Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41
steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:03:
Ongelooflijk... stoppen met deaths tellen nadat de ronde is afgelopen vinden ze wel erg moeilijk :')
Zelfs in een tank nog 1 erbij gekregen na afloop van de ronde! En die stortte echt niet neer :+

Maar goed, pilot lvl 10 gehaald, jeej. Hmm, maar geen extended 1911 te koop... oh boy.

[afbeelding]

Volgens mij had ie nu dus geunlocked moeten zijn...
Aha, in game is het gelukt via customize!

Menu & companion app, no cigar.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ga morgen ook eindelijk met de game starten. Ik denk dat het de deluxe edition word aangezien daar alle packs inzitten ik bedoel The Red Baron, Lawrence Arabia, Hellfighters pack als ik het goed heb begrepen ?

[ Voor 73% gewijzigd door JT888 op 26-11-2016 03:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zonde van het geld, gewoon standaard editie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:13:
Het is wel verleidelijk om Bf1 nu te kopen met korting, maar wordt operations nog wel gespeeld? Het lijkt net alsof het spel al spelers verliest als ik het zo lees op internet..
Jazeker. Ik speel zelf enkel operations en ook overdag is dat populair genoeg om altijd een game te vinden. Heel af en toe kom je een bestaande in, meestal gewoon een nieuwe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevePC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:16
AMD heeft een update, waardoor je nu Battlefield 1 kan opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:45:
Het spawn systeem moeten ze ook echt fixen de eerstvolgende patch!

Heel vaak als ik spawn op een vlag in conquest spawn ik midden tussen de vijanden die daar rondlopen. Voorbeeld (Dit keer pakte het goed uit maar vaker niet dan wel) :

[video]
Apart, als ik ergens wil spawnen op een vlag wordt ik aan de andere kant van de map geplaatst omdat op de vlag vijanden zijn. En dan kan ik weer een minuut of 5 aan de wandel, genietend van de natuur etc etc voordat ik een vijand tegen kom.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
beany schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:45:
[...]

Apart, als ik ergens wil spawnen op een vlag wordt ik aan de andere kant van de map geplaatst omdat op de vlag vijanden zijn. En dan kan ik weer een minuut of 5 aan de wandel, genietend van de natuur etc etc voordat ik een vijand tegen kom.
Bij vijanden op de vlag wordt je een stuk buiten die vlag geplaatst zodat je minder kans op spawn death krijgt omdat de vijand in de cap area zit.
Als je op sqaud members spawnt en hij valt net op dat moment een tank aan ben je de sigaar, de tank gaat dan terug schieten net dat je spawnt.
Als de vlag op het moment over gaat in vijand en je spawnt dan wordt je op een andere vlag geplaatst of als je squad member net onder vuur ligt spawn je op een andere vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:45:
Het spawn systeem moeten ze ook echt fixen de eerstvolgende patch!

Heel vaak als ik spawn op een vlag in conquest spawn ik midden tussen de vijanden die daar rondlopen. Voorbeeld (Dit keer pakte het goed uit maar vaker niet dan wel) :

[video]

En nog een filmpje wat ik gewoon erg grappig vond 8) :

[video]
Ik wordt op de meeste maps standaard out in the open gespawned en hoop ik mar dat de snipers even niet opletten. Vind de spawns verschrikkelijk in BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
beany schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:45:
[...]

Het is mij ook vaker overkomen. Misschien is het afhankelijk hoe ver de regenstander is met de flag (terug) te cappen! Heb er voor de rest geen aandacht aan geschonken want er zijn ook zat momenten dat je idd. eerst van de natuur kan genieten voordat je bij de vlag bent en de tegenstanders tegenkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Speelde gisteren voor het eerst tdm, de map was dat fort met al die blauwe deuren, wat een frame drops, speel op low met fps lock op 60 maar zakte toch steeds naar 56 fps wat veel stutter gaf, zonder fps lock zit ik gewoon rond de 120 fps met dips naar 90 bij veel actie.
Vraag mij af wat er fout is aan die patch, er gebeurt haast niets en er waren maar 20 spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:35:
Speelde gisteren voor het eerst tdm, de map was dat fort met al die blauwe deuren, wat een frame drops, speel op low met fps lock op 60 maar zakte toch steeds naar 56 fps wat veel stutter gaf, zonder fps lock zit ik gewoon rond de 120 fps met dips naar 90 bij veel actie.
Vraag mij af wat er fout is aan die patch, er gebeurt haast niets en er waren maar 20 spelers.
Ik speelde vandaag eens domination, ook op die map en had ook veel lagere fps dan gewoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NLsandman schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:35:
Ook op de conquest variant heb je die framedrops als je op vlag G komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
KeesFluitman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:01:
ik ahd een probleem met mijn performance, nu bleek dat Origin erachter zat.
Wnnr Origin niet geminimaliseerd is, verbruikt het 20-25% van mijn CPU en dropt mijn FPS met circa 20-30fps.
Wnnr Origin geminimaliseerd is, verbruikt het 0-1%.

Een week heb ik lopen klagen dat de nieuwe patch performance problemen met zich mee brengt... is t gewoon origin die loopt t kutten.
Hier moet meer aandacht voor komen!

Dit scheelt inderdaad best veel namelijk.

Dus tijdens gamen: Origin minimaliseren1

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Origin neemt bij mij 7 a 8 % in maar inderdaad, geminimaliseerd gaat hij naar 0

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
PuckStar schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:02:
[...]

Hier moet meer aandacht voor komen!

Dit scheelt inderdaad best veel namelijk.

Dus tijdens gamen: Origin minimaliseren1
Als Origin op mijn "Game Library" staat gebruikt het ook (bijna) niets. Echter staat hij op "My Home" is het een ander verhaal (al is het bij mij af en toe zo'n 2-4% verbruik). Heb het nog niet ingame getest maar ik zal het dan eens bekijken wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
unfor schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 16:50:
[...]

Ook op de conquest variant heb je die framedrops als je op vlag G komt.
Ah, ik dacht dat het alleen op empire's edge was.

