Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:38
Van het weekend was ik eens de bestuurder van de trein.. maar na aanvankelijk heen en weer gereden te hebben, kon ik na een tijdje stilstaan bij een punt ineens niet meer bewegen. Schieten kon nog wel, maar meer kon ik niet. Trein maakte totaal geen aanstalten om te bewegen. Was in Amiens, views switchen of even in en uit de trein gaan maakten niet uit. Had totaal geen zin.
Iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Kan het kloppen trouwens dat bij het repairen van een tank (als je erin zit) dat het repairen wordt onderbroken (zonder dat ik wordt beschoten)?

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:18
7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:13:
Kan het kloppen trouwens dat bij het repairen van een tank (als je erin zit) dat het repairen wordt onderbroken (zonder dat ik wordt beschoten)?
Dat klopt inderdaad. Altijd dus even dekking zoeken indien mogelijk :)

Edit verkeerd gelezen. Het kan onderbroken worden als je wordt beschoten. Weet je zeker dat er niks aan de hand was?

[ Voor 15% gewijzigd door Nemm op 21-11-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:13:
Nee, dat zou niet moeten kunnen. Alleen als je te vroeg los laat of als je beschoten wordt met schade. Dus bv ook de K-bullets van een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Prosac schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:17:
[...]

Nee, dat zou niet moeten kunnen. Alleen als je te vroeg los laat of als je beschoten wordt met schade. Dus bv ook de K-bullets van een sniper.
Of een incendiary grenade, of een repair tool etc. etc.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Ik sta dan echt op een verlaten plek. Lijkt er meer op dat het repairen spontaan onderbroken wordt soms, zonder aanleiding. Als je schade oploopt snap ik dat het proces onderbroken wordt.
Dacht misschien een bekende bug ofzo. (Ligt iig niet aan mijn keyboard x-button)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:57:
Ik sta dan echt op een verlaten plek. Lijkt er meer op dat het repairen spontaan onderbroken wordt soms, zonder aanleiding. Als je schade oploopt snap ik dat het proces onderbroken wordt.
Dacht misschien een bekende bug ofzo. (Ligt iig niet aan mijn keyboard x-button)
Ik had het gisteren ook in een vliegtuig. Cirkeltje van repareren draaide wel helemaal rond, maar kreeg geen HP erbij. Weet 100% zeker dat ik niet beschoten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Spectre schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:04:
[...]

Ik had het gisteren ook in een vliegtuig. Cirkeltje van repareren draaide wel helemaal rond, maar kreeg geen HP erbij. Weet 100% zeker dat ik niet beschoten werd.
Bij mij was het juist dat het cirkeltje stopte/resette op 75%, als of ik beschoten werd of de x-key losliet. Want beide niet het geval was. Misschien een connection issue van mij kant, ik zal het vanavond even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Mss toch een K-bullet? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Maar dan moet je health droppen van je tank, ook al is dat maar soms 4hp op lange afstanden.
Ga eens opletten vanavond.

Wat trouwens ook irritant is, van die squads die je niet kan joinen terwijl er nog ruimte is. Moet je Create Squad... Geen idee wat daar de reden van is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:17:

Wat trouwens ook irritant is, van die squads die je niet kan joinen terwijl er nog ruimte is. Moet je Create Squad... Geen idee wat daar de reden van is eigenlijk.
Locked misschien? Doen wij soms ook als we met 4 man in een squad willen zitten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Angeloonie schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:25:
[...]

Locked misschien? Doen wij soms ook als we met 4 man in een squad willen zitten.
Ohja natuurlijk, dan join je met de club van 4/5 een game met ze allen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:30:
[...]

Ohja natuurlijk, dan join je met de club van 4/5 een game met ze allen tegelijk.
Maar als je met 4 man party joined is er nog steeds een plek open in je squad ;) Soms wil je daar gewoon geen random in hebben (vooral als het een map met voertuigen is en je plannen hebt), dan gooi je hem dicht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Angeloonie schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:32:
[...]

Maar als je met 4 man party joined is er nog steeds een plek open in je squad ;) Soms wil je daar gewoon geen random in hebben (vooral als het een map met voertuigen is en je plannen hebt), dan gooi je hem dicht. :P
Wordt er nog veel gebruik gemaakt van Discord of Voice....? Niet dat ik een prater ben, but i'll take orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:36:
[...]

Wordt er nog veel gebruik gemaakt van Discord of Voice....? Niet dat ik een prater ben, but i'll take orders.
Zie de topicwaarschuwing voor Discord server ;)

Zit zelf niet op die server maar op die van The Division. Paar jongens daar hebben ook BF1 dus zitten we daar gewoon in een channel. Ook bij BF1 werkt voice behoorlijk bijdragend aan de gameplay. Ik zit 's avonds vaak zonder mic (vrouw slaapt) dus dan luister ik enkel, maar ook dat werkt prima in een "take order" modus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wil alles naar 10 levelen en zit met alle classen nu tussen 3 en 4.

Wat is nu een goed wapen om voor scout te unlocken : ?

Gebruik nu de Russian 1895 sniper

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eindelijk level 10 tanker, met de sawed-off shotgun unlock ben je ineens niet meer zo nutteloos als tanker/piloot buiten je vehicle. :)

Krijg je overigens na een bepaald level geen warbonds meer? Ik heb nu alles unlocked op de kolibri, martin-henri en M1911 extended na, heb nog 500 warbonds over. (LV84)
Waarschijnlijk genoeg om alles te unlocken maar ben benieuwd wat ze dan met DLC wapens gaan doen.

