Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:40
Slasher schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:56:
Verstuurd de Apple Store nog steeds met UPS of is het inmiddels TNT?
Veel DHL de laatste jaren (voor mij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ZiSE schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:00:
[...]

Veel DHL de laatste jaren (voor mij iig)
Great :X

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:56:
Verstuurd de Apple Store nog steeds met UPS of is het inmiddels TNT?
Dat is heel erg wisselend. DHL en UPS.
Ik kocht laatst een iPad en die kwam namelijk weer met UPS (uit het depot in Nederland)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Donstil schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:07:
[...]

Dat is heel erg wisselend. DHL en UPS.
Ik kocht laatst een iPad en die kwam namelijk weer met UPS (uit het depot in Nederland)
Ja daar zit wel verschil in ja. Spul wat rechtstreeks uit China komt heb ik alleen maar via DHL (helaas) ontvangen de laatste jaren. Alles wat vanuit NL verstuurd wordt (veelal accessoires in mijn geval) kreeg ik via UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
Ik heb vorig jaar een iPhone gereserveerd via deze link:
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Ik zie nu vaak een link voorbij komen met Prime in de URL (https://reserve-prime.apple.com/). Is er al iets bekend over het reserveren in Nederland of is dit nog even afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZiSE schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:19:
[...]

Ja daar zit wel verschil in ja. Spul wat rechtstreeks uit China komt heb ik alleen maar via DHL (helaas) ontvangen de laatste jaren. Alles wat vanuit NL verstuurd wordt (veelal accessoires in mijn geval) kreeg ik via UPS.
Release producten voor Europa komen vaak de eerste batch uit polen toch?
Althans dat was de laatste jaren wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:47
Fuwor schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:20:
Ik heb vorig jaar een iPhone gereserveerd via deze link:
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Ik zie nu vaak een link voorbij komen met Prime in de URL (https://reserve-prime.apple.com/). Is er al iets bekend over het reserveren in Nederland of is dit nog even afwachten?
Bij de iPhone 8 was het niet mogelijk in Nederland, dus verwacht niet dat het bij de X wel mogelijk is. Je enige optie is online afrekenen en laten bezorgen of afhalen bij een Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
Donstil schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:21:
[...]

Release producten voor Europa komen vaak de eerste batch uit polen toch?
Althans dat was de laatste jaren wel zo.
Ik heb nog nooit iets uit Polen ontvangen - alle bestellingen met levering rondom release dag werden rechtstreeks vanuit China verzonden (even los van de hubs van DHL waar het proces doorheen loopt). En dat zijn er wel een aantal geweest als ik zo even terugdenk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZiSE schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:27:
[...]

Ik heb nog nooit iets uit Polen ontvangen - alle bestellingen met levering rondom release dag werden rechtstreeks vanuit China verzonden (even los van de hubs van DHL waar het proces doorheen loopt). En dat zijn er wel een aantal geweest als ik zo even terugdenk ;)
Ja maar op of rond release maakt een hoop uit.
Ik had de laatste releases steeds op release mijn product en die kwamen allemaal uit oost europa, nadat die batch op is komt het uit china idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Net de Iphone 8 plus 64gb gold besteld via mobiel.nl

T-mobile Unlimited 1 jaar
52 per maand (inclusief groepskorting)
Bijbetalen: 504 euro incl. verzendkosten en thuiskopieheffing.

Dus in principe betaal je 504+240 krediet = 744 euro voor het toestel.
Toch een besparing van 175 euro :)

Met een 1 jaar abo betaal je wel 2 euro meer per maand maar zit je tenminste niet 2 jaar aan je abo vast. (Dus eigenlijk een totale besparing van 151 euro)

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 17-09-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:19
Ik had een bestelling gedaan via de app met afhalen Apple store. Krijg ik nu een reservering op mijn CC!
Dat is niet de bedoeling.... Sinds wanneer is dit veranderd? Ik wil hem gewoon cash afrekenen :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat denk ik ook ja...denk dat a.s vrijdagochtend vroeg hooguit een mannetje of 100 voor de Apple Store-deur staan voor de iPhone 8 (Plus)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:33
D2FValinor schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:51:
Net de Iphone 8 plus 64gb gold besteld via mobiel.nl

T-mobile Unlimited 1 jaar
52 per maand (inclusief groepskorting)
Bijbetalen: 504 euro incl. verzendkosten en thuiskopieheffing.

Dus in principe betaal je 504+240 krediet = 744 euro voor het toestel.
Toch een besparing van 175 euro :)

Met een 1 jaar abo betaal je wel 2 euro meer per maand maar zit je tenminste niet 2 jaar aan je abo vast. (Dus eigenlijk een totale besparing van 151 euro)
Ik heb zelf de combinatie iPhone 8 met een 2 jaar abo (tele2) besteld bij mobiel.nl. Met bijbetaling van 188 EU een maandbedrag van 43 Eu. Weet jij wie de telefoon in dat geval levert? Mobiel.nl of tele2? En wat heeft dit voor consequenties voor de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
japps schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:42:
[...]

