Same, is mij ook nog niet duidelijk. Maar je krijgt volgens mij wel snel genoeg WB om eigenlijk alle unlocks vrij snel te kunnen kopen.PaRaDoX4 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:29:
de man die over realisme heeft maar wel zijn koptelefoon laat ontploffen in een usb poort
anyhow
heb wel een puntje van kritiek. Nu je wapens moet "kopen" heb je geen idee of je een juiste koop doet. Heb nu toevallig 200 WB uitgegeven aan een wapen voor mijn medic, maar nu was het echt een shit wapen.....
Je kunt gewoon kijken naar de stats voor een wapen (damage, recoil, accuracy etc).PaRaDoX4 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:29:
de man die over realisme heeft maar wel zijn koptelefoon laat ontploffen in een usb poort
anyhow
heb wel een puntje van kritiek. Nu je wapens moet "kopen" heb je geen idee of je een juiste koop doet. Heb nu toevallig 200 WB uitgegeven aan een wapen voor mijn medic, maar nu was het echt een shit wapen.....
Maar dan nog is het vrij persoonlijk of een wapen je ligt. Ik vind bij support de Lewis helemaal niks, terwijl anderen juist dat wapen aanhouden. En mij werd een trench(shot)gun aangeraden voor bij de assault-class. Maar ik kan er echt helemaal niks mee worden in de close combat gevechten.
Dat kan natuurlijk wel. Het lastige met een historische game is dat het heel duidelijk vast te stellen is wat wel en niet zou kunnen in die periode qua technologie. En ook is ontzettend veel informatie bekend over die periode waardoor een bepaald scenario wel of niet realistisch kan zijn. Een futuristisch spel kan min of meer zelf een bepaalde groei in technologie en veranderingen in politieke/sociale aspecten vast stellen in de periode tussen het heden en het tijdstip waarin het spel zich afspeelt. En die groei kan best realistisch zijn.Grimmie187 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:21:
[...]
Een shooter die in de toekomst afspeelt is realistischer dan een shooter gebaseerd op WW1, hoe dan??
Nu vind ik zelf dat Battlefield 1 ook geen realistisch spel is qua gameplay. De omstandigheden zijn erg realistisch als je kijkt naar wapens/voertuigen/locaties. Echter als je puur de gameplay bekijkt is het natuurlijk volstrekt onrealistisch. Je ziet dingen gebeuren die niet zouden gebeuren in een situatie waarbij een enkele kogel al dodelijk kan zijn. En dat is ook helemaal niet erg, want gameplay is belangrijker dan realisme. Echter moet er wel een balans zijn tussen iets leuk maken voor gameplay doeleinden en een spel te onrealistisch maken. En daar valt ook bij Battlefield 1 nog wel wat aan te tweaken.
Over Call of Duty zal ik geen uitspraak doen, de laatste releases heb ik zelf totaal niet gespeeld.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De Battlefield games zijn qua gameplay sowieso nooit realistisch geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 11:35 ]
de stats van het wapen zijn erg misleidend anders. Had een Automatisch wapen gekocht voor medic. alles beter als standaard alleen iets minder damage, maar hey meer schoten per minuut dus dat trekt wel bij.Prosac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Je kunt gewoon kijken naar de stats voor een wapen (damage, recoil, accuracy etc).
Maar dan nog is het vrij persoonlijk of een wapen je ligt. Ik vind bij support de Lewis helemaal niks, terwijl anderen juist dat wapen aanhouden. En mij werd een trench(shot)gun aangeraden voor bij de assault-class. Maar ik kan er echt helemaal niks mee worden in de close combat gevechten.
niet dus ik schiet nog sneller en accurater met het standaard wapen.....
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Geen enkele shooter is realistisch: Het concept respawnen bijvoorbeeld
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als je war tapes uit zet hoor je dat voetstapen etc weer beter??
iedereen moet er niet zo serieus op ingaan... hij kwam hier puur om te trollen en een discussie los te wekken en is nog gelukt ook 
dit probleem heb ik ook ja... geen idee wat nu goed is en niet.. en wil niet het risico lopen iets kuts te kopen. dus zal eerst maar wat research moeten doen.PaRaDoX4 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:29:
dNu je wapens moet "kopen" heb je geen idee of je een juiste koop doet. Heb nu toevallig 200 WB uitgegeven aan een wapen voor mijn medic, maar nu was het echt een shit wapen.....
Same. Ik heb voor mijn Assault klasse de M1918 trench wat een heerlijk wapen is. Echter voor de Medic klasse heb ik ook geen flauw idee. Wat ik hoorde tijdens de beta was dat de Mondragon best goed was. Maar of dat nu nog is heb ik geen flauw idee van. Persoonlijk lijkt mij de M1907 SL Automatic best fijn omdat dat een automatic isPaRaDoX4 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:29:
EDIT: die laatste gun had je dus. Dammit
[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 24-10-2016 11:40 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Maar dat weet je dan toch pas achteraf of dat realistisch is geweest?Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Dat kan natuurlijk wel. Het lastige met een historische game is dat het heel duidelijk vast te stellen is wat wel en niet zou kunnen in die periode qua technologie. En ook is ontzettend veel informatie bekend over die periode waardoor een bepaald scenario wel of niet realistisch kan zijn. Een futuristisch spel kan min of meer zelf een bepaalde groei in technologie en veranderingen in politieke/sociale aspecten vast stellen in de periode tussen het heden en het tijdstip waarin het spel zich afspeelt. En die groei kan best realistisch zijn.
waardeloos dingwontcachme schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Same. Ik heb voor mijn Assault klasse de M1918 trench wat een heerlijk wapen is. Echter voor de Medic klasse heb ik ook geen flauw idee. Wat ik hoorde tijdens de beta was dat de Mondragon best goed was. Maar of dat nu nog is heb ik geen flauw idee van. Persoonlijk lijkt mij de M1907 SL Automatic best fijn omdat dat een automatic is
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Negeer trollen voortaan maar aangezien ze alleen aandacht willen, discussiëren heeft geen nut natuurlijk. En blijf de topicreport-knop gebruiken (dank daarvoor allen
)
Ik heb dat wapen ook gekocht, meteen spijt van inderdaadPaRaDoX4 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:42:
[...]
waardeloos dingniet accuraat en een recoil van hier tot ginder. Je kan beter bij het standaard wapen blijven voor nu. Kan je iig nog iets op afstand raken.
