Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:42
Google maps is ook prima hoor, eigenlijk nu nog veel beter.
Ook de file informatie is uitstekend en veel beter dan TMC die een file aangeeft wanneer deze net opgelost is :)

• 0stone0
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-04 20:24

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Zodra ik de app via een APK installeer krijg ik de melding; Dit artikel is niet beschikbaar in uw land.
Zijn er al mensen die hier om heen komen?

SteamInventaris"~~Linux is only free if your time has no value"

• tlpeter
Zet je telefoon eens in het Engels. daarna nog een keer proberen.

• MadMarky
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
tlpeter schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:02:
Google maps is ook prima hoor, eigenlijk nu nog veel beter.
Ook de file informatie is uitstekend en veel beter dan TMC die een file aangeeft wanneer deze net opgelost is :)
Ja alleen wanneer een weg wekenlang is afgesloten wegens wegwerkzaamheden (bijv N332 Holten - Raalte) trekt Maps zich daar niets van aan, terwijl het bij Waze netjes aangepast is.

PC | BMW Z3 Coupe

• tlpeter
quote:
MadMarky schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Ja alleen wanneer een weg wekenlang is afgesloten wegens wegwerkzaamheden (bijv N332 Holten - Raalte) trekt Maps zich daar niets van aan, terwijl het bij Waze netjes aangepast is.
Dat is vreemd want ik heb wel vaker wegblokkades gezien binnen maps.

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12:59
Het kan soms echt weken duren voordat maps dat echt doorvoert hoor. Misschien dat in sommige gevallen het sneller is verwerkt. Bij mij in de buurt was een brug 3 weken dicht. Ik heb 't 2 keer doorgegeven, in de derde week werd 't pas door maps doorgevoerd.

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13:52

Ursamajor

Astrofotograaf

quote:
0stone0 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:19:
Zodra ik de app via een APK installeer krijg ik de melding; Dit artikel is niet beschikbaar in uw land.
Zijn er al mensen die hier om heen komen?
Geen probleem mee. Bij mij op een S7 in het NL.
Had laatst wel dat ik de samsung Car mode app eraf had gegooid, maar toen deed Android Auto het niet meer. Nu weer wel.
In de vakantie trouwens heerlijk mee door Duitsland genavigeerd.

Gadgets FTW!

• icr500
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-04 17:31
Hallo, wellicht een domme vraag maar het lukt me op de een of andere manier niet om te reageren op whatsapp berichtjes binnen android auto. Ik heb sinds kort een audi a3 met AA ingebouwd in het infotainmentsysteem. Iemand een oplossing?

• tlpeter
Nadat het bericht is afgelopen druk ik op de spraakknop en zeg "reageer"
Dan wordt mij gevraagd het bericht in te spreken.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Ik ben erachter, Waze werkt alleen met mijn android auto als ik hem aan mijn auto gekoppeld heb. Bij standalone gebruik met alleen de telefoon krijg ik alleen Maps.

• icr500
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-04 17:31
quote:
tlpeter schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:08:
Nadat het bericht is afgelopen druk ik op de spraakknop en zeg "reageer"
Dan wordt mij gevraagd het bericht in te spreken.
aah thnx! Ik zat steeds te klooien met het roepen van 'reply' 8)7 Straks even proberen.

• yvonnedenboer
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14-08-2017
Hallo, even een vraag waar ik verder niks over kan vinden op internet. Mijn moeder wilde ook Android Auto installeren op haar telefoon maar had Automate geïnstalleerd. Iemand enig idee of dit hetzelfde is en wat de voor- en nadelen zijn. Automate kan je namelijk wel via de play store downloaden.

yvonnedenboer wijzigde deze reactie 10-08-2017 15:33 (8%)

• tlpeter
Is niet het zelfde. Android auto is niet beschikbaar in Nederland dus je moet de apk los installeren.

• yvonnedenboer
  • Laatst online: 14-08-2017
Bedankt voor je reactie, ja ik heb het op mijn telefoon, Android Auto, maar Automate is qua layout wel hetzelfde... Iemand ervaringen of voor/nadelen?

• ComaKip
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-12-2018
quote:
yvonnedenboer schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:39:
Bedankt voor je reactie, ja ik heb het op mijn telefoon, Android Auto, maar Automate is qua layout wel hetzelfde... Iemand ervaringen of voor/nadelen?
Misschien deze even lezen? http://www.droidviews.com/automate-android-auto-alternative/

• ComaKip
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-12-2018
Voor iedereen die een auto-infotainment-systeem heeft met een staand, portrait modus scherm. Deze schermen tonen AA vaak in 16:9 verhouding breedtevullend. Je hebt dan onder en boven veel zwart.

Je kan Android Auto in developer modus zetten en de output op 720p zetten. Grote kans dat je dan een meer beeldvullende ervaring hebt. Zie https://productforums.google.com/forum/#!forum/android-auto

• MrRobin
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-04 09:36
Zijn er hier anderen die ook in een VAG auto (audi, skoda, seat of vw) rijden en die het volgende probleem hebben?
Ik heb een seat ibiza uit 2016 met android auto. Als ik Spotify luister dan wil het wel eens voor komen dat de audio stopt terwijl de muziek op de speler doorloopt. Na een paar minuten crasht het navigatiesysteem, reboot het en maakt weer verbinding met android auto. Soms heb ik er uren geen last van, soms gebeurt het een paar keer in 10 minuten.

• tiguan
@MrRobin Heb zelf eigenlijk nooit problemen, maar ik heb de Discover Pro welke vrij nieuw is. Tevens zit ik ook bijna nooit langer dan een uur in de auto per keer.

