Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Potverdikke.... met 1 punt verschil slechts....

Maar het is gegund en zeker terecht!!

Op naar de volgende Funcup voor revanche!

😀😀😀

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Card Nox schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:49:

EDIT: Zojuist even Watkins Glen Boot gereden met die Ginetta. Had 1:53:501 als snelste ronde en 2 a 3 tiende langzamer continue. Hoeveel seconden ben ik dan langzamer dan jullie?

Vraag 2: Wanneer is de volgende race dan ga ik me alvast voorbereiden. Ik neem aan dat het alle assists uit zijn?
Hier kan je de tijden zien: https://ac.raymondwortel....d=1,2&date_from=&date_to=

Dus ongeveer 1,5 seconden.

De nieuwe DTM autos hebben idd geen assist, dus geen TC en geen ABS.

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:11
Crap, moet me afmelden voor maandagavond. Ik was vergeten dat ik dan voor werk in Brussel zit. :'(

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SOL + goede car mods + custom skins = dikke win! :D

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4885/31950811247_a47bbe7e4a_o.jpg

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
@Paulus07 nice!! d:)b

wanneer doen we de 2 uur endurance op Le Mans met versnelde day-night cyclus? :P

kidding aside .. kun je serverside afdwingen dat men deze mod gebruiken moet? Anders rijdt de ene in de nacht terwijl de ander daglicht heeft en alles beter ziet.. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-01-2019 13:47 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07
Casual meldt zich! G25 weer gefixt, dus nu rondjes knallen op mijn 34" ultrawide. Ben niet super serieus, maar een rondje racen is altijd leuk

• Paulus07
  • Niet online
Mochten mensen overigens SOL willen instellen voor een race kan deze calculator erg handig zijn :)

https://sol-calc.firebaseapp.com/

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Alfa90_Buttje schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:46:

wanneer doen we de 2 uur endurance op Le Mans met versnelde day-night cyclus? :P

kidding aside .. kun je serverside afdwingen dat men deze mod gebruiken moet? Anders rijdt de ene in de nacht terwijl de ander daglicht heeft en alles beter ziet.. :/
Ik heb geen idee hoe het zit met het afdwingen in de server, maar ik denk als we het onder alle leden gewoon onderbrengen, dat iedereen wel genoeg integriteit heeft om de mod eerlijk te installeren. Is natuurlijk ook gewoon veel leuker om dag/nacht cycle mee te maken ;)

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:56
Wat is/zijn jullie go to "Ik ga even gummen" combi's als je alleen gaat rijden?
Ik rij dan het liefst de Alfa 33 Stradala op Mugello. Geluid lekker hard en dan heerlijk dansen met die oude bak, ik vind het een van de gaafste wagens in AC.

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-11 09:46

CoronelHimself

Division Brabant

R3m3d7 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:07:
Ik rij dan het liefst de Alfa 33 Stradala op Mugello. Geluid lekker hard en dan heerlijk dansen met die oude bak, ik vind het een van de gaafste wagens in AC.
Alfa Romeo GTA op kleine banen of oude technische banen zoals Feldbergring of Thomson GP
Ferrari 330P voor de snelle oude banen, zoals Monza of Spa
Ginetta G55 GT4 voor de moderne banen.

En af en toe de Porsche 917/30 Spyder voor zijn idiote acceleratie blijft altijd lekker, wel genoeg benzine meenemen anders kun je maar een paar rondjes.

Volgens mij kan dit nog niet in multiplayer worden ingezet. Anders moeten we dit zeker een keer proberen.

Steam - PTR83

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
R3m3d7 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:07:
Hmm.. De porsche rsr 2017 en f1 2004 beiden op de nordschleife

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Paulus07
  • Niet online

Hmm de afbeelding is niet zichtbaar met een embed :(

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06
Ga de race van morgen helaas niet redden, bij deze wil ik mij dan ook afmelden. (Ton V)

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:29

Dat is work in progress volgens de RD informatie.
Ben ook wel nieuwsgierig ;)
Paulus07 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:45:
[Twitter]

Hmm de afbeelding is niet zichtbaar met een embed :(
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dx6x6MpX4AA78L1.jpg
ff anders embedden ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Paulus07
  • Niet online
raymondw schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:20:
[...]

Dat is work in progress volgens de RD informatie.
Ben ook wel nieuwsgierig ;)

[...]

[Afbeelding]
ff anders embedden ;)
Ja maar ik wil de tekst + afbeelding erbij (in 1 code). Niet enkel de afbeelding :P

• raymondw
@Paulus07
Dat gaat niet gebeuren ivm externe Javascript op Twitter...
Wat jij heb en ik poste is wat er mogelijk is met de huidige beveiliging regels... (die ik ondersteun :+ )

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dx_mPm_X0AAyJUT.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dx_mPm-WwAAnDYI.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dx_mPm-WoAAVpuT.jpg:large

:o

• Alfa Novanta

dit is _VET_ :9~

* Alfa Novanta denkt vooruit aan de Ring 2 uur lang te bedwingen met dit soort auto's met day/night cycle O+

[ Voor 84% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-01-2019 13:43 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Ik moet me afmelden voor vanavond.

• 418O2
Ik moet een hoop leren... De Fiat 500 Abarth wou wel, maar de z4 op de nurgburgring... Ik krijg de remactie na het rechte stuk niet goed. Geef te snel teveel remdruk waardoor hij scheef trekt. Misschien de gevoeligheid van de pedalen maar even aanpassen ofzo.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:36
@418O2, practice makes perfect. Plus wat Youtube Videos checken mbt tips.