BF vs COD kan niet meer. Enige overeenkomst is dat het een shooter is maar beide games (zeker BF1) heeft een totaal eigen manier van gameplay en bijbehorende realistische onderdelen.
Dus waarom altijd zo een BF vs COD fittie op dit forum... grow up en speel wat je leuk vind.
Net voor het eerst BF1 gedaan en het gevoel van BF1942 kwam even terug toen ik als simpel soldaatje een tank kapot kreeg door een anti tank kit. Heel erg cool!
Dus waarom altijd zo een BF vs COD fittie op dit forum... grow up en speel wat je leuk vind.
Net voor het eerst BF1 gedaan en het gevoel van BF1942 kwam even terug toen ik als simpel soldaatje een tank kapot kreeg door een anti tank kit. Heel erg cool!
CoD vs BF heb ik nooit begrepen. Perks in CoD vond ik waardeloos, waardoor ik het sindsdien niet meer gespeeld heb. BF 3 en 4 hebben mij nooit kunnen bekoren, komt denk ik omdat het futuristische aspect had. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.Jedi Geub schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:45:
BF vs COD kan niet meer. Enige overeenkomst is dat het een shooter is maar beide games (zeker BF1) heeft een totaal eigen manier van gameplay en bijbehorende realistische onderdelen.
BF1 heeft inderdaad weer het 'oude 1942' gevoel terug! Dat is ook de reden waarom ik het ook weer speel, erg leuk! Soms frustrerend ivm hackers en omdat er nog geen hardcore mode beschikbaar is, maar voor nu is het wel fijn omdat je dan de mappen kan ontdekken.
Ga voor de Selbstlader M1916 Marksman als medic. Die is naar mijn mening echt top. 3-shot kills, groot magazijn, weinig dmg dropoff.wontcachme schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Same. Ik heb voor mijn Assault klasse de M1918 trench wat een heerlijk wapen is. Echter voor de Medic klasse heb ik ook geen flauw idee. Wat ik hoorde tijdens de beta was dat de Mondragon best goed was. Maar of dat nu nog is heb ik geen flauw idee van. Persoonlijk lijkt mij de M1907 SL Automatic best fijn omdat dat een automatic is
Origin: l-MakroN-l
Selbestalder 1916 (als je het zo schrijft?)Randleman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Ik heb dat wapen ook gekocht, meteen spijt van inderdaad. Als iemand nog aanbevelingen heeft qua medic wapen.. graag!
20 round semi auto lekere dmg en schiet leker scherp
Ik heb geen full auto eapens voor medic maar ik maak me hier goed me uit te voeten op het moment
De maps lijken ook goed gebalanceerd, de eerste keer dat ik Argonne Forest speelde had ik echt het idee dat dat een soort Metro clusterfuck zouden worden als de teams niet in balans zijn, maar er zijn flanking mogelijkheden genoeg en je kunt zo van je spawn naar de andere kant map lopen als je mazzel hebt. Tot nu toe weinig grote nederlagen of overwinningen meegemaakt.
Ik denk wel dat in Operations de Behemoth in met name Kaiserslacht teveel is, meestal win je dan wel.
Ik denk wel dat in Operations de Behemoth in met name Kaiserslacht teveel is, meestal win je dan wel.
Thanks, ga het proberenSomath schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Selbestalder 1916 (als je het zo schrijft?)
20 round semi auto lekere dmg en schiet leker scherp
Ik heb geen full auto eapens voor medic maar ik maak me hier goed me uit te voeten op het moment
Het standaard medic wapen is vol-autoSomath schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:53:
[...]
Selbstlader m1916 is de beste medic gun.Randleman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Ik heb dat wapen ook gekocht, meteen spijt van inderdaad. Als iemand nog aanbevelingen heeft qua medic wapen.. graag!
ik gebruik de optical versie en die heeft 26 kogels en een magazijn en dus een snelle reload heeft.
Er is 1 gun die heeft beter stats maar een 5 kogel magazijn

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik ben als medic op dit moment best tevreden met de Mondragon Sniper. Magnification op de laagste stand gezet, en het is een heerlijk wapen. Als je dan even stationair staat is het helemaal ideaal, vanwege de bipods.
Is er al meer bekend over de veranderingen in de update van vandaag?
Hahahaha echt?? Met die 10 rounds? Is me nooit opgevalen lol
Kan iemand mij uitleggen btw hoe bij scout die optie werkt als je op F drukt. dat die range veranderd ofzo van 100-150-250m enzo .. ik snap echt totaal niet waar het nu voor bedoeld is
Er is nog niks uitgebracht van patch notes.witterholt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:56:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Zorgt ervoor dat het midden van je crosshair voor de genoemde afstand is ingesteld. Stel hij staat op 100m en je schiet op een target op 200m afstand, dan moet je er boven mikken. Als je m op 200m zou zetten, kan je gewoon je crosshair aanhouden.Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:58:
Kan iemand mij uitleggen btw hoe bij scout die optie werkt als je op F drukt. dat die range veranderd ofzo van 100-150-250m enzo .. ik snap echt totaal niet waar het nu voor bedoeld is
oke thanks, dat is handig om te weten. bedoel je dan je crosshair unscoped? of gewoon als je inzoomt toch neem ik aan?BioHazard schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Zorgt ervoor dat het midden van je crosshair voor de genoemde afstand is ingesteld. Stel hij staat op 100m en je schiet op een target op 200m afstand, dan moet je er boven mikken. Als je m op 200m zou zetten, kan je gewoon je crosshair aanhouden.
Die afstand geldt voor je scope, dus als je zoomt ja.Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
oke thanks, dat is handig om te weten. bedoel je dan je crosshair unscoped? of gewoon als je inzoomt toch neem ik aan?
