Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tsurany
Er is een reden dat Battlefield Bad Company 2 nog zo veel gespeeld wordt. Ik speel het nog dagelijks bijvoorbeeld met vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:50:
@Tsurany
Er is een reden dat Battlefield Bad Company 2 nog zo veel gespeeld wordt. Ik speel het nog dagelijks bijvoorbeeld met vele anderen.
Ik zal het weer eens installeren, BC2 voelde altijd wel goed aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds hoor :) Servers zijn er genoeg en eveneens zijn ze goed bezet. Ik speel voornamelijk Rush en het niveau is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
@Tsurany: Het is dan ook regelmatig te merken dat je de game begint te haten. Ik zie de verwensingen met alle ziektes die je maar kunt bedenken regelmatig door de chat vliegen. Niet cool man.

Zelf gisteren BF4 weer eens gespeeld en die game brengt nog altijd een glimlach op mijn gezicht. Qua unlocks en weapon balance veel beter dan BF4. Met BF3 en zeker met BC2 merk ik dat de game wat ouder is, net allemaal wat minder soepel.

[ Voor 40% gewijzigd door Uffeltje op 25-12-2016 17:02 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Chat kun je beter gewoon uit laten.
Er gaat geen game voorbij waarbij ik niet kanker toegewenst word of dat een van de helden mijn moeder geneukt zou hebben ;)
Hoe beter de speler, hoe meer haat hij krijgt. Ik laat het zelf vaak aan, het doet mij goed dat ik iemand aan het huilen maak met mijn gameplay.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 25-12-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:31:
Had dit spel gekocht omdat hij in de aanbieding was op Origin voor 36 euro. Dezelfde dag nog een refund aangevraagd... Vond het zeer teleurstellend dat iedereen met automatisch wapens rondloopt in een WW1 shooter. Ook was minstens de helft van het team sniper, bah! Als je schiet met een automatisch wapen dan is er een soort van random cone waar je kogels naartoe gaan. Hierdoor maak het bijna niet meer uit hoe goed je kunt richten, als je maar geluk hebt met de magische random cone. Duidelijk niet mijn soort spel, hoewel ik van eerdere battlefield's wel kon genieten.
Dat "random" is sinds bf2 al zo. Toen ben ik gestopt met Battlefield. Het was en is meer geluk dan skill. Argument van dat het een fun Shooter is ipv realistisch ben ik helemaal mee eens maar random kogels heeft niks met fun te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Ik vermaak me over de hele nog prima met de game, maar dan vooral in deathmatch gek genoeg. Operations moet je echt mazzel hebben de laatste twee? weken dat je twee redelijk gebalanceerde teams hebt. Afgelopen week was een drama, of een totale walkover tot in Amiens met 3 of 2 batallions over (beide kanten meegemaakt, gewoonweg niet leuk) of je komt totaal niet verder dan 1 of 2 sectoren. Echt bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Krijgen we dat gedoe weer? Waarbij als je uit een vliegtuig met een machinegeweer springt je op 2km afstand headshots moet schieten omdat het niet realistisch is als het nogal random is welke kant de kogel dan op vliegt?

En tegelijk klagen op teveel automatische wapens en teveel bolt action gebruiker is een beetje vreemd wel. Ik ben het met je eens dat het weinig met WW1 te maken heeft, gelukkig maar, zou maar saai zijn. Qua setting heb ik liever weer BF4, maar BF1 heeft ook wel voordelen, en vermaak me er wel mee voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:05
in2duhCore schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:38:
Nou mijn kerst is in ieder geval goed gestart.
Mijn videokaart (evga 980TI) is gisteravond doorgebrand tijdens het spelen van BF1. Kwam zelfs rook uit de kast, ding meteen uitgezet. Komt lekker uit, net een weekje vrij en denk even lekker een weekje te gamen, dat kan ik nu wel vergeten. :(
Ow dat is wel zuur zeg, is de rest van je pc wel in orde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
Zo, gisteren maar eens aangeschaft. De standaard versie in de kerstuiterkoop op origin. Dat ene uur dat ik nu heb gespeeld was het sowieso de aanschaf waard. Wel moet ik zeggen dat het soms zoeken is naar hoe dingen werken, het is hier en daar wel erg anders dan bf4.

Bij mij draait het spel op low settings keurig op 60 fps met een i7@2,7gHz en een r9 280x. De resolutie is 1680x1080. Ik ga nog kijken of er wat instellingen omhoog kunnen.

Ik vind het een leuk spel, ondanks dat ik vaak afgeknald wordt. Dat komt uiteindelijk wel goed

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Mijn videokaart (evga 980TI) is gisteravond doorgebrand tijdens het spelen van BF1. Kwam zelfs rook uit de kast, ding meteen uitgezet. Komt lekker uit, net een weekje vrij en denk even lekker een weekje te gamen, dat kan ik nu wel vergeten. :(
Ik hoop voor je dat het alleen de videokaart is. Is wel knaken voor je ja. :(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:04
Ai, da's naar :/. Een tijd terug brandde mijn 780 door na 2.5 jaar, toch nog een vervangende 970 ontvangen terwijl de garantie 2 jaar was. (970 doorverkocht omdat ik al een 1080 gekocht had in tussentijd) iig: raadpleeg verkoper!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
steveman schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:11:
[...]

Ai, da's naar :/. Een tijd terug brandde mijn 780 door na 2.5 jaar, toch nog een vervangende 970 ontvangen terwijl de garantie 2 jaar was. (970 doorverkocht omdat ik al een 1080 gekocht had in tussentijd) iig: raadpleeg verkoper!
Precies hetzelfde met mijn (MSI) 780 gehad en ook een 970 er voor terug gekregen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Weer tijd voor een filmpje en wapen advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:54
De laatste paar dagen is de lol ervan af... teams zijn zo enorm ongebalanceerd.... :/
Je verliest dik of je wint dik... (heb vooral verlies veel ivm snipers, laatste 5 potjes rush 9 snipers in mijn team...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Kan iemand me eens uitleggen waarom men de beslissing genomen heeft om die martini zo te nerfen? Het was een tof geweer met een ontzettend lange reload tijd en geen scope. Wat is er dan in godsnaam fout mee als ie ter compensatie tussen de 30 en 80 meter een 1 shot 1 kill geeft? Alsof het dan ineens allemaal te makkelijk zou gaan....
Dan de LMG's zo pimpen.... Ze zeggen dat het een underused class is, iets wat ik maar moeilijk kan voorstellen aangezien er voor de patch al zoveel met de LMG's gespeeld werd.... Het zijn sowieso wapens waarbij je de knop ingedrukt houdt, 10 meter loopt en je maait iedereen neer... Waarom dan die LMG's nóg sterker maken? Ik heb het gevoel (maar dat is een gevoel, ik heb geen stats) dat ik 50% van de tijd neergemaaid wordt door een lmg, 40% door een sniper geweer, 5% automatico en de laatste 5% door shotguns.

Daarnaast, de mogelijkheden in sommige mappen om vliegtuigen te counteren zijn ver te zoeken.... 2 anti-aircraft Guns die zo kapot gaan....ik heb 't gevoel (wederom geen stats) dat de vliegtuigen echt veel te sterk zijn.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Het noob gehalte is inderdaad hoog maar lach er gewoon om, ik pak mijn kills en punten wel en met een
beetje mazzel heb je een goede squad.

Het nerfen en buffen is altijd een probleem bij dice, ze doen dit altijd te veel en met een volgende
patch passen ze het weer aan zie bv mp18.
Ze kijken veel te veel naar de telemetry die ze van de spelers ontvangen, als een wapen te veel
wordt gebruikt gaan ze hem nerfen

[ Voor 50% gewijzigd door NLsandman op 26-12-2016 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
[quote]SouLLeSSportal schreef op zondag 25 december 2016 @ 20:26:
[...]