Van mij mag diegene die hoofd verantwoordelijk is voor de patch wel een straf krijgen, maandje toiletten
in de dice office schoonmaken >:)
Hoop echt dat ze het fixen, de basis is nog steeds goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Borentos schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:24:
Ik speel bijna alleen operations, nog steeds instant join en meer dan genoeg servers voor andere gamemodi. Het zijn altijd de dramaqueens die bezig zijn ondergang van games aan te kondigen.
Dit komt door de slechte server browser die maar 10 servers steeds laat zien.
maar met 90k spelers is deze game zeker niet dood.

Ze moeten alleen nog wat doen met de battlepacks om de game op langetermijn nog intressant te houden.
als ik straks level 100 ben, zie ik geen reden meer op de game te spelen.

Glitching

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ok, deze game draaide fantastisch op m'n GTX 770 tijdens de beta, maar nu heb ik de game aangeschaft en heb ik constant vastlopers.

Tijdens het spelen hoor ik op enig moment zo'n standaard windows foutmeldingsgeluid. Vervolgens freezed m'n scherm en kan ik helemaal niks meer, ook geen ctrl alt delete. Als ik dan de aan /uit knop indruk dan krijg ik in het afsluitscherm te zien dat ik niet kan afsluiten omdat Origin nog draait. Op dat moment kan ik dan het afsluiten afbreken en terugkeren naar m'n bureaublad, maar BF1 is dan dus volledig gestopt.

Ik heb heb de origin ingame overlay al uitgezet en eigenlijk alle meuk van origin uitgezet die uit kan, want van wat ik begrijp veroorzaakt origin dat direct x crasht?????

Iemand enige ervaring hiermee en ook een werkende oplossing, want ik krijg het niet voor elkaar om:
1 dit probleem te simuleren
2 dit probleem op te lossen.

Soms speel ik 2 uur en gebeurd er niks. Soms crasht m'n game 3 keer op rij.

O de frustratie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:43:
[...]

Dit komt door de slechte server browser die maar 10 servers steeds laat zien.
maar met 90k spelers is deze game zeker niet dood.

Ze moeten alleen nog wat doen met de battlepacks om de game op langetermijn nog intressant te houden.
als ik straks level 100 ben, zie ik geen reden meer op de game te spelen.

[video]
Glitching
Serieus? Het spel is pas leuk als iemand jou iets van beloningen geeft in de vorm van battlepacks? 8)7

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:12:
[...]

Serieus? Het spel is pas leuk als iemand jou iets van beloningen geeft in de vorm van battlepacks? 8)7
Nou ik hou ervan om dingen te halen en beloningen te krijgen.
Heel veel games hebben voortaan dit systeem.
Of het nu een rank is of ingame unlocks.

Maakt het toch net wat leuker op een langere termijn.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms snap ik het echt niet. Speel je rush, de vijand heeft twee tanks en een sentry terwijl ons team niks heeft qua armor of specials. Niet echt in balans maar oke. Dan heeft ons team nog eens vier snipers die allen ver achter de objective gaan verdedigen. Dan moet je dus met 8 man verdedigen tegen 12 aanvallers met twee tanks en een sentry. Wat een achterlijke zooi, dat win je dus nooit.

Snipers horen gewoon niet in rush thuis, zeker niet bij defenders. Oprotten.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 27-11-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28
Welkom bij Battlefield, waarbij het collectieve objective een hoge persoonlijke k/d is :+

Dat hebben ze voorgaande 5 edities ofzo ook niet weten te fixen. Misschien helpt het als je gewoon nooit hoog rankt als je niets met een objective en team doet - want als je veel kills maakt sta je nog altijd bovenaan ook als je team verliest.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:40
Nooit uit de tank stappen jongens. :P Afgelopen week een tank opgepikt nadat iemand eruit stapte en hem met wat teamwork kunnen redden. Vervolgens op een 30+ killstreak met dat ding gegaan. :+

[YouTube: https://youtu.be/jyYDn7bgUgI]

En de Tankgewehr kan ook goed dienen als Infantrygewehr. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Tsurany schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:06:
Soms snap ik het echt niet. Speel je rush, de vijand heeft twee tanks en een sentry terwijl ons team niks heeft qua armor of specials. Niet echt in balans maar oke. Dan heeft ons team nog eens vier snipers die allen ver achter de objective gaan verdedigen. Dan moet je dus met 8 man verdedigen tegen 12 aanvallers met twee tanks en een sentry. Wat een achterlijke zooi, dat win je dus nooit.

Precies de reden waarom ik Rush met 12 tegen 12 verschrikkelijk vind. Zo ongebalanceerd als het maar kan. :-(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Of je moet met 12 tweakers enteren, dan roflstomp je elk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:03:
Of je moet met 12 tweakers enteren, dan roflstomp je elk team.
True that. Maar dat werkt op elke gamemode. Wellicht niet Conclusterfuckquest maar de rest zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Tsurany schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:06:

Tenzij ze met zijn allen afspreken om k-bullets te gebruiken op de tanks ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deathchant schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:37:
[...]

Tenzij ze met zijn allen afspreken om k-bullets te gebruiken op de tanks ;)
Snipers zijn normaal al niet de type mensen die iets afspreken, laat staan een stel randoms in een public server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En zelfs dan nog krijg je denk ik een heavy tank niet kapot.

Overigens zijn snipers in Rush nog net iets zinvoller op defense dan offense. Op offense zijn ze helemaal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:08:

Overigens zijn snipers in Rush nog net iets zinvoller op defense dan offense. Op offense zijn ze helemaal zinloos.
Op defense ook. Ze denken allemaal dat ze god almachtig zijn, de shadow of death, en elke vijand van de objective af snipen. In de praktijk zitten ze op een enorme afstand en raken ze af en toe wat maar zodra de vijand bij de telegraaf staat zijn ze volstrekt kansloos en kunnen ze niks doen om het punt terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje

't Zou ook wat zijn als een sniper een heavy tank kapot kan maken. Ze zijn er vooral voor om de repair cycle te annuleren. Het annuleren van zo'n repair cycle door middel van een k-bullet of granaat is vaak het verschil tussen overleven of doodgaan wanneer je de tank driver bent.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Aanvallende snipers zijn net heel handig met hun spot flares.
Helaas zit 95% van de snipers in hun eigen wereldje.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 27-11-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Gaat Bf1 een beetje werken op een i5 3570 @4ghz en R9 380x 4gb ? Zit er aan te denken om bf1 aan te schaffen maar weet niet of mijn pc dit gaat trekken. Division en Siege draaien rond de 50-60 fps op high.

