Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
masterrobo schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:00:
[...]

Ja, dat is met de model 10-A hunter.

[...]

Ik hou niet van campen, ik speel altijd objective. Maar op die map overheerst de model 10 hunter, omdat het een close quarter map is. Dit is ook de enige map waar ik dat wapen speel. Ik had ongeveer 25k punten.
De 10-A hunter heeft gewoon een unbalanced balans tussen range en damage. Je kan met dit wapen, wat met geen ander wapen kan, een flank uitvoeren en het meeste aantal kills krijgen (6 is niet zelden, wanneer niet meer).
Elk ander wapen, zoals de hellriegel, die hetzelfde potentieel heeft, heeft een te lage time till death, waardoor de vijand je te snel opmerkt en je kan neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:03

-tom-562

Oliesjeik

KeesFluitman schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:45:
[...]

De 10-A hunter heeft gewoon een unbalanced balans tussen range en damage. Je kan met dit wapen, wat met geen ander wapen kan, een flank uitvoeren en het meeste aantal kills krijgen (6 is niet zelden, wanneer niet meer).
Elk ander wapen, zoals de hellriegel, die hetzelfde potentieel heeft, heeft een te lage time till death, waardoor de vijand je te snel opmerkt en je kan neerleggen.
:+

Heb overigens zojuist een potje Rush gespeeld met de 10-A, veel QC, dan werkt dat ding best aardig ja :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Toen ik achter de A A stond, voor het eerst de red baron zien vliegen, een fel rode driedekker...
Mooi gezicht...wel makkelijk target met die kleur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:43:
[...]
Waarschijnlijk een soort net limiter waarmee je kunstmatig je ping kan verhogen. Met je superlage glasvezel ping ben je merkbaar in het nadeel t.o.v. 70 - 150 ms ping in de recente BFs.
Ben wel benieuwd naar dit trucje, want met een ping tussen de 6 en 10 zou het misschien wel eens kunnen helpen... 8)7

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik moet zeggen dat hij mij nog nooit opgevallen is in bf1 dat ik beter af ben met een slechtere ping.
Elke keer dat ik scores van 75/20 ofzo haal in operations, is het ook telkens <20ms ping.

Soms is de server gewoon niet zo goed als een andere, lijkt het mij. Wat mijn ping is, maakt daar minder voor uit. Gewoon geswitched van server en alles ging weer een stuk beter.
Soms wil ik het ook op de lag steken, maar weet ik diep van binnen dat ik gewoon een mindere dag heb :+

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 05-12-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
heb sinds eergisteren BF1, maar man wat megairritant, als je game afgelopen is, en je gewoon wilt quitten.
Stoppen ho maar, eerst de hele meuk inladen inclusief nieuwe level en dan pas kun je uit de game :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Tsurany schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:57:
Tegensturen. Mensen zoals Jackfrags spelen zo ontzettend veel en hebben ook vaak toegang tot eerdere versies van het spel. Ze hebben daardoor veel (meer) ervaring met de wapens en weten precies hoe ze die recoil tegen moeten gaan. Gewoon een kwestie van veel spelen en dan krijg je hier steeds meer ervaring mee. Dat was in Battlefield 4 ook zo met de M16A3, als je die recoil volledig onder controle had kon je er enorm accuraat mee schieten.
Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat bij de advanced controls de aiming soldier uniform (of zoiets) op off stond. Ik had dit hele tabblad ff gereset en die setting op ON gezet. Het aimen gaat nu een stuk beter :? :?
Met de SMLE marksmen lukt het me dus wél en ook met de Hellriegel en Automatico gaat het nu wonder boven wonder een stuk beter.
Toennet wat potjes gespeeld, maar met een of andere HWIB clan ofzo. Allemaal tank fanaten, en een kut team achter me wat niet revivet en niet durft te rushen. 7(8)7

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
MartijnAbel schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:30:
heb sinds eergisteren BF1, maar man wat megairritant, als je game afgelopen is, en je gewoon wilt quitten.
Stoppen ho maar, eerst de hele meuk inladen inclusief nieuwe level en dan pas kun je uit de game :'(
ALT+F4 _/-\o_

Ik druk als de Battlepacks uitgedeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels in de top 1% met mijn SMLE infantry, maar heel bar weinig mensen spelen iron sight bolt action rifles, en als ze het dan doen dan kiezen ze voor de snelle semi m95 of de 1hk level 10 recon wapen.

Erg zone het is een ww1 game, helaas is het voornamelijk een full auto en shotgun galore.
Niet te spreken over de tank en antiliry car whores 100 sterren en maar blijven no lifen vanaf de andere kant van de map.

Zonde maarjah, en ik zit puur in de top 1% omdat er wereld wijd maar zo weinig mensen Bolt action ironsights spelen niet omdat ik goed ben :P

https://battlefieldtracke...c/Donafella/weapons/rifle

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2016 01:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
KaleBatzZ schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:39:
[...]

En belangrijker, wat doet dit tooltje? :?
Je kunt een netwerk emuleren, het is oorspronkelijk bedoeld voor het testen van netwerken, je kunt ping verhogen, zowel op de upload als op de download, je kunt errors simuleren, packet loss.

tutorial hoe je hem instelt en in de subscription zie je hoe het heet

YouTube: newt1
SmokingCrop schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:07:
Ik moet zeggen dat hij mij nog nooit opgevallen is in bf1 dat ik beter af ben met een slechtere ping.
Elke keer dat ik scores van 75/20 ofzo haal in operations, is het ook telkens <20ms ping.

Soms is de server gewoon niet zo goed als een andere, lijkt het mij. Wat mijn ping is, maakt daar minder voor uit. Gewoon geswitched van server en alles ging weer een stuk beter.
Soms wil ik het ook op de lag steken, maar weet ik diep van binnen dat ik gewoon een mindere dag heb :+
Ik vergeet nooit meer de switch van adsl2 naar glas vezel, zei toen tegen mijn clan dat ik jullie allemaal ga ownen, het was totaal anders, voelde mij net een bullet magnet.
Aangezien ik veel nachts speel en op servers in de VS speel viel mij het verschil op.

In bf3 en bf4 speelde ik zelden op nederlandse servers ivm met mijn lage ping maar in bf1 kan ik niet anders, alle conquest servers staan in rotterdam.

