Nouja.. of wij aliens zijn.. Nee: http://www.radiators-cham...?page=rank&track=2&car=18
Het kan dus nog paar tiende harder.
[ Voor 44% gewijzigd door Hans1990 op 10-08-2018 11:43 ]

[ Voor 44% gewijzigd door Hans1990 op 10-08-2018 11:43 ]
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Of het waren eigenlijk helemaal geen toppers?Ro Nijl schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 06:59:
Gisteren ff paar rondes gedaan op Imola in open server.... het viel mij op dat de tijden door de toppers significant langzamer waren dan de tijden die wij rijden.... (ik moest oppassen niet elke bocht ergens achterop te rijden!)
De baanomstandigheden waren beter dan in onze eigen server want ik reed daar sneller dan tijdens trainen op tweakers..
Gebruiken we een gemodificeerde tatuus of is dit een club met alleen maar aliens?
Haha , ze deden iig wel net alsof...bsty schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:20:
[...]
Of het waren eigenlijk helemaal geen toppers?
Klinkt als een oude mod die geen update heeft gehad. Bij updates naar de laatste paar versies gebeurde het regelmatig dat het geluid problemen gaf bij mods. Toch maar even op zoek gaan naar betere modshomernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:19:
Ik heb vorige week de overstap gemaakt van de PS4 naar de PC voor de vele mods en de komst of Competizione. Nou heb ik de afgelopen week veel banen gedownload en geprobeerd maar nu probeer ik een aantal auto's en merk ik dat niet alle camera standen goed worden ondersteund en dat er bij een externe view geen geluid is. Mis ik iets of ligt dat aan de mod?
Dat dacht ik al want ik vond het al zo raar dat die z'n hoge waardering krijgen. Begrijp niet verkeerd de view met het stuurtje in beeld doet het gewoon en dat gebruiken de meeste mensen ook denk ik maar voelt toch als halve bakken product wat mij betreft.FightingAce schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:43:
[...]
Klinkt als een oude mod die geen update heeft gehad. Bij updates naar de laatste paar versies gebeurde het regelmatig dat het geluid problemen gaf bij mods. Toch maar even op zoek gaan naar betere mods.
Heb je helemaal geen geluid of raar geluid? Want volgens mij kun je in de sound opties nog iets instellen dat je extern geluid of intern geluid bij je bonnet cam hebt.homernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:56:
[...]
Dat dacht ik al want ik vond het al zo raar dat die z'n hoge waardering krijgen. Begrijp niet verkeerd de view met het stuurtje in beeld doet het gewoon en dat gebruiken de meeste mensen ook denk ik maar voelt toch als halve bakken product wat mij betreft.
Ik hoor de auto niet bij externe view. Ik zal vanavond nog wel weer verder kijken. Ik zag zonet de Ginetta SuperCup 2017 V1,5 op racedepartment die leek mij wel interessant.Jurrr90 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:43:
[...]
Heb je helemaal geen geluid of raar geluid? Want volgens mij kun je in de sound opties nog iets instellen dat je extern geluid of intern geluid bij je bonnet cam hebt.
Is een van de apps aan de zijkant.
Om welke mod gaat het eigenlijk?homernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:58:
[...]
Ik hoor de auto niet bij externe view. Ik zal vanavond nog wel weer verder kijken. Ik zag zonet de Ginetta SuperCup 2017 V1,5 op racedepartment die leek mij wel interessant.
In ieder geval deze Koenigsegg One. Ik zie nu dat er bij de commentaar het ook staat. Ik heb deze en een paar andere via een andere site gevonden. In het gevolg eerst het commentaar lezen. Wel opvallend dat ik zo drie à vier op rij te pakken heb met hetzelfde probleem.
Je kan het ook wel zien aan de datum van de laatste updatehomernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:32:
[...]
In ieder geval deze Koenigsegg One. Ik zie nu dat er bij de commentaar het ook staat. Ik heb deze en een paar andere via een andere site gevonden. In het gevolg eerst het commentaar lezen. Wel opvallend dat ik zo drie à vier op rij te pakken heb met hetzelfde probleem.
