• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
Sam100 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Bestelling lijkt ook nog steeds niet verwerkt ...
Het zou kunnen dat het toestel klaarligt voor een klant bij het betreffende filiaal i.v.m. een reservering en dat de website daarom aangeeft dat ie op voorraad is. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt daar.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25
Gek, ik dacht dat de iPhone (7 32GB zwart) wel op voorraad zou zijn.
Toch wordt mijn nieuwe (retour ivm defect) opgestuurd uit China..

Hij is nu al twee dagen onderweg terwijl ze hier gewoon liggen in de Apple store :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:06
Sam100 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Bestelling lijkt ook nog steeds niet verwerkt ...
Ik zou gewoon even contact opnemen met de winkel en vragen hoe het zit :).

Verwijderd

Vind dit sowieso raar, als een nieuw toestel niet goed is moeten ze je gewoon een nieuwe geven mits op voorraad. Beetje vreemd om op een nieuwe te moeten wachten.
S_tef schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:56:
Ok, die van mij 10-9 besteld, 14-10 door KPN geannuleerd en zou opnieuw in het systeem gezet worden. Dit is blijkbaar niet goed gebeurd en zelf 16-09 weer besteld. Daar is het wachten nu op.
Ja en natuurlijk op de compensatie van alle fouten die ze gemaakt hebben. :+
[...]
Weeg je al een ons onderhand? O-)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Ben maar weer begonnen met afvallen...
Xenomorphh schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Weeg je al een ons onderhand? O-)

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 10:39

hostler

Yeahhh dude!

Zojuist mijn iPhone 7 128gb mat zwart ontvangen :) Gelukkig maar 3 dagen gewacht bij T-Mobile.

• Sam100
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-12 13:35
S_tef schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Is nog niet zo makkelijk :-( . In winkel wordt telefoon niet opgenomen en bij klantenservice kom ik er niet doorheen (wordt telefoon dus ook niet opgenomen). Ook nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen.

Betrouwbaarheid voorraadstatus bij PH waag ik dus zeer te betwijfelen ;( .

• S_tef
Sam100 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Is nog niet zo makkelijk :-( . In winkel wordt telefoon niet opgenomen en bij klantenservice kom ik er niet doorheen (wordt telefoon dus ook niet opgenomen). Ook nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen.

Betrouwbaarheid voorraadstatus bij PH waag ik dus zeer te betwijfelen ;( .
Oke houd ons op de hoogte.
Als ze geen voorraad blijken te hebben haal ik hem er weer af.
Maar voorraad lijkt wel "echt" in elk geval.

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Ik heb mijn iPhone 7 Plus 256gb Jet Black net binnen gehad! Maandag besteld bij belsimpel i.c.m. KPN. _/-\o_
Succes aan de rest! ;)

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:19
S_tef schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Volgens de website zou er idd voorraad moeten zijn in verschillende stores.

Ik heb de voorraad van Phone House toegevoegd op http://i.whos.nl, veel lijkt erg goed op voorraad! Zelfs de PLUS!
Phonehouse heeft mij bevestigd dat de voorraden niet kloppen. De site loopt "achter" met de voorraden. Ik geloof er geen bal van. Dit zijn gewoon lokkertjes.

Edit: Met voorraden bedoel ik de voorraad voor online bestellen. De winkel voorraad zal vast wel kunnen kloppen.

[ Voor 72% gewijzigd door jordy5 op 07-10-2016 14:44 ]

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
i7+ 128 matzwart net gehaald bij die PH in Veenendaal :D

M'n bestelling bij CB ga ik annuleren :D
5V1NA70G schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:40:
i7+ 128 matzwart net gehaald bij die PH in Veenendaal :D

M'n bestelling bij CB ga ik annuleren :D
kreeg jij een bevestiging per mail van je online bestelling bij PH?

EDIT: net medewerker gesproken van PH. Voorraad op de website klopt niet. Lekker informatief en betrouwbaar kom je dan over! 8)7 |:(

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 07-10-2016 14:58 ]

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het was me een waar genoegen in dit topic, maar de I7 JB 128GB is binnen!
oOo

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12 21:49
Mijn toestel wordt maandag geleverd. Net een afspraak gemaakt via AMP.

iPhone 7 black 32gb
t-mobile
order date 15-09-2016

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Geert1976 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

EDIT: net medewerker gesproken van PH. Voorraad op de website klopt niet. Lekker informatief en betrouwbaar kom je dan over! 8)7 |:(
Nee, dus heb ik toen gelijk de winkel gebeld en die vroegen me langs te komen.

