Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Buzz_Fuzz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:34:
Heb daarnet m'n eerste 2u MP achter de rug en moest voor ELKE spawn de spacebar gaan induwen en terug op de kaart een nieuw spawnpunt kiezen. Het kan toch niet zijn dat werkelijk elke keer m'n squadmate waarop ik spawnde reeds dood was? Kan ik niet automatisch spawnen op een random squadmate?
Als zij onder vuur zijn kan je niet op hen spawnen, dat was volgens mij bij BF4 ook al, dus dat is niets nieuws afaik. Die spatiebalk irriteer ik mij ook mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Gisteren leuke avond gehad: Afspreken op de Discord server en met 12 spelers een server joinen voor enkele Operations te doen. Ging goed (het inviten etc, ikzelf wat minder ;-) )

Weet er iemand wat het maximum aantal spelers is in een party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Bendalf schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 07:34:
Gisteren leuke avond gehad: Afspreken op de Discord server en met 12 spelers een server joinen voor enkele Operations te doen. Ging goed (het inviten etc, ikzelf wat minder ;-) )

Weet er iemand wat het maximum aantal spelers is in een party?
5 als je squad bedoeld.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Euh, nee dat bedoelde ik niet want dan ik "squad" geschreven ipv "Party" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren voornamelijk Support gespeeld... die BAR is echt een beest zeg. Wel een beest met maar 20 rounds en hoge ROF, maar zowel de Storm en Trench versie zijn in close combat volgens mij ongeëvenaard. Althans, heb nog niet met alle wapens gespeeld, maar deed me een beetje aan de AEK denken uit BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
FYI: je kan Origin Ingame openen en bij je friends list op het dropdown pijltje klikken om vrienden te joinen als je niet in dezelfde party zit.

Ik heb mensen horen praten over de medals, maar hoe de flip kan je een van de niet-wekelijkse medals selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
JK schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:02:
Hier loopt BF1 regelmatig vast. Directx error, videokaart out of memory. Heb een GTX960 met 4GB, zou het dus moeten kunnen. Alles op low gezet, resolution op 80% en toen hield ie het wel wat langer vol, maar hij klapte er toch uit. Toch nog even mooi kunnen spelen met wat Tweakers icm Discord. Ik zie dat dit probleem ook al bij BF3 en BF4 was bij diverse mensen. Heb de laatste gfx drivers, directx versie is 11 (ik gebruik W7). Neem er nog wel iets ram bij, want dat zit op het randje. CPU kan de boel net bijbenen, maar dit is een error van de gfx-kaart en dat is gewoon vreemd. Dat ding moet het gewoon aan kunnen, zeker op low.
Ik heb ook soortgelijke problemen waarbij het beeld in bevriest en het spel uiteindelijk crasht,.Uiteindelijk krijg ik dan dan de volgende melding: dxgi_error_device_hung. Ik heb het spel op DirectX 11 staan. Ook heb ik de verschillende fixed geprobeerd die ik heb kunnen vinden.

Bij BF4 had ik dit probleem laatst ook ineens allen was het toen een mantle probleem welke verholpen leek te zijn nadat ik het spel weer op DirectX had gezet,.

Het probleem lijkt zich voor te doen sinds de laatste 2 releases van de AMD drivers. Met eerdere drivers had ik geen problemen in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

@Bedalf: 5-15 zodat je 1-3 squads kan maken denk.

-----------
"Dagboek"

Zo, mijn weekend met BF1 liep iets anders dan geplanned. Ik had vrijdag avond de game gestart, je wordt direct in de intro van de singleplayers gegooid, wat voor velen natuurlijk een door in het oog is, maar dat is een andere discussie. Persoonlijk vond ik het nu goed gedaan. Ik zat echt op het puntje van me stoel en moest daarna echt even bijkomen, behoorlijk heavy. Een van de betere game openingen ooit imho.

Daarna had ik geplanned om ff snel door de singleplayer te raggen en dan diehard de MP in te duiken. Dat liep wat anders, want collectables en codex entries en iets met OCD. Goede singleplayer, mooie variatie. Het begon heel sterk met die charge en dan de tank etc. Maar dan word het helaas toch weer snel een game waar de hoofdrol speler superman word en een heel leger in z'n remi dood maakt en daarna met die tank hetzelfde. Helaas een trend die zich doorzet in de andere campagnes, Al zegt dat verder niets over de kwaliteit van de game en het verhaal, want dat was geweldig. Ik vind het alleen jammer dat ze de ruwheid van de oorlog op momenten goed weten weer te zetten, maar op andere momenten je een one man army bent, al zijn die one man army stukken dan weer wel leuk om te spelen. Als game prima dus.

Dan de multiplayer. Oh man. Voor het eerst het idee echt in een constante battle te zitten. Ik weet niet of het de technologie van die tijd of de technologie van onze tijd is. Want de game speelt fantastisch. Ik heb volgens mij nog niet elke map gehad. Heb er wel veel gewonnen. Ook gewoon voor het eerst bij de start van een FPS een positieve KD, terwijl ik ook gewoon netjes de objectives speel. Ik kan er waarschijnlijk 3 pagina's over schrijven op dit moment, maar dat wordt zo'n drag om te lezen. Dus even de tldr: het is awesome.

