Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klopt we hadden een doek bij ons om de wind tegen te houden en we stonden op een camping dus konden er al om 5 uur zijnPatrickC schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:20:
[...]
Nee, dat was op vrijdag. Ik ben alleen op vrijdag en zaterdag geweest. De race zelf kijk ik het liefste thuis op de bank!En als je een plekje hebt gevonden op de bovenste rij van die tribune, dan moet je op tijd daar zijn geweest zondag! Was ook best koud op vrijdag en zaterdag, omdat de wind van achteren kwam.

Aan het einde van het Tatuus kampioenschap zullen we verder gaan met een nog te benoemen nieuwe kampioenschap (GT2)
Echter een weekje rust kan geen kwaad. Leuk idee wellicht om op 01-10-2018 op de maandag avond in centraal NL (Utrecht??) te gaan karten? Paar losse heats ofzo.
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Lijkt mij erg leuk, maar zelf kan ik die dag niet.phoentje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:54:
[afbeelding]
Aan het einde van het Tatuus kampioenschap zullen we verder gaan met een nog te benoemen nieuwe kampioenschap (GT2)
Echter een weekje rust kan geen kwaad. Leuk idee wellicht om op 01-10-2018 op de maandag avond in centraal NL (Utrecht??) te gaan karten? Paar losse heats ofzo.
Ik kan de volgende race nog meedoen en daarna heb ik elke maandag en donderdagavond scholing, dus kan ik niet meer meedoen aan de races voor voorlopig.
Dat betekend ook dat ik helaas niet op de maandag kan.
Als jullie het toch op de maandag willen plannen snap ik dat, maar zou ook graag mee willen
I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |
Leuk idee! Weet alleen nu nog niet of het gaat lukken.phoentje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:54:
[afbeelding]
Zie Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 174% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 17:28 ]
Regel het via Tweakers.net en assetto-corsa.nl en dat tweakers pc's mee kunnen doen.
PS4 is zoooooo stoffig 2015...
We zijn een stap of wat verder met de Nvidia RTX cores
[ Voor 46% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 17:24 ]
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Dit is toch een algemeen Assetto Corsa topic? dus misschien zijn er andere die wel op ps4 willen rijden. vandaar mijn post hier.raymondw schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 00:58:
[...]
Regel het via Tweakers.net en assetto-corsa.nl en dat tweakers pc's mee kunnen doen.
PS4 is zoooooo stoffig 2015...
We zijn een stap of wat verder met de Nvidia RTX cores
Niet sneren...
[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 17:25 ]
Bij deze lijken jullie mij niet zo gezellig. Als je van een niet al te serieuze opmerking al zo van slag bent....
Dit is nou bepaald de manier om reclame te maken voor je race groepje.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 02-09-2018 10:44 ]
Bij het teruglezen moet ik zeggen, je hebt een punt, bericht aangepast. Beetje over-gereageerd.Hupske schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 07:08:
@Figuur84 @Tilly-One
Bij deze lijken jullie mij niet zo gezellig. Als je van een niet al te serieuze opmerking al zo van slag bent....
Dit is nou bepaald de manier om reclame te maken voor je race groepje.
Idd jammer wou bijna zeggen waar nog een gt2 gehouden wordt maar dat is op donderdagavond en dan kan je ook niet!!.jayyzz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:30:
[...]
Lijkt mij erg leuk, maar zelf kan ik die dag niet.
Ik kan de volgende race nog meedoen en daarna heb ik elke maandag en donderdagavond scholing, dus kan ik niet meer meedoen aan de races voor voorlopig.
Dat betekend ook dat ik helaas niet op de maandag kan.
Als jullie het toch op de maandag willen plannen snap ik dat, maar zou ook graag mee willen
Zou bijna zeggen waarom niet naar school gaan op andere dagen dan kan je beide mee doen 😂😂😂
Wellicht dat ik me inschrijf. Speel nog niet zo heel veel AC en over 4 weken komt onze eerste kind dus weet niet hoe ik tijd technisch uit ga komen. Anders neem ik wellicht een volgend seizoen mee.Tilly-One schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 00:09:
hopelijk kom ik jullie tegen in de leagues!!
De reden van mij reactie is dat er een relatief nieuw account in de twee reacties die "het" plaatst verwijst naar een extern forum.
De dienst die dit forum bied is alleen in te zien na een verplichte registratie.
In mijn ogen is er dan een troll cq advertentie account actief.
Als beheerder/eigenaar van een redelijk forum ben ik daar misschien wat eerder door geprikkeld dan anderen.
(niets met Tweakers te maken!)
Gewoon openbare informatie hier op Tweakers
Tilly-One
https://gathering.tweaker...d/poster/1093653/messages
Tilly-One succes met je PS4!
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Duidelijk, mijn reactie was ook niet helemaal zoals t hoort. Klopt dat ik niet een actieve poster ben, maar is dat was in mijn ogen geen probleem excuus als ik je daarmee in verlegenheid heb gebracht.raymondw schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:25:
@Tilly-One en @Figuur84
De reden van mij reactie is dat er een relatief nieuw account in de twee reacties die "het" plaatst verwijst naar een extern forum.
De dienst die dit forum bied is alleen in te zien na een verplichte registratie.
Als beheerder/eigenaar van een redelijk forum ben ik daar misschien wat eerder door geprikkeld dan anderen.