Als je inzoomt inderdaad.Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
oke thanks, dat is handig om te weten. bedoel je dan je crosshair unscoped? of gewoon als je inzoomt toch neem ik aan?
Cheaters?Cybergamer schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
CoD vs BF heb ik nooit begrepen. Perks in CoD vond ik waardeloos, waardoor ik het sindsdien niet meer gespeeld heb. BF 3 en 4 hebben mij nooit kunnen bekoren, komt denk ik omdat het futuristische aspect had. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
BF1 heeft inderdaad weer het 'oude 1942' gevoel terug! Dat is ook de reden waarom ik het ook weer speel, erg leuk! Soms frustrerend ivm hackers en omdat er nog geen hardcore mode beschikbaar is, maar voor nu is het wel fijn omdat je dan de mappen kan ontdekken.
ik ben nu rank 40 en ben nog geen enkele cheater tegen gekomen in 64p Conquest en Oprations.
Misschien dat er in tdm of domination maar zijn maar volgens mij heeft EA/Dice dat behoorlijk goed voor elkaar.
patch is 708MB, patchnotes verschijnen morgen.witterholt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:56:
Als ik aan het spelen ben, komen er geregeld Fairfight bans langs, eigenlijk. Nu weet ik wel dat die berichten global (en dus van alle servers zijn), maar dan nog... Wordt best veel gecheat in BF1. In. In BF (als franchise) is het ook vrij gemakkelijk ermee weg te komen als je gecheat hebt. Nieuw account aanmaken, opnieuw aanschaffen, klaar. In Overwatch hoef je dat niet te proberen, want je wordt dan onverbiddelijk er alsnog uit gevist.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:02:
Cheaters?
ik ben nu rank 40 en ben nog geen enkele cheater tegen gekomen in 64p Conquest en Oprations.
Misschien dat er in tdm of domination maar zijn maar volgens mij heeft EA/Dice dat behoorlijk goed voor elkaar.
[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 12:06 ]
Ik denk dat cheaters in een game als BF1 ook niet zo opvallen zoals in andere shooters zoals Counter Strike. Maar ook ik heb het vermoeden dat ik wel cheaters ben tegen gekomen, die haast onmogelijke shots maken.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Cheaters?
Ik zie inmiddels wel regelmatig, en soms meerdere keren per potje, een fairfight ban voorbij komen. Er wordt blijkbaar genoeg geprobeerd, maar tot op heden ben ook ik niet echt cheaters tegen gekomen. Voor zover ik dat kan zien dan.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Cheaters?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb hier de patch inmiddels binnen, straks maar eens ff potje proberen, kijken of er verschil te merken valt
En ja, er zitten zeker wel wat cheaters tussen, Fairfight heeft al een hele berg mensen geband en er zijn best wel veel questionable shots gemaakt door de potjes heen die ik gespeeld heb.
En ja, er zitten zeker wel wat cheaters tussen, Fairfight heeft al een hele berg mensen geband en er zijn best wel veel questionable shots gemaakt door de potjes heen die ik gespeeld heb.
Zijn er nog mensen met ervaringen met goede suport wapena voor een level 1 suport?
Meestal komen de wat betere wapens pas beschikbaar vanaf level 3.
Op level 2 zou je dan een upgrade kunnen doen voor je huidige wapen, door er een optical bijvoorbeeld van te maken.
Op level 2 zou je dan een upgrade kunnen doen voor je huidige wapen, door er een optical bijvoorbeeld van te maken.
Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn maar volgens mij wordt er nu echt snel gehandeld waar men eerder weken of soms maanden moest wachten tot er weer een ban wave van punkbuster was.beany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:04:
[...]
Ik zie inmiddels wel regelmatig, en soms meerdere keren per potje, een fairfight ban voorbij komen. Er wordt blijkbaar genoeg geprobeerd, maar tot op heden ben ook ik niet echt cheaters tegen gekomen. Voor zover ik dat kan zien dan.
Verwijderd
Een beetje slimme cheater past natuurlijk z'n instellingen zo aan dat je het niet direct ziet. Zeggen dat je geen enkele cheater bent tegengekomen is enigszins naief hoor. Ik begrijp het wel, als het niet snel merkbaar is ben je eerder geneigd om te denken dat alles koek en ei is.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Cheaters?
Dat is wel grappig trouwens. Ik heb al meerdere keren gezien dat iemand geband werd en dan 5 min later zag ik opnieuw de melding dat diegene geband is. Opvulling much?beany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:04:
[...]
Ik zie inmiddels wel regelmatig, en soms meerdere keren per potje, een fairfight ban voorbij komen. Er wordt blijkbaar genoeg geprobeerd, maar tot op heden ben ook ik niet echt cheaters tegen gekomen. Voor zover ik dat kan zien dan.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 12:16 ]
Fairfight is volgens mij gewoon een algemene melding van alle games die deze anticheatmethode gebruiken. Het zou dus net zo goed kunnen dat het mensen zijn uit BF4 of Hardline. En zo'n ban betekent ook niet meteen dat je een cheater in de zin van een aimbot/wallhacker/norecoiller bent. Zo ben ik in BF4 ooit door de map gevallen en kreeg direct een 24 uur fairfight ban. Een squadmate waar ik veel mee speel had een glitch gevonden in de Metro map van BF4 waardoor je in de basis ergens in een huis kan komen en kreeg ook direct een 24h fairfight ban.
Maar goed, cheaters zul je helaas altijd houden en worden ook niet (altijd) gedetecteerd door fairfight. Wij hebben een eigen BF4-server in beheer en spectaten regelmatig personen die 'under the radar' blijven maar voor ons toch opvallend gedrag vertonen. Dan zie je toch wel vaak mensen die overduidelijk een aimbot gebruiken maar geen hoge score hebben en daardoor niet (direct) gebanned worden door fairfight. Dat is dan toch weer overduidelijk het voordeel van beheerde servers. Als die er straks ook voor BF1 komen dan speel ik nooit meer op een standaard EA / DICE-server. Juist op dat soort servers zitten veel cheaters.
