Verwijderd

Heel veel plezier, geniet ervan ;-)
DutchTech schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:26:
Net bij de Apple Store in Den Haag geweest om vanochtend gereserveerde iPhone 7 128 GB (mat) zwart op te halen.

Echt druk was het niet eigenlijk, sowieso niemand op dat moment gezien die voor reservering kwam. Medewerker vertelde me trouwens ook dat ik één van de weinigen met de mat zwarte iPhone ben vandaag.

In ieder geval weer op weg naar Eindhoven met de trein nu, en dan thuis maar 'ns lekker rustig unboxen. :D

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:08
Ik weet dat ik met de 5S toen gewoon op de eerste dag de Apple Store inliep om er eentje te scoren. Dat zit er nu met de 7 vast niet in.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• AddictIII
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09-2023
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:21:
bedankt voor je feedback, kan je me de link geven waar je de referentie kan opgeven? Heb zowat alles geprobeerd zonder resultaat :-(
[...]
Hier kan je het opzoeken met je bestelreferentie: http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Bushalte schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:37:
Ik weet dat ik met de 5S toen gewoon op de eerste dag de Apple Store inliep om er eentje te scoren. Dat zit er nu met de 7 vast niet in.
op de eerste dag was er sowieso geen losse verkoop geloof ik.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
NotSoSteady schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:00:
Op TechTastic zag ik dat CentralPoint een aantal modellen op voorraad heeft:

[...]

https://www.centralpoint....67846&utm_medium=daisycon
De voorraad indicatie komt niet overeen met de werkelijke voorraad. :S

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:26
Voor de mensen die de voorraad in een simpel overzichtje willen zien heb ik iets in elkaar geknutseld:
klik
Tips / suggesties zijn welkom.

Watch komt er nog bij, overzicht wordt elke 5 minuten geupdate met de stores Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Düsseldorf, Köln, Oberhausen.

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Als ik hier het referentienummer van de mail van Apple in vul dan geeft de site aan dat er geen zending is gevonden.

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 10:23
idem voor mij :-(
gsm frikandel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:48:
[...]

Als ik hier het referentienummer van de mail van Apple in vul dan geeft de site aan dat er geen zending is gevonden.

• AddictIII
Vul onderaan ook eens het land van bestemming in.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:56
S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:47:
Voor de mensen die de voorraad in een simpel overzichtje willen zien heb ik iets in elkaar geknutseld:
klik

Watch komt er nog bij, overzicht wordt elke 5 minuten geupdate met de stores Amsterdam, Den Haag, Haarlem, Düsseldorf, Köln, Oberhausen.
Top gedaan _/-\o_

Maar zie toch op https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 dat er nog wat plusjes te krijgen zijn

[ Voor 13% gewijzigd door x360junkie op 22-09-2016 15:54 ]

• gsm frikandel
AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:50:
[...]

ook niets

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
klik

Tips heb je niet nodig!
Ziet er erg goed uit :)

• stekki
werkt ook niet, ik gebruik de 10cijferige referentiecode die ik heb ontvangen in men mail van apple.
AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:50:
[...]

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-12 16:23
klik

Ja heel fijn dit! dank u :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
klik

Geeft alleen een verkeerde voorraad aan voor de Plus modellen, in Haarlem nu op voorraad.

• AddictIII
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:54:
werkt ook niet, ik gebruik de 10cijferige referentiecode die ik heb ontvangen in men mail van apple.
[...]
Vreemd, bij mij werkt die gewoon, ik kan zien dat daar nu mijn pakje in ontvangst is genomen, in eindhoven.

• Mar.tin
  • Laatst online: 17:35
Fuck door drukte op werk mijn ophaalslot moeten missen :(.

Morgen maar weer F5 rammen..

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-12 12:02
Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:56:

Lullig, maar iemand anders heeft nu een goede dag :)

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:26
Dennischo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:55:
[...]

Geeft alleen een verkeerde voorraad aan voor de Plus modellen, in Haarlem nu op voorraad.
Welke uitvoering precies? Dan kan ik het nakijken.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:56:

Wat was je tijdslot? Hoorde afgelopen vrijdag tijdens het ophalen dat de tijd niet uit maakt en dat het de hele dag voor je klaar ligt. Is meer op de drukte te verspreiden.

