Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
racoon schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:12:
[...]

Dan vraagt hij om een wachtwoord omdat hij encrypt is en dit kan helaas niet uitgezet worden,Apple id wachtwoord pakt hij niet
Wat is er op tegen dat er geen icloud mag worden gebruikt?
Je zou eventueel gezien je Apple ID je account kunnen aanmaken, data exporteren naar een csv bestand of andere provider en vervolgens icloud account afkoppelen door uit te loggen op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:40:
sww89 in "[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & ..."

[...]

Beste ,
Ik ben niet veranderd van provider . En had trouwens ook geen probleem met provider voordien ...
Ook de cover hindert de microfoon niet .
Bij m'n vorige smartphone heb ik dat ook ervaren dat de cover het geluid tegenhield , het was ook niet het gepaste hoesje voor die gsm .
Ondertussen contact opgenomen met de dienst van Apple zelf . En zij bevestigenden meteen dat het geluid ( mijn microfoon ) niet in orde is !
Mag ermee naar een Apple winkel ( al dan niet in garantie ...)
...op hoop van zegen , wordt vervolgd ! 😉
is dit opgelost? ik heb mensen ook klagen.... sim in willekeurige andere foon geeft goed geluid.

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:39:
Meer mensen gezien dat de Apple Store down is? Komen er dan toch nieuwe producten aan ? :D
Blijkt te werken hier. Maar er is wel iets op komst. Op de site van Apple is er niets te vinden bij de MacBook Pro, de Iphone, de Ipad, .., dus nieuwe devices?
En ik lees een rode Iphone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

racoon

mooowwww

Miki schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Wat is er op tegen dat er geen icloud mag worden gebruikt?
Je zou eventueel gezien je Apple ID je account kunnen aanmaken, data exporteren naar een csv bestand of andere provider en vervolgens icloud account afkoppelen door uit te loggen op je toestel.
Werkgever staat dat niet toe

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cUHIsWwAcL-Gi.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7cTj46W4AABpD3.jpg:large

Apple heeft vandaag de iPhone 7 en iPhone 7 Plus in de kleur rood uitgebracht. Ze zijn onderdeel van de lijn (PRODUCT)RED en dat betekent dat een deel van de opbrengst naar AIDS-onderzoek gaat. Mensen die extra willen opvallen kunnen binnenkort terecht in de Apple Store.

http://www.iculture.nl/nieuws/iphone-7-rood/

iPhone SE heeft extra opslag gekregen. 32GB en 128GB.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2017 13:37 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die rode is wel stijlvol opzich, maar wel HEEL rood...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:13

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens mij is die onderste 'foto' een wat oudere mock-up. De kleur lijkt een beetje rood metallic te zijn, zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel aardig, maar niet voor mij :)

Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4662/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/images/i/ph/iphone7plus/model/iphone7plus-model-select-201703?wid=236&hei=331&fmt=png-alpha&qlt=95&.v=1489097365504

[ Voor 51% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-03-2017 13:50 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
racoon schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:09:
[...]

Werkgever staat dat niet toe
In dat geval lekker terug leggen bij je werkgever hoe je je telefoonnummers overzet. Je zult niet de eerste zijn die hier tegenaan loopt binnen je organisatie.

Trouwens mijn "werk iPhone" synchroniseerd middels exchange met mijn contactpersonen in Outlook. Wellicht kun je ze zo wegschrijven en weer terug plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:50:
Volgens mij is die onderste 'foto' een wat oudere mock-up. De kleur lijkt een beetje rood metallic te zijn, zo op het eerste gezicht. Ik vind het wel aardig, maar niet voor mij :)

[afbeelding]
Ik moet hem echt even in het echt zien. Doet me nu denken aan een smartphone van het Rode Kruis. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:13

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Same here. Hier wel een videootje: https://9to5mac.com/2017/...d-iphone-7-plus-hands-on/

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09 14:29
Hoe snel loopt jullie accu leeg bij het streamen van radio? Na 1,5 uur luisteren is mijn accu nog maar 50%. Ik heb de gewone iPhone 7

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
icter-tje schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:37:
Hoe snel loopt jullie accu leeg bij het streamen van radio? Na 1,5 uur luisteren is mijn accu nog maar 50%. Ik heb de gewone iPhone 7
Stream je via wifi of via 4g? Daar valt ook al heel wat te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09 14:29
Scrtz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Stream je via wifi of via 4g? Daar valt ook al heel wat te behalen.
Half uur via wifi en een uur via 4g!

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:46
icter-tje schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:37:
Ik heb het nooit gemeten maar bij een half uurtje TuneIn op WiFi is het mij nooit opgevallen dat het veel accu kost. Beeld staat uit dus volgens mij is het zuiniger dan browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Is er iemand hier die morgen de rode iPhone gaat kopen? Ik persoonlijk niet... Ik wacht wel even tot de iPhone 8. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:50:

[afbeelding]
Lijkt op een rode iPod touch

Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4662/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/images/i/po/ipod/touch/ipod-touch-product-red-2015?wid=300&hei=300&fmt=png-alpha&qlt=95&.v=1474926847770

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
En de Apple Store is weer down... nog meer nieuwe producten? Of iOS 10.3 release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Jup! Herkenbaar!

Hier een Ford Mondeo die alleen niet goed werkt via bluetooth icm iPhone 7. De iPhone 6 van mijn werk doet het probleemloos.

Koppelen werkt, maar constant disconnects onder telefoneren.

Ik heb dit probleem gemeld op het Apple forum en werd vorige week gebeld door AppleCare Outreach om een bluetooth log profiel te installeren en de problemen te genereren. Dit is inmiddels gedaan en de logging is opgestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost!

https://discussions.apple...31334776?start=0&tstart=0
JB schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:45:
[...]

Gisteren wederom gebeld door AppleCare Outreach voor aanvullende info :)

Heb wel het gevoel dat ze het serieus oppakken. Valt me aan de andere kant wel weer op dat er in dit topic weinig klachten gemeld worden hieromtrent :)

[afbeelding]
Hmm tot op heden bieden de BETA's van 10.3 nog geen oplossing volgens het Apple topic. Begint vervelend te worden dat de iPhone 7 totaal onbruikbaar is mbt belfunctionalteit icm bluetooth/carkit.

Zoals eerder aangegeven vind ik het vreemd dat er nog maar zo weinig issues te vinden zijn in dit topic mbt de iPhone 7 en bluetooth. "Het internet" staat er vol mee.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 21:05
Zojuist 10.3 binnengehaald. Instellingen menu is iets anders, zie verder zo geen verschillen.

@jb Hier totaal geen problemen met bluetooth. Telefoon wordt gebruikt met 2 types Parrot en een VW systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:31

robertwebbe

Robert Webbe

Eindelijk weer een fatsoenlijke net monitor *3001#12345#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:24
robertwebbe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:47:
Serving Cell Info onder LTE blijft bij mij leeg. Het is al weer even geleden dat deze field test functioneerde, maar ik kan mij herinneren dat ik daar moest zijn voor frequentiebanden etc :P Kijk ik toch verkeerd? Anders doe ik even een herstart.

Alleen kan ik nu even niet doen want mijn Apple Watch updaten duurt een eeeeeeuwigheid.

Edit: nvm nu staat het er opeens wel. Wel even wennen waar ik nu moet kijken maar ik ben eruit d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 27-03-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Blijkbaar is de nieuwe field test app alleen voor op de iPhone 7 (plus). Op mijn SE verschijnt nog wel de oude.

