• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:51

Aight!

'A toy robot...'

iRepsac schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:44:
[...]

Afgelopen zaterdag werd mij telefonisch verteld dat ze vrijdag de telefoons binnen krijgen, en vanaf dan gaan versturen. De man vertelde mij dat ik mijn iPhone (128gb, Jet black) voor aanstaande woensdag wel zou hebben.

Maar vandaag kreeg ik het volgende berichtje van de klantenservice via Whatsapp;
''We kunnen helaas nog niets aangeven over de levertijd. Het toestel is flink besteld en het is nog onduidelijk hoe groot de eerste leveringen zullen zijn. Zodra er een toestel beschikbaar voor je wordt je per e-mail geïnformeerd en wordt het pakket verzonden. Tot die tijd vragen wij om jouw geduld.''

Ik ben bang dat ik helaas nog lang moet wachten, maar we zullen zien!
Ow woensdag vindt ik ook prima. Had gehoopt op morgen, altijd leuk een nieuwe telefoon.
Maar ik weet uit ervaring dat de plus altijd wat langer erover doet, was bij mijn 6+ ook.

Geen email van mobiel.nl dus, zal wel volgende week worden.

Laat het sowieso weer op mijn werk bezorgen, stuk gemakkelijker dan thuis een dag vrij houden. Ik heb voor de gein eens een zilveren besteld, had normaal altijd de zwarte iPhone gehad. Alleen laatst een wit frontje i.v.m kapot scherm. Keer wat anders :)

[ Voor 6% gewijzigd door Aight! op 15-09-2016 22:59 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Levering van de iPhone 7 Plus 128GB Zwart geannuleerd bij Bol.com en Apple.nl. Was de bedoeling dat ik deze zou kopen maar na de iPhone 6s Plus in mijn handen te hebben gehad teveel getwijfeld en dus toch maar niet gedaan. Ligt helaas niet lekker in de hand, dus ga voor de gewone 7 :P

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:53
Net even contact gehad met CB, maar de 7 Plus 256GB modellen zijn nog niet binnengekomen ze verwachten deze morgen!

It's All In The "Mix"

He verdorie in Nieuw Zeeland is het al de 16e, en wij maar wachten.

http://www.macrumors.com/...-arriving-in-new-zealand/
Mixpower schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:00:
Net even contact gehad met CB, maar de 7 Plus 256GB modellen zijn nog niet binnengekomen ze verwachten deze morgen!
En morgen komt er een teleurstellend bericht, let maar op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mprkooij
Er zullen vast wel mensen zijn die morgen niet komen opdagen :P Kan ik zaterdag om 06.00 mijn reservering plaatsen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
Vriendin heeft een T&T code ontvangen, morgen tussen 11:00-13:00, Rosegold verlenging via Vodafone.
mprkooij schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:04:
Er zullen vast wel mensen zijn die morgen niet komen opdagen :P Kan ik zaterdag om 06.00 mijn reservering plaatsen.
Verwacht ik ook wel ja, de normale 7 is niet schaars.
Niet moeilijk aan te komen deze release.

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:42
De 7+ rose gold 32gb die verzonden is wordt uiteindelijk maandag geleverd omdat CB morgen geen toestellen mag leveren van Apple (?). Zaterdag is mijn wederhelft niet thuis dus wordt het maandag. Nog geen ramp, maar raar dat CB morgen niet mag leveren..

[ Voor 3% gewijzigd door menalert op 15-09-2016 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Donstil schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:06:
[...]

Verwacht ik ook wel ja, de normale 7 is niet schaars.
Niet moeilijk aan te komen deze release.
Ik wilde heel graag de iPhone 7 Plus, maar met mijn kleine handen is dat gewoon echt niet te doen. Kom net bij de aanknop met een hand, is gewoon omslachtig.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ipv de mat zwarte versie zojuist maar besloten om zilver te nemen ivm sneller te leveren, volgend jaar toch over naar de volgende versie en altijd al zwart gehad, tijd voor wat anders 😉
D-Ed schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:09:
Ipv de mat zwarte versie zojuist maar besloten om zilver te nemen ivm sneller te leveren, volgend jaar toch over naar de volgende versie en altijd al zwart gehad, tijd voor wat anders 😉
Ik vind persoonlijk de zilveren versie van achteren erg mooi. Heb er ook nog over getwijfeld vind het persoonlijk alleen zo jammer dat er dan automatisch een wit front op zit.