• Spoiler
Dennischo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:55:
[...]

Ja bij mij ook inderdaad....

• Mar.tin
Dennischo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:57:
[...]

Wat was je tijdslot? Hoorde afgelopen vrijdag tijdens het ophalen dat de tijd niet uit maakt en dat het de hele dag voor je klaar ligt. Is meer op de drukte te verspreiden.
14:45 - 15:00, maar red het ook niet meer om er vandaag heen te gaan.

Morgenochtend maar even bellen of hij nog klaar ligt, anders alsnog een nieuwe reservering doen.

Verwijderd

Begin steeds meer met de gedachten te spelen om de 7 serie maar over te slaan en nog een jaartje met m'n 6+ door te gaan, mensen die pre-orderen krijgen hun toestel later dan mensen die een reservering doen nergens duidelijkheid en las ook weer dat KPN pas in NOV gaat leveren als je niet bij de pre-orders zat

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-12 22:06

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Valt me toch nog alles mee bij Typhone. Abonnementsverlening besteld voor Tele2 vorige week maandag (12 sep) rond het middaguur. En morgen wordt hij bezorgd. :)

Het gaat om de 32GB iPhone 7 mat zwart, dus een van de populairste modellen ook nog.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-12 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:00:
mensen die pre-orderen krijgen hun toestel later dan mensen die een reservering doen
Je moet alleen als je één van de populaire of moeilijk leverbare (e.g. Jet Black of de meeste Plus modellen) zo'n beetje 24/7 op de reserveringspagina aan het campen zijn om een kansje te maken. Er zijn er nog maar weinig die op goed geluk wat gehaald hebben. En veel vroege pre-orders beginnen langzaamaan uitgeleverd te worden. Zo'n drama is het allemaal ook weer niet (zeg ik, die als IT'er wat heb zitten scripten om me automatisch te alarmeren als het model wat ik wilde op voorraad kwam bij de store 😜)

http://emiellensink.nl

• x360junkie
S_tef schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:57:
[...]

Welke uitvoering precies? Dan kan ik het nakijken.
Haarlem heeft 32Gb Zwart en 256 Zilver
Den Haag 256Gb Zilver en Rosé 128Gb Rosé
Amsterdam 32Gb Zwart

[ Voor 46% gewijzigd door x360junkie op 22-09-2016 16:05 ]

Begin steeds meer met de gedachten te spelen om de 7 serie maar over te slaan en nog een jaartje met m'n 6+ door te gaan, mensen die pre-orderen krijgen hun toestel later dan mensen die een reservering doen nergens duidelijkheid en las ook weer dat KPN pas in NOV gaat leveren als je niet bij de pre-orders zat
Kun je nagaan hoe de logistiek gaat lopen bij de pre order en andere reserveringen en bestellingen met de veelbelovende iPhone die in 2017 uitkomt.

Als je daar niet binnen 3 minuten bij aanvang van de pre order zit, kijk je tegen een wachttijd van een maandje of 3 a 4 :o :o :o

• Mar.tin
Ach, weet je wat het is, er zijn een paar fanatiekelingen, die gewoon die paar iPhones wegpikken die in de winkels terecht komen.

Voor de mensen die een order open hebben staan misschien een vervelend gevoel, maar het zijn, gevoelsmatig, geen enorme hoeveelheden telefoons die op die manier verhandeld worden. Ook getuige het beperkte bereik aan publiek in dit forum dat er ééntje te pakken weet te krijgen. :)

Je moet er maar net, tijd, zin en moeite voor overhebben om te reserveren en dezelfde dag (helemaal|) naar Den Haag, Haarlem of Amsterdam te rijden. Ik moet bijvoorbeeld uit Apeldoorn komen.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:55

Toppe

Oké ✅

"16 september 2016

Helaas hebben wij de Apple iPhone 7 Plus 256GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Dit komt omdat Apple onvoldoende toestellen heeft geleverd aan zowel KPN als andere aanbieders. Wij houden u via e-mail en sms op de hoogte van de voortgang van uw bestelling."