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Als je trouwens met conquest geen squad joined,maar wel flink meeloop met de anderen, krijg je dan
op het eind toch minder punten in verhouding? Het voordeel wat ik er in zie, is dat je op veel
spelers en ook piloten gewoon kan spannen en kwa punten op het eind toch vrij hoge score...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
Gri77ie schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:14:
Gaat Bf1 een beetje werken op een i5 3570 @4ghz en R9 380x 4gb ? Zit er aan te denken om bf1 aan te schaffen maar weet niet of mijn pc dit gaat trekken. Division en Siege draaien rond de 50-60 fps op high.
Ja hoor, zal prima lopen

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

thanx.... dan zal mijn vrouw weer blij met mij zijn lol avonden weer druk achter de pc....

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luifel schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:14:
Als je trouwens met conquest geen squad joined,maar wel flink meeloop met de anderen, krijg je dan
op het eind toch minder punten in verhouding? Het voordeel wat ik er in zie, is dat je op veel
spelers en ook piloten gewoon kan spannen en kwa punten op het eind toch vrij hoge score...
Zonder squad heeft geen enkel voordeel, je kan niet opeens op meer spelers spawnen als je niet in een squad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Als ik scout ben, pak ik de gewehr M.95 infantery en ik rush gewoon naar binnen. Ik háát het om op 1 plek te liggen camperen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Tsurany schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:09:
[...]

Zonder squad heeft geen enkel voordeel, je kan niet opeens op meer spelers spawnen als je niet in een squad zit.
Denk dat ie bedoelt, dat ie gewoon van squad wisselt en spawnt bij de best gepositioneerde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
KeesFluitman schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:45:
[...]

Denk dat ie bedoelt, dat ie gewoon van squad wisselt en spawnt bij de best gepositioneerde speler.
Haha, nee, dat bedoel ik niet...blijf mn squad trouw...maar soms zitten er volgens mij op elke squads slotjes,dus moet je wel...of ik begon met een squad, maar zag er uiteindelijk niemand meer inzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:41
Ik wilde vragen of iemand me kan helpen met de sawed off shotgun. Ik ben level 10 tanker maar ik kan de guns niet unlocken. Heb al reserach gedaan online, helaas is er geen duidelijke uitleg hoe je het unlocked. Is het een glitch? Moet ik opnieuw installen?

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manarinth
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
chollersin schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:03:
Ik wilde vragen of iemand me kan helpen met de sawed off shotgun. Ik ben level 10 tanker maar ik kan de guns niet unlocken. Heb al reserach gedaan online, helaas is er geen duidelijke uitleg hoe je het unlocked. Is het een glitch? Moet ik opnieuw installen?
Heb je het al met https://www.battlefield.com/companion/ geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kom ik na 100+ uur ook nog eens ergens achter:

Na het rebinden van mijn grenade throw know als infantry, had ik dat nooit voor het paard aangepast dus ik ging er van uit dat ze niet werkten op paard. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 27-11-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

Volgens mij hoort de sawed off shotgun bij een van de elite classes. En kan je die dus niet in een standaard klasse nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:28:
[...]

Volgens mij hoort de sawed off shotgun bij een van de elite classes. En kan je die dus niet in een standaard klasse nemen
Bij een standaard klasse niet, je moet hem bij de tanker unlocken als sidearm als je level 10 tanker bent. Gewoon een kwestie van loadout customizen en dan moet hij daar als unlockable bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ik had het met de pilot ook met de extended 1911. Vanuit de companion of het menu van het spel werkt het niet... maar bij customize vanuit het spawn screen werkte het weer wel :)

Mogelijk hetzelfde geklooi met de tanker :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:41
steveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:07:
[...]

Ik had het met de pilot ook met de extended 1911. Vanuit de companion of het menu van het spel werkt het niet... maar bij customize vanuit het spawn screen werkte het weer wel :)

Mogelijk hetzelfde geklooi met de tanker :?
Dit! Dank u, in game customization lukt het, net op een empty server gedaan :)

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren weer paar potjes gedaan, wat blijft Snipen toch relaxed. Fao Fortress is echt de perfecte map hiervoor. Samen met twee maten heel E en F uitgemoord en overgenomen.

Flare gun naar binnen, praten waar ze zitten en alles één voor één afknallen, heerlijk. De Gewehr 98 is wel fijn wapen daarvoor, maar ik mis wel mijn 10 kogels per magazijn.

Op Amiens met de MG15 is overigens heer-fucking-lijk. Klap je Bipod op een clusterfuck punt uit en blaf alles naar de grond, blijft een fantastisch gevoel (not psycho)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvste
  • Laatst online: 31-07-2018
Zijn hier mensen die een squad hebben en nog een speler zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
Dannyvste schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:26:
Zijn hier mensen die een squad hebben en nog een speler zoeken?
Kom gewoon op Discord, geen vaste squads maar wel samenspel (met de meeste daar, uitzonderingen daar gelaten :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvste
  • Laatst online: 31-07-2018
Oke bedankt voor de tip :)
Vind het meestal plezieriger spelen met een "vaste groep"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannyvste schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:38:
Oke bedankt voor de tip :)
Vind het meestal plezieriger spelen met een "vaste groep"
Dan moet je eerder aan een clan denken. Op discord zitten wel vaak dezelfde spelers maar lang niet iedereen speelt elke avond natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Aha, ja daar moet ik wel wat mee kunnen...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7sboII3.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik heb gisteren eens wat clips bij elkaar gegooid. Onder andere met een vliegende tank en een paar 'It's Magic' momenten. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:29:
Ik heb gisteren eens wat clips bij elkaar gegooid. Onder andere met een vliegende tank en een paar 'It's Magic' momenten. :P

[video]
Erg vermakelijk om naar te kijken :) ! Is dit samen met leden van tweakers? Klinkt erg gezellig :D .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:03:
[...]

Erg vermakelijk om naar te kijken :) ! Is dit samen met leden van tweakers? Klinkt erg gezellig :D .
Is volgens mij grotendeels de discord club ja, die word dagelijks groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:16:
[...]

Is volgens mij grotendeels de discord club ja, die word dagelijks groter :)
Dan ga ik die ook maar eens joinen! Is er een speciale BF1 sectie? Of zijn dat Apples, Butter etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:21:
[...]