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:07

Nyana

Who?!

D-Ed schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:09:
Geduld is een bitch ;)

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 21:42
Heb online besteld via Media markt om af te halen bij Ekkersrijt in Eindhoven. Krijg een track & trace van PostNL om te volgen naar filiaal van media markt. Heeft Media markt geen eigen logistiek ofzo? Ben er blij mee hoor en netje van Media markt dat ze dat zo doen.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Early adopter die een week te laat besteld zijn aint easy :*)

@Donstil, dat was/is precies mijn twijfel maar goed, vanavond eens goed de iPhone 6 (zilver) van mijn wederhelft bekeken en ik had er vrede (genoeg) mee 8)

[ Voor 27% gewijzigd door D-Ed op 15-09-2016 23:34 ]

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Helaas nog geen updates bij DHL. Nog meer mensen last van?

Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:36

• Nyana

Nyana

Who?!

D-Ed schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:32:
[...]

Early adopter die een week te laat besteld zijn aint easy :*)
Ach ook al bestel je wel op tijd is het maar de vraag wanneer Apple zwarte iPhones (plus) los laat uit hun magazijn. :/

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 13:33
Het gekke vind ik dat vanavond tot 2 maal toe Apple mij in een chat gezegd heeft dat het morgen voorraad van Zwarte iPhone 7 Plus modellen zou hebben...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:42
Remco V schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:34:

Locatie Tijd Collo
Die van mij ligt nu in Brussel. Is van Eindhoven naar Brussel gegaan.

Woon zelf notabene 10 minuten onder Eindhoven, maar ze worden morgen op m'n werk in Den Bosch afgeleverd. Waarom dan eerst naar Brussel? Geen idee. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Wromsi
Rivanov schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:37:
[...]

Woon zelf notabene 10 minuten onder Eindhoven, maar ze worden morgen op m'n werk in Den Bosch afgeleverd. Waarom dan eerst naar Brussel? Geen idee. :+
Lekker logisch inderdaad _O-
Woon zelf zo'n 20 minuten onder Eindhoven dus als hij nog niet in Brussel is zal hij wel in Eindhoven blijven

Alleen vreemd dat ze hem volgens de track & trace nog niet eens hebben gescand

[ Voor 7% gewijzigd door Wromsi op 15-09-2016 23:41 ]

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:46
dof250 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:36:
Het gekke vind ik dat vanavond tot 2 maal toe Apple mij in een chat gezegd heeft dat het morgen voorraad van Zwarte iPhone 7 Plus modellen zou hebben...
In de lokale/fysieke Apple Store, of in de online store?

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Rivanov schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:37:
[...]

Is hier daar straks denk ik eens uitgelegd, wordt eerst naar brussel gebracht voor label ofzo en dan terug naar nederland.

Verwijderd

Remco V schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:34:

Locatie Tijd Collo
Idem bij mij. Zelfs de tijd is hetzelfde. :P Die van ons gaan dus kennelijk niet via Brussel.

• dof250
In de lokale/fysieke Apple Store, of in de online store?
In de fysieke store...

• Wromsi
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:41:
[...]

Idem bij mij. Zelfs de tijd is hetzelfde. :P Die van ons gaan dus kennelijk niet via Brussel.
Ben benieuwd! Kan het niet laten om steeds te refreshen :+

• smoken
Okay, duidelijk!

Aparte is dat op MacRumors heel veel mensen ineens de zwarte (zowel mat als git) plus toegezonden krijgen terwijl ze eerst data hadden tussen nu en 29 september, sommige zelfs begin oktober.

Lijkt dus dat er ineens veel van de plus verscheept wordt, maar lijkt me sterk dat dir morgen al in NL kan zijn,...

Die van mij staat nog steeds op verwerken :-(

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
Heeft er iemand die bij Vodafone heeft verkengd/nieuw abonnement met de i7 JB uberhaupt een t&t code gehad?