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Idem dito.
Ik begin ook al te twijfelen of het al het wachten en het gedoe wel waard is, en om nog een jaar door te blijven gaan met mijn iPhone 6 die overigens nog prima zijn werk doet.

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 11:28
Toppe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:07:
"16 september 2016

Helaas hebben wij de Apple iPhone 7 Plus 256GB, Black tijdelijk niet op voorraad. Dit komt omdat Apple onvoldoende toestellen heeft geleverd aan zowel KPN als andere aanbieders. Wij houden u via e-mail en sms op de hoogte van de voortgang van uw bestelling."
Haha ze leggen nu mooi de schuld (deels terecht natuurlijk) bij Apple neer. Scheelt de klantenservice weer gezeur.

[edit] hier dezelfde status trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door bjonnie op 22-09-2016 16:09 ]

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:42
Zie dat centralpoint een paar (2) "Apple smartphone: iPhone 7 128GB Black - Zwart" op voorraad heeft liggen.

https://www.centralpoint....rt-mn922zd-a-num-6496533/

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
jordy5 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:11:
Zie dat centralpoint een paar (2) "Apple smartphone: iPhone 7 128GB Black - Zwart" op voorraad heeft liggen.

https://www.centralpoint....rt-mn922zd-a-num-6496533/
Is geen werkelijke voorraad

• miicker
  • Niet online
Zijn er eigenlijk mensen die een toestel bij de T-Mobile shop gereserveerd hebben en die al iets te horen hebben gekregen??

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:15:
Zijn er eigenlijk mensen die een toestel bij de T-Mobile shop gereserveerd hebben en die al iets te horen hebben gekregen??
Online bij T-Mobile besteld, alleen een SMSje gehad dat het nog wel 'even' kon duren voordat ik hem heb. |:(

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:13
Weer een lekker negatieve ervaring gehad met Vodafone..

Op 9-9 besteld via internet en vorige week donderdag stond de status op Bestelling verzonden. 2x gebeld en te horen gekregen dat het toestel binnen 2 dagen binnen moest zijn, maar helaas.

Vandaag weer gebeld en nu blijkt mijn order fout te zijn en ga ik dus nooit een iPhone ontvangen.. Enige oplossing order annuleren, opnieuw invoeren en achterin de rij aansluiten.... :( :( :(

Met geen enkele mogelijkheid was er iets aan te doen.. Dus Vodafone maakt een fout en wie is de sjaak???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• stekki
Dit slaat alles, nu zie ik dat men pakket is afgeleverd... Ben hele dag thuis geweest en niemand aan de deur gezien. Bij DHL kunnen ze me niet helpen omdat ze de referentiecode niet terugvinden. Jezus toch. Wat een shit. Wat nu.

• AddictIII
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:21:
Dit slaat alles, nu zie ik dat men pakket is afgeleverd... Ben hele dag thuis geweest en niemand aan de deur gezien. Bij DHL kunnen ze me niet helpen omdat ze de referentiecode niet terugvinden. Jezus toch. Wat een shit. Wat nu.
De transporteur die komt leveren op mijn werk doet dit ook dikwijls. Als zijn ronde niet klaargeraakt zet hij zelf alle pakketjes als afgeleverd en hij levert ze gewoon de dag nadien... Om gezeik te voorkomen vermoed ik??? Geen idee...

• Leontjuh1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 17:58
AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:23:
[...]

De transporteur die komt leveren op mijn werk doet dit ook dikwijls. Als zijn ronde niet klaargeraakt zet hij zelf alle pakketjes als afgeleverd en hij levert ze gewoon de dag nadien... Om gezeik te voorkomen vermoed ik??? Geen idee...
Nou ben ik niet bekend met andere transportbedrijven (DHL, UPS etc), maar als ze dat doen krijgen ze juist meer gezeik, in ieder geval wel bij PostNL.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:21:
Misschien controleert de bezorger wel of je een geel scherm hebt en zorgt er voor dat je dat bespaart blijft :P

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:59
Guys. Probeer ReserveBot eens. Zo heb ik mijn iPhone ook gescoord. Krijg je gewoon een Facebookberichtje als er een op voorraad is.

• AddictIII
Leontjuh1 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:37:
[...]

