Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Heb vooral het idee dat het gedeelte waar je niet op focust scherper is bij de 6s.
Trouwens voor portret mode heb je geen 7+ nodig. Lukt met de 7 ook wel :)

Ik vind het kleurverschil wel enorm van mijn voorbeeld hierboven. Beide foto's in het zelfde licht genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Ja, in led licht, kleur van de 7 klopt beter.

[ Voor 45% gewijzigd door matthijst op 04-10-2016 20:28 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Studiocitroen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:06:
Volgens mij heeft hij hem gister pas gekregen, hij moest besteld worden dus misschien heeft ie nog geen nieuw toestel.
Zij ipv hij wacht nog op een vervangend toestel. Was niet op voorraad zondag en moest besteld worden. Jongen in winkel gokte op vandaag, maar aangezien ik nog niet gebeld of gemaild ben dat het toestel er is, nog geen vervanger opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Pardon, ik bedoelde van mijn foto vergelijking.
here2stay schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:24:
[...]

Zij ipv hij wacht nog op een vervangend toestel. Was niet op voorraad zondag en moest besteld worden. Jongen in winkel gokte op vandaag, maar aangezien ik nog niet gebeld of gemaild ben dat het toestel er is, nog geen vervanger opgehaald.
Oops. zij bedoel ik dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:23
Wellicht een domme vraag, maar kan je een iPhone ook ruilen bij de Apple Store als je hem elders hebt aangeschaft? Ik ben ook niet echt tevreden over de kwaliteit van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Net men i7 ingesteld, top! ;-)

Alleen heb ik een probleem om men continuity aan de praat te krijgen...
Kan plots niet meer bellen met men iPad dmv van men iPhone...
Iemand tips

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
Spellingcontrole ook nog niet aan staan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

eisbaer

Zie signature

Studiocitroen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

OK ja op je iPhone zien die foto's er prachtig uit. Op een klein formaat ziet het er ook mooi uit!
Op ware grote ziet het er zo uit:

https://dl.dropboxusercon...10-04%20om%2016.21.02.png
https://dl.dropboxusercon...10-04%20om%2016.22.02.png
https://dl.dropboxusercon...10-04%20om%2016.22.58.png

niet echt gedetailleerd. Bij de hond bijvoorbeeld vind ik het 'schilderij achtig' lijken.
Het zijn png foto's. Als ik foto's van mijn iPhone haal, zijn het jpg's. Hoe heb je die gedownload?

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
eisbaer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:13:
[...]
Het zijn png foto's. Als ik foto's van mijn iPhone haal, zijn het jpg's. Hoe heb je die gedownload?
Dit zijn screenshots van foto's van iemand anders op 100%, dus niet helemaal origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

eisbaer

Zie signature

Studiocitroen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:18:
[...]
Dit zijn screenshots van foto's van iemand anders op 100%, dus niet helemaal origineel.
OK. Toen ik gisteren via mijn pc inlogde op iCloud en daar de foto's van het scherm plukte, waren ze in png formaat en de kwaliteit viel tegen. Toen ik ze, door op het wolkje te klikken, downloaddde, werden ze als jpg opgeslagen en was de kwaliteit veel beter. Vandaar de vraag.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
YoungStarDC schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:40:
Wellicht een domme vraag, maar kan je een iPhone ook ruilen bij de Apple Store als je hem elders hebt aangeschaft? Ik ben ook niet echt tevreden over de kwaliteit van de camera.
Ja, dat kan, tenminste bij een defect. Ze gaan natuurlijk niet een iPhone 7 voor een 7 Plus omruilen wanneer je ze wat geld toeschuift.

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 04-10-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Icaru schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:44:
Net men i7 ingesteld, top! ;-)

Alleen heb ik een probleem om men continuity aan de praat te krijgen...
Kan plots niet meer bellen met men iPad dmv van men iPhone...
Iemand tips
Ik denk dat het te maken heeft met je taalinstelling ;)

Maar kijk ook even in je instellingen naar: algemeen > handoff en ook telefoon > bel via andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Miki schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat het te maken heeft met je taalinstelling ;)

Maar kijk ook even in je instellingen naar: algemeen > handoff en ook telefoon > bel via andere apparaten.
Deze staat aan op men iPhone... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37
NotSoSteady schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:31:
[...]

Ja, dat kan, tenminste bij een defect. Ze gaan natuurlijk niet een iPhone 7 voor een 7 Plus omruilen wanneer je ze wat geld toeschuift.
Ik ben er niet op uit om onzin te verspreiden, maar ik meen dat Apple erg terughoudend is geworden met het meegeven van een 'nieuw' toestel wanneer deze niet bij Apple zelf is gekocht. Zo ving ik hierover een keer een gesprek op tussen een genius en een klant in de Apple Store Den Haag. Binnen de eerste 14 dagen en na 1 jaar moet je sowieso terug naar de verkoper, en tussen die 351 dagen hangt het van de kwaal af wat Apple er mee doet, en kan het zo zijn dat er eerder op reparatie wordt overgegaan dan op een refurb. Mja ligt ook nog aan de medewerker/genius die je treft.