[ Voor 53% gewijzigd door unfor op 21-11-2016 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41
Help!!!! schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:49:

Ik had het meeste succes met de standaardsniper die je krijgt.

Ik moet alleen de de elite classes(? hebben die levels?), tanker & pilot...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Help!!!! schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:49:

Ligt ook aan de kaart...op youtube vele filmpjes over beste sniper
Voor de kortere of langere afstand verschillende eigenschappen...
Wist je trouwens dat je met de repair tool ook kapotgeschoten AAguns en kanonnen kan repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:07:
Eindelijk level 10 tanker, met de sawed-off shotgun unlock ben je ineens niet meer zo nutteloos als tanker/piloot buiten je vehicle. :)

Krijg je overigens na een bepaald level geen warbonds meer? Ik heb nu alles unlocked op de kolibri, martin-henri en M1911 extended na, heb nog 500 warbonds over. (LV84)
Waarschijnlijk genoeg om alles te unlocken maar ben benieuwd wat ze dan met DLC wapens gaan doen.
Pff level 10 met de tanker is nog wel het lastigst. Je moet ontzettend veel punten halen en elke keer als een map laat ben ik te laat om de tank te pakken. Wat mij betreft mag DICE dat ook wel aanpakken, mensen die net een paar seconden sneller laden pakken altijd alle voertuigen weg en vervolgens krijgt de rest nooit een kans om deze te pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
SSD voor de win ;)
Dan heb ik nog niet eens zo'n snelle als game drive: 850EVO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:06:
SSD voor de win ;)
Heb ik ook, maar dit is puur een kwestie van wie de duurste hardware koopt wint. Want ik heb een iets oudere SSD en dan verlies je van iedereen die een nieuwere en snellere heeft.
Snap niet dat DICE zulke dingen niet aan pakt maar wel complete gamemodes om zeep helpt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:46

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:15:
[...]

Heb ik ook, maar dit is puur een kwestie van wie de duurste hardware koopt wint. Want ik heb een iets oudere SSD en dan verlies je van iedereen die een nieuwere en snellere heeft.
Snap niet dat DICE zulke dingen niet aan pakt maar wel complete gamemodes om zeep helpt.
Je weet toch: "het is allemaal de schuld van DICE" ;) Net zoals de serverhuur, hoe kun je dit nu zó verprutsen...!

https://forums.battlefiel...rent-a-server-producer/p1

Het is een prachtig spel, maar sommige dingen zullen ze wel nooit leren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Granaten op de juiste plek droppen O+

@3:46

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
unfor schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:06:
SSD voor de win ;)
Ik heb ook een 850 EVO, maar ik ben vaak niet als eerste en dan zijn veel van de voertuigen ook al weg.
Voorheen bij het wisselen van de map, was als dat aftellen klaar was, hij bij mij ook klaar met laden. Maar nu duurt het vaak nog even voordat hij pas geladen is :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
luifel schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:49:
[...]

Wist je trouwens dat je met de repair tool ook kapotgeschoten AAguns en kanonnen kan repareren...
Hoe doe je dat met AA-guns dan? Want bij mijn weten verdwijnen die als je ze kapot schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Prosac schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:26:
[...]

Hoe doe je dat met AA-guns dan? Want bij mijn weten verdwijnen die als je ze kapot schiet?
Ik vermoed dat je alleen beschadigde AA-guns en fieldguns kan repareren. Dus als ze eenmaal vernietigd zijn, zijn ze niet meer repareerbaar. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Heeft iemand tips om vliegtuigen besturen? Het sturen gaat erg lastig vind ik. Zie sommige mensen die het onder de knie hebben gigantische scores halen in Operations (70-3) bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik speel al enige tijd Battle Field
eerst bad company 2
toen battlefield 3
daarna battlefield 4
en nu dus ook battlefield 1

ik heb ook een redelijke tijd online door gebracht.
Ik hoor iedereen dat het zo gemakkelijk is om te lvlen en je kit ook eenvoudig te lvlen is. (2 a 3 potjes voor eerste kit lvls)
echter heb ik al 20 potjes gespeeld per kit en ik heb haast geen kit progressie. hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:41:
Heeft iemand tips om vliegtuigen besturen? Het sturen gaat erg lastig vind ik. Zie sommige mensen die het onder de knie hebben gigantische scores halen in Operations (70-3) bijvoorbeeld.
Ze zijn prima te besturen met zelfs het toetsenbord (pijltjes en wasd). Die scores haal ik (nog) niet, maar in veel maps weet je inmiddels wel waar een ophoping van spelers zit (in Scar bijvoorbeeld rond de molens) en als je structureel daar bombardeert, goed je eigen schade in de gaten houdt EN twee prima gunners hebt, dan is het prima te doen om lekker rond te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Flimovic schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:39:
[...]

Ik vermoed dat je alleen beschadigde AA-guns en fieldguns kan repareren. Dus als ze eenmaal vernietigd zijn, zijn ze niet meer repareerbaar. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen.
Alleen als ze beschadigd zijn...eenmaal weg ,is weg
Met kanon zeker, A A gun zelf niet meegemaakt of te repareren is...
Zag op filmpje, dat als je met kanon schiet de animatie van het laden kan overslaan door even vlug
het kanon los te laten en vervolgens weer erachter...scheelt tijd

[ Voor 18% gewijzigd door luifel op 22-11-2016 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:41:
Ik gebruik zelf een joystick, omdat ik weiger met wat anders te vliegen. Beste score Maaaar de "echte" adepten gebruiken het toetsenbord voor de grove bediening en de muis voor het nauwkeurig mikken.

