[F1 2016] Race 17 - GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

nachtnet schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:09:
Wat krijgen we daarna? Direct een interview met HAM nog in de auto als zijn motor stuk gegaan is? Een interview met RAI als hij achter VES zit en er niet voorbijkomt? Een interview met OCO als hij op 2 rondjes gezet wordt?
* nachtnet is hier nog geen fan van..
In de Formula E doen ze dergelijke interviews enkel tijdens outlaps of een safety car. Voor de veiligheid zullen ze in de Formule 1 ook vast niet gaan interviewen tijdens de race zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Wacht maar tot RAI pole pakt dan :+
Of Button
Als het ooit gaat gebeuren

Are you a one or a zero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
Als ze morgen maar de winnaar met rust laten, hoor echt liever de blijdschap en felicitaties tussen Rijder en Pittwall..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
STOP SAYING FOR SURE EVERY THREE FUCKING SECONDS!@#!@#!#!@$!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo te horen was het een spontane actie van Herbert om dat interview te doen omdat hij op dat moment naast de engineer van Rosberg stond.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Smultie schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:19:
STOP SAYING FOR SURE EVERY THREE FUCKING SECONDS!@#!@#!#!@$!
Ach, het is beter dan tijdens elk interview te horen dat ze achter de feiten aanlopen... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik vond het wel wat hebben voor een keer. Moet geen gewoonte gaan worden, ik hoor liever de "well done, mate" gesprekken.

Wel een rete spannende Q3. Zo dicht tegen elkaar allemaal

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
dcm360 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Kan je ook nog motiveren waarom niet?
Niet iedereen houdt van verandering :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Veranderingen prima, als het maar verbeteringen zijn.

Te koop....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik zie het al voor me als Jack dit gaat doen. Die zou tijdens de hotlap van Hulkenberg aan hem gaan vragen hoe de quali van VES ging

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

StealthyPeanut schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:28:
[...]

Niet iedereen houdt van verandering :).
Yep. Maar alle gekheid op een stokje. Wat hoor je nu liever? Een enthousiaste coureur die gefeliciteerd wordt door zijn team? Of weer dezelfde domme vragen van een journalist, die de coureurs na de race nog tien keer gesteld krijgen? Ik weet het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

tommiboy96 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:32:
Ik zie het al voor me als Jack dit gaat doen. Die zou tijdens de hotlap van Hulkenberg aan hem gaan vragen hoe de quali van VES ging
Ik vind anders wel dat de interviews van Jack steeds beter worden. De vragen worden gerichter, en ook niet meer aan NIco vragen stellen over Max.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Net even op moeten zoeken wat Herbert precies in de F1 heeft bereikt, maar toen kwam ik wat veel leukers tegen. De 787B, brrr kippenvel, wat mis ik dergelijk geluid tegenwoordig!

Voor de jongeren die de legendarische 787B (of 767B) niet kennen:
dcm360 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:39:
Ik vind anders wel dat de interviews van Jack steeds beter worden. De vragen worden gerichter, en ook niet meer aan NIco vragen stellen over Max.
Volgens mij ook, de laatste 3 races op gelet maar volgens mij geen vragen over Max meer.

[ Voor 29% gewijzigd door TheBrut3 op 08-10-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ik ga voor een 2e ronde koffie, kom later vandaag wel terug voor post-Q interviews, notebook etc..

Fijne dag vandaag allen..

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-uE4EunwU0tU/UYrRQsUub_I/AAAAAAAAAag/xIioyTeEXWs/s1600/soon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
vhal schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:08:
[...]
Wat er nou met RIC aan de hand was?
RIC verbeterde zijn tijd niet. Hij was ook voor de vlag over de lijn, vandaar geen vlaggetje achter zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb er zin in morgen!

[ Voor 187% gewijzigd door Jasphur op 08-10-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Bedoel je Q3?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Wacht maar tot RAI pole pakt dan :+
Herbert: "Kimi, congratulations on taking pole. What a fenomal lap. How was it in the car?"
Kimi: "Good."
Herbert: "Hamilton is right behind you on second place and Roberg and Verstappen are on the second row. Do you think they will try anything during the start?"
Kimi: "Probably"

Enzovoorts, enzovoorts...

Gelukkig kan hij wel lachen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CuKVznbXgAAJygp.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zat zonder dat ik wist gewoon naar een herhaling van P3 te kijken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Jasphur schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Ik zat zonder dat ik wist gewoon naar een herhaling van P3 te kijken |:(
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwalificatie is in feite een short run en in de long runs is RBR over het algemeen toch sterker dan Ferrari. Start kan nog wel eens interessant worden, aangezien Ferrari al vaker uitstekende starts hebben gehad dus zou leuk zijn als ze daar Mercedes kunnen verschalken waardoor RBR ook beter kan aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik ben een beetje bang voor de start, ze krijgen weer die gekke kamikaze Duitser achter zich aan. Gelukkig start die wel achter Perez met een Mercedes motor. Bocht 1 kan nog krap worden als ROS, HAM en RAI daar gelijk aankomen. ROS zal dit jaar de auto wel laten staan als HAM hetzelfde doet als vorig jaar, is ook alleen maar in zijn eigen voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:11:
Ik ben een beetje bang voor de start, ze krijgen weer die gekke kamikaze Duitser achter zich aan. Gelukkig start die wel achter Perez met een Mercedes motor. Bocht 1 kan nog krap worden als ROS, HAM en RAI daar gelijk aankomen. ROS zal dit jaar de auto wel laten staan als HAM hetzelfde doet als vorig jaar, is ook alleen maar in zijn eigen voordeel.
Als ik heel eerlijk ben. Ik ben eigenlijk heel erg blij met deze grid positionering van de heren.
Laat de Mercedessen en de Ferrari's maar lekker starten en vechten (en dan vooral in bocht 2 waar de lijn voor de s-bochten zo'n beetje begint) en de RedBullers gebruik maken van de eventuele fouten. Wat dat betreft heb ik de haantjes VET en HAM liever voor me dan achter i.m.o.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 08-10-2016 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind dat interview vanuit de auto helemaal niets. Laat op zo'n moment de sport gewoon de sport zijn, in plaats van direct een interviewer z'n zinloze vragen te laten stellen. Wat voor zinnigs kan zo'n iemand nou direct na het behalen van de pole position te vertellen hebben? Dat ie er blij mee is? Goh, boeiend :z

