Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Carthrax schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:25:
[...]

Vooral op Fao Fortress, cap je de vlaggen in het fort kijk je naar buiten en zie je de complete berg rand oplichten met sniper scopes 8)7
Speel zelf op Fao Fortress vrijwel altijd Sniper, maar push dan ook als een malle met m'n squad samen naar de punten. Had laatste dat ik bij vlag E richting de muur bij de AA liep, omhoog aan de achterkant. Zaten er letterlijk 5 snipers per gat in de muur en 2 medics renden heen en weer. Kill per kogel was wel even fijn O-)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:41
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:28:
[...]

Hoezo wordt je gestraft? Je wordt hoogstens gelijk behandeld.
Ik zit nu soms al een paar minuten te wachten voordat een ronde begint, omdat anderen nog bezig zijn met laden. Als anderen er zo lang over doen om te laden en ik vervolgens ook zo lang op hun moet wachten, ben ik van mening dat ik gestraft wordt voor het hebben van een goede computer. 30 seconden wachten is prima, meerdere minuten vind ik toch iets van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Spectre schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:52:
[...]

Ik zit nu soms al een paar minuten te wachten voordat een ronde begint, omdat anderen nog bezig zijn met laden. Als anderen er zo lang over doen om te laden en ik vervolgens ook zo lang op hun moet wachten, ben ik van mening dat ik gestraft wordt voor het hebben van een goede computer. 30 seconden wachten is prima, meerdere minuten vind ik toch iets van de zotte.
hoezo zou je moeten wachten? laat gewoon de tanks 30 seconden - 1 minuut na ronde start pas spawnen.. :P
Of nog later er na

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spectre schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:52:
[...]

Je snapt het niet. Het gaat niet om wachttijd tot de ronde start maar wachttijd tot de voertuigen beschikbaar komen om uit te kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:57:
[...]

Je snapt het niet. Het gaat niet om wachttijd tot de ronde start maar wachttijd tot de voertuigen beschikbaar komen om uit te kiezen.
dit..en ik vind dat een goeie zaak. Niks irriterender dan een oneerlijk gestarte match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:55:
[...]

hoezo zou je moeten wachten? laat gewoon de tanks 30 seconden - 1 minuut na ronde start pas spawnen.. :P
Of nog later er na
Dan ga je dus krijgen dat de helft van je team niet wilt spawnen aan het begin van de match omdat ze allemaal een specifiek voertuig willen bemachtigen.

Ik heb ook een idee voorbij zien komen over voertuigen pas beschikbaar maken als de hele server minimaal 1 x is gespawned. Dit gaat echter ook niet werken. Als dan 1 iemand afk is oid komt er niks. Verder zullen er ontzettend veel spelers gaan suiciden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:41:
[...]

Dan ga je dus krijgen dat de helft van je team niet wilt spawnen aan het begin van de match omdat ze allemaal een specifiek voertuig willen bemachtigen.

Ik heb ook een idee voorbij zien komen over voertuigen pas beschikbaar maken als de hele server minimaal 1 x is gespawned. Dit gaat echter ook niet werken. Als dan 1 iemand afk is oid komt er niks. Verder zullen er ontzettend veel spelers gaan suiciden.
dat wilde ik eerst voorstellen, maar ja, als je dan een afk persoon in je team hebt is je team dus tankloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
KeesFluitman schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:11:
[...]

dit..en ik vind dat een goeie zaak. Niks irriterender dan een oneerlijk gestarte match.
Binnen redelijkheid. En soms vind ik het in BF1 wel erg lang duren, maar meestal is het wel redelijk. Je wil niet wachten onder het noemer van eerlijkheid tot alle 64 spelers klaar zijn om te beginnen, dan begint een spel nooit. Tegelijk was BF3 als ik het goed heb wel heel erg SSDField, waarbij vooral op rush het zo vaak was dat aanvallende team de eerste serie MCOMs gearmed had voor er meer dan 3 defenders in het spel waren, simpelweg omdat bij verdedigers niet voldoende SSDs waren.

Voor voertuigen ga je overigens toch het probleem houden dat er minder zijn dan mensen die er eentje willen (omdat je anders 32 vs 32 tanks hebt). Enige wat me redelijk lijkt is pas de voertuig icoontjes te geven op het moment dat de 5 seconde count down begint.

[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 29-11-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 17:31
Ik kan opeens het spel niet meer opstarten.
Hij geeft dan aan dat ik Battlefield1 eerst moet activeren met een productcode.
Echter de 'toen' ingevoerde code pakt hij niet omdat hij al in gebruik is......

Heeft iemand anders dit probleem ook al gehad?

Edit: nvm, origin afgesloten en alles opnieuw opgestart en hij pakt hem weer. Raar....

[ Voor 15% gewijzigd door Frank_P op 29-11-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:46
unfor schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:26:
[...]

Dat merk je wel hoor, zelfs al ben je 80 ;)
Je muis voelt direct alsof hij dronken over je scherm zwabbert.
Heb hier V-sync aanstaan en heb er eigenlijk geen last van. Misschien omdat ik ook nog steeds een console gamer ben en de input lag daar sowieso hoger is. Ik kan adaptive sync weer eens proberen , maar aan de andere kant heb ik liever een heel klein beetje input lag dan screen tearing. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 29-11-2016 19:19 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Laatst online: 30-05 02:45
Sissors schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:47:
[...]

Binnen redelijkheid. En soms vind ik het in BF1 wel erg lang duren, maar meestal is het wel redelijk. Je wil niet wachten onder het noemer van eerlijkheid tot alle 64 spelers klaar zijn om te beginnen, dan begint een spel nooit. Tegelijk was BF3 als ik het goed heb wel heel erg SSDField, waarbij vooral op rush het zo vaak was dat aanvallende team de eerste serie MCOMs gearmed had voor er meer dan 3 defenders in het spel waren, simpelweg omdat bij verdedigers niet voldoende SSDs waren.

Voor voertuigen ga je overigens toch het probleem houden dat er minder zijn dan mensen die er eentje willen (omdat je anders 32 vs 32 tanks hebt). Enige wat me redelijk lijkt is pas de voertuig icoontjes te geven op het moment dat de 5 seconde count down begint.
Precies. Op dit moment vind ik het meer dan redelijk. Natuurlijk valt het wel eens in je voordeel uit, maar ook dan vind ik t spel niks aan. Gewoon over de tegenstander heen denderen omdat de balance niet oke is vind ik ook saai. De 15 die er nu nodig zijn is prima, het is meestal een zeer eerlijke match.

Betreffend voertuigen zou ik hetzelfde voor willen stellen. Al ben ik op dit moment meestal degene die ook een tank krijgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ekstergroen schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:54:
[...]

Hier herken ik me in.

Ik was dan ook verbaasd dat DICE geen nieuwe innovaties op communicatiegebied heeft gebracht in BF1, zoals je in BF2 als squadleader de map tevoorschijn kon halen en contextuele icons kon plaatsen voor je squad, zulke dingen vind je nergens terug. Gewoon symbolen zodat iedereen meteen begrijpt wat je bedoelt, voor de broodnodige coördinate met vreemdelingen die sowieso geen microfoon gebruiken door praktische en linguïstische bezwaren. Wat dat betreft heeft DICE steken laten vallen.

Verder erger ik me ook aan al die spelers die conquest spelen als een TDM, en enkel voor de kills gaan. Zoals zoveel tankers dat doen en maar gaan campen en nooit naar een ander plekje van de map gaan om team te helpen. Of infanterie die t ook maar als TDM zien en enkel maar bij C zit te klooien bij Ballroom Blitz en niet malen dat de andere vlaggen van de vijand zijn. Dat is echt frustrerend en dan quit ik al gauw.

