• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Hoe is het parkeren bij de stores eigenlijk geregeld? Dat is iets dat me nog wel tegenhoud.
Vanavond moet ik nog even naar Schiphol (2 uur rijden voor mij), wellicht dat ik voor de tijd nog ff langs kan schieten :).

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12 23:44
Kecin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:53:
Hoe is het parkeren bij de stores eigenlijk geregeld? Dat is iets dat me nog wel tegenhoud.
Vanavond moet ik nog even naar Schiphol (2 uur rijden voor mij), wellicht dat ik voor de tijd nog ff langs kan schieten :).
Voor mij als plattelandsmens bedroevend. Maar er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Op de website van Apple staan aanbevelingen waar je het beste kan parkeren :)

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-12 16:23
ik vis lekker in de vijver van de oosterburen! hopen dat dat wat beter gaat

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12 20:19

bonyuri

Investigator!

Ik parkeer altijd in Byzantium als ik naar Apple Store A'dam ga.
Vrij krappe parkeerplekken en natuurlijk schijtduur, maar wel maar 2 minuten lopen ;)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:05
Kecin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:53:
Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/c1wulobgx/20160923085543.png

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 22:22
Ik zou eerder naar Amsterdam gaan dan haarlem. Voorraad bij Amsterdam is gewoon groter en haarlem is een klein winkeltje. Tevens is Apple Store Amsterdam toch een pracht van een pand. Als je toch in de buurt bent dan zeker bezoeken.

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:08
Khayma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:05:
Ik zou eerder naar Amsterdam gaan dan haarlem. Voorraad bij Amsterdam is gewoon groter en haarlem is een klein winkeltje. Tevens is Apple Store Amsterdam toch een pracht van een pand. Als je toch in de buurt bent dan zeker bezoeken.
Heeft toch geen zin langs te gaan. Volgens die link die in dit forum geplaatst word is er bijna niks. Zeker geen zwarte iPhone Plus. Dus waarom langsgaan als er geen voorraad is?

Verwijderd

Man wat zou ik dit graag doen, alleen kan ik hem zo niet betalen. Betreft een nieuw abb. met nummer behoud bij T-Mobile.
Khayma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:05:

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 18:22

page404

Website says no

Ha, dat was mijn route gisteren ook ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Verwijderd

Nieuwe update KPN..

Helaas hebben wij de Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Dit komt omdat Apple onvoldoende toestellen heeft geleverd aan zowel KPN als andere aanbieders. Wij houden u via e-mail en sms op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-12 14:40

Boost9898

Software developer

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:20:
Nieuwe update KPN..

Helaas hebben wij de Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Dit komt omdat Apple onvoldoende toestellen heeft geleverd aan zowel KPN als andere aanbieders. Wij houden u via e-mail en sms op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.
Dit is toch gewoon slecht. :')

• g00gle
Dat is nog zacht uitgedrukt..

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Mitchelp schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:28:
[...]

Dat is nog zacht uitgedrukt..
Dit moet de consument eens doen bij een bedrijf, dan krijg je meteen een incassobureau op je dak omdat je iets niet betaald/gedaan hebt. Maar omgekeerd kan (mag) allemaal wel. De volgende keer als ik een afspraak met een bedrijf stel ik een AV op die zij moeten ondertekenen. *; oOo

Verwijderd

Scheelt ik heb nog niets betaald.
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:31:
[...]

Dit moet de consument eens doen bij een bedrijf, dan krijg je meteen een incassobureau op je dak omdat je iets niet betaald/gedaan hebt. Maar omgekeerd kan (mag) allemaal wel. De volgende keer als ik een afspraak met een bedrijf stel ik een AV op die zij moeten ondertekenen. *; oOo

• Mar.tin
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:31:
[...]

