Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tsurany schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:18:
Iemand die de Autoloading 8.35 gebruikt?
Ik denk alleen mensen die zo goed zijn dat ze een handicap nodig hebben ;)
Die wapens (beide 8.35 en 1906) moeten 10 rounds hebben, of een damage buff naar 50.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 18-11-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zie soms de scope van snipers door gebouwen en heuvels heen :X

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Gister trouwens leuk met Operations in Amiens, aanvallende vijanden die spawnden in ons gebied of bij een vlag die in ons bezit was en konden ons zo in de rug aanvallen. Dat was wel merkwaardig.. al hadden we sowieso het idee dat het een cheater was, met 99 kills en 13 deaths oid. Ik had 'm 1x te pakken in elk geval. ;) Hij kon dus overal spawnen waar hij maar wilde en uiteraard ziet FairFight 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
eerste potje hardcore gespeeld...
pfff, elk wapen lijkt wel een Henry Martin..zo zuiver en krachtig.
Je moet goed kijken hoe de uniformen er uitzien van je vijanden,en ook de map
mis ik ...maar op een gegeven moment herken je de omgeving wel.
Verder wel heftig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Nila schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:08:
[...]

Hoevaak ik niet als assault eerst 2 gas granaten pop, masker op zet en dan met de shotgun erin loop >:)
Trench wapens en gas is de beste combo, zodra ze een gas masker op moeten doen kunnen ze geen ads meer gebruiken en trench is perfect met hipfire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met 12 man in dezelfde party defense op Ballroom Blitz Operations, de vijand kwam nooit voorbij het derde punt :D Dat was echt easy mode. Helaas bleef ik op de 97 kills steken, had toch graag de 100 kills gehaald.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Helaas bleef ik op 85 steken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
I call hacks :9

Vroeger noemde men dat pub whoring.
Misschien een idee om een keer een fun war te doen met de tweakers?
Is het al mogelijk om een private server te huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glyph
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:31
Vanavond met 12 man in een party, dan merk je toch wel dat teamplay belangrijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig meer mensen die sinds gisteren(avond) last hebben van lag spikes en rubber banding?

Ik las in de chat van verschillende servers dat meer mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 02:13:
Toevallig meer mensen die sinds gisteren(avond) last hebben van lag spikes en rubber banding?

Ik las in de chat van verschillende servers dat meer mensen hier last van hebben.
yep had ook rubber banding en nog wat andere vreemde dingen zoals dood gaan achter een muur of rots terwijl diegene mij niet kon raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ik had er ook last van, maar dat lag vooral aan m'n eigen internet gelukkig. :P Heb wel wat mensen zien klagen in de chat.

[ Voor 22% gewijzigd door Uffeltje op 19-11-2016 08:01 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Gisteravond nog iets te laat BF1 gaan spelen. Ben nog een beginnend BF1 speler, ken de maps amper enzo. Was wel een aardig potje, wel verloren en op het einde werden we op onze eigen spawn vast gezet, maar er zitten soms lui in je team die ontzettend blind zijn voor hun eigen falen. Ik speelde als medic en iemand was overtuigd dat ik hem had moeten reviven. Nou ben ik niet te beroerd om dat te doen, had dat potje al een stuk of 8 revives gedaan, alleen lag hij midden in de vuurlinie en was 't gewoon zelfmoord om hem te gaan reviven. Gaat de beste man los in de chat dat ik dat dus wel had moeten doen :X Ugh, sommige lui... /rant

Verder wel een leuk spelletje :P Moest dit even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
JanW schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:10:
Ik speelde als medic en iemand was overtuigd dat ik hem had moeten reviven. Nou ben ik niet te beroerd om dat te doen, had dat potje al een stuk of 8 revives gedaan, alleen lag hij midden in de vuurlinie en was 't gewoon zelfmoord om hem te gaan reviven. Gaat de beste man los in de chat dat ik dat dus wel had moeten doen :X Ugh, sommige lui... /rant
Ik heb dit ook vrij vaak als medic, aan het eind van het potjes blijk ik 25+ revives te hebben gedaan, maar als je er 1 mist omdat je er niet bij kan, of omdat je hem simpelweg niet ziet omdat hij achter je ligt (niet gezien op de mini map), dan gaan ze helemaal door het lint. Ik speel nu meestal met chat hide (H), om van het gezeik af te zijn. Ik heb sowieso nog nooit iets zinvols gezien in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:37
JanW schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:10:
Gisteravond nog iets te laat BF1 gaan spelen. Ben nog een beginnend BF1 speler, ken de maps amper enzo. Was wel een aardig potje, wel verloren en op het einde werden we op onze eigen spawn vast gezet, maar er zitten soms lui in je team die ontzettend blind zijn voor hun eigen falen. Ik speelde als medic en iemand was overtuigd dat ik hem had moeten reviven. Nou ben ik niet te beroerd om dat te doen, had dat potje al een stuk of 8 revives gedaan, alleen lag hij midden in de vuurlinie en was 't gewoon zelfmoord om hem te gaan reviven. Gaat de beste man los in de chat dat ik dat dus wel had moeten doen :X Ugh, sommige lui... /rant

