Jordyz schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:00:
[...]
Ik heb ook nog oudere prijzen van ABN, zolang jij een oud pakket hebt en je maakt alleen gebruik van de opties die daarin zitten dan kan ABN de prijs volgens mij niet verhogen. Afhankelijk van inflaties.
Wat @
Glup zegt is volgens mij waar. Vorig jaar was ik hier nogal 'verbolgen' over, de manier waarop werd gecommuniceerd over een
verdubbeling van de maandelijkse kosten voor het bankproduct in mijn geval, werd verkocht als 'geringe' verhoging voor de 'meeste' klanten.Je begrijpt al dat ik me daar toen niet door voelde aangesproken

.
We gebruiken:
- 1 eigen rekening met betaalpas
- 1 gezamenlijke rekening, met twee betaalpassen
- 1 betaalrekening voor incasso's
- Gold cards voor vakantie/aankopen via internet die je graag 'verzekerd' wilt (2 passen uiteraard).
Overigens ben ik het wel eens met de anderen in dit topic, ik heb het idee dat de functionaliteit van het online bankplatform veel uitgebreider is van ABN dan van de andere banken. Overstappen naar een andere bank was overigens ook niet echt een optie, dat zou maar 1-2 eur in totaal hebben uitgemaakt, dan vond ik de 'voordelen' van betere functionaliteit en vooral niet overal je rekeningnummer aan moeten passen toch zwaarder wegen

.
Overigens wordt eea binnenkort weer een paar centen duurder, volgens mij alleen het 'normale' betaalproduct.
Bottomline dus wel eens met het idee dat de totaaldienstverlening wel op orde is bij ABN AMRO. Overname door een andere bank zal niet zo snel gebeuren, voorlopig zijn ze nog voor de helft eigenaar van iedereen in NL