Ja, maar het is allemaal nieuw voor mij. Ik vind het wel leuk dat het zo open is allemaal. Downloaden, uitpakken en spelen maar in principe en je kunt daar ook zelf nog in hacken. Als Kunos geen update meer doet dan zou allemaal wat je nu hebt moeten blijven werken. Competizione gaat dat niet veranderen als dat alleen bij GT3 blijft.FightingAce schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:38:
[...]
Je kan het ook wel zien aan de datum van de laatste update. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer wanneer de laatste update was die geluidsproblemen met mods gaf, maar als de laatste update eind 2017 of 2018 is zou je meer geluk moeten hebben.
Met Racedepartment heb je iig een aardig goede bron van gratis modshomernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:13:
[...]
Ja, maar het is allemaal nieuw voor mij. Ik vind het wel leuk dat het zo open is allemaal. Downloaden, uitpakken en spelen maar in principe en je kunt daar ook zelf nog in hacken. Als Kunos geen update meer doet dan zou allemaal wat je nu hebt moeten blijven werken. Competizione gaat dat niet veranderen als dat alleen bij GT3 blijft.
Download gewoon deze launcher even als je mods wilt gaan proberen :homernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:13:
[...]
Ja, maar het is allemaal nieuw voor mij. Ik vind het wel leuk dat het zo open is allemaal. Downloaden, uitpakken en spelen maar in principe en je kunt daar ook zelf nog in hacken. Als Kunos geen update meer doet dan zou allemaal wat je nu hebt moeten blijven werken. Competizione gaat dat niet veranderen als dat alleen bij GT3 blijft.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 10-08-2018 16:43 ]
Dat is de site die ik bedoel die verwijst ook naar Google drive voor downloads.Beakzz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:40:
[...]
Download gewoon deze launcher even als je mods wilt gaan proberen :
https://assettocorsa.club/content-manager.html
Zit een optie in om het geluid te fixen, oude riders te verwijderen en nieuwere tyre models. Dat fixt bijna elke mod. Volgens mij kan het gewoon met de gratis versie en anders kost een een paar euro. Je houd zo een mooi overzicht van de mods, Je hebt meer instellingen voor verschillende races. Bij een time trial kan je de graphics hoger zetten dan bij een race met ai bijvoorbeeld en je bent gelijk van het AC menu en de intro af
Voor de rest gewoon kijken naar de datum van de laatste updates. Zou gewoon op racedepartment je mods downloaden.
https://www.racedepartmen...ads/categories/ac-cars.6/
kijk anders ff op:homernt schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:58:
[...]
Dat is de site die ik bedoel die verwijst ook naar Google drive voor downloads.
Ik heb die content manager zien staan maar ik had de indruk dat je met gratis versie niet zo veel kon vanavond maar is uitproberen.
[ Voor 5% gewijzigd door PRM2D4 op 11-08-2018 10:06 ]
Nog een laatste tip. Probeer er max 5 uit per keer en gooi gelijk weer weg wat je niet boeiend genoeg vindt. Op een gegeven moment was mijn AC map 150 GB en had ik geen idee meer wat nou de goede mods waren.homernt schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:46:
Iedereen bedankt voor de input. Nog genoeg te bekijken en te proberen.
Steam - PTR83
Ik zou sowieso de front wing hoger zetten dan achter, want de auto heeft standaard nogal onderstuur. Daarnaast is het ook wel handig om de auto zo af te stellen dat ie geen gekke dingen doet wanneer je over de curbs gaat.CoronelHimself schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:46:
Na mijn afwezigheid ben ik van plan om morgen weer mee te doen. Ik kan Imola nou eenmaal niet laten liggen. Maar zijn er nog specifieke setup tips aangaande de Tatuus?? Rij nu met de standaard setup en ik kan er vast nog wel een halve seconde afrijden, maar de afstand is dan nog steeds 3,5 seconde. Had toch meer gehoopt om op 2 a 2,5 seconde achterstand te rijden.
