Boyzonderman houd van stekkers!
Niks is anders. Misschien even de pre-order pagina van Coolblue lezen. Hierop staat uitgebreid uitgelegd dat Coolblue leveranties krijgt van 4 bedrijven, nml. Apple, T-mobile, KPN en Vodafone.Bzm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:17:
Reeds een bestelling bij CoolBlue geplaatst ism verlenging kpn abo. Aangegeven werd door CB dat ik een kpn iphone krijg (Apple iPhone 7 Plus 128 GB Zwart KPN). Betekend dit nu dat de telefoon geleverd word door kpn ipv CB, of is de hard/software van deze kpn versie anders?
Leveranties door Vodafone mogen alleen i.c.m. Vodafone abonnementen uitgeleverd worden. Leveranties door Apple zijn dus voor de losse verkoop en zo verder.
Hard- of software matig is er geen verschil tussen de telefoons.
EDIT: zie deze link, en dan bij de update van 19 september (het langste verhaaltje ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Whatarethose op 23-09-2016 17:22 ]
Ah, oke. Thanks voor de link!Whatarethose schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:21:
[...]
Niks is anders. Misschien even de pre-order pagina van Coolblue lezen. Hierop staat uitgebreid uitgelegd dat Coolblue leveranties krijgt van 4 bedrijven, nml. Apple, T-mobile, KPN en Vodafone.
Leveranties door Vodafone mogen alleen i.c.m. Vodafone abonnementen uitgeleverd worden. Leveranties door Apple zijn dus voor de losse verkoop en zo verder.
Hard- of software matig is er geen verschil tussen de telefoons.
EDIT: zie deze link, en dan bij de update van 19 september (het langste verhaaltje ;-)
Boyzonderman houd van stekkers!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou die jonge man zei as Dinsdag omdat we pas maandag de papieren in orde kunnen makenMiki schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:35:
[...]
Lekkere communicatie weer van CB. Ze zouden pas maandag de orders verwerken voor de EU abbo's. Erg benieuwd wanneer ik dan aan de beurt ben.
'
Komt gewoon door de versie, op coolblue zie je nog dat die iphone type 4 stuks op voorraad zijn
[ Voor 12% gewijzigd door xamirz op 23-09-2016 17:39 ]
Zelf maar een order geplaatst bij de GSMEasy.nl voor de iPhone 7 128GB black, is toch 60 euro goedkoper.. Dan maar een weekje langer wachten, na de ellende bij Vodafone maakt dat ook niet meer uit.
[ Voor 49% gewijzigd door M@cer op 23-09-2016 17:43 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Elk jaar het zelfde verhaal daar, was hier in dit topic ook al voor gewaarschuwdRobehr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:33:
Kut coolblue. Het achterhuis was nog rumoeriger.
Nja ik word dan weer verblind door €70 goedkoper dan via t-mobile zelf. Apple hanteert die prijzen ook helaas. Dus dat wordt op de blaren zitten de komende weken.Dennischo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:00:
[...]
Elk jaar het zelfde verhaal daar, was hier in dit topic ook al voor gewaarschuwd
Betreft verlenging bij vodafone.
[ Voor 17% gewijzigd door MarcaIT op 23-09-2016 18:36 ]
Plus zwart 32 gb leveringen graag!
Niks van te merken.Robehr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:38:
Het is nu wel bekend dat de normale 7 goed leverbaar is behoudens de jet black versies.
Plus zwart 32 gb leveringen graag!
Voor de 32GB wel, de 128GB en de 256GB zijn vandaag de hele dag overal beschikbaar geweest.deBennie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:13:
De losse verkoop van een zwarte 7 is op dit moment kansloos, neem ik aan?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Helaas bleek het toch iets anders te zijn. Wat een pech.😞 Wachten duurt te lang...
Dus nu maar ongenuanceerd om een kortingscode gevraagd
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
DM convo met CB zojuist.