Tilly-One
Bedankt in ieder geval voor deze reactie en wat mij betrefd is de kous af
Ik begrijp het. Zoals aangegeven heb ik te snel gelezen en het verkeerd geïnterpreteerd en dan ook verkeerd gereageerd daarop.raymondw schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 16:25:
@Tilly-One en @Figuur84
Tilly-One
Geniet van de komst van de kleine is iets moois wat ik ook mee heb mogen maken, de leagues zijn om de week ma of vrijdag dus misschien daardoor wat makkelijker in te plannen. En evt als reserve kun je invallen wanneer uitkomt!Card Nox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 14:56:
[...]
Wellicht dat ik me inschrijf. Speel nog niet zo heel veel AC en over 4 weken komt onze eerste kind dus weet niet hoe ik tijd technisch uit ga komen. Anders neem ik wellicht een volgend seizoen mee.
Ik zou zeggen succes met t racen maar blijf t nu niet pushen en verkondigen..
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
*snip* dat soort sneren zijn ongewenst
Maar er zijn al best wat leden langs geweest bij dc-simracing (zal geen namen noemen) en enkele hebben zich zelf al ingeschreven voor de GT2 op de pc 😉 Dus er is zeker wel animo voor het GT2 kampioenschap op de pc. Alleen zal niet iedereen dat hier gaan melden wat ook logisch is.. Maar voor een kampioenschap op de ps4 is er denk inderdaad geen animo voor hier.. maar waarschijnlijk wist tilly dat niet.
En voor mensen die maandagavond niet kunnen of niet elke week willen/kunnen racen, maar toch een kampioenschap ipv een fun race willen rijden op een donderdagavond, is dc-simracing.nl misschien wel de oplossing..
Maar spammen is idd niet de optie dat ben ik met je eens, maar dat was het ook niet echt het was meer een aankondiging. Maar die berichten van tilly en figuur84 zijn al verwijderd..
[ Voor 188% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:19 ]
Hoi Rene, ik wil hier toch even op reageren. Hoewel ik onlangs verkeerd gereageerd heb, is hier toch iets wat ik niet begrijp. Het lijkt er op dat je met assetto-corsa.nl dit Tweakers-topic hebt geclaimd. Wat er kennelijk voor zorgt dat anderen niet mogen praten over PS4 in notabene een MULTI(platform)-topic of anderen geen mensen mogen vragen voor andere georganiseerde races? Jij bent toch niet in dienst bij Tweakers met een officiele Tweakers-league, of zie ik dat verkeerd? Het is toch niet jouw website of forum?phoentje schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 21:58:
Even inhaken dan maar. Al drie personen inmiddels aan t werven voor hun eigen forum en community in een topic waar al veel georganiseerd en samen gereden wordt. Iedere maandag race day voor een kampioenschap en donderdag fun races. De reacties hier zeggen blijkbaar al genoeg dat er vanuit hier nauwelijks tot geen interesse is om ook nog elders aan de bak te gaan.
Ik zou zeggen succes met t racen maar blijf t nu niet pushen en verkondigen..
Een moderator van Tweakers heeft de promo's en reacties verwijderd van mij en Tilly. Op zich snap ik dat en heb ik daar ook respect voor, alleen zou het mooi zijn als de regels duidelijk worden, of waarom het ene wel mag en het andere niet.
Je hebt het over 3 personen die werven en spammen. Ik heb zelf 1 x met een promo gevraagd voor GT2 op PC (welke jij na positieve reacties notabene kopieert en nu ook gaat doen volgend seizoen), en Tilly vroeg naar ps4 rijders (2 x dus). Daar kwam een door mij verkeerd geinterpreteerde reactie op waar ik vervolgens fout op reageerde en heb daar mijn excuses voor aangeboden..
Ook heb ik met Tilly gesproken over dat dit niet goed was aangepakt, simpel. Het is niet dat wij geen zelfkritiek hebben. Het e.e.a. onstaat vanuit ervaringen en soms juist niet. Lastig uit te leggen maar het gebeurd soms.
Als de Tweakers admins/mods van mij/ons verwachten dat wij de competities met meer info en meer een 'tactisch slimme post' zoals jij het doet het nu doet moeten posten, dan gaan we bekijken of dit voor ons interessant is en gaan we dit wellicht doen. Ik heb in het verleden al eens een gesprek gehad met een aantal admins/mods van Tweakers over dit verhaal, ik zag al discussies en gedoe ontstaan voordat ik wat postte en wilde dit voor zijn, echter is er nooit iets uit gekomen. Dus nadat we zagen dat assetto-corsa.nl en andere clubs in andere simracing topics bij Tweakers ook promoten/werven heb ik besloten het dan toch ook te doen.
Wellicht moet er een apart topic komen voor leagues en voor promoties ervan (al eerder aangekaart bij de admins/mods een tijd geleden).
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met hoe assetto-corsa.nl werkt, maar Tweakers is toch een platform voor iedereen, gun iedereen in dit forum te kiezen voor waar ze willen rijden en wanneer ze kunnen, iedereen die het leest staat toch vrij te doen wat men wil.
Even goede vrienden en succes! Ik sluit hierbij voorlopig af in dit topic.
[ Voor 24% gewijzigd door Figuur84 op 03-09-2018 06:53 ]
De website die wordt toegepast is een read-only portaal waar geen communicatie in gebeurd. Een wiki voor wanneer de events zijn, wat de huidige standen zijn en andere ronde statistieken. Dit is nuttig maar niet essentieel om mee te kunnen of mogen doen.