• Leon2017
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 28-08-2017
Ben in Oostenrijk op vakantie, heb daar een nieuw Google acount aangemaakt, deze ook toegevoegd aan mijn Samsung S6. Daarna in de Playstore gewoon Android auto kunnen downloaden en installeren op mijn S8. En Android auto werkt prima in mijn Seat Leon van 2017. Weet niet of als ik terug in Nederland ben het nog steeds werkt. We gaan het zien. :)

• tlpeter
Er is een kans dat bij een update AA gaat klagen. Enige wat je dan kunt doen is de apk downloaden.

• jan groen
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:30
Ik heb mijn versie van AA in Frankrijk geïnstalleerd, gewoon met mijn eigen account. Sinds die tijd krijg ik automatisch mijn updates. Die van mijn vrouw moet ik iedere keer weer installeren als er iets veranderd is.

• 0stone0

0stone0

> Gebruik je android auto vaak?
--> Ja

> Ben je tevreden over Android auto?
--> Ja

Zou je een beoordeling willen achter laten in de Play Store ?
--> Ja

Dit item is niet beschikbaar in je land.

Oke, dan niet toch....

0stone0 wijzigde deze reactie 29-08-2017 16:10 (12%)
Reden: Duim Nagel

• Poecillia
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-04 22:25
Ik heb Android auto geïnstalleerd op mijn S8. Mijn auto is te oud en mist daardoor de 'interface'. Maar ik heb wel bluetooth, dus het zou via de telefoon moeten werken. Ik heb de app alle rechten gegeven. maar als ik de opdracht 'Bel .....' wordt het volgende gezegd: 'Ok maar wanneer dat veilig is moet jeje loskoppelen van de auto en op de melding tikken vervolgens kun je google toegang geven tot de contacten op je apparaat.'

Ik heb de apps gecontroleerd of google toegang heeft tot contacten en dat is zo. Dat geldt ook voor google auto. Wat doe ik verkeerd?

• tiguan
Android Auto werkt alleen via kabel.

• Maaark
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:03
quote:
MrRobin schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:00:
Zijn er hier anderen die ook in een VAG auto (audi, skoda, seat of vw) rijden en die het volgende probleem hebben?
Ik heb een seat ibiza uit 2016 met android auto. Als ik Spotify luister dan wil het wel eens voor komen dat de audio stopt terwijl de muziek op de speler doorloopt. Na een paar minuten crasht het navigatiesysteem, reboot het en maakt weer verbinding met android auto. Soms heb ik er uren geen last van, soms gebeurt het een paar keer in 10 minuten.
Heb de zelfde auto, FR Connect, en heb dit ook soms. Dan helpt een reboot van mn telefoon soms en soms moet ik ff de auto ui5 en aan zetten. Maar heb het nog nooit een paar keer in 10 min gehad. Ik rij meerdere keren per week ritten van > 2 uur en als AA dan vast gaat lopen is dat in de eerste 15-20 min maar daarna er geen last meer van.

• tlpeter
Ik heb dat de laatste tijd wel vaker dan in het begin maar als het gebeurd dan gebeurd het als ik terug scroll door de playlist heen.

• 0stone0

0stone0

@Maaark, @MrRobin , @tlpeter ,
Had hier ook veel last van, echter is dit na de laatste update niet meer voorgekomen!

Misschien even de nieuwste APK downloaden!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
Poecillia schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:21:
Ik heb Android auto geïnstalleerd op mijn S8. Mijn auto is te oud en mist daardoor de 'interface'. Maar ik heb wel bluetooth, dus het zou via de telefoon moeten werken. Ik heb de app alle rechten gegeven. maar als ik de opdracht 'Bel .....' wordt het volgende gezegd: 'Ok maar wanneer dat veilig is moet jeje loskoppelen van de auto en op de melding tikken vervolgens kun je google toegang geven tot de contacten op je apparaat.'

Ik heb de apps gecontroleerd of google toegang heeft tot contacten en dat is zo. Dat geldt ook voor google auto. Wat doe ik verkeerd?
De melding "Ok maar alleen wanneer dat veilig is" krijg ik ook wanneer mijn telefoon is aangekoppeld maar de GPS uit staat. Geen idee waarom.

PC | BMW Z3 Coupe

• 0stone0

0stone0

quote:
MadMarky schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:31:
[...]

De melding "Ok maar alleen wanneer dat veilig is" krijg ik ook wanneer mijn telefoon is aangekoppeld maar de GPS uit staat. Geen idee waarom.
Dat is AA's manier om te vertellen dat je iets moet doen op je telefoon. Uiteraard wilt AA alleen dat je dat doet als je niet aan het rijden bent, vandaar de melding 'alleen wanneer dat veilig is'

• Poecillia
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-04 22:25
quote:
0stone0 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
[...]

Dat is AA's manier om te vertellen dat je iets moet doen op je telefoon. Uiteraard wilt AA alleen dat je dat doet als je niet aan het rijden bent, vandaar de melding 'alleen wanneer dat veilig is'
Nou, AA is daar niet bepaald duidelijk in wat dat iets dan moet zijn. Ik vind verder de GUI niet prettig. Hij laat berichten zien die niet nodig zijn en als ik dingen wil veranderen in Spotify (bv playlist verwisselen) kan ik er niet bij. Kortom ik heb hem er snel afgehaald. Ik heb liever de normale GUI en kan via Bixby de meeste dingen wel met spraaksturing doen.

• 0stone0

0stone0

quote:
Poecillia schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:41:
[...]

