Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Meridius schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:05:
[...]

Haha, helemaal mee eens. Zo irritant als je een hoekje om gaat je meteen neergeknald wordt door een sniper maar wel dik winnen qua punten.

Andere irritaties (niet lettend op modus):
- Medics die niet healen of reviven |:(
- Squad gaat free-for-all
- Dread niet beschermen op Fortress map
Medics hebben niet altijd de revive geequipped hè. Verder merk ik als Medic ook dat veel spelers vaak gewoon in een open gebied liggen, waar continue gevochten word. Ja, dan ga ik ook niet reviven. ;)

Wel leuk dat er zoveel commentaar is over hoe Medics spelen, maar als je vervolgens in 64 vs 64 zit je maar zo'n 5 Medics in je team hebt zitten. :+

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 23-11-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:20:
[...]

Medics hebben niet altijd de revive geequipped hè. Verder merk ik als Medic ook dat veel spelers vaak gewoon in een open gebied liggen, waar continue gevochten word. Ja, dan ga ik ook niet reviven. ;)
Ze zouden de teller weg moeten halen zodra een medic geen spuitje bij zich heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Nadser schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:26:
[...]

Ze zouden de teller weg moeten halen zodra een medic geen spuitje bij zich heeft...
Dat is zover ik weet ook zo toch? Ik dacht het in ieder geval in dit topic en op reddit ook gelezen te hebben. Weet alleen natuurlijk niet waar zij hun informatie vandaan hebben of dat het alleen napraten is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Racierox schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:28:
[...]

Dat is zover ik weet ook zo toch? Ik dacht het in ieder geval in dit topic en op reddit ook gelezen te hebben. Weet alleen natuurlijk niet waar zij hun informatie vandaan hebben of dat het alleen napraten is :P
Even testen dan maar, vanmiddag iemand online? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Nadser schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:26:
[...]

Did I just notice some sarcasm here :O (edit: blijkbaar niet haha. Was groot aandachtspuntje van een patch, vandaar)

Gisteren van Gas Nades naar Incendenairy geschwitched... holy shit haha. Op Operations (Monte Grappa) is het ideaal. Bij chokepoints gewoon zo'n ding naar binnen hengsten en je pakt altijd wel wat kills.

In diezelfde match stond een gast ook 100 - 4, meneer zat rustig in zn bomber heen en weer te vliegen, tegenstander deed lange tijd bar weinig aan AA dus die kon rustig door bommen droppen haha

[ Voor 6% gewijzigd door MisterChaoSs op 23-11-2016 10:31 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
MisterChaoSs schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:30:
[...]

Did I just notice some sarcasm here :O (edit: blijkbaar niet haha. Was groot aandachtspuntje van een patch, vandaar)

Gisteren van Gas Nades naar Incendenairy geschwitched... holy shit haha. Op Operations (Monte Grappa) is het ideaal. Bij chokepoints gewoon zo'n ding naar binnen hengsten en je pakt altijd wel wat kills.

In diezelfde match stond een gast ook 100 - 4, meneer zat rustig in zn bomber heen en weer te vliegen, tegenstander deed lange tijd bar weinig aan AA dus die kon rustig door bommen droppen haha
Nope. 8)7

** aaah gemist in patch notes dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

Tsurany schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:30:
[...]

Volgens mij een manier van DICE om diversiteit proberen af te dwingen en te zorgen dat mensen blijven spelen omdat elke keer andere medailles vrij te spelen zijn.
Nou ja, het zijn vaak dezelfde medailles die zichtbaar zijn, en zelden gerelateerd aan het gametype of klasse die ik speel.

Ik speel vaak conquest of operations en bijna altijd als support, en dan krijg ik steeds medailles te zien voor het pidgeon gametype, smg of sniperklasse. Ik heb in al die tijd pas 1 keer de lmg medaille gezien, en die had ik dus ook binnen no time.

Ik zou ook de klasse/gametype onafhankelijke medailles willen zien. Dus squad assists, zoveel objectives halen, zoveel vlaggen capturen, zoveel stationairy/tank/vliegtuig kills enz, maar die zie ik dus nooit langskomen.

En het wekt eerder frustraties op dan dat mensen gevarieerder gaan spelen denk ik. Of zoals eerder gezegd gaan mensen er gewoon niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Racierox schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:28:
[...]

Zelf ontdekt tijdens het spelen dat er geen timer staat als de persoon geen spuitje bij zich heeft.

Wat ben ik overigens blij dat ze met de recente patch de squad leader wisselt als de huidige leader geen orders uitdeelt. Het scheelt gewoon teveel puntjes om te negeren.

Ben ik overigens de enige die defensive squad orders geeft tussen het cappen door, zodat we altijd een steady stroom aan punten krijgen?

