Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:28:
[...]

Serieus? AA vind je OP bij operations? In vrijwel geen enkele game kan je fatsoenlijk achter de stationary AA plaatsnemen omdat je binnen seconden afgeschoten wordt door een sniper, die dingen staan compleet onbeschut. Daarnaast is het bereik zo enorm beperkt dat je makkelijk buiten het bereik kan vliegen zodra je weet waar ze staat.
Dit, plus het feit dat veel randoms als een kip zonder kop gaan rond rennen zodra er een sigaar aan komt vliegen |:(

Recap van gisteravond, je merkt het dat je niet in een full squad van tweakers zit... teamplay is er niet/minder waardoor je minder punt capped, minder vaak succesvol uit een gevecht stapte en (logische wijze) veul minder tactisch kan spelen. Gelukkig kon ik na 2 a 3 potjes een leeg plekje opvullen in de tweakers squad en konden we lekker knus in tanks (en motor met zijspan :+ ) rondscheuren door de mappen :7

[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 09-12-2016 08:48 . Reden: Typo ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brnjo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:02:
Voor de liefhebbers 30% korting bij Origin , zojuist Premium voor BF1 gekocht voor 34.99€
Ook even gekocht, thnx voor de tip!
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:48:
[...]

Dit, plus het feit dat veel randoms als een kip zonder kop gaan rond rennen zodra er een sigaar aan komt vliegen |:(
Het zou erg fijn zijn als mensen überhaupt met LMG's of andere wapens op z'n vliegtuig zouden schieten. Doe je dat alleen dan krijg je max 30-35 damage op een vliegtuig, vliegt hij weg en repaired hij. Zou iedereen dat doen is hij zo stuk.

Of natuurlijk Uffeitje er op af sturen, kan hij hem even met z'n tank aanpakken :9

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Heeft iemand nog last van freezes of een DirectX error?

Helaas heb ik nog een GTX770 en daar zijn veel problemen mee. Gisteren ging het eerste potje goed maar het 2e (op fortress) kreeg ik wederom een directx error :(

Hopen dat de kerstman leuke dingen mee brengt.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik zit ook met mijn videokaart in die reeks, nergens problemen mee?
Even kijken welke drivers je gebruikt?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:57:
Ik zit ook met mijn videokaart in die reeks, nergens problemen mee?
Even kijken welke drivers je gebruikt?
De meest recente, ik update eigenlijk altijd zo snel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Meridius schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:59:
[...]

De meest recente, ik update eigenlijk altijd zo snel mogelijk.
Dan zou ik even kijken (en posten) in het BF1 problemen topic;
[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:52:
[...]

[...]

Het zou erg fijn zijn als mensen überhaupt met LMG's of andere wapens op z'n vliegtuig zouden schieten. Doe je dat alleen dan krijg je max 30-35 damage op een vliegtuig, vliegt hij weg en repaired hij. Zou iedereen dat doen is hij zo stuk.

Of natuurlijk Uffeitje er op af sturen, kan hij hem even met z'n tank aanpakken :9
Ik snap uberhaubt niet hoe hem dat lukt :P
Daarbij vind ik het knap dat mensen (zoals gister met Nemesis) zo lang (en succesvol) in tanks kunnen rondrijden (en nee, niet bang ver achter je eigen linies blijven staan) en cappen etc. _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Zephyer op 09-12-2016 09:06 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:04:
[...]

Dan zou ik even kijken (en posten) in het BF1 problemen topic;
[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Ga ik doen, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:04:
[...]

Ik snap uberhaubt niet hoe hem dat lukt :P
Daarbij vind ik het knap dat mensen (zoals gister met Nemesis) zo lang (en succesvol) in tanks kunnen rondrijden (en nee, niet bang ver achter je eigen linies blijven staan) en cappen etc. _/-\o_
Draait ook wel veel om geluk hoor, anti tank mijnen / granaten doen bij hem net zoveel damage als wanneer jij in de tank zit.
Soms heb je gewoon het geluk dat de tegenstanders niks willen/kunnen doen tegen een tank en die laten ze dan lekker rijden. Maar goed je kan ook de pech hebben dat de tegenstanders jouw tank zo snel mogelijk plat willen hebben en dan kan het snel gedaan zijn.

Kills maken met een tank is in ieder geval zeer makkelijk, mits de tegenstanders je lekker laten gaan of eens per zoveel minuten een granaatje gooien :P

Ditzelfde heb ik ook met de bomber, ene potje kan je gewoon de volledige tijd uitzitten in je bomber, andere keer ben je binnen 5 sec uit de lucht geschoten.

Nee zelf zie ik het als 90% geluk en niet als knap :P Uiteraard moet je met die giga kanon wel raak kunnen schieten, maar goed dat kan vrijwel iedereen wel die ooit een shooter gedaan heeft :D

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 09-12-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het draait zeker niet om geluk, granaten zijn namelijk prima te ontwijken door situaties uit te kiezen waarbij vijanden niet de kans krijgen om granaten te gebruiken. Iets meer afstand houden en zorgen dat je infantry om je heen hebt.
Daarnaast is het gewoon veel spelen zodat je exact weet wat de travel time en de drop van de shell is. Dan is vliegtuigen uit de lucht schieten een stuk makkelijker. Beetje hetzelfde als met de sniper, dat is ook veel ervaring hebben. En dan zijn snipers nog steeds niet nuttig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:24:
[...] En dan zijn snipers nog steeds niet nuttig.
Als ik aan het roamen ben dan speel ik vaak de sniper klasse. Geen idee of mensen me dan 'nuttig' vinden, maar op mappen met grotere vlaktes pin-point ik best snel de bewegingen van de vijand en spot ik deze met Q. Om vervolgens targets af te gaan schieten.

Ik ben van mening dat je op deze manier als scout zeer zeker van nut bent, ik vind het juist weer storend dat ik voor het spotten zo'n lage reward krijg :F Om dan vervolgens mensen te horen klagen dat scouts te weinig spotten, welnu... daar is een van de redenen.

In stedelijke mappen is een scout op zich ook wel 'handig' als hij de flare gun gebruikt om te spotten. Gisteravond deden veel scouts dat juist waardoor we heel handig daarmee om konden gaan als 'overige klassen'.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
[...]

Als ik aan het roamen ben dan speel ik vaak de sniper klasse. Geen idee of mensen me dan 'nuttig' vinden, maar op mappen met grotere vlaktes pin-point ik best snel de bewegingen van de vijand en spot ik deze met Q. Om vervolgens targets af te gaan schieten.

