Dat hoeft niet he, zolang je nades naar binnen krijgt, kun je die crates dus ook kapot krijgen.EliHiel schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:01:
![]()
[...]
Niet echt vrees ik, in de bunkers zitten standaard ook wat supports die dan de cooldown van de medic gaan teniet doen.
De gun op een fighter plane gelukkig ook wat gebuffed. Alleen jammer dat ze die darts veranderd hebben en niet/minder goed werken tegen andere vliegtuigen. Was net zo leuk om daarmee bombers neer te halen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oh dus niet meer bomber bombarderen met darts 
Twee keer gedaan nog maar, maar vond het wel grappig eigenlijk
En een flinke buff voor het landschip, die zie je eigenlijk best weinig, en als ze er zijn, zijn ze er niet lang.
Hmm en de Henry generfd...
Twee keer gedaan nog maar, maar vond het wel grappig eigenlijk
En een flinke buff voor het landschip, die zie je eigenlijk best weinig, en als ze er zijn, zijn ze er niet lang.
Hmm en de Henry generfd...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Viel me opeens op dat de textures van de muren in de bunkers van erg lage resolutie lijken in de schemering? Wanneer er een lampje overheen schijnt lijkt het een stuk strakker. Meer mensen dit opgevallen?
[ Voor 3% gewijzigd door Deruxian op 12-12-2016 13:53 ]
Gameplay
• Monte Grappa, Suez, Ballroom Blitz & Argonne Forest - Made tweaks to certain areas of the map where attackers had a very difficult time capturing specific sectors
Ben benieuwd wat dan!
• Monte Grappa, Suez, Ballroom Blitz & Argonne Forest - Made tweaks to certain areas of the map where attackers had a very difficult time capturing specific sectors
Ben benieuwd wat dan!
Met AA raakte je toch geen vliegtuig op die afstand. Vermoed dat het meer bedoelt was om het bombarderen van semi-stationaire doelwitten op grote afstand tegen te gaan.flessuh schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:13:
Oh lekker, AA nog verder generft...
Geen enkele mention van de Behemoth bug in Operations? Heb al meerdere keren op Ballroom Blitz gehad dat de Behemoth letterlijk binnen 5 seconden dood is...
Komen de patch notes gelijktijdig met de nieuwe map?
Zoja, is dit dan vanaf morgen (premium users) of pas vanaf de 20ste?
Lees een paar posts boven je, daar staat een link naar de patch notes.DrWhite1 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:46:
Komen de patch notes gelijktijdig met de nieuwe map?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
beany schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:56:
[...]
Lees een paar posts boven je, daar staat een link naar de patch notes.
Dit zegt nog steeds niet of de patch update komt de 13de of de 20ste*Available December 13, 2016 for pre-order and Premium Pass customers. Giant’s Shadow will drop for all Battlefield 1 playerson December 20, 2016 as a free map pack.BATTLEFIELD 1 ON APPLICABLE PLATFORM (SOLD SEPARATELY) AND ALL GAME UPDATES, INTERNET CONNECTION, EA ACCOUNT, AND (FOR CONSOLE PLAYERS) AN XBOX LIVE GOLD OR PLAYSTATION PLUS ACCOUNT REQUIRED FOR GIANT’S SHADOW.Retail preorder customers will need to enter their code on the PlayStation®Store/Xbox Store/Origin Store to download the Giant’s Map content starting on December 13, 2016. Early access ends December 20, 2016.

Zonder iets te lezen.
Ik denk eigenlijk niet dat het mogelijk is om de patch uit te brengen voor slechts een groep gebruikers...
Dus dan zou de map gescheiden worden van de patch... Maar dat is ook weer raar, twee keer een update ipv 1x.
Dus... Patch & Map tegelijk, maar alleen de permo's kunnen de map in vanaf de 13e, rest vanaf 20?
Ik denk eigenlijk niet dat het mogelijk is om de patch uit te brengen voor slechts een groep gebruikers...
Dus dan zou de map gescheiden worden van de patch... Maar dat is ook weer raar, twee keer een update ipv 1x.
Dus... Patch & Map tegelijk, maar alleen de permo's kunnen de map in vanaf de 13e, rest vanaf 20?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat is wat ik ook in gedachte had, maar je weet maar nooit 
Morgen zullen we het wel zelf kunnen ondervinden.
Morgen zullen we het wel zelf kunnen ondervinden.
Iedereen haalt hem binnen morgen, echter je account bepaald of je hem enabled hebt gekregen, of dit pas volgende week gebeurt, lijkt me?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik begin me meer af te vragen of je een bomber nog uit de lucht kan krijgen voordat deze jou kapot bombardeert. Ik denk het bijna niet meer..Sissors schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:44:
[...]
Met AA raakte je toch geen vliegtuig op die afstand. Vermoed dat het meer bedoelt was om het bombarderen van semi-stationaire doelwitten op grote afstand tegen te gaan.