Enig puntje van kritiek though. Je kan niet je loadout aanpassen ingame. Je moet echt eerst een server joinen om daar vervolgens je loadout aan te passen en ook daar kan je met die warbonds nieuwe gear kopen. Er is wel een heel mooi "soldier" tap in het menu. Maar daar is dus niets te kopen en aan te passen. Ik vind dit echt een gemiste kans. Je kan het met de companion app aanpassen en ook op battlelog werkt het gewoon, maar een optie om dat ingame te doen had er imho wel in moeten zitten, zeker als daar een speciale tab voor is.

Ondanks dat puntje van kritiek, is dit tot nu toe de beste battlefield die ik gespeeld heb en al helemaal de beste bij launch(ik ben begonnen bij bad company 2 en heb geen eerdere games in de serie gespeeld). Vanavond weer lekker verder knallen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Awsom schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

Als je daar aim hebt, heb je hier ook wel aim.
Ik kreeg al tips dat je minder in een keer je magazijn moet legen, dat kan op CoD veel meer. Dit deed ik dus ook automatisch op Battlefield, vanavond eens proberen hoe het gaat als ik wat meer gedoseerd ga knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 10:20
Ik zit dan weer nog steeds met de input lag issue... zonde want erg veel zin om te spelen maar ga zo niet online want ga me dood ergeren omdat ik zo'n gigantische handicap heb.

Ik heb twee R290 kaarten in crossfire en in DX12 massive input lag, als ik naar DX11 modus ga superlage FPS en glitched textures.

Op 1 kaart spelen om toch maar te kunnen spelen is ook maar zonde, ze moeten het maar patchen imho.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Toch nog best wat mensen met performance problemen zo te horen?

Ik wou net zegrn dat dit voor bij de best speelende bf game in tijden is met een gtx 980 draai ik alles op ultra zonder problemen 60 fps. Vanavond maar eens kijken of ik anti aliasing er nog bij aan kan zetten.

Ik heb wel af en toe een bug als ik het spel voor de 2de of 3de x op start zonder een pc reboot. Dan werkt de besturing voor voertuigen niet meer en kan ik aleen maar in en uit stapen beetje apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ekstergroen schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:19:
[...]

Sowieso komen veel van de maps veel beter tot hun recht met 48 man.
Zo vind ik Suez Canal en Amiens een draak van een map met 64 man, maar is het best te pruimen met 48.
Niet alleen dat, ook als je met een squad van vijf man zit kan je met kleinere servers veel meer het gevoel hebben dat je echt een impact maakt in het spel. Ook een reden dat ik operations een erg fijne gamemode vind voor squad play. Conquest, zeker met 64 man, voelt soms alsof je met een squad van punt naar punt loopt zonder echt wat toe te voegen.
Als straks rush met 32 man te spelen is zal dat ook zeker mijn favoriet worden voor echte squad play.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Goed nieuws mannen! Vandaag zal er een nieuwe update uitgerold worden :-)

Bij mij draait het wel goed maar ken iemand met hetzelfde gpu wel problemen met cpu van 100% usage. Schijnt random te zijn bij alle cpu. Hopelijk geraakt dat vandaag opgelost :)

Bron: https://forums.battlefiel...ld-1-maintenance-10242016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Zaterdagavond met 3 andere vrienden hele avond BF1 gedaan.. Gehele avond zonder problemen gespeeld en erg veel plezier gehad!! Nu lvl 15 en support lvl 1 pas :(

*Edit: Klopt het dat operations niet in een party kan of hebben wij wat fout gedaan? Hebben we uiteindelijk helemaal niet gespeeld maar keek daar toch wel het meest na uit!

[ Voor 35% gewijzigd door lowskilled-ftw op 24-10-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

partyondude schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Het gaat me niet om problemen, maar om feedback over systeemspecs, wat te vervangen om betere prestaties te verkrijgen etc. Ik zie namelijk in tests mijn graka (R9 290) goed scoren op FHD Ultra, terwijl ik maar op Medium kan spelen met de dezelfde kaart maar een mindere processor. Aan de andere kant lees ik verhalen dat mijn cpu (i5 4460) nog prima zou zijn en dus een snellere graka nodig is om beter te gamen.

Zo'n soort topic dus ;)
Hier zijn aparte forums voor. Als je aangeeft wat je exact wilt, wat je budget is en wat je zelf denkt te moeten upgraden, zullen ze je vast kunnen en willen helpen.

Voor upgraden van huidige PC: Componenten Aankoopadvies
Voor compleet nieuwe PC: Desktop Aankoopadvies

Zelf gok ik op de CPU, aangezien Frostbite (de engine) CPU afhankelijk is. BF1 houdt echter ook van wat RAM, schijnt dat 16GB RAM een 10-15FPS verschil geeft.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ekstergroen schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:19:
[...]

Sowieso komen veel van de maps veel beter tot hun recht met 48 man.
Zo vind ik Suez Canal en Amiens een draak van een map met 64 man, maar is het best te pruimen met 48.
Hoezo, heb je in 48 maps servers gespeeld, want ik kan ze nog niet vinden, ik was in de vorige versies ook vaker in de lagere aantal slots servers te vinden, en dan met een hoge ticketrate voor lange epische gevechten, nu is vaak een team wat over het andere heenwalst.. Having fun, though :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
I caved.. voor 39 euro kon ik het spel niet laten liggen. En totaal geen spijt van. Single Player, hoewel kort is echt geweldig. Alleen het gevecht tegen
spoiler:
die trein
was wat.. teleurstellend. (Op Normal dan)

