Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
@phoentje
Hele tijd niet meer gereden.
In de zomer meer buiten geweest dus nu ondanks het goede weer deze week toch maar weer eens ingeschreven voor Endurance race van 1 okt.

Heb me ingeschreven voor de endurance LMP1 maar moet GT3 zijn.
GT3 met de Lambo laten staan a.u.b. en de LMP1 entry met de Audi kan weg.
Thanks

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Livestream Zandvoort: https://www.twitch.tv/madmikeplays

https://twitch.tv/madmikeplays

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-11 00:09
phoentje schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:57:

Assetto-Corsa.nl - Tatuus FA01 - Kampioenschap

Tracklist

16-07 Brands Hatch Sprint
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
27-08 Red Bull Ring Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint

17-09 Zandvoort Sprint

24-09 Silverstone Sprint

Inschrijven

• Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
  • De "niet verplichte" deadline om in te schrijven is uiterlijk vrijdag 23:59
  • http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/

Tijdschema

• Sprint
  • 19.30 - 20.10 | Practice
  • 20.10 - 20.30 | Qualify Practice
  • 20.30 - 21.00 | Race 1
  • 21.10 - 21.40 | Race 2 (Full Reversed Grid)

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
  • Server password: tweakers
  • Weer instellingen: Clear

Overige Info & belangrijke regels

• Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Downloads

Tussenstanden

Videos & Gameplay!

Sorry voor de noob vraag, maar volgende week Silverstone Sprint dat is Silverstone GP toch?

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42
Race om snel te vergeten :(

Eerste race dacht ik dat ik de kleine man hoorde, ff snel kijken, maar te laat voor de start.
Setup liep ook niet lekker, btje rustig aan gedaan...

Tweede race liep het beter door 15L minder brandstof.
Maar bij de pit de verkeerde pitstop geselecteerd en ronde later weer naar binnen voor de verplichte brandstof en banden.
Wat een gezeur deze week....

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Tweakkers.net / Assetto-Corsa.nl - Tatuus FA01 - Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/07/Banner_Tatuus_Silverstone-640x320.jpg

Tracklist

16-07 Brands Hatch Sprint
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
27-08 Red Bull Ring Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint

24-09 Silverstone Sprint

Inschrijven

• Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
  • De "niet verplichte" deadline om in te schrijven is uiterlijk vrijdag 23:59
  • http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/

Tijdschema

• Sprint
  • 19.30 - 20.10 | Practice
  • 20.10 - 20.30 | Qualify Practice
  • 20.30 - 21.00 | Race 1
  • 21.10 - 21.40 | Race 2 (Full Reversed Grid)

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

Downloads

Tussenstanden

Videos & Gameplay!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Verwijderd

Sinds Brand Hatch niet meer mee gedaan met de Tatuus races, maar geprikkeld door de komende endurance wedstrijd toch maar vanavond mee gedaan. Ik had mijn beste tijd gereden in de practise ipv de quali.... stom stom stom... en in de quali was mijn focus zoek... maakt niet uit. Starten op de laatste rij kan op een circuit als zandvoort niet zo heel slecht zijn ivm crashes in de eerste bochten. Maar dat liep anders. Iedereen ging goed door de eerste paar bochten en ik kon aardig bij blijven. Hier en daar vielen wat mensen om mij weg en schoof ik telkens wat op. Ik had voor safe gespeeld en een normale pitstop strategie gekozen, dus gewoon tanken en soft bandjes. Door de pit viel ik uiteraard wat terug, maar viel mij niet tegen. Nog wat mensen tegen gekomen, voor mij achter mij en in de berm en uiteindelijk 5e geëindigd. Tweede race ging het helaas minder. In de eerste ronde reed ik in een bocht gewoon recht door... vuile lucht zullen we maar zeggen.... eenmaal terug op de baan had ik beetje last van mijn voorschade. Maar was niet ernstig genoeg om het te fixen tijdens de pit. voor de rest beetje alleen gereden.
Was weer leuk mannen! Op naar Silverstone!

• phoentje
  • Niet online
pimskie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:33:
[...]

Sorry voor de noob vraag, maar volgende week Silverstone Sprint dat is Silverstone GP toch?
Jup en staat op om te oefenen! :)

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• phoentje
  • Niet online
Even een inventarisatie doen voor het volgende kampioenschap!! Aub 1 x stemmen boefjes!

Poll: Opbouw van het volgende kampioenschap
1 Class
Mixed Class
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400982&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• jeroentjalsma
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11-2021
Gister eindelijk twee lekkere races gereden. Komt misschien omdat ik Zandvoort wel goed ken...

Race 1 was met pitstop en wat foutjes niks om over naar huis te schrijven.

Race 2 ging een stuk beter. Ervoor gekozen om maar te kijken hoever ik zou komen op 1 set mediums en uiteindelijk ook de race uitgereden zonder pitstop. Helaas was de race net 1 ronde te lang en ben ik de 3e plek kwijt geraakt aan Ivo die wel erg veel sneller was. Toch met een mooie 4e plek mijn beste resultaat ooit.

Op naar silverstone! Volgende week ben ik helaas niet aanwezig, dus op naar Le Mans!!

[ Voor 6% gewijzigd door jeroentjalsma op 18-09-2018 08:50 ]

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:29
phoentje schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:07:
Even een inventarisatie doen voor het volgende kampioenschap!! Aub 1 x stemmen boefjes!

Poll: Opbouw van het volgende kampioenschap
1 Class
Mixed Class
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
wat bedoel je hiermee? je gaat toch al LMP1 + GT3 doen?

of bedoel je dáárna? of bedoel je 1 merk (cup) vs. mixed merk cup?

t is nog vroeg :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:09:
[...]

wat bedoel je hiermee? je gaat toch al LMP1 + GT3 doen?

of bedoel je dáárna? of bedoel je 1 merk (cup) vs. mixed merk cup?

t is nog vroeg :P
De endurance is een enkele race :)
Het kampioenschap is nog 1 race, namelijk silverstone. Na de endurance dus weer iets nieuws.

Dus mixed of single class kampioenschap is nu de vraag, Daarna ga ik wel vragen waar je uit kan kiezen ;)

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Als ik een suggestie mag doen voor het nieuwe kampioenschap (heb deze al eens eerder geopperd):

De oude GT1 kanonnen van weleer.
Maseratie MC12
Ferrari 550 Maranello
Lamborghini Murcielage R
etc...

Zeker wanneer ik bedenk dat ik vroeger met GTR2 met deze fantastische auto's heb gereden en ze wel wat spartaanser zijn dan de de GT3 en GT2 klasse die we kennen van AC.

Zou het heel erg gaaf vinden als dat gaat lukken en er is voor ieder wat wils.
Ook qua schakel opstelling, semi handbak of met de flippers kun je kiezen voor meer realisme.