Nou ben ik niet bekend met andere transportbedrijven (DHL, UPS etc), maar als ze dat doen krijgen ze juist meer gezeik, in ieder geval wel bij PostNL.
Het gaat hier over PostNL :)

• w0uterr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-04 08:16
Ik heb de iPhone 7 PLUS 128gb (mat zwart) besteld via Coolblue.

Ik ben vanmiddag gebeld dat de prijzen van de site niet correct waren op het moment van bestellen. (13 september)
En ik nu dus meer moet betalen eenmalig, en minder per maand.

Ik had gekozen voor 63,00 per maand + 103,00euro eenmalig.
En dit word nu 59,00euro per maand + 191euro eenmalig.
KPN verlenging

Compensatie is 20,00euro.....

Iemand ook dit probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door w0uterr op 22-09-2016 17:12 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-12 22:06

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mooi toch, als dit voor 24 maanden is ben je 24 * 4 = 96 - 88 = 8 euro goedkoper uit. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• stekki
Net na lang rondbellen toch iemand aan de lijn gehad die me deels heeft kunnen helpen, heb een andere referentiecode gekregen en effectief deze blijkt te werken. Pakje ligt sinds de 20e in Eindhoven, ze begrijpen niet waarom het nog niet is verzonden... Ze hebben me nu weer een ander nummer gegeven (uit NL) dat ik kan bellen voor extra info, lolol. Als ik daar naar bel kom ik op een keuzemenu uit in het Amerikaans. Niemand pakt op natuurlijk als ik optie Apple Customer Support oproep. The saga continues... Maar ik weet tenminste waar men zending ligt...

• gsm frikandel
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:21:
Net na lang rondbellen toch iemand aan de lijn gehad die me deels heeft kunnen helpen, heb een andere referentiecode gekregen en effectief deze blijkt te werken. Pakje ligt sinds de 20e in Eindhoven, ze begrijpen niet waarom het nog niet is verzonden... Ze hebben me nu weer een ander nummer gegeven (uit NL) dat ik kan bellen voor extra info, lolol. Als ik daar naar bel kom ik op een keuzemenu uit in het Amerikaans. Niemand pakt op natuurlijk als ik optie Apple Customer Support oproep. The saga continues... Maar ik weet tenminste waar men zending ligt...
Bij mijn status van Apple staat het volgende: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

Geschatte leverdatum is bij mij 27 september. Volgens mij liggen onze iPhones naast elkaar op een rek stof te vangen in Eindhoven haha 8)7

• DutchDeafBoy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-12 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:33:
Heel veel plezier, geniet ervan ;-)
[...]
Haha, komt goed! :)

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Verwijderd

Vanmiddag iPhone 7+ 256GB zwart binnen, heb ik vanavond weer wat te doen ;-)

• stekki
Idd, bij mij ook 27 september, maar ze liggen al in eindhoven sinds de 20e. Vandaar dat ik ongerust begon te worden. Ik had ander trackingnumber gekregen en volgens dit nummer was het in Amsterdam toegekomen op de 20e en werd men pakket vandaag afgeleverd om 15u30!! Vandaar dat ik ff in paniek schoot natuurlijk. pfftt
gsm frikandel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:34:
[...]

Bij mijn status van Apple staat het volgende: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

Geschatte leverdatum is bij mij 27 september. Volgens mij liggen onze iPhones naast elkaar op een rek stof te vangen in Eindhoven haha 8)7

• gsm frikandel
stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:45:
Idd, bij mij ook 27 september, maar ze liggen al in eindhoven sinds de 20e. Vandaar dat ik ongerust begon te worden. Ik had ander trackingnumber gekregen en volgens dit nummer was het in Amsterdam toegekomen op de 20e en werd men pakket vandaag afgeleverd om 15u30!! Vandaar dat ik ff in paniek schoot natuurlijk. pfftt
[...]
Dat hij vandaag is afgeleverd zag ik net ook. Ik denk dat hij bij een sorteercentrum is aangekomen nu. Vraag me alleen af of deze dan morgen wordt bezorgd of pas op dinsdag. Niemand bij DHL kan hierop antwoord geven want tegen mij wordt gezegd dat ze niet weten waar het pakket is op dit moment ;w

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

T-Mobile levert nauwelijks iPhone's, en hun First in First Out systeem is ook 1 grote leugen, maar ondertussen zitten ze wel dik te promoten op https://www.jouwaanbieding.nl/

Als ze zo blijven leveren zonder de First In First Out, kunnen mensen zoals ik nog heel lang op hun toestel wachten.

