Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:24:
Hier zijn de meningen behoorlijk over verdeeld. Ik hoor zelf in het Wartapes kant. Ik vond bij BF4 ook dat je met war tapes de boel beter kunt horen en in BF1 heb ik het ook weer aan gezet. Ik denk dat mensen het gewoon zelf moeten proberen en kijken wat beter voor hen werkt. Het is ook maar net wat je gewend bent qua geluiden.

[...]
Kan ook zijn dat het gewenning is natuurlijk, in mijn ervaring hoor je minder detail en ligt de nadruk op de indrukwekkende geluiden. Misschien lastig uit te leggen - heb er zelf niet veel verstand van.

Ik raad iedereen gewoon aan om alle geluidsinstellingen dan een beetje te proberen, je merkt vanzelf welke je t fijnst vindt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Indy91 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Voormeld persoon is ook al in het CoD IW topic bezig om BF1 op te hemelen en CoD af te kraken ...wat een stakker.
Hij is inmiddels geband. Nogmaals dank voor jullie topicreports :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45

flessuh

Set sail for fail!

Don't answer the call of duty and make the forums a battlefield? :+

ik heb nu alweer zin in vanavond.. even lekker met squad er op uit de maps nog wat verkennen.. en wapens testen. Bij support is overigens die aircraft sight wel nodig op 9/10 wapens geloof ik

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Hopelijk gaan ze de changelog nog vrijgeven. Hier een lijstje met bugs die ik ben tegen gekomen.

- Na revive soms niet kunnen schieten, moet eerst switchen van wapen.
- Met tank hunter gun soms een animatie alsof die de gun naar beneden houd waardoor je ook niet kan schieten.
- Op Amiens een grote lichtbal in het midden van de map, soms wit en soms geel, je ziet dan helemaal niks meer als je er in kijkt. (AMD kaart, DX11)
- Stats die in het menu niet bijwerken maar wel ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Grotman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Hij is inmiddels geband. Nogmaals dank voor jullie topicreports :)
Toch vraag ik mij dan af wat zon troll het laat om een nieuw account te maken en weer door te gaan. :P IP ban is ook maar zo-zo

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 11:17
flessuh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:40:
Don't answer the call of duty and make the forums a battlefield? :+

ik heb nu alweer zin in vanavond.. even lekker met squad er op uit de maps nog wat verkennen.. en wapens testen. Bij support is overigens die aircraft sight wel nodig op 9/10 wapens geloof ik
Ligt er aan waar je op speelt maar:

WE WILL BE PERFORMING MAINTENANCE AND RELEASING AN UPDATE FOR BATTLEFIELD 1 ON OCT 24, 2016, WITH THE FOLLOWING DOWNTIMES:

• PC: MULTIPLAYER WILL BE OFFLINE FOR 1H STARTING 0700 UTC/ 12AM PT OCT 24.
• XBOX ONE: MULTIPLAYER WILL BE OFFLINE FOR 1H STARTING 0800 UTC / 1AM PT.
• PS4: MULTIPLAYER WILL BE OFFLINE FOR 1H STARTING 0900 UTC / 2AM PT.

https://forums.battlefiel...attlefield-1-game-updates

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

crap.. nou ja dan heb ik gelukkig nog de technical test van een bepaald spel wat ik ivm NDA niet mag noemen :+

snap ook nog niet hoe ze zo snugger kunnen zijn dat tegelijk met de battlefield 1 release te laten beginnen

[ Voor 33% gewijzigd door flessuh op 24-10-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:22:
AMD kaart toevallig? Ik hoor veel mensen met AMD kaartjes klagen. Met Nvidia minder. Ik heb zelf misschien nog maar één crash gehad in zo'n 40 uur gameplay. Maar inderdaad, andere mensen hebben al heel veel rare stuff gereport. Wel enorm irritant als het gebeurt.

[...]
Correct, een r9 390. ook veel verbindproblemen maar dat het ik (jammer genoeg) in het algemeen en weet niet aan wat het zou kunnen liggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:08
CHANGELOG:

Battlefield 1 Update 10242016

General

Fix for one common and one uncommon client crash.
Fixed a potential soft freeze in single player campaign connected to AI.
Fixed an issue where players experienced getting stuck in the globe screen when cancelling matchmaking.
Fixed an issue when trying to join multiple servers.
Fixed an issue where players experienced weapon skins not being removed when scrapping items.
Fixed an issue where players were missing “The Insider” Dog Tag.
Tweaked calculations of values in End of Round.
Fixed issue where Class Rank was incorrect.
Note: This may result in going down in Class Rank, but unlocks will not be lost.
PC: Fixed an occasional crash when a user shutdown the game.
PC: Fixed an issue where players experienced troubles with A and X button functionality on PC while using an Xbox One controller.
PC: Fixed an issue where players experienced crashing while closing the client during streaming installation.
Xbox One: Fix for the "Trench Raider" Dog Tag not unlocking on Xbox One.

UI

Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.

Graphics

Fixed a crash related to soldier animation.
Fixed a graphical glitch when exiting a War Story and going to the main menu.
Fixed an issue where players experienced player icon overlapping while matchmaking on console.
PC: Temporal anti-aliasing is now the default anti-aliasing mode on medium graphics quality.
PC: Fix for a graphical issue causing artifacts in shadows.

Source:
https://forums.battlefiel...-1-update-10242016#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Randleman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:45:
CHANGELOG:

Battlefield 1 Update 10242016

General

Fix for one common and one uncommon client crash.
Fixed a potential soft freeze in single player campaign connected to AI.
Fixed an issue where players experienced getting stuck in the globe screen when cancelling matchmaking.
Fixed an issue when trying to join multiple servers.
Fixed an issue where players experienced weapon skins not being removed when scrapping items.
Fixed an issue where players were missing “The Insider” Dog Tag.
Tweaked calculations of values in End of Round.
Fixed issue where Class Rank was incorrect.
Note: This may result in going down in Class Rank, but unlocks will not be lost.
PC: Fixed an occasional crash when a user shutdown the game.
PC: Fixed an issue where players experienced troubles with A and X button functionality on PC while using an Xbox One controller.
PC: Fixed an issue where players experienced crashing while closing the client during streaming installation.
Xbox One: Fix for the "Trench Raider" Dog Tag not unlocking on Xbox One.

UI

Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.

Graphics

Fixed a crash related to soldier animation.
Fixed a graphical glitch when exiting a War Story and going to the main menu.
Fixed an issue where players experienced player icon overlapping while matchmaking on console.
PC: Temporal anti-aliasing is now the default anti-aliasing mode on medium graphics quality.
PC: Fix for a graphical issue causing artifacts in shadows.