Hoe kan ik met de nieuwe field test app de veldsterkte inzien? Ik zie alleen maar de bolletjes, maar ik kan dit blijkbaar nergens omschakelen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Udrene schreef op maandag 27 maart 2017 @ 19:39:
Zojuist 10.3 binnengehaald. Instellingen menu is iets anders, zie verder zo geen verschillen.
geen verschillen?

heb via iTunes de update gedownload en installed. Mijn iPhone 7 is aanzienlijk sneller (bijv apps openen en sluiten).
En durf het bijna niet te zeggen, maar ook Safari is na deze update toch echt wel weer stuk vlotter als voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb t gevoel dat m'n iPhone 7 na de update wel een stukje snappier aanvoelt, misschien door het nieuwe filesystem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

robertwebbe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:47:
Verzoek kan niet worden uitgevoerd :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:34:
[...]
En durf het bijna niet te zeggen, maar ook Safari is na deze update toch echt wel weer stuk vlotter als voorheen
Absoluut waar.
DennusB schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:32:
Ik heb t gevoel dat m'n iPhone 7 na de update wel een stukje snappier aanvoelt, misschien door het nieuwe filesystem?
Dat klopt ook.
JB schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Verzoek kan niet worden uitgevoerd :?
Als je naar dat 'nummer' belt opent ie bij mij netjes hoor op een EU iPhone 7. En dat zou met iOS 10.3 vanaf nu op elke iPhone weer moeten werken.

Wel moet ik nog steeds wennen aan de nieuwe weergave. Ik was gewend dat je de bandbreedte duidelijk afleesbaar kon zien in voor mij bekende eenheden. Nu lijkt daar in de plaats gekomen te zijn dl_bw en ul_bw, waar ik in het geval van T-Mobile (band 3 en 8 ) bij
freq_band_ind 3; dl_bw 100 ul_bw 100 te zien krijg, en bij
freq_band_ind 8; dl_bw 50 ul_bw 50

Bij Vodafone, Tele2, en KPN is natuurlijk band 20 te zien, met als het goed is ook de waardes dl_bw 50 ul_bw 50

Ook ontbreekt de signaalsterkte in -dBm linksboven.

Iemand die mij kan uitleggen waar die 50 en 100 voor staan, en of ik nog wat over het hoofd zie? Ik heb hier een iPhone SE naast mij liggen waardoor ik wat wijzer wordt uit de nieuwe afkortingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ben toch nog wat aan het stoeien met de diverse content blockers voor Safari.

Wat is een ieders favoriete content blocker voor Safari (zonder dat Safari aantoonbaar trager wordt), hier?
Tijdje lang AdGuard (free version) geprobeerd en nu weer ff 1Blocker (de full version).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sww89 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:22:
[...]

[...]

Als je naar dat 'nummer' belt opent ie bij mij netjes hoor op een EU iPhone 7. En dat zou met iOS 10.3 vanaf nu op elke iPhone weer moeten werken.

Wel moet ik nog steeds wennen aan de nieuwe weergave. Ik was gewend dat je de bandbreedte duidelijk afleesbaar kon zien in voor mij bekende eenheden. Nu lijkt daar in de plaats gekomen te zijn dl_bw en ul_bw, waar ik in het geval van T-Mobile (band 3 en 8 ) bij
freq_band_ind 3; dl_bw 100 ul_bw 100 te zien krijg, en bij
freq_band_ind 8; dl_bw 50 ul_bw 50

Bij Vodafone, Tele2, en KPN is natuurlijk band 20 te zien, met als het goed is ook de waardes dl_bw 50 ul_bw 50

Ook ontbreekt de signaalsterkte in -dBm linksboven.

Iemand die mij kan uitleggen waar die 50 en 100 voor staan, en of ik nog wat over het hoofd zie? Ik heb hier een iPhone SE naast mij liggen waardoor ik wat wijzer wordt uit de nieuwe afkortingen.
Bij mij niet... Getest op iPhone 6 en iPhone 7 (beide iOS 10.3) en geven beiden dezelfde foutmelding.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:14
Geert1976 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:25:

Wat is een ieders favoriete content blocker voor Safari (zonder dat Safari aantoonbaar trager wordt), hier?
Tijdje lang AdGuard (free version) geprobeerd en nu weer ff 1Blocker (de full version).
1Blocker (full) doet het op mijn 7+ erg goed. Verder is ook Adguard Pro een aanrader.

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik ben naar die van Mozilla gegaan. Is weinig instelbaar, maar is vooralsnog al een jaar zonder problemen. Anderen blokkeerden teveel, waardoor soms hele websites niet meer werkten.
Helaas werken steeds meer websites om een adblocker heen of gaan je vervelen met kapotte websites omdat de ads eerst ingeladen worden en blokkerend zijn voor de website. Evenals trackingfuncties.

Bevat alleen de content-blocking functies voor Safari, niet voor andere browsers (bijv firefox voor ios of chrome).

https://itunes.apple.com/app/id1055677337

[ Voor 12% gewijzigd door Get!em op 28-03-2017 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

Toen ik jouw eerste twee zinnen las dacht ik 'misschien is Adguard wel wat voor jou' aangezien ik die zelf naar tevredenheid gebruik :P Wat bevalt jou niet aan Adguard? Mij mij werkt ie feilloos. Blokkeert alles in Safari en ik merk geen vertraging. Sterker nog zoals aangegeven is Safari nu bloedsnel in 10.3. Adguard Pro blokkeert ads op DNS niveau. Ik heb er geen ervaring mee maar het schijnt goed te werken. Maar dan zou een Raspberry met Pi-hole ook nog een optie kunnen zijn.
JB schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:34:
[...]
Bij mij niet... Getest op iPhone 6 en iPhone 7 (beide iOS 10.3) en geven beiden dezelfde foutmelding.
Ok. Ik heb werkelijk waar geen idee wat er bij jou aan de hand is. Zou het dan provider afhankelijk zijn? Lijkt mij niet toch aangezien het gewoon in de iPhone gebakken zit. Of kunnen de carriersettings deze info/toegang blokkeren? Ben je er echt zeker van dat je het dikgedrukte volledig hebt ingetoetst *3001#12345#*. Wanneer ik bijvoorbeeld het laatste sterretje weglaat en dus onvolledig ben, dan kom ik op een grijs scherm met de tekst Even geduld... en daarna Fout bij uitvoeren verzoek. Onbekende fout. Ik heb een iPhone 7 Plus en een iPhone SE beide op iOS 10.3 en T-Mobile 4G en dat gaat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja zie het nu! Die laatste * over het hoofd gezien. Zit nog in de modus *101# :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Toen ik jouw eerste twee zinnen las dacht ik 'misschien is Adguard wel wat voor jou' aangezien ik die zelf naar tevredenheid gebruik :P Wat bevalt jou niet aan Adguard? Mij mij werkt ie feilloos. Blokkeert alles in Safari en ik merk geen vertraging. Sterker nog zoals aangegeven is Safari nu bloedsnel in 10.3. Adguard Pro blokkeert ads op DNS niveau. Ik heb er geen ervaring mee maar het schijnt goed te werken. Maar dan zou een Raspberry met Pi-hole ook nog een optie kunnen zijn.

