Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Prosac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Add-ons unlocken voor voertuigen, hoe doe je dat idd? Kon ik ook niet vinden.

Even iets anders, kun je als support ook de stationary guns repareren? Eigenlijk nog niet geprobeerd.
Ahh.. gaat via add-ons van je voertuigen? Dan inderdaad volgende vraag... Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

lowskilled-ftw schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Ja hoe? Heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen!?
Gisteren toch eindelijk operations gedaan.. erg leuk, maar altijd die behemot op het eind.. zo overpowerd en als je een team hebt dat totaal niet focust op de behemot + objectives is het natuurlijk snel gebeurd, daarintegen gaat 2/3 van het team met een sniper ergens in de bergen liggen... |:(
Precies dit is waarom ik vanavond graag met een club van 10 de operations wil doen. Kom vanavond gezellig naar de Teamspeak dan gaan we ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

hmm, die zal ik dan ook maar proberen vanavond :P
zo'n groot magazijn klinkt ook wel meer als de support-ervaring die ik gewend ben :+

overigens ook petje af voor Dice met het geluid _/-\o_ _/-\o_
echt heerlijk hoe alles klinkt. Dikke dreunen van bommen en granaten, meeste wapens doffe dreun, en toch zijn voetstappen nog redelijk er door te horen. (beyerdynamic custom one pro plus hoofdtelefoon O-) )
Het geluid van bommen een granaten is super maar de laatste
Keerzijde is wel da't het omgevingsfactoren geluid echt bagger is zoals voetstappen en paarden die je aanvallen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:08
Pff heerlijke potjes weer gisteravond. Mijn aankomst tijd op werk heeft er wel onder te lijden :+

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de verschillende snipers.. Ik lees hier en daar dat de SMLE het beste is. Gebruik zelf nu voornamelijk de Gewehr 98...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Prosac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Add-ons unlocken voor voertuigen, hoe doe je dat idd? Kon ik ook niet vinden.

Even iets anders, kun je als support ook de stationary guns repareren? Eigenlijk nog niet geprobeerd.
Als je ingame een tank geselecteerd heb als spawn kan je onder in het scherm 'customize' (geloof ik?) kiezen. Waar je normaliter ook je class kan aanpassen. Daar kan je andere type tanks unlocken.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Welke ts gebruikt men hier op tweakers?
En kan ik daar gewoon eens langs gaan voor een potje conquest/ops/rush?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

De Reply-warning niet gelezen?

De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ts.bug-community.com

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Als je ingame een tank geselecteerd heb als spawn kan je onder in het scherm 'customize' (geloof ik?) kiezen. Waar je normaliter ook je class kan aanpassen. Daar kan je andere type tanks unlocken.
Ja, dus het kan alleen als op dat moment een tank beschikbaar is om in te spawnen? Spijtig, dat zou gewoon op de BF4 manier moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Prosac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Ja, dus het kan alleen als op dat moment een tank beschikbaar is om in te spawnen? Spijtig, dat zou gewoon op de BF4 manier moeten.
Kan het niet in de companion app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:37
mvds schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:57:
Ik heb het idee dat sinds de patch van gisteren het spel wat minder goed draait. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit? Ik heb een GTX970 en draai FHD op Ultra wat prima ging tot gisteren. Gisteravond had ik nog maar ~30 fps.
Ik heb zelf ook geen problemen na de patch met een GTX970, wat je zou kunnen nakijken is of je resolution scale nog wel op 100% staat.
Heb gelezen dat hij bij sommige na de update hoger staat als 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Randleman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:46:
Pff heerlijke potjes weer gisteravond. Mijn aankomst tijd op werk heeft er wel onder te lijden :+

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de verschillende snipers.. Ik lees hier en daar dat de SMLE het beste is. Gebruik zelf nu voornamelijk de Gewehr 98...
Vind persoonlijk de m95 wel fijn, schiet lekker snel achter elkaar waardoor je een tag meteen kan finishen in een kill:)

Vind de nieuwe operations modus vooral heel erg gaaf, een soort verbeterde Rush variant en geeft echt een oorlogsgevoel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:54
Gister de Hippocrates medal gerusht - was toch even bezig met de "noobtube" (20kills) maar bij de laatste requirement van 5kills in 1 leven merkte meteen op dat rustig spelen loont. Lekker 10kill streakje.

Merk wel dat begin te irriteren aan spawn menu en relatief veel herladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:59
JST94 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:33:
[...]

Ik speelde voorheen altijd CoD. Vandaar dat het nogal slecht ging aan het begin :+. Gisteravond weer een potje gespeeld, besloten veel meer defensief te spelen en meer gedoseerd te schieten. Ik speelde Domination, had 6 vlaggen verdedigt, 3 verovert en 17 kills en 10 deaths. Best tevreden. :9
Inderdaad, dan kom je van een koude kermis thuis hoor haha.
Ging gisternacht nog 2/3 potjes doen en die gingen goed door net zoals jou wat terughoudender te spelen. Effe op een bergje staan, granaat gooien en schieten. Toch wat kills uitgehaald. Ik raak zelf het overzicht kwijt als ik midden in de battle sta. Mortieren, granaten en schoten maken het wat onoverzichtelijk :+ Speel graag als Medic, dus als je wat verder weg bent kun je makkelijk mensen reviven en daar kan je best ver mee komen :o
flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:46:
Klopt het dat je met een support gun gewoon geen deuk in een pakje boter schiet? Of moet ik gewoon verder unlocken? Momenteel loop ik gewoon rond als ammo dispenser met mortar/limpet charge.. elk vuurgevecht lijk ik te verliezen ook al schiet ik eerder :/
Wat mij betreft mag de time to kill op support wapens wel wat omlaag iig.. gister ook, iemand komt gang in rennen, ik schiet vol op hem, en terwijl hij geraakt wordt knalt hij mij neer. (met selbstlader uiteraard)

Daarnaast valt mij op dat ik constant het symbool voor ping waarschuwing heb.. ook al speel ik met een ping van 15-40ms 8)7 Ik zie de high latency veel.. en soms packet loss, iets wat er bij mij niet in wil dat het van mijn kant komt aangezien ik er echt nergens anders last van heb.
Plus low fps veel, maar ja, 280x heeft het er moeilijk mee.. zal vanavond mijn pc eens op zijn staart trappen :+
Ik herken het wel. Op een gegeven moment had ik veruit de beste ping van het potje en krijg sommige gewoon niet neer met 4/5 kogels.. Vaak krijg ik het gevoel dat mensen met een slechte ping er altijd handig vanaf komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe zit het nu precies met unlocks?