Ik neem aan dat dit enige oefening vereist... maar screw dat, stick or gtfo :7 (En met een 23 - 1 score op conquest mag ik ook niet klagen)

Verder geldt vooral regel 1 van luchtgevechten: niet stoppen totdat een van de twee stuk is.
Uiteraard oppassen voor AA, die is echt way overpowered imho, en staartschutters, van dichtbij zijn die ontzettend sterk.

En kogels gaan beduidend langzamer dan je zou denken, twee keer zoveel voor het vliegende doel mikken als dat je initieel zou denken is een goede leidraad.

Ohja, en in de attack plane:
:+

Neus omhoog gooien en van positie wisselen.

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 22-11-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik probeer altijd te sturen met de muis (is dat fout?). Ik bestuurde laatst bijvoorbeeld een Bomber. Het omkeren gaat dan zoooo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

luifel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:57:
[...]

Alleen als ze beschadigd zijn...eenmaal weg ,is weg
Met kanon zeker, A A gun zelf niet meegemaakt of te repareren is...
Zag op filmpje, dat als je met kanon schiet de animatie van het laden kan overslaan door even vlug
het kanon los te laten en vervolgens weer erachter...scheelt tijd
Volgens mij, maar ik weet het niet heel zeker, respawnt een vernietigde AA-gun na een minuut of anderhalf.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:05:
Ik probeer altijd te sturen met de muis (is dat fout?). Ik bestuurde laatst bijvoorbeeld een Bomber. Het omkeren gaat dan zoooo traag.
Het is ook wel een traag apparaat, maar een vergelijking met je muis en tobo is snel gemaakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:20
JST94 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:05:
Up of Down binden op je spatiebalk en je maakt de scherpst mogelijke bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
CodeCaster schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Volgens mij, maar ik weet het niet heel zeker, respawnt een vernietigde AA-gun na een minuut of anderhalf.
Klopt, naar mij idee duurt het wat langer, maar kan aan mijn ongeduld liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:59:
Uiteraard oppassen voor AA, die is echt way overpowered imho, en staartschutters, van dichtbij zijn die ontzettend sterk.
De AA is flink generfed de afgelopen patch en wat mij betreft is hij nu zeker niet meer overpowered.
ronald92 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:54:
eerst bad company 2
toen battlefield 3
daarna battlefield 4

Ik hoor iedereen dat het zo gemakkelijk is om te lvlen en je kit ook eenvoudig te lvlen is. (2 a 3 potjes voor eerste kit lvls)
echter heb ik al 20 potjes gespeeld per kit en ik heb haast geen kit progressie. hebben meer mensen hier last van?
Focus op objectives met wat voor class dan ook scoor je zo flink punten.

Gisteren na mijn Medic ook de Assault class naar 10 gebracht. Nu nog de support (atm 2) en scout (atm 3) en de tanker/fighter classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Angeloonie schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:39:
[...]

Zie de topicwaarschuwing voor Discord server ;)
Zit al in de Discord server. Vergeet alleen die overlay aan te zetten iedere keer. Standaard reactie is OBS aanzetten en Battlefield aanzwengelen. Discord zit nog niet opgenomen in me standaard routine.
Bij vele denk ik, want die Discord server is redelijk stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
eerst bad company 2
toen battlefield 3
daarna battlefield 4

Ik heb het idee dat je per tijdseenheid de meeste punten kunt pakken door domination te spelen. En dan natuurlijk wel ptfo-en he! Zo heb ik de 4 basisclasses redelijk vlot op lvl 10 gekregen (vakantie hebben hielp ook wel (top 4% rounds played) :+)
Hogader schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:53:
[...]

De AA is flink generfed de afgelopen patch en wat mij betreft is hij nu zeker niet meer overpowered.
Nou, als ze je in de val lokken door pas laat het vuur te openen ben je er gewoon geweest. Truc is natuurlijk om zo te vliegen dat je uit hun killzone blijft. (En om ze van de verkeerde kânt te benaderen en uit te schakelen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
eerst bad company 2
toen battlefield 3
daarna battlefield 4

Indien je geen actieve squadleader hebt helpt het ook om zelf squadleader te worden en opdrachten te geven.

Als je bijv een vlag capt en er zit een squadmember bij, dan krijg je extra punten. Zelfs als je allemaal lone wolfs in je squad hebt kun je nog steeds bij hen spawnen als je een flag capt of defend en dan de opdracht alsnog geven.

Verder medic/ammo bags droppen etc.

Maw PTFO en teamwork helpt vrij veel.  :)
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:

Nou, als ze je in de val lokken door pas laat het vuur te openen ben je er gewoon geweest. Truc is natuurlijk om zo te vliegen dat je uit hun killzone blijft. (En om ze van de verkeerde kânt te benaderen en uit te schakelen natuurlijk).
Voor een beetje pilot is het leven toch al te makkelijk, zeker met die bomber. Even over de hotspots vliegen, bommen los en hup daar komen de kills.
Terwijl je net lekker bezig bent met fel gevecht met de tegenstander maw als het spel op zijn leukst is. -O-

Vaak staan de AA's dan ook nog eens zo opgesteld dat je ze amper kan gebruiken. Hetzij ze staan in de hot spots, hetzij open en bloot, waarbij je gelijk afgeknald wordt door alle snipers en campers.