Ik ben van mening dat je op deze manier als scout zeer zeker van nut bent, ik vind het juist weer storend dat ik voor het spotten zo'n lage reward krijg :F Om dan vervolgens mensen te horen klagen dat scouts te weinig spotten, welnu... daar is een van de redenen.
En hoeveel kills maak je dan per ronde? En hoe vaak ga je dood in die rondes? En hoeveel vijanden spot je die anders niet door anderen gespot zouden worden? En schiet je vijanden af die ook liggen te snipen of vijanden die vlaggen aan het cappen zijn? Je moet aardig je best doen om te compenseren voor het niet cappen van vlaggen of het actief verdedigen van objectives.

Klinkt misschien lullig maar heel veel snipers denken dat ze echt nuttig bezig zijn maar als je dan ziet wat ze in de praktijk aan kills halen en wat het effect daarvan is dan is de nuttigheid op z'n minst te betwijfelen.
In stedelijke mappen is een scout op zich ook wel 'handig' als hij de flare gun gebruikt om te spotten. Gisteravond deden veel scouts dat juist waardoor we heel handig daarmee om konden gaan als 'overige klassen'.
De flare gun is aardig, maar de meeste snipers zitten te ver van vijanden vandaan om die spotflares op de juiste plek te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Ik speel regelmatig met support of medic, alleen de laatste tijd ook aardig met de scout. Ik ga 80% van de tijd mee met mijn squad, om objectives te veroveren of om te counter snipen. De flare is ook erg handig, je schiet hem gewoon voor een duur en je weet precise wat er komt :+

Het enigste wat ik wel jammer vind is dat je als medic wel aardig kansloos ben tegen de rest met je Mondragon. Maar toch blijf ik het een heerlijk wapen vinden :P

Hoop toch dat er snel een kick system komt oid om die zeer irritante tank campers te elimineren. Deze vern*uken de game regelmatig

[ Voor 24% gewijzigd door da_PSI op 09-12-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
:P
Nee, cappen doe je niet veel maar je helpt er wel (als het goed is) aan mee, althans dat gevoel heb ik.
Als ik zie dat een groep friendlies richting A beweegt om te cappen, dan zal ik (als een overwatch) vermoed ik veel eerder de vijand spotten dan die groep. Men anticipeert daarop, althans.. dat doe ik als het andersom is.

Kills hangt van een hoop dingen af, Grappa kan ik redelijk in de subtop komen. Met kills hangt het er vanaf of een groep tweakers nijdig wordt en gaat jagen op me :Y) . Ik camp nl. niet ;)
En schiet je vijanden af die ook liggen te snipen of vijanden die vlaggen aan het cappen zijn?
Ofc., zou het vreemd vinden als ik dit niet zou doen. Zelfs als ik die eerder genoemde groep naar A zie rennen en ik heb gespot, dat ik probeer mensen af te knallen of in ieder geval onder vuur te nemen dat ze 1. weg moeten duiken of 2. door enkele kogels van de groep alsnog ten aarde storten.
Je moet aardig je best doen om te compenseren voor het niet cappen van vlaggen of het actief verdedigen van objectives.
Klopt, en daarom zou het spotten opgenomen moeten worden (met een bepaalde waarde) in de ticks ... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:52:
[...]

[...]

K-bullets zijn erg effectief. Het is best makkelijk om bij een bomber een engine te disablen, zeker als ze laag overvliegen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
-tom-562 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:54:
[...]

K-bullets zijn erg effectief. Het is best makkelijk om bij een bomber een engine te disablen, zeker als ze laag overvliegen.
Gister met een anti-tank kit op een sigaar staan schieten... schoot de ene na de andere speler uit dit hokjes die eronder hangen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:50:
:P
Nee, cappen doe je niet veel maar je helpt er wel (als het goed is) aan mee, althans dat gevoel heb ik.
Als ik zie dat een groep friendlies richting A beweegt om te cappen, dan zal ik (als een overwatch) vermoed ik veel eerder de vijand spotten dan die groep. Men anticipeert daarop, althans.. dat doe ik als het andersom is.
En dat is mijn inziens echt een illusie, als sniper ben je echt niet van zoveel toegevoegde waarde. Het is leuk om spots te maken maar het is nog veel nuttiger om tussen je teammates in te staan om vlaggen te capturen en vijanden op de vlaggen zelf af te schieten.

Hoe vaak kijk je wel niet naar de heuvels en zie je al die lichtjes op gloeien terwijl je in je eentje een punt zit te pakken omdat de rest het niet doet?
Kills hangt van een hoop dingen af, Grappa kan ik redelijk in de subtop komen. Met kills hangt het er vanaf of een groep tweakers nijdig wordt en gaat jagen op me :Y) . Ik camp nl. niet ;)

Ofc., zou het vreemd vinden als ik dit niet zou doen. Zelfs als ik die eerder genoemde groep naar A zie rennen en ik heb gespot, dat ik probeer mensen af te knallen of in ieder geval onder vuur te nemen dat ze 1. weg moeten duiken of 2. door enkele kogels van de groep alsnog ten aarde storten.
Als een goede sniper is een van de weinige dingen die je kan doen kills maken. Dus mijn inziens zou je dan op 40+ kills per ronde moeten staan met maximaal de helft aan deaths om nuttig te zijn. Immers je pakt geen vlaggen dus de enige methode om tickets van de vijand weg te krijgen is het maken van kills.
Klopt, en daarom zou het spotten opgenomen moeten worden (met een bepaalde waarde) in de ticks ... :P
Dat is onzin. Als je spots nuttig zijn zie je dat terug in de tickets omdat andere spelers makkelijker kills maken. Spotten zelf is enkel nuttig als iemand daarna in staat is die persoon neer te schieten.

Klinkt misschien erg lullig maar ik kan me er zo aan ergeren wanneer ik met een squad probeer die vlaggen te capturen of in operations probeer een punt keihard aan te vallen terwijl ik allemaal snipers achter me zie die allemaal denken overwatch te hebben maar vervolgens geen enkele vijand afschieten omdat de vijand slim genoeg is ook dekking te zoeken.
-tom-562 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:54:
[...]

Er zijn wel meer zaken effectief genoeg, valt me alleen tegen dat bijna niemand het gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Ligt denk ik helemaal op de manier waarop je sniper speelt.
Gister met jullie mee gespeeld als Sniper. Maar dan neem ik de Carbine variant. Hierdoor kan ik lekker mee lopen en vlaggen cappen en verdedigen.