[...]
op zich werkt AdGuard ook wel prima...maar voor mijn gevoel laatste paar weken wat trager met laden van pagina's in Safari.....wellicht is het een gevalletje placebo-effect.. ;)
Voor nu ga ik de komende tijd eens 1Blocker weer activeren, kijken of dat nog wat snappier :o :o is dan AdGuard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:36:
[...]

op zich werkt AdGuard ook wel prima...maar voor mijn gevoel laatste paar weken wat trager met laden van pagina's in Safari.....wellicht is het een gevalletje placebo-effect.. ;)
Voor nu ga ik de komende tijd eens 1Blocker weer activeren, kijken of dat nog wat snappier :o :o is dan AdGuard.
Geloof me met iOS 10.3 is dat verleden tijd 8) Ik heb nu echt het gevoel dat de iPhone 7 nog jaaaaaren mee kan. Helaas sta ik in september ongetwijfeld weer in de rij ;) Wel met de voorwaarde dat we dan naar een randlozer ontwerp gaan, want zoals de 7 is had de 6s moeten zijn. En ik vertik het om nogmaals met dezelfde telefoon rond te lopen. Dan kan ik deze beest van een iPhone 7 Plus net zo goed houden :)

Wel mooi trouwens dat ik nu zo gewend ben geraakt aan die nieuwe homeknop, dat toen ik bij het updaten naar 10.3 het toestel even uit was, ik helemaal in de war was dat die homeknop maar niet wilde 'indrukken' 8)7 Dat was een 'owjaaa' momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:50:
[...]

Helaas sta ik in september ongetwijfeld weer in de rij ;) Wel met de voorwaarde dat we dan naar een randlozer ontwerp gaan, want zoals de 7 is had de 6s moeten zijn. En ik vertik het om nogmaals met dezelfde telefoon rond te lopen. Dan kan ik deze beest van een iPhone 7 Plus net zo goed houden :)
als ik de laatste geruchten moet geloven, komt er dus een 7S/7S Plus en een randloze AMOLED iPhone 8, echter de iPhone 8 schijnt in zeer beperkte hoeveelheid beschikbaar te komen (in de 1ste maanden)
Als dat net zo gaat als de huidige Airpods en het laatste Apple Watch model, gok ik dat je medio maart/april 2018 zo'n iPhone 8 (instapmodel dicht tegen de verwachte €1000, maar das een kleinigheidje ;) ) kan scoren. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 28-03-2017 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Let op dat er met de laatste major update (10.x) ook een aanpassing in safari is gedaan waardoor er onbeperkt aantal tabbladen open kan staan. Ongemerkt gaat dit dus erg optellen, zeker als je pinned websites op je homescreen hebt.

Truuk om ze allemaal te sluiten: Longpress op het tabblad icoon in safari, kies voor: sluit alle xxx tabbladen.

Ik moet mezelf ook herinneren om dat af en toe te doen. Had er nu weer 250+ open staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04

Ik gebruik 1Blocker en AdMob samen, dus allebei actief. Een enkele adblocker werkt(e) voor mij niet 100%, vooral sites als bv. het AD of de Telegraaf, die vol trackers, ads en social rommel zitten.

Als ik toch reacties wil zien op sites, laad ik de pagina even zonder blockers of whitelist een site.

(slightly off topic)

Voor macOS op FF zit ik tegenwoordig op Noscript + ABP + uBlock Origin, op Windows in Chrome is het ABP + uBlock origin. Ghostery heb ik opgegeven. Zou graag iets als Noscript op Chrome zien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17
Moet zeggen dat ik 10.3 niet zo smooth vind. Ik weet niet hoe het met iphone zit, ik kom namelijk van android af, maar een factory reset uitvoeren wil soms wel eens helpen op android toestellen. Daarna voelt alles soepeler en is er batterijwinst. Is dit bij ios ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:46
drusloos schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:
Moet zeggen dat ik 10.3 niet zo smooth vind. Ik weet niet hoe het met iphone zit, ik kom namelijk van android af, maar een factory reset uitvoeren wil soms wel eens helpen op android toestellen. Daarna voelt alles soepeler en is er batterijwinst. Is dit bij ios ook zo?
Zou kunnen hoewel het zeker niet altijd zo is zoals bij Android. Bij Android adviseer ik het altijd maar bij iOS heb ik het nog maar twee keer zelf meegemaakt.
Dus als accuduur slechter is geworden en het toestel draait niet meer zoals daarvoor dan zou ik een herstel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
drusloos schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:
Bij mij draait iOS 10.3 na upgrade juist veel beter dan 10.2.x :) Op de achtergrond schijnt ie nog bezig te zijn met files omzetten naar het nieuwe filesystem, dat kan even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kijkend naar de prijzen van de nieuwe Samsung S8 en S8+ die Samsung vandaag bekend heeft gemaakt: €809 (S8) en €909 (S8+), kun je er gif op innemen dat Apple met de iPhone 8 (AMOLED) het instapmodel op zo'n €900 a €1000 gaat zitten en dan heb je waarschijnlijk maar 32Gb of 64Gb opslag. En het 8 Plus model zal schat ik zo in, instap €1000 zijn

Denk echt dat de iPhone 8 (de AMOLED variant) een peperduur modelletje gaat worden.

Ik ga vast ff een nier op Marktplaats zetten. Doei! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 29-03-2017 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:43:
kijkend naar de prijzen van de nieuwe Samsung S8 en S8+ die Samsung vandaag bekend heeft gemaakt: €809 (S8) en €909 (S8+), kun je er gif op innemen dat Apple met de iPhone 8 (AMOLED) het instapmodel op zo'n €900 a €1000 gaat zitten en dan heb je waarschijnlijk maar 32Gb of 64Gb opslag. En het 8 Plus model zal schat ik zo in, instap €1000 zijn

Denk echt dat de iPhone 8 (de AMOLED variant) een peperduur modelletje gaat worden.

Nee joh. Gewoon jouw iPhone 7 voor een goede prijs verkopen. Ik vind die bedragen die oa Apple en Samsung vragen ook idioot (worden), maar omdat ik tot nu toe nog aardig wat geld kon vangen voor mijn oude toestel vind ik het nog te doen. Zonder de tweedehands markt ging en ga ik echt niet elk jaar €1000 aftikken 8)7 Af en toe moet er ook een nieuwe iPad en Mac komen namelijk. Moet wel leuk blijven natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20

Los van de prijzen die Samsung hanteert... De geruchten lijken er toch ook op dat het OLED-model peperduur gaat worden. Je moet er wat voor over hebben :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:24

pdavie2311

Live life to the fullest..

Volgens mij ga jij een S8 halen als ik het goed begrijp? ;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +3 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 07:38:
[...]

Volgens mij ga jij een S8 halen als ik het goed begrijp? ;)
1? Nee joh...3!
M'n nier inmiddels verkocht, nu bezig m'n vriendin te verkopen aan een olie sheik uit 't Midden Oosten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:24

pdavie2311

Live life to the fullest..

Haha! Ik lees me met het S8 topic en vandaar mijn reactie! Ik wacht mooi op de iPhone 8 en maak dan mijn keuze! Kan met 3 weken verlengen! Denk sim only en dan toestel los kopen tzt...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dkawa
  • Nu online
Zojuist mijn Jetblack iPhone 7 128Gb geruild tegen een mat black iPhone 7 Plus 128Gb.... wauw.... dat had ik veel eerder moeten doen... wat een scherm. Kraakhelder en de portretfoto modus is geweldig!! Heb er geen spijt van! echt niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Welcome to the Plus Club :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Nu online
thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist vandaag iphone 7 van mijn neefje naar apple store in Amsterdam gebracht. Telefoon begon de laatste tijd gek te doen, trillingen deden het niet meer, tijdens bellen of zonder gebruik van telefoon geen 4G gebruik, batterijgebruik ging snel leeg, op starten van de telefoon duurde het erg lang en het geluid deed heel vaag.Puntje bij paaltje een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Nu online
Geen nieuwe.. je bedoelt refurbished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Iemand die een positieve ervaring heeft met een onderwater case? Ik heb er nu zoveel op internet gevonden om mijn snorkel avontuurtjes te filmen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Deze lijkt mij bijvoorbeeld wel wat (Lifeproof):
http://www.lifeproof.eu/e...plus/lpfr-apl-iphp16.html

