Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20

flessuh

Set sail for fail!

Ja, doe mij vergeleken dit maar het DLC systeem van Rainbow Six Siege...

Ik denk dat ik enkel de DLC ga halen als het in de aanbieding komt.. toch ergens op besparen voor nieuwe hardware :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Wordt ook de vraag hoe populair die DLC gaat worden. Bij bf3 waren er genoeg servers zonder dlc mappen.

Als die mappen nou echt heel erg leuk en goed zijn schaf ik ze misschien wel aan, maar als het giant shadow achting wordt pas ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Punt is dat ze met dit systeem de mensen ook opsplitsen.. en dat is gewoon al verkeerd wat mij betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Pas08 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:21:
Persoonlijk vind ik het jammer dat het uitmelken zo vroeg begint al.

Er zijn nog talloze dingen die naar mijn mening niet goed / soepel lopen die ze eerst moeten fixen.

Naar spelers toe vind ik dit ook niet helemaal netjes. Maar goed dat zijn de game bedrijven van nu. Micro paynents. Ik meende laatst ingame al ergens te zien staan dat battlepacks voor 1.99 te koop zijn of komen. En dat was de standaard battlepack.

Kans is 80%? Dat je betaald voor 30 scraps...
Tja, ik snap sowieos neit waarom je uberhaupt geld voor battlepacks wilt kopen, het voegt functioneel/aan de speelervaring echt helemaal niks toe :P (geld betalen voor skins, die is gek :'))

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:29:
Punt is dat ze met dit systeem de mensen ook opsplitsen.. en dat is gewoon al verkeerd wat mij betreft..
Daarom kan je het beste gewoon premium aanschaffen, dan heb je er tenminste geen last van en kan je altijd met iedereen meespelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:42:
[...]

Daarom kan je het beste gewoon premium aanschaffen, dan heb je er tenminste geen last van en kan je altijd met iedereen meespelen.
Dat is nou juist de gedachte waar ze op rekenen.
Zoals ik zei, misschien ben ik verwend met het DLC concept van R6:S.. maar dat houd de community wel bij elkaar, en ze schijnen er zat mee te verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
-tom-562 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:42:
[...]

Tja, ik snap sowieos neit waarom je uberhaupt geld voor battlepacks wilt kopen, het voegt functioneel/aan de speelervaring echt helemaal niks toe :P (geld betalen voor skins, die is gek :'))
Ben het helemaal met je eens.
Dat kleurtje op je wapen merk je niets van en is ingame ook nog eens lastig te zien.

Het zou nog logischer zijn om de Squad boosts te verkopen, daar heb je nog enigzins iets aan, niet dat die wel geld waard zijn, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:51:
[...]

Dat is nou juist de gedachte waar ze op rekenen.
Zoals ik zei, misschien ben ik verwend met het DLC concept van R6:S.. maar dat houd de community wel bij elkaar, en ze schijnen er zat mee te verdienen
EA zit nu eenmaal niet zo in elkaar. Dan kan je maar beter Premium aanschaffen en je er verder niet druk om maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:42
Deathchant schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:24:
[...]

Overal? Zodra je de 3e neergooit, verdwijnt de eerste....Ik probeer ze altijd zo strategisch mogelijk neer te leggen.

Die automatico...tja, you either hate it or love it...zo'n enorm magazijnclip in je gezichtsveld vind ik echt shit. Zolang je de recoil tegen kunt sturen, goed kunt mikken, is dit volgens mij 1 van de assault wapens met een zekere kill door de hoge fire rate. Ik word vaak neergemaaid met zo'n automatico. Volgens mij is de truuc om niet de knop ingedrukt te houden maar met bursts te doen zodat je bullet spread niet te groot is. Die Selbstlader M1916 is daar een uitstekend voorbeeld van. Super geweer, maar te hoge spread. Mondragon is daar veel beter en sneller in.
Supportguns vind ik zelf niks. Is maar knop ingedrukt houden en wat met je muis bewegen en je maait alles neer wat in je gezichtsveld staat.
De Automatico storm vind ik juist echt een fijn wapen. Dichtbij kan je gewoon mb1 indrukken, wel goed mikken anders sta je voor jan met de korte achternaam te reloaden. En iets verder weg met ADS inderdaad bursten en dan is het aan de hand van je croshair zien of je raak schiet. Preaim met ADS werkt ook goed trouwens O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:42:
[...]
Dan is het nog de vraag of premium de moeite waard gaat zijn. In BF3 was Karkand (maar die had iedereen al ivm de unlimited limited edition), close quarters en aftermath de moeite waard. In BF4 vond ik alle DLC niet zo spannend. Carrier assault viel vies tegen, voor de rest werd er vooral gecaterd aan de tankhoeren, jets en scouts. Iedereen (die nog niet gestopt was) trok toch elke keer weer terug naar de vanilla maps.

Met BF1 vind ik twee maps er echt bovenuit springen Argonne en Amiens. Als ik BF1 wil blijven (of weer ga) spelen zal ik wel aangewezen zijn op DLC, maar het verleden geeft weinig hoop op spectaculaire maps tov de vanilla games. Premium komt er daarom never nooit niet meer in hier, dus elke DLC moet zich apart bewijzen.

We weten in elk geval dat een gedeelte van de Franse DLC zich af gaat spelen in de Maginot Linie, wat potentieel vette infantry combat op kan leveren, maar met het huidige nade spamfest zie ik daar weinig heil in nog.

Het valt me vies tegen hoelang BF1 leuk is gebleken, lekker groot aantal potjes doorhalen lukt me niet meer helaas. Maart is nog erg ver weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Op zich mogen ze van mij nog wel map maken van dat deel uit "the runner". Ook mooi dorpje om in los te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Ik vind Amiens bij verre de beste en ook mooiste map in de game.

Argonne is een goede tweede en quentin scar op drie.

De Italiaanse en oosterse mappen vind ik persoonlijk wat minder. Wel vermakelijk, maar niet zo intens en keiharde chaotische oorlog als de bovenstaande mappen ademen.

Met name Amiens vind ik een geweldige sfeer hebben. Vechten in die steegjes, battelen om die bruggen en vooral het teamwork zie ik op die map veel meer. Mensen die samen een tank slopen, er vol in klappen op A, B of E.

Om de een of andere reden merk ik dat veel minder op andere mappen, wellicht is dit geheel subjectief, maar ik heb het idee dat het komt omdat de overige mappen (argonne uitgezonderd) veel meer open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:03:
[...]