Bovendien hoef ik nergens een dubbel account aan te maken. Bekendheid geven van deelname in dit topic is vaak al voldoende om mee te doen met events. Ik zou de races nu compleet tweakers gebonden noemen; iedereen die meerijd is verbonden met dit forum en de GoT community.
De wijze waarop je dc-simracing kenbaar maakt is als een autonoom simracing portaal, inclusief eigen forum dat afgeschermd is voor leden-only. Je adverteert een ander gesloten forum op een dit forum. Dat is niet zo handig denk ik.
Ik heb ook even kort gekeken hoor. Het draaien van een gesloten forum is m.i. enorm drempelverhogend, iets dat mij onwenselijk lijkt voor een open community. De reacties die jullie lieten loslieten op een geestige opmerking suggereert dat daar misschien ook een reden voor is.
Tenslotte wil ik benadrukken dat het GoT forum een open forum is. Iedereen is vrij posts te schrijven maar ook te rapporteren, alsmede dat mods zelf ook het forum lezen. Ik snap de beschuldiging "zuur maken" naar Rene dan ook niet zo goed.
Maar goed, dit zijn mijn 2 centen. Ik heb tot zover enkel meegelezen, het lijkt mij verder een verspilling van energie om aan deze discussie voort te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 02-09-2018 23:26 ]
Dank voor je reactie. Geeft een ander inzicht die ik nog niet op die manier bekeken had. Dus het feit van een autonoom forum en een extra account maakt de vraag voor deelnemers aan de dc-league daarom niet correct/volgens de regels?Hans1990 schreef op zondag 2 september 2018 @ 23:25:
Ik denk dat het vrij simpel is.
De website die wordt toegepast is een read-only portaal waar geen communicatie in gebeurd. Een wiki voor wanneer de events zijn, wat de huidige standen zijn en andere ronde statistieken. Dit is nuttig maar niet essentieel om mee te kunnen of mogen doen.
Bovendien hoef ik nergens een dubbel account aan te maken. Bekendheid geven van deelname in dit topic is vaak al voldoende om mee te doen met events. Ik zou de races nu compleet tweakers gebonden noemen; iedereen die meerijd is verbonden met dit forum en de GoT community.
De wijze waarop je dc-simracing kenbaar maakt is als een autonoom simracing portaal, inclusief eigen forum dat afgeschermd is voor leden-only. Je adverteert een ander gesloten forum op een dit forum. Dat is niet zo handig denk ik.
Ik heb ook even kort gekeken hoor. Het draaien van een gesloten forum is m.i. enorm drempelverhogend, iets dat mij onwenselijk lijkt voor een open community. De reacties die jullie lieten loslieten op een geestige opmerking suggereert dat daar misschien ook een reden voor is.
Tenslotte wil ik benadrukken dat het GoT forum een open forum is. Iedereen is vrij posts te schrijven maar ook te rapporteren, alsmede dat mods zelf ook het forum lezen. Ik snap de beschuldiging "zuur maken" naar Rene dan ook niet zo goed.
Maar goed, dit zijn mijn 2 centen. Ik heb tot zover enkel meegelezen, het lijkt mij verder een verspilling van energie om aan deze discussie voort te zetten.
Overigens wil ik René niet 'zuur maken', ik heb niks persoonlijks tegen hem
Maar misschien verkeerd begrepen. Het gaat niet echt om de onlangs geplaatste reacties. Al een langere tijd verschijnen er nieuwe accounts die vragen om te komen racen elders. En nee niemand is verplicht te tijden bij Tweakers. Een ieder mag elders gewoon deelnemen, maar als je ziet dat het geen effect heeft vind ik het inderdaad vreemd dat je/iemand dit blijft proberen.
Tweakers is een community en het racen "vanuit" dit topic is community driven. Geen verplichtingen op een paar regeltjes op de servers na. Het is open racen. De meeste mensen kennen elkaar inmiddels en groep is aardig op elkaar ingespeeld na 2 jaar racen.
Ivm het GT2 kampioenschap. Ja dat klinkt wellicht vreemd maar dit heeft al langer op t rooster gestaan om te doen. Dus copycat... ? Nee dat valt wel mee. Zoals volgers weten rijden we alle disciplines.
Ps. grappig dat mn naam een aantal keren voorbij komt van verschillende account waarvan ik geen idee heb wie het zijn
Ik denk zelfs dat we blij moeten zijn dat er nu 2 groepen zijn die ac als platform gebruiken zodat we nog meer keuze hebben in klasses en race avonden. En we deze fantastische game en straks ook nog de competizione erbij nog lang kunnen spelen..
Dus misschien een optie om de handen in 1 te slaan en gewoon dit topic gebruiken waarvoor het bedoelt is... lekker actief over assetto praten met elkaar en hier aankondigingen doen wanneer er weer een race is en lekker de gebruikers de keuze laten maken wie waar wil rijden zonder verplichtingen...
Dus tot snel op de grid...
Ondanks de goed georganiseerde races hier kunnen er nog altijd mensen buiten de boot vallen door dagen die niet uit komen of andere voorwaarden waar ze niet aan willen voldoen (noem even echte naam gebruiken in mijn geval).