[ Voor 29% gewijzigd door Help!!!! op 22-11-2016 11:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
7unkrat schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:
[...]

Zit al in de Discord server. Vergeet alleen die overlay aan te zetten iedere keer. Standaard reactie is OBS aanzetten en Battlefield aanzwengelen. Discord zit nog niet opgenomen in me standaard routine.
Veel (werkende?) zitten er s'avonds op discord!
Gisteren hebben bv. we op een bepaald moment met 17 man in één kanaaltje gezeten en een server onveilig gemaakt (ook al zaten er een paar in het andere team (we noemen ze overlopers :+ ).

Was gisteren een drukke maar gezellige boel aka. zooitje ongeregeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42
Is het verplicht om een mic te hebben voor het discord channel? Ik speel eigenlijk altijd alleen (wel met tweakers badge :P) maar het lijkt mij leuk om het wat georganiseerder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
kwdtje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:
Is het verplicht om een mic te hebben voor het discord channel? Ik speel eigenlijk altijd alleen (wel met tweakers badge :P) maar het lijkt mij leuk om het wat georganiseerder te spelen.
Nee, maar het is wel makkelijk (zoals doorgeven waar de vijanden zijn, je kan niet spotten als je dood bent), nee het is veel makkelijker en wel zo gezellig. Ook als je een kanaaltje join kan je nog even wat vragen. Bijvoorbeeld of er in een squad plaats is en of iemand jouw of wie jij kan toevoegen om mee te doen.
Ook kan je antwoorden als men (af)vraagt wie <naam.van.speler> is... als ze aan het kijken zijn of er plaats in de squad is of moet komen. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door NINjak op 22-11-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Help!!!! schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:07:
[
Voor een beetje pilot is het leven toch al te makkelijk, zeker met die bomber. Even over de hotspots vliegen, bommen los en hup daar komen de kills.
Terwijl je net lekker bezig bent met fel gevecht met de tegenstander maw als het spel op zijn leukst is. -O-

Vaak staan de AA's dan ook nog eens zo opgesteld dat je ze amper kan gebruiken. Hetzij ze staan in de hot spots, hetzij open en bloot, waarbij je gelijk afgeknald wordt door alle snipers en campers.
Nou, dan liggen de pilots van het andere team wel te slapen... Als ik een ander toestel zie is dat prio 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwdtje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:
Voor die paar euro zou ik er gewoon een kopen.
Hogader schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:53:
[...]

Dat tezamen met het feit dat er heel weinig AA guns zijn, ze altijd op vaste plaatsen staan en makkelijk te vernietigen zijn maakt het voor piloten wel heel erg makkelijk. Er zijn verder ook weinig tot geen portable manieren om een vliegtuig uit te schakelen. Tenzij een team hem massaal target kan je er heel weinig tegen doen voor het vliegtuig weer buiten bereik is en zichzelf repareert.

Als er iets OP is in dit spel zijn het vliegtuigen wel.
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:

Beetje piloot weet natuurlijk precies waar ze staan en vliegt daar gewoon niet. Dan heb je echt helemaal niks te vrezen.
[...]

Typisch probleem van heel veel Battlefield spellen. De vliegtuigen zijn enkel leuk voor de spelers die er in zitten, voor de rest is het puur frustratie. Bombers waar weinig tegen te doen is, zeker op de chaotische maps waar je niet stil kan staan of je wordt wel gesniped is een AA pakken gewoon kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
[...]

Indien je geen actieve squadleader hebt helpt het ook om zelf squadleader te worden en opdrachten te geven.

Als je bijv een vlag capt en er zit een squadmember bij, dan krijg je extra punten. Zelfs als je allemaal lone wolfs in je squad hebt kun je nog steeds bij hen spawnen als je een flag capt of defend en dan de opdracht alsnog geven.

Verder medic/ammo bags droppen etc.

Maw PTFO en teamwork helpt vrij veel.  :)

[...]

ik speel samen met twee vrienden in een squad (en wie er verder nog bij in wil )
maar we doen wel altijd team work met actief alle objectives spelen enzo.
maar krijg bijna geen xp voor me kit, ben al bijna lvl 20 en al me kits nog op 0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:46:
[...]

Beetje piloot weet natuurlijk precies waar ze staan en vliegt daar gewoon niet. Dan heb je echt helemaal niks te vrezen.

[...]
En lekker niets uitrichten zeker... hekjeTrueScotsman hekjeNutteloos hekjeWastedSlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:57:
[...]

En lekker niets uitrichten zeker... hekjeTrueScotsman hekjeNutteloos hekjeWastedSlot.
Gezien het zeer beperkte bereik van de AA snap ik niet waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
NINjak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:13:
[...]

Veel (werkende?) zitten er s'avonds op discord!
Gisteren hebben bv. we op een bepaald moment met 17 man in één kanaaltje gezeten en een server onveilig gemaakt (ook al zaten er een paar in het andere team (we noemen ze overlopers :+ ).

Was gisteren een drukke maar gezellige boel aka. zooitje ongeregeld. 8)
Nais! Ja hier ook gewoon werkende overdag, free internet excess, dus alles draait op volle toeren.
Discord, Youtube, Koffiemachine, ohja en tussen door nog een beetje Online Marketing. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:46:
[...]

Als er iets OP is in dit spel zijn het vliegtuigen wel.

[...]

[...]