Nou, AA is daar niet bepaald duidelijk in wat dat iets dan moet zijn. Ik vind verder de GUI niet prettig. Hij laat berichten zien die niet nodig zijn en als ik dingen wil veranderen in Spotify (bv playlist verwisselen) kan ik er niet bij. Kortom ik heb hem er snel afgehaald. Ik heb liever de normale GUI en kan via Bixby de meeste dingen wel met spraaksturing doen.
Klinkt vervelend. Zelf geen last van gehad.
Ik kom die melding alleen tegen als ik mijn gps niet aan heb staan. Het bericht op t display laat dan duidelijk zien wat ik moet doen (Met het bericht dat ik het moet dan als ik stil sta)

Ook Spotify werkt sinds de laatste update naar verwachting! Dat was vorige week inderdaad wel anders

• tlpeter
Waze heeft een update gehad en heeft nu ook de welbekende snelheidsmeter in het scherm.

• rig0r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:11
Heb Android Auto maar weer eens geinstalleerd maar het lijkt nog steeds niet goed bruikbaar. Commando navigeer naar adres of locatie worden in de Auto app zelf op mn telefoon wel begrepen, maar draaiend in mn auto (Audi A4 uit 2016) niet vreemdgenoeg. Ze zegt ik snap niet wat je bedoelt met en dan exact wat ik gezegd heb. Dus de herkenning lijkt wel ok maar toch werkt het niet 8)7 Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb de laatste APK vandaag gedownload. Wat zijn jullie ervaringen met nederlands gesproken commando's? Navigeer naar contactnaam werkt bij mij bijvoorbeeld helemaal niet.

Ik heb het idee dat de ontwikkeling van Auto echt tergend langzaam gaat, ondersteuning in NL zit ik nu al anderhalf jaar op te wachten .. ook is er weinig informatie te vinden over hoe je het kunt gebruiken.

Al met al heel jammer want de maps navigatie is toch een stuk beter dan die van Audi zelf. En Spotify integratie is ook mooi, op de irritante scroll limiet na dan.

• tlpeter
Staat jouw telefoon op Engels of Nederlands? Bij Nederlandse commando's moet de telefoon ook in het Nederlands staan.
Als ik naar huis wil dan zeg ik : navigeer naar thuis adres.

Soms dan klopt de uitgesproken tekst niet. Je moet dan effe op Google zoeken en exact uitspreken zoals het daar staat.

• rig0r
quote:
tlpeter schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:37:
Staat jouw telefoon op Engels of Nederlands? Bij Nederlandse commando's moet de telefoon ook in het Nederlands staan.
Als ik naar huis wil dan zeg ik : navigeer naar thuis adres.

Soms dan klopt de uitgesproken tekst niet. Je moet dan effe op Google zoeken en exact uitspreken zoals het daar staat.
Ik heb hem op Nederlands staan. Ik hoef niet mijn stem te trainen ofzo toch?

• tlpeter
Nee maar soms snapt ze het gewoon niet :)

Een voorbeeld:

Ik kom nog wel eens bij de schaatsbaan Breda.
Ik zeg dan: Navigeer naar schaatsbaan breda. Dit snapt ze niet.
Dan zeg ik: Navigeer naar Optisport Breda (daar is het onderdeel van) en dan snapt ze het wel.
Je kunt ook alleen de naam zeggen en dan wordt er naar gezocht. Ik krijg dan de mogelijkheid om te bellen of te navigeren naar het resultaat.

• rig0r
Net weer even geprobeerd. Werkt nu ineens wel, tenminste met adres of locatie. Vreemd. Enige dingetje is dat ze de reistijd verkeerd noemt. Maps zegt bijv. 20 minuten en zij zegt een uur.

Navigeer naar "naam van contact" werkt niet. Bij jou wel? Wat tot nu toe werkt bij mij:

"Muziek afspelen" start Spotify met willekeurige nummers
"Speel artiest" speelt willekeurig nummer van artiest
"Navigaar naar [adres of lokatie]"
"Wat wordt het weer" geeft weerbericht voor morgen voor huidige lokatie
"Reageer" reageer op laatste binnengekomen bericht

Het lijkt ook dat je een willekeurige term kan noemen en dan gaat ze voor je googlen.

Misschien kunnen we ergens een lijstje maken van wat ze begrijpt. Ik kan het nergens vinden namelijk. Een bericht versturen is me nog niet gelukt. Een bepaalde playlist op spotify starten ook niet.

• tlpeter
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb het ooit een keer voor elkaar gekregen om een whatsapp bericht te kunnen sturen.

• jongetje
Als je Waze gebruikt via Android Auto hoef je alleen maar de locatie in te spreken. Gewoon "Euromast Rotterdam" en dan krijg je de zoekresultaten.

• elcapon
  • Registratie: juli 2017
  • Niet online
quote:
tlpeter schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:04:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb het ooit een keer voor elkaar gekregen om een whatsapp bericht te kunnen sturen.
Een bericht heb ik alleen nog maar kunnen versturen door beantwoord te zeggen. Ik heb het echter niet geprobeerd om een nieuw bericht te versturen. Ik zal dit binnenkort ook even testen te samen met de Spotify playlist.

• 0stone0

0stone0

quote:
jongetje schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:13:
Als je Waze gebruikt via Android Auto hoef je alleen maar de locatie in te spreken. Gewoon "Euromast Rotterdam" en dan krijg je de zoekresultaten.
Precies dit, als ik wil navigeren druk ik op het praat knopje van Google maps / Waze, deze snapt t altijd in tegenstelling tot AA!

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Whatsapp bericht: "stuur whatsapp bericht naar <naam contact>"

je krijgt dan de respons: "wilt u chatten met <naam contact>?" --> JA --> "wat is het bericht?" --> <bericht> --> "dit is het bericht: <leest bericht voor>: wilt u verzenden of wijzigen?" --> Verzenden

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• 0stone0

0stone0

quote:
gwystyl schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:30:

je krijgt dan de respons: "wilt u chatten met <naam contact>?" --> JA --> "wat is het bericht?" --> <bericht> --> "dit is het bericht: <leest bericht voor>: wilt u verzenden of wijzigen?" --> Verzenden
Vanavond proberen!