Dan ga ik die ook maar eens joinen! Is er een speciale BF1 sectie? Of zijn dat Apples, Butter etc?
Meestal zit iedereen gezellig bij elkaar, misschien zitten ze nu op andere servers. :)
Even eten, dan spring ik er zo ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:03:
[...]

Thx! Alles is samen met Tweakers inderdaad, speel eigenlijk nooit alleen. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:25:
[...]

Meestal zit iedereen gezellig bij elkaar, misschien zitten ze nu op andere servers. :)
Okee! Mijn nickname is hetzelfde als hier op Tweakers. Discord is nieuw voor mij dus weet niet precies waar ik moet zijn :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:29:
[...]

Okee! Mijn nickname is hetzelfde als hier op Tweakers. Discord is nieuw voor mij dus weet niet precies waar ik moet zijn :P .
In de openingspost staat een link naar de discord. Zodra je daarin zit spreekt het voor zich, elke avond mensen genoeg. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:25:
[...]

Het is soms wel echte chaos inderdaad, met een man of 18 door elkaar heen lullen. Maar altijd gezellig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023

[video]
Heb me kapot gelachen, tof om dat filmpje van die vliegende tank te zien vanaf de buitenkant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Puntentelling is weer lekker bugged vanavond... Geen end of round scores, en ook geen voortgang bij de classes. Voor niks hele tijd zitten tanken zeker! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
steveman schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:24:
Puntentelling is weer lekker bugged vanavond... Geen end of round scores, en ook geen voortgang bij de classes. Voor niks hele tijd zitten tanken zeker! :o
Niet bang zijn, alles wordt opgeslagen, ze houden al rekening mee dat de stat servers geregeld problemen
hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

[video]
Die vliegende tank _/-\o_ _/-\o_
Als je in de lucht een vliegtuig uit de lucht had geschoten met dat ding had je het internet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 18:07
Zat net nog eens wat foto's te bekijken van WW1, maar ik wordt er gewoon misselijk van. Gadverdamme wat een ranzige zooi was 't daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 17-09 10:36
Is gewoon gezellig op Discord.
Gewoon knallen met humor en toch voor de winst gaan.

Werd van de week interessant toen er 2 squads waren die in een volgende ronde in beide partijen werden ingedeeld (1x allied, 1x axis) om vervolgens in hetzelfde kanaal te blijven praten v.w.b "kom we gaan voor B" oid :D _O-

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Mosin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:17:
Zat net nog eens wat foto's te bekijken van WW1, maar ik wordt er gewoon misselijk van. Gadverdamme wat een ranzige zooi was 't daar :(
Ja, 't was geen picknick zeg maar...

Daarom houd ik liever het geweld virtueel. Maar het is ergens wel krom natuurlijk om een stuk entertainment te baseren op zoveel ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
steveman schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ja, 't was geen picknick zeg maar...

Daarom houd ik liever het geweld virtueel. Maar het is ergens wel krom natuurlijk om een stuk entertainment te baseren op zoveel ellende.
Precies wat ik ook al dacht. Het is dan weliswaar 100 jaar geleden, maar als je de gemiddelde sterf reden opnoemt heb krijg je het toch even benauwd. Dan nog die dingen zoals Shell Shock enzo. Het grijpt me toch een beetje bij de keel allemaal.

Ik kan het me niet echt voorstellen hoe je je moet voelen als je overal schedels ziet en gerotte lichamen. Ook nog je oren naar de klote van de artillerie ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 29-11-2016 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Mosin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:17:
Wil je meer weten over WW1, dan kan ik dit kanaal aanraden: YouTube: The Great War
Zij maken elke week een aflevering over wat er gebeurde 100 jaar geleden tijdens WW1.
Ik geef eerlijk toe dat mijn kennis van voor 1940 eigenlijk maar zeer wazig is.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 29-11-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
unfor schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:30:
[...]

Wil je meer weten over WW1, dan kan ik dit kanaal aanraden: YouTube: The Great War
Zij maken elke week een aflevering over wat er gebeurde 100 jaar geleden tijdens WW1.
Thanks! Ik ga het checken. Ik ben erg geintresseerd in WW1, 2. Een maat verzameld een hoop en heeft echt maffe dingen thuis liggen. Toen ik nog een stuk jonger was ging ik altijd naar Santa Fe in Roermond. Bij de WW kenners waarschijnlijk wel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kijken jullie ondertussen tegen de game aan zo een dikke maand na release? Ik merk zelf dat het spel me begint te vervelen. Het is tof om in een grote groep te spelen, maar ik heb nog maar een handjevol maps en modes die leuk zijn maar ook die zijn potje na potje snel saai.

Ik weet het niet, het is allemaal niet zo uitdagend met een groot squad. Eerst massaal de voertuigen uitschakelen, dan de objectives clearen, de volgende waves aan voertuigen clearen, dan een tijdje de polonaise bij de anti-air tot de airship neer is (of wat dan ook voor die ultieme noobcrutches op andere maps), rinse and repeat.

Vuurgevechten zijn ook niet zo spannend meer, slinger twee gasgranaten naar voren en mik op de torso ivm de spread. Per klasse zijn er maar 2 wapens viable en er zijn maar 2 klasses echt nodig: medic en assault. Dan hebben we nog niet eens over de railguns; shotgun a10 en martini henry die je elke twee seconden tegen lijkt te komen.

Ik weet het niet, met veel mensen online start ik hem graag op voor een paar potjes, maar het wordt al snel mwah, tijd voor iets anders. Hoe ervaren jullie dat?
Mosin schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:29:
[...]
Precies wat ik ook al dacht. Het is dan weliswaar 100 jaar geleden, maar als je de gemiddelde sterf reden opnoemt heb krijg je het toch even benauwd. Dan nog die dingen zoals Shell Shock enzo. Het grijpt me toch een beetje bij de keel allemaal.

Ik kan het me niet echt voorstellen hoe je je moet voelen als je overal schedels ziet en gerotte lichamen. Ook nog je oren naar de klote van de artillerie ;(
Zoals George Carlin het zo treffend zei; tegenwoordig noem je shell shock gewoon post-traumatische stress en het klinkt allemaal een stuk minder erg. De schaal van WW1 is natuurlijk van een heel andere orde, maar overal te wereld maken soldaten en burgers nog steeds de meest verschrikkelijke dingen mee.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:59:

Ik weet het niet, met veel mensen online start ik hem graag op voor een paar potjes, maar het wordt al snel mwah, tijd voor iets anders. Hoe ervaren jullie dat?

