iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Staat 1-2 dagen levertijd online dusSmashmint schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:43:
Iemand een idee wanneer KPN de iPhone 8 grey/zwart op voorraad heeft?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Onjuist. Coolblue heeft ook een hoop toestellen op voorraad:kazeykazeman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:24:
Bij Belsimpel.nl als los toestel besteld en vandaag netjes geleverd! Lijkt erop dat zij de enige zijn die op dit moment losse voorraad kunnen leveren, volgens de PW
https://www.pdashop.nl/ca...e-iphone-8-en-8-plus.html
Zowel losse iPhones 8 (Plus) als met abo zijn direct leverbaar bij Belsimpel.nlkazeykazeman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:24:
Bij Belsimpel.nl als los toestel besteld en vandaag netjes geleverd! Lijkt erop dat zij de enige zijn die op dit moment losse voorraad kunnen leveren, volgens de PW
[ Voor 11% gewijzigd door HereIsTom op 29-09-2017 23:18 ]
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Alleen klopt die niet. Kreeg deze mail gisteren, toen heb ik meteen geannuleerd.
Beste meneer xxx,
Dit is een update over uw bestelling van de Apple iPhone 8 64GB, Space Gray met bestelnummer xxx.
Door landelijke schaarste hebben wij de iPhone op dit moment niet op voorraad. Zoals bij elke iPhone release doen wij er alles aan om uw telefoon zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hierin echter wel afhankelijk van Apple. Zodra wij de iPhone weer op voorraad hebben, krijgt u hem als een van de eersten geleverd.
Heb m'n bestelling geannuleerd en opnieuw geplaatst. Hopelijk gaat hij vandaag nog op de bus... Ben benieuwd.
Heb 'm daar ook besteld en geleverd gekregenHereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:15:
[...]
Zowel losse iPhones 8 (Plus) als met abo zijn direct leverbaar bij Belsimpel.nl
Ondertussen heeft hij wel op de Vodafone site gestaan als "op voorraad". Inmiddels niet meer trouwens.
PSN: Sluuz
[ Voor 9% gewijzigd door MazzaG op 03-10-2017 14:46 ]
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Met of zonder abo?Michie23 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:21:
[...]
Heb 'm daar ook besteld en geleverd gekregen
ik heb net via de mail eindelijk m'n track & trace code ontvangen vanuit vodafone. Wat staat er bij de status op de website van vodafone? https://www.vodafone.nl/s...d/bestelling.shtml#statusSluuz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:05:
Op 22 september een iPhone 8 Plus 256GB Goud besteld bij Vodafone als een verlenging. Deze zou vorige week worden geleverd maar dat ging niet door. Nu kunnen ze me niet vertellen wanneer hij dan wel komt omdat ze mondjesmaat voorraad krijgen van Apple.
Ondertussen heeft hij wel op de Vodafone site gestaan als "op voorraad". Inmiddels niet meer trouwens.
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.
Die status heeft hij al sinds ik de bestelling plaatste.
Wanneer en wat had jij besteld?
[ Voor 8% gewijzigd door Sluuz op 04-10-2017 08:21 ]
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
It's All In The "Mix"
Ik denk dat er bijzonder veel mensen voor een X gaan.Mar.tin schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:23:
Grappig dat de 8 zo goed beschikbaar lijkt te zijn. Zouden er (zo)veel mensen wachten op de X? Of zou Apple zijn infrastructuur beter voor elkaar hebben?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een half uur later ontving ik een email met het bericht dat hij al verstuurd was!
Helaas bezorgt de pakketjesbezorger van Apple (UPS) niet op zaterdag, anders had ik hem toen al gehad.
Uiteindelijk heb ik hem gisteren bij het bezorgpunt opgehaald (na twee afleverpogingen bij mij thuis).
Lekker snel dus!
Helaas zeggen ze vandaag nog steeds dat ze niet weten wanneer ze gaan leveren.
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het overal hooguit een paar (2-3) dagen zou duren.
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Als ze niet leveren zou ik het annuleren!sjimmie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:15:
Afgelopen maandag bestelde ik een iPhone 8 64GB Space Gray bij artencraft.nl.
Helaas zeggen ze vandaag nog steeds dat ze niet weten wanneer ze gaan leveren.![]()
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het overal hooguit een paar (2-3) dagen zou duren.
Bijna overal zijn ze nu direct leverbaar, kijk maar eens bij Belsimpel.nl dan heb je ‘m morgen al in huis!