Dus bijv. Na het cappen van C, gooi je defense order op A (je home capture point), terwijl je naar D toeloopt. Pak je D gaat hij daar op voor je hem capped, pak je hem niet krijg je defensive puntjes (moet je natuurlijk wel A behouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Domme vraag wellicht, maar wat is het doel van domination? Heb het nog niet gespeeld. Speel eigenlijk alleen Conquest, rush en operations. Wellicht is domination ook leuk :)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
Flimovic schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:39:
Domme vraag wellicht, maar wat is het doel van domination? Heb het nog niet gespeeld. Speel eigenlijk alleen Conquest, rush en operations. Wellicht is domination ook leuk :)
Domination is een soort Conquest, maar dan in een kleinere setting. Teams zijn volgens mij max 12 tegen 12 (dus 24 totaal), daarnaast heb je 3 vlaggen op kleinere maps (gedeeltes van de grote maps bij Conquest) en hoef je maar 100 tickets te halen ipv 1000, dus ben je eerder klaar. Daarnaast heb je ook geen voertuigen, gaat capture van een vlag sneller en kan je sneller weer spawnen.

Ik vind het best wel tof om te doen. Lekker snel spelen, iets van 5 tot 10 minuten per potje, of 11-12 als je een goede tegenstander hebt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tankiej op 23-11-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:39:
Domination is toch gewoon TDM met drie vlaggen die in de weg staan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Battlefield 1 nu bij origin even ook voor 39,95..das snel, zo,n prijsverlaging..
beetje oneerlijk voor de mensen, die het voor 59 euro gekocht hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
luifel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:27:
Battlefield 1 nu bij origin even ook voor 39,95..das snel, zo,n prijsverlaging..
beetje oneerlijk voor de mensen, die het voor 59 euro gekocht hebben..
Black Friday in de VS nu vandaar. Alleen maar mooi toch dat mensen er hier ook van kunnen profiteren. Volgende week zal de oude prijs er vast weer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Ik heb gisteren weer eens een potje TDM gespeeld, en wat een frustratie. De eerste game ging ik heel lekker (18-5) als medic: Zelf ook geprobeerd te reviven, maar als mensen in TDM gaat skippen terwijl je tickets terugkrijgt bij reviven dan begin ik toch behoorlijk geirriteerd te halen (Rende na death meteen naar speler toe, was bij zn dood 10 meter ver, had ik dus prima kunnen reviven). Ook zijn de sentrys ook extreem belachelijk in de game mode. Ze zijn weliswaar redelijk te counteren als mensen hun hoofd gebruiken. Helaas zie ik dat te weinig doen. 1 goede melee klap op zn rug of een bayonet charge heeft een sentry zo dood. Maar als mensen van 5 meter tegen een flamethrower blijven schieten dan is het idd hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

JST94 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:20:
[...]

Wel leuk dat er zoveel commentaar is over hoe Medics spelen, maar als je vervolgens in 64 vs 64 zit je maar zo'n 5 Medics in je team hebt zitten. :+
Andersom heb ik ook wel gehad. Een 12 man medic train bij een vlag. Gewoon niet kapot te krijgen. En als je er een paar echt dood had, spawnde er gewoon weer nieuwe bij.

MIsschien moeten ze het spuitje ook "ammo" geven?

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 23-11-2016 12:03 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

M2M schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:03:
[...]

Andersom heb ik ook wel gehad. Een 12 man medic train bij een vlag. Gewoon niet kapot te krijgen. En als je er een paar echt dood had, spawnde er gewoon weer nieuwe bij.

MIsschien moeten ze het spuitje ook "ammo" geven?
Gewoon een recharge op zetten inderdaad. Misschien 3 revives voor je een lange cooldown in gaat voordat je potje drugs weer vol zit :+

En tja, gister weer eens rush, waar blijkbaar het halve team een rush kreeg van snipen...
heel dik verloren uiteraard :(

Zelf nog wel redelijk gescoord door onze tank te supporten (als repairmonkey er achter lopen). Helaas was dat niet genoeg om de verdediging te breken

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 23-11-2016 12:06 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

flessuh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:06:
[...]

Gewoon een recharge op zetten inderdaad. Misschien 3 revives voor je een lange cooldown in gaat voordat je potje drugs weer vol zit :+

En tja, gister weer eens rush, waar blijkbaar het halve team een rush kreeg van snipen...
heel dik verloren uiteraard :(

Zelf nog wel redelijk gescoord door onze tank te supporten (als repairmonkey er achter lopen). Helaas was dat niet genoeg om de verdediging te breken
Sniper zijn is tegenwoordig instagib spelen in een WW1 shooter. De hele klasse nodigt ook niet echt uit tot actief spel, vandaar dat ik de potjes rush ook lekker oversla en mijzelf vaker een andere, iets actievere gamemode zie spelen.

Zeker als snipers ook nog kogels hebben die je tank kunnen beschadigen..

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41
Tankiej schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:41:
[...]

Domination is een soort Conquest, maar dan in een kleinere setting. Teams zijn volgens mij max 12 tegen 12 (dus 24 totaal), daarnaast heb je 3 vlaggen op kleinere maps (gedeeltes van de grote maps bij Conquest) en hoef je maar 100 tickets te halen ipv 1000, dus ben je eerder klaar. Daarnaast heb je ook geen voertuigen, gaat capture van een vlag sneller en kan je sneller weer spawnen.