Of niet @HAT_W ?

Ik zeg doen!
:D

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-10 14:55
De game is wellicht een beetje aan het einde van zijn looptijd, maar ik heb hem een paar dagen alsnog aangeschaft. Nu loop ik echter tegen het euvel aan dat ik de view vanuit de cockpit niet kan aanpassen. Ik weet hier wel het juiste menu'tje voor te vinden (zie screenshot), maar het lukt mij enkel om de FOV aan te passen en bij het klikken op de overige knoppen zoals de pijltjes en de seat pos. gebeurt er simpelweg niks.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/6qNkML0.jpg

Iemand hier een verklaring/oplossing voor?

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Chicolini schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:28:
De game is wellicht een beetje aan het einde van zijn looptijd, maar ik heb hem een paar dagen alsnog aangeschaft. Nu loop ik echter tegen het euvel aan dat ik de view vanuit de cockpit niet kan aanpassen. Ik weet hier wel het juiste menu'tje voor te vinden (zie screenshot), maar het lukt mij enkel om de FOV aan te passen en bij het klikken op de overige knoppen zoals de pijltjes en de seat pos. gebeurt er simpelweg niks.

[Afbeelding]

Zou het kunnen dat je op dashboard cam zit? Die is volgens mij redelijk vast.

• HAT_W
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-05-2021
negnojneorej schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:18:
Als ik een suggestie mag doen voor het nieuwe kampioenschap (heb deze al eens eerder geopperd):

Maseratie MC12
Ferrari 550 Maranello
Lamborghini Murcielage R
etc...

Zeker wanneer ik bedenk dat ik vroeger met GTR2 met deze fantastische auto's heb gereden en ze wel wat spartaanser zijn dan de de GT3 en GT2 klasse die we kennen van AC.

Ook qua schakel opstelling, semi handbak of met de flippers kun je kiezen voor meer realisme.

Of niet @HAT_W ?

Ik zeg doen!
:) _/-\o_ _/-\o_

• mjmbult

mjmbult

Mike

Chicolini schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:28:

[Afbeelding]

Inderdaad qat jurian zegt. De dashcam is vast. De camerapositie die er na komt is wel aanpasbaar. P.s. de game is zeker nog niet aan het einde van zijn looptijd. Welkom!

• phoentje
  • Niet online
negnojneorej schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:18:

Maseratie MC12
Ferrari 550 Maranello
Lamborghini Murcielage R
etc...

Of niet @HAT_W ?

Ik zeg doen!
GT1 is al ten onder gegaan laatst met een poll. Dat wordt m dus niet ;)
We moeten even kijken wat een goeie mix wordt. Gaan gewoon weer pollen. Dus wie weet 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door phoentje op 18-09-2018 15:02 ]

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-10 14:55
mjmbult schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:35:
[...]

Inderdaad qat jurian zegt. De dashcam is vast. De camerapositie die er na komt is wel aanpasbaar. P.s. de game is zeker nog niet aan het einde van zijn looptijd. Welkom!
Haha, die opmerking was niet zo bedoeld realiseerde ik me al net nadat ik mijn post geplaatst had ;-).

Thanks beiden, ik zal het eens gaan checken als ik straks thuis ben.

Edit: ik zat idd aan de verkeerde camera. Cockpit cam was wel aanpasbaar (y)

[ Voor 7% gewijzigd door Chicolini op 20-09-2018 23:00 ]

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 13:32

CoronelHimself

Division Brabant

@phoentje Als ik de tatuus wil rijden op jouw server krijg ik "problems during checksum", ik kan wel op de server van @raymondw komen. Iemand enig idee?

Steam - PTR83

• raymondw
@CoronelHimself ik denk dat @phoentje de OSRW versie online heeft staan.
Heb mijn track op stack gezet, die werkt

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Het lukt mij niet om de Silverstone track te downloaden onder tracks. Hij geeft hier meerdere malen aan bestand onvolledig. Lastig rondes rijden zo :+

En toen deed die t ineens :P

[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 24-09-2018 13:16 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• pimskie
Zoals het er nu uit ziet kan ik voor het eerst een race mee doen :D ! M'n tijden op Silverstone zijn niet denderend, maar heb iig geoefend.

Moet ik naast de skin pack nog iets downloaden?

• mjmbult

mjmbult

Mike

pimskie schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:36:
Zoals het er nu uit ziet kan ik voor het eerst een race mee doen :D ! M'n tijden op Silverstone zijn niet denderend, maar heb iig geoefend.

Moet ik naast de skin pack nog iets downloaden?
Heb je helicorsa en teamspeak?

• pimskie
mjmbult schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:05:
[...]

Heb je helicorsa en teamspeak?
Zeker, allebei!

Maar het standaard (AC) circuit, is dat de goeie of moet ik hier nog iets van downloaden: https://raymondwortel.stackstorage.com/s/IPfPAVgFqqIPQ1G ?

• raymondw
pimskie schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:20:
[...]

Zeker, allebei!

Maar het standaard (AC) circuit, is dat de goeie of moet ik hier nog iets van downloaden: https://raymondwortel.stackstorage.com/s/IPfPAVgFqqIPQ1G ?
Die is goed (y)
Verder is aanwezigheid op TS wel een vereiste en ZEKER Helicorsa
Die zou ik ook redelijk in het zicht plaatsen, al racend kan het lastig zijn om in een hoekje te kijken ;)

/edit
Heb je al online gereden? Zie er geen nieuwe namen bij staan...
Dan weet je zeker of je vanavond mee kan racen.

[ Voor 11% gewijzigd door raymondw op 24-09-2018 16:38 ]

• pimskie
raymondw schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:35:
[...]

Die is goed (y)
Verder is aanwezigheid op TS wel een vereiste en ZEKER Helicorsa
Die zou ik ook redelijk in het zicht plaatsen, al racend kan het lastig zijn om in een hoekje te kijken ;)

/edit
Heb je al online gereden? Zie er geen nieuwe namen bij staan...
Dan weet je zeker of je vanavond mee kan racen.
Ik had denk ik nog niet op de Tweakers server gereden. Dat heb ik net een paar rondjes gedaan. Ik kreeg ook de checksum error, dus idd de volledige track map gedownload (y)

Heli staat standaard aan in het midden, gebruikte ik ook voor de SRS races. Teamspeak werkt ook d:)b .