• dof250
Ik ga morgenochtend een poging wagen in Haarlem hoewel ik verwacht 0 kans te hebben...

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:41:
[...]

Bij mij zelfde inderdaad. Denk dat er meerdere ophaalmomenten zijn, omdat ze ze niet allemaal tegelijk mee kunnen nemen uit eindhoven (Of ze zijn nog niet ingescand).

Verwijderd

Is bij anderen die bij Apple.nl hebben besteld trouwens ook de orderstatus vandaag veranderd van "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden op 10 september 2016"? Let op de verzenddatum!

• smoken
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:48:
Is bij anderen die bij Apple.nl hebben besteld trouwens ook de orderstatus vandaag veranderd van "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden op 10 september 2016"? Let op de verzenddatum!
Nope,.... wat heb je wanneer besteld,.....?
En zit er geen traceermogelijkheid bij?

• beats72
Is bij meerdere zo was er ook van verbaasd.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Ik heb een 7 128GB in matzwart besteld bij Mobiel.nl en die weten dus echt helemaal niks lijkt. Mij hebben ze iig niet gebeld voor een afspraak en updates op mijn orderstatus krijg ik ook niet. Nogal irritant gezien ik hen juist had uitgekozen vanwege die orderstatus (en omdat ik vroeger als leverancier van ze nogal goede ervaringen met ze heb opgedaan trouwens).

Gezien ik ergens 11:30 in de ochtend op de 9e heb besteld zal ik wel langer moeten wachten denk ik. Levertijd staat nu in de Apple-store op 2-3 weken op zich.

Bericht hierboven

beats72 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:40:
[...]

Is hier daar straks denk ik eens uitgelegd, wordt eerst naar brussel gebracht voor label ofzo en dan terug naar nederland.
Nee heeft niet met labelen ofz te maken.
Pakketjes verstuurd vanuit het distributie punt in Eindhoven gaan altijd via Brussel.

Zal wel een heel groot overslag depot zitten oid.

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Jep, was bij mij ook zo. Eerst zonder TT, vlak daarna kwam die erbij.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik hoop dat er morgen nog wat zeecontainers/vliegtuigen/trucks binnenkomen met de 7+ JB. Dan zaterdag de levering (alhoewel, ben een weekendje weg :7).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

smoken schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:50:
[...]

Nope,.... wat heb je wanneer besteld,.....?
En zit er geen traceermogelijkheid bij?
IPhone 7 matzwart 128 GB. Besteld op 9 september rond 9:15.

En traceermogelijkheid heb ik, het ging mij puur om de retroactieve wijziging van de orderstatus, wat zo te zien dus meerdere mensen hebben gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 23:54 ]

• Wromsi
Viel mij ook op inderdaad, toch zijn de gegevens volgens DHL pas vandaag ontvangen.

• smoken
Vraagje, bij die iedereen die bij Apple besteld heeft en kan traceren.
Start de tracking in NL of al in China?

• Wromsi
smoken schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:56:
Hij start in Nederland. Bij mij in Eindhoven

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:39

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

smoken schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:46:
[...]

Okay, duidelijk!

Aparte is dat op MacRumors heel veel mensen ineens de zwarte (zowel mat als git) plus toegezonden krijgen terwijl ze eerst data hadden tussen nu en 29 september, sommige zelfs begin oktober.

Lijkt dus dat er ineens veel van de plus verscheept wordt, maar lijkt me sterk dat dir morgen al in NL kan zijn,...

Die van mij staat nog steeds op verwerken :-(
Vergis je niet, dat kan best wel!
Vooral door het feit dat het ook om mensen in de UK gaat, wat op zich al niet ver van ons af ligt.

Verwijderd

Remco V schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:57:
[...]

Jep, idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
KPN tot op heden geen enkel zicht op wanneer geleverd wordt (7 plus). Morgen in ieder geval niet. Medewerker op de chat eerder vanavond wist ook 0,0 te vertellen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
Remco V schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:57:
[...]

Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Woonde we nu maar in Australië :(

Commentje van iemand: Just putting this out there: the iPhone 7 in matte black is one of the most boring looking phones out there.
No. The Jet Black is stunning, the matte black is a plain black slab. Worse than space grey imo.