Ik vind het best wel tof om te doen. Lekker snel spelen, iets van 5 tot 10 minuten per potje, of 11-12 als je een goede tegenstander hebt :+
Het kan in 2:21 zelfs steveman in "[PC] Battlefield 1"

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoe zit het nu wanneer er een tank vrijkomt waar je in kan spawnen? Ik heb ooit eens gekozen voor de heavy tank. Betekent dit dat wanneer ik dus de heavy tank krijg er in principe geen ruimte meer is voor een light tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Deruxian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:53:
Hoe zit het nu wanneer er een tank vrijkomt waar je in kan spawnen? Ik heb ooit eens gekozen voor de heavy tank. Betekent dit dat wanneer ik dus de heavy tank krijg er in principe geen ruimte meer is voor een light tank?
Als er bijv. 1 tank kan spawnen op een locatie, dan kan 1 iemand die claimen en zelf kiezen welk voertuig hij wil. Als jij een Heavy kiest kan hij daarna prima een Artillery Truck kiezen als de jouwe gesloopt is en er een tijdje verstreken is (weet niet exact hoe lang, paar minuten nadat hij gesloopt was iig).

Als je bijv. 2 vliegtuig spawns heb kunnen de spelers zelf kiezen wat ze willen. Bijv. 2 Bombers, 2 Fighters of 1 Bomber/1 Fighter of 1 Fighter/1 Attack Plane. Je kiest zelf wat je wilt ipv dat er een vast voertuig gespawned wordt: hij wordt pas gespawned als jíj spawned en staat dus niet "leeg" op je te wachten.

[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2016 14:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:55:
[...]

Als er bijv. 1 tank kan spawnen op een locatie, dan kan 1 iemand die claimen en zelf kiezen welk voertuig hij wil. Als jij een Heavy kiest kan hij daarna prima een Artillery Truck kiezen.
Ok ja dat was me opgevallen. Maar stel er zijn 2 tank iconen per team te verdelen. En deze twee mensen kunnen dan 2x heavy kiezen. Dan is er dus geen light tank of artillery truck in het spel? (In bf1942 en bf2 was het vantevoren bepaald welke voertuigen er waren, maar nu kun je dus 2 tanks kiezen en zelf invullen wat voor soort zeg maar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Deruxian schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:57:
[...]

Ok ja dat was me opgevallen. Maar stel er zijn 2 tank iconen per team te verdelen. En deze twee mensen kunnen dan 2x heavy kiezen. Dan is er dus geen light tank of artillery truck in het spel? (In bf1942 en bf2 was het vantevoren bepaald welke voertuigen er waren, maar nu kun je dus 2 tanks kiezen en zelf invullen wat voor soort zeg maar?)
Zie aanvulling. Je kiest inderdaad zelf wat je wilt en dat kan alles zijn.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NINjak schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:46:
[...]

Ik heb "ook" een RX480 (8Gb) en BF1 draait erg goed, ben tevreden voor het geld (heb hem in het begin gelijk gekocht voordat ze later nog duurder werden) en ik blijf de komende tijd ook gewoon op 1080p spelen (geen zin om 3 Dell (met smalle bezel) monitoren te moeten vervangen, al weet je het nooit).

Met BF4 had ik niet/nooit het gevoel van "te moeten/willen spelen" ondanks de problemen die er, in het begin, zijn geweest en het later het allemaal nog veel beter is geworden. Uiteindelijk heb ik CSGO maar weer opgepakt om daar wat van mijn tijd in te verdoen.

Met BF1 heb ik echt weer zin om te spelen, het is gewoon leuk om weer lekker ouderwets te knallen. Zin om te spelen is iets wat ik met BF lang niet gehad heb (zeker met BF4). Met BC heb ik persoonlijk niks gehad en waarom weet ik eigenlijk niet.
Heb het zelfde, bij bf4 was gevoel loos, het zag er allemaal goed uit maar had gewoon geen prettig gevoel, ben daarom zo lang door gegaan met bf3.

Heb tot nu toe nog maar 1 rage quit gehad in bf1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Zijn er hier trouwens meer mensen die laatste dagen problemen hebben met hun FPS? Ik heb een GTX 970, draaide de game op 4K / High / 45FPS. Maar sinds kort kan die FPS opeens instorten naar 20 FPS en dus onspeelbaar. Heel vervelend, heb nu tijdelijk even de settings omlaag gehaald, wat opzich helpt alleen ziet het er nu lelijk uit. Vrienden van me hebben er ook last van.

Nou ga ik sowieso upgraden naar een 1080 in december/januari, maar vind het wel een beetje vaag, sinds de laatste drivers en BF update is het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
SPOXYWOXY schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:39:
[...]

Black Friday in de VS nu vandaar. Alleen maar mooi toch dat mensen er hier ook van kunnen profiteren. Volgende week zal de oude prijs er vast weer staan.
Leuk om even tegen een lading newbies te kunnen spelen, jammer dat ze ook in je eigen team zitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Inverted_World schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:03:
Zijn er hier trouwens meer mensen die laatste dagen problemen hebben met hun FPS? Ik heb een GTX 970, draaide de game op 4K / High / 45FPS. Maar sinds kort kan die FPS opeens instorten naar 20 FPS en dus onspeelbaar. Heel vervelend, heb nu tijdelijk even de settings omlaag gehaald, wat opzich helpt alleen ziet het er nu lelijk uit. Vrienden van me hebben er ook last van.