Na die slachtingen van Uffeltje ook maar weer eens de A7V afgestoft. 
Ik span bij het begin van de battle als eerste in een arteleriewagen....hij telt af en euhhh ,sta ik daar
met een pistool in mn hand en een ander rijdt er mee weg
met een pistool in mn hand en een ander rijdt er mee weg

Hele idee is denk ik om meer lucht gevechten te stimuleren tussen fighters en bombers. Met deze patch wordt de kracht om bombers te bestrijden meer bij de fighter planes gelegd ipv AAflessuh schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:39:
[...]
Ik begin me meer af te vragen of je een bomber nog uit de lucht kan krijgen voordat deze jou kapot bombardeert. Ik denk het bijna niet meer..
oeps, renderongelukje XD
I'm the nicest teammate... in the world!
Later nog een poging.
I'm the nicest teammate... in the world!
Later nog een poging.
[ Voor 45% gewijzigd door steveman op 12-12-2016 20:41 ]
Nou...de revivebug (dat je soms nog steeds niet kunt schieten na een revive zonder naar je secondary te scrollen) wordt dus niet gefixed. De quit bug (het scherm blijft hangen na quitten) wordt ook niet gefixed, de LMG's worden nog sterker (en ze zijn naar mijn idee al oververtegenwoordigd in de servers waar ik speel...meer dan de helft van de tijd word ik neergelegd met een MG15, vaak ook van onmogelijke afstand...leuk nóg sterker maken)....
De martini wordt meer een sniper rifle zoals de rest...
De shotguns worden onder handen genomen eindelijk.
ik weet het niet met die nieuwe patch....ik blijf BF4 nog steeds een gebalanceerdere game vinden qua gameplay. Bij een volgende battlefield is in ieder geval zeker dat ik ga wachten op de eerste paar patches.
De martini wordt meer een sniper rifle zoals de rest...
De shotguns worden onder handen genomen eindelijk.
ik weet het niet met die nieuwe patch....ik blijf BF4 nog steeds een gebalanceerdere game vinden qua gameplay. Bij een volgende battlefield is in ieder geval zeker dat ik ga wachten op de eerste paar patches.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zo dan!
6x accel. kent movie maker niet
Het geluid is er wel he, dat rinkelgeluidje (dog tags die vallen of zo?).HWSHHZ schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:44:
Jammer dat er bij de Hardcore modus nog steeds geen kill confirmed is, vind ik toch net iets fijner...
[ Voor 60% gewijzigd door steveman op 12-12-2016 23:16 ]
Pff wat is het toch met dit spel. Vorige week ging het zo lekker, echt telkens bovenaan (top 5) terecht komen, beetje winnen etc. Gewoon lekker spelen.
En sinds 3 dagen.. Aantal gespeelde potjes: 10+. Aantal gewonnen: 0. En met moeite een KDR boven 1. Een stuk meer walkovers, waarbij 1 team (het mijne dus) compleet wordt overlopen. Behemoths die binnen no time stuk zijn etc. Die dingen helpen echt niets meer. Het lijkt erop dat de meeste exploits/truukjes nu gevonden zijn? Om maar niet te spreken van de nade spam, dat is echt niet meer normaal zoveel als er rond vliegen.
Er speelt ook echt bijna niemand meer medic zo lijkt het? Kan het aantal revives op 1 hand tellen en er is er zelden een in de buurt.
Hopelijk brengt de patch wat meer balans.. /wishful thinking
En sinds 3 dagen.. Aantal gespeelde potjes: 10+. Aantal gewonnen: 0. En met moeite een KDR boven 1. Een stuk meer walkovers, waarbij 1 team (het mijne dus) compleet wordt overlopen. Behemoths die binnen no time stuk zijn etc. Die dingen helpen echt niets meer. Het lijkt erop dat de meeste exploits/truukjes nu gevonden zijn? Om maar niet te spreken van de nade spam, dat is echt niet meer normaal zoveel als er rond vliegen.
Er speelt ook echt bijna niemand meer medic zo lijkt het? Kan het aantal revives op 1 hand tellen en er is er zelden een in de buurt.
Ik ben het wel met je eens, de medic is nu kansloos meestal. Terwijl ik graag als medic speel, maar nu dus al een tijdje niet meer doe.RubenDJ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:41:
Pff wat is het toch met dit spel. Vorige week ging het zo lekker, echt telkens bovenaan (top 5) terecht komen, beetje winnen etc. Gewoon lekker spelen.
Ahh dat wist ik niet, misschien HC maar eens proberen dan!steveman schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:06:
Zo dan!
[video]
[...]
Het geluid is er wel he, dat rinkelgeluidje (dog tags die vallen of zo?).
Patch weegt 3.36 GB.
Sinds 9 uur te downloaden. Houd wel rekening met downtime. Dice heeft aangegeven dat vanaf 9 uur CET (hier dus) er 1 uur downtime is.
