Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik heb een iPhone 7 Plus in bestelling staan bij Mobiel.nl v.a. 31 Oktober via T-Mobile.Terrie schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:54:
Anderhalve week geleden telefoon voor DOA aangemeld bij mobiel.nl, maar nogsteeds geen voorrraad. (dit was binnen 14 dagen) Welke rechten heb ik als consument?(valt er nog wat te annuleren of iets? Ik betaal nu al anderhalve week voor iets wat ik niet heb..
Ze zouden binnen 30 dagen leveren volgens hun website, ondertussen krijg ik alleen maar e-mails met vertraagde levertijden en dat het niet aan hun ligt. Schandalig vind ik het.
31 Oktober adverteerde ze met 2 tot 3 weken levertijd, en nu staat er op hun website het volgende;
Update 29 November:
De iPhone 7 plus blijft helaas nog zeer beperkt leverbaar, de verwachting is nu dat dit nog minimaal 2 tot 3 weken zo blijft
KPN: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Vodafone: Helaas nog geen nieuws met betrekking tot iPhone 7 plus levering ontvangen.
T-mobile: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Overig: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Ondertussen hebben ze al wel 85 euro aanbetaling binnen, lekker makkelijk.
Ik heb dus al 2 weken de telefoon gehad, maar DOA. Wel lekker aanbetaald á 198 euro en 24 euro toestelbundel. Ze bieden mij 0.88 cent per dag vergoeding aan, maar heb deze nog niet geaccepteerd.Hoolz14 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:57:
[...]
Ik heb een iPhone 7 Plus in bestelling staan bij Mobiel.nl v.a. 31 Oktober via T-Mobile.
Ze zouden binnen 30 dagen leveren volgens hun website, ondertussen krijg ik alleen maar e-mails met vertraagde levertijden en dat het niet aan hun ligt. Schandalig vind ik het.
31 Oktober adverteerde ze met 2 tot 3 weken levertijd, en nu staat er op hun website het volgende;
Update 29 November:
De iPhone 7 plus blijft helaas nog zeer beperkt leverbaar, de verwachting is nu dat dit nog minimaal 2 tot 3 weken zo blijft
KPN: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Vodafone: Helaas nog geen nieuws met betrekking tot iPhone 7 plus levering ontvangen.
T-mobile: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Overig: Er komen deze week kleine aantallen iPhone 7 Plus in verschillende versies binnen, helaas niet genoeg om alle backorders uit te leveren.
Ondertussen hebben ze al wel 85 euro aanbetaling binnen, lekker makkelijk.
Dan heb je over 225 dagen je aanbetaling eruit, en gezien de klantenservice '' niets meer weet '' als wat op hun pagina staat kan dit nog wel een realiteit worden.Terrie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:11:
[...]
Ik heb dus al 2 weken de telefoon gehad, maar DOA. Wel lekker aanbetaald á 198 euro en 24 euro toestelbundel. Ze bieden mij 0.88 cent per dag vergoeding aan, maar heb deze nog niet geaccepteerd.
Daarnaast staat vermeld op hun website het volgende:
Geaccepteerde orders worden uiterlijk binnen 30 dagen uitgeleverd.
En bij het kopje iphone staat er dit:
Het kan voorkomen, ondanks zorgvuldig inkopen, dat de vraag naar een toestel groter is dan het aanbod. De medewerkers van de afdeling inkoop doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk over je toestel beschikt, maar ondanks bloed, zweet en tranen kan het wel eens voorkomen dat een leverdatum naar voren verschoven wordt. Via deze pagina proberen we je dan ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leveringen die wij verwachten.
Let op: Onze klantenservicemedewerkers weten helaas niet meer dan wat er op deze pagina staat. Als je toestel verzonden is sturen wij je een e-mail.
Wat kan je hier nou eigenlijk mee? Er is al aanbetaling gedaan, en morgen is dag 30...
Tevens bij het bestellen gaven ze aan (31 oktober) dat de levertijd 2-3 weken was.
Vandaag mail contact gehad met mobiel.nl en vertellen me het volgende;
De verwachte levering van de Iphone 7 Plus is ongeveer 2-3 weken.
Nemen ze me nou in de zeik?
Ik vind dit zulke vage praktijken.. Ik kan nu ook niet echt annuleren omdat m'n abbo al in is gegaan?... Zit je dan met je oude telefoon.. Tevens is de black KPN versie wel beschikbaar.Hoolz14 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:58:
[...]
Dan heb je over 225 dagen je aanbetaling eruit, en gezien de klantenservice '' niets meer weet '' als wat op hun pagina staat kan dit nog wel een realiteit worden.
Daarnaast staat vermeld op hun website het volgende:
Geaccepteerde orders worden uiterlijk binnen 30 dagen uitgeleverd.
En bij het kopje iphone staat er dit:
Het kan voorkomen, ondanks zorgvuldig inkopen, dat de vraag naar een toestel groter is dan het aanbod. De medewerkers van de afdeling inkoop doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk over je toestel beschikt, maar ondanks bloed, zweet en tranen kan het wel eens voorkomen dat een leverdatum naar voren verschoven wordt. Via deze pagina proberen we je dan ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leveringen die wij verwachten.
Let op: Onze klantenservicemedewerkers weten helaas niet meer dan wat er op deze pagina staat. Als je toestel verzonden is sturen wij je een e-mail.
Wat kan je hier nou eigenlijk mee? Er is al aanbetaling gedaan, en morgen is dag 30...
Tevens bij het bestellen gaven ze aan (31 oktober) dat de levertijd 2-3 weken was.
Vandaag mail contact gehad met mobiel.nl en vertellen me het volgende;
De verwachte levering van de Iphone 7 Plus is ongeveer 2-3 weken.
Nemen ze me nou in de zeik?
Die bij KPN is wel 10 euro per maand duurder voor hetzelfde abonnement en afbetalen. Ik zou eens op consumentenbond kijken om te kijken wat je eraan kan doen.Terrie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:29:
[...]
Ik vind dit zulke vage praktijken.. Ik kan nu ook niet echt annuleren omdat m'n abbo al in is gegaan?... Zit je dan met je oude telefoon.. Tevens is de black KPN versie wel beschikbaar.