Ik heb zelf de combinatie iPhone 8 met een 2 jaar abo (tele2) besteld bij mobiel.nl. Met bijbetaling van 188 EU een maandbedrag van 43 Eu. Weet jij wie de telefoon in dat geval levert? Mobiel.nl of tele2? En wat heeft dit voor consequenties voor de levertijd?
Volgens mij gewoon mobiel.nl. Qua levertijd ben je dus afhankelijk van hun. Je garantie gaat ook namelijk via mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:33
D2FValinor schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:10:
[...]

Volgens mij gewoon mobiel.nl. Qua levertijd ben je dus afhankelijk van hun. Je garantie gaat ook namelijk via mobiel.nl
Alright dan ga ik daar maar van uit. Hopelijk leveren zij ook op 22 sept. Had al besteld vòòr 15 september, 13 of 14de geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
japps schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:31:
[...]

Alright dan ga ik daar maar van uit. Hopelijk leveren zij ook op 22 sept. Had al besteld vòòr 15 september, 13 of 14de geloof ik.
Vast wel, geen enkele aanbieders lijkt problemen te hebben om op de 22ste te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51
ZiSE schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:27:
[...]

Tot nu toe gaan al mijn Applestore "launch" bestellingen via DHL. Spul komt via Syncron, die Apple als distributeur gebruikt in Waalwijk binnen dan gaat het naar of DHL of UPS.

DHL probeert het dan spannend te maken door de pakketten via hun "hub" bij Eindhoven Airport naar Brussel, dan naar Amsterdanm en dan naar regionale sorteer centers te sturen, vandaar naar het busje met de chauffeur.

Ik heb vorig jaar een 7 gekocht, volgend jaar maar weer een iPhone 11 (??) met FaceID 2.0. Hopelijk wordt de prijs dan niet duurder, wel minder. Beetje flauw dit jaar dat in de iPhone 8 (niet Plus) niet de dubbele back camera zit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:33:
[...]

Ivolgend jaar maar weer een iPhone 11 (??) met FaceID 2.0. Hopelijk wordt de prijs dan niet duurder, wel minder.
ik zie de prijsstelling van de iPhone X ook als een test van Apple richting de klant / markt (onder het mom: speak with your wallet ;) )
Als dit een kas kraker gaat worden (waar het er wel naar uit ziet), heeft Apple natuurlijk geen enkele reden om de opvolger volgend jaar goedkoper in de markt te zetten.
Sterker nog, ze gooien er gewoon nog wat $ / € bovenop, eigenlijk net als afgelopen jaren.

Indien dus de iPhone X écht een kas kraker, ga er dan maar vanuit dat de opvolger volgend jaar zo richting de €1199 (base model) gaat kosten.
Maar wel met 128Gb opslag in het base model , dus dan is het gelijk een koopie! :9

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 18-09-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:57
Donstil schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:09:
[...]

Voor de X is dat toch wel weer de verwachting.
Dat is tegenwoordig toch helemaal niet meer nodig met het systeem van vooraf reserveren en ophalen op een zelf gekozen dag en tijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen vrijdag de zilveren 8 (64GB) besteld bij Tmobile en levering is vanaf de 22e. Dit was eerst 13 oktober maar was snel aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:02:
[...]
Maar wel met 128Gb opslag in het base model , dus dan is het gelijk een koopie! :9
Ergens wel ja. De prijs van het 64GB model vind ik ok, maar de opslag te weinig. Voor het 256 model betaal je meteen €200 meer maar dat is weer veel meer opslag dan ik nodig heb. Als dat ding nou 128GB was ipv 64GB had ik niet getwijfeld, maar of ik het geld wil neertellen voor het 256GB model heb ik serieuze twijfels over.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:16
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:24:
[...]

Ergens wel ja. De prijs van het 64GB model vind ik ok, maar de opslag te weinig. Voor het 256 model betaal je meteen €200 meer maar dat is weer veel meer opslag dan ik nodig heb. Als dat ding nou 128GB was ipv 64GB had ik niet getwijfeld, maar of ik het geld wil neertellen voor het 256GB model heb ik serieuze twijfels over.
Hier baal ik ook van. Ik had nu een 64GB met ongeveer 15GB over. Ik was echt van plan om voor een 128GB te gaan. Maar om nu 170 euro bij te betalen. Ik heb wat opgeruimd en kwam toen onder de 22GB vrij uit. Meer dan genoeg met iCloud,

Acties:
  • +1 Henk 'm!
martijnmartijn schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:19:
[...]