Tot nu toe alleen maar antwoorden gekregen zoals "Deze chat app moet worden geupdate of wordt niet ondersteund"

Zie wel net dat er sinds eergisteren een nieuwe versie te downloaden is! :*)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb het op 6 oktober geprobeerd met het nieuwe model Honda Civic met Android Auto die ik toen mee had als leenauto omdat mijn auto een beurt kreeg. In combinatie met een Samsung Galaxy S5 Neo en de laatste versie van Android Auto die toen beschikbaar was erop (ARM 32 bit).

• rig0r
quote:
gwystyl schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:30:

Dit werkt inderdaad. Moet af en toe wel 3x verzenden zeggen, maar goed :)

• Boy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:02

Boy

Android developer

quote:
offtopic:
ik schrok van je ondertitel!

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Hier ook sinds een week een auto (Seat Ibiza st) met Android auto. Werkt leuk!

Alleen zie ik nog geen mogelijkheid om Android auto (en dan met name Waze) te muten... Vreselijk irritant als je een navigatie hebt lopen en je wilt even het nieuwsbericht volgen. Zeker als je door de stad rijd met om de 3 tellen een rotonde en afslagen..

Ook zie ik geen mogelijkheid om de navigatie te beëindigen in Waze?

• tlpeter
Je kunt op het pijltje klikken en dan geluid uitzetten of alleen meldingen.
Ook na het pijltje kun je de navigatie beindigen.

• TripleQ
  • Niet online
quote:
tlpeter schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:15:
Je kunt op het pijltje klikken en dan geluid uitzetten of alleen meldingen.
Ook na het pijltje kun je de navigatie beindigen.
Hmm, ga het morgen proberen! Thx!

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57

Koffie

Moderator Internet & Netwerken

Brouwt bier

Vandaag ook maar weer eens Andoid Auto (standalone) een poging gegeven.
Ook hier met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen om te navigeren naar het adres van een contact.
Navigeren naar huis en werk geen probleem, maar naar het adres van een contact niet : "navigeer naar Jantje" resulteert steevast in de reactie dat het ding geen idee heeft wat ik wil met "navigeer naar Jantje".

De zoekbalk binnen de navigatie lijkt ook niet weg te krijgen .

Helaas sinds mijn vorige poging wel een paar vernieuwingen in de APK die minder fijn zijn:
- Na xx keer tikken binnen de muziek app krijg je een tijdelijke veiligheidswaarschuwing
- Alle geluiden gaan prima over de AUX .. behalve bellen :/ Voor zover ik begrepen heb moet dit verplicht over een bluetooth verbinding.

• 0stone0

0stone0

quote:
Koffie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 02:21:
Vandaag ook maar weer eens Andoid Auto (standalone) een poging gegeven.
Ook hier met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen om te navigeren naar het adres van een contact.
Navigeren naar huis en werk geen probleem, maar naar het adres van een contact niet : "navigeer naar Jantje" resulteert steevast in de reactie dat het ding geen idee heeft wat ik wil met "navigeer naar Jantje".

De zoekbalk binnen de navigatie lijkt ook niet weg te krijgen .

Helaas sinds mijn vorige poging wel een paar vernieuwingen in de APK die minder fijn zijn:
- Na xx keer tikken binnen de muziek app krijg je een tijdelijke veiligheidswaarschuwing
- Alle geluiden gaan prima over de AUX .. behalve bellen :/ Voor zover ik begrepen heb moet dit verplicht over een bluetooth verbinding.
Op welke versie draai je ? En in welke auto?

• Koffie

Koffie

Brouwt bier

quote:
0stone0 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:08:
[...]

Op welke versie draai je ? En in welke auto?
Android 7.0 (Galaxy S7)
Android Auto 2.7.573953

Ik gebruik het standalone op mijn telefoon, dus niet icm een autoradio.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Is het mogelijk om apps te verbergen in Android Auto?
Ik heb het idee van niet. Zeker nu er steeds meer ondersteuning komt voor Android Auto wordt bijv. de lijst van audio apps vrij lang. Ik wil bijvoorbeeld Plex niet in die lijst hebben.

Kwam dit tegen op google forum, weinig hoop dus en weinig response:
https://productforums.goo...t:relevance%7Cspell:false

• Dennahz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 24-04 21:12

Dennahz

Life feels like hell should.

Wanneer komt Android Auto nu eindelijk eens uit in Nederland/Belgie? Heb de APK wel natuurlijk, maar vraag me af waarom ze het niet gewoon releasen als alles gewoon goed werkt hier.

Twitter

• Kwakkel
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-06-2018
Heb dit ook in het VW topic geplaatst, maar daar komt weinig reactie op (buiten de bevestiging dat het aan de kabel kan liggen):)

Ik heb wat problemen met Android Auto in mijn VW Touran. Of eigenlijk 1 probleem: zeer onregelmatig verliest de VW zijn verbinding met mijn GSM. Soms gaat het een uur of 2 goed, en dan is het ineens 'kan geen verbinding maken' en vlieg je uit AA. De VW blijft dan proberen terug te verbinden, maar dat lukt niet. Kabeltje eruit en terug aansluiten werkt soms, soms ook niet.
Heb online al even gekeken, en veel mensen zeggen dat het aan de kabel ligt. Ik heb echter al verschillende kabels geprobeerd, allemaal met hetzelfde probleem.
Op het moment van de problemen (2 weken geleden - zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet :)), had ik versie 2.7.573953-release. Dit was de meest recente versie.