• mjmbult

mjmbult

Mike

Livestream Silverstone om 20.00 uur: https://www.twitch.tv/madmikeplays

• phoentje
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - LMP1/GT3 - Endurance - 1 Oktober

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/09/LEMANS-640x320.jpg

Inschrijven

Tijdschema

• 19.30 - 20.25 | Qualify Practice
  • 20.25 - 20.30 | Uitloop / Pauze
  • 20.30 - 22.00 | Endurance Race

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl #5 | Tweakers Endurance

• Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

Teamspeak

Downloads

Videos & Gameplay!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 13:32

CoronelHimself

Division Brabant

Ben kapot, maar waarom kwam niemand mij inhalen in de 2e race?? Lag na de 2e ronde op 10 seconde achter de 1 na laatste. En toch nog vierde terwijl ik zeker niet snel was. :P Maar buiten mijn uitwijk maneuvre voor iemand die stil op de baan stond, geen enkele fout gemaakt, en de nulstopsstrategie was volgens mij ook de snelste. Want ook in de 1e race maakte ik veel plaatsen goed na de pitstop periode. Zelden dat ik zo lekker in mij ritme zit, baal er nog steeds van dat ik Zandvoort heb gemist. :( Daar had ik ook een heerlijk ritme tijdens de practice.

Tijdens de openingsronde tijdens de 1e race nog een briljante inhaalactie in de chicane, meteen 3 of 4 man in 1 keer.

Tot Le Mans er zijn nog een aantal mensen die zich vergeten zijn in te schrijven, hoe meer zielen des te meer vreugd.

[ Voor 31% gewijzigd door CoronelHimself op 24-09-2018 21:55 ]

Steam - PTR83

• raymondw
Pffffff....
Klotsende oksels vanavond :$

Eerste race had ik geen gevoel bij de setup en de snelle start was ook niet geplanned...
Tijdens de tweede stint moest ik wat inhouden door 4L te weinig brandstof, kwam met 0.1 over de finish
Positie 9 oid

Tweede race even wat dingen aangepast en dat ging een stuk beter in de eerste stint.
Vrije lucht en Ivo achter mij, gewoon eigen tijden rijden en dat ging goed.
Tweede stint kwam ik achter Patrick T op de baan als 4e en had Benny er ook voor, maar die gingen beide niet stoppen (gokte ik)
Even een rondje de banden opgewarmd en daarna volgas achter de beide heren aan.
Pas in de ALLERlaatste kon ik Benny voorbij op een nette manier, maar het was wel wat glijden

Resultaat een tweede positie!! :o oOo *O*

Nu eerst Lemans en dan de GT2, beide lijken mij erg leuk! d:)b

• phoentje
  • Niet online
En bij deze de uitslag van het Tatuus kampioenschap.

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/09/TatuusFA01-banner-WallofFame-1024x512.jpg

http://www.assetto-corsa.nl/wall-of-fame/

[ Voor 12% gewijzigd door phoentje op 25-09-2018 10:59 ]

• mjmbult

mjmbult

Mike

phoentje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:22:
En bij deze de uitslag van het Tatuus kampioenschap.

[Afbeelding]
Congrats jongens!

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Nog even een samenvatting van mijn race:

Quali op P5, zeker niet verkeerd na zolang niet meer mee te hebben gedaan.
In de eerste paar bochten van Race 1 zat ik naast Mike, maar het leek er op dat hij mij niet zag, en duwde me van de track af tot zover dat ik geen ruimte meer had en we daardoor in een half spin kwamen ( ik kon na m opvangen doorrijden, Mike helaas niet echt). Hierna nog wat foutjes zelf gemaakt en (volgens mij) op P7 geeindigd.

Race 2... poeh... Na de eerste paar bochten zat ik op P4 René te volgen, totdat ik in de laatste 2 bochten spinde en op een curb strandde. Dit zorgde ervoor dat ik naar de pits geteleporteerd werd, een service kreeg ( nieuwe softs na 9 minuten rijden) en de ronde telde niet mee... Dit zorgde ervoor dat ik letterlijk een ronde achter iedereen liep. Dit was enormmmmm jammer, want als de ronde wel had geteld was ik door wat battles nog wel op P8 kunnen eindigen. Maar het mocht helaas niet zo zijn en was nogal een domper om zo de raceavond te eindigen.

Hopelijk zullen er nog wat lessen van mij verplaatst worden, want merk wel dat ik dit erg mis ;) .

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
voor wie nog geen assetto competitzione wil spelen of er geen geld voor heeft of het überhaupt niet eens gaat kopen,...

maar wie wel nacht races wil rijden en zo,.. bij deze:

https://mega.nz/#!TskTVIL...YApKJVwgLme6fcI127eEgV7hU
en deze: https://www112.zippyshare.com/v/19jzM1XF/file.html
en deze: https://mega.nz/#!iVcmwaq...2yth2t44XCKWFH3E3iHKiAOCM
deze heb je ook nodig: https://www.racedepartmen...-bad-weather-suite.19484/

verlichting: https://drive.google.com/...48kWQGCi-LyV83hRB_BU0zURO

het spreekt allemaal voor zich en is echt in 5 minuten gedaan dus uitpakken knippen en plakken,..

enige is wel even die good and bad weather van racedepartment te lezen want je kan via content manager maar ook manual de files installeren,... en in de game die gbw weather kiezen en je tijd op 08:00 zetten of mocht je de time mod hebben kun je hem ook op snacht neerzetten.

Have fun.

edit: ook zijn er al night tracks te downloaden waarbij er baan verlichting bij zit dus dat maakt het nog realistischer alleen dat vreet wel wat fps,.. zonder die night tracks is de fps gewoon superb ;)

[ Voor 23% gewijzigd door PRM2D4 op 25-09-2018 16:52 ]

• mjmbult

mjmbult

Mike

jayyzz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 14:21:
In de eerste paar bochten van Race 1 zat ik naast Mike
Je zat er niet naast kerel ;)
Zie: https://youtu.be/0M6uaKg-jwo?t=32m50s

• raymondw
Toch mooi die replays, dacht al dat ik een tik kreeg en dat was blijkbaar @Verwijderd
YouTube: MadMikePlays

• mjmbult

mjmbult

Mike

raymondw schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:22:
[...]

Toch mooi die replays, dacht al dat ik een tik kreeg en dat was blijkbaar @Verwijderd
Maar goed dat ik stream ;)

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:14

Hupske

AFCA

YouTube: MadMikePlays ik gaf je ook genoeg ruimte :9

Uiteraard moet je je wel aan je typetje houden 'MadMike' .

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 25-09-2018 19:03 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

raymondw schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 17:22:
[...]

