Acties:
  • 0 Henk 'm!
freak-me-baby schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:48:
Hebben jullie eigenlijk continue van die gele en rode iconen rechts in beeld?
Tuurlijk kan je ze uitzetten in je game settings, maar ze hebben toch een reden?OF is het gewoon een bug die nog aanwezig is?

K heb een i7 6600k GTX 1060 en ssd en een ping van tussen de 5 en 10 en continue 60fps. Waarom verschijnen die iconen dan nog steeds?Ze zijn eigenlijk 99% van de tijd in beeld bij mij

(Betekenis staat in dit forum https://forums.battlefiel...-the-right-side-of-screen)
Welke iconen zijn het? Je hebt ze voor lage framerate, hoge latency, wisselende latency en packet loss.

Zelf heb ik ze uit gezet, ik weet namelijk dat mijn verbinding goed is en ik merk zelf wanneer mijn framerate te laag is. Dan zullen issues dus of door de client software veroorzaakt worden of door de servers. Beiden kan ik niks aan doen dus ik kan niks met die informatie.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2016 17:20 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Heb hulp nodig, wordt echt knettergek. Vroegah veel BF2 gespeeld. Daar had je van die cheaters en je moest dan op zoek naar een server waar deze geweerd konden worden. Weet al niet meer hoe dat werkte.

Dacht ga lekker BF1 doen, ziet er ok uit. Goede game-rig smamengesteld, de singleplayer uitgespeeld, ga over naar multiplayer. Ben soms serieus nog geen 10 seconden aan het rondlopen en al afgeschoten. Je kunt dan vervrolgens zien wie er geschoten heeft. Wordt afgeschoten door iemand die rustig 500 meter verder staat terwijl ik nauwelijks 1 seconde zichtbaar ben geweest. Zojuist afgeschoten door iemand die aan de andere kant van een heuvel staat en mij niet eens kan zien????

Mijn vraag: worden er op de servers al hacks gebruikt? Dat zou mijn lol in de multiplayer echt degraden na negatief 100
Zijn er servers waar ze deze hacks kunnen weren en hoe kan ik hier toegang krijgen.
Moet toegeven dat ik me momenteel een ultranoob voel. In need of guidance!!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-08 11:21
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:18:
[...]

Welke iconen zijn het? Je hebt ze voor lage framerate, hoge latency, wisselende latency en packet loss.

Zelf heb ik ze uit gezet, ik weet namelijk dat mijn verbinding goed is en ik merk zelf wanneer mijn framerate te laag is. Dan zullen issues dus of door de client software veroorzaakt worden of door de servers. Beiden kan ik niks aan doen dus ik kan niks met die informatie.
Ik heb er soms wel 3 op een rij, of ze knipperen aan/uit, maar over het algemeen de packet loss en de low fps gele iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freak-me-baby schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:25:
[...]

Ik heb er soms wel 3 op een rij, of ze knipperen aan/uit, maar over het algemeen de packet loss en de low fps gele iconen.
Als je weet dat jouw verbinding goed is zou ik ze lekker uitzetten.
wowly schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:23:
Heb hulp nodig, wordt echt knettergek. Vroegah veel BF2 gespeeld. Daar had je van die cheaters en je moest dan op zoek naar een server waar deze geweerd konden worden. Weet al niet meer hoe dat werkte.

Dacht ga lekker BF1 doen, ziet er ok uit. Goede game-rig smamengesteld, de singleplayer uitgespeeld, ga over naar multiplayer. Ben soms serieus nog geen 10 seconden aan het rondlopen en al afgeschoten. Je kunt dan vervrolgens zien wie er geschoten heeft. Wordt afgeschoten door iemand die rustig 500 meter verder staat terwijl ik nauwelijks 1 seconde zichtbaar ben geweest. Zojuist afgeschoten door iemand die aan de andere kant van een heuvel staat en mij niet eens kan zien????

Mijn vraag: worden er op de servers al hacks gebruikt? Dat zou mijn lol in de multiplayer echt degraden na negatief 100
Zijn er servers waar ze deze hacks kunnen weren en hoe kan ik hier toegang krijgen.
Moet toegeven dat ik me momenteel een ultranoob voel. In need of guidance!!!!
Of je moet ontzettend veel pech hebben of je bent gewoon ontzettend slecht. Er wordt weinig merkbaar gebruik gemaakt van cheats. Gaat het om slechts twee gevallen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:25:
[...]

[...]

Of je moet ontzettend veel pech hebben of je bent gewoon ontzettend slecht. Er wordt weinig merkbaar gebruik gemaakt van cheats. Gaat het om slechts twee gevallen?
"of je bent gewoon ontzettend slecht" :+
Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is. Staan ze wel echt achter de heuvel, of misschien staan ze langs de rand te schieten. Snipers wordt over het algemeen wel veel over geklaagd en die schieten een behoorlijke afstand.
IK spawn soms ook recht voor een vijandelijke tank...sja...bad luck, dan duurt het potje ook slechts 1 seconde.
In het begin datcht ik ook dat er veel ge-cheat werd door gasten die niet geraakt konden worden, maar uiteindelijk bleken dat centrykids te zijn. Gewoon veel spelen dan wordt je vanzelf beter en mer je vanzelf wel dat er weinig gecheat wordt, je wordt zelf gewoon beter en leert het spel kennen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Nee ik ben absoluut nog een slechte speler, ben pas weer begonnen. Maar wordt zo vaak afgemaakt wat gewoon niet mogelijk is (lees door muren heen geschoten, door heuvels heen geschoten klopt gewoon niet.