Verder kan DICE wel een en ander broodnodig verbeteren aan de onbalans tussen voertuigen en infantry, maar da's een andere discussie.
Vooral sniper campers in conquest mode die nauwelijks punten en kills pakken! Pff daar irriteer ik mij zo erg aan. Misschien moeten ze maar een speciale modus voor dat soort lui maken. Het zou ook al helpen als de sniperrifles wat sterkere bulletdrop krijgen zodat het snipen wat moeilijker wordt.

Ik merk doordat ik mij zoveel irriteer aan andere dat het plezier nu echt minder wordt! Dat had ik bij BF4 helemaal niet, krijg zelfs weer zin om BF4 te spelen!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

RBN026 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:48:
[...]

Vooral sniper campers in conquest mode die nauwelijks punten en kills pakken! Pff daar irriteer ik mij zo erg aan. Misschien moeten ze maar een speciale modus voor dat soort lui maken. Het zou ook al helpen als de sniperrifles wat sterkere bulletdrop krijgen zodat het snipen wat moeilijker wordt.

Ik merk doordat ik mij zoveel irriteer aan andere dat het plezier nu echt minder wordt! Dat had ik bij BF4 helemaal niet, krijg zelfs weer zin om BF4 te spelen!
Dus dat! Beleef er geen plezier meer aan tenzij je met een groep bekenden speelt.
Ego snipers, piloten, tankbestuurders het is allemaal één drama op de publics.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Niet alle tankbestuurders over één kam scheren... :+.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41
NLsandman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:18:
[...]

Niet bang zijn, alles wordt opgeslagen, ze houden al rekening mee dat de stat servers geregeld problemen
hebben.
Nou, mijn vrees blijkt verwezenlijkt :')

200 punten voorbij lvl3, terwijl ik meerdere potten heb gespeeld met meerdere >10k punten. Foei dice, foei.

Lekkere lading disconnects weer vanavond...

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 30-11-2016 13:19 . Reden: Port forwarding ging stuque vanwege geklooi met routers, vandaar. ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat was een mooie rospartij gister tegen een stuk of 15 tweakers gister, in hoeveel squads / channels zaten jullie? We hebben echt de ballen uit de broek moeten spelen, hoe we die laatste vlag nog gepakt hebben met 36 tickets is me echt een raadsel.

Overal en nergens het tweakers logo, DeLoeks de hele tijd in de rug grr en Tsurany die achter elke struik kon zitten met z'n lmg, was mooi werk mannen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:40:
Dat was een mooie rospartij gister tegen een stuk of 15 tweakers gister, in hoeveel squads / channels zaten jullie? We hebben echt de ballen uit de broek moeten spelen, hoe we die laatste vlag nog gepakt hebben met 36 tickets is me echt een raadsel.

Overal en nergens het tweakers logo, DeLoeks de hele tijd in de rug grr en Tsurany die achter elke struik kon zitten met z'n lmg, was mooi werk mannen. :)
Volgens mij drie squads totaal maar wel allen in hetzelfde discord channel dus het was soms wat chaotisch. Was inderdaad mooi potje, helaas wel verloren. Toch lekker wat punten kunnen pakken en spannende actie. Blijft om deze reden toch mijn favoriete gamemodes, deze ervaring ga je in conquest nooit krijgen helaas.

Hoeveel man zaten er aan jullie kant?

Ging trouwens wel lekker met de LMG, de MG15 op een bipod en je kan flink wat schade aanrichten. Toen we naar het chateau moesten terugtrekken op de eerste map was het ook een kwestie van zo snel mogelijk de trap op rennen en met de LMG alle aankomende vijanden op afstand houden met de LMG. Je hebt wel veel kogels nodig maar als een vijand de fout maakt om het open terrein te kiezen is hij er hoe dan ook geweest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:54:
[...]
Volgens mij drie squads totaal maar wel allen in hetzelfde discord channel dus het was soms wat chaotisch. Was inderdaad mooi potje, helaas wel verloren. Toch lekker wat punten kunnen pakken en spannende actie. Blijft om deze reden toch mijn favoriete gamemodes, deze ervaring ga je in conquest nooit krijgen helaas.

Hoeveel man zaten er aan jullie kant?

Ging trouwens wel lekker met de LMG, de MG15 op een bipod en je kan flink wat schade aanrichten. Toen we naar het chateau moesten terugtrekken op de eerste map was het ook een kwestie van zo snel mogelijk de trap op rennen en met de LMG alle aankomende vijanden op afstand houden met de LMG. Je hebt wel veel kogels nodig maar als een vijand de fout maakt om het open terrein te kiezen is hij er hoe dan ook geweest.
Klopt, dit is echt de beste map/gamemode, maar zonder die zeppelin was het laatste stuk van ballroom blitz niet gelukt denk ik. Als er nog wat getweakt wordt met de tickets en voertuigen (en gun emplacements) dan is die helemaal af.

Wij waren met z'n drieën in ballroom en nog met 2 in blitz, maar we hadden wel twee erg behulpzame squadmates erbij. Het is jammer dat je dan moet quitten in plaats van dat je automatisch met dezelfde twee teams de andere kant kan spelen.

Die MG15 kwam trouwens meestal als een insta-kill bij me over, gewoon PATS en dood. Ik begon al te twijfelen over de headshot multiplier van dat kreng en dat is de eerstvolgende die ik wil unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:25:
[...]

Klopt, dit is echt de beste map/gamemode, maar zonder die zeppelin was het laatste stuk van ballroom blitz niet gelukt denk ik. Als er nog wat getweakt wordt met de tickets en voertuigen (en gun emplacements) dan is die helemaal af.
Ja sommige punten zijn praktisch niet te houden, daar mag best even naar gekeken worden. Terwijl andere punten haast weer onmogelijk in te nemen zijn als attacker.
Wij waren met z'n drieën in ballroom en nog met 2 in blitz, maar we hadden wel twee erg behulpzame squadmates erbij. Het is jammer dat je dan moet quitten in plaats van dat je automatisch met dezelfde twee teams de andere kant kan spelen.
Dat is jammer, dat je een hele operation moet starten en hij niet gewoon van map naar map gaat. Het verhaal er omheen of dat map 2 perse na map 1 moet interesseert volgens mij vrijwel niemand.
Die MG15 kwam trouwens meestal als een insta-kill bij me over, gewoon PATS en dood. Ik begon al te twijfelen over de headshot multiplier van dat kreng en dat is de eerstvolgende die ik wil unlocken. :)
Dat is volgens mij de typische hitreg van Battlefield. De schutter ervaart een periode van 1-2 seconde voor een vijand dood is terwijl de ontvanger het vaak ervaart als een instant kill.
Grote voordeel van het wapen is dat je niet hoeft te reloaden, je kan flink lange bursts achter elkaar afvuren zonder dat je moet herladen. Je bent dus bijna nooit kwetsbaar.

Blijft toch een leuke speelstijl, snel wat onnauwkeurige aibursts afvuren en dan met de LMG naar voren, positie kiezen, vuur openen, verplaatsen, vuur openen,... hele andere speelstijl dan als assault zo dichtbij mogelijk komen of als medic die snipershots proberen te plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 30-11-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:33:
Dat is volgens mij de typische hitreg van Battlefield. De schutter ervaart een periode van 1-2 seconde voor een vijand dood is terwijl de ontvanger het vaak ervaart als een instant kill.
Grote voordeel van het wapen is dat je niet hoeft te reloaden, je kan flink lange bursts achter elkaar afvuren zonder dat je moet herladen. Je bent dus bijna nooit kwetsbaar.