Dan is het nog de vraag of premium de moeite waard gaat zijn. In BF3 was Karkand (maar die had iedereen al ivm de unlimited limited edition), close quarters en aftermath de moeite waard. In BF4 vond ik alle DLC niet zo spannend. Carrier assault viel vies tegen, voor de rest werd er vooral gecaterd aan de tankhoeren, jets en scouts. Iedereen (die nog niet gestopt was) trok toch elke keer weer terug naar de vanilla maps.
Om eerlijk te zijn heb ik veel DLC van BF4 niet gespeeld omdat ik voordat die DLC uit kwam al niet meer actief speelde. Bij Battlefield 3 zat aardig wat DLC die in mijn ogen de moeite waard was.
Met BF1 vind ik twee maps er echt bovenuit springen Argonne en Amiens. Als ik BF1 wil blijven (of weer ga) spelen zal ik wel aangewezen zijn op DLC, maar het verleden geeft weinig hoop op spectaculaire maps tov de vanilla games. Premium komt er daarom never nooit niet meer in hier, dus elke DLC moet zich apart bewijzen.
Argonne vind ik dan weer dramatisch. Komt voornamelijk door de enorme hoeveelheid onzichtbare muren en de meer TDM achtige gameplay. Amiens is dan wel erg goed maar daar vind ik de destruction enorm tegen vallen. Veel huizen zijn niet of nauwelijks te beschadigen waardoor je niet echt het idee hebt dat het een flink slagveld is.

Wel met je eens dat veel mappen teleur stellen doordat ze zich totaal niet richten op infantry combat. Dit zou niet erg zijn als er meer voertuigen waren, echter het gros van de spelers is alsnog infantry. Er is te weinig cover en teveel open vlaktes wat enorm uitlokt tot snipers.
Een map zoals Caspian Border was enorm goed doordat je veel bebossing had tussen alle punten in, je had altijd dekking.
We weten in elk geval dat een gedeelte van de Franse DLC zich af gaat spelen in de Maginot Linie, wat potentieel vette infantry combat op kan leveren, maar met het huidige nade spamfest zie ik daar weinig heil in nog.

Het valt me vies tegen hoelang BF1 leuk is gebleken, lekker groot aantal potjes doorhalen lukt me niet meer helaas. Maart is nog erg ver weg. :(
De grenade spam is soms wel heel erg inderdaad.

Ik zelf denk dat het grootste probleem met Battlefield 1 is dat de wapen balans gewoon niet top is. Doordat te weinig wapens effectief zijn op afstand en snipers een one hit kill zone hebben gekregen merk je dat juist de mappen met open vlaktes niet goed werken met infantry. Voertuigen zijn ook weer veel te sterk, zeker nu ze op afstand niet uit te schakelen zijn. Zorgt er voor dat op veel mappen infantry maar op een beperkt aantal punten vecht.

Ik speel daarom ook het liefst Operations, dan heb je veel intensere gevechten doordat maar een klein deel van de map beschikbaar is. Rush was daar in de vorige delen erg geschikt voor maar dat hebben ze verneukt met het achterlijke spelersaantal van 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:17
Pas08 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:28:
Ik vind Amiens bij verre de beste en ook mooiste map in de game.

Argonne is een goede tweede en quentin scar op drie.

De Italiaanse en oosterse mappen vind ik persoonlijk wat minder. Wel vermakelijk, maar niet zo intens en keiharde chaotische oorlog als de bovenstaande mappen ademen.

Met name Amiens vind ik een geweldige sfeer hebben. Vechten in die steegjes, battelen om die bruggen en vooral het teamwork zie ik op die map veel meer. Mensen die samen een tank slopen, er vol in klappen op A, B of E.

Om de een of andere reden merk ik dat veel minder op andere mappen, wellicht is dit geheel subjectief, maar ik heb het idee dat het komt omdat de overige mappen (argonne uitgezonderd) veel meer open zijn.
Helemaal mee eens. Monte Grappa vindt ik bijvoorbeeld echt verschrikkelijk :( (skip hem altijd eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugles1984
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-08 13:47

Bugles1984

Budget Builder

8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Bugles1984 op 21-12-2016 15:07 ]

Bugles Gaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Gewoon uitzetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Reden dat we nog geen goede retail netcode analyse hebben via :
Battle-Non-Sense
10 hrs ·

I've been asked why I only tested the Beta of BF1 yet.

The reason for this is that in the Beta I could join an empty server through the serverbrowser (to which I had a ping of 25ms) and then do the tests without getting killed by random players. Well, I did get killed by random players but I got it done eventually as there were only a handful of players joining in on the server at that time. ;-)

The best server I could find in the serverbrowser of the release version had a ping of 65ms!!! I can't test on such a server.

When I use the matchmaker then it will put me on a server to which I have a ping of 25'ish ms, but there are 62 other players on the server too, which means I cant test as my 2 (in some tests 3) players get killed constantly. :-/

In BF4 I simply got my own server, put a password on it and started to test!

But this is not possible in Battlefield 1 because:
- I can't set a password on my server to test without getting killed
- I can't disable the pre-round which means that I don't have the normal HUD with the health indicator, etc. (that the pre-round disables nearly the entire HUD was done on purpose by DICE)
- I can't select a specific hosting location which then ensures that I get a ping of 25ms for the tests. The RSP section tells me that I ping ~45ms to "Europe" O.o

Right now the BF1 RSP is in an absolutely terrible state, and the only thing that is worse is the lack of communication and information as there is not even a decent roadmap available that would give us an idea about what DICE has planed and when we can expect to get a functional RSP for Battlefield 1.

YouTube: Battlefield 1 Rent A Server Program Killed PC Server Rental?

So it's the state of the RSP that prevents me from testing the game properly at this time.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Help!!!! schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:02:
Reden dat we nog geen goede retail netcode analyse hebben via :

[...]
Dat filmpje slaat de spijker op z'n kop ... :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Voor mensen die last hebben van flikkering in SLI opstelling. Dit is gefixed.

http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4288

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:40
Anti aircraft artillery truck :? >:)
*update*

Lvl 10 gehaald met een mooi schot al zeg ik het zelf :)

Vond het bloedirritant wanneer het me overkwam toen ik zelf vloog, maar eigenlijk is het best makkelijk om zelf te doen :+

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 22-12-2016 21:52 . Reden: Paar van die kills erbij gehaald inmiddels. ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Heeft iemand nog een tip voor dogfights? Mijn ervaring tot nu (level 8 pilot) is dat het puur een kwestie is van achter iemand komen en blijven schieten. En zit er eenmaal iemand achter je ben je kansloos verloren tenzij er friendly AA is.

Speel nu voornamelijk met de Trench Fighter, snel infantry afmaken en proberen andere fighters te pakken.

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 08:09
Nog meer mensen die bij operations enkel nog games joinen die al bijna afgelopen zijn? En dan natuurlijk als losing team..

Sinds die giant shadow o.i.d. is gereleased voor iedereen heb ik dit probleem, zo is er echt geen fluit meer aan =/

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
JordyPSC schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:06:
Nog meer mensen die bij operations enkel nog games joinen die al bijna afgelopen zijn? En dan natuurlijk als losing team..

Sinds die giant shadow o.i.d. is gereleased voor iedereen heb ik dit probleem, zo is er echt geen fluit meer aan =/
Vermoed dat je het te danken hebt aan de rage quiters die vlak voor het einde de server verlaten.
Viel mij ook op dat ze de balancer ook nog steeds niet goed hebben, diverse malen dat 1 team maar 20 spelers heeft en de andere 32 bij de start van de ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:38:
[...]

