iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
The Dash komt me idd wel bekend voor je. Als ik nu zo de website bekijk is dat hem idd.Gunth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:52:
[...]
Begin nov geven ze aan voor uitlevering.
[...]
Is wsl de eerste versie,the dash.
Voor mij iets te prijzig.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
inderdaad zeg! vreemd, 1,95Gb op mijn 7 PlusVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:03:
Wow dat is snel na DP/PB 4. DP/PB 5 staat al weer klaar als download. 1,95GB..
wel erg vlot zo na PB/DP 4!
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 19-10-2016 19:11 ]
Ik vind deze ook interessanter dan de AirPods. De EarPods geleverd bij de 7 blijven totaal niet zitten, als ik de 300m heb gelopen kan ik ze er weer in duwen. Deze braghi's heb een drietal punten waarop ze in je oor klemmen en dus zeker zullen blijven zitten, tenminste in die van mijGunth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:17:
Ik heb die van bragi besteld.
http://www.bragi.com/theheadphone/
Apple oortjes zitten echt niet lekker bij mij en ik denk dat de airpods hetzelfde zal zijn.
Verwijderd
Binnenkort zal iedere dag een beta uitkomen johGeert1976 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:10:
[...]
inderdaad zeg! vreemd, 1,95Gb op mijn 7 Plus
wel erg vlot zo na PB/DP 4!
Lijkt me dus dat beta 5 gelijk gaat zijn aan de final. Doen ze wel vaker op deze manier.
Ja ik weet dat jij die hebt. (Bepaalde) Apple/GoT topics worden op een gegeven moment net een stamkroeg he. Telkens weer dezelfde gezichtenmatthijst schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:15:
[...]
Heb ook een Apple Watch, maar niks werkt natuurlijk zo snel als ff op die knopjes aan de kabel drukken
Loop je met je winterjas aan, mouw opstropen, watch eruit pulken. Mweh.
Ben nog niet overtuigd
Zie er verder prima uit, gebruik dagelijks de standaard earpods (alleen QC15 in vliegtuig), maar de bediening weerhoudt me van de wireless.
Ik gebruik die knopjes ook. Want ja; het zit er op dus gebruik ik het ook. Niks is sneller dan knopjes. Dus digitale menu's en via spraak is altijd een omweg. Maar voor mij zou het gemak van de AirPods (tenminste het beeld dat ik er van heb), boven het gemis van knopjes komen te staan. Ik snap dondersgoed dat de AirPods lang niet voor iedereen is weggelegd. En ik koop ze niet omdat er Apple op staat (nou ja eigenlijk wel maar niet op de manier zoals men vaak bedoeld met deze uitspraak), maar omdat ik oprecht denk dat het goed werkt bij mijn gebruik.
En Bragi is natuurlijk ook een prachtige oplossing, maar ja geen W1 chip hè.
Het eerste wat ook in mij op kwamDonstil schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:04:
Met een 1,9 GB beta update geeft dat wel aan dat het geen incremental update is maar echt een nieuwe "install" van het os.
Lijkt me dus dat beta 5 gelijk gaat zijn aan de final. Doen ze wel vaker op deze manier.
[ Voor 100% gewijzigd door matthijst op 19-10-2016 23:25 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik draag die QC15 nu ook in huis of bij boodschappen doen maar dat is toch geregeld wat onhandig of wat veel.
Dingen als de Bragi of de Earin die ik eerder poste zijn me dan iets te onopvallend. Ik wil namelijk wel dat mensen kunnen zien dat ik een koptelefoon op heb zodat ik niet wordt aangesproken.
Met de AirPods is dat wat duidelijker.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 19-10-2016 23:53 ]
Met alle respect, maar ik vind het er niet uit zien. Lijkt wel of je als man een paar oversized oorbellen in hebt.sww89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:12:
[...]
Wellicht interessant voor jou (en Donstil) om nog een ervaring van Nederlandse bodem te bekijken:
Deel 1 YouTube: Draadloze AirPods zitten goed maar de bediening kan beter (uit Brigh...
Deel 2 YouTube: Tweede indruk: Apple Airpods
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
ach en zo had je met de release van de aller 1ste iPad de halve wereld die schreeuwde: ''zo'n iPad lijkt wel 4 iPhone's aan elkaar geplakt...wat een onhandig ding!" en kijk nu jaren later...''iedereen'' loopt er mee rond.alexbl69 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:23:
[...]