Blijft toch een leuke speelstijl, snel wat onnauwkeurige aibursts afvuren en dan met de LMG naar voren, positie kiezen, vuur openen, verplaatsen, vuur openen,... hele andere speelstijl dan als assault zo dichtbij mogelijk komen of als medic die snipershots proberen te plaatsen.
De supression is ook wel een killer voor de medic. Ik weet zo niet 1,2,3 meer wie die tweaker was, maar daar lag ik ook regelmatig mee schoten uit te wisselen op afstand, hij de MG15 op de bipod en ik met de selbstlader waar ik soms 10+ accurate schoten nodig had om hem uberhaubt te raken. Was een beetje 50-50 % wie uiteindelijk hem er op kreeg. Helaas voor hem maakt een reviveje al dat werk snel ongedaan. :)

De bipod deployen werkt wel erg goed in BF1, die maakt jouw speelstijl een stuk kansrijker, maar heel eerlijk blijft de support wel de zwakste klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Misschien ietwat buiten de scope van dit topic: maar is er ergens een API waar ik tegenaan kan kloppen om spelerstatistieken op te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ongewoongewoon schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:45:
Misschien ietwat buiten de scope van dit topic: maar is er ergens een API waar ik tegenaan kan kloppen om spelerstatistieken op te halen?
Yep site staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Iemand voor een potje BF1?
Heb discord en teamspeak gedownload. En heb een mic en spraak ook nog is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:50:
[...]

De supression is ook wel een killer voor de medic. Ik weet zo niet 1,2,3 meer wie die tweaker was, maar daar lag ik ook regelmatig mee schoten uit te wisselen op afstand, hij de MG15 op de bipod en ik met de selbstlader waar ik soms 10+ accurate schoten nodig had om hem uberhaubt te raken. Was een beetje 50-50 % wie uiteindelijk hem er op kreeg. Helaas voor hem maakt een reviveje al dat werk snel ongedaan. :)

De bipod deployen werkt wel erg goed in BF1, die maakt jouw speelstijl een stuk kansrijker, maar heel eerlijk blijft de support wel de zwakste klasse.
Ik vind het lastig om het over zwak en sterk te hebben. De scout is mijn inziens echt zwak, hij is voornamelijk goed op afstand maar gaat nooit veel werk kunnen verzetten. Voor de rest wisselt het echt per situatie welke handiger is. De support is ideaal om gebieden te verdedigen en om bepaalde punten schoon te vegen met de mortar. Als je hem goed gebruikt kan je echt op een killing spree gaan die andere klasse niet makkelijk evenaren. Echter moet je wel goed je punten kiezen en oppassen voor snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:23
Zojuist een "Pigeon" game gespeeld. Die was echt erg gaaf. 48.33 min heeft ie geduurd.
Na afloop mega reacties: epic, wow, my best game ever, what an intensity enz enz.

Het was ook echt super gaaf, mn hartslag was met 2-2 echt hoog. Elke keer een dode duif.
EN gelukkig geen gezeur, commentaar enz.

Kortom big smile :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
Oef, speel het nu sinds een weekje en heb dubbel gevoel. Er zitten wederom teveel 'perks' in die mega overpowered zijn. Net zo'n italie-map waarbij ik na 15 x gespawnkilled te zijn door een bomber maar gestopt ben. Niets om tegen die vliegtuigen te doen, dus die halen dan ook rustig 150-1. BF4-helo-raping all over again.

Verder zijn sommige tegenstanders - naast de vlammenwerper - gepantserd? Dus die gaan ook niet stuk. Dat soort dingen is ene kant leuk, maar voor een casual gamer echt niet te doen. Die dingen speel ik waarschijnlijk in 2018 vrij.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:32:
Oef, speel het nu sinds een weekje en heb dubbel gevoel. Er zitten wederom teveel 'perks' in die mega overpowered zijn. Net zo'n italie-map waarbij ik na 15 x gespawnkilled te zijn door een bomber maar gestopt ben. Niets om tegen die vliegtuigen te doen, dus die halen dan ook rustig 150-1. BF4-helo-raping all over again.

Verder zijn sommige tegenstanders - naast de vlammenwerper - gepantserd? Dus die gaan ook niet stuk. Dat soort dingen is ene kant leuk, maar voor een casual gamer echt niet te doen. Die dingen speel ik waarschijnlijk in 2018 vrij.
vlammenwerper enzo zijn pickups die je op de map kan vinden op fixed locaties. Die spawen na x aantal tijd etc.
Als je in de buurt bent, zegt de commentator dat ook dat er een pickup in je buurt is gespawned

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 30-11-2016 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
SmokingCrop schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:43:
[...]

vlammenwerper enzo zijn pickups die je op de map kan vinden op fixed locaties. Die spawen na x aantal tijd etc.
Als je in de buurt bent, zegt de commentator dat ook dat er een pickup in je buurt is gespawned
Vergeet ook niet dat ze wel degelijk kwetsbaar zijn:
1) granaten (explosief, gas en vuur)
2) anti-tank wapens
3) melee (bajonet en slag/steekwapens)

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
SmokingCrop schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:43:
[...]

Maar gewone kereltjes met pantser? Hij had zo'n dubbelloops pistoolmitrailleur en pantser, is dat dan ook zo'n upgrade?

Enfin, tis gewoon even wennen, ik ben level 5 en speel tegen mensen die het spel al uitgespeeld hebben qua levels :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NiGeLaToR schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:32:

Bombers hebben veel al vrij spel in die map, de AA staan altijd in het open en zodra je die gebruikt ben
je voer voor snipers.
Van mij mogen ze de bombers wel nerfen, voor de patch waren ze veel kwetsbaarder.

De sentry kits in bf1 lijken heel sterk maar ze hebben ook hun beperking, geen prone, weinig goede zicht door de stalen helm, geen gas masker en traag.
NiGeLaToR schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:07:
[...]

Maar gewone kereltjes met pantser? Hij had zo'n dubbelloops pistoolmitrailleur en pantser, is dat dan ook zo'n upgrade?

Enfin, tis gewoon even wennen, ik ben level 5 en speel tegen mensen die het spel al uitgespeeld hebben qua levels :+
Dat is idd een sentry kit die iedereen kan op pakken, zelfs jij kan hem pakken, op die map kun je hem vinden in die bunker waar je ook in dat grote dubbel loops kanon kunt.

Heb geduld, je leert de maps wel en weet straks ook hoe je die bombers kunt ontwijken.
Ik ben nu 40+ rank en nog wordt ik af en toe afgemaakt door level 70 en 80, je karakter maakt
geluid, zegt bv dingen in bepaalde taal maar dat hoor je niet zelf.

[ Voor 27% gewijzigd door NLsandman op 30-11-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
Layumi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:24:
Zojuist een "Pigeon" game gespeeld. Die was echt erg gaaf. 48.33 min heeft ie geduurd.
Na afloop mega reacties: epic, wow, my best game ever, what an intensity enz enz.

Het was ook echt super gaaf, mn hartslag was met 2-2 echt hoog. Elke keer een dode duif.
EN gelukkig geen gezeur, commentaar enz.

Kortom big smile :) :) :)
Vind deze gametype ook geweldig. Lekker snel, kleinere maps en veel actie _/-\o_ . met conquest heb ik nog wel eens het gevoel dat ik meer aan het rond lopen ben dan bezig ben met mensen afschieten of punten veroveren :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:16
We zijn nu een paar weken verder en het "wow!" gevoel is er nu wel vanaf. Graphics wennen en het spel ook. Ik vermaak me er wel beduidend meer mee dan met BF4, minder voertuigen en eigenlijk is alleen de Heavy tank een behoorlijke uitdaging om te killen als er een goede chauffeur in zit. Tenzij teamwork.
Die FT17 is irritant, maar de meeste bestuurders blijven op grote afstand of rijden keihard weg bij de eerste hit.