Typisch probleem van heel veel Battlefield spellen. De vliegtuigen zijn enkel leuk voor de spelers die er in zitten, voor de rest is het puur frustratie. Bombers waar weinig tegen te doen is, zeker op de chaotische maps waar je niet stil kan staan of je wordt wel gesniped is een AA pakken gewoon kansloos.
Volgens mij valt het nog wel mee in bf 1. Ik schiet er vaak met mijn gewone wapen op en is me toch al een paar keer gelukt om flinke schade toe te brengen en zelfs te vernietigen. Als er nu meerdere teamleden even hun magazijn legen op die bommenwerper als die overvliegt dan is die zo neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gstoffers schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:45:
[...]

Volgens mij valt het nog wel mee in bf 1. Ik schiet er vaak met mijn gewone wapen op en is me toch al een paar keer gelukt om flinke schade toe te brengen en zelfs te vernietigen. Als er nu meerdere teamleden even hun magazijn legen op die bommenwerper als die overvliegt dan is die zo neer.
Als het 30 graden was zat ik nu ook buiten in het zwembad.

In theorie is zo'n vliegtuig inderdaad niet heel sterk aangezien twee a drie man hem kunnen uitschakelen. In de praktijk is het net iets anders. De piloot bombardeert punten waar druk gevochten wordt. Spelers zijn dus al afgeleid waardoor ze minder snel het vliegtuig opmerken, dan ook nog niet altijd de tijd kunnen nemen om het vliegtuig aan te vallen en dan ook nog lang niet altijd genoeg schade kunnen aanrichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Met dat Tankgewehr kan je ook prima vliegtuigen mee uit de lucht knallen. Zeker de bombers, die vliegen vaak sloom (en laag), is me al vaak gelukt

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:02:
Met dat Tankgewehr kan je ook prima vliegtuigen mee uit de lucht knallen. Zeker de bombers, die vliegen vaak sloom (en laag), is me al vaak gelukt
Dat moet ik ook maar eens proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
-tom-562 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:02:
Ook infantry blaas je aardig weg daarmee.... Top spul die Tankgewehr.... ze kleine broertje ook trouwens Gewehr 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

7unkrat schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:
[...]

Ik zat gisteravond met 18 man in 1 Discord channel. Met diezelfde 18 man op 1 server in BF1 en meestal in 1 team.

Er werd squad overstijgend samen gewerkt. Heerlijk!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Flimovic schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:04:
[...]

Dat moet ik ook maar eens proberen dan
Vooral op St. Quentin scar, kan je mooi tussen de struikjes, op wat heuvetjes liggen bij de spawn.
En je kan er idd ook veel infantery mee neer knallen (en uiteraard ook tanks :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:10:
[...]

Vooral op St. Quentin scar, kan je mooi tussen de struikjes, op wat heuvetjes liggen bij de spawn.
En je kan er idd ook veel infantery mee neer knallen (en uiteraard ook tanks :P)
Olifanten schijnt ook te werken, maar die komen dan helaas weer niet voor in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Flimovic schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:13:
[...]

Olifanten schijnt ook te werken, maar die komen dan helaas weer niet voor in het spel.
Ah, schiet me opeens een youtube-filmpje te binnen van jaaaren terug: YouTube: .700 Nitro Xpress T-Rex Elephant Rifle Anti Tank/T-Rex Hunting Rifle :+ (Deze is nog groter dan de Tankgewehr trouwens 17.8 ipv 13.2 :X)

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 22-11-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
beany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:50:
[...]

Ik zat gisteravond met 18 man in 1 Discord channel. Met diezelfde 18 man op 1 server in BF1 en meestal in 1 team.

Hmmm, ik zei eerder al dat we met 17 man in 1 channel zaten (werd gisteren op een bepaald moment door iemand geroepen, heb het toen niet nageteld)....ach, 17 of 18 man wat maakt het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:41:
[...]

Hmmm, ik zei eerder al dat we met 17 man in 1 channel zaten (werd gisteren op een bepaald moment door iemand geroepen, heb het toen niet nageteld)....ach, 17 of 18 man wat maakt het uit ;)
ow, mwa... tellen is nooit mijn sterkste kant geweest ;)

Hoe dan ook, het was erg druk en er werd erg leuk samen gespeeld/gewerkt!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
beany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:00:
[...]

ow, mwa... tellen is nooit mijn sterkste kant geweest ;)

Hoe dan ook, het was erg druk en er werd erg leuk samen gespeeld/gewerkt!
Jij heb nog een excuus dat tellen nooit je sterkste kant is geweest, ik heb het maar aangenomen en niet eens gecontroleerd 8)

Voor de mensen die ook willen samen spelen en net als de "andere Discord gebruikers" geen vrienden heeft of evt. geen vrienden die BF1 (op de pc?) spelen is het zeker een uitkomst (en zeker gezellig... al moet je daar als persoon wel aan meewerken) :+

Denk alleen dat er dan nog best wat meer samen gewerkt mag worden al is dat moeilijk als je met zijn allen in één kanaal zit en info wil over brengen. De opmerking "KIJK UIT LINKS VAN JE" zegt voor de meeste in het kanaal zo weinig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NINjak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:18:
[...]
De opmerking "KIJK UIT LINKS VAN JE" zegt voor de meeste in het kanaal zo weinig. :9
haha en als je dan vraagt 'tegen wie zei je dat?' krijg als antwoord 'ja dat weet ik eigenlijk ook niet' :P

Maar het is wel leuk om te zien bij conquest dat de hele ploeg ook gezamenlijk van vlag naar vlag rent. Je ziet op je radar een hele stroom blauwe puntjes, met wat groene er tussendoor, van het ene punt naar het andere punt gaan. Moet voor de tegenpartij enorm ontmoedigend zijn geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
beany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:50:
[...]