.
Ik speel altijd solo, of met 1 of 2 vrienden die vrij slecht zijn en eigenlijk helemaal niet samen spelen. Dus feitelijk ben ik gewoon altijd solo bezig.

Blijft heerlijk schieten. Eerste spel waarin ik ook zelfs sniper speel en me er goed mee vermaak. Medic en assault spelen heerlijk. Heerlijke wapens.

Zie me zelf dit spel zeker nog een tijdje spelen (niet dagelijks).

Ik irriteer me juist tegenovergestelde waar jij je aan irriteert:
  • Een nutteloos team
  • De enige zijn die een objectief aanvalt, blijft me soms verbazen als ik de minimap bekijk op 64p conquest en ik zie bijna niemand van ons in de buurt van een vlag
  • 24/7 tankers
  • Vliegtuigen
Denk jij gebrek aan uitdaging hebt doordat je een squad zit die samenspeelt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hoe kijken jullie ondertussen tegen de game aan zo een dikke maand na release? Ik merk zelf dat het spel me begint te vervelen. Het is tof om in een grote groep te spelen, maar ik heb nog maar een handjevol maps en modes die leuk zijn maar ook die zijn potje na potje snel saai.

Ik weet het niet, het is allemaal niet zo uitdagend met een groot squad. Eerst massaal de voertuigen uitschakelen, dan de objectives clearen, de volgende waves aan voertuigen clearen, dan een tijdje de polonaise bij de anti-air tot de airship neer is (of wat dan ook voor die ultieme noobcrutches op andere maps), rinse and repeat.

Vuurgevechten zijn ook niet zo spannend meer, slinger twee gasgranaten naar voren en mik op de torso ivm de spread. Per klasse zijn er maar 2 wapens viable en er zijn maar 2 klasses echt nodig: medic en assault. Dan hebben we nog niet eens over de railguns; shotgun a10 en martini henry die je elke twee seconden tegen lijkt te komen.

[...]

Zoals George Carlin het zo treffend zei; tegenwoordig noem je shell shock gewoon post-traumatische stress en het klinkt allemaal een stuk minder erg. De schaal van WW1 is natuurlijk van een heel andere orde, maar overal te wereld maken soldaten en burgers nog steeds de meest verschrikkelijke dingen mee.

.
Om toch even ontopic te blijven en te reageren op je eerste bericht. Ik vind het nog altijd wel leuk, maar ik speel het zelden. Daardoor verdeel ik het plezier ook wel een beetje. Ik speel 3 spellen door elkaar, dus afwisseling is er genoeg.

Het blijft natuurlijk gewoon heel erg, ook voor de mensen in Syrië enzo. Vreselijk om dat te zien en ik ga daar altijd vreselijk van lopen koken. Daar kan ik echt nou heel kwaad om worden, dat komt waarschijnlijk omdat ik geen hand uit kan steken naar de mensen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

.
Ik vermaak me er nog prima mee. Het is wel zo dat ik het liefst met meer mensen speel maar daar is de discord prima voor. merk wel dat wanneer ik weinig tijd heb ik liever een andere game pak. Speel het liefst toch minimaal een aantal potten BF1 achter elkaar.

De shotgun mag inderdaad wel een keer een kleine nerf krijgen. De martini henri heb ik minder last van. Als iemand daarmee zijn eerste schot mist dan heeft ie best een probleem.

Ik speel heel afwisselend. Ik switch vaak tussen verschillende classes en pak waar mogelijk een plane of tank. Wel zorg ik er voor dat ik pak wat nodig is. Zo hadden we eergisteren veel last van vijandige vliegtuigen. Ik zag een tank beschikbaar en besloot een AA tank te pakken. Daar heb ik heel het potje in gezeten en zeker 10 vliegtuigen mee neergehaald. Op die manier ondersteun je je team door er voor te zorgen dat vijandige planes niet langer meerdere bombing runs kunnen maken maar na 1 bombing run al weer mogen respawnen.

Van mij mogen ze de punten die je krijgt bij damage op een tank wel iets ophogen. Wellicht dat dan iets meer mensen ook door hebben dat ze op een tank moeten schieten/granaten gooien en worden tanks iets minder OP. Een Heavy Tank met de juiste bestuurder is spelbepalend.

Qua gamemodes vind ik vooral Operations, Conquest en Rush leuk. Domination en team deathmatch zijn wat mij betreft hetzelfde (al heeft de eerste nog wat extra hindernissen in de vorm van punten die je moet zien te houden) en War Pidgeon speel ik niet omdat ik dat echt een kansloze gamemode vind.

Enige waar ik me op dit moment echt aan stoor zijn de fouten en vastlopers die je vaak krijgt als je een party/game wilt joinen. Daar mogen ze van mij echt prioriteit aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
evilpin0 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:18:
[...]

Ik irriteer me juist tegenovergestelde waar jij je aan irriteert:
  • Een nutteloos team
  • De enige zijn die een objectief aanvalt, blijft me soms verbazen als ik de minimap bekijk op 64p conquest en ik zie bijna niemand van ons in de buurt van een vlag
  • 24/7 tankers
  • Vliegtuigen
Hier herken ik me in.

Ik was dan ook verbaasd dat DICE geen nieuwe innovaties op communicatiegebied heeft gebracht in BF1, zoals je in BF2 als squadleader de map tevoorschijn kon halen en contextuele icons kon plaatsen voor je squad, zulke dingen vind je nergens terug. Gewoon symbolen zodat iedereen meteen begrijpt wat je bedoelt, voor de broodnodige coördinate met vreemdelingen die sowieso geen microfoon gebruiken door praktische en linguïstische bezwaren. Wat dat betreft heeft DICE steken laten vallen.

Verder erger ik me ook aan al die spelers die conquest spelen als een TDM, en enkel voor de kills gaan. Zoals zoveel tankers dat doen en maar gaan campen en nooit naar een ander plekje van de map gaan om team te helpen. Of infanterie die t ook maar als TDM zien en enkel maar bij C zit te klooien bij Ballroom Blitz en niet malen dat de andere vlaggen van de vijand zijn. Dat is echt frustrerend en dan quit ik al gauw.