[ Voor 49% gewijzigd door NLsandman op 06-12-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Spunker, als ik scout speel, speel ik meestal met de Gewehr M.95 Infantery, maar aangezien het erg lastig raak schieten is ben ik van plan om, na dat ik alle Level 10 wapens heb, gewoon weer terug te gaan naar medic met de Selbstlader/Mondragon.
Ik weet niet wat het is met die Gewehr m.95 maar ondanks ik best snel down the sight kan aimen gaat niet veel raak. Vroeger bij de allereerste call of duty was ik erg goed met de Kar98 en Mosin-Nagant. Daarom pakte ik ook de Gewehr M.95, omdat deze dezelfde manier van schieten heeft. Maar helaas, het lukt me gewoon niet. Ik ga 't nog eens proberen nu ik de advanced controls gereset heb en dat aim-soldier-uniform aan heb gezet (stond eerst uit), maar als dit em niet wordt dan ben ik weer een favoriete bolt action rifle kwijt.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sinds gisteren eindelijk de Martini Henri unlocked. Moet nog even wennen maar dat ding is echt awesome. Vooral het geluid als je ergens binnen zit en naar buiten schiet.

Nu nog Medic (+3) en Support (+7) naar lvl 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:41:
Sinds gisteren eindelijk de Martini Henri unlocked. Moet nog even wennen maar dat ding is echt awesome. Vooral het geluid als je ergens binnen zit en naar buiten schiet.

Nu nog Medic (+3) en Support (+7) naar lvl 10.
Ik wil die ook heel graag unlocken, maar scout is maar lvl 4 :(. Duurt zo lang en met sniper blijven spelen is toch heel wat anders dan ik gewend ben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Doxiz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:43:
[...]

Ik wil die ook heel graag unlocken, maar scout is maar lvl 4 :(. Duurt zo lang en met sniper blijven spelen is toch heel wat anders dan ik gewend ben haha.
Tip, gebruik de SMLE en speel gewoon PTFO. Probeer jezelf te positioneren aan de rand van de objective aan de tegengestelde kant waar de vijand vandaan komt. Dan heb je genoeg distance om 1 shot kills te maken en kun je redelijk wat punten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Deathchant schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:26:
[...]

Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat bij de advanced controls de aiming soldier uniform (of zoiets) op off stond. Ik had dit hele tabblad ff gereset en die setting op ON gezet. Het aimen gaat nu een stuk beter :? :?
mmmm.. dit ga ik vanavond eens opzoeken. Ik zet meestal alleen de controles voor melee en granaten ff op mijn muis en zet de grafische settings wat hoger, maar verder niks. Ben benieuwd wat het doet.

Enig idee wat het inhoudt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Prosac schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:49:
[...]

mmmm.. dit ga ik vanavond eens opzoeken. Ik zet meestal alleen de controles voor melee en granaten ff op mijn muis en zet de grafische settings wat hoger, maar verder niks. Ben benieuwd wat het doet.

Enig idee wat het inhoudt?
Was ook benieuwd of ik wat mis(te), dus heb ik het even opgezocht.
https://battlelog.battlef...view/2979150494051524581/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
NINjak schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:00:
[...]

Was ook benieuwd of ik wat mis(te), dus heb ik het even opgezocht.
https://battlelog.battlef...view/2979150494051524581/
Goh, dat helpt. Thnx voor het opzoeken. Ga er vanavond maar even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:46:
[...]

Tip, gebruik de SMLE en speel gewoon PTFO. Probeer jezelf te positioneren aan de rand van de objective aan de tegengestelde kant waar de vijand vandaan komt. Dan heb je genoeg distance om 1 shot kills te maken en kun je redelijk wat punten scoren.
Thanks, ga ik proberen. Gister ging best aardig, maar had toen de infantry russian sniper en SMLE gebruikt. Moet wennen aan die sweet spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:26:
[...]

Goh, dat helpt. Thnx voor het opzoeken. Ga er vanavond maar even naar kijken.
Graag gedaan, ook al was het (ook) uit eigenbelang ;)

This is the method that I recommend everyone uses. If you don't want to read below and know what Uniform Soldier Aiming is actually doing, that's fine, just follow these instructions and you'll get all the benefit of Uniform soldier aiming. If you're a CS:GO player you definitely shouldn't differ from this because according to the theory, this should get the sensitivity system working basically same way CS:GO does on it's telescopic rifles.

Door dat laatste (CSGO) stukje ben ik heel benieuwd of het "mijn gevoel" ook oplost wat ik af en toe heb.
Ik hou van een relatief "langzame muis" (low sensitivity) om zo goed te mikken alleen klopt het nu af en toe niet. Ook al ben ik meer een AK/M4 speler in CS(GO) en geen sniper. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door NINjak op 06-12-2016 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een nieuwe plek gevonden op Monte Grappa om in operations alsnog kei veel punten te scoren ook al kom je de bunker niet in op B. De bunker heeft twee ingangen, een van die ingangen heeft een rotswant als je naar buiten kijkt, soort T splitsing. Ga als medic op die rotswand staan en schiet rifle grenades naar binnen. Je staat veilig want de vijand krijgt nooit explosieven bij jou omdat je te hoog staat.
Je schiet dan net onder de opening naar binnen en hebt met elk salvo van drie granaten vrijwel altijd twee of drie kills.
Net een potje waarbij ik 30-10 ging voordat we bij dat punt waren en uiteindelijk met 84-14 geëindigd. Was mooier geweest als we dat punt gecaptured hadden maar met een server vol randoms lukt dat gewoon niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
NINjak schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:02:
[...]

Graag gedaan, ook al was het (ook) uit eigenbelang ;)

This is the method that I recommend everyone uses. If you don't want to read below and know what Uniform Soldier Aiming is actually doing, that's fine, just follow these instructions and you'll get all the benefit of Uniform soldier aiming. If you're a CS:GO player you definitely shouldn't differ from this because according to the theory, this should get the sensitivity system working basically same way CS:GO does on it's telescopic rifles.

Door dat laatste (CSGO) stukje ben ik heel benieuwd of het "mijn gevoel" ook oplost wat ik af en toe heb.
Ik hou van een relatief "langzame muis" (low sensitivity) om zo goed te mikken alleen klopt het nu af en toe niet. Ook al ben ik meer een AK/M4 speler in CS(GO) en geen sniper. 8)
Ik ben juist een AWPer en aimen met scopes in BF1 voelt nog niet zoals CS:GO. Wellicht dat dit helpt\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:10:
[...]