Met alle respect, maar ik vind het er niet uit zien. Lijkt wel of je als man een paar oversized oorbellen in hebt.
Alles wat nieuw is, vinden mensen vaak eng
harder.. Harder.. HARDER SIRI! *Hele stiltecoupe kijkt op...matthijst schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:00:
[...]
"Siri, zet het geluid harder."![]()
Kansloze bediening.
I don't have dreams, I have goals!!
Tsja, dan bij nader inzien vallen de AirPods wellicht ook voor mij af, ik zit vaak in de trein en ga echt niet in het luchtledige lullen met mensen naast en tegenover me.
Ik denk voor fervente treinforenzen zijn deze AirPods niet echt ideaal. Stel je voor, een volle coupé in de ochtend en 3 a 4 mensen in diezelfde coupé lopen te blerren: 'hey Siri, next song/volgend liedje / volume omhoog'.
De mede treinreizigers zullen dat echt waarderen haha
[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2016 12:01 ]
Gister was dochter jarig en wat foto's gemaakt. Maar man man man...
[ Voor 34% gewijzigd door Citroentaart op 20-10-2016 13:40 ]
https://goo.gl/photos/H5Lz27cm6yKh1jvo9Citroentaart schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:40:
Kan iemand al betere foto's maken zonder schilderij effect binnen?
https://goo.gl/photos/7EY8WULZdi4iXq6H7
https://goo.gl/photos/PAJ9cvmF3gHpRo9r8
[ Voor 13% gewijzigd door CoolHead621 op 20-10-2016 13:49 ]
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
het is met name te zien op gezichten!
Citroentaart schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:40:
Kan iemand al betere foto's maken zonder schilderij effect binnen?

Klik hier voor groot
Plaatje is onbewerkt. Het is weliswaar geen mensen gezicht... Maar toch
Jazeker, zal enorm gewaardeerd worden!Geert1976 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:47:
ik was in de veronderstelling dat je volume kon wijzigen en songs skippen door op 1 van de AirPods te tikken...blijkbaar ben ik in de war met die van Braghi.
Tsja, dan bij nader inzien vallen de AirPods wellicht ook voor mij af, ik zit vaak in de trein en ga echt niet in het luchtledige lullen met mensen naast en tegenover me.
Ik denk voor fervente treinforenzen zijn deze AirPods niet echt ideaal. Stel je voor, een volle coupé in de ochtend en 3 a 4 mensen in diezelfde coupé lopen te blerren: 'hey Siri, next song/volgend liedje / volume omhoog'.
De mede treinreizigers zullen dat echt waarderen haha
Apple had er beter een nekdraadje aan kunnen maken. Geen kans op vallen en ook om een afstandsbediening eraan te maken. Nu moet je verplicht uitwijken naar die in-ear dingen en dit vind ik zo klote zitten.
Het is gewoon ruis reductie, Hoe verder het onderwerp hoe meer schilderij effect..Citroentaart schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
het is met name te zien op gezichten!
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
http://www.teufelaudio.nl/koptelefoons/move-bt-p16096.html
Ik had ze destijds voor 85 euro^^ ( 20 euro introductie korting + 15 kortingsbon per mail )
Swappen in de vorm van een nieuwe opgestuurd krijgen en dan de oude terugsturen bedoel je? Woon je zeker ver af van een AS?Dennisweb schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:04:
Zojuist heeft Apple mij teruggebeld. Het probleem met de hissende processor tijdens opnames doet zich voor bij sommige iPhones. Ze willen de mijne repareren, maar dan ben ik hem wel 10 dagen kwijt. Besloten toch maar Apple Care+ aan te schaffen, zodat ik 'm meteen kan swapppen.
Weer helaas die in-ear dingen. Daarom vind ik de Earpods zo geweldig.Mschrijver88 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:17:
Voor degene die wel draadloze oordopjes wilt maar niet de Apple Earpods, ik kan de Teufel move BT aanraden, deze heb ik sinds een week in bezit en ze bevallen best goed ik wil er graag een review over schrijven maar ze staan nog niet in de pricewatch helaas ( al gemeld maar er komt geen reactie van pricewatch@tweakers.net )
http://www.teufelaudio.nl/koptelefoons/move-bt-p16096.html
Ik had ze destijds voor 85 euro^^ ( 20 euro introductie korting + 15 kortingsbon per mail )
Misschien moet ik het ook maar nog eens een keer proberen, maar de afgelopen keren vond ik het niet lekker zitten.