Of de Meikon UW:
https://meikon.com.hk/col...kon-underwater-black-case

Je hebt ook 'goedkope' zoals de iBlason:
https://www.amazon.com/dp/B01KIPNSFK/ref=cm_sw_su_dp

Nu heb je ook van die zakjes voor 10 euro maar echt vertrouwen doe ik dat niet. En zo er mee gaan snorkelen is ook wel te doen maar ooit 1 klein butsje en het risico is een stuk groter dat hij alsnog vol loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruffian op 02-04-2017 11:36 ]

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Geert1976 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Zelfs met de default filters vond ik adguard ook stroperig, zeker na die bugfix voor een filter of gedeelte daarvan wat niet werd ingeladen. Zat weer eens uitgebreid op de Mozilla website, kom ik deze tegen:

Firefox Focus: The privacy browser' van Mozilla
https://appsto.re/nl/zUf7-.i
"Automatic block ads and other trackers". Als standalone (kaal) browser of als instelbaar filter voor Safari te gebruiken. Werkt feilloos.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wie o wie :) heeft er ook problemen met de verstaanbaarheid van de iPhone 7. Begint vervelend te worden nu. Ga nu eens een paar dagen op 3G testen, misschien is T-mobile debet aan interreferentie.. of "klapperende" verbinding? Lederen hoes laat ik er even af, en ik heb raise to wake even uitgezet.

Als het stof/vuil in de 2 grills en Lightning connector is dan blijf ik m schoonblazen of borstelen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
GerardVanAfoort schreef op maandag 3 april 2017 @ 03:18:
Wie o wie :) heeft er ook problemen met de verstaanbaarheid van de iPhone 7. Begint vervelend te worden nu. Ga nu eens een paar dagen op 3G testen, misschien is T-mobile debet aan interreferentie.. of "klapperende" verbinding? Lederen hoes laat ik er even af, en ik heb raise to wake even uitgezet.

Als het stof/vuil in de 2 grills en Lightning connector is dan blijf ik m schoonblazen of borstelen.
Ik heb samen met mij nog een ander gevonden in dit topic.(beide + versie)
Hij belt met KPN net als ik. Echter lijkt dat niks uit te maken, ik heb ook T mobile en lijkt hetzelfde te zijn.
Afgelopen weekend met apple gechat, deze raadde me aan een itunes backup te maken, dus geen icloud restore, en clean install te doen, 10.3. Vandaag weer veel voor werk bellen, merk het wel, anders is het return to sender.
Welke periode komt je telefoon? ik lees dat met name de eerste batches hier last van kunnen hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Martinus op 03-04-2017 08:33 . Reden: Xtra info toegevoegd. ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Martinus schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:32:
[...]

Hij belt met KPN net als ik. Echter lijkt dat niks uit te maken, ik heb ook T mobile en lijkt hetzelfde te zijn.
Afgelopen weekend met apple gechat, deze raadde me aan een itunes backup te maken, dus geen icloud restore, en clean install te doen, 10.3. Vandaag weer veel voor werk bellen, merk het wel, anders is het return to sender.
Welke periode komt je telefoon? ik lees dat met name de eerste batches hier last van kunnen hebben.
Factory setting vorige week nog gedaan, hielp niet. Geen backup terug. 3G, locatie even uitgelaten, lijkt voor nu weer beter te gaan. Zou mij niet geheel verbazen als Apple wederom een probleempje heeft met Wi-Fi en cellular data.. 4G bellen VoLTE is namelijk weer op verschillende frequenties bij de diverse providers (bij Verizon kan je wél HD bellen uitzetten in je portal..). T-mobile gebruikt 2500, 2600 maar bij voorkeur ergens onder of op de 800 Mhz. Ook kan het gezien echo en onderwater klinkende gesprekken onjuiste volgorde of beschikbaarheid van codecs zijn (provider bepaling/setting) Maarja lees dit en ik benieuwd wanneer dit gefixd is.
nieuws: KPN begint met aanbieden bellen via 4g

nieuws: T-Mobile start met bellen over 4g medio 2016

En dan weet je dat Apple, Intel (sinds iPhone 7 leverancier cellular chip), en de mobiele providers ook weer perfect moeten! debuggen..

Zal deze week eens wat scenario's toepassen en evt T-mobile eens gaan uithoren over codecs, frequentie en terugvallen op 3G of 2G met bellen.

Jetblack 128 Gb uit de voorraad van A-mac, 6 weken geleden gekocht.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanK
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-07 00:33
iPhone 7 Plus gebruikers, hoe is de batterijduur na een tijd gebruik? Merk je al dat het minder is (door updates o.i.d)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Nog steeds even goed als toen ik 'm kocht (eind vorig jaar). En ik draai mee op het Beta programma, waardoor je misschien nog meer fluctuatie in batterijduur zou verwachten...is niet het geval op mijn 7+. Zeer stabiel vwb batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:32:
[...]

Hmm... Ik heb een kennis, die het zelfde probleem ervaart i.c.m. een gloednieuwe IPhone 7 op het netwerk van KPN.
Ik heb niet gekeken uit welke periode de iPhone kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
DanK schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:00:
iPhone 7 Plus gebruikers, hoe is de batterijduur na een tijd gebruik? Merk je al dat het minder is (door updates o.i.d)?
Hetzelfde, lijkt erop dat hij sneller is of aanvoelt.
De update was degelijk terwijl er onderwater wel het een en ander is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op maandag 3 april 2017 @ 03:18:

Heb je er nog steeds last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
DanK schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:00:
Ook even mijn plasje eroverheen doen dan maar:
Ik denk dat het bij mij zelfs beter is geworden sinds de update naar iOS 10.3. Voorheen haalde ik steevast de 10 uur gebruik. Ik heb nu het idee dat ik meer richting de 11 of zelfs 12 uur ga. Wel plaats ik hier een kanttekening bij, want de gebruikstijd zoals die in het batterijmenu staat, staat niet gelijk aan screentime. Er kan dus net zo goed een proces bijgekomen of veranderd zijn met de komst van iOS 10.3, waardoor de gebruikstijd iets anders berekend/weergegeven wordt dan wat ik gewend was. Dat blijft dus vaag. Het betrouwbaarste beeld is nog steeds dat je rond de klok van 18 uur elke dag kunt zeggen 'ik had eerst telkens 20% over en nu 35%'. Helaas houd ik dat niet bij voor mijzelf, dus ben ik afhankelijk van wat de iPhone zelf heeft berekend :P

Wel kan ik met 100% zekerheid zeggen dat mijn 7 Plus sinds de aankoop (eerste dag dat ie in NL was snel gereserveerd en opgehaald in Apple Store. Man dat waren nog eens tijden _/-\o_ ) onveranderd is gebleven in de batterijprestaties. Die zijn nu nog steeds tenminste net zo goed als voorheen. Dus hopelijk geeft dat het antwoord die jij zocht op jouw vraag. Zoals je misschien ook wel gelezen hebt brengt iOS 10.3 verdere verbeteringen (waaronder een snelheidsboost vanwege het nieuwe bestandssysteem APFS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Berlinetta schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:46:
[...]