Concurrentie is altijd een goede motivatie om de georganiseerde races van een hoog niveau te houden toch?
jatoch,... dus hoe meer forums, groepen, topic, sites, of hoe je het ook allemaal wil noemen zich aansluiten hier, hoe beter het voor ons simracers is... en vergeet niet dat sommige niet de compitizione gaan kopen vanwege dat er geen mods zijn/komen of het geld er niet voor hebben. dan kunnen die altijd nog ergens anders terecht,.. win win voor iedereen.Beakzz schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:12:
Precies, iedereen moet zijn races kunnen promoten op dit forum zo lang er geen financiële voordelen voor de degene die hosten zijn. Of de drempel om een ander forum account nemen dan te hoog is moet iedereen zelf weten.
Ondanks de goed georganiseerde races hier kunnen er nog altijd mensen buiten de boot vallen door dagen die niet uit komen of andere voorwaarden waar ze niet aan willen voldoen (noem even echte naam gebruiken in mijn geval).
Concurrentie is altijd een goede motivatie om de georganiseerde races van een hoog niveau te houden toch?
En bij dc-simracing wordt de GT2 op donderdagavond om de week gereden op mod tracks die niet heel vaak en sommige al helemaal niet gekozen worden, dus nog meer keuzes en meer plezier voor iedereen...
Wel weten we dat er nog plekken vrij zijn dus wie wil mag zich aansluiten en zo niet dan niet,..
Oja en ook bij dc-sim, is het clean racen en respect voor elkaar op de baan, maar ook zeker naast de baan..
Assetto-Corsa.nl - Tatuus FA01 - Kampioenschap

Tracklist
16-07 Brands Hatch Sprint
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
27-08 Red Bull Ring Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
Inschrijven
- Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
- De "niet verplichte" deadline om in te schrijven is uiterlijk vrijdag 23:59
- http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/
Tijdschema
- Sprint
- 19.30 - 20.10 | Practice
- 20.10 - 20.30 | Qualify Practice
- 20.30 - 21.00 | Race 1
- 21.10 - 21.40 | Race 2 (Full Reversed Grid)
Server Info
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- Weer instellingen: Clear
Overige Info & belangrijke regels
- Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
- Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
- Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
- Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
- Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
- Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Password: tweakers
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Practice was nog even goed met een 1.08.04, maar qualy was iets minder door een hogere baan temp.
Hadden we allemaal "last" van, desondanks P4
De eerste race dus gestart op P4 en redelijk in het ritme kunnen komen.
Deze baan heeft het ritme echt nodig met redelijk veel stuuruitslag in verschillende bochten.
Groot deel van de race @FightingAce vlak achter mij, tot ik spinde op een vervelende plek.
Hierdoor konden @FightingAce en @phoentje er langs schieten.
Laatste rondjes op rode bandjes wat rustiger aan verder gereden, de eerst volgende lag 8s achter mij.
Tweede race reversed grid en met wat duw en trek werk een lastig begin.
Snap nu wel hoe mensen zonder ervaring kunnen zwalken (flashback Seat Leon voor mij
Ondanks de lichte schade toch redelijk mijn positie kunnen verdedigen tegen @FightingAce
Nu geen fouten gemaakt en uiteindelijk als 4e over de streep!
Magione is een grappig baantje, maar ik ben blij dat we er af zijn!
Op naar Valelunga met wat meer swung en dat hele mooie net iets te lange rechte stuk
Zandvoort ken ik niet goed, dus misschien maar eens tijd om 'in shape' te komen.
1 Oktober willen we een 1.5uurs endurance rijden op Le Mans in meerdere klassen.
Indien genoeg animo eventueel zelfs alle klassen in deze poll. En zo niet de 2 meest gekozen!
Poll: Le Mans - Endurance - Car Poll
• GT1
• GT2
• GT3
• LMP1
Ook een poll maken? Klik hier
Nou, dat was ik niet hoor aangezien ik niet meereedraymondw schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:45:
Ondanks de opkomst was het een aardige sessie!
Practice was nog even goed met een 1.08.04, maar qualy was iets minder door een hogere baan temp.
Deze baan heeft het ritme echt nodig met redelijk veel stuuruitslag in verschillende bochten.
Groot deel van de race @FightingAce vlak achter mij, tot ik spinde op een vervelende plek.
Laatste rondjes op rode bandjes wat rustiger aan verder gereden, de eerst volgende lag 8s achter mij.
Snap nu wel hoe mensen zonder ervaring kunnen zwalken (flashback Seat Leon voor mij)
Ondanks de lichte schade toch redelijk mijn positie kunnen verdedigen tegen @FightingAce![]()
Op naar Valelunga met wat meer swung en dat hele mooie net iets te lange rechte stuk
De pc werkt weer, nu nog kijken of ik deze week tijd kan vrijmaken om wat te oefenen zodat ik weer een keertje kan meedoen.
Dat was ikraymondw schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:45:
Ondanks de opkomst was het een aardige sessie!
Snap nu wel hoe mensen zonder ervaring kunnen zwalken (flashback Seat Leon voor mij)
Ondanks de lichte schade toch redelijk mijn positie kunnen verdedigen tegen @FightingAce![]()
Heb heb ook geen idee welke brainwave ik vanochtend had, waarschijnlijk teveel bloed in de cafeïne
Maar het was idd een interessante avond
Bij deze wat pdf bestanden met de links erin met vele auto's voor ac 1.16.3
De lijst is te groot om hier te posten vandaar dus de pdf bestanden dit is wat makkelijker..