De earpods zijn ook in ears, wat bedoel je precies? Want ik moet zeggen dat de teufel move bt oordoppen echt veel beter blijven dan de standaard apple dingen. Ook zitten ze na een uur nog steeds veel comfortabeler dan de B&W c5 v2 die ik ook in mijn bezit heb.Redondo1982 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Weer helaas die in-ear dingen. Daarom vind ik de Earpods zo geweldig.
Misschien moet ik het ook maar nog eens een keer proberen, maar de afgelopen keren vond ik het niet lekker zitten.
In-ears zijn bij mij dingen met die condooms dingen eropMschrijver88 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:26:
[...]
De earpods zijn ook in ears, wat bedoel je precies? Want ik moet zeggen dat de teufel move bt oordoppen echt veel beter blijven dan de standaard apple dingen. Ook zitten ze na een uur nog steeds veel comfortabeler dan de B&W c5 v2 die ik ook in mijn bezit heb.
Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als ik, ik vindt in-ear ongelofelijk irritant, die dingen vallen er bij mij steeds uit waarbij de Earpods geweldig zijn dus wellicht schaf ik de Airpods aanRedondo1982 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Weer helaas die in-ear dingen. Daarom vind ik de Earpods zo geweldig.
Mooi hoor!hostler schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
[afbeelding]
Klik hier voor groot
Plaatje is onbewerkt. Het is weliswaar geen mensen gezicht... Maar toch
Ja. dat is niet zo fraai. Vooral binnen heb je daar veel last van. Maar ik vind mijn foto's wel extreem.CoolHead621 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:04:
[...]
Het is gewoon ruis reductie, Hoe verder het onderwerp hoe meer schilderij effect..
Over een tijdje ga ik langs de apple store. Heb al contact gehad. En het was volgens de meneer van de chat niet normaal.
Ik vind dat hij binnen vrij lastig mooi scherp te krijgen is. Ik heb bijvoorbeeld op kantoor een test foto gemaakt van wat bloemen maar deze vond ik niet denderend mooi en mist enig detail.Citroentaart schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Mooi hoor!Maar deze is niet binnen genomen, maar deze is wel lekker scherp op het punt waar je op gefocust hebt! Heb wel het idee dat het gedeelte wat scherp is kleiner is dan eerder. Dus het gebied rondom het stuk wat scherp is heeft sneller ruis.

Klikkerdeklik
Dat vind ik ook, dat terwijl het vrij licht is binnen, lijkt het toch door het licht te komen. Je hebt wel een mooi blur effect erbij.hostler schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Ik vind dat hij binnen vrij lastig mooi scherp te krijgen is. Ik heb bijvoorbeeld op kantoor een test foto gemaakt van wat bloemen maar deze vond ik niet denderend mooi en mist enig detail.
[afbeelding]
Klikkerdeklik
aha, helemaal geen portret mode nodig dus
De rechteronderhoek kraakt/klik als ik hierop druk, maar soms ook als ik de homeknop indruk. Wordt weer omruilen dus.

Vind de kwaliteit niet best! Gemaakt met de iPhone 7 die ik gisteren heb gehaald...
Krijg hem niet groot?
[ Voor 6% gewijzigd door pdavie2311 op 20-10-2016 15:20 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Correct. Ik woon in de provincie Groningen.Redondo1982 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Swappen in de vorm van een nieuwe opgestuurd krijgen en dan de oude terugsturen bedoel je? Woon je zeker ver af van een AS?
Moet je imgurl gebruiken.pdavie2311 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:20:
Ik ook maar even proberen dan:
[afbeelding]
Vind de kwaliteit niet best! Gemaakt met de iPhone 7 die ik gisteren heb gehaald...
Krijg hem niet groot?
Probeer later wel even weer..had ik gisteren toch voor de 7 plus moeten gaan? Haha! Volgens mij geen verschil in camera behalve de zoom..Volgende week weer in Amsterdam toevallig voor werk, maar even kijken dan weer..Ik heb nog geen goed exemplaar gehad, plus versie nog niet goed getest...
Oke begrijpelijk! Ik vind alleen de AC+ zo duur voor de iPhone.Dennisweb schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:22:
[...]
Correct. Ik woon in de provincie Groningen.