Multiplayer heb ik wel weer zin in. Alleen nog wat mensen vinden om mee te spelen :D

overigens, draait heerlijk op:

i5-6600
MSI 1070
16GB Memory
op 1TB HDD (Geen SSD)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowskilled-ftw schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:50:
Zaterdagavond met 3 andere vrienden hele avond BF1 gedaan.. Gehele avond zonder problemen gespeeld en erg veel plezier gehad!! Nu lvl 15 en support lvl 1 pas :(
Kan zijn dat dit later nog geupdate wordt. De class levels lijken niet direct gegeven te worden. Ik was in game op een gegeven moment level 4 en een paar uur erna opeens level 10, alsof alle punten opeens toegekend waren.
*Edit: Klopt het dat operations niet in een party kan of hebben wij wat fout gedaan? Hebben we uiteindelijk helemaal niet gespeeld maar keek daar toch wel het meest na uit!
Met z'n allen in een party zitten en dan iemand een game laten joinen. Dan krijgt de rest een pop-up om mee te spelen. Het handigst is eerst de party en dan pas de game joinen, dat werkte gisteren bij mij prima.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
lowskilled-ftw schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:50:
Ik ben level 14 vrijwel hele tijd met support gespeeld en al level 4 support. Ook met andere classes veel gespeeld? Ik heb meestal wel veel support points ivm het vele resupply en de heerlijke mortieren. _/-\o_
Nee..? Gisteren hebben we hele avond met 3e operations zitten spelen. Van te voren in een party leader zoekt een operation en de rest krijgt een melding om mee te spelen. 3de man kwam er later pas bij en die kon gewoon voor meespelen kiezen. Moest wel even in de wachtrij staan maar zat daarna gewoon in onze squad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

corset schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:04:
I caved.. voor 39 euro kon ik het spel niet laten liggen. En totaal geen spijt van. Single Player, hoewel kort is echt geweldig. //////////
Bedankt voor de spoiler ...

[ Voor 13% gewijzigd door Dhrax op 24-10-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Wouter_96 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:11:
[...]

Ik ben level 14 vrijwel hele tijd met support gespeeld en al level 4 support. Ook met andere classes veel gespeeld? Ik heb meestal wel veel support points ivm het vele resupply en de heerlijke mortieren. _/-\o_

[...]
Het "probleem" met de mortieren van BF4 hebben ze goed opgelost. Ik snap dat mensen er problemen mee hadden, maar nu ben je verplicht bij je mortierwerper te zitten en de afstand die het ding kan schieten is flink beperkt, je zit vrij dicht op de strijd en redelijk in het open veld om wat te kunnen doen. Prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dhrax schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

Bedankt voor de spoiler ...
Sorry :) hoewel de SP worldmap dit al aardig spoiled zonder dat ik het hoef te doen ;) Maar is aangepast.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Laatst online: 12-09 19:03
Prosac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Het "probleem" met de mortieren van BF4 hebben ze goed opgelost. Ik snap dat mensen er problemen mee hadden, maar nu ben je verplicht bij je mortierwerper te zitten en de afstand die het ding kan schieten is flink beperkt, je zit vrij dicht op de strijd en redelijk in het open veld om wat te kunnen doen. Prima oplossing.
Helemaal mee eens. Valt me op dat alles goed gebruikt wordt en heel gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
ye-roon schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:20:
Enig puntje van kritiek though. Je kan niet je loadout aanpassen ingame. Je moet echt eerst een server joinen om daar vervolgens je loadout aan te passen en ook daar kan je met die warbonds nieuwe gear kopen. Er is wel een heel mooi "soldier" tap in het menu. Maar daar is dus niets te kopen en aan te passen. Ik vind dit echt een gemiste kans. Je kan het met de companion app aanpassen en ook op battlelog werkt het gewoon, maar een optie om dat ingame te doen had er imho wel in moeten zitten, zeker als daar een speciale tab voor is.
Dit is tijdelijk uitgezet naar mijn weten. Ik heb een filmpje gezien waarin dit namelijk wel mogelijk was, maar ik las dat er nog wat problemen waren met het menu daarvan. Dus ik verwacht dat dit binnenkort gefixed zal zijn en dan kun je vanuit het menu mooi je loadouts regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

corset schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Sorry :) hoewel de SP worldmap dit al aardig spoiled zonder dat ik het hoef te doen ;) Maar is aangepast.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 11:17
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Het zal je verbazen hoeveel gebruikers met een i5 klagen over 100% cpu usage tijdens bf1 en gebruikers met een i7 hebben hier schijnbaar (ikzelf niet iig) geen last van.

Bf1 is een erg intensieve game. Niet alleen voor de gpu maar ook zeker voor de cpu!
- bijna alles kan kapot
- ontzettend grote maps waar veel tegelijk in gebeurt met de omgeving, weer, spelers
- 64 man tegelijk in 1 server.

Verder voordat iemand begint over "100% cpu usage is toch goed? Mijn gpu moet ook hard werken!"

Bij een gpu klopt dit zeer zeker. Die wil je niet op 50% hebben. Zodra je cpu echter op 100% gaat draaien zal deze een bottleneck gaan vormen voor de rest van je systeem. Vooral als je een erg snelle gpu gebruikt.
Dan zou dat bij mij dus niet goed moeten wezen? Met mn 4790k zit ik qua cpu constant op 100% usage, temp rond de 70 graden... :| In combinatie met 980ti, die qua temp rond de 70 a 80 graden, is dit trouwens te hoog of of kan die dat wel aan?