Have fun.
https://www108.zippyshare.com/v/Jz2p8aAw/file.html
https://www.racedepartmen...dmap-price-update.158988/
Prima inhaak prijs if you ask meFightingAce schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:54:
De prijs voor ACC is bekend, €25,- voor de early adopters en stijgend richting de €45,- later in de early access. Dit is inclusief een update naar seizoen 2019 volgend jaar.
Niet dat ik hier vaak heb meegedaan maar inmiddels in het bezit van een VR headset en het plan is wel vaker mee te gaan doen (al speel ik nog de simcade FM7 online met een ander groepje tweakers, soms ook op maandag
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat wordt dus de game kopen op 10 oktober voor mij aangezien er dan pas VR support is en nog geen prijsverhogingFightingAce schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:54:
De prijs voor ACC is bekend, €25,- voor de early adopters en stijgend richting de €45,- later in de early access. Dit is inclusief een update naar seizoen 2019 volgend jaar.
Nah gewoon dag 1. Support Kunos graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-09-2018 11:08 ]
Tis eigenlijk precies andersom als bij de huidige versie .. die kostte in het begin €40 en met alle dream packs en uitbreidingen zal ie uiteindelijk wel richting €100 gekost hebben, maar nu koop je alles ineens voor €25 .. dus best apart dat ze het nu zo aanvliegen .. zeker als je echt nooit meer hoeft te betalen en ieder jaar de nieuwe auto's krijgt
Ik kan het bijna niet geloven eigenlijk... waar is de catch??!
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-09-2018 19:11 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Geen mod support, dus end of life zal een stuk eerder optreden.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:10:
Instant buy!! 😋😋😋
Tis eigenlijk precies andersom als bij de huidige versie .. die kostte in het begin €40 en met alle dream packs en uitbreidingen zal ie uiteindelijk wel richting €100 gekost hebben, maar nu koop je alles ineens voor €25 .. dus best apart dat ze het nu zo aanvliegen .. zeker als je echt nooit meer hoeft te betalen en ieder jaar de nieuwe auto's krijgt![]()
Beperktere selectie aan wagens en tracks.
T/m seizoen 2019, maar hoe zit het met de seizoenen daarna?
Ik ben benieuwd of Kunos ACC ziet als een tussenversie om ervaring voor AC2 op te doen, of dat ACC een lange termijn project is wat uitgebreid gaat worden met andere raceseries (in de vorm van dlc).
Ik denk dat ACC de basis gaat zijn voor óf andere varianten, AC F1 .. AC Super V8 .. AC Street racer ..
Of de basis voor een complete AC ervaring inclusief modding, wat het nu ook is.
Ik verwacht het laatste.. maar hoop wel dat deze de komende 4 jaar doorloopt zolang het contract met Blancpain loopt.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Was het contract niet met de organisatie die Blancpain organiseert? Die heeft namelijk meerdere raceseries onder zijn hoede.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:29:
Aangezien ze voor ACC nadrukkelijk een overeenkomst hebben met Blancpain zal het spel vermoedelijk nooit verder gaan dan dat, of ze moeten de WEC en ADAC aan kunnen sluiten omdat dat toch al dezelfde auto's betreft maar wat andere circuits, dus makkelijk te implementeren zolang Blancpain niet protesteerd.
Ik denk dat ACC de basis gaat zijn voor óf andere varianten, AC F1 .. AC Super V8 .. AC Street racer ..
Of de basis voor een complete AC ervaring inclusief modding, wat het nu ook is.
Ik verwacht het laatste.. maar hoop wel dat deze de komende 4 jaar doorloopt zolang het contract met Blancpain loopt.
Blancpain GT Series Asia is dan natuurlijk wel haast een open deur, temeer gezien hoezeer gaming daar groot is! en de rest .. GT4 series anyone??
Of GT1 Ultracar? Aston Martin Vulcan, Ferrari LaFerrari and FXX, McLaren P1 GTR, Bugatti Veyron SuperSport, Pagani Huayra, Porsche 918 en Koenigsegg One:1
http://www.sro-motorsports.com/activities
[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-09-2018 21:20 ]
Niet controleerbaar maar t lijkt alsof mensen meerdere keren hebben gestemdphoentje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:44:
Even een poll voor een endurance race na dit kampioenschap!
1 Oktober willen we een 1.5uurs endurance rijden op Le Mans in meerdere klassen.
Indien genoeg animo eventueel zelfs alle klassen in deze poll. En zo niet de 2 meest gekozen!
Poll: Le Mans - Endurance - Car Poll
• GT1
• GT2
• GT3
• LMP1
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Uitslag kan dus wel bekend gemaakt worden. We rijden LMP1 en GT3 tijdens de Endurance.
Binnenkort meer informatie over het inschrijven.
De early access / technical preview van AC heb ik destijds (8-nov-2013) gekocht voor €34,99, dus deze keer is ie een stuk goedkoper.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:10:
Instant buy!! 😋😋😋
Tis eigenlijk precies andersom als bij de huidige versie .. die kostte in het begin €40 en met alle dream packs en uitbreidingen zal ie uiteindelijk wel richting €100 gekost hebben, maar nu koop je alles ineens voor €25 .. dus best apart dat ze het nu zo aanvliegen .. zeker als je echt nooit meer hoeft te betalen en ieder jaar de nieuwe auto's krijgt![]()
https://www.racedepartmen...r-netkar-pro-users.62997/
Ik had niet verwacht dat ze met zo’n lage prijs zouden beginnen, maar ze hebben waarschijnlijk gemerkt dat de AC community nogal verdeeld is over ACC en veel AC spelers aangaven niet meteen (of zelfs helemaal niet) in te stappen. En ze willen natuurlijk zo veel mogelijk testers, want de console versie moet zo dadelijk zo stabiel mogelijk zijn, want daar wordt het geld verdiend.