Nou ga ik sowieso upgraden naar een 1080 in december/januari, maar vind het wel een beetje vaag, sinds de laatste drivers en BF update is het in ieder geval.
Voor mij is het iets van de laatste patch en ik hoor meer mensen hier over, er is zelfs een map waar je bij
een bepaalde vlag frame drops krijgt.
Aangezien het voorheen wel goed werkte ga ik van uit dat ze het fixen, ze zijn ook al aan het onderzoeken waarom bepaalde grafische settings missen na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Laatst online: 15-09 15:17
Meer mensen last van Origin? Het disabled continue mijn full screen mode. Daarbij kan ik sinds gisteren niet meer bij vrienden joinen omdat ik alleen witte schermen krijg binnen Origin. Ik kan verder niets aanklikken of uitnodigingen accepteren.

Kan Steam geen BF1 uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:31
Hier ook problemen met Origin. Battlefield staat niet meer in m'n games bibliotheek... heb origin verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
cowboyhenkie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:16:
Meer mensen last van Origin? Het disabled continue mijn full screen mode. Daarbij kan ik sinds gisteren niet meer bij vrienden joinen omdat ik alleen witte schermen krijg binnen Origin. Ik kan verder niets aanklikken of uitnodigingen accepteren.

Kan Steam geen BF1 uitbrengen?
Sinds vandaag ook in eens een witte achtergrond in Origin. Kan wel BF1 opstarten en dan via daar vrienden joinen, maar dat werkt natuurlijk ook niet ideaal.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
speedyjules07 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]

Sinds vandaag ook in eens een witte achtergrond in Origin. Kan wel BF1 opstarten en dan via daar vrienden joinen, maar dat werkt natuurlijk ook niet ideaal.
Ik had het laatst ook, na origin afgesloten te hebben en opnieuw opgestart te hebben werkte het weer normaal.

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
speedyjules07 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik naar de origin site wil krijg ik hetzelfde te zien als in origin overigens. Menu aan de linkerkant die niet werkt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:24
Ik heb een nieuwe frisse installatie gedaan van mijn windows 10 vervolgens Origin geinstalleerd.

Na het inloggen krijg ik het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/ei7e7h6ql/Naamloos.png

Cache van origin, reinstall etc al geprobeerd.

Iemand dit vaker gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Het zelfde hier helaas.
reinstall, cache leeg gemaakt folders verwijderd...

ook via browser naar origin blijft een witte pagina geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
wesley1980 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:17:
Het zelfde hier helaas.
reinstall, cache leeg gemaakt folders verwijderd...

ook via browser naar origin blijft een witte pagina geven.
Start origin is als windows 8 compabiliteit, hier werktie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
bd-casemod schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:43:
[...]

Start origin is als windows 8 compabiliteit, hier werktie nu.
Dat werkte niet voor mij, herinstallatie heeft het verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
speedyjules07 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:11:
[...]

Dat werkte niet voor mij, herinstallatie heeft het verholpen.
Ik kom zelfs op dezelfde pagina uit als ik google naar de origin website om deze te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
zal wel iets te maken hebben met de Origin black friday sales. Waarschijnlijk zijn de Origin servers overbelast ofzo.

• -tom-562
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Gisteravond eindelijk weer een potje kunnen spelen met wat Tweakers, helaas zonder mic (PC staat in huiskamer, en de vriendin vindt het wat minder als ik loop te schreeuwen als zij film zit te kijken).
Volgens mij zat het andere team ook op Discord/Teamspeak ofzo, ging aardig gelijk op :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:17:
Gisteravond eindelijk weer een potje kunnen spelen met wat Tweakers, helaas zonder mic (PC staat in huiskamer, en de vriendin vindt het wat minder als ik loop te schreeuwen als zij film zit te kijken).
Volgens mij zat het andere team ook op Discord/Teamspeak ofzo, ging aardig gelijk op :P
Je kan het natuurlijk ook omdraaien, jij vindt het vervelend als zij film zit te kijken terwijl jij aan het gamen bent :Y

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:25:
[...]

Je kan het natuurlijk ook omdraaien, jij vindt het vervelend als zij film zit te kijken terwijl jij aan het gamen bent :Y
Haha :P

Vaak bu'j te bang!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Gisteren even met de Model 10-A Hunter gespeeld. Wat een ding :D Die gaat echt nog wel generfed worden dus geniet ervan zo lang het nog kan.

Toch is overall de balance in conquest best in orde. Waar in BF4 verschillen van 50% in de eindstand vrij normaal zijn, komt dat in BF1 toch echt een stuk minder voor. Meestal is het verschil toch maar max 20%. En het aantal close games (minder dan 50 tickets verschil) wat ik heb gehad is nu al veel meer dan in 3 jaar BF4. Mede dankzij de behemoths natuurlijk.