Afstellen van je auto bijvoorbeeld.
YouTube: Sim Racing Setup Guide 01 – Introduction

Ben zelf vanavond de Nordschleife aan het oefenen geweest. Met de mx5 cup reed ik 8:27 met nagenoeg stock setup. Valt nog veel tijd te halen maar om 8 minuten lang op t randje te rijden zonder fouten is lastig dus je doet het vanzelf wat rustiger aan (wat niet perce fout is).

• 418O2
Card Nox schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:47:
@418O2, practice makes perfect. Plus wat Youtube Videos checken mbt tips.

Afstellen van je auto bijvoorbeeld.
YouTube: Sim Racing Setup Guide 01 – Introduction
Ja dat is het ook. Alleen is het wel wat veel ineens. Stuur is natuurlijk niet perfect, maar ik zie genoeg mensen die goed kunnen rijden met dit stuur. Dus ik moet daar aan wennen en de afstelling goed krijgen.

Gelukkig weet ik wel eea van hoe een auto werkt en de basis van racen, dus dat scheelt. Zal af en toe wat filmpjes kijken en zelf racen, uitzoeken hoe het allemaal werkt

• raymondw
@Paulus07 @Alfa90_Buttje
Gisteren Sol 1.1 en shaders 1.2.5 b44 geïnstalleerd en wat dingen getest.
Ziet er extreem cool uit, LeMans is wel een uitdaging!
Rempunten vinden in de nacht is wel ff anders dan overdag,viel mij nog mee qua rondetijden :)

Grote nadeel is helaas de extreem lage framerate in VR, met wat tunen kwam ik uit op 30FPS :'(
Misschien dat het beter word met latere releases, maar voor nu heb ik Sol en shaders weer uitgezet...

Wat wel een voordeel van de shader update is, is het meebewegen van het spiegelbeeld in de spiegels.
met de gewone AC is dat statisch...
Ook gedurende de dag!
Dikke d:)b

Ik wacht iig op de volgende releases!

• Alfa Novanta

@raymondw dank voor de update! Jammer van de belasting in VR.
Maar ik denk dat ik hem desondanks eens ga installeren :)

Onwijs lekker gereden gister! 3e 3e en 2e *O* Jammer dat Ivo zijn avond niet had, nu ben ik hem alsnog voorbij gegaan dus 4e in het kampioenschap. Wel bizar om gejuich te krijgen bij het passeren van Ivo on track .. was wel grappig :D .. denk voor de anderen wel wat minder qua afleiding. ;)

@negnojneorej heeft onwijs goed gereden dit kampioenschap dus die was te ver weg. De uitglijder+tik op Donington maar vooral de technische malheur op Estoril waarbij mijn 2e startplek naast Bart wegviel toen AC crashte en ik op de koop toe de 2e race achteraan starten moest, heeft me kostbare punten gekost, anders was de 3e stek misschien nog in zicht geweest. Helaas :+

Dank voor de stemmers op de 155 V6 ti .. ikzelf had een Lamborghini cup gestemd :D omdat ik wist dat dit een handfull was, maar net als met de Seat en de V8 duurt het ff om op stoom te komen, maar uiteindelijk weet ik me er goed mee te redden. Bij de 155 was het superbelangrijk om niet te gaan glijden, maar ook bij glijders was hij erg goed onder controle te houden .. beste driftbak tot op heden :9

@Verwijderd @raymondw Ik ben benieuwd wat we op de donderdag gaan doen. Ik wil nu eerst niet weer 2 kampioenschappen naast elkaar rijden, dus het wordt of de DTM of het andere. Even weer wat meer tijd creëren voor andere dingen.

@phoentje en @mjmbult dank voor het hosten! _/-\o_

• Paulus07
  • Niet online
hmm zonder VR (heb ik niet :P) merkte ik niet echt veel FPS vermindering met draaien van SOL.
Als ik vanavond tijd heb het dynamische weer maar eens testen met wat custom weatherplans :)

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:50:

@raymondw dank voor de update! Jammer van de belasting in VR.
Maar ik denk dat ik hem desondanks eens ga installeren :)
Zeker doen! (y)
Was ook niet een afrader, maar eerder om een afknapper te voorkomen...

De huidige versie kun je enorm simpel installeren door de linkjes vanuit Discord eenvoudig via CTRL+V/C in CM te plakken!
Aanzetten vereist wel een geregistreerde CM versie OF wat inzicht in JGSM (of hoe die exe ook heet)

Ik heb de registratie van CM via PayPal gedaan, tot op heden nog geen code...
Zelf getest via de alternatieve wat omslachtige manier.

• Paulus07
  • Niet online
raymondw schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:15:
[...]

Zeker doen! (y)
Was ook niet een afrader, maar eerder om een afknapper te voorkomen...

De huidige versie kun je enorm simpel installeren door de linkjes vanuit Discord eenvoudig via CTRL+V/C in CM te plakken!
Aanzetten vereist wel een geregistreerde CM versie OF wat inzicht in JGSM (of hoe die exe ook heet)

Ik heb de registratie van CM via PayPal gedaan, tot op heden nog geen code...
Zelf getest via de alternatieve wat omslachtige manier.
Had zelf ook niet direct de key voor CM na betaling. Maar contact met de maker gezocht via twitter (mocht je dit hebben) en binnen paar minuten de key per mail gekregen :)

Top gast :)

https://twitter.com/0x4fab

• Pandanl
raymondw schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:35:
@Paulus07 @Alfa90_Buttje
Gisteren Sol 1.1 en shaders 1.2.5 b44 geïnstalleerd en wat dingen getest.
Ziet er extreem cool uit, LeMans is wel een uitdaging!
Rempunten vinden in de nacht is wel ff anders dan overdag,viel mij nog mee qua rondetijden :)

Grote nadeel is helaas de extreem lage framerate in VR, met wat tunen kwam ik uit op 30FPS :'(
Misschien dat het beter word met latere releases, maar voor nu heb ik Sol en shaders weer uitgezet...
Zal vanavond LeMans ook wel eens testen met SOL, op Spa met een dag/nacht cyclus merkte ik geen rare dingen in VR met alles op high. Zal eens met de traytool kijken welke FPS ik krijg. Draai wel op een 1080Ti met een i5-9600K op 5Ghz.