Als beginner start ik rustig loop veel achter bescherming en kijk kort om me heen blijf bewegen noem maar op. Na verloop van tijd kom ik er vaak wel in. Krijg hier soms bijna de kans net hahaha

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

RubenDJ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:35:
Ik heb een GTX970 (en een 6700K) en echt geen problemen in game. Ik denk in totaal 2 keer een crash sinds launch. Heb inderdaad ook Origin overlay uitgeschakeld en minimaliseer Origin zodra ik het spel start. Frame drops zijn mij niet echt opgevallen, wellicht dat het op drukke momenten wat inkakt, maar heb het nog niet gemerkt op specifieke delen van maps.

Wel zijn de menu's en met name het end-of-round scherm echt super laggy. Animeert slecht, geluid hapert etc. Terwijl de framecounter dan gewoon op 140 staat (gelimiteerd, heb een 144Hz scherm). Maar daar is prima mee te leven natuurlijk.
steveman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:49:
Wauw, dat gestotter herken ik gelukkig niet (gtx1080).

Gisteren nog wel een Heavy tank zien opstijgen... wat een bijzonder gezicht is dat zeg :o
DrWhite1 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:55:
Hier ook geen enkele problemen (GTX 1070), origin overlay staat wel uit, maar ik minimaliseer origin zelf niet bij het opstarten van BF1.

Enige rariteit dat ik opmerk is bij operations, het beginfilmpje stottert soms of blijft statisch terwijl de muziek en voice blijft gaan en soms draait het heel vloeiend. Maar ik vermoed dat dit een algemeen probleem is aangezien ik hetzelfde fenomeen heb op m'n laptop en bij vrienden en familie hetzelfde zie.
Om maar wat voorbeelden te geven van nvidia crashes:

https://forums.battlefiel...-care-22-11-16-18-57-cest

https://forums.geforce.co...crashes-mostly-gtx770-/2/

https://www.reddit.com/r/...et_device_removed_reason/

Met mijn GTX770 ervaar ik exact dezelfde problemen, maar ik hoor ook youtubers als xFactor klagen over flinke frame drops

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 16-12-2016 17:32 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ik ga het gewoon maar eens veel spelen, maar eens kijken of het wat wordt.

Wat zijn trouwens centry kids?
Man ik moet nog veel leren merk ik wel. Iemand een goede site met tuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:54
Hebben meer mensen hier last van sinds de nieuwe patch:

Eerste keer dat ik de game opstart locked hij de frames op 60 frames. Mijn GPU clocks gaan ook niet of nauwelijks omhoog uit "restmode'.

Ik moet vervolgens naar windowed en weer terug naar full screen om 144 hz te komen en mijn fps te unlocken. Ook heb ik het idee dat ik een paar frames minder heb.

GTX 1070 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wowly schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:31:
Nee ik ben absoluut nog een slechte speler, ben pas weer begonnen. Maar wordt zo vaak afgemaakt wat gewoon niet mogelijk is (lees door muren heen geschoten, door heuvels heen geschoten klopt gewoon niet.

Als beginner start ik rustig loop veel achter bescherming en kijk kort om me heen blijf bewegen noem maar op. Na verloop van tijd kom ik er vaak wel in. Krijg hier soms bijna de kans net hahaha
Je weet wel dat de "kill cam" een kleine vertraging heeft he? Kan zijn dat de speler jou killed en ondertussen al weer doorgelopen is. Ik denk dat je gewoon veel meer moet spelen om wat ervaring op te bouwen, dit zullen echt geen cheats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Ah dat zou een en ander verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:49
Hier na de patch problemen met de framerate waar deze voor de patch constant boven de 75 zat (meestal tussen 75 en 90), zit deze nu regelmatig rond 60 fps. Draai 1440p op een 75 Hz monitor, dus dan is dat goed te merken.

Origin staat altijd geminimaliseerd naar het systeemvak en de overlay heb ik bij release uitgezet.
ghighoegha schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:55:
[...]

Je kunt als tanker niet meer over muurtjes heen schieten. Ondanks dat in third person nog wel over muurtjes heen kan kijken. Of dat is mijn ervaring
Dat is weer een ander probleem. Ik heb het hier over schieten op een andere tank (zelfs first person) waarbij het zeker geen ricochet is (geen ricochet geluid en geen 2% damage) en de kogel duidelijk ontploft. Zoals in dit filmpje bijvoorbeeld.
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:25:
[...]

Als je een goede verbinding hebt zal je ze sowieso niet zien, dus waarom uitzetten? Mijn ervaring is dat de servers zelf ook wel eens problemen hebben, dus dan kan je met een retegoede verbinding alsnog problemen ondervinden. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Uffeltje op 16-12-2016 17:48 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:46:
Als je een goede verbinding hebt zal je ze sowieso niet zien, dus waarom uitzetten? Mijn ervaring is dat de servers zelf ook wel eens problemen hebben, dus dan kan je met een retegoede verbinding alsnog problemen ondervinden. :P
Je zal ze met een goede verbinding alsnog zien. Waarom weet ik niet, wellicht server side issues of gewoon af en toe een hickup ergens. Echter ik kan er zelf niks aan doen dus snap ik het nut van die meldingen niet. Dus maar lekker uit gezet, zitten ze ook niet in mijn beeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
wowly schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:32:
Ik ga het gewoon maar eens veel spelen, maar eens kijken of het wat wordt.

Wat zijn trouwens centry kids?
Man ik moet nog veel leren merk ik wel. Iemand een goede site met tuts?
Een beetje miss spelled van mij, het zijn sentry kits O-) .
Zie hier: https://www.battlefield.c...ttlefield-1-elite-classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat ik grote moeite heb met kills maken. Althans, veel grotere moeite dan in BF4. Het komt meer dan eens voor dat ik een vijand zie lopen op een afstandje, begin te bursten en alsnog door de vijand word afgeknald. in Bf4 scoorde ik vele malen beter.