Hier baal ik ook van. Ik had nu een 64GB met ongeveer 15GB over. Ik was echt van plan om voor een 128GB te gaan. Maar om nu 170 euro bij te betalen. Ik heb wat opgeruimd en kwam toen onder de 22GB vrij uit. Meer dan genoeg met iCloud,
Als ik m’n telefoon opruim, wat opzich geen kwaad zou kunnen :P, zou ik met 64GB zo’n 10 a 15GB overhouden. Dat vind ik tóch iets te krap (zeker als ik vervolgens iets wil schieten in 4K) en vind het eigenlijk wel fijn om m’n fotobibliotheek volledig lokaal te hebben staan.

128GB is prima, nu nog 45GB vrij ofzo en als ik minimaal opruim zal dat zo’n 50GB zijn gok ik. Dat is nog wel ff voldoende. 256GB gaat echter nergens over. ;(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:57:
[...]

Als ik m’n telefoon opruim, wat opzich geen kwaad zou kunnen :P, zou ik met 64GB zo’n 10 a 15GB overhouden. Dat vind ik tóch iets te krap (zeker als ik vervolgens iets wil schieten in 4K) en vind het eigenlijk wel fijn om m’n fotobibliotheek volledig lokaal te hebben staan.

128GB is prima, nu nog 45GB vrij ofzo en als ik minimaal opruim zal dat zo’n 50GB zijn gok ik. Dat is nog wel ff voldoende. 256GB gaat echter nergens over. ;(
Ik heb vorig jaar besloten om een hoop foto's te laten offloaden naar iCloud, nu samen met mijn vrouw 200GB voor 2.99 per maand. Vandaar dat ik dit jaar dan ook weer voor de 64GB ga.
Had liever ook 128 gehad maar daar heeft Apple ook goed over nagedacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:57
wes- schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:05:
[...]

Ik heb vorig jaar besloten om een hoop foto's te laten offloaden naar iCloud, nu samen met mijn vrouw 200GB voor 2.99 per maand. Vandaar dat ik dit jaar dan ook weer voor de 64GB ga.
Had liever ook 128 gehad maar daar heeft Apple ook goed over nagedacht ;(
Zelfde als jij. Foto's in iCloud en 200GB iCloud opslag delen met mijn vrouw. Nu nog ongeveer 20GB over van de 64GB.

Muziek luister ik via Spotify en foto's dus in iCloud, dat zijn toch de grootste opslag vreters. Ik neig daarom nog steeds naar 64GB versie. Maar ik ben wel van plan 2 jaar met de telefoon te doen en dan geeft 256GB meer lucht :P Twijfels twijfels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik heb de 8 vrijdagochtend om 10:12 besteld via Telfort bij een abonnement en hoewel ik niet verwacht had dat ze de 8 zouden aanbieden ging het toch... Ik ben wel heel erg benieuwd of ik hem vrijdag al ontvang. Ik heb wel een mailtje gehad dat ik hem in de voorverkoop heb besteld en dat ik één van de eersten ben die hem zal ontvangen.... Even afwachten nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet zo’n fan van m’n hele fotoalbum in een cloud die ik zelf niet beheer. :)
Fliene schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:46:
Ik heb de 8 vrijdagochtend om 10:12 besteld via Telfort bij een abonnement en hoewel ik niet verwacht had dat ze de 8 zouden aanbieden ging het toch... Ik ben wel heel erg benieuwd of ik hem vrijdag al ontvang. Ik heb wel een mailtje gehad dat ik hem in de voorverkoop heb besteld en dat ik één van de eersten ben die hem zal ontvangen.... Even afwachten nog :D
Niet om vervelend te zijn, maar die “één van de eersten” verhalen ken ik wel. Als je bij de 3e batch 2 maanden later zit vinden ze je technisch gezien alsnog bij één van de eersten zitten. :+ Maar goed. :P Voorkom teleurstelling, neem dat met een korreltje zout. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
WhatsappHack schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:19:
Ik ben niet zo’n fan van m’n hele fotoalbum in een cloud die ik zelf niet beheer. :)

[...]

Niet om vervelend te zijn, maar die “één van de eersten” verhalen ken ik wel. Als je bij de 3e batch 2 maanden later zit vinden ze je technisch gezien alsnog bij één van de eersten zitten. :+ Maar goed. :P Voorkom teleurstelling, neem dat met een korreltje zout. :P
Nee, maar een uurtje nadat je kon reserveren met een iPhone die niet zo erg storm loopt... Mogelijkheid is er ;) Nu kun je hem via Telfort ook al niet meer bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zaterdag iPhone 8+ 64GB spacegrijs besteld via KPN, vandaag afleverafspraak gemaakt en bevestigd voor levering op vrijdag 22/9. :)

Verwijderd

Ik ben benieuwd of T-Mobile vrijdag gaat uitleveren. Alle iPhone 8 modellen staan op groen voor uitlevering v.a. 22 september. Stiekem hoop ik vandaag of morgen een mail te ontvangen van AMP logistics.