FPS is opzich niet slecht, maar had met een 980ti op 1080p beter verwacht dan rond de 100 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Prosac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Op conquest zal de mortar misschien inderdaad "balanced" zijn, maar dit filmpje al eens gezien?
YouTube: MOARTARS & PIGEONS | Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fonta schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Op conquest zal de mortar misschien inderdaad "balanced" zijn, maar dit filmpje al eens gezien?
YouTube: MOARTARS & PIGEONS | Battlefield 1
Ik moet opeens hier aan denken... :X

En toch lijkt het me een gave game mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

HWSHHZ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Dan zou dat bij mij dus niet goed moeten wezen? Met mn 4790k zit ik qua cpu constant op 100% usage, temp rond de 70 graden... :| In combinatie met 980ti, die qua temp rond de 70 a 80 graden, is dit trouwens te hoog of of kan die dat wel aan?

FPS is opzich niet slecht, maar had met een 980ti op 1080p beter verwacht dan rond de 100 :?
Wel wat aan de hoge kant maar de game vraagt ook aardig wat van je CPU. Ik weet niet wat voor cooler je hebt maar wellicht kun je hier nog iets aan tweaken. Ik heb met mijn Noctua DH15 geen problemen, tops zit hij zo rond de 68 graden. De 980ti kan makkelijk 100 graden aan, maar tussen de 80-90 graden is normaal, mijne draai ik met een temp target van 84 graden. Gemiddeld zit ik rond de 70 graden denk ik, met een custom fan profiel tot 55%.

De game word nog verder geoptimaliseerd, ik verwacht wel hogere framerates binnenkort :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dhrax op 24-10-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

The.Sticky schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

Dit is tijdelijk uitgezet naar mijn weten. Ik heb een filmpje gezien waarin dit namelijk wel mogelijk was, maar ik las dat er nog wat problemen waren met het menu daarvan. Dus ik verwacht dat dit binnenkort gefixed zal zijn en dan kun je vanuit het menu mooi je loadouts regelen :)
Uitgezet zelfs, okay. Zal er is naar zoeken dan. Ik hoop dat het inderdaad weer toegevoegd dan, want dit is best wel onhandig als je even tussen je games wil aanpassen. Een optie om je medals te selecteren voordat je een game mode joined zou ook handig zijn, zeker als er gamemode specific medals tussen zetten.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

royalt123 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:44:
Goed nieuws mannen! Vandaag zal er een nieuwe update uitgerold worden :-)

Bij mij draait het wel goed maar ken iemand met hetzelfde gpu wel problemen met cpu van 100% usage. Schijnt random te zijn bij alle cpu. Hopelijk geraakt dat vandaag opgelost :)

Bron: https://forums.battlefiel...ld-1-maintenance-10242016
Als ik het goed begrijp is de update dus al live, echter geen patch notes te vinden. 7AM UTC is 9 uur onze tijd dacht ik?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Xenomorphh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:42:
Als ik het goed begrijp is de update dus al live, echter geen patch notes te vinden. 7AM UTC is 9 uur onze tijd dacht ik?
Klopt, volgens Google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
Jep, patch is hier al aan het downloaden.
Kan ook geen patchnotes vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
RonaldMeer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:30:
[...]

Dus met Low komt het dus zeker goed?:)
Ja dat moet goed komen. Ik denk dat medium ook wel ook goedkomt. Zeker als er straks nog het een en ander verbeterd wordt aan de game zelf. YouTube, en Origin Acces met de trial kunnen dat als het goed is bevestigen wat betreft de 750ti :)

Even snel filmpje op gezocht:
YouTube: Battlefield 1 Budget Graphics Card Gameplay Analysis | GTX 750 Ti Vs... (hij heeft trouwens niet zo sterke cpu, mogelijk maakt dat ook nog wat verschil in fps?)

[ Voor 6% gewijzigd door Nazlive op 24-10-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 13-09 19:58

beany

Meeheheheheh

Sjoepap schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:47:
Jep, patch is hier al aan het downloaden.
Kan ook geen patchnotes vinden
Voor de gene die geen download zien: Even Origin afsluiten en weer starten.

Patch is iets meer dan 703MB 436MB (preparing zegt 703, het downloaden zegt 436).

[ Voor 11% gewijzigd door beany op 24-10-2016 09:52 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Dhrax schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Wel wat aan de hoge kant maar de game vraagt ook aardig wat van je CPU. Ik weet niet wat voor cooler je hebt maar wellicht kun je hier nog iets aan tweaken. Ik heb met mijn Noctua DH15 geen problemen, tops zit hij zo rond de 68 graden. De 980ti kan makkelijk 100 graden aan, maar tussen de 80-90 graden is normaal, mijne draai ik met een temp target van 84 graden. Gemiddeld zit ik rond de 70 graden denk ik, met een custom fan profiel tot 55%.