Wordt vanzelf ingesteld.DVDL schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:06:
Vraagje, ik kom er niet uit of je bij een online server in Assetto de instellingen die ze wensen op serverniveau automatisch ingesteld krijgt, of moet je dit manueel doen? Misschien zijn mijn zoektermen op google niet goed, maar ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt. Geld dit hetzelfde voor b.v. de races van SRS? Of moet je vooraf alles zelf instellen, zoals de server wenst? Zo ja, waar doe je dat? Tijdens het joinen krijg je die opties helemaal niet?![]()
Zodra ik thuis ben zal ik de server kant even updatenbsty schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:22:
Update Teamspeak niet, want anders kom je de TS server niet op!
Mocht je dit wel gedaan hebben dan kan je de oudere versie weer downloaden om er wel op te kunnen: http://ftp.4players.de/pub/hosted/ts3/releases/3.1.10/
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |
Steam - PTR83
Volgens mij staat de wear op meer dan 100% om het spannend te makenCoronelHimself schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 22:13:
Ook de ProTyres app, kon er weinig van bakken. Dit is toch gewoon stock-content? Maar de slijtage was giganties.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-08-2018 10:36 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 10% gewijzigd door fdees op 16-08-2018 10:46 ]
Ik ben er ook gezellig bij met een neef van mij, maar dan de ZondagAlfa90_Buttje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:28:
@fdees inkoppertje, maar een stuur rijdt al veel natuurlijker
Nog mensen die dit weekend naar Zandvoort gaan voor de ADAC GT Masters?
@-Sander- en ondergetekende zijn er zaterdag de hele dag![]()
GT3
[afbeelding]
[video]
dit jaar ook eindelijk een Ferrari 488 GT3en zelfs een Honda NSX GT3
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en de TCR cup is er ook
[afbeelding]
evenals de Porsche Carrera cup
[afbeelding]
I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |
YES! Zaterdag!Alfa90_Buttje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:28:
Nog mensen die dit weekend naar Zandvoort gaan voor deADAC GT Masters
[ Voor 35% gewijzigd door Fryslanboy op 16-08-2018 17:25 ]
Persoonlijk zou ik wel direct voor een stuur gaan. Het rijdt veel anders dan met een controller. Eventueel zou je eerst voor een (goedkope) tweedehands kunnen gaan en als je het goed bevalt een betere aanschaffen.fdees schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:43:
@Alfa90_Buttje Dat zit al in de pijplijn, maar wil voor mijzelf eerst een persoonlijke investering doen voordat het financieel wordt. Maar is wel de planning om een stuur aan te schaffen. Want als je een stuur betekend niet direct dat je snel bent. Denk dat het belangrijk is om de grip te voelen
Zit vooral te kijken naar de Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart. Dit vanwege de beter T3PA pedalen die te modden zijn dan wel met een loadcell dan wel met aangepaste rubbers. En deze heeft een meer realistisch stuur dan de standaard versie.
Heb al een stuur besteld_A3 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:46:
[...]
Persoonlijk zou ik wel direct voor een stuur gaan. Het rijdt veel anders dan met een controller. Eventueel zou je eerst voor een (goedkope) tweedehands kunnen gaan en als je het goed bevalt een betere aanschaffen.
Zelf ben ik begonnen met een Logitech Driving Force GT(deze staat nog in mijn kast stof te happen) en vervolgens overgestapt naar een Fanatec CSR.
[ Voor 4% gewijzigd door fdees op 17-08-2018 19:31 ]
De app pro tyres 😉fdees schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:28:
[...]
Heb al een stuur besteld. Een Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition. Zoek alleen nog naar de juiste add-on voor banden status
[ Voor 75% gewijzigd door phoentje op 18-08-2018 17:25 ]
Heb ik al eens snel naar gekeken, maar wist niet wat ik ervan moet vinden. Ga eerst maar een beetje verder met de standaardversie en gewoon proberen om sneller te worden.