Sorry, maar, is er nu in 9 jaar van iPhone launches nog niet genoeg informatie beschikbaar om te weten dat het elk jaar de eerste weken zo gaat? :X

:> :>

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00
Net (eindelijk) een interessante chat met KPN gehad. Medewerker wist mij het volgende te vertellen:
Eloy: wat heeft een EU abo nog voor zin als per 15 juni 2017 de roaming tarieven sowieso worden afgeschaft?
Susan: Omdat, in juni 2017 elk abonnement de EU bundel krijgt, dus je er nu al van kan profiteren! :)
Eloy: ok, dus enige voordeel is dat het eerder is?
Susan: Ja, en dat je zelf kan kiezen hoeveel je bij betaald voor je toestel.
Susan: En dat je duidelijkheid hebt, en niet in juni met de verandering zit.

Eloy: Ah Ok, dan volgende vraag :), het toestel dat ik besteld heb (7+ zwart 256gb) is nog altijd niet op voorraad krijg ik berichtjes van. Maar is het niet zo dat alle bestellingen met EU abo's sowieso pas per 26 sept uitgelverd worden? (ik lees veel op forum dat mensen die bijv via Coolbue KPN besteld hebben dit te horen hebben gekregen)
Susan: Nee, dat is niet zo.. In principe zou je het toestel direct krijgen, en het abonnement ingaan op het moment dat je huidige contract eindigt. Dan gaat de verlenging van je abonnement pas echt in. Dus dit kan ook later zijn.
Susan: De levering heeft te maken, met dat de eerste voorraad direct uitverkocht was en wij moeten wachten op de volgende levering vanuit apple.
Susan: Ik kan wel een indicatie geven, wanneer verwacht wordt dat de levering weer op gang komt.
Susan: Voor de iPhone 7 Plus 256GB zwart , is de verwachting dat de levering 7 oktober is.. Wat de levertijd bij apple is, durf ik niet te zeggen.
Eloy: 7 oktober toch pas? Er werd gezegd 1-2 weken waarvan inmiddels al een week voorbij is ofzo
Eloy: hmmm
Susan: Ja klopt inderdaad.. Ik kan en ga het niet mooier maken dan dat het is..
Eloy: Ok, dus het wordt sowieso 7 okt? Er is ook geen kans dat het toch eerder wordt?
Susan: Nee, het enige wat ik kan vertellen is dat vanaf 7 oktober de levering weer gaat lopen.
Susan: Dat kan, als wij het eerder geleverd krijgen van apple. Maar hier ga ik niet vanuit eerlijk gezegd :(
Kortom: de zwarte plus wordt pas weer vanaf 7 oktober verwacht. Voor de jetblack pas eind november gaf ze nog aan.
[edit] ze kon mij overigens neit evrtellen hoeveeslte ik sta maar wel dat het op volgorde van bestelling is maar dat er na de 10-11e aanzienlijk minder bestellingen zijn geplaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 23-09-2016 09:36 ]

• Mar.tin
ElayZ schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:33:
Net (eindelijk) een interessante chat met KPN gehad. Medewerker wist mij het volgende te vertellen:

[...]

Kortom: de zwarte plus wordt pas weer vanaf 7 oktober verwacht. Voor de jetblack pas eind november gaf ze nog aan.
An sich is het mooi vind ik dat ze, zoals ze zelf ook zegt, niet al te hoge verwachtingen wil scheppen.

Voordeel daaraan is eigenlijk dat het alleen maar mee kan vallen :)

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Hmm is er geen mogelijkheid om morgen een reservering op te halen? Wil een zwarte 7 128 GB voor mn pa reserveren maar kan alleen kiezen vandaag ophalen.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:09
BertP schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:35:
Hmm is er geen mogelijkheid om morgen een reservering op te halen? Wil een zwarte 7 128 GB voor mn pa reserveren maar kan alleen kiezen vandaag ophalen.
Bestellen en selecteren ophalen in Apple Store (+betalen), dan kan je hem morgen ook ophalen.

• ElayZ
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:35:
[...]

An sich is het mooi vind ik dat ze, zoals ze zelf ook zegt, niet al te hoge verwachtingen wil scheppen.

