Enorm hoge rate of fire en accuraat genoeg voor medium afstanden. Bipod even neerzetten en je kan prima campers killen.
EdwardK123 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:44:
Battlefield 1 heb ik nu ongeveer 2 weken en ben nu zelf level 22. Ben gelijk weer Medic gaan spelen aangezien ik met shooters echt totaal ruk ben.
Ik gebruik voornamelijk:
- Cei-Rigotti Optical, or de M1907 Sweeper
- M1911 (iemand een suggestie voor een betere secondary?)
- Medic Crate (ik wil deze nog wel eens wisselen tegen een Rifle Grenade als er veel mensen in huizen zitten of veel vehicles zijn)
- Syringe
- Gas Grenade
Ik merk dat ik redelijk vaak dood ga nog, vooral in close combat situaties en snipers die je van een afstandje keihard raken. Iemand general advies over mijn layout?
Medic crate is nutteloos, pak de bandage pouch. Dat scheelt een stuk in jezelf in leven houden en nuttig zijn voor anderen. En pack de impact grenade, kan je enorm makkelijk kills mee maken in close combat.
En verwacht als medic niet goed te zijn in close combat situaties. Vrijwel iedere tegenstander heeft een wapen dat of veel meer damage doet (shotguns) of een veel hogere RoF heeft (SMG's en LMG's). Dus afstand houden en slim spelen.
En als je de rifle grenade pak wissel dan je syringe in en niet je bandage pouch. De truuk als medic is constant pouches spammen om jezelf te healen. In een vuurgevecht even wegduiken, pouch spammen en weer terug schieten. Dan kan je zo een kogel of twee extra opvangen.
En probeer de M1907 Trench eens. Je kan net zo snel schieten maar je hipfire is veel nauwkeuriger.
Je bent support... je gooit om de paar seconde ammo packs om jezelf van granaten en specials te voorzien. Je kan nooit out of ammo zijn op die manier.
Toch merk ik dat er sommige mij met 2 hits ofzo omleggen met een Lewis gun, terwijl ik daar een heel magazijn in iemand moet pompen.
Onmogelijk. Waarschijnlijk voelt het zo door lag.
De Modello is een echt spam wapen. Laagste TTK mits alle schoten raak. M1911 is aardig omdat je maar 3 hits nodig hebt. De No3 revolver is fijn wapen omdat je maar twee hits nodig hebt en als de vijand onder de 50% is dan is de eerste hit al een kill.
Kijk alleen niet altijd naar firerate. Het is leuk dat je een wapen heel snel kan spammen maar dan moeten wel alle schoten raak zijn. Bullets to kill is soms net zo belangrijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N