[ Voor 64% gewijzigd door in2duhCore op 13-02-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 26 december 2016 @ 01:10:
Het noob gehalte is inderdaad hoog maar lach er gewoon om, ik pak mijn kills en punten wel en met een
beetje mazzel heb je een goede squad.

Het nerfen en buffen is altijd een probleem bij dice, ze doen dit altijd te veel en met een volgende
patch passen ze het weer aan zie bv mp18.
Ze kijken veel te veel naar de telemetry die ze van de spelers ontvangen, als een wapen te veel
wordt gebruikt gaan ze hem nerfen
Daar zijn ze in BF Bad Company 2 mee begonnen. De Gustav was gewoon goed maar door geklaag vanuit de community omdat iedereen er mee rond rende is het niet zo'n best wapen meer. Het was een formidabel wapen maar je schiet er nog geen gat mee in een tank.

Als ik het topic zo een beetje doorlees en de ergernissen voor lief neem dan laat ik de game nog even links liggen. Wel jammer want ik had gehoopt dat het een betere game zou zijn dan wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 19:37
Qua ergernissen vind ik het allemaal wel meevallen.

Ja, de netcode is niet altijd je dat.
Ja, er zijn veel te veel spelers die niet doen wat ze moeten doen.
Ja, er is dringend nood aan leuke servers met aangepaste regels.

Maar dat weegt bij mij niet op aan de epische momenten die ik al beleefd heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:36
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:04:
[...]

Daar zijn ze in BF Bad Company 2 mee begonnen. De Gustav was gewoon goed maar door geklaag vanuit de community omdat iedereen er mee rond rende is het niet zo'n best wapen meer. Het was een formidabel wapen maar je schiet er nog geen gat mee in een tank.

Als ik het topic zo een beetje doorlees en de ergernissen voor lief neem dan laat ik de game nog even links liggen. Wel jammer want ik had gehoopt dat het een betere game zou zijn dan wat het nu is.
Het is natuurlijk wel altijd zo dat mensen eerder klagen dan aangeven dat ze tevreden zijn. Klagen is leuker.
Je moet wel een beetje langs alle azijnpissers en mensen die op alle slakken zout leggen kijken.

Ik erger me ook wel eens aan een paar random noobs die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Maar dat probeer ik te voorkomen door voornamelijk met tweakers via discord te spelen.
Ik vind het nog steeds een erg leuk spel! Zelfs de nieuwe map waar iedereen op zeikt, Giant's Shadow vind ik best tof. Zeker met Domination!

Nu even een weekje niet spelen, de feestdagen bij familie. Maar ik heb er wel weer zin in om te spelen in het nieuwe jaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pik hem wel op als hij in de budgetbak ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:26:
[...]

Het is natuurlijk wel altijd zo dat mensen eerder klagen dan aangeven dat ze tevreden zijn. Klagen is leuker.
Je moet wel een beetje langs alle azijnpissers en mensen die op alle slakken zout leggen kijken.
Ik zou willen dat ik niks te klagen had hoor ;)
Ik erger me ook wel eens aan een paar random noobs die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Maar dat probeer ik te voorkomen door voornamelijk met tweakers via discord te spelen.
Dat maakt het grote verschil inderdaad. Als je een goed squad hebt dan maak je nog een goede kans. Alleen het blijft verrekte vervelend als de rest van het team maar ligt aan te modderen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:36
Tsurany schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:31:
[...]

Ik zou willen dat ik niks te klagen had hoor ;)
[...]
Ik bedoel ook niet dat mensen niets te klagen mogen hebben, maar dat je eigenlijk altijd meer negatieve dan positieve reacties vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
stevens20 schreef op zondag 25 december 2016 @ 19:03:

.........

Ik vind het een leuk spel, ondanks dat ik vaak afgeknald wordt. Dat komt uiteindelijk wel goed
Kwestie van oefenen, Stevens..in het begin bakte ik er niets van..nu rang 70 gepasseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik ken dat sniper ellende. In BF3 / BF4 wordt dit al aangepakt, maar voor BF1 zal dat nog even duren.

Ik zit wel met een raar probleem. Bij Direct spelen kan ik wel op server komen en spelen.
Maar als ik zelf server wil kiezen, krijg ik join server error.

Wat is dat nou weer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
MrDummy schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:58:
Ik ken dat sniper ellende. In BF3 / BF4 wordt dit al aangepakt, maar voor BF1 zal dat nog even duren.

Ik zit wel met een raar probleem. Bij Direct spelen kan ik wel op server komen en spelen.
Maar als ik zelf server wil kiezen, krijg ik join server error.

Wat is dat nou weer... :(
Ik heb hier ook problemen met de server browser. Het maakt niet uit welke filters ik selecteer, ik krijg geen servers te zien. Echter, bij mijn favorieten toont hij wel de servers die ik heb geselecteerd als favoriet. :s

Maar dit spel wordt met elke keer dat ik hem start steeds meer een tegenvaller ... En het vervelende is: no refund. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:04:
[...]

Qua bugs enzo heb ik weinig problemen en ten opzichte van bf4 zoveel maanden na release zijn er veel meer positive punten dan negative punten.

Ik ga er ook van uit dat nieuwe spelers conquest wat beter gaan begrijpen en stoppen het als TDM te spelen, ze blijven te veel op bepaalde choke points hangen, bv een vlag dicht bij de enemy base pakken trekt de vijand uit elkaar.
Ik ben ook van mening dat de echte battlefield spelers op moeten staan en de nieuwe mensen moeten mee trekken, toen bc2 uitkwam zag ik precies het zelfde.

Het snipen is ook al een stuk minder geworden, vaak zijn het low ranks die nog als sniper campen ergens in de heuvel, die iets ervarende speler merkt wel dat snipe campen geen punten oplevert en komen veel dichter bij de vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2 wordt nog heel erg veel gespeeld, en dat zal een reden hebben. Ook is het probleem van de wookies opgelost door een max te stellen. Eigenlijk is et nog steeds een te leuke game om niet meer te spelen.

BF1 is ook een leuke game maar voor mij op dit moment niet meer dan dat. Ik wacht er nog even mee tot aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
luifel schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:47:
[...]

Kwestie van oefenen, Stevens..in het begin bakte ik er niets van..nu rang 70 gepasseerd ;)
Zo veel speel ik niet. Ik heb bij bf4 ook nooit lvl 140 gehaald.
Ik vermaak me er wel mee, die bolt action guns vind ik wel fijn moet ik zeggen. Nu was de M16A4 in bf4 ook mijn favo gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
In BF4 duurde levelen ook nog vrij lang, gaat nu veel sneller voor mijn gevoel. Sowieso gaat het per BF-versie sneller voor mijn gevoel. Bij BF1 heb ik nu alles in principe al vrij gespeeld, in BF4 veel wapens nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
De server browser was al een hel in BF4 (ergerde me kapot aan die origin in browser). Nu trekt het nog altijd op niets. Heb je duizenden *knoppen* vind je nog niet wat je wil.

Is het zo moeilijk om in de server lijst een optie hardcore te zetten ? REALLY ? :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
SmokingSig schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:05:
De server browser was al een hel in BF4 (ergerde me kapot aan die origin in browser). Nu trekt het nog altijd op niets. Heb je duizenden *knoppen* vind je nog niet wat je wil.

Is het zo moeilijk om in de server lijst een optie hardcore te zetten ? REALLY ? :( |:(
Bij start op customs games drukken, vervolgens tientallen hardcore servers only in verschillende
modus...toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
luifel schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:46:
[...]

Bij start op customs games drukken, vervolgens tientallen hardcore servers only in verschillende
modus...toch...
In een server lijst zoals een server browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
SmokingSig schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:31:
[...]

