Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Tsurany schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Hier kan ik mij toch niet helemaal in vinden. De assault is misschien nog het meest gebalanceerd, alhoewel van elk wapen een aantal varianten volstrekt nutteloos zijn. Echter bij de andere klassen merk ik duidelijk dat een aantal wapens toch wel echt beter zijn en een duidelijk voordeel hebben tegenover hun concurrentie.
Ik kies dan andere wapens om eens met wat anders te spelen, echter merk je wel duidelijk dat ze gewoon minder goed zijn en eigenlijk vrij weinig toevoegen aan het spel.

Kijk bijvoorbeeld hier: https://docs.google.com/f...m6j0Bc9naKQ/viewanalytics
Je ziet dat bij sommige klassen een aantal wapens er echt uitspringen en een aantal wapens gewoon echt niet gekozen worden als beste wapen. Als alle wapens wat meer in balans waren geweest had je niet zulke uitspringers gezien.
Is het niet deels zo dat elk wapen een andere speelstijl benodigd? Natuurlijk, de automatico pakt elk andere assault wapen op shotguns na op close-range, maar wnnr iemand met een hellriegel iets meer afstand houdt of conservatiever (niet zonder pardoes om hoekjes rennen) speelt, zal die vaker iemand met een automatico kunnen pakken.

Nu juist met support wapens merk ik, dat afhankelijk van je speelstijl, een madsen light weight bv, goed aansluit en me net zo goeie scores oplevert als een BAR storm/trench. Vaak zelfs beter, omdat hij 1,5x meer ammo heeft en ik vaak die 2/3 vijanden kan pakken met 1 clip, iets wat met de bar vaak met 1 reload pas kon of wisselen naar pistol.

Niet dat ik een unbalance van wapens wil uitsluiten, ik wil slechts zeggen, dat vaak een kleine aanpassing van eigen speelstijl, de kracht van een wapen beter aansluit. Soms zijn we bevooroordeeld door de eigen speelstijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KeesFluitman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:07:
[...]

Is het niet deels zo dat elk wapen een andere speelstijl benodigd? Natuurlijk, de automatico pakt elk andere assault wapen op shotguns na op close-range, maar wnnr iemand met een hellriegel iets meer afstand houdt of conservatiever (niet zonder pardoes om hoekjes rennen) speelt, zal die vaker iemand met een automatico kunnen pakken.

Nu juist met support wapens merk ik, dat afhankelijk van je speelstijl, een madsen light weight bv, goed aansluit en me net zo goeie scores oplevert als een BAR storm/trench. Vaak zelfs beter, omdat hij 1,5x meer ammo heeft en ik vaak die 2/3 vijanden kan pakken met 1 clip, iets wat met de bar vaak met 1 reload pas kon of wisselen naar pistol.

Niet dat ik een unbalance van wapens wil uitsluiten, ik wil slechts zeggen, dat vaak een kleine aanpassing van eigen speelstijl, de kracht van een wapen beter aansluit. Soms zijn we bevooroordeeld door de eigen speelstijl.
In sommige gevallen wel maar dat geld toch niet voor elk wapen. En zeker een aantal varianten van wapens voegen gewoon erg weinig toe. De Madsen is op zich een prima keuze maar is de Huot dat ook? Heeft die echt een voordeel op de rest? Zelfde bij de Lewis Gun Optical of de Madsen Trench. Of bij de medic de Autoloading 8.35 of Selbstlader 1906? Toch twee wapens die eigenlijk erg matig zijn vergeleken met de rest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
flessuh schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:32:
[...]

Klopt, maar in BF4 was het de bedoeling van DICE dat je wapens had voor meerdere afstanden, en dan variatie met bijvoorbeeld hoge rpm en minder nauwkeurig etc (voor suppression bijv) of langzamer en meer damage.
Wat dat betreft zit er momenteel niet veel variatie in, aangezien deze variatie meer naar de classes zelf is verschoven. Enige waar je het nog wat van kunt zeggen is support, de overige classes hebben duidelijk een bereik waar ze optimaal werken en kunnen er minder goed een wapen voor selecteren, iets dat met BF4 wel goed kon, ook door de algemene wapens.

En tja, je kunt het zowel positief als negatief zien natuurlijk. Wat mij betreft is niet zoveel keuze wel prima, vooral omdat ik ook minder gaming uren heb tegenwoordig :+
Het zal wel betekenen dat sommige mensen veel sneller zijn uitgekeken op het spel omdat ze geen doel meer hebben om naar toe te werken
Ook in BF1 heb je wapens voor meerdere afstanden, zoals ik aangaf. Automatico heeft bijvoorbeeld een enorme (900) ROF maar is alleen op hele korte afstand accuraat. Daarboven raak je al zo weinig dat je een complete clip spendeert om één iemand te killen. De MP18 heeft daarentegen een vrij lage ROF maar is wel op een stuk hogere afstand accuraat.

Het grote verschil in benadering tussen eerdere titels en BF1 ligt in de benadering van de assault class. In BC2, BF3 en BF4 was de assault class de gedoodverfde winnaar als je puur naar de 'power' van de wapens gaat kijken. Een mooi voorbeeld was in BC2 Vietnam de AK. Met dat wapen kon je letterlijk alle andere wapens verslaan. Dichtbij vol sproeien met hoge damage, op middellange afstand bursten en zelfs op verre afstand kon je snipers gemakkelijk killen door te tapfiren. In BF3 waren de AEK en de M16 bijna net zo goddelijk en in BF4 de AEK en de ACE23.

In BF1 hebben ze ervoor gekozen om de assault class niet langer die status te geven maar de assault class is nu een CQB class gemixed met engineer (anti-tank). Het is nu meer rock paper scissors geworden. De assault class wint duidelijk op close range, op medium range heb je de medics en de supports en op long range de scouts.
Tsurany schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Hier kan ik mij toch niet helemaal in vinden. De assault is misschien nog het meest gebalanceerd, alhoewel van elk wapen een aantal varianten volstrekt nutteloos zijn. Echter bij de andere klassen merk ik duidelijk dat een aantal wapens toch wel echt beter zijn en een duidelijk voordeel hebben tegenover hun concurrentie.
Ik kies dan andere wapens om eens met wat anders te spelen, echter merk je wel duidelijk dat ze gewoon minder goed zijn en eigenlijk vrij weinig toevoegen aan het spel.

Kijk bijvoorbeeld hier: https://docs.google.com/f...m6j0Bc9naKQ/viewanalytics
Je ziet dat bij sommige klassen een aantal wapens er echt uitspringen en een aantal wapens gewoon echt niet gekozen worden als beste wapen. Als alle wapens wat meer in balans waren geweest had je niet zulke uitspringers gezien.
Je ziet dat bij de classes met meer wapens er al meer uitschieters zijn. Wat ik bedoel te zeggen is dat je binnen elke class de mogelijkheid hebt om je, met je wapen en variant keuze, vrijwel elk mogelijke rol te kiezen. Dat staat uiteraard los van het feit dat bepaalde rollen/focussen populairder zijn dan anderen.

Bij assault is de Hellriegel de meest gebruikte omdat deze qua ROF en accuratie tussen de Automatico en MP18 in zit. Het is een soort gemiddelde van de twee. Dat maakt hem populair - hoewel ik persoonlijk de Automatico veel vaker gebruik en eigenlijk nooit van een Hellriegel verlies. Ik zorg er gewoon voor dat ik zo dicht mogelijk op de vijand zit en dan is de Riegel kansloos.

Bij support is inderdaad een wat groter probleem. Voor mij totaal niet verassend dat de BAR Storm en de MG15 Suppressive als beste uit de bus komen. De BAR Storm omdat dit de enige LMG met een relatief lage TTK is - geeft je in 'clutch' situaties meer kans tegenover lage TTK wapens uit andere classes. De MG15 Suppressive is nice omdat deze relatief accuraat (vooral met bipod) is en daarnaast 200 kogels.