Dat kan kloppen @raymondw. Hierdoor schoot je mooi naar voren 😉

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 21:40
PD010 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:25:
voor wie nog geen assetto competitzione wil spelen of er geen geld voor heeft of het überhaupt niet eens gaat kopen,...

maar wie wel nacht races wil rijden en zo,.. bij deze:

https://mega.nz/#!TskTVIL...YApKJVwgLme6fcI127eEgV7hU
en deze: https://www112.zippyshare.com/v/19jzM1XF/file.html
en deze: https://mega.nz/#!iVcmwaq...2yth2t44XCKWFH3E3iHKiAOCM
deze heb je ook nodig: https://www.racedepartmen...-bad-weather-suite.19484/

verlichting: https://drive.google.com/...48kWQGCi-LyV83hRB_BU0zURO

het spreekt allemaal voor zich en is echt in 5 minuten gedaan dus uitpakken knippen en plakken,..

enige is wel even die good and bad weather van racedepartment te lezen want je kan via content manager maar ook manual de files installeren,... en in de game die gbw weather kiezen en je tijd op 08:00 zetten of mocht je de time mod hebben kun je hem ook op snacht neerzetten.

Have fun.

edit: ook zijn er al night tracks te downloaden waarbij er baan verlichting bij zit dus dat maakt het nog realistischer alleen dat vreet wel wat fps,.. zonder die night tracks is de fps gewoon superb ;)
Zou je het bestand 'nptcfullset.rar' van deze link (https://www112.zippyshare.com/v/19jzM1XF/file.html) misschien kunnen delen? Downloaden lukt mij namelijk niet.

Bedankt alvast.

• phoentje
  • Niet online

• mjmbult

mjmbult

Mike

Hupske schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:02:
[...]

YouTube: MadMikePlays ik gaf je ook genoeg ruimte :9

Uiteraard moet je je wel aan je typetje houden 'MadMike' .
My bad haha

• jayyzz
Hmm apart, naar mijn geheugen zat ik er veel meer naast, maar zal het dan wel mis hebben gehad. Dan neem ik de schuld 100% op me en wil ik mn excuses aanbieden.

Misschien word het tijd dat ik ook mn eigen replays ga opnemen :+

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:14

Hupske

AFCA

Door de incidenten gaan de views voor @mjmbult zijn stream wel omhoog. Iedereen kijkt terug wat er fout ging. :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• phoentje
  • Niet online
Ondanks dat we de Endurance op Le Mans nog moet rijden. Hier alvast de aankondiging voor de week er na ;)
De week daarna weer starten we met het nieuwe GT2 kampioenschap. Eerst dus nog een extra endurance!
Zet dus alvast 8 oktober in de agenda. Ik zal de inschrijvingen spoedig hiervoor aanmaken en ook de server alvast inrichten!

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/09/Banner_911_Tweakers-Announcement.jpg

• Mu.siQ

Mu.siQ

Die LMP1 wagentjes zijn toch ook wel verrekte leuken dingen, zelfs zonder MGU-K zelf te managen haha. Ik dacht ik ga sowieso voor GT3, maar twijfel nog steeds :+

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Ik twijfel ook nog steeds tussen GT3 en LMP1 hehe. Vandaag komt trouwens mijn Oculus rift binnen. Ga ik ook eens kijken waarom iedereen het zo nice vind. Hopen dat ik er aan gewend kan raken voor maandag.

• phoentje
  • Niet online
Voor de mensen die a.s. maandag niet mee doen op Le Mans maar de week er na wel kunnen alvast oefenen voor de Nords ;)

Assetto-Corsa.nl - 911 RSR 2017 - Endurance - 8 Oktober

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/09/Banner_911_Tweakers-Announcement-640x320.jpg

Inschrijven

Tijdschema

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Nordschleife 911 Endurance

Teamspeak

Downloads

Videos & Gameplay!

[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 28-09-2018 09:49 ]

• Alfa Novanta
Pellaagarion schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:37:
Ik twijfel ook nog steeds tussen GT3 en LMP1 hehe. Vandaag komt trouwens mijn Oculus rift binnen. Ga ik ook eens kijken waarom iedereen het zo nice vind. Hopen dat ik er aan gewend kan raken voor maandag.
ow heerlijk ... je eerste VR ervaring? :)
Ik weet de mijne nog goed ..

:r :r

:')

het went :+

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:01
Het is kan wat wennen zijn in het begin, maar dat verschilt heel erg per persoon. Forceer jezelf niet in het geval je misselijk wordt, dat helpt niet en maakt een volgende sessie alleen maar vervelender omdat je de Rift dan gaat associëren met misselijkheid. Starten met korte sessies en dat opbouwen.

Spins en crashes kunnen vervelend blijven, wat je dan kan doen is je ogen dicht doen. Zelf geeft achteruit rijden nog steeds een wat naar gevoel, maar dat hoeft gelukkig niet vaak op een circuit :P .

Edit: Vergeet niet de Oculus Tray Tool te downloaden. Een stuk makkelijker om je supersampling in te stellen per game en om eventueel ASW te forceren mocht je niet stabiel 90fps kunnen draaien. En download de Natural Graphics PP-filter voor VR, scheelt weer wat fps. Je wilt namelijk wel met enige PP rijden, omdat anders de achterlichten van je voorgangers niet goed zichtbaar zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door FightingAce op 28-09-2018 10:21 ]

• raymondw
Rustig opbouwen en zorgen dat je FPS stabiel blijft.
Stabiel en rustig beeld is de helft van je ervaring!
FightingAce schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:07:
[...]

Het is kan wat wennen zijn in het begin, maar dat verschilt heel erg per persoon. Forceer jezelf niet in het geval je misselijk wordt, dat helpt niet en maakt een volgende sessie alleen maar vervelender omdat je de Rift dan gaat associëren met misselijkheid. Starten met korte sessies en dat opbouwen.

Spins en crashes kunnen vervelend blijven, wat je dan kan doen is je ogen dicht doen. Zelf geeft achteruit rijden nog steeds een wat naar gevoel, maar dat hoeft gelukkig niet vaak op een circuit :P .
Sommige spins zijn nu juist wel erg vet in VR, helemaal als je op top een dikke spin krijgt >:)

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Bedankt voor de tips, ik zal proberen rustig aan te beginnen ook al ben ik waarschijnlijk te enthousiast. @Alfa90_Buttje Ik vond jou Oculus rift review op Coolblue wel geniaal trouwens, dat heeft de doorslag gegeven haha

• Alfa Novanta
Pellaagarion schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:49:
@Alfa90_Buttje Ik vond jou Oculus rift review op Coolblue wel geniaal trouwens, dat heeft de doorslag gegeven haha

en er is geen woord van gelogen !! .. maar die tip van je ogen dicht doen is inderdaad goud! Op den duur als je gewend bent, hoeft dat niet meer, maar ik dook meteen de Nordschleife op met een instabiele setup en vloog van de ene vangrail naar de andere en de ene spin naar de andere .. toen werd ik dus kotsmisselijk. Een paar uur op de bank gelegen, een dag overgeslagen en toen was ik er eigenlijk wel doorheen. Alleen alle nieuwe ervaringen zijn even spannend in de buik .. zoals in de ruimte zweven, in de achtbaan zitten, in een afgrond kijken .. dat soort zaken. Na wat keren, als je hersenen het herkennen, gaat dat gevoel weg. :)

• phoentje
  • Niet online
Pellaagarion schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:49:
Bedankt voor de tips, ik zal proberen rustig aan te beginnen ook al ben ik waarschijnlijk te enthousiast. @Alfa90_Buttje Ik vond jou Oculus rift review op Coolblue wel geniaal trouwens, dat heeft de doorslag gegeven haha
Denk dat Le Mans dan wel perfect is. Lange rechte stukken om eens rustig rond te kijken en geen hoogte verschil zoals op de Nords.
Zelf had ik 0% last van misselijkheid, een ander moet erg wennen. Dus zoals de rest aangeeft. Per 10 minuten even testen en weer iets anders doen.

