PdeBie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:28:
Man man man, wat een ramp voor mij dit spel
K/D ratio is echt ruk en vaak eindig ik onderaan de lijst. Speel als scout en probeer zoveel mogelijk vijandjes te spotten voor de rest van mijn team. Maar of het echt wat oplevert? Ik betwijfel het.
Wellicht maar eens proberen als medic of support en ammo en health uitdelen. Kijken of ik dan een betere bijdrage kan leveren aan het team.
In BF3 en 4 kon ik vaak aardig mee komen en stond ik veelal halverwege de score lijsten. Maar in BF1 is dat vooralsnog geen succes.
Zou er niet teveel van aantrekken. Ik heb zowat elke battlefield gespeeld (sowieso meer dan 6000 uur in de serie zitten

), in begin is het altijd even wennen. Mappen zijn nieuw, wapens zijn anders, hele flow van de game is anders. Durf nu wel te zeggen dat ik Battlefield 1 echt velen malen beter vind dan Battlefield 4 qua gevoel, sfeer en algehele gameplay. Uiteraard kun je het niet 1 op 1 vergelijken, maar dat is hoe ik erover denk. Battlefield 4 is waarschijnlijk de Battlefield die ik het minst gespeeld heb.
Heb zelf in beginperiode EA Access gehaald voor 5$ om even 10 uur te mogen spelen, ik heb die 10 uur niet eens volgespeeld. Kon er niet lekker inkomen (WW1 trok me in 1e instantie ook niet zo..), ondanks dat ik met squad vol mates speelde. Toen was er een dag dat de demo niet online werkte (volgens mij ivm update?) en men wilde spelen....Uiteindelijk toch maar aangeschaft (groepsdrang is een bitch haha). Nu ik de mappen min of meer ken en wat wapens aan vrijspelen ben gaat het ook gelijk een stuk beter en krijg ik er zelf ook plezier in.
Speel momenteel eigenlijk bijna exclusief Operations mode (40 man) met paar squadmates en moet zeggen het is toch wel heel erg gaaf om verschil te maken op de battlefield. Met 20 vs 20 man heb je in elk geval het gevoel dat je als squad nog verschil kan maken en dan doen we dan ook regelmatig
Teammates, toegang tot betere wapens en mapkennis...daar kom je echt al een heel eind mee. Maw, gewoon doorspelen en komt er vanzelf in. Ik zou jezelf ook zeker niet limiteren in 1 of 2 classes, deze BF heeft echt een geniale classes systeem, waarbij ik persoonlijk het gevoel heb dat elke class nuttig is.
Ja.ook de scout (

), zolang je er mee weet om te gaan. Spotflares in operations is echt dodelijk (letterlijk en figuurlijk)
Blijft mijn mening uiteraard, maar ik ben wel tevreden op dit moment en ben ook erg blij met de nieuwe gamemode Operations.
[
Voor 3% gewijzigd door
Xant0r op 30-12-2016 17:33
]