Hij zal wel slechte smaak hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:56:
Vanuit Nederland geld alleen voor de iPhone 7 orders.

De Plus orders komen vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Okay, dank voor de antwoorden!
Dan begrijp ik denk ik ook waarom die van mij nog op "wordt verwerkt" staat.

Zoals ik het dan inschat moet ie eerst in NL binnengescand zijn door/bij Apple NL en pas als ie naar mij verzonden wordt springt hij op verzending wordt voorbereid/verzonden ... in de US zien ze de tracking al direct vanaf China, dus dat start een heel stuk eerder.

Makes any sense?

Oh, ik lees net dat Donstil aangeeft dat het voor mijn bestelling dan weer net niet zo werkt ... :P

[ Voor 11% gewijzigd door smoken op 16-09-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Wow!
AppleBXL • 8 minutes ago
Anyone saw the video of people waiting in line disappointed having heard there were no jet black iPhone 7 Plus' anymore? Apple gave them 100$ gift cards for free. Such a nice gesture really!

Even just 25$ would have been very nice.

I guess 100$ is the exact compensation because of the price difference between tve Plus and 4.7" model.

That's quite nice from Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke video? Die wil ik dan wel eens zien. Geen beter vermaak dan leedvermaak. >:)

Die giftcard ter compensatie is trouwens wel uitzonderlijk netjes inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:07:
Okay, dank voor de antwoorden!
Dan begrijp ik denk ik ook waarom die van mij nog op "wordt verwerkt" staat.

Zoals ik het dan inschat moet ie eerst in NL binnengescand zijn door/bij Apple NL en pas als ie naar mij verzonden wordt springt hij op verzending wordt voorbereid/verzonden ... in de US zien ze de tracking al direct vanaf China, dus dat start een heel stuk eerder.

Makes any sense?

Oh, ik lees net dat Donstil aangeeft dat het voor mijn bestelling dan weer net niet zo werkt ... :P
Nee zo werkt het idd niet.

De release orders (7 normaal dus) worden verscheept uit het Nederlandse magazijn. Het magazijn waar ze ook liggen als de stock gewoon op pijl is over een paar weken.

De plus orders met een ontvangstraam van 3 dagen (of meer) komen uit China. Net zoals onze orders van 20-22 september.

Verzending vanuit China is een beetje afhankelijk van de keuze die Apple maakt gemiddeld gezien 4 dagen.

Ze kunnen dus nog tot en met zondag verstuurd worden om op 22 september geleverd te worden.

Meestal zijn die windows wel ruim en komt de bestelling eerder of op de eerste dag al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:13:
[...]

Welke video? Die wil ik dan wel eens zien. Geen beter vermaak dan leedvermaak. >:)

Die giftcard ter compensatie is trouwens wel uitzonderlijk netjes inderdaad.
Geen idee hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Morgenochtend tussen 8 en 11.30 uur komt PostNL als het goed is m'n iPhone Jet black 256gb afleveren, verlenging bij KPN, besteld 9 september om 9.21 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 00:53
iJJ76 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:25:
Morgenochtend tussen 8 en 11.30 uur komt PostNL als het goed is m'n iPhone Jet black 256gb afleveren, verlenging bij KPN, besteld 9 september om 9.21 uur.
Wow nice, Lucky you!

Ik wacht nog steeds op mijn 7 Plus 256GB Gold van KPN of CB.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46

InFamous

excommunicado

Hier nog niks gehoord van belsimpel, zal wel een latertje worden en dus nog een paar weken wachten helaas.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

InFamous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:48:
Hier nog niks gehoord van belsimpel, zal wel een latertje worden en dus nog een paar weken wachten helaas.
Zal wel meevallen.
T-Mobile zegt ook dat mijn iPhone 7 Zwart 32GB nog 2-3 weken duurt, maar in meerdere landen gaan de leveringen nu van oktober ineens naar morgen.
Een medewerker van T-Mobile vertelde mij ook al eerder deze week dat het echt niet zo lang kan duren, en hij had het over begin volgende week.