Vermoed dat je het te danken hebt aan de rage quiters die vlak voor het einde de server verlaten.
Viel mij ook op dat ze de balancer ook nog steeds niet goed hebben, diverse malen dat 1 team maar 20 spelers heeft en de andere 32 bij de start van de ronde.
Er zit dan ook geen balancer in. Ze willen dat squads altijd bij elkaar blijven dus ze zullen nooit mensen uit een squad balancen. En een heel squad balancen kan enkel als iedereen dood is.

• steveman
Hmm, nu alleen nog de horsey dude naar lvl 10 brengen. Zojuist de sawed-off shotgun verkregen door lvl 10 tanker te worden met dit schot: YouTube: skeetShootingArtyTruckExt2 (zie ook bovenstaande embedded video)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Zojuist een nieuwe record ;D
verliezen in 13 minuten. ik stond 27 - 1 op de eerste plek, maar de rest was zo hard aan het falen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• steveman
Pykow schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:01:
verliezen in 13 minuten. ik stond 27 - 1 op de eerste plek, maar de rest was zo hard aan het falen.
Soms kom je een server binnen, zie je de score... en denk je "wtf is hier gebeurd?!" Maar 13 minuten is wel heeel rap XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
steveman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:00:
Hmm, nu alleen nog de horsey dude naar lvl 10 brengen. Zojuist de sawed-off shotgun verkregen door lvl 10 tanker te worden met dit schot:
Niet genoeg je 'bijzondere' schot gepost?

Zo bijzonder is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Man man man speel het spel vanaf hij uit is. Maar wat een onbelance ik het spel.. en veel ste veel smg en hmg in het spel.. rifle van medic veel ste underpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:13
Liteiten schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:28:
[...]

Hahaha ach laat dat jong ;)
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:35:
Man man man speel het spel vanaf hij uit is. Maar wat een onbelance ik het spel.. en veel ste veel smg en hmg in het spel.. rifle van medic veel ste underpowered
Op de spelling na ben ik het volledig met je eens! Dit gaat uiteindelijk wel een keer goed komen!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Liteiten schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:28:
[...]

Heel bijzonder is het inderdaad niet, maar hij is trots op z'n schot en dag mag hij toch gewoon delen? Ik zie liever zulke filmpjes dan berichten van mensen die je nooit ziet in het topic behalve als ze iemand kunnen afzeiken.
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:35:
Underpowered? Dan speel je er niet op de juiste manier mee. Je moet niet met de medic keihard naar voren rushen. Juist wat meer afstand houden en met gerichte schoten de vijand afmaken voor ze in de buurt komen. De assault heb je al dood voor hij voor je staat, de sniper kan je afmaken door te blijven bewegen en de support heeft een steunpunt nodig om optimaal nauwkeurig te zijn met zijn LMG, dus blijf je achter objecten duiken dan moet hij zich constant verplaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 23-12-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Pykow schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:01:
Geen idee wat je speelde, maar in bijv. conquest is k/d niet het belangrijkste. Als jij geen vlaggen capped, kan je keihard 1e van je team staan, maar ga je genadeloos onderuit.
Gisteravond stond iemand met 3-15 ergens in de top 5.

Door het gestotter gisteravond was het weer ruk 8)7
Heb veel mensen zien joinen en weer horen vertrekken i.v.m. verbindingsproblemen (joinen van spellen of gestotter ingame)

[ Voor 12% gewijzigd door Zephyer op 23-12-2016 09:06 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:51:
Heel bijzonder is het inderdaad niet, maar hij is trots op z'n schot en dag mag hij toch gewoon delen? Ik zie liever zulke filmpjes dan berichten van mensen die je nooit ziet in het topic behalve als ze iemand kunnen afzeiken.
Ow natuurlijk mag hij dat delen als hij trots is. Het is duidelijk dat hij trots is, hij post het tenslotte twee keer. Ik ben hier alleen om te zeggen dat het niet zo bijzonder is. Dat mag ik toch ook gewoon delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:51:
[...]

[...]

Underpowered? Dan speel je er niet op de juiste manier mee. Je moet niet met de medic keihard naar voren rushen. Juist wat meer afstand houden en met gerichte schoten de vijand afmaken voor ze in de buurt komen. De assault heb je al dood voor hij voor je staat, de sniper kan je afmaken door te blijven bewegen en de support heeft een steunpunt nodig om optimaal nauwkeurig te zijn met zijn LMG, dus blijf je achter objecten duiken dan moet hij zich constant verplaatsen.
Ja stil zitten en afwachten is niet echt mijn ding.. en dan met rifle is gewoon moeilijk. Of nade in oe bakkes of een smg haha

Lees dat meerdere last hadden van dokter bibber met bf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:52:
[...]

Ja stil zitten en afwachten is niet echt mijn ding.. en dan met rifle is gewoon moeilijk. Of nade in oe bakkes of een smg haha

Last is de understatement van 2016 :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:52:
[...]

Dan is de medic dus niet unbalanced, het ligt echt aan jouw speelstijl. En het heeft niks te maken met afwachten en stil zitten maar met een andere manier van bewegen. Je kan prima aanvallen met de medic, je moet echter de vijand dwingen wat meer afstand te houden. En dat betekent echt niet dat je geen punten kan capturen.

Wat is trouwens dat gezeik met een vliegtuig dat keihard omlaag trekt als je vlak boven de grond vliegt op bepaalde punten? Al meerdere malen gecrasht omdat ik vrij laag vlieg en opeens keihard naar de grond getrokken wordt. Bug of feature?

Sowieso zitten er echt idiote dingen in dat vliegen. Als het spel afgelopen is en je crasht krijg je een death erbij, enorm lame. Piloten springen er vrijwel altijd direct uit als ze een dogfight dreigen te verliezen waardoor je geen kill krijgt ook al springen ze ver buiten de combat zone er uit. Ook enorm lame.

[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 23-12-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ik vind de medic ook niet echt heel fijn spelen, maar als je vaak op korte afstand gevechten hebt ben je volgens mij het best af met de M1907 SL Sweeper.

Maar een andere aanval inzetten lever welicht meer op inderdaad.
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
[...]

[...]

Wat is trouwens dat gezeik met een vliegtuig dat keihard omlaag trekt als je vlak boven de grond vliegt op bepaalde punten? Al meerdere malen gecrasht omdat ik vrij laag vlieg en opeens keihard naar de grond getrokken wordt. Bug of feature?

Sowieso zitten er echt idiote dingen in dat vliegen. Als het spel afgelopen is en je crasht krijg je een death erbij, enorm lame. Piloten springen er vrijwel altijd direct uit als ze een dogfight dreigen te verliezen waardoor je geen kill krijgt ook al springen ze ver buiten de combat zone er uit. Ook enorm lame.
Ik had laatst na een botsing dat ik niet meer op kon trekken. Nu kreeg ik al niets mee van die hele botsing, maar dat werd me nog even haarfijn in all caps uitgelegd :o Maar op specifieke punten op de map heb ik nog niet ontdekt. Tenzij er flak in het spel is.