Hmm... Ik heb een kennis, die het zelfde probleem ervaart i.c.m. een gloednieuwe IPhone 7 op het netwerk van KPN.
Ik heb niet gekeken uit welke periode de iPhone kwam.
Test nu paar dagen met oordopjes, lijkt het probleem niet te bestaan... ik heb denk ik fysiek een probleem... met name omdat het niet altijd is.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Heeft iemand hier ervaring met foto's in een clubsetting? Met de iPhone 6S heb ik enkele keren foto's proberen te maken met het uitgaan maar deze zijn echt verschrikkelijk. Zonder flits worden de foto's gigantisch paars of is het te donker om iets te zien, met flits zijn de foto's altijd heel vaag, alsof de kamer vol met rook staat. De galaxy S7 produceert wel foto's waar je iets aan hebt. Hoe zit dit met de iPhone 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thefal schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:25:
Heeft iemand hier ervaring met foto's in een clubsetting? Met de iPhone 6S heb ik enkele keren foto's proberen te maken met het uitgaan maar deze zijn echt verschrikkelijk. Zonder flits worden de foto's gigantisch paars of is het te donker om iets te zien, met flits zijn de foto's altijd heel vaag, alsof de kamer vol met rook staat. De galaxy S7 produceert wel foto's waar je iets aan hebt. Hoe zit dit met de iPhone 7?
Weinig problemen mee gehad, maar ook met de 6S niet eigenlijk... Goede app goed instellen en gaan! Komen leuke plaatjes uit rollen, al was ik altijd verslaafd aan UP van HTC in deze setting - maar helaas :P Je kan 't ook in raw schieten. Wat ook fijn is, is de stabilisator. Dat rokerige wat je noemt klinkt haast alsof je lens ranzig/beschadigd is

Heb denk ik geen concertfoto's met de 7 beschikbaar hier, enkel nog van m'n 6S gok ik... Wegens projectjes even geen tijd gehad voor zulk vermaak :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat de batterij van de iPhone 7 betreft: ik houd de capaciteit bij met Coconut op de Mac. Daaruit blijkt dat de batterij niet extra slijt in de auto. Ik was daar een beetje bang voor. De iPhone is in de auto op drie manieren verbonden met de auto:
- via de MMI-lightningkabel voor audio, daarnaast laadt die kabel de batterij op
- via bluetooth voor telefonie
- via wifi met de wifi-hotspot van de auto, voor internet (stabieler dan 4G van de iPhone zelf, vermoedelijk dankzij de externe antenne)

Ik rij meestal korte ritjes van 45 minuten, soms nog korter, waarbij de batterij dus telkens een klein beetje wordt bijgeladen terwijl hij ook belast wordt. De iPhone ligt in de middenarmsteun en wordt ook warm.

Toen ik nog een iPhone 6 had, werkte ik een tijdje op fietsafstand. Tegelijk ging de batterij langzaam achteruit. Toen ik weer met de auto naar het werk ging is de capaciteit van de batterij vreemd genoeg weer wat hersteld

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wat zit er nog in de middentunnel wat warmte kan afgeven? Verder is de kans groot dat je (hier een Belkin op 5v 2400 mA output) autolader sneller laad en dus meer warmte genereert.

Tussentijds laden kan voor de moderne accu's weinig kwaad. Zo af en toe naar de 2% en een herstart waarna nachtje aan de stroom is wat ik hier doe en nog nooit de battery drainers meegemaakt. En ik heb behoorlijk veel apps en data.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
GerardVanAfoort schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:16:
[...]

Factory setting vorige week nog gedaan, hielp niet. Geen backup terug. 3G, locatie even uitgelaten, lijkt voor nu weer beter te gaan. Zou mij niet geheel verbazen als Apple wederom een probleempje heeft met Wi-Fi en cellular data.. 4G bellen VoLTE is namelijk weer op verschillende frequenties bij de diverse providers (bij Verizon kan je wél HD bellen uitzetten in je portal..). T-mobile gebruikt 2500, 2600 maar bij voorkeur ergens onder of op de 800 Mhz. Ook kan het gezien echo en onderwater klinkende gesprekken onjuiste volgorde of beschikbaarheid van codecs zijn (provider bepaling/setting) Maarja lees dit en ik benieuwd wanneer dit gefixd is.
nieuws: KPN begint met aanbieden bellen via 4g

nieuws: T-Mobile start met bellen over 4g medio 2016

En dan weet je dat Apple, Intel (sinds iPhone 7 leverancier cellular chip), en de mobiele providers ook weer perfect moeten! debuggen..

Zal deze week eens wat scenario's toepassen en evt T-mobile eens gaan uithoren over codecs, frequentie en terugvallen op 3G of 2G met bellen.

Jetblack 128 Gb uit de voorraad van A-mac, 6 weken geleden gekocht.
Enne? Al comclusies?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Het lijkt op dit moment iets minder storend, aangezien er minder klachten van de andere kant komen. Het zijn ook zat personen die dit ervaren.
Maar goed al demsettings, diverse combo's gemaakt lijken niet overduidelijk iets te triggeren. Roaming aan, 3G, toestel uit en weer aan met data uit, Wi-Fi uit, 4G, geluidsonderdrukking uit, vliegtuigstand switchen, bluetooth aan/uit, locatie hele week uitgehad dus ook beweging en afstand kalibratie. Telefoon ook zonder de lederen Apple hoes gebruikt, volgens mij toen geen klachten of opmerkingen gehad.

Ben vd week begonnen met 3G, maar toen kon 1 persoon mij nog slechter verstaan dan voorheen.

Zojuist Amac gebeld die raadde ook aan zonder hoes te proberen.. Ga daar wel ff een Tech21 Evo Check halen. Vind de Tech21 prettiger dan Apple lederen en siliconen hoesjes. Op mijn SE met 2 verschillende Tech21 hoesjes nooit slecht verstaanbaar geweest..

Als zonder hoes of met Tech21 de klachten terug komen bel ik na Pasen eens met T-mobile.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vodafone en Tele2 bieden al 4G bellen (VoLTE) aan voor iPhone. Dit betekent dat er een carrier update volgt na een iOS update en herstart.. bron: http://www.gsmhelpdesk.nl...bellen-via-het-4g-netwerk
Zie stappen: http://www.iphonehacks.co...ultitude-of-carriers.html

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ook KPN heeft VoLTE geactiveerd op zijn netwerk en T-Mobile test het 'stilletjes'.
http://www.gsmhelpdesk.nl...bellen-via-het-4g-netwerk
Ja, en mijn gesprekken zijn ook stilletjes.. 😑
Kan jij misschien bij instellingen, mobiel netwerk, roaming, 4g data en bellen kiezen?

Conclusie: de mogelijkheid is er, het is zelfs actief bij veel NL providers. Maar zonder carrier update krijg je geen switches bij iOS Instellingen, mobiel netwerk. Gevalletje traag als .... tegen de berg op.
Telfort was ook al zo traag met BlackBerry updates, en KPN waarschijnlijk geen haar beter?
Providers kunnen namelijk ook een carrier update voor iOS loslaten waarin 4G+ VoLTE uitgezet is totdat ze besluiten al haar klanten over 4G+ VoLTE te laten bellen. Of de klant een switch te geven in iOS, dan kunnen we het zelf managen!! Nu is het at random dat je geen normaal gesprek kan voeren.

T-Mobile geef ik tot iOS 11 en tot die tijd ff zien of met 3G iets stabiel komt. Zo niet dan mag T-Mobile ofwel een Sim zonder 4G+ of VoLTE ofwel een tijdelijke iPhone leveren die niet de 'hollow' gesprekken creëert.

Yep, de klant is je beste bèta tester 😁😁. Maar bij de providers is het weer eens PEBCAC 😁

[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 08-04-2017 13:28 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@GerardVanAfoort Als je als laatste hebt gereageerd, zou je dan je laatste reactie willen wijzigen inplaats van een nieuw bericht te plaatsen (zoals ook boven het reactieveld staat).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reden dat het nog niet actief is bij KPN voor iPhone is omdat Apple nogsteeds het netwerk niet getest heeft; en dat moet voordat ze die carrier update pushen.

