heb je daar veel meer mogelijkheden om te flanken
en cover te zoeken. Ook hebben beide teams een vergelijkbaar startpunt dus wmb een faire map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:53
Ben nog maar een NooB maar vind BF1 toch in het begin een erg forse leercurve hebben hoor. Had er al eerder over gesproken, maar er zijn zoveel dingetjes die je moet weten om lekker te kunnen spelen dat er voor mij momenteel geen beginnen aan is onderhand.

Soms schiet ik met het shotgun gewoon 3 meter 3x voor iemand z'n kop en nog gaat ie niet neer. Draait zich om en schiet me in een keer weg. Gewoon niet realistische en leuk meer. En al die vreselijke Campers tegenwoordig: stil in een bosje wachten en wachten tot er iemand voorbij komt en ze dan met een headshot snipen :( Kan en mag, maar erg leuk; nou nee.

Soms zit ik in een goede squad en is het lekker samenwerken. Stel me als medic op en probeer de rest te ondersteunen en dan gaat het wel. Begint erop te lijken dat dit spel heel erg leunt op squadvorming? Heeft iemand nog plek voor een Noob in zijn squad?

Probeer het nog een paar weken maar als de lol niet toeneemt geef ik het op.

EDIT: hehe net ff met een wildvreemd squad samengewerkt, leuk om te doen

[ Voor 3% gewijzigd door wowly op 14-01-2017 18:35 ]

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 20:21
Sinds ik een nieuwe koptelefoon gebruik heb ik problemen met VOIP. Ik hoor alle geluiden over mijn koptelefoon maar VOIP over mijn speakers. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:04
Auke_ schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:57:
Sinds ik een nieuwe koptelefoon gebruik heb ik problemen met VOIP. Ik hoor alle geluiden over mijn koptelefoon maar VOIP over mijn speakers. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Bij de instellingen van Discord/Teamspeak even het juiste uitvoerapparaat instellen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke_
  • Laatst online: 13-09 20:21
Uffeltje schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:07:
[...]

Bij de instellingen van Discord/Teamspeak even het juiste uitvoerapparaat instellen.
Het gaat echt alleen om BF1, niet Discord of Teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De revive skippers hebben het voor elkaar. Ik speel, zonder Discord squad, enkel nog met de medipacks en de rifle grenades. Teamplay? Bekijk het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Auke_ schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:02:
[...]

Het gaat echt alleen om BF1, niet Discord of Teamspeak
Hmm. Misschien is er ingame ook een optie om dat aan te passen. Of misschien een stuurprogramma van je koptelefoon.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Tsurany schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:31:
De revive skippers hebben het voor elkaar. Ik speel, zonder Discord squad, enkel nog met de medipacks en de rifle grenades. Teamplay? Bekijk het maar.
Het aantal idioten en snipers lijkt de laatste dagen enorm te zijn toegenomen. :-(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Uffeltje schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:48:
[...]

Het aantal idioten en snipers [...] :-(
Is dit niet dubbel op :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alle idioten zijn snipers he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:15
wowly schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:16:
Ben nog maar een NooB maar vind BF1 toch in het begin een erg forse leercurve hebben hoor. Had er al eerder over gesproken, maar er zijn zoveel dingetjes die je moet weten om lekker te kunnen spelen dat er voor mij momenteel geen beginnen aan is onderhand.

Soms schiet ik met het shotgun gewoon 3 meter 3x voor iemand z'n kop en nog gaat ie niet neer. Draait zich om en schiet me in een keer weg. Gewoon niet realistische en leuk meer. En al die vreselijke Campers tegenwoordig: stil in een bosje wachten en wachten tot er iemand voorbij komt en ze dan met een headshot snipen :( Kan en mag, maar erg leuk; nou nee.

Soms zit ik in een goede squad en is het lekker samenwerken. Stel me als medic op en probeer de rest te ondersteunen en dan gaat het wel. Begint erop te lijken dat dit spel heel erg leunt op squadvorming? Heeft iemand nog plek voor een Noob in zijn squad?

Probeer het nog een paar weken maar als de lol niet toeneemt geef ik het op.

EDIT: hehe net ff met een wildvreemd squad samengewerkt, leuk om te doen
Herkenbaar ;)

Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen: Houd vol. Ik speel ook pas vrij kort BF1, de laatste online shooter was voor mij lang geleden Wolfenstein E.T. Battlefield heb ik nooit eerder gespeeld. Na jaren NavyFIELD & daarna World of Warships was de binnenkomer in BF1 nogal heftig, ik was veel te traag, ontzettend onhandig en werd alleen maar neergeknald. Ik vroeg mezelf gefrustreerd af waarom ik de game eigenlijk had gekocht.

Ik ben vervolgens Domination gaan spelen als support, geen voertuigen, kleinere maps / teams en veel minder kamperende snipers ;)
Munitie strooien en zoveel mogelijk vlaggen pakken terwijl ik sneller, handiger en beter werd. Ook voelde ik me niet zo nutteloos. Ik ging veel dood maar het ging (en gaat) steeds een beetje beter. Squad werk is inderdaad belangrijk, en als je met vreemden speelt heb je er soms geluk en soms pech mee. Probeer er het beste van te maken en let zeker in het begin niet zo op de stats. Het kost zeker tijd maar naar mate je beter wordt, wordt het ook leuker om te spelen. Gun jezelf die tijd dus vooral :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Tsurany schreef op zondag 15 januari 2017 @ 00:48:
Niet alle idioten zijn snipers he.
Net zoals dat niet alle 'snipers' idioten zijn. Tenminste, in de breedste zin van het woord. Niemand heeft wat aan die gasten die 300 meter weg op een heuveltje liggen te knallen en ééns per twee minuten iemand raken. Je hebt ook nog die gasten zoals ik die met een Gewehr M95 o.i.d. mee naar voren lopen en die spot flare gebruiken, campers uitschakelen en de squad ondersteunen.

Nu moet ik wel bekennen dat er veel meer mensen in die eerste groep zitten... Laten we zeggen 9 staat tot 1.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Foodie88 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Net zoals dat niet alle 'snipers' idioten zijn. Tenminste, in de breedste zin van het woord. Niemand heeft wat aan die gasten die 300 meter weg op een heuveltje liggen te knallen en ééns per twee minuten iemand raken. Je hebt ook nog die gasten zoals ik die met een Gewehr M95 o.i.d. mee naar voren lopen en die spot flare gebruiken, campers uitschakelen en de squad ondersteunen.

Nu moet ik wel bekennen dat er veel meer mensen in die eerste groep zitten... Laten we zeggen 9 staat tot 1.
Inderdaad, hoeveel keer ik niet wens dat er een sniper een spotting flare afschiet wanneer ik geen sniper ben.. Helaas schieten die bush-wookies ook vaak geen spotting flares af..