Verder kan DICE wel een en ander broodnodig verbeteren aan de onbalans tussen voertuigen en infantry, maar da's een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik merk dat bij de ~20 mensen waarmee ik regelmatig speel het merendeel is gebleven bij, of teruggekeerd naar BF4. Ik betrap mezelf er ook op dat ik eerst weer in Battlelog kijk wie er online is, alvorens BF1 op te starten.

Op een of andere manier boeit het spel gewoon niet meer, ik heb het nu al gezien na ~50 uur spelen (volgens Battlefieldtracker) en level 53.

Het is te repetitief, flanken is onmogelijk, voertuigen zijn ruk (zowel om te besturen, want saai, als om te slopen, want onmogelijk), de wapens zijn gaar, de teamplay is zoals bij iedere Battlefield-game afwezig.

Dan keer ik liever terug naar een handvol favoriete BF4-servers waarvan ik weet dat er altijd 20+ goede (team)spelers op aanwezig zijn (VIVA, AnarchyUK, InTheGame) en die geen bizarre regels hanteren.

[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 29-11-2016 13:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

[...]

.
Tja, speel met enige regelmaat maar ben andere speler dan jij. Ben niet zo’n crack, eindig meestal in middenmoot. Speel alle klasses, zowel met mensen op TS als solo. Vooral Domination en conquest.

Geen vd BF’s is in mijn ogen perfect geweest maar zit nog steeds te wachten op een BF die me net zo’n gevoel en drive gaven als BF1942 en BF2. Waarbij ik in BF2 ook al geen fan was van de unlocks.

Grafisch is het allemaal heel mooi maar los van netcode, bugs, unlocks, trophees etc vind ik het eigenlijk tot nu toe minder dan bijv. BF4. En dat vond ik al tegenvallen.

Vind de maps al vrij snel saai worden, niet altijd top ontworpen. Ook speelt mee de draak van een userinterface en mogelijkheden om te joinen met een groep vrienden alsmede de belachelijke actie dat custom servers nu pas beschikbaar zijn en dan ook nog met veel te weinig beheersmogelijkheden.

De wereld is veranderd, ik ben veranderd, de target doelgroep is anders het is moeilijk te pinpointen maar heb er op zich dus wel lol van maar ben relatief weinig satisfied.
EA/DICE hebben er een triple AAA cashcow game van gemaakt met focus op hollywood trailers / hype e.d. Dat was al langer bekend natuurlijk maar voor het eerst zou het wel eens zo kunnen zijn dat ik de DLC’s niet of niet gelijk ga aanschaffen.

Ben misschien een oude zeikerd maar ik zie meer in hoe bijv. Battlenonsense erover denkt in zijn design ideeen.

EA/DICE hebben er een MC Donalds game van gemaakt. Het is niet anders.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bankscrew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 10:36
SPOXYWOXY schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:31:
[...]

Er waren wat problemen met de drivers van Nvidia. Paar dagen geleden is er een hotfix uitgebracht, wellicht helpt het installeren hiervan?
Deze hotfix heeft het probleem inderdaad opgelost, er zijn nu weer nieuwe drivers beschikbaar maar deze sla ik voor nu even over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:47
Heren, hebben jullie ook nog steeds last van judder wanneer je DX12 aan hebt staan?
Ik heb wanneer ik DX12 aanzet regelmatig frame drops en/of stotterede gameplay.

Dit is met de laatste drivers en de nieuwste patch van BF1.

Dit is met een RX 480 8GB.

EDIT: Zie dat er ook een problemen topic is. Ik zal hem daar posten.

[ Voor 12% gewijzigd door BarryS op 29-11-2016 13:46 ]

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BarryS schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:38:
Heren, hebben jullie ook nog steeds last van judder wanneer je DX12 aan hebt staan?
Ik heb wanneer ik DX12 aanzet regelmatig frame drops en/of stotterede gameplay.

Dit is met de laatste drivers en de nieuwste patch van BF1.

Dit is met een RX 480 8GB.

EDIT: Zie dat er ook een problemen topic is. Ik zal hem daar posten.
Het is aan te raden DX11 te gebruiken, dit probleem heb ik op meerdere sites gezien die benchmarks deden tussen DX11/12.
Er zat weinig performance verschil tussen, maar sommige sites merkten wel een stotter op in DX12.

HardOCP:
Should you play BF1 in DX11 or DX12?

One of the questions we wanted to ask, and answer, is if you should play BF1 in DX11 or DX12 for the best gameplay experience?

We have discovered that BF1 is highly optimized and runs well in DX11. Performance is very good on an AMD Radeon RX 480 and NVIDIA GeForce GTX 1060 in DX11. We can run the campaign mode at 1440p with the highest possible in-game settings on both video card and still average above 60 FPS. At 1080p performance is well into the 90’s to 100’s, which is incredible. However, you must use DX11 to experience this bliss in gaming performance.

When switched to DX12, BF1 falls flat on its face. There is no performance improvement, and there are no visual quality improvements. In fact, there is a negative return on framerate. On both the AMD Radeon RX 480 and NVIDIA GeForce GTX 1060 the framerates go south and provide worse performance while gaming, at 1080p and 1440p.

It was clear though that the GeForce GTX 1060 took a greater hit in performance running DX12 versus DX11. The AMD Radeon RX 480 took a lesser hit in performance, though it was still slower in DX12.

Note that this is all with the latest drivers as well. We are using the AMD Crimson Edition 16.10.2 Hotfix driver and the NVIDIA GeForce 375.63 driver, both newly released for this game.

DX12 introduces a stutter in BF1 on both video cards. We found it incredibly noticeable during mission load, and multiplayer map load. For the first 15 seconds of loading a new map or multiplayer map there would be random noticeable stutter. Then there would be random stutter as you played, especially more noticeable in multiplayer maps. DX11 was butter smooth with no issues on either video card in multiplayer.

Therefore, the answer to our question right now is simple; run BF1 in DX11. There is no reason to run BF1 in DX12, unless you just like to punish yourself. Both the Radeon RX 480 and GeForce GTX 1060 will be better off in DX11 in multiple ways.

Maybe a patch will come in the future that helps DX12, or new drivers, we can only hope and be on the lookout for such things.