Maar goed, cheaters zul je helaas altijd houden en worden ook niet (altijd) gedetecteerd door fairfight. Wij hebben een eigen BF4-server in beheer en spectaten regelmatig personen die 'under the radar' blijven maar voor ons toch opvallend gedrag vertonen. Dan zie je toch wel vaak mensen die overduidelijk een aimbot gebruiken maar geen hoge score hebben en daardoor niet (direct) gebanned worden door fairfight. Dat is dan toch weer overduidelijk het voordeel van beheerde servers. Als die er straks ook voor BF1 komen dan speel ik nooit meer op een standaard EA / DICE-server. Juist op dat soort servers zitten veel cheaters.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Achteraf weet je of de aannames correct waren. Maar vooraf kan je wel bedenken of een scenario een realistische verwachting is voor de toekomst. Het is, voor zover ik weet, niet realistisch om te verwachten dat we over vijf jaar allemaal met een jet pack rondvliegen over oorlogsterrein. Het kan bijvoorbeeld wel realistisch zijn om te verwachten dat we over tien jaar een vorm van exo skelet hebben die soldaten kan helpen bij bepaalde taken.Grimmie187 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:39:
[...]
Maar dat weet je dan toch pas achteraf of dat realistisch is geweest?
Cruciaal punt om te onthouden is dat alhoewel niemand de toekomst kan voorspellen we wel een aantal aannames kunnen doen die realistisch zijn op basis van zowel huidige als historische gegevens.
Zo is het bijvoorbeeld niet realistisch om te zeggen dat Feyenoord landskampioen wordt maar weer wel realistisch om te zeggen dat PSV een goede kans maakt.
Je hebt inderdaad cheaters die enkel wat hulp willen. Dus een bijna headshot naar een headshot laten corrigeren. En je hebt cheaters die je instant killen door een medpack te droppen aan de andere kant van de map. Die laatste gaan direct opgemerkt worden, die eerste zijn zeer lastig.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:14:
[...]
Een beetje slimme cheater past natuurlijk z'n instellingen zo aan dat je het niet direct ziet. Zeggen dat je geen enkele cheater bent tegengekomen is enigszins naief hoor. Ik begrijp het wel, als het niet snel merkbaar is ben je eerder geneigd om te denken dat alles koek en ei is.
Fairfight is een mooi systeem maar het doet een aantal dingen wel en een aantal dingen niet. Het detecteert niet of een client een wallhack aan heeft aangezien het niet naar dat soort code gaat scannen. Ook een aimbot kan niet direct gedetecteerd worden. Wat wel gedetecteerd wordt is bijvoorbeeld of een speler een constante aim heeft en constant headshots maakt. Of dat een speler de vijand kan "tracken" terwijl die vijand achter objecten zit. Dus als jij je aimbot zo instelt dat het enkel een headshot maakt als jij in de buurt van zijn hoofd richt dan gaat Fairfight dat niet zien. Zolang je kills plausibel blijven zit je safe. Zo zal je geen 50-0 scoren in TDM maar kan je je cheat wel zo instellen dat je van 10-10 naar 20-10 gaat.
Oftewel Fairfight houd het spel leuk door de obvious cheaters te bannen en de niet obvious cheaters hun gang te laten gaan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit ga ik vanavond even proberen:yinx84 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Ik snap exact wat je bedoelt. Kom vers uit Overwatch rollen en dat is echt een super snappy shooter. Dacht in eerste instantie dat het input lag was, maar die is er niet als je verschillende testjes doet. Zal wel een engine dingetje zijn... ik heb er de vinger ook nog niet op kunnen leggen.
https://www.reddit.com/r/..._wrong_does_feel_strange/
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Aan de andere kant, op de hogere levels krijg je heel snel warbonds. Zodra je tussen de levels 20 en 40 zit krijg gemiddeld genomen per level stijging genoeg warbonds om een wapen te kopen. Vanaf rank 10 volgens mij al 160 warbonds per level.Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:37:
iedereen moet er niet zo serieus op ingaan... hij kwam hier puur om te trollen en een discussie los te wekken en is nog gelukt ook
[...]
dit probleem heb ik ook ja... geen idee wat nu goed is en niet.. en wil niet het risico lopen iets kuts te kopen. dus zal eerst maar wat research moeten doen.
Ik ben met 36 uur gametime nu level 41. Ik heb 2400 warbonds en voor mijn gevoel elk wapen gekocht dat mij interessant leek. Ik kan dus rustig experimenteren en wapens kopen. Belangrijk om veel punten te krijgen is op tijd bij flag captures zijn. Je kan vijftig kills per ronde maken maar als je geen punten captured of je team op een andere wijze helpt zal je qua score alsnog onder de persoon uit komen die dit wel doet.
Leer ook de plekken kennen waar AA staat. Een vliegtuig uit de lucht schieten is zo een paar honderd punten en met die stationairy AA zeer eenvoudig te doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 24-10-2016 12:41 ]
ik had daar geen last van gelukkig. heb hem ook op dx12 maar merk niet dat me aim niet goed gaat ofzo.. alleen dat ik gewoon nog niet de juiste snelheid voor mij te pakken heb.teupje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:39:
[...]
Dit ga ik vanavond even proberen:
Gisteren kwam ik een cheater tegen. Je zag alleen het model van z'n gun en niet het poppetje zelf. Ik dacht eerst dat ik last had van een bug, maar vervolgens kreeg ik aan de lopende band headshots. Kansloos
Steam/Discord: Flimovic
Ik denk dat je wat beter moet opletten in de scores, je ziet ze echt snel genoeg hoor. Gisteren werd ik steeds maar weer gekilled door dezelfde persoon die uiteindelijk maar liefst 67-0 stond! Ik was niet de enige die dat opmerkte in de chat.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:02:
[...]
Cheaters?