• Mar.tin
Vraagje, krijg je een e-mail als je reservering vervalt?

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:28
Iemand iets vernomen van Coolblue?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Nee :(

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 12:30
Mar.tin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:57:
Vraagje, krijg je een e-mail als je reservering vervalt?
Nope!

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 12:19
Helaas niks vernomen. Ik voel me aan het lijntje gehouden!! :( :( :(

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12 13:07

Nyana

Who?!

Geen status update helemaal niks van Coolblue.

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 09:25
Van Typhone ook niks dan stilte. Al lees ik hier dus dat sommigen wel iets horen. Maar niet voordat ze gaan verzenden.

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
iPhone 7+ Black 128GB besteld bij Typhone met t-mobile verlenging wordt morgen geleverd. Besteld op 9-9 rond 12u. Valt me reuze mee, had verwacht langer te moeten wachten gezien de reacties in dit topic.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Net even bij KPN geweest, en wat schetst mijn grote verbazing? In hun systeem staat inderdaad dat ik het toestel voor 5 oktober geleverd krijg

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik verdenk Apple er wel een beetje van dat ze de 32GB versie express niet op voorraad hebben zodat de ongeduldige mensen dan maar de 128 GB versie nemen.

Althans, ik heb de 32 matzwart versie nog nooit beschikbaar gezien.

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Mijn matzwart 32GB komt morgen binnen. Besteld bij Mediamarkt op 12 september.

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12 13:07

Nyana

Who?!

Da.Rock schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:11:
iPhone 7+ Black 128GB besteld bij Typhone met t-mobile verlenging wordt morgen geleverd. Besteld op 9-9 rond 12u. Valt me reuze mee, had verwacht langer te moeten wachten gezien de reacties in dit topic.
Kijk dat is goed nieuws! Veel plezier ermee!
Waar ik dan van baal is dat ik net na negenen besteld heb en tot op heden gewoon niks heb gehoord. :(

• Spoiler
Ik snap even iets niet, als je online een reservering doet en je geeft daarna je tijdsbestek aan. Mocht je het dan niet redden, stel je komt later, vervalt die reservering dan?

Verwijderd

Coen- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:22:
Mijn matzwart 32GB komt morgen binnen. Besteld bij Mediamarkt op 12 september.
Zegt postnl bij jou ook

Zending aangemeld maar nog niks ontvangen

Wel staat er een bezorgtijd voor morgen

• SpoekGTi
Spoiler schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:29:
Ik snap even iets niet, als je online een reservering doet en je geeft daarna je tijdsbestek aan. Mocht je het dan niet redden, stel je komt later, vervalt die reservering dan?
Neem aan van wel immers je pikt hem niet op

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Leezer14
SpoekGTi schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:31:
[...]

Neem aan van wel immers je pikt hem niet op
Vaak is dit alleen om de drukte tegen te gaan.

• x360junkie
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:30:
[...]

Zegt postnl bij jou ook

Zending aangemeld maar nog niks ontvangen

Wel staat er een bezorgtijd voor morgen
Media markt heeft doorgaans een pick op van POSTNL rond 22:00 als je rond die tijd of voor de zekerheid nog wat later nog eens kijkt dan staat er ontvangen.
Bedrijven kunnen zendingen al aanmelden en hebben met POSTNL een pickup tijd afgesproken :)

Verwijderd

x360junkie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:42:
[...]

Media markt heeft doorgaans een pick op van POSTNL rond 22:00 als je rond die tijd of voor de zekerheid nog wat later nog eens kijkt dan staat er ontvangen.
Bedrijven kunnen zendingen al aanmelden en hebben met POSTNL een pickup tijd afgesproken :)
Ow haha thanks zat hem alweer te knijpen.. normaal Let ik nooit op al die stappen maar nu haha........