- Hardcore modus een paar keer geprobeerd, maar ik kan er maar niet aan wennen dat ik maar moet gokken of ik iemand gedood heb of niet. In het moment van strijd let ik niet op het geluidje. Derhalve een indicatie dat ik iemand gedood heb is prima. Is eigenlijk de enige reden dat ik HC niet meer speel.
- customs servers!! zo snel mogelijk servers met sniperlimits, niet dat ik me stoor aan snipers an sich, wel aan de onbalans die ze veroorzaken. Soms bestaat de helft van je team uit snipers en vallen de objectives als rijpe appelen.
- Monte Grappa, dat punt bij die bunker moet toch anders.. alleen met een beduidend goed team werk je die bunker leeg, anders is het op operations daar gedaan met het spel.
- Kapot geschoten AA moet bij een hernieuwde ronde in Operations terugkomen.
- Betere matchmaking, laatste dagen opvallend eenvoudig een ronde Operations gewonnen danwel verloren. In die mate dat we zelfs St. Quentins scar verloren met de tegenstander nog op 150+ tickets en bij Amiens ze nog 2 battalions over hadden.
- qua wapens mag de A10 wel even flink afgeschroefd worden, beetje goede schutter heeft een fieldday daarmee in CC.
- Ik twijfel of de behemoth iets sterker moet zijn, soms zijn ze wel erg snel kapot. Waarbij -mede door het open veld- de behemoth-trein in de woestijn juist iets minder sterk zou kunnen zijn.

Al met al weinig echt frustrerende dingen, ik start het nog graag op en speel eigenlijk alleen maar Operations, puur omdat je dan steevast in actie bent. Het teveel rondlopen in Conquest herken ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Gister heeeeerlijk gespeeld met een paar leuke en gezellige tweakers. Hierbij ook op Discord geweest, echt een aanrader.
2x Operations helemaal gedominate, volgens mij waren we binnen 20 min klaar bij elk potje als het niet minder was. Daarna nog 3 conquests potjes en die ook allemaal gewonnen. Score; 5-0 :D

Zeer gezellig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Bij hardcore werd ik uit de server gemikt, omdat ik te veel teammates gedood had 8)7
Bij hectische gevechten moeilijk te zien.....
Maar blijft wel tof...bv als sniper ziet men met moeite waar je ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
DWattel schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:47:
[...]

Vergeet ook niet dat ze wel degelijk kwetsbaar zijn:
1) granaten (explosief, gas en vuur)
2) anti-tank wapens
3) melee (bajonet en slag/steekwapens)
Werkt gas wel tegen de vlammendude? Hij heeft al een gasmasker op he. (Tegen de sentry werkt het wel erg goed, zeker omdat ie langzamer loopt)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

Prosac schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:38:
- qua wapens mag de A10 wel even flink afgeschroefd worden, beetje goede schutter heeft een fieldday daarmee in CC.
Precies, in CC heers je, maar als speler met een A10 heb je wel steeds de uitdaging om dicht genoeg te komen. Dus wat mij betreft prima in balans, met een shotgun leg je het op afstand af tegen alles, en van dichtbij heers je. En waar ben je vrijwel altijd, juist... op afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:09
Doxiz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:36:
Gister heeeeerlijk gespeeld met een paar leuke en gezellige tweakers. Hierbij ook op Discord geweest, echt een aanrader.
2x Operations helemaal gedominate, volgens mij waren we binnen 20 min klaar bij elk potje als het niet minder was. Daarna nog 3 conquests potjes en die ook allemaal gewonnen. Score; 5-0 :D

Zeer gezellig,
Sinds kort zit ik ook op Discord. Inderdaad erg gezellig en gister avond volgens mij zo een beetje alles gewonnen :) Het was weer een goede avond :) Geen idee of we in dezelfde game zaten want ik kan nog niet alle namen, maar het zou goed kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Nemm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:31:
[...]

Sinds kort zit ik ook op Discord. Inderdaad erg gezellig en gister avond volgens mij zo een beetje alles gewonnen :) Het was weer een goede avond :) Geen idee of we in dezelfde game zaten want ik kan nog niet alle namen, maar het zou goed kunnen!
Dat is ook lastig als mensen overal een andere nickname nemen... :+
Ik hou het gewoon simpel (als het mogelijk is, de naam niet in gebruik is en anders er maar een variant op) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
steveman schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:16:
[...]

Werkt gas wel tegen de vlammendude? Hij heeft al een gasmasker op he. (Tegen de sentry werkt het wel erg goed, zeker omdat ie langzamer loopt)
Inderdaad, gas werkt ook ondanks dat je een "gasmasker" op hebt.
Dat was het eerste wat mij opviel toen ik door een gaswolk liep, je gaat kuchen en legt het loodje.
Beetje vreemd maar je moet het denk ik zien als een vlammen-masker.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
DWattel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:00:
[...]

Dat was het eerste wat mij opviel toen ik door een gaswolk liep, je gaat kuchen en legt het loodje.
Wauw, ok... had ik achteraf gezien misschien toch wat minder vaak dapper hoeven zijn met een bayonet XD (hoewel, wanneer dat daadwerkelijk werkt :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

[...]

Volgens mij heeft hij wel degelijk een gasmasker op, weet je zeker dat het geen bug is oid?

edit:
Heb het even opgezocht, hij heeft een gas masker op. De sentry niet, maar de flametrooper wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Flimovic op 01-12-2016 11:34 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Flimovic schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:26:
[...]

Volgens mij heeft hij wel degelijk een gasmasker op, weet je zeker dat het geen bug is oid?

edit:
Heb het even opgezocht, hij heeft een gas masker op. De sentry niet, maar de flametrooper wel.
With the exception of the Flame Trooper, Elite Kits are also vulnerable to the gas grenade, especially the Sentry Kit which does not offer the use of a gas mask. Due to the long health recovery time of 45 seconds, it is one of the most effective methods of taking down a Sentry. Cavalry kits offer gas masks but players must first dismount from their Horses to equip them. Despite being animals, Horses are immune to the gas.*
Ja precies, ik dacht al, ben toch niet gek.

*Paarden zijn dus gewoon lomp in de vehicle object tree gemikt.

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 01-12-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:23
BTW lees net dat EA komende jaren geen BF gaat uitbrengen.
DLC's en microtransacties moeten de spelers betrokken houden.

Kortom komende jaren BF 1 en 4... voor mij althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Layumi schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:48:
BTW lees net dat EA komende jaren geen BF gaat uitbrengen.
DLC's en microtransacties moeten de spelers betrokken houden.

Kortom komende jaren BF 1 en 4... voor mij althans
BF4 kwam ook in eind 2013 uit dus het is niet heel erg om te wachten toch? Als er een Bad Company 3 voor terug komt of een BF2/1942 2.0 achtige uitvoering dan is dat voor mij het wachten wel waard _/-\o_

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Oeh, 1942-2 plz!

Ouwe troep, maar net ietsje gesmeerder dan dat WO1 spul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Schijnt een nieuwe gamemodus te zijn..line of sight,,
Alleen snipers en medic...wapens 1 bullet, one kill, dus 2 x zo krachtig..iemand
al ervaring mee?
YouTube: Battlefield 1 LINE OF SIGHT! NEW Custom Game Mode for Battlefield 1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

luifel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:09:
Schijnt een nieuwe gamemodus te zijn..line of sight,,
Alleen snipers en medic...wapens 1 bullet, one kill, dus 2 x zo krachtig..iemand
al ervaring mee?
YouTube: Battlefield 1 LINE OF SIGHT! NEW Custom Game Mode for Battlefield 1 ...
Je bedoelt, iemand heeft zelf een modus verzonnen? Niks officieels iig

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:56
Laatste dagen solo aan 't spelen als medic, rifle frag mee en medpouch. PTFO en de 1907 sweeper mee, heerlijke potjes zeg, vol in de actie, snipers/campers wegblaffen met de rifle grenade en vol in de aanval.

Argonne forest conquest heeft wel echt m'n voorkeur, solo sowieso.