We kunnen het er in ieder geval wel over eens zijn dat wat YoungStarDC wilt niet zonder slag of stoot zal gaan ;) En de enige die hier echt duidelijkheid over kan geven is natuurlijk Apple Support of de Apple Store zelf. Dus zou ik voorstellen de vraag aan hun voor te leggen voordat je voor niks in de auto stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:23
NotSoSteady schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:31:
[...]

Ik heb zelf een iPhone 7 Plus 256gb Matte Black, dus het ging er meer om dat als het een defect is (gezien veel Tweakers niet echt tevreden zijn over de camera van wat ik uit deze thread opmaak), dat ze hem dan omruilen. Als het iets softwarematigs is, tsja dan is het hopen op een update die het verhelpt.

EDIT: Ik kan zo 1, 2, 3 niet echt meer mensen vinden met het zelfde probleem overigens, maar wellicht zijn mijn Google skills niet helemaal up to the task :').

[ Voor 12% gewijzigd door YoungStarDC op 04-10-2016 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Icaru schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:41:
[...]

Deze staat aan op men iPhone... :s
Een reboot op beide apparaten kan nog wel eens helpen.

Sorry dat we hier aan het lolbroeken zijn maar "men" is geen Nederlands. Het is: "Deze (opties) staan aan op mijn iPhone :s "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33
Sinds vanmorgen een iPhone 7 plus en net als vele anderen het bekende hiss geluid. Als ik de iPhone recht tegen me oor hou dan hoor je hem ten alle tijden een "draaiend/zoemend" geluid maken. Ik zie het nog wel even aan want als ik het nergens had gelezen dan had ik er ook geen erg in gehad. Verder retesnel toestel en begin nu een beetje te wennen aan het grote formaat aangezien ik hiervoor de 6 had.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
sww89 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:51:
[...]

Ik ben er niet op uit om onzin te verspreiden, maar ik meen dat Apple erg terughoudend is geworden met het meegeven van een 'nieuw' toestel wanneer deze niet bij Apple zelf is gekocht. Zo ving ik hierover een keer een gesprek op tussen een genius en een klant in de Apple Store Den Haag. Binnen de eerste 14 dagen en na 1 jaar moet je sowieso terug naar de verkoper, en tussen die 351 dagen hangt het van de kwaal af wat Apple er mee doet, en kan het zo zijn dat er eerder op reparatie wordt overgegaan dan op een refurb. Mja ligt ook nog aan de medewerker/genius die je treft.

We kunnen het er in ieder geval wel over eens zijn dat wat YoungStarDC wilt niet zonder slag of stoot zal gaan ;) En de enige die hier echt duidelijkheid over kan geven is natuurlijk Apple Support of de Apple Store zelf. Dus zou ik voorstellen de vraag aan hun voor te leggen voordat je voor niks in de auto stapt.
Vorige week nog een iPhone 6s die bij de Media Markt in Duitsland was aangeschaft omgeruild, volgens mij doen ze alleen moeilijk na 12 maanden. Als je op je Apple Support Profile kijkt zie je ook gewoon dat je volledige dekking hebt. Ik ga altijd terug naar Apple en nooit naar de winkel, geen enkel probleem. Erg behulpzaam en komt geen bon aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is er al iemand die last heeft van de 4G problemen met KPN de 10.1 beta 2 versie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:38
Studiocitroen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:50:
[...]

5c
https://dl.dropboxusercon...3259321/IMG_3252_crop.jpg
7
https://dl.dropboxusercon...3259321/IMG_3337_crop.jpg

[...]

Het is niet direct een probleem, maar ik vind dan de foto's wel minder mooi dan de foto's van mijn 5c. (van gezichten en mensen dan he, ik ervaar het als on natuurlijk) En eigenlijk zou dat niet mogen dat die foto's minder mooi zijn dan mijn 5c.. Maargoed, verder vind ik het een super toestel. Ben ook niet van plan om een ander toestel te nemen. Misschien ligt het aan mijn toestel en krijg ik een nieuwe.. Maar dat zien we dan wel.
Er is een behoorlijk verschil in belichting. (zie ook de achtergrond) Persoonlijk vind ik de 5c overbelicht. Bij mijn DSLR zou ik een negatieve flits compensatie geven. De 7 lijkt een hogere ISO te gebruiken en daardoor meer ruisonderdrukking. (vergelijk dat eens?) Voor zover je zo'n crop kan beoordelen, wat ik een beetje onzinnig vind om een camera te beoordelen, denk ik dat het totaal plaatje van de 7 een (veel) betere foto oplevert. Veel natuurlijker en meer in balans, minder plat geflitst.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
KappuhH schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:54:
Is er al iemand die last heeft van de 4G problemen met KPN de 10.1 beta 2 versie geprobeerd?
Oeh ervaar jij ook KPN problemen? Vooral in de auto is het echt drama dan hangt zelfs flitsmeister omdat de data minutenlang onderbroken is.

Goed idee de beta even draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:34:
Ik heb ook even een Camera Testje gedaan.