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 15-01-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
De laatste dagen ben ik zelf ook wat aan het oefenen met de SMLE Marksman terwijl ik net iets minder agressief speel als dat ik met de Assault class zou doen. Dus nog steeds hard pushen en vlaggen cappen. :P De spotting flare is dan ontzettend handig heb ik gemerkt.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Uffeltje schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:29:
De laatste dagen ben ik zelf ook wat aan het oefenen met de SMLE Marksman terwijl ik net iets minder agressief speel als dat ik met de Assault class zou doen. Dus nog steeds hard pushen en vlaggen cappen. :P De spotting flare is dan ontzettend handig heb ik gemerkt.
De SMLE Marksman is inderdaad ook een goede sniper voor een aggressieve speelstijl, hoewel ik zelf net iets meer voorkeur geef aan de Gewehr M95. Je ruilt dan de sweetspot in voor een straight pull bolt (kunt in je scope blijven tussen de schoten in), een hogere firerate en een veel snellere reload.

Ook een bodyshot is altijd 'assist counts as kill', ongeacht de afstand. Dus ik heb gemerkt dat wanneer je schiet op enemies die door meer mensen beschoten worden, het effectiever is om ze te 'taggen' oftewel, alleen één keer raken en dan door naar de volgende. Dan krijg je alsnog de kill wanneer de teammates hem finishen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb ik het correct dat glancing hits op tanks niks te maken hebben met de hoek waarop je de tank raakt maar alles met waar je hem raakt? Ik weet dat de hint zegt dat het de hoek is, maar tot nu toe is elke treffer op bovenste stuk van heavy tank een glancing hit geweest, ook de keren dat ik van bovenaf schoot en de hoek dus prima was. En op zijkant en voorkant heb ik vaak genoeg onder enorme hoek geraakt en die deed normale schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Ik merk net dat je als sniper met een k-bullet nu een kort geweer krijgt met 25 bullets.
Sinds wanneer is dit nu weer?

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

DWattel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:13:
Ik merk net dat je als sniper met een k-bullet nu een kort geweer krijgt met 25 bullets.
En geen crosshair...ik had hetzelfde toen ik een russian sniper geweer pakte...Weet niet of t hiermee te maken heeft...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
DWattel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:13:
Bug, had ik gisteren ook eens, toen was iedereen met rank 0 of geen rank op leaderboards, geen crosshair, tanks hadden geen barrel etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Goed, de shitbucket kan worden opgeruimd :P (Level 100 in de pocket)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JknpqhSPZBzU5FvIUuf1bKLA/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 15-01-2017 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
unfor schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:34:
Goed, de shitbucket kan worden opgeruimd :P (Level 100 in de pocket)

[afbeelding]
Knap, heel wat uurtjes ;) is dit de hoogste rang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
luifel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:04:
[...]

Knap, heel wat uurtjes ;) is dit de hoogste rang?
Voorlopig wel.
Wellicht dat ze die per 10 levels ofzo omhoog gaan doen elke keer een DLC uitkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 15-01-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Gisteren echt een brute match gehad op Conquer Hell als defender. Ik legde samen met een squad Duitsers het hele enemy team lam. Na de eerste sector ging ik in de fighter en toen begon het. Uiteindelijk geëindigd met een score van 119 - 6 en het hele enemy team aan het zeiken. Prachtig :*)

Ook mooi hoe mensen naar je score kijken en puur op basis daarvan zeggen dat je cheat. Pas aan het einde van de ronde kreeg ik een hoop LMGs en K-bullets op me. Geen enkele keer kwam iemand op het idee om de AA truck te spawnen. 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Foodie88 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:51:
Gisteren echt een brute match gehad op Conquer Hell als defender. Ik legde samen met een squad Duitsers het hele enemy team lam. Na de eerste sector ging ik in de fighter en toen begon het. Uiteindelijk geëindigd met een score van 119 - 6 en het hele enemy team aan het zeiken. Prachtig :*)

Ook mooi hoe mensen naar je score kijken en puur op basis daarvan zeggen dat je cheat. Pas aan het einde van de ronde kreeg ik een hoop LMGs en K-bullets op me. Geen enkele keer kwam iemand op het idee om de AA truck te spawnen. 8)7
Tis ook apart, want met alleen een BAR kan ik een vliegtuig 15-20dmg doen met 1 strafe. Doen 10 man dat dus als je overvliegt dan heb je als piloot een probleem. Gebeurt alleen bijna nooit, tenzij je met een squad met voicechat dat afspreekt.

Gisteravond een fijne pot gehad waarbij ik eindelijk een keer in een tankje zat en volledig samen met inf de objectives kon cappen. Tank omringt met eigen manschappen is best goed te doen, paar keer eerder reed ik gewoon direct door de vijandelijke linies heen maar dan ben je een granaat magneet en in een minuutje kaduuk.

Server was wel fubar, airship kon wel vliegen maar niet schieten, mortar deed het niet en iedereen had rank 0. Was eigenlijk wel fijn, geen mortars en geen airship, ondanks dat ie van ons was. We gebruikten 'm alleen als objective capture.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:26

-tom-562

Oliesjeik

Ik had gisteravond ook iets vaags. Ik spawnde in een landship (die ik normaal nooit selecteer in het tankslot), met 3 plekken. Alleen kon ik er alleen maar mee rijden, niet schieten. De andere 2 plekken konden ook niks

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:39:
Ik had gisteravond ook iets vaags. Ik spawnde in een landship (die ik normaal nooit selecteer in het tankslot), met 3 plekken. Alleen kon ik er alleen maar mee rijden, niet schieten. De andere 2 plekken konden ook niks
Ja dit ken ik. Ik heb het nog nooit in een tank gehad maar wel in een vliegtuig. Wat me ook opviel is dat de ammo counter rechtsonderin in dat geval een 'streepje' laat zien, in plaats van de hoeveelheid kogels. De laatste keer dat ik dit had, kon ik niets anders doen dan mijn vliegtuigje in de vleugel van een bomber haken en hem zo naar de grond trekken 8)7 Tenminste nog iéts gedaan.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, idd, een streepje. Uitstappen en weer instappen hielp ook niet. Ben toen maar vol gas door wat huisjes en muren gereden :P Uiteindelijk nog 1 road kill mee kunnen maken :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:13
Hier ook een n00b op vlak van BF1, maar ik speel het nu 2 weekjes voor ongeveer een 2u per dag.
Gaat al veel beter, en mijn kills beginnen 2:1 en zelfs 3:1 te worden.

Ik speel support class en deel constant munitie uit, en geef heel wat suppression fire.
Verder is het gewoon wachten tot je wapenlevel 3 bent om de BAR te krijgen. Vanaf dan ging mijn kill ratio stijl omhoog.

Hierboven @unfor: de BAR telescope is wel een rare keuze, omdat hij op afstand toch helemaal niet accuraat genoeg is alsook in hip fire?

In het begin conquest vooral gespeeld, maar daarna naar Pigion en Team DM. Daar heb ik veel meer van geleerd qua snelheid en richten. Dan terug naar Conquest waar het echt helpt om in squad te spelen en objectives te voltooien.