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

phoentje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:02:
[...]

Denk dat Le Mans dan wel perfect is. Lange rechte stukken om eens rustig rond te kijken en geen hoogte verschil zoals op de Nords.
Zelf had ik 0% last van misselijkheid, een ander moet erg wennen. Dus zoals de rest aangeeft. Per 10 minuten even testen en weer iets anders doen.
Ik heb net even wat korte sessies gedaan. Op Le Mans had ik inderdaad helemaal nergens last van (ik switch wel van GT3 naar LMP1 voor maandag). Maar daarna even 1 rondje op de nordschleife geprobeerd en meteen kots misselijk van al die hoogte verschillen. Ook meteen daarna even een pauze genomen. Maar damn wat is het vet ! _/-\o_ Ik heb alleen nog moeite op te lange rechte stukken om dan mijn rem punt te vinden omdat alles zo wazig is in de verte. Maar ik denk wel dat ik er aan kan wennen voor maandag.

• raymondw
Pellaagarion schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:33:
Ik heb net even wat korte sessies gedaan. Op Le Mans had ik inderdaad helemaal nergens last van (ik switch wel van GT3 naar LMP1 voor maandag). Maar daarna even 1 rondje op de nordschleife geprobeerd en meteen kots misselijk van al die hoogte verschillen. Ook meteen daarna even een pauze genomen. Maar damn wat is het vet ! _/-\o_ Ik heb alleen nog moeite op te lange rechte stukken om dan mijn rem punt te vinden omdat alles zo wazig is in de verte. Maar ik denk wel dat ik er aan kan wennen voor maandag.
Moest een heel eind terug in de posts maar deze aanpassingen leveren veel winst OF maken het beeld beter
Jurrr90 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:05:
Ik gebruik Oculus tray tool. https://www.reddit.com/r/.../5okoju/oculus_tray_tool/
Erg handing voor de setting. Heb SS op 1.5 staan en asw uit.
Minimized starten, speel zelf met een 1070 Ti. ASW staat uit en SS op 1.3
1.3 is wat weinig met oefenen, maar voor races met 12 auto's is het prima
phoentje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:19:
Deze moet je dan even installeren. Dan heb je inderdaad weer remlichten :)
https://www.racedepartmen...atural-graphics-mod.4551/
Must have!
Al het andere mag laag of uit, maar hiermee zie je de remlichten!

• phoentje
  • Niet online
Pellaagarion schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:33:
[...]

Dat is denk ik met die oculus tool te verhelpen door die supersampling omhoog te zetten. Helaas is de huidige AC erg gevoelig heirvoor en brengt je cpu op hol. De nieuwe acc wellicht minder en dus hogere resoluties haalbaar.

Lekker he die hoogte verschillen. Zodra je hier aan gewend bent wordt elke track met hoogte een feestje!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Even tussendoor, ik ben er dus nog niet uit of het GT3 of LMP1 word maar neig toch naar LMP1, gewoon voor de fun. Maar hoe kan ik zien/weten wat er uberhaupt nog aan auto's over is voor maandag?
Begrepen dat de auto's naar aanmelding worden ingezet op de server :)

En nog tijd zien te vinden verder tussen nachtdienst, slapen en Horizon 4 (I know I know, in de verste verte geen sim maar het is wel erg vermakelijk ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 29-09-2018 00:17 ]

• phoentje
  • Niet online
Inschrijven kan vandaag nog. Vanavond zet ik de auto's klaar op de server. Je kan zelf zien of je ingeschreven staat. Onder t inschrijfformulier op de site kun je de lijst bekijken. En zonder dollen. Morgen inschrijven is echt te laat. We zijn nu met 20 man. 10 om 10 verdeeld over de twee klassen. Wordt een fantastische endurance zo!!

• jayyzz
Goed nieuws! Vandaag gehoord dat mijn lessen verzet worden naar Vrijdagen! Dus dat betekend dat ik weer volop kan meedoen :).

Ga me nu gelijk inschrijven voor de race van maandag :)

Edit: Ook gelijk ingeschreven voor de Nordschleiffe. Ik doe mee aan de LMP1 aankomende maandag ;)

[ Voor 21% gewijzigd door jayyzz op 29-09-2018 15:00 ]

• phoentje
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - LMP1/GT3 - Endurance - 1 Oktober

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2018/09/LEMANS-640x320.jpg

Inschrijven

• Inschrijvingen zijn gesloten

Entry list

GT3 | audi_r8_2016 Michiel Hutman
GT3 | ks_glickenhaus_scg003 Rene Vos
GT3 | ks_glickenhaus_scg003 Mike Bult
GT3 | ks_glickenhaus_scg003 Dennis Krol
GT3 | ks_glickenhaus_scg003 Jeffrey Langerak
GT3 | lamborghini_huracan_gt3 Patrick T
GT3 | lamborghini_huracan_gt3 Jeroen Jongen
GT3 | lamborghini_huracan_gt3 Benny Ramaekers
GT3 | mclaren_650_gt3 Halewijn Vermeulen
GT3 | mclaren_650_gt3 Raymond W
GT3 | nissan_gtr_gt3 Alexander de Loor
LMP1 | audi_r18_etron_quattro JW van wijngen
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Jeroen Tjalsma
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Bas Berkhout
LMP1 | audi_r18_etron_quattro JohnnyV
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Bart Jansen
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Harry haslinghuys
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Tim Krol
LMP1 | audi_r18_etron_quattro Hans Lulofs
LMP1 | toyota_ts040 Jur Verlouw
LMP1 | toyota_ts040 Ivo de Groot
LMP1 | toyota_ts040 Jeroen D
LMP1 | toyota_ts040 Jay Ligtvoet

Tijdschema

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Endurance

Teamspeak

Downloads

Videos & Gameplay!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42

JoepW

iRacer & Home Assistant

Mooi veld! Leuk om te zien dat het ook bij AC goed gaat met de deelname. Top

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Volgens mij is de LMP1 audi's sneller maar ik heb de Toyota 040 gepakt uit principe. Dus mede toyota rijders hopen dat we wat potten kunnen breken tussen al die audi's.

