A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:25:
[...]
Klopt, dit is echt de beste map/gamemode, maar zonder die zeppelin was het laatste stuk van ballroom blitz niet gelukt denk ik. Als er nog wat getweakt wordt met de tickets en voertuigen (en gun emplacements) dan is die helemaal af.
Ja sommige punten zijn praktisch niet te houden, daar mag best even naar gekeken worden. Terwijl andere punten haast weer onmogelijk in te nemen zijn als attacker.
Wij waren met z'n drieën in ballroom en nog met 2 in blitz, maar we hadden wel twee erg behulpzame squadmates erbij. Het is jammer dat je dan moet quitten in plaats van dat je automatisch met dezelfde twee teams de andere kant kan spelen.
Dat is jammer, dat je een hele operation moet starten en hij niet gewoon van map naar map gaat. Het verhaal er omheen of dat map 2 perse na map 1 moet interesseert volgens mij vrijwel niemand.
Die MG15 kwam trouwens meestal als een insta-kill bij me over, gewoon PATS en dood. Ik begon al te twijfelen over de headshot multiplier van dat kreng en dat is de eerstvolgende die ik wil unlocken.

Dat is volgens mij de typische hitreg van Battlefield. De schutter ervaart een periode van 1-2 seconde voor een vijand dood is terwijl de ontvanger het vaak ervaart als een instant kill.
Grote voordeel van het wapen is dat je niet hoeft te reloaden, je kan flink lange bursts achter elkaar afvuren zonder dat je moet herladen. Je bent dus bijna nooit kwetsbaar.
Blijft toch een leuke speelstijl, snel wat onnauwkeurige aibursts afvuren en dan met de LMG naar voren, positie kiezen, vuur openen, verplaatsen, vuur openen,... hele andere speelstijl dan als assault zo dichtbij mogelijk komen of als medic die snipershots proberen te plaatsen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Tsurany op 30-11-2016 14:34
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N