Ik ben juist een AWPer en aimen met scopes in BF1 voelt nog niet zoals CS:GO. Wellicht dat dit helpt\.
Ik zeg niet dat ik nooit met een AWP in CS speel maar er zijn betere spelers en ik ben (tenminste vind mijzelf) veel beter met een AK/M4 dus koop ik zelf bijna nooit een AWP (ook niet voor iemand anders in het team, als ik het geld er net voor heb, maar een AK of M4 kunnen ze dan zo van me krijgen (als ze aardig zijn en ook blijven) . :+

Hoe ik nu in BF1 met een scope als medic speel (met de Selbstlader, de eerste er zijn er 2 volgens mij) gaat het best aardig maar soms mis ik "het gevoel" zeker als ik dan bv. weer een ander wapen wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:10:
[...]

CS 1.6 en dan praktisch unzoomed scopen waarbij je de kogel doordrukt. Althans zo voelde het altijd. Heerlijk gevoel!

Ik ga vanavond ook maar is kijken of dit helpt.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:07:
Ik heb een nieuwe plek gevonden op Monte Grappa om in operations alsnog kei veel punten te scoren ook al kom je de bunker niet in op B. De bunker heeft twee ingangen, een van die ingangen heeft een rotswant als je naar buiten kijkt, soort T splitsing. Ga als medic op die rotswand staan en schiet rifle grenades naar binnen. Je staat veilig want de vijand krijgt nooit explosieven bij jou omdat je te hoog staat.
Je schiet dan net onder de opening naar binnen en hebt met elk salvo van drie granaten vrijwel altijd twee of drie kills.
Net een potje waarbij ik 30-10 ging voordat we bij dat punt waren en uiteindelijk met 84-14 geëindigd. Was mooier geweest als we dat punt gecaptured hadden maar met een server vol randoms lukt dat gewoon niet.
Je zal wel weer veel vrienden bij de enemy gemaakt hebben..... ;) :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:07:
Daar ga ik ook vaak zitten. Zou mooi zijn als ze ook incediary rifle grenades hadden, dán kan je denk ik pas punten scoren :P
Overigens valt het me op dat er echt maar bizar weinig mensen weten dat je die deuren er uit kan blazen met die AT rockets/grenades

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
-tom-562 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:12:
[...]

Daar ga ik ook vaak zitten. Zou mooi zijn als ze ook incediary rifle grenades hadden, dán kan je denk ik pas punten scoren :P
Overigens valt het me op dat er echt maar bizar weinig mensen weten dat je die deuren er uit kan blazen met die AT rockets/grenades
niet vergeten, de mijnen, neer leggen en kapot schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Help!!!! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:09:
[...]

Moet ze daar niet gaan zitten. In Amiens heb je ook zo'n mooie chokepoint bij de brug en het plein. Veel enemies willen via de gebouwen naar het punt bij de 2e brug, dus in die gang vuurgranaten gooien en een beetje knallen met je shotgun levert aardig want punten (en boze tegenstanders) op.
Dat je gewoon via het spoor ff in iemands rug kunt komen gaat er vaak niet in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:09:
[...]

Helaas kill je er toch te weinig om effectief te zijn, meestal worden ze wel gerevived. Het is vooral goed voor je eigen punten, effectief is het niet. We hebben gewoon drie waves lang bij die bunkers lopen klooien als team. Dat is het nadeel als je niemand op Discord hebt, is de coordinatie een stuk lastiger met het team.

Als je echt een leuk samenwerkend team hebt dan kan de vijand soms echt heerlijk ragen :D
-tom-562 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:12:
[...]

Dat zou wel echt heel effectief zijn. Dan zijn bunkers direct nutteloos geworden })

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:06
Sinds zaterdag in het bezig van BF1. Heb het idee dat het veel 'sneller' speelt dan BF4... Wauw. Wel een erg gaaf en mooi spel, heerlijk knallen :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 19:36
Tsurany schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:32:
[...]
We hebben gewoon drie waves lang bij die bunkers lopen klooien als team. Dat is het nadeel als je niemand op Discord hebt, is de coordinatie een stuk lastiger met het team.
Coordinatie om bunkers in te komen? Is dat niet gewoon, KAMIKAZE roepen en naar binnen rennen met zoveel mogelijk man. Uitgebreide strategie hoeft er niet bij.

Map heb ik 1 keer op Operations gespeeld en vroeg me echt af hoe mensen zoiets debiels kunnen bedenken.
Zeg nou zelf als je aan het vallen bent is het niet erg leuk en om als verdediger beetje loos naar buiten schieten daar krijg ik het ook niet warm van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:53:
[...]

Coordinatie om bunkers in te komen? Is dat niet gewoon, KAMIKAZE roepen en naar binnen rennen met zoveel mogelijk man. Uitgebreide strategie hoeft er niet bij.

Map heb ik 1 keer op Operations gespeeld en vroeg me echt af hoe mensen zoiets debiels kunnen bedenken.
Zeg nou zelf als je aan het vallen bent is het niet erg leuk en om als verdediger beetje loos naar buiten schieten daar krijg ik het ook niet warm van?
Dat werkt niet goed, dan wordt je echt afgemaakt. Wat je moet doen is eerst wat rifle grenades naar binnen om een paar man dood te schieten waardoor de medics ook afgeleid zijn. Dan naar binnen redden met vuurgranaten zodat vijanden wel moeten bewegen en niet stil kunnen blijven liggen.
En dat natuurlijk met een paar man tegelijk.

Maar inderdaad, het is een vrij debiel dingetje wat eigenlijk die hele map verpest. Die bunker is opzich prima alleen je zou wat meer manieren moeten hebben om binnen te komen. Nu kunnen ze met een paar supports die hele ingangen veilig stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 19:36
Tsurany schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:18:
[...]

Dat werkt niet goed, dan wordt je echt afgemaakt. Wat je moet doen is eerst wat rifle grenades naar binnen om een paar man dood te schieten waardoor de medics ook afgeleid zijn. Dan naar binnen redden met vuurgranaten zodat vijanden wel moeten bewegen en niet stil kunnen blijven liggen.