Dat "bailen" is eigenlijk al zo oud als battlefield. Op BF1942 was het helemaal mooi op maps al El Alamein of Coral Sea. hekjeEnjoyTheWalk/Swim ! maar liever doen ze een suicide natuurlijk

En die deaths na het aflopen van het spel is echt te stom voor woorden inderdaad, lijkt me een ontzettend simpele aanpassing om dat te stoppen. Heb het zelfs eens in een tank gehad, het ding was nog in showroomstaat NB!

[ Voor 96% gewijzigd door steveman op 23-12-2016 10:15 . Reden: Zo heet ie dus :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Op korte afstand leg je het als medic eigenlijk af tegen 70% van de spelers.. Op medium/long range kan je best overheersen met de Mondragon Sniper.. Al een hoop snipers hiermee gekilled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Ja mischien hebben jullir gelijk en moet ik de speelstijl is aanpassen. Maarja smg is zo makelijk... word tijd voor map hack en dan rifle
Only zoals vroegah bij mohaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
JordyPSC schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:06:

Herkenbaar, eergisteren een potje gehad. Ik kwam de server in, spawnde voor een tegenstander en ging gelijk dood. Einde game :+ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Maak de meeste punten met gas en resuply. Echt veel kills maak ik zelden, al gaat het met de BAR iets beter. De helft van de maps is het *ploink* sniperheadshot galore en andere helft lijkt te eindigen in nadespamming.

Tis in ieder geval een defensievere speelstijl dan in BF4 die ik moet aanleren. Ik vermaak me (lvl 20) wel al iets beter, maar zo leuk als BF4 vind ik het nog niet. Maps in de bossen en de krappe straatjes/loopgraven liggen het best, open maps is zo vervelend met 101 snipers. Sniperlimit ftw.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Bart_GR schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:09:
Op korte afstand leg je het als medic eigenlijk af tegen 70% van de spelers.. Op medium/long range kan je best overheersen met de Mondragon Sniper.. Al een hoop snipers hiermee gekilled :)
Ja hier speel ik ook veel mee maar gister avond ging het echt ruk, kan het zijn dat dit geweer lichtelijk generfd is?

Ik schoot in SinaiDessert overduidelijk een headshot maar er was maar 70 health af |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
RBN026 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:12:
[...]

Ja hier speel ik ook veel mee maar gister avond ging het echt ruk, kan het zijn dat dit geweer lichtelijk generfd is?

Ik schoot in SinaiDessert overduidelijk een headshot maar er was maar 70 health af |:(
Hier zijn sowieso wat vraagtekens over, hoe kan het bijvoorbeeld dat een mortier recht op een kale bats van een vijand land en deze niet deaud is? :X

Overigens had ik gister op Discord het er nog over met iemand, BF1 is 'anders' qua speelstijl. Het lijkt erop dat je inderdaad niet 'kan' rushen als op BF4 bijvoorbeeld. Voordat Tsurany hierop inspringt met de 'speelstijl' :> , dat komt er ook bij kijken. Maar dan neem ik mezelf als voorbeeld, ik speel redelijk 'agressief', veelal in de aanval en volop tussen de vijand rond rennend, zoals ook in BF4. Echter, ik heb meer moeite (zonder stotters ;) ) om langer in leven te blijven zeg maar in BF1 dan BF4/3/2

[ Voor 1% gewijzigd door Zephyer op 23-12-2016 11:30 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
[...]

Ja... Je moet soms minimaal 3x schieten met dat wapen.. Geld voor alle medic wapens :F
Gelukkig kan je wel snel 3x achter elkaar schieten.. Dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een headshot heeft een multiplier van 1,7 voor normale wapens. Max damage van de Mondragon Sniper is 40 dus 40x1.7 is maximaal 68 damage.
Zephyer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:28:
Overigens had ik gister op Discord het er nog over met iemand, BF1 is 'anders' qua speelstijl. Het lijkt erop dat je inderdaad niet 'kan' rushen als op BF4 bijvoorbeeld. Voordat Tsurany hierop inspringt met de 'speelstijl' :> , dat komt er ook bij kijken. Maar dan neem ik mezelf als voorbeeld, ik speel redelijk 'agressief', veelal in de aanval en volop tussen de vijand rond rennend, zoals ook in BF4. Echter, ik heb meer moeite (zonder stotters ;) ) om langer in leven te blijven zeg maar in BF1 dan BF4/3/2
Om eerlijk te zijn merk ik daar een stuk minder van. Je kan prima rushen in BF1 net zoals in BF4. Het is een kwestie van de juiste kit uitzoeken met de juiste wapens. Het grootste verschil is dat je niet de almachtige assault hebt waarbij je een M16A3 kan combineren met een M320 en medpacks. Je moet nu kiezen tussen een class met echt veel close combat firepower of een class met wat meer ranged firepower maar wel de medpacks. Eventueel nog medic met sweeper maar ook dat is niet helemaal geweldig.

Waarom zou je volgens jou dan minder kunnen rushen?1

Ik heb trouwens eindelijk alle classes op level 10 *O* Had alle normale classes en de tanker al een tijd maar de pilot nog niet. Toch maar eens flink wat gevlogen en ik merk dat het niet eens zo lastig is. Vliegtuigen zijn best OP in veel situaties. Enkel wanneer iemand constant een AA bemand die binnen de eigen spawnzone zit of wanneer de tegenstander ook goede piloten heeft wordt het lastig spelen. Anders is het echt niet moeilijk om lang te blijven leven en enorm veel kills te maken.

Enige debiele is dat ik niet de Lawrence of Arabia pack heb en dus blijf steken op 159/160 wapens unlocked. -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 23-12-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is tegen het beleid van Tweakers om op het forum extra aandacht te vragen voor je V&A in posts. Indien je de aandacht wil kun je die bijvoorbeeld wel in je handtekening zetten.

[ Voor 74% gewijzigd door Ircghost op 23-12-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:39:
[...]

Waarom zou je volgens jou dan minder kunnen rushen?1

[...]
Rushen was wellicht niet het goed woord om te gebruiken, maar laat ik het zo zeggen dat ik minder lang in leven blijf. Het zal een deel te maken hebben met (het gebrek aan ) medics zonder deze class te bashen. Immers, gister had ik er wel een paar die lekker bezig waren.

Daarnaast valt het me op dat als ik wel langer bezig ben, dat ik weer zonder munitie rond ren. Natuurlijk kan je wapens oprapen van anderen, maar ook dit probleem had ik nimmer in de voorgaande versies van de BF reeks.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:47:
[...]

Rushen was wellicht niet het goed woord om te gebruiken, maar laat ik het zo zeggen dat ik minder lang in leven blijf. Het zal een deel te maken hebben met (het gebrek aan ) medics zonder deze class te bashen. Immers, gister had ik er wel een paar die lekker bezig waren.