Daar nog even gedoe, want er was in het systeem (via online) iets misgegaan, vandaar geen bevestiging en konden ze in de winkel geen bestelling plaatsen.
Uiteindelijk daar ter plekke gefixed :)

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
iPhone inmiddels ontvangen.
Succes allemaal, ik hoop dat jullie je iPhone zo snel mogelijk binnen krijgen!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hier in Leeuwarden is UPS nog niet langsgeweest; van 8 tot nu zitten wachten, en ik moet nu weg; over een kwartiertje is er weer iemand anders thuis. Met een iPad hetzelfde ooit gehad; kwamen ze in dat kwartiertje langs, zit je dan de hele dag te wachten :+.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:38

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik heb 15-09 een iPhone 7 Plus 128GB Zwart besteld bij Vodafone. Volgens het schema is de levering “verwacht voor 07-10”, oftewel vandaag. Heb helaas nog niks gehoord over een bezorgafspraak o.i.d., dus ik ben bang dat ik nog meer geduld moet hebben :'(

Update: Het schema is inmiddels aangepast en helaas moet ik een week langer wachten…

[ Voor 15% gewijzigd door Ulster Seedling op 07-10-2016 17:06 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:08
Wat is de verwachting van de Plus bij Apple zelf om af te halen? Weet iemand dat?

• Sam100
Geert1976 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Bij bij idem. Net medewerker winkel telefonisch gesproken, en die zegt dat hij niets te maken heeft met wat er op de PH site staat ... Wat hij op voorraad heeft, is exclusief bedoeld voor mensen die bij hem in de winkel gereserveerd hebben.

Denk dan ook dat die 2/3 dagen levertijd (voor bezorging) zeker niet gegarandeerd is.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 20:30
Sam100 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Bij bij idem. Net medewerker winkel telefonisch gesproken, en die zegt dat hij niets te maken heeft met wat er op de PH site staat ... Wat hij op voorraad heeft, is exclusief bedoeld voor mensen die bij hem in de winkel gereserveerd hebben.

Denk dan ook dat die 2/3 dagen levertijd (voor bezorging) zeker niet gegarandeerd is.
Zelfde hier, alleen had ik het geluk dat ze in Spijkenisse nog wel een 7+ 128gb zwart hadden liggen die niet gereserveerd was! Dus ik verhuis naar het andere topic :+
Succes iedereen voor de rest! :-)

• GuppieGup
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-11 22:02
Bij mobiel.nl geven ze nog steeds een levertijd van 2-3 vanaf nu. 20-9 besteld. Iphone7 128 zwart.
Voor de rest werkt hun what's app niet. Reageren niet of 3 uur later.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

ddZ schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:19:
[...]

En de geschatte leverdatum is van 10 oktober naar 4 oktober gesprongen, oftewel eergisteren 8)7
Ik wacht het af :)

[afbeelding]
En rond 15.30 uur stond er een mannetje van DHL voor de deur. Nice 8)

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:10

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ulster Seedling schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:47:
Ik heb 15-09 een iPhone 7 Plus 128GB Zwart besteld bij Vodafone. Volgens het schema is de levering “verwacht voor 07-10”, oftewel vandaag. Heb helaas nog niks gehoord over een bezorgafspraak o.i.d., dus ik ben bang dat ik nog meer geduld moet hebben :'(

Update: Het schema is inmiddels aangepast en helaas moet ik een week langer wachten…
Ik ook. Komt helaas door Apple, maar aan de andere kant vind ik het totaal niet kunnen.

• M@cer
  • Laatst online: 16:15
Vandaag mail gehad van GSMeasy, morgen wordt mijn iPhone black 128gb geleverd door AMP.

Besteld op 23-9 ivm Vodafone verlenging.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik zie dat in Adam en Haarlem Apple Store weer het een en ander verkrijgbaar is....

Verwijderd

Besteldatum: 14-09-2016
Besteltijd: 18:00
Winkel: CoolBlue - overstap Abo KPN => T-Mobile
Versie: iPhone 7: geenplus
Geheugen: 128 GB
Kleur: zwart (mat)
(Verwachte) levertijd: 3 - 4 weken?

Het leek allemaal zo mooi. Per 19/09/2016 eindigt mijn abo KPN en 16/09/2016 komt de iPhone 7 uit.
Na veel zoeken uiteindelijk een mooie deal bij CoolBlue.
Overstappen naar T-Mobile, 2 jaar €49 /mnd - iPhone 7 (128GB zw) - eenmalig €63 - 3GB - onbeperkt bel/sms

Inmiddels zie ik in het forum dat er mensen zijn die hun T-Mobile bestelling annuleren en bij CoolBlue hun iPhone 7 kunnen afhalen. Beetje vreemd toch, daar mijn bestelling nog niet geleverd is.

Nu is het zeker geen ramp dat ik mijn iPhone 7 nog niet heb, maar om in dit forum CoolBlue de hemel in te prijzen en T-Mobile af te branden gaat mijn pet te boven.

Volgende week nieuwe kansen . . . . . .

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Gisteren mijn iPhone 128GB mat zwart gehaald bij Telecombinatie. Gelijk de pre-order van Coolblue maar geannuleerd.