Zit idd wel wat ruis in op 100% maar ik kan niet goed beoordelen of dit komt door de kleine Smartphone sensor of dat er echt softwarematig wat mis is. Het lijkt mij de sensor want overall vind ik het een prima plaatje voor een snelle Point And Shoot picture.

Vijf foto's buiten met de volgende instellingen:
[afbeelding]

iOS Camera JPEG
[afbeelding]

iOS Camera HDR
[afbeelding]

ProCam JPEG
[afbeelding]

ProCam RAW
[afbeelding]

ProCam TIFF
[afbeelding]

Vijf foto's binnen met de volgende instellingen:
[afbeelding]

iOS Camera Binnen JPEG
[afbeelding]

iOS Camera Binnen HDR
[afbeelding]

ProCam Binnen JPEG
[afbeelding]

ProCam Binnen RAW
[afbeelding]

ProCam Binnen TIFF
[afbeelding]

Klikken op het plaatje brengt je naar het origineel, beschikbaar voor download. Ook bij RAW en TIFF. Foto's gemaakt zonder verdere instellingen aan te passen, alles automatisch puur en alleen afgedrukt

Edit: Foto's gemaakt op 10.1 beta 1
Gebruik je AIS, of die anti-shake knop?

App net ook geïnstalleerd en las dit op hun blog: Especially when shooting with longer shutter times, AIS compensates for slight movements, which is a helpful tool for handheld photos. Besides slightly reducing the noise in low light photos (which of course is a good thing), it can at the same time unfortunately affect the rendering of very fine details in a negative way. If you zoom all the way in to 100% on one of your photos, you might detect a certain fuzziness, which some describe as “painterly” or a “watercolor effect”. That’s why we incorporated the option to deactivate AIS in the first place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:38:
[...]

Gebruik je AIS, of die anti-shake knop?

App net ook geïnstalleerd en las dit op hun blog: Especially when shooting with longer shutter times, AIS compensates for slight movements, which is a helpful tool for handheld photos. Besides slightly reducing the noise in low light photos (which of course is a good thing), it can at the same time unfortunately affect the rendering of very fine details in a negative way. If you zoom all the way in to 100% on one of your photos, you might detect a certain fuzziness, which some describe as “painterly” or a “watercolor effect”. That’s why we incorporated the option to deactivate AIS in the first place.
Nee dit is allemaal gewoon uit het handje. Geen verdere fratsen gebruikt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:42:
[...]

Nee dit is allemaal gewoon uit het handje. Geen verdere fratsen gebruikt.
Ok, maar staat Stabilization aan of uit in de settings van die app bij jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:46:
[...]

Ok, maar staat Stabilization aan of uit in de settings van die app bij jou?
Off.

Al vind ik de Jpeg quality op 0.8 wel vreemd (zie ik nu pas eigenlijk).

Afbeeldingslocatie: http://a66.tinypic.com/9jd89s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 22:55
KappuhH schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:54:
Probleem met de intel chip in de iphone 7 ?
Alle andere iphone's hebben Broadcom.

http://www.techtimes.com/...e-keeps-disconnecting.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Jdome schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:20:
Iedereen die een Jet Black heeft raad ik aan om de naked wrap van Slickwraps te bestellen! Heb die van mij zojuist erop gezet en is echt super mooi geworden. De wrap is echt heel dun en voelt ook goed aan. Je ziet er bijna niks van.
Maar kan zo een dunne 'case' je mobiel wel beschermen? Stel hij valt grote kans dat je glas dan nog steeds breekt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
SAICRJMPM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 05:45:
[...]

Maar kan zo een dunne 'case' je mobiel wel beschermen? Stel hij valt grote kans dat je glas dan nog steeds breekt of niet?
Het is puur alleen tegen krassen. Dus de kans is nog steeds groot dat het glas breekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Garret1410 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:14:
Ik weet niet of de link werkt maar via de photo compare tool van GSMARENA zie ik dat de 7 het toch beter moet doen als de 6s bij weinig licht.

Toch is de ruis van de 7 wel anders dan de 6s. 6s heeft een wat fijnere maar duidelijk aanwezige ruis en de 7 neigt wel naar wat waterig toe door de te agressieve noise reduction maar onderaan de streep ziet het er toch beter uit dan de 6s

http://www.gsmarena.com/p...Phone2=7242&idPhone3=7821
Zo kun je alles wel goedpraten...

Je ziet toch zelf ook wel dat de 6s het hier veel beter doet:
Studiocitroen schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:34:
[...]

Hier mijn test. Links is iPhone 7 rechts iPhone 5c.
Kleur is een heel stuk anders bij de 7, maar ik vind de 5c meer detail hebben.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/33259321/test_2.jpg
Het lijkt net ruis, maar daar is het weer te grof voor.
5c heeft inderdaad veel meer detail.
sww89 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:48:
Ook mee eens. Maar dan echt puur op scherpte want de kleuren doet de 7 toch echt beter vind ik.
Op kleuren misschien, maar niet op scherpte.
De ruis of het filter, zorgt voor een soort waas.
carpebios schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:48:
Lijkt toch echt iets softwarematig te zijn......hoop ik, want zelfs met TIFF of RAW krijg ik als ik een beetje inzoom, dat schilderij effect.
Ik twijfel aan hoe raw de raw fotos zijn uit de iPhone. Normaalgesproken is raw echt de ruwe data en zie je best veel kleurverschil, omdat je raw fotos nog in photoshop onder handen neemt met de witbalans.