Maargoed, het was toch niet te verstaan, dus ik denk niet dat ze dit al te vaak gaan doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
albino71 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:11:
Ik mis de blijheid die normaal met het team gedeeld wordt.f

Beetje ongemakkelijk...
Inderdaad ongemakkelijk, dat is precies de juiste omschrijving. Aan de andere kant, de mens houdt niet van verandering en mobiel bellen in het openbaar voelde vroeger ook ongemakkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Jasphur schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Als ik heel eerlijk ben. Ik ben eigenlijk heel erg blij met deze grid positionering van de heren.
Laat de Mercedessen en de Ferrari's maar lekker starten en vechten (en dan vooral in bocht 2 waar de lijn voor de s-bochten zo'n beetje begint) en de RedBullers gebruik maken van de eventuele fouten. Wat dat betreft heb ik de haantjes VET en HAM liever voor me dan achter i.m.o.
Met die gekke Duitser die achter Perez start bedoel ik dus VET...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

gelukkig nog net de Q3 meegepikt vanmorgen, VES ging wel lekker, mooi voor RIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Met die gekke Duitser die achter Perez start bedoel ik dus VET...
Oja. De drie gridplaatsen straf. Vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wel heel goed dat VES weer voor RIC start, 2de race op rij! Nu nog wat geluk bij de start en hij doet weer mee voor het podium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Wordt een spannende race morgen. Ik denk wel dat de racepace van RBR beter is dan die van Ferrari. Maar goed, je weet het nooit met sc en het weer enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Hamilton weigerde de schrijvende pers te woord te staan na de kwalificatie.

http://nl.motorsport.com/...onferentie-suzuka-836155/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:41:

Wat een kneus is het toch ook. Hoog tijd dat het team eens gaat ingrijpen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Je krijgt bijna 1 miljoen per week overgeschreven op je bankrekening (salaris alleen al, totaal nog meer) en dan weiger je om tijdens een persconferentie vragen te beantwoorden.

Zet jouw eigen enorme kinderachtige ego even opzij en doe gewoon je werk.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-10-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat is wel zwak. Negeer de pers dan die er problemen van maakte en sta de rest wel te woord. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:45:
Net even op moeten zoeken wat Herbert precies in de F1 heeft bereikt, maar toen kwam ik wat veel leukers tegen. De 787B, brrr kippenvel, wat mis ik dergelijk geluid tegenwoordig!

Voor de jongeren die de legendarische 787B (of 767B) niet kennen:
[video]

[...]

Volgens mij ook, de laatste 3 races op gelet maar volgens mij geen vragen over Max meer.
Thx. Lekkere sound man! :)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Wat een kneus is het toch ook. Hoog tijd dat het team eens gaat ingrijpen.
Idd. Vind het maar vermoeiend dat die gast alleen enigzins normaal doet als zijn prestaties goed zijn. Kom op ook als het minder gaat of als je wat kritiek krijgt mag je gewoon normaal doen. :N

Gozer komt erg verwend over op mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 08-10-2016 13:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Gewoon ronduit kinderachtig gedrag.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11

En ik ben tegendraads hier merk ik.
Ik geef HAM groot gelijk! Waarom moet HAM nu 'fijn' meewerken als hij donderdag uitgekotst is door dezelfde media?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Omdat HAM wel graag aandacht wil, maar alleen onder zijn voorwaarden. Ik zal hem niiet missen, hij gedraagt zich vooral als verwend nest, alsof hij recht heeft op de beste auto. Minder aandacht betekent minder inkomsten voor het merk Hamilton. Wat hij nodig heeft is een manager die hem in het gareel kan houden, hij det het racen en de rest wordt door anderen gedaan die daar talent voor hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Ik geef hem overigens wel gelijk dat het leuker zou zijn sat de vragen van de fans komen ipv steeds dezelfde vragen van dezelfde journalist die vraagt of hij er nog goed voorstaat voor de titel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Suffe persconferenties met elke keer dezelfde vragen.
Zou me ook dood vervelen.