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:30:
Ik ben benieuwd of T-Mobile vrijdag gaat uitleveren. Alle iPhone 8 modellen staan op groen voor uitlevering v.a. 22 september. Stiekem hoop ik vandaag of morgen een mail te ontvangen van AMP logistics.
Ja ik wacht ook af. Binnen minuut besteld vrijdag, en ze zeggen vanaf 22 september te leveren, maar ik heb nog niks gehoord...

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:11
jorgen83 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:22:
[...]

Ja ik wacht ook af. Binnen minuut besteld vrijdag, en ze zeggen vanaf 22 september te leveren, maar ik heb nog niks gehoord...
ik ga uit van zaterdag 30 september, dan kan het alleen maar meevallen :9 :9
Van de week had ik nog contact met de klantenservice en zij gaven aan dat de levering echt vanaf 22e plaats zal vinden en dat ik in de 1e batch mee zou moeten gaan.
Tot nu toe nog geen mail van amp ontvangen dus ik wacht rustig af.

• jorgen83
  • Laatst online: 16-09 16:19
Hoho, zaterdag bezorgen is bijbetalen he ;)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik ga kijken of een Coolblue of Bol.com hem gewoon vrijdag binnen heeft de 8 en dan bestellen. Weg onzekerheid.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 20-09-2017 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wanneer krijg je doorgaans een verzendbevestiging met trackingcode wanneer je bij Apple bestelt? Heb op de 15e besteld en de verwachte bezorging staat nog steeds gepland op de 22e, maar met nog slechts twee dagen te gaan, heb ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.

• Michie23
  • Laatst online: 12:31
Snoop schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:08:
Wanneer krijg je doorgaans een verzendbevestiging met trackingcode wanneer je bij Apple bestelt? Heb op de 15e besteld en de verwachte bezorging staat nog steeds gepland op de 22e, maar met nog slechts twee dagen te gaan, heb ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.
Ik heb hem weleens in de nacht van de bezorgdag gehad. Apple doet hier vaak wat mysterieus over.

• MelvinW
Als het binnen Nederland verzonden wordt dan waarschijnlijk morgen.

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik had ook de eerste dag besteld maar Vodafone heeft het nu over week 42 (16 oktober). Beloofd dus niet veel goeds.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54

KenVerburg

Race-fan

Net bericht gehad van T-Mobile voor afspraak vrijdag voor levering iPhone 8 256GB zilver. Had de 15e pas rond 17.00u besteld.

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:11
Net bericht ontvangen van tmobile.... Komende vrijdag wordt hij geleverd👍👍

• Jonny Tarantino
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-10-2024
Wel raar dat tele2 pas op 23 sept begint met het verzenden terwijl bijna alle providers het toestel de dag ervoor al aanbiedt.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Waarom zou je dagen van te voren een bevestiging willen krijgen voor iets wat pas op donderdag verstuurd gaat worden? Ik heb hem ook de 15e besteld en levering op de 22e en ik verwacht echt niet voor donderdagavond een verzendbevestiging. Iets meer geduld :)
Michie23 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:20:
[...]

Ik heb hem weleens in de nacht van de bezorgdag gehad. Apple doet hier vaak wat mysterieus over.
Wat is er dan mysterieus aan? De verzendbevestiging de dag voordat het geleverd gaat worden. Dat is toch normaal? Andere bedrijven doen dat ook zo..... Toch?

[ Voor 46% gewijzigd door Slasher op 20-09-2017 20:11 ]

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Denk dat het meer de angst is of het verzenden wel op tijd begint. Ik krijg nu ook liever een berichtje dat mijn telefoon is verzonden. Dan is het bestelproces weer een stapje verder en dat geeft rust :)

• Valinor
Bij mobiel.nl zijn ze ook mega onduidelijk.
"We weten niet hoeveel we vrijdag binnen krijgen"
Maar vrijdag ontvangen jullie dus de iphones pas. Worden ze dan de dagen erna verzonden?
"We gaan proberen ze op vrijdag al bij mensen te bezorgen"

Geeft mij weinig hoop. Als het vrijdag nog steeds zo onduidelijk is, cancel ik wel mijn bestelling.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:09:
[...]