In een server lijst zoals een server browser ?
Probeer maar, in elke catagorie alleen hardcore
dan niet op quickmatch drukken, maar op de drie puntjes,
dan krijg je de serverlijst met alleen hardcore, bij filter de servers
1/5, 5/10, 10 plus vinken.....

[ Voor 26% gewijzigd door luifel op 26-12-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
luifel schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:58:
[...]

Probeer maar, in elke catagorie alleen hardcore
dan niet op quickmatch drukken, maar op de drie puntjes,
dan krijg je de serverlijst met alleen hardcore, bij filter de servers
1/5, 5/10, 10 plus vinken.....
wat een gedoe :p

FAILED TO JOIN AAAAAAAAAAAAAAAH

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 26-12-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vreemd ik kan geen server meer joinen: FAILED TO JOIN SERVER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:06
icegodd schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:41:
vreemd ik kan geen server meer joinen: FAILED TO JOIN SERVER
Heb hetzelfde probleem.
Werd er uit gegooid en kan nergens meer connecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 01:17
Hier ook hetzelfde, ook rank 0

[ Voor 25% gewijzigd door Axelfoley007 op 26-12-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
sn0w13 schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:42:
[...]

Heb hetzelfde probleem.
Werd er uit gegooid en kan nergens meer connecteren.
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Ik neem aan dat het zo weer werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Sommige servers doen het nog, maar kort voorheen kan ik niet joinen als ik wat kies. De lijst lijkt nog gewoon te werken.

Even maar in gaten houden hoe groot DDoS is.

===
update:
Ook mijn server met Conquest disconnected. Er worden ook meer problemen gemeld zoals met level 1 joinen.

Advies is afwachten op verdere nieuwsberichten. Het heeft nu geen zin proberen erop te komen, ddos zal alleen maar stats verlies maken en schiet je dus niks mee op. Je verliest dus alleen tijd en punten mee.

[ Voor 49% gewijzigd door MrDummy op 26-12-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
wij kunnen wel inloggen maar niet spellen ....bedankt dedicated server...

(iedereen compensatie vragen voor downtime misschien stoppen ze volgende keer met dedicated server markting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 19:42
En alles is weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Ik vermaak me nog steeds uitermate goed met BF1, maar toch heb ik wel een aantal klaagpuntjes.
(PS: Ik speel geen conquest, want dat is echt slaapverwekkend dus misschien zijn mijn issues er niet bij die game mode.)

Vliegtuigen zijn echt ongelooflijk OP in operations. Die enkele random AA gun die er staat is niet genoeg om vliegtuigen tegen te gaan. Een beetje goede pilot staat altijd hardstikke bovenaan en domineert de game veel te makkelijk.

Team balance is wel een beetje ver te zoeken in de meeste game modes. Zo is 40 player operations gewoonweg onspeelbaar. Letterlijk elk potje is een keiharde stomp een richting op. 64 players is er vaak niks aan de hand. Bij Rush is het iets beter, maar ook daar kan het echt hard een richting op gaan.

Waarom zijn alle lvl10 wapens van de classes zo slecht? Er is er geen een die ik graag gebruik. De Hellriegel is een halve uitzondering, maar die heeft veel te weinig ammo. Dus zonder een support naast je heb je er niks aan.

Verder vermaak ik me uitermate goed. Al kunnen tanks ook wel een bron van frustratie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Net een potje Operations gedaan. Kom ik in het Britse team terecht met welgeteld 8 spelers. De tegenpartij had er minstens 3x zoveel. Bestaat er niet zoiets als auto- team balancing in BF? Nondeju, dit was echt geen spelen. En niemand die zelf zo stoer is om over te stappen natuurlijk, want oh wee als je een potje verliest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
2 uur later.. kan nog niks joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
hier ook niet..
van rang 71 naar 0...hoop dat dat weer hersteld wordt... 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door luifel op 26-12-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Nog steeds offline..., had een klein uurtje te spleen..., helaas pindakaas... Toch maar ganzenbord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Dus... 'servers are at full capacity'... :(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Zephyer schreef op maandag 26 december 2016 @ 21:52:
Dus... 'servers are at full capacity'... :(
In vergelijking met BF4 is dit nog erger. Maximale capaciteit? Mag ik niet eens spelen?
Ook solo gedeelte is afgesloten, want die moet ook online...
Leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:56
Ja de virgin squad is weer bezig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Dan maar even wat vertier met een filmpje;
https://twitter.com/Battlefield1XP/status/810434922561359872

N.b. ik knal net online...

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
MrDummy schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:06:
[...]

In vergelijking met BF4 is dit nog erger. Maximale capaciteit? Mag ik niet eens spelen?
Ook solo gedeelte is afgesloten, want die moet ook online...
Leuk hoor.
Nee hoor... ik speel gewoon singeplayer..., ik weet niet wat jij probeert te spelen maar geen BF1 single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

da_PSI schreef op maandag 26 december 2016 @ 22:08:
[...]

Nee hoor... ik speel gewoon singeplayer..., ik weet niet wat jij probeert te spelen maar geen BF1 single player
Voor campaign moet ik ook EA online doen, maar die weigert ivm capaciteit probleem. Of zie ik het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
MrDummy schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:13:
[...]

Voor campaign moet ik ook EA online doen, maar die weigert ivm capaciteit probleem. Of zie ik het anders?
Voor single player hoefde ik niet online hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:08
PdeBie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 07:48:
[...]

Voor single player hoefde ik niet online hoor ;)
Nee gewoon de stekker eruit en nog eens proberen; je hebt kans dat de offline modus niet werkt als ie online probeert te komen. Heb je geen internet dan werkt het wel in offline mode.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Tsurany schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:34:
Vraag me af hoe lang dit spel (voor mij) nog leuk blijft. Er zitten gewoon een paar punten in die echt te storend zijn.

- Vliegtuigen. Het enige wat goed werkt tegen vliegtuigen zijn andere vliegtuigen. Stationary AA werkt niet goed omdat je ontzettend kwetsbaar bent, ze hebben geen bescherming tegen kogels en staan in open vlaktes. Mobile AA werkt wel goed maar kiest niemand omdat er dan altijd een tank opgeofferd moet worden. Praktijk is dat vliegtuigen dus veel kunnen domineren. Zeker nu ik zelf vliegtuigen naar rank 10 heb gekregen merk ik hoe ontzettend makkelijk het is om infantry plat te gooien. Je bent vrijwel onkwetsbaar.

- Gas. Het is zo ontzettend irritant omdat het als een wolk midden in een veld kan blijven hangen, door muren heen kan gaan en er voor zorgt dat je geen ADS meer kan gebruiken. Iedereen loopt er mee rond waardoor sommige mappen, zeker in Operations, gewoon niet te doen zijn.

- Conquest. De minst leuke gamemode omdat enorm veel mappen gewoon te open zijn. Veel mappen hebben teveel open vlaktes tussen vlaggen waardoor het vaak stikt van de snipers, de infantry gevechten schaars zijn en je door het gebrek aan voertuigen vaak erg lang moet lopen. Meestal hoef je ook geen lift te verwachten waardoor deze mappen zonder squad erg snel gaan vervelen. Daarnaast zit er weinig structuur in de mappen waardoor het meer rondrijden van vlag naar vlag is.
Ik zie tegenwoordig weer die reclames op tv, dan zie je altijd handenvol vliegtuigen, tanks of paarden in beeld. In de praktijk is het echter zo schaars dat het gros gewoon infantry is. Op Fao Fortress heb je dan een stuk mindere ervaring doordat de map echt te open is. Ook kan je amper over rotsen heen klimmen waardoor je gedwongen wordt standaard routes te nemen.

- Snipers. Het stikt overal van de snipers. Zelfs in Operations, die gamemode kies je toch niet als je niet actief wilt aanvallen of verdedigen? Ik zie zo vaak dat defenders ver achter de objectives liggen te snipen en aanvallers ook totaal niet in de buurt komen van de objectives. Vaak resulteert dit in gevechten van 10 tegen 10 om de objectives terwijl de rest passief zit te spelen. Ook enorm jammer.