• Alfa Novanta
raymondw schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:15:
Aanzetten vereist wel een geregistreerde CM versie
heb ik :*)

• Paulus07
  • Niet online

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Zojuist die sol mod inclusief cockpit light erop gezet maar man wat is dat gaaf.

Zeker met de banen die een light update hebben gehad zoals bathurst...

So who needs acc 🤣😂🤣😂

@raymondw ik draai met triple screen 1 1080gtx i5 4690k clocked naar 4ghz met natural mod ppfilter 130 fps. Dan heb ik sol op night met cockpit verlichting

Wie trouwens alles in 1 wil qua sol mod rain weather en cockpit leds en gewoon kopie paste willen bij deze; https://we.tl/t-cc5BoNp0gq?src=dnl

[ Voor 46% gewijzigd door PRM2D4 op 29-01-2019 20:27 ]

• raymondw
PD010 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 19:48:
Zojuist die sol mod inclusief cockpit light erop gezet maar man wat is dat gaaf.

Zeker met de banen die een light update hebben gehad zoals bathurst...

So who needs acc 🤣😂🤣😂

@raymondw ik draai met triple screen 1 1080gtx i5 4690k clocked naar 4ghz met natural mod ppfilter 130 fps. Dan heb ik sol op night met cockpit verlichting

Wie trouwens alles in 1 wil qua sol mod rain weather en cockpit leds en gewoon kopie paste willen bij deze; https://we.tl/t-cc5BoNp0gq?src=dnl
Net getest met alleen sol filters en shaders patch, helaas last van de AI bug en 30FPS in VR
Daarna op scherm en +- 65FPS met 14x AI, helaas niet speelbaar ivm de bug.

Verder testen en alleen op de baan in practice haal ik avg over de 140FPS
Lange rechte stuk richting Mulsanne ruim 165 FPS
Ik doe nu de aanname dat je deze waarden ook offline in practice haalt?

• Paulus07
  • Niet online
14 AI wagen en dan 30fps?
Zit hier met 48 wagens op de baan en zit dan rond de 50 a 60 fps. Zelfs met mijn vorige 1070 kaart

• Pandanl
Momenteel bezig met de Nordschleife te leren, en deze playlist is echt super hiervoor YouTube: Learn Nürburgring In Under An Hour!

• PRM2D4
raymondw schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 21:55:
[...]

Net getest met alleen sol filters en shaders patch, helaas last van de AI bug en 30FPS in VR
Daarna op scherm en +- 65FPS met 14x AI, helaas niet speelbaar ivm de bug.

Verder testen en alleen op de baan in practice haal ik avg over de 140FPS
Lange rechte stuk richting Mulsanne ruim 165 FPS
Ik doe nu de aanname dat je deze waarden ook offline in practice haalt?
Ja die haal ik idd met practice... en er is een debug functie voor die sol toch... zag die functie ergens staan misschien heb je er wat aan.. weet alleen ff niet meer waar haha sorry.

• phoentje
  • Niet online
Pandanl schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:45:
Momenteel bezig met de Nordschleife te leren, en deze playlist is echt super hiervoor YouTube: Learn Nürburgring In Under An Hour!
Van liedjes leer je de nords niet hoor 🤣
Beter wat rondjes met ons meerijden ''s avonds 🤓

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Paulus07
  • Niet online
Ook maar begonnen om een lijst samen te stellen voor de Daytona 24H :)

https://tinyurl.com/ydd45za2

Langzaam op zoek naar de betreffende skins etc.
Kan ik dat beetje afwisselen met Le Mans :P
En Daytona ziet er ook wel nice uit in combi met SOL. ;)

• Alfa Novanta
phoentje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 07:57:
Van liedjes leer je de nords niet hoor 🤣
liedjes? :?

vind het wel nette uitleg en leer misschien die namen zo nog eens kennen :+
Beter wat rondjes met ons meerijden ''s avonds 🤓
klopt, Nordschleife = doendoendoen

Als ik zie hoeveel tijd sommige gasten daar nog winnen dan ken ik de track nog lang niet, toch rij ik hem bijna met mijn ogen dicht :o

Denk dat die potentiële crash mij wel enigzins "afremt" :+
Als je een droom van een auto hebt die _goed_ ligt en je vertrouwt, dan kun je echt knallen! Dat is :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2019 09:52 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Alfa90_Buttje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:49:
[...]

Als ik zie hoeveel tijd sommige gasten daar nog winnen dan ken ik de track nog lang niet, toch rij ik hem bijna met mijn ogen dicht :o

Als je een droom van een auto hebt die _goed_ ligt en je vertrouwt, dan kun je echt knallen! Dat is :9~

Hoewel ik in AC nog niet dusdanig ervaring heb ken ik de track inmiddels ook vrijwel uit mijn hoofd middels de x aantal games die ik speel en de hoeveelheid dat ik de track heb gespeeld. Ik knal er zo met een auto in AC toch nog niet zo makkelijk overheen.

