Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - 2018/2019 ALFA 155 V6 Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/11/2018_ALFA_155_V6_Donington-640x320.jpg

Inschrijven

• Inschrijven kan via de website en is niet verplicht. Niet ingeschreven en server vol = pech. Server vol en wel ingeschreven = voorrang t.o.v. niet ingeschreven personen. De deadline voor elke inschrijving is op zaterdag 23.59uur (voorafgaand van de maandag)
    Elke race dien je je opnieuw in te schrijven voor een plek op de grid.
  • http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/

Tracks

• Mugello 10-12-2018
• Estoril 17-12-2018
• Norisring 07-01-2019
• Zandvoort 14-01-2019

• Donington Park 21-01-2019

• Zolder 28-01-2018

Tijdschema

• 19.30 - 20.00 | Practice (30 Minuten)
  • 20.00 - 20.30 | Qualify 1(30 Minuten)
  • 20.30 - 20.50 | Race 1 (20 Minuten)
  • 21.00 - 21.03 | Qualify 2 (3 Minuten)
  • 21.05 - 21.25 | Race 2 (20 Minuten)
  • 21.30 - 21.50 | Race 3 (reversed grid race 2 - 20 Minuten)

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers | Alfa 155 V6 Cup
  • Server password: tweakers
  • Gedeeltelijk Stock / Fixed setup
  • Weer instellingen: Clear
  • Tyre damage: 25%
  • Car damage: 50%

Overige Info & belangrijke regels

• Je bent aanwezig op Discord (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:32

CoronelHimself

Division Brabant

Zo weer een lekker race-avondje. Ik was degene die tijdens de 2e race de televisie-auto niet meer kon ontwijken.... Degene voor mij week laat uit en met de waarschuwing kon ik helaas niks meer. Dus klapte er nog net op. En met mij nog een paar anderen....

Daardoor de laatste race wel als 2e kunnen starten en door de nette blokkade van Martijn _/-\o_ Kon ik een mooie voorsprong opbouwen op de rest. En die had ik nodig want Jeroen kwam achter mij aan. Ik kneep hem wel toen ik zeer dwars ging op het scheivlak, maar kon hem gelukkig weer onder controle brengen. Uiteindelijk mijn 1e race gewonnen. :)F

Uiteraard wil ik de organisatie nog bedanken Voor de AC_TV :P

Steam - PTR83

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09
@CoronelHimself Graag gedaan, mijn watertje smaakte zuur dat ik terug kwam en een kleine chaos aantrof...
Verder was het leuk om te zien!
Kijken of het script ook rekening kan houden met tijden qua camera wissel, iets voor de toekomst!

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:56
Ik wil een glitch in de matrix melden, in 3 races ongeveer 6x door Bart worden ingehaald, er lijkt mij geen andere verklaring mogelijk.
Verder ging het redelijk in race 3, lag ergens rond p11 toen iemand mij rond tikte en ik de hele trein aan mij voorbij zag komen...geen sorry niets, dat was wel een beetje jammer. Laatste race laatste bocht zelf ook iemand geraakt die dwars ging maar ik bleef even wachten tot hij weer op gang was zodat ik niet voor hem over de streep zou gaan. De meeste snelle rijders passeren heel netjes, ik verdedig wel maar ga niet tot het extreme en geef altijd ruimte als ze naast me zitten.

Wil wel de organisatie bedanken, was weer lekker racen.

Verwijderd

R3m3d7 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:37:
Ik wil een glitch in de matrix melden, in 3 races ongeveer 6x door Bart worden ingehaald, er lijkt mij geen andere verklaring mogelijk.
Shit.... We zijn ontdekt.... waar is die blauwe pil gebleven....

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier de avond weer beetje verder zitten spelen met offline race en settings.
Heb het nu voor Le mans denk top staan.
Bijna alle wagens+skins, tijdens de race dat het licht en donker gaat worden + toffe belichting op de track zelf dmv een .ini file.

heel nice :D

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

@Paulus07 Je rijd niet met VR toch?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Paulus07
  • Niet online
Nope geen VR hier. :) Zou wel nice zijn maar is een te hoog prijskaartje nog.

Hmmm met dit soort personen/mods hebben we helemaal nog geen ACC nodig en kunnen we nog lang vooruit met AC :)

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
[YouTube: Alfa 155 Ti V6 cup @ Zandvoort Reversed Grid]
@phoentje :+ Onze battle begint rond 6:20

[ Voor 11% gewijzigd door JohnnyV op 14-01-2019 23:46 ]

• phoentje
  • Niet online
Was mooi hoor @johnnyverhoeff
Hier vanuit mijn cockpit
https://www.twitch.tv/videos/363973217?t=3041s

En voor mensen die de crash in ronde twee willen zien.
https://www.twitch.tv/videos/363973217?t=2761s

Ik zat op de voorstoel

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Prijskaartje valt toch wel mee? Je bent voor 200,- wel klaar als je de aanbiedingen in de gaten houd. En als je V&A ook volgt, dan voor nog minder.

Was namelijk wel benieuwd hoe die dag en nacht mods in VR zouden werken.

Waarom race je online eigenlijk niet mee op maandag of woensdag?
Paulus07 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:21:
[...]

Nope geen VR hier. :) Zou wel nice zijn maar is een te hoog prijskaartje nog.

Hmmm met dit soort personen/mods hebben we helemaal nog geen ACC nodig en kunnen we nog lang vooruit met AC :)

[YouTube: Assetto Corsa - Current state of Weather FX]

• Paulus07
  • Niet online
Hupske schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 07:18:
Prijskaartje valt toch wel mee? Je bent voor 200,- wel klaar als je de aanbiedingen in de gaten houd. En als je V&A ook volgt, dan voor nog minder.

Was namelijk wel benieuwd hoe die dag en nacht mods in VR zouden werken.

Waarom race je online eigenlijk niet mee op maandag of woensdag?

[...]
Meestal zie ik zie vanaf 300 euro + ik denk dat ik dan toch alles omhoog wil pompen mbt graphics en dan krijgt de 1070 het erg zwaar + die heeft maar 1 hdmi poort. Weer gedoe met kabels etc :P
En heb nu een 58" tv voor me neus dus dat is ook wel goed te doen :P

Maandagen en woensdagen ben ik vaak later thuis ivm werk. Dus dat red ik dan vaak niet.