Voordeel daaraan is eigenlijk dat het alleen maar mee kan vallen :)
Absoluut! Dat heb ik ook tegen haar gezegd (heb niet alles gepaste hier, beetje nutteloos). Dan is het maar duidelijk en weet ik in ieder geval dat ik niet meer dagelijks 'mijn bestelling' hoef te gaan controleren.
Ik denk er nu hard over om hem los te kopen (ook maar ff no-lifen en store in de gaten houden... haha).
Ik heb nog 7 dgn om mijn bestelling te annuleren namelijk (moet binnen 14 dgn)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dag 241, nog steeds geen nieuws van T-Mobile

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• ElayZ
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:38:
Dag 241, nog steeds geen nieuws van T-Mobile
241?? Wanneer heb jij je pre-orde rgeplaatst dan :+ O-)

• Mar.tin
Shit man, ik baal echt dat ik mijn reservering gister niet op kon halen, dan had ik nu gewoon een 7+ Black 256 gehad.

Nu weer opnieuw spammen op de F5 om er 1 te pakken te krijgen

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:33:
[...]

Sorry, maar, is er nu in 9 jaar van iPhone launches nog niet genoeg informatie beschikbaar om te weten dat het elk jaar de eerste weken zo gaat?
Sorry, maar heeft Apple na 9 jaar iPhones launchen nog niet door hoe ze het moeten organiseren. Het gaat elk jaar zo.

• miicker
  • Niet online
Deze website is ook wel handig om te kijken naar de beschikbaarheid:
http://i.whos.nl/

Verwijderd

Heb je die ook van KPN
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:42:
Deze website is ook wel handig om te kijken naar de beschikbaarheid:
http://i.whos.nl/

• Mar.tin
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:40:
[...]

Sorry, maar heeft Apple na 9 jaar iPhones launchen nog niet door hoe ze het moeten organiseren. Het gaat elk jaar zo.
Het is duidelijk een lichte logistieke uitdaging om 10-15 miljoen telefoons uit te leveren in een week :9

Ik weet nog wel jaren, dat ze alle capaciteit op transportvliegtuigen op hadden gekocht voor launch weekend.. :P

• Aight!
  • Laatst online: 27-12 22:39

Aight!

'A toy robot...'

Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:40:
[...]

Levertijd is toch gewoon normaal? Als ik een nieuwe auto bestel, zit er ook levertijd op.
Volgende keer gewoon niet pre-orderen maar gewoon bestellen bij Apple zelf.

Had mobiel.nl ook nog een bericht gestuurd kreeg ik zo een standaard antwoord van 1-3 weken levertijd. We zitten al op 2 weken, dus al over de helft met wachten.

Had het wel verwacht hoor, want was bij de 6+ ook. Bij de 3 en 4 ging het beter, geloof dat bij de 5 ook wel wat langer erover deed. Toen bestelde ik rechtstreeks via T-Mobile.

Verwijderd

Zijn er nog statussen veranderd voor mensen met levertijd 3-7 okt

Verwijderd

Appels met peren vergelijken
Aight! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:44:
[...]

Levertijd is toch gewoon normaal? Als ik een nieuwe auto bestel, zit er ook levertijd op.

Had mobiel.nl ook nog een bericht gestuurd kreeg ik zo een standaard antwoord van 1-3 weken levertijd. We zitten al op 2 weken, dus al over de helft met wachten.

Had het wel verwacht hoor, want was bij de 6+ ook. Bij de 3 en 4 ging het beter, geloof dat bij de 5 ook wel wat langer erover deed. Toen bestelde ik rechtstreeks via T-Mobile.

• miicker
  • Niet online
Nee? Liep tegen die link aan op het T-Mobile forum

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Aight! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:44:
[...]
Een telefoon van €800 welke in een schoenendoos past kan je niet vergelijken met een auto die een waarde heeft van €10.000+ en die verzonden moet worden per trein etc. Ophalen/rijklaar maken/papierwerk. Komt niet echt overeen.

Verwijderd

Dat zeg ik ;-))) appels met peren vergelijken. ha ha
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:47:
[...]