Het was echt tot lvl 3 van wapens doorbijten, maar één keer hier (ben zelf level 18 nu) is het echt wel heel erg aangenaam en sta ik meestal wel in de top 5.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Voor Support is de BAR storm mijn nummer 1. Als ik wat meer range wil gebruik ik eigenlijk altijd de M1909 Benet-Mercie Telescopic, ding doet echt veel damage per kogel. De 30 kogels per strip/magazijn zijn eigenlijk altijd voldoende, zelfs voor suppresive fire (aangezien de wapens met een groter magazijn uiteindelijk toch oververhit raken)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
Battlefield 1 heb ik nu ongeveer 2 weken en ben nu zelf level 22. Ben gelijk weer Medic gaan spelen aangezien ik met shooters echt totaal ruk ben.

Ik gebruik voornamelijk:
- Cei-Rigotti Optical, or de M1907 Sweeper
- M1911 (iemand een suggestie voor een betere secondary?)
- Medic Crate (ik wil deze nog wel eens wisselen tegen een Rifle Grenade als er veel mensen in huizen zitten of veel vehicles zijn)
- Syringe
- Gas Grenade

Ik merk dat ik redelijk vaak dood ga nog, vooral in close combat situaties en snipers die je van een afstandje keihard raken. Iemand general advies over mijn layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:33:
Voor Support is de BAR storm mijn nummer 1. Als ik wat meer range wil gebruik ik eigenlijk altijd de M1909 Benet-Mercie Telescopic, ding doet echt veel damage per kogel. De 30 kogels per strip/magazijn zijn eigenlijk altijd voldoende, zelfs voor suppresive fire (aangezien de wapens met een groter magazijn uiteindelijk toch oververhit raken)
Dat is apart, want de damage van de BAR en de Benet Mercie is exact gelijk aan elkaar :P Met de BAR schiet je er uiteraard wel sneller naast op grotere afstanden dus dat kan de indruk wekken dat de Benet meer damage doet.

Ik speel niet heel veel support maar als het doe speel ik met de BAR Storm of met de MG15 Suppressive. Dat zijn voor mij de beste support wapens. Ik verkies vaak alsnog de BAR over de MG15, puur omdat de TTK lager is - en dat geeft je meer kans tegenover andere lage-TTK wapens zoals Automatico, Hellriegel en M1907.
EdwardK123 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:44:
Battlefield 1 heb ik nu ongeveer 2 weken en ben nu zelf level 22. Ben gelijk weer Medic gaan spelen aangezien ik met shooters echt totaal ruk ben.

Ik gebruik voornamelijk:
- Medic Crate (ik wil deze nog wel eens wisselen tegen een Rifle Grenade als er veel mensen in huizen zitten of veel vehicles zijn)
- Syringe
- Gas Grenade

Ik merk dat ik redelijk vaak dood ga nog, vooral in close combat situaties en snipers die je van een afstandje keihard raken. Iemand general advies over mijn layout?
De M1907 Sweeper vind ik één van de beste medic wapens, vooral als je lekker dicht op de actie wil spelen. Ik top meestal de chart wanneer ik dat wapen gebruik. Als secondary zou ik óf voor de Auto Revolver gaan, óf voor het pistool dat 449 rate of fire heeft (ik weet niet welke dat is voor de medic. Bij die dingen moet je gewoon zo snel als je kan schieten en dan kan je, mits je goed kan mikken, veel op close quarters winnen (zo niet het meeste).

[ Voor 37% gewijzigd door Foodie88 op 16-01-2017 11:50 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
-tom-562 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:33:
Bar storm (uit het hoofd) heeft er toch maar 20 per strip? Dat is het enige.. Bij supressive fire ben je wel snel door de 4 strips heen :/
Maar ik gebruik enkel deze eigenlijk.

Toch merk ik dat er sommige mij met 2 hits ofzo omleggen met een Lewis gun, terwijl ik daar een heel magazijn in iemand moet pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:48:
[...]

......

Toch merk ik dat er sommige mij met 2 hits ofzo omleggen met een Lewis gun, terwijl ik daar een heel magazijn in iemand moet pompen.
Misschien dat je al gewond was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Foodie88 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:46:
[...]

Dat is apart, want de damage van de BAR en de Benet Mercie is exact gelijk aan elkaar :P Met de BAR schiet je er uiteraard wel sneller naast op grotere afstanden dus dat kan de indruk wekken dat de Benet meer damage doet.

Ik speel niet heel veel support maar als het doe speel ik met de BAR Storm of met de MG15 Suppressive. Dat zijn voor mij de beste support wapens. Ik verkies vaak alsnog de BAR over de MG15, puur omdat de TTK lager is - en dat geeft je meer kans tegenover andere lage-TTK wapens zoals Automatico, Hellriegel en M1907.

[...]

De M1907 Sweeper vind ik één van de beste medic wapens, vooral als je lekker dicht op de actie wil spelen. Ik top meestal de chart wanneer ik dat wapen gebruik. Als secondary zou ik óf voor de Auto Revolver gaan, óf voor het pistool dat 449 rate of fire heeft (ik weet niet welke dat is voor de medic. Bij die dingen moet je gewoon zo snel als je kan schieten en dan kan je, mits je goed kan mikken, veel op close quarters winnen (zo niet het meeste).
Ik bedoel meer dat je met de M1909 wat langer kan schieten, want meer kogels en iets lagere r.o.f., maar niet zo langzaam dat je minder vijanden omlegt :P

Voor de medic gebruik ik eigenlijk idd ook bijna altijd de M1907 Sweeper

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Welk secondary wapen raden jullie aan in de support class?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:58:
M1915. Is de 449 firerate sidearm voor support.
Voor scout is het de Frommer Stop en voor assault de 1903 Hammerless.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:13:

Hierboven @unfor: de BAR telescope is wel een rare keuze, omdat hij op afstand toch helemaal niet accuraat genoeg is alsook in hip fire?
Enorm hoge rate of fire en accuraat genoeg voor medium afstanden. Bipod even neerzetten en je kan prima campers killen.
EdwardK123 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:44:

Ik gebruik voornamelijk:
- Syringe
- Gas Grenade

Medic crate is nutteloos, pak de bandage pouch. Dat scheelt een stuk in jezelf in leven houden en nuttig zijn voor anderen. En pack de impact grenade, kan je enorm makkelijk kills mee maken in close combat.

En verwacht als medic niet goed te zijn in close combat situaties. Vrijwel iedere tegenstander heeft een wapen dat of veel meer damage doet (shotguns) of een veel hogere RoF heeft (SMG's en LMG's). Dus afstand houden en slim spelen.

En als je de rifle grenade pak wissel dan je syringe in en niet je bandage pouch. De truuk als medic is constant pouches spammen om jezelf te healen. In een vuurgevecht even wegduiken, pouch spammen en weer terug schieten. Dan kan je zo een kogel of twee extra opvangen.