Stond toch weer 30-7, dus lijkt me prima score om mee te helpen in conquest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doxiz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:11:
Ligt denk ik helemaal op de manier waarop je sniper speelt.
Gister met jullie mee gespeeld als Sniper. Maar dan neem ik de Carbine variant. Hierdoor kan ik lekker mee lopen en vlaggen cappen en verdedigen.

Stond toch weer 30-7, dus lijkt me prima score om mee te helpen in conquest ;).
Met een carbine val je voor mij niet onder de snipers. Ik heb het expres over snipers, niet over de scout class. Je kan de class prima aanvallend gebruiken, mits je de skills hebt. Kennelijk heb jij die wel, dat is helemaal prima d:)b
Ik heb het echt over de snipers die met een scope er op ver van de objectives af blijven en die je nooit op een objective zelf zien staan. De snipers die op de grote open mappen in de heuvels liggen en van enorme afstand wat schoten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:19:
De snipers die op de grote open mappen in de heuvels liggen en van enorme afstand wat schoten lossen.
En geen fuck raken, tenzij ze mij in het vizier hebben :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:06:
[...]

En dat is mijn inziens echt een illusie, als sniper ben je echt niet van zoveel toegevoegde waarde. Het is leuk om spots te maken maar het is nog veel nuttiger om tussen je teammates in te staan om vlaggen te capturen en vijanden op de vlaggen zelf af te schieten.

Hoe vaak kijk je wel niet naar de heuvels en zie je al die lichtjes op gloeien terwijl je in je eentje een punt zit te pakken omdat de rest het niet doet?

[...]

Als een goede sniper is een van de weinige dingen die je kan doen kills maken. Dus mijn inziens zou je dan op 40+ kills per ronde moeten staan met maximaal de helft aan deaths om nuttig te zijn. Immers je pakt geen vlaggen dus de enige methode om tickets van de vijand weg te krijgen is het maken van kills.

[...]

Dat is onzin. Als je spots nuttig zijn zie je dat terug in de tickets omdat andere spelers makkelijker kills maken. Spotten zelf is enkel nuttig als iemand daarna in staat is die persoon neer te schieten.

Klinkt misschien erg lullig maar ik kan me er zo aan ergeren wanneer ik met een squad probeer die vlaggen te capturen of in operations probeer een punt keihard aan te vallen terwijl ik allemaal snipers achter me zie die allemaal denken overwatch te hebben maar vervolgens geen enkele vijand afschieten omdat de vijand slim genoeg is ook dekking te zoeken.

[...]

Er zijn wel meer zaken effectief genoeg, valt me alleen tegen dat bijna niemand het gebruikt.
Is niet lullig, is een mening en nog onderbouwd ook, d:)b
En natuurlijk is het stupide om met 15 scouts te gaan liggen waarbij er 10 randoms niet handig bezig zijn waardoor je met 5 man overblijft om te cappen. Maar denk jij serieus dat ik me dan schaar tussen die 15 scouts... :N

40+ kills is weg gelegd imho voor de betere scouts, ik haal dit zeker niet altijd. Daarom hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat er dus iets mee gedaan wordt.

Dit stuk over scouts is al zo oud dat het terug gaat naar BF1942.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:40:
[...]

En natuurlijk is het stupide om met 15 scouts te gaan liggen waarbij er 10 randoms niet handig bezig zijn waardoor je met 5 man overblijft om te cappen. Maar denk jij serieus dat ik me dan schaar tussen die 15 scouts... :N

40+ kills is weg gelegd imho voor de betere scouts, ik haal dit zeker niet altijd. Daarom hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat er dus iets mee gedaan wordt.

De sniper discussie is al zo oud als er snipers in games zitten.

Ik haat snipers, in welk team ze ook zitten. Of ze snipen mij, of ze schieten niet op enemy snipers. Maar zo af en toe zie ik een sniper bezig die duidelijk wel begrijpt hoe het werkt. Zorgt voor rugdekking en probeert vijandelijke snipers weg te werken.

Het probleem is een beetje dat een sniper enorm toegevoegde waarde kan hebben, alleen dan levert het geen zak op aan punten en/of kills.

Juist die enemy snipers killen is enorm belangrijk voor mij als assault die vlaggen probeert te cappen. Klinkt egoistisch, maar ja het doel is toch het potje winnen en iemand moet die vlaggen pakken. Maar ja, ergens 10 minuten liggen wachten tot je die ene kill kan maken is ook zo wat. Al kruipt dat wel meer richting realisme waar iedereen altijd over zit te zeuren :P Eigenlijk zou voor snipers een inverted punten telling moeten zijn. Hoe minder kills je maakt, hoe meer punten je krijgt!

[ Voor 3% gewijzigd door beany op 09-12-2016 10:53 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Elke scout die ligt te snipen is er in mijn ogen een teveel. Pak dan de medic class met bijvoorbeeld de Mondragon. Kan je ook op afstand blijven maar dan wel dichtbij genoeg om vlaggen te capturen en mensen te genezen of te reviven. Of pak een LMG met een scope waardoor je een zee van kogels op de vijand af kan vuren. Werkt nog effectiever.

Dat klopt, zeer oude discussie. En het ergste is dat elke keer maar weer blijkt dat snipen enorm weinig toevoegt. Waarom denk je dat de ze nu snipers een bepaalde range geven waarin elk schot een kill is? Omdat DICE er ook achter komt dat enorm veel mensen sniper spelen zonder dat ze de skills hebben om fatsoenlijk headshots te maken. Het moet snipers dus nog makkelijker gemaakt worden om maar mee te kunnen komen. En wat dacht je van alle gadgets die ze krijgen? Om het de sniper maar makkelijker te maken om nuttig te zijn.

Echter zolang scouts niet met een semi automatisch wapen uitgerust kunnen worden zijn er maar zeer weinig die de skills hebben om goed met een bolt action rifle om te gaan op afstanden waarop de flares nuttig zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Flares zijn heel vaak nuttig.. alleen jammer dat misschien 5% van de scouts deze gebruiken...

Je kunt ze in ieder geval een best eind weg schieten, en de meesten op een grotere afstand zullen toch niet genoeg raken

[ Voor 40% gewijzigd door flessuh op 09-12-2016 11:13 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Voor de liefhebbers 30% korting bij Origin , zojuist Premium voor BF1 gekocht voor 34.99€
Ik nu ook.... THNX voor de tip.
Voor die (nog geen) 35€ premium nu toch sneller gekocht dan verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
NINjak schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:22:
[...]