VoLTE moet superieure belkwaliteit bieden overigens. Maar tussen providers kan t nog wat haperen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:24:
[...]

Ook KPN heeft VoLTE geactiveerd op zijn netwerk en T-Mobile test het 'stilletjes'.
http://www.gsmhelpdesk.nl...bellen-via-het-4g-netwerk
Ja, en mijn gesprekken zijn ook stilletjes.. 😑
Kan jij misschien bij instellingen, mobiel netwerk, roaming, 4g data en bellen kiezen?

Conclusie: de mogelijkheid is er, het is zelfs actief bij veel NL providers. Maar zonder carrier update krijg je geen switches bij iOS Instellingen, mobiel netwerk. Gevalletje traag als .... tegen de berg op.
Telfort was ook al zo traag met BlackBerry updates, en KPN waarschijnlijk geen haar beter?
Providers kunnen namelijk ook een carrier update voor iOS loslaten waarin 4G+ VoLTE uitgezet is totdat ze besluiten al haar klanten over 4G+ VoLTE te laten bellen. Of de klant een switch te geven in iOS, dan kunnen we het zelf managen!! Nu is het at random dat je geen normaal gesprek kan voeren.

T-Mobile geef ik tot iOS 11 en tot die tijd ff zien of met 3G iets stabiel komt. Zo niet dan mag T-Mobile ofwel een Sim zonder 4G+ of VoLTE ofwel een tijdelijke iPhone leveren die niet de 'hollow' gesprekken creëert.

Yep, de klant is je beste bèta tester 😁😁. Maar bij de providers is het weer eens PEBCAC 😁
Uhmm... Ik heb er geen last van met mijn iPhone 7 Plus en 6S Plus. De 7 Plus kan wel via Volte bellen en 6 mijn 6S Plus niet. (Puur omdat ik hem nog geen update heb gegeven.)

De oorzaak moet toch ergens te achter halen zijn?

-Stel dat het de microfoon is, dan zou je toch ook bij geluidsopname slechte kwaliteit hebben?
Als het bij geluidsopname wel gewoon goed is, dan zou je denken dat het alleen met bellen te maken heeft.
Misschien is het de noisecancelling, het bereik, de provider en/of het protocol wat gebruikt wordt 3G of 4G. Er zijn veel factoren waar naar gekeken moet worden voor dat er een conclusie kan worden genomen...

Als ik even snel Google dan zie ik alleen, dat de meeste het in 2016 hadden en dat het bij diegene ook echt uitviel. En zelfs al zouden mensen een nieuw toestel hebben gehad, dan bleef het probleem nog steeds bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Mar.tin schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:50:
[...]

Ik heb de Lifeproof, heerlijke case, waterdicht, en best wel stevig :)

Maar enkel getest in zwembaden..
Heb je ook foto's? Ben wel benieuwd wat uit eindelijk het resultaat is.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Berlinetta schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:02:
[...]

Uhmm... Ik heb er geen last van met mijn iPhone 7 Plus en 6S Plus. De 7 Plus kan wel via Volte bellen en 6 mijn 6S Plus niet. (Puur omdat ik hem nog geen update heb gegeven.)

De oorzaak moet toch ergens te achter halen zijn?

-Stel dat het de microfoon is, dan zou je toch ook bij geluidsopname slechte kwaliteit hebben?
Als het bij geluidsopname wel gewoon goed is, dan zou je denken dat het alleen met bellen te maken heeft.
Misschien is het de noisecancelling, het bereik, de provider en/of het protocol wat gebruikt wordt 3G of 4G. Er zijn veel factoren waar naar gekeken moet worden voor dat er een conclusie kan worden genomen...

Als ik even snel Google dan zie ik alleen, dat de meeste het in 2016 hadden en dat het bij diegene ook echt uitviel. En zelfs al zouden mensen een nieuw toestel hebben gehad, dan bleef het probleem nog steeds bestaan.
Zie het nu, aangezien jij de status vroeg en Martinus meldde nog iemand in het topic met soortgelijk issue heb ik op jouw gereageerd.

Maar jij hebt meeredere iPhones met LTE mogelijkheid? Zou jij eens willen kijken hoe jouw mobiel netwerk instelling ingesteld staan, of de mogelijkheid geven tot 4G opties, data only of data and cellular?

Zelf ga ik verder met testen. Gisteren een ander hoesje gehaald (tech21 evo check), WiFi uit, 3G only (stabiel 14 Mbps en voor mij snel zat), en bij teogankelijkheid - VoiceOver - audio - schakel tijdens audiogesprekken automatisch over naar luidspreker als je je iPhone niet bij je oor houdt UITgezet.
Ook Audioducking (dempt primair audio uitvoer bij binnenkomend secundair audio) even uitgezet en na herstart weer aan. Dit is ook als workaround/reset vindbaar op internet bij vroegere audio uitvoer/microfoon invoer issues. Secundair is steeds meer van toepassing binnen iOS door standby Siri, gesprekken starten via FaceTime maar met de mobiele verbinding van je iPhone of zelfs binnenkomend op iPhone doorsturen naar al je andere devices via WiFi..

Binnen dit topic met de zoekterm KPN vindt je ook terug dat het mogelijk om Intel cellular chip kan gaan, en global zijn de problemen ook vindbaar met zoekterm hollow.. Het daadwerkelijk afbreken van gesprekken gebeurde bij AT&T en/of Verizon en is daar opgelost met een (carrier?) update.

T-Mobile heb ik gisteren ook uitgebreid aan de telefoon gehad. Mogelijk word ik deze week nog teruggebeld en ik heb gevraagd of ik alsnog mag meewerken aan de VoLTE netwerktests zoals ze al enige tijd aan de gang zijn. De planning was om VoLTE eind maart beschikbaar te hebben voor alle klanten, op dit moment is daar nog geen streefdatum voor bekend (1e lijns support).

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 15:09
Goedemiddag,

Heeft iemand hier onlangs nog ervaring gehad met de genius bar met een defect aan de iPhone?

Heb zelf recentelijk een nieuwe iPhone plus, waarvan ik vind dat het display geen uniforme uitstraling heeft, vooral op witte schermen. Rechtsonder lijkt er dan een verkleuring te zitten.
Tevens viel me op dat als er iets druk op de behuizing uit oefen het wat kraakt, weet niet of toevallig meerderen er last van hebben met een plus of dat het toch op een defect wijst.

Ben wel benieuwd namelijk wat ze dan in de Apple store voor je kunnen betekenen, ook gezien de reistijd namelijk.

Hoor graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:43:
[...]

Zie het nu, aangezien jij de status vroeg en Martinus meldde nog iemand in het topic met soortgelijk issue heb ik op jouw gereageerd.

Maar jij hebt meeredere iPhones met LTE mogelijkheid? Zou jij eens willen kijken hoe jouw mobiel netwerk instelling ingesteld staan, of de mogelijkheid geven tot 4G opties, data only of data and cellular?

Zelf ga ik verder met testen. Gisteren een ander hoesje gehaald (tech21 evo check), WiFi uit, 3G only (stabiel 14 Mbps en voor mij snel zat), en bij teogankelijkheid - VoiceOver - audio - schakel tijdens audiogesprekken automatisch over naar luidspreker als je je iPhone niet bij je oor houdt UITgezet.
Ook Audioducking (dempt primair audio uitvoer bij binnenkomend secundair audio) even uitgezet en na herstart weer aan. Dit is ook als workaround/reset vindbaar op internet bij vroegere audio uitvoer/microfoon invoer issues. Secundair is steeds meer van toepassing binnen iOS door standby Siri, gesprekken starten via FaceTime maar met de mobiele verbinding van je iPhone of zelfs binnenkomend op iPhone doorsturen naar al je andere devices via WiFi..