Ja, daar wordt aan gewerkt heb indertussen al vandaag 90 rondes gedraaid op Red Bull Ring met BMW Z4 GT3. Dus dat gaat goed. Merk al dat het een stuk beter gaat en hopelijk komt maandag mij wiel binnen en dan echt helemaal los gaanphoentje schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:23:
Of gewoon de standaard ingame App. 👍
Verder veel oefenen en samen racen. Wij rijden veel in de avonden en trainen dan vaak voor de opkomende race de week erna of doen hier en daar wat rondjes op willekeurige Tracks.
We zitten meestal op teamspeak.
Teamspeak.assetto-corsa.nl
Password is tweakers
Die app vreet minder fps en geeft veel meer info dan de standaard banden app van assetto... 😉fdees schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:18:
[...]
Heb ik al eens snel naar gekeken, maar wist niet wat ik ervan moet vinden. Ga eerst maar een beetje verder met de standaardversie en gewoon proberen om sneller te worden.
Een stuur tov een controller scheelt je zo 5 seconden per rondefdees schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:18:
[...]
[...]
Ja, daar wordt aan gewerkt heb indertussen al vandaag 90 rondes gedraaid op Red Bull Ring met BMW Z4 GT3. Dus dat gaat goed. Merk al dat het een stuk beter gaat en hopelijk komt maandag mij wiel binnen en dan echt helemaal los gaan.
Heb mezelf toegevoegd aan de teamspeak
Okay, dan komt het goed zit nu circa op 5 seconden van de tijden die gereden worden op de Red Bull Ring door mensen die ik op youtube vind. Maar snap wel dat het verschil zo groot is je mist heel veel input vanuit de auto en je bent gewoon minder nauwkeurig.phoentje schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:22:
[...]
Een stuur tov een controller scheelt je zo 5 seconden per ronde
Heb hem gedownload, maar ziet er wel goed uit alleen nog uitvinden hoe het allemaal in elkaar zit zonder de handleiding erbij te houden.PD010 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:34:
[...]
Die app vreet minder fps en geeft veel meer info dan de standaard banden app van assetto... 😉
kloptartworx2010 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:59:
Hallo mischien iemand die weet hoe je in de setup van bv de gt86 alles kan enablen.
Zoals bv de spring rate of ride height.
Dit kan niet in de standaard brz die in het spel zit.
[ Voor 100% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-08-2018 12:40 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:38:
[...]
Okay dan ga ik die zo even proberen thanks.
klopt
misschien kan het bij deze: http://assetto-db.com/car/ks_toyota_gt86_adjustable
Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:38:
[...]
klopt
misschien kan het bij deze: http://assetto-db.com/car/ks_toyota_gt86_adjustable

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
[ Voor 74% gewijzigd door raymondw op 23-08-2018 17:03 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 17:23 ]
Robbert organiseert dan al races meestal op de donderdag. Zelf rijden we op maandagavond. Ik zie zeggen join ons!
[ Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 01-09-2018 17:23 ]
Is volgens mij afhankelijk van je wheel, mijn T500RS staat op 900 graden. Maar volgens mij zijn er ook stuurtjes met 540 graden.Astratuner schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:19:
Met welke rotation degree racen jullie eigenlijk op AC als je met wheel speelt uiteraard.
Steam - PTR83
Ik heb wel zin in een GT2 Kampioenschap zeker als Bathurst erbij zit!!! En de gekozen tracks ken ik niet maar lijken me zeker wel een uitdaging..Figuur84 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:17:
Zijn er mensen hier geinteresseerd in deze competitie? Is net aangekondigd en er is nog plaats.
[afbeelding]
De races worden om de week verreden op de donderdagavond, de data staan in de pic.
Aanmelden voor een forumaccount kan via www.dc-simracing.nl
Daar kun je je inschrijven op deze competitie op het forum.