Als kers op de taart er zelf eens tweemaal overheen gereden met mijn R6 motor. Dan herken je ook zeker wel stukken maar jeetje wat is het toch een wereld van verschil :+ :D . Je denkt het wel te kunnen (gelukkig weinig last van overmoed, denk langzaamste ronde op een R6 ooit gereden lol) door herkenning, maar boy zit dat anders in elkaar :9

SOL mod overigens geprobeerd gisteren. Ik zag met een glimlach van oor tot oor in de bril te loeren. Spa gereden met DTM auto's, werkelijk waar prachtig. Ontzettend gave beleving _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Paulus07
  • Niet online

:+

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:49:
[...]

liedjes? :?

vind het wel nette uitleg en leer misschien die namen zo nog eens kennen :+

[...]

Ja typo🤭

Heb zelf inmiddels m'n pr op de nordschleife aangescherpt met een seconde. Nu een 4.44 gereden rsr gemeten met de f1 2004. Leer je 'm wel heel snel kennen hoor. Foutje is dodelijk echter 😬

• Alfa Novanta
4,44 ?? nog even en het zijn Zandvoort tijden 8)7

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

phoentje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:
[...]

Heb zelf inmiddels m'n pr op de nordschleife aangescherpt met een seconde. Nu een 4.44 gereden rsr gemeten met de f1 2004. Leer je 'm wel heel snel kennen hoor. Foutje is dodelijk echter 😬
Ik kom er aan met mijn 4.47 :P :P

https://twitch.tv/madmikeplays

• phoentje
  • Niet online
Mede racers, ter voorbereiding en wat informatie over het nieuwe kampioenschap.
Lees onderstaande even door en met name de FAQ. We zullen a.s. maandag een soort van test uitvoeren op wat banen en ik kan dan uitleg geven over het kampioenschap. Bewaar even je vragen tot maandag indien mogelijk.
Om voor te bereiden op maandag. Maak alvast een account aan en schrijf je in voor de test. Via de volgende website.
https://assetto-corsa.challonge.com/

Assetto-Corsa.nl - 2019 Open DTM Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/01/DTM_2019_Announcement.jpg

Open kampioenschap en inschrijven

• Het Open kampioenschap is bedoeld om laagdrempelig mee te doen in een kampioenschap. Dat wil zeggen, eenmalig inschrijven, geen verplichting tot inschrijven voor individuele races, geen verplichting om af te melden, geen verplichting om alle wedstrijden mee te rijden.
    We rijden hier een normale kwalificatie gevolgd door een enkele races. De grid is hoogstwaarschijnlijk flink gevuld!

We rijden in dit kampioenschap met een betaalde MOD. Informatie hierover is te vinden in ons discord kanaal. (inclusief een kortingscode)
  • Inschrijven doe je hier: http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/
  • Huidige inschrijvingen vind je hier: http://www.assetto-corsa.nl/huidige-inschrijvingen/

Tijdschema - Open kampioenschap

• 19.30-20.10 – Practice (40min))
  • 20.10-20.30 – Qualify Practice (20min))
  • 20.30-20.35 – Pause (5min))
  • 20.35-21.15 – Race 1 (40min))

Assetto-Corsa.nl - 2019 Knock-Out DTM Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/01/DTM_2019_Announcement.jpg

Knock-Out kampioenschap en inschrijven

• Het Knock-Out kampioenschap is iets nieuws! Dit kampioenschap vereist een stukje meer discipline van de deelnemer zodat de organisatie ervan vlekkeloos kan verlopen. Dit is een kampioenschap waarbij twee deelnemers in een korte battle het tegen elkaar opnemen. De verliezer valt af. De winnaar gaat door naar de volgende bracket. Inshrijven voor de knock-outs is verplicht en kan hier. Lees meer hierover in de FAQ op de site.

Tijdschema - Knock-Out kampioenschap

Tracks

• TBA

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers
  • Server password: tweakers
  • Weer instellingen: Clear
  • Car damage: 75%

Overige Info & belangrijke regels

• Je bent aanwezig op Discord (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je rijdt met een echte naam (dus geen nicknames)
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Voor alle vragen en antwoorden: http://www.assetto-corsa.nl/faq-kampioenschap
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 15:24

MrMarcie

CFMoto 450MT

phoentje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:47:../..
We rijden in dit kampioenschap met een betaalde MOD. Informatie hierover is te vinden in ons discord kanaal. (inclusief een kortingscode)
../..
Dank weer voor de organisatie.

Aangeschaft ;)

Heb helaas niet meer mee kunnen doen met die Alfa races, te weinig tijd. Hopelijk binnenkort weer meer tijd om mee te doen (en vooraf een beetje te oefenen).

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• FightingAce
De DRM mod heeft een update gehad. Nu met support for the Shaders Patch mod 8) .

• Justnoiz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Hallo, ik heb sinds een week ac. Heb gisteren mijn eerste online race gedaan via srs. Nu vroeg ik mij af of er nog manieren zijn om online te racen buiten dit systeem.

iRacing Profiel

• R3m3d7
@Justnoiz Jazeker, in dit topic worden regelmatig races georganiseerd, die zijn van hoog niveau...qua racen dan, niet zozeer de grappen. ;)

• Paulus07
  • Niet online
euhhhh waarom heb ik deze site nu pas gevonden....... :P

https://actrackrebootproject.wixsite.com/ac-track-re-boot

:D

• R3m3d7

• Paulus07
  • Niet online
Nieuw overzicht gemaakt voor AC met skins, mods etc voor endurance races :)

Is te vinden via: https://tinyurl.com/yc6o7dmd

• SNDR_X64
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-10 10:04
He mede simrace tweakers.

Na een paar weekenden tweaken en overclocken heb ik mijn Q6600 eindelijk stabiel op 3.4ghz zodat ik AC in 30+ fps kan spelen. Niet te vergelijken met wat de meeste hier hebben maar ik erg veel lol van mijn tripple 22" setup op twee oude crosslinked Radeon HD 6950 kaartjes.