Verder wel een leuk spelletje :P Moest dit even kwijt.
Ik vind het juist irritant als ik gerevived word terwijl ik ergens midden in de vuurlinie lig (of in een vuurgranaat, gas granaat etc). Dan leef ik en ben ik binnen 1 sec weer dood en die medic is dan ook dood, laat me dan lekker liggen ;w

Vreemd dat er mensen zijn die dat wel willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37
Hmm, heb het idee dat ik geen lens flare meer zie van snipers... Misschien sinds HC er is of de nieuwe drivers...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 22:50
Is dit spel speelbaar op ultra @ 1080P met de volgende setup:
I7 3770K @ 4,1 gigahez, 16 gig ddr 3 ram, MSI GTX 980 (niet geocd)

Ik wil 60 fps, maar ik twijfel of ik dat hiermee haal omdat dit spel zo cpu intensief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
MetalSonic schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:03:

Ik wil 60 fps, maar ik twijfel of ik dat hiermee haal omdat dit spel zo cpu intensief is.
Makkelijk.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Ik denk dat je doel wel haalbaar is.
Ik heb dan wel een snellere processor maar een wat mindere video kaart.

Mijn setup
I7 4790K @ 4,6 GHz
16 GB DDR 3 @ 2440 MHz
MSI GTX 470 (standaard)
1920x1200 60Hz @ minimaal 65 FPS (meestal hoger tot 200 FPS)

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matig hoor die 85 ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Nu online
steveman schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:01:
Hmm, heb het idee dat ik geen lens flare meer zie van snipers... Misschien sinds HC er is of de nieuwe drivers...
Ik heb er net ook geen kunnen ontdekken.. Daar gaat m'n no scope counter snipe terreur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:03:

Spel haalt al 60 fps met mijn core i7 920 op 3.46 ghz en een 1070...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Borentos schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:32:
[...]

Ik heb dit ook vrij vaak als medic, aan het eind van het potjes blijk ik 25+ revives te hebben gedaan, maar als je er 1 mist omdat je er niet bij kan, of omdat je hem simpelweg niet ziet omdat hij achter je ligt (niet gezien op de mini map), dan gaan ze helemaal door het lint. Ik speel nu meestal met chat hide (H), om van het gezeik af te zijn. Ik heb sowieso nog nooit iets zinvols gezien in de chat.
Op de chat krijg ik altijd alleen maar de termen hacker en cheater naar mij toegeworpen.
Daarom staat mijn chat ook uit.

Er zijn veel lui die gewoon niet reviven omdat ze het niet goed kunnen inschatten. Je kan niet kwaad worden op een medic. Moet je maar levend blijven.
Vooral slechte spelers die vaak dood gaan, zeuren dat ze niet gerivived worden.
Maar er zijn ook medics die geen risico's nemen om uberhaubt te reviven

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Laatst online: 10:33
tis een combi inderdaad,ik heb vaak gehad dat ze nog geen meter langs me heen lopen,maar niet reviven.Of inderdaad dat ze niet durven |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBad9
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09 23:07
CodeCaster schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:26:
[...]

Ja, het spawnen op voertuigen is ganz verrückt. Volgens mij zou het systeem in theorie zo moeten werken dat de eerste persoon die een beschikbaar voertuigslot aanklikt, ook daadwerkelijk kan spawnen op dat voertuig. Dit gaat echter nogal eens mis, met name aan het begin van de map. De rode cirkel zou moeten betekenen dat je achteraf toch niet de eerste bleek die hem aanklikte, maar dan zou je ook niet als piloot midden in de lucht, in de redzone, en zonder vliegtuig moeten spawnen...

Hetzelfde gebeurt bij paarden en tanks: het lijkt erop dat je in het voertuig gaat spawnen (de cirkel wordt grijs en draait), maar je belandt met beide benen op de grond in een cavalerie- of driver-outfit. Maar ik moet toegeven dat het sinds de patch minder vaak lijkt te gebeuren.

Het is verder ook onmogelijk om op behemoths te spawnen, mede dankzij het uitzoomen van de map op het moment dat zo'n ding spanwbaar wordt, en al helemaal als het icoon ervan achter de map of chatlog schuilgaat.
Naar mijn bevindingen is het precies andersom, als je een rode cirkel ziet heb je wel een voertuig of paard en zonder crode cirkel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Heerlijke pot was dat. Vooral dat moment waarop hun tanker uit de tank sprong, ik zijn kit oppakte, de tank repareerde en erin kon zitten totdat de tickets van de aanvallers op waren. >:)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:41:
[...]