Vermakelijk wel, al die Hamilton haters :D
Hoop dat ie alsnog kampioen wordt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
RoD schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:22:
Ik vind dat interview vanuit de auto helemaal niets. Laat op zo'n moment de sport gewoon de sport zijn, in plaats van direct een interviewer z'n zinloze vragen te laten stellen. Wat voor zinnigs kan zo'n iemand nou direct na het behalen van de pole position te vertellen hebben? Dat ie er blij mee is? Goh, boeiend :z

Maargoed, het was toch niet te verstaan, dus ik denk niet dat ze dit al te vaak gaan doen :P
het was Rosberg, heb je die afgelopen jaren ooit gemeend enthousiast gehoord? Eerstvolgende keer zal waarschijnlijk zijn als hij WK weet te worden.

Verder natuurlijk ook afhankelijk van de interviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ryur schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Ik geef HAM groot gelijk! Waarom moet HAM nu 'fijn' meewerken als hij donderdag uitgekotst is door dezelfde media?
Dat uitkotsen is best begrijpelijk toch? Is er niemand om hem heen die hem dat even verteld?
Heeft niks met haters te maken....
Ik ben echt wel fan van zijn manier van rijden, en ook wel van zijn praktijken off track, maar kom op...

Als je de mooiste job ter wereld hebt en daar zeer riant voor betaald wordt, mag je ook dat half uurtje even iets meer serieus nemen. Even een snaptagram pic maken en die op je twitterbook zetten is prima en daar zal niemand iets van zeggen, maar het gedrag en zijn antwoorden waren echt vergelijkbaar met die van een verontwaardigde verwende kleuterpuber ipv een volwassen wereldkampioen F1.

Hij zegt wel thanks en gratefull, maar hij kan me niet laten geloven dat hij oprecht is.

Neem bijv. Alonso. Die vind de F1 de afgelopen 2 jaar waarschijnlijk geen donder aan en toch zit hij daar redelijk vrolijk en geeft normaal antwoord. Of ALO zijn hart echt laat spreken is de vraag, maar goed hij doet wel zijn werk.

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 08-10-2016 13:45 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Tegendraads? Haha nee hoor. Ik denk dat de meeste hier de reactie van HAM wel begrijpen en weten waarom hij zo reageert. Maar het nu niet tegen de schrijvende pers praten omdat ze van de week gemeen deden tegen je. Heeft een heel erg hoog "ja, maar hij begon" gehalte. Dit verwacht ik van kinderen, niet van professionals die een onderdeel van hun werk niet (of deels) willen uitvoeren. Ja die perscon. is saai en ja er mogen meer vragen van de fans tussen zitten. Maar als HAM hier last van heeft (wat hij dus blijkbaar heeft), laat hem het dan bespreken met de persafdeling van de F1 en ga niet andere professionals (de pers) die ook gewoon hun werk doen, behandelen alsof jij veel beter bent dan hen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
Heerlijk zo'n Hamilton. Iemand met een eigen mening en uniek karakter.

James Hunt werd in zijn tijd ook niet altijd gewaardeerd.. ;-).

Maar we kunnen natuurlijk ook elke race 6 Hulksnbergs in de persco zetten, dan weet je zeker dat het een feestje wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Heb je de persconferentie gezien? Je hoeft er maar een half uurtje te zitten en wat vragen te beantwoorden. Maar wat doet meneer? Hij gaat respectloos op zijn smartphone zitten spelen. Als je dat half uurtje voor de schrijvende pers als topsporter niet meer kunt opbrengen waar ben je dan mee bezig. Het is onderdeel van je werk waar je ook nog eens riant voor betaalt krijgt. Van mij mag hij hier een reprimande voor krijgen.

Hij mag dan een zeer goede autocoureur zijn maar voor het overgrote deel van de tijd gedraagt meneer zich als een over het paard getilde puber.

Dat geintje op Snapchat hij ook wel na de persconferentie kunnen posten.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-10-2016 14:28 . Reden: Tekst verduidelijkt en wat leesbaarder gemaakt... hoop ik tenminste. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13
Op zich ben ik het met hem eens dat persco wel een opfrisbeurt kan gebruiken.
Maar regel dat op een andere manier en bedank vriendelijk voor de persco.

Niets houdt hem tegen om zelf een alternatief voor de fans te doen met Mercedes en/of andere teams.

Kinderachtig gaan zitten dwarspissen vind ik ook onzin

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Ja de persco is saai :O maar om dan maar te gaan spelen met je telefoon is niet goed, probeer er zelf iets aan te veranderen of leuk te maken.
Ben wel toe aan een hele regen race, zonder sc wel te verstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Coennos schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:28:
Ben wel toe aan een hele regen race, zonder sc wel te verstaan..
De GP van Japan in 2007 (Fuji Raceway) was anders best "vermakelijk" :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Een hele regen race op Suzuka is niet ondenkbaar, maar ook nog zonder SC... dat is wel lastig. Altijd wel iemand die er af gaat bij Spoon, 130R of bocht 9 (heeft die een naam?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

De reactie van de media kwam doordat hij zich zo gedroeg, dus reactie op zijn aktie. Maar nu praat hij zijn huidige gedrag goed door de media de schuld te geven, maar zo is de werkelijkheid niet.
Daarnaast, als hij het niet eens is met de opzet dan moet hij zijn bij de mensen die erover gaan. Niet de mensen die hun werk doen te benadelen en gewoon met volle respect te behandelen.