Wat ik probeer te zeggen is dat dit eigenlijk niet te voorkomen is en dat ik toch van mening ben dat de balance beter is dan in BF4. Ik denk dat je zou schrikken wanneer je datzelfde onderzoekje zou doen voor BF4.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Zijn hier veel hardcorespelers?...
Effect van wapens veel groter....tegenpartij zie nu niet altijd waar schot vandaan komt...geen grote rode
melding boven je hoofd...ik doe niets anders meer...wel oppassen, dat je je teamleden af en toe niet afschiet,
dus even goed de uniformen bestuderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
luifel schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:31:
Zijn hier veel hardcorespelers?...
Effect van wapens veel groter....tegenpartij zie nu niet altijd waar schot vandaan komt...geen grote rode
melding boven je hoofd...ik doe niets anders meer...wel oppassen, dat je je teamleden af en toe niet afschiet,
dus even goed de uniformen bestuderen 8)7
FF aan op die 'bos' map :o _O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:34
Die heb ik wel eens gespeeld, joinde een maat en wist niet dat het hardcore was. Lekker kills farmen maar die hc mode gaat nergens over vind ik, meeste zitten nog harder dan normaal te campen.

Kan iemand mij dat discord gebeuren wat uitleggen? Had gisteren bijv Tsurany toegevoegd (zijn naam in origin was hetzelfde als discord) zodat ik misschien eens met wat tweakers kan spelen in plaats van alleen. Ik ben alleen ouderwets ts3 gewend en snap niet helemaal hoe dat zit met die groepen joinen. Hoe weet ik de origin namen van anderen zodat ik daar ook eens mee kan gamen? Bvd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Die heb ik wel eens gespeeld, joinde een maat en wist niet dat het hardcore was. Lekker kills farmen maar die hc mode gaat nergens over vind ik, meeste zitten nog harder dan normaal te campen.
True that.
Kan iemand mij dat discord gebeuren wat uitleggen? Had gisteren bijv Tsurany toegevoegd (zijn naam in origin was hetzelfde als discord) zodat ik misschien eens met wat tweakers kan spelen in plaats van alleen. Ik ben alleen ouderwets ts3 gewend en snap niet helemaal hoe dat zit met die groepen joinen. Hoe weet ik de origin namen van anderen zodat ik daar ook eens mee kan gamen? Bvd.
Je voegt inderdaad wat mensen toe op Origin. Vaak hebben ze dezelfde naam op Origin als op Discord, is dat niet zo kan je altijd even vragen. En dan is het een kwestie van in Discord in hetzelfde kanaal gaan zitten (vergelijkbaar met TeamSpeak) en dan via Origin of Battlefield de party en game joinen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Tsurany schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:40:
[...]

True that.

[...]

Je voegt inderdaad wat mensen toe op Origin. Vaak hebben ze dezelfde naam op Origin als op Discord, is dat niet zo kan je altijd even vragen. En dan is het een kwestie van in Discord in hetzelfde kanaal gaan zitten (vergelijkbaar met TeamSpeak) en dan via Origin of Battlefield de party en game joinen.
Ok top, dank voor je sneller reactie, zag dat er wel een hoop mensen in 1 squad zaten, is het niet erg druk dan? Mag je in principe ook zonder push to talk praten of wordt dat niet gewaardeerd? Ben dit namelijk gewend van ts en als er omgevingsgeluid is of ik moet ff niesen dan heb ik binds om mic en geluid te muten :p
Hopelijk snel eens paar potjes doen, gisteren was queue erg lang (+5) dus heb zelf maar 1 potje op een andere server gedaan. Ben volgens mij lang niet zo goed als de meeste hier maar hopelijk is dat geen probleem, gaat om de fun nietwaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voice activation is prima zo lang je je activatie maar zo instelt dat we je ademhaling, toetsen of andere achtergrondgeluiden niet constant horen :)
Je hoor mij vanzelf zeuren als het niet goed is, ik ben soms een mierenneuker in dat soort dingen maar vind het echt extreem ergerlijk als ik achtergrondgeluiden van anderen hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Ok top, dank voor je sneller reactie, zag dat er wel een hoop mensen in 1 squad zaten, is het niet erg druk dan? Mag je in principe ook zonder push to talk praten of wordt dat niet gewaardeerd? Ben dit namelijk gewend van ts en als er omgevingsgeluid is of ik moet ff niesen dan heb ik binds om mic en geluid te muten :p
Hopelijk snel eens paar potjes doen, gisteren was queue erg lang (+5) dus heb zelf maar 1 potje op een andere server gedaan. Ben volgens mij lang niet zo goed als de meeste hier maar hopelijk is dat geen probleem, gaat om de fun nietwaar :)
Het kan wel eens aardig druk zijn maar dat hoeft geen probleem te zijn.

Ik gebruik zelf altijd voice activation, zorg wel dat zaken zoals een (mechanisch) toetsenbord niet te horen zijn dus stel de activatie limiet even goed in. Ik heb mijn voice activation nu zo afgesteld dat geluiden om mij heen vrijwel niet te horen zijn. Echter je kan niet voorkomen dat er geen enkel geluid door komt en dat is ook helemaal niet erg. Bij mij hoor je wel eens een kat miauwen of je hoort mij terwijl ik tegen de kat zeg dat hij heel snel voor mijn scherm weg moet lopen. Kan gebeuren en vind niemand erg :) Als er echt veel geluid is kan je gewoon even je microfoon dempen inderdaad. Alleen niet vergeten hem weer aan te zetten als je wilt praten ;)
unfor schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:53:
Voice activation is prima zo lang je je activatie maar zo instelt dat we je ademhaling, toetsen of andere achtergrondgeluiden niet constant horen :)
Je hoor mij vanzelf zeuren als het niet goed is, ik ben soms een mierenneuker in dat soort dingen maar vind het echt extreem ergerlijk als ik achtergrondgeluiden van anderen hoor :P
^^ Je hoort het dan vanzelf wel inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Haha ik ben zelf precies hetzelfde, heb ook een kat maar die zou je niet moeten horen. In ts heb ik mijn oude headsetje zo afgesteld dat je in principe niets hoort, zelfs de kat niet :p. Verder heb ik nog een ouderwetse G19 maar die maakt niet zoveel geluid. Ik zal het wel testen, wellicht ff wat finetunen in het begin maar komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
We zijn wel wat gewend :P
* Zephyer noemt het horen van piano's, bierflesje openen, (kleine) kinderen, chipszakken, partners die tegen de tweaker ouwehoeren ... :)F

Maar zoals al vermeld, men geeft aan als het e.e.a. te hard/zacht/gevoelig staat.
Tsurany, klopt het dat je gister geen mic had aanstaan?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:06:
* Zephyer noemt het horen van piano's, bierflesje openen, (kleine) kinderen, chipszakken, partners die tegen de tweaker ouwehoeren ... :)F

Maar zoals al vermeld, men geeft aan als het e.e.a. te hard/zacht/gevoelig staat.
Geen idee, was wel redelijk moe aan het einde van de avond dus wellicht zat ik niet meer helemaal op te letten. Slaap de laatste tijd wat kort omdat ik een boek aan het lezen ben dat vrij lastig neer te leggen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:53
De game zelf vind ik ontzettend leuk om te spelen alleen heb ik af en toe flinke fps drops. De game loopt redelijk smooth tussen de 70 en 80 fps, maar af en toe daalt de fps naar 30 a 40.
In game is mijn ram gebruik tussen de 85 en 90%. Komen die drops hierdoor? Is het verstandig om er 8gb bij te prikken? (Gemeten met MSI gaming app in game)
Specs: i5 6600k, Msi gtx 970, 8gb ram, Win 10.
Monitor is 1920*1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mijn ram gebruik is ook vies hoog met 8gb, zit alleen een Scythe Mugen voor dus ff "bijprikken" werkt niet zo goed.