Ik heb iets van 300 van die munten. dus ik denk bij weapons ik koop er 1 met zo'n groen balkje waar 200 in staat maar alsnog kan ik niet vinden hoe ik het moet kopen..

moet je eerst dingen unlocken op een manier ofzo voor je het alsnog kan kopen ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:30:

Ik heb iets van 300 van die munten. dus ik denk bij weapons ik koop er 1 met zo'n groen balkje waar 200 in staat maar alsnog kan ik niet vinden hoe ik het moet kopen..

Achter het wapen staat welke class rank je nodig hebt om het te kunnen unlocken. Beste kun je even naar de web companion gaan waar je alles rustig kunt bekijken. Inloggen en rechtsbovenin load out kiezen; https://www.battlefield.com/companion/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:30:

Ik heb mij laten vertellen ik ben zo iemand die zich dingen laat vertellen dat je met die munten "Scraps" alleen battlepacks kunt kopen.

Maar toen ik daar naartoe navigeerde zag ik geen battlepacks.

Wapens koop je weer met de War Bonds die je krijgt bij het upranken (en wellicht behalen van andere toestanden).

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Mosin schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:21:
[...]
Inderdaad, dan kom je van een koude kermis thuis hoor haha.
Ging gisternacht nog 2/3 potjes doen en die gingen goed door net zoals jou wat terughoudender te spelen. Effe op een bergje staan, granaat gooien en schieten. Toch wat kills uitgehaald. Ik raak zelf het overzicht kwijt als ik midden in de battle sta. Mortieren, granaten en schoten maken het wat onoverzichtelijk :+ Speel graag als Medic, dus als je wat verder weg bent kun je makkelijk mensen reviven en daar kan je best ver mee komen :o
In dat opzich is BF1 echt compleet anders dan CoD BOIII. In CoD was het altijd blind vooruit rennen en met een snelschietende SMG iedereen neermaaien. Wanneer je nu blind vooruit rent wordt je ineens vanaf de zijkant of in je rug neergemaaid.

Komt denk ik ook omdat de mappen een stuk complexer zijn. Je hebt veel meer plekken waarvan je beschoten kan worden tov van CoD.

Ik vind het wel véél meer oorlog dan CoD. Erg vermakelijk tot nu toe, al kan ik nog niet wennen aan de conquest maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Klopt het dat je met een support gun gewoon geen deuk in een pakje boter schiet? Of moet ik gewoon verder unlocken? Momenteel loop ik gewoon rond als ammo dispenser met mortar/limpet charge.. elk vuurgevecht lijk ik te verliezen ook al schiet ik eerder :/
Wat mij betreft mag de time to kill op support wapens wel wat omlaag iig.. gister ook, iemand komt gang in rennen, ik schiet vol op hem, en terwijl hij geraakt wordt knalt hij mij neer. (met selbstlader uiteraard)

trappen :+
Ik vind alle wapens veeeel te slap, maar de support spant inderdaad wel de kroon.

Ik wil hardcore mode!! 3 keer schieten met een medic semi-auto wapen :')

En wat is eigenlijk de logica achter het hebben van een sweet spot voor sniper kogels? Eerst 25m vliegen voordat ze max damage doen? (Of zou een te snelle kogel niet gaan tuimelen in een lichaam of zo :?)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

steveman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Ik heb mij laten vertellen ik ben zo iemand die zich dingen laat vertellen dat je met die munten "Scraps" alleen battlepacks kunt kopen.

Maar toen ik daar naartoe navigeerde zag ik geen battlepacks.

Wapens koop je weer met de War Bonds die je krijgt bij het upranken (en wellicht behalen van andere toestanden).
ik bedoel ook die war bonds :P

met scraps is inderdaad alleen maar cosmetica, dat wist ik dan weer wel haha.
Rickpm1 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Achter het wapen staat welke class rank je nodig hebt om het te kunnen unlocken. Beste kun je even naar de web companion gaan waar je alles rustig kunt bekijken. Inloggen en rechtsbovenin load out kiezen; https://www.battlefield.com/companion/career
thanks, was me in game alleen niet opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Somath schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

Kan het niet in de companion app?
Nope. Althans, ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 21:54
Heb het spel gister aangeschaft. Bevalt goed. Ik speel het liefst de sniper class met de SMLE MKIII Carbine met een dot-vizier. Wat een heerlijk wapen. Headshot of op de borst is instant kill en als dichtbij zonder scope is het ook nog redelijk accuraat. No scope vaak 70-80 damage met een schot en dan met een pistool afmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:59
JST94 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

In dat opzich is BF1 echt compleet anders dan CoD BOIII. In CoD was het altijd blind vooruit rennen en met een snelschietende SMG iedereen neermaaien. Wanneer je nu blind vooruit rent wordt je ineens vanaf de zijkant of in je rug neergemaaid.

Komt denk ik ook omdat de mappen een stuk complexer zijn. Je hebt veel meer plekken waarvan je beschoten kan worden tov van CoD.

Ik vind het wel véél meer oorlog dan CoD. Erg vermakelijk tot nu toe, al kan ik nog niet wennen aan de conquest maps.
De mappen zijn sowieso een stuk moeilijk. Het zicht is vaak zeer beperkt, ook door de kleding van de soldaten zelf. Vaak zie ik niet eens 1,2,3 wie de vijand is O-)

Het is wel heel vermakelijk, ja. Alleen is het begin even wennen, maar dat komt wel goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Wat ik vooral vermakelijk vin dis dat het geen ruk uitmaakt of je level 1 of 50 bent. je kunt prima meekomen met die gasten die geen leven hebben als je zelf maar af en toe tijd hebt (grrr).
Speelt erg lekker weg en vooral in een squad met teamspeak is het erg gezellig!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

steveman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Ik vind alle wapens veeeel te slap, maar de support spant inderdaad wel de kroon.
Ik heb nu een met scope en dat scheelt al een hele hoop hoor. In plaats van dat je de kogels ongeveer een spreiding van 1m2 hebben, is het nu wat kleiner en heb je de tegenstander sneller dood. 1 op de 3 kogels is nu wel raak in plaats van 1 op de 10 zonder scope.