We kunnen nog wel wat coureurs gebruiken
Paar rondjes wachten danZebo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:57:
Hi,
Vandaag even op www.assetto-corsa.nl gekeken om met jullie mee te racen. Ik dacht dat racen via simracingsystem clean was maar nee :-). Hopelijk race ik mee als er kampioenschap is in een ander klasse.
Ligt idd beetje aan stuur maar ik zelf rijd iets van 400 met de f1 addon meer dan zat 😉Astratuner schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:19:
Met welke rotation degree racen jullie eigenlijk op AC als je met wheel speelt uiteraard.
Ik gebruik Oculus tray tool. https://www.reddit.com/r/.../5okoju/oculus_tray_tool/Raymond277 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:52:
Eindeling toch gezwicht voor de Oculus Rift.
Ik ga hem gebruiken met een gtx 1070.
Hebben jullie tips voor mij voor de juiste instellingen en/of apps voor A-C.
Eventueel een link naar een website waar dit mogelijk beschreven is, is ook welkom.
Alvast bedankt.
FPS counter aanzetten (ingame of die van Nvidia) en zorgen dat je de graphics zo instelt zodat je 90 FPS continu haalt!Raymond277 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:52:
Eindeling toch gezwicht voor de Oculus Rift.
Ik ga hem gebruiken met een gtx 1070.
Hebben jullie tips voor mij voor de juiste instellingen en/of apps voor A-C.
Eventueel een link naar een website waar dit mogelijk beschreven is, is ook welkom.
Alvast bedankt.
Zoals @Jurrr90 aangeeft.Jurrr90 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:05:
[...]
Ik gebruik Oculus tray tool. https://www.reddit.com/r/.../5okoju/oculus_tray_tool/
Erg handing voor de setting. Heb SS op 1.5 staan en asw uit.
In game moet je even kijken voor je frames. Voor de effect filter kun je op racedepartment een speciale voor VR downloaden. Dan kun je remlichten beter zien.
[ Voor 33% gewijzigd door phoentje op 27-08-2018 08:20 ]
In mijn ervaring werkt ASW icm AC prima, maar dat kan persoonlijk zijn (zie opmerking Jurr). Ik raad je aan hiermee te experimenteren. De Tray Tool is inderdaad onmisbaar.phoentje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:19:
[...]
FPS counter aanzetten (ingame of die van Nvidia) en zorgen dat je de graphics zo instelt zodat je 90 FPS continu haalt!
YouTube: Assetto Corsa VR Ultra Settings Oculus Rift 90 FPS Locked!
[...]
Zoals @Jurrr90 aangeeft.
Deze moet je dan even installeren. Dan heb je inderdaad weer remlichten
https://www.racedepartmen...atural-graphics-mod.4551/
Mijn ervaring is dat ik liever af en toe even naar 70 dip dan helemaal terug naar 45 voor 15 sec om dan weer naar 90 te gaan. Maar dat moet je even testen idd.FightingAce schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:26:
[...]
In mijn ervaring werkt ASW icm AC prima, maar dat kan persoonlijk zijn (zie opmerking Jurr). Ik raad je aan hiermee te experimenteren. De Tray Tool is inderdaad onmisbaar.
Zorg verder dat je makkelijk je view kan centreren wanneer het spel inlaadt. Ik kan eenvoudig mijn keyboard op de tast vinden en op ctlr+space drukken, maar je kan hiervoor eventueel een knop op je stuur voor gebruiken.
Je hebt gelijk dat het switchen tussen ASW en geen ASW vervelend is. In de Tray Tool forceerde ik gewoon ASW. Bij multiplayer was dit voor mij hard nodig.Jurrr90 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:36:
[...]
Mijn ervaring is dat ik liever af en toe even naar 70 dip dan helemaal terug naar 45 voor 15 sec om dan weer naar 90 te gaan. Maar dat moet je even testen idd.
Voor ingame centreren kun je "glance left" en "glance right" mappen op je stuur. Als je die tegelijk indrukt centreer je de camera. Je kan ze ook inhouden om beetje bij te sturen. Vooral in Mods is die camerapositie vaak niet helemaal optimaal.
sw33tFiguur84 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 20:17:
Zijn er mensen hier geinteresseerd in deze competitie? Is net aangekondigd en er is nog plaats.