Maar inderdaad, het is een vrij debiel dingetje wat eigenlijk die hele map verpest. Die bunker is opzich prima alleen je zou wat meer manieren moeten hebben om binnen te komen. Nu kunnen ze met een paar supports die hele ingangen veilig stellen.
Tuurlijk is er een kans dat je eens binnen komt, maar grote probleem is idd dat het gewoon geen leuke gameplay is. Net zoals ik (90%) metro verschrikkelijke map vond, beetje met zijn alle op 3 vierkante meter schieten. :/ En gezien meeste skills van blueberries, ga ik me echt niet lopen opvreten en vervolgens te rage quiten bij zo'n map. :)

Het is idd erg zonde want rest van map vind ik prima. :)

Ze zouden moeten maken dat op bepaalde plek de bunker kan opgeblazen door explosieven, zodat je bijv van boven er in kan springen. Geef bunkerkanon wat meer health ofzo (anders is dat ding ook kapot naar 2 limpet charges) maar als hij wordt opgeblazen dan verschijnt er ook gat in bunker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
[...]

Je zou van boven er in moeten kunnen zodra je die dikke kanonnen hebt gesloopt. Of in elk geval een paar granaten naar binnen moeten kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:27:
[...]

Tuurlijk is er een kans dat je eens binnen komt, maar grote probleem is idd dat het gewoon geen leuke gameplay is. Net zoals ik (90%) metro verschrikkelijke map vond, beetje met zijn alle op 3 vierkante meter schieten. :/ En gezien meeste skills van blueberries, ga ik me echt niet lopen opvreten en vervolgens te rage quiten bij zo'n map. :)

Het is idd erg zonde want rest van map vind ik prima. :)

Ze zouden moeten maken dat op bepaalde plek de bunker kan opgeblazen door explosieven, zodat je bijv van boven er in kan springen. Geef bunkerkanon wat meer health ofzo (anders is dat ding ook kapot naar 2 limpet charges) maar als hij wordt opgeblazen dan verschijnt er ook gat in bunker.
Metro vond ik dan wel weer fantastisch mits je het op 32p rush speelde. Het was inderdaad redelijk dicht op elkaar maar er waren wel wat flankroutes. Enkel het punt waarbij je vanaf de platformen de grote hal in moest was lastig, dat was een echte chokepoint. Maar wel vier ingangen dus een stuk makkelijker in te nemen.

Maar in de tunnels zelf was het heerlijk hectische gameplay waar je ook ideaal om de vijand heen kon sluipen en ze in de rug kon aanvallen.
Klitse schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:33:
[...]

Je zou van boven er in moeten kunnen zodra je die dikke kanonnen hebt gesloopt. Of in elk geval een paar granaten naar binnen moeten kunnen gooien.
Inderdaad, zou een prima oplossing zijn. Dan is het alsnog een goed te verdedigen punt maar als het grote kanon weg is kan je wel eenvoudig die bunker uitroken.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Of je stuurt de Harlem Hellfighters in de eerste wave naar binnen. Volgens mij deden die jankies dat op die wijze destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
En weer een dice legend die weg gaat.

Rollie the pollie aka ronald smedberg de man verantwoordelijk voor alle trailers van battlefield sinds bf 1942 gaat dice verlaten.
Zou dit met het besluit van dice te maken hebben dat er voorlopig geen nieuwe battlefield game komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik ben een complete n00b in dit spel, hoe zit het nou met die wapens unlocken? Ik zag dat je bv. 200 'coins' ervoor moet betalen, maar hoe verdien je deze coins?

Had in BF4 meestal 2-3k/d maar het lukt nu nog niet echt :P Wapens spelen echt heel anders. Moet nog even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14
Uhm, de fighter hoort toch niet binnen een seconde een ander toestel neer te kunnen maaien he :?

En zo gebeurde het meermaals... :r

Een of ander tooltje dat z'n ping verhoogt wanneer ie schiet :?
Brogala schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:13:
Ik ben een complete n00b in dit spel, hoe zit het nou met die wapens unlocken? Ik zag dat je bv. 200 'coins' ervoor moet betalen, maar hoe verdien je deze coins?

Had in BF4 meestal 2-3k/d maar het lukt nu nog niet echt :P Wapens spelen echt heel anders. Moet nog even wennen.
Per klasse heb je wapens die je gelijk kunt kopen met warbonds (krijg je wanneer je level up gaat). Dan heb je nog wapens die beschikbaar komen om te kopen zodra je de class rank 2 of 3 behaalt.

Dan heb je een tijd niets...

En dan heb je de wapens die je kunt kopen bij het behalen van class rank 10. (Waarbij alleen die van de sniper en de assault classes de moeite waard zijn imho)

[ Voor 105% gewijzigd door steveman op 06-12-2016 21:44 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
NLsandman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:48:
En weer een dice legend die weg gaat.

Rollie the pollie aka ronald smedberg de man verantwoordelijk voor alle trailers van battlefield sinds bf 1942 gaat dice verlaten.
Zou dit met het besluit van dice te maken hebben dat er voorlopig geen nieuwe battlefield game komt?
Lijkt me niet dat je dan veel trailers te maken hebt.... :P (DLC daargelaten)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
steveman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:27:
Uhm, de fighter hoort toch niet binnen een seconde een ander toestel neer te kunnen maaien he :?

[video]

[...]

Per klasse heb je wapens die je gelijk kunt kopen met warbonds (krijg je wanneer je level up gaat). Dan heb je nog wapens die beschikbaar komen om te kopen zodra je de class rank 2 of 3 behaalt.

Dan heb je een tijd niets...

En dan heb je de wapens die je kunt kopen bij het behalen van class rank 10. (Waarbij alleen die van de sniper en de assault classes de moeite waard zijn imho)
Hmmm oké en heeft medic nog steeds de beste wapens, zoals in BF4? Ik speelde in BF4 veel close range infantry combat op bv. Zavod en Op Lockers rush maar weet niet zo goed welke klasse ik nu moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Brogala schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:54:
[...]

Hmmm oké en heeft medic nog steeds de beste wapens, zoals in BF4? Ik speelde in BF4 veel close range infantry combat op bv. Zavod en Op Lockers rush maar weet niet zo goed welke klasse ik nu moet spelen.
Medic is close range vrijwel kansloos. 3 hits voor een kill in traag tempo :N
Als je echt vooral close range speelt is de shotgun van de assault class je vriend. Maar beter zet je dan eerst chat op "hide", of laat je een dikke huid groeien :+ n0000b-geroep

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
steveman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:00:
[...]