Heb net met hulp van Tsurany even de mic wat ingesteld, zal misschien nog wat finetunen zijn. Bierdoppen moet kunnen, de rest kan je tijdelijk je mic voor muten of push tot talk gebruiken? Ik ben niet de snelste en vind zon knop vaak niet handig ingame of in combat in dit geval. Moet uiteraard niet zo zijn dat iedereen van jou gehijg of leven kan genieten, probeer ik zelf ook altijd op te letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Het valt mij op dat spelers met "maar" 8GB vaker problemen hebben dan die met 16GB, zoals ikke.
Tijdens het spelen zie ik het gebruik van mijn CPU en GPU op het LCD scherm van mijn Logitech G510.
Het gebeurt echt bijzonder zelden dat ik problemen ervaar met de CPU, RAM en/of GPU.
Geheugen gebruik zit tijdens spelen boven de 8GB.
Alleen als ik vanuit het spel naar mijn bureaublad ga krijg ik DX crashes.

i7 4790K, MSI GTX 970, 16GB Ram, Windows 10 (PRO)

[ Voor 19% gewijzigd door DWattel op 10-01-2017 16:35 ]

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:53
DWattel schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:32:
Het valt mij op dat spelers met "maar" 8GB vaker problemen hebben dan die met 16GB, zoals ikke.
Tijdens het spelen zie ik het gebruik van mijn CPU en GPU op het LCD scherm van mijn Logitech G510.
Het gebeurt echt zelden dat ik problemen ervaar met de CPU en/of GPU.

i7 4790K, MSI GTX 970, 16GB Ram, Windows 10 (PRO)
Heb verder niet echt problemen met mijn cpu of gpu (alhoewel mijn cpu bijna standaard tegen de 100% aanzit) Heb alleen fps drops af en toe. Zou dat dan te maken hebben met die ram usage van 85 a 90% of door de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Kan iemand mij vertellen waarom de Teamspeak server niet werkt?

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
CPU is 'normaal', RAM is niet hoger dan 4Gb (16Gb beschikbaar) en af en toe drops.
Zoek maar op m'n nick in het problemen topic, al ben ik van mening dat veel (dan al niet alles) op server platform te zoeken is....

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
theman36 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:34:
[...]

Heb verder niet echt problemen met mijn cpu of gpu (alhoewel mijn cpu bijna standaard tegen de 100% aanzit) Heb alleen fps drops af en toe. Zou dat dan te maken hebben met die ram usage van 85 a 90% of door de game zelf?
Het is een combinatie van al dat, het spel zelf is zeker ook de oorzaak van veel problemen.
Verder kunnen de instellingen van je CPU zo hoog staan dat deze de micro-stutter en frame drops veroorzaakt.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
Voordat we weer een modbreak krijgen - is het denk ik verstandig om discussies over performance en problemen te verplaatsen naar het topic dat daarvoor bedoeld is.

[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik heb me ook even aangemeld bij Discord. is wel wat leuker met meerdere mensen te gamen lijkt me.
Mijn origin naam is tw-raiser, add me!

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

McLatey schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:35:
Kan iemand mij vertellen waarom de Teamspeak server niet werkt?
Die werkt prima hoor:

https://www.bug-community.com/teamspeak/

Alleen nog een beetje rustig momenteel op dit tijdstip.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
nieuwe driver van nvidia,met als het goed is een fix voor kepler(770) kaarten.
Hoop dat het ook helpt voor degene met die kaarten!

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Haha, gemerkt inderdaad. Mijn combinatie van bovengemiddelde kwaliteit losse microfoon en mechanisch toetsenbord werkt niet altijd optimaal. :P

Binnenkort maar eens een bord met MX Silent aanschaffen, dat zou beter moeten zijn.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Uffeltje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:28:
[...]

Haha, gemerkt inderdaad. Mijn combinatie van bovengemiddelde kwaliteit losse microfoon en mechanisch toetsenbord werkt niet altijd optimaal. :P

Binnenkort maar eens een bord met MX Silent aanschaffen, dat zou beter moeten zijn.
Ik heb ook een luid mechanisch toetsenbord, het is gewoon een kwestie van net zo lang tweaken met de sensitivity tot je mic niet meer activeert op de knoppen.
Hooguit een minuutje klooien :)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 10-01-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
unfor schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:42:
[...]

Ik heb ook een luid mechanisch toetsenbord, het is gewoon een kwestie van net zo lang tweaken met de sensitivity tot je mic niet meer activeert op de knoppen.
Hooguit een minuutje klooien :)
Lang genoeg geklooid, soms gaat het lang goed en soms hoor je het plots weer.

spoiler:
Eigenlijk is het gewoon een slechte reden om een nieuw fancy toetsenbord aan te schaffen. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:31
Eerste online uurtjes zitten erop! Erg gaaf, maar wel frustrerend dat in het begin maar één primary wapen beschikbaar is per klasse.

Lang geleden speelde ik MOH Spearhead riffle only. Welke riffle lijkt daar het meest op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

De basiswapens zijn zo slecht nog niet hoor, ik speel assault bijna altijd met de MP18 of de automatico (die speel je al vroeg vrij)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging lekker inderdaad vanavond. Veel voertuigen gesloopt met de limpet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Zephyer schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:06:

Je moet eens met engelsen op team speak zitten, lach je jouw helemaal kapot, hoor je in eens
een kind snoep vragen aan papa, geeft hij als antwoord, you dont want to become as fat as your mum
do you? en op de achter grond hoor je moeders schreeuwen fuck off bloody wanker, hahaha
1 keer vibrator geluid gehoort op TS, vrouw was stuiter dronken :P

Eet geluiden, drink geluiden, hoesten, key aanslagen, kinderen, vrouwen etc, het hoort een beetje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nvidia hotfix driver.

code:
1
2
3
4
5
 This is GeForce Hot Fix driver version 376.60 that addresses the following:

Battlefield 1 crash on some Kepler based GPUs
         Dark puddles in Battlefield 1
         Random black screen in DOTA 2

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4293

Dus pykow, voor jouw crashes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

NLsandman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:30:
[...]
Eet geluiden, drink geluiden, hoesten, key aanslagen, kinderen, vrouwen etc, het hoort een beetje erbij.
Ik zou gillend gek worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik ben ook zo :D Helaas heb ik vrienden die er een sport van maken om met hun mond open chips/zoutjes/borrelnootjes te kauwen |:( Of waarbij het klinkt of ze de mic in hun neus (of een andere lichaamsopening) hebben zitten 8)7 Ik erger me dan echt dood en zet dan ook meestal Mumble uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
mvds schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:16:
[...]

Ik ben ook zo :D Helaas heb ik vrienden die er een sport van maken om met hun mond open chips/zoutjes/borrelnootjes te kauwen |:( Of waarbij het klinkt of ze de mic in hun neus (of een andere lichaamsopening) hebben zitten 8)7 Ik erger me dan echt dood en zet dan ook meestal Mumble uit :D
Haha. Als ik in onze Mumble merk dat mensen zich hieraan ergeren, dan ga ik vaak nog opzichtiger kauwen 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gisteravond was niet mijn avond, nog steeds de pest erin...
Grappig dat je dit ook direct goed ziet in m'n k/d stats van gisteren op die tracker :o
Anyhow, waarmee nemen jullie op ingame? Heb zitten rommelen met die Nvidia Exp. app maar kom daar niet helemaal uit.

Vroeger nam ik op met Fraps (tijdens GW2) maar had deze nog niet aangepast voor BF1.