Ik geef HAM gelijk dat het beter kan, maar dat kan op een andere (passende) manier kenbaar gemaakt worden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Om het nou maar even over Hamilton te hebben. Ik walg echt van die gozer. Hij komt bij mij over als extreem egoïstisch die zichzelf altijd op nummer 1 zet. Ik vond het dan ook heerlijk om te zien dat zijn motor vlam vatte in de vorige race. Ik denk dat hij gewoon inderdaad een manager nodig heeft, die hem eens wat beter aanpakt. Want hij lapt alles aan z'n laars, en wilt alles zoals zo hebben zoals hij het wilt en niks anders. Oke, ik begrijp dat Formule 1 coureurs vrij veel te zeggen hebben. Maar hij gedraagt zich echt alsof hij de koning is. Het wordt tijd dat hij eens een deuk in z'n ego gaat krijgen..

Neem als voorbeeld de vorige keer. Hij werd volgens mij boos op z'n management omdat er iets met de remmen zou zijn (?). Er zit naar mijn mening geen logica in, want hij doet het meestal zelf allemaal. Z'n management vertelt hem dat hij te hard remt waardoor z'n remmen te heet worden en dat z'n banden te snel slijten. Vervolgens kan hij daar niet tegen en vertoond hij nors gedrag richting het management. Ik heb tot op heden nog nooit een coureur zo achterlijk en boos zien/horen doen via de mic tegen z'n management tijdens de race.

Neemt niet weg dat hij een goede coureur is :).

Dit is allemaal geschreven vanuit mijn perspectief. Als ik dingen vertel hierboven, die niet kloppen, of dat het verhaal net iets anders is, hoor ik dat graag.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Wat een discussie. Het is precies hetzelfde als op je telefoon staan te bliepen bij de kassa. Disrespectvol. Asociaal.

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 08-10-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
De verplichte persmomenten zijn op donderdag 25 minuten voor de schrijvende pers (als je daarvoor uitgenodigd wordt). een minuut of 15 na Q En Race. Na iedere sessie in de 'pen'. Daarnaast zijn er door het weekeinde nog de vrije pers momenten die bij of door het team georganiseerd worden. Laat het bij elkaar 3 uurtjes per weekeinde zijn dat je met de pers bezig bent.

Voor mij hoeft de schrijvende pers persco ook niet uitgezonden te worden. Immers is iedere quote al oud nieuws voordat het daadwerkelijk als geschreven artikel verschijnt. (iedereen kan meekijken)

Zend dan liever de FAN-zone events uit waarin aandacht voor en door de fan centraal staat.

Lijkt toch ook wel wat druk op HAM te staan. Hij moet immers deze 5 races winnen om zeker kampioen te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoor ik RIC in zijn interview nou hinten over problemen met zijn bolide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

TheBrut3 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:48:
Hoor ik RIC in zijn interview nou hinten over problemen met zijn bolide?
Lijkt er op dat zijn Renault niet al te fris meer is. Hij klaagde in verschillende interviews met telkens dezelfde strekking: vermogen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:00:
Om het nou maar even over Hamilton te hebben. Ik walg echt van die gozer. Hij komt bij mij over als extreem egoïstisch die zichzelf altijd op nummer 1 zet. Ik vond het dan ook heerlijk om te zien dat zijn motor vlam vatte in de vorige race. Ik denk dat hij gewoon inderdaad een manager nodig heeft, die hem eens wat beter aanpakt. Want hij lapt alles aan z'n laars, en wilt alles zoals zo hebben zoals hij het wilt en niks anders. Oke, ik begrijp dat Formule 1 coureurs vrij veel te zeggen hebben. Maar hij gedraagt zich echt alsof hij de koning is. Het wordt tijd dat hij eens een deuk in z'n ego gaat krijgen..

Neem als voorbeeld de vorige keer. Hij werd volgens mij boos op z'n management omdat er iets met de remmen zou zijn (?). Er zit naar mijn mening geen logica in, want hij doet het meestal zelf allemaal. Z'n management vertelt hem dat hij te hard remt waardoor z'n remmen te heet worden en dat z'n banden te snel slijten. Vervolgens kan hij daar niet tegen en vertoond hij nors gedrag richting het management. Ik heb tot op heden nog nooit een coureur zo achterlijk en boos zien/horen doen via de mic tegen z'n management tijdens de race.

Neemt niet weg dat hij een goede coureur is :).

Dit is allemaal geschreven vanuit mijn perspectief. Als ik dingen vertel hierboven, die niet kloppen, of dat het verhaal net iets anders is, hoor ik dat graag.
Hij kan het zich permitteren. Blijkbaar is hij zo goed dat de mensen om hem heen dit gedrag van hem accepteren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Wom schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:53:
[...]

Lijkt er op dat zijn Renault niet al te fris meer is. Hij klaagde in verschillende interviews met telkens dezelfde strekking: vermogen.
Ze kwamen gewoon vermogen tekort op het rechte stuk in vergelijking tot Ferrari en Mercedes.
Dat is op zich niets nieuws.

Hij mag nog wel 1x een nieuwe erin zetten. Met nog 4 races hierna komt die waarschijnlijk volgende race. Want voor morgen mag het niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
Hij klaagde dat zijn motor minder snelheid had dan die Verstappen, waardoor hij minimaal 0.1 verloor op t rechte stuk tov MV. (Autosport.com).

In de speedtrap was hij ook 1.5 km/h langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:57
Rb geen nieuwe softs meer itt fet en mer

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ach die soft van Ves en Ric is 1 rondje opgedaan, eruit en meteen er weer in, dus die is zo goed als nieuw nog.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Requiem19 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:35:
Hij klaagde dat zijn motor minder snelheid had dan die Verstappen, waardoor hij minimaal 0.1 verloor op t rechte stuk tov MV. (Autosport.com).