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-11 07:00
Den Haag heeft net een voorraad 7 plussen binnen die je kan reserveren.

• Sam100
wjnieuw schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:15:
Den Haag heeft net een voorraad 7 plussen binnen die je kan reserveren.
Net de plus 128gb matzwart opgehaald bij Apple Store Den Haag. Met veel dank aan S_tef voor de mailtjes, super!!

Verwijderd

Toch kan KPN ook weer verbazen, maandag avond wordt mijn bestelling geleverd.

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:36
Had op 10-09 om 09:30 een iPhone 7+ 128GB bij CB besteld. Tijden niks vernomen van ze. Toen ben ik dinsdag de mediamarkt ingelopen om hem daar ook maar te reserveren, vandaag door MM gebeld dat ik hem kan ophalen! CB gelijk geannuleerd.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:44
Weet iemand wat de voorraad is bij de KPN winkels (iPhone 7 + 128gb zwart)? Ik ben echt helemaal klaar met CB. Ze hebben al 3x een fout gemaakt dat er een vervoerder op de stoep stond maar die de telefoon niet uit kon leveren wegens fouten in het contract.

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 11:44
Sunri5e schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:52:
Weet iemand wat de voorraad is bij de KPN winkels (iPhone 7 + 128gb zwart)? Ik ben echt helemaal klaar met CB. Ze hebben al 3x een fout gemaakt dat er een vervoerder op de stoep stond maar die de telefoon niet uit kon leveren wegens fouten in het contract.
maar dat contract krijg je ook via de mail, waarom heb je het niet van te voren getackeld.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:44
Peaky schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:31:
[...]

maar dat contract krijg je ook via de mail, waarom heb je het niet van te voren getackeld.
Ik heb hem 1x per mail gehad en direct aangegeven wat er fout was. Als ze daarna van tevoren geen nieuw contract meer mailen dan dan andere fouten gaan maken kan ik niets aan doen.

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is een iPhone bij de Apple Store te reserveren in combinatie met een verlenging Vodafone? Voor zover ik weet moet je de iPhone vooraf volledig betalen. Bij een verlenging betaal je (uiteraard) maar een gedeelte van de toestelprijs vooraf.

3 in de rij, kassa erbij

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 23:31
Zag vanochtend dat coolblue qua prijs nu gezakt was dus ik vragen of ik mijn bestelling kon wijzigen daarin. Kon maar achterin de rij aansluiten. Was het kotsbeu daardoor. Wacht al vanaf 13-9.
Vanmiddag een plus 32gb zwart gereserveerd bij Apple Amsterdam. Op afgesproken tijdstip geholpen en uurtje later stond ik buiten met m'n nieuwe telefoon icm t-mobile abonnement. Per app coolblue afgezegd. Alsnog goedkoper dan m'n oorspronkelijke deal dus ben zeer tevreden. Ik wens iedereen hier veel sterkte.

• d0s
  • Laatst online: 02-12 15:19

d0s

sssst

MeesterBas schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:21:
Weet iemand of het mogelijk is een iPhone bij de Apple Store te reserveren in combinatie met een verlenging Vodafone? Voor zover ik weet moet je de iPhone vooraf volledig betalen. Bij een verlenging betaal je (uiteraard) maar een gedeelte van de toestelprijs vooraf.
Ja dat kan. Dat wordt al zo'n beetje 2 weken besproken in dit topic.

Zelfde prijzen als Vodafone site.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Vandaag m'n iPhone opgehaald in de T-Mobile shop (iPhone 7 mat zwart 128GB), besteld op 15-09. Was een lange tijd wachten, maar was het wachten in ieder geval waard :) Kon hem eigenlijk gister al ophalen, maar had er toen geen tijd voor. Iedereen veel succes met wachten, tot aan de andere kant!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• RiCk
Een vriend van mij heeft gisteren een iPhone opgehaald bij de Apple Store. Hij had een reservering met verlenging bij T Mobile maar die is geannuleerd.

Nu werd hij VERPLICHT om een 2 jaarabonnement te nemen. 1 jaar mocht niet vanwege afspraken met T Mobile werd er gezegd. Dit staat nergens op de website bij Apple tijdens het reserveren met abonnement. Toch gedaan, want je wacht zo lang. Maar hij voelt zich wel genaaid. Kent iemand de verplichting van 2 jaar?

[ Voor 3% gewijzigd door RiCk op 09-10-2016 08:55 ]

Verwijderd

Helemaal niets, winkels worden pas geleverd als alle preorders zijn geleverd
Sunri5e schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:52:

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

RiCk schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:54:
Een vriend van mij heeft gisteren een iPhone opgehaald bij de Apple Store. Hij had een reservering met verlenging bij T Mobile maar die is geannuleerd.