Iemand soortgelijke ervaring? En eventueel een oplossing gevonden?
Of zal ik toch nog andere kabeltjes moeten zoeken/proberen?

Kwakkel wijzigde deze reactie 22-11-2017 11:56 (14%)

• BeToBe
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 24-04 20:38

BeToBe

FP ProMod

Privacy jurist

quote:
Kwakkel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:46:
Heb dit ook in het VW topic geplaatst, maar daar komt weinig reactie op (buiten de bevestiging dat het aan de kabel kan liggen):)

Ik heb wat problemen met Android Auto in mijn VW Touran. Of eigenlijk 1 probleem: zeer onregelmatig verliest de VW zijn verbinding met mijn GSM. Soms gaat het een uur of 2 goed, en dan is het ineens 'kan geen verbinding maken' en vlieg je uit AA. De VW blijft dan proberen terug te verbinden, maar dat lukt niet. Kabeltje eruit en terug aansluiten werkt soms, soms ook niet.
Heb online al even gekeken, en veel mensen zeggen dat het aan de kabel ligt. Ik heb echter al verschillende kabels geprobeerd, allemaal met hetzelfde probleem.
Op het moment van de problemen (2 weken geleden - zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet :)), had ik versie 2.7.573953-release. Dit was de meest recente versie.

Ik had nagenoeg hetzelfde probleem met mijn oude iPhone 6S. In eerste instantie dacht ik dat het aan een brak kabeltje lag, maar het probleem zat hem uiteindelijk in de lightning port. Daar zat zoveel stof in, dat hij geen goede verbinding kon maken. Laadt je telefoon wel goed op?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Bartvw
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:54
quote:
Kwakkel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:46:
Let ook even op dat je AA op de telefoon ook afsluit voordat je opnieuw verbindt. Ik had ook last van gare kabel waardoor de verbinding verloren gaat. Maar zonder AA af te sluiten op de telefoon kwam er geen goede verbinding tot stand.

• Kwakkel
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-06-2018
Thanks beide!
quote:
Bartvw schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:02:
[...]

Let ook even op dat je AA op de telefoon ook afsluit voordat je opnieuw verbindt. Ik had ook last van gare kabel waardoor de verbinding verloren gaat. Maar zonder AA af te sluiten op de telefoon kwam er geen goede verbinding tot stand.
Wel, meestal is AA afgesloten als ik dan op mijn telefoon kijk. Is het misschien niet de verbinding, maar AA die om een of andere vreemde reden gewoon afsluit?
quote:
BeToBe schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:07:
[...]

Ik had nagenoeg hetzelfde probleem met mijn oude iPhone 6S. In eerste instantie dacht ik dat het aan een brak kabeltje lag, maar het probleem zat hem uiteindelijk in de lightning port. Daar zat zoveel stof in, dat hij geen goede verbinding kon maken. Laadt je telefoon wel goed op?
De originele kabel is kapot, dus dat gaat niet steeds goed nee. Maar met een Samsung kabeltje lijk ik nergens last van te hebben.
Poort zelf lijkt er toch redelijk proper uit te zien.

• Gines
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 24-04 22:22
Sinds kort heb ik ook Android Auto in mijn auto, en deze gebruik ik bijna elke dag. Maar waar ik mij aan irriteer, is dat ik bv. Play Music en Google Maps niet kan verwijderen zonder dat AA normaal functioneert. Is het dus mogelijk om Play Music te verwijderen zonder dat AA deze automatisch terug installeert en download?

Ik gebruik enkel Waze en Spotify dus het is ergerlijk dat Google hun eigen apps opdringt terwijl je deze toch niet gebruikt.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
Gines schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:57:
Sinds kort heb ik ook Android Auto in mijn auto, en deze gebruik ik bijna elke dag. Maar waar ik mij aan irriteer, is dat ik bv. Play Music en Google Maps niet kan verwijderen zonder dat AA normaal functioneert. Is het dus mogelijk om Play Music te verwijderen zonder dat AA deze automatisch terug installeert en download?

Ik gebruik enkel Waze en Spotify dus het is ergerlijk dat Google hun eigen apps opdringt terwijl je deze toch niet gebruikt.
Zodra je Waze en Spotify als standaard hebt ingesteld zie je de Google varianten in Android Auto niet meer terug, dus waar maak je je druk om? Er zijn zoveel telefoons waarbij je het Google Apps ecosysteem (waar Maps en Music onder vallen) niet zomaar kunt verwijderen.

PC | BMW Z3 Coupe

• Gines
quote:
MadMarky schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:53:
[...]

Zodra je Waze en Spotify als standaard hebt ingesteld zie je de Google varianten in Android Auto niet meer terug, dus waar maak je je druk om? Er zijn zoveel telefoons waarbij je het Google Apps ecosysteem (waar Maps en Music onder vallen) niet zomaar kunt verwijderen.
Omdat deze gewoon nutteloos geheugen innemen? Ik heb een telefoon van het werk met maar 16gb intern geheugen, dus het zou fijner zijn om apps die ik toch niet gebruik kan verwijderen.

Ivm het Google Apps ecosysteem, alle apps die ik niet gebruik en die niet standaard te verwijderen zijn, verwijder ik toch omdat ik root heb. Maar in geval van Android Auto kan ik die apps niet verwijderen omdat AA zonder die apps niet werkt..

• tiguan
Weet je zeker dat 't door AA komt, volgens mij horen die apps gewoon op je telefoon te staan , daar heeft AA geen invloed op.