Het is ook niet echt aim denk ik, ik voel gewoon dat ik moeite heb met me crosshair uberhaupt in de buurt van een enemy te krijgen en dat ik altijd te laat ben. Ben een newbie in de Battlefield serie maar lijkt me sterk dat dit zo stroef hoort te zijn. Geef vanavond wel even feedback mocht het helpen ja of neeRicmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:42:
[...]
ik had daar geen last van gelukkig. heb hem ook op dx12 maar merk niet dat me aim niet goed gaat ofzo.. alleen dat ik gewoon nog niet de juiste snelheid voor mij te pakken heb.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Zet ook even bij advanced uniform soldier aiming aan. Dat kan een hoop helpen qua feeling bij het inzoomen.teupje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:39:
[...]
Dit ga ik vanavond even proberen:
Mits de AA het doet ja. Bij mij doet hij het dus nooit. Ding is ALTIJD geglitched. Hopelijk fixen ze dat in die patch van vandaag.
Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:40:
[...]
Leer ook de plekken kennen waar AA staat. Een vliegtuig uit de lucht schieten is zo een paar honderd punten en met die stationairy AA zeer eenvoudig te doen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Overigens, er zijn nieuwe nVidia drivers verschenen:
downloads: GeForce Game Ready Driver 375.63 WHQL
https://battlelog.battlef...view/2979150494051524581/Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
Zet ook even bij advanced uniform soldier aiming aan. Dat kan een hoop helpen qua feeling bij het inzoomen.
ff linkje toegevoeg, leek mij wel handig.
Van meerdere mensen hoor ik dat ze issues hebben met dit soort dingen. Het meeste was op te lossen door de ingame overlay uit te zetten. Helpt dat bij jou toevallig ook?DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:57:
Mits de AA het doet ja. Bij mij doet hij het dus nooit. Ding is ALTIJD geglitched. Hopelijk fixen ze dat in die patch van vandaag.
[...]
Eens dat er heel veel bugs in zitten die snel gepatched moeten worden. Ik denk dat ik geluk heb deze issues allemaal niet tegen te komen.
Ik heb wel eens met het instappen wat glitches, maar eenmaal ingestapt is er niets aan de hand hier?DAMAGE schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:57:
Overlay heb ik sowieso (by default) uit staan, geen zin in Origin gezeik aan mijn kop als ik een game aan het spelen ben...
Ze hebben de driver enkel een ander versienummer gegeven blijkbaar. Kreeg deze driver gister ook binnen als "nieuwe update". Echter kon die niet geinstalleerd worden omdat die exact gelijk is aan de huidige driverCH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:01:
Overigens, er zijn nieuwe nVidia drivers verschenen:
downloads: GeForce Game Ready Driver 375.57 WHQL
Kijk dan even goed. Ik heb dat ook een keer gehad. Bleek de rest niet te zijn geupdate, maar de graphics driver wel.Randleman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Ze hebben de driver enkel een ander versienummer gegeven blijkbaar. Kreeg deze driver gister ook binnen als "nieuwe update". Echter kon die niet geinstalleerd worden omdat die exact gelijk is aan de huidige driver
downloads: GeForce Game Ready Driver 375.57 WHQL
Damn ik ben weer in de ban van WO. (leeslectuur: http://wereldoorlog1418.nl/index.html#tank )
Wie de 1ste storyline nog niet gespeeld heeft. Mss dit eens lezen vooraleer je met uw tankje rondrijdt
http://wereldoorlog1418.n...s-cambrai-1917/index.html
Wie de 1ste storyline nog niet gespeeld heeft. Mss dit eens lezen vooraleer je met uw tankje rondrijdt
De tank nog steeds een ‘rijdende doodkist’
Binnenin de tank was het pikdonker ondanks het feit dat het interieur witgeschilderd was. En het was er levensgevaarlijk doordat metaalsplinters lossprongen als de tank werd geraakt. De bemanning droeg daarom gezichtsmaskers.
De waarneming vanuit de tank was erg zeer beperkt. Er was een periscoop aan boord die tijdens de gevechten snel onbruikbaar bleek. Aan de voorzijde van de tank zaten twee kleppen die gebruikt werden door de commandant en de bestuurder.
Tijdens het gevecht werden deze gesloten en moest men door twee smalle gleuven turen om te zien hoe men moest manoeuvreren. Aan de zijkanten van de tank waren afsluitbare kijkopeningen aangebracht, van waaruit ook kon worden geschoten met een geweer of een revolver, maar die tijdens de gevechten geen praktische waarde meer hadden.
De temperatuur in de tank liep al snel op tot 45 graden Celsius en de atmosfeer werd verpest door de lucht van verbrande olie, benzine en uitlaatgassen, stoom uit het koelsysteem en zwavel en cordietlucht van de verschoten munitie. Ook liep de bemanning vaak brandwonden op omdat ze in aanraking kon komen met gloeiend hete motordelen.
Na enkele uren in actie te zijn geweest was de bemanning misselijk, moest vaak overgeven en dreigde flauw te vallen of raakte zelfs bewusteloos door de giftige dampen en koolmonoxidevergiftiging.
Ik zie heel vaak "***FAIRFIGHT BANNED "mr x" ON SERVER*** zijn dat mensen die gebant worden voor cheaten op jouw map?
Overlay is juist handig als je 1 monitor hebt. Want dan kan je bij een laadscherm even op internet kijken zonder dat je uit het spel moet.CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:06:
[...]
Ik heb wel eens met het instappen wat glitches, maar eenmaal ingestapt is er niets aan de hand hier?
Overlay heb ik sowieso (by default) uit staan, geen zin in Origin gezeik aan mijn kop als ik een game aan het spelen ben...
[ Voor 10% gewijzigd door Scy op 24-10-2016 13:19 ]
hmm?CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:11:
[...]
Kijk dan even goed. Ik heb dat ook een keer gehad. Bleek de rest niet te zijn geupdate, maar de graphics driver wel.
Er zit geen verschil in de driver. Behalve een windows tile dingetje
Bron:
https://www.techpowerup.c...3-whql-bug-fixing-drivers
http://www.anandtech.com/...-37557-whql-driver-update
Dat zijn global waarschuwingen, hoeft dus geen speler te zijn op jouw server.Scy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:17:
Ik zie heel vaak "***FAIRFIGHT BANNED "mr x" ON SERVER*** zijn dat mensen die gebant worden voor cheaten jouw map?