Sinds 9 uur te downloaden. Houd wel rekening met downtime. Dice heeft aangegeven dat vanaf 9 uur CET (hier dus) er 1 uur downtime is.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hier precies hetzelfde. Speelde aan het begin erg veel medic maar die class heeft m'n interesse een beetje verloren op de een of andere manier. Mondragon storm wel nog steeds het wapen waar ik de meeste kills mee heb maar vind dat wapen nu echt niet meer lekker schieten.micmulder schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:27:
[...]
Ik ben het wel met je eens, de medic is nu kansloos meestal. Terwijl ik graag als medic speel, maar nu dus al een tijdje niet meer doe.
Komt ook omdat ik laatst met de martini henry aan de gang ben gegaan. Maar die wordt nu dus generfd. Op wat voor manier eigenlijk?
Hier ook, in het begin enkel maar met medic gespeeld, zoals in de meeste BF games.micmulder schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:27:
[...]
Ik ben het wel met je eens, de medic is nu kansloos meestal. Terwijl ik graag als medic speel, maar nu dus al een tijdje niet meer doe.
Maar je voelt je vrij nutteloos op gebied van kills maken, je moet echt je punten halen uit ptfo en revives/heals.
Ik heal en revive echt wel graag, maar je moet eerst de omliggende vijanden kunnen afmaken alvorens je een teammate revived en dit is wel bijzonder lastig op het moment
https://forums.battlefiel...all-update-notes-11152016
patch notes,several cpu optimalizations staat er in,
[ Voor 54% gewijzigd door freaky35 op 13-12-2016 10:08 ]
Eh, zijn dit niet de patchnotes die al waren doorgevoerd?freaky35 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:57:
Patch moet live zijn,de eerste zijn deze aan het instaleren op het battlefield forum:
patch notes,several cpu optimalizations staat er in,als dat het geval is dan ben ik daar erg blij mee
Bijvoorbeeld;
Added two additional flags on the Suez map, giving it a total of 5 flags.
Titel van de post;
Battlefield 1 Fall Update Notes 11152016
[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 13-12-2016 10:25 . Reden: Extra info ]
oeps verkeerde,maar patch is zeker weten live
freaky35 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:25:
oeps verkeerde,maar patch is zeker weten live
Volgende informatie op het BF1 forum;
December 12, 2016 11:59PM edited 12:00AM
We are pleased to announce that the Battlefield 1 Giant’s Shadow release and Base Game Update will start rolling out tomorrow. You can expect a slew of improvements included in the Base Game Update with changes to a variety of weapons, vehicles, Spectator Mode, and much more.
The Base Game Update will be automatically deployed to your platform on Tuesday, December 13th across all platforms with the following downtimes:
Patch notes will be posted here once the Base Game Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.
Giant’s Shadow will be available for players who pre-ordered Battlefield 1 (and have the Harlem Hellfighter Pack) or our Premium members. It will release to all players on December 20th, 2016.
Thank you for your patience and see you on the battlefield!
Dit zijn de patchnotes van 15-11, staat ook in de linkfreaky35 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:57:
Patch moet live zijn,de eerste zijn deze aan het instaleren op het battlefield forum:
patch notes,several cpu optimalizations staat er in,als dat het geval is dan ben ik daar erg blij mee
Ik neem aan dat spectator mode gewoon uit staat op official en ranked servers?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hoe moeten wij nou weten wat jij aanneemtTsurany schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:29:
Ik neem aan dat spectator mode gewoon uit staat op official en ranked servers?
Ik ga er vanuit dat ze het gewoon standaard aanzetten, met de optie om het uit te zetten voor serveradmins.
Voor clan wars zou het niet erg handig zijn als het alleen maar aan kon staan natuurlijk, maar voor de rest boeit het niet genoeg denk ik.
Lol, 1 hele minuut downloaden voor die patch
[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 13-12-2016 10:43 ]
Ik zit liever niet op een public server te spelen waarbij de tegenstander een kennis ongelimiteerd kan laten spectaten en informatie kan laten doorgeven. Zeker in operations kan informatie erg cruciaal zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooi spotten voor de arty truckTsurany schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:43:
Ik zit liever niet op een public server te spelen waarbij de tegenstander een kennis ongelimiteerd kan laten spectaten en informatie kan laten doorgeven. Zeker in operations kan informatie erg cruciaal zijn.
Nou, de quit knop reageert nog niet heel erg snel... op een server met 1 andere speler ... ohohoh.
En nu weer aan 't werk!
En nu weer aan 't werk!
Sommige potjes gaat ie geen 30 seconden mee. En als je erin spawned wordt je er direct uit/afgeschoten. Enige meerwaarde is een crashende airship op de vijandelijke linie.RubenDJ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:41:
Behemoths die binnen no time stuk zijn etc. Die dingen helpen echt niets meer. Het lijkt erop dat de meeste exploits/truukjes nu gevonden zijn?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
update binnen maar kom niet verder dan loading game voor giant's shadow. Toen deluxe versie gekocht maar denk dat ik moet wachten tot de 20e.