Een telefoon van €800 welke in een schoenendoos past kan je niet vergelijken met een auto die een waarde heeft van €10.000+ en die verzonden moet worden per trein etc. Ophalen/rijklaar maken/papierwerk. Komt niet echt overeen.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Belachelijk, MM adverteert de iPhone 7 als 'MEGADEAL' terwijl het toestel helemaal niet beschikbaar is :S

• ElayZ
Msi92 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:49:
Belachelijk, MM adverteert de iPhone 7 als 'MEGADEAL' terwijl het toestel helemaal niet beschikbaar is :S
Gewone iPhone 7 misschien wel? Die is ook in alle stores gewoon op voorraad...

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
ElayZ schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:50:
[...]

Gewone iPhone 7 misschien wel? Die is ook in alle stores gewoon op voorraad...
Whut ;o er staat levertijd van 2 weken.

Straks maar eens langs de MM voor een iPhone 7 dan maar :$

Hopelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 23-09-2016 09:56 ]

• Aight!
  • Laatst online: 27-12 22:39

Aight!

'A toy robot...'

Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:47:
[...]

Weet je hoeveel papierwerk en geduld de providers hebben met steeds beantwoorden van dezelfde vragen van de consumenten die snel iets willen hebben. :P

Werkt er hier niemand voor een provider of telecom website? Ben wel eens benieuwd naar de verhalen van de lancering van een nieuwe iPhone.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Aight! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:55:
[...]

Weet je hoeveel papierwerk en geduld de providers hebben met steeds beantwoorden van dezelfde vragen van de consumenten die snel iets willen hebben. :P

Werkt er hier niemand voor een provider of telecom website? Ben wel eens benieuwd naar de verhalen van de lancering van een nieuwe iPhone.
Ja, is ook gewoon werk en kan je van tevoren inschatten en op anticiperen natuurlijk.

Ik heb het echter wel te doen met de callcentermedewerkers, maar dat heb ik eigenlijk met elke callcentermedewerker. Meestal zijn mensen ronduit asociaal :'(.

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone 7 op 9-9 zakelijk besteld en betaald bij TM. Kan ik dit nog cancelen...heb geen geduld meer

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:20
7 plus gold 32gb nu op voorraad bij Coolblue.

• ElayZ
Msi92 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:53:
[...]

Whut ;o er staat levertijd van 2 weken.

Straks maar eens langs de MM voor een iPhone 7 dan maar :$

Hopelijk
Is maar een idee he?! Ik heb geen idee of MM de gewone iPhone 7 ook op voorraad heeft, de Apple stores heb ik t over, kijk maar: http://i.whos.nl/

• Mar.tin
Meestal is er om 10:00 nog wel een kleine influx van voorraad.. lijkt vandaag niet zo te zijn :(

Verwijderd

ElayZ schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:00:
[...]

Is maar een idee he?! Ik heb geen idee of MM de gewone iPhone 7 ook op voorraad heeft, de Apple stores heb ik t over, kijk maar: http://i.whos.nl/
13e pas om half 5 besteld bij mediamarkt
Word vandaag geleverd.

Iphone 32GB gold

• AddictIII
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09-2023
Iphone out for delivery!!

Iphone 7 128GB JB besteld via apple op 09-09 om 9:13uur.

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Wat zou sneller zijn? De 'ophaal-pagina' in de gaten houden, of bestellen via Apple en 2 á 3 weken wachten?

• Mar.tin
In investering in je eigen tijd, of in hoe lang het duurt voor je hem hebt?

• ElayZ
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:09:
Wat zou sneller zijn? De 'ophaal-pagina' in de gaten houden, of bestellen via Apple en 2 á 3 weken wachten?
Wat denk je zelf.. natuurlijk gewoon kansloos F5-en ;)

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 11:28
Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:09:
Ligt eraan welk model je zoekt. De iPhone 7 versies zijn regelmatig op voorraad, behalve jetblack. De plus varianten zijn een stuk lastiger te krijgen.