Source:
https://forums.battlefiel...-1-update-10242016#latest
Hmm niks omtrent het hoge CPU gebruik, ik ben benieuwd of er iets veranderd is.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
In Amiens met die witte lichtbal gaat of mijn CPU, of mijn GPU helemaal over de flos, fan staat keihard te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:24:
Hier zijn de meningen behoorlijk over verdeeld. Ik hoor zelf in het Wartapes kamp. Ik vond bij BF4 ook dat je met war tapes de boel beter kunt horen en in BF1 heb ik het ook weer aan gezet. Ik denk dat mensen het gewoon zelf moeten proberen en kijken wat beter voor hen werkt. Het is ook maar net wat je gewend bent qua geluiden.
De positionele audio is niet zo heel erg goed in de frostbite engine games de afgelopen jaren; friendly's die hardere voetstappen hebben dan vijanden, verdiepingen boven die klinken als verdieping onder etc.

Dat is nog los van het feit dat er verschillen zitten tussen clients wat je hoort en hoe je het hoort, maar hoort erbij. :)

Geluid in BF is vanaf BC2 vooral een queue om op de minimap te kijken waar die knakker zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Hmm niet echt hele noemenswaardige dingen in de changelog te vinden moet ik zeggen. Wel mooi uiteraard dat datgene wat er in staat allemaal opgelost is, maar ik mis bijvoorbeeld toch wel het Loadout customizen vanuit het menu. Dat is een belangrijke feature die gewoon zo spoedig mogelijk gefixed zou moeten worden lijkt me.

Ondanks dat, heb ik verder nog helemaal geen problemen, crashes o.i.d. meegemaakt in de 20 uurtjes die ik nu in de game heb zitten :)

Gisteravond heb ik voor het eerst eens flink kennis gemaakt met Operations. Samen met wat oude game buddies op TS gegaan en als squad van 5 in een team van 20 man gespeeld. Ik ben aangenaam verrast door deze gamemode. Heerlijk spannende potjes meegemaakt waarbij je ook kon merken dat een squad van 5 man best wel een verschil kan maken met wat juiste tactieken :D

Nu alweer zin om vanavond los te gaan!

[ Voor 0% gewijzigd door The.Sticky op 24-10-2016 16:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
partyondude schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:55:
In Amiens met die witte lichtbal gaat of mijn CPU, of mijn GPU helemaal over de flos, fan staat keihard te draaien.
Hier ook.
Toevallig ook een RX 480 en een i5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
een i5 4460 en een R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Xenomorphh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:53:
[...]

Hmm niks omtrent het hoge CPU gebruik, ik ben benieuwd of er iets veranderd is.
Nog steeds zelfde probleem hier.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Tanooki schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:17:
[...]

Hier ook.
Toevallig ook een RX 480 en een i5?
Hier ook. Bekend probleem op Amiens rond het 2e punt (B?) vanaf de Duitse zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Helaas minder/andere changes dan gehoopt.. Tof natuurlijk dat ze dit allemaal gefixt hebben na 1 dag al :).

Nu wachten op de nieuwe update en hopen dat vanavond alles smooth blijft lopen zoals gister.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Typ in console "gametime.maxvariablefps 61" (of 76,121, 145) of maak een user.cfg aan met de "gametime.maxvariablefps 61"

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 17:46

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

joskuiper schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:01:
Niet helemaal game gerelateerd, maar ik zit met het volgende.
Als ik in-game de browser van de Origin overlay gebruik dan vliegt hij na 10 sec weer terug ingame.
Kan ik dus weer Shift+F1 doen, maar na zo'n 10 seconden hetzelfde.

Iemand een fix?
Even nog een keer, deze staat tig pagina's terug.
Niemand hier ook last van of een oplossing?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
joskuiper schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Even nog een keer, deze staat tig pagina's terug.
Niemand hier ook last van of een oplossing?
Veel mensen zetten die overlay juist uit :9.

Maar nee, ik heb er geen last van :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de patch had ik met assault, medic en support class rank 10, nu na de patch niet hoger dan class rank 6. Zoals de patch notes al aangeven, je rank kan inderdaad aangepast zijn. Unlocks zijn er wel gewoon nog.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:04
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JSGSefx.png

Geniet ervan zolang het nog kan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Awsom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Nu toch aardig wat tijd erop zitten, maar wat schrik ik van het gebrek aan teamplay op de servers zeg.
Veel snipers en tanks die helemaal niet met het spel bezig zijn maar alleen maar kill farmen.

Als je dan in een team speelt waarbij alles loopt, zie je hoe geweldig het is.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Wat mij opvalt, is hoe weinig er gespot wordt...

(En dat spotten maar tot een bepaalde afstand lijkt te werken bij mij.)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Buzz_Fuzz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:23:
Wat mij opvalt, is hoe weinig er gespot wordt...

(En dat spotten maar tot een bepaalde afstand lijkt te werken bij mij.)
Spotten is het grote manco van BF, mensen doen dat echt te weinig. Op grote afstanden is het idd wel lastiger, maar dat is wat mij betreft prima. Veel mensen klikten lukraak een beetje in de verte rond om vervolgens los te gaan op een markering die verscheen.

Wat me ook opvalt is dat reviven ineens interessant lijkt te zijn, terwijl het droppen van ammo echt vreselijk moeilijk is. Ik zat meermalen NAAST een support te tetteren dat ik ammo nodig had en stoicijns doorgaan met knallen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Haha vet! Op nummer 1 bij mij staat de SMLE met 660 kills, ik heb de martini ook gelijk gekocht en uitgeprobeerd maar desondanks niet vaak gebruikt omdat de rifle niet goed is van dichtbij (vanwege de sweetspot) en niet goed van veraf (vanwege de langzame projectiel snelheid). Op 30m t/m 80m 1-hit die alles ja, maar ik hou ook niet zo van de ironsights van de martini. Op een of andere manier mis ik vaker met die sniper dan met de SMLE.

De Hellriegel moet ik nog unlocken, assault staat heel laag bij mij. De model 10-a Hunter van Assault wil ik eerst nog unlocken, die schijnt ook nog overpowered te zijn. (Gebruiken zolang die nog niet generfd is! ;) )

Gisteren heb ik voor de support de BAR m1912 Storm versie gekocht. Wat een vet wapen is dat voor de support class! AA sights met gouden skin en je beleeft er veel plezier aan. Hij is wel een beetje onbetrouwbaar met nauwkeurigheid, de ene keer is die nauwkeuriger dan de andere keer. Soms een burst is genoeg voor een vijand op 30m afstand en soms heb je een halve magazijn nodig...
Prosac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:25:
[...]