Dat zou ik normaal zelf wel doen... Ik denk dat, gezien hun traagheid, het annuleren al een paar dagen duurt, dan nog een dag om het geld terug te krijgen en dan alsnog elders bestellen. Dat duurt allemaal samen ook al gauw 4-5 dagen (werkweek). Het is betaald door mijn werkgever dus dan moet ik die vanalles laten regelen wat ik onprettig vind.HereIsTom schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:12:
[...]
Als ze niet leveren zou ik het annuleren!
Bijna overal zijn ze nu direct leverbaar, kijk maar eens bij Belsimpel.nl dan heb je ‘m morgen al in huis!

Ja das jammer, dan nog maar ff geduld en hopen dat hij dan nog snel komt!sjimmie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:14:
[...]
Dat zou ik normaal zelf wel doen... Ik denk dat, gezien hun traagheid, het annuleren al een paar dagen duurt, dan nog een dag om het geld terug te krijgen en dan alsnog elders bestellen. Dat duurt allemaal samen ook al gauw 4-5 dagen (werkweek). Het is betaald door mijn werkgever dus dan moet ik die vanalles laten regelen wat ik onprettig vind.
Het zal inderdaad op geduld aankomen.HereIsTom schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:16:
[...]
Ja das jammer, dan nog maar ff geduld en hopen dat hij dan nog snel komt!
Maar ik snap niet hoe webshops als Central Point er 38 op voorraad heeft en Coolblue ze zelfs next-day zowel thuis als in de winkels levert, terwijl nu artencraft mij al 5 dagen niet kan leveren.
Ze verschuilen zich achter:
Kunnen zij dan een andere leverancier hebben dan gewoon Apple, waar (neem ik aan) CoolBlue en Central Point ze inkoopt?Dit is het antwoord dat we van onze leverancier hebben ontvangen:
Beste klant,
Momenteel is de beschikbare stock beperkt en deze stock verdelen we zo spoedig mogelijk.
We kunnen u daarom nog geen correcte leveringsdatum geven, we stellen echter alles in het werk om u zo vlug mogelijk te leveren.
Beleefde groeten - Sincères salutations - Kind regards
Webshops met een kleine apple omzet krijgen maar zelden gelijk van apple geleverd. Daar zit vrijwel altijd een groothandel tussen.sjimmie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
Kunnen zij dan een andere leverancier hebben dan gewoon Apple, waar (neem ik aan) CoolBlue en Central Point ze inkoopt?
Niet elke shop kan zomaar overal inkopen en heeft overal maar de zelfde connecties en prijzen natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Nou ik zie toch echt bij sommige site's waaronder Apple gewoon Ophalen: 23 Okt staanD4V3 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:51:
2 weken na het uitkomen is inmiddels elke combinatie van 8 en 8+ uit voorraad te leveren, ofwel bij Apple zelf of bij een third party retailer; Ik heb zo het idee dat er of een heleboel mensen voor de X gaan of dat de iPhone 8 gewoon niet zo populair meer is
Ik keek denk ik net op het goede moment, Coolblue had van alles wat voorraad maar dat is inmiddels alweer op, alleen de iPhone 8 zwarte modellen lijken lastiger te verkrijgen over het algemeenmprkooij schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:26:
[...]
Nou ik zie toch echt bij sommige site's waaronder Apple gewoon Ophalen: 23 Okt staan
[ Voor 11% gewijzigd door D4V3 op 06-10-2017 16:54 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik denk eerder dat Apple nu eindelijk goed ingespeeld heeft op de vraag om wachttijden zoals bij de vorige uitgaven te voorkomen.D4V3 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:51:
2 weken na het uitkomen is inmiddels elke combinatie van 8 en 8+ uit voorraad te leveren, ofwel bij Apple zelf of bij een third party retailer; Ik heb zo het idee dat er of een heleboel mensen voor de X gaan of dat de iPhone 8 gewoon niet zo populair meer is
Vriend van mij werkt in een belwinkel en zegt dat het net zo’n gekkenhuis was als bij de 6 en 7, alleen hadden ze nu een betere voorraad!