Waarom zou je dagen van te voren een bevestiging willen krijgen voor iets wat pas op donderdag verstuurd gaat worden? Ik heb hem ook de 15e besteld en levering op de 22e en ik verwacht echt niet voor donderdagavond een verzendbevestiging. Iets meer geduld :)
Als je bijvoorbeeld niet weet dat de verzendbevestiging pas wordt gegeven als de bestelling in Nederland is? ;)

Bedankt allen! Dan weet ik dat het tot ongeveer een dag voor de bezorging kan duren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 21-09-2017 08:25 ]

• domini2006
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06-2024
D2FValinor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:43:
Bij mobiel.nl zijn ze ook mega onduidelijk.
"We weten niet hoeveel we vrijdag binnen krijgen"
Maar vrijdag ontvangen jullie dus de iphones pas. Worden ze dan de dagen erna verzonden?
"We gaan proberen ze op vrijdag al bij mensen te bezorgen"

Geeft mij weinig hoop. Als het vrijdag nog steeds zo onduidelijk is, cancel ik wel mijn bestelling.
Staat bij mij op eerst verwachte levering 5 oktober..

Verwijderd

domini2006 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:13:
[...]

Oei das minder, wellicht ergens anders zoeken? :+

• domini2006
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:16:
[...]

Oei das minder, wellicht ergens anders zoeken? :+
Ik vond dat ik daar wel een goeie deal had met 129 bijbetalen en met kpn compleet 45 euro p/m bij 2 jarig contract. Anders nog tips iemand?

Verwijderd

domini2006 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:42:
[...]

Ik vond dat ik daar wel een goeie deal had met 129 bijbetalen en met kpn compleet 45 euro p/m bij 2 jarig contract. Anders nog tips iemand?
Oh, tis met een abbonement, ah :) Overigens best een goeie deal imo. Hoeveel data?

• domini2006
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:42:
[...]

Oh, tis met een abbonement, ah :) Overigens best een goeie deal imo. Hoeveel data?
Standaard 2 gb maar dat wordt weer verdubbeld met kpn compleet dus dat is voor mij wel voldoende.

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
domini2006 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:13:
[...]

Staat dat bij de order status? Bij mij staat voor de 8 plus 64 gb nog “vanaf 22 september”.

Verwijderd

Gisteravond de mail ontvangen van Tmobile, en morgen tossen 08:00 en 12:00 krijg ik de iPhone8 thuisbezorgd :-)

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 15:33
Ook hier gisteravond mail van t-mobile ontvangen, en zodra ik wil kiezen voor een bezorgmoment kan dat alleen vanaf zaterdag, waar je dus 10 euro voor moet betalen wil je hem in 't weekend bezorgd hebben....

Lever 'm dan gewoon vrijdag gvd??

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:17
@piqueno11 waarschijnlijk is de vrijdag al vol dus dan kan dat gewoonweg niet meer.

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 15:33
Roos79 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:38:
@piqueno11 waarschijnlijk is de vrijdag al vol dus dan kan dat gewoonweg niet meer.
Had gehoopt dat er toch een plekje vrij zou komen op de vrijdag, en ja hoor. Opeens is heel vrijdag weer beschikbaar op alle tijden, enige die gratis is was van 8 tot 18 uur, mocht je een ander tijdstip willen betaalde je zo 7 euro voor

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:09
De verzendbevestigingen worden verzonden in Amerika zo te zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bsVmJb9.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Roos79
piqueno11 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:51:
Had gehoopt dat er toch een plekje vrij zou komen op de vrijdag, en ja hoor. Opeens is heel vrijdag weer beschikbaar op alle tijden, enige die gratis is was van 8 tot 18 uur, mocht je een ander tijdstip willen betaalde je zo 7 euro voor
Mooi dat er toch een plekje was en dat je in de avond extra betaalt is niet zo gek toch dat doen veel bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cips2004
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 07:59
Yess, status verzonden in de Apple Store :-)))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Hier ook status verzonden op een iPhone 8. Tracking code van DHL staat er ook in maar werkt nog niet.

• cips2004
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 07:59
Foxpat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:07:
Hier ook status verzonden op een iPhone 8. Tracking code van DHL staat er ook in maar werkt nog niet.
Klopt, bij mij ook nog niet..

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mijn iPhone is ook verzonden, net ook per mail een bevestiging gekregen.

Heeft iemand ervaring met het afleveren bij buren/receptie van DHL? Ik weet dat UPS dat normaal niet doet bij Apple bestellingen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
fsfikke schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:59:
Mijn iPhone is ook verzonden, net ook per mail een bevestiging gekregen.

Heeft iemand ervaring met het afleveren bij buren/receptie van DHL? Ik weet dat UPS dat normaal niet doet bij Apple bestellingen.
Hier brengen ze het naar een DHL afhaalpunt, een Shell 10 minuten verderop.

Overigens werkt mijn trackingcode nu wel, en hij is in Eindhoven :)

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Zojuist met de KPN "Klantenservice" gesproken - na een tergend traag menu te doorlopen. Conclusie van het gesprek: zij kunnen niet het leveradres aanpassen, dus ik moet wachten tot ze een mislukte leverpoging op mijn huisadres hebben gedaan. Daarna zijn er opties.

Erg onhandig als je niet in je bestelproces een alternatief leveradres wilt laten opgeven... Iemand anders met dezelfde ervaringen? Of eventueel zelfs work-around?

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:37
DarknessAwaits schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:37:
Zojuist met de KPN "Klantenservice" gesproken - na een tergend traag menu te doorlopen. Conclusie van het gesprek: zij kunnen niet het leveradres aanpassen, dus ik moet wachten tot ze een mislukte leverpoging op mijn huisadres hebben gedaan. Daarna zijn er opties.

Erg onhandig als je niet in je bestelproces een alternatief leveradres wilt laten opgeven... Iemand anders met dezelfde ervaringen? Of eventueel zelfs work-around?
Kan bij postnl ook niet voordat er 1e levering poging is geweest

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Nick25 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:39:
[...]

Kan bij postnl ook niet voordat er 1e levering poging is geweest
Da's niet helemaal waar, je kunt tegenwoordig het adres aanpassen voordat de eerste bezorgpoging is geweest. Je moet er dan wél op tijd bij zijn, want dat kan tot 6u 's ochtends op de dag van bezorging.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• DarknessAwaits
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-01 12:41
Ik vind 't stukje "kan niet aanpassen voordat er een eerste poging is geweest" nog niet zo gek als het weglaten van de mogelijkheid om een ander leveradres te kiezen. Ik zal toch niet hun enige klant zijn die ook werkt voor z'n geld?

• Valinor
Net een mailtje van mobiel.nl ontvangen.

'Wanneer we jouw iPhone 8 plus 64gb kunnen leveren is nog niet bekend, maar wij verwachten dat dit uiterlijk 29 september 2017 is. We doen er natuurlijk alles al aan om jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk te leveren. '

Ik zit helaas niet bij de eerste levering.

Ben aan het twijfelen of ik moet annuleren.... niet zozeer door de vertraging maar ben echt gaan twijfelen, zie geen meerwaarde over mijn iphone 6 64gb.
Heb meer besteld omdat ik 'iets nieuws' wilde en de iphone 8 plus tenminste meer verschillende van mijn iphone 6 dan de normale 8.
Maar nu toch twijfel.

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 21-09-2017 15:30 ]

D2FValinor schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:28:
Net een mailtje van mobiel.nl ontvangen.

'Wanneer we jouw iPhone 8 plus 64gb kunnen leveren is nog niet bekend, maar wij verwachten dat dit uiterlijk 29 september 2017 is. We doen er natuurlijk alles al aan om jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk te leveren. '

Ik zit helaas niet bij de eerste levering.

Ben aan het twijfelen of ik moet annuleren.... niet zozeer door de vertraging maar ben echt gaan twijfelen, zie geen meerwaarde over mijn iphone 6 64gb.
Heb meer besteld omdat ik 'iets nieuws' wilde en de iphone 8 plus tenminste meer verschillende van mijn iphone 6 dan de normale 8.
Maar nu toch twijfel.
joh, lekker annuleren en morgen 1 van de 3 Apple Stores binnenlopen en eentje halen. Lijkt mij zeer sterk dat ze morgen al compleet door hun voorraad 8 en 8 Plus heen gaan

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat DHL ook he.... "Expected Delivery : By the end of the day". Ja wtf, is dat half 6? Half 4? Zucht

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
DennusB schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:37:
Dat DHL ook he.... "Expected Delivery : By the end of the day". Ja wtf, is dat half 6? Half 4? Zucht
DHL levert tussen 09:00 en 21:00 :P

• Valinor
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:33:
[...]

joh, lekker annuleren en morgen 1 van de 3 Apple Stores binnenlopen en eentje halen. Lijkt mij zeer sterk dat ze morgen al compleet door hun voorraad 8 en 8 Plus heen gaan
Het verschil zit hem in het feit dat ik icm met mijn 1 jarig abo 737 euro kwijt ben aan het toestel. Als ik hem los koop gaat het mij 919 euro kosten.... voor een besparing van 182 euro wil ik best een week wachten.
Maar zoals ik al zei, het wachten kan ik mee leven. De twijfels zitten in het feit of het veel gaat verschillen met mijn iphone 6 (en of ik niet beter de lg v30 mort halen met alle super specs)
D2FValinor schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:41:
[...]