Ik nu ook.... THNX voor de tip.
Voor die (nog geen) 35€ premium nu toch sneller gekocht dan verwacht ;)
Top, zag het ook. Had op Black Friday EA Acces (1 maand) gehaald en BF1 voor 40euro en nu dus BF1 premium voor 31,50... Geen geld 71,50 voor dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Tot wanneer is de actie geldig? Ben namelijk op het werk en EA site is natuurlijk geblokkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:06:
[...]

Elke scout die ligt te snipen is er in mijn ogen een teveel. Pak dan de medic class met bijvoorbeeld de Mondragon. Kan je ook op afstand blijven maar dan wel dichtbij genoeg om vlaggen te capturen en mensen te genezen of te reviven. Of pak een LMG met een scope waardoor je een zee van kogels op de vijand af kan vuren. Werkt nog effectiever.

[...]

Dat klopt, zeer oude discussie. En het ergste is dat elke keer maar weer blijkt dat snipen enorm weinig toevoegt. Waarom denk je dat de ze nu snipers een bepaalde range geven waarin elk schot een kill is? Omdat DICE er ook achter komt dat enorm veel mensen sniper spelen zonder dat ze de skills hebben om fatsoenlijk headshots te maken. Het moet snipers dus nog makkelijker gemaakt worden om maar mee te kunnen komen. En wat dacht je van alle gadgets die ze krijgen? Om het de sniper maar makkelijker te maken om nuttig te zijn.

Echter zolang scouts niet met een semi automatisch wapen uitgerust kunnen worden zijn er maar zeer weinig die de skills hebben om goed met een bolt action rifle om te gaan op afstanden waarop de flares nuttig zijn.
hoezo weinig toevoegt? een enigszins agressieve scout is super handig. de flare de handigste tool en k bullets perfect om assaults te ondersteunen. binnenkort maar ff laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KeesFluitman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:01:
[...]

hoezo weinig toevoegt? een enigszins agressieve scout is super handig. de flare de handigste tool en k bullets perfect om assaults te ondersteunen. binnenkort maar ff laten zien ;)
Wat zie jij als een agressieve scout? Welke afstand tot objective en vijand heb je het dan over? Ik geloof best dat een agressieve scout nuttig kan zijn, maar dan heb je het mij inziens niet over snipers maar mensen die met een bolt action rifle het gevecht aan gaan. En dan heb je maar heel weinig mensen die daar goed genoeg voor zijn. Wellicht ben jij daar een van, zou kunnen. Echter het gros van de mensen die bijvoorbeeld in Rush of Operations de scout class spelen zijn dat niet. Die moeten afstand houden om niet direct afgemaakt te worden en gaan daarom op rotsen liggen snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Een agressieve scout zie ik als een beweeglijke scout, eentje die zich niet midden in de actie bevind, maar aan het randje daarvan en in beweging is om zoveel mogelijk te zien. Ondersteuning de vorm van het afschieten van zich verstoppende (healende) vijanden, flankende vijanden spot of beschiet. En het schieten van flares.
Niet eens die op randje spawn gaat liggen met zijn metalen bunkertje en af en toe wat voor komend wild af schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:09:
Een agressieve scout zie ik als een beweeglijke scout, eentje die zich niet midden in de actie bevind, maar aan het randje daarvan en in beweging is om zoveel mogelijk te zien. Ondersteuning de vorm van het afschieten van zich verstoppende (healende) vijanden, flankende vijanden spot of beschiet. En het schieten van flares.
Niet eens die op randje spawn gaat liggen met zijn metalen bunkertje en af en toe wat voor komend wild af schiet.
Oftewel de rest het werk laten doen en de easy kills pakken. Afgezien van de spotting flare mag de rest van het team het zware werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:17
jammer dat er nog geen hardcore argonne forrest server is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
DrWhite1 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:33:
Tot wanneer is de actie geldig? Ben namelijk op het werk en EA site is natuurlijk geblokkeerd :)
Moest er even voor zoeken maar toch gevonden.
*THIS OFFER IS BEING ISSUED TO YOU FOR PROMOTIONAL PURPOSES ONLY AND DOES NOT CONSTITUTE A CREDIT, CHARGE, DEBIT OR GIFT CARD. OFFER EXPIRES DECEMBER 13, 2016 8:00 AM PST.
Je kan er nog rustig gebruik van maken (ook na het werk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14
Premium ook maar aangeschaft :)

Wel berebenieuwd natuurlijk nu naar wat de DLCs dan gaan zijn...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:18:
[...]

Oftewel de rest het werk laten doen en de easy kills pakken. Afgezien van de spotting flare mag de rest van het team het zware werk doen.
Je hebt echt een schijthekel aan scouts he :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hij heeft gewoon gelijk :P Objectives pakken is belangrijker dan kills maken, de meeste snipers/scouts liggen ergens aan de rand van de map en pakken de makkelijke kills van gastjes die net over een open stuk lopen.
Als je redelijke skills hebt, een goede tegenstander (en wat geluk) kan je als assault/support, tijdens het capturen van een flag zo 2 of 3 man pakken. Dan heb je binnen 10 seconde zo richting de 1000 punten te pakken

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:33:
[...]

Je hebt echt een schijthekel aan scouts he :+
Nee, waar ik een hekel aan heb is dat ik (vaak met mijn squad) keihard werk om te kunnen winnen terwijl ik enorm veel mensen zie die te bang zijn om te sterven, niet durven aanvallen en maar achteraf blijven zitten om kills te maken. In conquest merk je het wellicht niet zo maar in Operations en Rush merk je direct wanneer te weinig man aanvalt. Of teveel mensen die verdedigen terwijl ze achter de objective zitten in plaats van tussen de vijand en de objective in.
En welke class spelen ze? Vrijwel altijd scout met een dikke sniper scope. En het zijn niet alleen scouts hoor. Enkel verreweg de meesten die zo spelen zijn scout en de meesten scouts spelen zo.

Kijk in een game mode zoals operations moet je eigenlijk amper snipers hebben. Hooguit twee per team, meer niet. Maar wat zie je in de praktijk? Zes tot acht snipers per team, meestal ver van de objective en met enorm weinig punten en kills. Zelfde verhouding zie je in rush. Dat werkt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
[...]de meeste[...]
Juist dat geldt hierbij dat ik het overtrokken vind om alles over een kam te scheren ;)
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:51:
[...]