• Gines
Ik heb een xiaomi met EU rom, met gApps pico geïnstalleerd. Dus de standaardapps van Google worden niet geïnstalleerd. Wanneer ik Android Auto installeer, worden Maps en Play automatisch mee geïnstalleerd. Wanneer ik deze dan terug verwijder en AA open, krijg ik de melding dat ik eerst een paar apps moet installeren voor ik door kan gaan.

Dus ja, het komt door AA.

• tlpeter
Tja dan heb je het er mee te doen.

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:58

SeatRider

Back in the seat

Ik heb sinds een paar weken een Leon uit 2016, en kwam er bij toeval achter dat deze ook AA heeft :-). Dus daar ben ik sindsdien mee aan het spelen (i.c.m. mijn Moto G5 plus). Ik ben er zeer tevreden mee, hoewel het me even heeft gekost te begrijpen dat bluetooth wel nodig is, terwijl audio ook gewoon via de USB loopt. Het gaat zelfs zo ver dat de BT vanzelf aangezet wordt en gepaired! (heb deze week een nieuwe G5 plus, en die heb ik nooit gepaired, en toch werkt ie).

1 ding wat mij wel opviel, was dat de telefoon om de 30 seconden ofzo even aangaat, blijkbaar komt er dan een soort notificatie binnen oid. Eerst dacht ik dat het een probleem met het laadsnoer was, dat ie brak conrtact maakte of dat de laadspanning net te laag was waardoor ie elke keer aan/uit ging, maar het was simpeler: omdat de BT verbinding automatisch wordt gemaakt, probeert de auto de contacten te syncen, en daar vraagt ie elke 30 seconden opnieuw toestemming voor. Die toestemming is vervolgens lastig te geven, omdat AA het hele scherm afplakt. Uiteindelijk toch gelukt door AA uit te zetten en daarna kon ik de toestemming geven, fingers crossed!

Edit: dit was het inderdaad, sindsdien blijft het scherm van de telefoon mooi donker.

SeatRider wijzigde deze reactie 27-12-2017 16:15 (3%)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• silent785
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09-12-2018
Spijtig dat je waze niet als standaard navigatieapp kunt instellen in de android auto app op je gsm.

• jongetje
quote:
silent785 schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:25:
Spijtig dat je waze niet als standaard navigatieapp kunt instellen in de android auto app op je gsm.
Hij gebuikt toch degene die je als laatste hebt gebruikt? Ik heb tenminste standaard waze...

• silent785
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09-12-2018
quote:
jongetje schreef op zondag 31 december 2017 @ 20:32:
[...]

Hij gebuikt toch degene die je als laatste hebt gebruikt? Ik heb tenminste standaard waze...
Als ik in android auto op het navigatieicoontje druk dan is dat google maps en niet de laatst geopende navigatieapp.

Even ter verduidelijking, het betreft de android auto app op de smartphone en niet die van de auto.

silent785 wijzigde deze reactie 01-01-2018 11:07 (13%)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij kan je dat wijzigen door het navigatie icoontje lang in te drukken

Edit: net geprobeerd met de laatste versie, maar dat werkt bij mij iig niet als hij niet aan de auto gekoppeld is

gwystyl wijzigde deze reactie 01-01-2018 11:57 (42%)

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
gwystyl schreef op maandag 1 januari 2018 @ 11:45:
Volgens mij kan je dat wijzigen door het navigatie icoontje lang in te drukken

Edit: net geprobeerd met de laatste versie, maar dat werkt bij mij iig niet als hij niet aan de auto gekoppeld is
Klopt, die feature is nog niet beschikbaar in waze. Schijnt nog wel te komen.

• byte007
  • Laatst online: 02-01-2018
Wat kan je allemaal gebruiken door spraak commando's? Bellen en whats app lukt super. Maar wat zijn de andere commando's?

Grt

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn ouders hebben net een nieuwe Mitsubishi ASX model 2018... M'n vader helemaal blij dat ie dacht nu ingebouwde navigatie te hebben (de 2017 modellen hadden Tom Tom).

Maar nou blijkt het 2018 model ook Android Auto te hebben via hun Mitsubishi Connect systeem (http://mitsubishi-connect.com/en/Device/).

Ik zal de handleiding die ze bij de auto hebben gekregen nog wel eens flink doorlezen, maar om een beetje idee te krijgen... om navigatie te kunnen gebruiken MOET er dus een telefoon aan gekoppeld worden? Ze hebben namelijk een goedkoop LG L70 ding met 4GB intern geheugen en (ik denk) Android 4.4, met een prepaid sim en dus geen dataverkeer.

• tiguan
Ik heb van de week de nieuwste versie op m'n telefoon gezet, versie 2.8. Sindsdien worden er geen Whatsapp notificaties meer weergegeven op m'n autoradio. Meer mensen hier last van?

• J0YR1D3R
  • Niet online
quote:
hars73 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:02:

Ik zal de handleiding die ze bij de auto hebben gekregen nog wel eens flink doorlezen, maar om een beetje idee te krijgen... om navigatie te kunnen gebruiken MOET er dus een telefoon aan gekoppeld worden? Ze hebben namelijk een goedkoop LG L70 ding met 4GB intern geheugen en (ik denk) Android 4.4, met een prepaid sim en dus geen dataverkeer.
Android Auto doet niet veel meer dan een (aangepaste) weergave van je telefoon op het scherm in de auto met bijbehorende apps. Je gebruikt dus ook dataverkeer aangezien je volgens mij nog niet offline kunt navigeren met Maps/Waze via Android Auto.

Website

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13:42
quote:
hars73 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:02:
Mijn ouders hebben net een nieuwe Mitsubishi ASX model 2018... M'n vader helemaal blij dat ie dacht nu ingebouwde navigatie te hebben (de 2017 modellen hadden Tom Tom).