Op de chat krijg ik altijd alleen maar de termen hacker en cheater naar mij toegeworpen.
Daarom staat mijn chat ook uit.

Er zijn veel lui die gewoon niet reviven omdat ze het niet goed kunnen inschatten. Je kan niet kwaad worden op een medic. Moet je maar levend blijven.
Vooral slechte spelers die vaak dood gaan, zeuren dat ze niet gerivived worden.
Maar er zijn ook medics die geen risico's nemen om uberhaubt te reviven
Ik speel geregeld medic en ga echt geen 1 reviven midden in een vuur gevecht, is gewoon zinloos.
Vaak ga je dood als medic en diegene die gerevived is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
NLsandman schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:43:
[...]

Ik speel geregeld medic en ga echt geen 1 reviven midden in een vuur gevecht, is gewoon zinloos.
Vaak ga je dood als medic en diegene die gerevived is ook.
Dat klinkt bekend, ik loop nog wel zo'n beetje overal op af met vaak de dood tot gevolg.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar de class die het beste voor mij werkt, tot
nog toe lijkt dat de support te zijn omdat deze de BAR heeft en de Lewis gun.
Iedere class met een rifle is sowieso niet aan mij besteed maar wil ze toch eigenlijk wel
allemaal op level 10 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Ik heb hier meerdere mensen voorbij zien komen die extra ram hebben bijgeprikt in hun systeem en vroeg me af of dit ook het CPU 100% gebruik oplost.
Heb zelf nu 8GB, waarvan door bf1 7 gb gebruikt wordt. (gpu maar op 70% vanwege fps cap)

Ik weet dat er een problemen topic is maar weet dus niet of de desbetreffende personen daar ook komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

RonaldMeer schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:12:
Ik heb hier meerdere mensen voorbij zien komen die extra ram hebben bijgeprikt in hun systeem en vroeg me af of dit ook het CPU 100% gebruik oplost.
Heb zelf nu 8GB, waarvan door bf1 7 gb gebruikt wordt. (gpu maar op 70% vanwege fps cap)

Ik weet dat er een problemen topic is maar weet dus niet of de desbetreffende personen daar ook komen :)
Nee, helaas niet.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:35
oke. even een vraag.

ik speel de trial versie en nu wilde ik de multiplayer uitproberen (beta speelde gewoon goed) maar zodra hij een match gevonden heeft gaat ie laden, en klapt mijn game eruit. krijg geen error, scherm word zwart, en game word afgesloten en gaat terug naar origin.

Iemand hier ervaring mee en hoe dit op te lossen?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
RonaldMeer schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:12:

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Scavy schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:22:
[...]

Dat klinkt bekend, ik loop nog wel zo'n beetje overal op af met vaak de dood tot gevolg.

Ik ben overigens nog steeds op zoek naar de class die het beste voor mij werkt, tot
nog toe lijkt dat de support te zijn omdat deze de BAR heeft en de Lewis gun.
Iedere class met een rifle is sowieso niet aan mij besteed maar wil ze toch eigenlijk wel
allemaal op level 10 krijgen.
Meeste speel ik assault, met mp18 trench, medic speel ik geregeld met de selb lader en support
om zijn mortier en mg15 low weight.
Probeer wel andere wapens zoals automatico maar die ligt mijn niet, houd van low rof wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 22:50
Sj44k13 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:30:
[...]

Spel haalt al 60 fps met mijn core i7 920 op 3.46 ghz en een 1070...
Echt hmm dan ga ik hem denk ik wel kopen. Ik las eerder berichten over "ja dit spel heeft echt een 6600K nodig etc.. Ik weet dat mijn kaart nog wel even mee kan. Maar m'n cpu is niet meer van vandaag :').. Maar om nou de cpu, moederbord etc te vervangen is ook zo duur.... Maar voor sparen en dan volgend jaar een nieuwe build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiRo1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:55
Er zijn problemen met de trial versie. Bij iedereen gebeurt dit bij het opstarten van de multiplayer. EA is op de hoogte:

http://answers.ea.com/t5/...ading/td-p/5699468/page/3
huntedjohan schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:46:
oke. even een vraag.

ik speel de trial versie en nu wilde ik de multiplayer uitproberen (beta speelde gewoon goed) maar zodra hij een match gevonden heeft gaat ie laden, en klapt mijn game eruit. krijg geen error, scherm word zwart, en game word afgesloten en gaat terug naar origin.

Iemand hier ervaring mee en hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Hoi mensen, ik weet dat men hier misschien moe van word maar ik wil graag iets vragen over de hardware vs fps.