• stekki
Ik zie net beweging, op dhl site staat nu delivery tegen morgenavond...
gsm frikandel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:34:
[...]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Proliner schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:02:
[...]

Helaas niks vernomen. Ik voel me aan het lijntje gehouden!! :( :( :(
Same here.. Is het mogelijk om zondagochtend om 6u te reserveren via Apple? Kan ik mooi annuleren bij CoolBlue

• Gunth
  • Laatst online: 30-10 11:13
Daar straks mijn iphone 7 128 black gaan ophalen ;)
Iedereen succes nog met het wachten.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• x360junkie
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:44:
[...]

Ow haha thanks zat hem alweer te knijpen.. normaal Let ik nooit op al die stappen maar nu haha........
Moet eigenlijk zo zien dat bedrijven als coolblue met vandaag voor 23:59 besteld morgen in huis. zo rond 00:30 een grote vrachtwagen aangedokt krijgen waar alles in gaat :)

• SpoekGTi
Mooie compensatie zou zijn als CB hem nou nog geleverd krijgt dat ze hem met de vandaag service nog brengen opdezelfde dag of als ze zaterdag shoppen hem dan zondag laten bezorgen

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
:( :( Apple store verlengd geen kpn :( :( en ik heb me order geannuleerd daarvoor.... Fml

• xamirz
  • Laatst online: 03-12 08:14
ik vind bizar dat er zoveel mensen zijn die niets hebben gehoord van Coolblue. Coolblue heeft zogenaamd de beste klantenservice van NL qua webshops?????!!!!!
Ik heb eergisteren gebeld en ik zou daarna teruggebeld worden door de abonnementen afdeling. Nog steeds niets gehoord.

• Mar.tin
Rossiejwt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:02:
:( :( Apple store verlengd geen kpn :( :( en ik heb me order geannuleerd daarvoor.... Fml
Met het gevaar lullig te klinken, maar, dat is pas, 100x gemeld in dit topic? :X :>

• xamirz
Rossiejwt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:02:
Damn, dat is balen. Hier meerdere malen geroepen dat ze geen kpn doen, alleen Vodafone en t-mobile.
Zelfs op google staat die info....
http://www.iculture.nl/ni...-apple-store-geen-kpn-hi/

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:26:
[...]

Kijk dat is goed nieuws! Veel plezier ermee!
Waar ik dan van baal is dat ik net na negenen besteld heb en tot op heden gewoon niks heb gehoord. :(
Thanks.
Begin lijkt gemaakt, denk dat je ook snel aan de beurt bent.

• SpoekGTi
Wat ook gewoon minder is is dat ik zaterdag of zondag niet eens op hunt kan naar een iPhone in een Store omdat mijn vriendin dit weekend moet werken en ik dus geen auto heb maar wel 2 kinderen :(

• Rossiejwt
  • Laatst online: 02-02 11:19
Ja eigenwijs he

Naja zo kpn maar weer ff bellen haha
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:04:
[...]

Damn, dat is balen. Hier meerdere malen geroepen dat ze geen kpn doen, alleen Vodafone en t-mobile.
Zelfs op google staat die info....
http://www.iculture.nl/ni...-apple-store-geen-kpn-hi/

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

SpoekGTi schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:08:
Wat ook gewoon minder is is dat ik zaterdag of zondag niet eens op hunt kan naar een iPhone in een Store omdat mijn vriendin dit weekend moet werken en ik dus geen auto heb maar wel 2 kinderen :(
Dagje treinen met de kids, HEMA heeft nog van die kortingskaarten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 22-09-2016 19:12 ]

• xamirz
Ik durf coolblue ook niet meer te bellen :P

• SpoekGTi
Satom schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:12:
[...]
Dagje treinen met de kids, HEMA heeft nog van die kortingskaarten :P
Geen gek idee :) ff bij de Hema spieken

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:14:
Ik durf coolblue ook niet meer te bellen :P
Hahaha, toen ik ze vandaag belde voor het eerst in 4 dagen en het order nummer had gegeven hoorde ik een diepe zucht, en daarna klonk de medewerker ook heel ongeïnteresseerd dus daar was ik ook heel snel klaar mee. :+

It's All In The "Mix"

• xamirz
Ik heb gewoon zin in om heel brutal te bellen weer. Ze zeggen dat ze druk hebben door de iphone 7.
Ik vraag me af waarmee druk? Ze leveren niets, hoe zo druk?