Spotten is het grote manco van BF, mensen doen dat echt te weinig. Op grote afstanden is het idd wel lastiger, maar dat is wat mij betreft prima. Veel mensen klikten lukraak een beetje in de verte rond om vervolgens los te gaan op een markering die verscheen.

Wat me ook opvalt is dat reviven ineens interessant lijkt te zijn, terwijl het droppen van ammo echt vreselijk moeilijk is. Ik zat meermalen NAAST een support te tetteren dat ik ammo nodig had en stoicijns doorgaan met knallen he.
Ik haat dat je bij dit spel ook niet gemotiveert wordt om te communiceren. Bij Overwatch en CSGO moet je wel communiceren anders ga je keihard onderuit. Ik als medic in Bf1 ben constant op zoek naar iemand om te genezen, zo krijg je als medic maar liefst 150 xp of meer bij een squad heal en 100 bij een squad revive.

Wat wel werkt bij noobs is ervoor gaan staan en in je microfoon zeggen dat je heals /ammo nodig hebt, moeten ze wel in je squad zitten uiteraard. Ik heb van mijn 20 uur in het spel nog maar 3 mensen gehoord dat ze een microfoon gebruiken.
InSanex schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:09:
Nu toch aardig wat tijd erop zitten, maar wat schrik ik van het gebrek aan teamplay op de servers zeg.
Veel snipers en tanks die helemaal niet met het spel bezig zijn maar alleen maar kill farmen.

Als je dan in een team speelt waarbij alles loopt, zie je hoe geweldig het is.
Dit klopt helemaal, ik zag gisteren een gast 81-2 staan. Uiteraard in een tank. Hij zat in het vijandelijk team van veraf heletijd te farmen en was onmogelijk zonder teamwork kapot te maken. Hier mag Dice echt wel wat op verzinnen...

[ Voor 42% gewijzigd door Scy op 24-10-2016 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Haha vet! Op nummer 1 bij mij staat de SMLE met 660 kills, ik heb de martini ook gelijk gekocht en uitgeprobeerd maar desondanks niet vaak gebruikt omdat de rifle niet goed is van dichtbij (vanwege de sweetspot) en niet goed van veraf (vanwege de langzame projectiel snelheid). Op 30m t/m 80m 1-hit die alles ja, maar ik hou ook niet zo van de ironsights van de martini. Op een of andere manier mis ik vaker met die sniper dan met de SMLE.
De Martini is dan ook een skill canon. Alleen leuk als je er mee om kunt gaan. Maar zéker niet de beste sniper. Dat is idd de SMLE. Maar toch Ik houd van dat ding (de Martini). Heerlijk! Klap er alles mee af. Op grote afstand en lopende enemies? geen probleem. Iedereen krijgt een Martinitje van me. :+ Dichtbij ook geen probleem. Martini plus een P08 instant. En deaud zijn ze.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 24-10-2016 17:39 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:38:
[...]

De Martini is dan ook een skill canon. Alleen leuk als je er mee om kunt gaan. Maar zéker niet de beste sniper. Dat is idd de SMLE. Maar toch Ik houd van dat ding (de Martini). Heerlijk! Klap er alles mee af. Op grote afstand en lopende enemies? geen probleem. Iedereen krijgt een Martinitje van me. :+ Dichtbij ook geen probleem. Martini plus een P08 instant. En deaud zijn ze.
Heb je de Mars pistol al geprobeerd? Die in combinatie met de SMLE is zooo 'sappig' :P Het voelt als een Desert Eagle/ Scout combo bij CSGO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mars pistol volgens mij nog niet geprobeerd. Vanavond maar eens checken dan, thanks voor de tip!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

The Jackel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:18:
[...]

Ik heb ook soortgelijke problemen waarbij het beeld in bevriest en het spel uiteindelijk crasht,.Uiteindelijk krijg ik dan dan de volgende melding: dxgi_error_device_hung. Ik heb het spel op DirectX 11 staan. Ook heb ik de verschillende fixed geprobeerd die ik heb kunnen vinden.

Bij BF4 had ik dit probleem laatst ook ineens allen was het toen een mantle probleem welke verholpen leek te zijn nadat ik het spel weer op DirectX had gezet,.

Het probleem lijkt zich voor te doen sinds de laatste 2 releases van de AMD drivers. Met eerdere drivers had ik geen problemen in BF4.
Bij mij klapt ie direct terug naar de desktop, er hangt niets. Vaak kan ik daarna doorspelen, al is dat niet voor lang. Ik koop er in elk geval wat extra RAM bij voor het OS zelf, omdat ik zie dat ie nu al richting de 8GB gaat. Volgens mij was er vandaag een nieuwe update uit voor mijn Nvidia GTX960, kijken of dat nog wat doet. Is een Asus Strix die standaard al overklokt is (en 4GB heeft).

Dit is overigens de melding;
Afbeeldingslocatie: https://i1132.photobucket.com/albums/m561/Hellrazor81/FOUTMELDING-DIRECTX.jpg

Ik speel weinig games, maar ik heb nooit problemen in bijv. Fallout 4 of Doom.
Ik blijf nog wel wat experimenteren met één en ander en hoop ondertussen dat meer mensen dit hebben en de bug geplet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Een tip die mij performance in termen van fps heeft opgeleverd is de game op borderless zetten.
Misschien helpt iemand dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb inderdaad soortgelijke problemen ook refererend naar de directx drivers van mijn graka (gtx680).
Ook de nieuwe drivers geen verandering...
Niet iedere keer ook... volledig at random en dan moet ik alles killen incl Origin en dan opnieuw maar ben al een hoop punten kwijtgeraakt daardoor |:( |:( |:(

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

DRuw schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:57:
[...]

Ik heb inderdaad soortgelijke problemen ook refererend naar de directx drivers van mijn graka (gtx680).
Ook de nieuwe drivers geen verandering...
Niet iedere keer ook... volledig at random en dan moet ik alles killen incl Origin en dan opnieuw maar ben al een hoop punten kwijtgeraakt daardoor |:( |:( |:(
Hier stopt Discord er ook mee, dus ik mag hopen dat het nog te maken heeft met te weinig vrije RAM voor het OS zelf. Als ik alles op 'Low' zet, kan ik wel een stukje langer spelen. Extra geheugen komt van de week binnen en zo dus nog even kijken naar de laatste gfx drivers, las vanmiddag dat er updates waren. Je mist inderdaad een hoop punten zo, maar het vergalt gewoon het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

zeker...
maar waarom denk je dat RAM het oplost? het is toch een directX error (graka..)?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Omdat tijdens het spelen ik al ruim 7GB verstook en het richting 8GB gaat. Er zijn ook spelers die over de 8GB heen zitten, al weet ik daar de specs niet van hoe ze spelen.
Het is idd een DirectX error, maar waarom zou Discord er ook uitklappen? Logisch is het niet, maar ik wil er sowieso wat meer RAM in hebben.