Ik ook. Maar ik snap wel waarom. De MacBook Pro en iPhone zijn beide apparaten die je overal mee naartoe neemt. Daardoor is het risico op schade een stuk groter. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de prijs van Apple Care voor de iMac, ligt deze lager dan die van de MacBook Pro.Redondo1982 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:17:
[...]
Oke begrijpelijk! Ik vind alleen de AC+ zo duur voor de iPhone.
Blij dat ik, met lood in mijn schoentjes weliswaar, toch even terug naar de winkel ben geweest.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Gaaf! ben benieuwd naar je camera ervaringen!BillSpaarbank schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:18:
Ik heb mijn kromme iPhone 7 gelukkig kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Hij was over de diagonaal getordeerd. Ik weet heel zeker dat het niet in mijn broekzak gebeurd was aangezien hij daar nog niet in had gezeten. De nieuwe is kaarsrecht en is qua build dik in orde. Scherm is mooi, cpu is niet te horen op video's en de camera lijkt ook scherpere foto's te maken.
Blij dat ik, met lood in mijn schoentjes weliswaar, toch even terug naar de winkel ben geweest.

Uit welke week komt je phone 40/41?BillSpaarbank schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:18:
Ik heb mijn kromme iPhone 7 gelukkig kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar. Hij was over de diagonaal getordeerd. Ik weet heel zeker dat het niet in mijn broekzak gebeurd was aangezien hij daar nog niet in had gezeten. De nieuwe is kaarsrecht en is qua build dik in orde. Scherm is mooi, cpu is niet te horen op video's en de camera lijkt ook scherpere foto's te maken.
http://sndeep.info/en
[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 21-10-2016 10:31 ]
Factory: F4G - China, Shanghai - Pegatron-ProtekMsi92 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:31:
[...]
Uit welke week komt je phone 40/41?
http://sndeep.info/en
Year: 2016
Week: 40 (03.10 - 09.10)
De vorige kwam overigens uit dezelfde week en zelfde fabriek.
[ Voor 10% gewijzigd door BillSpaarbank op 21-10-2016 10:39 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Apart dat ze uit een andere fabriek kunnen komenBillSpaarbank schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:39:
[...]
Factory: F4G - China, Shanghai - Pegatron-Protek
De vorige kwam overigens uit dezelfde week en zelfde fabriek.
Factory: F17
Verwijderd
En mag ik eens vragen hoelang je de iPhone dan hebt gehad.. Of hoelang het duurde voordat het niet meer opviel? Men spreekt over lijm dat nog zou moeten drogen, maar is dit realistisch? Heb de iPhone 7 nu voor de 3e dag..Geert1976 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:52:
[...]
Ik zag het in ieder geval niet meer. Nu inmiddels een jetblack iPhone 7 Plus 256Gb. Dit toestel heeft geen problemen met t scherm.
Heerlijk dat 1080p scherm!
Maar een paar positieve dingen die me opvallen zijn de kwaliteit van de foto's, kan wel zeggen dat ik redelijk overdondert was van de kwaliteit. De homeknop vind ik ook fantastisch, voelt zo natuurlijk aan dat ik dacht dat het een echte knop was. Meest verrast met de batterij tov de 6s, wellicht dat ik een slechte batterij is de 6s had maar moest elke dag opladen bij normaal gebruik. Nu met hetzelfde gebruik ben ik nog niet onder de 80% geweest na een week.
WAT?!Malt007 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:43:
Moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben door de 7+ 32gb. Doe elk jaar een update en had er niet veel van verwacht tov de 6s 64gb, sowieso de laatste jaren nooit echt grote vooruitgang gemerkt omdat ze al een tijdje dermate snel zijn dat het allemaal niet uitmaakt.
Maar een paar positieve dingen die me opvallen zijn de kwaliteit van de foto's, kan wel zeggen dat ik redelijk overdondert was van de kwaliteit. De homeknop vind ik ook fantastisch, voelt zo natuurlijk aan dat ik dacht dat het een echte knop was. Meest verrast met de batterij tov de 6s, wellicht dat ik een slechte batterij is de 6s had maar moest elke dag opladen bij normaal gebruik. Nu met hetzelfde gebruik ben ik nog niet onder de 80% geweest na een week.
Na een week gebruik nog niet onder 80%??!?!?
Heb je een Nokia 7+ 32gb?