[afbeelding]
De races worden om de week verreden op de donderdagavond, de data staan in de pic.
Aanmelden voor een forumaccount kan via www.dc-simracing.nl
Daar kun je je inschrijven op deze competitie op het forum.
We kunnen nog wel wat coureurs gebruiken
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-08-2018 11:21 ]
BMW M3 GT2Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
sw33t... wel heel verleidelijk om het stuur weer uit de motteballen te halen .. net iets te vroeg eig.
Welke auto's doen er mee?
ow .. dat had ik gemist. wrom dan? wil René er hier ook iets mee gaan doen?raymondw schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:21:
@phoentje heeft een testserver opgezet om te kijken hoe het gaat, afgelopen weekend 16man online!
[ Voor 67% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-08-2018 11:26 ]
Werkt het ook voor andere VR headsets?phoentje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:19:
[...]
Zoals @Jurrr90 aangeeft.
Deze moet je dan even installeren. Dan heb je inderdaad weer remlichten
https://www.racedepartmen...atural-graphics-mod.4551/
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja zeker. Heb zelf de Samsung HMD.
Hoogstwaarschijnlijk na de Tatuus 👍Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:24:
jammer dat er maar zo weinig GT2 modellen zijn![]()
geen mods verder?
[...]
ow .. dat had ik gemist. wrom dan? wil René er hier ook iets mee gaan doen?
keep me posted pls
niet super mooi imho, maar alstie maar fijn stuurtBron: http://cars.mclaren.com/customer-racing/models/720S-GT3
McLaren 720S-GT3 ~ The ultimate test of endurance
The McLaren 720S GT3 is based on the acclaimed 720S from the Super Series, and is being readied for its competition debut in 2019, when it will be eligible for all global GT3 grids.
Track testing of the first GT race car to be developed by the new customer racing division of McLaren Automotive is well underway, and will see the new GT3 challenger test extensively across Europe, the US and the Middle East.
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-08-2018 16:37 ]
"niet super mooi" noemt hij dat dan...Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:31:
Met het oog op ACC en Blanc Pain overeenkomst enzo .. we krijgen nieuwe GT3 auto in 2019!!![]()
niet super mooi imho, maar alstie maar fijn stuurt
misschien dat een andere livery ook heel wat doet.
Steam - PTR83
Panoz Abruzzi(mod)Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
sw33t... ik wil al een hele poos de 458 GT2 weer eens de sporen geven .. wel heel verleidelijk om het stuur weer uit de motteballen te halen .. maar net iets te vroeg eig. wat betreft mijn zomerstop
Welke auto's doen er mee?

We hebben vele mods getest maar vele zijn niet voldoende om mee te rijden op de panoz en spyker na.. alloewel de spyker wel zweten is.. ook is er een ferrari 430gt2 die wel goed is maar we hebben al de 458.. verder zijn er nog wel wat maar nogmaals die rijden bagger of zien er echt niet uit voor ac 1.16 maar als je niks om uiterlijk geeft dan zijn er nog wel een mod of 6 😉Alfa90_Buttje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:24:
jammer dat er maar zo weinig GT2 modellen zijn![]()
geen mods verder?
[...]
ow .. dat had ik gemist. wrom dan? wil René er hier ook iets mee gaan doen?
[ Voor 16% gewijzigd door PRM2D4 op 27-08-2018 22:28 ]
[ Voor 16% gewijzigd door PatrickC op 28-08-2018 07:00 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tja .. er is altijd nog de Sennaraymondw schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:58:
[...]
"niet super mooi" noemt hij dat dan...
Laten we hopen dat hij dat hij net zo goed stuurt als dat hij lelijk is

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-08-2018 07:40 ]
Dank je. Op Laguna Seca was ik al verrast dat ik vooraan de subtop te vinden was en hier leek ik nog net iets meer te kunnen. Daardoor was het extra balen, maar het is weer een goede les voor een volgende keer.phoentje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:45:
@ Adrie, voor jou het meest balen... Been there done that helaas... beide races had je goed kunnen eindigen. De pace was er!