Overigens is dat niet overdreven hoor, ik stond gisteravond op iemand te schieten met het standaard support wapen, op ongeveer 2 meter afstand, hipfire op iemand die lag te sniperen. En hij had alle tijd om zich even rustig om te draaien, te switchen naar pistol, en mij af te knallen. En ja, ik kan best wel mikken!

[ Voor 25% gewijzigd door mvds op 25-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Prosac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Nope. Althans, ik kan het niet vinden.
Ga naar de companion app via je browser. Kies rechts boven in het menu Loadout:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eyg4REVQAESk1kKcYPlycMy1/full.png

Kies onderin welk voertuig je wil aanpassen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0s115r3u24PFBWdGIVjehI1N/full.png

Kies vervolgens welke uitvoering je wil:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bXPPqFl0WKaUdZHWIEQTgLXO/full.png

Dit allemaal kan dus ook ingame, alleen moet je dan wel voor het spawnen een voertuig hebben geselecteerd.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Somath schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Selbestalder 1916 (als je het zo schrijft?)

20 round semi auto lekere dmg en schiet leker scherp

Ik heb geen full auto eapens voor medic maar ik maak me hier goed me uit te voeten op het moment
is dat dan de 1916 factory ? of marksman bijvoorbeeld? of maakt het allemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Ga naar de companion app via je browser. Kies rechts boven in het menu Loadout:
....
Als ik op een voertuig klik op de companion pagina doet ie niets, krijg een foutmelding:

XMLHttpRequest cannot load https://sentry-public.battlelog.com/api/76/store/?sentry_version=7&sentry_client=raven-js%2F3.5.1&sentry_key=xxxxx. No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'https://www.battlefield.com' is therefore not allowed access. The response had HTTP status code 500.

Wapens e.d. werkt prima. Iemand een oplossing voor bovenstaande?

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:23:
[...]

is dat dan de 1916 factory ? of marksman bijvoorbeeld? of maakt het allemaal niet uit?
Zoek op youtubw maar even naar jackfrags die heeft een filmpje over de verschilende wapen versies

Ik speel zelf nu met de factory maar dat is omdat mijn medic level nogal laag is op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 22:04
Was eergisteren verbaasd dat ik al rank 11 scout was. Had mn voortgang totaal niet bijgehouden maar vond het wel vreemd dat ik alle wapens voor scout al had vrijgespeeld (na ~8 uur spelen als scout).
Meteen Martini Henry gekocht natuurlijk.

Werd ik gister ineens teruggezet naar rank 7...

Maar de Martini wel kunnen houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
EkkeHH schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:03:
Was eergisteren verbaasd dat ik al rank 11 scout was. Had mn voortgang totaal niet bijgehouden maar vond het wel vreemd dat ik alle wapens voor scout al had vrijgespeeld (na ~8 uur spelen als scout).

Is dat een synchronisatiefout of bug ? Mijn class ranks vliegen alle kanten op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08 14:56
EkkeHH schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:03:

Hoe gedraagt die Martini zich nou precies? En is het zo'n goed wapen als veel mensen claimen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36

Daarnaast valt mij op dat ik constant het symbool voor ping waarschuwing heb.. ook al speel ik met een ping van 15-40ms 8)7 Ik zie de high latency veel.. en soms packet loss, iets wat er bij mij niet in wil dat het van mijn kant komt aangezien ik er echt nergens anders last van heb.
Plus low fps veel, maar ja, 280x heeft het er moeilijk mee.. zal vanavond mijn pc eens op zijn staart trappen :+
M1918 Bar kan ik aanbevelen.Behoorlijk stabiel, en goed voor afstand en dichtbij. Je kan er vaak prima een sniper er mee raken op flinke afstand. Andere vond ik niet echt lekker schieten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
DRuw schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:45:
Wat ik vooral vermakelijk vin dis dat het geen ruk uitmaakt of je level 1 of 50 bent. je kunt prima meekomen met die gasten die geen leven hebben als je zelf maar af en toe tijd hebt (grrr).
Speelt erg lekker weg en vooral in een squad met teamspeak is het erg gezellig!
eensch!

Ook prettig dat je niet level 100 oid moet zijn voor grofweg de meeste wapens en deze gewoon kan aanschaffen met warbonds :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Nazlive schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

M1918 Bar kan ik aanbevelen.Behoorlijk stabiel, en goed voor afstand en dichtbij. Je kan er vaak prima een sniper er mee raken op flinke afstand. Andere vond ik niet echt lekker schieten idd.
Ik ben nu ook aan het 'sparen' voor die BAR.. Inmiddels ook al een 'mooie' gouden camo gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

[...]

Ja precies! En vooral in prone schiet de BAR vrijwel iedereen dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EkkeHH
HardwareOutlet1 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Hoe gedraagt die Martini zich nou precies? En is het zo'n goed wapen als veel mensen claimen?
Het ligt er een beetje aan hoe goed je zelf kan aimen. De grote sweet spot is iig heel erg fijn.
De lange tijd tussen het reloaden kost je soms de kop maar daar moet je je speelstijl op aanpassen.
Het is imo wel veruit de beste sniper in de game. Dat er geen scope op zit maakt niet eens zo veel uit, ook met iron sight kan je nog behoorlijk long range snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Hebben andere ook last dat de loadouts in de companion app niet goed werken met de loadout van het echte spel? Ik zie bepaalde unlocks niet en het wordt elke keer gerest naar default loadout :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

s0kkie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:36:
Hebben andere ook last dat de loadouts in de companion app niet goed werken met de loadout van het echte spel? Ik zie bepaalde unlocks niet en het wordt elke keer gerest naar default loadout :/
Je bent niet de enige. Ik heb er ook last van. In de companion kijk ik alleen maar, ingame doe ik de aanpassingen.

Dit is toch wel iets wat gelijk vanaf het begin goed had moeten zijn naar mijn idee. Of dat je ingame zonder in een potje te zitten de boel kan aanpassen. Nu kan het alleen als je in een potje zit. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Cybergamer schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 01:07:
[...]

Geen problemen hier met mijn G500s. Maar je zou even kunnen kijken of je wel de laatste firmware hebt? Draai je de Logitech Gaming Software?

LGS: v8.88.28
Firmware: v84.9
Ja die had ik draaien...ook zonder die gaming software had ik het probleem....