Gisteren ook een mooi potje op Monte Grappa. Wat een geweldige map overigens. Het ging echt over en weer, op het ene moment hadden wij alle vlaggen en even later weer het andere team. Toch leken we de pot te gaan verliezen maar door een geweldige comeback werd het toch nog 1000-997. En ik was nog eerste ook :o Hoe ik dat voor mekaar heb gekregen is me een raadsel.

specs

• steveman
Gelukkig game ik in de voormalige bijkeuken :D

Wel fijn, minder afgelegen dan helemaal op zolder zitten b.v.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:06:
Gelukkig game ik in de voormalige bijkeuken :D

Wel fijn, minder afgelegen dan helemaal op zolder zitten b.v.
Ach, zo erg is dat ook niet... Ik zit nl. op zolder als ik achter mijn pc zit. Echter mijn vriendin zit er vaak ook (te gamen of andere dingen achter haar pc te doen) :D

Soms best lastig als iemand aan het praten is en je moet eerst even checken of dat tegen online of jou is :+

• luifel
RubenDJ schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:06:
Gisteren even met de Model 10-A Hunter gespeeld. Wat een ding :D Die gaat echt nog wel generfed worden dus geniet ervan zo lang het nog kan.
..........
Ik heb ook de andere shotguns unlocked,dacht voordeel te hebben, dat er dan half automatisch
mee geschoten kan worden....maar dat viel tegen,ben nu overtuigd dat de hunter dan toch de beste
shotgun is..... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
NINjak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:55:
[...]

Ach, zo erg is dat ook niet... Ik zit nl. op zolder als ik achter mijn pc zit. Echter mijn vriendin zit er vaak ook (te gamen of andere dingen achter haar pc te doen) :D

Soms best lastig als iemand aan het praten is en je moet eerst even checken of dat tegen online of jou is :+
Godzijdank heb ik een complete woonkelder onder mijn huis waar ik mijn "man-cave" van gemaakt heb. Mijn vrouw komt daar zelden.

• Bankscrew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 10:36
NLsandman schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:07:
[...]

Voor mij is het iets van de laatste patch en ik hoor meer mensen hier over, er is zelfs een map waar je bij
een bepaalde vlag frame drops krijgt.
Aangezien het voorheen wel goed werkte ga ik van uit dat ze het fixen, ze zijn ook al aan het onderzoeken waarom bepaalde grafische settings missen na de patch.
Voor mij hetzelfde, maar ik weet niet zeker of het door de patch komt of een driver update die ik kort daarop uitgevoerd heb.

Ik heb een i5-4460 en een GTX 1070, ultra was voorheen geen probleem maar ik moet nu alles op medium zetten om een constante stabiele 60fps te halen.

• NINjak
Klitse schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:14:
[...]

Godzijdank heb ik een complete woonkelder onder mijn huis waar ik mijn "man-cave" van gemaakt heb. Mijn vrouw komt daar zelden.
Ik heb er geen problemen mee dat zij ook een gamer is en heb dus niet echt een man-cave nodig... Echter zou ik hem wel hebben dan zou ik bv. best één flipperkast en meerdere arcade kasten (oude, de originelen) willen hebben.

Die arcade kast die komt er (weet ze en vindt het goed) maar dan wel een MAME kast zodat ik en anderen daarop meerdere (vooral de oude) games kan spelen.

• Klitse
  • Niet online
NINjak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:39:
[...]

Ik heb er geen problemen mee dat zij ook een gamer is en heb dus niet echt een man-cave nodig... Echter zou ik hem wel hebben dan zou ik bv. best één flipperkast en meerdere arcade kasten (oude, de originelen) willen hebben.

Die arcade kast die komt er (weet ze en vindt het goed) maar dan wel een MAME kast zodat ik en anderen daarop meerdere (vooral de oude) games kan spelen.
Ouwe arcadekasten zou ik ook wel in mn mancave willen zetten maar heb er domweg het geld niet voor (over).

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

NINjak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:55:
[...]

Headset die afsluit en geluid beetje wat harder en je hoort niets meer behalve de game en TS/Discord/Skype :+

Soms ter frustratie van m'n ouders

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 16-09 16:17
Bankscrew schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
[...]

Voor mij hetzelfde, maar ik weet niet zeker of het door de patch komt of een driver update die ik kort daarop uitgevoerd heb.

Ik heb een i5-4460 en een GTX 1070, ultra was voorheen geen probleem maar ik moet nu alles op medium zetten om een constante stabiele 60fps te halen.
Er waren wat problemen met de drivers van Nvidia. Paar dagen geleden is er een hotfix uitgebracht, wellicht helpt het installeren hiervan?
luifel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:56:
[...]

Ik heb ook de andere shotguns unlocked,dacht voordeel te hebben, dat er dan half automatisch
mee geschoten kan worden....maar dat viel tegen,ben nu overtuigd dat de hunter dan toch de beste
shotgun is..... _/-\o_
Ja met Battlefield 4 waren alle shotguns wel redelijk goed te gebruiken, hier is de Model 10-A Hunter de enige goede shotgun. En dan gelijk ook zwaar OP, dat is dan wel weer jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NINjak
MisterChaoSs schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:12:
[...]

Headset die afsluit en geluid beetje wat harder en je hoort niets meer behalve de game en TS/Discord/Skype :+

Soms ter frustratie van m'n ouders
Headset die goed afsluit [X]
Geluid hard genoeg [X]

We hebben dan ook "de zwaai ff als je het tegen mij heb" methode lang geleden al geïntroduceerd. We zitten met onze (hoek)bureau's min of meer tegenover elkaar. Al staat er één monitor, van de drie, van mij er net tussenin. ;)

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:17:
Tom lees je mee? Bij deze weet ik HET perfecte cadeau voor je vriendin voor haar komende verjaardag. Een headset die goed afsluit. Dan kan zij haar filmpje kijken en jij je game spelen. Dan hebben we ook nog wat aan je als je op Discord zit ;)
NINjak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:35:
[...]