Verwijderd
Telefoon gekregen: de iPhone zou deze week geleverd worden! Vrijdag nogmaals bericht gekregen van de klantendienst dat hij bij de levering van die dag zat. In de namiddag een mailtje: "foutje bij het opmaken van de inventaris" uiteraard zonder nieuwe leverdatum. Na 2x vals alarm wordt het toch echt een mop. Net zoals bij anderen in dit topic verloopt het langs de werkgever en Mediamarkt betaalt pas ten vroegste 2 weken na annulatie terug. Dat is toch te belachelijk voor woorden in 2017? Alsof er geen vraag is naar deze apparaten, waarom zou je moeilijk doen over een annulatie?
25 september besteld (friends&family verlenging). Had hem misschien wel iets eerder verwacht, maar vodafone lijkt toch wat achter te lopen bij andere providers.
Wat balen, terwijl je ‘m bij Belsimpel zo kan ophalen!striker91 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:01:
Nou, ik heb de iphone 8 64gb zwart 15 sept bij t-mobile besteld en helaas nog steeds niet geleverd bij de winkel..
Dit wordt zo een vervelende ervaring met deze verkoper.

quote: Art & CraftWanneer het artikel in bestelling is duurt het helaas gemiddeld 4 tot 6 weken voor we het artikel kunnen leveren.

Apple zelf zegt ook:
Ik heb zelf nog nooit verschil in snelheid opgemerkt tussen zakelijke en particuliere leveringen.Bestel alvast vanaf 27 oktober Verkrijgbaar vanaf 3 november
[edit]
Zou Apple nou zo slim geweest zijn om de prijs van de X wel aan te kondigen maar (pre)orders pas zes weken later aan te nemen zodat de potentiële kopers vast kunnen wennen aan het absurde prijskaartje? Ik was beslist niet van plan om de X te gaan kopen vanwege de prijs maar ik betrap mezelf er inmiddels op dat ik 'm wel degelijk wil hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door botoo op 18-10-2017 16:01 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Als je iets besteld in de Apple store binnen je eigen account (jouw naam als aanhef), en je betaald met een CC van bv je zaak. Hoe gaat dat dan bij de levering.
De kans dat ik zelf aanwezig ben op het zakelijk afleveradres is niet heel groot.
Dus ik stel me voor dat er dan een bezorgdienst aankomt op het werk en het pakketje af komt geven.
Wat gaat die bezorger allemaal vragen voordat hij het pakketje overhandigd?
Moet ik bv zelf aanwezig zijn? Moet ik een ID of Paspoort hebben? Kan het met een rijbewijs, Of kan ik bv de aanhef veranderen naar onze magazijn medewerker?
Hoe kan ik voorkomen dat dit bezorgbedrijf het pakketje mee terugneem
Ik zie dat ik op de Apple site aan kan vinken dat het een zakelijk aflever adres is, maar dat zou enkel de bezorgtijden veranderen.
Ik wil hier wel Apple voor bellen, maar.... wellicht weet hier iemand het precies te vertellen.
Er wordt niet om een ID gevraagd. Zolang er een volwassene aanwezig is op het adres wordt het gewoon afgeleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:25:
Moet ik bv zelf aanwezig zijn? Moet ik een ID of Paspoort hebben? Kan het met een rijbewijs, Of kan ik bv de aanhef veranderen naar onze magazijn medewerker?
Verwijderd
Thanks! (wel in dubio hoe die volwassene dat dan gaat aantonen)MelvinW schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:13:
[...]
Er wordt niet om een ID gevraagd. Zolang er een volwassene aanwezig is op het adres wordt het gewoon afgeleverd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 30% gewijzigd door jasjenl op 24-10-2017 18:19 ]
Apple iPhone 8 - 64GB Space Gray
€ 797,39
Voor 18.00 u. besteld,
morgen in huis
Mijn bestelling is al van 2 oktober dus dan zouden ze die nu toch moeten gaan leveren...
De reden is meer dat ze productieproblemen hadden/hebben waardoor ze (volgens de geruchten) op dit moment zelfs maar 2-3 miljoen exemplaren beschikbaar hebben op launch day (wat voor Apple zeer weinig is).botoo schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:55:
[afbeelding]
[edit]
Zou Apple nou zo slim geweest zijn om de prijs van de X wel aan te kondigen maar (pre)orders pas zes weken later aan te nemen zodat de potentiële kopers vast kunnen wennen aan het absurde prijskaartje? Ik was beslist niet van plan om de X te gaan kopen vanwege de prijs maar ik betrap mezelf er inmiddels op dat ik 'm wel degelijk wil hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door acst op 26-10-2017 14:56 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Iemand cijfers? Is bv het nu slimmer via duitsland of via nl te bestellen?Donstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:59:
[...]
