Sluit ik mij bij aanjayyzz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:57:
Over het spel zelf, ik vind zelf dat AC zeker lange na niet aan zijn einde is. Er is nog geweldige support van de community met mods, en ik heb het persoonlijk ook nog enorm naar mijn zin op het spel.
Qua DLC heb ik zelf wel alles aangeschaft, sinds er wel hier en daar met DLC cars online gereden worden, maar (volgens mij) heb je ze lange na niet allemaal nodig als je een goede ervaring wilt hebben. Misschien kan @phoentje je meer vertellen over welke DLC wij hier normaal wel gebruiken (zou ik zo niet weten).
Hopelijk heb je wat aan mijn mening in het maken van je beslissing
@R3m3d7
Als ACC klaar was en Kunos druk zou zijn met AC2 dan zou je misschien kunnen wachten, maar aangezien het zover nog lang niet is, is er eigenlijk geen vervanger met zoveel banen, auto's en mods. Je kunt het bijna niet verzinnen of iemand heeft er wel een mod van gemaakt. AC is een steengoed spel en de houdbaarheid is hoog. Er is altijd wel een combinatie auto track die je nog niet gereden hebt of nog geen genoeg van hebt. Zo is iedere ronde op de Nordschleife elke keer weer een ervaring en een uitdaging want als je de limiet op gaat zoeken is een foutje zo gemaakt en in VR is het echt een rollercoaster!!!!
Paar aanradertjes nog: Mas du Clos, Bathurst, Macau, Paul Ricard, Spa (doh), Le Mans (circuit de la Sarthe) .. en niet te vergeten een paar lekkere hillclimbs zoals Transfagarrasan.
Aangezien de ring in één van de dreampacks zit en her en der een GT3 zou ik gewoon alle uitbreidingen kopen, op de Tripl3 en Japanese pack na, tenzij je daar wat mee hebt. Het is nu toch een koopje t.o.v. wat we er eerst voor moesten betalen (€70 a €100)
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-10-2018 22:08 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2