En probeer de M1907 Trench eens. Je kan net zo snel schieten maar je hipfire is veel nauwkeuriger.
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Bar storm (uit het hoofd) heeft er toch maar 20 per strip? Dat is het enige.. Bij supressive fire ben je wel snel door de 4 strips heen :/
Maar ik gebruik enkel deze eigenlijk.
Je bent support... je gooit om de paar seconde ammo packs om jezelf van granaten en specials te voorzien. Je kan nooit out of ammo zijn op die manier.
Onmogelijk. Waarschijnlijk voelt het zo door lag.
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:58:
De Modello is een echt spam wapen. Laagste TTK mits alle schoten raak. M1911 is aardig omdat je maar 3 hits nodig hebt. De No3 revolver is fijn wapen omdat je maar twee hits nodig hebt en als de vijand onder de 50% is dan is de eerste hit al een kill.

Kijk alleen niet altijd naar firerate. Het is leuk dat je een wapen heel snel kan spammen maar dan moeten wel alle schoten raak zijn. Bullets to kill is soms net zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tsurany schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:05:

[...]

Je bent support... je gooit om de paar seconde ammo packs om jezelf van granaten en specials te voorzien. Je kan nooit out of ammo zijn op die manier.
Hmmm dus... als ik 0/0 kogels/clips heb, ik spawn een ammo pack, dan heb ik terug full ammo voor mijn BAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:14:
[...]

Hmmm dus... als ik 0/0 kogels/clips heb, ik spawn een ammo pack, dan heb ik terug full ammo voor mijn BAR?
Yep (wel reloaden), net als health bij een medic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kazzzdafke schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:14:
[...]

Ja. En als je handig bent spam je hem een stuk eerder. Bij praktisch elke rustige reload kan je wel zo'n pack spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
[...]

Enorm hoge rate of fire en accuraat genoeg voor medium afstanden. Bipod even neerzetten en je kan prima campers killen.

[...]

Medic crate is nutteloos, pak de bandage pouch. Dat scheelt een stuk in jezelf in leven houden en nuttig zijn voor anderen. En pack de impact grenade, kan je enorm makkelijk kills mee maken in close combat.

En verwacht als medic niet goed te zijn in close combat situaties. Vrijwel iedere tegenstander heeft een wapen dat of veel meer damage doet (shotguns) of een veel hogere RoF heeft (SMG's en LMG's). Dus afstand houden en slim spelen.

En als je de rifle grenade pak wissel dan je syringe in en niet je bandage pouch. De truuk als medic is constant pouches spammen om jezelf te healen. In een vuurgevecht even wegduiken, pouch spammen en weer terug schieten. Dan kan je zo een kogel of twee extra opvangen.

En probeer de M1907 Trench eens. Je kan net zo snel schieten maar je hipfire is veel nauwkeuriger.

[...]

[...]

[...]

De Modello is een echt spam wapen. Laagste TTK mits alle schoten raak. M1911 is aardig omdat je maar 3 hits nodig hebt. De No3 revolver is fijn wapen omdat je maar twee hits nodig hebt en als de vijand onder de 50% is dan is de eerste hit al een kill.

Kijk alleen niet altijd naar firerate. Het is leuk dat je een wapen heel snel kan spammen maar dan moeten wel alle schoten raak zijn. Bullets to kill is soms net zo belangrijk.
Thanks voor de tip! Ik ga de pouches eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik merk juist dat met die hoge firerate, je het kan permitteren om één of twee schoten uit je clip te missen. Als je bij een Auto Revolver of een Bodeo een schot mist ben je dood, simpel als dat. Het is dan enorm 'duur' om een schot te missen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:33:
[...]

Ik merk juist dat met die hoge firerate, je het kan permitteren om één of twee schoten uit je clip te missen. Als je bij een Auto Revolver of een Bodeo een schot mist ben je dood, simpel als dat. Het is dan enorm 'duur' om een schot te missen.
Je moet een afweging maken, hoe goed kan je mikken vs hoeveel damage doe je per schot. Daar vind ik de M1911 wel goed tussen passen. In de meeste gevallen een kogel minder per kill nodig, meer totale damage per clip en alsnog een hoge vuursnelheid.
De No3 revolver past daar ook mooi tussen, je kan alsnog redelijk snel schieten maar je hebt slechts twee kogels nodig.

Je ziet dat op korte afstand de TTK van de M1915 en de No3 revolver vrijwel gelijk zijn. Dus kiezen tussen twee schoten wat rustiger kunnen plaatsen of keihard spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:39:
[...]

Je moet een afweging maken, hoe goed kan je mikken vs hoeveel damage doe je per schot. Daar vind ik de M1911 wel goed tussen passen. In de meeste gevallen een kogel minder per kill nodig, meer totale damage per clip en alsnog een hoge vuursnelheid.
De No3 revolver past daar ook mooi tussen, je kan alsnog redelijk snel schieten maar je hebt slechts twee kogels nodig.

Je ziet dat op korte afstand de TTK van de M1915 en de No3 revolver vrijwel gelijk zijn. Dus kiezen tussen twee schoten wat rustiger kunnen plaatsen of keihard spammen.
Misschien betekent dat dat ik gewoon goed kan mikken :P Ik merk dat ik vrijwel van elk wapen win, ook Automatico's indien de speler minder goed is dan ik.

Het klopt inderdaad dat je jezelf wat tijd kunt geven om de schoten te plaatsen maar ook dat is een risico op een bepaalde manier; er is wat voor te zeggen om altijd de eerste te zijn die begint te schieten. Als je geraakt wordt, flinch je en kan het zijn dat je je eerste schot mist hoewel goed gemikt.

Ik gebruik mijn pistool vooral in 'clutch' situaties, dus wanneer ik iemand van heel dichtbij tegenkom als sniper of wanneer mijn primary op is wanneer ik een andere class speel.

Een ander puntje wat ook meespeelt is 'deploy time', oftewel hoe lang het duurt van het drukken op de weapon switch knop totdat je klaar bent om te schieten. De Frommer Stop heeft bijvoorbeeld een hele lage deploy time. Ook dat kan soms het verschil maken tussen leven en dood.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Pfff de potjes Operations die outbalanced zijn worden wel steeds irritanter hoor. Laatst een potje waarbij ik met mn class 50 en met 19 anderen met max class 12 het moet opnemen tegen een tegenstander waarvan bijna iedereen class 50+ was. Met als resultaat niet verder komen dan sector 1 bij Conquest Hell.
Waar is in godsnaam dat balancing op berust. Ook ik skip nu de potjes die zo unbalanced zijn. Het moet wel leuk blijven natuurlijk

ps het waren wel bijna allemaal Russen en de er werd oko veel gebanned :+ Zouden die Russen ook dit hacken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freak-me-baby schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:14:
Pfff de potjes Operations die outbalanced zijn worden wel steeds irritanter hoor. Laatst een potje waarbij ik met mn class 50 en met 19 anderen met max class 12 het moet opnemen tegen een tegenstander waarvan bijna iedereen class 50+ was. Met als resultaat niet verder komen dan sector 1 bij Conquest Hell.
Waar is in godsnaam dat balancing op berust. Ook ik skip nu de potjes die zo unbalanced zijn. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Balancing is berust op de skill stat.
YouTube: Skill Matchmaking Sucks! - Why Skill is a Horrid Measure and How it ...
ps het waren wel bijna allemaal Russen en de er werd oko veel gebanned :+ Zouden die Russen ook dit hacken? :9
Ban berichten zijn global bans, heeft niks met je eigen match te maken.
Foodie88 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:44:
Misschien betekent dat dat ik gewoon goed kan mikken :P Ik merk dat ik vrijwel van elk wapen win, ook Automatico's indien de speler minder goed is dan ik.