Die firmware moet ik nog eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08 14:56
EkkeHH schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Het ligt er een beetje aan hoe goed je zelf kan aimen. De grote sweet spot is iig heel erg fijn.
De lange tijd tussen het reloaden kost je soms de kop maar daar moet je je speelstijl op aanpassen.
Het is imo wel veruit de beste sniper in de game. Dat er geen scope op zit maakt niet eens zo veel uit, ook met iron sight kan je nog behoorlijk long range snipen.
Ah, dat is wel top. Ik prefereer op het moment toch al de snipers zonder scope vanwege het feit dat je dan niet zo makkelijk gespot wordt met de scope glare. Toch maar doorgaan naar Scout level 10 dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
lowskilled-ftw schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Ik ben nu ook aan het 'sparen' voor die BAR.. Inmiddels ook al een 'mooie' gouden camo gevonden!
Lars?

Bar met scope op 2x is prima, de 20 round mag is wel ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Hardcore mode komt bijna uit _/-\o_

Zie comment van DICE zelf.
https://www.reddit.com/r/..._war_coming_soon/d95gdtd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Ik kan juist totaal niet overweg met de BAR, zie geen reet door die iron sight. Doe mij maar die Benet-Mercie. Maar ik zal toch de BAR nog eens vaker proberen, aangezien IEDEREEN er lyrisch over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
Ik vind de BAR ook maar matig, hij heeft een hele aparte recoil waar ik niet echt aan kan wennen. En 20 kogels ben je zo doorheen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Als ik kijk naar mijn speler stats en het staat op dat ik met shotgun 100% accuracy schiet, ik kan dat zelf amper geloven. Hoeveel staat het bij jullie?
Volgens mij is het een foutje.

https://battlefieldtracke...file/pc/nex-nexon/weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
douwe.nl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Lars?

Bar met scope op 2x is prima, de 20 round mag is wel ruk
Nice Douwe!

Ik gebruik momenteel de M1909 Benét-Mercié Storm, ook erg tevreden over!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Waarom al die haat voor het eerste support wapen? Ik heb gisteren even als support gespeeld omdat dat handig was met 4 man op voice chat, maar heb daar prima kills mee gemaakt. Gewoon tap fire en stuff gaat snel genoeg neer.

Vanavond maar verder met de "medal" unlocks van deze week en de quest om assault naar level 3 te halen voor wat meer wapen variatie. Dan wat medic spelen denk ik of support gezien ik daar een medal voor kan halen :)

Zodra al m'n classes rank 3 zijn, zal ik vast weer scout gaan spelen, want dat was toch wel echt bazen gameplay. Al heb ik me ook prima vermaakt met assault en support.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ye-roon schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:
Waarom al die haat voor het eerste support wapen? Ik heb gisteren even als support gespeeld omdat dat handig was met 4 man op voice chat, maar heb daar prima kills mee gemaakt. Gewoon tap fire en stuff gaat snel genoeg neer.

Vanavond maar verder met de "medal" unlocks van deze week en de quest om assault naar level 3 te halen voor wat meer wapen variatie. Dan wat medic spelen denk ik of support gezien ik daar een medal voor kan halen :)

Zodra al m'n classes rank 3 zijn, zal ik vast weer scout gaan spelen, want dat was toch wel echt bazen gameplay. Al heb ik me ook prima vermaakt met assault en support.
je ziet zo tergent weinig met dat wapen imo als je ADS't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eindelijk sinds BF1942 mijn favoriete gun terug, hulde!
Nu alleen nog even besluiten of ik BF1 voor de PC of PS4 ga kopen. Beide opties vergen een investering; enerzijds een upgrade voor mijn 7870, anderzijds de aanschaf van een PS4 (morgen de 500Gb PS4 Slim in de aanbieding bij Media Markt voor 277 euro incl BF1)

Zowel BC2, BF3 en BF4 heb ik op de PS3 en PC gespeeld, beide systemen leveren mij een compleet andere ervaring op. Op PS3 had ik simpelweg een leukere groep mensen om mee te spelen, op de PC had je altijd grotere maps+servers. Maar daar zit bij de PC/PS4 geen verschil meer in geloof ik. Ik slaap er nog een nachtje over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Grappig trouwens die battlefield stats tracker.
Blijkbaar behoor ik tot de top 1% in rank, score per min, BTR SCORE, heals, revives en nog een zooitje andere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

ye-roon schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:
wanneer je 1 tegen 1 bijna tegelijk schiet (of zelfs iets eerder dan de andere) moet die andere je tenminste 1x missen wil jij het winnen omdat de damage van de meeste support wapens gewoon een stuk lager is..
itsleon schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:39:
Grappig trouwens die battlefield stats tracker.
Blijkbaar behoor ik tot de top 1% in rank, score per min, BTR SCORE, heals, revives en nog een zooitje andere stats.
hacks ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Nee was een weekje vrij dus zit nu op Rank 81 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

itsleon schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Nee was een weekje vrij dus zit nu op Rank 81 ;)
Wat krijg jij aan warbonds dan nu met dat level? Ik zit op 42 en krijg geloof ik 320 per level of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is een skill canon. Totaal niet de beste sniper die er is maar wél de tofste en de leukste om mee te spelen naar mijn idee. De beste sniper is denk ik de SMLE. Maar als jij goed met een lage bullet velocity sniper om kan gaan dan kun je er best leuke dingen mee doen. De kogel gaat zo traag dat zelfs shots van dichtbij moeilijk kunnen zijn.

Ik vind het wapen zelf fantastisch omdat het mij enorm doet denken aan de engineer gun uit BF1942. Daar moest je ook je target enorm leaden en weten hoe je er mee moest schieten om goed te zijn. Het is dan ook mijn nummer 1 wapen op het moment waar ik al bijna 800 kills mee heb gehaald. De knal die er af komt als je het wapen vuurt is een genot om naar te luisteren haha.
HardwareOutlet1 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Wat krijg jij aan warbonds dan nu met dat level? Ik zit op 42 en krijg geloof ik 320 per level of zo.
Zo uit me hoofd was het iets van 800+ niet echt opgelet aangezien ik genoeg warbonds al heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

royalt123 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:06:
Als ik kijk naar mijn speler stats en het staat op dat ik met shotgun 100% accuracy schiet, ik kan dat zelf amper geloven. Hoeveel staat het bij jullie?