Ik merk wel als ik zelf mijn kers regel ik ongeveer 1,5 sec sneller ben. Maar denk toch dat ik tijdens de race hem gewoon op Low preserve laat staan. Puur omdat ik weet dat ik het anders toch wel een paar ronden ga vergeten.

• Kentonyte
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-05 14:27
Heren, ik denk dat ik me ook wel aanmeld voor 8 oktober. Altijd mooi een Nordschleife Endurance. Uiteraard zal ik me op Teamspeak melden.

Verwijderd

Ik moest ook heel erg wennen aan de VR. De eerste keer bij RaymondW heb ik zelfs stapvoets gereden en evengoed kotsmisselijk.... daarom heb ik maar besloten om met VR gewoon met mijn ogen dicht en twee vingers in mijn neus te gaan rijden. Gaat top joh!🤣🤣

• Mu.siQ

Mu.siQ

Sorry sorry sorry, moet me helaas toch afmelden. Ik werd er op geattendeerd dat mijn reeks nachtdiensten een nachtje langer was dan in mijn agenda stond. Bleek nog te kloppen ook, dus teleurstelling alom.
Kom in de knoei met de vertrektijd voor de laatste nacht. Baal er wel van want die audi lmp auto is echt heerlijk rijden. En dan nog dat geluid met afremmen...

Nou ja, nordschleife dan maar proberen mee te pakken alsnog.

Ingame trouwens Tim Krol :)

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik doe ook weer eens mee sinds lange tijd. Eigenlijk nog maar weinig actief momenteel met racen maar het kriebelt weer sinds ACC.
Ik heb een paar laps gereden met wat GT3 wagens maar de SGC003 voelde eigenlijk snel het fijnst.

Hoe zit het met de serversettings ? Damage etc ?
Word hopelijk een mooie race !

Diagnose Specialist Ford

• phoentje
  • Niet online
Jeff[NL] schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:36:
Ik doe ook weer eens mee sinds lange tijd. Eigenlijk nog maar weinig actief momenteel met racen maar het kriebelt weer sinds ACC.
Ik heb een paar laps gereden met wat GT3 wagens maar de SGC003 voelde eigenlijk snel het fijnst.

Hoe zit het met de serversettings ? Damage etc ?
Word hopelijk een mooie race !
Weather clear. 26 graden en damage op 50%
Brokken maken betekent dus pitstop hoogstwaarschijnlijk. Dat maakt t extra spannend!

@Mu.siQ jammer Tim. Hopelijk tot de volgende!!

• Jeff[NL]
phoentje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:25:
[...]

Weather clear. 26 graden en damage op 50%
Brokken maken betekent dus pitstop hoogstwaarschijnlijk. Dat maakt t extra spannend!

@Mu.siQ jammer Tim. Hopelijk tot de volgende!!
Ok thanks. Dat wordt beheerst rijden 1.5uur dus wel lekker om weer in ritme te komen denk ik. Tot vanavond !

Diagnose Specialist Ford

• Alfa Novanta
phoentje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:19:
FPS counter aanzetten (ingame of die van Nvidia) en zorgen dat je de graphics zo instelt zodat je 90 FPS continu haalt!

YouTube: Assetto Corsa VR Ultra Settings Oculus Rift 90 FPS Locked!

Deze moet je dan even installeren. Dan heb je inderdaad weer remlichten :)
https://www.racedepartmen...atural-graphics-mod.4551/
zo gezegd, zo gedaan ..

meer fps en objecten zijn duidelijker/borden beter leesbaar!! Had ik eerder moeten doen !! top!! d:)b

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-10-2018 11:12 ]

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

meer fps en objecten zijn duidelijker/borden beter leesbaar!! Had ik eerder moeten doen !! top!! d:)b

nah... de Youtube video geeft idd wel wat aardige tips, maar ik vind dat hij ook wel over wat dingen heen stapt.
PP niet aanzetten houd in dat je de rem lichten niet ziet, vandaar dat we de Natural PP gebruiken.
Lage belasting qua video, maar in een race tik je je mede gamers er niet af...

SS op 1.7 of 2.0 hebben we al eens een discussie over gehad
Idd, de hoger de beter, mijn eerste reactie was : ik zie de blaadjes aan de bomen!
Maar in een race gaat de GPU door het dak en zie je 45FPS :-(

Na veel experimenteren met mijn 1070Ti heb ik er zelf voor gekozen om PP met Natural/Oculus PP te draaien en SS op 1.3 voor de races. ASW heb ik Forced OFF staan om hoge FPS te halen.

Volgens mij heb/had jij een 1060, vergeleken met de 1070 Ti scheelt dat tussen de 30 en 60% in performance. LINK
Ik zou de belasting goed in de gaten en evt aanpassen voor een online race d:)b

• Alfa Novanta
@raymondw
1060 idd. Op de ring zat ie idd op 45fps met al dat bos ;)
.. ik zal eens goed testen met een offline race eerst.

thanks. ik zal hier ook eens doorheen lopen! d:)b

• mjmbult

mjmbult

Mike

Livestream Le Mans om 20.00 uur: https://www.twitch.tv/madmikeplays

• Alfa Novanta
heel veel succes mannen!! veel plezier d:)b

volgende week ga ik ook maar weer eens aanhaken denk ik :)

• raymondw
je description is nog de Tatuus :+

• HAT_W
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-05-2021
Succes mannen, volgende week kan ik er weer bij zijn.

• phoentje
  • Niet online
Wellicht winst te halen met een 1080? :)

@Marius191185 @Alfa90_Buttje

Die van mij gaat de verkoop in: Betreft de
pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G

De kaart is sinds december 2017 in gebruik. Garantietermijn is 36 maanden . Dus nog meer dan 2 jaar

[ Voor 12% gewijzigd door phoentje op 01-10-2018 22:40 ]

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:01
Zo, weer even wennen na zo'n lange tijd niet gereden te hebben. Geen kans gezien om te oefenen, dus de pace was er helemaal niet en ik kon achteraan starten (op een late LMP1 na). Wel heerlijk om na de upgrade gewoon met 90fps te kunnen rijden in multiplayer. Ondanks dat ASW heel goed werkt, is dat toch vloeiender.

Het veld ging uiteraard niet ongeschonden de eerste paar bochten door, maar na enkele ronden mocht ik deze plekken toch afstaan. Na een fout van Raymond wel met hem in gevecht kunnen komen. We zaten ook allebei op een 1-stopper dus ik heb hem bijna continu in mijn achterspiegel kunnen zien.

Leuk om weer mee te doen. Nu even 4.5 week vakantie, ik zie jullie in november wel weer op de baan! Veel plezier op de Nordschleife volgende week.