[...]
Ben er vanavond weer online (en natuurlijk op Discord)... Dus al heb je een medic (dichtbij) nodig weet je in welke squad of minimaal team je moet zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:30
[b]

Ik heb trouwens eindelijk alle classes op level 10 *O* Had alle normale classes en de tanker al een tijd maar de pilot nog niet. Toch maar eens flink wat gevlogen en ik merk dat het niet eens zo lastig is. Vliegtuigen zijn best OP in veel situaties. Enkel wanneer iemand constant een AA bemand die binnen de eigen spawnzone zit of wanneer de tegenstander ook goede piloten heeft wordt het lastig spelen. Anders is het echt niet moeilijk om lang te blijven leven en enorm veel kills te maken.
Ik heb echt de grootste moeite om tegenstanders te killen met een vliegtuig. Ik zie nooit waar ze nou precies zitten en mis dus de helft van de tijd met men bommen. Hoe weten jullie waar de tegenstanders precies zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
jordyc schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:06:
[...]

Ik heb echt de grootste moeite om tegenstanders te killen met een vliegtuig. Ik zie nooit waar ze nou precies zitten en mis dus de helft van de tijd met men bommen. Hoe weten jullie waar de tegenstanders precies zitten?
Je teammaatjes moeten ze gewoon (blijven) spotten dan hebben ze zo'n uithangboard boven hun hoofd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

NINjak schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:24:
[...]

Je teammaatjes moeten ze gewoon (blijven) spotten dan hebben ze zo'n uithangboard boven hun hoofd 8)
Er wordt ook erg weinig gespot.. ze wille de kils allemaal voor zich zelf houden. Jammer.. ik zal is terug bladeren en me is bij de tw platoon joinen als dat nog mag en kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
[...]

Naast vaste pijnpunten waar altijd wel wat te doen is kijk ik met de attack plane door de gunsight.

Met de bomber is het een stuk lastiger inderdaad. Voertuigen worden meestal wel gespot, dus dan mik ik daar maar op. Wat ook kan werken is dmv mouse look opzij kijken en dan pas als je wat ziet insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:30:
[...]

Er wordt ook erg weinig gespot.. ze wille de kils allemaal voor zich zelf houden. Jammer.. ik zal is terug bladeren en me is bij de tw platoon joinen als dat nog mag en kan?
Op Discord bedoel je? want dat kan en mag gewoon hoor... tenminste ik weet niet dat er een "leden stop" is (ben alweer 3 dagen niet online geweest) maar die is er echt niet. Gewoon online komen, kanaaltje joinen en vragen of je mee kan doen en wie je (op Origin) kan toevoegen en dus kan joinen.

Het Discord adres staat onderaan elke pagina (van dit forum) die hoef je niet echt te zoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

NINjak schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:44:
[...]

Op Discord bedoel je? want dat kan en mag gewoon hoor... tenminste ik weet niet dat er een "leden stop" is (ben alweer 3 dagen niet online geweest) maar die is er echt niet. Gewoon online komen, kanaaltje joinen en vragen of je mee kan doen en wie je (op Origin) kan toevoegen en dus kan joinen.

Het Discord adres staat onderaan elke pagina (van dit forum) die hoef je niet echt te zoeken. :+
Super Zal het is joinen

8)7 inderdaad staat onderaan haha 8)7 was al aan het terug zoeken geblazen scheelt bladeren.. ga gelijk doscord downloaden vandaag. Is het casual gaming of serieus of beide? :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:02:
[...]

Super Zal het is joinen

8)7 inderdaad staat onderaan haha 8)7 was al aan het terug zoeken geblazen scheelt bladeren.. ga gelijk doscord downloaden vandaag. Is het casual gaming of serieus of beide? :)F
Hangt er vanaf wie er nog meer is. Altijd play to win en PTFO echter is er altijd plaats voor humor en geklets.
[...]

Disclaimer: ik ben echt geen top piloot.

Wat ik doe is kijken waar het druk is, dan zorg ik voor een lange aanvliegroute, spot ik vijanden zodat ik ze goed zie en drop dan mijn spikes. Ook de spottingflares droppen om de vijand goed te kunnen zien en voor de punten die je er door krijgt.
Mijn truuk is echt langzaam aan komen vliegen, zorg dat je goed kan zien waar mensen zitten. En ik speel veel operations dus dan zitten ze vaak op dezelfde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NINjak schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:56:
[...]

Ben er vanavond weer online (en natuurlijk op Discord)... Dus al heb je een medic (dichtbij) nodig weet je in welke squad of minimaal team je moet zitten ;)
Nice, gelukkig hebben we meer van jou rondlopen d:)b
* Zephyer moet eigenlijk ook weer eens meer hospik spelen o<:)
Coldbullet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:02:
[...]

Super Zal het is joinen

Soms worden we chagerijnig als het niet goed loopt in een potje, kan je er vergif op innemen dat de volgende pot serieus gespeeld wordt en het erop en erover is, x2 ;)

Soms zit er zoveel man op dat er 2 volle squads zijn, dat wordt helemaal lachen als men in een ronde in twee teams wordt geplaatst... :>

[ Voor 24% gewijzigd door Zephyer op 23-12-2016 13:21 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Zephyer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:20:
[...]

Nice, gelukkig hebben we meer van jou rondlopen d:)b
* Zephyer moet eigenlijk ook weer eens meer hospik spelen o<:)

[...]

Soms worden we chagerijnig als het niet goed loopt in een potje, kan je er vergif op innemen dat de volgende pot serieus gespeeld wordt en het erop en erover is, x2 ;)

Soms zit er zoveel man op dat er 2 volle squads zijn, dat wordt helemaal lachen als men in een ronde in twee teams wordt geplaatst... :>
Ik mag deze mentaliteit wel. Enne die spot flaires met vliege goed idee.. deze jongen word dadelijk nog slim in bf met al die tips.. o<:) k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:39:
[...]

Een headshot heeft een multiplier van 1,7 voor normale wapens. Max damage van de Mondragon Sniper is 40 dus 40x1.7 is maximaal 68 damage.
Ik speel Hardcore dus dat is x2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
spel kost nu bij origin €35.99

#sale #aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Laatst online: 05-08 22:13
steveman schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:06:
Ik vind de medic ook niet echt heel fijn spelen, maar als je vaak op korte afstand gevechten hebt ben je volgens mij het best af met de M1907 SL Sweeper.

Maar een andere aanval inzetten lever welicht meer op inderdaad.

[...]

Ik had laatst na een botsing dat ik niet meer op kon trekken. Nu kreeg ik al niets mee van die hele botsing, maar dat werd me nog even haarfijn in all caps uitgelegd :o Maar op specifieke punten op de map heb ik nog niet ontdekt. Tenzij er flak in het spel is.

Dat "bailen" is eigenlijk al zo oud als battlefield. Op BF1942 was het helemaal mooi op maps al El Alamein of Coral Sea. hekjeEnjoyTheWalk/Swim ! maar liever doen ze een suicide natuurlijk

En die deaths na het aflopen van het spel is echt te stom voor woorden inderdaad, lijkt me een ontzettend simpele aanpassing om dat te stoppen. Heb het zelfs eens in een tank gehad, het ding was nog in showroomstaat NB!
Dat je naar de grond getrokken wordt, komt door explosies. Een explosie op de grond van 'iets' disablet je vliegtuig net zoals AA vuur dat doet dus als je laag vliegt en er ontploft een granaat of er slaat een tank shell in, dan kan het zijn dat je crashed. Echt belachelijk. Op Monte Grappa merk het ook als je zo'n groot kanon voorbijvliegt en het ding schiet wanneer je in de buurt bent.