Overigens ook nog system file scan gedaan om te zien of DX nog corrupt was, was ook geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
JK schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:07:
[...]

Bij mij klapt ie direct terug naar de desktop, er hangt niets. Vaak kan ik daarna doorspelen, al is dat niet voor lang. Ik koop er in elk geval wat extra RAM bij voor het OS zelf, omdat ik zie dat ie nu al richting de 8GB gaat. Volgens mij was er vandaag een nieuwe update uit voor mijn Nvidia GTX960, kijken of dat nog wat doet. Is een Asus Strix die standaard al overklokt is (en 4GB heeft).

Dit is overigens de melding;
[afbeelding]

Ik speel weinig games, maar ik heb nooit problemen in bijv. Fallout 4 of Doom.
Ik blijf nog wel wat experimenteren met één en ander en hoop ondertussen dat meer mensen dit hebben en de bug geplet kan worden.
Zelf heb ik 16gb geheugen, dus daar zit het hem ook niet in. Zelf speel ik ook weinig op de pc, maar deze problemen heb ik zelf ook nooit eerder gehad. Op het Battlefield 1 forum is een heel topic over dit probleem. We zijn dus zeker niet de enigen.

Ik had een beetje de hoop dat de nieuwe BF1 update het probleem zou verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Zit weer de hele tijd met de graphics aan te rotzooien, daar gaat mijn 2GB kaartje.. Tijd voor wat anders.
Bij Battlefield is het echt even shit in het begin. Ik ben COD WAW/MW3 gewend, dus ja, je kunt je voorstellen hoe vaak ik de sjaak ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

The Jackel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Zelf heb ik 16gb geheugen, dus daar zit het hem ook niet in. Zelf speel ik ook weinig op de pc, maar deze problemen heb ik zelf ook nooit eerder gehad. Op het Battlefield 1 forum is een heel topic over dit probleem. We zijn dus zeker niet de enigen.

Ik had een beetje de hoop dat de nieuwe BF1 update het probleem zou verhelpen.
Heb ik in elk geval ietsje minder ademnood. Verder draai ik nog Windows 7, Win 10 werkt niet met mijn moederbord en heb nog niet echt zin om verder te upgraden, omdat ik toch weinig game.
Er zal vast wel een oplossing komen, al zal dat misschien even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:04

Tortelli

mixing gas and haulin ass

JK schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:11:
Omdat tijdens het spelen ik al ruim 7GB verstook en het richting 8GB gaat. Er zijn ook spelers die over de 8GB heen zitten, al weet ik daar de specs niet van hoe ze spelen.
Het is idd een DirectX error, maar waarom zou Discord er ook uitklappen? Logisch is het niet, maar ik wil er sowieso wat meer RAM in hebben.

Overigens ook nog system file scan gedaan om te zien of DX nog corrupt was, was ook geen sprake van.

Capture van gister, zit tegen de 11GB aan met geen rommel open in Windows 10. Speel wel op 1440p.......

(let niet op mijn spel zelf, ik ben gewoon slecht :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 24-10-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
JK schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Heb ik in elk geval ietsje minder ademnood. Verder draai ik nog Windows 7, Win 10 werkt niet met mijn moederbord en heb nog niet echt zin om verder te upgraden, omdat ik toch weinig game.
Er zal vast wel een oplossing komen, al zal dat misschien even duren.
Verwacht wel dat er op korte termijn een fix komt. Dit is het topic op het BF1 forum:

https://forums.battlefiel...ea-24-10-16-19-13-cest/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

We gaan het zien... ik zal het topic in de gaten houden, heb er net ook wat gepost. Thanks.

Ik mag BF1 niet eens meer spelen na de update. De speel-knop is weg, kan via Origin ook niet joinen, melding dat ik het eerst moet downloaden.. WTF |:( :'(

edit; BF1 maar opnieuw installeren, kijken of ik 'm dan wel mag spelen. Jammer, had de hele dag al zin in BF1 en de eerste volgende keer is pas donderdag dat ik er even voor kan zitten.

Edit2: Ik mag 'm niet eens meer installeren, code is al gebruikt (joh!). Mailtje dus naar EA en dan weer een paar dagen wachten op antwoord.

[ Voor 88% gewijzigd door JK op 24-10-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Je mag mij ook wel toevoegen op Origin.

Ingame naam Bafle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik probeer zonet m'n nieuw exemplaar te installeren maar krijg de melding op Origin dat hij m'n gamelijst niet kan laden. Server zou niet online zijn. Ik heb echter m'n productcode wel kunnen ingeven. Als ik de hele installatie herstart krijg ik ook de melding dat de code al in gebruik is.

Nog iemand die last heeft met servers van Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Laatst online: 02-09 14:33
Dat origin is 1 groot ruk programma.
Game loopt vast start origin 3 keer opnieuw op. Start de game op, zegt origin dat ik offline ben.

Wordt tijd dat Ze alle games gewoon op steam uitbrengen, daar nog nooit gekit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Dit is ook mijn laatste EA/Origin-game. Dat zei ik eigenlijk al na Battlefield 3, maar goed.. dan wil je toch 1 gaan spelen. (4 overgeslagen vanwege de ellende die 3 kende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 20:45
Kan niet anders zeggen dat de gameplay voor mezelf als ouwe harry niet veel veranderd is, snipers die veel tijd hebben kunnen hun map kennis weer lekker uitzuigen en verpesten voor anderen en kom aub niet met het de slogan leer de maps. Idee 5+ uitwerking toch een beetje jammer. Gotta love de €5 test editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sluissie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:23:
Kan niet anders zeggen dat de gameplay voor mezelf als ouwe harry niet veel veranderd is, snipers die veel tijd hebben kunnen hun map kennis weer lekker uitzuigen en verpesten voor anderen en kom aub niet met het de slogan leer de maps. Idee 5+ uitwerking toch een beetje jammer. Gotta love de €5 test editie.
leer de maps.

maar serieus: get good. :)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 24-10-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Laatst online: 08:10
Zojuist even DX12 geprobeerd. Heb dan opeens een vertraging van alle input (muis/toetsenbord)
Van circa 0.25sec.