[ Voor 14% gewijzigd door Zephyer op 11-01-2017 09:07 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Zephyer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:06:
Gisteravond was niet mijn avond, nog steeds de pest erin...
Grappig dat je dit ook direct goed ziet in m'n k/d stats van gisteren op die tracker :o
Anyhow, waarmee nemen jullie op ingame? Heb zitten rommelen met die Nvidia Exp. app maar kom daar niet helemaal uit.

Vroeger nam ik op met Fraps (tijdens GW2) maar had deze nog niet aangepast voor BF1.
Shadowplay met Nvidia gaat wel lekker, die kan je instellen op alleen de laatste 5 minuten opnemen. Dan kan je op een knop drukken zodra je die laatste 5 minuten wil opslaan. Mooiste is dat het je FPS niet naar beneden trekt, zoals Fraps wel doet.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
En juist dat wilde ik doen, maar krijg het voor wat voor reden niet aan de praat 8)7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Shadowplay werkt hier ook prima.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Zephyer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:13:
En juist dat wilde ik doen, maar krijg het voor wat voor reden niet aan de praat 8)7
Wát werkt er dan precies niet? :P Hoewel ik Shadowplay eigenlijk nooit gebruik, zie ik altijd na het opstarten van BF1 die Shadowplay widget die rechtsboven verschijnt en aangeeft dat ik kan opnemen. Voor Twitch heb ik Shadowplay ook wel eens gebruikt - gaat in mijn geval prima.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik krijg inderdaad rechtsboven die popup even.
Zit nu niet achter de pc thuis ;) dus weet het even niet uit mijn hoofd, maar als ik Nvidia Exp. start en in de settings ga kijken kan ik in de buurt van de shortkey's iets instellen. Wat me dan opvalt is dat er 2 "logo's" staan (ik vermoed automatisch of handmatig opnemen?) die niet groen staan (al druk ik op start) maar grijs bleven.

Lees net op inet dat mensen hiermee issue's hebben als ze niet fullscreen spelen. Nu deed ik dat ook ten tijden van bovenstaande. Zal vanavond nog eens rommelen, wellicht met iemand die op discord zit even een ander kanaaltje opzoeken om even te verifiëren hoe de settings staan (en waar :P )?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zephyer schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:36:
Ik krijg inderdaad rechtsboven die popup even.
Zit nu niet achter de pc thuis ;) dus weet het even niet uit mijn hoofd, maar als ik Nvidia Exp. start en in de settings ga kijken kan ik in de buurt van de shortkey's iets instellen. Wat me dan opvalt is dat er 2 "logo's" staan (ik vermoed automatisch of handmatig opnemen?) die niet groen staan (al druk ik op start) maar grijs bleven.

Lees net op inet dat mensen hiermee issue's hebben als ze niet fullscreen spelen. Nu deed ik dat ook ten tijden van bovenstaande. Zal vanavond nog eens rommelen, wellicht met iemand die op discord zit even een ander kanaaltje opzoeken om even te verifiëren hoe de settings staan (en waar :P )?
Je moet even "Record Windows desktop" o.i.d. aanvinken in Shadowplay als (full screen) windowed speelt. Dan neemt hij het netjes op.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ebayzo schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:43:
[...]
Je moet even "Record Windows desktop" o.i.d. aanvinken in Shadowplay als (full screen) windowed speelt. Dan neemt hij het netjes op.
Los daarvan zou ik het altijd aanraden om fullscreen te spelen in plaats van borderless windowed mode.
Borderless windowed mode voegt namelijk input lag toe. Toegegeven, het is maar een beetje als je het vergelijkt met Vsync, maar toch. Ik ben van mening dat alle kleine beetjes helpen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Foodie88 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Los daarvan zou ik het altijd aanraden om fullscreen te spelen in plaats van borderless windowed mode.
Borderless windowed mode voegt namelijk input lag toe. Toegegeven, het is maar een beetje als je het vergelijkt met Vsync, maar toch. Ik ben van mening dat alle kleine beetjes helpen.
Dit was n.a.v. de BF1 patch van december, fullscreen ging helemaal niet meer .. nu weer wel. Don't ask why, BF1 logic. |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Nieuwe custom game: "Back to basics" alleen infantry bolt action rifles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

unfor schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:53:
Wat een verademing, voertuigen staan toch vaak een echt leuke game in de weg :/
De mogelijkheid om Operations zonder voertuigen te spelen lijkt me ook wel wat, maar dit zie ik niet gebeuren.

[ Voor 17% gewijzigd door Dhrax op 11-01-2017 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Dhrax schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:53:
[...]

Wat een verademing, voertuigen staan toch vaak een echt leuke game in de weg :/
De mogelijkheid om Operations zonder voertuigen te spelen lijkt me ook wel wat, maar dit zie ik niet gebeuren.
Net als Command and Conquer zonder nuke's zeg maar :+

Volgens mij is het vooral onhandig dat er geen servers zelf ingericht kunnen worden. Voor BF4 heb je allerlei servers met allerlei regels. Heerlijk. Sniperlimit, no vehicle, etc. Wellicht komt het nog?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
NiGeLaToR schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:15:
[...]

Net als Command and Conquer zonder nuke's zeg maar :+

Volgens mij is het vooral onhandig dat er geen servers zelf ingericht kunnen worden. Voor BF4 heb je allerlei servers met allerlei regels. Heerlijk. Sniperlimit, no vehicle, etc. Wellicht komt het nog?
Ja dat komt (RSP, oftewel Rent a Server Program) - sterker nog, het is er al maar voorlopig missen er nog heel wat features(je kunt maar weinig zelf instellen), het is nog niet mogelijk om te kicken/bannen en veel mensen zijn gestopt met het huren van een server omdat ze door concurrentie van Quick Match (waar de RSP servers niet in opgenomen zijn) weinig mensen op de server krijgen.

Ik snap wel dat deze servers, waar je allerlei verschillende instellingen en dus ervaringen kunt krijgen, niet in Quick Match worden opgenomen. Daar wil je immers een consistente ervaring als je een bepaalde gamemode aanklikt.

Het is als het ware EA betalen voor een server van hen waar je maar beperkte controle over krijgt; daarom zijn mensen er ook niet zo tevreden over.

Ik zou Operations zonder vehicles ook wel een keer verfrissend vinden maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat er niet gaat komen helaas...

[ Voor 9% gewijzigd door Foodie88 op 11-01-2017 16:41 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden Operations beter als losse mappen neer kunnen zetten met per map een enkele reinforcement wave met behemoth. Dat verhaal er omheen is leuk, echter na twee of drie keer is iedereen dat wel zat.
Dan was het ook gelijk mogelijk om het in custom servers te zetten met diverse modifiers. Op deze manier gaan ze dat erg lastig voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Wel jammer dat die customs games tijdelijk zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:51:
[...]

Wel jammer dat die customs games tijdelijk zijn :-(
Niet direct. Je kan de instelling op een custom server natuurlijk permanent ingesteld laten staan. Echter is het wel zo dat ze de quick join optie weghalen dus de server browser gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Ik moet zeggen dat ik wel meer moeite heb met vehicles en vliegtuigen dan dat ik heb met BF3 en 4. Vliegen in een chopper, beetje vliegen met een jet. Lekker een rondje tankwhore uithangen ging allemaal prima. Op de een of andere manier trekt het me niet in BF1, met name omdat ik alle posities buiten driver en main gunner ondergeschikt vindt op het voertuig.

Vliegen vind ik ook lastig, als je in een 1 zitter zit is het lastig om damage uit te kunnen halen aan infanterie laat staan tanks als je met je neus richting het target moet.