[ Voor 63% gewijzigd door unfor op 29-11-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hetgeen dat ik het meest irritante vind, is;
  • Party join is buggy
  • Alt-tabben vind het spel niet fijn (lees: gaat naar windowed modus of gaat compleet fubar)
  • Medics die op 2 mtr. afstand blijven liggen/staan, niet in gevecht zijn .. maar vervolgens je niet rezzen.
  • Geklaag van mensen dat bommenwerpers OP zijn. Gebruik het AA eens (wat meer)..
  • Vliegende tanks :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind enkel Operations leuk om te spelen. Conquest is een te grote clusterfuck zonder enige vorm van teamwork. Rush is niks aan met 24 man. De rest heeft niks te maken met Battlefield.

Maar na een tijdje merk je dat er inderdaad maar een paar mappen echt vermakelijk zijn, een paar wapens per class nuttig zijn en er geen goede balans is.

Zo is de Assault bedoeld als keuze tegen tanks. Echter heeft hij amper wapens voor op afstand. Dus zodra de tank afstand houd kan je er vrijwel niks tegen doen. De mappen zijn te kaal, je kan niet door bosjes sneaken of via infantry only routes voertuigen flanken. Dus je moet maar wachten tot de tank in de buurt komt.

Snipers liggen op enorme afstand. In Battlefield 4 kon je met meer classes die afstand overbruggen, nu enkel nog met medic en support. En support moet dan de bipod gebruiken wat weer een headshot uitnodigt.
Je kan dan, weer mede door de kale mappen, weinig tegen de snipers doen. Te weinig routes om te flanken.

En zeker een paar van die zandmappen zijn niet leuk. Enorme afstanden tussen vlaggen met open vlaktes er tussen. Niemand gaat de buitenste vlaggen cappen, dat is saai en een willekeurige sniper pakt je zo.

Daarnaast merk je in operations en rush dat het nog steeds erg lastig is om bunkers leeg te vegen. Zit de vijand er in? Vergeet het dan maar. Dat lukt enkel moet een groep spelers die samenwerken en weten wat ze doen.
En je komt de helft van de tijd niet of nauwelijks op de tweede map aan spelen toe.

Als ze nou eens dat idiote gedoe met die "verhaaltjes" uit operations halen (die lopen toch enkel vast) en dit als normale gamemode beschikbaar maken net als rush en conquest zou het al veel leuker zijn.

Al is het in BF4 ook zo dat enkel de assault interessant is als infantry class (M16A3 of M416) en de engineer als er tanks zijn. De rest heb je ook eigenlijk erg weinig aan.
Zephyer schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:48:

• Geklaag van mensen dat bommenwerpers OP zijn. Gebruik het AA eens (wat meer)..

[/list]
Dat zijn ze ook. De AA heeft een zeer kort bereik en bommenwerpers vliegen altijd over de punten waar het druk is. Dus je krijgt geen kans om dan rustig in de AA te klimmen. Als een sniper je niet pakt doet iemand anders het wel. De AA staat vaak veel te open.

Resultaat is dat iedereen op de grond aan het vechten is en random dood gaat door vliegtuigen die ze niet aan zien komen en die exact weten waar de AA staat en die keurig ontwijken.

Wat nog het beste werkt is LMG's en rifles gebruiken, helaas doet bijna niemand dat waardoor een vliegtuig zo weer buiten bereik is.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 29-11-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Zelf ben ik toch niet heel erg te spreken over de wapen balans.. de smg en shotgun hebben te lange range om de semi-auto en lmg's erg viable te maken op veel maps. De range waar de laatste wapens wel op werken komt te dicht bij het terrein van de scouts.

Daarnaast lijkt Dice toch niet geleerd te hebben van vorige games... Medic train die er gewoon weer in zit, voertuigen waar de langzaam ladende spelers (zelf niet 1 van gelukkig) gewoon zo goed als geen kans hebben om in te komen, en niet veel dat voertuigen motiveert om echt het gevecht in te rijden.. iets wat de tanks eigenlijk juist waren bedoeld in WW1 (linie breken). Je ziet nu gewoon veel lone wolves die de kleine tanks pakken (laatst neergeschoten door iemand met 43!!!! service stars)
Mensen met lage ping die gewoon in het nadeel zijn tov mensen met hoge / lag

Toch blijf ik het een leuk spel vinden, zelfs terwijl het bij mij op medium gewoon niet lekker draait en mijn aim vaak brak is door de fps-drops.

en zoals Tsurany zegt, operations is de leuke game-mode, ook wat mij betreft enkel omdat het PTFO belangrijker maakt denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 29-11-2016 13:58 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Wapens die een nerf nodig hebben:

A10 Hunter, Hellriegel, 1916 Selbstlader (3HK moet naar 4HK op range, sommige 5 round guns hebben niet eens een 3HK op range) en misschien de Automatico hoewel die op range al totaal nutteloos is.

Wapens die een buff nodig hebben:

8.35 Autoloader, 1906 Selbstlader, alle LMG's behalve MG15.
Mijn perfecte BAR damage zou zijn: 25 op short range tot 20 op range.
Met de huidige damage range van 21-19 moet je extreem accuraat zijn om meer dan 1 speler per mag neer te halen, terwijl je met een 1916 Selbstlader een complete squad kunt uitroeien.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 29-11-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
heb ook de vliegende tank kunnen reproduceren...Is nog best lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:12:
Wapens die een nerf nodig hebben:

A10 Hunter, Hellriegel, 1916 Selbstlader (3HK moet naar 4HK op range, sommige 5 round guns hebben niet eens een 3HK op range) en misschien de Automatico hoewel die op range al totaal nutteloos is.

Wapens die een buff nodig hebben:

8.35 Autoloader, 1906 Selbstlader, alle LMG's behalve MG15.
Mijn perfecte BAR damage zou zijn: 25 op short range tot 20 op range.
Met de huidige damage range van 21-19 moet je extreem accuraat zijn om meer dan 1 speler per mag neer te halen, terwijl je met een 1916 Selbstlader een complete squad kunt uitroeien.
En de snipers naar two hit kill tenzij headshots. Dan is er weer skill nodig en hebben we misschien ook een stuk minder nutteloze snipers per server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:24:
[...]