Nee, waar ik een hekel aan heb is dat ik (vaak met mijn squad) keihard werk om te kunnen winnen terwijl ik enorm veel mensen zie die te bang zijn om te sterven, niet durven aanvallen en maar achteraf blijven zitten om kills te maken. In conquest merk je het wellicht niet zo maar in Operations en Rush merk je direct wanneer te weinig man aanvalt. Of teveel mensen die verdedigen terwijl ze achter de objective zitten in plaats van tussen de vijand en de objective in.
En welke class spelen ze? Vrijwel altijd scout met een dikke sniper scope. En het zijn niet alleen scouts hoor. Enkel verreweg de meesten die zo spelen zijn scout en de meesten scouts spelen zo.

Kijk in een game mode zoals operations moet je eigenlijk amper snipers hebben. Hooguit twee per team, meer niet. Maar wat zie je in de praktijk? Zes tot acht snipers per team, meestal ver van de objective en met enorm weinig punten en kills. Zelfde verhouding zie je in rush. Dat werkt toch niet?
Weet ik, ik heb precies hetzelfde. Kijk maar naar m'n k/d ingame... sta redelijk met jullie bovenaan maar heb vaak veruit de meeste deaths van de groep omdat ik vaak temidden van de gevechten duik en snoeihard m'n best doe in de frontlinie om die caps te krijgen (als {insert class that is no scout}. oOo

[ Voor 87% gewijzigd door Zephyer op 09-12-2016 14:54 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:52:
[...]de meeste[...]
Juist dat geldt hierbij dat ik het overtrokken vind om alles over een kam te scheren ;)

[...]

Weet ik, ik heb precies hetzelfde. Kijk maar naar m'n k/d ingame... sta redelijk met jullie bovenaan maar heb vaak veruit de meeste deaths van de groep omdat ik vaak temidden van de gevechten duik en snoeihard m'n best doe in de frontlinie om die caps te krijgen (als {insert class that is no scout}. oOo
Dat doe ik niet, ik zeg zelf constant dat er uitzonderingen zijn. Echter het punt is dat heel veel mensen hun manier van spelen die uitzondering vinden terwijl ik dat toch echt niet zie. En dat ik betwijfel of genoeg mensen de skills hebben om fatsoenlijk de scout class te spelen. Het zijn wapens die lastiger te gebruiken zijn dan de self loading rifles, LMG's of SMG's.

Het lijkt mij heel simpel, als iemand een objective based spel speelt dan doet die gene zijn best om die objectives te halen. Doet hij dat niet dan moet hij dat in principe zelf weten, hij heeft het spel gekocht om te doen wat hij er mee wilt doen.
Enkel speel ik er liever niet mee samen of tegen omdat ze het spel gewoon een stuk minder leuk maken voor mensen die wel objective based spelen. En het is jammer dat DICE zulke speelstijlen steeds meer gaat aanmoedigen, zeker door bij veel bolt action rifles de "sweet spot" op een afstand boven de 50 meter te leggen waarmee je campen of enorme afstand houden aanmoedigt.

Al sinds Battlefield 2 speel ik regelmatig de sniper/scout/recon class, maar dan wel met de semi automatische rifles. Daarmee kan je prima je team ondersteunen, lange afstandsschoten maken maar ben je op afstanden tot 10 meter nog steeds enorm sterk. Helaas lukt dat in Battlefield 1 een stuk minder omdat de scout class helaas geen wapens heeft zoals de Mondragon Sniper.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Die quote was niet van jou :)
Dat hele sweet spot gedeelte heb ik gemist, moet ik nog ff lezen.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
Deze veteraan heeft twee dummy vragen:
- waarom heb ik premium nodig? Dat is toch vooral wat battlepacks? Of krijg je andere maps en wapens erbij?
- wat doet die flare :+

Heb van de week nog even gespeeld en zomaar wat kills gemaakt. Weer 's wat anders dan alleen fragvoer te spelen.

En qua teamplay, een goede bomber piloot met 2 gunners en een goede tankbestuurder met volle tank met reparateurs zijn bijna onverwoestbaar. Behalve als die goede tankbestuurder ook bombers uit de lucht schiet zoals in dat filmpje wat iemand hier plaatste natuurlijk :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
Een scout heeft 2 type flares, en met gas.. de ander laat vijanden zien op je hud.
Premium, is de premium pass vermoed ik, staat meer info in TS.

[ Voor 28% gewijzigd door Zephyer op 09-12-2016 15:05 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:03:
Een scout heeft 2 type flares, en met gas.. de ander laat vijanden zien op je hud.
Premium, is de premium pass vermoed ik, staat meer info in TS.
Ah en die flare met hud-info is handig voor mortar zeker? Snap ik ook waarom ik soms geen en soms veel enemies kan spotten. Dacht dat het met spotten te maken heeft, maar dat lijkt niet 1:1 zo te zijn.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 12:55
NiGeLaToR schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:02:
- wat doet die flare :+
Of.. vijanden in de fik steken O-) Niks is vermakelijker dan schreeuwende vijanden op je af zien rennen en ze met 1 kogel het laatste setje te geven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:02:
- waarom heb ik premium nodig? Dat is toch vooral wat battlepacks? Of krijg je andere maps en wapens erbij?
Met premium krijg je alle DLC gratis. Je betaalt dus eenmalig een lager bedrag dan wanneer je alle (toekomstige) DLC los zou kopen. Bovendien krijg je eerder toegang tot de DLC content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
frank131331 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:08:
[...]

Of.. vijanden in de fik steken O-) Niks is vermakelijker dan schreeuwende vijanden op je af zien rennen en ze met 1 kogel het laatste setje te geven :P
Oeh, bijna vergeten inderdaad...! 8)
NiGeLaToR schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:06:
[...]

Ah en die flare met hud-info is handig voor mortar zeker? Snap ik ook waarom ik soms geen en soms veel enemies kan spotten. Dacht dat het met spotten te maken heeft, maar dat lijkt niet 1:1 zo te zijn.
Spotten van vijanden kan je zelf ook doen door wanneer je een vijand ziet, op Q te drukken.
Dan zal deze op je HUD en ingame te zien zijn, beide manieren van spotten is handig voor iedereen ingame in diverse situaties.

[ Voor 22% gewijzigd door Zephyer op 09-12-2016 15:19 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:11:
[...]

Oeh, bijna vergeten inderdaad...! 8)

[...]

Spotten van vijanden kan je zelf ook doen door wanneer je een vijand ziet, op Q te drukken.
Dan zal deze op je HUD en ingame te zien zijn, beide manieren van spotten is handig voor iedereen ingame in diverse situaties.
Spotting systeem ken ik, refereerde alleen aan de enemies die je ziet als je 'in' de mortar zit :)

Ik spotte al enemies toen de meeste spelers nog in hun luier liepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Check! :P
Ik betwijfel of het luier deel bij mij van toepassing is :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Zephyer schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:28:
Check! :P
Ik betwijfel of het luier deel bij mij van toepassing is :X
Geregistreerd op 11 juni 2001

Neen, dat denk ik niet :+ Al is mijn account ietsje pietsje ouder O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:06:
[...]