In een heavy tank, als je niet het kanon bestuurt kun je beetje om je heen zitten kijken en wachten tot er een enemy voor je loop langs loopt that's it. Misschien heb ik het nog niet ontdekt, maar ik vind dat ze de overige posities iets belangrijkers mogen maken.

Wat ze dan nog verder mogen aanpassen is de commorose, dat ik nu 2 menu's door moet om een request of social te geven vind ik echt onzin. Het is niet dat er meer functies bij zijn gekomen. In BF4 kon je lekker in een oogopslag aangeven of doorgeven wat je wilde, dit kost tijd die je in een split second niet hebt.

Vanavond nog ff lekker knallen verwacht ik op/met tweakers

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
loewie1984 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:59:
Ik moet zeggen dat ik wel meer moeite heb met vehicles en vliegtuigen dan dat ik heb met BF3 en 4. Vliegen in een chopper, beetje vliegen met een jet. Lekker een rondje tankwhore uithangen ging allemaal prima. Op de een of andere manier trekt het me niet in BF1, met name omdat ik alle posities buiten driver en main gunner ondergeschikt vindt op het voertuig.

Vliegen vind ik ook lastig, als je in een 1 zitter zit is het lastig om damage uit te kunnen halen aan infanterie laat staan tanks als je met je neus richting het target moet.

In een heavy tank, als je niet het kanon bestuurt kun je beetje om je heen zitten kijken en wachten tot er een enemy voor je loop langs loopt that's it. Misschien heb ik het nog niet ontdekt, maar ik vind dat ze de overige posities iets belangrijkers mogen maken.

Wat ze dan nog verder mogen aanpassen is de commorose, dat ik nu 2 menu's door moet om een request of social te geven vind ik echt onzin. Het is niet dat er meer functies bij zijn gekomen. In BF4 kon je lekker in een oogopslag aangeven of doorgeven wat je wilde, dit kost tijd die je in een split second niet hebt.

De 'fighter', oftewel het eenzitter vliegtuig, is het voertuig waarmee ik de meeste kills heb. Ik zou je aanraden de Trench Fighter variant eens te proberen. Die vernietigt infanterie en kan ook nog eens goed dogfighten. Tanks kun je inderdaad geen schade doen maar het enige vliegtuig dat dat wél kan, is de bomber.

Wat betreft de heavy tank gunners, de effectiviteit hangt samen met de communicatie met de driver. De Breakthrough variant heeft 20 mm autocannons aan de zijkanten en die zijn enorm sterk tegen infanterie omdat ze splash damage hebben. Daarnaast doen ze ook schade tegen voertuigen dus wanneer je een tank tegenkomt, kan de driver de tank iets draaien zodat één van de twee side gunners die tank ook kan raken.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:59:

De fighter is dan ook primair bedoeld om achter andere vliegtuigen aan te gaan (waar hij eigenlijk te zwak voor is) of om infantry aan te vallen in de trench fighter uitvoering. Dan kan je zeer effectief zijn.
Die posities zijn redelijk belangrijk. Alleen helaas kiezen veel mensen voor de heavy tank met rondom vijf machinegeweren in plaats van de versie met de kanonnen of de vlammenwerper. Bij een landship kan je ook vrij veel uithalen vanuit de zij kanonnen. Echter moet ik er wel bij vermelden dat dit het beste werkt als je kan communiceren met de bestuurder.

Persoonlijk gebruik ik dat ding nooit. Met randoms gebeurt het zelden dat er echte teamwork is, met mijn vaste speelmaten gaat alles via Discord.

Het grote probleem is dat veel onderdelen in het spel afgestemd zijn op squad play, echter ga je dat nooit vinden als je in je eentje een server joined. Dat is gewoon niet meer de huidige mentaliteit. Daarvoor moet je echt iets als Discord gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 11-01-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Foodie88 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:10:
[...]

Shadowplay met Nvidia gaat wel lekker, die kan je instellen op alleen de laatste 5 minuten opnemen. Dan kan je op een knop drukken zodra je die laatste 5 minuten wil opslaan. Mooiste is dat het je FPS niet naar beneden trekt, zoals Fraps wel doet.
Ik krijg shadowplay ook maar niet aan de praat. Heb al van alles geprobeerd. Ik geloof dat alles gewoon goed ingesteld staat. Als ik bf1 opstart krijg ik ook even de pop up dat ik kan recorden. Maar als ik dan een tijdje heb gespeeld en op alt+f10 druk (dit zou de laatste vijf minuten gameplay moeten opslaan) wordt er niets opgeslagen.

Alleen als ik terug ga naar de gforce experience app en het handmatig doe dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
Bedankt voor de tip!

Net een potje Amiens zo gespeeld, erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Persoonlijk gebruik ik dat ding nooit. Met randoms gebeurt het zelden dat er echte teamwork is, met mijn vaste speelmaten gaat alles via Discord.
Requesting order!
Requesting order!

You're now squadleader. Enjoy your free points. :)

Ook handig om vlaggen aan te wijzen terwijl je de bijrijder bent in een voertuig.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Die 'Back to basics' is best tof. Vanavond een aantal potjes gespeeld, en ik zag dat er ook wat Tweakers aanwezig waren (wss puur toeval, want ik was via quickmatch op een server gekomen), o.a. uffeltje en tsurany (jij zat ook in m'n squad in het begin).
Je kan best wel hard XP krijgen met die mode, de potjes duren wat langer, dus je kan lekker veel vlaggen capturen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:05:
Die 'Back to basics' is best tof. Vanavond een aantal potjes gespeeld, en ik zag dat er ook wat Tweakers aanwezig waren (wss puur toeval, want ik was via quickmatch op een server gekomen), o.a. uffeltje en tsurany (jij zat ook in m'n squad in het begin).
Je kan best wel hard XP krijgen met die mode, de potjes duren wat langer, dus je kan lekker veel vlaggen capturen
Back to Basics is wel aardig ja. Totaal andere gameplay, stuk langzamer en gecontroleerder omdat je niet meer sprayend een hoekje om kan stormen. Wel leuke vuurgevechten gezien. Dat de vijand een vlag aan valt met wat defenders bij de vlag en weer een ander team wat van de zijkant het vuur opent. Normaal is dat in een paar seconden voorbij maar met die bolt actions blijf je wel even bezig.
Helaas niet helemaal gebalanceerd. Britten tegen de Ottoman Empire betekent Lee Enfield met 10 kogels per clip tegenover de Martini Henry die na elk schot herladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Net 3 potjes gespeeld en alle 3 was het de rapetrain :)

1000-425
1000-215
1000-468

Wel leuk aan de goede kant te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Astratuner schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:45:
Net 3 potjes gespeeld en alle 3 was het de rapetrain :)

1000-425
1000-215
1000-468

Wel leuk aan de goede kant te zitten.
Ik had vanavond juist een spannend potje.
We liepen 4 tickets achter vanaf de 750 tickets. Opeens was het 967 tegen 971.
Met 2 mede tweakers zijn we vlag F gaan verdedigen op amiens.
Dit maakte een verschil en we liepen als een gek in. Ik had opeens 10 kills in nog geen minuut tijd.

Uiteindelijk gewonnen met 13 punten verschil.

Btw na de laatste hotfix van nvidia (zie problemen topic) heb ik geen crash meer gehad.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Support, ammo uitdelen, gas gooien, beetje BAR leegknallen en 5 rondjes operations bovenaan (top 1-3 van 64 man server) geëindigd. En dat terwijl ik max 1-2 keer per week een paar uur speel. Heb geloof ik een beetje door hoe het spel werkt. Ammo pouch tip ipv ammo krat bevalt wel goed, al reload ik mezelf dan vaak niet of langzaam.

Vliegen of met tank rijden is nog steeds niet echt mijn ding, maar als ik het nooit doe leer ik het ook niet natuurlijk :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:38:
[...]