----------------------

Voor de liefhebbers heb ik overigens onderstaande nu gebruikt om dag/nacht te kunnen rijden in een Le mans setup.

Afbeeldingslocatie: https://drive-my.com/media/com_easysocial/photos/261/1385/24-le-mans-logo-design-colour_square.jpg
LE Mans 2018

APPS
- Content Manager: https://acstuff.ru/app/ (content manager is benodigd!)
- Dynamic lights: https://acstuff.ru/f/d/28-shaders-patch-dynamic-lights
- Assetto by night: https://www.racedepartmen...ads/assettobynight.20364/

CONTENT
- Skins + Cars: https://docs.google.com/s...mRogoAOs/edit?usp=sharing (links naar eventuele downloads voor wagens komen er nog in)
- Track: Circuit 24H Le mans 2017: https://www.racedepartmen...uit-24h-lemans-2017.2482/
- 112 pits voor de track: https://www.racedepartmen...mans-2017-112-pits.22603/

SHADERS
- lemans_2017.ini plaatsen in: "c:\Steam\steamapps\common\assettocorsa\extension\config\tracks\..." (deze is te krijgen via de discord van de dynamic lights: https://discord.gg/Mhd6dzY

Voor de custom shaders krijg je dan dit als voorbeeld:

:+

[ Voor 49% gewijzigd door Paulus07 op 15-01-2019 10:25 ]

• Sulfi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:17
R3m3d7 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:37:
Verder ging het redelijk in race 3, lag ergens rond p11 toen iemand mij rond tikte en ik de hele trein aan mij voorbij zag komen...geen sorry niets, dat was wel een beetje jammer. Laatste race laatste bocht zelf ook iemand geraakt die dwars ging maar ik bleef even wachten tot hij weer op gang was zodat ik niet voor hem over de streep zou gaan. De meeste snelle rijders passeren heel netjes, ik verdedig wel maar ga niet tot het extreme en geef altijd ruimte als ze naast me zitten.

Wil wel de organisatie bedanken, was weer lekker racen.
3e race laatste bocht was ik, gleed er doorheen maar probeerde hem nog te houden! Ontwijken was geen optie voor je.. netjes dat je hebt gewacht, al was dit mijn eigen schuld! Was leuk racen zo alle races! :)

@CoronelHimself geen dank, deed ook maar mn best :+

Verwijderd

Na de mooie races gisteren op Zandvoort hebben we woensdag weer de Funcup!

Dit keer op Brands Hatch!

Wordt ook live gestreamd op Twitch!

Free practise begint om 19.30 uur. Qualy om 20 uur.

Be there! See you on Track!!

Halewijn

• raymondw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/swlnX6FSU3NvfQPZF4ixvNnx/full.png

Tijdens de kerstvakantie periode hebben de een Funcup voor de liefhebbers

Woensdag rijden we op Brands Hatch!

We hebben gekozen voor de Ginetta GT4 en Audi TT RS (VLN) oOo
De Audi is wat langzamer qua top snelheid, maar kan wel wat harder door de bochten.
Beide auto's kunnen een redelijke tik hebben zonder dat het echt gevolgen heeft (y)
We rijden op korte brede Mickey Mouse banen om lekker in te kunnen halen.

19.30 - 20.00 Practice
20.00 - 20.20 Qualy
20.25 - 20.55 Race 1
21.00 - 21.30 Race 2 (Reversed)

Tracks

- Zandvoort - 12 Dec 2018
- Brno - 19 Dec 2018
- Mugello - 27 Dec 2018
- Barbagallo - 2 Jan 2019
- Tor Poznan - 9 Jan 2019
- Branch Hatch GP - 16 Jan 2019
- Endurance (90min) - 23 Jan 2019
De Endurance zijn we nog niet over uit, gaan we komende periode testen

Downloads

Ginetta
De Audi TT RS (VLN) is onderdeel van Kunos DLC, net als de track

Regels

- Fair racing
- Geen verplichte pitstop
- Race onder je eigen naam
- Voice chat via Discord
- 100% tyre wear
- 100% fuel
- 50% damage

Discord

Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Twitch

Vanavond gaan we met aangepaste software de Twitch stream gebruiken voor een livestream.
Twitch
Ook Twitch
(Afhankelijk van hoe laat ik thuis ben om stream instellingen te veranderen)

Server / Password

De server gaat om 19.30 van naar race mode!
Server : Tweakers Fun Cup | Ginetta GT4 VS Audi TT RS | RACE
Password : tweakers

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 00:09
Beetje laat, maar nog sorry dat ik plots klap weg moest afgelopen maandag. Beide kids wakker. Alleen tussendoor even snel de pc uitgezet. Helaas kan ik morgen niet mee doen vanwege het werk. Merk dat als ik mee doe met zulke races ik meer plezier uit het oefenen haal. En hierdoor uiteindelijk sneller wordt. Bedankt steeds voor de goede organisatie!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06
Volgende week wil ik ook mee doen met de Alfa 155 cup. Het circuit kende ik nog niet dus flink aan het oefenen. Wat voor tijden zetten jullie neer?, ik zit momenteel op 1:40,346

• phoentje
  • Niet online
Pandanl schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:51:
Volgende week wil ik ook mee doen met de Alfa 155 cup. Het circuit kende ik nog niet dus flink aan het oefenen. Wat voor tijden zetten jullie neer?, ik zit momenteel op 1:40,346
Nog niet veel gereden maar check t stukje livestats. 👍

• R3m3d7
yes yes yes, ik heb voor tientjes een autostoel (ASS) kunnen scoren waar ik met mijn twee meter in pas. Dit is het begin van mijn "rig". Ik rij nu achter mijn bureau en merk dat ik regelmatig weer naar voren moet schuiven na het remmen en daarnaast heb ik spierpijn in mijn linkerbeen na het racen, ineens betrapte ik mezelf erop dat ik die aanspan en klemzet tegen mijn bureau als ik rem met rechts om het naar achterschuiven proberen tegen te gaan, allemaal totaal onbewust. Dit soort dingen zullen niet de reden zijn dat ik achterin het veld te vinden ben maar het helpt niet als je (on)bewust bezig bent met ervoor te zorgen dat je bij de volgende bocht nog bij je rem kan komen. :F