Dan gebruik ik liever de ALT+TAB. De Origin overlay brengt mij meer ergernis dan goed.Overlay is juist handig als je 1 monitor hebt. Want dan kan je bij een laadscherm even op internet kijken zonder dat je uit het spel moet.
Zie net dat er een aardige update is. Iemand die verschillen merkt mbt de zaken waar de community melding van heeft gemaakt? (freezes etc)
[ Voor 49% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-10-2016 14:42 ]
Kan het niet testenxeroamd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Dat wordt nog wat als je die IP ban hebt. Wat moet je dan met al je tijd![]()
OT: Zie net dat er een aardige update is. Iemand die verschillen merkt mbt de zaken waar de community melding van heeft gemaakt? (freezes etc)
Nee! Fairfight is volgens mij een soort wall of shame. Je ziet bans van de hele game dacht ik!Scy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:17:
Ik zie heel vaak "***FAIRFIGHT BANNED "mr x" ON SERVER*** zijn dat mensen die gebant worden voor cheaten op jouw map?
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Het is apart om te lezen dat de tanks zoals ze in het spel zitten lang niet zo'n succes waren zoals ze dat ingame wel vaak zijn. Traag, gevaarlijk voor inzittenden en relatief makkelijk uit te schakelen als ze gescheiden waren van infantry.Scifo83 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:16:
Damn ik ben weer in de ban van WO. (leeslectuur: http://wereldoorlog1418.nl/index.html#tank )
[...]
Ik draai het spel met circa 100 fps op mijn I5 2500k (4.5ghz) en nvidia 1060.
Alles loopt lekker en geen last van fps drops etc. Maar mijn CPU staat continue op 100% te knallen, wat ik deels snap maar mijn GPU staat ook op 98% meestal (Op medium settings) Is dit normaal? Heb de nieuwste drivers al geïnstalleerd.
Overigs een heerlijke shooter! Vooral de medic class is heerlijk, misschien wel overpowered. Schieten met die guns is zo satisfying, vrij zieke kill ratio's haal ik daarmee. De assault class en de machinegun class vind ik maar teleurstellend wat die brengen. Medic is voor mij persoonlijk overduidelijk samen met recon de sterkste class.
Alles loopt lekker en geen last van fps drops etc. Maar mijn CPU staat continue op 100% te knallen, wat ik deels snap maar mijn GPU staat ook op 98% meestal (Op medium settings) Is dit normaal? Heb de nieuwste drivers al geïnstalleerd.
Overigs een heerlijke shooter! Vooral de medic class is heerlijk, misschien wel overpowered. Schieten met die guns is zo satisfying, vrij zieke kill ratio's haal ik daarmee. De assault class en de machinegun class vind ik maar teleurstellend wat die brengen. Medic is voor mij persoonlijk overduidelijk samen met recon de sterkste class.
Changelog was ik inderdaad ook al aan 't zoeken, maar las dat dit pas later gepubliceerd zou worden? Ik ga zo in ieder geval een pot doen, dus mocht 't voor mij iets hebben opgelost, post ik 'tRandleman schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:53:
[...]
Kan het niet testenIk hoop snel een changelog ergens te vinden
Nou ja "normaal" hoort het niet te zijn. Een bekend probleem in BF1 is het wel. En ik heb er zelf ook last vanBart-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:55:
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Waarom zou dit niet normaal zijn? Je GPU wordt maximaal benut om zoveel mogelijk frames per seconde eruit te persen. Als je maar 60% zou gebruiken zou het ook zonde geweest zijn van je investering (wat ongeveer wel zoiets zou zijn moest je vsync inschakelen).Bart-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:55:
Ik moet zeggen dat dit buiten "traag" en "gevaarlijk voor inzittenden" wel opgaat hoor.. een geïsoleerde tank is vrij eenvoudig uit te schakelen met een mannetje of twee. Zelfs in je eentje wel als je echt gericht bent op tank hunten. Dat ze ze niet zo traag hebben gemaakt als in het echt is een compromis met gameplay en helemaal niet erg, want ze waren echt traaaaag. In die mate dat infantry regelmatig moest wachten omdat de tanks het niet bij konden houden.Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
Het is apart om te lezen dat de tanks zoals ze in het spel zitten lang niet zo'n succes waren zoals ze dat ingame wel vaak zijn. Traag, gevaarlijk voor inzittenden en relatief makkelijk uit te schakelen als ze gescheiden waren van infantry.
Voormeld persoon is ook al in het CoD IW topic bezig om BF1 op te hemelen en CoD af te kraken ...wat een stakker.xeroamd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Dat wordt nog wat als je die IP ban hebt. Wat moet je dan met al je tijd
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
De Quit button hebben ze helaas nog niet gefixed
Omdat in andere games mijn 2500k beetje de bottleneck begint te zijn waardoor mijn GPU het makkelijker vaak heeft. Maar ik heb nu ECU en GPU beide op 100% knallen, dacht deze nieuwe kaart moet wel wat overhouden op medium settings..
zezke schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:06:
[...]
Waarom zou dit niet normaal zijn? Je GPU wordt maximaal benut om zoveel mogelijk frames per seconde eruit te persen. Als je maar 60% zou gebruiken zou het ook zonde geweest zijn van je investering (wat ongeveer wel zoiets zou zijn moest je vsync inschakelen).
Inderdaad. Op papier zou de Mark IV 6km/h moeten halen. In werkelijkheid haalde deze maar 1 km/h. Infantry moest telkens wachten hahaTsurany schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
Het is apart om te lezen dat de tanks zoals ze in het spel zitten lang niet zo'n succes waren zoals ze dat ingame wel vaak zijn. Traag, gevaarlijk voor inzittenden en relatief makkelijk uit te schakelen als ze gescheiden waren van infantry.