Heeft even geduurd maar vind 't spel steeds vetter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
-tom-562 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:23:
[...]

Je bedoelt, iemand heeft zelf een modus verzonnen? Niks officieels iig
Dus prive server, die dit zo ingesteld heeft?
Dan krijg je dus dalijk ook ..only pistol...of beperking snipers......
Ik was dit soort servers nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[...]

Moet een bug geweest zijn, ik heb al vaak met vlammenwerper pickup gespeeld en gas heeft mij nog nooit damage gedaan. (friendly gas doet natuurlijk geen schade)

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2016 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
SmokingCrop schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:47:
[...]

Moet een bug geweest zijn, ik heb al vaak met vlammenwerper pickup gespeeld en gas heeft mij nog nooit damage gedaan. (friendly gas doet natuurlijk geen schade)
Dus als een squadmember een gasgranaat gebruikt, kan ik daar zonder masker inlopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luifel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:10:
[...]

Dus prive server, die dit zo ingesteld heeft?
Dan krijg je dus dalijk ook ..only pistol...of beperking snipers......
Ik was dit soort servers nog niet tegengekomen
Die kom je ook niet tegen, die moet je actief zoeken. Via quickjoin kom je enkel op officiele game modussen. Je moet de serverbrowser gebruilen om dit soort servers te vinden.
En dan is inderdaad alles zelf in te stellen. Sniper bolt action only met 200% damage en geen HUD bijvoorbeeld. Of enkel pistol en melee en verder niks.
luifel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:08:
[...]

Dus als een squadmember een gasgranaat gebruikt, kan ik daar zonder masker inlopen??
Ja, je hebt wel het effect van gas maar niet de damage.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 01-12-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Nou. Zelfs met een party van 10 ben je best wel afhankelijk van je team. Ene Operations binnen 30 minuten winnen en volgende operations niet verder dan de derde base komen. :P

Warenwel leuke potten vanavond. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Tsurany...thanks....

[ Voor 5% gewijzigd door luifel op 01-12-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik ben een beetje lost....vandaag met de Gewehr M.95 infantery rond gerend en ik raakte geen hol. Maar dan ook echt niks, en normaal heb ik zeker 4 van de 5 schoten wel op zijn minst een hit. Mijn ping is rond de 12 en er moest echt wat mis zijn. Ik heb wat dingen uitgeprobeerd: ik heb zelfs achter een muurtje staan schieten op iemand die lang stilstond en mij niet zag, op de borst gemikt en niks raak :S Iets hoger mikken ook niet. 5x geschoten, alle 5 de kogels mis.
Ik had het overigens ook met de shotgun 10A-hunter dit keer. Ook nog nooit gehad. Selbstlader 1916 Marksman, ook alles mis.

Dit gebeurt me echt zo vaak...ik weet niet meer wat ik fout doe. Ik ben me meer aant irriteren dan wat anders. Ik ga het even een weekje laten rusten, geen zin meer zo.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Deathchant schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:22:

Dit gebeurt me echt zo vaak...ik weet niet meer wat ik fout doe. Ik ben me meer aant irriteren dan wat anders. Ik ga het even een weekje laten rusten, geen zin meer zo.
Bizar. Misschien vage sessie ofzo? Reboot geprobeerd? Schiet ook geen bal raak, maar probeer me maar een beetje te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik had het vanavond ook. Ping was gewoon 40 en geen verder netwerk icoontjes in beeld. Voertuig waar ik in zat wilde niet bewegen en elk schot leek niet te registreren. Duurde een minuutje ofzo.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Deathchant schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:22:
Nou, ik ben een beetje lost....vandaag met de Gewehr M.95 infantery rond gerend en ik raakte geen hol. Maar dan ook echt niks, en normaal heb ik zeker 4 van de 5 schoten wel op zijn minst een hit. Mijn ping is rond de 12 en er moest echt wat mis zijn. Ik heb wat dingen uitgeprobeerd: ik heb zelfs achter een muurtje staan schieten op iemand die lang stilstond en mij niet zag, op de borst gemikt en niks raak :S Iets hoger mikken ook niet. 5x geschoten, alle 5 de kogels mis.
Ik had het overigens ook met de shotgun 10A-hunter dit keer. Ook nog nooit gehad. Selbstlader 1916 Marksman, ook alles mis.

tDe afgelopen dagen ben ik ook steeds meer aan het ragen, het is gewoon niet leuk meer als je zig zag rent en je gewoon door een sniper met ping 70 ms met 1 shot wordt afgemaakt.
Wat voor mij nog werkt zijn de support wapens, met medic en sniper wapens raak ik niets meer.

Ga eens op een server in de VS spelen waar je bv ping 90ms hebt, je zult verbaasd zijn hoe lekker dat speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik had vandaag een potje waar ik met mijn tank op andere tanks geen damage deed. Ik kon wel infanterie schieten maar met mijn heavy tank op een andere heavy tank schieten leverde 0 dmg op. (meerdere schoten frontaal van voren en op de zijkant). Heel vreemd.

Toen maar besloten om weer eens scout te spelen. Maar dan wel PTFO scout. Dus met SMLE aan de wandel gegaan en als 1e geeindigd met 40-17 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Net 3 potjes gespeeld met full squad op discord.
Ging goed gelijk op, zo goed dat beide partijen in alle 3 de potjes geen Behemoth kregen...

Wel alle drie gewonnen waarbij laatste ronde 4/5 resp. #1,2,3 en 4 waren in het team.
Nb. nummer 5 van de squad was pas 10 min bezig in deze ronde *O*

Kortom, gezelligheid en knallen met die geit }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Ik word afentoe echt moe van de team blance. Potjes met gewoon 5-6-7 man minder in de team en totaal geen balance systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De weapon of choice voor de aggressive medic. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete wapen ingame is the SMLE Infantry, zit nu in de top 2% maar dat komt waarschijnlijk voornamelijk omdat maar heel weinig mensen met normale ww1 iron sights bolt action wapens spelen en vooral met SMGs, shotguns en andere relatief makkelijkere wapens kiezen om sneller aan kills te komen.

https://battlefieldtracke...c/Donafella/weapons/rifle

Vind het wel jammer hoor heel veel mensen kiezen voor de zeer zeldzame experimental wapens of een Call of Duty playstyle in a WW1 game setting, maargoed iedergeval geeft dit wapen me enorm veel plezier, dus ik zal er niet minder op spelen, plus sniper kills met iron sights over distances over 200m of meer zijn heerlijk vooral als het andere snipers zijn die wel met een 8 of 12x scope moeten spelen om kills te krijgen :D
.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2016 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hebski
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-12-2024

Hebski

Less is more!

unfor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 01:11:

[video]
Lekkere gameplay hoor! Doe ik je niet na hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
ViperTim schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:42:
Ik word afentoe echt moe van de team blance. Potjes met gewoon 5-6-7 man minder in de team en totaal geen balance systeem.
Ik weet niet hoe de situatie bij jou was, maar gisteravond tijdens een potje operations zat de tegenpartij ook te zeuren over de balance omdat ze 5-6 man minder hadden. Dat zie ik wel vaker als een team aan het verliezen is. Maar het zijn hun teamleden die er allemaal vandoor gaan omdat ze aan het verliezen zijn.
Wat moet er dan gebeuren? Spelers die meegewerkt hebben aan een overwinning op het einde overzetten naar een verliezend team? Dan gaan er nog meer mensen klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Uffeltje schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:20:
Nou. Zelfs met een party van 10 ben je best wel afhankelijk van je team. Ene Operations binnen 30 minuten winnen en volgende operations niet verder dan de derde base komen. :P

Ik kwma er net bij, bij die laatste Operations. De irritatie was goed te horen na het potje :P
Overigens had ik ook een rare bug bij Ballroom Blitz, als je van het buitengedeelte naar de binnenplaats gaat, kom je door van die poorten, waar normaal grote hekken voor zitten. Toen ik bij zo'n poort was, waar het hek weg was (opgeblazen o.i.d.), zat er blijkbaar nog een onzichtbaar hek :? Ik kon er niet doorheen lopen, en een andere teammate wel 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:20:

My bad, ik was er niet om jullie te helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:30:
[...]