Ik run in 1440p en ik zie zat filmpjes met mensen over de 100 fps in 64 player operations. Nou ik niet, vaag genoeg dropt het zelfs onder de 30fps. Ultra is mijn settings, behalve AA, die is uit, en DX 11 of 12 maakt niet veel uit helaas. Laatste drivers op alles, CC cleaner clean, geen spyware of bloatware. Heeft iemand enige idee?

CPU: Int Core i7-4790K 1150 Noctua NH-D15 cooler @ 4.2 Ghz
RAM: Corsair 16 GB DDR3-1600 Vengeance
GFX: Gamerock 1080 GTX @ 2050 mhz / 5580 mem
MBB: Asus MAXIMUS VII RANGER Z97
SSD: 120GB 840 EVO SAMSUNG (windows)
SSD: 1TB 840 EVO SAMUNG (games)

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiRo1982 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:34:
Er zijn problemen met de trial versie. Bij iedereen gebeurt dit bij het opstarten van de multiplayer. EA is op de hoogte:

http://answers.ea.com/t5/...ading/td-p/5699468/page/3

[...]
dit inderdaad, zodra het geld bij EA binnen was werkte de multiplayer weer.

sinds vandaag opeens wel een stuk lagere fps. BF lijkt een stuk meer ram op te slokken, maar verder niet de max er uit te halen.

cpu rond de 80%, 65 graden, en gpu maar 51 graden.... en dit in een laptop?
vooral die gpu lijkt geen reet te hoeven doen in BF1, gelukkig zit er een stevige i7 in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

JinShepard schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 23:02:
Hoi mensen, ik weet dat men hier misschien moe van word maar ik wil graag iets vragen over de hardware vs fps.

Ik run in 1440p en ik zie zat filmpjes met mensen over de 100 fps in 64 player operations. Nou ik niet, vaag genoeg dropt het zelfs onder de 30fps. Ultra is mijn settings, behalve AA, die is uit, en DX 11 of 12 maakt niet veel uit helaas. Laatste drivers op alles, CC cleaner clean, geen spyware of bloatware. Heeft iemand enige idee?

Ik heb een idee! Probeer het hier eens: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022

installeer de laatste nvidia driver hotfix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9McwPvF.png

Probeer deze settings eens, hiermee haal ik altijd 100+ FPS.
Specs 3930k, 980ti, 16 GB, res 1440p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ik heb continue 100% cpu met de volgende setup:

amd x4 955 black edition
8gb ddr3
gtx 760
128gb ssd

en dan speel ik zelfs op low.. medium haal ik maar 20ps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
^ Tja, je CPU zit dan ook ver onder het minimum en wat tegenwoordig gangbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Net weer even een potje gespeeld, beviel me behoorlijk goed :) Was weer even wennen, maar het spel haperde nu niet als de klere. Heb het gevoel dat V-Sync mij weer eens zat te vervelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
unfor schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:16:
^ Tja, je CPU zit dan ook ver onder het minimum en wat tegenwoordig gangbaar is.
Het rare is dat mijn asus g751 laptop,met 4750hq(voldoet ook niet aan de eisen eigenlijk)en een 980m, deze game beter draait als mijn i74790k@4.5ghz1080gtx,16gb(wel op 1440p,maar met drops van 100 naar 60 fps)
Wat ook vreemd is normaal gaan de fps omlaag als je een resolutie lager speelt,dat gebeurd dus niet bij de pc.Het is net of de videokaart niks staat te doen :X

Bij de laptop haal ik gewoon 75fps steady in 1080p.

Er zit geen logica in 8)7 ,die engine is gewoon raar :X
De game is wat dat betreft een grote bende :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie videos beneden.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok is dit lag of niet? Het lijkt alsof mijn hit niet geregistreerd word en daarna word ik ge-headshot door een dikke laag groene gas? Erg lucky shot of niet?

YouTube: What is this?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 18-09 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 06:25:
Ok is dit lag of niet? Het lijkt alsof mijn hit niet geregistreerd word en daarna word ik ge-headshot door een dikke laag groene gas? Erg lucky shot of niet?

Je schoot mis, vervolgens raak, en iemand achter de wolk schiet jou weer neer met een riffle die op die afstand in zijn one hot kill range valt.
freaky35 schreef op zondag 20 november 2016 @ 02:21:
[...]

Het rare is dat mijn asus g751 laptop,met 4750hq(voldoet ook niet aan de eisen eigenlijk)en een 980m, deze game beter draait als mijn i74790k@4.5ghz1080gtx,16gb(wel op 1440p,maar met drops van 100 naar 60 fps)
Wat ook vreemd is normaal gaan de fps omlaag als je een resolutie lager speelt,dat gebeurd dus niet bij de pc.Het is net of de videokaart niks staat te doen :X

Bij de laptop haal ik gewoon 75fps steady in 1080p.