Hier staat Giant's Shadow ook in de lijst, maar ik krijg een foutmelding over missende content bij het joinen.
Ik speel heel vaak als (mee en zeker een zeer aanvallende) medic die ook op momenten, dat het eigenlijk "net niet" kan, je komt redden...of tenminste een poging daartoe doet. Al is dat laatste nu soms wat minder snel want ik probeer iets voorzichtiger te zijn (blijft vaak bij het proberen, ik wil te graag).RubenDJ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:41:
Het is vaak wel heel irritant (als je voor het redden van mensen gaat) ze gewoon tocht wegdrukken als je er net wel of nog niet bent. Het is bijna een punt aan het worden om de "niet in je squad" mensen maar te laten liggen. Ze moeten me toch zien aankomen en ja soms als je ammo wil/moet hebben kan ik het nog begrijpen maar dat kunnen ze lang niet allemaal zijn. Andere ingame medics (niet de Tweakers/Discord spelers) mogen ook wel eens opletten... staan ze naast je doen ze niets denken ze zeker dat ze assault spelen.
Vanochtend was ik lekker bezig met een potje, lekker spannend want scores lagen echt dicht bij elkaar en opeens ging het spel laden en main screen voor m'n neus
Keek ik naar de tijd en tadaa, 9 uur stipt. Werd er dus gewoon vrolijk uitgegooid 
Vanavond de patch maar even testen dan.

Vanavond de patch maar even testen dan.
Have I ever told you the definition of insanity?
Terug naar de middeleeuwen met de support class, heb nu een kruisboog (met FRG en HE) er bij.
Net een potje operations gespeeld op monte grappa als aanvallende partij, we waren in 10 minuten al door de hele map heen. Nog steeds aardig unbalanced dus, het lijkt erop dat ze de capradius van de bunkers hebben vergroot.
Unbalanced de 'andere' kant op neem ik aan?wouterbreider schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:06:
Net een potje operations gespeeld op monte grappa als aanvallende partij, we waren in 10 minuten al door de hele map heen. Nog steeds aardig unbalanced dus, het lijkt erop dat ze de capradius van de bunkers hebben vergroot.
Voorheen was de bunker een onneembare vesting

Ik begrijp het ook niet geheel.. ik speel voornamelijk Kaiserslacht, maar het is OF helemaal geen sector overnemen of in no-time alle sectoren kwijt.. gisteren zelfs een bizar potje waarin de tegenstander won met 3 batallions over en 140+ tickets. Zeg tegen mijn vrouw: nog 1 potje.. en dan ben je na 20 minuten klaarRubenDJ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:41:
Hebben ze met de nieuwe patch ook autobalance toegevoegd aan de servers? In de patch notes kan ik hier niets over vinden.
Dat vind ik echt nog een gemis van BF1, nog steeds zie ik te vaak teams van 32 vs 22 etc en is de balance ver te zoeken.
Dat vind ik echt nog een gemis van BF1, nog steeds zie ik te vaak teams van 32 vs 22 etc en is de balance ver te zoeken.
Origin nu plat.. Aargh ik had het spel niet moeten afsluiten net na m'n laatste ronde 
Afgezien van dat de nieuwe map al wel even gespeeld, zag er mooi uit en speelde lekker! Voor de rest ook al wat andere fixes tegengekomen / uitgeprobeerd. Ik ben best tevreden met deze patch so far
Afgezien van dat de nieuwe map al wel even gespeeld, zag er mooi uit en speelde lekker! Voor de rest ook al wat andere fixes tegengekomen / uitgeprobeerd. Ik ben best tevreden met deze patch so far
[ Voor 53% gewijzigd door The.Sticky op 13-12-2016 13:38 ]
Iemand die nieuwe gamemode al gespeeld. Waarin alle classes een rilfle hebben oid?
Wat zijn dit nou voor een reacties lol. Waar ben je precies niet blij mee?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:35:
Krijg alleen maar dezelfde nieuwe map, speelt nogal nieuw, en ben er niet blij mee
Voor zover ik weet is het geen gamemode, maar een setting die mensen in hun (gehuurde) servers aan kunnen zetten.ghighoegha schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:42:
Iemand die nieuwe gamemode al gespeeld. Waarin alle classes een rilfle hebben oid?
Ja, nu is hij vrij makkelijk te cappen, ligt natuurlijk wel een beetje aan het team wat je hebt.Zephyer schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:19:
[...]
Unbalanced de 'andere' kant op neem ik aan?
Voorheen was de bunker een onneembare vesting
Ik heb vorige week BF1 gekocht met de hoop dat het een beetje zou lopen op mijn systeem. Helaas is dat niet het geval. Bestaat er iets zoals het spel weer 'inleveren' binnen x aantal uur (heb net 15min gespeeld) en je geld terug krijgen? Ik weet dat dit het geval is voor een aantal games.