[...]

[...]

[...]

Op zich mooi en correct verhaal maar ik vind het af en toe gewoon cool om op afstand iemand neer te maaien. Een sniper kill op afstand geeft gewoon lekker gevoel. :9

Dus ja, ik speel gewoon lekker sniper als ik er zin an heb. 8)
Thx. Ook aangeschaft, blijft een disney game maar op deze manier voor deze prijs is het het wel waard denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 09-12-2016 19:03 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:28:
[...]

Serieus? AA vind je OP bij operations? In vrijwel geen enkele game kan je fatsoenlijk achter de stationary AA plaatsnemen omdat je binnen seconden afgeschoten wordt door een sniper, die dingen staan compleet onbeschut. Daarnaast is het bereik zo enorm beperkt dat je makkelijk buiten het bereik kan vliegen zodra je weet waar ze staat.
Die AA's worden nooit gesniped als ik in een vliegtuig vlieg :+
Het bereik vind ik verre van beperkt daar ze altijd dicht bij de objective staan.. Daarbuiten kan je dan wel vliegen, maar dan kan je beter gewoon opnieuw spawnen, want je kan nauwelijks wat nuttig doen.

Als er echter een behemoth rond vliegt dan is het eigenlijk weer te makkelijk. Even flanken, granaten op gooien en die AA gun is destroyed..

Maar ook al rondes gehad waar ze effectief gesniped werden en dan heb je natuurlijk quasi vrij spel en is de attack plane weer wat te OP..
Moeilijk om een goede balance te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 09-12-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tweakers die nu/straks online gaan en wat samen willen spelen? :) T_MusiQ_T

TS liefst wel, anders zie ik er vanzelf wel wat verschijnen op discord op TS

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Helemaal in om bombers te rammen ipv neer te schieten :S

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

LosGieros schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:25:
Doe ik ook als ik de kans krijg (en te laat ben om te sturen :P) :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
[...]

Zou jij je mond willen spoelen ja !
Bf1942 met deze console rommel vergelijken :+
Geen scope lensglare en kbullsjit bullets en trainspotting.

All hail the grandfather op online multiplayer gebied. ..pure no nonsense skill 8) in bf42 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Geen bomber, maar was wel even lachen toen ik hem RKO style neerhaalde *O*
[YouTube: https://youtu.be/S5oWzqxMs9E]

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 10-12-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirty
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:43

Dirty

Is it capputime yet?

SmokingCrop schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 09:59:
[...]

[video]
Haha, zeker leuk gedaan! d:)b
Helemaal toen je op het eind verder solo ging.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo'n Dreadnought bombarderen met de bomber zet best zoden aan de dijk trouwens :D
SmokingCrop schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 09:59:
[...]

[video]
Zo, da's echt een gevalletje WWF. >:)

Vijandige arty truck overnemen als de bestuurder het met 1 hp niet meer ziet zitten... Self repair ftw XD

[ Voor 79% gewijzigd door steveman op 10-12-2016 15:15 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
NINjak schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:25:
[...]

Moest er even voor zoeken maar toch gevonden.

[...]

Je kan er nog rustig gebruik van maken (ook na het werk). ;)
bij deze dan ook aangeschaft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
DrWhite1 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:33:
13 december zag ik staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:22
Tsurany schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:09:
[...]

Met premium krijg je alle DLC gratis. Je betaalt dus eenmalig een lager bedrag dan wanneer je alle (toekomstige) DLC los zou kopen. Bovendien krijg je eerder toegang tot de DLC content.
Net besteld, wel lekker met die 30%

Nog een vraag hierover.... Neem aan dat alles verder automatisch gaat via Origin, heb dit nl. nog niet bij de hand gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

Gewoon een lading darts erop laten landen >:) >:)

Gisteren in een potje 6x dezelfde gast met zijn bomber uit de lucht geschoten door middel van darts droppen. Die vent was pissig :D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Layumi schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:45:
[...]

Net besteld, wel lekker met die 30%

Nog een vraag hierover.... Neem aan dat alles verder automatisch gaat via Origin, heb dit nl. nog niet bij de hand gehad...
Yup, alles gaat automatisch.
Wanneer DLC uitkomt dan wordt die gedownload etc

Met die i7 6700K upgrade is het wel makkelijk om vids te maken, totaal geen impact op performance <3

We verloren erg snel de eerste zone, dus maar in de attack plane gekropen.
Enemies deden niet bepaald veel tegen me, lekker wat kills binnenhalen. Toch nog gelukt om 1 batallion te overwinnen.
6 man multikill @ 7:11 *O*
[YouTube: https://youtu.be/mVcYU1UvFQk]

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 10-12-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Zo zeg, net een tijd aan het draaien geweest in een dogfight met een andere fighter. Kreeg ik hem eindelijk op de korrel, was het potje afgelopen :/

Ben trouwens ook wel fan van de arty truck geworden :D

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 10-12-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Er is een nieuwe vliegtuig geintroduceerd met een auto aim.
Zojuist even snel opgenomen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Pykow schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:31:
Er is een nieuwe vliegtuig geintroduceerd met een auto aim.
Zojuist even snel opgenomen.
[video]
Nee joh, dat is een ufo.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:05
Ik heb de gewone b1 al.
Als ik nu de premium pas haal.. Krijg ik dan meteen al extra dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Aggressor schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:25:
Ik heb de gewone b1 al.
Als ik nu de premium pas haal.. Krijg ik dan meteen al extra dingen?
Zodra de betaling rond is (of na invoeren van de aangekochte code) dan heb je meteen toegang tot de extra mogelijkheden.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
DWattel schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:36:
[...]

Zodra de betaling rond is (of na invoeren van de aangekochte code) dan heb je meteen toegang tot de extra mogelijkheden.
Ok dankjewel. Wat zijn de extra mogelijkheden nomenteel?
Als ik thuis ben ga ik even kijken en bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:05:
[...]

Ok dankjewel. Wat zijn de extra mogelijkheden nomenteel?
Als ik thuis ben ga ik even kijken en bestellen
Momenteel een paar battlepacks voor zover ik gezien had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Voor de geïnteresseerden: National Geographic zend vandaag een hele reeks documentaires over WW1 uit. Momenteel een serie genaamd Apocalypse: World War 1 en vanavond bijvoorbeeld een docu over Verdun.