Dus maar meteen terug naar DX11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sowiezo heeft het weinig zin om DX12 aan te zetten, met nvidia kaarten is de performance lager en met amd gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb een video gemaakt op YT

Hebbie daar wat aan? Snipers heb ik totaal geen last van. Als je er steeds door kapot geknald wordt kan dat zeker wel frustrerend zijn maar je kunt er wel iets tegen doen!
Sluissie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:23:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Serieus joh? Hoe zou dat kunnen? Ik bedoel DX12 hadden ze toch dusdanig in de markt gezet dat dat nou juist de performance zou moeten verbeteren? Heb je enig idee waarom het dan toch zo beroerd loopt allemaal?
unfor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:39:
Sowiezo heeft het weinig zin om DX12 aan te zetten, met nvidia kaarten is de performance lager en met amd gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:39:
Ik heb een video gemaakt op YT [video]

Hebbie daar wat aan? Snipers heb ik totaal geen last van. Als je er steeds door kapot geknald wordt kan dat zeker wel frustrerend zijn maar je kunt er wel iets tegen doen!

[...]
"hoe verbeter ik mijn k/d"...
Aub zeg, als er iets niet belangrijk is in Battlefield is het je penis grootte... eh ik bedoel je k/d ratio.
PTFO, PTFO en meer PTFO, daar word je een beter speler van.
Video niet gekeken ivm titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Zit al 45 minuten in de EA chat te wachten... ik kan toch niet samen met mijn zwager de enige zijn die het spel niet meer aan de praat krijgen na de update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heel goed! Je hoeft ook niet te kijken. Niemand heeft een gun tegen je hoofd hé? Maar in een shooter is een K/D altijd belangrijk hé. Veel dood gaan betekent ook veel puntjes naar het andere team. Je kunt namelijk heel goed PTFO spelen en alsnog een goeie K/D hebben. Het is niet het een óf het ander. Het kan beide.
unfor schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:43:
[...]

"hoe verbeter ik mijn k/d"...
Aub zeg, als er iets niet belangrijk is in Battlefield is het je penis grootte... eh ik bedoel je k/d ratio.
PTFO, PTFO en meer PTFO, daar word je een beter speler van.
Video niet gekeken ivm titel.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 24-10-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mad-Matt schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:30:
Heren, na m'n windows re-install doet de game het niet meer.
Ik start Origin op, gaat prima, start de game, doet het sync-gedeelte. Daarna gebeurt er niets en veranderd de knop weer in "spelen"
Helemaal niemand?
Na 2 systeem re-installs en 2x opnieuw BF1 downloaden begin ik een beetje wanhopig te worden.
Als ik op "Spelen" druk gebeurd er helemaal niets, ben al sinds vrijdag bezig.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:47:
Heel goed! Je hoeft ook niet te kijken. Niemand heeft een gun tegen je hoofd hé? Maar in een shooter is een K/D altijd belangrijk hé. Veel dood gaan betekent ook veel puntjes naar het andere team. Je kunt namelijk heel goed PTFO spelen en alsnog een goeie K/D hebben. Het is niet het een óf het ander. Het kan beide.

[...]
Mensen die van een conquest/domination/rush een teamDM mode ervan maken dragen weinig bij. En helaas zijn dat vaak de mensen die het hardst roepen dat alles om de kills gaat, terwijl de gamemode om wat anders vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
Mad-Matt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:59:
[...]

Helemaal niemand?
Na 2 systeem re-installs en 2x opnieuw BF1 downloaden begin ik een beetje wanhopig te worden.
Ik zou om te beginnen eens controleren of je wel alle drivers (goed) geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Mad-Matt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:59:
[...]

Helemaal niemand?
[PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zou eerder aan de mensen willen vragen of ze een NVIDIA kaart bezitten? Lijkt me ook een NVIDIA probleem, maar kan best aan BF zelf liggen.
Heb een klein probleem met de GPU load, die ik al eens eerder tegen kwam bij Crysis 3 toen ik verdorie een nieuwe kaart van 350 euro kocht. Zit constant tegen 1900MB aan, maar zou normaal geen lagg moeten geven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik snap die sniperhaat nooit zo. Het is een oorlogssimulatie en snipers spelen daar een grote rol in.

Als ik assault ben, doe ik dat zo 'echt' dus veilig mogelijk, dus van dekking naar dekking rennen. Ik zie mensen open vlaktes over rennen en dan huilen dat een sniper ze pakt.

Of dat je leest dat een sniper ergens op een veilig plekje gaat liggen en dan zo makkelijk zijn slachtoffers maakt....

Tsja.... dat is zo een beetje de kerntaak van een sniper haha ;-).

Gewoon slimmer je routes uit kiezen en accepteren dat je af en toe outsmarted wordt door een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

aah joh, niemand heeft het er over dat het alleen om een K/D gaat. Dat wordt er van gemaakt. Ik ben Battlefield speler van het eerste uur dus weet als geen ander dat het om een objective gaat. Maar als je PTFO speelt hoef je niet persee een nare K/D te hebben. Je kunt ook een hele goede K/D hebben en gewoon PTFO spelen. Maar er zijn nog altijd mensen die dat niet willen zien. Zoals ik aan gaf, het is niet het een of het ander. Het kan beide. Mensen die puur op K/D spelen in BF zijn wel vervelend ja. En in BF1 wordt dat ook niet beloond. Die zie je wel onder aan staan dan.
Freezerator schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:59:
[...]

Mensen die van een conquest/domination/rush een teamDM mode ervan maken dragen weinig bij. En helaas zijn dat vaak de mensen die het hardst roepen dat alles om de kills gaat, terwijl de gamemode om wat anders vraagt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:27:
aah joh, niemand heeft het er over dat het alleen om een K/D gaat. Dat wordt er van gemaakt. Ik ben Battlefield speler van het eerste uur dus weet als geen ander dat het om een objective gaat. Maar als je PTFO speelt hoef je niet persee een nare K/D te hebben. Je kunt ook een hele goede K/D hebben en gewoon PTFO spelen. Maar er zijn nog altijd mensen die dat niet willen zien. Zoals ik aan gaf, het is niet het een of het ander. Het kan beide. Mensen die puur op K/D spelen in BF zijn wel vervelend ja. En in BF1 wordt dat ook niet beloond. Die zie je wel onder aan staan dan.

[...]
Die indruk wek je namelijk met je video titel.
Als dat zou zijn "Hoe word je een betere speler" dan had ik er geen issue mee, maar nu trek je CoD kiddies aan die hun K/D willen op pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Turfschipper schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:25:
Ik snap die sniperhaat nooit zo. Het is een oorlogssimulatie en snipers spelen daar een grote rol in.