Dus maar positief blijven denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 20:46

InFamous

excommunicado

Ik heb de 7 plus git zwart 128gb en daar lees ik alleen maar over leverings problemen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

InFamous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:53:
Ik heb de 7 plus git zwart 128gb en daar lees ik alleen maar over leverings problemen.
Gaan in het buitenland nu ook vrij hard qua leveringen, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
De Media Markt, daar bestel ik nooit weer wat. Jammer dan, moet je je maar aan je afspraken houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 01:07:
De Media Markt, daar bestel ik nooit weer wat. Jammer dan, moet je je maar aan je afspraken houden.
Gewoon gaan slapen en het daarna weer ff aanzien.
Het komt wel goed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
DHL zegt nu: verwachte levering: maandag 19 sept :(

Ik heb de bezorging nu wel kunnen aanpassen naar een afhaalpunt via https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL

[ Voor 20% gewijzigd door Mrk87 op 16-09-2016 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
Joshoon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 01:41:
[...]

Gewoon gaan slapen en het daarna weer ff aanzien.
Het komt wel goed :z
Ik heb er nog meer lopen, dus komt wel goed. 🎉

Gaat meer om het principe, nooit geen dingen beloven die je niet kan waarmaken. Vooral wanneer er nog niet eens excuses worden gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2016 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:29
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:02:
[...]

Ik heb er nog meer lopen, dus komt wel goed. 🎉

Gaat meer om het principe, nooit geen dingen beloven die je niet kan waarmaken. Vooral wanneer er nog niets eens excuses worden gemaakt.
Haha wat dacht je van typhone. Die beweerde grote voorraden te hebben:p en preorder vandaag morgen in huis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Laatst online: 23-09 09:26
Wat ontzettend schraal. Mijn bestelling mat zwart 128 7 en gold 128 7+ besteld om 9:30 bij Apple zouden vandaag geleverd worden, maar is nu verzet naar maandag. Shipping begon in Eindhoven maar is nu ineens weer in Brussel...
We gaan zondag 2 weken op vakantie...😂😂😂

Vervoerder is DHL trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Elegy123 op 16-09-2016 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Mijne is nu ook in Brussel, met een bezorgdatum van maandag 19 september.

Nou ja, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als nu bij deze, in ogen van veel mensen, minimale upgrade van de iPhone 7 al een zwaar tekort is, kun je nagaan hoe het volgend jaar bij de anniversary iPhone 8 met alle verwachte feautures als OLED en wireless charging aan toe zal gaan!
De vraag is bij die iPhone echt vele malen groter, dat wordt nog wat. Als je er dan 1 op de kop kan tikken, kun je die denk ik voor 3x de aanschafwaarde doorverkopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne afgelopen vrijdag besteld bij Tele2 om 09:10. Via me mail kan ik 'm overigens niet traceren (tenzij dat wel kan en ik iets heb gemist?)

Leverdatum zou vandaag moeten zijn, maar ben dan niet thuis. Als PostNL het levert, maar je niet thuis bent, moet ik dan wachten tot maandag of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:04

Japie.G

Colour Classic

Balen, hier ook DHL en bezorging verplaatst naar Maandag..

@hierboven PostNL bezorgt ook op zaterdag

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:59
Ik heb ook staan maandag, maar het apparaat ligt wel al bij de delivery facility in Amsterdam. Stiekem hoop ik nog steeds dat hij vandaag komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Wat gek dat DHL niet op zaterdag levert. Ik hoop stiekem dat de status nog word gewijzigd naar Zaterdag. Dan kunnen ze mee op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 09:53
Pff hier hetzelfde, volgens Apple geleverd vandaag maar conform DHL wordt het maandag pas. Lekker bedrijf dat DHL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
DHL levert idd niet op zaterdag
DHL4you doet dat wel (dat zijn die personenwagens afgeladen met pakketjes van o.a. wehkamp :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ik kan me niet voorstellen dat Apple hier zelf blij mee is. Overal kunnen de iPhones vandaag geleverd worden, behalve bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat mij trouwens enigzins opvalt....voorgaande jaren zouden er nu al lang rijen staan bij de 3 Nederlandse Apple Stores.
Ik lees er nu echt niets van, niet op fora, niet in de Nederlandse media en niet op de bekende Apple/iPhone websites.