Er zit geen logica in 8)7 ,die engine is gewoon raar :X
De game is wat dat betreft een grote bende :X
Helaas blijft het wachten op de patch die dit oplost. DICE lijkt het te negeren, maar ik hoop stiekem wel dat ze er druk mee bezig zijn. Het is wel leuk om te testen hoe stabiel je gehele systeem is, je hoeft geen prime95 + heaven meer te draaien, maar het piek vermogen zal bij de gemiddelde overgeclockte highend pc behoorlijk lomp zijn.

Het lijkt mij overigens onlogisch dat de game-engine zo zwaar is dat ie ongeveer alle cpu's op zijn knieën krijgt, kan niet anders dan een bug zijn, maar of die überhaupt in de engine zit is ook maar de vraag. Je ziet bij veel spellen die dezelfde DRM gebruiken als battlefield 1, last hebben van een buitengewoon hoge cpu load. Je zou bijna denken dat er een miner in zit oid..

[ Voor 57% gewijzigd door fynrd1 op 20-11-2016 07:20 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, nog eentje.

Ik lig in een diepe crater en word geheadshot. ik snap de game machanics niet helemaal maar volgens mij zou hij mij helemaal niet kunnen zien.

YouTube: Headshot in crater?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:14:
Thanks, nog eentje.

Ik lig in een diepe crater en word geheadshot. ik snap de game machanics niet helemaal maar volgens mij zou hij mij helemaal niet kunnen zien.

YouTube: Headshot in crater?
Je ligt helemaal op de grond.
Als je gaat draaien gebeurd het vaak dat je speler gekke bewegingen maakt.
Het zou mij niets verbazen dat hij net je helm heeft kunnen zien toen je ging draaien naar de paard.
De crater loopt ook een beetje schuin omhoog (de kant waar de paard na toe liep was net iets hoger)

in de kill cam zie je ook dat jou speler (lichaam) naar beneden rolt

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 20-11-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 06:25:

Je was waarschijnlijk gewoon gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
unfor schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:16:
Haha eens! maar las dat andere setups met I7 hier ook last van had.

Hoopte stiekem op een fix, dat word een upgrade setje aanschaffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond weer een paar mooie potjes operation gespeeld met een goede squad!

Het enige waar ik mij dood aan ergerde was het feit dat als ik spawn als support met mortier, het de helft van de tijd 1 tot 2 minuten duurt voordat ik mijn mortier kan selecteren en neerzetten! Echt heel vervelend als je op de radar net een mooie blob aan vijanden hebt gespot...

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Ja, attack plane met de HE autocannons... dat is wel m'n favoriet :)

Zo fijn dat ze joystick support hebben toegevoegd!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 14:05

tweakraiser

I have such sites to show you

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:58:
Gisteren avond weer een paar mooie potjes operation gespeeld met een goede squad!

Het enige waar ik mij dood aan ergerde was het feit dat als ik spawn als support met mortier, het de helft van de tijd 1 tot 2 minuten duurt voordat ik mijn mortier kan selecteren en neerzetten! Echt heel vervelend als je op de radar net een mooie blob aan vijanden hebt gespot...

Meer mensen last van?
Ja, vrij vervelend inderdaad. Zal vast een "feature zijn".

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 18-09 21:20
Zal ik BF1 pc kopen? Waarom wel of waarom niet?

4770K
8gb ram
GTX 670 2gb
Samsung 830 128gb
Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jovas schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:57:

4770K
8gb ram
GTX 670 2gb
Samsung 830 128gb
Win 10 Pro
Simpele vraag, simpel antwoord:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TSIKjpQT2RkBA2dykaFnZTKL/full.png

Kill record :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Nu online
Maar toch is het K/D van headhunter beter. >:)

spoiler:
Netjes man! :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Je tegenstander had ook een geweldige speler.
9 - 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
.... _/-\o_ ...hoe lang heeft dat potje geduurd en was het hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

pfff daarom wilde je weten hoe die screenshot werkte. Lekker he zo'n shotgun;)

ff wat anders: Ik heb iedere keer enorme issues met het binnenkomen in een game.
Ik start hem via origin en dan werkt er weinig behalve het menu.
Hij lijkt niets te laden en als ik vervolgens weer op join game druk in origin krijg ik een "cant connect to game" error.
Als ik alleen de game opstart blijft hij ook offline lijkt het (staat in main menu of ik wil campagnen...) maar discord en origin staan gewoon online...
Ook dan kan ik een ander zn game niet joinen via origin... 9 van de 10 keer.
En af en toe ineens dus wel compleet at random...
Van de 2 uur die ik speel ben ik zeker een half uur aan het klooien hiermee...
Iemand enig idee?
ff in problemen topic gegooid :X

[ Voor 2% gewijzigd door DRuw op 20-11-2016 18:04 . Reden: niet het goede topic... ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Tis wel een enorme granade/shotgun spam fest =(

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luifel schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:48:
[...]