In de speedtrap was hij ook 1.5 km/h langzamer.
wat miepen of niet, hij is maar een paar honderste langzamer toch 8)7 net alsof hij zoveel beter/sneller kan zijn dan VES
Goeie coureur RIC, maar hij jankt wel gauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dat Mercedes dus geen qualifing boost modus ter beschikking had is verbazingwekkend. Dan hadden ze nog 0,2 seconde kunnen pakken op de concurrentie in de quali.

Groot verschil helaas dus nog steeds tussen Mercedes en de rest.

Bron: http://nl.motorsport.com/...g-boost-op-suzuka-836210/

[ Voor 21% gewijzigd door alwaysleft op 08-10-2016 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZRAe29iRWns]

Wekker is al gezet, koffie staat voor het grijpen.. Nu al zin in morgenochtend..

Ligt het trouwens aan mijn perceptie? Of worden de interviews met VES steeds langer en wat meer de diepte in? Vorig jaar was de trend dat hij zich met korte bondige antwoorden snel door de interviews heen wandelde. Nu lijken de antwoorden wat langer en uitgebreider te zijn..

[ Voor 48% gewijzigd door nachtnet op 08-10-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

nachtnet schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:14:
Wekker is al gezet, koffie staat voor het grijpen.. Nu al zin in morgenochtend..
Waarom de wekker zetten? Ik heb de kwalificatie van vanochtend bijvoorbeeld gewoon opgenomen, en rond 12 uur 's middags gekeken. Natuurlijk wel opletten dat je het sportnieuws ontwijkt. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Omdat het dan niet meer echt live live is? Waarom maakt dat zoveel uit dan?
Ligt het trouwens aan mijn perceptie? Of worden de interviews met VES steeds langer en wat meer de diepte in? Vorig jaar was de trend dat hij zich met korte bondige antwoorden snel door de interviews heen wandelde. Nu lijken de antwoorden wat langer en uitgebreider te zijn..
Dat idee had ik inderdaad ook al! Naar mijn mening een stuk beter en vriendelijker. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nachtnet schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:14:
Ligt niet aan jou, het is echt zo. Je merkt aan alles dat hij zijn plek heeft gevonden en heel relaxed is. Hij neemt ook echt de tijd voor iedereen. Volgens mij vindt hij het zelfs leuk om interviews te geven.

Ik ben tenminste nog geen enkel saai interview met Max of een interview waar hij heel nukkig in doet tegen gekomen. Of het moet het interview na het akkefietje met Raikkonen zijn geweest maar dat vond ik zelfs nog wel vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:36:
[...]

Waarom de wekker zetten? Ik heb de kwalificatie van vanochtend bijvoorbeeld gewoon opgenomen, en rond 12 uur 's middags gekeken. Natuurlijk wel opletten dat je het sportnieuws ontwijkt. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Omdat het dan niet meer echt live live is? Waarom maakt dat zoveel uit dan?

[...]
Omdat live kijken, twitter volgen en hier meelezen (en posten) toch wel erg leuk combineren.. Ik kijk 90% van de races nog dezelfde week nog eens terug.

En zo vroeg hoeft de wekker ook weer niet... Fp1 ok 03:00AM en fp3 om 05:00AM volg ik hooguit met de f1 app, daar ga ik mijn bed niet perse voor uit.. (en kunnen ook later terug gekeken worden..)

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 08-10-2016 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

[...]
Ik zet de wekker ook, niks leukers dan wedstrijd live te volgen en op het forum rondhangen. :D

Pluspunt is ook dat je de rest van de dag lekker "vrij" bent... of natuurlijk de herhalingen en interviews kunt kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 08-10-2016 19:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
nachtnet schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:41:
[...]

Omdat live kijken, twitter volgen en hier meelezen (en posten) toch wel erg leuk combineren.. Ik kijk 90% van de races nog dezelfde week nog eens terug.

En zo vroeg hoeft de wekker ook weer niet...
Vergeet de live timing niet :) . Dat is ook een goede toevoeging. Ik wilde niet 2 dagen vroeg op, dus ik heb de quali opgenomen. Maar dan mis je de live timing weer enorm.

Morgenochtend zit ik om 7 uur bij de TV.

[ Voor 15% gewijzigd door asing op 08-10-2016 19:45 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Half 7 de wekker. Heb de Ziggo stream opgezegd omdat hij vaak hapert. Hoop morgen dus een goede stream te vinden en anders maar RTL :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Als je met live timing ernaast wil kijken is live kijken wel een vereiste. Hetzelfde met het live volgen van allerlei reacties op de verschillende media. Het voegt wat toe aan de beleving. Daarnaast heb ik zelf altijd de neiging om bij dode momenten de opname door te spoelen, wat nog verder afbreuk doet aan de beleving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

sjaool schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:41:
[...]

Ligt niet aan jou, het is echt zo. Je merkt aan alles dat hij zijn plek heeft gevonden en heel relaxed is. Hij neemt ook echt de tijd voor iedereen. Volgens mij vindt hij het zelfs leuk om interviews te geven.