Ik wacht bij vodafone al sinds 16 oktober op een 7+ 128 gig. Aan de forum posts te zien zijn er mensen met orders uit september die nog niks hebben. Kennelijk hopen alle provider iedere week weer op een grote levering en geven ze dit soort korte prognoses van 3 weken. Het is natuurlijk niet fijn als je naast een product moet afbeelden "levertijd 3 maanden".Terrie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:36:
Ik krijg weer te horen: de verwachte levertijd is 3 weken
Overigens kun je prima een al ingegaan abonnement cancellen als je die samen met een toestel hebt besteld. Pas bij ontvangst van het toestel is de order compleet, en dan heb je nog 14 dagen.
Ik zie namelijk bij Coolblue elke dag weer paar iphones voorbij komen. Daar ben ik nog goedkoper uit ook. Dan heb je wel een versie die niet door Vodafone geleverd is, maar dat boeit mij geen ruk(behalve die 10 euro extra)CopyCatz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:32:
[...]
Ik wacht bij vodafone al sinds 16 oktober op een 7+ 128 gig. Aan de forum posts te zien zijn er mensen met orders uit september die nog niks hebben. Kennelijk hopen alle provider iedere week weer op een grote levering en geven ze dit soort korte prognoses van 3 weken. Het is natuurlijk niet fijn als je naast een product moet afbeelden "levertijd 3 maanden".
Overigens kun je prima een al ingegaan abonnement cancellen als je die samen met een toestel hebt besteld. Pas bij ontvangst van het toestel is de order compleet, en dan heb je nog 14 dagen.
Ik zag er gisteren ook een paar op voorraad staan (Minder dan 4 op voorraad, werd er vermeld). Ik heb hem ook hier maar besteld ipv te wachten op Phonehouse.Terrie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:37:
[...]
Ik zie namelijk bij Coolblue elke dag weer paar iphones voorbij komen. Daar ben ik nog goedkoper uit ook. Dan heb je wel een versie die niet door Vodafone geleverd is, maar dat boeit mij geen ruk(behalve die 10 euro extra)
Vanavond komt de koerier langs, ben benieuwd
Inmiddels zijn we ruim een maand verder en ik heb nog steeds m'n telefoon niet. En ik schijn echt niet de enige te zijn. Met mij een stuk of 12 geloof ik.SqueakyClean schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:58:
[...]
Het kan zijn dat hij het had over de 128GB, geen idee verder. Hij was er ook redelijk stellig in, dus vandaar dat ik t poste.
Goed dat er iig iets wordt uitgeleverd door Vf...
Door dit geklooi zit ik nu serieus te overwegen om de 7 te laten gaan. Over 10 maanden komt de 8 tenslotte al uit... Vodafone zuigt wel ontzettend hierin, zeg! KPN klanten bij GSMwijzer hebben hun telefoon al lang binnen...
Weet niet of ik Vodafone of GSMwijzer de schuld moet geven... Knuppels!
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 01-12-2016 15:28 ]
Alles is binnen, zelfs mijn dbrand skin vanuit Canada.
Iphone 7+ was me toch wel goed bevallen, maar dat kwam vooral door het makkelijke OS.
Ik wil wel even kwijt dat de service bij Mobiel.nl redelijk goed is. Zowel via bellen als via Whatsapp, dat vodafone ze nou geen telefoons levert ... tsja
[ Voor 23% gewijzigd door Terrie op 02-12-2016 20:29 ]
De medewerker verzekerde me dat ze 5 december weer een levering krijgen en deze dan direct verzonden worden. Waaronder ook naar mij; voor 10 december moet ik mijn 7 Plus hebben, zei de beste man.
Nu ik hier wat reacties lees begin ik toch te twijfelen. Wellicht ook kleur gebonden, Jet Black en de gewone Black zullen wel het hardst gaan denk ik. We wachten af
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Precies het zelfde gedaan op 14 November (Maar dan in de winkel geregeld) ik kon het gewoon niet uit krijgen wanneer ik hem kreeg, wel weet ik dat de 8e in de winkel ben. Het dak gaat eraf als jij eerder bent.freddyathlon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:27:
Afgelopen vrijdag een verlenging van mijn Vodafone abonnement telefonisch geregeld icm een 7 Plus 128GB Black.
De medewerker verzekerde me dat ze 5 december weer een levering krijgen en deze dan direct verzonden worden. Waaronder ook naar mij; voor 10 december moet ik mijn 7 Plus hebben, zei de beste man.
Nu ik hier wat reacties lees begin ik toch te twijfelen. Wellicht ook kleur gebonden, Jet Black en de gewone Black zullen wel het hardst gaan denk ik. We wachten af
Ik geloof het sinds het lezen van de reactie hier echt niet meer, maar mocht ik hem nu toch aankomende week thuis krijgen, laat ik dat natuurlijk hier weten...Berlinetta schreef op zondag 4 december 2016 @ 00:11:
[...]
Precies het zelfde gedaan op 14 November (Maar dan in de winkel geregeld) ik kon het gewoon niet uit krijgen wanneer ik hem kreeg, wel weet ik dat de 8e in de winkel ben. Het dak gaat eraf als jij eerder bent.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dit begint echt naar oplichting te neigen. Het vodafone forum staat vol met mensen die hun toestel besteld hebben en daarbij te horen kregen dat ze hem binnen 1 tot 2 weken echt wel zouden hebben. Ondertussen zijn de orders uit september nog niet eens uitgeleverd, dus het zou me heel erg verbazen als ze vandaag een zending binnen krijgen die in 1 klap een achterstand van 3 maanden wegwerkt. Ik vermoed echt dat die verkopers instructie hebben gekregen om de mensen aan het lijntje te houden.freddyathlon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:27:
Afgelopen vrijdag een verlenging van mijn Vodafone abonnement telefonisch geregeld icm een 7 Plus 128GB Black.
Ik weet wel dat KPN wel heeft uitgeleverd. Al een paar weken geleden, ook aan de tussenhandelaren.CopyCatz schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:21:
[...]