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
RBN026 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:22:
[...]

Ik speel Hardcore dus dat is x2.
Hardcore heeft geen 200% damage meer, maar 125%.

Nog een tip voor aanstormende piloten: vergroot je minimap naar 130-150% (in de game settings) afhankelijk van wat je fijn vindt en zet hem op 125m-150m. Dan gebruik je je spotting flares wanneer je de eerste keer overvliegt. De tweede keer kan je precies op je minimap zien waar de grootste concentratie vijanden zit. Je vliegt de locatie aan en dan druk je op Q om de enemies te 3D spotten. Dan is het alleen nog een kwestie van je bommen/darts op het juiste moment droppen. En vergeet ook niet dat de main gun van de Attack Plane flinke schade aan infanterie doet. ;)

Beste loadouts voor ground attack zijn naar mijn mening de Attack Plane met Ground Support en de Fighter met Trench Fighter. Persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Fighter.

[ Voor 64% gewijzigd door Foodie88 op 23-12-2016 14:54 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foodie88 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:49:
[...]

Dat je naar de grond getrokken wordt, komt door explosies. Een explosie op de grond van 'iets' disablet je vliegtuig net zoals AA vuur dat doet dus als je laag vliegt en er ontploft een granaat of er slaat een tank shell in, dan kan het zijn dat je crashed. Echt belachelijk. Op Monte Grappa merk het ook als je zo'n groot kanon voorbijvliegt en het ding schiet wanneer je in de buurt bent.
Heel gek dan, want op mij werd niet gericht geschoten. Beetje overdreven mechanic. Ach, voortaan wat hoger vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:36
Zephyer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:47:
[...]

Daarnaast valt het me op dat als ik wel langer bezig ben, dat ik weer zonder munitie rond ren. Natuurlijk kan je wapens oprapen van anderen, maar ook dit probleem had ik nimmer in de voorgaande versies van de BF reeks.
Dat merk ik ook vaak, vooral als assault met een automatico ben je zo door je ammo heen. Daarom speel ik 90-95% van de tijd als support. Kan ik tenminste mezelf van ammo voorzien en punten pakken door anderen er ook van te voorzien. Ik sta best vaak op het eind scherm met meeste resupplies :')

Daarnaast vind ik de Bar heerlijk spelen. De telescopic voor long range en de storm voor close range :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tankiej op 23-12-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Foodie88 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:50:
[...]

Nog een tip voor aanstormende piloten: vergroot je minimap naar 130-150% (in de game settings) afhankelijk van wat je fijn vindt en zet hem op 125m-150m. Dan gebruik je je spotting flares wanneer je de eerste keer overvliegt. De tweede keer kan je precies op je minimap zien waar de grootste concentratie vijanden zit. Je vliegt de locatie aan en dan druk je op Q om de enemies te 3D spotten. Dan is het alleen nog een kwestie van je bommen/darts op het juiste moment droppen. En vergeet ook niet dat de main gun van de Attack Plane flinke schade aan infanterie doet. ;)

Beste loadouts voor ground attack zijn naar mijn mening de Attack Plane met Ground Support en de Fighter met Trench Fighter. Persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Fighter.
Meen je haha bedankt ik merkte al enig verschil idd. Snel op zoek naar servers met 200% bullet damage.

[ Voor 3% gewijzigd door CHKYBSTRD op 23-12-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
icegodd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:38:
spel kost nu bij origin €35.99

#sale #aanbieding
jammer dat ze de premium pass niet in de aanbieding hebben gezet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:01:
[...]

jammer dat ze de premium pass niet in de aanbieding hebben gezet :|
Die was met 30% korting twee weken geleden. :Y)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Zephyer schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:03:
[...]

Die was met 30% korting twee weken geleden. :Y)
Klopt, maar toen was het salaris nog niet gestort haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Foodie88 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:50:
[...]

Is er eigenlijk een goede methode om te mikken met een bomber?
Met een attack plane met ground support krijg je een vizier voor je bommen te droppen, met een bomber heb je dit helaas niet (tenzij ik iets over het hoofd zie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
DrWhite1 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:37:
[...]

Is er eigenlijk een goede methode om te mikken met een bomber?
Met een attack plane met ground support krijg je een vizier voor je bommen te droppen, met een bomber heb je dit helaas niet (tenzij ik iets over het hoofd zie)
Ja kan met beide, maar je moet ten eerste de bommen selecteren en daarna wisselen naar first-person om het bommenvizier te kunnen zien. Het kan zijn dat je bij de bomber ook nog de rechtermuisknop moet inhouden. Bij de Attack Plane bombardeer ik soms zonder vizier, bij de Fighter bombardeer ik altijd zonder.

Omdat ik vlieg met alleen keyboard (WASD + pijltjes) is de bomber daarom voor mij awkward. Ik moest zoom (wat normaal rechtermuisknop is) om die reden aan mijn CTRL knop binden, dus die moet ik ook nog een keer inhouden ;)

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan die gas grenades. Ik kan geen enkel gebouw veilig in zonder een gasmasker op. Dan heb je ook nog de hitreg die erg vaag is af en toe.

En dan nog de iron sights. Leuk dat het realistisch is maar ik heb liever dat degene met de beste aim wint.

Voordeel is wel dat DICE de attachments van guns in BF1 van te voren bepaald, zodat je niet meer van die broken combinaties hebt als de AEK die opeens een mid / long ranged weapon wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Trouwens nog een tip voor de mensen die toggle ADS gebruiken, zet in je controles ook je ADS knop als spot knop. Zodra je naar ADS switcht spot je automatisch de tegenstander waar je op mikt, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:04:
Trouwens nog een tip voor de mensen die toggle ADS gebruiken, zet in je controles ook je ADS knop als spot knop. Zodra je naar ADS switcht spot je automatisch de tegenstander waar je op mikt, ideaal.
Help, deze veteraan weet niet wat ADS is -O-

Klinkt als iets slims, combineer je het dan met zoom ofzo?

En dat een mortar nauwelijks schade doet ie suf, maar gebruik het toch regelmatig om zo'n stapeltje campers weg te jagen of op een tank te jagen die maar blijft campen. Het bereik is wel kort, maar je kunt het veld goed overzien door eerst een smoke af te schieten en dan op de kaart je campende doel aan te grijpen.

Oh en daar waar destructie wél werkt is de anti tank gun leuk om snipers uit gebouwen te jagen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:21:
[...]

Help, deze veteraan weet niet wat ADS is -O-

Klinkt als iets slims, combineer je het dan met zoom ofzo?
ADS = Aim Down Sight. Dat kan dus inzoomen zijn als je een zoom sight hebt.