Ik ben tenminste nog geen enkel saai interview met Max of een interview waar hij heel nukkig in doet tegen gekomen. Of het moet het interview na het akkefietje met Raikkonen zijn geweest maar dat vond ik zelfs nog wel vermakelijk.
Jep, ook de Engelstalige interviews worden wat langer en gaan meer de diepte in. Ik denk dat RB ook wel wat meer openheid vraagt van de coureurs, want Ricciardo geeft ook eigenlijk altijd wel vrij uitgebreide antwoorden. Ik vind het wel mooi, leer je nog eens wat.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
Zo kon je in het interview met Max horen dat hij de sync met de bak verloor omdat hij te hard over de kerbs ging.

Hij wordt echt beter en beter!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RedHat schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:44:
Half 7 de wekker. Heb de Ziggo stream opgezegd omdat hij vaak hapert. Hoop morgen dus een goede stream te vinden en anders maar RTL :)
Hier gaat de wekker om 5:20 uur... Ik wil natuurlijk ook de Track Parade kijken. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet te geloven dat ik het zelfs overweeg om de wekker te zetten, laat staan het net ook nog echt heb gedaan. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
asing schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:43:
[...]

Vergeet de live timing niet :) . Dat is ook een goede toevoeging.
offtopic: Live timing inderdaad... Heb zelfs voor de live timing en live commentary een extra (3e) beeldscherm en een 2e windows 10 phone gekocht..

+ http://www.purestorage.co...radvantage.html#dashboard en nog wat andere gerelateerde sites..)

PauseBreak schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:45:
[...]

Jep, ook de Engelstalige interviews worden wat langer en gaan meer de diepte in. Ik denk dat RB ook wel wat meer openheid vraagt van de coureurs, want Ricciardo geeft ook eigenlijk altijd wel vrij uitgebreide antwoorden. Ik vind het wel mooi, leer je nog eens wat.
Niet alleen de engelstalige interviews, ook de interviews in het Duits (SKY.DE / ORF / SF) worden lang en net zo uitgebreid beantwoord.

Voor iedereen met ZIGGO problemen: http://schoener-fernsehen.com/tv/stream is een prima bron voor duitstalige F1 (ORF1 en SF1/SF2 zenden zonder reclame de hele race uit.)

Wekker hier rond 6:30, tijd genoeg voor koffie, en alle schermen aan te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Zondag ochtend en 7 uur opstaan mixen niet, maar ik doe het toch. Echter de voorbeschouwing kijk ik niet :+

Hopelijk wel een leuke race en geen lange Monza optocht. Dan vallen mijn ogen weer dicht op de bank.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Mooi om te zien in dit filmpje. Die knakers hebben het over Ferrari en noemen Mercedes niet eens en op het laatst zegt Max ja lastig inhalen dus we moeten maar zien, zal aan de strategie tussen de DRIE teams liggen.

Normaliter komen ze er niet aan natuurlijk, maar wel mooi om te zien dat ie zichzelf niet bij voorbaat kansloos acht tegenover de Mercs.

Goeie eigenschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is er in Nederland geen kroeg open die de F1 op een groot scherm uitzend?

Om 7 uur een biertje is wat overdreven, maar om 14:00 kan dat best gezellig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

wontcachme schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:51:
Zondag ochtend en 7 uur opstaan mixen niet, maar ik doe het toch. Echter de voorbeschouwing kijk ik niet :+

Hopelijk wel een leuke race en geen lange Monza optocht. Dan vallen mijn ogen weer dicht op de bank.
Nou, dan kan je maar beter veel koffie drinken want inhalen en Suzuka gaan bijna niet samen. Het is vooral een strategische race, net zoals bijv. Spanje dat is.

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

nachtnet schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:41:

En zo vroeg hoeft de wekker ook weer niet... Fp1 ok 03:00AM en fp3 om 05:00AM volg ik hooguit met de f1 app, daar ga ik mijn bed niet perse voor uit.. (en kunnen ook later terug gekeken worden..)
Dat snap ik best. Die combinatie. Maar ik heb geen Twitter en Facebook. Ik kan natuurlijk wel gaan posten enzo. Maar ik snap iets niet. Tijdens een race ben ik wel eens in dit topic gaan kijken. Maar de berichten stromen zo snel vol, dat je meer met het topic bezig bent en aan het typen bent, dan met het kijken van de race. Persoonlijk vind ik dat minder leuk. Ik hou alle aandacht op de race.

6 á 7 uur vind ik nou niet echt bepaald verstaan onder "heerlijk uitslapen" :p. Maar ja, dat kan voor jou natuurlijk anders zijn.
sjaool schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:43:
Ik zet de wekker ook, niks leukers dan wedstrijd live te volgen en op het forum rondhangen. :D

Pluspunt is ook dat je de rest van de dag lekker "vrij" bent... of natuurlijk de herhalingen en interviews kunt kijken.
Dat is inderdaad waar. Helaas slaap ik doordeweeks te weinig, waardoor ik het prettig vind om tot 11 uur uit te slapen in het weekend. Dat mis ik dus wel, de hele dag vrij houden.
RedHat schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:44:
Ik heb Ziggo Sport (als kanaal), dus ik heb de kwalificatie opgenomen, en ga zeer waarschijnlijk ook de race opnemen.
Bee.nl schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:45:
Als je met live timing ernaast wil kijken is live kijken wel een vereiste. Hetzelfde met het live volgen van allerlei reacties op de verschillende media. Het voegt wat toe aan de beleving. Daarnaast heb ik zelf altijd de neiging om bij dode momenten de opname door te spoelen, wat nog verder afbreuk doet aan de beleving.
Is het heel raar als ik niet weet wat je bedoelt met "live timing"? Ik weet de vertaling wel, maar wat is het voordeel dat het écht live is? Ik kan me wel voorstellen dat het wat toevoegt aan de beleving.
De neiging om door te spoelen, heb ik dan weer niet. Omdat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten. Dus dat is dan wel weer sensationeel (behalve als het Max is natuurlijk) vind ik. En ik ben nog wel een ongeduldig persoon :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:01:
[...]