Origin download neem ik aan?timskiej schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:43:
Ik heb vorige week BF1 gekocht met de hoop dat het een beetje zou lopen op mijn systeem. Helaas is dat niet het geval. Bestaat er iets zoals het spel weer 'inleveren' binnen x aantal uur (heb net 15min gespeeld) en je geld terug krijgen? Ik weet dat dit het geval is voor een aantal games.
https://help.ea.com/en-us...eturns-and-cancellations/
Zero.
ah dan had ik het goed ingediend.Pelox schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:47:
[...]
Origin download neem ik aan?
https://help.ea.com/en-us...eturns-and-cancellations/
Er zijn namelijk al een aantal dagen voorbij zonder reactie. Ik dacht wellicht is er nog een andere manier.
Kruisboog met HE doet maar +- 11dmg met directe hit.. Wat doet een anti-tank granaat?
Tussen de 2 en 30? Dit is de AT... excuus.Nadser schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:39:
Kruisboog met HE doet maar +- 11dmg met directe hit.. Wat doet een anti-tank granaat?
Tussen de 20-30?
[ Voor 10% gewijzigd door Zephyer op 13-12-2016 15:44 ]
Volgens mij voldoe je niet meer aan criteria punt 1;timskiej schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:43:
Send us refund requests within the following timeframes |
1. Within 24 hours after you first launch the game |
2. Within 7 days from your date of purchase |
3. Within 7 days from the game’s release date if you pre-ordered |
[ Voor 11% gewijzigd door Dhrax op 13-12-2016 16:18 ]
Ben nu toch benieuwd wat je systeem is?timskiej schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:43:
Er zijn toch minimale eisen die Dice opgeeft die je een aardig idee zou moeten geven voordat je het spel zou kopen. Als mijn systeem meer richting die minimale eisen zou zijn dan zou ik het spel niet kopen aangezien er een kans is dat het niet lekker genoeg loopt om goed (genoeg) op te gamen.
Check ook even hierrr -> [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic als je problemen hebt met draaien van BF1
Ik heb destijds die Early Enlister versie genomen. Werkt die nieuwe map dan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alleen voor diegene met een season pass.Rivanov schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:23:
Ik snap dat ze wat aanpassingen gedaan hebben aan de shotguns, maar dat het meteen het tegenovergestelde zou worden van wat het eerst was had ik niet verwacht... zelfs op 3 meter afstand knal je amper 15 a 20 damage
Lol, ze zijn van fantoom-deaths naar het aftrekken van een kill gegaan 
Het is best wel een chaos in dat zeppelinwrak op die nieuwe map zeg. Wel mooi altijd prijs bombarderen, dat dan weer wel
Het is best wel een chaos in dat zeppelinwrak op die nieuwe map zeg. Wel mooi altijd prijs bombarderen, dat dan weer wel
[ Voor 46% gewijzigd door steveman op 13-12-2016 19:06 ]
Ja. Heb dezelfde versie en de map zo net 2 potjes gespeeld. Beetje te veel vehicles die kunnen spawnen op die map naar mijn mening.Rivanov schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:23:
Nope. Bij mij werkt hij ook. Heb geen Premium Pass maar had wel de Deluxe versie als pre-order.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben ook niet zo kapot van de nieuwe map, ik vind deze map echt een vliegtuigen/voertuigen map.
Voor infanterie is het teveel open en te weinig cover, vind de map niet echt lekker gebalanceerd tussen infanterie en vliegtuigen/voertuigen.
Voor infanterie is het teveel open en te weinig cover, vind de map niet echt lekker gebalanceerd tussen infanterie en vliegtuigen/voertuigen.
Net 1 potje deels kunnen doen... en dat verknald mijn indruk van de patch meteen. Nooit eerder gehad en nu crasht hij natuurlijk met een dx error..
Hebben ze overigens behalve de range van de AA ook de projectiel snelheid aangepast? Het was voor een fighter namelijk heel gemakkelijk om mijn schoten te ontwijken, terwijl ik wel zat te voorspellen waar hij heen ging zoals normaal.
Bomber is inderdaad niet meer te killen als hij recht op je af komt en je elk schot raakt was mijn indruk. Dus flinke buff voor de vliegtuigen.
LMG damage kwam wel over als hoger.. misschien iets te hoog (lmg15 low weight), en dat zeg ik terwijl ik graag met lmg speel...
Misschien dat die indrukken nog veranderen als het spel me een normaal potje laat spelen maar ik zie het somber in
Hebben ze overigens behalve de range van de AA ook de projectiel snelheid aangepast? Het was voor een fighter namelijk heel gemakkelijk om mijn schoten te ontwijken, terwijl ik wel zat te voorspellen waar hij heen ging zoals normaal.
Bomber is inderdaad niet meer te killen als hij recht op je af komt en je elk schot raakt was mijn indruk. Dus flinke buff voor de vliegtuigen.
LMG damage kwam wel over als hoger.. misschien iets te hoog (lmg15 low weight), en dat zeg ik terwijl ik graag met lmg speel...