Ik heb een paar online servers geprobeerd maar ik mis het groepsgevoel een beetje en er zijn weinig echte wedstrijden te vinden. Nu ontdekte ik dat tweakers uiteraard een server heeft. Ik zou graag eens mee rijden, als jullie wat geduld kunnen opbrengen voor deze rookie.

Ik heb de Tweakers servers adressen e.d. nog niet kunnen ontdekken. Wat is er voor nodig om mee te doen?

Groet, Sander.

• jayyzz
SNDR_X64 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:31:
He mede simrace tweakers.

Na een paar weekenden tweaken en overclocken heb ik mijn Q6600 eindelijk stabiel op 3.4ghz zodat ik AC in 30+ fps kan spelen. Niet te vergelijken met wat de meeste hier hebben maar ik erg veel lol van mijn tripple 22" setup op twee oude crosslinked Radeon HD 6950 kaartjes.

Ik heb een paar online servers geprobeerd maar ik mis het groepsgevoel een beetje en er zijn weinig echte wedstrijden te vinden. Nu ontdekte ik dat tweakers uiteraard een server heeft. Ik zou graag eens mee rijden, als jullie wat geduld kunnen opbrengen voor deze rookie.

Ik heb de Tweakers servers adressen e.d. nog niet kunnen ontdekken. Wat is er voor nodig om mee te doen?

Groet, Sander.
Gezellig dat je wilt meedoen Sander.
We hebben een website waar dit allemaal beschreven staat. Assetto-corsa.nl
Een kleine samenvatting:
Je moet Helicorsa (of iets vergelijkbaars) hebben. Dit is een mod die in Assetto Corsa laat zien waar auto's om je heen zitten. Deze app is dus erg handig voor het voorkomen van het eraf rammen van mensen door dode hoeken.

Een andere vereisde is dat je tijdens de races op onze Discord zit. Dit is om te communiceren als er problemen zijn, je gespint bent in een blinde bocht, enz.

Als het goed is kan je deze info allemaal vinden, samen met het info van de aankomende kampioenschappen op de website. Hopelijk zien we je binnenkort op de baan :)

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• SNDR_X64
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-10 10:04
Dank voor de snelle reactie! Heliocorsa had ik al ontdekt, wat een fantastische mod! Ik heb al een paar mooie close battles gehad hierdoor .. om er vervolgens toch weer ergens vanaf te spinnen (zonder contact) ;-)

Bedankt voor de info en tot snel!

• phoentje
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_Test-640x320.jpg

Info voor vanavond! Zorg ervoor dat je de volledige track pack hebt gedownload vanaf de site incl de skins pack. Dan kunnen we snel starten met t testen van alle tracks op fps drops. Daarna kunnen we wat battles opzetten en de werking via de site er van testen. De knockout servers staan er klaar voor.

http://www.assetto-corsa.nl/downloads/

+/- 20.00-20.30 uur willen we wel starten

[ Voor 22% gewijzigd door phoentje op 04-02-2019 18:21 ]

• mjmbult

mjmbult

Mike

Vrienden, vriendinnen,
helaas hebben we momenteel een probleem met de website. We hopen dat dit snel opgelost is ;)

p.s. testraces gaan uiteraard gewoon door vanavond!

• raymondw
Tot het opgelost is kun je deze nog ff kijken :)

Liqui-Moly Bathurst 12 Hour

YouTube: LIVE: Liqui-Moly Bathurst 12 Hour

Net de streaming PC geupdate met alle auto's, tracks en skins
Erg nieuwsgierig naar de tracks :*)

[ Voor 14% gewijzigd door raymondw op 04-02-2019 14:15 ]

• mjmbult

mjmbult

Mike

De website doet het weer!

• Alfa Novanta
raymondw schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:14:
Tot het opgelost is kun je deze nog ff kijken :)

Liqui-Moly Bathurst 12 Hour

YouTube: LIVE: Liqui-Moly Bathurst 12 Hour
Hij was weer fijn !!! *O*

Jammer van die FIA praktijken van onderzoeken na de race uitvogelen .. ik had het liever tijdens de race opgelost gezien, nu moest je maar weer afwachten of het podium wel zo blijven zou.. :')

• jayyzz
Ik krijg zelf nogsteeds een 503 error ;(

Vanavond gaat het niet worden voor mij, ben nog erg duizelig, dus rijden gaat dan niet soepel

[ Voor 21% gewijzigd door jayyzz op 04-02-2019 18:38 ]

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Misschien kunnen we dit nog checken? Volgens mij is het 1 file aanpassen. Wel zorgen dat iedereen dit doet, en na de race zal iedereen weer de originele file moeten terugzetten.

Als je de DEV-apps aanzet in AC dan kun je een DRS-zones app aanzetten om zo de precieze lokatie te bepalen in-game.

[ Voor 18% gewijzigd door CoronelHimself op 04-02-2019 20:48 ]

Steam - PTR83

• 418O2
Oke dit is super dom. Assetto is in de sale op Steam. De hele rambam inc dlc is 23 euro. Ik heb assetto natuurlijk al, dus kan ik die niet kopen. Als ik alle DLC los koop ben ik 28 euro kwijt...

• Alfa Novanta
welkom @ Steam :')

'k vind die FF van de DTM erg zwak ... alleen de kerbs voel ik, maar bochten zijn redelijk gladjes :/

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:36:

'k vind die FF van de DTM erg zwak ... alleen de kerbs voel ik, maar bochten zijn redelijk gladjes :/
Heb je al gekeken of je FFB clipt? Heb er zelf geen last van. Zeker de glijdende kont komt goed door :9

Maar, leuke wagens. Gaat wel even duren voor ik er echt snel in ga zijn, maar geeft veel uitdaging in met name de langzame bochten. En ik merkte met name op de Red Bull Ring dat ik de grip in de snelle bochten nog makkelijk overschat.

