Nee, ik moest ook terug denken toen ik het verhaal las over elke keer dat die de plus een surfplank had genoemd. Ik ben overigens al 3 weken blije gebruiker van de 7 Plus (na een 5s). Niks geen problemen met mijn foon
Eer jezelf niet met het feit dat ik er heel veel moeite in heb bestoken, op Tweakers hebben we een goeie zoek functie dus ik had ze zo te pakken.Geert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
I saw this one comming!
![]()
![]()
ach en zo ken ik weer iemand hier uit het iPhone forum die eerst Android bashte...daarna tijdje actief was in het Note 7 topic en daar lekker enthousiast bezig wasen vervolgens weer hier de Note 7/Android kwam afkraken...wellicht ken je 'm? Zijn naam is @Donstil
Wel schattig, dat je al mijn posts bent nagelopen om deze vervolgens te qouten. Geniet je een beetje van je zaterdagmiddag verder?
Ik was idd wel even actief in het Note 7 Topic. Ik heb dat ding in het echt gezien en was behoorlijk onder de indruk van het scherm en de camera. Had er zelfs voor met android willen werken, iets wat ik wel vaker doe trouwens. Ik heb al een aantal Nexus telefoons gehad. Je wilt toch weten waar de discussie over gaat.
Verder vermaak ik me prima zo (bedankt voor de interesse)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zo iets karmakoning kan worden over 4 onderwerpen van Apple
Zucht...
ik hoop dat dit een grapje is... Neem jij dat Karmakoning-dingetje echt zo serieus? Weet je, maak mij €20 over en je mag die van mij hebben. Deal?SgtElPotato schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:28:
Ik voel me niet aangesproken, ik ben namelijk karmakoning van veel meer Apple onderwerpen.SgtElPotato schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:28:
(Al houd dit niets in verder)
Absoluut, iedereen is koning van zijn eigen paleis.Geert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:32:
ik ben Karmakoning hier thuis. Telt dat ook?
Zijn mensen hier ook nog blij met hun iPhone?
Lees vaak over problemen hier: Scherm - camera - rare geluiden die een telefoon niet zou moeten maken
ect..
Snap dat het vaak zo werkt dat problemen meer gepost worden dan blij zijn met je device... twijfel twijfel
Lees vaak over problemen hier: Scherm - camera - rare geluiden die een telefoon niet zou moeten maken
Snap dat het vaak zo werkt dat problemen meer gepost worden dan blij zijn met je device... twijfel twijfel
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Grapje dames, ik heb daarom ook 2 personen die standaard genegeerd worden, maar kon het vandaag even niet laten.
Zucht...
Absoluut, van alle zogenaamde problemen heb ik alleen het His geluid.Mother_Goozz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:35:
Zijn mensen hier ook nog blij met hun iPhone?
Alleen tijdens normaal gebruik echter nog geen 1x gehoord, alleen als ik mijn oor tegen de achterkant plaats hoor ik het tijdens zwaarder werk en de microfoon pikt het op als je in een volledig geluidloze ruimte filmt. Iets wat ik ook nooit doe dus ik geloof het allemaal wel.
Hahaha. Uiteindelijk kan iedereen tot inkeer komen. Gaat erom dat je blij bent met je telefoon.Donstil schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
Joh dat vond je toch zo een surfplank continu? :
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Maar toch: LOL
Heb inmiddels een anderhalve week een 7+ 32gb komende van HTC M8. Nooit een apple man geweest (4s gehad ook via werk maar dat vond ik echt niks tov de M8) maar ben er wel erg blij mee.
Tot nu toe hele fijne telefoon.

Zijn wel wat dingen die Android echt fijner doet maar omgekeerd ook.
[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 15-10-2016 14:46 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik volg dit topic al vanaf begin september, en zit eraan te denken als Vodafone een goeie deal weet te maken voor mij een een iphone 7 plus te nemen. Ik maak veel foto's en ook veel video, ik vind het dan wel lastig worden als dat geluid opgenomen kan worden (ook al is dat alleen in een stille kamer)
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Maar ik gaf in dezelfde reactie wel aan dat mijn i6s dit niet had en de i6 soortgelijke resultaten als de i7 geeft. Het is niet zomaar lukraak iets wat ik noem, ik heb dus wel degelijk vergelijkingsmateriaal ernaast.Donstil schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Bedankt voor dat eerste![]()
Dat tweede. Jij gaf aan problemen te hebben en schoof dat op de iPhone 7. Dit soort testjes. Of bewijs van andere aart geven alleen maar aan dat het niet direct in het algemene ontwerp hoeft te zitten.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik ben net terug uit de States en kon het niet laten om een iPhone 7 mee te nemen - voelt weer als vanouds!
Heb qua iPhones de 2g, 4 en 5s al jaren gebruikt, maar had vorig jaar voor het eerst een uitstapje naar Android gemaakt (Galaxy S6), maar merk toch dat iOS meer mijn ding is voor op een telefoon.
Het betreft overigens de zwarte 128gb, heb daarnaast gekozen voor het leren hoesje van Apple. Bij elkaar scheelde dit 150 euro (vergeleken met hier in NL fullprice betalen).
Heb qua iPhones de 2g, 4 en 5s al jaren gebruikt, maar had vorig jaar voor het eerst een uitstapje naar Android gemaakt (Galaxy S6), maar merk toch dat iOS meer mijn ding is voor op een telefoon.
Het betreft overigens de zwarte 128gb, heb daarnaast gekozen voor het leren hoesje van Apple. Bij elkaar scheelde dit 150 euro (vergeleken met hier in NL fullprice betalen).