De pre-orders worden op voorhand per land vastgesteld. Zodra deze voorraad op is (of vergeven) gaat de levering vanuit China en dan is er pas sprake van een wereldwijde voorraad.
no comment
Is dit een serieuze vraag of iemand cijfers heeft?Martinus schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:48:
[...]
Iemand cijfers? Is bv het nu slimmer via duitsland of via nl te bestellen?

Het is weer September 2025 :)
7, 2390, 38, 13 en........... 901Martinus schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:48:
[...]
Iemand cijfers? Is bv het nu slimmer via duitsland of via nl te bestellen?
Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven, Duitsland is voor veel mensen verder weg, maar als je aan de grens woont dichterbij dan Amsterdam of Den Haag
[ Voor 37% gewijzigd door JWolters op 26-10-2017 18:26 ]
Time is my only fear, an enemy of Sand
Aan urenspecificaties heb ik meer
Is allemaal al revue gepasseerd, wij mogen niets meer zeggen vwb van de moderatorxGROOVER schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:45:
Dus hoe pakken jullie het morgen aan? Jullie openen om 09:00 de apple store app met daarin als favoriet ingesteld jullie telefoon, en wachten dan tot de "In shopping Bag" wordt geactiveerd? Refreshed dit automatisch? Omdat ik ook heb gelezen dat mensen de app sluiten en opnieuw openen?
😂😂😂😂Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:52:
[...]
Is allemaal al revue gepasseerd, wij mogen niets meer zeggen vwb van de moderator
Ook andere, zie beschikbaarheid/levering topicJustSys schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:20:
Misschien een domme vraag maar is de pre order enkel via Apple.be of ook andere webshops? Zo ja welke? (België)
[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2017 19:24 ]
Ik zou het je heel graag willen vertellen maar dan komt @Hoedje met zijn zweep langs en ik heb al mijn tien de vingers nodig morgen om 9:01 dus sorry ik moet jou het antwoord schuldig blijven.JustSys schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:20:
Misschien een domme vraag maar is de pre order enkel via Apple.be of ook andere webshops? Zo ja welke? (België)
Wat je zou kunnen doen is kijken in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4 of gewoon even nadenken en bijvoorbeeld mediamarkt.be bezoeken
Op 3 november staan ze daar op de tafels.jasper2603 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:24:
Zal de iphone x vanaf morgen of zaterdag al in een MM winkel te bekijken zijn?
De korting die je op die manier krijgt op het toestel valt me tegen. T-Mobile heeft meestal ca. 100 euro korting.JWolters schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:26:
PhoneHouse heeft al prijzen voor een iPhone X 64GB Silver https://www.phonehouse.nl...pple-iphone-x-64gb-silver
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Op de website van Phone House staat een 3D foto van de iPhone X. Kun je hem vanuit iedere hoek bekijken:
https://www.phonehouse.nl...uZWdhdGlvbiI6ZmFsc2V9fQ==
SpaceGrey staat niet online helaas
[ Voor 4% gewijzigd door smoken op 26-10-2017 19:37 ]
Gaaf. Zijn ze redelijk uniek mee op dit moment, wel behoorlijk wit he vind je nietsmoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:34:
Misschien al ergens anders gezien en dus hier geplaatst .... maar ik was hem nog niet tegengekomen:
Op de website van Phone House staat een 3D foto van de iPhone X. Kun je hem vanuit iedere hoek bekijken:
Zwart staat niet online helaas

Dat zilver bedoel je? 😋Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Gaaf. Zijn ze redelijk uniek mee op dit moment, wel behoorlijk wit he vind je niet![]()
Te wit .... SpaceGrey it is!
[ Voor 5% gewijzigd door smoken op 26-10-2017 19:40 ]
Je kunt het trouwens al bestellen bij hun zo te ziensmoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:40:
[...]
Dat zilver bedoel je? 😋
Te wit .... SpaceGrey it is!
Ja, dat zag ik ook inderdaad! Opvallend .... hoop voor Phone House dat Apple iets dergelijks niet ontdekt ...Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:41:
[...]
Je kunt het trouwens al bestellen bij hun zo te zien
De wekker gaat 0855 dus “vandaag” zeggen is hier maar 6minuten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier is de wekker ook al gezet.Donstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:44:
[...]