Maar nou blijkt het 2018 model ook Android Auto te hebben via hun Mitsubishi Connect systeem (http://mitsubishi-connect.com/en/Device/).

quote:
J0YR1D3R schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Android Auto doet niet veel meer dan een (aangepaste) weergave van je telefoon op het scherm in de auto met bijbehorende apps. Je gebruikt dus ook dataverkeer aangezien je volgens mij nog niet offline kunt navigeren met Maps/Waze via Android Auto.
Is Here WeGo misschien optie als navigatie app? Ik weet dat deze offline maps op kan slaan (Google Maps ook toch?), maar geen idee hoe/of dit via Android Auto werkt.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• tlpeter
Google maps zou kunnen maar dan heb je geen file informatie.

• CuBras
  • Laatst online: 11:23
quote:
Gines schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:57:

@Gines
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om Waze als standaard te krijgen? Ik heb alleen maar de optie tot Google Maps, terwijl ik wel Spotify kan kiezen als alternatieve muziek app. (Ik heb m.i. de meest recentste versie).

• Gines
quote:
CuBras schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:14:
[...]

@Gines
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om Waze als standaard te krijgen? Ik heb alleen maar de optie tot Google Maps, terwijl ik wel Spotify kan kiezen als alternatieve muziek app. (Ik heb m.i. de meest recentste versie).
Ik heb eenmalig gewoon Waze aangeklikt in Android Auto in mijn auto, en sindsdien wanneer ik op het pijl-icoontje druk als ik mijn auto start, opent deze automatisch Waze. Kan je wel kiezen tussen Waze en Google Maps wanneer je helemaal links op het pijlicoontje klikt?

• CuBras
quote:
Gines schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Kan je wel kiezen tussen Waze en Google Maps wanneer je helemaal links op het pijlicoontje klikt?
Nee, ik heb geen optie om te wisselen naar een andere navigatie app, waarbij Google Music en Spotifiy wel die optie geeft..

• Gines
quote:
CuBras schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Nee, ik heb geen optie om te wisselen naar een andere navigatie app, waarbij Google Music en Spotifiy wel die optie geeft..
Probeer eens om Waze al op voorhand te openen en dan pas AA. En als je de app als standalone gebruikt, zie je waze er dan wel tussen staan?

• CuBras
quote:
Gines schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:36:
[...]

Probeer eens om Waze al op voorhand te openen en dan pas AA. En als je de app als standalone gebruikt, zie je waze er dan wel tussen staan?
Ik heb gedaan wat je voorgesteld hebt, echter krijg ik op geen enkele mogelijkheid Waze in AA zichtbaar, terwijl Waze op de achtergrond actief is. Druk ik op m'n muziek icoontje dan krijg ik de opties voor Google Muziek, TuneIN Radio en Spotify.

Ik gebruik een OnePlust 5T en heb versie 2.8.574513 van 30-11-2017 (meest recentste die ik kan vinden).
Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie 8)7

Edit:

Soms is Google gewoon je vriend .. Ik heb geen head unit, alleen de smartphone app :\

by ZedII » Tue Aug 01, 2017 10:40 pm

AhcK1970 wrote:
I think it's only available on built-in Android Auto headunits, not on the Android Auto smartphone app.

If true, this is a shame, as I'd really like to be able to use Waze inside AA on my motorcycle

CuBras wijzigde deze reactie 10-01-2018 19:59 (20%)

• Gines
Ik dacht natuurlijk dat je wel over een headunit beschikte met AA. De standalone app gebruik ik eigenlijk niet, vind het geen meerwaarde bieden.

• jan groen
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:30
Ik zag dat Fiat reclame maakte voor AA voor zijn auto's. Weet iemand daar meer van? AA staat volgens mij nog steeds niet in de store toch?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nee dat klopt. De auto moet er echter ook geschikt voor zijn, en dat zijn sommige modellen vanaf nu blijkbaar. Als je dan zelf de apk installeert werkt het wel gewoon, alleen moet je zelf opletten of er updates van Android auto voor je telefoon zijn

• TripleQ
  • Niet online
quote:
gwystyl schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:58:
Nee dat klopt. De auto moet er echter ook geschikt voor zijn, en dat zijn sommige modellen vanaf nu blijkbaar. Als je dan zelf de apk installeert werkt het wel gewoon, alleen moet je zelf opletten of er updates van Android auto voor je telefoon zijn
Klopt ja..Mijn Seat Ibiza 2016 (en vast veel meer andere auto's) die hebben gewoon Apple Carplay en Android Auto aan boord.. Auto's worden gewoon officieel via dealers hier in Nederland verkocht, maar de applicatie in de Playstore is dan niet te downloaden, beetje vreemd wel.

• tiguan
De headunit zelf heeft geen Android Auto, maar ondersteuning ervoor. Je moet je telefoon nog steeds aansluiten om AA te kunnen gebruiken.

• Stfnlln
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:35
Versie 2.9 is online. Ik kan niet echt vinden wat er veranderd is. Op CES hebben ze wel aangekondigd dat de Google assistent toegevoegd zou worden.

• SeatRider
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:58

SeatRider

Back in the seat

quote:
Stfnlln schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:22:
Versie 2.9 is online. Ik kan niet echt vinden wat er veranderd is. Op CES hebben ze wel aangekondigd dat de Google assistent toegevoegd zou worden.
Ik begreep van eerdere berichten in dit topic dat de stembesturen in het verleden (i.c.m. de navigatie) behoorlijk ruk was, wellicht is dat hierdoor nu beter?

Edit: ik kan het ook zelf niet proberen, hij is er alleen (nog?) maar als arm64, en ik moet de 32 bits versie hebben voor mijn Moto...