- Wapen onbalans. Er zijn te weinig wapens de moeite waard. Vaak zijn er per class een of twee wapens die goed te gebruiken zijn, de rest heeft teveel voor- of nadelen waardoor ze niet effectief genoeg zijn.

- Base- en bordercampen. Zeker op Operations (maar ook in Conquest) zie je mensen campen in voertuigen binnen hun eigen base of op de randen van de map. Hierdoor kunnen ze de vijand bestoken zonder dat iemand ze kan beschadigen doordat er vrijwel geen damage te doen is tegen voertuigen van afstand.

- Tanks. Tanks zijn echt veel te sterk. Veel wapens vereisen dat je dichtbij kan komen terwijl een tank met third person je kan spotten zelfs al ben je achter rotsen aan het sluipen. Een tank kan jou dus zien terwijl jij denkt veilig achter een rots of een muur te zitten. Enkel wanneer je met een goed squad samen speelt is het makkelijk een tank uit te schakelen. Zit je met veel randoms dan kunnen tanks echt torenhoge scores behalen gewoon door afstand te houden van infantry.

- Servers. Door de baggere server browser en het waardeloze systeem van servers huren heb je weinig servers die bepaalde type gameplay promoten en waar ook nog spelers in zitten. Vroeger zag je echt servers met een typische maplists zoals Conquest small met 48 spelers voor heerlijke infantry combat, of een combinatie van rush en conquest. Nu is het niet eens mogelijk om 32 man rush servers te vinden, wat toch wel het minimum is, anders loopt na elke ronde het team van de verliezers leeg.

Dit alles resulteert voor mij in gameplay die erg repetitief is. Enkel wanneer je echt een goed squad hebt op Discord is het spelen leuk omdat je teammates hebt met een PTFO speelstijl en die ook de skills hebben om tezamen tanks uit te schakelen. Speel je zonder goed squad dan is het maar hopen dat je een keer een goed team treft, helaas zijn het echter vaak te passieve spelers waardoor de actie redelijk uit blijft en je niet de massale gevechten hebt die je verwacht van Battlefield.

Ik hoop dat DLC hier wat verandering in kan brengen door met betere mappen te komen en een beter server management systeem zodat er ook wat gespecialiseerde servers opgezet kunnen worden.
Om nog even terug te komen op wat je hier zegt...ik vind t wel interessant je irritatie waar te nemen.

Logisch, ik snap dat bepaalde dingen irriteren, zeker wnnr je zoveel uren erin gestoken hebt als jij (ik of anderen). Kleine dingen beginnen dan te irriteren.

Ik weet niet waarom ik tijd steek om jou rage te relativeren, mss wel omdat ik geen zin heb strx lege tweakersdiscord channels te vinden en ook geen plezier meer te hebben. :'(

Samengevat: ik begrijp je irritaties, ik vind het spel sowieso alleen echt leuk wnnr ik met anderen speel, maar het meeste vind ik gewoon te perfectionistisch van je en dan denk ik vooral: Adapt, LTFP.

A. Vliegtuigen. Elk LMG kan 10-15 damage doen aan een overvliegend vliegtuig, een sniper 6-8. Daarnaast zijn AA guns goed genoeg wnnr je er maar niet blijft zitten campen. Het best zit je in een gebouwtje en wacht tot een vliegtuig over komt vliegen, springt dan in de AA en geeft m een flinke burst. Verder neem ik tegenwoordig ook af en toe de AA truck. Dan own je het hele luchtruim.

B. Gas ben ik met je eens op amiens etc. Maar de range van gas is zo groot nog niet. Het stoort mij niet reuze.

C. Conquest vind ik 1 van de leukste old school gamemodes. Het is gewoon zo lachen met een transport vehicle of tank over vlaktes te pushen gedekt door vliegtuigen. Ja snipers zijn irritant op open vlaktes, maar hopelijk ook! Shotguns zijn irritant in gebouwen...

D. Wapens, hmm. Ik gebruik alles af en toe. Heb nog geen grote verschillen gezien in scores. Behalve dan de infantry / single action bolt rifles, die hebben echt ff wat extra skill nodig om te handelen.

E. Basecamping. In punt A klaagde je nog over OPness van vliegtuigen...een vliegtuig ownd camping vehicles...1 vlucht met een bomber over een tank en hij is weg.

F. Tanks. Ja ze zijn goed, maar niet meer zo goed als bij gamerelease. Elke speler registreert dat hij alles op de tank moet gooien wat hij kan en dan zijn de meeste tanks (behalve de base / border campers) erg snel dood.

G. Servers. Ben ik t volledig met je eens. Vind echter de stabiliteit meestal nog ok, ondanks enkele feestdagen die overbelast zijn...

Hopelijk blijf je je gezicht af en toe met wat optimisime in discord laten zien :). Vind t spel toch altijd nog het leukst met wat andere lui die samen willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vliegtuigen heb ik ook geen groot probleem mee. Oh ze doden me met enige regelmaat, maar als je ze aan ziet komen kan je redelijk probleemloos wegrennen. Enige wat echt lekker is vanuit de lucht is de front gun van de bomber. De rest is wel goed, als ze je maar niet zien aankomen. AA gun zijn regelmatig zelfmoord om te pakken, vooral bijvoorbeeld Sinai met zijn 2 AA guns (tov de 6 die in ballroom blitz zitten op conquest).

Bij tanks is mijn grootste probleem nog steeds de heavy tank. Vooral als ze gewoon op afstandje blijven als mobiele spawn base die alles platgooit. Landship is veel minder probleem gezien zijn achterkant die niks heeft. (Al weet ik niet of ik squad support landship erg goed idee vind, gezien dat nu ook mobiele spawnbase is). Light tank kan ook zeker heel goed zijn, maar die kan je tenminste met paar AT guns goed dood krijgen.
Imo moet die front gun van de heavy tank gewoon kwetsbaar worden. Twee schoten op zijkant en zijn guns daar zijn buiten gebruik. Maar zijn frontgun blijft volgens mij altijd werken. Zorg dat ik die ook kan uitschakelen en het wordt veel minder een 1 man army.

Met gas is mijn grootste probleem dat het soms simpelweg onzichtbaar is.

Op BF4 gebruikte ik altijd server browser, nu pak ik quick join, dus ik heb eigenlijk weinig ervaring met de servers in die lijst. Wel jammer als daar niet de speciale meer zijn. Al was het soms ook dat ik server joinde, en dan pas na joinen bleek die permanent enkele map te hebben.

Als laatste de snipers: Tja ik begrijp DICE daar nog steeds niet. Tov BF4 doen snipers meer schade. Ze hebben (effectief) minder bulletdrop, en de effectieve range van assault rifles is ruwweg de helft ofzo van in BF4. Voeg daar dan nog de heerlijke scopes die snipers krijgen bij, en het is niet heel vreemd dat met enige regelmaat ik naar een bergje kijk en er 4 snipers terug kijken (en dat zijn dan de enige die op die berg op mij richten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KeesFluitman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:52:
A. Vliegtuigen. Elk LMG kan 10-15 damage doen aan een overvliegend vliegtuig, een sniper 6-8. Daarnaast zijn AA guns goed genoeg wnnr je er maar niet blijft zitten campen. Het best zit je in een gebouwtje en wacht tot een vliegtuig over komt vliegen, springt dan in de AA en geeft m een flinke burst. Verder neem ik tegenwoordig ook af en toe de AA truck. Dan own je het hele luchtruim.
Probleem is dat dit nooit gebeurt. In al die uren dat ik gevlogen heb ben ik nog nooit zwaar geraakt door infantry. Het zijn er altijd een of twee die op je schieten, dan geef je even gas en repair je zodra je buiten bereik bent. Dat kost welgeteld een seconde of 20 extra voor je weer kan aanvallen. Het werkt pas echt goed als iedereen dat doet. Zelfde met schuilen en in de AA springen of de AA truck pakken. Het zijn valide oplossingen maar als niemand ze toe past dan schiet het niet op.
B. Gas ben ik met je eens op amiens etc. Maar de range van gas is zo groot nog niet. Het stoort mij niet reuze.