Je hebt wel een punt, net met een 6S Plus en een 7 Plus getest, beide op 5ghz en heb hier een 1gbit verbinding thuis.Redondo1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:08:
[...]
Voor het eerst in alle jaren moet ik erkennen dat de wifi echt minder is. Normaliter werd het alleen maar sneller, maar de iPhone 7 is op de 5ghz band echt een stuk minder. Een i6 is net zo snel als de i7 hier naast elkaar, terwijl de i6s de i6 ruimschoots versloeg.
6S Plus haalt makkelijk de 550mbps en de 7 Plus komt niet boven de 80mbps uit. Beide liggen naast elkaar
Qualcomm vs Intel modem wellicht ?Dennischo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:18:
[...]
Je hebt wel een punt, net met een 6S Plus en een 7 Plus getest, beide op 5ghz en heb hier een 1gbit verbinding thuis.
6S Plus haalt makkelijk de 550mbps en de 7 Plus komt niet boven de 80mbps uit. Beide liggen naast elkaar
In de iPhone 7 zit volgens mij geen Qualcomm modem meer.
Vind het anders wel een aardig schokkend verschil. Niet dat je 500+mbps nodig hebt op een telefoon, maar alsnog.SjaakAW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:21:
[...]
Qualcomm vs Intel modem wellicht ?
In de iPhone 7 zit volgens mij geen Qualcomm modem meer.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennischo op 15-10-2016 16:22 ]
Nee mee eens.Dennischo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:21:
[...]
Vind het anders wel een aardig schokkend verschil. Niet dat je 500+mbps nodig hebt op een telefoon, maar alsnog.
Maar de I7 gebruikt geen Qualcomm meer (oudere IPhone hadden wel een Qualcomm)
Ik haal hier met een 100/100 (glasvezel)verbinding prima snelheden... (Test van paar dagen terug, zal later nog eens proberen)Dennischo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:18:
[...]
Je hebt wel een punt, net met een 6S Plus en een 7 Plus getest, beide op 5ghz en heb hier een 1gbit verbinding thuis.

Serieus? Haha! Ik heb zowel de Plus als de Jetblack allebei maar 1 dag gehad! De plus lag mij letterlijk gewoon te zwaar in de hand, bij 1 hand gebruik en de Jetblack vertoonde al lichte krasjes na 1 dag, terwijl deze in een sleeve zat. Nu weer terug bij het begin, een 32GB " normale " 7 Zwart! Helemaal blij mee, muv de vlekkerige foto's maar dat zien we op termijn wel weer...Geert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:30:
onder het mom; ''living on the edge'', ben ik net naar de Apple Store in Den Haag geweest waar ik vanochtend een reservering had gemaakt voor een jetblack iPhone 7 Plus.
Had tot vanochtend een jetblack iPhone 7 en wilde toch wel eens zo'n grote iPhone 7 Plus ervaren, maar wel een jetblack, omdat de grip hiervan zo ontzettend fijn van is.
Echter, ik zat al 8 (!!!) dagen over mijn 14 dagen zichtstermijn heen, de medewerker van de Apple Store had even overleg met de Floormanager en deze maakte een uitzondering.
Dus werd er een giftcard gemaakt van de waarde van mijn ''oude' jetblack iPhone 7 waarmee de nieuwe jetblack iPhone 7 Plus mee werd betaald (+ kleine bijbetaling voor het verschil 7 -- 7Plus)
Dit vind ik dus een voorbeeld van customer care van de hoogste klasse, iets waar Apple echt in uitblinkt!
Ga nu maar eens m'n nieuwe grote iPhone configureren![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
OK : laat maar doorkomen ( 15 oktober 2016 )Geert1976 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:54:
mooie OP! thanks.
Hoop hier vrijdag 16 september mijn bevindingen te kunnen plaatsen van mijn nieuwe (mat) zwarte iPhone 7
als je wat verder had gelezen, had je gezien dat ik mijn mat warte al vrij snel had geruild voor een jetblack iPhone.Everts schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:01:
[...]
OK : laat maar doorkomen ( 15 oktober 2016 )
En als je nog verder had gelezen, had je meerdere malen (tot vervelens aan toe voor sommige Tweakers
ik denk dat ik het wel wat langer vol hou dan 1 dagjepdavie2311 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Serieus? Haha! Ik heb zowel de Plus als de Jetblack allebei maar 1 dag gehad! De plus lag mij letterlijk gewoon te zwaar in de hand, bij 1 hand gebruik en de Jetblack vertoonde al lichte krasjes na 1 dag, terwijl deze in een sleeve zat. Nu weer terug bij het begin, een 32GB " normale " 7 Zwart! Helemaal blij mee, muv de vlekkerige foto's maar dat zien we op termijn wel weer...
Zo'n 1ste dag is me goed bevallen. Heb iOS 10.1 PB3 er opgezet en wat foto's geschoten met die nieuwe Portrait functie, zien er echt al redelijk goed uit.
Ben nog aan het klooien met afstand--belichting--object/persoon
Alhoewel ik absoluut niet zo'n goede fotograaf ben als sommige hier. Ik heb hier en elders op het wereldwijde web iPhone 7 Plus foto's voorbij zien komen die zo richting National Geographic kunnen gaan
Hoop dat hij goed bevalt! Je hebt nog 2 weken om te testen..Geert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
ik denk dat ik het wel wat langer vol hou dan 1 dagje
Zo'n 1ste dag is me goed bevallen. Heb iOS 10.1 PB3 er opgezet en wat foto's geschoten met die nieuwe Portrait functie, zien er echt al redelijk goed uit.