Geen geld voor zo'n mooi aluminium frame maar wat 4x9 balken en schroeven moet ergens wel gaan lukken de komende tijd, dat kan vast de enorme krachten van mijn g25 wel houden. _O-
Zonder stoel en afmetingen van diens montagepunten kan je met niets echt starten, nu ik die stoel heb kan het feest beginnen, super blij mee.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:13

RKD

R3m3d7 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:17:
yes yes yes, ik heb voor tientjes een autostoel (ASS) kunnen scoren waar ik met mijn twee meter in pas. Dit is het begin van mijn "rig". Ik rij nu achter mijn bureau en merk dat ik regelmatig weer naar voren moet schuiven na het remmen en daarnaast heb ik spierpijn in mijn linkerbeen na het racen, ineens betrapte ik mezelf erop dat ik die aanspan en klemzet tegen mijn bureau als ik rem met rechts om het naar achterschuiven proberen tegen te gaan, allemaal totaal onbewust. Dit soort dingen zullen niet de reden zijn dat ik achterin het veld te vinden ben maar het helpt niet als je (on)bewust bezig bent met ervoor te zorgen dat je bij de volgende bocht nog bij je rem kan komen. :F

Geen geld voor zo'n mooi aluminium frame maar wat 4x9 balken en schroeven moet ergens wel gaan lukken de komende tijd, dat kan vast de enorme krachten van mijn g25 wel houden. _O-
Zonder stoel en afmetingen van diens montagepunten kan je met niets echt starten, nu ik die stoel heb kan het feest beginnen, super blij mee.
Leuke basis voor een frame: YouTube: Free DIY simulator rig guide: Build my cockpit!

Zelf ongeveer 2 jaar mee gereden (zelf 1,90 en toevallig ook net een ASS stoel gekocht :P). Inmiddels overgestapt op een alu frame van simlab. De FoFoFu One is stevig voor een houten frame en makkelijk in elkaar te zetten.

Ik zie dat de link in de film down is, hier staat de pdf: https://www.dropbox.com/s...a3q/FoFoFuOne_v1.pdf?dl=0

[ Voor 12% gewijzigd door RKD op 16-01-2019 08:26 ]

iRacing Profiel

• Paulus07
  • Niet online

Hier staan ook leuke ideeen om zelf mee aan de slag te gaan: https://opensimracing.com/ :)

• R3m3d7
Bedankt heren, ik zal die plannen eens bekijken.

• phoentje
  • Niet online
Ik heb ook een bureau stoel. Wel een hele goeie hoor. Een playseat office chair. Tip van @johnnyverhoeff. Een ringmat van de praxis onder je stoel zodat je niet meer weg schuift

• raymondw
Als je wil dan wil ik de maten van mijn Simetik K1 wel met je delen.
Geeft je misschien een begin

• R3m3d7
raymondw schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:21:
[...]

Als je wil dan wil ik de maten van mijn Simetik K1 wel met je delen.
Geeft je misschien een begin
Bedankt maar dat hoeft niet hoor Raymond, ik heb genoeg tekeningen en ga alles 5x opmeten en goed tekenen voordat ik hout ga halen en op maat ga laten zagen.

• raymondw
Vanavond niet de beste Funcup race...
Ondanks dat de server maar op 50% draaide was het af en toe niet om aan te zien zo laggy...
Auto's sprongen over de baan....

Tweede race wat dingen aangepast en de lag was zo goed als weg
Van de week maar eens wat dingen testen....

IIG heeft @Verwijderd de Endurance baan gekozen!
Watkins Glen!
Hij staat online, je kan ff kijken mijn tijd staat met de stock setup met 2 vleugel... (ook banden)
@johnnyverhoeff bedankt voor de tip :o

Download : The Glen
Let even op de instructies!!

[ Voor 18% gewijzigd door raymondw op 16-01-2019 23:04 ]

• JohnnyV
raymondw schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:54:

Welke tip ? :+

• R3m3d7
raymondw schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:54:

IIG heeft @Verwijderd de Endurance baan gekozen!
Watkins Glen!
Hij staat online, je kan ff kijken mijn tijd staat met de stock setup met 2 vleugel... (ook banden)
Even een vraagje voor het geval ik iets gemist heb, wat is het plan hiermee? Voor wanneer en voor welke duur?

• raymondw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/swlnX6FSU3NvfQPZF4ixvNnx/full.png

FunCup : Audi VS Ginetta

Woensdag rijden we op Endurance op Watkins Glen!

De Audi is wat langzamer qua top snelheid, maar kan wel wat harder door de bochten.
Beide auto's kunnen een redelijke tik hebben zonder dat het echt gevolgen heeft (y)

19.30 - 20.00 30min Practice
20.00 - 20.25 25min Qualy
20.30 - 22.00 90min Race

Tracks

- Brno - 19 Dec 2018
- Mugello - 27 Dec 2018
- Endurance op Watkins Glen (90min) - 23 Januari 2019

Downloads

Ginetta
Watkins Glen

Regels

- Fair racing
- Voice chat via Discord
- 100% tyre wear
- 100% fuel
- 25% damage (aangepast!)

Discord

Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Twitch

TBA

Server / Password

@R3m3d7 : deze moest nog komen :+

/edit
Datum op 23 Januari gezet

[ Voor 8% gewijzigd door raymondw op 18-01-2019 15:17 ]

• R3m3d7

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Voor welke layout van "The Glen" is er eigelijk gekozen? Want we hebben pas nog een race op dit circuit gedaan en er zijn nogal wat layouts op deze baan.

Steam - PTR83

• raymondw
CoronelHimself schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:12:
Voor welke layout van "The Glen" is er eigelijk gekozen? Want we hebben pas nog een race op dit circuit gedaan en er zijn nogal wat layouts op deze baan.
Hij staat al online, maar het is dezelfde als met de Endurance

Watkins Glen Boot Endurance
18gr temp
25gr track
25% damage

• Paulus07
  • Niet online
Iemand die gebruik maakt van de Assetto Corsa - Alternative head movement in content manager en nog wat aan de settings heeft aangepast?

• phoentje
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - Aankondiging DTM Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/01/DTM_2019_Announcement.jpg

Mod download

Middels een stemming zijn we overeengekomen om een lang kampioenschap te draaien met een betaalde MOD. Namelijk de AC T5 2018 Mod.
Als organisatie hebben we echter 25% korting ontvangen en kunnen deze korting verzilveren middels een code. (totaalprijs van de mod bedraagd hierdoor 7,50€ ipv 10€)
Ik zal deze informatie verstrekken in het discord kanaal. (ik vermoed dat ik deze namelijk niet hier mag plaatsen)

Inschrijven

• Om een overzicht te krijgen wie er mee draaien in dit kampioenschap dien je je eenmalig in te schrijven. Er is tijdens dit kampioenschap geen verdere inschrijving nodig. De server zal nooit vol zijn! Er is dus altijd een mogelijkheid om met deze MOD deel te nemen aan het kampioenschap.
Alle overige informatie mbt tracks etc. volgt z.s.m.
Dit zal een kampioenschap zijn met 12-16 racedagen! 8)

De 1e testserver draait inmiddels op Spa!

[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 19-01-2019 13:41 ]

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Nice! Vette banner ook!

Verwijderd

Gisteravond met aantal freaks al ermee gereden op Spa. Wat een beest van een wagen zeg. Hij gaat heerlijk snel en is ook nog goed mee te rijden. Ook met de default setting!

Ik heb er zin in!!!

Halewijn

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Inderdaad makkelijk op de weg te houden! Je kan er flink hard mee door de bochten :D

• raymondw
Wat een geweld!
Btje wennen aan de auto en dan gaan ze als een kogel, met de downforce kun je enorm hard door de bochten....
En het geluid van de Audi Auris *O* *O* <3

Denk dat dit wel het tegenovergestelde van het Alfa Kampioenschap is!

[ Voor 20% gewijzigd door raymondw op 19-01-2019 14:49 ]

• phoentje
  • Niet online

• R3m3d7
Ziet er goed uit heren.
raymondw schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:49:

Denk dat dit wel het tegenovergestelde van het Alfa Kampioenschap is!
Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld?

Ik moet mij trouwens afmelden voor de laatste alfa race as maandag, mijn hele pc en race setup ligt uit elkaar omdat ik een idiote poging aan het doen ben om van bijna alleen palethout een simrig te bouwen.

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 15:24

MrMarcie

CFMoto 450MT

R3m3d7 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:30:
Ziet er goed uit heren.

[...]

Ik moet mij trouwens afmelden voor de laatste alfa race as maandag, mijn hele pc en race setup ligt uit elkaar omdat ik een idiote poging aan het doen ben om van bijna alleen palethout een simrig te bouwen.
Denk dat ie de wegligging bedoeld. ;)

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• raymondw
ik vind de Alfa erg slecht klinken qua geluid en de "wegligging" zit daar niet ver vanaf.
Ik denk dat Kunos heeft samengespant met Dyson :X

Met de URD mod is geluid en wegligging bij de Auris enorm plezant d:)b
Je hem bijna extra door de wasstraat gooien en droog rijden ;)

• R3m3d7
Oh, okay.
Ik vind de Alfa 155 juist erg vermakelijk, het is een lastige wagen om snel te rijden maar hij heeft echt karakter, het is geen dertien in dozijn auto. En het geluid is iets wat je ver genoeg moet opschroeven, dan klinkt het naar mijn mening toch echt erg gaaf, uniek heftig geluid als je het aan mij vraagt.
Ieder z'n ding. :)

• Paulus07
  • Niet online
Met deze settings op 0 zetten is het een stuk minder "zeeziek" worden :D

Afbeeldingslocatie: https://www.racedepartment.com/attachments/neck-jpg.275178/

https://www.racedepartmen...zing.160760/#post-2850457

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

DTM, gaaf. Zou graag meedoen. Echter krijg ik mijn WMR Dell Visor niet goed (stabiel) draaiende (terwijl hij dit wel was in het begin...?) Eerst dus dat eens fixen alvorens ik mee ga doen, want wil het wel in VR gaan doen. De headset doet het soms even 10 minuten ofzo feilloos en daarna reset die zich ineens. Blauw scherm en start opnieuw op. Klinkt als een driver issue maar al meerdere malen geupdate/gereset zonder resultaat. USB poort wat geen stabiel voltage geeft kan nog, maar alle USB poorten geprobeerd, zelfde issue. Game ansich maakt ook weinig uit, gebeurt in alle VR games zo nu en dan. Heb de boel ook opgestart met zo weinig mogelijk connecties in de PC, blijft.

Dus als iemand nog een idee heeft? Headset zelf KAN natuurlijk, maar wel gek dat die het soms perfect doet en ineens reset (is ook nog niet zo oud). Wellicht toch upgrade van mijn systeem dan maar (6600K op 4,5ghz, asus z170 pro graming mobo, 16gb ram, gtx1070 kaart), VR soepel draaiende zat toch al op het randje...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
Zolder komt ook nog oOo

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Paulus07
  • Niet online
@raymondw is denk voor een nieuw twitch record aan het gaan. Hij is nog steeds live :P

• raymondw
Paulus07 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:40:
@raymondw is denk voor een nieuw twitch record aan het gaan. Hij is nog steeds live :P
Oh?.. :?

Ik kan je verzekeren dat de stream PC sinds 00.30 vannacht uit staat _O-
Zal zo eens boven kijken en de stream starten als er mensen online zijn

• Paulus07
  • Niet online
raymondw schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:45:
[...]

Oh?.. :?

Ik kan je verzekeren dat de stream PC sinds 00.30 vannacht uit staat _O-
Zal zo eens boven kijken en de stream starten als er mensen online zijn
Nou sinds je DTM test ben je volgens twitch niet meer offline geweest en bij elke opstart van twitch stond je nog steeds online :P

• raymondw
Mu.siQ schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:44:
DTM, gaaf. Zou graag meedoen. Echter krijg ik mijn WMR Dell Visor niet goed (stabiel) draaiende (terwijl hij dit wel was in het begin...?) Eerst dus dat eens fixen alvorens ik mee ga doen, want wil het wel in VR gaan doen. De headset doet het soms even 10 minuten ofzo feilloos en daarna reset die zich ineens. Blauw scherm en start opnieuw op. Klinkt als een driver issue maar al meerdere malen geupdate/gereset zonder resultaat. USB poort wat geen stabiel voltage geeft kan nog, maar alle USB poorten geprobeerd, zelfde issue. Game ansich maakt ook weinig uit, gebeurt in alle VR games zo nu en dan. Heb de boel ook opgestart met zo weinig mogelijk connecties in de PC, blijft.