Ik wist niet dat er destijds al zoveel film opgenomen was....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
57 - 1 met arty truck XD Maakte de fout om op Suez E te proberen te veroveren met dat ding, toen regende het wel even granaten :+

Kennelijk is niet als een idioot naar voren rushen met dat ding reden om gereport te worden, nou ik zie het wel tegemoet komen :)

Wat wel weer dom was, was dat er een automatische death werd opgeteld weer... dus k/d van 28 ipv 57...

bvk schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:02:
Voor de geïnteresseerden: National Geographic zend vandaag een hele reeks documentaires over WW1 uit. Momenteel een serie genaamd Apocalypse: World War 1 en vanavond bijvoorbeeld een docu over Verdun.

Lijkt ook op youtube te staan in delen... maakt toch wel weer intens gelukkig dit vanuit een verwarmd huis in, voor ons hier effectief, vredestijd te kunnen kijken.

[ Voor 42% gewijzigd door steveman op 11-12-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:46
bvk schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:02:

Apocalypse is voor zowel WO I als II een top reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb ook de premium pas gekocht.
Nu zie ik ook dat ik mijn battlefield kan upgraden naar "Battlefield™ 1 Deluxe Edition-upgrade"

voor 25 euro ... (en kan nog 30%vanaf)

is deze upgrade het geld ook wel waard ? (Battlefield™ 1 Deluxe Edition-upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Aggressor schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:47:
Nu zie ik ook dat ik mijn battlefield kan upgraden naar "Battlefield™ 1 Deluxe Edition-upgrade"

is deze upgrade het geld ook wel waard ? (Battlefield™ 1 Deluxe Edition-upgrade)
nee, alleen wat skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

hottentot schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:33:
[...]

Apocalypse is voor zowel WO I als II een top reeks.
Ik verbaas me er vooral over hoeveel film materiaal er blijkbaar beschikbaar is en ook ingekleurd. Ik had veel meer foto materiaal verwacht in een docu serie over WW1.

Maar dit geeft een veel beter "beeld" van de geschiedenis natuurlijk en dat maakt het inderdaad top om te kijken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
En dan 2 seconden later over een setje mijnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Aggressor schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:47:

Nee niet als je Premium hebt
Volgens mij zit alle content daar namelijk al in.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:50:
[...]

Nee niet als je Premium hebt
Volgens mij zit alle content daar namelijk al in.
Dat is dus niet zo. Je mist nog steeds content. In Origin kan je heel eenvoudig de verschillen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
Had overlaatst een pippo in mijn team (waarschijnlijk jij niet) die ook zeer trots was op zijn 52-0 score met een Arty truck terwijl heel het team in de chat ragede omdat hij:
  • Heel de match achteraan vanaf de spawn zone zat te snipen
  • Geen enkele objective innam
  • Een kostbaar vehicle slot in beslag nam, dat veel beter gebruik kon worden voor een A7V tank die de objectives kan verdedigen/innemen
Ben er zeker van dat jij wel objective based speelde hoor, maar dus kills vertellen vaak niets over hoe "goed" je bent ( = in welke mate je je team aan de overwinning helpt),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Weet iemand of er ook een soort van update of mode komt waarbij je na een game van operations niet hoeft te quiten naar main menu toe maar je gewoon in een soort van map rotation mode blijft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Sjoepap schreef op maandag 12 december 2016 @ 01:46:
[...]

Had overlaatst een pippo in mijn team (waarschijnlijk jij niet) die ook zeer trots was op zijn 52-0 score met een Arty truck terwijl heel het team in de chat ragede omdat hij:
  • Een kostbaar vehicle slot in beslag nam, dat veel beter gebruik kon worden voor een A7V tank die de objectives kan verdedigen/innemen
Ben er zeker van dat jij wel objective based speelde hoor, maar dus kills vertellen vaak niets over hoe "goed" je bent ( = in welke mate je je team aan de overwinning helpt),
Die Arty truck, of de Mortar uitvoering dan, is zwaar onderschat. Ik gebruik hem zelf ook wel eens, maar alleen in het open veld. In Amiens bijvoorbeeld heeft ie weinig nut. En het meest heeft het nog nut in Operations.

Ik heb ook wel eens kritiek over me heen gekregen dat ik niks met objectives deed en dat de tank slot beter gebruikt kon worden voor een heavy of zo.

Toch denk ik dat het constant bombarderen van een vlag, zowel attack als defense, met mortieren en gas echt wel nut heeft. Naast kritiek van mijn eigen team krijg ik ook vaak veel kritiek van de enemy: 'fuck off with your mortar', 'nothing else to do??', 'annoying little prick' etc. Precies wat je wilt! Ze raken gefrustreerd, worden voorzichtiger of door frustratie performen ze gewoon minder. En een enemy die ik kill met mijn mortar truck is minimaal 10 seconden niet op het slagveld, en de geen die ik verwond zijn makkelijker te killen voor mijn teamgenoten.

Voor mij schiet het qua punten niet op maar het heeft wel invloed op het eindresultaat. En uiteindelijk gaat het om het winnen van een ronde... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het frustreren van de tegenstander is nou niet echt een geweldige methode om een flag in te nemen.

Anyway, imo is de arti truck gewoon slecht ontworpen. Het is de sniper van de tanks. Je gaat gewoon buiten het spel staan en elke idioot kan kills ermee farmen. En je bent zelf enkel kwetsbaar voor vliegtuigen, als die er uberhaupt zijn (niet dus op Zues), verder buiten bereik van alles wat je kan beschadigen.

Zeg ik dit nu omdat ik hem zo OP vind? Nee, want wat betreft dat is hij al helemaal een sniper: Je kan wel lekkers kills farmen maar je bereikt er bijzonder weinig mee. Oh je irriteert er vast wat tegenstanders mee, en als je zelf gelooft dat het irriteren van tegenstanders succes betekend dan heb je er wat mee bereikt. Maar voor je team? Nee niet echt. 10 seconde later respawnen ze weer op hetzelfde objective. Natuurlijk als je team net op dat moment aan het aanvallen is kan je de aanval succesvol maken, en als je een vijandelijke tank kan vernietigen is dat ook zeker zinvol. Echter als ik ergens ga aanvallen (of verdedigen overigens), en ik kan kiezen tussen een heavy tank, een landship of een arty truck die ergens aan de andere kant van de map staat, geloof me dan is mijn voorkeur niet die arty truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:51:
[...]