Geluid hard genoeg [X]

We hebben dan ook "de zwaai ff als je het tegen mij heb" methode lang geleden al geïntroduceerd. We zitten met onze (hoek)bureau's min of meer tegenover elkaar. Al staat er één monitor, van de drie, van mij er net tussenin. ;)

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

NINjak schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:35:
[...]

Geluid hard genoeg [X]

Haha dat scheelt. Ik game regelmatig met mn broertje en hij zit op zolder en ik de eerste verdieping. Mensen blijven het toch raar vinden als je in hetzelfde huis zit en dan ook samen op Teamspeak zit haha.

Denk dat ik morgen middag het slagveld maar weer onveilig ga maken met Gewehr 98, net gekocht, heerlijk wapentje _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
ik ahd een probleem met mijn performance, nu bleek dat Origin erachter zat.
Wnnr Origin niet geminimaliseerd is, verbruikt het 20-25% van mijn CPU en dropt mijn FPS met circa 20-30fps.
Wnnr Origin geminimaliseerd is, verbruikt het 0-1%.

Een week heb ik lopen klagen dat de nieuwe patch performance problemen met zich mee brengt... is t gewoon origin die loopt t kutten.

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
bd-casemod schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:11:
Ik heb een nieuwe frisse installatie gedaan van mijn windows 10 vervolgens Origin geinstalleerd.

[afbeelding]

Iemand dit vaker gehad ?
Bij mij was het verholpen door alles te verwijderen wat hierin zit. C:\Users\"gebruiker"\AppData\Local\Origin\Origin\cache

Maar het lijkt geen oplossing voor iedereen te zijn, succes.

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:45:
[...]

Tom lees je mee? Bij deze weet ik HET perfecte cadeau voor je vriendin voor haar komende verjaardag. Een headset die goed afsluit. Dan kan zij haar filmpje kijken en jij je game spelen. Dan hebben we ook nog wat aan je als je op Discord zit ;)

[...]
Haha. Zal volgende keer wel gewoon m'n mic pakken. Gisteren had het toch niet veel zin, ik liep voornamelijk te schelden, ging op de meest debiele manieren dood :X

Vaak bu'j te bang!

• bd-casemod
TetPr87 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:04:
[...]

Bij mij was het verholpen door alles te verwijderen wat hierin zit. C:\Users\"gebruiker"\AppData\Local\Origin\Origin\cache

Maar het lijkt geen oplossing voor iedereen te zijn, succes.
dit had ik inderdaad ook al geprobeerd maar helaas haha!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Haha! vond onderstaand filmpje van een youtuber waar hij naast een paar leuke plays, ook wordt gecharged door een tweaker!

edit:

Zie nu inderdaad dat het filmpje eerder al was gepost! excuses.

[ Voor 40% gewijzigd door AerosPhere op 24-11-2016 15:48 ]

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 17:51
De hardcore modus is wel interesting. Geeft je veel meer het gevoel hoe kwetsbaar je bent.

• NLsandman
AerosPhere schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:12:
Haha! vond onderstaand filmpje van een youtuber waar hij naast een paar leuke plays, ook wordt gecharged door een tweaker!

YouTube: ELITE RIFLEMAN - Battlefield 1
Volgens mij doet unforce het erom lol
2e keer dat hij in een youtuber filmpje voorkomt.

• Klitse
  • Niet online
NLsandman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:27:
[...]

Volgens mij doet unforce het erom lol
2e keer dat hij in een youtuber filmpje voorkomt.
Is toch gewoon hetzelfde filmpje als eerder?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ja, is oud ;)

• Dirty
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53

Dirty

Is it capputime yet?

Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:33:
[...]

Het is echt ontzettend simpel. Je kijkt wie er op Discord zit en joined die speler via Battlefield of via Origin. Heb je die persoon niet als vriend? Vraag wat zijn game naam is en voeg hem dan toe.
Ik probeerde het steeds via discord, via origin is het gelukt!
Bedankt. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook soms de laatste tijd als je Operation joined dat je in een game komt die al bezig is?
Word dat tegenwoordig zo weinig gespeeld?
Ik heb er ook een video van mij toegevoegd, ik ben echt in het begin echt lomp. :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JpWoiqvklhY]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:03:
Hebben jullie ook soms de laatste tijd als je Operation joined dat je in een game komt die al bezig is?
Ik heb er ook een video van mij toegevoegd, ik ben echt in het begin echt lomp. :D

[video]
@0:57... YouTube: Phoebe and Monica waxing their legs

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:03:
Ik ben nog nooit in een Operation gekomen die nog niet begonnen was :?
Die gamemode is door Dice in de laatste patch vakkundig om zeep geholpen helaas dus zou goed kunnen dat niemand dat meer speelt. Jammer want het was echt heel gaaf.

specs

• luifel
Ik join altijd een server, waar een man of 6 a 7 in zijn....meestal loopt de server na een paar minuutjes vol en
begin je zo aan een nieuwe ronde.... volgens mij met quick match val je ook midden in het spel,wat eigenlijk
verloren tijd is ivm de punten
Geld dan voor Conquest.....