Dus als iemand nog een idee heeft? Headset zelf KAN natuurlijk, maar wel gek dat die het soms perfect doet en ineens reset (is ook nog niet zo oud). Wellicht toch upgrade van mijn systeem dan maar (6600K op 4,5ghz, asus z170 pro graming mobo, 16gb ram, gtx1070 kaart), VR soepel draaiende zat toch al op het randje...
Heb ik ook gehad, was bij mij de slaapstand :?
Sinds ik de software heb aangepast naar slaapstand van 2 uur is de set niet meer herstart.

Krijg wel 1x in de zoveel tijd kort het Steam scherm te zien +- 2s en dan schakelt de set weer terug

Samsung Odyssey+ is goede set, maar de Oculus software is echt wel veel beter.

• Mu.siQ

Mu.siQ

raymondw schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:51:
[...]

Heb ik ook gehad, was bij mij de slaapstand :?
Sinds ik de software heb aangepast naar slaapstand van 2 uur is de set niet meer herstart.

Krijg wel 1x in de zoveel tijd kort het Steam scherm te zien +- 2s en dan schakelt de set weer terug

Samsung Odyssey+ is goede set, maar de Oculus software is echt wel veel beter.
Waar kan ik dat aanpassen? :)
In apparaatbeheer de Dell Visor kunnen vinden en daar vink uitgezet bij "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen". Als dit het was...heel relaxt en thanks voor oplossing _/-\o_

*Gaat heel hard duimen en hoopt met de DTM mee te kunnen doen

Edit
Kak, reset zich nog steeds

[ Voor 23% gewijzigd door Mu.siQ op 20-01-2019 18:30 ]

• raymondw
Mu.siQ schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:56:
Edit
Kak, reset zich nog steeds
Laatste Windows device drivers voor USB installeren EN power saving op USB poorten uitzetten in de device manager

• Mu.siQ

Mu.siQ

raymondw schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:16:
[...]

Laatste Windows device drivers voor USB installeren EN power saving op USB poorten uitzetten in de device manager
Alle USB poorten gerelateerde dingen die ik kon vinden in apparaatbeheer en energiebeheer de boel uitgezet vanwege 'energiebesparing'. Laatste drivers van zowel MoBo / Windows Update, geen idee welke het anders kunnen zijn? BIOS van moederbord is ook laatste versie :)

We gaan weer even testen

Edit
Nope, reset
Morgen volgt nog re-install pc (tijdje geleden) en vandeweek ergens voeding hoop ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Mu.siQ op 20-01-2019 21:41 ]

• R3m3d7
Mu.siQ schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:44:

Volgens mij pakken veel mensen met dit soort issues een usb 3.0 pci kaartje en lost dat toch veel problemen op, maar ik heb er zelf 0,0 ervaring mee.

• Paulus07
  • Niet online

https://www.racedepartment.com/downloads/sol.24914/

[ Voor 18% gewijzigd door Paulus07 op 20-01-2019 22:09 ]

• Mu.siQ

Mu.siQ

R3m3d7 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:03:
[...]

Volgens mij pakken veel mensen met dit soort issues een usb 3.0 pci kaartje en lost dat toch veel problemen op, maar ik heb er zelf 0,0 ervaring mee.
Ook nog een optie. Morgen maar eens kijken wat soelaas bied :) Bedankt voor de hulp zover iedereen. We testen verder ;)

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/11/2018_ALFA_155_V6_Donington-640x320.jpg

Entry List

Jeroen Jongen
Hat Waeijen
Ton V
Martijn J
JohnnyV
Ivo de Groot
Patrick T
Harry Haslinghuys
Stefan F.
Rene Vos
nathan
Remcohh
Klaas wester
Benny Ramaekers
Alexander de Loor
Jeroen D
Harry haslinghuys

Inschrijven

• Inschrijven kan via de website en is niet verplicht. Niet ingeschreven en server vol = pech. Server vol en wel ingeschreven = voorrang t.o.v. niet ingeschreven personen. De deadline voor elke inschrijving is op zaterdag 23.59uur (voorafgaand van de maandag)

Tracks

• Mugello 10-12-2018
• Estoril 17-12-2018
• Norisring 07-01-2019
• Zandvoort 14-01-2019

• Zolder 28-01-2018

Tijdschema

Server Info

• Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Complete reinstall van windows gedaan. So far so good...Nu alles langzaam aan het terugzetten met AC en de apps en dergelijke. Maar:

Hoe heet de oefenserver van de DTM auto's? Kan het niet vinden als ik op tweakers zoek. Auto's aangeschaft en middels een heel document genoeg tracks gedownload dat die er ook wel tussen zou moeten zitten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 21-01-2019 13:47 ]

• Pandanl
Mu.siQ schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:47:
Complete reinstall van windows gedaan. So far so good...Nu alles langzaam aan het terugzetten met AC en de apps en dergelijke. Maar:

Hoe heet de oefenserver van de DTM auto's? Kan het niet vinden als ik op tweakers zoek. Auto's aangeschaft en middels een heel document genoeg tracks gedownload dat die er ook wel tussen zou moeten zitten ;)
Gebruik je de Content manager of de normale lobby browser?

Via content manager kon ik hem in ieder geval wel vinden op de naam tweakers.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lobby browser in game. Volle lege servers alles aanstaan. Zie m niet staan..

Hoe zoek je via content manager?

*edit
Thanks voor de response. Lijkt dus offline :+

[ Voor 39% gewijzigd door Mu.siQ op 21-01-2019 14:30 ]

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Mu.siQ schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:06:

Klopt, de server staat niet aan lijkt het op. Ik zie hem namelijk ook niet aanstaan op Assetto-corsa.nl

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• Pandanl
Mu.siQ schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:06:

Was wel inderdaad gisteren dat ik hem nog zag staan.

Via content manager klik je op online, en daar kan je dacht ik zoeken op naam met het vergrootglas icoontje.

• raymondw
Lijkt eerder een issue te zijn met de Kunos servers
Op IP zie ik Donington actief staan

Maar mijn server staat er ook niet bij, die zie ik echt actief voor mij ;)

/edit
Nu komen ze weer naar voren, denk een klein issue bij Kunos

[ Voor 17% gewijzigd door raymondw op 21-01-2019 14:40 ]

• Paulus07
  • Niet online

• phoentje
  • Niet online
http://www.assetto-corsa.nl/twitch/

Voor de thuisblijvers.

ACTV en In car

• Paulus07
  • Niet online
Best cool dat SOL :D

Alleen de Le mans Track is nu voorzien van sneeuw :P

[ Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 21-01-2019 21:32 ]

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/12/2018_ALFA_155_V6_Zolder-640x320.jpg

Inschrijven

Tracks

• Mugello 10-12-2018
• Estoril 17-12-2018
• Norisring 07-01-2019
• Zandvoort 14-01-2019

• Zolder 28-01-2018

Tijdschema

Server Info

Discord

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Ja het is echt ongeloofelijk wat sommige modders kunnen, helaas kan dit nog niet in multiplayer ingezet worden. Anders zou het echt super zijn.

@phoentje Komt er ook een skinpack voor de DTM? En kunnen we mensen die alleen maar rode auto's zien niet bannen... :P

Over de races van vandaag kan ik alleen maar zeggen dat je kan merken dat het vriest, alleen maar gegleden vandaag. oOo Veel meer dan tijdens het oefenen, naja uiteindelijk nog wel een halve seconde van mijn tijd afgereden. Alleen tijdens de 1e race had ik plots een inval net voor de Melbourne hairpin. Hmm 6e versnelling, ik schakel hier nooit naar zijn 6. Oeps verkeerde bordje als rempunt gebruikt. :+ En dat mensen is nu concentratie. Of het gebrek eraan, beter gezegd.

Steam - PTR83

• Paulus07
  • Niet online
holy crap dat SOL is nice :D
Heb ook gevonden hoe je de sneeuw kan wegkrijgen.
In content manger bij drive zet ergens een datum in juni. Dan krijg je weer gewoon gras ipv sneeuw (ook al had je voorheen geen specifieke datum opgegeven. Lijkt erop dat er anders naar de huidige datum/weer wordt gekeken).

Als je dan Le mans pakt en je ziet die zon opkomen als je onder de dunlop brug doorkomt....... Whoaaa :D

Voorbeeldje:
[Video: Le Mans + custom shader + SOL test for Assetto Corsa]

[ Voor 14% gewijzigd door Paulus07 op 21-01-2019 22:29 ]

• JohnnyV
Mijn reversed grid race:

[YouTube: Alfa 155 Ti V6 cup @ Donnington GP Reversed Grid]

Openings lap al op p4 of p5, maar daarna eraf getikt helaas ;w
Op het laatst nog leuke battles met @FightingAce en @phoentje.

• Alfa Novanta
pfff .. wat een avondje. Zo jammer van race 3, race 1 en 2 waren best aardig, maar gevoel van race 3 blijft dan overheersen. Afgezien van een stom uitstapje in race 3, wel 3x mijn PB verbeterd, waarbij de uiteindelijke PB 01.36.553 in, jawel .. de allerlaatste ronde van de avond again 7(8)7

in race 3 zag ik dat ik mijn rembalans was vergeten aan te passen, dus die zat te ver naar achter, toen ik hem corrigeerde mistte ik net de bocht ... lag door alle ellende eerder best aardig. Helaas... ;w

Race 1 had ik meer vleugel en was bijna sitting_duck .. kostte me een plek en dan begin je te harken en kost het je uiteindelijk nog een plek. Op de streep een close_call met Alexander.

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

CoronelHimself schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:20:
[...]

Ja het is echt ongeloofelijk wat sommige modders kunnen, helaas kan dit nog niet in multiplayer ingezet worden. Anders zou het echt super zijn.

@phoentje Komt er ook een skinpack voor de DTM? En kunnen we mensen die alleen maar rode auto's zien niet bannen... :P

Over de races van vandaag kan ik alleen maar zeggen dat je kan merken dat het vriest, alleen maar gegleden vandaag. oOo Veel meer dan tijdens het oefenen, naja uiteindelijk nog wel een halve seconde van mijn tijd afgereden. Alleen tijdens de 1e race had ik plots een inval net voor de Melbourne hairpin. Hmm 6e versnelling, ik schakel hier nooit naar zijn 6. Oeps verkeerde bordje als rempunt gebruikt. :+ En dat mensen is nu concentratie. Of het gebrek eraan, beter gezegd.
We zijn nog aan het kijken naar de skinpacks.

https://twitch.tv/madmikeplays

• Alfa Novanta
Alleen tijdens de 1e race had ik plots een inval net voor de Melbourne hairpin. Hmm 6e versnelling, ik schakel hier nooit naar zijn 6. Oeps verkeerde bordje als rempunt gebruikt. :+ En dat mensen is nu concentratie. Of het gebrek eraan, beter gezegd.
Ik herken het ... Na de Melbourne hield ik hem in de 4 als het ware een limiter om de laatste bocht niet te overshooten, dus in de race ... Heeeej ik zit in de 5 ...k*t, door het gras .. daar gaat je bocht+exit :')

@johnnyverhoeff installeer nou eens die skins man! Zoveel mooier en herkenbaarder op de koop toe :+

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-01-2019 00:04 ]

• JohnnyV
Alfa90_Buttje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:59:
[...]

@johnnyverhoeff installeer nou eens die skins man! Zoveel mooier en herkenbaarder op de koop toe :+
Ik vergeet het steeds 8)7

• Alfa Novanta
En kunnen we mensen die alleen maar rode auto's zien niet bannen... :P
^dit :+

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-01-2019 00:08 ]

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:04

fdees

Trust me I'm an Engineer

Real names

Misschien wel een leuke mod voor het DTM 2018 kampioenschap, spreekt dan toch net wat makkelijker ;)

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Verwijderd

Endurance tijd!!