My bad, ik was er niet om jullie te helpen :'(
Lul... Je hebt onze avond verpest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
unfor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 01:11:

[video]
Lekker wapen inderdaad en leuke footage. De tegenstanders zijn overigens ook niet heel denderend goed als ik dat bekijk, want als ik jou zo out-in-the-open had zien lopen, was je echt allang dood geweest :P

Ik ben zelf de laatste dagen een beetje Battlefield-moe aan het raken. Heb alle classes nu al een tijdje op level 10 en de medals die ik deze week bijv. heb zijn of al voltooid of gewoon echt niets aan om voor te spelen.

Daarnaast mis ik ook een beetje de echt spannende potjes. Wij spelen standaard de 40 man Operations als we met meerdere mensen op TS zitten, maar het draait vrijwel 9 van de 10 keer uit op:
  • Zwaar overpowered team, slechte tegenstander en dus er overheen walsen zonder weerstand.
  • Zeer slecht team zonder PTFO, sterkere tegenstander en dus wordt er over je heen gewalst, hoe goed je het ook doet met je eigen squad.
In de afgelopen weken maar weinig potjes gehad waar je echt tot de laatste seconde op het puntje van je stoel zit, omdat het nog beide kanten op kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
-tom-562 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:10:
[...]

Ik kwma er net bij, bij die laatste Operations. De irritatie was goed te horen na het potje :P
Overigens had ik ook een rare bug bij Ballroom Blitz, als je van het buitengedeelte naar de binnenplaats gaat, kom je door van die poorten, waar normaal grote hekken voor zitten. Toen ik bij zo'n poort was, waar het hek weg was (opgeblazen o.i.d.), zat er blijkbaar nog een onzichtbaar hek :? Ik kon er niet doorheen lopen, en een andere teammate wel 8)7
Irritatie begon bij mij ook een beetje te groeien. Gasten die nooit in een tank zitten (Eén van de personen op Discord) bevelen mij om naar C te pushen. Dat heeft dus geen zin: je kan van alle kanten worden gepakt en met een tank kan je niet eens op de vlag komen. :P Later nog eens toen ik buiten de B-vlag stond te repareren en mij werd bevolen om naar de B-vlag te rijden. En dan ook nog eens proberen te zeggen dat ik alleen voor de kills ga. :o Natuurlijk, iedereen gaat voor kills, maar als je dat doet tijdens het aanvallen en verdedigen van vlaggen lijkt me dat wel OK.

Ik wil niet arrogant doen, maar als iemand weet hoe je redelijk effectief met een tank om moet gaan dan ben ik dat wel. ;)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
Uffeltje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:14:
[...]

[...]

Ik wil niet arrogant doen, maar als iemand weet hoe je redelijk effectief met een tank om moet gaan dan ben ik dat wel. ;)
Daar ben ik het mee eens. Lekker makkelijk punten pakken door bij jou in de tank te zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:31
The.Sticky schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:00:
In de afgelopen weken maar weinig potjes gehad waar je echt tot de laatste seconde op het puntje van je stoel zit, omdat het nog beide kanten op kan vallen.
40 man operations is een grap, daar is inderdaad 0 balance. 64 man is al een stuk beter. Ik speel sinds de patch nauwelijks meer operations. Mijn potjes conquest zijn daarentegen toch echt vaak spannend hoor. Aan het einde van de ronde ligt het verschil in tickets bijna altijd wel binnen de 20%. Sommige maps daargelaten natuurlijk (Suez anyone).

Iemand een idee hoe de 'flags defended' stat precies werkt? Ik deed gisteren een potje op Fao's Fortress en concentreerde me op die 2 vlaggen in het fort (omdat de helft van de teams toch in de bergen ligt te snipen). Dat lag natuurlijk zwaar onder vuur, dus was continue bezig met heen en weer rennen tussen die vlaggen omdat ze weer gepakt dreigden te worden. Dus point wordt een beetje rood, maar wordt niet helemaal gecapped, kill wat enemies en point wordt weer blauw. Redelijk wat kills mee gepakt (27-12 oid), alleen het aantal punten op het einde van de ronde viel best tegen. Wat me opviel is dat ik slechts 4 flags defended had. terwijl dat voor mijn gevoel echt meer dan 10 geweest moet zijn? Hoe kan dat? Moet er dan een defend order zijn voordat het een 'flag defended' is?

Kun je überhaupt wel een beetje punten scoren met vlaggen verdedigen? Of moet je maar gewoon als een dolle rondjes rennen door de map om zoveel mogelijk te cappen :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 08:29
RubenDJ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:22:
[...]

40 man operations is een grap, daar is inderdaad 0 balance. 64 man is al een stuk beter. Ik speel sinds de patch nauwelijks meer operations. Mijn potjes conquest zijn daarentegen toch echt vaak spannend hoor. Aan het einde van de ronde ligt het verschil in tickets bijna altijd wel binnen de 20%. Sommige maps daargelaten natuurlijk (Suez anyone).

Iemand een idee hoe de 'flags defended' stat precies werkt? Ik deed gisteren een potje op Fao's Fortress en concentreerde me op die 2 vlaggen in het fort (omdat de helft van de teams toch in de bergen ligt te snipen). Dat lag natuurlijk zwaar onder vuur, dus was continue bezig met heen en weer rennen tussen die vlaggen omdat ze weer gepakt dreigden te worden. Dus point wordt een beetje rood, maar wordt niet helemaal gecapped, kill wat enemies en point wordt weer blauw. Redelijk wat kills mee gepakt (27-12 oid), alleen het aantal punten op het einde van de ronde viel best tegen. Wat me opviel is dat ik slechts 4 flags defended had. terwijl dat voor mijn gevoel echt meer dan 10 geweest moet zijn? Hoe kan dat? Moet er dan een defend order zijn voordat het een 'flag defended' is?

Kun je überhaupt wel een beetje punten scoren met vlaggen verdedigen? Of moet je maar gewoon als een dolle rondjes rennen door de map om zoveel mogelijk te cappen :/
Als de vlag rood is en je verovert 'm weer zodat die blauw wordt, is dat dan niet een capture i.p.v. een defend? Ik dacht altijd dat een 'defend' het afslaan van een aanval is op blauwe vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Uffeltje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:14:
[...]

Irritatie begon bij mij ook een beetje te groeien. Gasten die nooit in een tank zitten (Eén van de personen op Discord) bevelen mij om naar C te pushen. Dat heeft dus geen zin: je kan van alle kanten worden gepakt en met een tank kan je niet eens op de vlag komen. :P Later nog eens toen ik buiten de B-vlag stond te repareren en mij werd bevolen om naar de B-vlag te rijden. En dan ook nog eens proberen te zeggen dat ik alleen voor de kills ga. :o Natuurlijk, iedereen gaat voor kills, maar als je dat doet tijdens het aanvallen en verdedigen van vlaggen lijkt me dat wel OK.

Dat je alleen voor de kills ging werd volgens mij (niet door mij) geroepen als geintje, maar blijkbaar kwam dat niet helemaal over :+ Verder heb je het toch prima gedaan als tanker?
Ik stuurde 'mijn' squad naar C, maar aangezien je daar niet in zat hoefde je daar niet naar te luisteren toch? Dat is het nadeel als je met meerdere squads in dezelfde discord channel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Flimovic schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:49:
[...]