Misschien dat die indrukken nog veranderen als het spel me een normaal potje laat spelen maar ik zie het somber in
[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 13-12-2016 20:42 ]
Had het zelfde gevoel vanmiddag, alleen bij de zeppelin heb je enig cover, als je naar die andere vlaggen wiltwth schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:20:
Ik ben ook niet zo kapot van de nieuwe map, ik vind deze map echt een vliegtuigen/voertuigen map.
moet je door open terrein en 3 x raden waar je dan prooi voor bent.
Merk nog niet veel van de AA nerf, haalde meteen een fighter neer
hoe ervaren jullie de performance post patch vs pre patch? Ik heb precies een tiental minder fps
Ik voel me eigenlijk weer een beetje beetgenomen door DICE.
Deze map is bijna 1 op 1 overgezet vanaf de singleplayer. Net zoals een groot deel van de maps die sinds release er in zitten. De map is 'gratis' maar naar mijn idee wordt dit enkel voor een hoop good-will gedaan. Kijk ons weer eens wat gratis weg geven. En dit terwijl de map voor de singleplayer al voor 70% klaar was...
Desalniettemin heb ik er vandaag wel een redelijk leuk potje op gehad, al is de infanterie cover maar weinig aanwezig.
Deze map is bijna 1 op 1 overgezet vanaf de singleplayer. Net zoals een groot deel van de maps die sinds release er in zitten. De map is 'gratis' maar naar mijn idee wordt dit enkel voor een hoop good-will gedaan. Kijk ons weer eens wat gratis weg geven. En dit terwijl de map voor de singleplayer al voor 70% klaar was...
Desalniettemin heb ik er vandaag wel een redelijk leuk potje op gehad, al is de infanterie cover maar weinig aanwezig.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Waarom zouden ze die bestaande content niet mogen gebruiken?Mu.siQ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 01:05:
Ik voel me eigenlijk weer een beetje beetgenomen door DICE.
Monte Grappa is ook een SP map, en voorgaande BF games hadden ook allerlei maps uit de SP.
Lekkere patch, alleen zag ik geen reden om na de vorige buff de LMGs nu weer te buffen. Vond de balance wel okay met uitzondering van de Model 10A Hunter en Factory. Overigens is de medic nog steeds de beste allround class denk ik.
Ik heb de Deluxe versie gekocht (vraag me niet waarom, het was een beetje verwarrend aangezien ik nu pas van een season (premium?) pass hoor..) Kan de nieuwe map wel spelen maar wat is nu dan het verschil met een season en/of premium pass?
Ik heb de Deluxe versie gekocht (vraag me niet waarom, het was een beetje verwarrend aangezien ik nu pas van een season (premium?) pass hoor..) Kan de nieuwe map wel spelen maar wat is nu dan het verschil met een season en/of premium pass?
Met de premium pass heb je toegang tot alle toekomstige DLC.
Qua shotgun model 10 vind ik 't nog hetzelfde, maar ik gebruik em ook nooit voor longmedium range. Eigenlijk alleen in close combat, dus voor mij voelt ie hetzelfde. Waar ik wel echt groot verschil merk is de martini henry. Voorheen 1 schot, 1 kill, nu nooit meer 1 shot 1 kill. Alleen heeft de martini nog steeds gewoon 1 kogel en niet 5 zoals in de changelog gezegd werd... Is de Patch überhaupt binnen of was het alleen een nieuwe map? In dat geval had ik gister dan gewoon een slechte dag met de martini
Het quitten.... Nu krijg je in beeld te zien "quitting" met een cancel button... Als je niks doet blijft ie hangen. Dus cancel en dan opnieuw quitten, minstens 3 sec wachten en als je dan geen tingeltje hoort dan moet je weer op cancel drukken en dit proces blijven herhalen totdat je een tingeltje hoort en dán pas quit het spel pas echt.
Het quitten.... Nu krijg je in beeld te zien "quitting" met een cancel button... Als je niks doet blijft ie hangen. Dus cancel en dan opnieuw quitten, minstens 3 sec wachten en als je dan geen tingeltje hoort dan moet je weer op cancel drukken en dit proces blijven herhalen totdat je een tingeltje hoort en dán pas quit het spel pas echt.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ging volgens mij over de resupply van martini henry. Ipv dat die elke keer 1 kogel opteld dat je er nu ''per resupply'' 5 krijgt.Deathchant schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:52:
Waar ik wel echt groot verschil merk is de martini henry. Voorheen 1 schot, 1 kill, nu nooit meer 1 shot 1 kill. Alleen heeft de martini nog steeds gewoon 1 kogel en niet 5 zoals in de changelog gezegd werd... Is de Patch überhaupt binnen of was het alleen een nieuwe map? In dat geval had ik gister dan gewoon een slechte dag met de martini
Kan je je voorstellen martini met 5 kogels. Nou dan ben ik 100% over. Gebruik dat ding nu bijna alleen nog maar. Heerlijk wapen voor zowel long als close range. Beetje snelle pistol erbij en gogo objectives rushen! Prachtwapen!