Je bedoeld zeker bocht 3? (bocht na het laatste rechte stuk) Het viel mij in ieder geval op dat sommige mensen hem anders namen dan ikzelf, waardoor ik er 1 keer bijna achterop reed. Beide lijnen zijn ook even snel volgens mij._A3 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:46:
[...]
Dank je. Op Laguna Seca was ik al verrast dat ik vooraan de subtop te vinden was en hier leek ik nog net iets meer te kunnen. Daardoor was het extra balen, maar het is weer een goede les voor een volgende keer.
Bij een tegenslag niet extra gaan pushen, maar de snelheid rijden die ik constant kan rijden. En als tweede als iemand aan mijn buitenkant zit toch wat dichter bij de binnenkant blijven. Zeker in bochten die ik anders aansnijd dan de andere.
Steam - PTR83
Dit weekend er ook even voor gaan zitten en idd leuke wagens, mooie strijd, erg close .. een foutje en je bent gezien. Keurige pole, win, hele goede start in de 2e race en nette 4e plek voor NickPatrickC schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 06:54:
Race Sim Studio heeft de nieuwe Formula 2 2018 uitgebracht: http://racesimstudio.com/formula-rss-2-v6-2018-released. Ik heb de auto nog in het echt zien en horen rijden afgelopen weekend op Spa (overwinning Nick de Vries in de feature race) en het zijn best leuke auto’s.
euh ... dat hoop ik niet voor ze !Kenmerkend zijn toch wel de backfires
M.a.w. back-fire is ontbranden van mengsel in de luchtinlaat .. ik heb dat bij mijn Alfa 90 2L carburateur wel beleefd op LPG bij de koude start met choke erbij dat hij nog niet lekker liep en als je dan gas geeft knalt het onder de kap en ligt de inlaatbuis los ofzo .. als hij éénmaal liep, was het wel goed verder.Bron: Wikipedia: Back-fire
back-fire or backfire is combustion or an explosion produced by a running internal combustion engine that occurs in the air intake or exhaust system rather than inside the combustion chamber. Unburnt fuel or hydrocarbons that are ignited in the exhaust system can produce loud sounds even if flames are not present at the tailpipe. A visible flame may momentarily shoot out of the exhaust pipe where the exhaust system is shortened. Fire may also travel into the air intake piping. Either condition may cause a loud popping noise, together with possible loss of power and forward motion. A back-fire is a separate phenomenon from the fire produced by Top Fuel dragsters.
If a backfire does occur in the exhaust, that is called an after-fire. The term backfire is when unburned fuel moves back into the intake, and combusts, whereas an after-fire combusts unburned fuel in the exhaust side of the combustion cycle.
Gefilmd vanaf de Bronze tribune tussen Pouhon en Fagnes (net voorbij de Verstappen tribune).Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:18:
[...]
Dit weekend er ook even voor gaan zitten en idd leuke wagens, mooie strijd, erg close .. een foutje en je bent gezien. Keurige pole, win, hele goede start in de 2e race en nette 4e plek voor Nick
[...]
euh ... dat hoop ik niet voor ze !![]()
[...]
M.a.w. back-fire is ontbranden van mengsel in de luchtinlaat .. ik heb dat bij mijn Alfa 90 2L carburateur wel beleefd op LPG bij de koude start met choke erbij dat hij nog niet lekker liep en als je dan gas geeft knalt het onder de kap en ligt de inlaatbuis los ofzo .. als hij éénmaal liep, was het wel goed verder.
Maar on-topic .. die vlammen zagen er érg dik uit
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat was niet op zondag gok ik? Zondag zat ik namelijk precies op die plek haha.PatrickC schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:07:
[...]
Gefilmd vanaf de Bronze tribune tussen Pouhon en Fagnes (net voorbij de Verstappen tribune).
[video]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq