Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kabrok
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-10 07:47
quote:
Clarab schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:05:
Heb de Mate 9 op een PC op het werk aangesloten en het probleem is inderdaad opgelost.
Nu moet ik nog een oplossing zoeken om de boel thuis weer werkend te krijgen.
Als je de hi suite software geļnstalleerd hebt op je thuis pc? Evt. Die opnieuw installeren zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:58
Hi suite is niet de veroorzaker. Je moet op de pc in apparaatbeheer, bij universal serial bus controller even het eea verwijderen wat verwijst naar de usb poort, en opnieuw installeren.
Anders even googelen; usb apparaat wordt niet meer herkent.
Succes

• Clarab
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07-10 21:40
Okay, bedankt voor de tip.

• lremmers
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Weet iemand een manier om harder geluid te krijgen met een bluetooth headset?
Vergeleken met mijn Oneplus krijg ik maar half het volume, met de zelfde audio files, en zelfde bluetooth headset (motorola verve rider)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dg2207
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-10 12:51
In de opties voor ontwikkelaars heb je de switch absoluut volume uitschakelen (voor bluetooth), misschien helpt dat.

• Clarab
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07-10 21:40
quote:
lremmers schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:59:
Weet iemand een manier om harder geluid te krijgen met een bluetooth headset?
Vergeleken met mijn Oneplus krijg ik maar half het volume, met de zelfde audio files, en zelfde bluetooth headset (motorola verve rider)
Vreemd, mijn Sony MDR-1000X gaat voluit om niet te zeggen tegen de pijngrens aan.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07:29
Iedereen nog steeds tevreden met de Mate 9?

Ik twijfel tussen de Mate 9 en de Honor 8 pro.

• mambo No5
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 19:43

mambo No5

Bad Apple?

Ik ben er nog immer tevreden mee; er is af en toe 1 moment dat de software even 'hikt' (bij geopende apps op de homeknop drukken zorgt voor wat lag met het laden van m'n homescreen), maar dat gebeurd maar een enkele keer. Voor de rest heb ik er eigenlijk niets over te klagen en ben er nog steeds erg blij mee. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• kabrok
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-10 07:47
Ben er nog heel erg tevreden over, nog zo snel als de dag dat ik hem kreeg. Batterij is nog steeds uitstekend.

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-10 19:39
Nieuwe update ontvangen, had daarna wel problemen met mijn tweede simkaart. Code werd niet geaccepteerd en moest hem met de puk code herstellen. Heb nu build-nummer MHA-L29C432B190.

ipje wijzigde deze reactie 09-08-2017 19:25 (33%)

• Jan - Kees
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 10-08 15:06
Ik heb ook de update ontvangen. Tot nu toe nog geen bijzonderheden of veranderingen kunnen ontdekken.

• lremmers
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Weet iemand of ik nog OTA updates krijg als ik het toestel root, maar er geen custum rom op zet?

• Ossi
Vandaag in de mediamarkt toch nog even gespeeld met deze telefoon, omdat het nog altijd een kanshebber is voor het vervangen van mijn OPO.
Maar wat schetst mijn verbazing, je kunt de navigatietoetsen helemaal niet weg krijgen...
Daardoor vervalt het nut van een 5,9 inch telefoon :(

Iemand daar een oplossing voor bedacht?

• mambo No5
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 19:43

mambo No5

Bad Apple?

De telefoon heeft ook helemaal geen fysiee knoppen onder het scherm zitten; waarom zou je die op het scherm willen verwijderen? De knoppen verdwijnen wel als je full screen een video gaat kijken; bedoel je dat toevallig? :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• Ossi
quote:
mambo No5 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 06:23:
De telefoon heeft ook helemaal geen fysiee knoppen onder het scherm zitten; waarom zou je die op het scherm willen verwijderen? De knoppen verdwijnen wel als je full screen een video gaat kijken; bedoel je dat toevallig? :)
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Ik wil dat ze volledig uit beeld verdwijnen wanneer ik een spelletje doe, of een filmpje kijk.
Wat ik zag in de Mediamarkt, was dat de knoppen soort van doorzichtig werden, terwijl ik wil dat ze uit beeld schuiven en alleen bij een veeg van onder naar boven weer tevoorschijn komen.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-10 18:54
quote:
Ossi schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:11:
[...]

Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Ik wil dat ze volledig uit beeld verdwijnen wanneer ik een spelletje doe, of een filmpje kijk.
Wat ik zag in de Mediamarkt, was dat de knoppen soort van doorzichtig werden, terwijl ik wil dat ze uit beeld schuiven en alleen bij een veeg van onder naar boven weer tevoorschijn komen.
Andere videoplayer installeren....
Met MX Player heb ik geen on-screen knoppen tijdens full-screen.
Bij games verdwijnen de knoppen ook gewoon. Bij 1 game die ik heb (bloons) blijven ze in beeld, maar dat is hoe de game geprogrammeerd is. Ligt niet aan de telefoon.

• Ossi
quote:
waah schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:15:
[...]

Andere videoplayer installeren....
Met MX Player heb ik geen on-screen knoppen tijdens full-screen.
Bij games verdwijnen de knoppen ook gewoon. Bij 1 game die ik heb (bloons) blijven ze in beeld, maar dat is hoe de game geprogrammeerd is. Ligt niet aan de telefoon.
Dank je voor de verduidelijking :)
Dat is een hele geruststelling, hoewel ik liever off-screen knoppen gebruik, blijft dit toestel dan op de lijst

• Opuske
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-10 14:49
Vandaag nieuwe update gekregen met mui versie 5.0.1

En versie nr B194

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-10 18:54
Ik heb sinds kort last van "lag" bij het opnemen van 4K video's. Meer mensen die dit hebben? Zo nu en dan lijkt die even heel kort vast te lopen, om daarna weer verder te gaan. Het zit daarna ook in de daadwerkelijke video wat best vervelend is....

Voorbeeld: YouTube: 4k hiccup

waah wijzigde deze reactie 15-09-2017 11:30 (13%)

• maxgaav
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08-10 12:59
Ik wil de Huawei Mate 9 in zilver aanschaffen.
Met abo 2 jaar, Hollands Nieuwe, 1000 Mb.
Ik heb reeds bij HN een 500 Mb abo, dus het betreft een verlenging.

Goedkoopste optie voor bovenstaand op Tweakers: ¤815,-

Via www.mobiel.nl lijkt het goedkoper te kunnen dan op Tweakers staat (raar?): ¤698,24 (abo + toestel, specs als boven).

Los toestel via Amazon.de: ¤478,- sim los: ¤216,- = ¤694,-

Vragen:
• Zijn dit mijn beste opties? Of kan het beter?
• Verwachten jullie nog een prijsdaling als half oktober de Huawei Mate 10 uitkomt? Zo ja, is dat dan binnen een paar dagen of kan dat nog weken duren?

Dank alvast!

Max

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DamnDutchGuy
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-10 14:20
quote:
maxgaav schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:52:
Ik wil de Huawei Mate 9 in zilver aanschaffen.
Met abo 2 jaar, Hollands Nieuwe, 1000 Mb.
Ik heb reeds bij HN een 500 Mb abo, dus het betreft een verlenging.

Goedkoopste optie voor bovenstaand op Tweakers: ¤815,-

Via www.mobiel.nl lijkt het goedkoper te kunnen dan op Tweakers staat (raar?): ¤698,24 (abo + toestel, specs als boven).

Los toestel via Amazon.de: ¤478,- sim los: ¤216,- = ¤694,-

Vragen:
• Zijn dit mijn beste opties? Of kan het beter?
• Verwachten jullie nog een prijsdaling als half oktober de Huawei Mate 10 uitkomt? Zo ja, is dat dan binnen een paar dagen of kan dat nog weken duren?

Dank alvast!

Max
Hoi Max,

Qua prijs los is Amazon waarschijnlijk je beste keus, die 478 is geen slechte prijs. Anders kom je via belsimpel icm t-mobile ook rond die prijs maar dan wel met hogere abbo kosten.

Je vraag ivm wachten op de mate 10. De prijs zal in ieder geval niet omhoog gaan, maar ook niet ineens drastisch omlaag. Je kan even wachten en straks misschien kijken of de mate 10 icm een abbo aanbieding niet in de buurt komt qua prijs.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*