Dat is inderdaad wel lekker spelen dan ja. Als mensen luisteren en samenwerken.

Soms verloopt een game wel soepel als iedereen elkaar non-verbaal begrijpt wat de stijl van spelen is. Medics die hun werk een keer doen enzo.
Anders is het vaak drama en lopen er velen als een kip zonder kop rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
gstoffers schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:45:
[...]

Gelukkig zijn er meer die het in de gaten hebben, als de ronde begint en de vijandelijke bommen werper
komt er aan dan vuren al aardig wat spelers hun magazijn leeg.

Met de AA is het inderdaad lastiger geworden, kon voor de cooldown vliegtuigen neerhalen, nu red ik dat niet meer.
Jammer dat ze het zo aangepast hebben, canvas vliegtuig dat zoveel explosieve granaten kan weer staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:44:
Gelukkig zijn er meer die het in de gaten hebben, als de ronde begint en de vijandelijke bommen werper
komt er aan dan vuren al aardig wat spelers hun magazijn leeg.
Mijn favoriete moment in de ronde, :D ff zo snel mogelijk de man 3 clips van de selbstlader erin pompen met een squad, dat klinkt zo goed en bevredigend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Daarom dus eerst afdraaien en hoogte maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirty
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53

Dirty

Is it capputime yet?

NINjak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:41:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet hoe te joinen met discord. Is het de bedoeling om iedereen vriend te maken en dan spelen/joinen?
Het is eerder 1x gelukt, helaas weet ik niet meer exact hoe dit ging. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dirty schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:30:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet hoe te joinen met discord. Is het de bedoeling om iedereen vriend te maken en dan spelen/joinen?
Het is echt ontzettend simpel. Je kijkt wie er op Discord zit en joined die speler via Battlefield of via Origin. Heb je die persoon niet als vriend? Vraag wat zijn game naam is en voeg hem dan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:33:
[...]
Het is echt ontzettend simpel. Je kijkt wie er op Discord zit en joined die speler via Battlefield of via Origin. Heb je die persoon niet als vriend? Vraag wat zijn game naam is en voeg hem dan toe.
Invites voor parties groter dan 5 man moeten nog wel via de origin friends toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:36:
[...]

Invites voor parties groter dan 5 man moeten nog wel via de origin friends toch?
Volgens mij wel. Sowieso werkt samen spelen het minst slecht via Origin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NINjak
Dirty schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:30:
[...]

Ik heb persoonlijk ook niet iedereen als Origin vriend. Is ook niet nodig om een party te joinen al heb je maar iemand in je (Origin) lijst staan die in de party zit die wil joinen. Vanuit Origin doe ik altijd "join friend and party" in het spel heb ik de overlay van Origin (nog) uit staan.

Zoals Tsurany het al zegt; je moet gewoon even vragen in het Discord kanaal (met de mensen waar je mee wil/kan doen) of iemand je kan inviten of wie je kan toevoegen op Origin om mee te doen.
Sommige Discord namen komen niet overeen met de gebruikersnaam op Origin. Er zijn best nog wat mensen "die gewoon"/altijd dezelfde naam (kunnen) gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
FF een klein vraagje. Volgens origin heb ik 85 uur gespeeld en volgens de companion/website heb ik 60 uur gespeeld. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En dan zulke moderne voice erbij, haha. Hadden ze dat niet meer ouderwets kunnen maken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 21:20
NLsandman schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:03:
[...]

4670k
8gb ram
gtx670 2gb
hdd 1TB samsung
win 8.1 pro

Ultra of high zit er niet in maar op medium ziet het er nog steeds goed uit.
Speel zelf op low met scaling van 120% en heb frames gelokt op 60 fps.
Met kerst hoop ik mijn gpu te upgraden.
Ja ik zat ook aan een R480 4gb te denken op een 1080p scherm..

Maar eerlijk gezegd laat ik alles gewoon voor wat het is. BF1 zou het enige spel zijn wat ik dan speel, en als ik alles realistisch bekijk is het gewoon echt weer een half gebakken pulp stuk software waar ik zeker geen 40 euro voor neer ga leggen, laat staan een GPU upgrade haha..

Het is verleidelijk, maar ik laat EA's en DICE's pulp voorlopig voor wat het is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
Luxicon schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:24:
[...]

En dan zulke moderne voice erbij, haha. Hadden ze dat niet meer ouderwets kunnen maken?
"We've taken objective Freddie" Die bedoel je? Had er een amplitude modulatie overheen gemoeten bedoel je?

YouTube: Radio AM Tune Static Noise Sound Effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:50:
[...]

"We've taken objective Freddie" Die bedoel je? Had er een amplitude modulatie overheen gemoeten bedoel je?

YouTube: Radio AM Tune Static Noise Sound Effect
Haha, nou een soort ruis erdoor zou wel passend zijn.:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Pff, handmatig editten is maar een gedoe...

Ik ga maar eens matlab downloaden, kijken of ik dat geluidje kan detecteren dat klinkt wanneer je een kill maakt, dat rinkelende geluid zou nog best wel eens detecteerbaar kunnen zijn.

Heb @#$@# niet voor jan lul https://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=KIM.SR04 gevolgd :+

[ Voor 62% gewijzigd door steveman op 22-11-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:40
steveman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:48:
Pff, handmatig editten is maar een gedoe...