De game word nog verder geoptimaliseerd, ik verwacht wel hogere framerates binnenkort :)
Cooler kan idd wel wat beter, gebruik de GELID Rev. 2 Tranquillo, bevalt me niet helemaal eigenlijk al lange tijd, ben van plan om tog nog maar eens watercooling te gaan gebruiken, ook omdat dit minder ruimte in neemt in mijn kast, wat hopelijk de airflow weer ten goede komt. Toch altijd al eens willen weten wat een cpu qua temp max kan hebben langere tijd, dus zeg het maar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tWCTIVX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dan wat doet de patch??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Voor mij voelt deze game heel stroperig aan, ben dan wel een CS GO speler dus zal ook veel moeten wennen, maar ik heb al moeite om te aimen. Met sensitivity lopen klooien enz werkt niet voor mij.
Moeilijk uit te leggen wat het is, maar het voelt soort van niet direct aan met alles wat ik doe.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Zojuist op twitter gezien dat patch notes pas morgen zal getoond nadat update goed verlopen is...

https://twitter.com/BFBulletin/status/790339892278661120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Nazlive schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:47:
Even snel filmpje op gezocht:
YouTube: Battlefield 1 Budget Graphics Card Gameplay Analysis | GTX 750 Ti Vs... (hij heeft trouwens niet zo sterke cpu, mogelijk maakt dat ook nog wat verschil in fps?)
Had dat filmpje ook gezien! Cpu maakt zeker uit blijkt in dit topic;)

Wacht even resultaten van de lopende patch af en dan ben ik denk ik wel overtuigd als die resultaten goed zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Patch notes moeten uiteindelijk verschijnen op het Battlefield 1 - Game Updates-forum.
royalt123 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:57:
Zojuist op twitter gezien dat patch notes pas morgen zal getoond nadat update goed verlopen is...

https://twitter.com/Braddock512/status/790349618697560064 is de exacte tweet waarin het wordt aangegeven door Braddock512, ervan uitgaande dat deze Braddock512 dezelfde is als Braddock512 op het Battlefield-forum.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
teupje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:56:
Voor mij voelt deze game heel stroperig aan, ben dan wel een CS GO speler dus zal ook veel moeten wennen, maar ik heb al moeite om te aimen. Met sensitivity lopen klooien enz werkt niet voor mij.
Moeilijk uit te leggen wat het is, maar het voelt soort van direct aan met alles wat ik doe.
Ik snap exact wat je bedoelt. Kom vers uit Overwatch rollen en dat is echt een super snappy shooter. Dacht in eerste instantie dat het input lag was, maar die is er niet als je verschillende testjes doet. Zal wel een engine dingetje zijn... ik heb er de vinger ook nog niet op kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

royalt123 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:57:

Dat is wel een murican dus ik verwacht dat de patch notes gewoon vandaag komen. :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
Ik lees nu op reddit dat stats terug op 0 staan :/
Hopelijk is het maar een foutje en dat spoedig wordt opgelost

[ Voor 38% gewijzigd door royalt123 op 24-10-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kon toch niet langer wachten voor de game + premium pack :P dus toch gisteravond maar gekocht.
Wat een kneiter dikke game. Wel gelijk in de options aardig wat moeten aanpassen zoals dx12 en FoV en al die shit maar wat speelt het vet. Het geluid op een koptelefoon met surround sound is echt mooi gedaan ook, Als er wat actie is en je hoort de karakters schreeuwen als er granaten gegooid worden of tanks schieten of wat dan ook is echt super en het trekt je echt de game in als je gefocussed speelt.

kan niet wachten om naar huis te gaan vanmiddag :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:05:
Het geluid op een koptelefoon met surround sound is echt mooi gedaan ook, Als er wat actie is en je hoort de karakters schreeuwen als er granaten gegooid worden of tanks schieten of wat dan ook is echt super en het trekt je echt de game in als je gefocussed speelt.
Moet je voor de gein de wartapes eens aan zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
royalt123 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:05:
Ik lees nu op reddit dat stats terug op 0 staan :/
Hopelijk is het maar een foutje en dat spoedig wordt opgelost
Dat is wel vaker zo bij updates, dan zijn ze met de backend bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52
YouTube: Battlefield_1_10.24.2016_-_00.19.16.19.mp4_conc.mp4

Precies op het juiste moment de trap beklommen :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Dat is wel vaker zo bij updates, dan zijn ze met de backend bezig.
Stats bij mij niet naar 0, dus no probs here!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
Ik had wat vreemde bugs gisteren

Regelmatig dat ik m'n muis pointer niet kan zien ingame, moeilijk om squad of spawn te kiezen zo hoor..
dan kon ik geen enkel squad joinen, ook al waren ze niet locked
Vervolgens kon ik op map overlay niks selecteren, geen class of spawn niks, dus maar enter duwen voor random spawn

om het af te werken liep pc dan ook es volledig vast, geen bsod gewoon vast

Avondje leuk gamen was het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je nergens kan klikken, heb je wellicht de console open staan, default knop daarvoor is `. Ik had gisteren ook dat die open stond en ik vervolgens nergens meer kon klikken, tot ik de console uitschakelde uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
Maar die console kan je makkelijk zien boven, dus dat zou het niet mogen zijn
Ik probeer deze avond eens de origin overlay af te leggen, misschien dat die in combinatie met discord overlay problemen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:35:
Als je nergens kan klikken, heb je wellicht de console open staan, default knop daarvoor is `. Ik had gisteren ook dat die open stond en ik vervolgens nergens meer kon klikken, tot ik de console uitschakelde uiteraard.
ja die moet ik vandaag ff uitzetten als het kan. of iig binden aan een andere knop want heb vaak dat ik perongeluk op die knop druk of uit automatisme die knop gebruik voor push to talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

ja die moet ik vandaag ff uitzetten als het kan. of iig binden aan een andere knop want heb vaak dat ik perongeluk op die knop druk of uit automatisme die knop gebruik voor push to talk
offtopic:
Ook teveel Overwatch gespeeld? :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
offtopic:
Ook teveel Overwatch gespeeld? :+ ;)
dat dus :P mede daardoor is battlefield wel echt super erg wennen weer om van zo'n cartoony shooter naar een "echte" te gaan.