.... _/-\o_ ...hoe lang heeft dat potje geduurd en was het hardcore?
Geen hardcore, samen met een squad op Discord Monte Grappa verdedigd in operations. Ze kwamen niet voorbij het derde punt, ook niet na twee Balans Balonnen.

Op het eind met de shotgun bij B verdedigd. Vijand stond telkens voor de bunker dus ze regelmatig met de shotgun in de rug aangevallen. Ging lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:04

cptbuttlick

Team green

Hoe raak je in godsnaam iemand.
Is er al een HC tdm ? ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

En toen was de naam officieel hahahaha d:)b

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cptbuttlick schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:43:
Hoe raak je in godsnaam iemand.
Is er al een HC tdm ? ik kan het niet vinden
1. Goed je best doen.
2. Server browser?
DRuw schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:46:
[...]

En toen was de naam officieel hahahaha d:)b
d:)b
Die moeten we er in houden inderdaad.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 20-11-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
steveman schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:13:
Ja, attack plane met de HE autocannons... dat is wel m'n favoriet :)

Zo fijn dat ze joystick support hebben toegevoegd!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PhyK3lb.png

Jup 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 22:37

Erw

Laatste paar dagen steeds Directx errors als ik speel, random

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:43
Ik heb soms een raar probleem dat mijn 'aim down sight' niet werkt (dit staat gewoon op rechter muisknop).
Hij reageert dan ook gewoon helemaal niet op rechtermuisknop.
Ik heb een Logitech G9 muis met de laatste drivers (op windows 10).
Soms duurt het tot ik dood ben voordat het weer werkt.
Andere keren werkt het weer plotseling, maar ik kan niet herleiden waarom.
Wapens switchen, herladen of vuren heeft allemaal geen effect.

Aan mijn muis ligt het niet want hij werkt constant maar dan soms helemaal niet, hoevaak ik ook klik (hard of zacht).
Bovendien heb ik nergens anders last hiervan.

Heeft iemand deze 'bug' ook en weet diegene waar het aan ligt?

Ik kan op internet niemand vinden die dit ook heeft in BF1, behalve dan i.c.m. een sprint bug.

[ Voor 3% gewijzigd door Frank_P op 20-11-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

De wapens in de wo1 waren niet altijd zo betrouwbaar nee, dan is hij jammed..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Nickrsd schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:31:
De wapens in de wo1 waren niet altijd zo betrouwbaar nee, dan is hij jammed..
ADS jammed :? 8)7 Explain that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
kom net uit een potje conquest, was 6 tegen 21 man 8)7
lekkere Balance...NOT..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Frank_P schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:12:
Ik heb soms een raar probleem dat mijn 'aim down sight' niet werkt (dit staat gewoon op rechter muisknop).

Ik kan op internet niemand vinden die dit ook heeft in BF1, behalve dan i.c.m. een sprint bug.
Heb je je gasmasker op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:04

cptbuttlick

Team green

Tsurany schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:54:
[...]

1. Goed je best doen.
2. Server browser?

[...]

Goed je best doen doe ik zeker wel , Cs go is al lastig raken maar deze slaat echt alles.
Ik kan er echt gewoon niet aan wennen.
Met de eerste rifle kan ik echt gewoon amper raken.
Of ik knal 3 keer raak en dan is de enemy nog steeds niet dood.
Erg frustrerend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Nou, het vinden van een HC TDM server is niet zo makkelijk volgens mij. Er is niet gewoon een "Hardcore" vinkje dat je aan kan zetten zoals vroeger (of ze hebben hem wel heel goed verstopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
unfor schreef op zondag 20 november 2016 @ 00:58:
[...]

Probeer deze settings eens, hiermee haal ik altijd 100+ FPS.
Specs 3930k, 980ti, 16 GB, res 1440p.
Helaas haalt die van mij niet altijd 100fps of hoger, hij dipt nog steeds tot de 60 fps en dan af en toe naar de 40 fps. Misschien maar reinstall.

Zoiezo is mijn pc volgens mij langzaam dood aan het gaan want de clock als ik boot is altijd rond half 2-4 terwijl het 11 uur is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
JinShepard schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:22:
[...]

Helaas haalt die van mij niet altijd 100fps of hoger, hij dipt nog steeds tot de 60 fps en dan af en toe naar de 40 fps. Misschien maar reinstall.

Zoiezo is mijn pc volgens mij langzaam dood aan het gaan want de clock als ik boot is altijd rond half 2-4 terwijl het 11 uur is xD
Heb je nog geprobeerd met de driver release van vandaag? De vorige had namelijk een issue waarbij het geheugen van 10xx series op idle snelheid bleef hangen.

Op die kust map is er momenteel ook een fps issue waardoor maar 50% van je gpu gebruikt word. Op vlag G is het het ergst.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 21-11-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cptbuttlick schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:59:
[...]

