Ik denk dat onderaan de streep er meer donoren zullen komen door deze actie.Trommelrem schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:44:
[...]
True, maar voor mij is dat op dit moment even de enige manier. Vermoedelijk doen meer mensen de komende week hetzelfde, en dan begrijpt de politiek dat deze wet echt te ver gaat.
Het had zo veel makkelijker gekund: Mensen bewust maken van het feit dat zij zich kunnen registeren, bijvoorbeeld met een postformulier of een DigiD-formulier. Adblockers houden niet alles tegen en je kunt het bericht prima bij de mensen krijgen. Op die manier vang je veel meer ja-stemmers.
Er zal maar een klein deel zijn die op dezelfde (m.i. vreemde) manier denkt.
Ik hoop trouwens dat je je nog bedenkt.
Mooi man, als je dan toch gaat en iets van jou leeft door in iemand anders. Zijn wel voorbeelden van dat een jongetje een hart heeft gekregen van iemand en dat er een speciale band ontstaat tussen de donor ontvanger en de familie van de overleden redder. VOlgens mij zag mijn vrouw laatst een fragment waarbij de nabestaande(n) de hartslag hoorde van haar man.
Tja, als je daar je traanbuisjes niet van onder spanning komen staan, dan moet je misshien maar gevoelloos "Nee" aanvinken.