Alhoewel ik absoluut niet zo'n goede fotograaf ben als sommige hier. Ik heb hier en elders op het wereldwijde web iPhone 7 Plus foto's voorbij zien komen die zo richting National Geographic kunnen gaan
Ik ben daar ook nog niet helemaal achter.Geert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
Het is of "ga verder weg" of "meer licht nodig" of ik doe alles goed en de foto heeft naderhand geen diepte.
Ach het is nog een beta dus ik wacht het ff af.
Totdat ze de foto's op ware grootte bekijkenGeert1976 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
Geert wisselt vaker van iPhone dan ik van onderbroek. En ik ben redelijk schoon.
Ik heb zojuist hetzelfde gedaan bij een iPhone 6 van een maat van mij. Hij heeft precies hetzelfde. Ik kan me er dan ook niet meer zo druk over maken. Je hoort het geluid trouwens pas echt goed als je de iPhone in een stille ruimte plat op tafel legt met de camera naar beneden en dan een video-opname maakt.Timx2 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:45:
[...]
Ik het even gecheckt met de dictafoon app en inderdaad.... geen 'gasfornuis-ontstekingsgeluid'. Waar zou dit aan kunnen liggen? Hardware of software probleem? Het is denk ik niet het sissende geluid waarover zoveel te doen is...
Meer mensen hier last van het volgende: het stoppen van de wekker. Zodra die afgaat reageert de eerste 2/3 seconden het scherm niet. Ik kan dus niet op stop drukken. Snooze werkt wel. Supervervelend 
Na die 3 seconden kan ik de wekker uitschakelen. Maar de tonen die in dan hoor klinken afschuwelijker dan een kleuterklas die overreden wordt door een schoolbus. Word er echt chagerijnig van
.
Na die 3 seconden kan ik de wekker uitschakelen. Maar de tonen die in dan hoor klinken afschuwelijker dan een kleuterklas die overreden wordt door een schoolbus. Word er echt chagerijnig van
[ Voor 33% gewijzigd door Kecin op 15-10-2016 22:22 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ja heb ik ook. Heel irritante iOS10 bug.Kecin schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:21:
Meer mensen hier last van het volgende: het stoppen van de wekker. Zodra die afgaat reageert de eerste 2/3 seconden het scherm niet. Ik kan dus niet op stop drukken. Snooze werkt wel. Supervervelend
In 10.1b3 zit het er nog steeds in.
Verwijderd
Als de wekker afgaat, kan ik gelijk met een swipe naar beneden kiezen voor snooze of stop.Kecin schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:21:
Na die 3 seconden kan ik de wekker uitschakelen. Maar de tonen die in dan hoor klinken afschuwelijker dan een kleuterklas die overreden wordt door een schoolbus. Word er echt chagerijnig van.
iOS 10.0.2 iPhone 7+
Ook even getest op m'n iPhone SE met iOS 10.0.2 maar zelfde resultaat als op de 7+
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2016 22:43 ]
Heb nu dus ongeveer een maand de iPhone 7 en heb vandaag ook weer de Plus in mijn handen gehad van een vriend. Eigenlijk wil ik nu liever de 7 Plus. Maandag maar even langs gaan bij de Apple Store om te kijken of ze het accepteren dat ik mijn iPhone 7 ruil voor een 7 Plus. Hij is nog splinternieuw direct een hoesje omheen gedaan, maar wel 29 dagen oud.. (ipv de 14 dagen die ze hanteren).
Las net op een ander forum juist het tegenover gestelde van jou bevindingen....mprkooij schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:45:
Heb nu dus ongeveer een maand de iPhone 7 en heb vandaag ook weer de Plus in mijn handen gehad van een vriend. Eigenlijk wil ik nu liever de 7 Plus. Maandag maar even langs gaan bij de Apple Store om te kijken of ze het accepteren dat ik mijn iPhone 7 ruil voor een 7 Plus. Hij is nog splinternieuw direct een hoesje omheen gedaan, maar wel 29 dagen oud.. (ipv de 14 dagen die ze hanteren).
Even vasthouden is wel wat anders dan constant in gebruik.
Dat is mijn persoonlijke mening uiteraard een ander zal juist de kleine te klein vinden.
Mocht dit lukken lijkt mij dat ik weer 14 dagen de tijd heb om dit "uit te testen".SjaakAW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:49:
[...]
Las net op een ander forum juist het tegenover gestelde van jou bevindingen....![]()
Even vasthouden is wel wat anders dan constant in gebruik.
Dat is mijn persoonlijke mening uiteraard een ander zal juist de kleine te klein vinden.
Zeker doen. Na enkele dagen weet je niet meer beter en wil je niet meer terug, als mooie bijkomst dat je dan gelijk de camera en het betere scherm hebt.mprkooij schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:45:
Ik zie net dat ze helemaal geen iPhone 7 Plus meer hebben op de reservering pagina... Levertijd is ook 3-4 weken. Weet niet hoe ze dit gaan doen als ik aankom en ik zeg dat ik een Plus wil.Donstil schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:15:
[...]
Zeker doen. Na enkele dagen weet je niet meer beter en wil je niet meer terug, als mooie bijkomst dat je dan gelijk de camera en het betere scherm hebt.
Formaat is top, zit me totaal niet in de weg.mprkooij schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:45:
Schermgrootte en werkruimte is super!
Enige minpunt blijft voor mij het gewicht ..