Als ik assault ben, doe ik dat zo 'echt' dus veilig mogelijk, dus van dekking naar dekking rennen. Ik zie mensen open vlaktes over rennen en dan huilen dat een sniper ze pakt.

Of dat je leest dat een sniper ergens op een veilig plekje gaat liggen en dan zo makkelijk zijn slachtoffers maakt....

Tsja.... dat is zo een beetje de kerntaak van een sniper haha ;-).

Gewoon slimmer je routes uit kiezen en accepteren dat je af en toe outsmarted wordt door een sniper.
Ja, alleen sommige assault ventjes doen dat ook vaak. Lekker struiken duiken en opeens houdoe :w
Voor mij is de game wel uitdagend. Vooral de manier waarop je het 't beste kunt spelen en dat is niet door te rennen en te raggen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
In bf4 zag je soms een speakertje voor de namen staan die het ingebouwde voip gebruikten,
Kan dat in bf1 ook?.. ik hoor af en toe spelers praten, ( geen teamspeak),
maar zie geen speakertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

BuG community of te wel sommige tweakers zijn op dit moment live te zien bij SkateGK van gamekings.

Hier een bewijs waarbij je dd squad kan zien.
CptChaos
Rice_nl aka damage
Lampuhkap
Check deze clip! SkateGK speelt Battlefield 1! https://clips.twitch.tv/skategk/DifficultScorpionSmoocherZ

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 24-10-2016 23:08 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:40:
Serieus joh? Hoe zou dat kunnen? Ik bedoel DX12 hadden ze toch dusdanig in de markt gezet dat dat nou juist de performance zou moeten verbeteren? Heb je enig idee waarom het dan toch zo beroerd loopt allemaal?

[...]
DX11.1 maakt gebruik van 2 hardware threads, dat is maximaal, dx12 kan meer hardware threads gebruiken
maar aangezien bf1 al zoveel threads gebruikt is er geen ruimte meer vandaar dat input lag ontstaat.
Dit geld voor 4 core cpu, een 6 tot 8 core cpu kan wel voordelen hebben aan dx12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
NLsandman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

DX11.1 maakt gebruik van 2 hardware threads, dat is maximaal, dx12 kan meer hardware threads gebruiken
maar aangezien bf1 al zoveel threads gebruikt is er geen ruimte meer vandaar dat input lag ontstaat.
Dit geld voor 4 core cpu, een 6 tot 8 core cpu kan wel voordelen hebben aan dx12.
Helaas niet, zie:
http://www.pcgameshardwar...-Test-Benchmarks-1210394/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Interessant, zelfs een 8 core trekt al vol met bf1 dx11, normaal moet dx12 wel meer geven vooral als de cpu een bottleneck is voor de gpu maar blijkbaar is hier wat anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

BF1 toch weer aan de praat. Kon ineens downloaden/installeren zonder key. Denk Origin-server probleem oid.
Net even gespeeld, geen crash bij alles op low. Max memory onder de 2GB, dus de helft. Maar hij crashte ook niet elk potje, dus deze week even verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
luifel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:05:
In bf4 zag je soms een speakertje voor de namen staan die het ingebouwde voip gebruikten,
Kan dat in bf1 ook?.. ik hoor af en toe spelers praten, ( geen teamspeak),
maar zie geen speakertje
Volgens mij zie je wel zo'n speakertje als je op tab drukt.

Het ban systeem was weer goed bezig, zag dat er zo'n 20 mensen achter elkaar een ban kregen.

Begrijp dat dit server wide is maar mijn team miste opeens wel 15 man 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ondanks dat ik Operations echt wel heel tof vind, irriteer ik me echt mateloos aan de te grote hoeveelheid mensen die hun hersenen niet gebruiken (of ze niet hebben wellicht). Nu al zo vaak meegemaakt dat je als aanvallend team zo goed als een sector pakt / kan pakken. Maar omdat er dan toch weer een paar kneuzen zijn die niet mee naar voren gaan OF geen revives doen terwijl ze bovenop je staan, gaat het dan niet, blijft het hangen en verlies je daardoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
teupje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Het is ook niet echt aim denk ik, ik voel gewoon dat ik moeite heb met me crosshair uberhaupt in de buurt van een enemy te krijgen en dat ik altijd te laat ben. Ben een newbie in de Battlefield serie maar lijkt me sterk dat dit zo stroef hoort te zijn. Geef vanavond wel even feedback mocht het helpen ja of nee :)
Nou het uitzetten van DirectX12 lijkt het probleem te verhelpen :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noord27
  • Laatst online: 08:10
NLsandman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

In ieder geval is het onspeelbaar met deze input lag op DX12. M'n 4790K (@4,7Ghz) is in feite een 4 core met HT: 8 core? Ben meteen weer terug naar DX11 gegaan. Zeker als je veel single shot wapens (oa sniper) gebruikt is input lag gewoon niet mee te werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Noord27 op 25-10-2016 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

NLsandman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:29:
[...]

Interessant, zelfs een 8 core trekt al vol met bf1 dx11, normaal moet dx12 wel meer geven vooral als de cpu een bottleneck is voor de gpu maar blijkbaar is hier wat anders aan de hand.
Valt wel mee, het vebruikt ongeveer 6 threads op mijn E5-2670, maar ik ben al heel blij dat het super soepel draait, zie je niet vaak op deze processor! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
MiliaanR schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:49:
[...]

Valt wel mee, het vebruikt ongeveer 6 threads op mijn E5-2670, maar ik ben al heel blij dat het super soepel draait, zie je niet vaak op deze processor! |:(
Ja heb ook gekeken naar die CPU, maar is niet over te klokken en 8 cores op 2.6 GHz haalt ook weinig uit in huidige games. :)
Dan toch liever mijn 3930k op 4.4, nog geen enkele hickup gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Nou... Zojuist level 58 aangetikt.

Tot nu toe toe zeer veel pluspunten over de games.

Conquest is met name door de introductie van de DreadNaughts een stuk spannender geworden. Maar weinig games worden met grote (+150 puntenverschil) gewonnen. En als de dreadnaught niet goed gecountered wordt dan komen de verliezers ook vaak goed teurg (vandaag nog van 650-500 achter naar 950-1000 winnen.

Over een tijdje hoop ik dat iedereen snapt dat 5~10 dedicated Assault met Rocketlaunchers etc dat ding binnen 2 minuten doodhebben. Laat alle objectives vallen en focus op dat kreng.

Conquest in het algemeen echter blijft toch nog wel een beetje een "Zerg" fest. Van A, naar E, naar C, Naar A naar d etc etc.