Be there!!
raymondw schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:12:
[Afbeelding]

Woensdag rijden we op Endurance op Watkins Glen!

20.30 - 22.00 90min Race

Tracks

- Brno - 19 Dec 2018
- Mugello - 27 Dec 2018

Downloads

Ginetta
Watkins Glen

Regels

- Fair racing
- Voice chat via Discord
- 100% tyre wear
- 100% fuel

Discord

Twitch

TBA

Server / Password

@R3m3d7 : deze moest nog komen :+

/edit
Datum op 23 Januari gezet

• Pandanl
@phoentje Klopt het dat het inschrijf formulier nog niet gereset is voor de race op Zolder?

• Alfa Novanta

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Gisteren even snel die DTM bakken geprobeerd, leuke wagens hoor!

Er viel mij één ding op bij de Mercedes: binnenspiegel doet raar. Je ziet hele vage dingen in de spiegel waar niks uit op te maken is maar er lijkt wel interactie te zijn met m'n Oculus bewegingen. Een soort bug of iets in mijn instellingen? Hebben jullie dit ook? Ik heb overigens bij de Audi en BMW nergens last van, prima zicht in die binnenspiegels.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• raymondw
visboer32 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:09:
Gisteren even snel die DTM bakken geprobeerd, leuke wagens hoor!

Er viel mij één ding op bij de Mercedes: binnenspiegel doet raar. Je ziet hele vage dingen in de spiegel waar niks uit op te maken is maar er lijkt wel interactie te zijn met m'n Oculus bewegingen. Een soort bug of iets in mijn instellingen? Hebben jullie dit ook? Ik heb overigens bij de Audi en BMW nergens last van, prima zicht in die binnenspiegels.
Daar komt een update voor
Download link zou per mail binnen moeten komen (adres van je PayPal!)

• raymondw

Vandaag rijden we op Endurance op Watkins Glen!

20.25 - 20.30 5min Pauze
20.30 - 22.00 90min Race

Tracks

- Brno - 19 Dec 2018
- Mugello - 27 Dec 2018

Downloads

Ginetta
De Audi TT RS (VLN) is onderdeel van Kunos DLC
Watkins Glen
De track heeft wat extra bestanden nodig, bekijk de uitleg op RD goed :)

Regels

- Fair racing
- Voice chat via Discord
- 100% tyre wear
- 100% fuel

Discord

Twitch

Twitch

Server / Password

[ Voor 3% gewijzigd door raymondw op 23-01-2019 12:47 ]

• phoentje
  • Niet online
Pandanl schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:55:
@phoentje Klopt het dat het inschrijf formulier nog niet gereset is voor de race op Zolder?
Stond er nog inderdaad. Is nu opgeruimd! 8)7

Verwijderd

Dus je zolder is opgeruimd?

😂😂

Verwijderd

Voor de Funcup endurance rijders van vanavond, we rijden met een kleine verrassing vanavond!!!😋😋

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:10
Paulus07 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:02:
als je AC haalt zou ik ook voor die bundel/ultimate versie gaan.
Met beetje rondkijken is die voor 28,99 euro wel te krijgen. ;)
So, PC is up and running, helaas te laat voor de race van vanavond.

Wilde de game even gaan kopen maar ligt het aan mij of zijn de prijzen allemaal met een tientje gestegen, had hem voorheen ook voor 28 euro gevonden maar de laagste prijs die ik nu kan vinden is 38 euro.. Iemand toevallig nog een linkje waar je hem voor 28 euro kunt scoren?

• Paulus07
  • Niet online
Card Nox schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:01:
[...]

So, PC is up and running, helaas te laat voor de race van vanavond.

Wilde de game even gaan kopen maar ligt het aan mij of zijn de prijzen allemaal met een tientje gestegen, had hem voorheen ook voor 28 euro gevonden maar de laagste prijs die ik nu kan vinden is 38 euro.. Iemand toevallig nog een linkje waar je hem voor 28 euro kunt scoren?
https://www.instant-gamin...o-corsa-ultimate-edition/

:+

• Card Nox
= Downloading, thanks!
Via Google of? Zag net via Google Shopping de game bij HRK voor 29 euro.

• Paulus07
  • Niet online
heb bijna al mijn pc games via die site altijd :)

Verwijderd

Dat was een mooie race mensen! En in de mist!!. Weer wat anders.

Jammer dat de Ginetta's niet hoefde te tanken, of dat de Audi teveel luste per ronden. Dan waren de kaarten zeker anders geschut hahaha.
Eerste 45 min lekker gereden. Eerst in een treintje en in gevecht met Benny, toen ik Benny gepasseerd was reed hij heel slim gewoon achter mij in de wetenschap dat er voor mij nog een pit eraan kwam. Na de pit reed ik een beetje in niemandsland. Was gezellig!

Hier de link van de video van de livestream. Na ongeveer 60 min is de start van de race. Haarscherpe beelden zeg!!

http://www.twitch.tv/asse.../v/368592841?sr=a&t=3663s

Op naar de volgende Funcup!
En die wordt toch Fun!!

Be there!

Halewijn

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2019 23:08 ]

• Alfa Novanta
Lekker gereden idd :) was bang voor een beslagen bril, of het niet lekker zitten op de stoel, lamme knie van het remmen, maar eigenlijk heel relaxed gereden. Dus dat was heel positief!
Pole en snelste ronde van de avond *O* .. alleen durfde ik in de race niet al te veel te pushen om maar niet rond te gaan. Hoe doet de auto het met 93L en hoe houden de banden zich.. dus op safe en op zich netjes gereden, maar toch stomstomstom toch 1x te krap door bocht 1 en de kerb gepakt, resultaat rechtsaf in de vangrail. |:( Zo jammer...