Dat snap ik best. Die combinatie. Maar ik heb geen Twitter en Facebook. Ik kan natuurlijk wel gaan posten enzo. Maar ik snap iets niet. Tijdens een race ben ik wel eens in dit topic gaan kijken. Maar de berichten stromen zo snel vol, dat je meer met het topic bezig bent en aan het typen bent, dan met het kijken van de race. Persoonlijk vind ik dat minder leuk. Ik hou alle aandacht op de race.

6 á 7 uur vind ik nou niet echt bepaald verstaan onder "heerlijk uitslapen" :p. Maar ja, dat kan voor jou natuurlijk anders zijn.
Tijdens de race post ik niet zo heel veel op twitter, hooguit een reactie op posts van anderen. Wel is dit topic en het kijken van "live" tv (met iets vertraging ~20s t.o.v. live) echt wel een goede aanvulling.

Omdat twitter vaak sneller is dan de 20s vertraging in beeld krijg je de informatie al binnen voor er iets te zien is. Samen met de live-f1 app (waar je de posities van de verschillende rijders kunt zien, en pitstops, ronde tijden etc.), zit ik veel meer in een race.

Deze opstelling helpt dan natuurlijk ook wel mee. Alle schermen onder handbereik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m1GV2NUfDe2mMDEqEkvKWu3q/thumb.jpg

De keren dat ik een live race gemist heb (of opnieuw terug kijk) is dit topic heerlijk om terug te lezen. Commentaar op strategie, rijdersacties etc. is hier heel divers en een prettige aanvulling op alleen ZIggo/Sky/Channel4/RTL/orf commentaar.
[...]

Dat is inderdaad waar. Helaas slaap ik doordeweeks te weinig, waardoor ik het prettig vind om tot 11 uur uit te slapen in het weekend. Dat mis ik dus wel, de hele dag vrij houden.

[...]

Ik heb Ziggo Sport (als kanaal), dus ik heb de kwalificatie opgenomen, en ga zeer waarschijnlijk ook de race opnemen.

[...]

Is het heel raar als ik niet weet wat je bedoelt met "live timing"? Ik weet de vertaling wel, maar wat is het voordeel dat het écht live is? Ik kan me wel voorstellen dat het wat toevoegt aan de beleving.
De neiging om door te spoelen, heb ik dan weer niet. Omdat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten. Dus dat is dan wel weer sensationeel (behalve als het Max is natuurlijk) vind ik. En ik ben nog wel een ongeduldig persoon :p.

[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 08-10-2016 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De stats van de coureurs zoals rondetijden, sectortijden en gaps. De regie kan maar één ding tegelijk laten zien, maar op live timing kun je nog andere dingen ontdekken. Bijvoorbeeld spotten welke coureur een andere aan het naderen is en of een coureur bijvoorbeeld een gat weet te creëren om zo net een veilige pitstop te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier om 6.55 uur de wekker. Om 2 over 7 begint de race pas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
RedHat schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:57:
Is er in Nederland geen kroeg open die de F1 op een groot scherm uitzend?

Om 7 uur een biertje is wat overdreven, maar om 14:00 kan dat best gezellig zijn :)
Lijkt me wel. Zelfs in het dorpje waar ik woon wordt dat uitgezonden in de kroeg.

Leuke races 's morgens in de kroeg, wel een paar keer gekeken, beginnen met een kopje koffie tijdens de voorbeschouwing en dan over naar het bier en de bitterballen en dan rond een uur of 12 's morgens kegel over straat naar huis zwalken zo dronken als een lor. En dan van je vriendin horen dat ze niet boos is (mooi denk je dan nog!), maar teleurgesteld omdat je straallazarus bent _O- :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

alwaysleft schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:40:
Hier om 6.55 uur de wekker. Om 2 over 7 begint de race pas :D
Goed punt, ik ga er ook nog maar een paar minuten bijsprokkelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Bee.nl schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:45:
[...]

De F1 live timing app kan ook de race 'afspelen' op een later moment, heb ik een keer gedaan toen ik niet live kon kijken. Handige functie :)

Maar mogen kijken we gewoon live, tot morgen ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-10-2016 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Op werkdagen gaat de wekker ook om 5.50, weinig verschil voor mij dus. En gelukkig is modern Nederland niet meer gelovig, dus we mogen op zondag een wekker zetten voor wat anders dan een kerkdienst. Nu Da Vinci Code kijken en dan lekker pitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Het zou al helpen als "stating the obvious" tijdens de race wat minder zou zijn.... zo zijn er altijd 10 mensen die moeten melden dat Max een fastest lap rijdt, dat ROS de pit in gaat, dat HAM een achterblijven inhaalt... terwijl zowat iedereen die tijdens de race in het topic zit ook zit te kijken dus er geen toegevoegde waarde is.... ik persoonlijk vind dat erg irritant, dus tijdens de race kijk ik nauwelijks in dit topic en na de race scroll ik het even helemaal door...
die korte mededelingen mogen van mij geband worden... het mag wel kort zijn, maar dan wel met enige inhoud (en dat hoeft niet eens spectaculair veel te zijn, maar "wow, wat een snelle ronde van HAM, dat doet hij goed" vind ik al 20x beter dan "HAM fastest lap!" (en dat laatste dan door 10 verschillende mensen))

ik lees ook wel eens dat mensen het topic gebruiken om de race te volgen omdat ze niet kunnen kijken... m.i. zijn andere kanalen daar toch wel iets geschikter voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
vosss schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:41:
[...]