[ Voor 5% gewijzigd door luifel op 24-11-2016 17:38 ]

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
KeesFluitman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:01:
ik ahd een probleem met mijn performance, nu bleek dat Origin erachter zat.
Wnnr Origin niet geminimaliseerd is, verbruikt het 20-25% van mijn CPU en dropt mijn FPS met circa 20-30fps.
Wnnr Origin geminimaliseerd is, verbruikt het 0-1%.

Een week heb ik lopen klagen dat de nieuwe patch performance problemen met zich mee brengt... is t gewoon origin die loopt t kutten.
Hoe je dat precies gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman
Wat is er nou mooier dan teamwork in de lucht :?

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Hahaha! Good one.

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
gewoon letterlijk minimaliseren...battlefield starten, alt tab, origin minimaliseren, en klaar is kees.

je kan ff bij processen kijken of t ook bij jou qua cpu uitmaakt

• cfeijt
  • Laatst online: 15:27
BF1 PC down?!

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Dacht al dat het aan mij lag. Werd opeens uit een game gezet. Blijkbaar down dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Ongelooflijk... stoppen met deaths tellen nadat de ronde is afgelopen vinden ze wel erg moeilijk :')
Zelfs in een tank nog 1 erbij gekregen na afloop van de ronde! En die stortte echt niet neer :+

Maar goed, pilot lvl 10 gehaald, jeej. Hmm, maar geen extended 1911 te koop... oh boy.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7KbrbNt.png

Volgens mij had ie nu dus geunlocked moeten zijn...
NLsandman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:12:
[...]

moet je de score lijst met tab eens bekijken voordat een ronde begint, sommigen heb al 1 death lol
:o :F

[ Voor 47% gewijzigd door steveman op 24-11-2016 23:18 ]

• NLsandman
steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:03:
Ongelooflijk... stoppen met deaths tellen nadat de ronde is afgelopen vinden ze wel erg moeilijk :')
Zelfs in een tank nog 1 erbij gekregen na afloop van de ronde! En die stortte echt niet neer :+

Maar goed, pilot lvl 10 gehaald, jeej. Hmm, maar geen extended 1911 te koop... oh boy.
moet je de score lijst met tab eens bekijken voordat een ronde begint, sommigen heb al 1 death lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

steveman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:28:
Wat is er nou mooier dan teamwork in de lucht :?

[video]
Je ziet dat die andere er al achteraan gaat, dat hij door blijft gaan vind ik niet zo heel raar. Beter er achter vliegen en als hij hem kwijtraakt of neergeschoten wordt het overnemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Ik zou graag battlefield 1 (black friday) aanschaffen.
Twijfel nu tussen standard en deluxe edition.

Is de deluxe edition écht een toegevoegde waarde?

39 euro voor standard
53 euro voor deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
De standaard versie is alleen de game en de deluxe en ultimate hebben wat voordelen met battlepacks en vroegtijdige toegang tot uitbreidingen e.d.
Vergeet niet dat de door jouw genoemde prijzen nog niet de black-friday korting hebben dus kan je besluiten voor de deluxe te gaan en toch geld besparen. (hmmm, is dat wel zo?)

Suc6 met kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door DWattel op 25-11-2016 10:40 ]

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
NLsandman schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:12:
[...]

Dat komt voor als je net aan het eind van de vorige ronde dood bent gegaan en nog op een revive wacht. Dan is die laatste death nog niet verwerkt. Viel me pas ook op, dus toen ben ik er eens op gaan letten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
DWattel schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:38:
De standaard versie is alleen de game en de deluxe en ultimate hebben wat voordelen met battlepacks en vroegtijdige toegang tot uitbreidingen e.d.
Vergeet niet dat de door jouw genoemde prijzen nog niet de black-friday korting hebben dus kan je besluiten voor de deluxe te gaan en toch geld besparen. (hmmm, is dat wel zo?)

Suc6 met kiezen.
Thanks, dit zijn wel de prijzen met black-friday korting. (Origin store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Heeft iemand wel eens het idee dat ie toch nog dood word geschoten door iemand terwijl je al een hoek om bent of al buiten de schootslijn van diegene bent?

Ook erger ik me steeds vaker aan de meest onzinnige spawn plekken. Tussen 3 vijanden in bijvoorbeeld of direct voor een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:18
bd-casemod schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:11:

[afbeelding]

Iemand dit vaker gehad ?
Zag dat veel mensen problemen hadden met Origin deze dagen. Nog geen werkende oplossing gevonden. Ik krijg ook de lege schermen in Origin en kan verder niks. Opnieuw opstarten of opnieuw installeren heeft niet geholpen. Is hier een fix voor of ligt de oorzaak aan de kant van EA/Origin zelf?
Origin.com geeft trouwens hetzelfde beeld.

Beetje zuur nu ik BF1 met korting wil kopen op en ik geen toegang krijg :|

Update:
Ik heb net een oplossing gevonden die voor mij werkt. Had even geprobeerd of het op een laptop wel lukte om naar de website van Origin te gaan. Dat lukte (dus heeft blijkbaar toch iets met pc te maken).
Ik heb Origin (weer) uninstalled en nu via een andere browser naar https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download gegaan om de nieuwste versie van Origin te downloaden (voorheen moest ik opnieuw installeren uit een oude setup file omdat ik de website niet kon bereiken. Na installatie deed Origin het weer.

Misschien dat de info iemand anders helpt.