[ Voor 25% gewijzigd door FightingAce op 05-02-2019 08:36 ]

• raymondw

Denk idd dat het aan je instellingen ligt...
Het voelt bij mij juist wel goed aan, DTM staat bij mij op de 3e plek na de 650s en de Ginetta oOo

• HAT_W
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-05-2021

Dat viel mij inderdaad ook al op !

• PRM2D4
Die dtm mod heb ik al geruime tijd en vanaf de 1e release is deze mod gewoon super goed.. rijd er graag mee en je kan er echt goed mee knallen.. en zeker geen last van een te zwakke ff

• Alfa Novanta
wrom zie ik op server 1 nu urd_t5_aura_2018_nl ?
urd_t5_aura_2018 heb ik wel .. maar hoe kom je aan de nl versie? :?

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:24:
wrom zie ik op server 1 nu urd_t5_aura_2018_nl ?
urd_t5_aura_2018 heb ik wel .. maar hoe kom je aan de nl versie? :?
We zijn ff wat aan t testen

• Alfa Novanta

goed bezig :)

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-02-2019 22:55 ]

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_CUP_spa_francorchamps-640x320.jpg

Open kampioenschap

Tijdschema - Open kampioenschap

• 19.30-20.10 – Practice (40min))
  • 20.10-20.30 – Qualify Practice (20min))
  • 20.30-20.35 – Pause (5min))
  • 20.35-21.15 – Race 1 (40min) Mandatory pit 1-39)

Assetto-Corsa.nl - 2019 Knock-Out DTM Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/SPA_Francorchamps_Knockout-DTM-640x320.jpg

Knock-Out kampioenschap en inschrijven

• Inschrijven voor de knock-outs is verplicht en kan hier
  • Beschikbaar stellen kan 2 uur van te voren.
  • Lees meer over de opzet in de FAQ op de site.

Tijdschema - Knock-Out kampioenschap

• We starten direct na het open kampioenschap.
  • Practice – (3min))
  • Qualify Practice – (3min))
  • Race – (6min))

Tracks

18-02-2019 - Spa Francorchamps

25-02-2019 - Red Bull Ring
04-03-2019 - Bathurst
11-03-2019 - Donington Park
18-03-2019 - Imola
25-03-2019 - Brands Hatch
01-04-2019 - Nordschleife (Nurburgring voor KO)
08-04-2019 - Zandvoort
15-04-2019 - Paul Ricard
22-04-2019 - Mugello
29-04-2019 - Misano
06-05-2019 - Silverstone
13-05-2019 - Lausitzring
20-05-2019 - Monza

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers
  • Server password: tweakers
  • Weer instellingen: Clear
  • Car damage: 75%

Overige Info & belangrijke regels

• Je bent aanwezig op Discord (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je rijdt met een echte naam (dus geen nicknames)
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Voor alle vragen en antwoorden: http://www.assetto-corsa.nl/faq-kampioenschap
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

[ Voor 6% gewijzigd door phoentje op 16-02-2019 23:05 ]

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

@phoentje Die 1 uur van tevoren, is dat ten opzichte van de practice of de 1e knockout race?

Steam - PTR83

• Dev0o
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RF2, FS2020(VR).

kort vraagje over herinstallatie Assetto: welke mappen moet ik allemaal veilig stellen om mijn Cars en Tracks te behouden?

Nadat ik de Sol mod succesvol heb geinstalleerd en een tijdje heb getest wilde Assetto ineens, zonder aanwijsbare oorzaak, niet meer een race starten vanuit het menu. Ik heb van alles geprobeert, inclusief integriteitscheck door Steam, geen soelaas. Ook heb ik af en toe (al voor Sol) een bluescreen bij het verlaten van de game. Snelste klap lijkt mij nu de game te herinstalleren, maar ik wil mijn opgebouwde mod bestand graag weer terug...

i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

• phoentje
  • Niet online
CoronelHimself schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:17:
@phoentje Die 1 uur van tevoren, is dat ten opzichte van de practice of de 1e knockout race?
Aangepast naar 2 uur ;)

Is 2 uur voordat de knockouts starten.

• Alfa Novanta
Dev0o schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:17:
kort vraagje over herinstallatie Assetto: welke mappen moet ik allemaal veilig stellen om mijn Cars en Tracks te behouden?
de complete content map is wel handig. Hier staan al jouw mods in, auto's en banen.
Feitelijk kun je die ook weer opnieuw downloaden/installeren.

Misschien nog wat belangrijker zijn jouw cfg en setups! :o .. en replay files misschien?
Die moet je zoeken in je user-profile map.
Nadat ik de Sol mod succesvol heb geïnstalleerd en een tijdje heb getest wilde Assetto ineens, zonder aanwijsbare oorzaak, niet meer een race starten vanuit het menu. Ik heb van alles geprobeerd, inclusief integriteitscheck door Steam, geen soelaas. Ook heb ik af en toe (al voor Sol) een bluescreen bij het verlaten van de game. Snelste klap lijkt mij nu de game te herinstalleren, maar ik wil mijn opgebouwde mod bestand graag weer terug...
er overheen zetten en gaan met die banaan oOo

• Dev0o
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online

Dev0o

ACC, AC, RF2, FS2020(VR).

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:41:
[...]

de complete content map is wel handig. Hier staan al jouw mods in, auto's en banen.
Feitelijk kun je die ook weer opnieuw downloaden/installeren.