Die Arty truck, of de Mortar uitvoering dan, is zwaar onderschat. Ik gebruik hem zelf ook wel eens, maar alleen in het open veld. In Amiens bijvoorbeeld heeft ie weinig nut. En het meest heeft het nog nut in Operations.
Dat moet echt gefixt worden, voertuigen moeten niet vanuit eigen spawn kunnen schieten. Nu kan de defender niks tegen jou doen omdat ze niet uit hun eigen zone mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:20:
[...]

Dat moet echt gefixt worden, voertuigen moeten niet vanuit eigen spawn kunnen schieten. Nu kan de defender niks tegen jou doen omdat ze niet uit hun eigen zone mogen.
Een mortar truck kan niks tegen een vliegtuig beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wegrijden op het juiste moment? Nee dat schiet het vliegtuig niet uit de lucht, maar het doet dan ook niet veel tegen je truck. En als de counter enkel vliegtuigen is dan schiet het ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Ik kan ook wel genieten van mijn series met de arty-truck. Ding is echt prima ondersteuningsmaterieel en kan bij goed gebruik ook een AV7 uitschakelen.
Ik ben vrij beweeglijk met het ding, stil staan is dood gaan. 4 a 5 schoten en dan door naar de volgende locatie. Ik speel eigenlijk alleen operations en verplaats naar de zijde die we moeten veroveren of verdedigen, schiet gebouwen kapot/open en clear bunkers.
Daarnaast is het een prima ding om die oplichtende sights van snipers achteraan weg te knallen. :P

Punten er mee veroveren doe ik nooit, dan ben je gewoon een sitting duck en is hij niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Sjoepap schreef op maandag 12 december 2016 @ 01:46:
[...]

Nou, het ging ongeveer precies zo:

Vlaggen innemen met de arty truck kun je wel vergeten, daar is ie veel te kwetsbaar voor. Zo kwam ik ook aan m'n death.

Maar om in je spawn te blijven :S Dan kun je pas wat doen als de tegenaprtij zo ver is opgerukt dat ze bij het laatste vlaggetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glyph
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:25:
[...]

Een mortar truck kan niks tegen een vliegtuig beginnen.
En dat is gelijk het enige. Dus in een onbereikbare plek campen beschermd je tegen het hele vijandige team met uitzondering van een enkel vliegtuig. Helaas heeft niet elke map dat vliegtuig en is niet elke piloot competent. Een voertuig/wapen zou nooit slechts een enkele counter mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
steveman schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:04:
[...]
Nou, het ging ongeveer precies zo:
...
Op Suez is de bedoeling van dat ene voertuig per team voornamelijk om te kunnen flanken en om dus vlaggen dichtbij vijandig spawn te kunnen cappen (en om daar als mobiele spawn point te dienen). Dat soort acties kunnen het verschil maken in een match (zeker als die close is zoals die in jouw youtube).
Of om de vijand terug te duwen bij C, dat is ook altijd een goed idee met een tank op Suez.

Zo langs de rand van de map mensen afschieten voegt wel waarde toe (die mensen kunnen inderdaad geen andere vlaggen cappen terwijl ze dood zijn), doch ik denk toch nog steeds dat een ander voertuig (dat je wel objective based kan gebruiken) meer toevoegt aan je team.

Het vereist ook niet al te veel skills om zo je K/D naar omhoog te duwen me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Dat niet kunnen dienen als spawnpoint is inderdaad wel jammer, al vind ik zelf flanken met een paard fijner eigenlijk (en dan in all caps je squad uitnodigen op je te spawnen) want die gaat een stuk sneller :+

Maar met een heavy over die vlaggen rijden duurt ook niet zo lang, dan regent het ook AT grenades.

Sowieso zijn die tanks skillloos, alleen schoten op lange afstanden inschatten vereist wat oefening. De reden dat ik er in zit is eigenlijk puur om ook die class naar lvl 10 te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Linkje naar de patch notes die in de beschrijving van de video staat:

http://pastebin.com/MRYABYZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Oh lekker, AA nog verder generft...
Wel flinke buff voor LMG's waar ik blij mee ben. Nu hopen dat het spel ook mee werkt zodat ik weer normaal kan spelen zonder dat het steeds vast slaat / crasht :'(
Elke keer als ik opstart zegt hij bij mij gewoon dat ik offline ben bijvoorbeeld. Echt veel vreemde issues.
Belabberde performance (red de 30fps op low met 280x niet eens consistent) :?

Met de notes bij stability en performance heb ik veel hoop dat het beter wordt tenminste. :)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrWhite1
Syringe
We’ve added a short cool down between syringe uses and added the ability to ignore the cooldown if near an ammo crate. Together a Medic and a Support can team up to quickly revive a large amount of soldiers. The cool down is minor, and is intended to only prevent the near instant revive of several soldiers in a very short time. Reviving a single soldier is unaffected. We feel this is a good balance to prevent “revive trains” from a single Medic, while not reducing the usefulness of revive, with a bonus of additional teamplay.
Dit was echt wel nodig, gaat het overnemen van de bunker wel ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch notes klinken goed, sterkere landships zijn welkom. Shotguns beter gebalanceerd, LMG's nog wat sterker. Hopelijk wat meer varieteit in de gameplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:09
Jammer dat er bij de Hardcore modus nog steeds geen kill confirmed is, vind ik toch net iets fijner...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Beter, meer damage met de LMG's. Als ze nu ook eens een BAR uitbrengen met een extended magazijn, ben ik helemaal blij :P Laatste paar dagen speel ik alleen nog maar met de BAR, wat een heerlijk wapen!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Laatst online: 17-09 10:46
:|
DrWhite1 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:26:
[...]

Dit was echt wel nodig, gaat het overnemen van de bunker wel ten goede komen.
Niet echt vrees ik, in de bunkers zitten standaard ook wat supports die dan de cooldown van de medic gaan teniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Operations heeft soms nog wat balance nodig imo. Van het weekend Operations van Fao Fortress e.d. gespeeld. Fao Fortress in een keer overheen gewalst, nul problemen. Suez kregen de defenders daarom ook een trein, die verloren we op twee vlaggen dus net, maar met trein erna vol er overheen.

Sinai desert... twee zones redelijk simpel, daarna weer een trein, maar vlag C in de laatste zone bleek teveel voor het team.

Bij drie maps mogen zij van mij óf een attack meer geven óf de Behemoth van de defenders weglaten als je in een keer over de map gaat.

Wel intens potje Operation, wat het dan ondanks het verlies erg vet maakte

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Pagina: 1 ... 45 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.