Back to Basics is wel aardig ja. Totaal andere gameplay, stuk langzamer en gecontroleerder omdat je niet meer sprayend een hoekje om kan stormen. Wel leuke vuurgevechten gezien. Dat de vijand een vlag aan valt met wat defenders bij de vlag en weer een ander team wat van de zijkant het vuur opent. Normaal is dat in een paar seconden voorbij maar met die bolt actions blijf je wel even bezig.
Helaas niet helemaal gebalanceerd. Britten tegen de Ottoman Empire betekent Lee Enfield met 10 kogels per clip tegenover de Martini Henry die na elk schot herladen moet worden.
Klopt ja, je kan echt veel langer flanken. Ook mooi als je achter een machine gun kruipt, zo had ik op Empire's Edge binnen een minuut een stuk of 6, 7 kills

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:12:
[...]

Klopt ja, je kan echt veel langer flanken. Ook mooi als je achter een machine gun kruipt, zo had ik op Empire's Edge binnen een minuut een stuk of 6, 7 kills
Ik had gisteren ook een potje Back to Basics gedaan en ik zat gelukkig aan de goede kant (Britten met SMLE). Faction-based wapens kan en mag alleen als ze qua performance (vrijwel) gelijk aan elkaar zijn.

Ik zat op Amiens en de Duitsers hadden de Gewehr 98. Kleiner magazijn, een sweetspot die veel te hoog is voor een rifle met iron sights en een lagere firerate. De SMLE vs de Martini Henry is natuurlijk helemaal een joke; post-patch is de MH helemaal niets meer waard.

Leuke gamemode maar nog wel wat issues. Ik snap niet dat ze dit niet van tevoren kunnen bedenken. Waarom niet gewoon iedereen alle infantry varianten van alle rifles laten kiezen?

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Trouwens, heette die modus niet eerst "standard issue rifles" :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
steveman schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:39:
Trouwens, heette die modus niet eerst "standard issue rifles" :?
Standard Issue Rifles is een server optie waarbij spelers bij elke class toegang krijgen tot de infantry rifle van zijn eigen leger. 'Back to Basics' is nu een soort rifle-only gamemode waarbij de Standard Issue Rifles de enige toegestane wapens zijn. Scopes e.d. zijn ook niet toegestaan. Ook is het volledig vrijwel infantry only, je kan geen vehicles tanks of vliegtuigen spawnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Foodie88 op 12-01-2017 13:10 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier loopt niet lekker qua toetsen instellingen, kan vaak geen granaat meer gooien met de f toets, als ik het opnieuw instel werkt het weer. Ook het afvuren van mortieren is ook soms niet meer werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Foodie88 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:44:
[...]

Standard Issue Rifles is een server optie waarbij spelers bij elke class toegang krijgen tot de infantry rifle van zijn eigen leger. 'Back to Basics' is nu een soort rifle-only gamemode waarbij de Standard Issue Rifles de enige toegestane wapens zijn. Scopes e.d. zijn ook niet toegestaan. Ook is het volledig infantry only, je kan geen vehicles gebruiken.
Wrong :P Je kan de voertuigen gebruiken die standaard spawnen, dus de armoured trucks e.d.. Daar kan je best flink mee huishouden gisteren, omdat er veel minder mensen assault spelen bij de Back to Basics custom game

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Wrong :P Je kan de voertuigen gebruiken die standaard spawnen, dus de armoured trucks e.d.. Daar kan je best flink mee huishouden gisteren, omdat er veel minder mensen assault spelen bij de Back to Basics custom game
Oh, correctie dan! Ik zag in ieder geval dat alle tanks en vliegtuigen blocked waren.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:03:
Hier loopt niet lekker qua toetsen instellingen, kan vaak geen granaat meer gooien met de f toets, als ik het opnieuw instel werkt het weer. Ook het afvuren van mortieren is ook soms niet meer werkbaar.
De standaard granaat-toets is G, hoor! F was alleen in Bad Company zover ik weet.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foodie88 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:11:
[...]

De standaard granaat-toets is G, hoor! F was alleen in Bad Company zover ik weet.
Misschien niet duidelijk geweest maar zo heb ik dat nu ingesteld ;) .

Ander vraagje, loop je sneller met pistool? En hoelang blijven medic en ammo bags liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Ander vraagje, loop je sneller met pistool? En hoelang blijven medic en ammo bags liggen?
1. nee.
2. als je pouches bedoelt, die blijven liggen tot ze opgepakt worden of als jij een derde gooit gaat de eerste weg.
Als je het over de grote bags hebt, die gaan weg zodra ze een x aantal resupplies gedaan hebben, maar een verstandige speler gebruikt de pouches. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Nee, je loopt niet sneller met pistool (het is geen CS :P ). Medic en ammo pouches blijven liggen totdat ze opgepakt worden en crates blijven liggen totdat ze 'op zijn'. Van pouches kun je er volgens mij maximaal 2 tegelijk op de grond hebben liggen en van crates maar één.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik betrap mijzelf er wel op dat ik regelmatig terug switch naar m'n pistool als ik een lang stuk moet lopen :') komt wss omdat ik 15 jaar geleden vrij fanatiek CS speelde :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zijn er meer mensen die na de laatste Origin update plotseling enorme framerate issues hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Artillery truck is snel mijn favoriete vehicle aan het worden.
Altijd fijn zo'n start waarbij je het halve team in een minuutje uitroeit dat ze meteen al opgeven:

1 noepje bleef janken in chat dat ik zou cheaten. :)

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 13-01-2017 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
unfor schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:31:
Altijd fijn zo'n start waarbij je het halve team in een minuutje uitroeit dat ze meteen al opgeven:
[video]

Wauw, ben niet gauw onder de indruk maar dat is echt goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
unfor schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:31:
[video]

Wow, 21:9 met grote FOV maakt third person nog een stukje sterker. :P

Wij hadden die tegenstanders van jou gisteravond helaas in ons team zitten. :( Bijna alles verloren.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Zei toch, arty truck is liefde! <3

De assault class was trouwens taboe bij de vijand?

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 13-01-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, normaal vliegen de granaten je wel om de oren maar hier doet de vijand praktisch niks. Op z'n minst een paar light anti tank granaten, dan zou die truck zo weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Zo gaat het bij ongeveer iedere vehicle - als de vijand niks doet, kun je de boel flink vernietigen.

Dan wordt je filmpje gelinked in het BF forum en is iedereen weer 'zie nou wel, Arty truck is OP! heavy tank ook! light tank ook!'. Maar dat mensen de counters niet gebruiken, wil niet zeggen dat ze niet sterk genoeg zijn.

Ik was fervent poster in het BF forum maar ben ermee gestopt. Wat een bagger kom je tegen in dat forum, zeg.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ja, alleen maar gejank van slechte spelers over cheats, performance en balance.
Vreemd genoeg hebben ervaren spelers er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gisteravond weer een paar potjes Back to Basics gedaan. Blijkaar zijn daar ook weer verschillende gamemodussen in, ik kwam ineens op een server waar je helemaal geen primary weapon kon kiezen, alleen maar pistolen.
Ook een mooie pot Operations gisteren, op een random server, zat in een goed samenwerkend team. Over een complete ronde operations op Monte Grappa/Empire's Edge (als attackers) deden we (ik schat) maximaal 20 minuten :+ De tegenstander kon echt helemaal niks :*)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
-tom-562 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:54:
Gisteravond weer een paar potjes Back to Basics gedaan. Blijkaar zijn daar ook weer verschillende gamemodussen in, ik kwam ineens op een server waar je helemaal geen primary weapon kon kiezen, alleen maar pistolen.
Ook een mooie pot Operations gisteren, op een random server, zat in een goed samenwerkend team. Over een complete ronde operations op Monte Grappa/Empire's Edge (als attackers) deden we (ik schat) maximaal 20 minuten :+ De tegenstander kon echt helemaal niks :*)
Mijn record op Conquer Hell (Ballroom Blitz + Argonne Forest) is 13 minuten als attackers.
Ballroom Blitz in 5 minuten en Argonne Forest in 8 minuten. Nog nóóit gezien!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:58:
[...]