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Gewoon een aantal keer per dag kijken op de reserverings pagina, zo had ik na 3 dagen na de release al een 7+ 256gb jetblack en de afgelopen paar dagen ook een aantal plussen jb opgehaald voor familie leden.

• Mar.tin
In oberhausen een JB 128gb 7 beschikbaar

En een rosegoud 256 gb 7+

[ Voor 26% gewijzigd door Mar.tin op 23-09-2016 10:18 ]

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Myrdhin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:10:
[...]

Ligt eraan welk model je zoekt. De iPhone 7 versies zijn regelmatig op voorraad, behalve jetblack. De plus varianten zijn een stuk lastiger te krijgen.
De 7 matzwart 32GB. Eindelijk 32GB.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 11:28
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:16:
In oberhausen een JB 128gb 7 beschikbaar

En een rosegoud 256 gb 7+
Probleem is dat (ik in ieder geval) 'm niet kan reserveren en ophalen. Krijg dan de melding dat de dienst niet beschikbaar is. Betalen en ophalen werkt mogelijk wel goed. Meerdere stores in zowel NL als DE geprobeerd.

edit:
Foutje van mijzelf.. De link was niet volledig waardoor het niet goed werkte.

[ Voor 16% gewijzigd door Myrdhin op 23-09-2016 10:30 ]

• Millenium12
  • Laatst online: 05-05-2022
JB plus 256 beschikbaar Oberhausen. Net een besteld vanavond ophalen.

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

• Mar.tin
Ik Keulen en Oberhausen beschikbaar

• Millenium12
Heb je er een besteld? Ik wil hem eventueel wel ophalen als we de benzinekosten splitten. Heb er zelf 2 gereserveerd.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
Huilen met de pet op vandaag wat betreft de zwarte Plus 128gb. Wordt dus toch de bestelling afwachten :'(

• Mar.tin
Millenium12 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:33:
Heb je er een besteld? Ik wil hem eventueel wel ophalen als we de benzinekosten splitten. Heb er zelf 2 gereserveerd.
Nee, ik ben op de uitkijk naar een normale black :)

Mocht die daar nog beschikbaar komen meld ik me direct bij je! :*

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mobiel.nl zal vandaag met een mail komen dus ben benieuwd

• miicker
  • Niet online
Ik denk dat ik het weekend in een hoekje ga liggen, in foetus houding, huilend, omdat mijn iPhone er nog niets is en dat nog maanden gaat duren :+

• Millenium12
Prima, ik heb het laatste tijdvak 18:45 gekozen! Mocht iemand anders geïnteresseerd zijn hoor ik het wel!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:23

d0s

sssst

De normale 7's zijn nu steeds meer voorradig heb ik het idee. 128GB mat black nu bij alle apple stores.

Hoe zit het met de gsmwijzer/mobiel.nl reserveringen? Hebben ze al een update gegeven per e-mail? Ik had daar gereserveerd en kreeg toen de melding dat ik voor de 23e iets zou horen.

• Khayma
iPhone 7+ op voorraad bij apple store ASD

• Mar.tin
YESSS, 7+ Black 256 gereserveerd in Amsterdam EN tijd om erheen te gaan! #feestj!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Coolblue 💤💤💤

• SAICRJMPM
Khayma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:42:
iPhone 7+ op voorraad bij apple store ASD
Maar als ik selecteer krijg ik ineens melding "reserveren is op dit moment niet mogelijk".
Ga ik weer terug dan is hij nog steeds in voorraad. Ik klik er weer op, klik op Ga Door en weer de melding "reserveren is op dit moment niet mogelijk". Hoe kan dat?

• Khayma
Heb 1x iPhone 7 32GB zwart en 1x iPhone 7 32GB goud gereserveerd. Eventueel geïnteresseerde laat maar weten.