Dat je alleen voor de kills ging werd volgens mij (niet door mij) geroepen als geintje, maar blijkbaar kwam dat niet helemaal over :+ Verder heb je het toch prima gedaan als tanker?
Ik stuurde 'mijn' squad naar C, maar aangezien je daar niet in zat hoefde je daar niet naar te luisteren toch? Dat is het nadeel als je met meerdere squads in dezelfde discord channel zit.
Werd gewoon recht tegen mij gezegd. Op redelijk vervelende toon. Diegene was de hele pot ook gefrustreerd.

Later werden er wel wat grappen over gemaakt, maar aanvankelijk was dat zeker niet zo.

Desondanks ging het natuurlijk lekker, en daar gaat het uiteindelijk om. Ging me er meer om dat sommige gasten dingen schreeuwen die gewoon niet kloppen en veel te snel conclusies trekken.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Uffeltje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:54:
[...]

Werd gewoon recht tegen mij gezegd. Op redelijk vervelende toon. Diegene was de hele pot ook gefrustreerd.

Later werden er wel wat grappen over gemaakt, maar aanvankelijk was dat zeker niet zo.

Desondanks ging het natuurlijk lekker, en daar gaat het uiteindelijk om. Ging me er meer om dat sommige gasten dingen schreeuwen die gewoon niet kloppen en veel te snel conclusies trekken.
Ach, niet te veel van aan trekken. Maar misschien is het dan toch leuker om met kleinere groepen te gaan spelen, heb je toch betere communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
[...]

Er zitten wel meer mensen op discord die van alles roepen wat gewoon niet klopt. Of zeuren op hun medespelers dat die niets doen of alles fout doen, terwijl ze zelf elke keer onderaan de lijst staan met bijna geen score.

Dat soort mensen moet je gewoon negeren, al kan dat soms lastig zijn als ze constant praten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ach, gisteravond werd er ook weer iemand uitgemaakt voor cheater :P (en daarna begon de hunt op alaturk of hoe die dude heette :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
ruvansin schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:34:
Als de vlag rood is en je verovert 'm weer zodat die blauw wordt, is dat dan niet een capture i.p.v. een defend? Ik dacht altijd dat een 'defend' het afslaan van een aanval is op blauwe vlag.
Dat dacht ik dus ook. In mijn geval werd de vlag ook niet hemaal rood, maar begon de burn door enemy presence (dus geen volledige cap door het enemy team). We sloegen de aanval af en punt wordt weer blauw. Dit dan dus minimaal 10x gedurende het potje. En op het einde dan toch maar 4x 'flags defended hebben', dat snap ik niet.
Flimovic schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:20:
[...]

Ach, niet te veel van aan trekken. Maar misschien is het dan toch leuker om met kleinere groepen te gaan spelen, heb je toch betere communicatie.
Wellicht gewoon een channel per squad? Is wellicht minder gezellig maar wel zo efficient en kan idd mis(ver)standen voorkomen. Heb dit ook al een keer gehad, kwamen we er na een 10 min spelen pas achter dat een deel van de mensen in de channel in het andere team zat. Ook niet zo handig :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tankiej schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:23:
[...]

Er zitten wel meer mensen op discord die van alles roepen wat gewoon niet klopt. Of zeuren op hun medespelers dat die niets doen of alles fout doen, terwijl ze zelf elke keer onderaan de lijst staan met bijna geen score.

Dat soort mensen moet je gewoon negeren, al kan dat soms lastig zijn als ze constant praten :+
Mute op een enkele persoon werkt dat op Discord eigenlijk?

Verleden keer waren we met een flink aantal lekker aan het knallen, spannend potje en dus lekker bezig. Toen kwam iemand online (weet niet wie het was want online komen doen er meer en je komt er om samen te spelen) maar die begon van alles te vertellen (en maar bleef praten) wat we op dat moment niet echt konden gebruiken.

Op dat moment had (voor mij) een mute op dat persoon best wenselijk geweest. 8)
RubenDJ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:53:
[...]

[...]

[...]

Wellicht gewoon een channel per squad? Is wellicht minder gezellig maar wel zo efficient en kan idd mis(ver)standen voorkomen. Heb dit ook al een keer gehad, kwamen we er na een 10 min spelen pas achter dat een deel van de mensen in de channel in het andere team zat. Ook niet zo handig :+
Channel per squad werkt niet echt lekker, zeker als je ook met 2 of meerdere squads een vlag wil aanvallen/verdedigen, ja het kan ook via tekst maar dat leest niet iedereen of mensen missen nog weleens wat. Dan zou je met een grote party online moeten gaan, een server joinen en vervolgens pas naar het squad channel moeten gaan waar je ingedeeld ben (later squads indelen/personen omruilen is helemaal omslachtig).

[ Voor 31% gewijzigd door NINjak op 02-12-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

NINjak schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:55:
[...]

Verleden keer waren we met een flink aantal lekker aan het knallen, spannend potje en dus lekker bezig. Toen kwam iemand online (weet niet wie het was want online komen doen er meer en je komt er om samen te spelen) maar die begon van alles te vertellen (en maar bleef praten) wat we op dat moment niet echt konden gebruiken.

[...]

Channel per squad werkt niet echt lekker, zeker als je ook met 2 of meerdere squads een vlag wil aanvallen/verdedigen, ja het kan ook via tekst maar dat leest niet iedereen of mensen missen nog weleens wat. Dan zou je met een grote party online moeten gaan, een server joinen en vervolgens pas naar het squad channel moeten gaan waar je ingedeeld ben (later squads indelen/personen omruilen is helemaal omslachtig).
Max 2 squads per channel dan? Of max 8 personen? (2x 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:39
Tankiej schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:30:
[...]

Ik weet niet hoe de situatie bij jou was, maar gisteravond tijdens een potje operations zat de tegenpartij ook te zeuren over de balance omdat ze 5-6 man minder hadden. Dat zie ik wel vaker als een team aan het verliezen is. Maar het zijn hun teamleden die er allemaal vandoor gaan omdat ze aan het verliezen zijn.
Wat moet er dan gebeuren? Spelers die meegewerkt hebben aan een overwinning op het einde overzetten naar een verliezend team? Dan gaan er nog meer mensen klagen..
Die winst heb je dan dus ook door het het team balance verschil niet omdat het andere team beter is, dus het zijn niet de spelers die meegewerkt hebben, het zijn juist de spelers die niet meegewerkt hebben om het potje eerlijk te laten verlopen.

Je volgende aanname is dat ook vaak niet juist de klagers zijn vaak de mensen die het hele potje gewoon blijven en het hele potje (geen geintje) gewoon met een team van 6 man minder zit te ploeteren.

En meer mensen klagen ? de 3 man die geswitched worden vs het hele team dat 6 man minder heeft? lijkt me niet dus....En nee je moet niet aan het einde van het potje switchen (dan is het kwaad al geschied..... maar een paar minuten nadat de inbalance ontstaat

Mee eens ja het is klote als je geswitched word maar over het algemeen zijn dat de lone wolfs die niet in squads zitten. het is een stuk frustrerender dat je verliest door 6 man minder dan dat je verliest omdat je net geswitched word.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
WeeDzi schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:33:
[...]