De opzet is verder vergelijkbaar met 5 jaar terug. Toen begonnen we ook met één auto (was een Lotus destijds) en één laser scanned track (Magione).
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 06-09-2018 23:13 . Reden: Incorrecte track voor AC Tech Preview ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
BMW M6 GT3 Updated: http://sharemods.com/ty1q...xed_by_AC_fanboy.rar.html
2007 Ferrari 430 GT3 Scuderia v.1.02 https://dfiles.eu/files/dlxqikuii
[ Voor 56% gewijzigd door PRM2D4 op 07-09-2018 22:15 ]
Zijn dit officiële legale mod downloads of gehackte?PD010 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:07:
voor wie nog 2 leuke gt3 auto's wil:
De BMW doet het namelijk al niet meer...
Gehackte?? Nee man zijn gewoon legale mods gemaakt voor iedereen is niks aan gehackt en er zat foutje in de link, maar is opgelost nu 😉raymondw schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:02:
[...]
Zijn dit officiële legale mod downloads of gehackte?
De BMW doet het namelijk al niet meer...
[ Voor 10% gewijzigd door PRM2D4 op 08-09-2018 10:12 ]
Precies, en netKar begon ook met één auto (Formule Ford 1600) en één track (Crema?). Man wat heb ik die veel gespeeld toendertijd.PatrickC schreef op donderdag 6 september 2018 @ 07:13:
[...]
De opzet is verder vergelijkbaar met 5 jaar terug. Toen begonnen we ook met één auto (was een Lotus destijds) en één laser scanned track (Magione).
De links zijn op zijn minst discutabel.PD010 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:11:
[...]
Gehackte?? Nee man dit is gewoon een mod gemaakt voor iedereen is niks aan gehackt en werkt hier voor beide prima...
*snip* je hoeft ze niet te downloaden hoor het is geen verplichting..LAPJENL70 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:29:
[...]
De links zijn op zijn minst discutabel.
Maar voor wie ze wel wil ga je gang het zijn vrije mods voor iedereen en zeker een leuke toevoeging voor de GT3...
Net zo leuk als de updated mod van de camaro GT3 voor ac 1.16.
https://sharemods.com/bcn...1.4_FOR_AC_1.16.3.7Z.HTML
Of de 2019 Chevrolet Corvette C7 ZR1 High Wing (GEEN GT3) 😉
https://sharemods.com/rff...y_IXA_Project_15.rar.html
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:14 ]
Wel vreemd om alleen de link te droppen, zonder ook maar een verwijzing naar de mensen die het gemaakt hebben overigens.
Die 430 komt ook van zo'n groep, wordt door ene Paul gemaakt. Zijn geen rippers in ieder geval.
Maar ik kan wel begrijpen dat loze links argwaan oproepen.
Wie wat maakt houdt ik me niet mee bezig dus kan ook niet naar hun verwijzen. En die vrije mods worden overal gepost dus dan heb je vaak meerdere links 😉 dus zo vreemd is dat niet hoor.Fryslanboy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:15:
Die BMW is redelijk legit, komt van de facebook groep Guerilla Mods. Die wordt ook wel goed geüpdate.
Wel vreemd om alleen de link te droppen, zonder ook maar een verwijzing naar de mensen die het gemaakt hebben overigens.
Die 430 komt ook van zo'n groep, wordt door ene Paul gemaakt. Zijn geen rippers in ieder geval.
Maar ik kan wel begrijpen dat loze links argwaan oproepen.
Maar @raymondw die bmw rijd zeker lekker en is ook goed neer gezet qua mod..👍
Voordat je de voorgaande post wijzigde, had je een mega.nz link naar de M6 van GUE in je bericht. Die link werkte niet meer, omdat de eigenaren van die pagina het opnieuw hebben geüpload aangezien het werd geshared. Gezien het geen vrije mod was, tenminste, in de basis.PD010 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:17:
[...]
Wie wat maakt houdt ik me niet mee bezig dus kan ook niet naar hun verwijzen. En die vrije mods worden overal gepost dus dan heb je vaak meerdere links 😉 dus zo vreemd is dat niet hoor.
Maar @raymondw die bmw rijd zeker lekker en is ook goed neer gezet qua mod..👍
En inderdaad. Je gaat het niet tegen. Maar het regeltje, 'niet naar kunnen verwijzen, want daar houdt ik me niet mee bezig' klopt niet helemaal. Het kan wel, alleen het interesseert je niet.
Maargoed. Voordat ik weer als 'zuur' wordt afgestempeld hier.
*snip* niet zo op de man...Fryslanboy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:59:
[...]
Voordat je de voorgaande post wijzigde, had je een mega.nz link naar de M6 van GUE in je bericht. Die link werkte niet meer, omdat de eigenaren van die pagina het opnieuw hebben geüpload aangezien het werd geshared. Gezien het geen vrije mod was, tenminste, in de basis.
En inderdaad. Je gaat het niet tegen. Maar het regeltje, 'niet naar kunnen verwijzen, want daar houdt ik me niet mee bezig' klopt niet helemaal. Het kan wel, alleen het interesseert je niet.