• ElayZ
Nieuwe voorraad plussen!!!
Je reservering is bevestigd.

vrijdag 23 september
15:45 uur – 16:00 uur

Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam

256‑GB iPhone 7 Plus, Zwart
Een Specialist kan je ook helpen om het juiste abonnement te kiezen en je iPhone in de Store te activeren.
Prijs € 1.129,00
SWEET _/-\o_

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Yes, eindelijk :-)

Inchecktijd
vrijdag 23 september
15:30 uur - 15:45 uur
Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam

• SAICRJMPM
Toch gelukt uiteindelijk. iPhone 7 Plus zwart 256 GB, Amsterdam, vandaag ophalen.

• ElayZ
Er komt nu steeds meer voorraad, ook den Haag inmiddels zwarte plus op voorraad.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 13:24
Als ik de voorraad zo check dan is de normale 7 128 gb matzwart redelijk goed op voorraad. Morgen maar even langs A'dam :)

• miicker
  • Niet online
de voorraad in de Apple stores maakt me niets uit, T-Mobile moet gewoon veel binnen krijgen :+
T-Mobile mag voor mij ook wel even naar de Apple Store gaan om er een te halen :+

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:13
Net ook een zwarte plus 256gb kunnen reserveren in Amsterdam, na het werk ophalen! :)

• ElayZ
Grappig, iedereen zit hier vol in spanning maar er zijn op dit moment nog altijd iPhones in voorraad. Wel de 256 versie.. dus knip trekken :)

Ik zit bij KPN maar ga hem wel vanmiddag halen. Ik twijfel nog of ik m los koop en mijn sim-only houdt of dat ik toch overstap naar Vodafone. Weet iemand wat voor abonnementsopties een beetje aantrekkelijk zijn?
(Ik wil minimaal 4gb, bellen en sms boeit me niet)

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:48
Khayma schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:45:
Heb 1x iPhone 7 32GB zwart en 1x iPhone 7 32GB goud gereserveerd. Eventueel geïnteresseerde laat maar weten.
Zwart in adam? Voor hoe laat wil ik hem wel overnemen? Zelf de 128 maar toch te veel van goed omdat ik met 16 ook al uit de voeten kan

• ElayZ
Ik heb trouwens een reservering in Amsterdam en in Den Haag (kwam later beschikbaar en is voor mij dichterbij) dus als iemand de reservering in Amsterdam wil, laat maar even weten. :)

[edit] Haarlem nu ook zwart 256 op voorraad :) Gaat goed zo

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 23-09-2016 11:15 ]

Verwijderd

Nog statussen veranderd voor mensen met levering 3-7 okt

• robindboer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 13:57
Zojuist even bij Mobiel.nl langs gegaan (was in de buurt) om te vragen hoe het zat met de levertijd van de iPhone7 black 32/128GB. Ze verwachten dat de levertijd nog steeds 2-3 weken zal zijn.

Ook gelijk even aangekaart hoe het kan dat sommigen al wel hun levering gehad hebben ondanks dat zij later besteld hebben. Dit schijnt te komen doordat de provider de toestellen aan hen levert en ze niet vanuit een eigen voorraad werken.

Al met al nog even wachten dus (waarschijnlijk).

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-12 09:28
Update CB

STATUS IPHONE 7 EN IPHONE 7 PLUS

Update 23 september:
Vandaag vooralsnog helaas geen nieuws over aanstaande leveringen.

Kortom die levering van 26ste is dus ook nog geen zicht op.....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• miicker
  • Niet online
Vind het toch jammer (wel begrijpelijk) dat Apple hun stores z'n hoge prioriteit geeft en dat ze de providers maar een beetje in de steek laten..

• SpoekGTi
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:19:
Vind het toch jammer (wel begrijpelijk) dat Apple hun stores z'n hoge prioriteit geeft en dat ze de providers maar een beetje in de steek laten..
Is meer marge he dus waarom niet. Elke tussenpersoon is marge afstaan. Ik zou het ook zo doen. Alleen jammer van de providers en 3de partijen dat die zo weinig communiceren.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://images.direct-email.nl/mail.e-nieuwsbrief.vodafone.nl/static/20160905_Iphone7/beoplay.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images.direct-email.nl/mail.e-nieuwsbrief.vodafone.nl/static/20160905_Iphone7/header-rhombus.jpg
Gefeliciteerd! Je krijgt een Beoplay A1 bluetooth speaker bij je nieuwe iPhone 7 (Plus)

Zo, jij was er snel bij! Naast je nieuwe iPhone is ook de Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. 249,- binnenkort van jou.