Dit begint echt naar oplichting te neigen. Het vodafone forum staat vol met mensen die hun toestel besteld hebben en daarbij te horen kregen dat ze hem binnen 1 tot 2 weken echt wel zouden hebben. Ondertussen zijn de orders uit september nog niet eens uitgeleverd, dus het zou me heel erg verbazen als ze vandaag een zending binnen krijgen die in 1 klap een achterstand van 3 maanden wegwerkt. Ik vermoed echt dat die verkopers instructie hebben gekregen om de mensen aan het lijntje te houden.
Dus waarom Vodafone hier zo last van heeft, begrijp ik ook niet. KPN is een stukje duurder, maar dat zou niet veel uit moeten maken, toch?
Hoe t zit met T-Mobile, Ben, Tele2 etc. weet ik niet.
Zodra de KPN abo's maar een beetje in de buurt komen, annuleer ik 'm iig.

Dat betekent, stam + t .
T-Mobile is anders ook goed bezig hoor. Wacht al vanaf 31 Oktober, en nog geen datum in zicht...freddyathlon schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:26:
De kleuren Rose Gold en Gold zijn vaak nog wel voorradig. Wat het probleem is bij de Plus, is de kleur Black of Jet Black. Die zijn slecht leverbaar, met name Vodafone bakt er een potje van, zoals te lezen is op hun forum.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Klinkt alsof we weer een nieuwe teleurstelling tegemoet gaan.
Maarja misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit... Of de kerstman(Apple) en ze duizenden elfjes(chineze kinderen) zijn eens flink aan de slag gegaan.
Ik heb er in ieder geen hoop in dat ik me telefoon voor 2017 heb...
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Als ze tussentijds mij op de hoogte zouden houden en geregeld hun excuses zouden aanbieden (ben hun klant, niet die van Apple), dan zou ik nog enigszins begrip voor hun kunnen opbrengen.
I'm just taking care of business
Die gasten kunnen vrij weinig daar inderdaad, altijd als j belt met een wat lastigere vraag voor ze is het:AlbertTCB schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:31:
Typhone, wat een verschrikkelijk bedrijf zeg! Communiceren niet pro-actief maar klanten, verschuilen zich achter Apple, beantwoorden op social media niet jouw, maar hun eigen vragen, lokken mensen met incorrecte levertijden op hun website, komen met kul-argumenten, weten niet eens wat je positie in hun eigen wachtlijst is ('kunnen we niet inzien')...... een verschrikking!
Als ze tussentijds mij op de hoogte zouden houden en geregeld hun excuses zouden aanbieden (ben hun klant, niet die van Apple), dan zou ik nog enigszins begrip voor hun kunnen opbrengen.
Dit moeten we communiceren naar het hoofdkantoor, de manager daar neemt de beslissing, zelf zijn ook totaal niet op de hoogte van wat de wet voorschrijft en niet, wil je annuleren onder het mom van 30 dagen? Jammer mag niet, doen ze niet voor je. Je moet eerst een heel gevecht met ze aangaan wil je enige vorm van annulering door hun strot heen moeten rammen.
Andere telefoon? Kan niet zonder toestemming en owh ja... als het toestel goedkoper is mag je lekker het dure abonnement betaald alhoewel er totaal niet geleverd wordt waar je voor betaald hebt.
Stel je voor je betaald nu 57 euro voor je abo maar je bedenkt laat ik een andere telefoon nemen omdat je niet wilt wachten en dat abo zou op 49 euro komen, grappenmaker dacht je dat we de prijs gingen aanpassen?
Nou heb ik wel aangegeven dat als dit niet serieus wordt behandeld ik beroep ga maken op de wet.
Denk niet ze veel zin hebben in een hoge boete wegens het niet hanteren van de wet, maarja kennelijk denken ze dat ze overal mee weg kunnen komen.
Serieus dit is echt de meest slechtste service die ik ooit heb mee gemaakt over alle bestellingen die ik ooit heb gedaan.
Alhoewel ik expres had gekozen voor Typhone omdat ik in het verleden nooit problemen heb gehad.
Denk dat dit zowiezo de laatste keer is dat ik nog wat bestel by Typhone.
Het feit dat iets slecht leverbaar is vind ik nog niet zo erg, geen voorraad geen levering. Logisch.
Maar de manier hoe ze omgaan met je als klant... geen woorden voor.
Verwijderd
Heb de 30ste ofzo mijn verzoek gedaan tot omruilen en kan nog lang wachten

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
We zullen het mee gaan maken, misschien heeft Apple toch is eens echt een grote batch verstuurd.
Het is dan vrij aannemelijk dat andere partijen wellicht ook grote batches gaan krijgen.
[ Voor 29% gewijzigd door Kadardar op 09-12-2016 11:56 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Berlinetta op 13-12-2016 15:14 ]
Verwijderd
Ben blij met de 7 en als ik de 7 plus krijg ook maar als ik hem niet krijg vind ik het ook geen ramp

Grootste nadeel is natuurlijk dat haar oude iPhone 6 64Gb behoorlijk in waarde is gedaald.
Maar goed, eerste keer dat we een iPhone bestellen bij release; ik had niet anders verwacht dan dat we erg lang zouden moeten wachten.
Dat is niet gek aangezien hij bijna het zelfde als de 5S was.Sensei_D schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:39:
Grootste nadeel is natuurlijk dat haar oude iPhone 6 64Gb behoorlijk in waarde is gedaald.
Maar goed, eerste keer dat we een iPhone bestellen bij release; ik had niet anders verwacht dan dat we erg lang zouden moeten wachten.
Naja, ik bedoel meer dat hij sinds we de nieuwe iPhone hebben besteld hij flink in waarde is gedaald. Het hele idee was natuurlijk de nieuwe iphone deels te bekostigen van de opbrengst van de oude. Toen ik ging bestellen werd er nog 500+ euro geboden voor een iPhone 6 en inmiddels tussen 200 - 250. Beetje zuur, maar ja 3 maanden zonder telefoon was ook niet echt een optie voor mijn vrouw, het zij zoBerlinetta schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:09:
[...]
Dat is niet gek aangezien hij bijna het zelfde als de 5S was.
Ik heb die van mij 28sep besteld (Gold), maar nog niets ontvangen. Typhone verwacht in week 52 'deze te ontvangen'.