Misschien nog wat belangrijker zijn jouw cfg en setups! :o .. en replay files misschien?
Die moet je zoeken in je user-profile map.

[...]

er overheen zetten en gaan met die banaan oOo
ik loop mij gek te zoeken naar die map met user-profile.... 8)7

i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD

• Pandanl
Dev0o schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:51:
[...]

ik loop mij gek te zoeken naar die map met user-profile.... 8)7
Staat die hier niet?

C:\Users\%Userprofile%\Documents\Assetto Corsa

• Paulus07
  • Niet online
En als je via steam eerst die recognize local files doet? Soms wil dat ook nog wel eens iets fixen.
Weet niet of die dan nog dingen gaat overschrijven mbt settings etc

• Alfa Novanta
Pandanl schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:37:
Staat die hier niet?

C:\Users\%Userprofile%\Documents\Assetto Corsa
^dit :)

met name de setups lijkt mij wel een dingetje
C:\Users\%Userprofile%\Mijn Documenten\Assetto Corsa\setups

je replays
C:\Users\%Userprofile%\Mijn Documenten\Assetto Corsa\replay

[ Voor 32% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-02-2019 21:45 ]

• raymondw
Voor de DTM racers, dit is de SPA OSRW track : https://www.racedepartmen.../spa-40-gridslots.125504/

• phoentje
  • Niet online
Hij staat inmiddels in de download pack op de site er bij :*)

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 00:09
Ook aangemeld voor de DTM en de pack gekocht/gedownload. Zag dat er een behoorlijke lijst met aanmelders zijn. Leuk!

Merk dat ik door deze cups er ook meer lol in krijg om daar buiten te oefenen. In het verleden reed ik een soort van doel loos rond.

• R3m3d7
Ha, ik zag vandaag dat ik niet de enige was die aansloot bij een race van gamermuscle.
Grappig om daar volk van hier voorbij te zien komen en wat is het lastig als je het circuit en de auto niet kent en maar iets van 12m kan oefenen voor de race start. Pffff....

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

phoentje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:30:
[...]

Hij staat inmiddels in de download pack op de site er bij :*)
Deze klopt nog niet. De link van @raymondw werkt wel.

• Card Nox
phoentje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:09:

Open kampioenschap

Heb me ingeschreven en de track gedownload.
Met welke auto's mag er geraced worden of is er maar 1? Sorry voor de n00b vraag :)

EDIT: Blijkt wel weer dat lezen moeilijk is:

http://www.assetto-corsa.nl/faq-kampioenschap
Er zijn 3 auto’s om uit te kiezen. De Mercedes, Audi en BMW. Van ieder type zijn een x aantal beschikbaar. Je kunt hiervoor geen reservering doen. Wees dus vroeg op de server indien je een keuze wilt maken.

EDIT:
Zie de auto's niet bij de download staan klopt dat?
http://www.assetto-corsa.nl/Downloads/Cars/

[ Voor 28% gewijzigd door Card Nox op 09-02-2019 13:45 ]

• FightingAce
Card Nox schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Heb me ingeschreven en de track gedownload.
Met welke auto's mag er geraced worden of is er maar 1? Sorry voor de n00b vraag :)

EDIT: Blijkt wel weer dat lezen moeilijk is:

http://www.assetto-corsa.nl/faq-kampioenschap
Er zijn 3 auto’s om uit te kiezen. De Mercedes, Audi en BMW. Van ieder type zijn een x aantal beschikbaar. Je kunt hiervoor geen reservering doen. Wees dus vroeg op de server indien je een keuze wilt maken.

EDIT:
Zie de auto's niet bij de download staan klopt dat?
http://www.assetto-corsa.nl/Downloads/Cars/
Staat ook allemaal in de FAQ ;)

• Alfa Novanta
tis een betaalde mod, €7,50 met kortingscode, te vinden op het Discord kanaal.

Maarreuh, je kunt dus niet een auto reserveren? Heeft iemand ze al alle 3 al gereden om te kunnen zeggen of er verschil is? Ik meende wel dat ze kleine verschillen hadden.. en vantevoren een setup maken is dus maar de vraag of je die op de avond gebruiken kan :/

wat betreft die knock-out, is mij ook nog niet helemaal duidelijk .. je meld je bij aanvang van de race .. iedereen rijdt de race en na afloop duik je in koppels op een betreffende server zoals die uit Chalong rolt? Heeft de uitslag verder nog gevolgen? of just 4 fun?

[ Voor 48% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-02-2019 18:13 ]

• Card Nox
Net gevonden in de FAQ. Daarna op Discord terug zitten scrollen om alles te vinden. Domme vraag : waarom dit ook niet als een linkje in het topic?

code:
1
2
3
4
5
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/57742738#57742738

De link naar de mod: https://www.unitedracingdesign.net/product-page/ac-t5-2018?fbclid=IwAR2cEfNo6JVQXMqS5LQlw5_jMvsb7UbJhlW6SdxidKQeju3LKILfwGkkLUU

Betalen kan per paypal, wie dit niet heeft wil ik het voor regelen.

Kijk op Discord pinned messages (kende deze optie niet) voor de kortingscode.
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:10:
[...]
Maarreuh, je kunt dus niet een auto reserveren? Heeft iemand ze al alle 3 al gereden om te kunnen zeggen of er verschil is? Ik meende wel dat ze kleine verschillen hadden.. en vantevoren een setup maken is dus maar de vraag of je die op de avond gebruiken kan :/

Vind ik ook vervelend.

EDIT: Ze hebben in CM alle 3 gelijke specs kwa vermogen. Dus ben benieuwd of de verschillen enkel esthetisch zijn want dan maakt het mij weinig uit welke auto ik krijg :)

EDIT: Net een paar rondjes gereden in de Merc. 2:13:1 oid gereden. Beetje saaie auto's om te rijden (imho) vanwege de hoge grip en relatief lage snelheid.