Er zijn maar weinig mensen die de moeite nemen om een vervoverd punt te houden. En waarom zou je ? Je krijgt het meeste bonus voor nieuwe punten overnemen.

Geef mij maar Rush en Operations. Beide heerlijk uitgevoerd en ook in deze modes in het uitschakelen van armor Key tot succes.

Gisteren ontdekt dat Operations zich perfect leent voor het joinen van grote groepen (bijvoorbeeld 12 man) en dus de ultieme teamplay modes vormt. Want hoe graag we ook willen: een squad van 5 in een team van 20 is nog steeds geen garantie voor succes. 2 squads echter kunnen het tij keren. Hoop men morgenavond zover te krijgen :).

My 2 cents op het K/D topic: Als je echt een hoge k/d wil, kruip lekker in een heavy tank. Ding is zwaar overpowered atm. Als ik focus op KD is het halen van een 15+ KD geen moeite. Samen met een paar andere gotters heb ik een killstreak van 63 gehaald met dat ding...

Heavy tank met goede teamplay (lees healing) is mijn inziens ook de key tot succes in Operations. Lange range houden, Assault en andere classes uitschakelen terwijl je gehealed wordt. En dan medium range innemen om je infantry te beschermen terwijl ze het objective pakken. Close range (anti tank grenade range) vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mr. Detonator schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:32:
zijn er meer mensen met een G500 muis en het volgende probleem?

http://battlelog.battlefi...view/2955064787783808166/

hier heb ik last van namelijk in bf1, en gebruik nou een oude muis, maar speel toch beter op mn G500
Geen problemen hier met mijn G500s. Maar je zou even kunnen kijken of je wel de laatste firmware hebt? Draai je de Logitech Gaming Software?

LGS: v8.88.28
Firmware: v84.9

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Omtrent de rare ingame van een aantal seconden freezes. Onderstaande heeft 't bij mij met zo'n 75% doen afnemen. Mochten anderen nog tips of tricks hebben, ik hoor het graag!

Hi, I found a solution for me. I have PresentationFontCache.exe was running too and used about 25% of my CPU. I kick this shit and no freeze. Then, to clean this one : Go to C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local\ ,delete all Font*.dat and reboot it. http://answers.microsoft....8f-4f19-b791-1fe5395304da

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

The.Sticky schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:05:
Ondanks dat ik Operations echt wel heel tof vind, irriteer ik me echt mateloos aan de te grote hoeveelheid mensen die hun hersenen niet gebruiken (of ze niet hebben wellicht). Nu al zo vaak meegemaakt dat je als aanvallend team zo goed als een sector pakt / kan pakken. Maar omdat er dan toch weer een paar kneuzen zijn die niet mee naar voren gaan OF geen revives doen terwijl ze bovenop je staan, gaat het dan niet, blijft het hangen en verlies je daardoor |:(
En daarom speel je met de andere GOT-ers :P
Moet zeggen dat de potjes die ik heb gespeeld met Discord aan toch erg gezellig waren.
En dat teamwork komt eigenlijk vanzelf.

Vraag me eigenlijk af is er weer een Platoon systeem in BF1? zeg maar net zoals je bij BF3 had. (clan systeem achtig iets)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 07:14:
[...]

En daarom speel je met de andere GOT-ers :P
Moet zeggen dat de potjes die ik heb gespeeld met Discord aan toch erg gezellig waren.
En dat teamwork komt eigenlijk vanzelf.

Vraag me eigenlijk af is er weer een Platoon systeem in BF1? zeg maar net zoals je bij BF3 had. (clan systeem achtig iets)
Speel dan inderdaad met een volle squad op TS in een 20v20 server, maar alsnog presteren de overige 15 man het om te falen op momenten waar dat niet gepermitteerd kan worden :)

Maar ach, afgezien van wat irritatie momenten op dat vlak, ben ik echt ontzettend te spreken over deze game. Verslavingsfactor ligt lekker hoog en de 'wow' en 'shiiiiit' momenten maken het elk potje weer extra leuk :P

[ Voor 15% gewijzigd door The.Sticky op 25-10-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Een BF1 topic! Ik had het kunnen weten natuurlijk, maar nog niet naar gezocht :D

Heb nu een aantal uur gespeeld (3 campaigns van SP gedaan en daarna MP, nu op level 6/7) en vind het echt weer een tof spel! Laatste BF die ik gespeeld heb was Bad Company (2?), maar daar was ik na een tijdje toch op uitgekeken en ging weer terug naar BF1942 ( :+ ). Ik denk dat ik voorlopig nog niet uitgekeken ben op BF1!

Valt me ook heel erg mee wat het nodig heeft om beetje goed te draaien. Ik heb een i5 6400, 8GB ram en een GTX1060 6GB en heb alle instellingen op ultra op 1080p. Draait constant op 60fps, genoeg om er goed uit te zien imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Tankiej schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:19:
Een BF1 topic! Ik had het kunnen weten natuurlijk, maar nog niet naar gezocht :D

Heb nu een aantal uur gespeeld (3 campaigns van SP gedaan en daarna MP, nu op level 6/7) en vind het echt weer een tof spel! Laatste BF die ik gespeeld heb was Bad Company (2?), maar daar was ik na een tijdje toch op uitgekeken en ging weer terug naar BF1942 ( :+ ). Ik denk dat ik voorlopig nog niet uitgekeken ben op BF1!

Valt me ook heel erg mee wat het nodig heeft om beetje goed te draaien. Ik heb een i5 6400, 8GB ram en een GTX1060 6GB en heb alle instellingen op ultra op 1080p. Draait constant op 60fps, genoeg om er goed uit te zien imo.
Hahaha nouw een gtx 1060 is nouw niet de eerste de beste kaart toch?;)

Maat je hebt idd wel gelijk ik draai ultra op een gtx 980 en denk dat ik de boel nog wel iets kan op kriken. Dit is voor mij toch wel de best draaiende game zins gta v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Somath schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:25:
[...]