IK:
Hey Coolblue'ers, even een vraag gezien order xxxxxxxxx zijn week vertraging niet wil inlossen, nogmaals niets nadelig naar jullie, ik heb Tim Cook ook al geapped maar die zei ook dat hij zijn uiterste best doet. En om korting vragen wil ik ook niet, maar is het wel mogelijk om als enige compensatie te krijgen dat indien jullie hem binnen krijgen hem met de vandaag nog in huis service kunnen leveren voor gratis? Laat maar weten groeten SpoekGTi en vast een goeie weekend he
CB:
Hey SpoekGTi, we snappen dat je met smart zit te wachten op je nieuwe iPhone. Jammer genoeg kunnen we de telefoon niet met een VandaagNog levering aanbieden, omdat deze vaak - als ze binnen komen - te laat op de dag nog binnen komen. We kunnen echt alleen maar met je meeduimen dat hij zo snel mogelijk geleverd kan worden.
IK:
Awh
CB:
Nope, we laten je niet express wachten. dit speelt elk jaar weer als Apple en/of Samsung een nieuw toestel leveren.
IK:
Nee ok snap ik ook maar je moet het enigszins met me eens zijn dat er een redelijk gebrek aan communicatie is betreffende de leveringen en de status. En dat ben ik en met mij anderen niet erg gewend van jullie. Die status pagina is netjes hoor maar op gerichte vragen zoals op welke plaats ik zou staan qua order kan ook geen antwoordt op gegeven worden snappie. Mijn verwachte leverdatum is volgens de mail nog steeds de 17de en daar mag ik toch wel enigszins iets voor verwachten al is het alleen maar info? Kijk als op het moment van bestellen nu de website al zou zeggen "geen idee" dan heb ik daar vrede mee, maar dat was toen niet. En ik snap ook dat jullie ook maar afhankelijk zijn van Apple en van de providers maar er moet toch wel iets zijn wat je kan zeggen?
CB:
Natuurlijk is er een gebrek aan informatie, echter dat is omdat wij geen informatie hebben van Apple. Juist het feit dat je in het verleden anders hebt ervaren geeft aan dat er iets speelt dit keer, eens?
We willen dolgraag iedereen vertellen wanneer de leveringen binnen komen hoeveel toestellen het zijn en wie allemaal zijn levering mag verwachten. Maar als Apple niet reageert op verzoeken van de leverancier kunnen we je weinig melden.
Daarnaast kunnen we niet makkelijk zien op welke plek welke klant staat, we hebben daar geen systeem voor. Daarnaast maakt het ook niet uit op welke plek je staat als je niet weet hoeveel toestellen er komen. Vandaar dat we op die vraag ook niet ingaan.
Einde convo......
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zomaar, bij de Mediamarkt. Ik keek op hun website en zag dat er in Rijswijk voorraad was. Even gebeld en de klantenservice gaf aan dat dat bijna zeker niet zou kloppen. Na controle gaf ze aan dat er inderdaad 3 beschikbaar waren. Reserveren kon niet. Dus als een speer naar Rijswijk (half uurtje rijden). Ik was net op tijd want ze hadden er ondertussen nog maar 1. En een goede prijs met verlenging (in de Apple Store zag ik vandaag ook voorraad maar de prijs om te verlengen vond ik niet zo aantrekkelijk. Ik had namelijk in eerste instantie een goed deal bij Mobiel.nl gesloten. Daar kon men echter niet leveren en vandaag kreeg ik door dat het nog wel 2-3 weken zou duren).
De order bij mobiel.nl heb ik kunnen annuleren, was zo gepiept!
Nu lekker 'spelen' met mijn mooie nieuwe iPhone. Wat is ie mooi in het matzwart! Hiervoor had ik een zilveren iPhone 6 64gb. Ook nog steeds erg mooi maar ik wilde wel graag kunnen zien dat ik een nieuwe heb :-)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Haha je moet wel heel graag die iphone willen heToppe schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:57:
Zo! En nu is KPN van me af, Vodafone heeft nu een nieuwe klant. En weer een betere deal dan bij KPN:)
In hoeverre moet ik dit geloven?
KPN beloofde mij dingen die ze vervolgens niet waar gingen maken, 13 uur bellen in een week tijd... mij willen ze dus liever niet als klant:)JPM-Dokkie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:00:
[...]
Haha je moet wel heel graag die iphone willen he
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Oh wauw, volgens mij zei ik ongeveer op de 16e of 17e al dat je beter naar een andere provider kon gaan. Heeft nog ff geduurd. Maar veel plezier met je nieuwe iPhone en Vodafone (geloof me: daar is het ook niet altijd feestToppe schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:05:
[...]
KPN beloofde mij dingen die ze vervolgens niet waar gingen maken, 13 uur bellen in een week tijd... mij willen ze dus liever niet als klant:)
Verwijderd
Jaa hoorrr same heredcell schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:21:
It's on like donkey kongVerzending wordt voorbereid van mijn Plus 128GB zwart. Originele leverdatum zou 3-7 oktober zijn. Hopelijk volgende week al binnen.
Hier ook, zelfde model.dcell schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:21:
It's on like donkey kongVerzending wordt voorbereid van mijn Plus 128GB zwart. Originele leverdatum zou 3-7 oktober zijn. Hopelijk volgende week al binnen.
Kan snel gaan. Mn leather case stond eerst op 4 oktober, gisteren bericht en hij is vandaag al bezorgd.
Edit: beide producten besteld in de Apple webshop.
[ Voor 9% gewijzigd door b.jelle op 23-09-2016 22:34 ]
Vanmiddag kreeg ik een mail van AMP dat mijn iPhone 7 Plus 128GB mat zwart as maandag 26-9 wordt bezorgd.
Na inloggen op de site van AMP zag ik dat de iPhone ook morgen al kan worden bezorgd, maar dat kost €7 extra! Uiteraard wel meteen gedaan
Op 9-9 om 11:04 besteld, tot vandaag niets gehoord maar wel geklaagd. Vrij slechte communicatie, maar uiteindelijk toch relatief snel geleverd, als ik dat hier zo lees.
Wanneer en hoe laat besteld? Ik 11/09 rond 16:45 en mijn verwachte tijd staat tussen 04 en 10 okt.dcell schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:21:
Verwijderd
Verwijderd
Had ik het geweten dan had ik een andere kleur gekozen. Maar goed laten we hopen dat er binnenkort ook schot in komt met de jet blackies
Paar dagenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:55:
Voor de mensen die de i7 hebben hoe land duurde het proces van bestelling voorbereiden jaar verzenden??
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Overigens was ik gisteren bij de MM Zoetermeer. Ze hadden wel een aantal Iphone 7 modellen op voorraad maar helaas niet degene die ik wil.
[ Voor 24% gewijzigd door eisbaer op 24-09-2016 04:52 ]
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dat had ik gister ook. Om 6:01 was die al weg toen ik mijn gegevens aan het invullen was.l4mpj3 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 06:44:
Was speciaal opgestaan om een iPhone 7 Plus 128GB mat zwart te reserveren. Hij was zowel bij Amsterdam als Den Haag beschikbaar. Toen ik mn reservering wilde bevestigen was ie al vergeven en dat om 06:02... Balen!
Gelukkig komt mijn online bestelling er aan dus hoef ik niet meer als een bezetene de voorraad in de gaten te houden.
Hij is nu te reserveren via de onderstaande link. Heb ik net ook gedaan. Succes.l4mpj3 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 06:44:
Was speciaal opgestaan om een iPhone 7 Plus 128GB mat zwart te reserveren. Hij was zowel bij Amsterdam als Den Haag beschikbaar. Toen ik mn reservering wilde bevestigen was ie al vergeven en dat om 06:02... Balen!
[url="https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1"]https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1[/url]
Sorry ik las niet goed. Ik heb niet de plus besteld.
Omdat ik vandaag toch naar Amsterdam ga heb ik de iPhone 7 128 GB besteld. Eigenlijk wil ik de 32 GB versie, maar ik heb geen geduld meer om te wachten.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit zoveel geld aan een telefoon heb uitgegeven.