You and I have memories longer than the road ahead
Dat gaat lekker snel dan, 6 min..paar keer knipperen en moment is daarDonstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:44:
[...]
Zou het het proberen waard zijn?smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:43:
[...]
Ja, dat zag ik ook inderdaad! Opvallend .... hoop voor Phone House dat Apple iets dergelijks niet ontdekt ...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Order gaat er gewoon doorheen, vreemd dit. En ze hebben alleen wit 64smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:43:
[...]
Ja, dat zag ik ook inderdaad! Opvallend .... hoop voor Phone House dat Apple iets dergelijks niet ontdekt ...
Voor de zekerheid 2 wekkers gezet.
Je hebt een bestelling geplaatst? Dat is wel een gedurfde test (ach ja, annuleren kan natuurlijk altijd).Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Order gaat er gewoon doorheen, vreemd dit. En ze hebben alleen wit 64
En wat zeggen ze qua leverdatum dan?
fake-bestelling geprobeerd, dan krijg je een ordernr terug met ophalen in winkel. Geen datum, je wordt gebeldsmoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:49:
[...]
Je hebt een bestelling geplaatst? Dat is wel een gedurfde test (ach ja, annuleren kan natuurlijk altijd).
Heb een order geplaatst... als de levertijd lang is annuleer ik de order, Pas betalen in de winkel namelijk!smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:49:
[...]
Je hebt een bestelling geplaatst? Dat is wel een gedurfde test (ach ja, annuleren kan natuurlijk altijd).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helaas geen SG anders had ik er ook een geplaatsthmr schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:51:
[...]
Heb een order geplaatst... als de levertijd lang is annuleer ik de order, Pas betalen in de winkel namelijk!
Misschien zijn ze de website nu aan het bijwerken ...Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:51:
[...]
Helaas geen SG anders had ik er ook een geplaatst
Maar nu moeten we erover ophouden ... off-topic ... stout
Daarom drink ik lekker een paar koude biertjes vanavondAzmodann schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:49:
Er zullen veel mensen zijn die vannacht niet slapen , waaronder ikzelf waarschijnlijk ook. 😀
Voor de zekerheid 2 wekkers gezet.
Paar minuten eerder naar het werk om tijdig klaar te zitten!
ik heb vanaf 9uur een meeting, ik denk dat ik maar ergens achterin ga zittenFamous schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:57:
[...]
Daarom drink ik lekker een paar koude biertjes vanavond
Paar minuten eerder naar het werk om tijdig klaar te zitten!
Ik zou het doen!
Dat T-Mobile GO abonnement is trouwens niet duur i.c.m. de X?smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:34:
Misschien al ergens anders gezien en dus hier geplaatst .... maar ik was hem nog niet tegengekomen:
SpaceGrey staat niet online helaas
Verwijderd
Yep, KPN is echt onwijs duur geworden!poor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:30:
Holy crap KPN is duur zeg
Ondanks de geweldige dekking ga ik er ook bij weg, het is absurd wat voor bedragen ze inmiddels vragen en ook geen gratis Spotify meer dus bye bye KPN.
It's All In The "Mix"
dik 70 p/m dat is een boel geldpoor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:30:
Holy crap KPN is duur zeg
Ik zou het doen!
Nu helemaal blij dat ik de 8 heb gekozen en de X eerst laat liggen, morgen namelijk een begrafenis.
Dan is het een beetje lullig om op de achterste banken te roepen dat je hoopt dat hij snel aankomt

Ik ben benieuwd hoe het gaat met levering en bestellingen. En kan niet wachten op de eerste reviews
En nieuwsgierig naar een eventuele nieuwe #...gate
Dat, en daarbij moet je dan ook nog een immens bedrag bijleggen voor het toestel echt niet normaal!
It's All In The "Mix"
Ik zie niets op kpn.nl, zoeken levert niets op en de app ook niet?
Phone house link.Famous schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:52:
Waar zien jullie dat?
Ik zie niets op kpn.nl, zoeken levert niets op en de app ook niet?
It's All In The "Mix"
Ik zou het doen!
Ah, ja die willen natuurlijk geld cashen ook!
Oh nee, die prijzen liggen in lijn met bijv. een 8 of 8 Plus via welke site dan ook.Famous schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:56:
[...]
Ah, ja die willen natuurlijk geld cashen ook!
KPN is gewoon echt ontiegelijk duur geworden, vind het echt schandalig!
It's All In The "Mix"
Dit topic is gesloten.