Staat altijd wat hoger omdat meerdere hits registreren per schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
royalt123 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:06:

Even een stukje uitgeknipt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BOOp790.png

Zoals ik het zie wordt de max. accuracy hard gecapt op 100% en wordt elke shotgun pellet die doel treft geteld als hit. Zie ook het aantal hits vs het aantal schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Eindelijk sinds BF1942 mijn favoriete gun terug, hulde!
Nu alleen nog even besluiten of ik BF1 voor de PC of PS4 ga kopen. Beide opties vergen een investering; enerzijds een upgrade voor mijn 7870, anderzijds de aanschaf van een PS4 (morgen de 500Gb PS4 Slim in de aanbieding bij Media Markt voor 277 euro incl BF1)

Zowel BC2, BF3 en BF4 heb ik op de PS3 en PC gespeeld, beide systemen leveren mij een compleet andere ervaring op. Op PS3 had ik simpelweg een leukere groep mensen om mee te spelen, op de PC had je altijd grotere maps+servers. Maar daar zit bij de PC/PS4 geen verschil meer in geloof ik. Ik slaap er nog een nachtje over :)
Tja moeilijk kiezen :) op consoles minder cheaters volgensmij. Maar gebruik liever de muis in fps.

Volgensmij kan je de 7870 nog prima gebruiken op lagere settings en 1080? Zolang je maar 2gb hebt volgensmij. Speel zelf op een rx 460 2gb. Met Origin Acces (€3,99) kun je de trial 10 uur proberen + 10% korting op eventuele aankoop op origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Wanneer wordt de Hellriegel nou generfd? (Lvl 10 assault weapon) 60 kogels en geclassificeerd als submachine gun terwijl je long range targets binnen 20 kogels dood hebt...

Door die laatste patch ben ik terecht een aantal class levels omlaag gegaan. Maar ik heb door die bug nog wel op level 1 de BAR Storm M1912 kunnen ontgrendelen. Hulde aan glitches! =)
[...]

Voor Support is dat de beste wapen op dit moment. Maar als je de bar vergelijkt met de Lewis gun dan is die maar marginaal beter. In hipfire zo'n 10%, op medium range wel stukken stabieler maar op long range onvoldoende om headshots betrouwbaar te kunnen tappen. Ik heb nu 200 kills met de BAR Storm maar de 20 kogels is net te weinig voor 2 snelle medium range kills. Ze moeten de bar iets buffen zoals 5 tot 10% meer schade.

[ Voor 71% gewijzigd door Scy op 25-10-2016 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Battlefield 1 ziet er prachtig uit en speelt geweldig maar, ik begin me toch ook wel te irriteren aan veel dingen. Die F**King weer effecten in elk potje. Ik heb geen zin om elke keer halverwege de game niks meer te kunnen zien door: mist, regen, onweer, het is leuk voor af en toe maar dit gaat gewoon te ver.
En de servers zijn ook raar geregeld, alleen maar official DICE servers. Ik wil ook op servers kunnen spelen die maar 1 map doen, of niet alleen in italië worden gehost en mijn ping naar de 40 gaat. Wanneer komen die private servers..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

MiliaanR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:36:
Battlefield 1 ziet er prachtig uit en speelt geweldig maar, ik begin me toch ook wel te irriteren aan veel dingen. Die F**King weer effecten in elk potje. Ik heb geen zin om elke keer halverwege de game niks meer te kunnen zien door: mist, regen, onweer, het is leuk voor af en toe maar dit gaat gewoon te ver.
En de servers zijn ook raar geregeld, alleen maar official DICE servers. Ik wil ook op servers kunnen spelen die maar 1 map doen, of niet alleen in italië worden gehost en mijn ping naar de 40 gaat. Wanneer komen die private servers..?
Die weer effecten zijn erg leuk. Het veranderd de dynamiek van het spel elke keer. Ik vind het wel wat. Maar dit is ook persoonlijk.

En vanaf 1 november kan je zelf servers huren bij DICE, en inrichten zoals je wilt. Dus ik denk dat er vanaf 1 november allerlei servers komen met eigen map rotaties. Geduld! :)

Ik heb meer moeite met iedere keer dezelfde filmpjes te moeten kijken. Leuk die WW1 info tussen maps door, maar ik weet het nu wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Scy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:17:
Wanneer wordt de Hellriegel nou generfd? (Lvl 10 assault weapon) 60 kogels en geclassificeerd als submachine gun terwijl je long range targets binnen 20 kogels dood hebt...

Door die laatste patch ben ik terecht een aantal class levels omlaag gegaan. Maar ik heb door die bug nog wel op level 1 de BAR Storm M1912 kunnen ontgrendelen. Hulde aan glitches! =)

[...]

Voor Support is dat de beste wapen op dit moment. Maar als je de bar vergelijkt met de Lewis gun dan is die maar marginaal beter. In hipfire zo'n 10%, op medium range wel stukken stabieler maar op long range onvoldoende om headshots betrouwbaar te kunnen tappen. Ik heb nu 200 kills met de BAR Storm maar de 20 kogels is net te weinig voor 2 snelle medium range kills. Ze moeten de bar iets buffen zoals 5 tot 10% meer schade.
Ik gebruik ook voornamelijk de BAR, of het werkelijk de beste is betwijfel ik.
Het is voor mij ook wat nostalgie, omdat ik in WW2 shooters dit altijd zo'n fijn wapen vond.
Zit nu op 600 kills, helaas kwam ik er pas gisteren achter dat de legendary skin Doughboy Telescopic ook gewoon werkt op de andere varianten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Iets dat ik hard mis, maar wat er begrijpelijk nu niet in zit, zijn heli's :)
Vliegtuigen waren in de vorige BF's nooit heel hard m'n ding (behalve in 1942; BF4 nooit gekocht), maar ik vloog enorm graag rond met de heli's en m'n joystick. Mis ik nu wel :p
Zelf nog niet veel gevlogen in BF1. Vind het zo'n zonde om te oefenen op een live server en je hele squad mee de dieperik in te sturen na luttele seconden :p.
Ik wil een training map :/ Ook waar ik alle wapens eens kan uittesten voor ik er m'n war bonds aan hang... (Kan je wapens eigenlijk terug inleveren?)

Vliegen jullie met muis? Joystick? Controller?
Ik gebruik een Xbox One Controller die bij m'n Rift zat, maar dat ding moet altijd eerst terug connecten met z'n dongle; ook niet zo handig .