Ik weet dat Apple gister met een statement is gekomen dat er geen/nauwelijks voorraad is voor walk ins, maar dan zou je toch verwachten dat er wel wat lui in de rij gingen staan (zonder reservering/bestelling).

Denk daarom ook dat als ik zometeen rond 930u mijn iPhone mag gaan ophalen in de Apple Store het reuze zal meevallen met de drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
Bij mij idd ook maandag....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47
Drukte bij Apple stores wereldwijd valt mee sinds ze het pre-orderen mogelijk hebben gemaakt. Apple wilde van die rijen af (veel overlast en met name scalpers) en dat is ze met het pre-orderen aardig gelukt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54
Dus als Coolblue wel kan leveren dan hebben die mensen hem dus nog eerder dan de mensen die bij Apple zelf hebben geordered omdat de vervoerder niet op zaterdag levert.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
In oberhausen staat niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
Is DHL niet verplicht te leveren omdat het om een Express zending gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan me nog goed voorgaande jaren die Russen herinneren daar in Oberhausen....voordringen en zelf kleine opstootjes en ellenlange rijen.....good ol' times(niet die Russen dan hoor!) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:35

Erw

Estimated Delivery:
Monday, September 19, 2016

WTF!

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Wordt een zaterdagje overwerken voor dhl dan. Gelijk met Apple bellen. Die zullen dit toch niet accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook DHL maandag nu? Apple zegt vandaag! Ik vind dit slecht! DHL bellen heeft geen zin denk ik?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:14
Rustig rustig, als je pakketje in delivery facility terecht komt voor een uurtje of 9.00 wordt hij in principe vandaag gewoon bezorgd. Althans, dat is mijn ervaring met DHL Express, verwachte leverdatum klopt 9/10 keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Apple en DHL? Vreemde combi, zelfs m'n leren cover kwam afgelopen dinsdag met UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
Ik heb net een sms gekregen van DHL express. DHL EXPRESS * van APPLE wordt verwacht op sep 19 2016. Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
Rub147 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:12:
Rustig rustig, als je pakketje in delivery facility terecht komt voor een uurtje of 9.00 wordt hij in principe vandaag gewoon bezorgd. Althans, dat is mijn ervaring met DHL Express, verwachte leverdatum klopt 9/10 keer niet.
Laten we het hopen. Hij is om 6:02u vertrokken in Brussel dus dat zou haalbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Rub147 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:12:
Ik dacht hier ook dergelijke ervaringen mee te hebben gehad. Maar had het idee dat hier de wens vader der gedachten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Nou lekker, nog niks gehoord van AMP.. san bestel je op vrijdag weliswaar aan de late kant (15:30) maar als T mobile tot gister blijft volhouden dat ie gewoon geleverd gaat worden is dat toch een beetje irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:14:
[...]

Laten we het hopen. Hij is om 6:02u vertrokken in Brussel dus dat zou haalbaar moeten zijn.
Die van mij om 04.23...ik ga DHL gewoon bellen, desnoods haal ik hem op bij DC in zwolle van DHL, woon daar ook dichtbij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen DHL Express geeft altijd een verkeerde datum door. Heb ik ook al een paar keer gehad. Maar als de track en trace gewoon door blijft lopen dan krijg je hem vandaag gewoon hoor. Goed in de gaten houden en nu niet meteen afspraken op het werk cancellen en Apple bellen enz. Wacht nog even tot 9 a 10 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 16-09-2016 07:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:18:
Mensen DHL Express geeft altijd een verkeerde datum door. Heb ik ook al een paar keer gehad. Maar als de track en trace gewoon door blijft lopen dan krijg je hem vandaag gewoon hoor. Goed in de gaten houden en nu niet meteen afspraken op het werk cancellen en Apple bellen enz. Wacht nog even tot 9 a 10 uur.
maar begin bovenal je dag met een heerlijk bakkie verse (!) koffie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:07:
Is DHL niet verplicht te leveren omdat het om een Express zending gaat?
Nee hoor. Express wilt niet zeggen dat het de dag erna ook geleverd wordt, zie krijgt geen garantie. Daarvoor hebben ze andere diensten die garanderen aflevering voor een bepaald tijdstip de dag na verzenden (of soms nog dezelfde dag). Maarja, daar betaal je ook fors voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kreeg op 1 van de 2 bestelling ook een melding dat deze 19 september binnen zou komen.
Maar ze staan beide gewoon op Vertrokken uit Brussel. De een stond echter gisteravond om 19:50 op Verwerkt in Brussel en de ander om 1:38. Beide wel om 5:31 vertrokken uit Brussel.