Oh sorry, bij elke dag laden :-) Zoals ik dat ook bij de 6s deed.kx22 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:48:
[...]
WAT?!
Na een week gebruik nog niet onder 80%??!?!?
Heb je een Nokia 7+ 32gb?

Nu nog 10% over, zeeer tevreden met mn iPhone 7!
(Bluetooth voor mn AW stond even uit maar moet je na gaan als ik bluetooth niet continue aan heb)
[ Voor 27% gewijzigd door Msi92 op 21-10-2016 16:23 ]
Is Muziek bij jou met 4% de grootste verbruiker? Want dan snap ik die 50+ uur batterij welMsi92 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:21:
Over batterij gesproken, vanmorgen genomen:
[afbeelding]
(Bluetooth voor mn AW stond even uit maar moet je na gaan als ik bluetooth niet continue aan heb)
Haha ja precies. Je kunt hem ook op flightmodus in een hoekje leggen. Dan doet hij het nog langerGeert1976 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]
Is Muziek bij jou met 4% de grootste verbruiker? Want dan snap ik die 50+ uur batterij wel

Waarschijnlijk niet maar okéDennisweb schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:39:
Zojuist mail gehad. Mijn iPhone 7 Plus 256GB uit week 37 wordt vervangen met een exemplaar uit week 38. Hopelijk zijn we dan van dat gehiss af.
[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 21-10-2016 18:41 ]
Ik denk het ook niet, maar volgens Guido van Apple heeft het ene model er wel last van, maar de andere niet. We zullen zien. Als deze al 50% minder hisst hoor je mij niet klagen.Donstil schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:39:
[...]
Haha ja precies. Je kunt hem ook op flightmodus in een hoekje leggen. Dan doet hij het nog langer
[...]
Waarschijnlijk niet maar oké
NopeDennisweb schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:39:
Zojuist mail gehad. Mijn iPhone 7 Plus 256GB uit week 37 wordt vervangen met een exemplaar uit week 38. Hopelijk zijn we dan van dat gehiss af.
YouTube: iPhone 7 Plus 256GB Hiss
Als ik met mijn oor op het toestel moet liggen of die hissss doet, dan is het toch een beetje zeuren of niet??Satom schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:56:
[...]
NopeWeek 39 hier en onder stress met mijn oor tegen het toestel hoor ik het, filmen heb ik nog niet geprobeerd
Ja. Dat is zeuren. Dat deed 'ie altijd al en dat vond ik geen probleem. Maar nu ik het op mijn opnames terughoor vind ik dat zeker als mobiel journalist erg storend.iPhone 7 plus schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
Als ik met mijn oor op het toestel moet liggen of die hissss doet, dan is het toch een beetje zeuren of niet??
Hahah nee niet alles kan er opGeert1976 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:48:
[...]
Is Muziek bij jou met 4% de grootste verbruiker? Want dan snap ik die 50+ uur batterij wel
Ik ben gewoon nu niet tevreden. Begrijp me niet verkeerd, ben geen trol, echt Apple fan, maar dit stoort me gewoon...
Haters everywhere but I don’t really care
Haal ik bij lange na niet. Heb je veel services uitgeschakeld? Hoe hoog staat je scherm helderheid. Gps aan?Msi92 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:21:
Over batterij gesproken, vanmorgen genomen:
[afbeelding]
Dan maar even niet de nieuwste maar wel tevreden...Heb wel een partij hoesjes etc die nog binnenkomen voor de 7, Haha!matthijst schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:42:
7+ heeft dezelfde camera, dus ik zou een 6s nemen dan
Het is maar net hoe je mijn bericht interpreteert. Nee ik wil niet zeuren, ik heb er zelf geen last van. Maar persoonlijk vind ik het niet kunnen als het continu zou sissen. En naar aanleiding van de vorige post was ik nieuwsgierig of mijn toestel er ook last van zou hebben, dus heb ik mijn oor erop gelegdiPhone 7 plus schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
Als ik met mijn oor op het toestel moet liggen of die hissss doet, dan is het toch een beetje zeuren of niet??
[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 21-10-2016 23:08 ]
We hadden het er vorige week al over gehad, maar ik vond onderstaande screenshot nog wel de moeite. Hoe dat komt? Geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik voor het slapen gaan de muziek heb gepauzeerd. Ik weet het niet meer precies maar ik had ergens rond de 80% batterij volgens mij. Net wordt ik wakker en ik denk huh 56%? Dus ik kijken en zodoende:smoken schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:01:
Goh,....vandaag valt het batterijverbruik van de 7+ een beetje tegen. Vanmorgen vol van de lader, nu nog maar 69% met voor mijn gevoel erg weinig gebruik.
Dus even kijken onder instellingen...
De Sonos App neemt in de afgelopen 24 uur 36% van het verbruik in beslag. Dat is voor 9u achtergrond en 8min schemtijd. Best fors of niet?

Sorry ik kom per toeval jouw vraag weer tegen maar had 'm gemist. Ik kreeg van de week een mailtje dat ze betatesters zoeken dus het kan niet lang meer durenSbakker1982 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:34:
[...]
Heeft sonos al die optie om via spotify connect af te spelen??
Fingers crossed, niet hopende op de langsgekomen issues....maar we zullen zien in enkele minuten. Ik kom van de 6s Plus, reden om toch nog een x(ja, nog een x, mijn eerste 7 Plus 5 weken terug had dat gekke scherm en had besloten een paar batches te wachten) voor de 7 Plus te gaan (terug naar 4,7 inch kan ik echt niet meer btw) zijn de accu en natuurlijk de camera!
Ik leg de toestellen straks zij aan zij en ga een op mijn gemak de boel vergelijken, ik laat het jullie weten.
Wat versta jij onder het schilderachtige effect?Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:00:
Ook net de iPhone 7 plus binnen. Merk echter ook het schilderachtige effect bij foto's. Niet echt fraai.
Das echt zonde man! Vandaar dat ik twijfel om de 6s te halen volgende week! Twijfel nog tussen de 6s en de 7 plus..Is toch wat dat je om de camera niet de nieuwste iPhone kunt hebben..Mits je je er aan stoort hè natuurlijk..En dat doe ik..;-)Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:00:
Ook net de iPhone 7 plus binnen. Merk echter ook het schilderachtige effect bij foto's. Niet echt fraai.
Modderachtige smeer op gezichtenGeert1976 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:03:
[...]
Wat versta jij onder het schilderachtige effect?
Zou overigens best kunnen dat dit nog een beetje aangepast gaat worden met een software update.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:15:
[...]
Das echt zonde man! Vandaar dat ik twijfel om de 6s te halen volgende week! Twijfel nog tussen de 6s en de 7 plus..Is toch wat dat je om de camera niet de nieuwste iPhone kunt hebben..Mits je je er aan stoort hè natuurlijk..En dat doe ik..;-)
Heb mijn twijfels of dit lukt..Kijk, wij zijn heel kritisch en checken alles goed..Weet niet of er mensen zijn, die ook kritisch zijn en waar de camera wel goed is..Ik heb ze nog niet gehoord...Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:16:
[...]
Zou overigens best kunnen dat dit nog een beetje aangepast gaat worden met een software update.
Mmm vreemd. Net de foto's gemaakt met mijn nieuwe 7 Plus, bekeken. Geen modder in de gezichten haha.
Het is lastig uit te leggen. Een beetje uitgesmeerd effect bij portretten. Een soort agressieve ruis onderdrukking.Geert1976 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:24:
[...]
Mmm vreemd. Net de foto's gemaakt met mijn nieuwe 7 Plus. Geen modder in de gezichten haha.
Je moet eens foto's nemen van mensen of van een muur binnen die sierplijster heeft...Vervolgens inzoomen door op de foto te klikken..Dan zie je bij gezichten, net of er 3kg plamuur op zit en bij de muur net alsof het een druipsteenmuur is....Geert1976 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:24:
[...]
Mmm vreemd. Net de foto's gemaakt met mijn nieuwe 7 Plus, bekeken. Geen modder in de gezichten haha.
Thanks voor de tip
Is dit jouw eerste 7 of 7 plus?Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:25:
[...]
Het is lastig uit te leggen. Een beetje uitgesmeerd effect bij portretten. Een soort agressieve ruis onderdrukking.
Ok! Dan merk je dus inderdaad dat de camera van die beter zijn helaas...Ik zou zo weer naar de 6s gaan, maar vind de nieuwe home button echt heel fijn en de batterij van de 7 is ook super...Vandaar de twijfel tussen de 6s en de 7 plus...We hebben nog 3dagen om na te denken, haha...Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Ja! Wel ook de 6s plus en 6 plus gehad.