Gewicht moet ik vooral nog aan wennen (bijna 4 jaar met een iPhone 5 gedaan). Ook het feit dat ikzelf de Plus niet in alle gevallen met één hand kan bedienen (bv. boodschappen doen met de Appie App, waarbij ik zelfscan gebruik). Maar dat laatste wist ik van tevoren alsmoken schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:55:
[...]
Formaat is top, zit me totaal niet in de weg.
Schermgrootte en werkruimte is super!
Enige minpunt blijft voor mij het gewicht ..
Verder nog steeds zeer happy met het toestel
[ Voor 5% gewijzigd door ddZ op 16-10-2016 09:57 . Reden: Toevoeging ]
Hiep hoi, nog een issue erbij:
Bewegingskalibratie en afstand staat ALTIJD aan. De hele nacht en dag staat het aan, altijd het icoontje rechtsboven in beeld, slurpt de accu leeg.
Uitloggen bij iCloud, watch ontkoppelen, systeem compleet resetten helpt niet. Ik wil de functie wel graag gebruiken. Iemand die me kan helpen?
Bewegingskalibratie en afstand staat ALTIJD aan. De hele nacht en dag staat het aan, altijd het icoontje rechtsboven in beeld, slurpt de accu leeg.
Uitloggen bij iCloud, watch ontkoppelen, systeem compleet resetten helpt niet. Ik wil de functie wel graag gebruiken. Iemand die me kan helpen?
Check onder instellingen privacy en dan locatievoorzieningen. Er is een app die continu je locatie gebruikt.Eduardboon schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:01:
Hiep hoi, nog een issue erbij:
Geen enkele app heeft toegang tot mijn locatie en de enige systeemservices die dat mogen zijn bewegingskalibratie en afstand en zoek mijn iPhone. Bij bewegingskalibratie staat altijd een paars driehoekje. Ik heb geen fitness apps geïnstalleerd.
Goh,....vandaag valt het batterijverbruik van de 7+ een beetje tegen. Vanmorgen vol van de lader, nu nog maar 69% met voor mijn gevoel erg weinig gebruik.
Dus even kijken onder instellingen...
De Sonos App neemt in de afgelopen 24 uur 36% van het verbruik in beslag. Dat is voor 9u achtergrond en 8min schemtijd. Best fors of niet?
De Sonos App neemt in de afgelopen 24 uur 36% van het verbruik in beslag. Dat is voor 9u achtergrond en 8min schemtijd. Best fors of niet?
Als ik de camera van mijn iPhone 7 plus opstart doet deze soms raar. Begint als een gek te knipperen met vaag beeld. Net alsof die eindeloos blijft focussen of zoiets dergelijks. Iemand die daar ook last van heeft?
Heb ik ook een paar x gehad zowel als op de 7 als op de 6 ...denk ios10 bugje
Bij mij helpt alleen opnieuw opstarten. Wel jammer als je net een leuke foto wil schieten... Bedankt voor de reactie!rjm81 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:20:
Heb ik ook een paar x gehad zowel als op de 7 als op de 6 ...denk ios10 bugje
Bij dat soort apps schakel ik altijd de rechten uit om in de achtergrond te mogen draaien.smoken schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:01:
Goh,....vandaag valt het batterijverbruik van de 7+ een beetje tegen. Vanmorgen vol van de lader, nu nog maar 69% met voor mijn gevoel erg weinig gebruik.
Heeft geen zin bij de Sonos app, omdat ie dat niet ondersteunt.stormfly schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:41:
[...]
Bij dat soort apps schakel ik altijd de rechten uit om in de achtergrond te mogen draaien.
Ik heb ook een hoog (achtergrond) verbruik van de Sonos app. Lijkt mij een gevolg van een van de recente app updates. Er is namelijk een functie bijgekomen die je je muziek laat bedienen in het bedieningspaneel van iOS. Hiervoor moet natuurlijk continu bijgehouden worden welke muziek er wordt afgespeeld. Ik verdenk deze functie er mede van de batterij leeg te trekken. Dit kan je uitzetten in de instellingen van de Sonos app.
En ik maar zoeken naar die optie om de achtergrond werking uit te zetten ;-)sww89 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Heeft geen zin bij de Sonos app, omdat ie dat niet ondersteunt.
Ik heb ook een hoog (achtergrond) verbruik van de Sonos app. Lijkt mij een gevolg van een van de recente app updates. Er is namelijk een functie bijgekomen die je je muziek laat bedienen in het bedieningspaneel van iOS. Hiervoor moet natuurlijk continu bijgehouden worden welke muziek er wordt afgespeeld. Ik verdenk deze functie er mede van de batterij leeg te trekken. Dit kan je uitzetten in de instellingen van de Sonos app.
Als het me vaker gaat tegenvallen dan zet ik die bedieningspaneel optie uit. Gebruik ik mijn iPad wel als bedieningspaneel ..
Vanuit IOS als je zoekt op "achtergrond" kan je elke app blokkeren van achtergrond gebruik. Dus vanuit iOS en niet vanuit de App zelf.sww89 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Staat hij daar niet tussen dan vraagt de app geen officieel achtergrond gebruik aan. En zullen ze met software trucs werken om hem open te houden. Facebook deed dat ook vroeger is een hoop over geschreven.
[ Voor 12% gewijzigd door stormfly op 16-10-2016 21:00 ]
Heeft sonos al die optie om via spotify connect af te spelen??sww89 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Neem aan dat als ik mijn iPhone 7 morgen mag omruilen voor een 7 Plus dat ik hem daar rustig mag formatteren? Heb hier al een back-up gemaakt
Waar ruil jij hem dan om ?mprkooij schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:17:
Neem aan dat als ik mijn iPhone 7 morgen mag omruilen voor een 7 Plus dat ik hem daar rustig mag formatteren? Heb hier al een back-up gemaakt
Zie nergens voorraad wat betreft zwart.