EDIT: Even Discord aan het bijlezen.
"T5 Aurus wat ik zo vond. Zijn 3 auto's maar allemaal zelfde afgezien van skin wat ik zo heb getest/gereden"

[ Voor 55% gewijzigd door Card Nox op 09-02-2019 21:06 ]

• R3m3d7
Card Nox schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:16:
Net gevonden in de FAQ. Daarna op Discord terug zitten scrollen om alles te vinden. Domme vraag : waarom dit ook niet als een linkje in het topic?

[...]

Vind ik ook vervelend.
Omdat dan iedereen hem kan gebruiken, het is alleen voor groepen, ik zou je post even verwijderen.

[ Voor 32% gewijzigd door R3m3d7 op 09-02-2019 18:46 ]

• Card Nox
R3m3d7 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:45:
[...]

Omdat dan iedereen hem kan gebruiken, het is alleen voor groepen, ik zou je post even verwijderen.
Link naar de korting verwijderd. De MOD zelf is gewoon public toch? Zo niet dan hoor ik het graag, verwijder ik die link ook.

• R3m3d7
Card Nox schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:36:
[...]

Link naar de korting verwijderd. De MOD zelf is gewoon public toch? Zo niet dan hoor ik het graag, verwijder ik die link ook.
Bedankt, link naar de mod kan je gewoon laten staan.

• Paulus07
  • Niet online

• Paulus07
  • Niet online
Vandaag weer een update:
peterboeseToday at 12:11
SOl 1.1 beta 6
!!! INSTALL VIA CM !!!
Just drag'n'drop the zip to CM
http://www.mediafire.com/...ukdyr/Sol__1_1+beta+6.zip

- config: new nerd option "ambient"
- config: new nerd option "stars"
- config: sun__sky_bloom adjust now works
- config: new parameter "sky__blue_booster", initial value = 0.5

- weather: overcast modulator: finetuning, no visible sun if overcast > 0.75
- weather: overcast modulator: fixed bug with ambient light in twilight
- weather: fog modulator: finetuning, no visible sun if fog > 0.6
- weather: fog: fog much more illuminated around the sun
- weather: inair_material modulator: no visible sun if dense > 0.75
- weather: inair_material no correct at day when night__use_light_pollusion_from_track_ini = true
- weather: improved "Mist"
- weather: improved "Overcast"
- weather: improved "Heavy Thunderstrom"
- weather: "blue sky booster" to add a deeper blue sky

- dynamic weather: new "Demo.lua", cleaned SOL__WEATHER_PLAN.lua
- dynamic weather + weatherFX app 1.72: choose and activate plans in-game

- night light pollution - reworked
- night light pollution - fixed a divided by zero bug (RADIUS_KM)

- lighting: better felt twilight, more brightness in twilight

- base: base_plan "clear": finetuning sunset: ambient light and clouds
- base: base_plan "clear": less saturated sun with temperatures < 15°C
- base: base_plan "clear": more variation with sunset/sunrise

- stellar: smaller sun
- stellar: stars adjustments

- PPoff: Sol now adapts PPoff automatically, If you use PP off, please set AMBIENT_BASED_BRIGHTNESS_MULT=0.7 in /extension/config/lighting_fx.ini

- filter: readjusted AE selfcalibrating

- Reshade removed

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Iemand een idee waarom ik elke keer terug klap naar het server-overzicht? De track laat hij goed, maar bij de eerste auto klapt hij eruit.

nvm heb het gevonden. Ik had blijkbaar een andere OSRW versie van de baan.

[ Voor 22% gewijzigd door CoronelHimself op 10-02-2019 19:23 ]

Steam - PTR83

• raymondw
Maandag 11 februari hebben we geen races op de agenda staan.
Maar als mensen zin hebben gaan we voor een korte endurance :o

De 1.2Hr van Bathurst met GT3 en LMP1 (als er iemand durft O-) )

Agenda
30min - practice
30min - qualy
80min - Race

Net als anders zijn we rond 10'en klaar om het wel een btje relaxed te houden!

Ik twijfel nog over de track versie er is namelijk een nieuwe variant beschikbaar
Nieuw
Oud

Meer info over de nieuwe versie : Wix

/edit
Het word de oude Bathurst, de nieuwe is wel vet, maar teveel FPS drop met VR
https://www.racedepartment.com/downloads/bathurst.8677/

En voor de fun nog een prototype erbij :)
https://www.racedepartmen...car-pack-1-uscc-mod.7348/

[ Voor 223% gewijzigd door raymondw op 10-02-2019 21:40 ]

Verwijderd

Aanvulling op de bovenstaande Endurance van RaymondW;

Agenda
30min - practice 19.30 uur
30min - qualy 20.00 uur
80min - Race 20.35 uur

Geen inschrijving nodig. Gewoon joinen en meedoen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2019 21:50 ]

• R3m3d7
Leuk, Bathurst, die ga ik doen!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:36:
Aanvulling op de bovenstaande Endurance;

Agenda
30min - practice 19.30 uur
30min - qualy 20.00 uur
80min - Race 20.35 uur
Bovenstaande??? Geen idee waar dit over gaat, maar ik raakt altijd getriggerd bij "Endurance" al is het wat aan de korte kant.

Post miraculeus gemist :+

[ Voor 4% gewijzigd door CoronelHimself op 10-02-2019 21:50 ]

Steam - PTR83

Verwijderd

Whahaha lol!

Morgen maar uurtje eerder naar huis om even te oefenen denk ik. :P
Pagina: 1 ... 99 ... 129 Laatste