Ow woensdag vindt ik ook prima. Had gehoopt op morgen, altijd leuk een nieuwe telefoon.iRepsac schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:44:
[...]
Afgelopen zaterdag werd mij telefonisch verteld dat ze vrijdag de telefoons binnen krijgen, en vanaf dan gaan versturen. De man vertelde mij dat ik mijn iPhone (128gb, Jet black) voor aanstaande woensdag wel zou hebben.
Maar vandaag kreeg ik het volgende berichtje van de klantenservice via Whatsapp;
''We kunnen helaas nog niets aangeven over de levertijd. Het toestel is flink besteld en het is nog onduidelijk hoe groot de eerste leveringen zullen zijn. Zodra er een toestel beschikbaar voor je wordt je per e-mail geïnformeerd en wordt het pakket verzonden. Tot die tijd vragen wij om jouw geduld.''
Ik ben bang dat ik helaas nog lang moet wachten, maar we zullen zien!
Maar ik weet uit ervaring dat de plus altijd wat langer erover doet, was bij mijn 6+ ook.
Geen email van mobiel.nl dus, zal wel volgende week worden.
Laat het sowieso weer op mijn werk bezorgen, stuk gemakkelijker dan thuis een dag vrij houden. Ik heb voor de gein eens een zilveren besteld, had normaal altijd de zwarte iPhone gehad. Alleen laatst een wit frontje i.v.m kapot scherm. Keer wat anders
[ Voor 6% gewijzigd door Aight! op 15-09-2016 22:59 ]