Nou als dat de enige twee voorwaarden zijn.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:28:
[...]
Je moet eens foto's nemen van mensen of van een muur binnen die sierplijster heeft...Vervolgens inzoomen door op de foto te klikken..Dan zie je bij gezichten, net of er 3kg plamuur op zit en bij de muur net alsof het een druipsteenmuur is....
Ik fotografeer nooit mensen en ook zelde een Sierplijster muur.
Ik zit wel goed dus
Heb vergeleken met de 6s van mijn vriendin en dat is niet echt veel beter hoor.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:48:
[...]
Ok! Dan merk je dus inderdaad dat de camera van die beter zijn helaas...Ik zou zo weer naar de 6s gaan, maar vind de nieuwe home button echt heel fijn en de batterij van de 7 is ook super...Vandaar de twijfel tussen de 6s en de 7 plus...We hebben nog 3dagen om na te denken, haha...
De 7 plus en de 7 hebben precies dezelfde sensor. Verwacht daar geen enkel verschil wat betreft de beelden die eruit gaan komen.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:48:
[...]
Ok! Dan merk je dus inderdaad dat de camera van die beter zijn helaas...Ik zou zo weer naar de 6s gaan, maar vind de nieuwe home button echt heel fijn en de batterij van de 7 is ook super...Vandaar de twijfel tussen de 6s en de 7 plus...We hebben nog 3dagen om na te denken, haha...
Ja die zijn er. Zijn hier foto's voorbij gekomen welke gewoon prima zijn en ook in reviews zie je dit.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:21:
[...]
Weet niet of er mensen zijn, die ook kritisch zijn en waar de camera wel goed is..Ik heb ze nog niet gehoord...
Ik maak ook prima foto's, ik zit wel op 10.1 mocht dat nog wat uitmaken en gebruik ProCam (deed ik altijd al)
Haha! Alleen natuur en gebouwen?Donstil schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:55:
[...]
Nou als dat de enige twee voorwaarden zijn.
Ik fotografeer nooit mensen en ook zelde een Sierplijster muur.
Ik zit wel goed dus
Vond mijn 6s echt wel beter hoor!!Wouter Lucassen schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Heb vergeleken met de 6s van mijn vriendin en dat is niet echt veel beter hoor.
Dat dacht ik al..Alleen heeft de plus dat zoomen...SjaakAW schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
De 7 plus en de 7 hebben precies dezelfde sensor. Verwacht daar geen enkel verschil wat betreft de beelden die eruit gaan komen.
En mijn kattenpdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:04:
Haha! Alleen natuur en gebouwen?
Ik draai ook de laatste beta,,,Procam nog niet,,,Donstil schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:04:
[...]
Ja die zijn er. Zijn hier foto's voorbij gekomen welke gewoon prima zijn en ook in reviews zie je dit.
Ik maak ook prima foto's, ik zit wel op 10.1 mocht dat nog wat uitmaken en gebruik ProCam (deed ik altijd al)
Edit..Is dat procam4 vanuit App Store? 4,99?
[ Voor 5% gewijzigd door pdavie2311 op 22-10-2016 18:25 ]
Yup. Deze:pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:06:
[...]
Ik draai ook de laatste beta,,,Procam nog niet,,,
Edit..Is dat procam4 vanuit App Store? 4,99?
ProCam 4 - Manual Camera + RAW' van Samer Azzam
https://appsto.re/nl/zLCJR.i
In mijn toetsenbord lijkt de helft van de '123/abc' knop niet te werken. Als je een denkbeeldige diagonale lijn trekt van linksbovenin naar rechtsonderin, dan werkt bij mij de linkerhelft niet of nauwelijks. Erg irritant, toch vaak de plek waar je vinger landt. Wederom: als meer mensen dit zouden willen testen, heel graag! Sinds het me opvalt word ik er gek van. Zou het liefst naar een Apple Store gaan, maar dat is een beste trip vanuit de Achterhoek. Thanks alvast.
ethereal81 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:08:
Hm, merk nu dat er linksonderin de hoek een plekje is waar het touchscreen niet goed reageert. Niet eerder gemerkt, maar vandaag bij het spelen van een flipperspelletje merkte ik dat de linkerflipper niet altijd even fijn werkte.. Daarna nog een teken-app geprobeerd (ink) en inderdaad, het scherm werkt perfect, behalve linksonderin. Er een lijn overheen tekenen werkt prima, maar een losse stip plaatsen werkt daar niet.