Goed om te weten: de speaker wordt niet tegelijk met je iPhone geleverd. Dit duurt na ontvangst van je nieuwe iPhone nog minimaal twee weken.

Jij ontvangt deze bluetooth speaker omdat je na ontvangst van de aanbiedingsemail aan de specifieke actievoorwaarden hebt voldaan tijdens het plaatsen van jouw pre-order.

Alvast veel plezier ermee.
Team Vodafone

• g00gle
Zo dan.. Ben jij ff een bofkont! :9

• Mixpower
  • Laatst online: 13:41

It's All In The "Mix"

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-12 14:30
Op 9 september 16:44 de iPhone 7 (128 gb Jet Black) besteld bij KPN (i.c.m verlenging abonnement) en nog steeds geen enkel idee wat betreft de leverdatum ..

Heb ze eerder deze week zelfs gebeld of ik van kleur kon veranderen (van JB naar Black), omdat die dus veel beter leverbaar is. Maar dat schijnt niet te kunnen, omdat ik verlengd heb en dan moet eerst aangegeven worden dat de telefoon retour gaat en dat kan niet, want hij is dus nog niet geleverd..

Nu dus zeker nog een maandje m'n te dure en verlopen abonnement doorbetalen en er niets aan kunnen doen, heerlijk! Al bijna 15 jaar klant bij Hi en vervolgens KPN, maar ben helemaal klaar met ze. Ga dan wel naar een andere provider of sim only

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-12 23:47
Ik vind het wel serieus opvallend dat bij Apple alleen maar de 256gb modellen op voorraad komen van de gewilde toestellen.

Doen ze slim, maar wel verdacht.

De afweging tussen nog een maand wachten op het 32gb of 128gb model wachten of €100,- meer lappen is voor veel mensen zo gemaakt...

En ja ik ben er ook ingetrapt. Wat moet ik in godsnaam met 256gb man.

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-12 12:02
DennisZ88 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:32:
Op 9 september 16:44 de iPhone 7 (128 gb Jet Black) besteld bij KPN (i.c.m verlenging abonnement) en nog steeds geen enkel idee wat betreft de leverdatum ..

Heb ze eerder deze week zelfs gebeld of ik van kleur kon veranderen (van JB naar Black), omdat die dus veel beter leverbaar is. Maar dat schijnt niet te kunnen, omdat ik verlengd heb en dan moet eerst aangegeven worden dat de telefoon retour gaat en dat kan niet, want hij is dus nog niet geleverd..

Nu dus zeker nog een maandje m'n te dure en verlopen abonnement doorbetalen en er niets aan kunnen doen, heerlijk! Al bijna 15 jaar klant bij Hi en vervolgens KPN, maar ben helemaal klaar met ze. Ga dan wel naar een andere provider of sim only
Declareren, mij ook wel eens gelukt.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:15:
Nog statussen veranderd voor mensen met levering 3-7 okt
Niks noppes nada. Ik hoop dat ik vandaag nog een Plus 128gb zwart kan reserveren dan annuleer ik de bestelling.

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:58
En wat zijn die voorwaarden? Heb ook al tijden verlenging VF staan bij CB. ;(

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Krijg je bij de Apple-store dezelfde voorwaarden etc als bij Gsmwijzer als je een abonnement afsluit?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Zoooo, vanmiddag i7+ zwart ophalen in denhaag en tmobile gecanceld....verleng daar wel😉

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
slijkie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:41:
[...]

En wat zijn die voorwaarden? Heb ook al tijden verlenging VF staan bij CB. ;(
Er waren 7000 mensen voor uitgenodigd. Je moest bestellen in het weekend van 9 sept.