Ik heb gisteren mijn iPhone 7 binnen gekregen van Mobiel.nl. De bestelling maakte ik 2 dagen eerder. Had de levering niet zo snel verwacht gezien alle posts hier.
Maar het opvallende was dat er geen plastic beschermlaag om het toestel zat. Daarnaast is er een mini krasje bij de Lightning port. Ik heb het idee dat ik niet een nieuw toestel heb gekregen. Heeft iemand zulke ervaringen met Mobiel.nl?
Er zit plastic om zowel het toestel als de doos. Als dat er niet omheen zat dan heb je inderdaad geen nieuw toestel ontvangen.II_BurN_II schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:00:
Een beetje een rare vraag hoor maar hoort een nieuwe iPhone 7 niet een plastic beschermlaag om het toestel te hebben?
Ik heb gisteren mijn iPhone 7 binnen gekregen van Mobiel.nl. De bestelling maakte ik 2 dagen eerder. Had de levering niet zo snel verwacht gezien alle posts hier.
Maar het opvallende was dat er geen plastic beschermlaag om het toestel zat. Daarnaast is er een mini krasje bij de Lightning port. Ik heb het idee dat ik niet een nieuw toestel heb gekregen. Heeft iemand zulke ervaringen met Mobiel.nl?
Dat we Typhone nog geloven is mij nog een raadsel.AlbertTCB schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:20:
Iemand al zijn iPhone 7 Plus 128GB model mogen ontvangen van Typhone?
Ik heb die van mij 28sep besteld (Gold), maar nog niets ontvangen. Typhone verwacht in week 52 'deze te ontvangen'.
Denk een kwestie van hopen dat ze eens niet liegen.
Maarja ook bij mij beweren ze me iphone 7 plus 128 gb black te gaan leveren in week 52.
Besteld 11 oktober, ach we zullen het mee maken.
Zolang zij geen telefoon leveren weiger ik 26 euro pm te betalen voor de telefoon.
Me abo heb ik geen probleem mee, die is tevens al in gegaan en kan ik volop van genieten
Is wel iets leuks om het jaar mee af te kunnen sluiten
De iphone 7 is volledig leverbaar geloof ik bij de meeste, het is de Plus versie waar zoveel moeite mee is.II_BurN_II schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:00:
Een beetje een rare vraag hoor maar hoort een nieuwe iPhone 7 niet een plastic beschermlaag om het toestel te hebben?
[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 19-12-2016 13:04 ]

Besteld: 09-09-2016
Geleverd: 16-12-2016
Lang moeten wachten, maar het was de moeite waard! Schitterend toestel!
Ook nog wat van de prijs kunnen lullen, dus uiteindelijk een schitterend toestel voor een mooi prijsje.
Ik leg de schuld van deze trage levering trouwens niet bij GSMwijzer, maar bij Vodafone. Die hebben om één of andere reden heel slecht geleverd gekregen.
Ik ben er iig blij mee. Kan ik eindelijk verhuizen naar het andere topic...
Verder wil ik nog mededelen, dat de ene Vodafone winkel zei dat hem niet hadden en andere wel (Met andere bedoel, waar ik telefoon fysiek heb besteld.)
Is helemaal geen rare vraag. Een iPhone-verpakking is gesealed. Daarnaast zit er om een nieuwe iPhone een plastic 'envelopje'.II_BurN_II schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:00:
Bij een nieuwe is dat altijd zo. Bij de jouwe niet, dus heb jij absoluut geen nieuwe gekregen.
Simpel advies; bel met Apple en laat het serienummer tracken. Zij kunnen je vertellen of dit toestel eerder geregistreerd is geweest.
Controleer het anders even op https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
Dan heb je geluk meeste van ons wachten dik 2 maanden, waar had je hem besteld?Erwin schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:33:
Ik vorige week nietsvermoedend een abo verlengd met iPhone 7 Plus zonder te weten van de lange levertijden. Toevallig dat ik vanavond eens belde mbt de portering dat ik het tehoren kreeg. Oeps! Er was gelukkig nog een Gouden op voorraad dus daar maar voor gekozen, zijn genoeg mooie zwarte hoesjes verkrijgbaar.
Edit heb even zitten kijken in de pricewatch.
Blijkt dta de Wehkamp hem direct kan leveren en centralpoint, centralpoint heeft 4x iphone plus 128 gb op voorraad.
Wehkamp heeft geen hoeveelheid aangegeven.
Zijn er mensen die hem graag los willen kopen en direct willen hebben, check daar dus even
[ Voor 23% gewijzigd door Kadardar op 20-12-2016 00:02 ]
Ik ga een dbrand gebruiken, misschien is dat een optie.Erwin schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:33:
Ik vorige week nietsvermoedend een abo verlengd met iPhone 7 Plus zonder te weten van de lange levertijden. Toevallig dat ik vanavond eens belde mbt de portering dat ik het tehoren kreeg. Oeps! Er was gelukkig nog een Gouden op voorraad dus daar maar voor gekozen, zijn genoeg mooie zwarte hoesjes verkrijgbaar.
Welke kleur?Berlinetta schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:25:
Goedendag, ik heb mijn iPhone 7 plus 128GB binnen. Ik heb deze fysiek besteld in de Vodafone winkel in Hilversum. Op 14-11-2016.
Verder wil ik nog mededelen, dat de ene Vodafone winkel zei dat hem niet hadden en andere wel (Met andere bedoel, waar ik telefoon fysiek heb besteld.)
Ik ga van 11-01 t/m 13-01 naar Manchester, en wil daar een iPhone 7Plus 128GB + iWatch gen 2 halen. Alleen als ik via de site van GWK Travelex ga converteren van GBP naar EUR kom ik duurder uit. Doe ik dit bijvoorbeeld via Google, kom ik weer goedkoper uit. Weten jullie hoe ik betrouwbaar kan vergelijken?
Alvast dank!!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Een valuta converter die up to date blijft met de koersen is je beste optie.BaZnGaNL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:06:
Misschien een beetje Offtopic, maar toch wil ik het vragen aan jullie,
Ik ga van 11-01 t/m 13-01 naar Manchester, en wil daar een iPhone 7Plus 128GB + iWatch gen 2 halen. Alleen als ik via de site van GWK Travelex ga converteren van GBP naar EUR kom ik duurder uit. Doe ik dit bijvoorbeeld via Google, kom ik weer goedkoper uit. Weten jullie hoe ik betrouwbaar kan vergelijken?
Alvast dank!!
Zoals deze: http://www.xe.com/currencyconverter/
Maarja morgen kan het weer anders zijn natuurlijk.
Dan weet je wat de actuele stand is, nou weet ik niet of wissel kantoren wel is eens vast blijven houden aan een gunstigere koers voor hun op dat moment of dat dit live bijgewerkt wordt.
Zou als je echt wilt weten hoeveel je mee moet nemen een wisselkantoor naar keuze nemen, berekenen en daarvan uitgaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 21-12-2016 13:04 . Reden: Extra info ]
Mag dinsdag bellen om te vragen of hun levering groot genoeg is dat de mijne verstuurd wordt.
Wellicht dat andere hier dit ook nog willen doen dinsdag
heb net gebeld en kreeg te horen ''wegens omstandigheden kunnen we u niet helpen sorry voor ongemakKadardar schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:01:
Typhone update:
Mag dinsdag bellen om te vragen of hun levering groot genoeg is dat de mijne verstuurd wordt.
Wellicht dat andere hier dit ook nog willen doen dinsdag

Bandje of medewerker?fvar schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:00:
[...]
heb net gebeld en kreeg te horen ''wegens omstandigheden kunnen we u niet helpen sorry voor ongemak
Gezien 2de kerstdag en meeste bedrijven dicht zijn, ik probeer het vanmiddag rond 3 uur ofzo. hebben hun ook nog wat tijd om te mailen voordat ik de ongeduld aan het uithangen ben
EDIT:
Voor het ongeduld die ik ben heb ik even contact opgenomen met ze via de chat.
Ze hebben er genoeg binnen om de mijne te leveren, moet nu wachten op de mail van de koerier dienst voor definitieve datum.
Ieder geval kan ik binnenkort van draadje veranderen
Voor de mensen die benieuwd zijn en niet terug willen zoeken (wat ik me prima kan voorstellen)
Iphone 7 plus 128 gb black
besteld 10/11/2016 bij typhone.nl
EDIT2:
Hoe run je vooral geen bedrijf? Zoals Typhone.nl overduidelijk.
Vanochtend contact gehad via de chat... ja hoor meneer we hebben er genoeg binnen en gereed voor verzending....
Was al 16:30 dus ik denk... nou dit duurd best lang voor zo bevestiging maarja wellicht door het feit dat zij pas in de avond mailen ik toch nog even bellen.
Nou meneer... Wij verwachten all Iphone 7 plus modellen deze week binnen te krijgen... uhm je collega van de chat zegt dat ze al geleverd zijn en dat er genoeg bij zaten om te leveren... WHAT THE FUCK?
Het lijkt wel voor een bedrijf de telefoon opneemt en een ander bedrijf de chat beantwoord en hebben echt totaal geen idee wat eenvoud is kennelijk.
Nou moet ik zeggen dat lieftallige mevrouw van net niet eens de moeite nam om mijn ordernummer te vragen dus het klonk een beetje als een antwoord van... ja geen idee maar ze moeten nog binnenkomen.
Daarbij komt ook nog dat donderdag hun normale verzend dag is... dus oftewel als je geluk hebt heb je hem vrijdag binnen... nou vind ik de verzenddag nog niet zo erg maar eerder het feit da ik niet weet wat ik nou moet geloven... de chat of de helpdesk.
Je zou toch denken dat eenvoud geen wonderbaarlijk iets zou moeten zijn.

Ik denk dat we bij deze wel kunnen concluderen dat dit echt de laatste keer is geweest bij Typhone.nl
Serieus wat een waardeloos bedrijf
EDIT3:
Na alle verwarring en simpele vraagjes ben ik dan uit eindelijk verbannen van hun chat... ik mag kennelijk geen contact meer met hun opnemen omtrent mijn bestelling.
De vragen varieerden van, denken jullie te kunnen leveren nog deze week omdat ik anders een ander toestel zou willen aanvragen, waarom ik vanaochtend het antwoord kreeg dat het verstuurd wordt tot aan de vraag wat hun leverdag is omdat ik doorkreeg dat zij alleen donderdag versturen maar omdat mensen al lang op hun iphone wachten of daar een uitzondering voor gemaakt wordt...
Denken jullie dat dit teveel gevraagd is of is dit gewoon te gek voor woorden om iemand van je chat te bannen?
Nee ik heb geen scheldwoorden gebruikt, gewoon netjes gevraagd omdat ik me toestel voor me werk nodig heb namelijk en de mijne niet meer betrouwbaar is in stabiliteit.
[ Voor 92% gewijzigd door Kadardar op 27-12-2016 17:45 ]
Afspraken met de verzender ?AlbertTCB schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:30:
Wat is de logica achter een vaste verzenddag? En helemaal in het geval waarbij je klanten hebt die al drie maanden wachten???
Ons bedrijf heeft een 5 daagse afspraak, daar wordt voor betaald.
Ik denk dat het voor Typhone goedkoper is om dit op één vaste dag te doen ( dinsdag, woensdag of donderdag ) omdat het dan ook de volgende dag afgeleverd wordt
( maandag doet de post niet alles en overal bezorgen, evenals zaterdags - regio gebonden )
Nou volgens de persoon aan bij de chat net versturen zij zodra het binnenkomt.AlbertTCB schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:30:
Wat is de logica achter een vaste verzenddag? En helemaal in het geval waarbij je klanten hebt die al drie maanden wachten???
Maarja hoeveel is een woord van typhone waard qua eerlijkheid?
Als ze verzonden worden dan wordt het waarschijnlijk gewoon morgen, wordt het niet verzonden en krijgen pas vrijdag geleverd bijv denk dat e het naar week 1 van 2017 verschuiven en dan aangeven op donderdag dat het ontvangen is.
Stelletje clowns daar, eerlijkheid duurt het langst zeggen ze, geloof mij maar dit bedrijf is een en al geheim omdat je niet eens een eind verantwoordelijke mag en kan spreken.
Denk dat het ebste is morgen even te bellen, als ze moeilijk doen en je kan iet meer wachtenb zoals mij omdat je telefoon ze laatste loodjes loopt zou ik gewoon wat anders nemen, kan je wachten dan kan je waarschijnlijk nog wel een week of wellicht een maand wachten.
Alles bij typhone.nl lijkt als je het om moet draaien... zij zeggen 2 weken maak er maar een maand van, na een maand mag je er best 3 maanden van gaan maken als zij zeggen over 3 weken.
Volgens mij als je zou wachten tot ze kunnen leveren heb je de Iphone 7S nog sneller binnen dan de 7.

Maarja wat begin je er tegen in je eentje? niets, typhone is internationaal hebben genoeg geld om tegen de muur te smijtten om mensen maar net zolang aan het lijntje te houden.
Hier zou echt eens een grote groep tegen in moeten gaan
Heb al de hulp van tele2 ingeschakeld van hun onbeschofte gedrag van gisteren door me weg te drukken aan de telefoonlijn en me te bannen van de chat.
Op simpele vragen zodat ik gewoon weer gerust me telefoon mee kan nemen zonder dat ik denk... ah hij zou best al eens uit kunnen zijn nu.
[ Voor 40% gewijzigd door Kadardar op 28-12-2016 13:09 ]
Ik kreeg vandaag een bericht op Facebook na mijn klacht dat iPhone 7 Plus Black binnen is in het magazijn en dat deze begin volgende week wordt geleverd.AlbertTCB schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:29:
Gisteren kreeg ik plotseling bericht van koerier dat mijn iPhone vandaag bezorgd zal worden. Enkele uren later de mail van Typhone. Vanochtend zou ik om 7:30 sms krijgen in welk blok van 2-uur de koerier langs zal komen. Helemaal in stijl kreeg ik deze sms natuurlijk niet, maar gelukkig kon ik op de website zien dat ik tussen 10:30 en 12:30 bezoek ga krijgen. Ben benieuwd haha
Levering week 52 hebben ze dus al niet waar gemaakt maarja... die 2 dagen extra overleef ik dan ook wel weer.
Ik denk dat ze beginnen bij een bepaalde kleur, welke kleur had jij precies?
Gratz, veel plezier ermeeAlbertTCB schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:44:
Ik heb m eindelijk binnen: iPhone 7 Plus 128GB Gold (besteld 27 september) bij Typhone met Tele2 verlenging
Hopelijk heeft die geen issues zoals het ervaringen draajde al gemeld heeft.
Hou me hart vast als je hem moet gaan omruilen bij typhone
EDIT:
Nou toch nog geluk, vandaag mailtje dat morgen PostNL komt met me iPhone 7+
Wacht in spanning af
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 29-12-2016 17:52 ]
Wanneer, welke type en welke kleur?fvar schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:31:
Ik heb ze vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat ik op de volgende levering moet gaan wachten en inmiddels wacht ik al meer dan 2 maanden volgens hun kan ik mijn abonnement niet annuleren nou dan maar rechtszaak aanspannen want ik blijf abonnement kosten betalen zonder toestel
Bij typhone.nl neem ik aan?
Ik zou hierop terugkomen. 13 december KPN abo afgesloten (want Hollandsnieuwe kon echt niet meer) met een 7plus Black. 19 december om porteringsredenen contact gehad met GSMwijzer en werd toen op de levertermijn gewezen en een alternatief geboden in de laatste Gold versie waarbij de bijbetaling werd geschrapt als ik die zou nemen. Zoals beloofd de 21e bij mij aan de deur. Verbazingwekkend. Heb hem nog niet in gebruik want ik wil eerst zien dat mijn portering ook daadwerkelijk gaat gebeuren 4 januari.Erwin schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:00:
Na het lezen van dit draadje hou ik me nog maar even rustig tot hij daadwerkelijk bezorgd wordt.
Opzich goed maar ik weet niet hoe dat met GSMwijzer zit. je hebt normaal maar 14 dagen om iets terug te brengen tenzij langer aangegeven, dus uiterlijk 5 januari mag je hem terug geven. Houd hier rekening mee als GSMwijzer niet langer aangeeft.Erwin schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:34:
[...]
Ik zou hierop terugkomen. 13 december KPN abo afgesloten (want Hollandsnieuwe kon echt niet meer) met een 7plus Black. 19 december om porteringsredenen contact gehad met GSMwijzer en werd toen op de levertermijn gewezen en een alternatief geboden in de laatste Gold versie waarbij de bijbetaling werd geschrapt als ik die zou nemen. Zoals beloofd de 21e bij mij aan de deur. Verbazingwekkend. Heb hem nog niet in gebruik want ik wil eerst zien dat mijn portering ook daadwerkelijk gaat gebeuren 4 januari.
EDIT:
Wellicht zelf nog maar tot 4 januari, want hij is 20ste dan verstuurd
[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 29-12-2016 22:42 ]
Klopt en het zal waarschijnlijk ook allemaal wel goedkomen maar ik zie het verkochte abonnement met de telefoon ook als een dienst en de portering maakt daar deel vanuit dus op het moment dat ze dat verprutsen kan wellicht de hele koop ongedaan gemaakt worden. Maar nogmaals ga ik van het positieve uit en zal alles op 4 januari waarschijnlijk gewoon goed gaan. Totdat ik een hoesje heb zal ik hem sowieso niet gebruiken :-).Kadardar schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:38:
[...]
Opzich goed maar ik weet niet hoe dat met GSMwijzer zit. je hebt normaal maar 14 dagen om iets terug te brengen tenzij langer aangegeven, dus uiterlijk 5 januari mag je hem terug geven. Houd hier rekening mee als GSMwijzer niet langer aangeeft.
EDIT:
Wellicht zelf nog maar tot 4 januari, want hij is 20ste dan verstuurd
Bij typhone idd voor de 7 Plus rose, 16 oktober besteld.Kadardar schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:29:
[...]
Wanneer, welke type en welke kleur?
Bij typhone.nl neem ik aan?
Nummer portering is vaak geen rocket science voor telecom bedrijven, dat zou vast wel goed komen.Erwin schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:51:
[...]