C. Conquest vind ik 1 van de leukste old school gamemodes. Het is gewoon zo lachen met een transport vehicle of tank over vlaktes te pushen gedekt door vliegtuigen. Ja snipers zijn irritant op open vlaktes, maar hopelijk ook! Shotguns zijn irritant in gebouwen...
Dan is wellicht persoonlijk. Maar ik mis in Conquest het gevoel van gezamenlijk een strijd voeren tegen een ander team. Als je op Discord in een squad zit heb je dat gevoel wel, als je een keer alleen speelt dan is dat gevoel er bij mij totaal niet.
D. Wapens, hmm. Ik gebruik alles af en toe. Heb nog geen grote verschillen gezien in scores. Behalve dan de infantry / single action bolt rifles, die hebben echt ff wat extra skill nodig om te handelen.
Ik merk dat bij de medic bijvoorbeeld de meeste wapens echt geen voordeel hebben tegenover de Selbstlader. Ze hebben allemaal veel kleinere magazijnen terwijl ze nauwelijks beter presteren qua nauwkeurigheid, vuursnelheid of damage. Bij de Support zijn vooral de BAR en de MG15 de beste keuzes. De rest is simpelweg te traag, heeft op afstand te weinig damage of voegt niet echt een interessant voordeel toe om een leuke keuze te zijn.
E. Basecamping. In punt A klaagde je nog over OPness van vliegtuigen...een vliegtuig ownd camping vehicles...1 vlucht met een bomber over een tank en hij is weg.
In veel mappen heb je maar een of twee vliegtuigen, dat betekent dat die twee piloten de enige counter zijn tegen die tank. Dan moeten ze ook nog net een bommenwerper hebben genomen en ook nog daadwerkelijk op die tank af gaan. Je legt het counteren van een voertuig op deze manier in de handen van slechts enkele spelers en dat werkt op de gemiddelde server gewoon niet.
F. Tanks. Ja ze zijn goed, maar niet meer zo goed als bij gamerelease. Elke speler registreert dat hij alles op de tank moet gooien wat hij kan en dan zijn de meeste tanks (behalve de base / border campers) erg snel dood.
Het probleem zit hem in het "gooien". Zodra je buien gooibereik blijft van infantry kunnen ze niks meer tegen je doen als je in een tank zit. Ik ben daarom grote voorstander van third person modus verwijderen in een tank, dan wordt het opeens weer mogelijk een tank te besluiten met een limpet charge of met dynamiet.
G. Servers. Ben ik t volledig met je eens. Vind echter de stabiliteit meestal nog ok, ondanks enkele feestdagen die overbelast zijn...
Stabiliteit heb ik eigenlijk geen enkel probleem mee, puur het gebrek aan een goede server browser en de populariteit van custom servers.
Hopelijk blijf je je gezicht af en toe met wat optimisime in discord laten zien :). Vind t spel toch altijd nog het leukst met wat andere lui die samen willen werken.
Dat blijft het leukst inderdaad, met een goed squad kan je ook veel van deze minpunten counteren. Echter speel ik nog wel eens op momenten dat er niemand op Discord is, dan ga je je veel meer aan het spel storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Wie kan mij iets vertellen over de anti vehicle kit die je bij Monte Grappa kan oppakken? Ik kan daar niets over vinden en begrijp niet hoe je zo'n ding kan bedienen :-)
Het is een soort periscoop waarmee je heel ver op vehicles kan inzoomen, maar je kan niet schieten oid. Er gebeurt helemaal niets. Ik kan er ook niets over vinden op het internet. Volgens mij had het zo'n gewehr anti tank ding moeten zijn, maar kreeg ik iets heel anders. Het ligt verborgen in een loopgraaf vlak tegen het grote gebouwd. In de 1 na laatste sector ligt daar je basis als defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 15-09 16:14
Ik breng de meeste tijd door in een heavy tank (32 service stars). Ik vind de heavy tanks erg sterk, maar niet overpowered. Er wordt naar mijn mening weinig moeite gedaan om heavy tanks uit te schakelen, misschien komt dat omdat alleen de assault class goede tools heeft.. Ze zouden wat mij betreft wel wat meer classes mogen uitrusten met anti-tank tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Milan93 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:06:
Ik breng de meeste tijd door in een heavy tank (32 service stars). Ik vind de heavy tanks erg sterk, maar niet overpowered. Er wordt naar mijn mening weinig moeite gedaan om heavy tanks uit te schakelen, misschien komt dat omdat alleen de assault class goede tools heeft.. Ze zouden wat mij betreft wel wat meer classes mogen uitrusten met anti-tank tools
Elke klasse heeft anti tank mogelijkheden.
Ik draag sowieso op iedere klasse de light AT granaat bij me, en op support de limpet.
Helaas maakt niet iedereen gebruik van die AT granaat, dan zou elke tank zo neer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 15-09 16:14
unfor schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:18:
[...]
Elke klasse heeft anti tank mogelijkheden.
Ik draag sowieso op iedere klasse de light AT granaat bij me, en op support de limpet.
Helaas maakt niet iedereen gebruik van die AT granaat, dan zou elke tank zo neer zijn.
Daarvan was ik op de hoogte, maar met de enkele mogelijkheden die er nu zijn is het heel lastig vs goede tank drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan93 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:06:
Het lastige is niet zozeer close range, dan kan elke class wel wat doen. Het lastige is een tank op long range uitschakelen. Neem bijvoorbeeld de map Giant Shadow (die nieuwe DLC map). Als de tank daar op afstand blijft van punten C en D kan hij deze punten blijven bestoken maar kan hij niet door infantry aangevallen worden omdat ze door een open veld moeten. Enkel de Assault met een rocket gun kan de tank dan nog aanpakken. Dat en snipers met K bullets, die zie ik ook wel erg weinig helaas.

Zodra een tank dichterbij komt dan komen de AT granaten, light AT granaden, limpets,... dan is hij redelijk snel neer. Dus in een tank is het goed afstand houden en dan kan je het aardig overleven.

Ik zou graag zien dat bijvoorbeeld de Crossbow met AT granaat net wat meer damage zou doen tegen een tank. Bijvoorbeeld consistent 15-20 damage. Nu schiet ik hem af op een landship en krijg ik 8 damage. Met de twee granaten die je hebt is dat dus 16 damage en dan wachten op de resupply.
En je mist dan weer de Limpet om echt zwaar damage te doen.

Ik verwacht geen RPG's in het spel, enkel de wapens die op langere afstand damage mogen doen kunnen wat mij betreft wel iets sterker zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 27-12-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ze moeten gewoon C4 chucking a la Bad Company 2 terug brengen, maar dan voor de limpet.
Dat je hem dus als een soort kogelstoter op de schotse highlandgames 5 meter ver gooit :P

dit dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Milan93 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:34:
[...]

Daarvan was ik op de hoogte, maar met de enkele mogelijkheden die er nu zijn is het heel lastig vs goede tank drivers :)
Dit is nu net het probleem. Ik zie in de Battlefield forums hetzelfde en ik kan niet anders zeggen dan dat een spel niet gebalanceerd moet worden rondom de top 5% spelers. Balancing moet gedaan worden aan de hand van gemiddelde spelers. Als ik uitga van de gemiddelde piloot en de gemiddelde tanker, dan kunnen deze vrijwel niets meer doen zodra de anti's tegen ze op de juiste manier gebruikt worden. Een goede piloot of goede tanker is dan nog steeds redelijk effectief en ja, als die genegeerd worden door het andere team, levert het een slachting op.