Zat ook best te struggelen met de mouse sensitivity van wat ik nu fijn vind in battlefield maar daar ben ik nog niet helemaal achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip getroll> Hilarisch

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 24-10-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

dat dus :P mede daardoor is battlefield wel echt super erg wennen weer om van zo'n cartoony shooter naar een "echte" te gaan.

Zat ook best te struggelen met de mouse sensitivity van wat ik nu fijn vind in battlefield maar daar ben ik nog niet helemaal achter
Hier ook de struggle, ik vraag me af of het gamesettings zijn of dat het echt puur het wennen aan Battlefield is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
HWSHHZ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Ik heb dezelfde CPU en die hangt maar aan 40-50%.
GPU temp, die dingen makkelijk 90°C aan.
Hier GTX 970 @ +-60fps op 3440x1440 op High. Temp, geen idee en maakt mij niet uit. Als die echt te warm wordt, zal die vanzelf wel beginnen terugklokken en dat wordt je snel gewaar :)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:41:
Ik dacht ik kom eens even gezellig langs op het topic van BF1! Leuk spelletje, maar ik speel toch liever COD. Dat ziet er na mijn beleving realistischer uit.
Mja, ik weet niet of je post bijdraagt aan de gezelligheid eerlijk gezegd.

Maar ieder zijn ding. Have fun met COD :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik dacht ik kom eens even gezellig langs op het topic van BF1! Leuk spelletje, maar ik speel toch liever COD. Dat ziet er na mijn beleving realistischer uit.
Gezellig joh :P meteen schelden in de kerk.

Zo'n inhoudelijk waardeloze reactie wordt niet vaak op prijs gesteld ;)

Als we het toch over realisme hebben moet je Verdun gaan spelen.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWooDs
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-02 12:21
wallruns, dubble jump etc.. ik zie het niet, maar zal mijn beleving zijn. Heb COD gespeeld tot Overwatch uit kwam en nu vol op BF1

hoop dat snel de glitch van dode mensen in muren opgelost wordt en dat de loadout aangepast kan worden.
Daarnaast heb ik veel verschil met de ingame lvl en op de app.
Ben in game lvl 11 assault, maar volgens de app maar lvl 6. Meer mensen met dit probleem ?

verder speelt het super bij mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
'Gelukkig' komt die binnenkort ook uit 8)7 :?

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Met mijn systeem moet ik toch echt op low spelen voor grote operation.
En zelfs dan heb ik zo af en toe nog fps drops, maar is gaan kijken voor een nieuwe gpu.
i5 4440
amd 280x
16gb ram
1tb ssd (1600)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-09 01:36
MasterXL6 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
Ik had wat vreemde bugs gisteren

Regelmatig dat ik m'n muis pointer niet kan zien ingame, moeilijk om squad of spawn te kiezen zo hoor..
dan kon ik geen enkel squad joinen, ook al waren ze niet locked
Vervolgens kon ik op map overlay niks selecteren, geen class of spawn niks, dus maar enter duwen voor random spawn

om het af te werken liep pc dan ook es volledig vast, geen bsod gewoon vast

Avondje leuk gamen was het niet
Heb soms dat ik mijn muis niet ingame kan bewegen, dan helpt alt-tab en nog weer een keer terug bij mij. (weet niet zeker of je dat bedoelt met de muispointer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Inderdaad, als je niet kan bewegen schijnt shift+f1 of even alt+tabbed de oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe is een futuristische shooter 'realistischer'? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
Nee het is echt de mouse cursor die ik niet kan zien in het menu en ingame bij het overzicht van de map (waar je spawnpoints kiest)
Maar hij is er wel, zo zie ik zaken oplichten. Maar op de tast best moeilijk rond te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Buzz_Fuzz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Ik heb dezelfde CPU en die hangt maar aan 40-50%.
GPU temp, die dingen makkelijk 90°C aan.
Hier GTX 970 @ +-60fps op 3440x1440 op High. Temp, geen idee en maakt mij niet uit. Als die echt te warm wordt, zal die vanzelf wel beginnen terugklokken en dat wordt je snel gewaar :)
Netjes hoor, die fps op zo'n hoge resolutie. Lees hier meer mensen met die 100% load problemen en komt ook random voor zie, zal wel gefixt worden door patches als het egt fouten betreft.
Wat betreft die warmtes, daar hou ik nou eenmaal niet van, ook al weet ik dat die dingen van tegenwoordig temps tot 100 zo wat aan kunnen, vind ik 80 eigenlijk egt wel de max, ziet er gewoon niet fijn uit maar dat kan ook aan mij liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip getroll> Hilarisch

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 24-10-2016 11:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HWSHHZ
There is a special place in hell for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:55:
[...]

Daarmee bedoel ik dat de graphics en alles bij elkaar er realistischer uit ziet.
Hoe ziet dit er realistisch uit?
[afbeelding]
Ga even ergens anders trollen, dankje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[...]

Daarmee bedoel ik dat de graphics en alles bij elkaar er realistischer uit ziet.
[afbeelding]
Omdat de een geschiedenis is en de andere gebaseerd is op fictie? Ga nu maar even ergens anders trollen, ook met je USB poort. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Hoe is een futuristische shooter 'realistischer'? :?
Laten we er nu niet op ingaan, dit is een duidelijke trol met het doel hier de boel te verzieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

[afbeelding]
Met alle respect, maar ieder spel heeft zijn glitches. Ook COD.

Laten we het leuk houden en niet BF1 en COD gaan lopen afzeiken. Ieder heeft zijn voorkeur. Die van jou is COD. Prima, ga lekker spelen en geniet. Gaan wij lekker BF1 spelen en genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
HWSHHZ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Netjes hoor, die fps op zo'n hoge resolutie. Lees hier meer mensen met die 100% load problemen en komt ook random voor zie, zal wel gefixt worden door patches als het egt fouten betreft.
Wat betreft die warmtes, daar hou ik nou eenmaal niet van, ook al weet ik dat die dingen van tegenwoordig temps tot 100 zo wat aan kunnen, vind ik 80 eigenlijk egt wel de max, ziet er gewoon niet fijn uit maar dat kan ook aan mij liggen 8)7
Als je een zelf overklokte kaart hebt, kan ik nog begrijpen dat je wat op de temps let, maar als het gewoon om een stock of "stock-OC" kaart zou gaan, zou ik mij daar helemaal niets van aan trekken. Die dingen zijn zo getest. Dat het er niet fijn uit ziet, zit dan inderdaad gewoon tussen je oren :p
Je zou evengoed kunnen zeggen "ik wil m'n CPU maar maximum 75% belasten, dat vind ik echt wel het max, ziet er anders gewoon niet fijn uit."
Houdt geen steek... Haal er gewoon alles uit wat er valt uit te halen :p Let 'em sweat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 24-10-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hahaha de troll...
iedereen hapt ook gewoon zo lekker.

maar donder nu maar weer op :)

niets beters te doen dan een account aanmaken puur om hier te trollen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 24-10-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:49:
Inderdaad, als je niet kan bewegen schijnt shift+f1 of even alt+tabbed de oplossing te zijn.
Wat ook goed kan helpen is de Origin overlay uit zetten. Als je niet in-game bent kan je in Origin rechts klikken op Battlefield 1 en dan via properties de overlay uitzetten. Dat kan een hele hoop problemen oplossen. Sinds ik dat heb gedaan heb ik geen menu issues meer (afgezien van het feit dat het menu gewoon bagger is natuurlijk) en ook een stuk minder crashes.

@ iedereen: Don't feed the obvious troll. If you ignore it he will go away ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 24-10-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Nou doe anders is even niet zo hypocriet, jij bent toevallig wel karmakoning in het Black Ops topic.
Oh, maar BO was ook zeker leuk! Ik heb vele uren in COD zitten. Maar COD is, voor mij, niet meer wat het is geweest. Vandaag heeft BF1 mijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Buzz_Fuzz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Als je een zelf overklokte kaart hebt, kan ik nog begrijpen dat je wat op de temps let, maar als het gewoon om een stock of "stock-OC" kaart zou gaan, zou ik mij daar helemaal niets van aan trekken. Die dingen zijn zo getest. Dat het er niet fijn uit ziet, zit dan inderdaad gewoon tussen je oren :p
Je zou evengoed kunnen zeggen "ik wil m'n CPU maar maximum 75% belasten, dat vind ik echt wel het max, ziet er anders gewoon niet fijn uit."
Houdt geen steek... Haal er gewoon alles uit wat er valt uit te halen :p Let 'em sweat >:)
Daar heb je idd een punt, ik ga het proberen! 8) 8)

Nogmaals wel erg knap dat je met een 970 zo'n stabiebe 60+ fps er uit pompt op high settings _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 17:26
valt dit enigszins te spelen op een i5 760 (yes i know)?

voor de rest 8gb ram en asus strix 970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tof dat niet alles direct gespot is. Ook leuk dat je kan schieten zonder direct op de minimap te verschijnen. Reden om maar eens me koptelefoon aan te sluiten.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
Sjonniebwoi schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:07:
valt dit enigszins te spelen op een i5 760 (yes i know)?

voor de rest 8gb ram en asus strix 970
Ik vond bf4 met een 750 op 3.8 GHz al slecht te doen, aangezien ik veel lees over hoge loads op de CPU zou ik iig niet een steady 60 fps verwachten. Misschien dat DX12 nog wat scheelt, maar als je competitive wilt spelen zou ik zeker een upgrade inplannen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 17:26
CH40S schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Welke resolutie speel je?
ik speel op 1920*1080.

kan ook overklokken als ik wil (scythe mugen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 13:33
Super tof spel! Vooral die map in Frankrijk, genieten.

Ik zoek wat mensen om in een squad te gaan spelen. Hebben hier meer mensen interesse in dan stuur even een PM. Ik heb een teamspeak server en dan kunnen we vanavond een potje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
evilpin0 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:08:
Tof dat niet alles direct gespot is. Ook leuk dat je kan schieten zonder direct op de minimap te verschijnen. Reden om maar eens me koptelefoon aan te sluiten.
Valt bij mij echt tegen, het geluid, zou het bijna een nadeel noemen van dit spel
Er gebeurt echt zodanig veel, geroep, richochets, kogelgefluit, explosies, de announcer, ...
Om het nuttige geluid er proberen uit te filteren en te horen van waar het precies komt... Is onbegonnen werk voor mij

Een bayonet charge die van achter komt zou ik nog horen, maar dat is het ongeveer ;)

Ik heb een Coolermaster Sirus 5.1 headsetje, maar weet niet hoe hem ideaal in te stellen voor dit spel
Momenteel staat ingame op headset en surround. Maar klinkt matig als het gaat om surround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Ik heb mijn problemen met Battlefield gefixt overigens.. complete herinstallatie van het spel waarbij ik Origin als admin draaide (ook al gaf origin daar zelf waarschuwing over) fixte het niet opslaan van voortgang/instellingen.
Het niet goed reageren van de muis ingame is schijnbaar iets dat voorkomt als je dmv de origin overlay een invite accepteert.. dan moet je het spel uit alt-tabben en weer terug, dan heb je weer smooth mouse..