Goed je best doen doe ik zeker wel , Cs go is al lastig raken maar deze slaat echt alles.
Erg frustrerend hoor.
Hehe same hier, het spel is gewoon te snel voor mij.. de bewegingen van de enemies is gewoon quake 3 tournament times 5.

Vroegah met CS 1.5/6 bf1942/2/3 nooit echt problemen mee gehad, tegenwoordig zijn het allemaal skippy ballen die constant van links naar rechts springen binnen een halve seconden.

Ik speel het nu ook heel erg casual gewoon bolt action rifle only (geen scope enfield) gewoon lekker snipers killen op lange afstanden met iron sights only.

het spel is te hyper voor mij om het wat serieuzer te spelen daarom speel ik iron sights sniper only gewoon puur voor de fun, plus dit is de enigste echte moeilijke manier om het te spelen.

De rest is gewoon 1ko shotguns, high rate of fire SMGs en rambo LMGs, in CQB ben ik zoeizo kansloos.
En mijn KDR is altijd on par met de rest alleen mijn score valt zwaar achter :+

Iedergeval het snelle gameplay went langzaam, maar het is zeker niet mijn cup of tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jovas schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:57:

4770K
8gb ram
GTX 670 2gb
Samsung 830 128gb
Win 10 Pro
4670k
8gb ram
gtx670 2gb
hdd 1TB samsung
win 8.1 pro

Ultra of high zit er niet in maar op medium ziet het er nog steeds goed uit.
Speel zelf op low met scaling van 120% en heb frames gelokt op 60 fps.
Met kerst hoop ik mijn gpu te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Aan mijn muis ligt het niet want hij werkt constant maar dan soms helemaal niet, hoevaak ik ook klik (hard of zacht).

Dat heb ik ook wel eens nadat ik een revive heb gekregen. Volgens mij is dat wel een bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cptbuttlick schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:59:
[...]

Erg frustrerend hoor.
Welke kit speel je dan mee? En wellicht wat beter gebruik maken van het flanken van vijanden, dat kan veel meer opleveren dan een frontale aanval en geeft ook wat meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:40:
[...]

Dat heb ik ook wel eens nadat ik een revive heb gekregen. Volgens mij is dat wel een bekende bug.
Medic bug kan je wel wapens wisselen nog, en dan werkt het allemaal als het goed is weer.

De gasmasker suggestie lijkt mij eigenlijk wel logisch :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:54:
[...]

1. Goed je best doen.
2. Server browser?

[...]

Ik claim copyright © :*)

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is een snoeiharde bug die ik ongeveer 3 a 4 keer per ronde meepak, die meestal op te lossen is met weapon switchen. Soms kan alles behalve sprinten, soms werkt niets tot je wapen switcht.
Waar het aan ligt? Frostbite en gerevived worden, op gewone publics niet zo'n probleem maar als je met een squad speelt wat vaak revived, dan komt het vrij vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Heb de bug ook. Weapon switch werkt meestal wel als oplossing voor mij.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Same here. Super vervelende Bug.
Gebeurt ook vaak na (niet tijdens :) ) gebruik van gasmasker. Daarna wil hij niet meer.

Krijg het er niet uit. Pas na death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hij heeft een logitech, en heeft hier wrs last van:
Mr. Detonator in "[PC] Battlefield 1"

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:51:
[...]

Dit is een snoeiharde bug die ik ongeveer 3 a 4 keer per ronde meepak, die meestal op te lossen is met weapon switchen.
Inderdaad. Vaak als je tussen wapens switch is het probleem verholpen. Irritant blijft het wel als je een kill wilt maken en je scope werkt niet.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Laatst online: 09-09 12:06
Even een noob vraagje (ja, het is vast ergens te vinden en niet helemaal het goede topic):
Ik heb een headset met mic aangeschaft en mij geregistreerd voor discord.
Hoe kan ik nou het makkelijkst samen met een aantal tweakers leden in een squad battlefield 1 gaan doen?
Moet ik ze eerst in origin als vrienden o.i.d. toevoegen? Je kunt dan als party een server joinen, zover was ik wel. Alleen dan moet je wel de origin usernames weten natuurlijk (komen niet altijd overeen).

Of mis ik iets en kan het direct vanaf discord, want die optie mis ik nog. Ik zie dat er een aantal aan het spelen zijn, maar er is geen mogelijkheid om ze te joinen zover ik kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:21:
[...]

Inderdaad. Vaak als je tussen wapens switch is het probleem verholpen. Irritant blijft het wel als je een kill wilt maken en je scope werkt niet.
Het 'grappige' is dat deze bug echt in zowat elke versie van BF weer terug komt. Wapen swappen is vrijwel altijd de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racierox schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:37:
Even een noob vraagje (ja, het is vast ergens te vinden en niet helemaal het goede topic):
Ik heb een headset met mic aangeschaft en mij geregistreerd voor discord.
Hoe kan ik nou het makkelijkst samen met een aantal tweakers leden in een squad battlefield 1 gaan doen?
Moet ik ze eerst in origin als vrienden o.i.d. toevoegen? Je kunt dan als party een server joinen, zover was ik wel. Alleen dan moet je wel de origin usernames weten natuurlijk (komen niet altijd overeen).

Of mis ik iets en kan het direct vanaf discord, want die optie mis ik nog. Ik zie dat er een aantal aan het spelen zijn, maar er is geen mogelijkheid om ze te joinen zover ik kan zien...
Je gaat in hetzelfde kanaal zitten op DIscord, doet je mond open en vraagt wie je even toe kan voegen. Vervolgens via Origin of Battlefield het spel joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:43
Hahaha, nou je het zegt.....denk ik dat dat best wel eens zou kunnen.
Ik zie inderdaad net dat je met gasmask geen ADS hebt, logisch uiteraard...
Ik speel altijd zo op de automatische piloot en chaotisch dat ik dat niet aan elkaar linkte.
Echt superdom dat ik daar niet aan heb gedacht 8)7 .

Thnx!

Edit: ik zie dat meer mensen er last van hebben. Misschien is het toch niet alleen tijdens gasmask dan.
Zal er toch eens beter op letten nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Frank_P op 21-11-2016 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47

-tom-562

Oliesjeik

Tsurany schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:41:
[...]

Je gaat in hetzelfde kanaal zitten op DIscord, doet je mond open en vraagt wie je even toe kan voegen. Vervolgens via Origin of Battlefield het spel joinen.
Jammer dat het vaak voor geen meter werkt :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
7unkrat schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:21:
[...]

Aan deze bug erger ik mij ook kapot, naar mijn idee komt dit wanneer je ingezoomd met je wapen doodgaat en een revive krijgt, je kan dan niet meer schieten, en ook je croshair verdwijnt. Wapen switch verhelpt het, maar daar heb je niet zo veel aan als je in het heetst van de strijd gerevived wordt en niet gelijk doorhebt dat de bug actief is.

Voor de grote patch had ik dit probleem al, maar na de patch hebben ze ipv hem te fixen de bug nog even erger gemaakt, waardoor je een loopende animatie krijgt alsof je wapen schiet of met shotgun alsof je continue aan het reloaden bent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-tom-562 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:00:
[...]

Jammer dat het vaak voor geen meter werkt :P
Klopt, het is even wat gekloot maar een flinke tijd proberen en het lukt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Laatst online: 16-09 13:02
Leuk filmpje met tips over squad teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 19:23

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:27:
[...]

Gisteren als party een server gejoined, zit ik als enige in het andere team (party was precies 5 man groot....) 8)7 8)7

Vervolgens een kwartier lopen klooien om de server opnieuw te joinen, uiteraard in een queue, om bij het goede team te komen. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Flimovic op 21-11-2016 12:48 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Tsurany schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:27:
[...]

Via Origin joinen werkt meestal bij mij wel alleen als je dan in de squad terecht komt, van degene die je joined, en die is vol dan heb of had je problemen. Vragen of iemand eruit kan (bv. een schopje tegen iemand die er toch niet in hoeft te zitten) of even vragen (als ie echt vol is) of iemand tijdelijk kan switchen want dan heb je de squads weer voor het uitkiezen. Al denk ik dat je niet meer squad gebonden bent, sinds de laatste patch, aangezien ik vaker iemand uit mijn lijst join, waar de squad van vol blijkt te zijn, en ik toch een andere squad kan kiezen.

Gisteren nog wel tegen een ander gek dingetje (voor het eerst) aangelopen nadat ik iemand wilde joinen (meerdere mensen geprobeerd zelfde melding).
Failed To Join Server An unknown error occurred
Had hem zelf nog niet eerder gezien....was aan het zoeken waarom, zelfs een reboot gedaan voor de zekerheid en opeens kwam ik toch op de server (na nogmaals proberen, die error krijgen en een tijdje niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Pandanl schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
[...]

Aan deze bug erger ik mij ook kapot, naar mijn idee komt dit wanneer je ingezoomd met je wapen doodgaat en een revive krijgt, je kan dan niet meer schieten, en ook je crosshair verdwijnt.
Klopt inderdaad. Heeft met name met een Revive te maken. Als je met een Sniper werkt is het een super irritante bug.

Meestal werkt het switchen van wapen wel bij mij. Mocht dat niet lukken spring ik wel van een berg, of nog beter als het niet te ver lopen is, run and gun met een secondary pistol.

Stadia: 7unkrat#5173

Pagina: 1 ... 38 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.