De heavy tank is zeer sterk, ja, maar zodra deze ver buiten de objectives blijft, kan de spawnpoint functie niet tot zijn volste benut worden. Ook kan de tank dan niet bijdragen aan caps. Daarnaast is het bereik van de main gun qua aantal graden zeer gelimiteerd, de bescherming van de zijkant is 100% afhankelijk van de gunners en die zijn vaak of afwezig of doen niet wat ze moeten doen. Onderaan de streep is het redelijk gebalanceerd. De light tank kan veel minder hebben maar (als we uitgaan van de flanker loadout) heeft een veel snellere reload en de turret kan 360 graden draaien.

Met vliegtuigen is het precies hetzelfde. Als relatief hoog niveau piloot verlies ik eigenlijk nooit dogfights van anderen (dus het kan ook andersom - dat je geen enkele dogfight wint) maar ook ik kan flink belemmerd worden door AA. Een goede, oplettende AA gunner betekent dat ik niet meer in de buurt van zijn gebied kan komen. Alleen als zijn aandacht verslapt, kan ik hem wellicht killen door een snelle run over hem heen te doen maar hij is zo weer terug en bovendien kunnen de attack plane en de fighter de AA emplacement niet vernietigen. Ik ben dus afhankelijk van squad mates, die ik vervolgens vraag om die kerel eraf te snipen of om de emplacement te vernietigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Foodie88 op 27-12-2016 15:53 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zo goed hoef je niet te zijn om met een heavy tank enorme schade te doen. En hoewel ik het met je eens bent dat het niet rond de 5% moet worden gebalanceerd, moet er wel rekening gehouden met die 5%. Zover kan je ook granaten niet nauwkeurig gooien, dus als hij op 50m afstand staat kan hij volledig nauwkeurig schieten, en alleen kwetsbaar zelf voor AT guns. En op 50m afstand ben je nog effectief zat als mobiele spawn base.

Main gun kan misschien niet heel ver draaien, maar de tank wel. En itt een landship kan je niet zijn rupsbanden kapot schieten. Daarom zou ik dus ook willen dat zijn main gun of gewoon zwakker wordt gemaakt, of vernietigd kan worden met twee voltreffer erop van een AT gun bijvoorbeeld. Dan ben je meer afhankelijk van de andere gunners en is het minder een solo pwnmobile.

Dus ja, je moet niet balanceren puur rond de top 5%, maar ook balanceren rond de hoop dat de speler in de tank een idioot is, is ook geen goed idee. En wat een nog slechter idee is, is balanceren van de gemiddelde tank speler en een squad met top 5% assaults met anti tank wapens.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 27-12-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Foodie88 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:50:
bovendien kunnen de attack plane en de fighter de AA emplacement niet vernietigen.
Als er iemand op de AA zit, heb je met 1 lading dicht geplaatste granaten van attack plane die AA destroyed ;)
Werkt helaas niet als er niemand op zit. Geen idee of dit een bug is of een feature.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 27-12-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:11:
En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.
Check! Gedownload :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Ik weet niet hoe en waardoor het komt, maar ik heb vandaag gewoon lekker een paar potjes Battlefield 1 kunnen spelen. Zonder haperingen en rare visuals (90+ FPS voelt ook als 90+ FPS), maar met veel plezier. :*)

Support is he-le-maal mijn class. De 'Lewis Gun - Low Weight' is (nog best) accuraat voor een wapen van zijn klasse en natuurlijk verzorg ik mijn squad - en andere soldaten - van de nodige ammunitie met de Ammo Crate. :)

En dit zijn dan dé billenknijpende potjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cgPDdv2YDYa1eCeKnu25CVoC/medium.jpg
Victory! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Had net ook wel een leuk momentje. Blies de trein op met K-bullits. Zaten er nog vier in ook.

Nog even over de "open" vlaktes in de maps. Vind dit juist heel erg meevallen en verbetering ten opzichte van BF4. Er zijn altijd wel rotsen of kleine heuveltjes waar dekking te vinden is. Alleen bij Giants shadow vind ik dat er niet genoeg dekking aanwezig is en van punt F naar E in Sinai Desert. Maar daar wordt toch bijna niet gevochten. Gewoon van dekking naar dekking sprinten en je hebt erg weinig last van snipers.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar een golmund railway of silk road van BF4 is het heel wat treuriger gesteld met de dekking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Sissors schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:32:
Zo goed hoef je niet te zijn om met een heavy tank enorme schade te doen. En hoewel ik het met je eens bent dat het niet rond de 5% moet worden gebalanceerd, moet er wel rekening gehouden met die 5%. Zover kan je ook granaten niet nauwkeurig gooien, dus als hij op 50m afstand staat kan hij volledig nauwkeurig schieten, en alleen kwetsbaar zelf voor AT guns. En op 50m afstand ben je nog effectief zat als mobiele spawn base.

Main gun kan misschien niet heel ver draaien, maar de tank wel. En itt een landship kan je niet zijn rupsbanden kapot schieten. Daarom zou ik dus ook willen dat zijn main gun of gewoon zwakker wordt gemaakt, of vernietigd kan worden met twee voltreffer erop van een AT gun bijvoorbeeld. Dan ben je meer afhankelijk van de andere gunners en is het minder een solo pwnmobile.

Dus ja, je moet niet balanceren puur rond de top 5%, maar ook balanceren rond de hoop dat de speler in de tank een idioot is, is ook geen goed idee. En wat een nog slechter idee is, is balanceren van de gemiddelde tank speler en een squad met top 5% assaults met anti tank wapens.
Tanks zijn prima gebalanceerd hoor.

1. Na de patch schiet je in 3rd person vaak mis omdat de camera niet klopt, dus first person is wel een must.
2. Main cannon doet maximaal 20 damage, dus inclusief quick repair moet je 6 keer schieten om een heavy tank te pakken.
3. Quick repair is al verlaagd naar 20%.

En dan roepen velen dat het niet goed is dat een persoon in z'n eentje geen heavy uit kan schakelen. Gaat prima hoor, zeker als je er met 2-3 man op af loopt.

Een goede tanker kan lekkere streaks halen, maar die weet dan ook wat hij doet. Een goede voetsoldaat kan net zulke streaks halen als hij een beetje geoefend heeft. Zodra een gemiddeld persoon in een tank zit is die meestal binnen 5 minuten dood is mijn ervaring.

Mijn geheim is de repair tool. Zodra ik merk dat ik beschoten wordt rijd ik vaak een stukje terug, zeker als ik weet ik anders neer ga. Vervolgens is het handig om uit de tank te springen en zo te repareren, want dat gaat ook door wanneer je beschoten wordt. Zodra ik weer op 100% zit hebben zij hun ammo verschoten. :)

Dat tanks uit gebieden kunnen schieten waar je zelf niet kunt komen is een algemeen probleem van Battlefield. Zo kan je op sommige mals ook niet buiten het bereik van AA komen zonder de map te verlaten. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Yonix schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:40:
Ik weet niet hoe en waardoor het komt, maar ik heb vandaag gewoon lekker een paar potjes Battlefield 1 kunnen spelen. Zonder haperingen en rare visuals (90+ FPS voelt ook als 90+ FPS), maar met veel plezier. :*)

Support is he-le-maal mijn class. De 'Lewis Gun - Low Weight' is (nog best) accuraat voor een wapen van zijn klasse en natuurlijk verzorg ik mijn squad - en andere soldaten - van de nodige ammunitie met de Ammo Crate. :)

En dit zijn dan dé billenknijpende potjes:
[afbeelding]
Victory! _/-\o_
Vanmiddag was het om te huilen, veel lag, iedereen rank 0, veel te veel load op de EA back end.
Later rond 17:00 werd het beter, ben toen domination gaan spelen, ook leuk als je van inf only houdt.