Verwijderd
Even terug komend op het slechte telefoongeluid van i7 128gb, KPN netwerk (Simyo)
Ben benieuwd hoe andere mensen het ervaren. Vandaag weer 2 keer gehoord dat ze me slecht verstonden. Klinkt via de microfoon alsof je de telefoon in een zakdoek gedraaid hebt. Zacht en dof. Zelf hoor ik de tegenpartij soms wel helder...als het een Samsung is...maar meestal ook dof. Dit alles zonder hoesje. Heb achtergrondgeluid onderdrukken al uitgezet, maar maakt geen verschil. Op het Apple forum zijn er veel klachten over de geluidskwaliteit.
Wil morgen Apple bellen (heb online gekocht bij store) , maar als ik dan weer zo'n toestel krijg schiet het niet op.
Hebben jullie hier geen last van?....of worden hier alleen foto's gemaakt..😀
Ben benieuwd hoe andere mensen het ervaren. Vandaag weer 2 keer gehoord dat ze me slecht verstonden. Klinkt via de microfoon alsof je de telefoon in een zakdoek gedraaid hebt. Zacht en dof. Zelf hoor ik de tegenpartij soms wel helder...als het een Samsung is...maar meestal ook dof. Dit alles zonder hoesje. Heb achtergrondgeluid onderdrukken al uitgezet, maar maakt geen verschil. Op het Apple forum zijn er veel klachten over de geluidskwaliteit.
Wil morgen Apple bellen (heb online gekocht bij store) , maar als ik dan weer zo'n toestel krijg schiet het niet op.
Geen last van (Vodafone). Geluid via 'normaal' bellen is prima, en via Facetime helemaal glashelder.
Mm heb een paar keer gebeld sinds ik de plus heb (Bel over het algemeen nagenoeg niet) maar geen klachten ontvangen en ik verstond de andere kant prima.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:57:
Even terug komend op het slechte telefoongeluid van i7 128gb, KPN netwerk (Simyo)
Ik heb dezelfde iPhone en ook Simyo! Ik heb er nog geen last van gehad. Wel dat de persoon aan de telefoon even weg viel, maar dat kan ff aan de verbinding liggen. Dat gebeurt wel vaker. Verder is het geluid juist lekker hard.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:57:
Om 06:00 reserveren. Ik heb de iPhone 7 woensdag te koop gezet, donderdag de iPhone 7 Plus 128GB Jetblack gehaald in Amsterdam die ik in de ochtend om 06:01 gereserveerd had.mprkooij schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:54:
[...]
Ik zie net dat ze helemaal geen iPhone 7 Plus meer hebben op de reservering pagina... Levertijd is ook 3-4 weken. Weet niet hoe ze dit gaan doen als ik aankom en ik zeg dat ik een Plus wil.
Ik vind het formaat van de Plus ook een stuk fijner dan van het normale model.
P.S. waar denk jij hem zo even om te ruilen?
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 17-10-2016 08:55 ]
Nou ik heb een nieuwe iPhone 7 gekregen uit week 40
Voor nu nog geen problemen geconstateerd
*klopt af*
Voor nu nog geen problemen geconstateerd

*klopt af*
[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 17-10-2016 10:32 ]
Geen probleem. Ben goed te verstaan (Telfort) en andersom ook. Idem voor Facetime..Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:57:
fwawer schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:33:
[...]
Bij mij helpt alleen opnieuw opstarten. Wel jammer als je net een leuke foto wil schieten... Bedankt voor de reactie!
Bij mij werkt het als ik in de camera app even de video optie aanswipe en daarna weer gewoon de foto stand, dan werkt het weer, maar idd een irritante ''Bug''fwawer schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:51:
Als ik de camera van mijn iPhone 7 plus opstart doet deze soms raar. Begint als een gek te knipperen met vaag beeld. Net alsof die eindeloos blijft focussen of zoiets dergelijks. Iemand die daar ook last van heeft?
Ik heb een 7+ met T-mobile maar ik ben perfect te verstaan voor iedereen, met gewoon bellen en via whatsapp.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:57:
Van welke problemen had je last?Msi92 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:32:
Nou ik heb een nieuwe iPhone 7 gekregen uit week 40![]()
Voor nu nog geen problemen geconstateerd![]()
*klopt af*
Verwijderd
Apple net gesproken en probleem uitgelegd met het verstaanbaar zijn....belt u nu met de IPhone ? ..ik kan u moeilijk verstaan.....echtwaar???....ze bellen vanmiddag terug om een nieuwe te sturen.
Vreemde is HD geluid is wel goed, het andere is niet te verstaan....volgens mij is alleen HD bij bellen over zelfde netwerk?..
Nog puntje, bij bellen via speaker ben je wel goed te verstaan......zucht...IPhones ....
Vreemde is HD geluid is wel goed, het andere is niet te verstaan....volgens mij is alleen HD bij bellen over zelfde netwerk?..
Nog puntje, bij bellen via speaker ben je wel goed te verstaan......zucht...IPhones ....
Tijdens het filmen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O5_L7UgLz2U]
[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 17-10-2016 12:12 ]
offtopic: Zucht, dit kan bij alle apparaten gebeuren. Jammer en vervelend maar het is even niet anders toch?Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
Apple net gesproken en probleem uitgelegd met het verstaanbaar zijn....belt u nu met de IPhone ? ..ik kan u moeilijk verstaan.....echtwaar???....ze bellen vanmiddag terug om een nieuwe te sturen.