• Mixpower
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:18:
Ik heb gewoon zin in om heel brutal te bellen weer. Ze zeggen dat ze druk hebben door de iphone 7.
Druk met mensen antwoorden dat ze niks hebben :+

It's All In The "Mix"

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ze druk bezig met het bedenken hoe ze iets van informatie moeten gaan verschaffen (die ze niet hebben)..

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 09:25
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:18:
Druk met ongeduldige klanten natuurlijk. Anders stonden ze die dingen wel in te pakken. :Y)

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Moeten jullie nagaan wat ik bij KPN heb 7(8)7

Denk dat als ik bel dat ik de nieuwste medewerker aan de lijn krijg en je mag blijven als je mij overleefd heb :+ *O* _O-

• Mixpower
Toppe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:20:

Denk dat als ik bel dat ik de nieuwste medewerker aan de lijn krijg en je mag blijven als je mij overleefd heb :+ *O* _O-
Ik denk als jij belt sta je heel lang in de wacht omdat ze een rondje met de telefoon doen, en uiteindelijk is dan inderdaad de nieuwe de sjaak :+

It's All In The "Mix"

• xamirz
Toppe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:20:

Het enige wat ik wil weten is namelijk, of ik eeeeeeeeeeeeen plek ben gestegen voor mijn bestelling of niet. Ook al ben ik van 5 naar 4, ben ik blij :P 8)7

• Mixpower
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:22:
[...]

Het enige wat ik wil weten is namelijk, of ik eeeeeeeeeeeeen plek ben gestegen voor mijn bestelling of niet. Ook al ben ik van 5 naar 4, ben ik blij :P 8)7
Haha, ik weet dat ik onder de 10 zit aangezien niemand een Plus 256GB Gold wil schijnbaar, maar die moeten ze krijgen van KPN en die heeft ze klaarblijkelijk ook niet. :P

It's All In The "Mix"

• Leezer14
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:22:
[...]

Iedereen heeft het over plekken, how do you know?

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Heeft iemand vandaag een iphone 7+ 256GB in de Apple Store gescoord?

edit: een jet black

[ Voor 14% gewijzigd door Dylannx3 op 22-09-2016 19:25 ]

• xamirz
Leezer14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:23:
[...]

Iedereen heeft het over plekken, how do you know?
De abonnementenafdeling van coolblue. Die kunnen dat vertellen, maar blijkbaar doen ze dat niet meer. Ik moet al 3 dagen door hun teruggebeld worden.

• Mixpower
Dylannx3 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:23:
Heeft iemand vandaag een iphone 7+ 256GB in de Apple Store gescoord?
Ze waren er wel, maar ik heb geen zin om er heen te rijden en om €1129,- in één keer af te tikken zoals de meesten hier, zelfs Kecin die er maar een week voor hoeft te werken wacht gezellig met ons af :+

It's All In The "Mix"

• Leezer14
xamirz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:25:
[...]

De abonnementenafdeling van coolblue. Die kunnen dat vertellen, maar blijkbaar doen ze dat niet meer. Ik moet al 3 dagen door hun teruggebeld worden.
Ook zonder abbo?

• xamirz
Geen idee, ze heten abbo afdeling dus ik denk alleen met abbo.

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Mixpower schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:25:
[...]

Ze waren er wel, maar ik heb geen zin om er heen te rijden en om €1129,- in één keer af te tikken zoals de meesten hier, zelfs Kecin die er maar een week voor hoeft te werken wacht gezellig met ons af :+
Ik heb nu een crappy Samsung als vervangend toestel. Normaal gesproken ben echt wel geduldig. Ik vind het best om tot medio oktober te wachten voor mijn iphone 7 Plus 128gb JB, maar medio november gaat mij toch iets te ver. Morgen maar weer om 6 uur opstaan en proberen de 256GB versie te scoren en bij Apple mijn abbo verlengen.
Pagina: 1 ... 53 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.