Dat zie ik net terug op de raws uit de iphone.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
winwiz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:11:
[...]

Er is een behoorlijk verschil in belichting. (zie ook de achtergrond) Persoonlijk vind ik de 5c overbelicht. Bij mijn DSLR zou ik een negatieve flits compensatie geven. De 7 lijkt een hogere ISO te gebruiken en daardoor meer ruisonderdrukking. (vergelijk dat eens?) Voor zover je zo'n crop kan beoordelen, wat ik een beetje onzinnig vind om een camera te beoordelen, denk ik dat het totaal plaatje van de 7 een (veel) betere foto oplevert. Veel natuurlijker en meer in balans, minder plat geflitst.
aha dat zou wel kunnen. Ik heb beide zonder flits genomen in het licht van een waterige avondzon, dus niet volop zon. De foto van de iPhone 5c lijkt meer op de beleving die je met eigen ogen ziet. Zoals de sfeer toen echt was. Ze zag er niet zo uit op dat moment op zoals op de iPhone 7. De kleuren maken de foto wel mooier.
Crop is idd niet goed te beoordelen. Ik zal nog wel een keer een andere test doen.

Ieder heeft zo zijn smaak natuurlijk. Ik vind het mooie foto's maar vind de ruis,vlekken of hoe we het ook maar noemen van de iPhone 7 niet zo fraai op een gezicht. Lijkt net een laag make-up. Een soort van Smooth tool wat je in Photoshop kan gebruiken om huid netjes glad te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
dfrenner schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:15:
[...]

Zo kun je alles wel goedpraten...

Je ziet toch zelf ook wel dat de 6s het hier veel beter doet:
Nee ik vind de ruis van de 6s teveel aanwezig. De 7 lijkt detail weg te smeren maar op gewoon 100% ziet het er beter uit.

Hou je van croppen dan moet je geen 12mpx smartphone camera gebruiken maar een hoger resolutie. Kijk naar de galaxy s6 of de Xperia's en lumia's. Die hebben meer detail (oplossend vemogen) wat duidelijk te zien is als je cropped. Toch is het uiteindelijke plaatje op 100% minder goed dan de de huidige 12mpx camera's. Er is namelijk meer dan detail alleen. Belichting, kleuren, dynamisch bereik en goede focus wat het uiteindelijk plaatje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vraagje,

Hoe krijg ik de nieuwe bèta's op mijn iPhone en Watch? 8.1 beta 2 op mijn mac gezet, maar op de iPhone download hij niet? Het is wel 10GB in totaal zie ik, maar hoe herkent mijn iPhone en Watch de update? Iemand die dit al heeft en mij zou willen helpen? Mag ook via DM om geen topicvervuiling te krijgen hier..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5qFYCuh.jpg
Dit is een fotootje geschoten met een i7+ met 10.1 public beta.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je linkje doet 't niet :-(

Ik heb gisteren met mijn 7 wat foto's gemaakt. Met de camera app van Apple en met Camera+. Wat opvalt is de compressie, die van Apple zitten allemaal zo rond de 2MB, die van Camera+ rond de 5-6 MB. Dat zie je best goed vind ik. Verder is de kleurtoon van de Camera+ foto's wat warmer.

Ik zal morgen even wat voorbeeld foto's posten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:
Je linkje doet 't niet :-(

Ik heb gisteren met mijn 7 wat foto's gemaakt. Met de camera app van Apple en met Camera+. Wat opvalt is de compressie, die van Apple zitten allemaal zo rond de 2MB, die van Camera+ rond de 5-6 MB. Dat zie je best goed vind ik. Verder is de kleurtoon van de Camera+ foto's wat warmer.

Ik zal morgen even wat voorbeeld foto's posten.
Nu zou ie t moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:28
SAICRJMPM schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 05:45:
[...]

Het is inderdaad puur tegen krassen op de achterkant en zijkant. Voor het glas op de voorkant heb ik er een screenprotector op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:31:
[afbeelding]
Met dat blureffect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:14:
[...]

Oeh ervaar jij ook KPN problemen? Vooral in de auto is het echt drama dan hangt zelfs flitsmeister omdat de data minutenlang onderbroken is.

Goed idee de beta even draaien.
Ja is een bekend probleem (zie eerdere posts in dit topic). Verizon (usa) en Three (uk) klanten hebben er ook last van.