Zulke ronden in conquest zie ik niet meer na de laatste patch, ze hebben de balance niet in orde, steeds weer die steam rol rondjes met 1000-300 of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vanochtend twee toffe potjes 'Conquest' kunnen spelen. Hier en daar wel last gehad van lag, maar dat was enkel in het begin. Helaas geen van de twee potjes mogen winnen, maar met eindscores van 917 - 1000 en 926 - 1000 toch best intens en op het randje van een overwinning. :)

Ik wilde ook nog een derde potje doen en daar waren we al halverwege toen de server (DICE - Official #blabla) er besloot mee te kappen; 'Lost Connection To Server'. :(

Trouwens, ik als Support loop ik regelmatig tegen de bug (?) aan dat ik soms geen gebruik kan maken van mijn mortier. Bijvoorbeeld na het spawnen of soms ook tijdens een 'life'. Iemand meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Goedemiddag allemaal! Sinds zaterdag heb ik BF1 en ondertussen heb ik wat games gedaan.
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd: hoe kun je het meest eenvoudig met andere Tweakers spelen? Mijn naam op Origin en BF1 is Rasmalluin.

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glyph
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:31
Rasmalluin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:46:
Goedemiddag allemaal! Sinds zaterdag heb ik BF1 en ondertussen heb ik wat games gedaan.
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd: hoe kun je het meest eenvoudig met andere Tweakers spelen? Mijn naam op Origin en BF1 is Rasmalluin.
Onderaan dit topic staan de adressen van de discord en ts servers. Persoonlijk gebruik ik discord. En dan gewoon een channel joinen en vragen of je mee mag doen, het antwoord is dan altijd ja :), en natuurlijk even vragen om iemand zijn origin naam om te joinen. En dan keihard knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Yonix schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:29:
Vanochtend twee toffe potjes 'Conquest' kunnen spelen. Hier en daar wel last gehad van lag, maar dat was enkel in het begin. Helaas geen van de twee potjes mogen winnen, maar met eindscores van 917 - 1000 en 926 - 1000 toch best intens en op het randje van een overwinning. :)

Ik wilde ook nog een derde potje doen en daar waren we al halverwege toen de server (DICE - Official #blabla) er besloot mee te kappen; 'Lost Connection To Server'. :(

Trouwens, ik als Support loop ik regelmatig tegen de bug (?) aan dat ik soms geen gebruik kan maken van mijn mortier. Bijvoorbeeld na het spawnen of soms ook tijdens een 'life'. Iemand meer last van?
jep. ik denk dat de rechargetijd van de mortier bugged is en niet reset bij death / respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Nieuw record lol :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z2J5QHnzpopSQKCT5iy8768V/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
vehicle whoring, hax? :p

Mooie score, mij nog niet gelukt om boven de 50 te komen als inf.

Vandaag voor het eerst via match making op een VS server terecht gekomen, gebeurt
dit vaker?
Ik was niet de enigste op de server die het over kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NLsandman schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:45:
[...]

vehicle whoring, hax? :p

Mooie score, mij nog niet gelukt om boven de 50 te komen als inf.

Vandaag voor het eerst via match making op een VS server terecht gekomen, gebeurt
dit vaker?
Ik was niet de enigste op de server die het over kwam.
Op operations lukt je dat wel, 3 rounds op 1 map dan haal je makkelijk meer dan 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 28 december 2016 @ 18:46:
[...]

Op operations lukt je dat wel, 3 rounds op 1 map dan haal je makkelijk meer dan 100.
Nou makkelijk... het gros van de mensen komt dan alsnog niet boven de 50-60 kills uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
waarom zien we jou nooit op discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Hmm, wazig, mijn rank was net 0 (van de hele server zo te zien). :?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 21:13

steel123

Cryman9

Sissors schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:50:
Vliegtuigen heb ik ook geen groot probleem mee. Oh ze doden me met enige regelmaat, maar als je ze aan ziet komen kan je redelijk probleemloos wegrennen. Enige wat echt lekker is vanuit de lucht is de front gun van de bomber. De rest is wel goed, als ze je maar niet zien aankomen. AA gun zijn regelmatig zelfmoord om te pakken, vooral bijvoorbeeld Sinai met zijn 2 AA guns (tov de 6 die in ballroom blitz zitten op conquest).

Bij tanks is mijn grootste probleem nog steeds de heavy tank. Vooral als ze gewoon op afstandje blijven als mobiele spawn base die alles platgooit. Landship is veel minder probleem gezien zijn achterkant die niks heeft. (Al weet ik niet of ik squad support landship erg goed idee vind, gezien dat nu ook mobiele spawnbase is). Light tank kan ook zeker heel goed zijn, maar die kan je tenminste met paar AT guns goed dood krijgen.
Imo moet die front gun van de heavy tank gewoon kwetsbaar worden. Twee schoten op zijkant en zijn guns daar zijn buiten gebruik. Maar zijn frontgun blijft volgens mij altijd werken. Zorg dat ik die ook kan uitschakelen en het wordt veel minder een 1 man army.
KeesFluitman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:52:
[...]
En daarom staat een piloot steevast hardstikke bovenaan met 100+ kills na een potje operation? Die enkele verdwaalde AA gun, die ergens op een grote open vlakte staat, doet daar ook niets aan. Waarom kunnen die AA guns niet respawnen maar vliegtuigen constant?
LMGs kunnen ook amper wat tegen vliegtuigen, met een sniper krijg ik zo'n vliegtuig niet eens geraakt.
Ja wegrennen werkt tegen vliegtuigen. Guess what, ook tegen infantery. Ren maar zo ver weg dat je van de map af bent |:(

Je hebt meer dingen te doen dan in de lucht te staren of er toevallig een vliegtuig komt overvliegen. Je moet ook al (onverwoestbare) tanks ontwijken en bukken voor snipers. Soms voel je je gewoon machteloos in BF1, net als in 1918 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:04
Bijzonder volk vanavond zeg 8)7

770 - 1000 verloren... en daarna 550 - 1000 wtf :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
steel123 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:45:
[...]

[...]

En daarom staat een piloot steevast hardstikke bovenaan met 100+ kills na een potje operation? Die enkele verdwaalde AA gun, die ergens op een grote open vlakte staat, doet daar ook niets aan. Waarom kunnen die AA guns niet respawnen maar vliegtuigen constant?
LMGs kunnen ook amper wat tegen vliegtuigen, met een sniper krijg ik zo'n vliegtuig niet eens geraakt.
Ja wegrennen werkt tegen vliegtuigen. Guess what, ook tegen infantery. Ren maar zo ver weg dat je van de map af bent |:(

Je hebt meer dingen te doen dan in de lucht te staren of er toevallig een vliegtuig komt overvliegen. Je moet ook al (onverwoestbare) tanks ontwijken en bukken voor snipers. Soms voel je je gewoon machteloos in BF1, net als in 1918 _/-\o_
goed ik speel geen operations meer...zal het maar weer eens proberen..Want ik vond t in operations ook storend dat AA weinig aanwezig was en zo makkelijk te vernielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 22:57
Nou vanavond mijn eerste potje bf1 gespeeld. Mag wel zeggen dat ik een doorgewinterde fps speler ben met 2000+ uur cod franchise en 1300 uur bf 3+4 maar dit is andere koek, weet niet of ik de game nou traag of juist snel moet vinden maar ff schieten zoals in bf4 is er niet bij. Animaties duren vrij lang en binnen 5 sec is er altijd wel iemand in mijn rug die me neerknalt. Vanavond conquest, rush, team deathmatch en domination gespeeld. Bakte er gewoon niets van. K/d ligt normaal tussen 1,5 en 2 maar hier kan ik blij zijn als ik 1.0 haal.

Veel campers, veel snipers, veel tanks, echt lang in leven blijven is een opgave laat staan je tegenstander fatsoenlijk raken met een rifle.