Dus komt wel goed vandaag. :-)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

sww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:18:
Had via hun systeem al aangegeven om hem dan maandag op te pikken in Zwolle bij hun, zit daar voor werk dan..jij denkt dat hij nog kan komen vandaag dan? Datum vandaag kan ik niet kiezen om hier te laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ja hij komt vanaag gewoon. De zending die maandag zou aankomen heeft exact dezelfde T&T status als de zending die gewoon vandaag binnenkomt. Beide Vertrokken uit Brussel. Die andere laten ze echt niet een weekend in de vrachtwagen liggen terwijl ze de andere zending bij mij afleveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Het wordt maandag pas volgens DHL. Wat ontzettend lullig is dit zeg; heb speciaal een deurzitter geregeld. En ze hebben de iPhone eerst nog naar België gebracht ook, dus hij ligt op een busje. jakkes.

[ Voor 30% gewijzigd door Eduardboon op 16-09-2016 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54
Eduardboon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:26:
Het wordt maandag pas volgens DHL. Wat ontzettend lullig is dit zeg; heb speciaal een deurzitter geregeld.
Kan je wel gewoon een weekendje weg, die deurzitter blijft toch wel dan ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
SpoekGTi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:27:
[...]

Kan je wel gewoon een weekendje weg, die deurzitter blijft toch wel dan ;)
Als jij een mooie coupon voor me hebt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:26:
Ja hij komt vanaag gewoon. De zending die maandag zou aankomen heeft exact dezelfde T&T status als de zending die gewoon vandaag binnenkomt. Beide Vertrokken uit Brussel. Die andere laten ze echt niet een weekend in de vrachtwagen liggen terwijl ze de andere zending bij mij afleveren. ;)
Ik hoop het! Ook e.a geregeld vandaag voor ontvangst..toch ga ik bellen met DHL en als het anders blijkt mijn ongenoegen uiten..Gisteren ook gebeld en toen hebben ze toegezegd dat hij vandaag zou komen. Weliswaar einde dag, maar dat maakt mij niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:29:
[...]

Ik hoop het! Ook e.a geregeld vandaag voor ontvangst..toch ga ik bellen met DHL en als het anders blijkt mijn ongenoegen uiten..Gisteren ook gebeld en toen hebben ze toegezegd dat hij vandaag zou komen. Weliswaar einde dag, maar dat maakt mij niet uit..
Ook op de Apple bestelstatus staat nu de 19e. Vannacht om 2 uur stond er nog netjes de 16e. Wat een nare verassing om mee wakker te worden.

Ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen.

Frapant is dat iedereen hier last van heeft, hopelijk toch echt een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Elegy123 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:10:
Wat ontzettend schraal. Mijn bestelling mat zwart 128 7 en gold 128 7+ besteld om 9:30 bij Apple zouden vandaag geleverd worden, maar is nu verzet naar maandag. Shipping begon in Eindhoven maar is nu ineens weer in Brussel...
We gaan zondag 2 weken op vakantie...😂😂😂

Vervoerder is DHL trouwens
Bij mij ook. En weet het natuurlijk niet zeker, maar is voor zover ik weet een tekortkoming in het systeem van DHL. Waardoor deze maandag aangeeft, maar als het goed is wel gewoon vrijdag al levert. Misschien dat de Apple producten een snellere route krijgen of iets dergelijks. Bij mijn iPad Pro gebeurde in ieder geval exact hetzelfde en deze werd uiteindelijk wel gewoon netjes op de datum die Apple aangaf afgeleverd.
Pagina: 1 ... 19 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.