Als je echt vooral close range speelt is de shotgun van de assault class je vriend. Maar beter zet je dan eerst chat op "hide", of laat je een dikke huid groeien :+ n0000b-geroep
Met de 8.25 ben je absoluut niet kansloos op close range, ook de 1907 trench is een fijne. (1917?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:16:
[...]
Met de 8.25 ben je absoluut niet kansloos op close range, ook de 1907 trench is een fijne. (1917?)
En anders je side arm? Of melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:27:

[video]

Netcode probleem, op zijn scherm vuurt hij gewoon tig seconden op jouw maar je client ontvangt
alles in keer inclusief de kill bevestiging van de server.
Ik heb dat ook als soldaat, je hebt geen tijd om te reageren, alle kogels komen in 1 keer, ik beweeg nog maar ben op diegene zijn pc al dood en dat terwijl mijn ping veel lager is.
Help!!!! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:36:
[...]

Lijkt me niet dat je dan veel trailers te maken hebt.... :P (DLC daargelaten)
Klopt zoveel games brengt dice niet uit maar toch wel jammer dat hij weg gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
[...]

Een zooi smoke granaten en dan naar binnen stormen wil ook nog wel werken.. iedereen een shotgun en rennen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
NLsandman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 04:47:
[...]

Netcode probleem, op zijn scherm vuurt hij gewoon tig seconden op jouw maar je client ontvangt
alles in keer inclusief de kill bevestiging van de server.
Ik heb dat ook als soldaat, je hebt geen tijd om te reageren, alle kogels komen in 1 keer, ik beweeg nog maar ben op diegene zijn pc al dood en dat terwijl mijn ping veel lager is.
*Netcode exploit ;)

Geloof er niks van dat dit zonder opzet zo gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvste
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-07-2018
steveman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:00:
[...]

Probeer assault en dan de automatico trench of storm.
Dat wapen is enorm op in close quaters combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
steveman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:06:
[...]

*Netcode exploit ;)

Geloof er niks van dat dit zonder opzet zo gebeurt.
Toch is het zo, iets minder snel hackusations rondstrooien is sowiezo aan te raden.
Het is soms wel grappig om de hackusations te zien, maar het is ook een beetje zielig :) (en dan doel ik op spelers in het algemeen)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 07-12-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
unfor schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:10:
[...]

Toch is het zo, iets minder snel hackusations rondstrooien is sowiezo aan te raden.
Het is soms wel grappig om de hackusations te zien, maar het is ook een beetje zielig :) (en dan doel ik op spelers in het algemeen)
1x, 2x ok. Dit ging de hele ronde zo door. Zo naief ben ik niet om dit aan de normaal werkende netcode toe te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:33:
[...]
1x, 2x ok. Dit ging de hele ronde zo door. Zo naief ben ik niet om dit aan de normaal werkende netcode toe te wijten.
Dit hoort al vanaf BF3 bij Battlefield, komt door de hybride server-client netcode. Alle damage die een speler doet komt dan bij jou in 1 keer aan, dit gebeurt vooral wanneer het pingverschil tussen clients erg groot is of gamen via wifi (ze bestaan....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Not my first rodeo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Kan zijn, maar toch is het zo... (zoals hierboven al verwoord)...

Natuurlijk heb ik ook wel eens van die "HUH?, dat is wel heel vreemd!" momenten maar het zijn echt niet allemaal hackers (ben er zelf nog geen 1 tegen gekomen, tenminste niet dat ik het gemerkt/gezien heb) en kijk eerst even naar de ping van die speler dat kan een hoop verklaren (zeker met de frostbite engine en de "lag compensation"). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Goh, ik ben in de verkeerde kamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
-tom-562 schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:19:
Vanaf welk punt rondom een vlag krijg je trouwens attack/defense punten? Is dat in hetzelfde gebied als dat je de vlag kan cappen (nooit echt heel specifiek op gelet)?
Ja, volgens mij wel.
Deathchant schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:32:
@Spunker, als ik scout speel, speel ik meestal met de Gewehr M.95 Infantery, maar aangezien het erg lastig raak schieten is ben ik van plan om, na dat ik alle Level 10 wapens heb, gewoon weer terug te gaan naar medic met de Selbstlader/Mondragon.
Ik weet niet wat het is met die Gewehr m.95 maar ondanks ik best snel down the sight kan aimen gaat niet veel raak. Vroeger bij de allereerste call of duty was ik erg goed met de Kar98 en Mosin-Nagant. Daarom pakte ik ook de Gewehr M.95, omdat deze dezelfde manier van schieten heeft. Maar helaas, het lukt me gewoon niet. Ik ga 't nog eens proberen nu ik de advanced controls gereset heb en dat aim-soldier-uniform aan heb gezet (stond eerst uit), maar als dit em niet wordt dan ben ik weer een favoriete bolt action rifle kwijt.
Een mooie tip is dat volgens mij een van de sniper rifles geen 'blink' geeft. Anders spelers zien dus niet dat er een snipert ligt te loeren... 8)

Overigens gisteravond weer gezellig met een groepje, deze keer 'maar' 5 man, 1 potje operation en 2x conquest gedaan. Operations was Grappa waarin wij moesten verdedigen, de eerste 2 (x2 vlaggen) waren in no time overgenomen door de aanvallers, totdat de fameuze bunker in zicht kwam :+

Jammer dat ik vergat een screenshot te maken, de 'Tweakers/Discord' squad stond stijf bovenaan. Af en toe A terugcappen om de druk van de bunker af te halen, maar man man... het hielp wel aan m'n K/D ratio :9
Vervolgens het mapje in het bos die we als aanvallers moesten pakken, we haalden dit NET niet in een wave. Wel leuke manier gevonden om her en der te kunnen komen zonder dat ik dit wist, geeft een mes in de rug weer een nieuwe dimensie :>

1e Conquest was een leuke, redelijk balanced, gevecht dat we wonnen. De 2e vielen we in met een 1xx - 3xx achterstand en zeker 7-10 spelers in ondertal. Toch maar geprobeerd maar helaas... You can't win them all

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:02:
Overigens gisteravond weer gezellig met een groepje, deze keer 'maar' 5 man, 1 potje operation en 2x conquest gedaan. Operations was Grappa waarin wij moesten verdedigen, de eerste 2 (x2 vlaggen) waren in no time overgenomen door de aanvallers, totdat de fameuze bunker in zicht kwam :+

Jammer dat ik vergat een screenshot te maken, de 'Tweakers/Discord' squad stond stijf bovenaan. Af en toe A terugcappen om de druk van de bunker af te halen, maar man man... het hielp wel aan m'n K/D ratio :9
Was lekker potje inderdaad d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak

[...]