Nu werd hij VERPLICHT om een 2 jaarabonnement te nemen. 1 jaar mocht niet vanwege afspraken met T Mobile werd er gezegd. Dit staat nergens op de website bij Apple tijdens het reserveren met abonnement. Toch gedaan, want je wacht zo lang. Maar hij voelt zich wel genaaid. Kent iemand de verplichting van 2 jaar?
Had ik ook... daarom heb ik hem toen cash afgerekend en bestel ik een sim-only... Ik vind dat ze daar wel duidelijker over mogen zijn!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MeesterBas
  • Niet online
d0s schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 22:23:
[...]

Ja dat kan. Dat wordt al zo'n beetje 2 weken besproken in dit topic.

Zelfde prijzen als Vodafone site.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ben het niet tegengekomen. Kan iemand mij op weg helpen hoe het moet op de site van Apple?

3 in de rij, kassa erbij

• d0s

d0s

sssst

Reservering plaatsen, timewindow kiezen en bij het afhalen aangeven dat je wil verlengen. :)

• MeesterBas
  • Niet online
d0s schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:20:
Reservering plaatsen, timewindow kiezen en bij het afhalen aangeven dat je wil verlengen. :)
Bedankt. Hoe zit het dan met de voorafbetaling van de iPhone?

3 in de rij, kassa erbij

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:19
@MB Gewoon in de store afrekenen...

• d0s

d0s

sssst

MeesterBas schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:56:
[...]
Voorafbetaling? Je bedoelt de bijbetaling toestel? Die reken je gewoon af in de store :)

• MeesterBas
  • Niet online
Dan heb ik niet goed gekeken toen ik mijn eigen iPhone 7 reserveerde; ik heb vooraf betaald. De 'afrekenen in de winkel-optie' heb ik niet gezien. Zal dan van de week even goed kijken als ik één reserveer voor een vriendin. In elk geval bedankt voor de hulp!

3 in de rij, kassa erbij

• ricop89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10-2020
MeesterBas schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:56:
[...]
Je moet hem reserveren via de website van apple en niet in je winkelmandje leggen, want dan moet je hem inderdaad betalen via de webshop.

Als je hem reserveert kun je hem ophalen en betalen in de store.

Zoek even op google naar: apple iPhone reserveren
De eerste match.

Ze nemen pas vanaf morgenochtend 6:00 weer reserveringen aan.
Succes. :)

• MeesterBas
  • Niet online
Bedankt Ricop89! Nu snap ik het. Ik heb mijn eigen iPhone inderdaad in de webshop besteld en betaald. Ik heb de site 'reserveren en ophalen' er nu voor. Zal er woensdag langs, dus woensdagochtend reserveren.

3 in de rij, kassa erbij

MeesterBas schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:41:
Bedankt Ricop89! Nu snap ik het. Ik heb mijn eigen iPhone inderdaad in de webshop besteld en betaald. Ik heb de site 'reserveren en ophalen' er nu voor. Zal er woensdag langs, dus woensdagochtend reserveren.
Nederland

Duitsland

Frankrijk

Belgie

Afhankelijk van het land deze url's gebruiken.
RiCk schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:54:

Nou een winkel is vrij aan te bieden wat ze willen natuurlijk.
Als de winkel (Apple store in dit geval) besluit om alleen 2 jarige contracten te leveren dan is dit hun goed recht natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 09-10-2016 18:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ricop89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10-2020
MeesterBas schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:41:
Geen probleem MeesterBas!
Het was voor mij ook even zoeken... Je kunt inderdaad alleen voor de dag zelf reserveren.
Je kunt dan eventueel in de winkel ook een Vodafone of T-Mobile abonnement afsluiten.

Veel succes en plezier woensdag met ophalen.

• MeesterBas
  • Niet online
Tnx!
ricop89 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:45:
[...]

Geen probleem MeesterBas!
Het was voor mij ook even zoeken... Je kunt inderdaad alleen voor de dag zelf reserveren.
Je kunt dan eventueel in de winkel ook een Vodafone of T-Mobile abonnement afsluiten.

Veel succes en plezier woensdag met ophalen.
Ja, niet heel duidelijk als je op apple.com/nl kijkt. Maar komt nu goed :)

Ik heb mijn iPhone 7 Jet Black, 256 gb vrijdag opgehaald, na via Vodafone en Coolblue 3 zilveren iPhones 7 te hebben gehad met gele zweem in het scherm. Wat een prachtig toestel, de JB. Wel even kleurcorrectie aangezet, ivm erg warme witbalans van het scherm.

3 in de rij, kassa erbij

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Gisteren na 4 dagen eindelijk eens op tijd aan de Apple Store geraakt..

Woensdag had ik een reservatie voor 18.15-18.30 en hoewel ik hoopte vroeger weg te kunnen op mijn werk was mijn baas daar niet zo voor te vinden. Uiteindelijk om 18u vertrokken vanuit Antwerpen naar Brussel en om 19u05 kwam ik aan de winkel aan. De security liet me er niet meer in.