[ Voor 25% gewijzigd door Mycroft op 25-11-2016 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

Pas08 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:02:
Heeft iemand wel eens het idee dat ie toch nog dood word geschoten door iemand terwijl je al een hoek om bent of al buiten de schootslijn van diegene bent?

Ook erger ik me steeds vaker aan de meest onzinnige spawn plekken. Tussen 3 vijanden in bijvoorbeeld of direct voor een tank.
Dat heb ik heel vaak, lig je op een heuvel in een kuil een vlag over te nemen en dan zie je in de killcam dat je door iemand onderaan de heuvel gekilled bent... Met een normaal wapen, dus geen granaat oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Pas08 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:02:

Meerdere mensen hebben dit probleem (ik ook), zeker als je een lage ping heb gebeurd dit vaker.
Het is een "probleem" door de "lag compensation" van de frostbite engine. Ik snap best waarom ze dit inbouwen maar met een lage ping heb je hier duidelijk meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
NINjak schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:58:
[...]

Meerdere mensen hebben dit probleem (ik ook), zeker als je een lage ping heb gebeurd dit vaker.
Het is een "probleem" door de "lag compensation" van de frostbite engine. Ik snap best waarom ze dit inbouwen maar met een lage ping heb je hier duidelijk meer last van.
mvds schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:17:
[...]

Dat heb ik heel vaak, lig je op een heuvel in een kuil een vlag over te nemen en dan zie je in de killcam dat je door iemand onderaan de heuvel gekilled bent... Met een normaal wapen, dus geen granaat oid
Oke ben dus niet de enigste.

Iemand die mij kan uitleggen waarom ze dit hebben ingebouwd? Werkt het ook de andere kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pas08 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:34:
[...]

[...]

Oke ben dus niet de enigste.

Iemand die mij kan uitleggen waarom ze dit hebben ingebouwd? Werkt het ook de andere kant op?
Let's say a player shoots at a target at client time 10.5. The firing information is packed into a user command and sent to the server. While the packet is on its way through the network, the server continues to simulate the world, and the target might have moved to a different position. The user command arrives at server time 10.6 and the server wouldn't detect the hit, even though the player has aimed exactly at the target. This error is corrected by the server-side lag compensation.

https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking

Het werkt idd de andere kant op, ga maar eens op een server in de VS spelen met ping 100ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Het is weer een lekker zooitje bij Dice/EA/I3d

64 man servers op zijn gat ,zonder reden er uit gegooit worden.
Een server joinen waar je oneindig lang op loading blijft staan en zo gaat het maar door.
Pure bagger.
De centen zijn weer binnen op naar de volgende BF ....
Je mag niks meer verwachten voor je hard verdiende centen. :(

[ Voor 30% gewijzigd door MaXeRs op 25-11-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Kan iemand mij uitleggen of Origin Access noodzakelijk is om met korting aan te schaffen?
Ik zie in Origin nu staan: Bespaar 40%, Origin Access korting toegepast.

Ik had Origin Access aangeschaft om de demo te kunnen spelen, maar weer opgezegd omdat ik geen zin heb in 3,99 per maand voor af en toe een beetje gamen. Het abonnement loopt nog 3 dagen door, dus vandaar de vraag.
Stel ik schaf het nu aan met de korting, kan ik dan nadat mijn Origin Access abonnement is afgelopen, Battlefield nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Buffalo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:06:
Kan iemand mij uitleggen of Origin Access noodzakelijk is om met korting aan te schaffen?
Ik zie in Origin nu staan: Bespaar 40%, Origin Access korting toegepast.

Ik had Origin Access aangeschaft om de demo te kunnen spelen, maar weer opgezegd omdat ik geen zin heb in 3,99 per maand voor af en toe een beetje gamen. Het abonnement loopt nog 3 dagen door, dus vandaar de vraag.
Stel ik schaf het nu aan met de korting, kan ik dan nadat mijn Origin Access abonnement is afgelopen, Battlefield nog spelen?
Natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Fijn, omdat er bij Battlefield specifiek ook Origin Access onder staat. Dit is namelijk niet bij alle games het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spawn systeem moeten ze ook echt fixen de eerstvolgende patch!

Heel vaak als ik spawn op een vlag in conquest spawn ik midden tussen de vijanden die daar rondlopen. Voorbeeld (Dit keer pakte het goed uit maar vaker niet dan wel) :

En nog een filmpje wat ik gewoon erg grappig vond 8) :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
#BattlefieldBob

_/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door Bobmeister op 25-11-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 21:20
Het is wel verleidelijk om Bf1 nu te kopen met korting, maar wordt operations nog wel gespeeld? Het lijkt net alsof het spel al spelers verliest als ik het zo lees op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik speel bijna alleen operations, nog steeds instant join en meer dan genoeg servers voor andere gamemodi. Het zijn altijd de dramaqueens die bezig zijn ondergang van games aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Die 150k + de eerste week na release zal niet meer voorkomen maar het is nu al vrij stabiel met bijna 90k op pc.
Zelfde niveau als toen met bf3 na 1 maand na release.
Xbox en ps4 laten het zelfde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die Martini Henri is zo heerlijk <3

maar man man man, sinds Black Friday is de balance echt volledig naar de knoppen in Operations.

[ Voor 58% gewijzigd door SmokingCrop op 26-11-2016 01:16 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.