Binnen dit topic met de zoekterm KPN vindt je ook terug dat het mogelijk om Intel cellular chip kan gaan, en global zijn de problemen ook vindbaar met zoekterm hollow.. Het daadwerkelijk afbreken van gesprekken gebeurde bij AT&T en/of Verizon en is daar opgelost met een (carrier?) update.

T-Mobile heb ik gisteren ook uitgebreid aan de telefoon gehad. Mogelijk word ik deze week nog teruggebeld en ik heb gevraagd of ik alsnog mag meewerken aan de VoLTE netwerktests zoals ze al enige tijd aan de gang zijn. De planning was om VoLTE eind maart beschikbaar te hebben voor alle klanten, op dit moment is daar nog geen streefdatum voor bekend (1e lijns support).
Ik kan het niet testen, aangezien ik dat probleem niet heb en op een ander netwerk zit.
Een kennis van mij heeft er wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

WhatsappHack schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:52:
De reden dat het nog niet actief is bij KPN voor iPhone is omdat Apple nogsteeds het netwerk niet getest heeft; en dat moet voordat ze die carrier update pushen.

VoLTE moet superieure belkwaliteit bieden overigens. Maar tussen providers kan t nog wat haperen.
Uhh Apple.. Nee, provider krijgt een framework bestemd voor major of minor updates als er cellular network gerelateerd hardware of software uitbreiding/toevoeging is welke de provider kan schrijven en indienen om bij een iOS update netjes als carrier update te verschijnen.
Zo kun je hier zien dat Tele2 VoLTE ondersteund en Vodafone VoLTE en bellen via wifi
https://support.apple.com/nl-nl/HT204040

Soms verschijnt een carrier update echter pas als je naar instellingen - algemeen - info gaat

NRG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GerardVanAfoort schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:15:
[...]

Uhh Apple.. Nee, provider krijgt een framework bestemd voor major of minor updates als er cellular network gerelateerd hardware of software uitbreiding/toevoeging is welke de provider kan schrijven en indienen om bij een iOS update netjes als carrier update te verschijnen.
Zo kun je hier zien dat Tele2 VoLTE ondersteund en Vodafone VoLTE en bellen via wifi
https://support.apple.com/nl-nl/HT204040

Soms verschijnt een carrier update echter pas als je naar instellingen - algemeen - info gaat
Apple moet het netwerk eerst testen voordat je een major update aan carrier settings voor dit soort functies mag pushen. Dat doen ze al sinds de iPhone 5, en providers in NL hebben al eens wijzigingen moeten doorvoeren aan hun configuraties speciaal om Apple's eisen en wensen te honoreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ik ben nog steeds erg benieuwd of er meer mensen zijn met mijn scherm-issue.

Zoals eerder gepost heb ik een deadspot op mijn scherm (iPhone 7, 128gb), helemaal linksonderin. Het is maar een klein plekje, maar toch enorm irritant. De plek is namelijk precies waar mijn vinger vaak landt om te schakelen tussen nummers en cijfers, waardoor ik dus regelmatig nummers zit te tikken waar ik letters wil hebben, en vice versa. Om het even te verduidelijken, met de deadspot in rood aangegeven:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3NUCgZp.jpg

Nu is mijn telefoon daarvoor gerepareerd en is het scherm vervangen: geen oplossing. Onlangs wéér teruggeweest, maar kreeg de telefoon weer terug omdat ze geen probleem vast konden stellen. Toen de verkoper in de winkel (Amac) vroeg het me even te demonstreren zag hij het meteen. Hij pakte toen zijn eigen i7 erbij, en verdomd: die had het ook. Die van zijn collega ook, en zelfs de demo-toestellen hadden hetzelfde. Ik merkte echt aan hem dat hij schrok. Had er nog niet eerder van gehoord, maar begreep mijn klachten meteen. Hij bedankte me nog hartelijk voor de irritatie die hem dat de komende tijd ging opleveren, hehe... Hebben het daarna even getest op mijn leentoestel, een 4s, en die werkte perfect in élk hoekje, hoe klein ook.

Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit ook hebben. Hebben ze het echt allemaal, of is het slechts een bepaalde batch? In dat laatste geval zou ik namelijk nog kunnen proberen mijn toestel om te ruilen, linksom of rechtsom. Het lijkt misschien maar een mierenneukerigheidje, maar ik vind het echt bloedirritant en iets dat eigenlijk niet mag voorkomen op een toestel van bijna 1000 euro. Het zal best iets met de kromming van het scherm te maken hebben, maar dan nog...

Als er mensen zijn die dit zouden willen beamen (of ontkennen, dat zou nog mooier zijn) dan hoor ik dat heel graag, alvast mijn hartelijke dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ethereal81 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:12:

Zoals eerder gepost heb ik een deadspot op mijn scherm (iPhone 7, 128gb), helemaal linksonderin. Het is maar een klein plekje, maar toch enorm irritant. De plek is namelijk precies waar mijn vinger vaak landt om te schakelen tussen nummers en cijfers, waardoor ik dus regelmatig nummers zit te tikken waar ik letters wil hebben, en vice versa. Om het even te verduidelijken, met de deadspot in rood aangegeven:

[afbeelding]

Nu is mijn telefoon daarvoor gerepareerd en is het scherm vervangen: geen oplossing. Onlangs wéér teruggeweest, maar kreeg de telefoon weer terug omdat ze geen probleem vast konden stellen. Toen de verkoper in de winkel (Amac) vroeg het me even te demonstreren zag hij het meteen. Hij pakte toen zijn eigen i7 erbij, en verdomd: die had het ook. Die van zijn collega ook, en zelfs de demo-toestellen hadden hetzelfde. Ik merkte echt aan hem dat hij schrok. Had er nog niet eerder van gehoord, maar begreep mijn klachten meteen. Hij bedankte me nog hartelijk voor de irritatie die hem dat de komende tijd ging opleveren, hehe... Hebben het daarna even getest op mijn leentoestel, een 4s, en die werkte perfect in élk hoekje, hoe klein ook.

Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd hoeveel mensen dit ook hebben. Hebben ze het echt allemaal, of is het slechts een bepaalde batch? In dat laatste geval zou ik namelijk nog kunnen proberen mijn toestel om te ruilen, linksom of rechtsom. Het lijkt misschien maar een mierenneukerigheidje, maar ik vind het echt bloedirritant en iets dat eigenlijk niet mag voorkomen op een toestel van bijna 1000 euro. Het zal best iets met de kromming van het scherm te maken hebben, maar dan nog...

Als er mensen zijn die dit zouden willen beamen (of ontkennen, dat zou nog mooier zijn) dan hoor ik dat heel graag, alvast mijn hartelijke dank!
nog gekker.... als ik alleen in de hoek klik, zelfde resultaat als jij, no respons.
Echter als je doordrukt (3d) gaat die wel veranderen... jij ook?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
Martinus schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:54:
[...]

nog gekker.... als ik alleen in de hoek klik, zelfde resultaat als jij, no respons.
Echter als je doordrukt (3d) gaat die wel veranderen... jij ook?
Thanks voor het proberen! Even geprobeerd.. De ene keer wel, de andere niet.. Ik blijf het vreemd vinden. Het is verre van onwerkbaar, maar ik vind het eigenlijk onaanvaardbaar voor zo'n toptoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05
@WhatsappHack Ik heb het ook even geprobeerd, maar lijkt hier gewoon te werken (iPhone 7). Geen last van de deadspot dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 16:17

[afbeelding]

Ik heb het net getest op mijn 7 plus, maar zodra ik daar klik reageert hij gewoon, bij iets harder drukken komt het multitask menu (wat normaal met 2 keer snel op de homeknop) naar voren. Denk dat het dan met de 7 te maken heeft en de 7plus hier buiten valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:43:
[...]