Hopelijk bevalt de overstap van Android naar IOS.
[ Voor 33% gewijzigd door Teletekst op 24-09-2016 07:47 ]
Als je er netjes mee omgaat blijft hij veel meer waard dan een Android toestel, dus je kan hem weer verkopen dan. Onder de streep is een iPhone gewoon een koopje.Teletekst schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:34:
[...]
Hij is nu te reserveren via de onderstaande link. Heb ik net ook gedaan. Succes.
[url="https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1"]https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1[/url]
Sorry ik las niet goed. Ik heb niet de plus besteld.
Omdat ik vandaag toch naar Amsterdam ga heb ik de iPhone 7 128 GB besteld. Eigenlijk wil ik de 32 GB versie, maar ik heb geen geduld meer om te wachten.. Aan de andere kant hoop ik dat de iPhone wel langer meegaat dan de samsung telefoons die ik heb gehad.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit zoveel geld aan een telefoon heb uitgegeven.![]()
Hopelijk bevalt de overstap van Android naar IOS.
Zo af en toe wordt er voorraad bij gevuld. Voor de populaire toestellen moet je dan wel heel snel zijn.l4mpj3 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:48:
Ah jammer.. Heeft het nog zin om de hele dag te refreshen? Ik las ergens in dit topic dat er rond 10 uur ook een kleine influx aan toestellen is?
Ja, dat zeg ik nu ook tegen mezelf.Bushalte schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:52:
Als je er netjes mee omgaat blijft hij veel meer waard dan een Android toestel, dus je kan hem weer verkopen dan. Onder de streep is een iPhone gewoon een koopje.
Is het nog verstandig om er meteen een screenprotector op te laten zetten daar?
Teletekst schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:55:
[...]
Ja, dat zeg ik nu ook tegen mezelf.![]()
De hele experience die je vandaag gaat krijgen bij het kopen van je iPhone (en het rondkwijlen in de Store) krijg je er gratis bij trouwens haha!
Ik vind een screenprotector niet nodig, maar dat is persoonlijk. Heb wel altijd een case gehad om mijn 5S en 6.
De voorraad van 6:01 uur bevat altijd restjes en niet opgehaalde reserveringen van de vorige dag. Daarom grijpen veel mensen mis. Je moet het dan ook hebben van de grote leveringen overdag. Vorige week zaterdag werd er gewoon geleverd aan de Apple Stores. Je maakt dus gewoon nog kans. Je kunt er alleen geen tijdstip aan vastknopen. Tot nu toe is het wel altijd zo geweest dat je in de ochtenden de grootste kans maakt. Dat kan om 8:45 zijn maar ook net om 12:15. Mocht het vandaag niet lukken dan zou ik als ik jou was je kostbare tijd gebruiken voor wat anders op de zondag en maandag, en pas de dinsdagochtend je F5 toets oppoetsen en dan rammen. Dan heb je gegarandeerd bingo.l4mpj3 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:48:
Ah jammer.. Heeft het nog zin om de hele dag te refreshen? Ik las ergens in dit topic dat er rond 10 uur ook een kleine influx aan toestellen is?
Ik sluit deze pagina en mijn status pagina van CB voor een week. En volgend weekend als ik dan nog niets heb gehoord of gezien van CB dan rij ik naar Den Haag met een reservering
Succes verder met CMD+R en F5 jongens
EDIT: and gone.
[ Voor 13% gewijzigd door l4mpj3 op 24-09-2016 09:47 ]
Ik ookl4mpj3 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:55:
Op dit moment 128GB iPhone 7+ Zwart in Amsterdam! Ik heb d'r eentje geserveerd:)
Ze hebben alles op voorraad van de plus behalve de gitzwarte.