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:20:
Iets dat ik hard mis, maar wat er begrijpelijk nu niet in zit, zijn heli's :)
Vliegtuigen waren in de vorige BF's nooit heel hard m'n ding (behalve in 1942; BF4 nooit gekocht), maar ik vloog enorm graag rond met de heli's en m'n joystick. Mis ik nu wel :p
Zelf nog niet veel gevlogen in BF1. Vind het zo'n zonde om te oefenen op een live server en je hele squad mee de dieperik in te sturen na luttele seconden :p.
Ik wil een training map :/ Ook waar ik alle wapens eens kan uittesten voor ik er m'n war bonds aan hang... (Kan je wapens eigenlijk terug inleveren?)

Vliegen jullie met muis? Joystick? Controller?
Ik gebruik een Xbox One Controller die bij m'n Rift zat, maar dat ding moet altijd eerst terug connecten met z'n dongle; ook niet zo handig .
Ik vlieg gewoon met muis en toetsenbord. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Ik hoor vaker mensen zeggen dat ze liever een controller gebruiken.

En waarom join je niet gewoon een lege server om te oefenen? Of kan dat niet meer?

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:56:
[...]

Ik gebruik ook voornamelijk de BAR, of het werkelijk de beste is betwijfel ik.
Het is voor mij ook wat nostalgie, omdat ik in WW2 shooters dit altijd zo'n fijn wapen vond.
Zit nu op 600 kills, helaas kwam ik er pas gisteren achter dat de legendary skin Doughboy Telescopic ook gewoon werkt op de andere varianten. :D
Alle andere support wapens voelen te zwak en inaccuraat aan. De BAR doet ook niet zoveel damage, maar heeft tenminste nog de firerate mee voor korte afstand. Met de rest heb ik het gevoel dat ik er alleen maar ben voor resupply en mortar. :')

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Van mij mogen ze die special kits weglaten uit TDM. Zojuist een enorme killing spree gehad met de Sentry kit zelf, dat is wel leuk... maar het past niet echt bij die game mode verder. Tenzij je in de positie bent om een melee attack te doen ben je gewoon kansloos in de meeste situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs?
  • Laatst online: 12-09 09:28
Dutchredgaming schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:38:
Typ in console "gametime.maxvariablefps 61" (of 76,121, 145) of maak een user.cfg aan met de "gametime.maxvariablefps 61"
Dit werkt erg goed! M'n i5 6500 liep vol te stampen met een 1070 + 16 GB op Ultra. Daardoor stotterde de game af en toe. De CPU staat continu op 100%. Met deze fix zit ie zo rond de 70% waardoor de stotteringen niet meer optreden. Ik heb hem op 61 gezet, vsync uit op 1440p Ultra. Ik heb het ook geprobeerd met deze instelling uit en vsync aan maar dat hielp niet.

Had de tip gezien op Reddit waarbij het bij 50% van de mensen lijkt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayche
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-10-2023
Wat een heerlijk spel......heb net eindelijk voor het eerst een uurtje kunnen spelen zonder dramatische framedrops......
Ik dacht na de Beta dit makkelijk te kunnen spelen op mijn comp maar dat viel de afgelopen dagen bar tegen......zelfs op medium was het gewoon niet speelbaar.

mijn specs:

-I5 4460
-R9 290
-8gb ram

Beta liep vloeiend op ultra net als Battlefront............gewoon 60 fps.....maar nu......drops naar de 20 fps...verschrikkelijk.

Dus ik ten einde raad........comp formateren......en nog steeds.........fikse framedrops ....niet te spelen op medium.

Wat blijkt nu...........na veel google........ik had windows automatisch updaten aanstaan na formateren....en dat nam dus gewoon 25 % van mijn processor in beslag.....dus voor de mensen die ook geformatteerd hebben.....zet dat in ieder geval uit ;).........heeft mij gelukkig gemaakt!....
Ik kan nu op high spelen zonder drops onder de 60 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Mm de balans in teams is soms ver te zoeken. Hopelijk doen ze daar nog wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazlive schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:02:
[...]

Tja moeilijk kiezen :) op consoles minder cheaters volgensmij. Maar gebruik liever de muis in fps.

Volgensmij kan je de 7870 nog prima gebruiken op lagere settings en 1080? Zolang je maar 2gb hebt volgensmij. Speel zelf op een rx 460 2gb. Met Origin Acces (€3,99) kun je de trial 10 uur proberen + 10% korting op eventuele aankoop op origin.
Ondertussen al gekozen voor PC, is hem nu aan het downloaden. Uiteindelijke toch voor PC gegaan vanwege tobo+muis + dat twee redelijk actieve vrienden het ook op PC spelen. Eerst maar even aanzien wat de 7870 doet (2gb idd), indien nodig haal ik wel wat beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Fijn om diverse mensen uit de badcompany 2 tijd weer terug te zien en mee te spelen, gaat weer ouderwets, lekker ptfo spelen, elkaar reviven, zelfs met negative kdr is het nog steeds leuk.
Sinds 4 jaar heb ik geen conquest meer gespeeld omdat de balance tussen vehicles en infantry ver te zoeken was in bf3 en bf4 maar nu met bf1 is het helemaal weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Mijn 3 jaar oude pc heeft alleen het bekende gtx770 probleem.

Verder kom ik op medium niet onder de 70fps op 1080p.
Ziet er netjes uit, maar soms denk ik in een nadeel te zitten dat sommige makkelijker door de rook/gas kunnen kijken of wanneer de weersomstandigheden veranderen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 19:52
yinx84 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:25:
Van mij mogen ze die special kits weglaten uit TDM. Zojuist een enorme killing spree gehad met de Sentry kit zelf, dat is wel leuk... maar het past niet echt bij die game mode verder. Tenzij je in de positie bent om een melee attack te doen ben je gewoon kansloos in de meeste situaties.
Een keer raak schieten met een K-bullet als scout werkt ook helemaal goed in zo'n geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
Pff, 5 kill streak met LMG halen... voor de tigste keer bij 4 doodgegaan :')

Blijven baggerwapens, veeel te weinig damage. Meerdere headshots? Menneke blijft gewoon staan joh.

Waar blijft hardcore?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Sjonniebwoi schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:07:
valt dit enigszins te spelen op een i5 760 (yes i know)?

voor de rest 8gb ram en asus strix 970
Cpu is misschien een probleem, bij mij lukt het net op max settings.
1080p, gtx 970, i7-870@4.2Ghz

Nieuwe pc kopen Sjon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

Dit had toch na het eerste schot op het hoofd afgelopen moeten zijn!