[...]
Sorry dat ik er deze keer niet bij was 8)
Op di-wo-do heb ik (op dit moment) andere verplichtingen (bowlen) dus ben ik normaal gesproken niet in BF1 te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00

[...]

Een mooie tip is dat volgens mij een van de sniper rifles geen 'blink' geeft. Anders spelers zien dus niet dat er een snipert ligt te loeren... 8)
Volgens mij zijn dat de infantry versies van de scout weapons, die hebben geen scope.

[...]

Vervolgens het mapje in het bos die we als aanvallers moesten pakken, we haalden dit NET niet in een wave. Wel leuke manier gevonden om her en der te kunnen komen zonder dat ik dit wist, geeft een mes in de rug weer een nieuwe dimensie :>
Heerlijk geeindigd met 71-34 als scout met een infantry weapon :) Overal tripwires dumpen, 1 voor 1 taggen tot 10 HP en vervolgens heerlijk met een mesje afmaken :) Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
ronny1090 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:05:
[...]

Volgens mij zijn dat de infantry versies van de scout weapons, die hebben geen scope.

[...]

Heerlijk geeindigd met 71-34 als scout met een infantry weapon :) Overal tripwires dumpen, 1 voor 1 taggen tot 10 HP en vervolgens heerlijk met een mesje afmaken :) Geweldig!
Ik ben nog steeds wel gecharmeerd van de shotgun op Argonne Forest. Al denk ik wel dat hij daar een beetje OP is. Ook de range is flink. Maar in die kleine ruimtes is het een slachtapparaat.

42-1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvste
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-07-2018
Alle marksman versies van de wapens hebben geen scope glint.
Alleen de sniper versies als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de nieuwe patch en gratis map komt? Zou toch in december zijn ?

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:07
Weer wat clips aan elkaar geplakt. :D Veel vallende wrakstukken deze keer.

spoiler:
De paar haperingen in clips komen doordat ik soms te vroeg m'n clip opsla. Shadowplay mist dan wat frames voordat de volgende opname start. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 07-12-2016 21:43 ]

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Help!!!! schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:18:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe patch en gratis map komt? Zou toch in december zijn ?
Zover ik ooit heb gelezen. 13 december (Volgende week Dinsdag)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

Hoe kan je in een vliegtuig hele scherpe bochten maken? Na enkele dagen vliegtuig only spelen word ik steeds beter in vliegen, maar vaak wordt ik er compleet uitgedraaid tijdens een dogfight. Ik speel eigenlijk alleen maar de fighter met trench loadout erop, maar een tegenstander met dezelfde vliegtuig draait mij er erg vaak uit.

Overigens zijn er de laatste dagen wel twee dingen die mij gigantisch irriteren in dit spel:
1. Gigantisch veel rubber banding in de fighter. De helft van de gevechten ga ik achter iemand aan en dan plotseling schiet zijn vliegtuig van links naar rechts of achterstevoren 8)7. Echter buiten een dogfight zie ik het amper.
2. Die piloten met een pocket pussy (de extra man met de aa achterop een vliegtuig). Met een fighter kan je eigenlijk alleen bombarderen omdat de aa heel pijnlijk is in een dogfight.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
In het verleden heeft dice wel eens de problemen met netcode uitgelegd en wat ze er aan doen maar tegenwoordig zwijgen ze.
Wat ik mij herinner is dat het een server probleem is en dat hij bij te veel load gaat bufferen helaas is er
geen informatie meer over de load op de servers of stewie moet dat vrij geven.
We weten ook niet hoeveel overboeking stewie toepast op zijn bf1 servers.

Het is soms frustrerend maar het hoort blijkbaar bij frostbite en vergeet niet, als jij iemand in een
vliegtuig neerhaalt kan diegene het zelfde overkomen als in jouw filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Zichtbare scope glint krijg je wanneer je een scope gebruikt hoger dan 4,00x vergroting. Als ik sniper speel dan dus nooit hoger dan 4,00x inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Laatst online: 02-09 14:33
Deathchant schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:58:
Zichtbare scope glint krijg je wanneer je een scope gebruikt hoger dan 4,00x vergroting. Als ik sniper speel dan dus nooit hoger dan 4,00x inzoomen.
Is toch het verschil tussen de sniper en marksman variant?

Infantry heeft geen scope en zowiezo geen glare.

Op een andere note:

Die netcode en lag compensation is zoals ik het tot nu toe ervaren heb een nadeel voor de lage Ping spelers.

Mijn Ping is nagenoeg altijd 5 op quick join servers.
Op die servers leg ik het meer dan eens af als een tegenstander met een hogere Ping ( zeg 60+) een hoek om komt. Ik schiet en raak hem een paar keer (voordat hij mij raakt), maar toch leg ik het af.

Heb daarom gisteren een paar games op een US server gespeeld met mijn Ping net iets boven de 100. --> zelfde scenario maar nu kill ik de tegenstander wel voordat hij mij kilt.

Dit was in meerdere games het geval.

Nu kan het zijn dat ik daar gewoon mazzel had dat de spelers over het algemeen minder goed waren, maar het gevoel was anders.

Nu word ik ook vaak genoeg eruit gespeeld, maar sommige deaths voelen soms dubieus aan. Niet in de zin dat er gecheat wordt, maar meer de netwerk kant van het verhaald die soms sketchy aanvoelt.

Wellicht is het een biased observatie, maar hebben andere mensen dit ook ervaren?

[ook wel frappant was dat er op de US server een heleboel Europeanen met eenzelfde Ping van 100 aan het spelen waren. Toeval? Of wellicht toch iets te doen met de wijze waarop de netwerk kant van het verhaal werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
wontcachme schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:37:
Hoe kan je in een vliegtuig hele scherpe bochten maken? Na enkele dagen vliegtuig only spelen word ik steeds beter in vliegen, maar vaak wordt ik er compleet uitgedraaid tijdens een dogfight. Ik speel eigenlijk alleen maar de fighter met trench loadout erop, maar een tegenstander met dezelfde vliegtuig draait mij er erg vaak uit.
Speel de singleplayer :) daar wordt dit netjes uitgelegd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren een hacker tegengekomen toen ik Armiens speelde, als sniper schoot hij constant headshots en ook door smoke en onmogelijke hoeken.