[ Voor 13% gewijzigd door Ping83 op 24-09-2016 09:59 ]
128 GB plus.
De 32gb zwart dus
[ Voor 19% gewijzigd door Bushalte op 24-09-2016 10:09 ]
Cash, pin, creditcardSP75 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:12:
Vraagje, wat zijn de betaalmogelijkheden bij de Apple Store voor de iPhone?
wil die voor mezelf verlengen met vodafone bij apple.
Familielid zat op zelfde moment te refeshen en heeft ook een matzwarte 128 gereserveerd, maar helaas op ander tijdstip.
Is de iphone vergeven als ik op mijn tijdstip (2 uur later) hem ophaal?
Verwijderd
Haha ja die regel voor het goed verkopen was er een aantal jaar terug wel ja..Teletekst schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:55:
[...]
Ja, dat zeg ik nu ook tegen mezelf.![]()
Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone 6 willen verkopen, nja je krijgt er niks meer voor (0 krasjes, doos alles aanwezig, met nog volop garantie), zowel op marktplaats als tweakers krijg je geen leuke biedingen.. Maar dat komt ook doordat heel het V&A vol staat met: verkoop iphone. Ik heb de iPhone 6 uiteindelijk gehouden, hoogste bod na 2-3 weken was iets meer dan de helft van de nieuwprijs en dat enkele maanden na release. Ik kreeg zelfs dm's om de verkoopprijs kunstmatig hoog te houden
''Vroeger'' in de iPhone 3 / 5 tijd kreeg je nog wel een leuk bedrag ervoor terug, nu is het niet meer zo premium en worden ze massaal verkocht = prijs gaat omlaag.
Screenprotector, tsja ik ben er wel van.. Je hebt ook die dikkere van een soort glas, dat heeft me 2x in de afgelopen jaren het scherm goed beschermd na het vallen tijdens uitstappen (auto).
Protector gebarsten, scherm krasvrij. Ik zou het wel doen (maar dan wel die dikkere, gemaakt van een soort glas).
Maar goed ik moet niet klagen. Nog een paar dagen geduld.
Gister middag vertrokken naar Den Haag om eerst even mijn 7 Plus 256GB Gold op te halen en dan door naar de Soldaat van Oranje, maar we waren nog niet vertrokken en toen kwam ik een grote steen tegen op de invoegstrook van de snelweg. Ik zag hem te laat en probeerde nog uit te wijken maar dat had geen zin meer, ben er vol overheen gereden en hoorde een harde knal dus ja kut beide banden lek aan de bestuurders kant.
Dus meteen de auto laten afslepen naar een bandenboer voor nieuwe banden, maar toen de auto eenmaal op de oprijwagen stond bleek het helemaal geen zin meer te hebben...
Dus toen maar de auto laten afslepen naar een schadebedrijf en een andere auto gepakt, eenmaal onderweg zag het er qua timing niet goed uit schijnbaar zat iedereen op de weg in het westen..
Uiteindelijk om 2 minuten voor 7 aangekomen bij de Apple Store Den Haag, ze gingen dicht maar wouden mij nog wel helpen omdat ik van zover kwam.
Maar toen bleek dat mijn reservering van 15:30/15:45 al automatisch gecancelled was in hun systeem, maar ze wouden me alsnog helpen maar ik had geen tijd meer anders kwam ik te laat voor de Soldaat van Oranje. Dus toen weer vertrokken zonder iPhone en kwam ook nog maar net op tijd voor de musical..
Al met al heb ik gisteren dus een fantastische dag gehad
[ Voor 50% gewijzigd door Mixpower op 24-09-2016 13:45 ]
It's All In The "Mix"
Ja, je had gelijk. Wat een ellende...Net de koerier aan de deur gehad. Kon die mijn rijbewijs niet scannen via zijn apperaat.......pmdrawde schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:47:
[...]
Beste optie is om zelf een nieuwe MVNO provider op te richten waar het geen zooitje is en waar je 1 aanspreekpunt hebt en ICT systemen die WEL werken
Koerier: Ja helaas meneer dan moet ik hem weer meenemen.