Zou dat door het wapen kunnen komen? Ik speel als assault met het standaardwapen, heb nog niets geunlocked. Of is het zo dat je ook beter een andere speelstijl aan kunt meten in BF1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
freak-me-baby schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:48:
Hebben jullie eigenlijk continue van die gele en rode iconen rechts in beeld?
Tuurlijk kan je ze uitzetten in je game settings, maar ze hebben toch een reden?OF is het gewoon een bug die nog aanwezig is?

K heb een i7 6600k GTX 1060 en ssd en een ping van tussen de 5 en 10 en continue 60fps. Waarom verschijnen die iconen dan nog steeds?Ze zijn eigenlijk 99% van de tijd in beeld bij mij

(Betekenis staat in dit forum https://forums.battlefiel...-the-right-side-of-screen)
Er is ergens een filmpje van BattleNonsense op youtube dat de iconen goed uitlegt.

Zou het zelf niet uitzetten maar eerst wat zaken testen. Bijv. packetloss. Heb je daar last van dan kan het toch wel nuttig zijn om eens te gaan uitzoeken waar het door veroorzaakt wordt.

Heb je dit op elke server of maar af en toe? En zijn dit servers in europa?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37

-tom-562

Oliesjeik

Zojuist voor het eerst BF gespeeld sinds de update, meteen Giant's Shadow geprobeerd. Ik weet niet of het aan de map ligt, of aan de update zelf, maar ik had ineens heel veel last van stotteringen in de framerate, tot voorheen nooit problemen gehad :( (GTX970, 8gb ram, i5 4690k), alles liep op 1080p en ultra vlekkeloos

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Je bent zeker niet de enige . Ligt overigens niet aan de driver , heb voor de update ook prima op Ultra kunnen spelen met gtx 970🤕

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik weet niet wat het is afgelopen week, maar ik kan amper meer een potje winnen. Ik ben bijna de hele tijd aan het vliegen, scores van 30 tot 70 kills en dan nog verliest mijn team kansloos. Bijna niemand met een positieve k/d ratio. Zit inmiddels op 49% winrate waar ik vorige week nog op 55% zat.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Anderen die ook helemaal simpel worden van elke giants shadow. Elke keer als ik quick game klik kom ik op die map terwijl ik die al uit heb staan bij filters.

Vind het echt een gigantische schijt map. Geen cover, mist zo dik als drek en een slechtere balans dan op de oorspronkelijke suez.

En dan is er sinds de patch de nieuwe bug dat als ik in een tank stap ik niet kan schieten met de guns.
Ook hoor ik de hele tijd het ratelende geluid alsof er iemand non-stop met een gun van de tank loopt te schieten.

Moet zeggen hoe langer ik speel hoe meer ik mij erger aan bugs en foutjes in het spel.

[ Voor 34% gewijzigd door Pas08 op 16-12-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:17:
Ik weet niet wat het is afgelopen week, maar ik kan amper meer een potje winnen. Ik ben bijna de hele tijd aan het vliegen, scores van 30 tot 70 kills en dan nog verliest mijn team kansloos. Bijna niemand met een positieve k/d ratio. Zit inmiddels op 49% winrate waar ik vorige week nog op 55% zat.
Wellicht eens op de grond mee vechten? Vliegen is vast leuk maar je captured geen objectives met je vliegtuigje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
wontcachme schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:17:
Met vliegen alleen win je echt niet, wat voor een score je ook haal je bent echt afhankelijk van je team. Persoonlijk vind ik het niet gek en je zal als vlieger best goed ondersteunend kunnen zijn maar ik heb nog niet beslissend gezien (maar wel mensen die echt heel goed kunnen vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:37:
[...]

Wellicht eens op de grond mee vechten? Vliegen is vast leuk maar je captured geen objectives met je vliegtuigje.
NINjak schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:37:
[...]

Met vliegen alleen win je echt niet, wat voor een score je ook haal je bent echt afhankelijk van je team. Persoonlijk vind ik het niet gek en je zal als vlieger best goed ondersteunend kunnen zijn maar ik heb nog niet beslissend gezien (maar wel mensen die echt heel goed kunnen vliegen).
Voetsoldaat heb ik hiervoor telkens gedaan. Wilde eens wat afwisseling en ik bleek vrij goed te zijn in vliegen :P En die verrekte darts droppen is verslavend :+. Vreemder is wel dat ik al bijna drie weken veel rondvlieg en ik toen juist ook veel won. Sinds ik beter ben gaan vliegen verlies ik :D. Dan maar meer voetsoldaat gaan spelen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mr Eekii schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:07:
Je bent zeker niet de enige . Ligt overigens niet aan de driver , heb voor de update ook prima op Ultra kunnen spelen met gtx 970🤕
Ja, had ook de nieuwe driver update gedownload, hielp ook niet. Heb het trouwens op iedere map. Game wordt imo bijna onspeelbaar
Pas08 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:30:
Anderen die ook helemaal simpel worden van elke giants shadow. Elke keer als ik quick game klik kom ik op die map terwijl ik die al uit heb staan bij filters.

Vind het echt een gigantische schijt map. Geen cover, mist zo dik als drek en een slechtere balans dan op de oorspronkelijke suez.

En dan is er sinds de patch de nieuwe bug dat als ik in een tank stap ik niet kan schieten met de guns.
Ook hoor ik de hele tijd het ratelende geluid alsof er iemand non-stop met een gun van de tank loopt te schieten.

Moet zeggen hoe langer ik speel hoe meer ik mij erger aan bugs en foutjes in het spel.
Had net last van hetzelfde, eerst 5x met quickgame uitgekomen Giants Shadow, en de 6e x op een andere map.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:52
Net 10 minuten bezig *BAM* offline :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
steveman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:50:
Werd er net ook uitgekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Zijn de EA servers nu offline?