Twee potjes later zie ik "Fairfight has banned Afterdrk" heerlijk hehehe (karma)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 14:31
Gisteren echt een bijzonder potje rush gehad...

Staat op gegeven moment een Light tank voor me en ik met Heavy.. Schiet meerdere malen (8 a 10x) raak op zo wel voorkant als zijkant van de Light tank zonder enige vorm van schade??! Hij kon wel zonder problemen op mij schieten en daardoor was het ook redelijk snel met mij gedaan, had nog een support die me aan het repairen was maar die kon daar ook niet tegen op..
Mensen dit vaker gehad?

En voor de rest nog erg tevreden met dit spel, inmiddels lvl 52 en veel leuke en spannende potjes gehad. Speel vooral conquest, rush en soms operations (ligt een beetje aan de tijd)

Laatst discord ook op aangemeld en luister eigenlijk vooral mee zonder dat ik zelf praat... Hoe kan ik trouwens een server joinen waar die mensen dan ook op spelen? Is wel net zo handig.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

lowskilled-ftw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:10:
Laatst discord ook op aangemeld en luister eigenlijk vooral mee zonder dat ik zelf praat... Hoe kan ik trouwens een server joinen waar die mensen dan ook op spelen? Is wel net zo handig.... :p
Je moet even naar de origin ID vragen van de medespelers en die als vrienden toevoegen. Dan kan je vanuit je vriendenlijst "join game" selecteren. Ook kunnen je vrienden je dan uitnodigen voor een party. Werkt opzich best goed. Het enige nadeel is dat servers vaak vol zijn en je in de queue terrecht komt.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Staat op gegeven moment een Light tank voor me en ik met Heavy.. Schiet meerdere malen (8 a 10x) raak op zo wel voorkant als zijkant van de Light tank zonder enige vorm van schade??! Hij kon wel zonder problemen op mij schieten en daardoor was het ook redelijk snel met mij gedaan, had nog een support die me aan het repairen was maar die kon daar ook niet tegen op..
Mensen dit vaker gehad?

En voor de rest nog erg tevreden met dit spel, inmiddels lvl 52 en veel leuke en spannende potjes gehad. Speel vooral conquest, rush en soms operations (ligt een beetje aan de tijd)

Mits je onder een verkeerde hoek de tank raakt kan de kogel afkaatsen. Dat dit 8-10x gebeurt is wel een beetje vreemd, maar het is in theorie mogelijk.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:58
Wat kan ik mijn tijd toch goed verdoen met zo'n mortier, heeeerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer

Mensen dit vaker gehad?
[...]
"Ketsten" jou schoten niet af?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ronalddus schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:00:
[...]

Mits je onder een verkeerde hoek de tank raakt kan de kogel afkaatsen. Dat dit 8-10x gebeurt is wel een beetje vreemd, maar het is in theorie mogelijk.
Als je een tegenstander hebt die zich steeds op de juiste hoek weet te plaatsen.

Zo was ik laatst in mijn flanker light tank in gevecht met een heavy en hij heeft vier keer een ricochet schot op mij gehad waardoor ik won.
Zou graag claimen dat dat mijn skill was, maar was puur geluk dat de tegenstander zo dom was steeds op het zelfde punt te blijven schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Zephyer schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:06:
[...]

"Ketsten" jou schoten niet af?
Niet gehoord en gezien.. dat is het meest vreemde van allemaal! Tank op meerdere plekken geraakt....
Echt tijd om meer op te nemen en dit soort dingen hier te delen... ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

lowskilled-ftw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:20:
[...]

Niet gehoord en gezien.. dat is het meest vreemde van allemaal! Tank op meerdere plekken geraakt....
Je ziet ook een berg vonken van de tank afspringen als dit gebeurt en bijbehorend geluid. Iets wat je dus niet te vaak wilt zien/horen ;)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
lowskilled-ftw schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:20:
[...]

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nieuwe battlepack revisie, tijd om toch dit wapen maar eens te proberen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BKnQ44I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:42:

[afbeelding]
Oeeeeh die wil ik ook :D

Wapen is trouwens niet verkeerd, net iets minder dan de MG15.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 08-12-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

[afbeelding]
Shiny! 8)

bravo trouwens met je 1440p screenshot :P

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 08-12-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer

[afbeelding]
Dit ding (lewis) afgelopen week in het Nationaal Militair Museum zien hangen... man wat een monster!
Erg leuk om te zien dat veel wapens en voertuigen (lees: light tank) ook in het museum stonden waarmee we rond tuffen in BF1 :D

Deze oa.?
Afbeeldingslocatie: https://tpo.nl/wp-content/uploads/2016/06/1RenaultFTNMM.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Zephyer op 08-12-2016 15:13 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:11:
[...]

Dit ding (lewis) afgelopen week in het Nationaal Militair Museum zien hangen... man wat een monster!
Erg leuk om te zien dat veel wapens en voertuigen (lees: light tank) ook in het museum stonden waarmee we rond tuffen in BF1 :D

Deze oa.?
[afbeelding]
Is dat museum een beetje de moeite waard? Klinkt wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Tsurany schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:31:
[...]

Is dat museum een beetje de moeite waard? Klinkt wel interessant.
Zo ja, klinkt het perfect voor een BF1 Tweakers/Discord "Meet and Greet" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NINjak schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:36:
[...]

Hahahahaha!
Net een PB verstuurd naar Tsurany i.v.m. het ontopic blijven, anders kan ik altijd ff op Discord ff wat meer vertellen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zephyer op 08-12-2016 15:38 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
NINjak schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:36:
[...]

:P
Zephyer schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:38:
[...]

Hahahahaha!
Net een PB verstuurd naar Tsurany i.v.m. het ontopic blijven, anders kan ik altijd ff op Discord ff wat meer vertellen. :)
Pleur het maar gewoon hier neer want nu wil ik het ook weten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Nieuwe map komt 20 december! Bron Instagram Battlefield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Welke setting kun je naar beneden schroeven voor extra performance zonder dat je het visueel erg merkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Giant's Shadow Trailer Battlefield 1 DLC

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
NLsandman schreef op donderdag 8 december 2016 @ 07:19:
[...]

In het verleden heeft dice wel eens de problemen met netcode uitgelegd en wat ze er aan doen maar tegenwoordig zwijgen ze.
Wat ik mij herinner is dat het een server probleem is en dat hij bij te veel load gaat bufferen helaas is er
geen informatie meer over de load op de servers of stewie moet dat vrij geven.
We weten ook niet hoeveel overboeking stewie toepast op zijn bf1 servers.