Donderdag en vrijdag ook niet vroeger weg geraakt dus dan maar geen moeite meer gedaan om tot Brussel te rijden. Had wel telkens een reservatie lopen maar volgens i.whos.nl bleek de iPhone 7 128GB Jet Black gewoon elke dag op voorraad.

Ik kom van een 6s dus het was een kleine upgrade (en het eigenlijk ook niet echt waard), maar dat wist ik op voorhand. Toch geen spijt van en mijn moeder is nu de gelukkige eigenaar van mijn 6s, wat dan weer wel een mooie upgrade is van haar iPhone 5.

Aan alle wachtenden: succes en tot binnenkort in het ervaringen topic. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Iemand ervaring met bestellen bij Phone House? Ik zie dat verschillende iPhones daar op voorraad zijn. Heb hem 22-09 bij Coolblue gepreordered (32gb zwart) maar geen idee hoe lang dat nog gaat duren...

Verwijderd

Statusupdate:

16-09 besteld, Iphone 7 plus 32 gb zwart. Geleverd vanavond.

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:47:
Statusupdate:

16-09 besteld, Iphone 7 plus 32 gb zwart. Geleverd vanavond.
Bij wie besteld?

Verwijderd

O sorry KPN nieuw met abb.

• Shadow343
Oke thanks! Mobiel.nl nog steeds 2 tot 3 weken.. wordt maar niet gek haha

• pdavie2311
  • Laatst online: 15:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Iemand ook de foutmelding: Limiet bereikt aantal reserveringen? Ik heb nog niks gereserveerd? Zowel op Mac als op iPhone kan ik niet reserveren? Apple bellen om te reserveren gaat niet denk ik?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:24

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft iemand van GSMwijzer al een iPhone 7 Plus JB ontvangen?

Lekker communicatie van die website. Zelf vrijdag 09-09 20:00 een 7 Plus JB 128GB besteld. Levertijd stond op 16-09.

15-09 is de levertijd aangepast naar onbekend.

Vervolgens 23-09 en 30-09 een exact gelijke email ontvangen waarin de levertijd op 3 à 4 weken wordt verwacht. Vooral dat de mails woord-voor-woord gelijk zijn laat zien hoe geïnteresseerd ze zijn in een goede communicatie.

Nu zijn we inmiddels een maand verder en ik heb nog geen idee wanneer ik m'n toestel kan verwachten.
Ik heb bewust voor levering door koerier gekozen waardoor ik o.a. niet vooraf hoef te betalen, maar voor mensen die al wel het geld over hebben gemaakt lijkt het me super irritant.

Ik hou inmiddels al rekening met november, maar zal ook Vodafone zelf s gaan bellen voor een goede aanbieding. Als die enigszins in de buurt komt van GSMwijzer, ben ik weg!
pdavie2311 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:57:
Iemand ook de foutmelding: Limiet bereikt aantal reserveringen? Ik heb nog niks gereserveerd? Zowel op Mac als op iPhone kan ik niet reserveren? Apple bellen om te reserveren gaat niet denk ik?
jup, ik probeerde ook meerdere malen te reserveren voor mijn vriendin, met mijn eigen Apple ID, lukte keer op keer niet.
Op aanraden van een medewerker van de Apple Chat een nieuw Apple ID aangemaakt en dan daarop proberen een iPhone te reserveren...dit lukte ook keer op keer niet.

Nog een 3e Apple ID aangemaakt en daarop geprobeerd, ik kwam telkens niet verder dan een SMS sturen naar 6000 en dan als antwoord krijgen dat ik Maximaal aantal reserveringen al heb bereikt. Dit terwijl ik dus steeds net pas een nieuw Apple ID had aangemaakt.

Toen Apple Nederland gebeld, ook daar raadde ze me aan een nieuw Apple ID aan te maken, verder konden ze daar ook niets voor me betekenen. Ik zou bijna denken dat Apple eigenlijk liever geen iPhone's meer wil verkopen haha ;)

Anyway, ik loop dus nu ook vast en kan geen iPhone meer reserveren voor mijn vriendin.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-10-2016 10:20 ]

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-12 20:05
iPhone 7+ 128Gb Silver
T-Mobile online verlenging 11-09
Zojuist status naar "Bestelling overgedragen aan AMP"

Het lijkt er dus op dat TMobile een zending 7+-jes heeft gekregen.
Hoop dat mede-tweakers ook snel iets horen.

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:58:
Heeft iemand van GSMwijzer al een iPhone 7 Plus JB ontvangen?

Lekker communicatie van die website. Zelf vrijdag 09-09 20:00 een 7 Plus JB 128GB besteld. Levertijd stond op 16-09.

15-09 is de levertijd aangepast naar onbekend.

Vervolgens 23-09 en 30-09 een exact gelijke email ontvangen waarin de levertijd op 3 à 4 weken wordt verwacht. Vooral dat de mails woord-voor-woord gelijk zijn laat zien hoe geïnteresseerd ze zijn in een goede communicatie.