• Marius191185
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-10 14:20
phoentje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:30:
Wellicht winst te halen met een 1080? :)

@Marius191185 @Alfa90_Buttje

Die van mij gaat de verkoop in: Betreft de
pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G

De kaart is sinds december 2017 in gebruik. Garantietermijn is 36 maanden . Dus nog meer dan 2 jaar
Als de prijs beetje gunstig is hahaha

• Alfa Novanta
^met stom :P

• Marius191185
Pfff.. Wat een lange zit, maar wel echt genoten. Helaas niet heel veel kunnen oefenen en een setup maken is niet mij ding helaas. Gekwalificeerd als 7e en hoopte met 1 stop het te kunnen halen maar helaas 1 ronde voor het einde benzine op, daar ging me 4e plaats. En mijn excuses voor het aftikken van een Toyota in de 2e Bocht (in vr zie je geen namen helaas) ik zeg een kampioenschap met een mixed class, maakt het veel spannender

Verwijderd

Heeft iemand een reply voor mij? Dan kan ik nog iig even nagenieten van de rondjes die ik samen heb gereden...

• mjmbult

mjmbult

Mike

Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:24:
Heeft iemand een reply voor mij? Dan kan ik nog iig even nagenieten van de rondjes die ik samen heb gereden...
Alleen de stream maar ik ben jou niet tegengekomen volgena mij. YouTube: MadMikePlays

• phoentje
  • Niet online
Marius191185 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

Als de prijs beetje gunstig is hahaha
Vaste prijs van 400€ compleet in doos met bon. Lijkt me zeer netjes.

• jayyzz
Marius191185 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:52:
Pfff.. Wat een lange zit, maar wel echt genoten. Helaas niet heel veel kunnen oefenen en een setup maken is niet mij ding helaas. Gekwalificeerd als 7e en hoopte met 1 stop het te kunnen halen maar helaas 1 ronde voor het einde benzine op, daar ging me 4e plaats. En mijn excuses voor het aftikken van een Toyota in de 2e Bocht (in vr zie je geen namen helaas) ik zeg een kampioenschap met een mixed class, maakt het veel spannender
Helaas was ik dat ;) . Geen probleem, je hebt het goedgemaakt op de laatste lap :p.

Zat zoals eerder gezegt in de Toyota, en was op P6 (?) gequallificeerd. Race start en iedereen stond praktisch stil? Moest snel wijken om de persoon voor me te missen en had dus eigenlijk een beest van een start. Voor bocht 2 al P3. Maar zoals eerder al genoemd werd ik helaas eraf getikt waardoor ik achteraan de pack mocht beginnen.
Door middel van KERS snel de GT's kunnen passeren, en heb aardig consistent gereden (3x in de 1,5 uur zelf eraf gevlogen, zonder ernstige schade). Met goede KERS deployment uiteindelijk nog P5 P4 kunnen pakken met een 1 stopper. (Thanks Marius191185 ;p )

Zelf vond ik ook de Multiclass echt super vet! Al reed ik voor ongeveer 90% van de race alleen door het lap 1 incident, heb ik niet echt een saaie race gehad, sinds ik toch telkens moest nadenken met de GT cars. Ik zeg doen!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

@phoentje er staan nu 2 tracks online, welke staat op de planning voor a.s. maandag ?

• Jeff[NL]
Was een prima race opzich gister ! Weinig practice gehad dus vrij standaard rondgereden meer om weer wat ritme op te bouwen vooral 1.5uur pfff. Ik was ook niets bijzonders van plan met pitstops dus verbaas mij eigenlijk wel over de 2 stops van GT3. De baan is niet bepaald zwaar voor de bandjes ik had het zelfs wellicht op softs nog kunnen doen dan had ik niet continu met banden gereden die niet op temperatuur waren. Jammer dat ik mijn eigen PB niet heb kunnen halen van de practice maar mijn voorkeur was schadevrij rondkomen.

De laatste 30min waren wel lastig. Kreeg er geen pace meer uit voornamelijk door concentratieproblemen. Maakte ook de meeste foutjes de laatste 30min maar gelukkig niets ernstigs.

Kijk wel uit naar de Nordschleife maar zal erg zwaar worden 1,5uur daar worstelen. Meer bandenwissels wel nodig daar ook.

Diagnose Specialist Ford

• phoentje
  • Niet online
-Sander- schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:51:
@phoentje er staan nu 2 tracks online, welke staat op de planning voor a.s. maandag ?
Check. Als 't goed is er een tourist? Raad dan nog een keer 🤭

• R3m3d7
  • Laatst online: 19:25
Hallo ac rijders!
Even wat achtergrond. Ik ben 8-9 jaar geleden gestopt met simracing, was toen redelijk actief op simracing.nl met rfactor en iRacing nadat ik met GTR was gestart.
Nu heb ik voor weinig een G25 op de kop getikt en ben ik op zoek naar een leuke game om het simracen weer wat op te pakken, geen 10-15 uur per week meer maar wel simracen.
Ik overweeg ac te kopen via steam omdat de prijs wel heel erg goed is via g2a.
Ik hoop dan daarna af en toe met jullie wat te kunnen gaan racen als ik mijn snelheid weer heb gevonden.
Ik heb een behoorlijke pc met redelijk recente i7 en 1070 dus ik denk dat het wel zal draaien.

Is dat realistische of moet ik ik dan nog veel investeren in additionele packs voor het spel en is het nog de moeite waard om te kopen eind 2018, ik ben benieuwd naar jullie mening, zit er nog genoeg leven in?

• jayyzz
R3m3d7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:52:
Hallo ac rijders!
Even wat achtergrond. Ik ben 8-9 jaar geleden gestopt met simracing, was toen redelijk actief op simracing.nl met rfactor en iRacing nadat ik met GTR was gestart.
Nu heb ik voor weinig een G25 op de kop getikt en ben ik op zoek naar een leuke game om het simracen weer wat op te pakken, geen 10-15 uur per week meer maar wel simracen.
Ik overweeg ac te kopen via steam omdat de prijs wel heel erg goed is via g2a.
Ik hoop dan daarna af en toe met jullie wat te kunnen gaan racen als ik mijn snelheid weer heb gevonden.
Ik heb een behoorlijke pc met redelijk recente i7 en 1070 dus ik denk dat het wel zal draaien.

Is dat realistische of moet ik ik dan nog veel investeren in additionele packs voor het spel en is het nog de moeite waard om te kopen eind 2018, ik ben benieuwd naar jullie mening, zit er nog genoeg leven in?
Ten eerste wil ik je welkom heten op het forum!

Met een i7 en een 1070 kom je zeker wel ver, moet goed lopen.
Wij rijden (zoals je misschien al hebt gelezen) elke maandag een competitie race, en elke donderdag een fun race. Ik denk dus dat met jouw tijdsschema het perfect is ;) .