Yup, offline...: http://downdetector.com/status/ea :/

[ Voor 71% gewijzigd door Indy91 op 16-12-2016 20:53 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 16:43

Hu9o

Schokkend

lijkt er wel op..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Man wat een ellende. Sinds die nieuwe patch enorme framedrops. Montegrappa en die andere Italiaanse map zijn gewoon niet meer speelbaar in Operations.

Heb een i5-6400 16GB 10603GB vers uit de doos. 2 patches terug draaide alles soepel op 1080P Ultra maar nu het gewoon niet meer speelbaar wanneer je overzicht over de map hebt. Duikt gewoon vaak onder de 40 naar 27.

Framelimiter on/off, VSync on/off, helpt allemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirty
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31

Dirty

Is it capputime yet?

Lijkt erop, ik was ook geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
steveman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:50:
Alles is offline :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:06
Yep, ben er ook uitgekickt.
EA offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
"You have lost connection to the EA servers"
Ligt dus niet aan mij.
Komt dit vaker voor? Ik heb BF1 nog maar kort en wilde vanavond ff lekker spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
BounceMeister schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:55:
"You have lost connection to the EA servers"
Ligt dus niet aan mij.
Komt dit vaker voor? Ik heb BF1 nog maar kort en wilde vanavond ff lekker spelen....
Voor mij de eerste x en heb het spel 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Kwam er vanavond achter dat als ik freezes heb, dat de 'extr offset' ook spiked ...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x4mSxE3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 16-12-2016 21:01 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:14:
Ik merk dat ik grote moeite heb met kills maken. Althans, veel grotere moeite dan in BF4. Het komt meer dan eens voor dat ik een vijand zie lopen op een afstandje, begin te bursten en alsnog door de vijand word afgeknald. in Bf4 scoorde ik vele malen beter.

Zou dat door het wapen kunnen komen? Ik speel als assault met het standaardwapen, heb nog niets geunlocked. Of is het zo dat je ook beter een andere speelstijl aan kunt meten in BF1?
bursten is niet effectief in bf1. single shot of full auto is de way to go. als ik er aan denk post ik een video die dit uitlegt..het is een verandering van bf1 tov bf4. daarnaast moet je met een 'trench' variant van een smg niet inzoomwn en met de 'storm' variant niet te vaak hip fire gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb net een pot van 50 minuten gespeeld, geen last van server problemen. Overigens merk ik wel nu ik de Origin overlay heb uitgezet, dat ik minder last heb van framedrops en stutters. Maar het speelt nog steeds niet zo goed als voor de update.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Ik word moe van de random crashes, soms bij het laden en soms random in game. Game freezed en als ik naar mn bureaublad ga kan ik windows laten zoeken naar oplossingen of gewoon de boel sluiten. Waardeloos sinds de patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Zephyer schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:00:
Kwam er vanavond achter dat als ik freezes heb, dat de 'extr offset' ook spiked ...
[afbeelding]
http://www.windowscentral...cro-freezes-battlefield-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:13
wowly schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:31:

Er zitten altijd enkele seconden tussen de kill en het moment dat jij jouw grim reaper ziet! Dus het kan zijn dat die persoon net in die 1 a 2 seconden is verplaatst. Hoeft dus niet per direct een cheater te zijn.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
"oh, m'n vliegtuig is zwaar beschadigd, ik spring er maar uit ..."

YouTube: Battlefield 1 12 17 2016 00 13 43 17 mp4 conc @ 1:31

>:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Net een paar potjes eye to eye gespeeld..only shotgun..
Is toch wel verslavend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Van de week weer even lekker BF4 gespeeld. Had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar was eigenlijk een verademing :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mijn framedrops/gamefreezes zijn opgelost na het volgen van deze stappen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49518529

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:18:
Van de week weer even lekker BF4 gespeeld. Had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar was eigenlijk een verademing :P
Ik vind BF4 op dit moment ook leuker dan BF1... Welke maps raden jullie aan om te spelen? De meeste maps vind ik echt ruk, veel te open. Ik vond Zavod in BF4 echt super leuk (goede balans tussen infantry en artillery) maar heb nog niet zo'n map in BF1 kunnen vinden.

En voor welke wapens zal ik sparen? Ik wil eigenlijk een soort ACE23 maar dan in BF1, probleem is dat het best veel geld kost om al die wapens te kopen en uit te proberen welke ik het prettigste vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Komen jullie allemaal ook heel veel hackers/cheater tegen de laatste paar dagen ?
Ik wordt echt gek van vliegende wapens met auto aimbot.
vorige week zondag, Gisteren en vandaag 2x last hiervan gehad en het lijkt dus erger te worden.

Oja en het is nog wachten op een update van Frosebite.
ik wil na 2 maanden nu eens normaal kunnen lopen ipv vast te komen zitten in de grond of er doorheen te vallen.

ik blijf het grappig vinden, dat ze bij DICE aan het nadenken zijn over e-sports, terwijl ze de basis game nog niet eens in orde krijgen.
Frosebite is gewoon een slechte engine.
Fifa 17 draait nu ook op de frosebite engine en daar heb ik sinds dit jaar ook veel bugs en vastlopers in zitten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pykow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:10:
Komen jullie allemaal ook heel veel hackers/cheater tegen de laatste paar dagen ?
Ik wordt echt gek van vliegende wapens met auto aimbot.
vorige week zondag, Gisteren en vandaag 2x last hiervan gehad en het lijkt dus erger te worden.

Oja en het is nog wachten op een update van Frosebite.
ik wil na 2 maanden nu eens normaal kunnen lopen ipv vast te komen zitten in de grond of er doorheen te vallen.

ik blijf het grappig vinden, dat ze bij DICE aan het nadenken zijn over e-sports, terwijl ze de basis game nog niet eens in orde krijgen.
Fifa 17 draait nu ook op de frosebite engine en daar heb ik sinds dit jaar ook veel bugs en vastlopers in zitten.
Nog niet gezien, heb wel een proof of concept gezien tijdens de beta, 1 van de cheat ontwikkelaars liet het zien maar of hij het tegenwoordig in zijn cheats heeft ingebouwd weet ik niet, vaak worden zulke cheats niet uitgebracht maar alleen door admins van een cheat website gebruikt.
Probleem met dit soort cheats is dat dice ze per direct kan fixen omdat ze dan weten hoe de cheat werkt.