Twijfel toch weer om de 7 plus nog een kans te geven. Ik heb hem een dag geprobeerd, maar zat de volgende dag weer in A'dam voor werk, dus toch maar weer geruild. Scheelde weer 350km rijden..
Ik mag nog gewoon gebruik maken van de swap, gezien ik binnen de 14 dagen zit nog. Reden zou zijn, toch de camera. Gisteren met gezin weggeweest en maak dan veel foto's. Ook met zoomen enzo. Enige dat mij weerhoudt is het gewicht. Grootte kan ik wel mee leven denk ik, gezien ik mijn normale 7 nu ook al vaak in de binnenzak van mijn jaszak doe ik als wegga.
Wat een luxeprobleem zeg, haha...
Ik mag nog gewoon gebruik maken van de swap, gezien ik binnen de 14 dagen zit nog. Reden zou zijn, toch de camera. Gisteren met gezin weggeweest en maak dan veel foto's. Ook met zoomen enzo. Enige dat mij weerhoudt is het gewicht. Grootte kan ik wel mee leven denk ik, gezien ik mijn normale 7 nu ook al vaak in de binnenzak van mijn jaszak doe ik als wegga.
Sinds jaren weer een iPhone (7 - 32gb) besteld. De laatste iPhone welke ik had was een 3 volgens mij. Ben zeer benieuwd. Ik had een nieuwe nodig (i.v.m. vervallen zakelijke telefoon) en toevallig liep mijn eigen abbonement af. Na jaren Android, en een uitstapje naar Windows (nooit meer) toch weer naar Apple. Zal wel weer even wennen worden maar geloof wel dat het een degelijke keus is (mijn iPod draait al jaren stabiel in mijn auto).
Default blanke hetero
Klopt het dat de geluidskwaliteit van de EarPods hoorbaar beter is met de lightning aansluiting in vergelijking met de 3.5mm jack?
Daarnaast nog een vraag, is het gebruikelijk dat bij een nieuwe iPhone release er zoveel mankementen zijn? Heb al het gele scherm, slechte camera kwaliteit, geluid bij het filmen etc tegen gekomen. Dit weerhoudt mij op dit moment om een i7 te bestellen. Is het te verwachten dat al deze kinderziektes er over een maand wel uit zijn? Of wat is jullie ervaring hierin?
Daarnaast nog een vraag, is het gebruikelijk dat bij een nieuwe iPhone release er zoveel mankementen zijn? Heb al het gele scherm, slechte camera kwaliteit, geluid bij het filmen etc tegen gekomen. Dit weerhoudt mij op dit moment om een i7 te bestellen. Is het te verwachten dat al deze kinderziektes er over een maand wel uit zijn? Of wat is jullie ervaring hierin?
[ Voor 58% gewijzigd door RikDTC op 17-10-2016 14:06 ]
Gister mijn iPhone 7 vergeleken met de 6S plus van mijn broer, maar no way dat ik zou willen ruilen van formaat. Het grote scherm is mooi maar wat een joekelpdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:
Twijfel toch weer om de 7 plus nog een kans te geven. Ik heb hem een dag geprobeerd, maar zat de volgende dag weer in A'dam voor werk, dus toch maar weer geruild. Scheelde weer 350km rijden..
Voordeel is wel dat je na een swap weer twee weken de tijd hebt om weer terug te switchen
Gister wel zelf een 256 gb versie in het zwart opgehaald. Ik kwam ruimte te kort met de 128 GB versie.. zwart is toch wel mooier dan zilver.
[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-10-2016 14:14 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Yep! Het is en blijft een groot ding! En 140,- duurder weer. Zijn afwegingen die ik moet maken..BillSpaarbank schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:12:
[...]
Gister mijn iPhone 7 vergeleken met de 6S plus van mijn broer, maar no way dat ik zou willen ruilen van formaat. Het grote scherm is mooi maar wat een joekel
Voordeel is wel dat je na een swap weer twee weken de tijd hebt om weer terug te switchen
Ruimte te kort met 128GB? Jemig! Wat doe je er allemaal mee dan? Games en muziek of zo?
[ Voor 8% gewijzigd door pdavie2311 op 17-10-2016 14:16 ]
Vooral doen waar je je goed bij voeltpdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Yep! Het is en blijft een groot ding! En 140,- duurder weer. Zijn afwegingen die ik moet maken..
80 GB aan muziek en TomTom Europa. Plus een berg foto's en games inderdaad.pdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Ruimte te kort met 128GB? Jemig! Wat doe je er allemaal mee dan? Games en muziek of zo?
Sinds iTunes match niet meer verlengd kan worden met click and buy had ik een probleem met muziek uit de cloud. Ik ben geen spotify fan zeg maar. Ik weiger een creditkaart te nemen. Met gift cards kun je iTunes match ook niet verlengen.
[ Voor 45% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-10-2016 14:18 ]
Weer voor de plus gaan. Heb zelf de iphone 7 plus jet black, eerder ook iphone 6 plus en iphone 6s gehad. Gewoon doen. Succespdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:
Haha! Dan komt deze wel te koop helaas, deze moet nog binnenkomen, kan elk moment gebeuren:JayN schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:23:
[...]
Weer voor de plus gaan. Heb zelf de iphone 7 plus jet black, eerder ook iphone 6 plus en iphone 6s gehad. Gewoon doen. Succes
http://www.senacases.com/ultraslim-wallet-iphone-7
IPhone 7 - 128 GB - KPNVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:57:
Ik gebruik mijn telefoon veel voor bellen, elke dag wel een stuk of 4-5 mensen die zeggen dat ik wegval en slecht ben te verstaan.....zowel met leather case van Apple of een Peel of zonder hoes.