Klopt en het zal waarschijnlijk ook allemaal wel goedkomen maar ik zie het verkochte abonnement met de telefoon ook als een dienst en de portering maakt daar deel vanuit dus op het moment dat ze dat verprutsen kan wellicht de hele koop ongedaan gemaakt worden. Maar nogmaals ga ik van het positieve uit en zal alles op 4 januari waarschijnlijk gewoon goed gaan. Totdat ik een hoesje heb zal ik hem sowieso niet gebruiken :-).
Zou er ook een mooi tempered glass screenrpotector op doen, over het algemeen red het je scherm bij een val, tenzij je echt dikke pech hebt.
Wow das wel heel erg balen, kennelijk is de rose gold heel erg slecht bij ze binnen gekomen of er zijn zoveel mensen die een rose gold wouden.fvar schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:29:
[...]
Bij typhone idd voor de 7 Plus rose, 16 oktober besteld.
Ik hoop dat je je koop ongedaan kan maken maar ik betwijfel het want "Lening" en 14 dagen verstreken

Die tevens nergens overgaan want je 14 dagen horen pas in te gaan NADAT alles geleverd is en niet bij het moment van bestellen.
Ten minste volgens de meeste websites als ik het mag geloven maar Typhone.nl houd graag voet bij stuk en als je doorvraagt komen ze toch wel het antwoord "ik kan u niet verder helpen" en met geluk drukken ze je nog weg ook

Dit toont toch wel aan hoeveel zeker zij achter dit statement staan.
Geloof weel dat er wat succes verhaaltjes zijn met invloed van ACM en Consuwijzer... maar dat is een lang touwtrek werkje van dik een maand
Daarna komt de terugbetaling nog en uit posts op feedbackwebsites en facebook zijn die ook niet heel erg positief.
De helpdesk is om te huilen en ik hou me hart vast wat er gaat gebeuren als het blijkt dat de geleverde iphone gebreken heeft.
Aangezien hun website 8 tot 12 weken aangeeft voor de black neem ik aan dat ze voorlopig geen vervangende toestellen gaan hebben.
Zou mij verbazen hoe ze dat gaan afhandelen... Wordt dat stuur maar op en als we ooit weer een toestel hebben dan leveren we weer of houd het toestel maar voorlopig en bel ons maar over 3 maanden terug

Ach de garantie is 3 jaar... zolang er gebreken zijn mag ik hem terugsturen wanneer het duidelijk is dat ze in een zeer korte termijn weer kunnen leveren.
Ieder geval laat het voor ons een les zijn geweest en vermijd Typhone.nl bij je eerst volgende verlenging of overstap.
Ik zou iedereen in mijn omgeving blijven waarschuwen voor deze partij en kosten wat het kost deze hel te vermijden voor ze.
Ik ga bij me eerst en beste verlenging zelfs zelf de provider bellen zodat ik zeker weet dat ik me provider aan de lijn heb en niet een medewerker van typhone die zich voordoet als me provider.
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 30-12-2016 02:24 ]
Nu heb ik Apple en de iPhone de laatste jaren niet gevolgd en was ik benieuwd of het in de lijn der verwachtingen ligt dat de iPhone SE binnenkort een prijsdaling tegemoet gaat zien en ik zodoende mijn aankoop beter nog even kan uitstellen? Dank.
September october op zijn vroegst.J.Gronkjaer schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:05:
Even een kort vraagje. De iPhone SE één van de belangrijkste kanidaten om mijn huidige Xperia Z3 Compact te vervangen in de komende weken/maanden.
Nu heb ik Apple en de iPhone de laatste jaren niet gevolgd en was ik benieuwd of het in de lijn der verwachtingen ligt dat de iPhone SE binnenkort een prijsdaling tegemoet gaat zien en ik zodoende mijn aankoop beter nog even kan uitstellen? Dank.
Wat is eigenlijk de reden dat het prijs verschil tussen de 64gb versie en de 128gb versie gemiddeld ongeveer een tientje tot twintig euro bedraagt maar het verschil tussen de 16gb/32gb versie en de 64 gb versie meer dan 100 euro bedraagt?
De 64GB versie is er niet meer, is vervangen door de 128GB versie. Bij een hoop winkels hebben ze de 64GB nog wel op voorraad en die is dus iets goedkoper.J.Gronkjaer schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:43:
Oke duidelijk.
Wat is eigenlijk de reden dat het prijs verschil tussen de 64gb versie en de 128gb versie gemiddeld ongeveer een tientje tot twintig euro bedraagt maar het verschil tussen de 16gb/32gb versie en de 64 gb versie meer dan 100 euro bedraagt?
Edit: zelfde geldt voor de 16GB, die is vervangen door de 32GB
[ Voor 5% gewijzigd door doc op 29-05-2017 11:50 ]
Me Tarzan, U nix!
De afgelopen jaren waren CC bestellingen iets sneller verwerkt. Zit je net op het kantelpunt naar latere leveringen dan kan het dus zijn dat je met iDeal achter het net vist.kazeykazeman schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:00:
iPhone-launch komt er weer aan! vraagje vooraf; maakt het uit als je iDEAL-betaling of CC-betaling doet als je bestelt op Apple.com om 9:00 op pre-order datum?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Edit: heb het net ook gevraagd aan de klantenservice maar krijg binnen 2 werkdagen antwoord.
Reactie bol.com:
Naar aanleiding van eerder contact tussen ons hadden wij beloofd even na te laten kijken of al bekend is wanneer wij de nieuwe iPhone aan kunnen bieden via onze website.
Wij hebben dit voor je nagevraagd bij onze inkoper en hij heeft ons laten weten dat het momenteel jammer genoeg nog niet bekend is wanneer wij de nieuwe iPhone in ons magazijn zullen verkrijgen.
Wel geeft hij aan dat wij hier na vanavond meer nieuws over hebben, een exacte leverdatum zal dan echter nog niet bekend zijn. Hiervoor moeten wij nog even afwachten en overleggen met de leverancier.
Voordat wij over een exacte leverdatum beschikken moeten wij dus jammer genoeg ook nog even afwachten. Ik adviseer je in ieder geval om onze website hiervoor even goed in de gaten te houden, zodra er meer bekend is wordt dit gelijk door onze productspecialist op de website gezet.