Gaat om een gebied van ongeveer een halve centimeter vanaf de onderzijde en ongeveer een halve centimeter vanaf de linkerbezel. Het zal wel wishful thinking zijn, maar iemand die kan nakijken of dat bij hem/haar ook zo is? Zit een takke-eind van de dichtstbijzijnde Apple Store af, knap vervelend. Express replacement zal dan wel weer de beste optie zijn denk ik..
Edit: afbeelding toegevoegd. Ik kan overal puntjes zetten, behalve in dat vlakje...
Edit2: Gaat om een iPhone 7, 128gb.
[afbeelding]
Datzelfde heb ik hier ook, gewone foto's binnen gemaakt van gezichten zijn op mijn oude 5c mooier en hebben meer detail door minder ruis. Mijn camera van de iPhone 7 vind ik gewoon een achteruitgang op dat gebied.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:04:
[...]
Haha! Alleen natuur en gebouwen?
[...]
Vond mijn 6s echt wel beter hoor!!
[...]
Dat dacht ik al..Alleen heeft de plus dat zoomen...
Op 100% bekijken op een scherm bedoel ik dan niet eens, gewoon op mijn iPhone foto's bekijken en dan een keer tappen om te zoomen dan zie je al dat vervaagde effect. Als er maar iets te weinig licht is dan heb ik al een schilderij. Op mijn 5c was dat niet.
Is het de gok waard om een 7 plus te nemen en dat het software matig kan worden opgelost, of toch de 6s weer nemen..Android is geen optie voor mij,,,,Citroentaart schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:24:
[...]
Datzelfde heb ik hier ook, gewone foto's binnen gemaakt van gezichten zijn op mijn oude 5c mooier en hebben meer detail door minder ruis. Mijn camera van de iPhone 7 vind ik gewoon een achteruitgang op dat gebied.
Op 100% bekijken op een scherm bedoel ik dan niet eens, gewoon op mijn iPhone foto's bekijken en dan een keer tappen om te zoomen dan zie je al dat vervaagde effect. Als er maar iets te weinig licht is dan heb ik al een schilderij. Op mijn 5c was dat niet.
Ik hou mijn 7, ik ga er wel mee terug. Ruilen voor een ander. Volgens de Apple mensen zou het niet helemaal zo horen. Ook zie ik hier wel eens een aardig mooie foto voorbij komen, er is wel wat ruis, maar niet zo erg als bij mij. 7+ maakt geen verschil. Het enige is dat ie zoom heeft, en een portret functie.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:42:
[...]
Is het de gok waard om een 7 plus te nemen en dat het software matig kan worden opgelost, of toch de 6s weer nemen..Android is geen optie voor mij,,,,
Als je gedeeltes van het keyboard niet kunt gebruiken dan moet je gewoon even met Apple bellen want dat is niet goed.ethereal81 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:11:
Sorry voor de schop, maar ben nog steeds benieuwd of alle telefoons dit hebben of dat ik de telefoon op moet sturen. Als jullie zo vriendelijk willen de zijn de app 'ink' te downloaden en te kijken of er linksonderin ook een deadspot te vinden is, graag! Of 'Zen Pinball', daar ervaar ik het ook heel duidelijk. De linkerflipper reageert op sommige plekken erg lastig.
In mijn toetsenbord lijkt de helft van de '123/abc' knop niet te werken. Als je een denkbeeldige diagonale lijn trekt van linksbovenin naar rechtsonderin, dan werkt bij mij de linkerhelft niet of nauwelijks. Erg irritant, toch vaak de plek waar je vinger landt. Wederom: als meer mensen dit zouden willen testen, heel graag! Sinds het me opvalt word ik er gek van. Zou het liefst naar een Apple Store gaan, maar dat is een beste trip vanuit de Achterhoek. Thanks alvast.
[...]
Krijg je een doosje thuis. Doe je hem in en paar dagen later is het opgelost. Hoef je niet helemaal voor naar een Apple store.
Donstil schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:20:
[...]
Als je gedeeltes van het keyboard niet kunt gebruiken dan moet je gewoon even met Apple bellen want dat is niet goed.
Krijg je een doosje thuis. Doe je hem in en paar dagen later is het opgelost. Hoef je niet helemaal voor naar een Apple store.
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.