In bf 3+4 is de m249 en de sks mijn grootste vriend, op dit moment voornamelijk medic gespeelt en dus ook veel rifle maar dat gaat lang niet zo lekker als de sks.

Iemand tips?

Verder wel vette gameplay, sfeer en geluid

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Gewoon meer spelen, en de maps leren kennen. Aan het begin is het altijd ff afzien. Al moet ik eerlijk zeggen dat BF1 me veel beter ligt dan BF3 en BF4. Heb hier nu al veel betere statistieken.

Wat ik vooral erg fijn vind is dat je niet van 20 hoeken tegelijk in de pan wordt gehakt. Vooral in BF4 zaten in veel maps zoveel hoekjes, raampjes en steegjes waar de vijand vandaan kon komen. Zeker omdat de levels ook vaak de hoogte in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
loewie1984 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:22:
Nou vanavond mijn eerste potje bf1 gespeeld. Mag wel zeggen dat ik een doorgewinterde fps speler ben met 2000+ uur cod franchise en 1300 uur bf 3+4 maar dit is andere koek, weet niet of ik de game nou traag of juist snel moet vinden maar ff schieten zoals in bf4 is er niet bij. Animaties duren vrij lang en binnen 5 sec is er altijd wel iemand in mijn rug die me neerknalt. Vanavond conquest, rush, team deathmatch en domination gespeeld. Bakte er gewoon niets van. K/d ligt normaal tussen 1,5 en 2 maar hier kan ik blij zijn als ik 1.0 haal.

Veel campers, veel snipers, veel tanks, echt lang in leven blijven is een opgave laat staan je tegenstander fatsoenlijk raken met een rifle.

In bf 3+4 is de m249 en de sks mijn grootste vriend, op dit moment voornamelijk medic gespeelt en dus ook veel rifle maar dat gaat lang niet zo lekker als de sks.

Iemand tips?

Verder wel vette gameplay, sfeer en geluid
same here.
Tip is om niet middenin het gevecht te spawnen maar lekker als guard achter je team aan. Zo leer je de map en looproutes een beetje kennen en heb je sowieso wat meer cover.

Ik speel ook voornamelijk medic en ben nog lvl 4. Ik merk al verbetering.
Tot nu toe heb ik er veel plezier mee en probeer ik mijn steentje bij te dragen aan de teamprestatie ook al kom je daar, omdat je de mappen nog niet kent, niet altijd aan toe.

Veel speel plezier en hopelijk tot op discord?

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
steel123 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:45:
[...]

[...]

Elke piloot.. lol. Alleen goede piloten redden zo'n score. Je hebt meer opties tegen air, hè? LMGs doen inderdaad best veel schade en met een beetje oefening kan je 'm ook met K-bullets raken. Of met een ander vliegtuig? De meeste mensen weten in ieder geval niet hoe ze een AA turret moeten gebruiken. Je moet er niet de hele tijd op zitten want dan ben je op de minimap zichtbaar. Wacht tot het vliegtuig binnen de point of no return is (hij is zo dichtbij dat hij niet meer kan omdraaien om weg te komen), dan erop springen en schieten maar.

Ik ben net zo'n 100 - 1 piloot als die andere kerel. Maar dat is puur afhankelijk van het andere team, hoe meer ze je counteren, hoe slechter de score wordt. Zo'n 100+ score red je alleen als het andere team je niet tot nauwelijks countert.

BF1 Stats

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20

flessuh

Set sail for fail!

Van mij mogen die AA guns inderdaad ook wel respawnen. Zelf ook wel op bepaalde mappen eens een rondje gedaan met dynamiet om de AA weg te halen.
Vanaf dan heeft je team of -1 tank beschikbaar omdat iemand de AA truck moet kiezen, of je wordt gewoon keihard neergeknuppeld omdat je het luchtruim niet hebt :P

https://www.dutchsolarboat.com

• PdeBie
Man man man, wat een ramp voor mij dit spel :P

K/D ratio is echt ruk en vaak eindig ik onderaan de lijst. Speel als scout en probeer zoveel mogelijk vijandjes te spotten voor de rest van mijn team. Maar of het echt wat oplevert? Ik betwijfel het.

Wellicht maar eens proberen als medic of support en ammo en health uitdelen. Kijken of ik dan een betere bijdrage kan leveren aan het team.

In BF3 en 4 kon ik vaak aardig mee komen en stond ik veelal halverwege de score lijsten. Maar in BF1 is dat vooralsnog geen succes.

[ Voor 14% gewijzigd door PdeBie op 29-12-2016 08:29 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:08
PdeBie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:28:

K/D ratio is echt ruk en vaak eindig ik onderaan de lijst. Speel als scout en probeer zoveel mogelijk vijandjes te spotten voor de rest van mijn team. Maar of het echt wat oplevert? Ik betwijfel het.

Wellicht maar eens proberen als medic of support en ammo en health uitdelen. Kijken of ik dan een betere bijdrage kan leveren aan het team.

In BF3 en 4 kon ik vaak aardig mee komen en stond ik veelal halverwege de score lijsten. Maar in BF1 is dat vooralsnog geen succes.
Een support rol levert je al snel veel meer punten op. Doe je dit voor je squad dan tikt het nog beter aan. Richt je je met je squad op een objective dan spaar je helemaal veel punten.

Medkits uitdelen, ammo packs, reviven en je hoofd naar beneden houden. Speel zelf veel support met een BAR en gas in operations met trenches en / of het bos en dan maak ik in ene wel kills en verdien ik wel punten.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 17:51
PdeBie schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:28:

als scout met de russian 1895 trench spelen. super leuke gun. Dan kan je aanvallen en spotten met flare gun. wel in de buurt van teamgenoten blijven.

• PdeBie
Naja, dat is natuurlijk ook een issue nu. Speel nu in random squads, dus ik heb totaal geen contact met ze en dus merk ik vaak pas laat op dat ze all over the place zijn.

• unfor
Voor de echte battlefield ervaring zul je toch op Discord of TS met mensen samen moeten spelen.
Als ik alleen speel irriteer ik mij helemaal kapot aan de randoms en heb ik altijd het gevoel dat ik alles zelf moet doen.
"Als ik de vlag niet cap, dan doet niemand het." Vaak is het ook echt zo.

• PdeBie
unfor schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:20:
Voor de echte battlefield ervaring zul je toch op Discord of TS met mensen samen moeten spelen.
Als ik alleen speel irriteer ik mij helemaal kapot aan de randoms en heb ik altijd het gevoel dat ik alles zelf moet doen.
"Als ik de vlag niet cap, dan doet niemand het." Vaak is het ook echt zo.
Nou inderdaad. Mijn halve squad was op weg naar een bepaalde vlag. Ondertussen zag ik dat een vlag die dichterbij was gecapped werd door de vijand. Er werd ook flink geschoten daar, dus het leek mij handiger daar op af te gaan en onze team genoten een handje te helpen.

• luifel
NiGeLaToR schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:33:
[...]

Een support rol levert je al snel veel meer punten op. Doe je dit voor je squad dan tikt het nog beter aan. Richt je je met je squad op een objective dan spaar je helemaal veel punten.

Medkits uitdelen, ammo packs, reviven en je hoofd naar beneden houden. Speel zelf veel support met een BAR en gas in operations met trenches en / of het bos en dan maak ik in ene wel kills en verdien ik wel punten.
En misschien beetje gemeen, maar ff snel de squads langsgaan of iemand de XP boost aan
heeft staan, geeft dubbele punten aan het eind..als je het potje dan ook nog win..kassa...
soms al meer dan 50000 punten gehaald op die manier :9...en met zon 16000 punten realizeerbaar...
50 % erbij. Plus daarna verdubbeling...

[ Voor 5% gewijzigd door luifel op 29-12-2016 11:56 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.