Hahaha nouw een gtx 1060 is nouw niet de eerste de beste kaart toch?;)

Maat je hebt idd wel gelijk ik draai ultra op een gtx 980 en denk dat ik de boel nog wel iets kan op kriken. Dit is voor mij toch wel de best draaiende game zins gta v
Klopt, maar als ik de minimum en aangeraden specs bekijk, zou ik niet verwachten dat ik hem op ultra kon draaien, voornamelijk vanwege de CPU. Ik heb hem eerst op 'auto' gehad, kijken wat ie er van ging maken. Toen zette hij alles op medium/low en ging het erg soepel, dus toen de settings wat hoger gezet en het gaat nog steeds soepel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Mosin schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:53:
[...]
Vooral de manier waarop je het 't beste kunt spelen en dat is niet door te rennen en te raggen -O-
Ik speelde voorheen altijd CoD. Vandaar dat het nogal slecht ging aan het begin :+. Gisteravond weer een potje gespeeld, besloten veel meer defensief te spelen en meer gedoseerd te schieten. Ik speelde Domination, had 6 vlaggen verdedigt, 3 verovert en 17 kills en 10 deaths. Best tevreden. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Klopt het dat je met een support gun gewoon geen deuk in een pakje boter schiet? Of moet ik gewoon verder unlocken? Momenteel loop ik gewoon rond als ammo dispenser met mortar/limpet charge.. elk vuurgevecht lijk ik te verliezen ook al schiet ik eerder :/
Wat mij betreft mag de time to kill op support wapens wel wat omlaag iig.. gister ook, iemand komt gang in rennen, ik schiet vol op hem, en terwijl hij geraakt wordt knalt hij mij neer. (met selbstlader uiteraard)

Daarnaast valt mij op dat ik constant het symbool voor ping waarschuwing heb.. ook al speel ik met een ping van 15-40ms 8)7 Ik zie de high latency veel.. en soms packet loss, iets wat er bij mij niet in wil dat het van mijn kant komt aangezien ik er echt nergens anders last van heb.
Plus low fps veel, maar ja, 280x heeft het er moeilijk mee.. zal vanavond mijn pc eens op zijn staart trappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:46:
Klopt het dat je met een support gun gewoon geen deuk in een pakje boter schiet? Of moet ik gewoon verder unlocken? Momenteel loop ik gewoon rond als ammo dispenser met mortar/limpet charge.. elk vuurgevecht lijk ik te verliezen ook al schiet ik eerder :/
Wat mij betreft mag de time to kill op support wapens wel wat omlaag iig.. gister ook, iemand komt gang in rennen, ik schiet vol op hem, en terwijl hij geraakt wordt knalt hij mij neer. (met selbstlader uiteraard)

Daarnaast valt mij op dat ik constant het symbool voor ping waarschuwing heb.. ook al speel ik met een ping van 15-40ms 8)7 Ik zie de high latency veel.. en soms packet loss, iets wat er bij mij niet in wil dat het van mijn kant komt aangezien ik er echt nergens anders last van heb.
Plus low fps veel, maar ja, 280x heeft het er moeilijk mee.. zal vanavond mijn pc eens op zijn staart trappen :+
ik heb vooral support gespeelt met de lewis gun en de lewis gun suppresive en je doet niet super veel smg per hit maar ik kan er toch zeker wel mensen mee neer legen en met de suppresive gaat het helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik heb het idee dat sinds de patch van gisteren het spel wat minder goed draait. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit? Ik heb een GTX970 en draai FHD op Ultra wat prima ging tot gisteren. Gisteravond had ik nog maar ~30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Ik heb ook een GTX970, i5 en draai 60fps op ultra, ook met de patch van gisteren!

Trouwens, leuk om gisteren met wat Tweakers in 1 squad PTFO te doen! Helaas is 1 squad van Tweakers nog niet helemaal genoeg om een 100% winst te garanderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:17
Hier ook met de patch loopt nog steeds
Hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:46:
Ik speel veel support met de MG 15 n.A. suppressive. 200 kogels in het magazijn. Je blijft met dat ding schieten. De tegenstander moet moet direct heel goed richten op mij, want zijn kogels zijn vrij snel op en ik blijf maar door schieten! Ook op middellange afstand is het een goed en vrij nauwkeurig wapen waarmee je goede dekking kan geven aan je teamgenoten.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

Ik speel veel support met de MG 15 n.A. suppressive. 200 kogels in het magazijn. Je blijft met dat ding schieten. De tegenstander moet moet direct heel goed richten op mij, want zijn kogels zijn vrij snel op en ik blijf maar door schieten! Ook op middellange afstand is het een goed en vrij nauwkeurig wapen waarmee je goede dekking kan geven aan je teamgenoten.
hmm, die zal ik dan ook maar proberen vanavond :P
zo'n groot magazijn klinkt ook wel meer als de support-ervaring die ik gewend ben :+

overigens ook petje af voor Dice met het geluid _/-\o_ _/-\o_
echt heerlijk hoe alles klinkt. Dikke dreunen van bommen en granaten, meeste wapens doffe dreun, en toch zijn voetstappen nog redelijk er door te horen. (beyerdynamic custom one pro plus hoofdtelefoon O-) )

[ Voor 18% gewijzigd door flessuh op 25-10-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:27

HugoBoss1985

Xenotech

Zijn er meer mensen die het gevoel hebben alsof ze een Battlefront (mod) aan het spelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

flessuh schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

hmm, die zal ik dan ook maar proberen vanavond :P
zo'n groot magazijn klinkt ook wel meer als de support-ervaring die ik gewend ben :+

overigens ook petje af voor Dice met het geluid _/-\o_ _/-\o_
echt heerlijk hoe alles klinkt. Dikke dreunen van bommen en granaten, meeste wapens doffe dreun, en toch zijn voetstappen nog redelijk er door te horen. (beyerdynamic custom one pro plus hoofdtelefoon O-) )
Als je toch dingen gaat unlocken, en dit is tevens aan iedereen: vergeet de tanks niet! Die artillerie wagen kan ook mortieren afschieten van een enorme afstand. Niet alleen mortieren, maar ook rook en gas. Perfect bij rush of operations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Als je toch dingen gaat unlocken, en dit is tevens aan iedereen: vergeet de tanks niet! Die artillerie wagen kan ook mortieren afschieten van een enorme afstand. Niet alleen mortieren, maar ook rook en gas. Perfect bij rush of operations.
Ja hoe? Heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen!?
Gisteren toch eindelijk operations gedaan.. erg leuk, maar altijd die behemot op het eind.. zo overpowerd en als je een team hebt dat totaal niet focust op de behemot + objectives is het natuurlijk snel gebeurd, daarintegen gaat 2/3 van het team met een sniper ergens in de bergen liggen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

lowskilled-ftw schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Ja hoe? Heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen!?
Hoe wat? Unlocken? Of rookgranaten? Of gasgranaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
beany schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Hoe wat? Unlocken? Of rookgranaten? Of gasgranaten?
Add-ons unlocken voor voertuigen, hoe doe je dat idd? Kon ik ook niet vinden.

Even iets anders, kun je als support ook de stationary guns repareren? Eigenlijk nog niet geprobeerd.
Pagina: 1 ... 18 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.