Het klopt inderdaad dat je jezelf wat tijd kunt geven om de schoten te plaatsen maar ook dat is een risico op een bepaalde manier; er is wat voor te zeggen om altijd de eerste te zijn die begint te schieten. Als je geraakt wordt, flinch je en kan het zijn dat je je eerste schot mist hoewel goed gemikt.

Ik gebruik mijn pistool vooral in 'clutch' situaties, dus wanneer ik iemand van heel dichtbij tegenkom als sniper of wanneer mijn primary op is wanneer ik een andere class speel.

Een ander puntje wat ook meespeelt is 'deploy time', oftewel hoe lang het duurt van het drukken op de weapon switch knop totdat je klaar bent om te schieten. De Frommer Stop heeft bijvoorbeeld een hele lage deploy time. Ook dat kan soms het verschil maken tussen leven en dood.
In die situaties kan je ook heel goed de No3 gebruiken. Ook een zeer lage deploy time en daarmee is de tijd tot 50 damage zeer laag. Een pistool gebruik je vaak voor het afmaken van een vijand die al geraakt is door je primary. Dan is het ideaal om heel snel die 50 damage te kunnen geven die vaak genoeg is om hem over het randje te helpen.

Maar het blijft afhankelijk van voorkeur, skills en situatie. Ik wissel vrij vaak van secondary wapen, ook afhankelijk van welke primary ik gebruik.

Zo win je trouwens Operations op Ballroom Blitz als defender:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2VorCSsYjdILBAoy0rP9Dt5z/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h246vrQESADVeJHDcEtseGRN/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/stQ4EjMity56kPqQ1TJgqoZw/thumb.png

Er was geen muur meer over waar de vijand achter kon schuilen. Alles kapot gereden met m'n truck. De vijand moest dus vanaf het landhuis een aardige open vlakte oversteken om überhaupt bij de vlag te komen. Even dekking zoeken om te herladen of om granaten te smijten was onmogelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 16-01-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Impact grenades? Voor die ene gegarandeerde kill per 2 granaten vind ik hem maar matig. Met twee gas grenades pak je toch vaker tenminste 2 man en het werkt als perfecte early warning system.

Met de autoloading extended win je overigens best veel close range gevechten, nog nooit het idee gehad echt in het nadeel te zijn muv shotguns of smgs die eerder beginnen te schieten. Héérlijke gun met enorme RoF alsnog accuraat en klinkt goddelijk. Alleen jammer dat voor open maps de selbstlader marksman de beduidend betere keuze is.

Waarom je de rifle grenades zou pakken in plaats van de syringe is me ook een raadsel, ideaal om die decoys weer te reviven of je echt nuttige squad overeind te houden. In beide gevallen leef je zelf langer en soms revive je nog eens iemand die je van ammo kan voorzien.

Nee, ik snap niet waarom de medic class als de zwakste in-game wordt gezien momenteel, met afstand m'n favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:27:
Impact grenades? Voor die ene gegarandeerde kill per 2 granaten vind ik hem maar matig. Met twee gas grenades pak je toch vaker tenminste 2 man en het werkt als perfecte early warning system.
In close combat situaties loopt vrijwel iedereen met zijn gasmasker op. Dan hebben gas granaten vrij weinig effect. Dan liever een granaat die de vijand direct veel damage doet die niet ontweken kan worden.
Met de autoloading extended win je overigens best veel close range gevechten, nog nooit het idee gehad echt in het nadeel te zijn muv shotguns of smgs die eerder beginnen te schieten. Héérlijke gun met enorme RoF alsnog accuraat en klinkt goddelijk. Alleen jammer dat voor open maps de selbstlader marksman de beduidend betere keuze is.
De autoloading extended is ook erg fijn vanwege de RoF. Helaas heeft hij minder kogels in het magazijn en is de hipfire lang niet zo goed als bij de M1907 Trench. Daarom kies ik zelf toch liever voor de laatste. Komt wel omdat ik veel operations speel en dan is gas ook een stuk vaker aanwezig vanwege het kleine speelveld.
Waarom je de rifle grenades zou pakken in plaats van de syringe is me ook een raadsel, ideaal om die decoys weer te reviven of je echt nuttige squad overeind te houden. In beide gevallen leef je zelf langer en soms revive je nog eens iemand die je van ammo kan voorzien.
Hangt er vanaf of je met een vast squad speelt of niet. Als ik op Discord zit met een vol squad pak ik de Syringe, anders toch echt de Rifle Grenade. Ik kan er gewoon niet tegen hoeveel mensen revive skippen. Laatst nog 4 man in twintig seconden tijd terwijl ik er midden in stond en ze veilig kon reviven.
Nee, ik snap niet waarom de medic class als de zwakste in-game wordt gezien momenteel, met afstand m'n favoriet.
De medic kan niet goed sprayen, dat is toch de stijl die de meesten willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik speel eigenlijk voortdurend Medic. Ik gebruik de Selbstlader M1916. Het enige nadeel van dit wapen is de bagger hipfire en de enorme bulletspread naarmate je sneller achter elkaar schiet.
Ik gebruik eigenlijk altijd de P08 pistol, erg fijn ding! Voor scout de Mars.
Als je maar weinig in een goeie squad terecht komt en dus alles alleen moet doen, dan is medic ook goed mits je je afstand houd tot medium range. Helaas ben ik een vrij agressieve medic speler, dus ik leg vaak het loodje omdat ik vaak alleen ben. Wanneer ik merk dat ik in een squad zit die er niks van bakt (en de overige vol zijn) ga ik meestal ook iets meer terughoudend aanvallen: ik ga ergens beschut staan en doe dan juist veel spotten en ik probeer dan in de heat of the moment een crate neer te leggen.