Over het spel zelf, ik vind zelf dat AC zeker lange na niet aan zijn einde is. Er is nog geweldige support van de community met mods, en ik heb het persoonlijk ook nog enorm naar mijn zin op het spel.
Qua DLC heb ik zelf wel alles aangeschaft, sinds er wel hier en daar met DLC cars online gereden worden, maar (volgens mij) heb je ze lange na niet allemaal nodig als je een goede ervaring wilt hebben. Misschien kan @phoentje je meer vertellen over welke DLC wij hier normaal wel gebruiken (zou ik zo niet weten).

Hopelijk heb je wat aan mijn mening in het maken van je beslissing ;)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

phoentje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Check. Als 't goed is er een tourist? Raad dan nog een keer 🤭
Nee, er staan 2 endurance servers op.

• raymondw
@phoentje
1 staat op NORDSCHLEIFE-ENDURANCE CUP de andere op NORDSCHLEIFE-ENDURANCE

• R3m3d7
jayyzz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:57:
[...]

Bedankt, en ook bedankt voor je input.
Ik heb het spel gekocht (alleen de basis) en ga maar eens kijken of het mij ligt, ik zag wat video van de fiat 500 voorbij komen en dat zag er echt goed uit, ik ben heel benieuwd.

• Marius191185
phoentje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 06:41:
[...]

Vaste prijs van 400€ compleet in doos met bon. Lijkt me zeer netjes.
Dat word hem niet helaas deze maand. Iets met iemand met rondingen waar ik wel van hou hihi. Maar zeer nette prijs, daar ben je hem zo voor kwijt

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Na een mega drukke dag was ik helaas net te laat om me nog te kunnen kwalificeren. Helemaal achteraan moeten beginnen met mijn LMP1. Dus bij de start heel rustig aan gedaan en wachten tot het eerste rechte stuk. Daar in 1 keer alle GT3's ingehaald met volle kers. Dat gaf wel een lekker gevoel haha. Daarna lekker op jacht gegaan naar Jeroen Tjalsma en Harry. Na een paar ronden kon ik lekker even vechten en kon ze inhalen, nog wel de baan af geraakt, omdat ik me verremde in bocht 2 en daarna een klein tikje kreeg. Maar na mijn 1e pit stop eigenlijk vooral alleen gereden. Maar zoals meerdere ook al hebben gezegd heb ik me totaal niet verveeld omdat je toch bezig bent met GT's inhalen enzo. Wel 1 keer nog een goede spin gemaakt omdat ik schrok van het snelheids verschil in de porsche bochten. Ik ging daardoor de lomp van het gas af en maakte een mooie spin de grindbak in. Uiteindelijk 5e geworden.

Dit was ook mijn eerste VR race en moet vooral zeggen dat ik het makkelijker vind om consistent te rijden. Vroeger maakte ik veel meer domme fouten vanwege concentratie problemen en dat heb ik nu totaal niet meer. Wel was het laatste half uur meer een race tegen mezelf geworden omdat ik toch hoofdpijn begon te krijgen. Na de race ook meteen afgesloten en op de bank gelegen. Maar dat was het waard haha

• jayyzz
@-Sander- Ik weet toevallig dat we de CUP gaan doen. Dus dan kan je alvast gaan oefenen ;).

• phoentje
  • Niet online
-Sander- schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Nee, er staan 2 endurance servers op.
Oops.. Eentje had tourist moeten zijn. Thx!! Pas m aan

• phoentje
  • Niet online
jayyzz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:57:
[...]

Met een i7 en een 1070 kom je zeker wel ver, moet goed lopen.
Wij rijden (zoals je misschien al hebt gelezen) elke maandag een competitie race, en elke donderdag een fun race. Ik denk dus dat met jouw tijdsschema het perfect is ;) .

Over het spel zelf, ik vind zelf dat AC zeker lange na niet aan zijn einde is. Er is nog geweldige support van de community met mods, en ik heb het persoonlijk ook nog enorm naar mijn zin op het spel.
Qua DLC heb ik zelf wel alles aangeschaft, sinds er wel hier en daar met DLC cars online gereden worden, maar (volgens mij) heb je ze lange na niet allemaal nodig als je een goede ervaring wilt hebben. Misschien kan @phoentje je meer vertellen over welke DLC wij hier normaal wel gebruiken (zou ik zo niet weten).

Hopelijk heb je wat aan mijn mening in het maken van je beslissing ;)
Vooralsnog rijden we volgende week nog een Endurance met de porsche 911 RSR 2017.
Daarna zoals het er naar uit ziet GT2.
Dat is dus de bmw gt2 en nog twee andere.
Staat al een server voor klaar. Je kunt dus kijken of daar auto's rood staan in 't online overzicht. Dat betekent automatisch dat je content mist.
De meeste hebben zoals Jay al aangeeft inmiddels alle packs gekocht. Zou ze dan idd via g2a binnen halen. Straat auto's rijden we niet echt dus die heb je voor hier niet nodig iig.

• R3m3d7
Spel gedownload, G25 drivers geinstalleerd, G25 aangesloten, spel gestart, alles max gezet, H shifter, zandvoort in de Elise...hemels.
Wat een spel!
Ik kan niet geloven dat je dit voor rond de 5 euro kan kopen en zo snel zo heerlijk over zandvoort kan boenderen in een geweldig sturende Lotus, ik had na 20-25 rondes in de default setup een 2.07 te pakken, ik merkte dat er nog aardig wat meer mogelijk was maar dat is waar mijn rijkunsten het nu even beperkte. Ik vond het na een rondje of 25 en drie wat in waarde verminderde lotussen geen slecht resultaat na een jaar of 8 niet meer gereden te hebben.

• Jeff[NL]
R3m3d7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:08:
Spel gedownload, G25 drivers geinstalleerd, G25 aangesloten, spel gestart, alles max gezet, H shifter, zandvoort in de Elise...hemels.
Wat een spel!
Ik kan niet geloven dat je dit voor rond de 5 euro kan kopen en zo snel zo heerlijk over zandvoort kan boenderen in een geweldig sturende Lotus, ik had na 20-25 rondes in de default setup een 2.07 te pakken, ik merkte dat er nog aardig wat meer mogelijk was maar dat is waar mijn rijkunsten het nu even beperkte. Ik vond het na een rondje of 25 en drie wat in waarde verminderde lotussen geen slecht resultaat na een jaar of 8 niet meer gereden te hebben.
Naar mijn mening is het ook zo dat wanneer je van nature het hebt je altijd snel bent ook al ben je er even uit geweest. Uiteraard weer even wennen het gevoel krijgen maar daarna komen de tijden weer.

Diagnose Specialist Ford

Pagina: 1 ... 89 ... 129 Laatste