Ik kan helaas de beta nog nie tinstalleren omdat ik geen developer account heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:31:
[afbeelding]
Zeer mooie foto! ;-)

Is dit inderdaad met dat portret effect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
KappuhH schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Ik kan helaas de beta nog nie tinstalleren omdat ik geen developer account heb...
Public beta via beta.apple.com

Tja KPN zeg "je moet bij Apple zijn" het ligt zeker niet aan ons is de letterlijke uitspraak, komt niet over als behulpzaam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
stormfly schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Public beta via beta.apple.com

Tja KPN zeg "je moet bij Apple zijn" het ligt zeker niet aan ons is de letterlijke uitspraak, komt niet over als behulpzaam 8)7
Op zich een logische reactie. In Amerika zijn veel gebruikers met hezelfde probleem.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Icaru schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Zeer mooie foto! ;-)

Ja is met portret effect, je kan echt zo makkelijk zulke mooie foto's maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Snap er niets van - telefoon draait op meeste recente iOS versie - tijdens het bellen reboot de telefoon spontaan. Erg vervelend bij een zakelijk gesprek, je moet dan weer wachten totdat je opnieuw kunt bellen.

Heeft iemand dit al meegemaakt? (i7+ 128GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

sww89 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Zou kunnen ik heb niet naar die video gekeken. Verbaast me niks dat iCulture het nieuws weer eens anders brengt dan de waarheid. Het ging mij vooral om die foto van de cameralens waarbij je mooi dat toplaagje glas of folie kunt zien. Maar ik ga er ook vanuit dat het zo hoort. Alleen als een Apple medewerker vervolgens zegt dat er wel een folie (als in: verpakkingsmateriaal) op de lens zit dan ga je toch even twijfelen.
Dat is niet een laagje op de lens (hoewel 't er in die foto wel zo uit ziet) maar een laagje om de lens. Dwz, eromheen aan de buitenkant tussen de lens en het aluminium, om te zorgen dat 'ie blijft zitten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
R3M1 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:09:
Snap er niets van - telefoon draait op meeste recente iOS versie - tijdens het bellen reboot de telefoon spontaan. Erg vervelend bij een zakelijk gesprek, je moet dan weer wachten totdat je opnieuw kunt bellen.

Nee, maar gister wel een totale freeze gehad. Homebutton klikte nog gewoon maar scherm zat muurvast. Uiteindelijk na vele minuten maar een harde reset gegeven.

Rebooten tijdens een telefoongesprek wil ook nog wel eens aan de simkaart liggen. Heb je een op maat geknipte SIM toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R3M1 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:09:

Ik herken dit nog wel uit de Jailbreak periode!, mischien een backup terug gezet met jailbreak restanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
Jeetje camera
Wegvallende lte verbinding (kpn)
Reboots
Freeze.
His

Ik begrijp dat als je tevreden bent je vaak niks te zoeken hebt op dit forum. Is dit nou echt een probleem of is het een kleine groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
His heb ik persoonlijk geen last van. Ik hoor de 7 iets meer als ik mijn oor tegen de achterzijde van het toestel hou ten opzichten van mijn SE. Maar goed, dat doe ik verder nooit.

Freezes heb ik ook wel op eerdere iphones gehad.

De camera valt me echt tegen. Ik merk geen vooruitgang ten opzichte van de SE. Eerder achteruitgang.

De verbindingsproblemen heb ik ook met KPN.

Dus ja, best wel een ruktoestel.

Ik hoop op iOS updates.

Ohh en ik vergeet de gele tint aan de onderzijde van het toestel. Tweaksers lezen in landscape ziet er echt pauper uit. Voor de rest zijn de kleuren mooi.

[ Voor 15% gewijzigd door BillSpaarbank op 05-10-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
BillSpaarbank schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:39:
His heb ik persoonlijk geen last van. Ik hoor de 7 iets meer als ik mijn oor tegen de achterzijde van het toestel hou ten opzichten van mijn SE. Maar goed, dat doe ik verder nooit.

Freezes heb ik ook wel op eerdere iphones gehad.

De camera valt me echt tegen. Ik merk geen vooruitgang ten opzichte van de SE. Eerder achteruitgang.

De verbindingsproblemen heb ik ook met KPN.

Dus ja, best wel een ruktoestel.

Ik hoop op iOS updates.

Ohh en ik vergeet de gele tint aan de onderzijde van het toestel. Tweaksers lezen in landscape ziet er echt pauper uit. Voor de rest zijn de kleuren mooi.
Je hebt de gewone 7 ?
Hoe vaak verlies je LTE verbinding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Snap niets van de verbindingsproblemen met KPN.
Heb hem sinds de release en zit ook bij KPN en heb 0,0 problemen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Famous schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:47:
Snap niets van de verbindingsproblemen met KPN.
Heb hem sinds de release en zit ook bij KPN en heb 0,0 problemen..
Geen diehard consumer :9 blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
stormfly schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Gewone of de plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
SjaakAW schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:29:
Jeetje camera
Wegvallende lte verbinding (kpn)
Reboots
Freeze.
His

Ik begrijp dat als je tevreden bent je vaak niks te zoeken hebt op dit forum. Is dit nou echt een probleem of is het een kleine groep.
Heb geen back-up terug gezet (dus echt "schoon" begonnen) en heb geen last van wegvallende verbindingen (Oud Hi abbonement, nu KPN), reboots of freezes. De his heb ik ook nog niet gehoord, en de camera vind ik prima mits "live" uitstaat.