Zijn er mensen die een swap hiervoor kregen of is het het netwerk van KPN?
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Een paar berichten terug is het antwoord gegevenBuddha_ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
IPhone 7 - 128 GB - KPN
Ik gebruik mijn telefoon veel voor bellen, elke dag wel een stuk of 4-5 mensen die zeggen dat ik wegval en slecht ben te verstaan.....zowel met leather case van Apple of een Peel of zonder hoes.
Verwijderd
[quote]Buddha_ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
IPhone 7 - 128 GB - KPN
[/quote.
hier hetzelfde probleem draai op Tele2 netwerk ,ook met andere 7+ getest probleem blijft.
[...]
IPhone 7 - 128 GB - KPN
[/quote.
hier hetzelfde probleem draai op Tele2 netwerk ,ook met andere 7+ getest probleem blijft.
@maggroen - dat is het dus een netwerk probleem en niet van de IPhone.....lekker hoor
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik zie zelf nergens voorraad van de 7 PLUS Zwart met 128 of 256GBpdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:
Shit oordopjes vergeten thuis (ga zo hardlopen). Ik denk pak ik die hier op het werk wel eventjes. En dan zit het grote probleem hem opeens in de adapter
. Meteen maar eens even 4 stuks besteld zodat ik ze @work, @home, @car1 & @car2 heb zitten. Die ik erbij had laat ik mooi aan de oordopjes zitten maar just in case.
Ik denk dat ik precies hetzelfde ga doen... En wss upgraden naar een wireless headset..Typhone schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:32:
Shit oordopjes vergeten thuis (ga zo hardlopen). Ik denk pak ik die hier op het werk wel eventjes. En dan zit het grote probleem hem opeens in de adapter. Meteen maar eens even 4 stuks besteld zodat ik ze @work, @home, @car1 & @car2 heb zitten. Die ik erbij had laat ik mooi aan de oordopjes zitten maar just in case.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Vraag 1:RikDTC schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:45:
Klopt het dat de geluidskwaliteit van de EarPods hoorbaar beter is met de lightning aansluiting in vergelijking met de 3.5mm jack?
Nee, is niet hoorbaar maar is wel meetbaar, en dan nog is het meetbaar MINDERE audio dan uit de Lightning. Kortom de Jack 3.5MM is eigenlijk beter.
Vraag 2:
- Geel scherm is bij elke release wel, na een paar maanden stopt het gezeur en hoor je er niemand meer over, of dat het dan weg is geen idee.
- Camera, de een zegt het is storend de ander merkt niets. Ik zie geen verschil tussen foto's van een 5S en nu mijn 7 Plus dus het 'schilderij' effect is er bij beide bij mij. Ja er is ruimte voor verbetering maar ik denk dat het softwarematig is.
- Geluid, gisteren toevallig nog een test gedaan. Diverse zware apps open gezet en daarmeteen achteraan een filmpje opgenomen. Ja ik hoor een ruis, maar die hoor ik ook op een gelijk filmpje op mijn 5S. Andere geluiden zoals kraken, tikken, piepen, hissen hoor ik niet. Dus denk ook wel dat dat meevalt.
Wordt het na wat maanden beter, wie weet? Software matig is er misschien nog wat te sleutelen maar hardware zal niet opeens een nieuwe revisie krijgen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik ook niet! Een teken dat ik de 7 moet houden? Haha! Wil jij ook switchen dan?SjaakAW schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:21:
[...]
Ik zie zelf nergens voorraad van de 7 PLUS Zwart met 128 of 256GB
Had een IPhone 6 plus en daarna een gewone 6S...pdavie2311 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Ik ook niet! Een teken dat ik de 7 moet houden? Haha! Wil jij ook switchen dan?
Heb wat twijfel, maar ga toch voor de kleine...
Kan ik zelf nog alles bedienen met 1 hand..
Vind de plus net wat te lomp.
Formaat er tussen in zou mooi zijn... haha
Dat zou inderdaad super zijn! Heb nu de 7 32GB..Twijfel nog over de 128GB gewone 7 of de Plus versie dus..128GB voor de toekomst, maar heb nu nog 19GB over op mijn 32GB 7...SjaakAW schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:08:
[...]
Had een IPhone 6 plus en daarna een gewone 6S...
Heb wat twijfel, maar ga toch voor de kleine...
Kan ik zelf nog alles bedienen met 1 hand..
Vind de plus net wat te lomp.
Formaat er tussen in zou mooi zijn... haha
Al met al keuzes om een jaar lang weer het juiste toestel te kiezen, gezien ik nog kan swappen...
Oke bedankt voor de reactie! Het gaat mij er vooral om dat ik geen zin heb om mijn toestel straks 2x terug te moeten sturen.. i6S vind ik ook nog steeds een goede optie, echter ga ik graag voor de i7 vanwege de upgrades. Ik heb een i5 gehad dus het is sowieso een upgrade voor mij. Qua prijs zal het eigenlijk niet zoveel uitmaken. Ik denk dat je ook wel ongeveer €100 meer krijgt voor een i7 dan voor een i6S wanneer ik die 2 jaar later zou verkopen.SpoekGTi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
Vraag 1:
Nee, is niet hoorbaar maar is wel meetbaar, en dan nog is het meetbaar MINDERE audio dan uit de Lightning. Kortom de Jack 3.5MM is eigenlijk beter.