Mijn record op Conquer Hell (Ballroom Blitz + Argonne Forest) is 13 minuten als attackers.
Ballroom Blitz in 5 minuten en Argonne Forest in 8 minuten. Nog nóóit gezien!
Dit was ook echt bizar, het ging gewoon echt van vlag naar vlag. Alleen bij 1 van die bunkers op Monte Grappa duurder het wat langer

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
-tom-562 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Dit was ook echt bizar, het ging gewoon echt van vlag naar vlag. Alleen bij 1 van die bunkers op Monte Grappa duurder het wat langer
Soms kies ik,als ze er zijn een conquest server, waar totaal een man of 30 inzitten,
Juist zijn dat de langere potjes,waar ook wat meer punten te verdienen zijn...
Nog een rang te gaan en dan zit ik op 80,dan geef ik de puntenjacht op en ga lekker sniperen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
luifel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Soms kies ik,als ze er zijn een conquest server, waar totaal een man of 30 inzitten,
Juist zijn dat de langere potjes,waar ook wat meer punten te verdienen zijn...
Nog een rang te gaan en dan zit ik op 80,dan geef ik de puntenjacht op en ga lekker sniperen :P
Ik heb een overall score per minute van 1240 en ik speel bijna exclusief Operations. Ik denk inderdaad dat Operations en Conquest de modi zijn waar je de meeste punten kan halen. Als je alleen Ops speelt dan kan het nog veel hoger, want ik haal ook best vaak een SPM van meer dan 2000 in een goede match.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:37
Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb een overall score per minute van 1240 en ik speel bijna exclusief Operations. Ik denk inderdaad dat Operations en Conquest de modi zijn waar je de meeste punten kan halen. Als je alleen Ops speelt dan kan het nog veel hoger, want ik haal ook best vaak een SPM van meer dan 2000 in een goede match.
Ik ben toch erg benieuwd hoe! Ik beschouw mezelf als een middelmatige speler met af en toe een uitschieter.
met meer dan 10k punten in een match ben ik al tevreden. Ik speel alleen conquest.

Maar 2000SPM.. Hoe doe jij elke minuut gemiddeld 4 flag caps, 8 vehicle destroys of 16 kills? Of 2 flag caps, 2 vehicle destroys en 5 kills?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RubenDJ schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:31:
[...]

Ik ben toch erg benieuwd hoe! Ik beschouw mezelf als een middelmatige speler met af en toe een uitschieter.
met meer dan 10k punten in een match ben ik al tevreden. Ik speel alleen conquest.

Maar 2000SPM.. Hoe doe jij elke minuut gemiddeld 4 flag caps, 8 vehicle destroys of 16 kills? Of 2 flag caps, 2 vehicle destroys en 5 kills?
Check m'n stats maar: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Foodie88

Ik win de meeste Ops wel en dat levert vaak een x2.0 - x2.5 multiplier op de punten op. Dat wil zeggen dat alle punten die je tijdens de hele match verdiend hebt, met die factor worden vermenigvuldigd. Daarnaast kun je ook nog (delen van) matches met met XP boost spelen en dan krijg je nog een keer dubbel XP.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad die multiplier bij Operations kan echt flink aantikken. Voordeel van Operations is dat het gebied waarop je speelt relatief beperkt is dus je zit continu midden in de actie en je bent omringt door friendlies. Dus het reviven en droppen van medipacks of ammopacks tikt ook aardig aan. Pak voor de grap eens zo'n tank die medipacks en ammopacks dropt, dat geeft flink wat punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:36:
[...]

Check m'n stats maar: https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Foodie88

Ik win de meeste Ops wel en dat levert vaak een x2.0 - x2.5 multiplier op de punten op. Dat wil zeggen dat alle punten die je tijdens de hele match verdiend hebt, met die factor worden vermenigvuldigd. Daarnaast kun je ook nog (delen van) matches met met XP boost spelen en dan krijg je nog een keer dubbel XP.
Ik geloof je wel hoor daar niet van ;) Dat soort bonussen was ik even vergeten inderdaad (x2.5 multi? haha dat heb ik nog nooit gezien in 80 uur BF1). En tja ik ben hard bezig om mijn gemiddelde wins van 60% naar 50% te krijgen helaas. Dus weinig multipliers. Speel ook geen operations omdat je of keihard wint of keihard verliest. Beide vind ik niks aan. Ik vind spannende potjes conquest veel leuker. Ik roep ook gewoon 'gg' ;) als het enemy met een fraaie comeback toch nog weet te winnen.

Maar als ik ga zoeken naar manieren om de SPM te verbeteren, lees ik toch vooral PTFO wat in het geval van conquest dus vooral betekent van vlag naar vlag racen en daar 500-1000 punten op te strijken per keer. Maar al die 'reistijd' is niet zo bevorderlijk voor de SPM. Het zijn van squadleader helpt ook wel iets, alsmede medpacks en ammo droppen. En als je lekker gaat in een vliegtuig kan het ook wel erg hard gaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RubenDJ schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Ik geloof je wel hoor daar niet van ;) Dat soort bonussen was ik even vergeten inderdaad (x2.5 multi? haha dat heb ik nog nooit gezien in 80 uur BF1). En tja ik ben hard bezig om mijn gemiddelde wins van 60% naar 50% te krijgen helaas. Dus weinig multipliers. Speel ook geen operations omdat je of keihard wint of keihard verliest. Beide vind ik niks aan. Ik vind spannende potjes conquest veel leuker. Ik roep ook gewoon 'gg' ;) als het enemy met een fraaie comeback toch nog weet te winnen.

Maar als ik ga zoeken naar manieren om de SPM te verbeteren, lees ik toch vooral PTFO wat in het geval van conquest dus vooral betekent van vlag naar vlag racen en daar 500-1000 punten op te strijken per keer. Maar al die 'reistijd' is niet zo bevorderlijk voor de SPM. Het zijn van squadleader helpt ook wel iets, alsmede medpacks en ammo droppen. En als je lekker gaat in een vliegtuig kan het ook wel erg hard gaan.
Alle beetjes helpen. Ik probeer altijd squad leader te zijn zodat ik de punten kan maximaliseren want dat helpt zeker. Medic spelen en als een gek healen en reviven gaat ook hard - ik doe dat vaak in combinatie met de M1907 Sweeper en dan eindig ik dikwijls bovenaan met een combinatie van meeste kills / beste K/D en ook nog een keer veel teamplay.

Ik vind daarentegen ook dat de extreme hoeveelheid punten voor flagcaps ook een keerzijde heeft. Enerzijds bevordert het de teamplay; meer mensen gaan voor vlaggen omdat je anders gigantisch achter komt te liggen qua punten. Anderzijds is dat ook precies het probleem... met het hele team sta je het vollopen van het flag-icoon af te wachten want stap je er iets te vroeg af, dan mis je alle cap punten.

In veel situaties zou het veel slimmer zijn dat een gedeelte alvast doorloopt naar de volgende vlag, of initiëel bepaalde vlaggen overslaat om meteen het midden van de map in te nemen (denk objective C Conquest Argonne Forest) of is het voor een scout of support slimmer om juist de toegangsweg náár een objective in de gaten te houden i.p.v. óp de flag te gaan staan. Maar niemand wil die bom punten missen, dus vrijwel niemand doet dit.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:59:
[...]
Maar niemand wil die bom punten missen, dus vrijwel niemand doet dit.
Je slaat de spijker op z'n kop inderdaad. Jammer dat het zo werkt. Of iemand gooit 1 granaat op een behemoth en krijgt alle punten terwijl degenen die al 10 minuten bezig zijn nagenoeg niets krijgen.