En de snipers naar two hit kill tenzij headshots. Dan is er weer skill nodig en hebben we misschien ook een stuk minder nutteloze snipers per server.
Vooral op Fao Fortress, cap je de vlaggen in het fort kijk je naar buiten en zie je de complete berg rand oplichten met sniper scopes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:41
flessuh schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:57:
Zelf ben ik toch niet heel erg te spreken over de wapen balans.. de smg en shotgun hebben te lange range om de semi-auto en lmg's erg viable te maken op veel maps. De range waar de laatste wapens wel op werken komt te dicht bij het terrein van de scouts.

Daarnaast lijkt Dice toch niet geleerd te hebben van vorige games... Medic train die er gewoon weer in zit, voertuigen waar de langzaam ladende spelers (zelf niet 1 van gelukkig) gewoon zo goed als geen kans hebben om in te komen, en niet veel dat voertuigen motiveert om echt het gevecht in te rijden.. iets wat de tanks eigenlijk juist waren bedoeld in WW1 (linie breken). Je ziet nu gewoon veel lone wolves die de kleine tanks pakken (laatst neergeschoten door iemand met 43!!!! service stars)
Mensen met lage ping die gewoon in het nadeel zijn tov mensen met hoge / lag

Toch blijf ik het een leuk spel vinden, zelfs terwijl het bij mij op medium gewoon niet lekker draait en mijn aim vaak brak is door de fps-drops.

en zoals Tsurany zegt, operations is de leuke game-mode, ook wat mij betreft enkel omdat het PTFO belangrijker maakt denk ik
Waarom zouden mensen die wel een goede computer hebben gestraft moeten worden omdat anderen dat niet hebben? Ik irriteer me nu al soms aan het lange wachten van een ronde omdat het merendeel gewoon minuten doen over het laden van een nieuwe map. Zelfde voor de FPS drops, uit persoonlijk ervaring (en ook volgens anderen) kan ik beamen dat de game één van de best geoptimaliseerde games van de afgelopen tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:25:
[...]

Vooral op Fao Fortress, cap je de vlaggen in het fort kijk je naar buiten en zie je de complete berg rand oplichten met sniper scopes 8)7
Precies daarom roep ik ook altijd naar mijn squadmates dat ze deze snipers zoveel mogelijk moeten spotten (vooral als ik zelf in een attackplane zit). Een attackplane kan zo'n randje snipers erg makkelijk bombarderen. Maar het is lastig voor een piloot om ze zelf te spotten als ze buiten de action liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 29-11-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • [...]
  • Alt-tabben vind het spel niet fijn (lees: gaat naar windowed modus of gaat compleet fubar)
  • Medics die op 2 mtr. afstand blijven liggen/staan, niet in gevecht zijn .. maar vervolgens je niet rezzen.
  • Vliegende tanks :+
- Gebruik anders (eerst) Alt-Enter en desnoods in window mode te Alt-Tabben (als dat nog nodig is) ;)
- Sinds dit weekend zelf een beetje als medic mijn k/d nog verder te verlagen :+ maar als ik erbij kan komen help ik je (soms met alle risico, wat ik echt moet afleren). Waarom die andere spelers dan als medic spelen geen idee, aangezien er binnen 2-5m gratis XP ligt.
- Vliegende tanks, tja... HACKS duidelijk een hack 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

In de video opties de video mode instellen op borderless. Voor mij geeft dit dezelfde ervaring als fullscreen + alt-tabben werkt naadloos. Sterker nog: met een multi-monitor opstelling kan je, als in het spel de muiscursor zichtbaar is, naadloos met de muis cursor naar het andere scherm en daar rond klikken. Ik begrijp niet waarom dit niet standaard is. Of ik zie een nadeel over het hoofd :? En als er een flink nadeel is dan geld dat niet voor mij :+

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

beany schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:10:
[...]

In de video opties de video mode instellen op borderless. Voor mij geeft dit dezelfde ervaring als fullscreen + alt-tabben werkt naadloos. Sterker nog: met een multi-monitor opstelling kan je, als in het spel de muiscursor zichtbaar is, naadloos met de muis cursor naar het andere scherm en daar rond klikken. Ik begrijp niet waarom dit niet standaard is. Of ik zie een nadeel over het hoofd :? En als er een flink nadeel is dan geld dat niet voor mij :+
Nadeel: inputlag door oa. de windows default vsync.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
NINjak schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:06:
[...]

- Gebruik anders (eerst) Alt-Enter en desnoods in window mode te Alt-Tabben (als dat nog nodig is) ;)
- Sinds dit weekend zelf een beetje als medic mijn k/d nog verder te verlagen :+ maar als ik erbij kan komen help ik je (soms met alle risico, wat ik echt moet afleren). Waarom die andere spelers dan als medic spelen geen idee, aangezien er binnen 2-5m gratis XP ligt.
- Vliegende tanks, tja... HACKS duidelijk een hack 8)
Alt-Enter hoorde ik ook van de week, sindsdien is die frustratie verminderd.
Als jij of Bierrrtje met jullie spuitjes rondrennen weet ik dat ik eerder een naald in m'n kont heb voordat ik de grond raak dan erna :o Was eerder bedoeld naar random spelers op een server die medic speelt :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Windows key+D werkt meestal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

fynrd1 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:13:
[...]

Nadeel: inputlag door oa. de windows default vsync.
Mijn hoge leeftijd zorgt ervoor dat ik dat niet merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
beany schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:24:
[...]

Mijn hoge leeftijd zorgt ervoor dat ik dat niet merk ;)
Dat merk je wel hoor, zelfs al ben je 80 ;)
Je muis voelt direct alsof hij dronken over je scherm zwabbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spectre schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:52:
[...]

Waarom zouden mensen die wel een goede computer hebben gestraft moeten worden omdat anderen dat niet hebben? Ik irriteer me nu al soms aan het lange wachten van een ronde omdat het merendeel gewoon minuten doen over het laden van een nieuwe map. Zelfde voor de FPS drops, uit persoonlijk ervaring (en ook volgens anderen) kan ik beamen dat de game één van de best geoptimaliseerde games van de afgelopen tijd is.
Hoezo wordt je gestraft? Je wordt hoogstens gelijk behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hoewel ik het zelf niet erg vind (ik heb in 99% v/d gevallen een tank hierdoor }) ), vind ik wel dat de vehicles wat eerlijker verdeeld mogen worden.
Dit was in voorgaande BF's wel het geval, ik weet dat sommige op release wat van deze voordelen gaven maar zijn er later uit gepatched.

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 29-11-2016 15:37 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.