Het verschil zit hem in het feit dat ik icm met mijn 1 jarig abo 737 euro kwijt ben aan het toestel. Als ik hem los koop gaat het mij 919 euro kosten.... voor een besparing van 182 euro wil ik best een week wachten.
Maar zoals ik al zei, het wachten kan ik mee leven. De twijfels zitten in het feit of het veel gaat verschillen met mijn iphone 6 (en of ik niet beter de lg v30 mort halen met alle super specs)
ah okay....sorry, wist niet dat je 'm icm een abo ging nemen. Dan begrijp ik je motivatie uiteraard ;)

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:18
Om 13.03 was mijn iPhone bij DHL in Eindhoven. Nu hopen dat ze morgenvroeg komen, DHL wil huisadressen nog wel eens na 18.00 bezorgen en dan ben ik net niet thuis...

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
masterslave schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:48:
Om 13.03 was mijn iPhone bij DHL in Eindhoven. Nu hopen dat ze morgenvroeg komen, DHL wil huisadressen nog wel eens na 18.00 bezorgen en dan ben ik net niet thuis...
Regio EINDHOVEN, niet de plaats. En dat is zo'n beetje half Nederland wat DHL betreft ;)

• Fliene
Jeee! Ik heb net bericht gekregen dat m'n iPhone verstuurd is en ik hem morgen kan verwachten!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
Olé net de bevestiging gekregen dat ik morgenochtend 09:00 mijn iPhone op kan halen in de Apple Store in Den Haag :). 8, 64GB, zwart.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Told you. ;)

En ze doen niks bij de buren. Mijn hoesje is ook weer retour gegaan vandaag.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ben niet zo blij met DHL als verzender. Van de week een andere Apple levering en dat ging via UPS
Fijne B2B bedrijven die niet op zaterdag bezorgen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik krijg een SMS van DHL waar ik me voor aangemeld heb, daarin kan je nu het afleveradres wijzigen dat is op zich wel handig.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die van mij is ook verzonden, zag ik net. Hoesje morgen tweede poging. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bram1984 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:05:
[...]

Told you. ;)

En ze doen niks bij de buren. Mijn hoesje is ook weer retour gegaan vandaag.
Ik was het bij mijn iPhone vergeten, maar bij m’n Apple Watch bestelling heb ik in het verzendadres een regel toegevoegd met “Afleveren bij de conciërge akkoord”. Bandjes zijn gisteren door UPS ook netjes daar afgegeven :) Net bij DHL online toestemming gegeven het daar af te geven.

[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 21-09-2017 20:12 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Voor beide telefoons:
Bezorgmoment
Morgen 22 september
11:30 - 16:30 uur
Saillant detail...

Ik heb mijn bestelling (iPhone 8 64GB Gold) vrijdag 15.09.2017 9.07u gedaan. Mijn vriendin heeft haar bestelling (iPhone 8 64GB Silver) pas afgelopen dinsdag 19 september gedaan (eerste bestelling vrijdag 15.09.2017 was zoek).

• p.dorn
  • Laatst online: 23-03 17:22
Ik heb de 15e om 23:00 s'avonds een verlening gedaan bij Vodafone met een sim only abonnement en een iPhone 8 256gb.
Gister gebeld met wat ik kan verwachten en kreeg te horen dat ze morgen de toestellen binnen krijgen, dan gaan kijken wat ze binnen krijgen en dan gaan toewijzen aan bestellingen. Vervolgens zou er maandag door Dyna contact opgenomen worden voor een bezorging.

Vanmiddag sms gehad dat het week 38 wordt geleverd en een mail met een PostNL track&trace. Wordt morgen bezorgd tussen 16:30 en 18:30 😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Mijn Coolblue verhaal :
Ik pre-order een iPhone 8 64GB en iWatch 3 op zondag 17/09.
De bevestiging toont dat de levering voorzien is op 22/09. yay! Daarom pre-order je toch? Om het op de releasedate te ontvangen?

Dinsdag 19/09 bedenk ik me. In plaats van deze te laten opsturen had ik deze liever afgehaald in een postpunt op zaterdag 23/09. Komt me beter uit. Ik contacteer Coolblue rond 21u30. De vriendelijke stem wijst me er op dat wijzigen niet meer mogelijk is aangezien de bestelling al verwerkt wordt. Ik bedank hem en zeg dat het geen enkel probleem is. Net voor het afsluiten van het gesprek verontschuldigt de medewerker zich en meldt dat dit toch nog mogelijk blijkt te zijn. Zo gezegd zo gedaan.

Een kwartiertje later controleer ik even m'n bestelling via mijn Coolblue pagina. Ze is weg! Alsof ze er nooit is geweest. Ik neem opnieuw contact op. Ik doe m'n verhaal (aan een andere medewerker) en wordt 8min in wacht gezet. Ik kreeg te horen dat er een 'fout in het systeem' was en dat de bestelling verdwenen is. Hij zou de bestelling opnieuw invoegen. De leverdatum werd uiteindelijk op zaterdag 23/09 gezet.