[video]
Maar wel vele malen beter dan automatisch editen. Een kill is leuk, maar het gaat juist vaak om de leuke acties en killstreaks. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Uffeltje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:54:
[...]

Maar wel vele malen beter dan automatisch editen. Een kill is leuk, maar het gaat juist vaak om de leuke acties en killstreaks. :)
Ha, maar met het automatisch detecteren dat ik doe heb ik wel gelijk het killfragment klaarstaan... Dus mocht origin eens chronisch down zijn, dan kan ik gelijk een hele bende achter elkaar plakken :7

En zolang de kill fragmenten elkaar zouden overlappen, worden ze in een fragment gecombineerd, auto-killstreak edit jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

hoi,

misschien rare vraag.. maar waar kan ik in de gaten houden hoever dice is met zijn admintools.. Ik bedoel ik zoek en zoek en zoek , maar meeste wat ik vind is useless..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-08 19:01
Verplaats

[ Voor 95% gewijzigd door red-devil84 op 22-11-2016 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Stronkie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:22:
hoi,

misschien rare vraag.. maar waar kan ik in de gaten houden hoever dice is met zijn admintools.. Ik bedoel ik zoek en zoek en zoek , maar meeste wat ik vind is useless..
Tja, niet. ;)
Zo lang de opties er nog niet zijn die we in vorige Battlefields wel hadden raad ik af EA te belonen door een server te huren.
Om het laatste nieuws te volgen zou ik reddit aanraden. https://www.reddit.com/r/Battlefield/
Van de EA forums krijg je spontaan ebola als je daar even wat leest. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 22-11-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF1 kan niet meer gespeeld worden met de 372.90 driver? Krijg melding dat ik drivers moet bijwerken..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jovas schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:35:
[...]
Ja ik zat ook aan een R480 4gb te denken op een 1080p scherm..

Maar eerlijk gezegd laat ik alles gewoon voor wat het is. BF1 zou het enige spel zijn wat ik dan speel, en als ik alles realistisch bekijk is het gewoon echt weer een half gebakken pulp stuk software waar ik zeker geen 40 euro voor neer ga leggen, laat staan een GPU upgrade haha..

Het is verleidelijk, maar ik laat EA's en DICE's pulp voorlopig voor wat het is!
Zit aan de R480 8gb te denken, bang voor de bucks, meer heb ik niet nodig, ga geen ultra hd
draaien de komende jaren.

Ik ben zeer tevreden over bf1, vind het nog niet zo verkeerd ten opzichte van bf4, heb weer plezier in conquest net als in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
Rivanov schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:36:
BF1 kan niet meer gespeeld worden met de 372.90 driver? Krijg melding dat ik drivers moet bijwerken..
Dat klopt helemaal helaas, je zal de drivers moeten bijwerken, zoals de game ook al aangeeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Video door battlenonsense over rental server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien nog wel interessant: YouTube: The Great War

YouTube kanaal met video's over de eerste wereldoorlog, ze hebben ook meegewerkt aan de game (namen voor Medals, Codex entries).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:23
Pff helemaal klaar met die gasten die Domination spelen alsof het TDM is. Ergens op een beschut plekje met je sniper lekker knallen. Score van 14-1 en geen enkel objectif gespeeld... pfff dat moest ik ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:52:
Misschien nog wel interessant: YouTube: The Great War

YouTube kanaal met video's over de eerste wereldoorlog, ze hebben ook meegewerkt aan de game (namen voor Medals, Codex entries).
Goed kanaal, ik kijk het al een tijdje. Zeer aan te raden voor iedereen, want echt kennis van WW1 hebben er maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freaky35 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:16:
[...]

Dat klopt helemaal helaas, je zal de drivers moeten bijwerken, zoals de game ook al aangeeft
Dat heb ik ook gedaan.. maar vind ik wel jammer. ;)
Is dit sinds de Fall Patch? Heb sinds de patch nauwelijks gespeeld namelijk dus kwam er gisteravond pas achter. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 23-11-2016 08:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
Ja is sinds de laatste patch zo,sindsdien vraagt de game om een nieue driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

mvds

Totally awesome!

Ik blijf het raar vinden dat je als speler niet kan kiezen aan welke medaille je aandacht wilt besteden. Er zitten er heel veel in het spel maar slechts enkele worden er tijdens het beginnen van een ronde getoond. En dat zijn vaak medailles waar ik niks aan heb (klasses/gametypes die ik niet speel of wapens die ik niet gebruik.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:26
unfor schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:39:
[...]

Goed kanaal, ik kijk het al een tijdje. Zeer aan te raden voor iedereen, want echt kennis van WW1 hebben er maar weinig.
Ook zeker aan te raden voor iedereen die interesse heeft in WO I: de afleveringen van 1914-1915-1916-1917 van In Europa van Geert Mak en online te bekijken: http://www.npo.nl/in-europa/POMS_S_VPRO_084046

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:23:
Ik blijf het raar vinden dat je als speler niet kan kiezen aan welke medaille je aandacht wilt besteden. Er zitten er heel veel in het spel maar slechts enkele worden er tijdens het beginnen van een ronde getoond. En dat zijn vaak medailles waar ik niks aan heb (klasses/gametypes die ik niet speel of wapens die ik niet gebruik.)
Volgens mij een manier van DICE om diversiteit proberen af te dwingen en te zorgen dat mensen blijven spelen omdat elke keer andere medailles vrij te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Tsurany schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:30:
[...]