@Tsurany, waarom zijn crates nutteloos? Ik gebruik eigenlijk altijd ammo en medic crates, niet de pouches.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deathchant schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:35:
Ik speel eigenlijk voortdurend Medic. Ik gebruik de Selbstlader M1916. Het enige nadeel van dit wapen is de bagger hipfire en de enorme bulletspread naarmate je sneller achter elkaar schiet.
Ik gebruik eigenlijk altijd de P08 pistol, erg fijn ding! Voor scout de Mars.
Als je maar weinig in een goeie squad terecht komt en dus alles alleen moet doen, dan is medic ook goed mits je je afstand houd tot medium range. Helaas ben ik een vrij agressieve medic speler, dus ik leg vaak het loodje omdat ik vaak alleen ben. Wanneer ik merk dat ik in een squad zit die er niks van bakt (en de overige vol zijn) ga ik meestal ook iets meer terughoudend aanvallen: ik ga ergens beschut staan en doe dan juist veel spotten en ik probeer dan in de heat of the moment een crate neer te leggen.

@Tsurany, waarom zijn crates nutteloos? Ik gebruik eigenlijk altijd ammo en medic crates, niet de pouches.
De crates zijn nutteloos omdat ze enkel werken als je dicht in de buurt staat en ook blijft staan.. Dit zorgt niet alleen voor een cluster verzwakte spelers (weinig health en weinig ammo) maar ook voor een veel langere tijd tot de speler volledig genezen of volledig resupplied is.
De pouches kan je op grote afstand gooien, spelers hoeven niet te wachten maar kunnen door blijven lopen en het geeft veel meer een instant effect. Met een enkele ammo pouch kan een speler al een heel wapen of gadget bijvullen. Met een enkele bandage pouch kan een speler tot 100% health genezen worden zolang hij niet geraakt wordt.

Zeker "on the run" zijn die pouches veel praktischer aangezien je niet hoeft te rusten om toch het effect te merken. Je kan dus constant in beweging blijven met je squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
"It's not good and it's pretty much a coin flip wheather or not your game is going to be balanced or not" :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:27:
[...]

Ik ook niet, toevallig afgelopen week medic gespeeld voor medal. Bijna elk potje bovenaan gestaan en K/D beter dan met elke andere class. Vooral omdat je veel minder deaths hebt want je kunt jezelf healen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Tsurany, thanks! Stom van me eigenlijk, kep er nooit echt over nagedacht |:( Ik ga nu dus ook switchen, aangezien idd on-the-run blijven een groter voordeel is dan blijven staan en regeneraten...on the run kun je misschien nog een kill meepikken of al bij de volgende vlag zijn. In een bunker kan dan een crate weer handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:16
Ik vind de Lewis Suppressive juist een fijne support gun. Met zoom telescoop erop zodat je ook op afstand wat kan betekenen. Erg nauwkeurig als je veel korte bursts (max 10 kogels) los laat. Close range hip fire is hij niet echt goed voor, maar de grote 97 ammo clips vind ik persoonlijk erg prettig. Lekker suppressive fire zonder constant te hoeven reloaden. En als er dan een vijand spontaan de hoek om komt gewoon je trigger inhouden en zijn kant op wijzen, grote kans dat je hem toch wel raakt. Ook voor bunker/deur/choke point defense erg geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
Tsurany schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:43:
[...]

De crates zijn nutteloos omdat ze enkel werken als je dicht in de buurt staat en ook blijft staan.. Dit zorgt niet alleen voor een cluster verzwakte spelers (weinig health en weinig ammo) maar ook voor een veel langere tijd tot de speler volledig genezen of volledig resupplied is.
De pouches kan je op grote afstand gooien, spelers hoeven niet te wachten maar kunnen door blijven lopen en het geeft veel meer een instant effect. Met een enkele ammo pouch kan een speler al een heel wapen of gadget bijvullen. Met een enkele bandage pouch kan een speler tot 100% health genezen worden zolang hij niet geraakt wordt.

Zeker "on the run" zijn die pouches veel praktischer aangezien je niet hoeft te rusten om toch het effect te merken. Je kan dus constant in beweging blijven met je squad.
Nog een voordeel van die pouches, je kan ze echt overal neergooien. Die crates moet je ruimte hebben. K heb al vaak genoeg gehad dat ik zo'n crate niet makkelijk kwijt kan, natuurlijk super irritant als je ergens under fire ligt. Dat heb ik met die pouches nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Tsurany schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:21:
[...]

Balancing is berust op de skill stat.
YouTube: Skill Matchmaking Sucks! - Why Skill is a Horrid Measure and How it ...

[...]

Ban berichten zijn global bans, heeft niks met je eigen match te maken.

[...]

In die situaties kan je ook heel goed de No3 gebruiken. Ook een zeer lage deploy time en daarmee is de tijd tot 50 damage zeer laag. Een pistool gebruik je vaak voor het afmaken van een vijand die al geraakt is door je primary. Dan is het ideaal om heel snel die 50 damage te kunnen geven die vaak genoeg is om hem over het randje te helpen.

Maar het blijft afhankelijk van voorkeur, skills en situatie. Ik wissel vrij vaak van secondary wapen, ook afhankelijk van welke primary ik gebruik.

Zo win je trouwens Operations op Ballroom Blitz als defender:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Er was geen muur meer over waar de vijand achter kon schuilen. Alles kapot gereden met m'n truck. De vijand moest dus vanaf het landhuis een aardige open vlakte oversteken om überhaupt bij de vlag te komen. Even dekking zoeken om te herladen of om granaten te smijten was onmogelijk.
Herkenbaar, dat met die muren op Ballroom Blitz. Ik was met de Duitsers aan het spelen en ik kon vanuit de lucht zien dat heel veel vijanden bleven schuilen achter die lange muur, net achter de treinen op de laatste sector. Toen zei ik tegen een van de anderen dat hij maar met z'n heavy tank door de muur moest rijden. Hij maakte vervolgens een 5-dubbele roadkill, echt hilarisch 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Heeft iemand BF1 toevallig op een 2011 iMac aan de praat gekregen? Hier tikt hij hem eruit.. videokaart driver wil niet. Mn videokaart wordt sowieso niet erkend door de game.. hoopte BF1 op low te kunnen gamen op de iMac :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
RoyK schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:43:
Heeft iemand BF1 toevallig op een 2011 iMac aan de praat gekregen? Hier tikt hij hem eruit.. videokaart driver wil niet. Mn videokaart wordt sowieso niet erkend door de game.. hoopte BF1 op low te kunnen gamen op de iMac :P
Ik denk het niet, dit is de PC topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

DWattel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:16:
[...]

Ik denk het niet, dit is de PC topic.
En? Een Mac kan je rebooten met Windows ;) Game al jaren op mn iMac (in Windows) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
Dat idee had ik al, het is alleen zo dat een iMac geen huidige nieuwe processor en video kaart heeft en dit spel is wel heel afhankelijk van redelijk nieuwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

DWattel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:35:
Dat idee had ik al, het is alleen zo dat een iMac geen huidige nieuwe processor en video kaart heeft en dit spel is wel heel afhankelijk van redelijk nieuwe hardware.
Ja, ik vreesde het al. Ik heb op de zaak een flinke pc staan en kan de game op ultra op zn sloffen spelen. BF4 gaat op mn iMac prima op low / mid. Maar BF1 gaat qua graphics wel weer een stap verder. Ik had gehoopt de game thuis op Ultra-low te spelen :D Gaat hem niet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RoyK schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:50:
[...]