Nu zijn we inmiddels een maand verder en ik heb nog geen idee wanneer ik m'n toestel kan verwachten.
Ik heb bewust voor levering door koerier gekozen waardoor ik o.a. niet vooraf hoef te betalen, maar voor mensen die al wel het geld over hebben gemaakt lijkt het me super irritant.

Ik hou inmiddels al rekening met november, maar zal ook Vodafone zelf s gaan bellen voor een goede aanbieding. Als die enigszins in de buurt komt van GSMwijzer, ben ik weg!
Ik heb hetzelfde, ook bij GSMwijzer een 7 plus jet black besteld. Ze weten nog steeds niks, hopelijk binnen enkele weken. Heb gister gebeld, ze hebben 1 levering binnen gekregen van Apple zonder een enkele jet black. Wanneer de volgende levering komt is dus afwachten.

Als je nieuws hebt hoor ik het graag.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:24

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Ik heb hetzelfde, ook bij GSMwijzer een 7 plus jet black besteld. Ze weten nog steeds niks, hopelijk binnen enkele weken. Heb gister gebeld, ze hebben 1 levering binnen gekregen van Apple zonder een enkele jet black. Wanneer de volgende levering komt is dus afwachten.

De afgelopen 3 weken slechts 1 levering met geen enkele JB? :| Man, dan kan ik november ook wel vergeten.

Wat zijn de eerste 4 cijfers van je ordernummer? Mijnes begint met 1756***.

Verwijderd

Dat is wat mij is verteld gister avond door een medewerker van GSMwijzer. Mijn ordernummer begint ook met 1756***.

Ze hopen zo snel mogelijk weer een levering te ontvangen.

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 22:17
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Je hebt er niks aan, maar vertellen dat er geen voorraad is is nog altijd beter dan helemaal niets vertellen. Dat doet Typhone dus. Helemaal niets, al een maand niet :(

• SMRF
Beunhaas schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:18:
Iemand ervaring met bestellen bij Phone House? Ik zie dat verschillende iPhones daar op voorraad zijn. Heb hem 22-09 bij Coolblue gepreordered (32gb zwart) maar geen idee hoe lang dat nog gaat duren...
Ja ik heb ervaring. Afgelopen zaterdag (en nu nog steeds) stond op hun website dat er winkelvoorraad i7 plus 128 zwart was bij een winkel in de buurt. Dus ik snel bestellen. Zondag gebeld met de winkel in kwestie. Blijkt de voorraadinformatie niet te kloppen, althans de medewerker vertelde dat er helemaal geen toestel aanwezig was. Vandaag maar weer gebeld om te annuleren. Eerst twintig minuten in de wacht en een halve gare telefoniste die me doorverbind naar een Mediamarkt. Toen 35 min ( 8)7 ) in de wacht met de mededeling dat ik de winkel zelf moet bellen omdat het een winkelbestelling is geworden wanneer ik online bestel en zeg dat ik in de winkel wil ophalen. Toen de winkel weer gebeld en daar vertellen ze dat ze niet kunnen/willen annuleren, ik kan het gewoon laten staan en er gebeurt niks. Deed ook geen enkele moeite me te behouden als klant, verwees ijskoud naar de Apple Stores voor wie snel een i7 wil.

Al met al een topservice van een topbedrijf |:(

• SMRF
Na flink wat wachten (sinds 13-09) sta ik op het punt om mijn tele2 abonnement maar te laten verlopen en over te stappen naar een t-mobile. T-mobile is minder gunstig (minder gb's per maand) maar kan tenminste in de Apple Store worden afgesloten. Iemand ervaring met voortijdig beeindigen abonnement en nummerbehoud? Mijn tele2 abonnement loopt eigenlijk pas in januari af....

Verwijderd

Wat is ook alweer die site met voorraad iphones?
Heb order bij TMobile van iphone 7 plus jet Black 128 gb geannuleerd namelijk

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-11 15:36
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:48:
http://i.whos.nl ik denk dat je deze bedoelt

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:48:
Om in Nederland te reserveren is dat: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

• RiCk
Vervelende ervaring met The Phone House.
Op de website staat bij de iPhone 7 Plus "Direct af te halen bij Phone House Hengelo".
Dit blijkt, natuurlijk, niet zo te zijn. De winkel hanteert nog weer eigen reserveringslijsten.
Had al wel een reservering geplaatst vanmorgen, maar die kreeg ik dus mooi niet mee.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11 17:51
Mooi, hopelijk zit er ook schot in de levering van de JB+128GB variant, eveneens besteld op de 16e, na een mislukte poging van 9-9.

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 14:57
Update van Coolblue
Update 10 oktober:
Vandaag nog geen nieuws met betrekking tot aanstaande leveringen deze week.

• S_tef
Voor de Belgische vrienden nu ook Belgische MediaMarkt toegevoegd op http://i.whos.nl :).