• SpoekGTi
hmr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:50:
Krijg je bij de Apple-store dezelfde voorwaarden etc als bij Gsmwijzer als je een abonnement afsluit?
Alleen via T-Mobile en Voddelfone

• Khayma
Pukson schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:13:
[...]

Zwart in adam? Voor hoe laat wil ik hem wel overnemen? Zelf de 128 maar toch te veel van goed omdat ik met 16 ook al uit de voeten kan
17:00
BekSide schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
Ik vind het wel serieus opvallend dat bij Apple alleen maar de 256gb modellen op voorraad komen van de gewilde toestellen.

Doen ze slim, maar wel verdacht.

De afweging tussen nog een maand wachten op het 32gb of 128gb model wachten of €100,- meer lappen is voor veel mensen zo gemaakt...

En ja ik ben er ook ingetrapt. Wat moet ik in godsnaam met 256gb man.
De eerste beschikbare 7 Plus in matzwart bij Apple in Nederland afgelopen dinsdag was een 32GB model. Op woensdag was uit mijn hoofd zowel 32GB, 128GB als 256GB beschikbaar. Dus die vlieger gaat niet op :w Dat er nu vooral 256GB beschikbaar is komt denk ik ook omdat dit model gewoon niet populair is. Vergelijk maar al die polls op internet. Dat er dan mensen zijn die bij gebrek aan de goedkopere modellen toch toehappen op het 256GB model is dan inderdaad wel mooi meegenomen voor Apple :) Dat gezegd hebbende is gitzwart inderdaad wel alleen in 256GB voorbij gekomen. Dus als je specifiek dat model bedoelt dan is dat inderdaad wel opvallend, maar naar mijn mening nog steeds een teken van dezelfde schaarste maar desondanks makkelijkere verkrijgbaarheid van het 256GB model vanwege de lage vraag. De 7 Plus zilver 256GB heeft bijvoorbeeld al sinds de pre-order op 9 september een kortere levertijd gehad.
miicker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:19:
Dat is maar schijn hoor denk ik. Ik ben er namelijk van overtuigd dat de providers meer orders hebben lopen dan de Apple (Online) Stores. Daar komt bij dat ik grofweg alleen maar de volgende shops voorbij heb zien komen buiten Apple en de vier providers om: CoolBlue, Mediamarkt, mobiel.nl, gsmwijzer.nl en Typhone. Tja als dit topic een afspiegeling is voor heel Nederland dan is het niet vreemd dat er lange wachtrijen zijn. Het is blijkbaar voor de hand liggend om bij deze shops te bestellen. Zelfde als met de trein gaan. De onervaren en/of eigenwijze reiziger gaat instappen bij de trap en kan zodoende niet zitten. De ander weet waar de deur van de achterste coupé stopt en kan lekker zitten. Ik weet al jaren: Bij Apple heb ik geen gedoe. Kwestie van ervaring en dan blijkt Apple met leveringen best voorspelbaar. Met de trein heb ik dat ook dat ik weet waar ik moet instappen. Natuurlijk nooit 100% succes gegarandeerd bij echte schaarste van toestellen cq beschikbare treinstellen.

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

SpoekGTi schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:53:
[...]

Alleen via T-Mobile en Voddelfone
Dan denk ik eraan om mijn bestelling te cancellen en een 256gb te gaan halen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• SpoekGTi
hmr schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:55:
[...]

Dan denk ik eraan om mijn bestelling te cancellen en een 256gb te gaan halen..
Ik zit hier al af te wegen om ook te cancellen bij CB en mijn kans te wagen op een reservering.

• g00gle
SpoekGTi schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:58:
[...]

Ik zit hier al af te wegen om ook te cancellen bij CB en mijn kans te wagen op een reservering.
Of je fixt eerst je reservering en dan cancel je CB ;)
Reservering hoef je niet af te halen, dan gaat hij gewoon weer naar een ander.

[ Voor 12% gewijzigd door g00gle op 23-09-2016 11:59 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:48
Jammer ben dan werken.. toch bedankt
Pagina: 1 ... 55 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.