Oh man, wat moet een oorlog toch verschrikkelijk zijn. Nu en vroeger. Kmoet zeggen dat ik in de storyline zeer behoedzaam te werk ga. En al mijn opties goed overweeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Scifo83 op 24-10-2016 14:24 ]
Nou ik zou niet graag een rondje spelen zonder de assault class want dan is de armor vrij sterk lijkt me.Bart-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:55:
Support daarin tegen is vrij nutteloos behalve als ze mortieren
zijn er meer mensen met een G500 muis en het volgende probleem?
http://battlelog.battlefi...view/2955064787783808166/
hier heb ik last van namelijk in bf1, en gebruik nou een oude muis, maar speel toch beter op mn G500
hier heb ik last van namelijk in bf1, en gebruik nou een oude muis, maar speel toch beter op mn G500
De spawn animatie begint me wel wat te irriteren. Dood > zoom uit > dubbel klik > zoom in. En duurt ook vrij lang allemaal. Helaas zie ik hier weinig mensen over klagen en zal het dus waarschijnlijk niet veranderd worden. Mmh, minder doodgaan dan maar
Je houdt ook wat over: je draait aan 100fps wat meer dan voldoende is.Bart-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:11:
Omdat in andere games mijn 2500k beetje de bottleneck begint te zijn waardoor mijn GPU het makkelijker vaak heeft. Maar ik heb nu ECU en GPU beide op 100% knallen, dacht deze nieuwe kaart moet wel wat overhouden op medium settings..
[...]
Klein beetje offtopic, maar gauw tussendoor: Is er op korte termijn nog zicht op een 1080ti?
Anders kan ik misschien beter wachten met een 1080 kopen...
Te zien welke je nu hebt maar ik zou wachten op volgende generatie met HBM geheugen.
HWSHHZ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:38:
Klein beetje offtopic, maar gauw tussendoor: Is er op korte termijn nog zicht op een 1080ti?
De 1080 Ti zou komend jaar uit moeten komen in Januari geloof ik.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tjaa, ga binnenkort nieuw schermpje kopen, degene die ik nu heb is behoorlijk aan het eind van z'n latijn. Dus ik moet wel wat nieuws en daarvoor wou ik die 1080 kopen, maar als er binnen korte tijd een 1080ti versie komt dan wacht ik liever daar op...royalt123 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:39:
Te zien welke je nu hebt maar ik zou wachten op volgende generatie met HBM geheugen.
[...]
Bij mij is het 95-100% CPU, 60% GPU en 6GB RAM (van de 8GB). Bij de Beta was dit helemaal niet zo en haalde ik tussen de 60-80 fps op Ultra dus vraag me toch echt af hoe DICE dit voor elkaar heeft gekregen.Bart-k schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:55:
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik heb dit met mn G700 muis met de linkermuisknop. Ik merk het vooral bij 1 tegen 1 gevechten wanneer ik met mn support wapen de muisknop lang wil indrukken. Als ik in AA zit heb ik er nooit last van...Mr. Detonator schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:32:
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Word wel strond geïrriteerd aan medics die niet healen, word dan potverdorie geen medic.
Helemaal als ik zelf als een of andere mongool door het veld heen ren en andere loop te healen, vervolgens ga ik dood en zit er letterlijk een medic op me die me niet healt...
Verder een ge-wel-dig spel, vooral operations heel strak gedaan.
Helemaal als ik zelf als een of andere mongool door het veld heen ren en andere loop te healen, vervolgens ga ik dood en zit er letterlijk een medic op me die me niet healt...
Ja dit merk ik ook veel, dan zie je de meters van een medic minder worden en denk je mooi hij gaat mij reviven, en dan loopt die gewoon dwars over je heen.Luukwa schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:48:
Word wel strond geïrriteerd aan medics die niet healen, word dan potverdorie geen medic.
Zelfde gister met ammo, ik had momenteel de tank hunter en maakte heel wat kills door op de zeppelin te schieten, op een gegeven moment dus kogels op. Ben achter 4 support mannetjes aangelopen met continue een request voor ammo, geen enkele support gaf ammo om daarna kapot geschoten te worden omdat je in het wilde westen rent. Om je kapot te ergeren
Een verplichte tutorial die alle classes afgaat is dan misschien zo gek nog niet.
Nou, ik heb geen syringe meer, maar een health crate en health bag...Pandanl schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Ja dit merk ik ook veel, dan zie je de meters van een medic minder worden en denk je mooi hij gaat mij reviven, en dan loopt die gewoon dwars over je heen.
Zelfde gister met ammo, ik had momenteel de tank hunter en maakte heel wat kills door op de zeppelin te schieten, op een gegeven moment dus kogels op. Ben achter 4 support mannetjes aangelopen met continue een request voor ammo, geen enkele support gaf ammo om daarna kapot geschoten te worden omdat je in het wilde westen rent. Om je kapot te ergeren
Een verplichte tutorial die alle classes afgaat is dan misschien zo gek nog niet.
Computers are useless. They can only give you answers.
Volledig mee eens, frustrerend als mensen hun 'ding' niet doen die bij de class hoort, evenals squads die alle kanten op vliegen..
Als jullie nou wel van die templayers zijn add TheLargerNL dan even
Als jullie nou wel van die templayers zijn add TheLargerNL dan even
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Verwijderd
Dat wil je dus niet hebben. Het is goed als de gpu constant zijn maximale wil draaien. Als het andersom is (dus je cpu maximaal maar je gou maar 60% zoals in jou geval) zit er ergens een limiterende factor.Aslanboy1905 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Bij mij is het 95-100% CPU, 60% GPU en 6GB RAM (van de 8GB). Bij de Beta was dit helemaal niet zo en haalde ik tussen de 60-80 fps op Ultra dus vraag me toch echt af hoe DICE dit voor elkaar heeft gekregen.
Ken dit probleem al sinds bf3 (geloof ik), bf4, bf h , sw bf en nu ook in de bf1.Mr. Detonator schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:32:
Speel met een g500, zit me al dus letterlijk jaren dwars dit. Heb lang getwijfeld of ik steeds per ongeluk me sprint knop aanraakte of het gewoon een bug was.
Heeft me door de jaren heen misschien wel al 1000 deaths bezorgd. Ga er eens opletten of ik het nou zelf doe of het echt een g500 bug is. Anders gaat die na jaren trouwe dienst eruit.