Hebben de mensen met problemen (reboots, freezes) een back-up terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

stormfly schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Of ik heb gewoon overal 4G waar ik kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Ik heb een gewone 128 7 met forse 4G problemen.

KPN gaf wel aan dat ze vol in het onderhoud zitten landelijk, allemaal mast aanpassingen vandaar ook de landelijke storingen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
xh3adshotx schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Heb geen back-up terug gezet (dus echt "schoon" begonnen) en heb geen last van wegvallende verbindingen (Oud Hi abbonement, nu KPN), reboots of freezes. De his heb ik ook nog niet gehoord, en de camera vind ik prima mits "live" uitstaat.

Hebben de mensen met problemen (reboots, freezes) een back-up terug gezet?
Welk model heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Famous schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:51:
[...]

Of ik heb gewoon overal 4G waar ik kom..
Ja ik heb ook overal 4G waar ik kom, zelfs volle bak of minimaal 2 streepjes. En dan plots ineens is er geen data meer mogelijk, of hij springt ineens naar 3G en dan is er soms nog wel maar meestal geen data mogelijk.

Zoals KPN zelf al zei tegen mij, het is geen dekkingsprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
SjaakAW schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Je hebt de gewone 7 ?
Hoe vaak verlies je LTE verbinding?
Yep, normale 7 128GB

Vaak onderweg in de auto. Grotendeels staat de verbinding op 3G en dan merk ik dat Tomtom bijvoorbeeld ook de file informatie niet meer update. Vliegtuigmodes brengt de verbinding vaan weer terug. Maar blijkbaar heeft niet iedereen er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
iPhone 7 plus 128gb (zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
BillSpaarbank schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Yep, normale 7 128GB

Vaak onderweg in de auto. Grotendeels staat de verbinding op 3G en dan merk ik dat Tomtom bijvoorbeeld ook de file informatie niet meer update. Vliegtuigmodes brengt de verbinding vaan weer terug. Maar blijkbaar heeft niet iedereen er last van.
Ik heb ook een normale 7 128GB.

Ook camera waar ik niet over te spreken ben, en een gele waas aan de onderkant van mijn scherm inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:18
Als je die gele waas hebt moet je 'm omruilen bij de Genius Bar. Doen ze totaal niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Vinnienerd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:06:
Als je die gele waas hebt moet je 'm omruilen bij de Genius Bar. Doen ze totaal niet moeilijk over.
Ik ga dat nog wel een keer doen. Ik moet bekennen dat ik er niet heel veel last van heb. Meer dat het er gewoon niet uitziet. Voor het gebruik van de telefoon zit het niet echt in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Vinnienerd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:06:
ga ik ook toen t.z.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

stormfly schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:55:
[...]

Ja ik heb ook overal 4G waar ik kom, zelfs volle bak of minimaal 2 streepjes. En dan plots ineens is er geen data meer mogelijk, of hij springt ineens naar 3G en dan is er soms nog wel maar meestal geen data mogelijk.

Zoals KPN zelf al zei tegen mij, het is geen dekkingsprobleem.
Dit probleem heb ik dus niet.
Overal 4G met verbinding die altijd werkt. Ben veel onderweg en verbruik altijd internet en heb hier nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Vreemd, ik heb hier juist het gevoel dat ik met mijn 7+ 128Gb zwart juist een iets betere verbinding heb dan men 6s plus, dit met Proximus in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Icaru schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:44:
Vreemd, ik heb hier juist het gevoel dat ik met mijn 7+ 128Gb zwart juist een iets betere verbinding heb dan men 6s plus, dit met Proximus in België
Is dat KPN dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup. Je ziet vooral bij t water rechts boven.
Icaru schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Zeer mooie foto! ;-)

Yep idd met t portret effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
Ben eens benieuwd wanneer deze uit beta komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Als je 4G wel gewoon met KPN werkt, wat heb je dan bij 'Aanbieder' staan? Instellingen->Algemeen->Info. Bij mij (wel wegvallende 4G) staat er KPN NL 25.0

Lees op Macrumors dat het lijkt dat mensen met Three in de 10.1 beta 2 betere verbinding hebben met Three 26.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Ik herken dit nog wel uit de Jailbreak periode!, mischien een backup terug gezet met jailbreak restanten?
Nee, ik heb helemaal niets terug gezet - gewoon uit de doos, met de laatste updates.

Vreemd, ik hoop dat het niet vaker gebeurt, anders kan ik er niet op vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
KappuhH schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:06:
Als je 4G wel gewoon met KPN werkt, wat heb je dan bij 'Aanbieder' staan? Instellingen->Algemeen->Info. Bij mij (wel wegvallende 4G) staat er KPN NL 25.0

Lees op Macrumors dat het lijkt dat mensen met Three in de 10.1 beta 2 betere verbinding hebben met Three 26.0
Ook "KPN NL 25.0". Kreeg net wel de melding dat ik iOS 10.0.2 nog moet installeren...