Deze morgen merk ik dat de leverdatum is verzet naar 29/09. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Zojuist door Vodafone gebeld, had hem in een lokale store besteld en had goede hoop dat ik hem vandaag zou krijgen, maar nu belde ze met de mededeling dat de 'Space Gray' Iphone 8 landelijk niet geleverd was en dat het ergens in de loop van volgende week pas zou binnenkomen.

Nog meer mensen die gebeld zijn door Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:13:
Mijn Coolblue verhaal :
Ik pre-order een iPhone 8 64GB en iWatch 3 op zondag 17/09.
De bevestiging toont dat de levering voorzien is op 22/09. yay! Daarom pre-order je toch? Om het op de releasedate te ontvangen?

Dinsdag 19/09 bedenk ik me. In plaats van deze te laten opsturen had ik deze liever afgehaald in een postpunt op zaterdag 23/09. Komt me beter uit. Ik contacteer Coolblue rond 21u30. De vriendelijke stem wijst me er op dat wijzigen niet meer mogelijk is aangezien de bestelling al verwerkt wordt. Ik bedank hem en zeg dat het geen enkel probleem is. Net voor het afsluiten van het gesprek verontschuldigt de medewerker zich en meldt dat dit toch nog mogelijk blijkt te zijn. Zo gezegd zo gedaan.

Een kwartiertje later controleer ik even m'n bestelling via mijn Coolblue pagina. Ze is weg! Alsof ze er nooit is geweest. Ik neem opnieuw contact op. Ik doe m'n verhaal (aan een andere medewerker) en wordt 8min in wacht gezet. Ik kreeg te horen dat er een 'fout in het systeem' was en dat de bestelling verdwenen is. Hij zou de bestelling opnieuw invoegen. De leverdatum werd uiteindelijk op zaterdag 23/09 gezet.

Deze morgen merk ik dat de leverdatum is verzet naar 29/09. 8)7
Even klagen op social bij Coolblue, dan lossen ze het over het algemeen altijd erg netjes op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelliuz
DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:18:
[...]

Even klagen op social bij Coolblue, dan lossen ze het over het algemeen altijd erg netjes op!
Heb Facebookberichtje verzonden naar klantenservice. Ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelliuz
Jelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:19:
[...]

Heb Facebookberichtje verzonden naar klantenservice. Ben benieuwd...
Status veranderd naar inpakken / verzonden... ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Betekent gewoon levering voor het einde van de dag en niet letterlijk het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:16:
[...]

Status veranderd naar inpakken / verzonden... ! :)
Dat dacht ik al :) Ze hebben gelukkig goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jeroendedoem schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:16:
Zojuist door Vodafone gebeld, had hem in een lokale store besteld en had goede hoop dat ik hem vandaag zou krijgen, maar nu belde ze met de mededeling dat de 'Space Gray' Iphone 8 landelijk niet geleverd was en dat het ergens in de loop van volgende week pas zou binnenkomen.

Nog meer mensen die gebeld zijn door Vodafone?
Nee, maar heb het zelfde met KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Mijn iPhone 8+ 64GB Grijs gisteren bestelt bij mobiel.nl in cominatie met T-Mobile Go abonnement (toestelprijs maar 789 euro, goedkoop!) en zojuist bevestiging gekregen dat hij morgen afgeleverd wordt. :) Toevallig nog mensen die een T-Mobile Go abonnement hebben en nog een Samen groep zoeken?

[ Voor 18% gewijzigd door Montu op 22-09-2017 12:16 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Montu schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:15:
Mijn iPhone 8+ 64GB Grijs gisteren bestelt bij mobiel.nl in cominatie met T-Mobile Go abonnement (toestelprijs maar 789 euro, goedkoop!) en zojuist bevestiging gekregen dat hij morgen afgeleverd wordt. :) Toevallig nog mensen die een T-Mobile Go abonnement hebben en nog een Samen groep zoeken?
Ik heb ook T-Mobile Go afgesloten voor mijn vrouwtje, toevallig ook bij mobiel.nl.
Mooi op tijd trouwens, mijn toestel (normale 8 64gb versie) komt hopelijk volgende week pas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:27
Jaaaaa daar istie dan: mijn iphone8 64 GB en de Watch series 3! :9~ :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:34:
Jaaaaa daar istie zijn ze dan: mijn iphone8 64 GB en de Watch series 3! :9~ :9~ :9~
FTFY

have fun !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:34:
Jaaaaa daar istie dan: mijn iphone8 64 GB en de Watch series 3! :9~ :9~ :9~
Waoh! Have fun, laat ons weten wat je er van vind!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Montu schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:15:
Geen levertijden info meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 17:16
Mijn iPhone 8 Plus is binnen! Via Apple direct.
Pagina: 1 ... 82 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.