Vraag 2:
- Geel scherm is bij elke release wel, na een paar maanden stopt het gezeur en hoor je er niemand meer over, of dat het dan weg is geen idee.
- Camera, de een zegt het is storend de ander merkt niets. Ik zie geen verschil tussen foto's van een 5S en nu mijn 7 Plus dus het 'schilderij' effect is er bij beide bij mij. Ja er is ruimte voor verbetering maar ik denk dat het softwarematig is.
- Geluid, gisteren toevallig nog een test gedaan. Diverse zware apps open gezet en daarmeteen achteraan een filmpje opgenomen. Ja ik hoor een ruis, maar die hoor ik ook op een gelijk filmpje op mijn 5S. Andere geluiden zoals kraken, tikken, piepen, hissen hoor ik niet. Dus denk ook wel dat dat meevalt.
Wordt het na wat maanden beter, wie weet? Software matig is er misschien nog wat te sleutelen maar hardware zal niet opeens een nieuwe revisie krijgen.
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn iPhone 7 met 128gb geheugen niet goed reageert op aanrakingen op het scherm. Het lijkt dan net of de telefoon vast loopt maar dat doet hij niet. Nog meer mensen met dit probleem?
Dit is een IOS bug, mijn vriendin heeft dat ook met haar iphone 6s.Sunri5e schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:36:
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn iPhone 7 met 128gb geheugen niet goed reageert op aanrakingen op het scherm. Het lijkt dan net of de telefoon vast loopt maar dat doet hij niet. Nog meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Blijkt toch wel wat meer aan de hand te zijn met geluid tijdens bellen...
https://discussions.apple...30809409?start=0&tstart=0
Net even gebeld met Apple ivm ruis bij filmen.
Ze kunnen niks voor me doen.
Ik Zou naar een service punt moeten gaan om een filmpje te tonen en als het geconstateerd word trg bellen.
Dan kunnen ze eventueel kijken voor reparatie.
Toen ik vermelde dat ik geen alleenstaand geval was ontkende hij het ook niet maar toch kan ik niks doen voor u meneer.
Applecare kennen we hier niet in Belgie dus ook geen optie.
Zal dan maar eens naar Apple store Brussel moeten gaan
Ze kunnen niks voor me doen.
Ik Zou naar een service punt moeten gaan om een filmpje te tonen en als het geconstateerd word trg bellen.
Dan kunnen ze eventueel kijken voor reparatie.
Toen ik vermelde dat ik geen alleenstaand geval was ontkende hij het ook niet maar toch kan ik niks doen voor u meneer.
Applecare kennen we hier niet in Belgie dus ook geen optie.
Zal dan maar eens naar Apple store Brussel moeten gaan
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Tja..Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:13:
Blijkt toch wel wat meer aan de hand te zijn met geluid tijdens bellen...
Maar lees hier toch ook dat velen wel een helder geluid hebben met bellen.
Ben benieuwd wat er precies speelt en of het per exemplaar verschilt
Wat is je bron hiervan?SpoekGTi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
Vraag 1:
http://www.businessinside...ernational=true&r=US&IR=T
En nog meer reviews het is marginaal maar soms merkbaar.
We zijn nu afhankelijk of er EarPods uit gaan komen met een veel betere DAC van andere fabrikanten. Dus ja het is een verbetering dat we naar lighting zijn gegaan omdat andere fabrikanten nu DACs kunnen aanleveren of implementeren, maar met de standaard plugs meh not so
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Betere dac's kon altijd al via Lightning natuurlijk. Dat is nu niet uniek voor de 7, Apple heeft nu alleen de beslissing gemaakt voor de koptelefoon bouwers en dat is Opzich best oké. Uit zichzelf deden ze het namelijk amper en daardoor sloot het gros van de mensen een goeie koptelefoon aan op de matige iPhone dac.SpoekGTi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:54:
[...]
http://www.businessinside...ernational=true&r=US&IR=T
En nog meer reviews het is marginaal maar soms merkbaar.
We zijn nu afhankelijk of er EarPods uit gaan komen met een veel betere DAC van andere fabrikanten. Dus ja het is een verbetering dat we naar lighting zijn gegaan omdat andere fabrikanten nu DACs kunnen aanleveren of implementeren, maar met de standaard plugs meh not so
iOS 10.0.3 zonet released voor de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.
fix voor oa verbinding met de mobiele netwerken
iOS 10.0.3 lost volgens de update-omschrijving enkele bugs op, voornamelijk met betrekking tot mobiele netwerkenGeert1976 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:18:
iOS 10.0.3 zonet released voor de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.
Wie weet voor diegene met deze problemen
Zo werkt het volgens mij niet.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:23:
Draai de beta maar merk geen verbeteringen,netwerk hier nog steeds ruk.
Als er zo'n update (mobiele netwerk problemen) is dan kan het zijn dat in dit geval deze niet in jouw Beta zit.
https://twitter.com/ATP_Tipster1/status/788064911574302720
Hier lees ik dat deze fix pas in de volgende Beta komt.
[ Voor 15% gewijzigd door EdvanAl op 17-10-2016 19:37 ]
Welke problemen waren er dan m.b.t. mobiele netwerken?
Ik had zeker last van, heb me plus dus paar dagen geleden omgeruild, zat nog in me 14 dagen omruil. Nieuwe plus geen last van bij zelfde omstandigheden, nl omschakeling van 4g naar 3g.SjaakAW schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:21:
[...]
iOS 10.0.3 lost volgens de update-omschrijving enkele bugs op, voornamelijk met betrekking tot mobiele netwerken
Wie weet voor diegene met deze problemen
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.