[ Voor 66% gewijzigd door _Christiaan_ op 12-09-2017 11:54 ]
NOSIG
Ligt er denk ik ook aan welk model je wilt bestellen._Christiaan_ schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:50:
Weet iemand hoeveel tijd na de keynote de nieuwe iPhone meestal te bestellen is bij 3rd party retailers? Ik moet de mijne bestellen bij bol.com vanwege een sloot aan bol.com vouchers. En ik wil hem natuurlijk zo snel mogelijk hebben... Maar ik weet niet wanneer hij ongeveer op de site verschijnt.
Edit: heb het net ook gevraagd aan de klantenservice maar krijg binnen 2 werkdagen antwoord.
Reactie bol.com:
[...]
Als de nieuwe X pas in december leverbaar is dan is dat nu nog moeilijk te zeggen
PSN: KeaveXL
Volgens mij alleen los. Maar dit weet ik niet 100% zeker.KeaveXL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:30:
Kan jij nou ook op de dag van lancering bij de Apple Store naar binnenlopen voor een iPhone met contractverlenging (lees lening). Of verkopen ze alleen simlock vrij?
maar als ik de reacties van eerdere launches voor de geest haal dan is het alleen los.
Vorig jaar was het ook mogelijk om je abo te verlengen, dus zal dit jaar ook wel weer kunnen. Zorg wel dat je het toestel dat je wilt hebben gereserveerd hebt. Kans is klein dat als je gewoon naar binnenloopt dat er nog voorraad isKeaveXL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:30:
Kan jij nou ook op de dag van lancering bij de Apple Store naar binnenlopen voor een iPhone met contractverlenging (lees lening). Of verkopen ze alleen simlock vrij?
Kan ik dit eventueel ook doen met een Tele2 abonnement?MelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:01:
[...]
Vorig jaar was het ook mogelijk om je abo te verlengen, dus zal dit jaar ook wel weer kunnen. Zorg wel dat je het toestel dat je wilt hebben gereserveerd hebt. Kans is klein dat als je gewoon naar binnenloopt dat er nog voorraad is.
Dat zou ik niet weten. Zou je de Apple Store even moet bellen en vragen of Tele2 ook mogelijk is.Bob de student schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:43:
[...]
Kan ik dit eventueel ook doen met een Tele2 abonnement?
Ik heb net gebeld naar de Apple Store Amsterdam, hier vertelden zij mij dat ze helemaal geen abonnementen meer aanbieden in de winkel.MelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:56:
[...]
Dat zou ik niet weten. Zou je de Apple Store even moet bellen en vragen of Tele2 ook mogelijk is.
Jammer, dan zijn ze daar mee gestopt. Zul je toch bij je provider moeten zijn als je het icm abonnement wilt kopen.Bob de student schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:07:
[...]
Ik heb net gebeld naar de Apple Store Amsterdam, hier vertelden zij mij dat ze helemaal geen abonnementen meer aanbieden in de winkel.
Komt door de nieuwe regelgeving denk ik.Bob de student schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:07:
[...]
Ik heb net gebeld naar de Apple Store Amsterdam, hier vertelden zij mij dat ze helemaal geen abonnementen meer aanbieden in de winkel.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Retailers verkopen vaak meer dan ze daadwerkelijk hebben. Was vorig jaar ook een hel. Volgens mij is Apple er ook vrij streng in dat resellers niet eerder pre-orders mogen aannemen dan 09:01. GSMWeb/Mobiel.nl is voor zover ik weet geen officiële reseller, dus zij kunnen al pre-orders aannemen.D4V3 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:48:
Apple zelf verkoopt morgen vanaf 9 uur, ben benieuwd hoeveel retailers er alvast om 12 uur de pre-order open gooien; De productpagina's staan al klaar bij Bol en Coolblue in ieder geval en GSMWeb/Mobiel.nl nemen al een paar dagen (te dure) pre-orders af.
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availabilityMartyLooterKing schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:16:
Iemand toevallig de beschikbaarheid over de directe voorraad URL zoals deze vorig jaar werkte met reserve.cdn-apple.com?
Gevonden in een ander topic. Geen idee of deze link werkt morgenvroeg!
Denk dat je gelijk hebt, zowel Bol als Coolblue wachten nog rustig afMelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:58:
[...]
Retailers verkopen vaak meer dan ze daadwerkelijk hebben. Was vorig jaar ook een hel. Volgens mij is Apple er ook vrij streng in dat resellers niet eerder pre-orders mogen aannemen dan 09:01. GSMWeb/Mobiel.nl is voor zover ik weet geen officiële reseller, dus zij kunnen al pre-orders aannemen.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
https://www.belsimpel.nl/...bonnement?utm_source=4050
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bij mobiel.nl ook, echter geven zij netjes 22 september aan.NotSoSteady schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 00:37:
Bij Belsimpel zijn ze inmiddels te bestellen voor de normale prijs, echter wel een levertijd van 4 weken voor een los toestel en een week voor in combinatie met een abonnement.
https://www.belsimpel.nl/...bonnement?utm_source=4050
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Ik zie dat ze daar ook nog even wat bij de prijs hebben opgegooid.MazzaG schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:04:
[...]
Bij mobiel.nl ook, echter geven zij netjes 22 september aan.
Ja joh, tillers zijn het daar.NotSoSteady schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:05:
[...]
Ik zie dat ze daar ook nog even wat bij de prijs hebben opgegooid.
Het lijkt erop dat ze dat er weer ruimschoots afhalen wanneer je met abonnement besteld: 770 euro!NotSoSteady schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:05:
[...]
Ik zie dat ze daar ook nog even wat bij de prijs hebben opgegooid.
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
with all do respect....maar mobiel.nl zijn echt pure oplichters (ook gezien bij eerdere pre orders van smartphones)MazzaG schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:04:
[...]
Bij mobiel.nl ook, echter geven zij netjes 22 september aan.
"maar ja, voor elke koop is er uiteindelijk wel een gek'' (overigens is dit niet naar jou als persoon bedoelt)
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
SIte!RobbieB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:49:
Ik zit er klaar voor. Gebruiken jullie de app of de site?
Dit topic is gesloten.