Kwam net een Operations in. Laatste wave, 34 tickets over en ze hadden enkel het eerste punt op Ballroom Blitz gepakt. Bye bye ;w

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 23-12-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Wil je in korte tijd veel punten verzamelen, kan dat in eye to eye
( only shotgun)... ik kijk ook ff in elke squad of iemand XP boost heeft geactiveerd,
zojuist in een potje een record voor mij doen.... 35000 punten en het zijn vrij korte potjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
luifel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:04:
Wil je in korte tijd veel punten verzamelen, kan dat in eye to eye
( only shotgun)... ik kijk ook ff in elke squad of iemand XP boost heeft geactiveerd,
zojuist in een potje een record voor mij doen.... 35000 punten en het zijn vrij korte potjes....
En het is mooi knallen met die shotguns! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Als je op die Discord server gaat, is het idee dan dat je gewoon vraagt naar mensen hun Origin ID, ze befriend en dan hun server joint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:02:
Als je op die Discord server gaat, is het idee dan dat je gewoon vraagt naar mensen hun Origin ID, ze befriend en dan hun server joint?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Okay, zal vanavond eens joinen. Heb op dit moment een win percentage van 24% dus ik kan wel wat meer teamwerk gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
:F Kennelijk had ik nooit de "throw grenade"-knop gemapped voor de cavalry. Eerst passage langs tank, geen granaat... tweede... wtf? Derde werd me fataal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Net weer ff een potje gespeeld maar wat een kut update weer. DICE is zo goed in verneuken. Gvd man op 30 m afstand met de mondragon nog niet eens een kill bij een headshot op hc.

Ik ben er klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
Sinds een paar dagen Battlefield 1 op de PC, maar wat een verschil met de beta zeg ... Wat is er met dit spel gebeurd? :S

Het spel is te donker, loopt niet lekker - ondanks mijn systeem specificaties en ziet er slecht(er) uit.
Ik kan vaak niet zien waar sommige vijanden zich bevinden en door het gestotter (high CPU usage) is het op bepaalde momenten niet goed speelbaar.

Jammer, want de beta was tof!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
zo die tegenstanders zijn goed scheel.....

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Sn3gG3l schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 12:46:
[...]

zo die tegenstanders zijn goed scheel.....
Die hebben totaal niet in de gaten dat ze geflankt worden, vooral als er een choke point gecreëerd is dan kan flanken heel succes vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:48:
[...]

Die hebben totaal niet in de gaten dat ze geflankt worden, vooral als er een choke point gecreëerd is dan kan flanken heel succes vol zijn.
Dat was nu niet bepaald flanken, dat was gewoon recht in hun vizier gaan liggen en beginnen schieten. Was wel heel effectief met het paardje en mensen die spawnden die voor de afleiding zorgden :+

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 24-12-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Yonix schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:47:
Sinds een paar dagen Battlefield 1 op de PC, maar wat een verschil met de beta zeg ... Wat is er met dit spel gebeurd? :S

Het spel is te donker, loopt niet lekker - ondanks mijn systeem specificaties en ziet er slecht(er) uit.
Ik kan vaak niet zien waar sommige vijanden zich bevinden en door het gestotter (high CPU usage) is het op bepaalde momenten niet goed speelbaar.

Jammer, want de beta was tof!
Als ik jouw specs ziet, zou je toch gewoon goed moeten kunnen spelen. Ik zou dus wat extra naar je instellingen kijken en het een en ander nog wat aan te passen/checken zeker tov. van anderen.

Er staan op internet zat hints en dingen die je wel en juist niet moet doen (zoals geen DX12 kiezen) om toch lekker en zonder gestotter te kunnen schieten. Zelf heb ik (nog) een oude AMD FX-8150 en die komt tot ca. 75% CPU gebruik maar heeft wel 8 cores (niks logical, ook al worden er per module dingen gedeeld). Ik zie vaker bij div. intels met 4c/8t dat dan het gebruik van "8 cores" een (te) hoge CPU gebruik en gestotter geeft. Wat best logisch is aangezien het geen "echte cores" zijn.

Optimaal zouden beide voor 50% belast kunnen worden (50+50% logische = 100% van een fysieke) echter zal een core/thread normaal nooit/altijd 50% zijn maar bij BF1 komt het zeker in de buurt en zeker onder een bepaald aantal MHz-en.

Denk dat dat ook de reden is om een max. FPS in het stellen echt werkt en niet alles te vragen van je CPU/GPU combo wat ie kan leveren (eigenlijk de CPU die tov. GPU net niet kan leveren) en dus voor veel mensen werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Laten we het erop houden dat de boel niet stabiel is sinds de patch van de week 13/12... ;)
Gisteravond liep alles als een zonnetje bij mij iig.

Leuke potjes btw ook, die rush vond ik in het begin toen ik binnen kwam uiteindelijk ook wel lekker spannend. Jammer dat de aanvallende partij ook massaal ging snipen, miste de logica daar even :P

Vervolgens in shot-gun forrest de boel even dubbel en dwars ownen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Zephyer op 24-12-2016 16:11 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
Sinds ik de 'FPS-cap fix' heb toegepast loopt het spel een héél stuk beter! :)

Ik snap alleen niet waarom het spel in sommige gebieden zo ontzettend donker is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:12:
[...]

Sinds ik de 'FPS-cap fix' heb toegepast loopt het spel een héél stuk beter! :)

Ik snap alleen niet waarom het spel in sommige gebieden zo ontzettend donker is. :S
in BF1 kun je dit toch gewoon in het visual menu aanzetten? fps limiter, op screen refreshrate of een van de waardes tussen de 50/200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:45:
[...]

in BF1 kun je dit toch gewoon in het visual menu aanzetten? fps limiter, op screen refreshrate of een van de waardes tussen de 50/200.
Klopt. Blijft natuurlijk belachelijk dat dit soort dingen nodig zijn om de game fatsoenlijk te draaien. Sinds de laatste patch heb ik 10 FPS minder.

Ik heb een 6800k, 6 core CPU met een GTX 1070. Heb regelmatig 90 procent CPU load in bepaalde maps. Of opeens drops naar 80 frames met 70 procent GPU load.