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:10

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Hehe eindelijk :)
Goed nieuws, uw pakketje is onderweg. Via PostNL kunt u het pakketje precies volgen. Uw Track & Trace code is: T&T

Vodafone 16-9 besteld. 7 32gb matzwart

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Amateurs....

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Net een mail van Phonehouse gehad nadat ik vanochtend een iphone 7 32gb zwart bij hun besteld had dat hij is verzonden. Volgens PostNL kan ik hem morgenmiddag verwachten!
Nu hopen dat ik hem morgen eindelijk binnen heb
-nevermind-

[ Voor 92% gewijzigd door _Bailey_ op 11-10-2016 09:52 ]

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 14:57
en weer een update van Coolblue
Update 10 oktober:
Toch nieuws: deze week komen er diverse iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen binnen in verschillende kleuren en opslagcapaciteiten.

• GuppieGup
Mobiel.nl is het angstvallig stil. Staat nog steeds op 2-3 weken levertijd...

• Shadow343
GuppieGup schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:14:
Mobiel.nl is het angstvallig stil. Staat nog steeds op 2-3 weken levertijd...
Ik kreeg gisteren dit wat mij toch wel veel verbazing wekte:

Eerste reactie:

Nee, helaas worden de toestellen nog steeds in zeer kleine aantallen geleverd. We balen hier net zo hard van als jij. Zodra wij indicaties krijgen van de leveranciers, communiceren wij dit ook, maar helaas worden deze telkens opgeschoven. We doen ons best maar betreuren de levertijden absoluut. Helaas hebben wij hier echter weinig invloed op, op het moment.

tweede reactie:

We krijgen een paar keer per week leveringen van iPhone's, maar er zijn bij elkaar meer dan 100 verschillende versies (providers, geheugen, kleur plus/geen plus). We weten dus niet of jouw versie hier ook bij zal zitten.

8)7 8)7 8)7 8)7

Kleine aantallen maar wel een paar 100 per week. Ik geloof nooit dat ik met de 32gb plus versie matzwart die 12sep is besteld op plek 500 sta op dit moment. Wat een lacher.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:55
Shadow343 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Eerste reactie:

Nee, helaas worden de toestellen nog steeds in zeer kleine aantallen geleverd. We balen hier net zo hard van als jij. Zodra wij indicaties krijgen van de leveranciers, communiceren wij dit ook, maar helaas worden deze telkens opgeschoven. We doen ons best maar betreuren de levertijden absoluut. Helaas hebben wij hier echter weinig invloed op, op het moment.

tweede reactie:

We krijgen een paar keer per week leveringen van iPhone's, maar er zijn bij elkaar meer dan 100 verschillende versies (providers, geheugen, kleur plus/geen plus). We weten dus niet of jouw versie hier ook bij zal zitten.

8)7 8)7 8)7 8)7

Kleine aantallen maar wel een paar 100 per week. Ik geloof nooit dat ik met de 32gb plus versie matzwart die 12sep is besteld op plek 500 sta op dit moment. Wat een lacher.
Nergens staat dat ze 100en binnenkrijgen. Er zijn meer dan 100 combinaties te maken met providertoestellen, opslag, kleur en +/normaal.

• GuppieGup
Shadow343 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Eerste reactie:

tweede reactie:

8)7 8)7 8)7 8)7

dit heb ik als antwoord gekregen of ze geen lijst hebben met reserveringen;

In ons systeem staat er precies geregistreerd hoeveel pre-orders wij hebben. Echter is het onbekend hoeveel toestellen wij binnenkrijgen en wanneer. |:(

• Shadow343
Rub147 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Nergens staat dat ze 100en binnenkrijgen. Er zijn meer dan 100 combinaties te maken met providertoestellen, opslag, kleur en +/normaal.
Dat klopt echter als ik even een berekening doe krijgen ze er wel genoeg binnen om volgens mij iedereen te kunnen voorzien die bij het begin besteld hebben. De ene klant vertellen ze niks de andere geven ze een indicatie en weer andere liegen ze voor.

Constistentie in hun service kennen ze iniedergeval niet.

• Shadow343
Mobiel.nl heeft nu een eigen pagina jaja:

https://www.mobiel.nl/vra...-7-en-apple-iphone-7-plus

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:10
Nou eindelijk komt zaterdag mijn plus 32gb matzwart binnen, besteld op de eerste dag via t-mobile.

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:08

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

net de iPhone 7 128 gb zwart besteld. hij staat op voorraad bij de winkel via de site. Nu nog wachten op de afhaalbevestiging. Ik hoop dat het vandaag dan wel deze week wordt!

Het is dat het zakelijk op de factuur moet, Anders was ik er langs gereden. nu dus nog de laatste loodjes afwachten!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12 13:15

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Gisteren een mail gehad van AMP. Besteld op 15 september 4 uur smiddags bij T-mobile via Early Renewal en krijg hem morgen ochtend binnen. Iphone 7 plus 32gb zilver.