Ja, ik vreesde het al. Ik heb op de zaak een flinke pc staan en kan de game op ultra op zn sloffen spelen. BF4 gaat op mn iMac prima op low / mid. Maar BF1 gaat qua graphics wel weer een stap verder. Ik had gehoopt de game thuis op Ultra-low te spelen :D Gaat hem niet worden!
Nou, als BF4 lukt op low mid dan heb je de kans dat BF1 ook wel gaat. In tegenstelling tot wat sommigen zeggen, vind ik dat BF1 redelijk goed geoptimaliseerd is - vooral als je het gaat vergelijken met games zoals Arma 3. Je moet uiteraard geen wonderen verwachten en misschien haal je niet overal 60 FPS maar ik denk dat het wel draait.

Je zou kunnen overwegen het op Origin te kopen en het spel te laten refunden als het niet werkt. Check wel even de voorwaarden die daaraan zitten. Bij Steam mag je een spel volgens mij niet langer dan twee weken hebben en in die twee weken niet langer dan 2 uur gespeeld hebben.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Foodie88 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 07:01:
[...]

Nou, als BF4 lukt op low mid dan heb je de kans dat BF1 ook wel gaat. In tegenstelling tot wat sommigen zeggen, vind ik dat BF1 redelijk goed geoptimaliseerd is - vooral als je het gaat vergelijken met games zoals Arma 3. Je moet uiteraard geen wonderen verwachten en misschien haal je niet overal 60 FPS maar ik denk dat het wel draait.

Je zou kunnen overwegen het op Origin te kopen en het spel te laten refunden als het niet werkt. Check wel even de voorwaarden die daaraan zitten. Bij Steam mag je een spel volgens mij niet langer dan twee weken hebben en in die twee weken niet langer dan 2 uur gespeeld hebben.
Als ik de game opstart geeft hij al aan dat mn videokaart niet voldoet aan de minimale eisen. (Ati 6900M) en ik heb nog even gezocht naar verse drivers, kom er niet helemaal uit wat ik nou moet pakken. De meest recente Catalyst driver voor deze kaart lijkt de 14.4 te zijn en die komt uit 2014 8)

Ik denk dat ik het op een potje hier en daar op de zaak moet houden. Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

RoyK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:09:
[...]

Als ik de game opstart geeft hij al aan dat mn videokaart niet voldoet aan de minimale eisen. (Ati 6900M) en ik heb nog even gezocht naar verse drivers, kom er niet helemaal uit wat ik nou moet pakken. De meest recente Catalyst driver voor deze kaart lijkt de 14.4 te zijn en die komt uit 2014 8)

Ik denk dat ik het op een potje hier en daar op de zaak moet houden. Komt wel goed.
Even een wilde gok, je kan de driver van http://www.bootcampdrivers.com proberen... Wellicht helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
DWattel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:35:
Hier draait hij BF1 beter dan BF4 hoor. Speel het ook op een 8 jaar oude pc. (i7 920 met R9 280X, 12 GB RAM & SSD Vertex2) Heb eigenlijk altijd netjes 61 FPS, wat beter aanvoelt dan 61 FPS op BF4.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RoyK schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:09:
[...]

Ah, dat is jammer!

Een wilde suggestie, maar misschien kun je gebruik maken van Moonlight (http://moonlight-stream.com/). Mits je natuurlijk een redelijke recente Nvidia GPU in je werk-bak hebt zitten en mits de internetverbindingen van je werk en thuis rap genoeg zijn.

Moonlight is een open source Nvidia gamestream client, waarmee je in je netwerk of over het internet kan spelen terwijl een andere computer het rekenwerk doet. Dus je werk-bak doet het werk en je iMac verwerkt alleen de controls en laat het beeld zien. De communicatie verloopt dan over het internet. Normaal kan dat alleen op een Nvidia Shield device maar met Moonlight kan dat ook op een PC, een Android of een iOS device.

Natuurlijk krijg je wel wat vertraging maar dan kan je in ieder geval spelen!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Laatst online: 02-09 11:09
Nog even over de sidearms. Ik gebruik eigenlijk altijd de C93 en daarvoor de M1911. Rest eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
stevens20 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Hier draait hij BF1 beter dan BF4 hoor. Speel het ook op een 8 jaar oude pc. (i7 920 met R9 280X, 12 GB RAM & SSD Vertex2) Heb eigenlijk altijd netjes 61 FPS, wat beter aanvoelt dan 61 FPS op BF4.
Dat gevoel heb ik dus ook, op m'n Clevo notebook met i7 6600 en GTX 970m. Zelfs op 3k speelt het vloeiend met prima settings, dus ergens hebben ze ruimte gevonden om het optimaler te laten werken.

Qua balans merk ik wel dat je vrij makkelijk een speelstijl kunt ontwikkelen waar je een flinke K/D-rate mee hebt. Dan kun je alle potjes verliezen maar heb je wel een hoge K/D :+ Tegelijkertijd is teamwerk best lonend, al spelen de meesten zoals het hoort in de 'headless-chicken-mode'.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Laatst online: 02-09 11:09
Speel de laatste tijd wat meer operations. Maar merk dat je in het verdedigende team vaak verliest. Net toevallig wel een heerlijk potje als verdediger gespeeld. Had 85000 punten na de bonus. Maar dat ik win als verdediger komt eigenlijk maar zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Daarnet een rondje operations gedaan.. 9-10 man van "Delta-...", een of andere clan die massas goed samenwerkt. Niet normaal hoe snel dat potje over was :/
Met sentry van punt naar punt gelopen tot einde van de match, die mannen healen gewoon elke keer dat je ze tegenkomt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D3PT2IosZbt3tsTXyUozRXzJ/thumb.png

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 17-01-2017 22:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
Sommige spawnpoints zijn te gek voor woorden:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gb0E3nNO93E&feature=youtu.be]

Voor de liefhebben nog wat gameplay van een beginnend agressieve sniper. Tips zijn welkom. :)

Edit: video's zijn nog niet helemaal verwerkt zie ik, HD is straks beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Uffeltje op 17-01-2017 22:57 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
zijn marco's toegestaan in BF1?
(2x muisklik terwijl je er maar 1 doet bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Uffeltje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:56:

[video]

Voor de liefhebben nog wat gameplay van een beginnend agressieve sniper. Tips zijn welkom. :)

[video]
Dus zo klink ik op discord :w

Ik zou zelf voor een andere optic gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door stevens20 op 18-01-2017 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
Uffeltje schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:56:

[video]

[video]
Wow, heerlijk Bam en zeg maar dag! 8) Als je aan de goede kant staat, vaak genoeg dat het andersom gebeurd :'(