Speel overigens met click to aim.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Support kan op grote afstand met vrij grote nauwkeurigheid dekking geven en infantry uitschakelen. Waar medics met hun semi auto wapens geen zeer hoge vuursnelheid kunnen halen kan support dat wel. De LMG's met bipod en telescopic zijn zeer accuraat. Daarnaast kan de support ammo geven en vijandelijke posities verzwakken met mortieren. Ook de limpet charge kan aardig wat schade aan een voertuig aanrichten. Idealiter zou een support er twee moeten kunnen dragen om een tank in zijn geheel uit te kunnen schakelen, helaas is dat nog niet zo.beuker19 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:28:
[...]
Nou ik zou niet graag een rondje spelen zonder de assault class want dan is de armor vrij sterk lijkt me.
Support daarin tegen is vrij nutteloos behalve als ze mortieren
Ik vind in Battlefield 1 eigenlijk elke class wel goed uit de verf komen. Assault is een combinatie van CQB en anti-tank. Medic is medium range en medische ondersteuning en kan met de rifle grenade soldaten en hun dekking in een keer wegvagen. Support is goed in CQB maar vooral in veel en nauwkeurig damage afleveren op medium range. De scout is ideaal als long range spotter en damage dealer maar kan ook op medium range goed meekomen. Met de flares kan infantry goed gespot worden en met tripmines kan goed een punt verdedigd worden terwijl de scout zelf meer afstand houd en een spawn punt is.
En elke class heeft wel in meer of mindere mate wapens tegen tanks waardoor die, in theorie, vrij makkelijk uit te schakelen zijn.
Helaas wordt elke class natuurlijk ook een tikkeltje misbruikt. Denk aan de sniper die ver buiten de map ligt te campen of de medic die geen medipacks geeft. Maar elke class is nuttig in te zetten en kan bijdragen aan het team mits juist gebruikt.
Ik heb mezelf aangeleerd om de click to toggle te gebruiken ipv click to hold. Werkt betrouwbaarder in mijn ogen.Mr. Detonator schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:32:
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 24-10-2016 15:10 ]
Dat weet ik wel maar als ik het in de BETA niet had en nu wel dan ligt het toch echt wel aan DICE. Overigens ben ik niet de enige.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Dat wil je dus niet hebben. Het is goed als de gpu constant zijn maximale wil draaien. Als het andersom is (dus je cpu maximaal maar je gou maar 60% zoals in jou geval) zit er ergens een limiterende factor.
Ik heb gewoon een decent computer naar mijn mening en ik hoor geen bottleneck te hebben met een i5 4460, 8GB RAM, GTX 970 overclockt.
[ Voor 12% gewijzigd door Aslanboy1905 op 24-10-2016 15:15 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik vind eigenlijk dat de Medic nog wat CQB wapens zou moeten hebben. Ze hebben nu alleen wapens die goed zijn voor mid-range. Er zou eigenlijk nog een SMG achtig wapen moeten komen voor de medic. Want ze zijn toch vaak op de frontline te vinden waar ze mensen moeten healen.
Ik speel vooral medic, maar merk ook dat veel mensen gewoon gelijk spatie ingedrukt houden en je dan dus al te laat bent.. Ook ga ik niet direct als een gek naar iemand toe rennen want dan ben je zelf ook zo goed als dood, of heeft die revive totaal geen zin omdat diegene gelijk neergeschoten wordt..
Ik check altijd eerst ff links onderin of er een medic in de buurt komt.. maar als het me te lang duurt voordat hij bij me is ga ik ook gewoon lekker op spatie drukken!Yvanandel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:15:
Ik speel vooral medic, maar merk ook dat veel mensen gewoon gelijk spatie ingedrukt houden en je dan dus al te laat bent.. Ook ga ik niet direct als een gek naar iemand toe rennen want dan ben je zelf ook zo goed als dood, of heeft die revive totaal geen zin omdat diegene gelijk neergeschoten wordt..
Ik betrap me hier ook nog wel eens op. Maar met het nieuwe medic waarschuwingen blijf ik steeds vaker afwachten. Helaas zijn er nog steeds medic's die op je minder dan 5 meter staan maar niet reviven ondanks dat het vrijwel leeg is.Yvanandel schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:15:

Verwijderd
Spel crashte... zo raar dat voor sommigen ditr spel super geoptimiseerd is terwijl het voor mij echt super slecht werkt.. en slechte specs heb ik niet...
War tapes zou het volume normaliseren. Alles klinkt dan overweldigender en "cooler", maar je mist nuances; je hoort minder verschil tussen geluidsbronnen die veraf of dichtbij zijn.Somath schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
AMD kaart toevallig? Ik hoor veel mensen met AMD kaartjes klagen. Met Nvidia minder. Ik heb zelf misschien nog maar één crash gehad in zo'n 40 uur gameplay. Maar inderdaad, andere mensen hebben al heel veel rare stuff gereport. Wel enorm irritant als het gebeurt.
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:21:
Spel crashte... zo raar dat voor sommigen ditr spel super geoptimiseerd is terwijl het voor mij echt super slecht werkt.. en slechte specs heb ik niet...
Met mijn 6600K en GTX1070 draait het 60fps strak met vsync aan. Een maat van me heeft continue fps drops, omdat zijn processor 100% stookt met een GTX970. Betreft een i5 4570. Zit ergens iets niet lekker qua CPU verbruik. Ook mijn 6600K zit met vlagen tegen de 100% aan te rijden.
Nee - juist minder. Ik heb 'm overigens wel aan staan omdat het imo gewoon beter klinkt.Somath schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Hier zijn de meningen behoorlijk over verdeeld. Ik hoor zelf in het Wartapes kamp. Ik vond bij BF4 ook dat je met war tapes de boel beter kunt horen en in BF1 heb ik het ook weer aan gezet. Ik denk dat mensen het gewoon zelf moeten proberen en kijken wat beter voor hen werkt. Het is ook maar net wat je gewend bent qua geluiden.
Sneek schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:23:
[...]
Nee - juist minder. Ik heb 'm overigens wel aan staan omdat het imo gewoon beter klinkt.
Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]
Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic
Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.