Stond 4 tot 6 weken. Dus net binnen voor de 4de week.

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
Deze pagina bevat bij mij echt niet meer dan de volgende tekst:

Actuele levertijd Apple Iphone 7 en Apple Iphone 7 Plus.
Het kan voorkomen, ondanks zorgvuldig inkopen, dat de vraag naar een toestel groter is dan het aanbod. De medewerkers van de afdeling inkoop doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk over je toestel beschikt, maar ondanks bloed, zweet en tranen kan het wel eens voorkomen dat een leverdatum naar voren verschoven wordt. Via deze pagina proberen we je dan ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leveringen die wij verwachten.

Let op: Onze Klantenservice-medewerkers weten helaas niet meer dan wat er op deze pagina staat. Als je toestel verzonden is sturen wij je een e-mail.

Dat geeft dus alsnog geen duidelijkheid..

• Shadow343
blaCkduSt schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Deze pagina bevat bij mij echt niet meer dan de volgende tekst:

Actuele levertijd Apple Iphone 7 en Apple Iphone 7 Plus.
Het kan voorkomen, ondanks zorgvuldig inkopen, dat de vraag naar een toestel groter is dan het aanbod. De medewerkers van de afdeling inkoop doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk over je toestel beschikt, maar ondanks bloed, zweet en tranen kan het wel eens voorkomen dat een leverdatum naar voren verschoven wordt. Via deze pagina proberen we je dan ook zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de leveringen die wij verwachten.

Let op: Onze Klantenservice-medewerkers weten helaas niet meer dan wat er op deze pagina staat. Als je toestel verzonden is sturen wij je een e-mail.

Dat geeft dus alsnog geen duidelijkheid..
Klopt daarom lach ik er ook om.. ze hebben een pagina in het leven geroepen maar je kan er niks mee.

Phonehouse heeft de 32gb plus in het zwart op voorraad maar waarom kan ik niet kiezen voor verlenging bij t-mobile?

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:39
Shadow343 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Klopt daarom lach ik er ook om.. ze hebben een pagina in het leven geroepen maar je kan er niks mee.

Phonehouse heeft de 32gb plus in het zwart op voorraad maar waarom kan ik niet kiezen voor verlenging bij t-mobile?
Bel Phonehouse eerst even.. Gisteren dacht ik hetzelfde (winkel Leidschendam), maar de toestellen die als 'voorradig' aangegeven worden blijken gereserveerd te staan.

• styxiered
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-11 06:48
Gisteravond gebeld door CB, wordt morgen geleverd. Besteld op 16-9, 128 GB matzwart, KPN EU, nieuw abonnement inclusief nummerbehoud.

• Shadow343
blaCkduSt schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Bel Phonehouse eerst even.. Gisteren dacht ik hetzelfde (winkel Leidschendam), maar de toestellen die als 'voorradig' aangegeven worden blijken gereserveerd te staan.
Net gedaan ze kunnen hem inderdaad online leveren. 1 Probleem hij is 50e duurder dan bij mobiel.nl. Ik twijfel nu om deze te nemen of geduldig te wachten op mobiel.nl

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:41
Bij t-mobile.nl was vanmorgen de zwarte 128GB direct leverbaar.

Hij komt dus deze week al, want datum is geprikt voor levering :d

• Shadow343
Adlermann schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:18:
Bij t-mobile.nl was vanmorgen de zwarte 128GB direct leverbaar.

Hij komt dus deze week al, want datum is geprikt voor levering :d
*al gevonden*

[ Voor 9% gewijzigd door Shadow343 op 11-10-2016 13:29 ]

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Vraagje,

Hoe zit het nu met de nieuwe levering iphones is de gesis nog steeds aanwezig en ook bij iedereen? Ik heb de mijn gemeld bij KPN en deze hebben een vervanger besteld (DOA). Hoop dat dit t oplost, heb een iPhone 7 Plus 256gb zwart

• Shadow343
Mobiel.nl:

Update 11 oktober:

T-Mobile: Er komen een aantal IPhone 7 en IPhone 7 plus toestellen binnen in verschillende varianten, helaas niet genoeg om alle backorders uit te kunnen leveren.
Vodafone: Er komen een aantal IPhone 7 en IPhone 7 plus toestellen binnen in verschillende varianten, helaas niet genoeg om alle backorders uit te kunnen leveren.
KPN: Vandaag helaas nog geen nieuws met betrekking tot levering ontvangen.
Overig: Er komen van de IPhone 7 256GB verschillende kleuren in een kleine hoeveelheid beschikbaar.

Over het algemeen is de IPhone 7 128GB (behalve Jet Black) redelijk leverbaar. Je kunt je bestelling om laten zetten in deze versie. Neem voor het wijzigen van je bestelling contact op met onze klantenservice via Whatsapp (06-24966602)
Pagina: 1 ... 75 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.