Achteraf hadden we gewoon 1 stop moeten afspreken, met minimaal 1L tanken. Maarja.. vond het nog netjes opgelost om tijdens de race een drive-through in te lassen (y)
Jammer van de lage opkomst, het had absoluut een hogere opkomst verdient! Heerlijke baan/combi! O+

Dank voor het hosten, en het uitzoeken van deze geweldige combinatie Audi vs Ginetta!! Goed gelukt!! _/-\o_

@raymondw werk je het kampioenschap nog ff bij? done! :)

w0000t op de valreep nog 2e geworden *O*

https://ac.raymondwortel.nl/championship

[ Voor 33% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-01-2019 09:51 ]

• raymondw
@Alfa90_Buttje
Graag gedaan! @Verwijderd en ik hebben er best wel discussie over gehad ;)
Bop toepassen is nooit leuk
Achteraf gezien had de endurance een Bop op de tank moeten hebben bij de Ginetta, het enige punt waar we echt niet naar gekeken hebben...
Ook wij leren elke keer dat we een race organiseren! (bv wat er wel en niet werkt met internet servers :+ )

Ik kwam er gisteren niet in qua race...
Best veel fouten gemaakt, maar de strijd om de laatste plaats was er niet minder om :D
Vond ook de setting met de zon en de mist wel een aardige toevoeging
Twitch

Als er interesse is gaan we een nieuwe Funcup starten
Doel blijft hetzelfde, makkelijk te rijden auto('s) op de kortere banen.
Poll

Dit zou een optie kunnen zijn als je Doe maar kiest :Y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q8fOAWZpw0YOBGriyk4YUGOa/full.jpg

of dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JSr8ih8bo6ZAa3s2MwGmTyU8/full.jpg

Al heb ik ook een leuke Challenger gezien

• Card Nox
Bij de volgende race ben ik er ook bij, hopelijk met wat training. Gisteravond al even geraced, heb het gevoel dat de auto's anders aanvoelen dan op de PS4Pro, kan ook puur aan de FFB settings gelegen hebben.

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

raymondw schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:15:
@Alfa90_Buttje
Graag gedaan! @Verwijderd en ik hebben er best wel discussie over gehad ;)
Bop toepassen is nooit leuk
Achteraf gezien had de endurance een Bop op de tank moeten hebben bij de Ginetta, het enige punt waar we echt niet naar gekeken hebben...
Ook wij leren elke keer dat we een race organiseren! (bv wat er wel en niet werkt met internet servers :+ )

Ik kwam er gisteren niet in qua race...
Best veel fouten gemaakt, maar de strijd om de laatste plaats was er niet minder om :D
Vond ook de setting met de zon en de mist wel een aardige toevoeging
Twitch

Als er interesse is gaan we een nieuwe Funcup starten
Doel blijft hetzelfde, makkelijk te rijden auto('s) op de kortere banen.
Poll

Dit zou een optie kunnen zijn als je Doe maar kiest :Y)
[Afbeelding]

of dit
[Afbeelding]

Al heb ik ook een leuke Challenger gezien
Heb je ook links naar de desbetreffende auto's? :>

Steam - PTR83

• raymondw
De Octavia komt van RD link
Anderen komen van een link die ik op Google tegen kwam.
Ze zijn nog research bij mij, milage may vary... link

• Card Nox
Mensen al met Sol1.0 geraced?

YouTube: This Mod Changes Assetto Corsa Forever

• Paulus07
  • Niet online
Yup. Is heerlijk racen :D En maakt AC ook opeens een nieuwe game waardoor ik nog steeds geen ACC zal gaan aanschaffen :P

• Card Nox
Nou zeg, dit was precies de reden waarom ik vorig jaar met een console ben begonnen.

SOL installeren is niet simpel een bestandje downloaden en installeren...

YouTube: How to install Sol 1.0 for Assetto Corsa

Heb CM gedownload en geinstalleerd.
Heb de ShaderFX in mijn ac folder gedaan.
Maar nu moet ik via MODS in de CM app iets doen maar daar heb ik een key voor nodig dus zojuist wat geld gedoneerd aan CM en nu wachten op de key.

ps. ik lees ook 32 vs 64 bits AC. Als ik de app open staat er in mijn task manager dat het de 32 bits versie is. Hoe ik deze in 64 bits kan starten is me niet duidelijk. In game heb ik niet force 32 bits niet aangevinkt staan. Tips?

EDIT: Zojuist even Watkins Glen Boot gereden met die Ginetta. Had 1:53:501 als snelste ronde en 2 a 3 tiende langzamer continue. Hoeveel seconden ben ik dan langzamer dan jullie?

Vraag 2: Wanneer is de volgende race dan ga ik me alvast voorbereiden. Ik neem aan dat het alle assists uit zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Card Nox op 25-01-2019 17:20 ]

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Card Nox schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:49:
Nou zeg, dit was precies de reden waarom ik vorig jaar met een console ben begonnen.

SOL installeren is niet simpel een bestandje downloaden en installeren...

YouTube: How to install Sol 1.0 for Assetto Corsa

Heb CM gedownload en geinstalleerd.
Heb de ShaderFX in mijn ac folder gedaan.
Maar nu moet ik via MODS in de CM app iets doen maar daar heb ik een key voor nodig dus zojuist wat geld gedoneerd aan CM en nu wachten op de key.

ps. ik lees ook 32 vs 64 bits AC. Als ik de app open staat er in mijn task manager dat het de 32 bits versie is. Hoe ik deze in 64 bits kan starten is me niet duidelijk. In game heb ik niet force 32 bits niet aangevinkt staan. Tips?

EDIT: Zojuist even Watkins Glen Boot gereden met die Ginetta. Had 1:53:501 als snelste ronde en 2 a 3 tiende langzamer continue. Hoeveel seconden ben ik dan langzamer dan jullie?

Vraag 2: Wanneer is de volgende race dan ga ik me alvast voorbereiden. Ik neem aan dat het alle assists uit zijn?
Vraag 1, geen idee helaas, en ook helaas geen tijd om dit even uit te testen.
Vraag 2. Kijk hier kan ik antwoord op geven :+
Wij racen meestal in kampioenschappen. Aanstaande maandag hebben wij de laatste race van de Alfa 155 cup. Hierna gaan wij over naar een DTM kampioenschap. Dit is een van de eerste (?) paid mods waarmij wij flink wat races gaan rijden.

Daarnaast hebben wij de Funcup. Meestal zijn dit wat meer losstaande events, maar ligt er vooral aan waar de organizator zin in heeft ;).

Voor meer info, kijk op Assetto-corsa.nl, daar staat ook alles mooi beschreven :)

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Pagina: 1 ... 98 ... 129 Laatste