Die winst heb je dan dus ook door het het team balance verschil niet omdat het andere team beter is, dus het zijn niet de spelers die meegewerkt hebben, het zijn juist de spelers die niet meegewerkt hebben om het potje eerlijk te laten verlopen.
Ik heb het dan over mensen die aan het einde van een potje klagen over de balance, niet aan het begin of halverwege. Vaak zie je mensen net voor het einde vertrekken als ze verliezen..
Je volgende aanname is dat ook vaak niet juist de klagers zijn vaak de mensen die het hele potje gewoon blijven en het hele potje (geen geintje) gewoon met een team van 6 man minder zit te ploeteren.
Ik heb het niet over het hele potje 6 man minder, maar aan het einde.
En meer mensen klagen ? de 3 man die geswitched worden vs het hele team dat 6 man minder heeft? lijkt me niet dus....En nee je moet niet aan het einde van het potje switchen (dan is het kwaad al geschied..... maar een paar minuten nadat de inbalance ontstaat
Maar het einde van het potje is wel vaak het moment dat mensen klagen over de balance, voor zover ik het zie tenminste. Ik houd ook niet altijd de ingame chat in de gaten tijdens de game, wordt toch vaak onzinnig geluld :)
Mee eens ja het is klote als je geswitched word maar over het algemeen zijn dat de lone wolfs die niet in squads zitten. het is een stuk frustrerender dat je verliest door 6 man minder dan dat je verliest omdat je net geswitched word.....

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 02-12-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

[...]

Je kunt gewoon muten, dat doe ik ook af en toe. Maar het beste kun je gewoon aangeven wat je irriteert, niet iedereen heeft het door dat ze irritant aanwezig zijn.
Ik ben vrij direct en geef dat dan ook aan, maar ik lul ook vrij veel en zou het dan ook op prijs stellen als iemand het zegt als ik irritant aanwezig zou zijn.
Ik was er laatste 2 avonden echter niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

unfor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:43:
[...]

Je kunt gewoon muten, dat doe ik ook af en toe. Maar het beste kun je gewoon aangeven wat je irriteert, niet iedereen heeft het door dat ze irritant aanwezig zijn.
Ik ben vrij direct en geef dat dan ook aan, maar ik lul ook vrij veel en zou het dan ook op prijs stellen als iemand het zegt als ik irritant aanwezig zou zijn.
Ik was er laatste 2 avonden echter niet :p
Mee eens, als iemand zich aan mij irriteert hoor ik dat liever. Anders weet ik natuurlijk niet wie ik moet muten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyktE3FXgAAYu_0.jpg

Dit is wel tof hé, zoveel support voor de kleinere communities. Zie https://forums.battlefiel...-server-locations/p1#Head

[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 02-12-2016 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Eh ja, tof voor jouw bedrijfje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:40:
Eh ja, tof voor jouw bedrijfje. ;)
Ach, het is toch schappelijk dat die kleine gehuchten met enkele miljoenen inwoners, niet persé met ping 250 hoeven te spelen en met landgenoten van de voicechat gebruik kunnen maken, terwijl ze geen alternatief worden geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Juist, we hebben ons hard gemaakt voor die community's en vinden het zeer tof dat ook deze spelers een mooie performance krijgen aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat zo iemand zn waffel ff moet houden. Als je over koetjes en kalfjes wilt praten met anderen is er wel een ander kanaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:34

fynrd1

Fooled by Randomness

Stewie! schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:11:
Juist, we hebben ons hard gemaakt voor die community's en vinden het zeer tof dat ook deze spelers een mooie performance krijgen aangeboden.
Gaaf zeg, in tot hoeverre zijn jullie/jij nou partner? Doe je nu alle official servers in de hele wereld, of deels? Of is dat iets waar niet over gesproken mag worden in het openbaar?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
Als er nou ook wat aan gedaan word aan de de bugs en performance problemen,dat zou nog fijner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
freaky35 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:22:
[...]

Als er nou ook wat aan gedaan word aan de de bugs en performance problemen,dat zou nog fijner zijn.
Laat dat nou vaak niet door dezelfde afdeling(en) gedaan worden <+:)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Ben benieuwd wat de ping tijden zullen zijn van die nieuwe regio's. Hopelijk een beetje zo tussen de 30-50ms, dan hebben wij in NL ook eens een keer voordeel van de Frostbite lag compensation™© :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
Zephyer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:40:
[...]

Laat dat nou vaak niet door dezelfde afdeling(en) gedaan worden <+:)
Das helaas dan weer jammer :( ,want dat kan de game juist wel gebruiken,naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
freaky35 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:46:
[...]

Das helaas dan weer jammer :( ,want dat kan de game juist wel gebruiken,naar mijn idee.
Dat zeker ... en dan hebben we het denk ik over ingame/tijdens het spel.
Als ik het spel wil afsluiten moet ik 9/10 via taakbeheer de boel z'n nek omdraaien, spel sluit simpelweg niet af |:(

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

RubenDJ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:43:
Ben benieuwd wat de ping tijden zullen zijn van die nieuwe regio's. Hopelijk een beetje zo tussen de 30-50ms, dan hebben wij in NL ook eens een keer voordeel van de Frostbite lag compensation™© :+
Dat is inderdaad wel nogal vervelend ja. Ben gewoon blij dat ik kabel heb met een wat variabele ping tov glasvezel van medespelers :P Nou draait het bij mij echt totaal ruk dus merk er nog weinig van maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
[...]

Mocht je op mij doelen (Rnny in Discord, v97nogwat in-game), ik heb dat inderdaad gezegd als geintje, mijn sarcasme komt blijkbaar niet altijd helemaal over via de voice-chat :) Je mag het best zeggen als je je aan mij irriteerde, ik bijt niet.

Ik ervaar trouwens amper vervelende dingen via de Discord, een grapje moet kunnen, maakt het geheel een stukje gezelliger.

Ik speel daarnaast vrij vaak als squad leader, en als SL doe je het nooit goed heb ik gemerkt. Soms markeer je een flag omdat die gecapt wordt en dus even snel punten kunt pakken, krijg je een zooi van kritiek over je heen. Soms markeer je een flag omdat je (bijna) alleen in de buurt bent, je ziet dat je squad mates dood zijn en je zo hoopt dat je samen die flag kan cappen, spawnt iedereen ergens anders.

Daarom vraag ik altijd waar we heen willen, krijg je amper reactie op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenDJ
flessuh schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:49:
Dat is inderdaad wel nogal vervelend ja. Ben gewoon blij dat ik kabel heb met een wat variabele ping tov glasvezel van medespelers :P Nou draait het bij mij echt totaal ruk dus merk er nog weinig van maar toch :+
Heb inderdaad glasvezel dus in NL meestal een ping van 4-6. Maak het best vaak mee dat een wapen dat nooit kan oneshotten en lage RoF (medic wapens, pistol) audiovisueel binnenkomt als on hit kill. Dus net alsof je door een Automatico of Model 10-A gepakt wordt (snel acher elkaar binnenkomende hits). Daanaast merk je het ook doordat de hit indicator precies de verkeerde kant op 'wijst'.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

ronny1090 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:59:
[...]

Mocht je op mij doelen (Rnny in Discord, v97nogwat in-game), ik heb dat inderdaad gezegd als geintje, mijn sarcasme komt blijkbaar niet altijd helemaal over via de voice-chat :) Je mag het best zeggen als je je aan mij irriteerde, ik bijt niet.

Ik ervaar trouwens amper vervelende dingen via de Discord, een grapje moet kunnen, maakt het geheel een stukje gezelliger.

Ik speel daarnaast vrij vaak als squad leader, en als SL doe je het nooit goed heb ik gemerkt. Soms markeer je een flag omdat die gecapt wordt en dus even snel punten kunt pakken, krijg je een zooi van kritiek over je heen. Soms markeer je een flag omdat je (bijna) alleen in de buurt bent, je ziet dat je squad mates dood zijn en je zo hoopt dat je samen die flag kan cappen, spawnt iedereen ergens anders.

Daarom vraag ik altijd waar we heen willen, krijg je amper reactie op :)
Juist daarom kan het handiger zijn om niet met 15 man in 1 discord channel te gaan zitten, dan communiceer je stuk beter en kan je dat soort kleinigheden (squad aansturen) beter overbrengen, zonder dat 10 andere man er doorheen lullen en er geen hout van snappen.

Pagina: 1 ... 42 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.