SeatRider wijzigde deze reactie 14-01-2018 16:13 (14%)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Koffie

Koffie

Brouwt bier

OK, dit gaat er eentje worden in de categorie 'long shot'.
Ik heb Telegram en ik kan daarmee prima via voice commands mee berichten versturen. Anrdoid auto pakt echter (voor zover ik begrijp) de naam die je noemt uit je contacts en zoekt daar de betreffende app (in dit geval telegram) bij.
Ik wil echter een bericht naar een bot versturen ... maar je kunt een bot niet aan een (android) contact koppelen.

Andersom werkt namelijk prima : als mijn bot een berichtje stuurt dan krijg ik dat keurig in AA te zien en leest hij het voor.
Ik wil dus echter kunnen roepen "stuur een telegram bericht naar blabla" waarbij blabla de naam van mijn bot is.
Iemand een idee hoe zoiets in vredesnaam voor elkaar te krijgen is ?

• CuBras
quote:
silent785 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Als ik in android auto op het navigatieicoontje druk dan is dat google maps en niet de laatst geopende navigatieapp.

Even ter verduidelijking, het betreft de android auto app op de smartphone en niet die van de auto.
Op de smartphone kan je naar mijn wetens geen Waze gebruiken binnen de AA app. Dit wordt ook bevestigd op meerdere fora's. Dit werkt alleen i.c.m. een head unit waar AA dan op draait.

Of is het jou wel gelukt om het werkend te krijgen?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Koffie waarom zou je geen android contact van een bot kunnen maken? Die heeft waarschijnlijk wel een mailadres waar je iets naar toe kan sturen om opdrachten te geven? Of is het een programma die een berichtje stuurt als bijvoorbeeld een download klaar is oid....
Dan kan je misschien nog een telegram account aanmaken met een ander mail adres dan je normaal gebruikt, en berichtjes daarvan automatisch doorsturen? Of roep "beantwoorden"als je een berichtje krijgt en kijk waar het dan heen gestuurd wordt.

• Koffie

Koffie

Brouwt bier

quote:
gwystyl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:00:
@Koffie waarom zou je geen android contact van een bot kunnen maken? Die heeft waarschijnlijk wel een mailadres waar je iets naar toe kan sturen om opdrachten te geven? Of is het een programma die een berichtje stuurt als bijvoorbeeld een download klaar is oid....
Dan kan je misschien nog een telegram account aanmaken met een ander mail adres dan je normaal gebruikt, en berichtjes daarvan automatisch doorsturen? Of roep "beantwoorden"als je een berichtje krijgt en kijk waar het dan heen gestuurd wordt.
Bij mijn weten heeft een Telegram (bot) geen mailaddress. Ik weet uit je reactie niet geheel zeker of je bekend bent met Telegram; eigenlijk is het vrijwel hetzelfde als whatsapp met wat extra features (waaronder dus een bot die je kunt aanmaken).

Toelichting:
Mijn home-automation kan middels de bot berichten naar mij versturen. Andersom kan ik weer opdrachten naar de bot sturen waar mijn home-automation op kan acteren. Zo zou ik dus de opdracht kunnen sturen om de kachel oid aan te zetten. Erg cool als dit allemaal gewoon spraakgestuurd via AA zou kunnen

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ken telegram wel, maar wist niet hoe die bot berichtjes stuurde. Ik heb het ooit wel gebruikt, maar volgens mij was die account gekoppeld aan een mailadres (naast tel nr en nickname?).
Kan je niet gewoon een android contactpersoon maken en het botadres bij de IM opties zetten? Telegram staat er niet bij zie ik, maar misschien werkt het als je hem als QQ of jabber neerzet?

Misschien kan je hier wat mee? https://wang.yuxuan.org/b...fications-to-telegram-bot
Dit is volgens mij een Android app die zelf bot speelt, maar hij werkt samen met Android auto. Misschien kan de ontwikkelaar je helpen het rechtstreeks te doen?

gwystyl wijzigde deze reactie 15-01-2018 22:29 (28%)

• the Runningman
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 28-02 14:21
Ha, mooi verhaal. Ik dacht dat je na installatie van Android Auto op je telefoon, hij daarna wel automatisch de updates doet. Mooi niet 8)7 Maar goed, nu weer up-to-date.

Weet iemand wat er gewijzigd is?

• jongetje
quote:
the Runningman schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:33:
Ha, mooi verhaal. Ik dacht dat je na installatie van Android Auto op je telefoon, hij daarna wel automatisch de updates doet.
Updates gaan via de playstore en aangezien het niet beschikbaar is (voor ons Nederlanders) krijg je dus geen updates, dat is niet zo gek toch voor een handmatig geïnstalleerde applicatie?

Wat betreft wat er nieuw is, druk op APKMirror op de "WHAT'S NEW" Tab.

jongetje wijzigde deze reactie 25-01-2018 15:02 (8%)

• tiguan
Ik heb nog steeds geen Whatsapp op de nieuwste versie. Meer mensen hier last van, doe ik iets fout?

• tlpeter
Bij mij werkt het prima.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
tiguan schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:09:
Ik heb nog steeds geen Whatsapp op de nieuwste versie. Meer mensen hier last van, doe ik iets fout?
Ontvangen of verzenden?
Probeer anders eens het commando "Stuur whatsapp bericht naar [insert naam contactpersoon]"

PC | BMW Z3 Coupe

• tiguan
Ga ik zo ff proberen.

Maar ik bedoel, als ik berichten binnen krijg, wordt het niet meer op het scherm getoont.

tiguan wijzigde deze reactie 25-01-2018 17:29 (68%)

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

Android Auto even los opstarten, naar het instellingen menu gaan en daar 'Berichtmeldingen weergeven' aanvinken.

PC | BMW Z3 Coupe

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True