[ Voor 16% gewijzigd door FlyLight3r op 14-12-2016 09:03 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Gister ook weer gespeeld na de patch.
Nieuwe map ging prima, maar dat is omdat ik de TankGewehr had. Lieve tweakers die je dan blijven resupplyen en dan infantries,tanks en vliegtuigen neer schieten.
Voor de rest nog weinig gemerkt, ben benieuwd hoe nu de Martini is.. daar moet ik nog 1 rank voor.
Nieuwe map ging prima, maar dat is omdat ik de TankGewehr had. Lieve tweakers die je dan blijven resupplyen en dan infantries,tanks en vliegtuigen neer schieten.
Voor de rest nog weinig gemerkt, ben benieuwd hoe nu de Martini is.. daar moet ik nog 1 rank voor.
Ik zei ook niet dat ze die niet mochten gebruiken. Er wordt alleen gedaan alsof ze super deluxe tof gaaf awesome zijn door deze map gratis aan te bieden terwijl die net zoals de rest van de mappen uit de sp komt. Naar mijn idee had die er dus bij release ook wel in kunnen zitten.unfor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 01:26:
[...]
Waarom zouden ze die bestaande content niet mogen gebruiken?
Monte Grappa is ook een SP map, en voorgaande BF games hadden ook allerlei maps uit de SP.
Maar goed, het is en blijft gratis en iets met een een bek, kijken en een gegeven paard.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Martini is momenteel onbruikbaar, filmpje gezien waar iemand 20x raakt 1x een one shot kill.
Gisteravond nog even geprobeerd... alleen als het doelwit al gewond was had ik aan 1 schot genoeg.unfor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:40:
Martini is momenteel onbruikbaar, filmpje gezien waar iemand 20x raakt 1x een one shot kill.
Dus... MH schieten, en gelijk naar pistool switchen dan maar...
Gisteren trouwens echt een fijne squadmate getroffen, ging telkens m'n tank repareren en capabel boordschutter spelen in de attack plane, leve Onra84!
[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 14-12-2016 10:03 ]
Dan ben je beter af met elk ander rifle.[b]steveman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:01
Dus... MH schieten, en gelijk naar pistool switchen dan maar...
Gewehr 95 is veeeel beter nu.
Oh wacht, dat zeg je ook
[ Voor 19% gewijzigd door steveman op 14-12-2016 10:06 ]
Headshot blijft one shot en idd 1 bullet in chamber is aardig wennen en best klote soms. Maar boy that satisfaction als je zon lekkere body shot land en dat dat mannetje achterover vliegt.. en dat geluid .. oh boy. Ik hou van dat ding. Dan maar geen gewehr (wat ook mooi ding is) Dat geluid van de martini is beste van alle wapens!
Had gisteren vaak genoeg geen headshots en alsnog 1 shot kills. Kan zijn dat die net gewond was maar ook wel damage 100 gehad zonder headshots.
Laatst btw in Foa Fortress liep enemy langs muur naar dat fort. Ging in hoekje zitten. Ik op die vent hunten en richt en schiet. 1 shot.. 2 kills (bad player spawn
). Confirmed. Het kan dus wel in bf1!
Had gisteren vaak genoeg geen headshots en alsnog 1 shot kills. Kan zijn dat die net gewond was maar ook wel damage 100 gehad zonder headshots.
Laatst btw in Foa Fortress liep enemy langs muur naar dat fort. Ging in hoekje zitten. Ik op die vent hunten en richt en schiet. 1 shot.. 2 kills (bad player spawn
[ Voor 35% gewijzigd door FlyLight3r op 14-12-2016 10:17 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik moet zeggen dat ik tot op heden geen direct x crashes meer krijg sinds de driver update en de game update
Nu kan ik misschien eindelijk mee gaan doen met een groepje tweakers zonder het risico dat ik er zomaar uit knal
vanavond nog even verder testen op andere maps.
A-10 is trouwens nog steeds ontzettend veel gebruikt dus de dmg vermindering is bijna niet te merken.

Nu kan ik misschien eindelijk mee gaan doen met een groepje tweakers zonder het risico dat ik er zomaar uit knal
A-10 is trouwens nog steeds ontzettend veel gebruikt dus de dmg vermindering is bijna niet te merken.
Have I ever told you the definition of insanity?
Ik zie hier maar 14 servers bij multiplayer, alle filters heb ik al gereset.
Heb dit sinds de update, meer mensen die hier last van hebben ?
Heb dit sinds de update, meer mensen die hier last van hebben ?