Het is een zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Had dit spel gekocht omdat hij in de aanbieding was op Origin voor 36 euro. Dezelfde dag nog een refund aangevraagd... Vond het zeer teleurstellend dat iedereen met automatisch wapens rondloopt in een WW1 shooter. Ook was minstens de helft van het team sniper, bah! Als je schiet met een automatisch wapen dan is er een soort van random cone waar je kogels naartoe gaan. Hierdoor maak het bijna niet meer uit hoe goed je kunt richten, als je maar geluk hebt met de magische random cone. Duidelijk niet mijn soort spel, hoewel ik van eerdere battlefield's wel kon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Is er nog een uh, ja Easter egg vandaag eigenlijk? :+

Want dit is toch wel een opmerkelijke tijd van het jaar in die oorlog geweest

YouTube: The Great War: Christmas Truce (WWI Documentary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Azer schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:31:
Had dit spel gekocht omdat hij in de aanbieding was op Origin voor 36 euro. Dezelfde dag nog een refund aangevraagd... Vond het zeer teleurstellend dat iedereen met automatisch wapens rondloopt in een WW1 shooter. Ook was minstens de helft van het team sniper, bah! Als je schiet met een automatisch wapen dan is er een soort van random cone waar je kogels naartoe gaan. Hierdoor maak het bijna niet meer uit hoe goed je kunt richten, als je maar geluk hebt met de magische random cone. Duidelijk niet mijn soort spel, hoewel ik van eerdere battlefield's wel kon genieten.
jammer. mooi dat je t zo kunt proberen en weer geld terug krijgt.
ik zelf vind de gameplay belangrijker dan realisme en vind bolt action rifles nog altijd sterk...zo random is de aim ook weer niet als jij ons wilt doen geloven.

zijn er verder nog mensen die deze kerstdagen online zijn? heb t familiegebeuren afgesloten en heb nog zin wat potjes te ownen met wat tweakers lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Gisteren de game gedownload. Ga eerst de Single player uitspelen, omdat ik die anders compleet vergeet. Eerste missies (met die tank) zien er in ieder geval al goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
NLsandman schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:48:
[...]

Je ziet ze anders gewoon zijn richting in schieten en missen ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
*

[ Voor 100% gewijzigd door in2duhCore op 13-02-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sn3gG3l schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:20:
[...]

Je ziet ze anders gewoon zijn richting in schieten en missen ;)
Je hebt mensen die kunnen schieten en klagers zoals enkele op dit forum.
De slechte spelers zijn in de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:18
Azer schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:31:
... Ook was minstens de helft van het team sniper, bah! .....
Hier erger ik mij ook aan... vroeger (in BF2: bad company en BF3) had je op sommige servers dat er maar x aantal snipers mochten zijn als ik mijzelf het goed herinner. Zijn de server tools nog niet vrijgegeven o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
R0y. schreef op zondag 25 december 2016 @ 14:23:
[...]

Hier erger ik mij ook aan... vroeger (in BF2: bad company en BF3) had je op sommige servers dat er maar x aantal snipers mochten zijn als ik mijzelf het goed herinner. Zijn de server tools nog niet vrijgegeven o.i.d.?
server tools zijn slechts beperkt. dit is idd 1 vd klachten.
Wapen imba vind ik meevallen, de lmgs zijn nu midrange erg sterk tegen smgs en medics hun wapens met scope kunnen mid en long alles zo'n beetje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af hoe lang dit spel (voor mij) nog leuk blijft. Er zitten gewoon een paar punten in die echt te storend zijn.

- Vliegtuigen. Het enige wat goed werkt tegen vliegtuigen zijn andere vliegtuigen. Stationary AA werkt niet goed omdat je ontzettend kwetsbaar bent, ze hebben geen bescherming tegen kogels en staan in open vlaktes. Mobile AA werkt wel goed maar kiest niemand omdat er dan altijd een tank opgeofferd moet worden. Praktijk is dat vliegtuigen dus veel kunnen domineren. Zeker nu ik zelf vliegtuigen naar rank 10 heb gekregen merk ik hoe ontzettend makkelijk het is om infantry plat te gooien. Je bent vrijwel onkwetsbaar.

- Gas. Het is zo ontzettend irritant omdat het als een wolk midden in een veld kan blijven hangen, door muren heen kan gaan en er voor zorgt dat je geen ADS meer kan gebruiken. Iedereen loopt er mee rond waardoor sommige mappen, zeker in Operations, gewoon niet te doen zijn.

- Conquest. De minst leuke gamemode omdat enorm veel mappen gewoon te open zijn. Veel mappen hebben teveel open vlaktes tussen vlaggen waardoor het vaak stikt van de snipers, de infantry gevechten schaars zijn en je door het gebrek aan voertuigen vaak erg lang moet lopen. Meestal hoef je ook geen lift te verwachten waardoor deze mappen zonder squad erg snel gaan vervelen. Daarnaast zit er weinig structuur in de mappen waardoor het meer rondrijden van vlag naar vlag is.
Ik zie tegenwoordig weer die reclames op tv, dan zie je altijd handenvol vliegtuigen, tanks of paarden in beeld. In de praktijk is het echter zo schaars dat het gros gewoon infantry is. Op Fao Fortress heb je dan een stuk mindere ervaring doordat de map echt te open is. Ook kan je amper over rotsen heen klimmen waardoor je gedwongen wordt standaard routes te nemen.

- Snipers. Het stikt overal van de snipers. Zelfs in Operations, die gamemode kies je toch niet als je niet actief wilt aanvallen of verdedigen? Ik zie zo vaak dat defenders ver achter de objectives liggen te snipen en aanvallers ook totaal niet in de buurt komen van de objectives. Vaak resulteert dit in gevechten van 10 tegen 10 om de objectives terwijl de rest passief zit te spelen. Ook enorm jammer.

- Wapen onbalans. Er zijn te weinig wapens de moeite waard. Vaak zijn er per class een of twee wapens die goed te gebruiken zijn, de rest heeft teveel voor- of nadelen waardoor ze niet effectief genoeg zijn.

- Base- en bordercampen. Zeker op Operations (maar ook in Conquest) zie je mensen campen in voertuigen binnen hun eigen base of op de randen van de map. Hierdoor kunnen ze de vijand bestoken zonder dat iemand ze kan beschadigen doordat er vrijwel geen damage te doen is tegen voertuigen van afstand.

- Tanks. Tanks zijn echt veel te sterk. Veel wapens vereisen dat je dichtbij kan komen terwijl een tank met third person je kan spotten zelfs al ben je achter rotsen aan het sluipen. Een tank kan jou dus zien terwijl jij denkt veilig achter een rots of een muur te zitten. Enkel wanneer je met een goed squad samen speelt is het makkelijk een tank uit te schakelen. Zit je met veel randoms dan kunnen tanks echt torenhoge scores behalen gewoon door afstand te houden van infantry.

- Servers. Door de baggere server browser en het waardeloze systeem van servers huren heb je weinig servers die bepaalde type gameplay promoten en waar ook nog spelers in zitten. Vroeger zag je echt servers met een typische maplists zoals Conquest small met 48 spelers voor heerlijke infantry combat, of een combinatie van rush en conquest. Nu is het niet eens mogelijk om 32 man rush servers te vinden, wat toch wel het minimum is, anders loopt na elke ronde het team van de verliezers leeg.

Dit alles resulteert voor mij in gameplay die erg repetitief is. Enkel wanneer je echt een goed squad hebt op Discord is het spelen leuk omdat je teammates hebt met een PTFO speelstijl en die ook de skills hebben om tezamen tanks uit te schakelen. Speel je zonder goed squad dan is het maar hopen dat je een keer een goed team treft, helaas zijn het echter vaak te passieve spelers waardoor de actie redelijk uit blijft en je niet de massale gevechten hebt die je verwacht van Battlefield.

Ik hoop dat DLC hier wat verandering in kan brengen door met betere mappen te komen en een beter server management systeem zodat er ook wat gespecialiseerde servers opgezet kunnen worden.

Pagina: 1 ... 49 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.