Trouwens net ook m'n eerste crash van het spel meegemaakt, moet zeggen dat ie het toch best wat uurtjes uitgehouden heeft zonder problemen.

[ Voor 39% gewijzigd door steveman op 26-10-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
steveman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:58:
[video]

Trouwens net ook m'n eerste crash van het spel meegemaakt, moet zeggen dat ie het toch best wat uurtjes uitgehouden heeft zonder problemen.
Geen headshot en je hebt 5 tot 6 kogels nodig om hem om te leggen.
Dmg tot 22 meter is 21 per schot, verder zakt die af tot 19.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EkkeHH
steveman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:58:
[video]

In Hardcore mode worden de LMGs een stuk aantrekkelijker hoop ik. De support class sla ik tot dan nog even over...

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/gurvp3.jpg

Feels good :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Na de .DAT bestanden uit de windows local map gemieterd te hebben heb ik 99% van de tijd 60fps gecapped @ 1680x1050 met alles op ultra en vsync aan. Geen rare freezes of framedrops meer! Wordt echt eens tijd om die antieke monitor van mij te wisselen voor iets wat wel van deze tijd is.

Intussen 20+ uur en level 28 en het bevalt enorm goed. En dat voor mijn eerste BF game sinds 1942 (hardcore csgo speler). Een van de weinige games die mij steam doet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
EkkeHH schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 01:01:
[...]

In Hardcore mode worden de LMGs een stuk aantrekkelijker hoop ik. De support class sla ik tot dan nog even over...

[afbeelding]

Feels good :9~
Is 1 K/M al bijzonder? Dat behaal ik ook terwijl ik vrijwel alleen met de BAR speel, ja die LMG's waar iedereen zo over klaagt dat ze underpowered zijn.
Ik sla een buff niet af hoor >:)

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 26-10-2016 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zat met m'n clan eerder op de avond met nog elf anderen in Teamspeak, om Operations te spelen. We waren na een uur ofzo spelen als aanvaller bijna klaar met de tweede map, nog één sector te gaan en aardig wat tickets over.

Op het moment dat ik word neergeschoten en gerevived, wil ik op de spatiebalk rammen om op te staan en dekking te zoeken ... en juist op dat moment joint er iemand onze party en krijgt iedereen de "Join server?"-popup te zien, die ik met de zojuist ingedrukte spatiebalk bevestig. Plots kijk ik dus naar het laadscherm van een andere map, op een andere server...

Wat een enorm gare feature is dat toch.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 26-10-2016 02:00 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
tip voor i7 eigenaren: zorg ervoor dat hyperthreading zeker aanstaat in je bios. Bij mij stond het uit, heb het nu ingeschakeld en heb precies hogere fps en minder cpu verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 14:22
Mijn 3570k lijkt een beetje op zijn tenen te lopen, regelmatig 100% load. Aangezien die generatie nog voldoende is voor de meeste games vindt ik het zonde om alles te upgraden.

Wordt dat nog opgelost met een update of zou ik toch voor een 3770k of een 2600k moeten gaan kijken?
De 3570k is nog niet overgeklockt, maar denk ook niet dat het veel zal helpen.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Bassbounce schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:30:
Mijn 3570k lijkt een beetje op zijn tenen te lopen, regelmatig 100% load. Aangezien die generatie nog voldoende is voor de meeste games vindt ik het zonde om alles te upgraden.

Wordt dat nog opgelost met een update of zou ik toch voor een 3770k of een 2600k moeten gaan kijken?
Haal dan gelijk een 7700k ;)
En een overclock helpt altijd

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50

ik speel met een 2600k op 4.2ghz en draait vloeiend met alles op high/medium. (r9 290)

Ik zat voor battlefield uitkwam al een winkelmandje met vermogen vol te gooien. maar blijkt toch niet helemaal nodig :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs?
  • Laatst online: 12-09 09:28

Probeer eerst Thijs? in "[PC] Battlefield 1" eens! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:26
Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:55:
[...]

Cpu is misschien een probleem, bij mij lukt het net op max settings.
1080p, gtx 970, i7-870@4.2Ghz

Nieuwe pc kopen Sjon :+
aaah kwist da gij nog op dit forum zat!

heb geen geld op mn gsm man. ja half jaar oude strix 970 voor 150 kon ik niet laten liggen.

en nee nog geen bf1 twijfel nog wat, btw 4.2 op die proc? nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MiliaanR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:36:
Gezien mijn ping hebben ze volgens mij servers gewoon in Nederland staan. En zo erg zijn die effecten toch niet? Als in, heb eigenlijk nog nooit gehad dat met een 'regulier' wapen ik door de mist niet meer genoeg kon zien. Enkel snipers die aan andere kant van de map hangen en vliegtuigen hebben er erg last van.

Ik hoop echt niet dat ze dat minder maken, nu heeft het nog invloed op gameplay, anders heb je straks alleen dat ze bij mist het ietsjes grijzer maken maar er niks aan de zichtbaarheid veranderd.
NLsandman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:04:
Fijn om diverse mensen uit de badcompany 2 tijd weer terug te zien en mee te spelen, gaat weer ouderwets, lekker ptfo spelen, elkaar reviven, zelfs met negative kdr is het nog steeds leuk.
Sinds 4 jaar heb ik geen conquest meer gespeeld omdat de balance tussen vehicles en infantry ver te zoeken was in bf3 en bf4 maar nu met bf1 is het helemaal weer terug.
Ik vind het nieuwe vernietigen van tanks best redelijk leuk tov BF4, al mis ik ook wel normale antitank wapens. En gelukkig is de light tank flink zwakker tov beta. Maar overall heb ik echt niet het idee dat tanks zwakker zijn. Je moet bij de zwaardere tanks wel het liefst met paar man erin zitten natuurlijk, maar ze zijn ook verrekte sterk, en op iets afstand moet je gaan liggen om een anti-tank wapen te kunnen afvuren, op welk moment je zowel door tanks als snipers overhoop wordt geschoten.

Overall vind ik dus tanks echt niet zwakker dan in BF4. Of was je probleem met de balans dat je vehicles te zwak vond in BF4?