Sinds de patch last van 100% CPU usage, waardoor de framerate inkakt (i5-4670K @ 4,4GHz).Sjoepap schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:04:
hoe ervaren jullie de performance post patch vs pre patch? Ik heb precies een tiental minder fps
Voor mijn gevoel speelt het spel een stuk soepeler nu (GTX 970). Nieuwe map is aardig, maar wel erg sniper gevoelig. Dat is wel zonde, maar zal vast nog aangepast worden. FPS meter blijft nu ook altijd in beeld staan trouwens, erg fijn
. Verder vind ik het vooral prettig dat je nu kan sprinten vanuit prone positie. Ook de cool down van de medic syringe is prettig.
Ohja, en die mist is echt irritant op giant's shadow... blijft ook zo verdomde lang
Weet iemand toevallig of je ergens een instelling kan doen zodat je minder terugslag hebt na een shot?
IK speel meestal als medic de selbstlader m1916 marksman maar ik heb veel meer terugslag na een schot dan wat ik op youtube aan filmpjes zie. Ik heb de laagste optical (2.00) valt er nog wat anders in te stellen? Of is het gewoon patch geweest die er voor zorgt dat je meer terugslag hebt?
IK speel meestal als medic de selbstlader m1916 marksman maar ik heb veel meer terugslag na een schot dan wat ik op youtube aan filmpjes zie. Ik heb de laagste optical (2.00) valt er nog wat anders in te stellen? Of is het gewoon patch geweest die er voor zorgt dat je meer terugslag hebt?
Ja, rustiger schieten.freak-me-baby schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:04:
Weet iemand toevallig of je ergens een instelling kan doen zodat je minder terugslag hebt na een shot?
De Selbstlader moet je niet op maximum rate of fire schieten als je accuraat wilt zijn.
Daarom is dat ook niet het ideale wapen voor close range.
zonder die mist zou t denk ik onmogelijk zijn de actie van C en D weg te krijgen, dan wel uit de benarde positie te komen wnnr je tegenstander zowel C als D heeft.steveman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:03:
Ohja, en die mist is echt irritant op giant's shadow... blijft ook zo verdomde lang
Haha...true.. maar ik bedoelde ook eigenlijk als ik die filmpjes op youtube zie, dan schieten ze met een behoorlijke fire rate zonder veel terugslag.unfor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:32:
[...]
Ja, rustiger schieten.
De Selbstlader moet je niet op maximum rate of fire schieten als je accuraat wilt zijn.
Daarom is dat ook niet het ideale wapen voor close range.
Een willekeurig filmpje YouTube: Battlefield 1 Gun Review: Selbstlader M1916 Marksman Best Medic Weapon?
als ik in dat tempo schiet dan heb ik echt veel meer terugslag. Vandaar dat ik d8 dat er misschien nog iets iun te stellen valt :-)
Nee, is niks aan in te stellen.freak-me-baby schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:17:
[...]
Haha...true.. maar ik bedoelde ook eigenlijk als ik die filmpjes op youtube zie, dan schieten ze met een behoorlijke fire rate zonder veel terugslag.
Een willekeurig filmpje YouTube: Battlefield 1 Gun Review: Selbstlader M1916 Marksman Best Medic Weapon?
als ik in dat tempo schiet dan heb ik echt veel meer terugslag. Vandaar dat ik d8 dat er misschien nog iets iun te stellen valt :-)
Natuurlijk is het wel zo dat je recoil meer merkt naar mate je zoom hoger word, maar dat is logisch.
Daarnaast zijn andere shotguns ook een stuk beter geworden. Met name de semi automatische shotgun is echt heerlijk, je bent niet meer afhankelijk van je eerste schot en kan in een veel hoger tempo schade aanrichten. Alleen de hitreg van shotguns blijft een vreemd verhaal, soms zou je verwachten dat je raakt maar registreert niks.Meridius schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:39:
Ik moet zeggen dat ik tot op heden geen direct x crashes meer krijg sinds de driver update en de game update![]()
Nu kan ik misschien eindelijk mee gaan doen met een groepje tweakers zonder het risico dat ik er zomaar uit knalvanavond nog even verder testen op andere maps.
Toch maar eens mijn ping kunstmatig verhogen.
Ik vermoed dat het komt omdat diegene in het filmpje dit corrigeert door de muis in tegengestelde richting te bewegen. Zo kun je de recoil enigszins opvangen.freak-me-baby schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:17:
[...]
Haha...true.. maar ik bedoelde ook eigenlijk als ik die filmpjes op youtube zie, dan schieten ze met een behoorlijke fire rate zonder veel terugslag.
Edit: terechte opmerking hieronder dat het een console gameplay filmpje is.
Hoe dan ook blijft de enige optie dit zoveel mogelijk te corrigeren op de pc. Er is inderdaad niets aan in te stellen.
[ Voor 11% gewijzigd door Racierox op 14-12-2016 13:47 ]
Hoe kan je dat voor elkaar krijgen?Tsurany schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:46:
[...]
Toch maar eens mijn ping kunstmatig verhogen.
Nou dat is niet geheel willekeurig. Dit is op de console met de pre-patch autoaim waar je echt je best moet doen om niet die crosshair 24/7 op je target te houden.freak-me-baby schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:17:
[...]
Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.