Maargoed. Voordat ik weer als 'zuur' wordt afgestempeld hier.
En ik wijzigde idd de link omdat die het niet meer deed en sharing is caring. Zou bijna zeggen doe niet zo zuur haha. Maar wees blij dat mensen vrije mods maken die wij mogen gebruiken en delen... en wie wat maakt interesseert me heus wel anders deel ik het hier niet, alleen ik houdt me er niet mee bezig dat is heel wat anders dan jij suggereert.
*snip*
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:09 ]
Tussen zeuren en kritisch zijn m.b.t. credits naar de makers is een heel ander iets.
[ Voor 113% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:08 ]
Gast, wees eens wat minder op je tenen getrapt. Het mag geen verrassing voor je zijn als er gewoon enkele vragen zijn over vage downloadlinks. Genoeg mensen die de bron van mods belangrijk vinden te kennen en het waarderen als het om niet geripte content gaat, niet alleen op dit forum. Dat doet verder niet af aan het feit dat men er hier vast blij mee is dat je leuke mods wilt delen.
[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:08 ]
Assetto-Corsa.nl - LMP1/GT3 - Endurance - 1 Oktober

Inschrijven
- Inschrijven kan via de website. Geef je auto keuze op. Deze kan later nog aangepast worden indien gewenst. Let op! Er zijn 30 plaatsen beschikbaar. 15 x LMP1, 15 x GT3
- http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-endurance/
- Huidige inschrijvingen: https://docs.google.com/s...KZcNd-vU/edit?usp=sharing
Tijdschema
- 19.30 - 20.25 | Qualify Practice
- 20.25 - 20.30 | Uitloop / Pauze
- 20.30 - 22.00 | Endurance Race
Server Info
- Server name: Assetto-Corsa.nl #5 | Tweakers Endurance
- Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
- Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
- Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)
Teamspeak
Downloads
Videos & Gameplay!
[ Voor 5% gewijzigd door phoentje op 12-09-2018 08:14 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:10 ]
https://twitch.tv/madmikeplays
Verwijderd
Maar ik lees hier wel een hoop bulshit zeg... pffff... moet wel leuk blijven lijkt mij. Ook voor anderen die dit geneuzel moeten lezen. Alsjeblieft zeg...
Jammer Mike dat jij nu juist ermee stopt. Hopelijk ben je weer snel online! Sterkte kerel, zal wel even afkicken worden voor je 😉
Thanks. Nle (=kpn netwerk)Alfa90_Buttje schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:43:
@mjmbult sterkte/succes! welke provider heb je?
The Formula NA Pack, which includes the Formula NA 1999, NA 2012, this NA 2018, and the Southstar Speedway to date, can be purchased from VRC at the following link: https://vrc-modding-team.net/
€4,04 voor het hele pack.
Goede kwalificatie gehad en mocht van P2 gaan vertrekken.
Waarbij enige tijd in de quali de top 4 binnen 0.069 van een seconde stond.
Bij race 1 een redelijke start maar bij bocht 7 Ivo voorbij moeten laten gaan. Daarna lange tijd op P3 gereden, maar mijn banden waren 4 rondes voor het einde echt op en was het rijden op ijs. Wat in de een na laatste ronde resulteerde in een spin in de haarspeldbocht en Rene me voorbij ging. Race vervolgens op P4 gefinisht.
Tweede race een goede start maar in de dubbele rechter zat ik in het midden van 3 waarbij er ligt contact was maar we volgens mij alle drie wel goed door konden. Een bocht later werd ik, omdat ik daar iedere ronde veel eerder rem als de rest, hard van achteren geraakt. Bocht wel kunnen houden en ook geen plaats verloren. Een ronde later ging het nogmaals mis en nu 1 bocht verder. Dennis spinde eraf en kon hem niet houden waardoor hij dwars de baan op kwam en ik hem niet kon ontwijken. Vervolgens nog wel op P3 verder gereden maar had door de schade de snelheid(>1 sec per ronde langzamer dan in race 1) niet voor Ivo en Benny kunnen blijven. En race gefinisht op P5.
De race vandaag was zwaar vanavond...
Eerste race was de pace goed, maar ik schatte 1 bocht net verkeerd in met de volle tank.
Werd een inhaal race, maar met een 6e plek vind ik het een goeie positie!
Tweede race had mijn vriendin wat vragen over de school van de kleine, 2s te laat terug en met 10s achterstand uit de pits starten.
Gelukkig had ik een goed gevoel en ging het eerste deel op rails, binnen no time de achterstand ingelopen en daarna door een fout van een aantal mensen 4 plekken in 1 bocht en een ronde later nog 1
Dus wederom een 6e plek ondanks de 10s achterstand!!
Johan als je van de week ff wil oefenen op Zandvoort dan kan dat, ff helpen met de auto en de trim.
Stuur maar ff PB

Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
Inschrijven
- Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
10 oktoberraymondw schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:44:
Nog 1 dagje...
En dan mogen we weer wachten tot 14 November
[afbeelding]
Is hij al te spelen dan?raymondw schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:44:
Nog 1 dagje...
[afbeelding]
vandaag is 11 september... morgen is 12 september
@FightingAce ik snap je standpunt hoop dat je de mijne ook snapt qua eerdere reacties.