Overigens iemand nog tips voor mijn CPU verbruik te verminderen? Niet dat ik er direct problemen mee heb met 80-90 fps ofzo, maar als het beter kan is het altijd mooi. Voordat iemand meteen zegt dat ik zelf mag zoeken, mijn situatie is een beetje anders ;). Ik heb een 144Hz Freesync scherm. Oftewel V-sync forceren moet niet heel zinvol zijn, en ook cappen op 61Hz niet het beste idee. Cappen op 145Hz kan ik eens proberen, kijken of het uberhaupt iets doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 26-10-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

whatupdoc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:48:
Mm de balans in teams is soms ver te zoeken. Hopelijk doen ze daar nog wat aan
Geen bf3 of bf4 gespeelt?
Ik vind de balans vaak heel goed en is het een x een walk over dan is de ronde erna vaak weer een stuk beter.

Ik vind overigens geen probleem al men goed samen werkt je ook makkelijker wint.
Vaak als je keihard verliest is ook de balans van classes in je team niet goed en vooral veel scouts op bepaalde maps zorgen er voor dat word ingemaakt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:09
Ik wil ook spelen, maar volgens mij is mijn pc te zwak. Die 5 minuten dat ik ff online was gisteren haperde het aan alle kanten en had ik een low framerate icoon staan. Heb echt zin om weereens lekker conquest te knallen.

intergalactic.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Veel mensen maken zich druk over dat hun cpu/cores/threads (bijna) volledig gebruikt worden.
Maar dat hoeft toch helemaal niet negatief te zijn?

Volgens mij moet je ook je gpu gebruik in de gaten houden, als dat op 100% of een paar % minder zit, dan is er toch niets aan de hand?
Als je gpu nooit 100% haalt of daar ver onder zit, dan heb je volgens mij een bottleneck van je cpu of de video settings staan te laag. (Gpu zit uit zijn neus te vreten)

Ik heb nu de resolution scale op 125% gezet en het lijkt iets beter te lopen, fps is wel lager.

Gisteren voor het eerste op Amiens gespeeld, dat liep wel wat schokkerig af en toe.
Ik twijfel nog om te upgraden naar 16gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:10:
Overigens iemand nog tips voor mijn CPU verbruik te verminderen? Niet dat ik er direct problemen mee heb met 80-90 fps ofzo, maar als het beter kan is het altijd mooi. Voordat iemand meteen zegt dat ik zelf mag zoeken, mijn situatie is een beetje anders ;). Ik heb een 144Hz Freesync scherm. Oftewel V-sync forceren moet niet heel zinvol zijn, en ook cappen op 61Hz niet het beste idee. Cappen op 145Hz kan ik eens proberen, kijken of het uberhaupt iets doet.
Waarom wil je het verminderen? Als je geen last hebt van problemen zou ik me er niet druk om maken. En anders kan je natuurlijk altijd een paar cores uitschakelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWhite1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-08 20:50
Hier op de pc (i7 3770, 16gb geheugen en 1070 gpu) alles op ultra, v-sync aan constant 60 fps zonder enige framedrop. Resolutie 1920*1600

Op de laptop speelt het ook vlotjes op ultra 70+ fps constant
Specs:
i7 6700HQ, 16 gb geheugen, GTX 980m (8gb)

Nog geen bugs opgemerkt tot nu toe, spel speelt heerlijk :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Waarom wil je het verminderen? Als je geen last hebt van problemen zou ik me er niet druk om maken. En anders kan je natuurlijk altijd een paar cores uitschakelen.
Jij (en je voorganger) hebben helemaal gelijk in principe: Die CPU zit er om gebruikt te worden. 25% CPU gebruik bij 100% GPU betekend vooral dat je GPU eigenlijk te zwak is, of je CPU overkill.

Mijn reden was vooral dat er ook zijn die zeggen dat ze meer FPS en vloeiender (lagere frametimes?) hebben. Oftewel, als iemand zegt dat ik met wat instellingen meer FPS kan krijgen zonder in te doen op kwaliteit ben ik er helemaal voor.
Als het is wat je schrijft, enkel lagere CPU maar verder geen voordeel, ja dan maakt me dat niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Sissors schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Jij (en je voorganger) hebben helemaal gelijk in principe: Die CPU zit er om gebruikt te worden. 25% CPU gebruik bij 100% GPU betekend vooral dat je GPU eigenlijk te zwak is, of je CPU overkill.

Mijn reden was vooral dat er ook zijn die zeggen dat ze meer FPS en vloeiender (lagere frametimes?) hebben. Oftewel, als iemand zegt dat ik met wat instellingen meer FPS kan krijgen zonder in te doen op kwaliteit ben ik er helemaal voor.
Als het is wat je schrijft, enkel lagere CPU maar verder geen voordeel, ja dan maakt me dat niet veel uit.
Jammer alleen dat mijn koeler in de stress schiet bij BF1 :P Toch maar eens een custom koelertje gaan halen. Kast stijgt bij BF1 serieus op, normaal alleen bij video rendering dat dit gebeurt.

Maar mijn motto is ook altijd: "Een CPU zit erin om gebruikt te worden". Altijd die angst van 100% in servers e.d. Zolang zo'n ding niet continu aan het plafond zit (en er geen ruimte is voor andere taken) is het prima.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Waarom zo moeilijk doen terwijl je met bijv Msi Afterburner je FPS kan locken?
Ik speel op een 1440P 144hz G-SYNC scherm en heb een 100FPS lock ingesteld, veel minder variatie in framerate nu.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wat is ongeveer de speelduur van de singleplayer campain ? Nog geen duidelijke bron kunnen vinden welke dit verteld helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Bart_GR schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:42:
Wat is ongeveer de speelduur van de singleplayer campain ? Nog geen duidelijke bron kunnen vinden welke dit verteld helaas.
Ik heb het niet bijgehouden, maar ik denk dat ik er in een uurtje of 6 a 8 wel doorheen was. Overigens zijn er nog een aantal achievements te halen en kun je op zoek naar zgn. handboeken, dus er is wel een replay value.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
Kan het zijn dat je fps automatisch gelocked zijn? ik speel namelijk op medium met mijn 7870xt en de fps blijven altijd precies op 60 staan..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Pelox schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:46:
Kan het zijn dat je fps automatisch gelocked zijn? ik speel namelijk op medium met mijn 7870xt en de fps blijven altijd precies op 60 staan..
V-Sync

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Pagina: 1 ... 19 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.