Volgens mij een manier van DICE om diversiteit proberen af te dwingen en te zorgen dat mensen blijven spelen omdat elke keer andere medailles vrij te spelen zijn.
Met - voor mij persoonlijk - als gevolg dat ik ze links laat liggen. Ik heb er 1 gehaald omdat ik dacht dat die wel haalbaar was door gewoon normaal te spelen. Ben zelf niet zo iemand die alles vrij wil spelen, daar heb ik toch de tijd niet voor.

Voor de meeste medals moet je eigenlijk je hele PTFO negeren en puur voor die medal gaan spelen, dat is gewoon frustrerend voor degene die ze moet halen en daarnaast ook voor de teammates.

In BF4 was dat af en toe nog wel te rechtvaardigen doordat je een mooie gun vrij kon spelen zoals de L85A2 of de Deagle maar voor dat beetje XP in BF1 ga ik dat echt niet doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RubenDJ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:41:
[...]

Met - voor mij persoonlijk - als gevolg dat ik ze links laat liggen. Ik heb er 1 gehaald omdat ik dacht dat die wel haalbaar was door gewoon normaal te spelen. Ben zelf niet zo iemand die alles vrij wil spelen, daar heb ik toch de tijd niet voor.

Voor de meeste medals moet je eigenlijk je hele PTFO negeren en puur voor die medal gaan spelen, dat is gewoon frustrerend voor degene die ze moet halen en daarnaast ook voor de teammates.

In BF4 was dat af en toe nog wel te rechtvaardigen doordat je een mooie gun vrij kon spelen zoals de L85A2 of de Deagle maar voor dat beetje XP in BF1 ga ik dat echt niet doen.
Zo werkt het voor mij ook. Ik kies medals waarvan ik weet dat ik ze kan halen, de rest laat ik links liggen.

Maar ik ben dan sowieso tegen het hele unlock gebeuren, zeker als je er een bepaalde speelstijl voor moet gaan hanteren. Dat zorgt er ten eerste voor dat sommigen nooit bepaalde items kunnen gaan gebruiken of beperkt zijn in hun toegevoegde waarde van wegen de unlocks. Ten tweede zorgt het er voor dat mensen inderdaad PTFO negeren en totaal iets anders gaan doen omdat er een medal voor te krijgen is.

Met Battlefield 1 valt het qua unlocks gelukkig nog wel mee maar het hele medal principe blijft gewoon afleiden van de core gameplay. Vroeger was de core gameplay ook genoeg om honderden uren in een shooter te stoppen, lijkt alsof dat tegenwoordig niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
NLsandman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:57:
[...]

Zit aan de R480 8gb te denken, bang voor de bucks, meer heb ik niet nodig, ga geen ultra hd
draaien de komende jaren.

Ik ben zeer tevreden over bf1, vind het nog niet zo verkeerd ten opzichte van bf4, heb weer plezier in conquest net als in bc2.
Ik heb "ook" een RX480 (8Gb) en BF1 draait erg goed, ben tevreden voor het geld (heb hem in het begin gelijk gekocht voordat ze later nog duurder werden) en ik blijf de komende tijd ook gewoon op 1080p spelen (geen zin om 3 Dell (met smalle bezel) monitoren te moeten vervangen, al weet je het nooit).

Met BF4 had ik niet/nooit het gevoel van "te moeten/willen spelen" ondanks de problemen die er, in het begin, zijn geweest en het later het allemaal nog veel beter is geworden. Uiteindelijk heb ik CSGO maar weer opgepakt om daar wat van mijn tijd in te verdoen.

Met BF1 heb ik echt weer zin om te spelen, het is gewoon leuk om weer lekker ouderwets te knallen. Zin om te spelen is iets wat ik met BF lang niet gehad heb (zeker met BF4). Met BC heb ik persoonlijk niks gehad en waarom weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Layumi schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:55:
Pff helemaal klaar met die gasten die Domination spelen alsof het TDM is. Ergens op een beschut plekje met je sniper lekker knallen. Score van 14-1 en geen enkel objectif gespeeld... pfff dat moest ik ff kwijt
Haha, helemaal mee eens. Zo irritant als je een hoekje om gaat je meteen neergeknald wordt door een sniper maar wel dik winnen qua punten.

Andere irritaties (niet lettend op modus):
- Medics die niet healen of reviven |:(
- Squad gaat free-for-all
- Dread niet beschermen op Fortress map

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Layumi schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:55:
Man, man, man, hier wordt ik ook helemaal ziek van.
Domination vind ik op dit moment de tofste modus (tijdje operations gedaan). Met m'n score gaat het lekker hard zo, regelmatig 1.000+ per minuut (nog een stukje meer met de match bonus) >:)

Maar gisterenavond was het weer zo'n avond dat ik alles bleef verliezen op verschillende servers. Omdat mijn team dus denkt dat het TDM is en zelfs dan mega slechte k/d ratios hebben :?
Een groot gedeelte van het team was level 30+, hoe ze daar gekomen zijn is mij echt een raadsel.

In je eentje kun je gewoon het verschil niet maken, niet dat ik nou zo enorm goed ben. Maar niemand speelt de objective en als je dat dan als enige wel doet wordt je genadeloos afgemaakt.

In elke server wordt ik direct squad leader omdat niemand orders geeft, daar laat je al een paar honderd xp mee liggen. Ik krijg ik continu spot bonussen, maar ik zie eigenlijk nooit iemand anders spotten. Erg frusterend allemaal. :(

/rant

[ Voor 8% gewijzigd door Racierox op 23-11-2016 10:11 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.