@mjmbult vervelend man die problemen hopen voor je dat het snel op gelost is..
en voor wie nog wat goede mods wil:
IMSA GTP 4in1 pack v.1.2 for AC 1.16
http://depositfiles.com/files/luoz8iile
AC Legends Prototypes 9in1 for AC 1.16 by SBH & Bazza
https://sharemods.com/zoo...Prototypes_v1.16.rar.html
1970 Ferrari 512 S for AC 1.16
https://sharemods.com/4vu...12_S_for_AC_1.16.zip.html
[ Voor 255% gewijzigd door PRM2D4 op 11-09-2018 14:26 ]
Ben benieuwd!! Ga zeker starten ondanks geen VR modus nog aanwezig..!!raymondw schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:44:
Nog 1 dagje...
[Afbeelding: ac]
Speciaal een monitor en kabels gekocht voor op de rigphoentje schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:05:
[...]
Ben benieuwd!! Ga zeker starten ondanks geen VR modus nog aanwezig..!!
Het is niet LeMansjeroentjalsma schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:52:
Weet er iemand waar ik de download voor de le mans track kan vinden? Zie hem niet staan op http://www.assetto-corsa.nl en via racedepartment kan ik schijnbaar ook niet de juiste vinden.
Sarthe
Thanks.
Ook toevallig een idee waarom de lmp1 auto's niet beschikbaar zijn?
Zal de vereiste auto's morgen op de stack zetten.jeroentjalsma schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:35:
[...]
Ook toevallig een idee waarom de lmp1 auto's niet beschikbaar zijn?
Beide lmp1 auto's zijn door kunos zelf gemaakt!? dus daar kan het niet aan liggen denk ik. alleen staat er op de server dat er geen auto beschikbaar is. en bij alle gt3's (1/1) beschikbaar.raymondw schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:44:
[...]
Zal de vereiste auto's morgen op de stack zetten.
hmmm...jeroentjalsma schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:06:
[...]
Beide lmp1 auto's zijn door kunos zelf gemaakt!? dus daar kan het niet aan liggen denk ik. alleen staat er op de server dat er geen auto beschikbaar is. en bij alle gt3's (1/1) beschikbaar.
@phoentje , dat is jouw afdeling
Ik plaats de auto's bij die door de mensen gekozen zijn. Wil je later toch een andere schrijf je dan opnieuw in. Ik verwijder dan t eerste
[ Voor 79% gewijzigd door phoentje op 12-09-2018 06:44 ]
Ik hoorde ergens vanaf 18.00 vandaag.Beakzz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 01:19:
Had gehoopt nu nog even een beginnetje te maken met ACC.Iemand een idee hoe laat de release is?
Klopt, op Facebook gaven ze aan: 12th of September 6PM CESTLAPJENL70 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:40:
[...]
Ik hoorde ergens vanaf 18.00 vandaag.
Dit huidige topic zal gewoon blijven bestaan voor het gebruik van AC
phoentje in "[PC] Assetto Corsa Competizione"
Assetto-Corsa.nl - LMP1/GT3 - Endurance - 1 Oktober

Inschrijven
- Inschrijven kan via de website. Geef je auto keuze op. Deze kan later nog aangepast worden indien gewenst. Let op! Er zijn 30 plaatsen beschikbaar. 15 x LMP1, 15 x GT3
- http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-endurance/
- Huidige inschrijvingen: https://docs.google.com/s...KZcNd-vU/edit?usp=sharing
Tijdschema
- 19.30 - 20.25 | Qualify Practice
- 20.25 - 20.30 | Uitloop / Pauze
- 20.30 - 22.00 | Endurance Race
Server Info
- Server name: Assetto-Corsa.nl #5 | Tweakers Endurance
Teamspeak
Downloads
- http://www.assetto-corsa.nl/downloads/
- http://www.assetto-corsa....ins/2018_GT3_Skinpack.zip
- http://www.assetto-corsa..../circuit_de_la_sarthe.zip
Videos & Gameplay!
*reminder*phoentje schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:57:
Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Update: probleem is (zo het nu lijkt) opgelost. De kabel in de verdeelkast in de wijk zat niet goed vast. De afgelopen 34 uur werkt alles zonder problemen.mjmbult schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:02:
Had het al aan wat mederacers meegedeeld dus doe het ook nog even hier ; Jongens, ik denk dat ik helaas even moet stoppen met online gamen (racen/shooters). Internetprobleem is nog niet opgelost en maak het nu voor niemand leuk zo. Het is klote maar het is niet anders. Gisterenavond (samen met rene) ging het ook weer mis tijdens battlefield. Ik zit er bovenop bij de provider maar zolang er niks verandert blijf ik een tijdje van de radar. Succes in de league die loopt (en nog komen gaat). Ik meld me snel weer 😘
Vanavond knallen ? Of doet je been nog pijn en ligt je schouder nog uit de kom, van mijn rigmjmbult schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:36:
[...]
Update: probleem is (zo het nu lijkt) opgelost. De kabel in de verdeelkast in de wijk zat niet goed vast. De afgelopen 34 uur werkt alles zonder problemen.
of je doet de stekker erinmjmbult schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:36:
[...]
Update: probleem is (zo het nu lijkt) opgelost. De kabel in de verdeelkast in de wijk zat niet goed vast. De afgelopen 34 uur werkt alles zonder problemen.
Ben er bijjohnnyverhoeff schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:06:
[...]
Vanavond knallen ? Of doet je been nog pijn en ligt je schouder nog uit de kom, van mijn rig