Maar goed, hij werkt :p

Die selbstlader begint al wel goed vervelend te worden.. hoort toch niet zo te zijn dat als ik begin te schieten met een support gun en raak schiet dat hij zich om kan draaien en mij neer schieten voor hij zelf dood is..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
MasterXL6 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Valt bij mij echt tegen, het geluid, zou het bijna een nadeel noemen van dit spel
Er gebeurt echt zodanig veel, geroep, richochets, kogelgefluit, explosies, de announcer, ...
Om het nuttige geluid er proberen uit te filteren en te horen van waar het precies komt... Is onbegonnen werk voor mij

Een bayonet charge die van achter komt zou ik nog horen, maar dat is het ongeveer ;)

Ik heb een Coolermaster Sirus 5.1 headsetje, maar weet niet hoe hem ideaal in te stellen voor dit spel
Momenteel staat ingame op headset en surround. Maar klinkt matig als het gaat om surround
ik ben ook vaak qua geluid de weg kwijt... Vooral als je tanks of paarden in de buurt hebt. Die hoor ik dan terwijl ze buiten mijn minimap vallen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Ricmaniac schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

hahaha de troll...
iedereen hapt ook gewoon zo lekker.

maar donder nu maar weer op :)

niets beters te doen dan een account aanmaken puur om hier te trollen ?
Nou nou, iedereen heeft toch zo zijn mening.
Battlefield en Overwatch zijn inderdaad gewoon te cartoony.
Ben het met hem eens dat COD realistischer is.
Uiteraard kan het alsnog leuk zijn }:O

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

GekkeR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Maar de setting van CoD is al totaal niet realistisch, hoe kan het dan realistischer zijn. Licht dat is toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

flessuh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:14:
Die selbstlader begint al wel goed vervelend te worden.. hoort toch niet zo te zijn dat als ik begin te schieten met een support gun en raak schiet dat hij zich om kan draaien en mij neer schieten voor hij zelf dood is..
Heb ik al meermalen gehad zelfs, maar dan met de eerste primary van de medic. Dat is gewoon een gun met een te grote random spray. De selbstlader schijnt een stuk beter te zijn wat dat betreft.
Xenomorphh schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:21:
Maar de setting van CoD is al totaal niet realistisch, hoe kan het dan realistischer zijn. Ligt dat is toe?
Wellicht vergelen met oudere delen, die WW2 gebaseerd zijn? :) Ik vind het sowieso een kromme vergelijking, tov BF1, wat zich afspeelt in een ander tijdperk.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
HWSHHZ schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Nogmaals wel erg knap dat je met een 970 zo'n stabiebe 60+ fps er uit pompt op high settings _/-\o_
Kleine nuance, ik zei "+-" 60fps :p Neem zo'n 50-75fps (voor zover ik erop kon letten tijdens m'n eerste potje MP gisteren). Vond het eigenlijk goed speelbaar.
(Dit op DX11, op DX12 werkt Fraps niet meer, maar het voelde merkbaar trager aan (ietsje meer input lag ook))

[ Voor 12% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 24-10-2016 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
GekkeR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Een shooter die in de toekomst afspeelt is realistischer dan een shooter gebaseerd op WW1, hoe dan?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
lordprimoz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

ik ben ook vaak qua geluid de weg kwijt... Vooral als je tanks of paarden in de buurt hebt. Die hoor ik dan terwijl ze buiten mijn minimap vallen...
Toch niet war tapes aan staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:37
Haha heerlijk die trollers, en ook hoe iedereen zo lekker hapt :).

Ben nu rank 14 en speel voornamelijk scout (rank 4). Iemand nog aanbevelingen qua sniper wapen? Gebruik nu een gewehr98 sniper versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 24-10-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Buzz_Fuzz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Kleine nuance, ik zei "+-" 60fps :p Neem zo'n 50-75fps (voor zover ik erop kon letten tijdens m'n eerste potje MP gisteren). Vond het eigenlijk goed speelbaar.
(Dit op DX11, op DX12 werkt Fraps niet meer, maar het voelde merkbaar trager aan (ietsje meer input lag ook))
Exuses, niet goed gelezen, DX12 heb k zelf nog steeds niet geprobeerd :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

de man die over realisme heeft maar wel zijn koptelefoon laat ontploffen in een usb poort :9

anyhow
heb wel een puntje van kritiek. Nu je wapens moet "kopen" heb je geen idee of je een juiste koop doet. Heb nu toevallig 200 WB uitgegeven aan een wapen voor mijn medic, maar nu was het echt een shit wapen.....

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Pagina: 1 ... 16 ... 92 Laatste

Let op:
De volgende servers zijn beschikbaar:
Discord: https://discord.gg/zfeG8Tr
Teamspeak: ~[html]<a href="ts3server://ts.bug-community.com">ts.bug-community.com</a>~[/html]

Voor (hardware) problemen is het volgende topic: [PC] Battlefield 1 Algemeen problemen topic

Dit is een topic voor discussie, niet om statslijstjes te posten. Doe dit dan ook niet.