[ Voor 4% gewijzigd door drpeer_holland op 24-09-2016 12:56 ]
Kleur?drpeer_holland schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:56:
IPhone 7 128GB zwart is op voorraad bij Mediamarkt Eindhoven centrum
haha lezen.....
Er staat duidelijk bij, Zwart.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ik heb een uur te laat aangevinkt
Als je gewoon beleefd bent, niet opdringerig doet, en ze gewoon de situatie uitlegt zullen ze vast niet moeilijk doen.kx22 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:45:
Als je eerder aankomt dan dat de reservering aangeeft, doen ze dan moeilijk?
Ik heb een uur te laat aangevinkt
Maar je moet natuurlijk ook wel bereid zijn om eventueel nog een uurtje te wachten, voor als het nog eens druk mag zijn en ze nog geen tijd voor je hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Joshoon op 24-09-2016 13:57 ]
koekjeh schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:55:
[...]
Ja, je had gelijk. Wat een ellende...Net de koerier aan de deur gehad. Kon die mijn rijbewijs niet scannen via zijn apperaat.......![]()
Is gewoon nog nooit gewijgerd ergens zelfs bij de overheid niet.
Koerier: Ja helaas meneer dan moet ik hem weer meenemen.
En hij mag je rijbewijs niet eens scannen.
Status is verzonden, datum levering 3 oktober
Dat pakketje wordt volgens mij verzonden met een berggeit.
Mogelijk komt jouw iPhone uit China. En vanwege het weekend zal het er om hangen of je 'm vrijdag of maandag krijgt. Vandaar de datum 3 oktoberStien schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:02:
Nou ik ben ook aan de beurt (i7+ 32GB) preorder om 09:18.
Status is verzonden, datum levering 3 oktober.
[ Voor 58% gewijzigd door swv op 24-09-2016 14:07 ]
Dus we blijven weer wachten en hopen op goed nieuws volgende week.
Hier ook verzonden en ook levering op 3 oktober. In tegenstelling tot de mensen van de eerdere leveringen heb ik UPS als koerier ipv DHL.Stien schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:02:
Nou ik ben ook aan de beurt (i7+ 32GB) preorder om 09:18.
Status is verzonden, datum levering 3 oktober.
It's All In The "Mix"
Dan zou de track & trace voor jou al moeten werken klopt dat? En anders kan je op ups.com je pakket traceren op referentie.dcell schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:08:
[...]
Hier ook verzonden en ook levering op 3 oktober. In tegenstelling tot de mensen van de eerdere leveringen heb ik UPS als koerier ipv DHL.
Edit: Wow levertijd van de zwarte Plus-modellen is nu 3 a 4 weken zie ik op apple.com/nl.
[ Voor 10% gewijzigd door swv op 24-09-2016 14:11 ]
pacificocean schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:02:
[...]
offtopic:
En hij mag je rijbewijs niet eens scannen.
waarschijnlijk het scannen van de barcode die er opstaat, die scannen ze altijd, hebben ze gelijk alle gegevens.(en dat mag wel)
Zowel via trackingnummer als referentienummer kan er nog niks gevonden wordensww89 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:09:
[...]
Dan zou de track & trace voor jou al moeten werken klopt dat? En anders kan je op ups.com je pakket traceren op referentie.
Edit: Wow levertijd van de zwarte Plus-modellen is nu 3 a 4 weken zie ik op apple.com/nl.
Status " Uw zending is onderweg" wordt op 3 okt geleverd. DHL trace werkt nog niet.eisbaer schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 04:51:
Status is nu " verzending wordt voorbereid" Op 9-9-2016 21:00 uur besteld bij applestore.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Je rijbewijs wordt als het goed is in een mal gelegd, hierop zijn de zaken die niet gescand mogen/hoeven te worden afgeschermd.Peaky schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:13:
[...]
offtopic:
waarschijnlijk het scannen van de barcode die er opstaat, die scannen ze altijd, hebben ze gelijk alle gegevens.(en dat mag wel)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
9/9 om 9:28 besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door b.jelle op 24-09-2016 14:51 ]
Dit topic is gesloten.
![]()