Het is soms frustrerend maar het hoort blijkbaar bij frostbite en vergeet niet, als jij iemand in een
vliegtuig neerhaalt kan diegene het zelfde overkomen als in jouw filmpje.
Welnu:
In alleen de attack plane heb ik al meer dan 14u zitten nu, en nog nooit zoiets meegemaakt.
Iedereen die in een vliegtuig was gestapt in ons team merkte hetzelfde op.
In eerdere battelfields veelvuldig gevlogen en nog nooit zoiets meegemaakt zoals met die cheater, laat staan zo structureel.

En net even gechecked, hij haalde een whopping 71 - 5.

Het is gewoon een lag trigger kiddy. Cheaters bestaan, en soms kom je ze tegen.

Uiteraard wordt er vaker cheater geroepen dan dat er echt gecheat wordt, zelf ook genoeg beschuldigingen (en jawel, server bans :')) gekregen, maar zoals ik al zei: Ik draai al wat langer mee en herken het wel zo onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dutchredgaming schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:45:
Giant's Shadow Trailer Battlefield 1 DLC

[video]
Ik had het er verleden week al met een tweaker over dat de nieuwe map waarschijnlijk die laatste map uit de single player tank camgaign zou zijn. :)

Is overigens een leuke map met veel close combat in die stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:00:
[...]
Ik had het er verleden week al met een tweaker over dat de nieuwe map waarschijnlijk die laatste map uit de single player tank camgaign zou zijn. :)

Is overigens een leuke map met veel close combat in die stad.
Wat boeit die map nu, ik wil die kruisboog!!! Lekker vanaf afstand op die tanks afvuren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:03:
[...]

Wat boeit die map nu, ik wil die kruisboog!!! Lekker vanaf afstand op die tanks afvuren :D
Dat kon de medic al natuurlijk, zal nog ff terug kijken welke klasse deze dan gebruikte.

Edit: Oeh, support :P Spammen vanaf mijn ammobag!

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 08-12-2016 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:05:
[...]

Dat kon de medic al natuurlijk, zal nog ff terug kijken welke klasse deze dan gebruikte.

Edit: Oeh, support :P Spammen vanaf mijn ammobag!
Dat werkt inderdaad er goed bij de medic.

Chill dat hij voor de support komt, die kan wel wat extra's gebruiken als mortar alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:28
Laatste tijd helaas weinig actief geweest, maar.....

Ik heb afgelopen week een nieuw systeem in elkaar gezet en alles draait nu als een tiet op full ultra 1440p :) ik vond medium/high al prachtig maar ultra is toch wel héél erg mooi.

Tot noch toe de meeste fun gehad met de assault en support class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb net een potje gerushed met de Martini-Henry, jezus christus wat was mijn squad klote :'( Gaan ze bij Fao Fortress allemaal liggen te kamperen bij B. Ik was in mijn eentje doorgelopen naar D en heb werkelijk iedereen bij D omgelegd met de Martini. Toen spawnde er enkele mensen bij me om wat punten mee te cappen...
Ik stond wel 2e :) Was weer eens een leuk potje :) Oh op lange afstanden krijg ik met de Martini echt 0,0 raak. Ik sta bij D op dezelfde map naar de overkant bij F te staren naar de scope glints. Ik had ruim de tijd om ff te mikken maar waar ik ook mikte, iets erboven, wat verder erboven, 0,0 raak.
Misschien moeten ze maar een scope bij de DLC doen voor de Martini :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die AA cannon's zijn zo veel te OP bij veel operation matches.. Die zouden maar mogen spawnen bij de vlaggen wanneer het zo ver is.. (of wanneer die Behemoth spawned) 3-4 AA cannon's is veel te OP zonder behemoth in de lucht.

wanneer de behemoth er is, zijn ze vaak te veel gefocussed op de behemoth en kan je ze makkelijk destroyen, maar anders kan je net zo goed die vliegtuigen negeren. (of je moet geluk hebben dat je tegen noobs speelt)
Ook zo vreemd dat die granaten van de middelmatige attack plane super veel damage doen aan de AA gun wanneer er iemand op zit. Zonder iemand op is dat ding zo goed als onverwoestbaar..

Ook altijd ongelooflijk hoe er altijd iemand op mij zit te schieten vanaf AA, maar mijn team nooit hen beschiet..

#annoyed :9

[ Voor 71% gewijzigd door SmokingCrop op 08-12-2016 23:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brnjo
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voor de liefhebbers 30% korting bij Origin , zojuist Premium voor BF1 gekocht voor 34.99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

SmokingCrop schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:20:
Die AA cannon's zijn zo veel te OP bij veel operation matches.. Die zouden maar mogen spawnen bij de vlaggen wanneer het zo ver is.. (of wanneer die Behemoth spawned) 3-4 AA cannon's is veel te OP zonder behemoth in de lucht.

wanneer de behemoth er is, zijn ze vaak te veel gefocussed op de behemoth en kan je ze makkelijk destroyen, maar anders kan je net zo goed die vliegtuigen negeren. (of je moet geluk hebben dat je tegen noobs speelt)
Ook zo vreemd dat die granaten van de middelmatige attack plane super veel damage doen aan de AA gun wanneer er iemand op zit. Zonder iemand op is dat ding zo goed als onverwoestbaar..

Ook altijd ongelooflijk hoe er altijd iemand op mij zit te schieten vanaf AA, maar mijn team nooit hen beschiet..

Ja en nee :P
Een goede bomber vlieger kan een potje echt heel erg zuur maken, zeker als die de AA uit weet te schakelen. Zeker als de tegenstander nog een zeppelin heeft en de rest van je team er geen fuck aan doet :(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:20:

Serieus? AA vind je OP bij operations? In vrijwel geen enkele game kan je fatsoenlijk achter de stationary AA plaatsnemen omdat je binnen seconden afgeschoten wordt door een sniper, die dingen staan compleet onbeschut. Daarnaast is het bereik zo enorm beperkt dat je makkelijk buiten het bereik kan vliegen zodra je weet waar ze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 18:32
brnjo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:02:
Voor de liefhebbers 30% korting bij Origin , zojuist Premium voor BF1 gekocht voor 34.99€
Mooie prijs volgens mij!
Pagina: 1 ... 44 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.