Lijkt me wel. Zelfs in het dorpje waar ik woon wordt dat uitgezonden in de kroeg.

Leuke races 's morgens in de kroeg, wel een paar keer gekeken, beginnen met een kopje koffie tijdens de voorbeschouwing en dan over naar het bier en de bitterballen en dan rond een uur of 12 's morgens kegel over straat naar huis zwalken zo dronken als een lor. En dan van je vriendin horen dat ze niet boos is (mooi denk je dan nog!), maar teleurgesteld omdat je straallazarus bent _O- :D
_O- Klinkt herkenbaar _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier is het meestal een combinatie van Ziggo sport op tv en de F1 app aan op mobiel of tablet en kijk ik iedere tien/vijftien minuten hier in de thread voor de 'humor' tussendoor :)

De droogheid van de Tweakers slepen mij vaak door het soms saaie middenstuk van de race.

Op zondagavond scroll ik alles nog eens door en kijk de interviews en nabeschouwingen en probeer ik nog even na te genieten zoals vorige week ;)

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 08-10-2016 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

P.O. Box schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

Het zou al helpen als "stating the obvious" tijdens de race wat minder zou zijn.... zo zijn er altijd 10 mensen die moeten melden dat Max een fastest lap rijdt, dat ROS de pit in gaat, dat HAM een achterblijven inhaalt... terwijl zowat iedereen die tijdens de race in het topic zit ook zit te kijken dus er geen toegevoegde waarde is.... ik persoonlijk vind dat erg irritant, dus tijdens de race kijk ik nauwelijks in dit topic en na de race scroll ik het even helemaal door...
die korte mededelingen mogen van mij geband worden... het mag wel kort zijn, maar dan wel met enige inhoud (en dat hoeft niet eens spectaculair veel te zijn, maar "wow, wat een snelle ronde van HAM, dat doet hij goed" vind ik al 20x beter dan "HAM fastest lap!" (en dat laatste dan door 10 verschillende mensen))

ik lees ook wel eens dat mensen het topic gebruiken om de race te volgen omdat ze niet kunnen kijken... m.i. zijn andere kanalen daar toch wel iets geschikter voor.
Dat kan je wel willen maar is onhoudbaar met tientallen Olav Molletjes in deze thread. Ik vind het juist wel leuk om dat voorbij te zien komen. Houd het lekker levendig. Er bestaan al regels genoeg op deze wereld waarom hier dan nu weer moeilijk over doen?

En natuurlijk zijn er mensen die geen televisie kunnen kijken en die volgen deze thread altijd met de volste belangstelling en dat doen ze niet zonder reden. Een live blog op een nieuwssite is een droge weergave van de feiten en mist volgens mij het enthousiasme dat je hier vindt. Maar daar mag iemand verder op reageren die om deze reden hier meeleest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:44:
[...]

Dat kan je wel willen maar is onhoudbaar met tientallen Olav Molletjes in deze thread. Ik vind het juist wel leuk om dat voorbij te zien komen. Houd het lekker levendig. Er bestaan al regels genoeg op deze wereld waarom hier dan nu weer moeilijk over doen?
Daar heb je gelijk in.... moeilijk doen is beetje overdreven gesteld.... maar het zou wel fijn zijn als er een "ongeschreven regel" zou zijn dat mensen iets meer hun best doen op een post... soms is zelfs het complete verband zoek omdat iemand achter danwel voor loopt qua beeld en een gare one-liner eruit knalt... ik vind het dus niet prettig... jij wel... zo zullen er wel meer mensen te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
P.O. Box schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:50:
[...]

Daar heb je gelijk in.... moeilijk doen is beetje overdreven gesteld.... maar het zou wel fijn zijn als er een "ongeschreven regel" zou zijn dat mensen iets meer hun best doen op een post... soms is zelfs het complete verband zoek omdat iemand achter danwel voor loopt qua beeld en een gare one-liner eruit knalt... ik vind het dus niet prettig... jij wel... zo zullen er wel meer mensen te vinden zijn ;)
10 posts als "Pit!" en "Kaboom!" zijn zonder context inderdaad niet zo heel nuttig. 10 Enthousiaste posts met "VET pits" of "KVY knalt tegen VET" zijn prima en maken het voor mij leuk om mee te lezen.

Begint wel enigszins op een ASP feedback topic te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Een goede morgen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Haha de oude Ferrari van Vettel waarin hij de Track Parade deed hield er mee op. :+
Moest met Ricciardo meeliften.

/edit: Raikkonen 5 plaatsen penalty voor wissel van gearbox. VES dus vanaf P3 starten!

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 09-10-2016 05:47 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Goeden avond vanuit Canada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Vandaag maar een 1-2'tje scoren :-)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:24
Goedemorgen, best wel vroeg :+
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1