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Blijkbaar heb ik een ander beeld van agressief sniperen ;) Ik rush mee naar binnen en loop dan meer aan de flanken van het objective. OK, ik ga meer dood dan jij in 't filmpje. Ik vind dit vrij defensief en je blijft hoofdzakelijk in die toren zitten. Ik zou 't nog net niet campen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Deathchant schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:56:
Blijkbaar heb ik een ander beeld van agressief sniperen ;) Ik rush mee naar binnen en loop dan meer aan de flanken van het objective. OK, ik ga meer dood dan jij in 't filmpje. Ik vind dit vrij defensief en je blijft hoofdzakelijk in die toren zitten. Ik zou 't nog net niet campen noemen.
't Was ook behoorlijk campen hoor. :P Was wel leuk met de hele squad in de toren. Normaal ben ik meer van vlag naar vlag aan het hoppen, maar niet zoals normaal als één van de eerste personen. Met een sniper rifle probeer ik de afstand wat groter te houden.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Zijn jullie 's avonds nog regelmatig actief op de Discord die in het OT staat aangegeven? Ik ben op zoek naar Nederlandstalige mensen om BF1 mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ge0force schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:29:
Zijn jullie 's avonds nog regelmatig actief op de Discord die in het OT staat aangegeven? Ik ben op zoek naar Nederlandstalige mensen om BF1 mee te doen.
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
Meestal wel één a twee squads.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Zeker een volle squad tot gem. 2400 uur :) *O*

Last van een lunch dip, 2 man zijn me voor :+

[ Voor 8% gewijzigd door Zephyer op 18-01-2017 13:39 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Super!

Tot vanavond dan :)

Edit: voeg me gerust alvast toe op Origin, mijn ID = Ge0force (eerste 0 = cijfer nul)

[ Voor 59% gewijzigd door Ge0force op 18-01-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
Ge0force schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:42:
Super!

Edit: voeg me gerust alvast toe op Origin, mijn ID = Ge0force (eerste 0 = cijfer nul)
noted wellicht tot vanavond, Gezellig!

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmm mss dat ik dan ook eens inlog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ge0force schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:42:
Super!

Aanvraag verstuurd.

Veelal is het een komen en gaan tussen 20.00 en 24.00 uur.
Al moet ik zeggen dat ik sinds twee dagen moeite heb om vrienden te joinen ingame of uberhaubt een party te maken :S

[ Voor 42% gewijzigd door Zephyer op 18-01-2017 15:32 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Gister vandaag probleem met servers? Iedereen is ranker 0??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25
Zephyer schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Aanvraag verstuurd.

Al moet ik zeggen dat ik sinds twee dagen moeite heb om vrienden te joinen ingame of uberhaubt een party te maken :S
Hoe join je dan een vriend? Na een invite te hebben gekregen? Je kunt toch niet zomaar joinen zonder invite?
Ik krijg soms inderdaad de mogelijkheid tot joinen in de homepage van multiplayer in BF1, maar hij joint dan gewoon de server waar die vriend speelt. Vaak zat word je dan gewoon in het enemy team gezet.
Deruxian schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:34:
Gister vandaag probleem met servers? Iedereen is ranker 0??
Gisteren niks van gemerkt, maar lees dat het vaker voorkomt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
RubenDJ schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:10:
[...]

Hoe join je dan een vriend? Na een invite te hebben gekregen? Je kunt toch niet zomaar joinen zonder invite?
Ik krijg soms inderdaad de mogelijkheid tot joinen in de homepage van multiplayer in BF1, maar hij joint dan gewoon de server waar die vriend speelt. Vaak zat word je dan gewoon in het enemy team gezet.

[...]

Gisteren niks van gemerkt, maar lees dat het vaker voorkomt.
Volgens mij kan je gewoon in je Origin vriendenlijst op join party drukken. Als overlay niet werkt (wilt nog wel eens gebeuren bij mij) dan alt-tab ik naar origin>vriendenlijst en klik daar op join party, terug naar bf1 en ik zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:19:
[...]

Aanvraag verstuurd.

Ach, gossie... ik kom vanavond rond 22:00 online ;)

@All, Ja je kan zo joinen.
Echter kom op Discord en meld je even in het kanaal want soms wordt er plaats in een squad gemaakt en als niemand je (her)kent zou je zomaar eens als potentiële vrije "ruimte" gezien kunnen worden :+

[ Voor 23% gewijzigd door NINjak op 18-01-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
NINjak schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:46:
[...]

Ach, gossie... ik kom vanavond rond 22:00 online ;)

@All, Ja je kan zo joinen.
Echter kom op Discord en meld je even in het kanaal want soms wordt er plaats in een squad gemaakt en als niemand je (her)kent zou je zomaar eens als potentiële vrije "ruimte" gezien kunnen worden :+
Inderdaad, nog regelmatig worden sommige personen bijna verwijderd omdat de naam nog niet bekend is. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
_O-

Volgens mij is er een bug oid. sinds deze week, je kan niet vanuit Origin meespelen en party joinen, enkel meespelen. Dat je vervolgens bij de 'vijand' geplaatst wordt is even lastig inderdaad maar gebeurde gisteravond elke (!) keer als we een andere map gingen laden :(

(blijkbaar zo erg dat een squad uit elkaar gehaald werd en in 2 teams verdeeld werd 7(8)7 )

[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 19-01-2017 10:45 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
stevens20 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:51:
zijn marco's toegestaan in BF1?
(2x muisklik terwijl je er maar 1 doet bijvoorbeeld)
Wordt volgens mij niet naar gekeken, maar je hebt er weinig aan. Ik neem aan dat je hiermee de single shot wapens (een soort van) automatisch wilt maken? Dat heeft namelijk geen zin, er zit een maximale firerate aan en zelfs als je op de maximum snelheid klikt, zijn je schoten onaccuraat. Je kunt dus alleen handmatig timen.

Overigens zijn er wel anti recoil macro's maar hoe effectief die zijn, weet ik niet. Dat is wel een grijs gebied, vind ik.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:51:
En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.

Spelerslijst
Je kan je nu ook hier aanmelden als speler en zo je gegevens makkelijk delen. De lijst zelf kan je hier raadplegen

Geen idee wat de mogelijkheden zijn op xbox/psn maar als daar communities beschikbaar zijn dan mag je die steeds doorsturen. Dan zet ik ze bij in het formulier.
het is een oude post waar ik op reageer (i know)
ik heb me aangemeld op de spelers lijst, maar hoe gaat het verder in zijn werk?
ik heb nog nooit van discord gehoord, laat staan gebruikt :P
heb op de link geklikt van de discord server.. maar niks gebeurt? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronald92 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:
[...]

het is een oude post waar ik op reageer (i know)
ik heb me aangemeld op de spelers lijst, maar hoe gaat het verder in zijn werk?
ik heb nog nooit van discord gehoord, laat staan gebruikt :P
heb op de link geklikt van de discord server.. maar niks gebeurt? ..
Lees dit topic eens door. Die vraag is echt al duizend keer gesteld. Of pak Google er eens bij.

Pagina: 1 ... 55 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.