Dice en e-sport gaat niet samen, e-sport community heeft al vaker aangegeven dat het niet geschikt is voor e-sport, netcode onbetrouwbaar, suppression slaat nergens op en geen dedicated servers.
BF2 was perfect voor e-sport en heeft dat ook lang kunnen volhouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:52
Pykow schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:10:

Cheaters heb je overal ongeacht welke engine er wordt gebruikt.
En het is FrosTbite niet Frosebite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Frustratie ten top, wederom freezes ... en EA die m'n case dus op 'resolved' zet met een mail bericht dat ik;
1. m'n DNS moet flushen
2. m´n ISP moet contacten om bepaalde poorten te vrijwaren van data ...
3. een clean boot moet doen...

|:( |:(

Resolved zetten zonder contact te hebben met de klant is niet werken volgens het incident management proces :Y
1. waarom doen als alles voor de patch wel werkt :Y)
2. waarom doen als alles voor de patch wel werkt :Y)
3. waarom mezelf herhalen... zie 1 of 2 :Z

Ben er nogal klaar mee, dit gaat ze een speler kosten -O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:36
Zephyer schreef op zondag 18 december 2016 @ 01:14:
Frustratie ten top, wederom freezes ... en EA die m'n case dus op 'resolved' zet met een mail bericht dat ik;
1. m'n DNS moet flushen
2. m´n ISP moet contacten om bepaalde poorten te vrijwaren van data ...
3. een clean boot moet doen...

|:( |:(

Resolved zetten zonder contact te hebben met de klant is niet werken volgens het incident management proces :Y
1. waarom doen als alles voor de patch wel werkt :Y)
2. waarom doen als alles voor de patch wel werkt :Y)
3. waarom mezelf herhalen... zie 1 of 2 :Z

Ben er nogal klaar mee, dit gaat ze een speler kosten -O-
Had je via Origin je installatie al gerepareerd en voor de zekerheid bijv GPU drivers ververst met een schone install?

Zal toch zoiets moeten zijn. Velen spelen ook na de update probleemloos. Sterker nog, lijkt op mijn Clevo notebook (i7, gtx970m) nog vloeiender te lopen op DX12 dan er voor.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steveman
Ik weet niet of jullie de zelfmoordkonijntjes kennen? Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YAptPSS.jpg

Maar ik kwam er eentje tegen in BF1 :D

Suicide bunny @ 3:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
ik heb wel performance dallen sinds de laatste twee patches. release was super: uhd met alles ultra en 50 fps zowaar. nu moet ik op 1440p ipv stabiele >70 het met regelmatige dalen rond de 40 doen, niet kut, maar wel merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
NiGeLaToR schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:59:
[...]

Had je via Origin je installatie al gerepareerd en voor de zekerheid bijv GPU drivers ververst met een schone install?

Zal toch zoiets moeten zijn. Velen spelen ook na de update probleemloos. Sterker nog, lijkt op mijn Clevo notebook (i7, gtx970m) nog vloeiender te lopen op DX12 dan er voor.
'Vanzelfprekend' en tuurlijk spelen er een hoop goed, maar je hoort en ziet dat er velen ook problemen hebben zoals die van mij. Overigens is dat DX11 ;)
En nee, ik heb het niet over FPS maar ik neem aan dat je het eea hebt gelezen van me in de vorige posts :X

[ Voor 8% gewijzigd door Zephyer op 18-12-2016 19:15 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ik had als test even m'n settings op low detail gezet, en TOEN bewoog de boel niet vloeiend meer :o Tijdens rond kijken bewoog het beeld maar heel weinig en hakkerig.

Mogelijk dat vsynch het heel druk kreeg of zo? Gauw weer naar ultra gezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
steveman schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:38:
Ik had als test even m'n settings op low detail gezet, en TOEN bewoog de boel niet vloeiend meer :o Tijdens rond kijken bewoog het beeld maar heel weinig en hakkerig.

Mogelijk dat vsynch het heel druk kreeg of zo? Gauw weer naar ultra gezet :9
op youtube is soort gelijk probleem gevonden tijdens de benchmarks van BF1 (dacht Linustechtips)
Weet niet meer zeker maar medium preset werkte nog wel maar low niet, rare stotters en artifacts.. 8)7

Volgens mij is hier laatst een tip gegeven om betere bochten te maken met vliegtuigen ... kan deze alleen niet weer vinden :$

Is er iemand zo vriendelijk die de tip aan mij wil doorspelen? en hebben jullie de mouse sensitivity ook gigantisch verhoogd voor vliegtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
ronald92 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:09:
[...]

op youtube is soort gelijk probleem gevonden tijdens de benchmarks van BF1 (dacht Linustechtips)
Weet niet meer zeker maar medium preset werkte nog wel maar low niet, rare stotters en artifacts.. 8)7

Volgens mij is hier laatst een tip gegeven om betere bochten te maken met vliegtuigen ... kan deze alleen niet weer vinden :$

Is er iemand zo vriendelijk die de tip aan mij wil doorspelen? en hebben jullie de mouse sensitivity ook gigantisch verhoogd voor vliegtuigen?
Zelf gebruik ik een joystick.

Maar wat de pro's doen in vliegtuigen is geloof ik het volgende:

Grove bewegingen met het toetsenbord, precies mikken met de muis.

Zelf weiger ik te vliegen zonder stick :7

Op youtube zijn er overigens vast genoeg tutorials te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
steveman schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:16:
[...]

Zelf gebruik ik een joystick.

Maar wat de pro's doen in vliegtuigen is geloof ik het volgende:

Grove bewegingen met het toetsenbord, precies mikken met de muis.

Zelf weiger ik te vliegen zonder stick :7

Op youtube zijn er overigens vast genoeg tutorials te vinden.
er was een tip gegeven met key binds, om betere bochten te kunnen maken.. vandaar dat ik het nog ff vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
ronald92 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:22:
[...]

er was een tip gegeven met key binds, om betere bochten te kunnen maken.. vandaar dat ik het nog ff vraag
Awsom in "[PC] Battlefield 1"

:?

Ben wel benieuwd. En kennelijk wordt er wat uitgelegd hierover in de single player... maar daar heb ik nog niet eens naar gekeken XD

Al vermoed dat het voordeel gewoon is dat je met een knopje altijd het maximale signaal gaat geven tov van een muis. Want bij een muis moet je blijven bewegen (wat je niet lukt tenzij je tafel oneindig groot is (en je muiskabel (want draadloos gamen doe je niet natuurlijk)) en dus niet altijd het maximale signaal doorgeeft omdat je op een gegeven moment je muis moet optillen en weer neerzetten.

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 19-12-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Zoals gezegd, gewoon je toetsenbord gebruiken voor het 'grove' vliegwerk, en als je in een dogfight zit, pak je je muis erbij als je wilt schieten. Zo doe ik het altijd.
Krappe bocht maken is gewoon S inhouden en dan sturen (met je toetsenbord)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
zelf gebruik ik een xbox controller voor het vliegwerk.
Werkt verbazend goed moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

DrWhite1 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:54:
He, dat is wel een goede, die heb ik ook nog liggen (incl. adapter voor de PC)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik vlieg met muis en tobo. Pitch up gebind aan spatiebalk zodat je niet de hele tijd je muis naar onderen hoeft te trekken. Verder alles met muis :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
-tom-562 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:56:
[...]

He, dat is wel een goede, die heb ik ook nog liggen (incl. adapter voor de PC)
Moet je zeker eens proberen, ook handig dat je eigenlijk niets van knoppen moet instellen. (staan standaard goed ingesteld naar mijn mening).
En de button layout veranderd automatisch in-game, duw je op een toets op je keyboard, schakelt hij automatisch terug naar je keyboard layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
DrWhite1 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:54:
Voor de beta ook gedaan, moet wel zeggen dat het rondkijken daarbij wel handig was. Zo jammer dat de coolie hat niet gepakt wordt op de joystick :( Nu steeds de muis pakken om rond te kijken (en tijdens het kijken kun je niet sturen :())

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
Er wordt in de singleplayer inderdaad aandacht aan besteed. Grote tip: Als je minder gas geeft kun je veel scherpere manoeuvres uitvoeren. En het werkt behoorlijk, alleen moet je er feeling voor krijgen. Volgens mij hoef je ook niet de gashendel (default w toets) ingedrukt te houden om volle snelheid te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
RedBad9 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:34:
Er wordt in de singleplayer inderdaad aandacht aan besteed. Grote tip: Als je minder gas geeft kun je veel scherpere manoeuvres uitvoeren. En het werkt behoorlijk, alleen moet je er feeling voor krijgen. Volgens mij hoef je ook niet de gashendel (default w toets) ingedrukt te houden om volle snelheid te halen.
Die SP missie van het weekend gestart, erg leuk (en mooi met de bergen) om rond te sjokken in die oude dingen. Viel me wel op dat blijkbaar de settings niet werden meegenomen in MP (key-bindings) of zou dat komen omdat ik het e.e.a. had weggepleurd in de origin map :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik snap eigenlijk niet dat ze het zo expliciet in de single player benoemd hebben, en dat er zelfs nu nog vragen over zijn van users :P Het afremmen van het vliegtuig met S, om scherpe bochten te maken werkt al sinds de Battlefield 1942 :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nooit hiervoor een knuppel in m'n handen genomen :o
Hoor van begin af aan bij het grondvolk O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zephyer schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:07:
Ah, een bommenvanger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik kop ze geregeld inderdaad, niet maar voordat ik een AT raket in die propeller schiet :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Zephyer schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:07:
Ik ben duidelijk ook van de grondtroepen.... vlieg sinds BF1942 (en daarvoor) als een baksteen.
What goes up, must come down 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Speel al een tijdje geen bf1 meer. Gisteren nog even geprobeerd en hebben ze de martin henry ook nog naar de knoppen geholpen. Als zeer matige speler kon ik voorheen nog een kill maken met de mh maar dat is nu voorbij. Moet je snel je pistol trekken, leuk tegen al die shotgun en automatico runners. En anders word je wel door een dozijn op de loer liggen snipers gekild, of krijg je een bom op je pet en dat allemaal onder het genot van overmatig gas gebruik.

Zware tijden in ww1 :) ;)

Gelukkig heb ik alle andere edities nog op de comp.

[ Voor 20% gewijzigd door TecTo op 19-12-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Niet online
heb ook de keybind gemaakt van de spatiebalk, en het werkt stukken beter dan met de muis die krappe bochten steeds te maken

dat van gas los en dan bocht maken wist ik al, ben zo al een aantal piloten te slim afgeweest.

echter de AA is wel zo lastig .. Vooral als de enemy jou base point in control heeft en je team er lekker niks aan doet. Kan je eindelijk in een vliegtuig spawnen moet je direct als een idioot loops en al gaan maken dat je die AA maar voor blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

TecTo schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:52:
Speel al een tijdje geen bf1 meer. Gisteren nog even geprobeerd en hebben ze de martin henry ook nog naar de knoppen geholpen. Als zeer matige speler kon ik voorheen nog een kill maken met de mh maar dat is nu voorbij. Moet je snel je pistol trekken, leuk tegen al die shotgun en automatico runners. En anders word je wel door een dozijn op de loer liggen snipers gekild, of krijg je een bom op je pet en dat allemaal onder het genot van overmatig gas gebruik.

Zware tijden in ww1 :) ;)

Gelukkig heb ik alle andere edities nog op de comp.
Met de MH zijn ze wel een beetje tever doorgeslagen inderdaad, hij is wel erg generfed.
Verder kan ik het ook niet meer opbrengen om de game op te starten. Het is een groot frustratie feest en simpelweg niet leuk meer. Teveel voertuigen, teveel gas, teveel snipers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Hoe is de nieuwe map? Ben benieuwd of ze in de komende DLC's ook de winter afbeelden. Bos met loopgraven, koud, ijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Teveel voertuigen? Welke BF1 speel jij? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nieuw map is wel geinig, dacht eerst 'Nee he, weer een open map als walhalla voor snipers' maar vind dat ontzettend meevallen.
Nieuwe map in de sneeuw, lijkt me wel wat :D

DLC info (beetje);
YouTube: BETTER TOGETHER - Battlefield 1 (DLC, Trench Warfare, Medal Improvem...
(vanaf 2.55)

[ Voor 43% gewijzigd door Zephyer op 20-12-2016 11:03 . Reden: Extra info DLC ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:18:
Teveel voertuigen? Welke BF1 speel jij? :P
Ik denk vooral het feit dat voertuigen enorm sterk zijn, zeker als ze afstand houden. Vliegtuigen zijn op bepaalde maps ook veel te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:15:
[...]

Ik denk vooral het feit dat voertuigen enorm sterk zijn, zeker als ze afstand houden. Vliegtuigen zijn op bepaalde maps ook veel te sterk.
Op afstand wel ja, maar zodra je objectives gaat capturen en de tegenpartij heeft je in de gaten, dan is het meestal snel gedaan me je :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:50
Sinds een tijdje speel ik ook Battlefield 1 en moet zeggen dat ik het toch nog steeds erg leuk vind.
Ik heb nooit eerder een Battlefield game gespeeld dus misschien irriteer ik me daarom niet zo heel veel aan al die dingen die hier genoemd worden :).

Ik speel nu een aantal weken (level 40 nu) maar moet zeggen dat ik nog steeds niet erg goed ben. Ben al blij als ik met m'n scores in het 'linker rijtje' eindig en in ieder geval niet vaker dood ga dan dat ik kills maak. Mijn k/d ratio volgens de app is 0,6 :(.

Ik begon als medic zodat ik veel punten kon scoren door te reviven en te healen maar het lukt me echt niet om veel kills te maken met die rifles. Assault en support ligt me wat dat betreft beter omdat ik toch veel probeer om objectives te halen en dus veel meer in close combat terecht kom. Om dan als medic met een rifle te gaan rondlopen fungeer ik meestal als schietvoer.

Enige frustraties die ik heb zijn die vele snipers die je door het hoofd schieten als je een open gebied door moet en de veel te OP schotguns. Daarom ben ik we blij met de laatste update. Heb in ieder geval het idee dat een schotgun niet meer altijd een one shot kill geeft en je dus met de LMG of SMG nog een kans hebt om te reageren.

Al met al een erg leuke game vind ik, vooral conquest (als support) en domination (als assault). In operations scoor ik om een of andere reden altijd minder dus die speel ik niet zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Juiste plaats, juiste tijd, vooral mazzel dat die laatste scout richting de light tank liep, anders had ik die niet op tijd gezien XD

YouTube: Battlefield 1 12 19 2016 21 17 03 10 mp4 conc @ 2:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
paul99 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:31:
Ik begon als medic zodat ik veel punten kon scoren door te reviven en te healen maar het lukt me echt niet om veel kills te maken met die rifles. Assault en support ligt me wat dat betreft beter omdat ik toch veel probeer om objectives te halen en dus veel meer in close combat terecht kom. Om dan als medic met een rifle te gaan rondlopen fungeer ik meestal als schietvoer.
Een medic heeft inderdaad maar een paar enkele wapens die degelijk zijn op gemiddelde afstand maar verder is het punten scoren door te healen en te reviven. Voornamelijk achter assault aan wandelen en overal (ook al is er niemand in de buurt) bij capture points med pouches of crates neergooien. "Too much healing is never enough" motto. Tegen een assault of support bent je compleet kansloos gezien hun vol automatische rapid-fire wapens hebben. Zelf gebruik ik de Selbtslader marksman als wapen om toch her en der wat kills op afstand te kunnen krijgen.

Voor assault is het, als je de vids moet geloven op internet en wat men doorgaans gebruikt, keuze uit de automatico en de hellriegel.

Voor support heb je nog wel een brede variatie maar ook daar geeft men aan dat de BAR momenteel het beste is.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik kan echt niks raken met de Automatico, plus je bent zo door je ammo heen, doe mij maar de MP18 :P

Voor support zweer ik bij de BAR

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Meridius schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:50:
[...]

Een medic heeft inderdaad maar een paar enkele wapens die degelijk zijn op gemiddelde afstand maar verder is het punten scoren door te healen en te reviven. Voornamelijk achter assault aan wandelen en overal (ook al is er niemand in de buurt) bij capture points med pouches of crates neergooien. "Too much healing is never enough" motto. Tegen een assault of support bent je compleet kansloos gezien hun vol automatische rapid-fire wapens hebben. Zelf gebruik ik de Selbtslader marksman als wapen om toch her en der wat kills op afstand te kunnen krijgen.

Voor assault is het, als je de vids moet geloven op internet en wat men doorgaans gebruikt, keuze uit de automatico en de hellriegel.

Voor support heb je nog wel een brede variatie maar ook daar geeft men aan dat de BAR momenteel het beste is.
Jup, ik gooi echt overal medkits en ammo neer :)

Voor assault pak ik doorgaans gewoon de MP18 Trench. Automatico vind ik totaal niet fijn omdat het magazijn veel te snel leeg is. Ik ben nog geen level 10 assault dus de Hellriegel is voor mij nog niet beschikbaar.
Als support gebruik ik de Lewis gun (Low weight) meestal al vind ik de BAR ook wel prima werken.

[ Voor 26% gewijzigd door paul99 op 20-12-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Zephyer schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:59:
Nieuw map is wel geinig, dacht eerst 'Nee he, weer een open map als walhalla voor snipers' maar vind dat ontzettend meevallen.
Nieuwe map in de sneeuw, lijkt me wel wat :D

DLC info (beetje);
YouTube: BETTER TOGETHER - Battlefield 1 (DLC, Trench Warfare, Medal Improvem...
(vanaf 2.55)
Dankjewel, ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
shit..XP boost on, veel punten...wordt ik eruitgeknikkerd..no connection 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ja, het is huilen avec le pet vandaag :(

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
InSanex schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:07:
Ja, het is huilen avec le pet vandaag :(
was dan eerder vandaag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

paul99 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:12:
[...]

Jup, ik gooi echt overal medkits en ammo neer :)

Voor assault pak ik doorgaans gewoon de MP18 Trench. Automatico vind ik totaal niet fijn omdat het magazijn veel te snel leeg is. Ik ben nog geen level 10 assault dus de Hellriegel is voor mij nog niet beschikbaar.
Als support gebruik ik de Lewis gun (Low weight) meestal al vind ik de BAR ook wel prima werken.
Overal? Zodra je de 3e neergooit, verdwijnt de eerste....Ik probeer ze altijd zo strategisch mogelijk neer te leggen.

Die automatico...tja, you either hate it or love it...zo'n enorm magazijnclip in je gezichtsveld vind ik echt shit. Zolang je de recoil tegen kunt sturen, goed kunt mikken, is dit volgens mij 1 van de assault wapens met een zekere kill door de hoge fire rate. Ik word vaak neergemaaid met zo'n automatico. Volgens mij is de truuc om niet de knop ingedrukt te houden maar met bursts te doen zodat je bullet spread niet te groot is. Die Selbstlader M1916 is daar een uitstekend voorbeeld van. Super geweer, maar te hoge spread. Mondragon is daar veel beter en sneller in.
Supportguns vind ik zelf niks. Is maar knop ingedrukt houden en wat met je muis bewegen en je maait alles neer wat in je gezichtsveld staat.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:15:
[...]

Klopt inderdaad. Die bommenwerpers zijn ook echt een ramp ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Werving is niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 94% gewijzigd door Ircghost op 20-12-2016 16:07 ]

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:24:
[...]

Overal? Zodra je de 3e neergooit, verdwijnt de eerste....Ik probeer ze altijd zo strategisch mogelijk neer te leggen.

Die automatico...tja, you either hate it or love it...zo'n enorm magazijnclip in je gezichtsveld vind ik echt shit. Zolang je de recoil tegen kunt sturen, goed kunt mikken, is dit volgens mij 1 van de assault wapens met een zekere kill door de hoge fire rate. Ik word vaak neergemaaid met zo'n automatico. Volgens mij is de truuc om niet de knop ingedrukt te houden maar met bursts te doen zodat je bullet spread niet te groot is. Die Selbstlader M1916 is daar een uitstekend voorbeeld van. Super geweer, maar te hoge spread. Mondragon is daar veel beter en sneller in.
Supportguns vind ik zelf niks. Is maar knop ingedrukt houden en wat met je muis bewegen en je maait alles neer wat in je gezichtsveld staat.
truuk van die automatico is gewoon niet aim-down-sight, maar te hipfiren in 80% van de gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dat nu ook alle unlocks te koop zijn voor een "zacht" prijsje. Helaas enkel per pack, niet per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Deathchant schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:24:
[...]

...
Kijk dat bewijst maar weer dat ik nog een Battlefield-noob ben 8)7 Dat wist ik dus niet. Vond het al vreemd dat je zo vaak ammo en medkits neer kon leggen...
Weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Jeetje, wachtrijen opeens voor Giant's Shadow! Nu is ie natuurlijk voor iedereen beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:55:
Zag dat nu ook alle unlocks te koop zijn voor een "zacht" prijsje. Helaas enkel per pack, niet per stuk.
Boh, 10 euro per class :P 30 euro voor alle 4 de classes

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mweh, toch jammer dat ze dit weer doen. Moet eigenlijk alleen tanker en dat 4-benige-vaag-werkende-paard nog naar level 10. Zit ik al dat werk te doen, iemand gooit er een tientje tegenaan en heeft hetzelfde :O

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Zijn dit die kits die je ook in BF4 kon kopen waarmee je gelijk acces kreeg tot wapens en voertuigen + voertuig uitrusting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik mag toch hopen dat weinig mensen daar in trappen.. je hebt redelijk snel alles vrij gespeeld. Ik heb een groot deel unlocked en 5000+ warbonds. Geen idee wat ik daar verder mee kan, dan de laatste wapens unlocken.

De nieuwe DLC wordt Verdun _O_
Zag er vooralsnog goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
Persoonlijk vind ik het jammer dat het uitmelken zo vroeg begint al.

Er zijn nog talloze dingen die naar mijn mening niet goed / soepel lopen die ze eerst moeten fixen.

Naar spelers toe vind ik dit ook niet helemaal netjes. Maar goed dat zijn de game bedrijven van nu. Micro paynents. Ik meende laatst ingame al ergens te zien staan dat battlepacks voor 1.99 te koop zijn of komen. En dat was de standaard battlepack.

Kans is 80%? Dat je betaald voor 30 scraps...
Pagina: 1 ... 48 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.