Edit: ik heb wel recent (+- 2 weken terug) een NFC simkaart gekregen

[ Voor 7% gewijzigd door xh3adshotx op 05-10-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hier ook gewoon 25.0 maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat provider afhankelijk of je 25.0 of 26.0 hebt?

Ik heb met Vodafone op beta 2 ook 26.0 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35

GforceNL

Out of memory....

Ik ben sinds zondag over gestapt van een 6s naar een 7. Het valt mij op dat de telefoon tijdens het opladen ontzettend warm wordt, iets waar de 6s geen probleem mee had. ook duurt het laden in de auto erg lang. met de zelfde kabel laadt de 6s wel zonder problemen snel op via de vaste USB aansluiting in de auto.

Zijn er van de 6s naar de 7 ingrijpende dingen veranderd wat betreft laadproces? Ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen, ik heb het vermoeden dat er iets niet in orde is met de telefoon.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hoeveel screen ontime halen jullie op een dag met de iPhone 7 of 7plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

KPN NL 26.0 met beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
xh3adshotx schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:09:
[...]
Edit: ik heb wel recent (+- 2 weken terug) een NFC simkaart gekregen
Beetje off topic, wat moet je met een NFC simkaart ? Met een iPhone heb je er (nog ?) niets aan. Volgens mij heeft de betaal app (bv. Rabo Wallet) nog steeds toegang tot een secure element op de telefoon nodig en dat staat Apple niet toe. Dus alleen Android werkt.

Van mij mogen die banken al die verschillende betaal apps zo snel mogelijk weg doen en een keer Apple Pay gaan ondersteunen, maar dat is te makkelijk.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
loekf2 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Beetje off topic, wat moet je met een NFC simkaart ? Met een iPhone heb je er (nog ?) niets aan. Volgens mij heeft de betaal app (bv. Rabo Wallet) nog steeds toegang tot een secure element op de telefoon nodig en dat staat Apple niet toe. Dus alleen Android werkt.

Van mij mogen die banken al die verschillende betaal apps zo snel mogelijk weg doen en een keer Apple Pay gaan ondersteunen, maar dat is te makkelijk.
Dat klopt, maar die kreeg ik toen ik een nieuwe sim-kaart aanvroeg omdat ik vermoedde dat mijn oude kapot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
wilke77 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:26:
Hoeveel screen ontime halen jullie op een dag met de iPhone 7 of 7plus?
Bij IOS is het gebruik onder het batterij kopje absoluut niet gelijk aan SOT !!!

Zo kan je bijvoorbeeld 2 uur een MP3 speler hebben gebruikt en zal deze dus 2 uur toevoegen aan gebruik hoewel het scherm niet heeft aangestaan.

Mis deze info wel.
Op een Android heb je ook nog een apart stukje info over SOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:39:Ohh en ik vergeet de gele tint aan de onderzijde van het toestel. Tweaksers lezen in landscape ziet er echt pauper uit. Voor de rest zijn de kleuren mooi.
Met welke letters begint het serienummer van je toestel? Heb 3 van de 3 iPhones 7 teruggestuurd vanwege kleurverschil in scherm. Allen FK... serienummers.

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
MeesterBas schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:04:
[...]

Met welke letters begint het serienummer van je toestel? Heb 3 van de 3 iPhones 7 teruggestuurd vanwege kleurverschil in scherm. Allen FK... serienummers.
FK1S91.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Hier een F2SL serienummer 256GB 7+ JB en :

- geen gele waas
- geen KPN 4G probleem
- geen hiss of het is me niet opgevallen omdat ik met zwaar gebruik niet met mijn telefoon aan mijn oor zit of 15 edities Thunderdome hebben hun tol geëist

Vanavond mijn nude skin eens aanbrengen op het gemakkie zodat mijn JB ook netjes blijft vond alleen die screenprotector geen porum

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
SpoekGTi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:16:

- geen gele waas
- geen KPN 4G probleem
- geen hiss of het is me niet opgevallen omdat ik met zwaar gebruik niet met mijn telefoon aan mijn oor zit of 15 edities Thunderdome hebben hun tol geëist

Vanavond mijn nude skin eens aanbrengen op het gemakkie zodat mijn JB ook netjes blijft vond alleen die screenprotector geen porum
Ik heb een DNRS serie nummer 128GB 7 black. Ook hier perfect scherm en camera is prima. KPN 4G is ok-ish zou ik zeggen. Vooral op het werk, lijkt de ontvangst slechter te zijn dan m'n oude 6. Dit is wel een Vodafone gebied (provider op het werk), maar als je tussen de gebouwen loopt schiet ie af en toe in 3G. Deed de 6 voorheen nooit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
Bedankt voor de reactie. Misschien handig als mensen met een schermprobleem begin van serienummer willen vermelden. Dan kunnen we mogelijk een trend ontdekken.

Ik heb mijn toestel gekocht via Coolblue met abonnementsverkenging Vodafone. Kan ik dat toestel ook bij een Geniusbar ter omruil aanbieden, of accepteert Apple een bij een derde gekocht toestel niet?