Ik moet mezelf inderdaad vaak beheersen om mezelf niet in een te gevaarlijke situatie te brengen tijdens het cappen van een vlag. Liever niet teveel aan de rand van de burn area waar de enemies vandaan komen, of die teammate reviven die nét te ver weg ligt... Ben al veel te vaak doodgegaan door keihard te vechten om een cap, dan eindelijk bijna de cap binnen hebben om dan 1 sec voor het einde dood te gaan en 0 punten te krijgen.

Dit zou veel beter kunnen inderdaad, maar zou het gaan gebeuren? Dit is al een issue sinds alle generaties Battlefield helaas :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
RubenDJ schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:10:
[...]

Ben al veel te vaak doodgegaan door keihard te vechten om een cap, dan eindelijk bijna de cap binnen hebben om dan 1 sec voor het einde dood te gaan en 0 punten te krijgen.
Je krijgt toch punten per x seconden dat je bij zo'n vlag zit?OF zie ik dat verkeerd?Ik speel voornamelijk operations en al heb je de vlag net niet doordat je dood gaat, dan heb je toch een hoop punten verzameld? Of worden die dan weer van je totalen afgehaald als je doodgaat? Of hebben jullie het over de extra punten die je krijgt als je ook daadwerkelijk de flag gecaptured hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
RubenDJ schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:10:
[...]

Je slaat de spijker op z'n kop inderdaad. Jammer dat het zo werkt. Of iemand gooit 1 granaat op een behemoth en krijgt alle punten terwijl degenen die al 10 minuten bezig zijn nagenoeg niets krijgen.

Ik moet mezelf inderdaad vaak beheersen om mezelf niet in een te gevaarlijke situatie te brengen tijdens het cappen van een vlag. Liever niet teveel aan de rand van de burn area waar de enemies vandaan komen, of die teammate reviven die nét te ver weg ligt... Ben al veel te vaak doodgegaan door keihard te vechten om een cap, dan eindelijk bijna de cap binnen hebben om dan 1 sec voor het einde dood te gaan en 0 punten te krijgen.

Dit zou veel beter kunnen inderdaad, maar zou het gaan gebeuren? Dit is al een issue sinds alle generaties Battlefield helaas :|
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit soort issues überhaupt bestaan. Zelfs in de ontwerp-fase zou je al gemakkelijk kunnen bedenken dat dit problemen oplevert.

Soms denk ik dat als DICE mij als balancer/mechanic-bedenker in dienst zou hebben, dat dit soort dingen al lang opgelost zouden zijn 8)7 . Voor de behemoth en flag-caps geldt hetzelfde, geef mensen punten naar rato/per tijdseenheid, niet naar of ze op de laatste 'tik' erop stonden of niet.

Ik heb eergisteren nog een airship vernietigd met de machine guns van mijn fighter. Ik had in totaal minder dan 5% damage aan dat ding gedaan. Wel 6 kills, 1000 punten voor de behemoth zelf en nog wat andere dingen erbij. Een puntenbom van 2000 terwijl ik vrijwel niets had gedaan. Ook zie je steeds meer dat AA guns en andere dingen (mensen die damage kunnen doen aan de behemoth) gaan wachten totdat hij nog 10% health heeft en dan gooien ze ineens alles erop wat ze hebben, in de hoop om maar die laatste hit te krijgen.
freak-me-baby schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:22:
[...]

Je krijgt toch punten per x seconden dat je bij zo'n vlag zit?OF zie ik dat verkeerd?Ik speel voornamelijk operations en al heb je de vlag net niet doordat je dood gaat, dan heb je toch een hoop punten verzameld? Of worden die dan weer van je totalen afgehaald als je doodgaat? Of hebben jullie het over de extra punten die je krijgt als je ook daadwerkelijk de flag gecaptured hebt?
Ja, je krijgt inderdaad punten per seconde maar dat is 'peanuts' vergeleken bij de 500 punten die je krijgt wanneer het cappen klaar is. Nu mis je een hoop punten als je net voor het einde van de vlag af bent / doodgaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Foodie88 op 13-01-2017 14:26 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
RubenDJ schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Of jezelf als medic in 1 van de bunkers bij Monte Grappa opsluiten met veel allies, en dan blijven reviven en health packets blijven droppen (vooral bij je squad mates). Dan schiet je score ook echt sky high! Alleen blijven je kills dan wat achter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:59:
In veel situaties zou het veel slimmer zijn dat een gedeelte alvast doorloopt naar de volgende vlag, of initiëel bepaalde vlaggen overslaat om meteen het midden van de map in te nemen (denk objective C Conquest Argonne Forest) of is het voor een scout of support slimmer om juist de toegangsweg náár een objective in de gaten te houden i.p.v. óp de flag te gaan staan. Maar niemand wil die bom punten missen, dus vrijwel niemand doet dit.
Dat probleem is al zo oud als het genre team-based FPS met objectives.

Bij BF3/BF4 heb je een aantal bijzonder lineaire maps, waarbij je bij voorbaat al in het nadeel bent als je niet na de countdown met je volledige team naar het midden rent of zelfs gaat flanken.

Ik noem een Metro/Locker, als je daarbij niet direct naar het midden loopt, verlies je de map.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
CodeCaster schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Dat probleem is al zo oud als het genre team-based FPS met objectives.

Bij BF3/BF4 heb je een aantal bijzonder lineaire maps, waarbij je bij voorbaat al in het nadeel bent als je niet na de countdown met je volledige team naar het midden rent of zelfs gaat flanken.

Ik noem een Metro/Locker, als je daarbij niet direct naar het midden loopt, verlies je de map.
Dat zijn ook mijn twee minst favoriete maps in BF3 en BF4 respectievelijk. In BF1 heeft vooral Suez hier last van (en Argonne in iets mindere mate).

Het probleem van mindless op de vlag afgaan (en niet slim nadenken) is alleen groter geworden aangezien ze aan de balans tussen punten voor kills enerzijds en caps anderzijds hebben zitten morrelen. Je krijgt in verhouding veel minder punten voor kills en veel meer punten voor caps. Mensen gaan met z'n allen in de burn area op een kluitje staan, in plaats van zich slim te verspreiden.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf haast geen Conquest speel. In BF3 en BF4 exclusief Rush gespeeld en in BF1 vrijwel exclusief Operations. Maar in die paar keer Argonne Conquest kon ik goed merken dat meteen in het begin C pakken = win. Niet meteen C = lose.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Foodie88 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Dat zijn ook mijn twee minst favoriete maps in BF3 en BF4 respectievelijk. In BF1 heeft vooral Suez hier last van (en Argonne in iets mindere mate).

Het probleem van mindless op de vlag afgaan (en niet slim nadenken) is alleen groter geworden aangezien ze aan de balans tussen punten voor kills enerzijds en caps anderzijds hebben zitten morrelen. Je krijgt in verhouding veel minder punten voor kills en veel meer punten voor caps. Mensen gaan met z'n allen in de burn area op een kluitje staan, in plaats van zich slim te verspreiden.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf haast geen Conquest speel. In BF3 en BF4 exclusief Rush gespeeld en in BF1 vrijwel exclusief Operations. Maar in die paar keer Argonne Conquest kon ik goed merken dat meteen in het begin C pakken = win. Niet meteen C = lose.
Ik haat die maps ook het meest, direct opgevolgd door de donkere, claustrofobische Flood Zone en Dawnbreaker, maar ik bedoel: als je het halve team ziet stilstaan bij de eerste beste vlag, weet je meteen wat voor team je hebt, namelijk een zonder inzicht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1 ... 54 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.