Ik meld me even dat ik nu hetzelfde probleem ervaar, dat mensen mij slecht verstaan aan de andere kant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online

[afbeelding]

Ik denk dat het eraan ligt hoe en waar je je duim precies erop legt.
Op die plek kan je namelijk van app switchen. (Ik gok namelijk dat je geen hoesje gebruikt.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://itunes.apple.com/app/apple-store/id691121579

Ik gebruik deze omdat deze blocker anders werkt dan andere blockers. Het voegt een black hole VPN profiel toe in iOS en leidt alle addressen op de blacklist vervolgens in de "VPN", die nergens naartoe gaat. Op deze manier worden advertenties in alle apps geblokkeerd, niet alleen in Safari. Zo krijg ik in de YouTube app bijvoorbeeld ook geen advertenties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:46:
[...]

https://itunes.apple.com/app/apple-store/id691121579

Ik gebruik deze omdat deze blocker anders werkt dan andere blockers. Het voegt een black hole VPN profiel toe in iOS en leidt alle addressen op de blacklist vervolgens in de "VPN", die nergens naartoe gaat. Op deze manier worden advertenties in alle apps geblokkeerd, niet alleen in Safari. Zo krijg ik in de YouTube app bijvoorbeeld ook geen advertenties.
jup, deze heb ik ook inmiddels! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben dus echt doodsbang voor dat soort apps, je weet nooit wat er nog meer (random) over die VPN wordt gegooid tenzij jij of iemand anders geruime tijd de traffic analyseert. Blackhole of niet.
Tenzij de hele VPN niet bestaat, maar hoe wil je iOS dan laten geloven dat ie een verbinding heeft?

[ Voor 25% gewijzigd door WhatsappHack op 11-04-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
Berlinetta schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:14:
[...]

Ik denk dat het eraan ligt hoe en waar je je duim precies erop legt.
Op die plek kan je namelijk van app switchen. (Ik gok namelijk dat je geen hoesje gebruikt.)
Heb het echt met meerdere vingers geprobeerd, op meerdere posities, en nauwkeurig gekeken waar mijn huid het scherm raakt.. Het is echt die rooie vlek waar gewoon niks gebeurt. Gruwelijk irritant. En bizar dat alle iPhones 7 in de Amac dit euvel hadden...

Gebruik overigens de Apple Leather Case, maar met of zonder maakt geen verschil.

Edit: net een half uur met Apple aan de telefoon gehangen, en elke iPhone 6 en 7 heeft dit. It's not a bug, it's a feature. Moet ongewenste aanrakingen voorkomen. Grrr. Op mijn 6 nooit opgevallen, erger me er nu scheel aan. Nou ja, eerstewereldprobleem, maar toch...

[ Voor 17% gewijzigd door ethereal81 op 12-04-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Berlinetta schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:10:
[...]
Ik meld me even dat ik nu hetzelfde probleem ervaar, dat mensen mij slecht verstaan aan de andere kant. 8)7
Bij mij lijkt het ook niet vanaf het begin geweest te zijn. Ik heb de 7 ook pas 2,5 maand.

[ Voor 60% gewijzigd door GerardVanAfoort op 13-04-2017 08:38 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:33:
Ik ben dus echt doodsbang voor dat soort apps, je weet nooit wat er nog meer (random) over die VPN wordt gegooid tenzij jij of iemand anders geruime tijd de traffic analyseert. Blackhole of niet.
Tenzij de hele VPN niet bestaat, maar hoe wil je iOS dan laten geloven dat ie een verbinding heeft?
De VPN staat altijd uit, en hij is ook niet aan (groen) te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u5rgvCv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Berlinetta schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:10:
[...]
Ik heb privacy - locatievoorzieningen - systeem, bewegingskalibratie en afstand uitgezet (kompas doet dit voldoende) en bij toegankelijkheid ruisonderdrukking uitgezet.

Bij een gesprek aan het oor stop ik de iPhone 7 nu bijna in mijn mond :) en dan gaan de gesprekken redelijk!
Wel een waardeloze workaround..

En nog 1000+ klagers: https://discussions.apple.../7681421?start=0&tstart=0

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Volgens mij wordt het binnenkort weer eens tijd om mijn iOS opnieuw op de telefoon te flashen (DFU) en een schone start te maken.

Vandaag 06:30 iPhone van lader gehaald, door de dag heen misschien half uurtje gebruikt, toen vanaf 15:50 tot 17:00 via 4G liggen browsen (Safari) en via bluetooth muziek geluisterd, en inmiddels zit ik om 17:10 nog op 34% waar dit op 15:53 66% was.

Herkennen mensen toevallig op dit moment problemen met de combi iPhone 7 Plus en iOS 10.3.1? Normaliter ging ik mijn bed 's avonds in rond 23:00 met nog +/- 30 á 40% op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Batterij is redelijk wisselend en totaal afhankelijk van omstandigheden. Als ik ditzelfde als jij doet, in een omgeving met zwak wifi en zwak 4g signaal, maar wel in felle zon (auto-scherm helderheid hoog!), dan kijk ik niet gek op dat ik hetzelfde resultaat heb, of zelfs nog minder batterij. Doe ik het in donker en bij goed wifi/4g, dan zou ik de helft van het verval verwachten.

Ik heb hier nu twee iphones met huidige stats van deze telefoons zie je al hoe wisselend het is:
Bat% 47% bij 3 uur 21 minuten gebruik en 98 uur standby. (heeft weekend niks liggen doen, maar wel vol wifi bereik dit weekend en weekend heel slecht 4g signaal KPN, vandaag heel wisselend wifibereik en veel ap's(bedrijf), en kpn bereik ook wisselend tusssen 1 en vol bereik.
Bat% 51% bij 4 uur en 14 minuten gebruik en 28 uur standby. (is gister ochtend van de lader gekomen), vol wifi signaal gister, en vandaag wisselend, gister goed (4 bolletjes) en vandaag wisselend 4g signaal (1 tot 5) Tele2.
Beide op 10.3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 20:02

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Dat static geluid wat jullie ook tijdens de gesprekken ervaren zit er ook in als je bijvoorbeeld een video opneemt. Alle toestellen die ik getest heb hebben dit zelfde waardeloze probleem.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal vandaag mijn telefoon uit het hoesje om even schoon te maken.
Check altijd even na of er geen krasjes of iets is aan mijn telefoon.
Kom ik er achter dat er een minipuntje van verf is los gelaten.
Het duid niet op een kras of een deukje, baal hier super van en ga zorgvuldig met mijn telefoon om.
Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Hier kan ik zeker niet aan kloppen bij apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:11:
Ik haal vandaag mijn telefoon uit het hoesje om even schoon te maken.
Check altijd even na of er geen krasjes of iets is aan mijn telefoon.
Kom ik er achter dat er een minipuntje van verf is los gelaten.
Het duid niet op een kras of een deukje, baal hier super van en ga zorgvuldig met mijn telefoon om.
Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Hier kan ik zeker niet aan kloppen bij apple?
Er zijn wel meerdere mensen die hier melding van hebben gemaakt.

Welk hoesje gebruik je precies? Of je ermee naar Apple kunt is lastig te zeggen. Geen idee of ze het over gebruikersschade gooien. Kun je anders een foto maken van de beschadiging?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1 ... 59 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.