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn i7+ JB begint met F2LS en deze heeft geen van de bovengenoemde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeesterBas schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:22:
Bedankt voor de reactie. Misschien handig als mensen met een schermprobleem begin van serienummer willen vermelden. Dan kunnen we mogelijk een trend ontdekken.

Ik heb mijn toestel gekocht via Coolblue met abonnementsverkenging Vodafone. Kan ik dat toestel ook bij een Geniusbar ter omruil aanbieden, of accepteert Apple een bij een derde gekocht toestel niet?
Kan je gewoon binnen 't eerste jaar bij Apple ter reparatie aanbieden onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:38:
Mijn i7+ JB begint met F2LS en deze heeft geen van de bovengenoemde problemen.
Vanmorgen binnen gekregen, ook serienummer F2LS****, direct alles getest en geen problemen ondervonden! :) Iphone 6 plus 128gb mat black.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:24

Niek_1981

Think Different.

Reflow schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:52:
[...]

Vanmorgen binnen gekregen, ook serienummer F2LS****, direct alles getest en geen problemen ondervonden! :) Iphone 6 plus 128gb mat black.
iPhone 6 plus ja? ;)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53
hmmmm,..... even over het "hiss" probleem.
Had ik tot nog toe geen last van.

Zojuist echter werd ik gebeld terwijl ik een hotspot verbinding tussen mijn macbook en 7+ had.
Toen hoorde ik al een geluidje dat me niet bekend voorkwam. Vervolgens wou ik tijdens dat gesprek even via mijn Macbook camerabeelden bekijken op de zaak (lees: extra belasting van de hotspot) en toen kreeg ik me toch een zeer hoog frequent geluid uit de oorspeaker .... gesprek was nauwelijks nog te volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:39:
[...]

Kan je gewoon binnen 't eerste jaar bij Apple ter reparatie aanbieden onder de garantie.
Bedankt! Wordt er nog onderscheid gemaakt? Is men bijvoorbeeld makkelijker met het omruilen (i.p.v. repareren) wanneer je direct bij Apple hebt gekocht?

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Nieuwe iPhone onderweg van CB. Zaterdag defecte per post verstuurd en waarschijnlijk morgen een nieuw exemplaar in huis. Hopelijk gevrijwaard van allerlei nieuwe ellende, 1x omruilen vind ik wel voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeesterBas schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:13:
[...]
Bedankt! Wordt er nog onderscheid gemaakt? Is men bijvoorbeeld makkelijker met het omruilen (i.p.v. repareren) wanneer je direct bij Apple hebt gekocht?
Voor zover ik weet niet iig. Heb er toestellen langs gebracht, die ik in verschillende winkels heb gekocht. Uiteraard wel binnen het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb ook de i7 128 gb:

- geen his
- geen kpn problemen
- geen gele waas, althans... bovenkant scherm is wel iets "witter" edit: ik heb officieel de gele waas; werkt dit door op je foto's en films???
- en foto's... ik film meer

Hebben mensen een screenshot van die gele waas? Ben wel benieuwd hoe erg het bij anderen is.

Mijn serienr begint met: FK3S

[ Voor 57% gewijzigd door Ferra op 05-10-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MeesterBas schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:04:
[...]

:D
3 uit 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12
@Sbakker1982, check je scherm in horizontale stand met safari open (witte site) en huiver....gele waas is enorm goed zichtbaar.

Maar echt serieus die hele iPhone 7/plus lijkt wel een soort van prototype/beta product, niet normaal wat er bij 8 van de 10 loos is..en lees het niet alleen op tweakers maar ook elders op forums.
Heb medelijden met de mensen die over hun 14 dagen zitten, en dus een rug armer zijn...die foto's bv. zijn echt kwaliteit galaxy s3 ofzo.
Nergens voorraden, wachttijden van een maand...zou apple soms sneaky bij de batch van eind oktober/november met toestellen komen die toch nog een beetje aangepast/verbeterd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Niet online

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
SpoekGTi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:16:

- geen gele waas
- geen KPN 4G probleem
- geen hiss of........
Hier dezelfde serienummerreeks, maar dan op een 7+ MB 128gb. Ook geen merkbare problemen. Alleen ligte hiss onder zware load wanneer ik hem tegen mn oor druk, maar als ik t zo lees zijn er weinig die dit dan niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bontes schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:27:

Maar echt serieus die hele iPhone 7/plus lijkt wel een soort van prototype/beta product, niet normaal wat er bij 8 van de 10 loos is..en lees het niet alleen op tweakers maar ook elders op forums.
Heb medelijden met de mensen die over hun 14 dagen zitten, en dus een rug armer zijn...die foto's bv. zijn echt kwaliteit galaxy s3 ofzo.
Nergens voorraden, wachttijden van een maand...zou apple soms sneaky bij de batch van eind oktober/november met toestellen komen die toch nog een beetje aangepast/verbeterd zijn?
wow! hoeveel aannames wil je in 1 betoog hebben!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
FK1S geen gele waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Haha, volgens mij heb ik de iPhone 6 plus te lang gehad.. 7 plus uiteraard >:)
Pagina: 1 ... 31 ... 70 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 7, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
iPhone 7, slecht te verstaan
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.