Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Assetto-Corsa.nl - Tatuus FA01 - Kampioenschap

Tracklist
16-07 Brands Hatch Sprint
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Endurance
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
27-08 Red Bull Ring Endurance
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Endurance
01-10 Spa
Inschrijven
- Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
- De "niet verplichte" deadline om in te schrijven is uiterlijk vrijdag 23:59
- http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/
Tijdschema
- Sprint
- 19.30 - 20.10 | Practice
- 20.10 - 20.30 | Qualify Practice
- 20.30 - 21.00 | Race 1
- 21.10 - 21.40 | Race 2 (Full Reversed Grid)
- Endurance
- 19.30 - 20.00 | Practice
- 20.00 - 20.30 | Qualify Practice
- 20.30 - 22.00 | Race
Server Info
- Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
- Server password: tweakers
- Weer instellingen: Clear
Overige Info & belangrijke regels
- Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
- Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
- Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
- Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
- Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
- Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)
Teamspeak
- Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
- Password: tweakers
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Wordt de setup vrij of fixed?
Open! We werken momenteel nog uit op hoeveel tyre wear komt te staan. En welke bandenkeuze we toevoegen. Ook het damage model wordt aangewerkt alsmede de skinpack. De server echter staat klaar en is vrij om te gebruiken al!FightingAce schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:58:
Leuke wagen. Ik hoop dat maandag mijn rug weer voldoende hersteld is om mee te kunnen doen.
Wordt de setup vrij of fixed?
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Nou, bij deze dan maar. Feli @phoentje en @Marius191185
Johnny was ook weer terug van weggeweest en pakt meteen 2x de win .. jammer voor Harry want die was een win nodig om mij in te halen, maar dat is nu dus niet gelukt
Zonde dat @Brandon Weber nog zo'n eind omlaag gekiepert is
Feli @-Sander- met zijn 2e stek in race 2 !!!
Maar was het nog wat verder? Jeroen D en @negnojneorej hebben niet meegereden zie ik.. @Ro Nijl ook niet
/me mompelt nog iets over de Wall of fame
edit: wOei

Maar even kijken of ik er maandag bij ga zijn, we komen dan net weer terug dus heb weinig tijd om te oefenen..
[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-07-2018 11:55 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Heb erg genoten dit seizoen, denk wel 1 van de leukste tot nu toe. De v8 super car was een echt uitdaging maar als je hem onder controle had is het echt een genot om mee te rijden. De car&track combo's waren ook helemaal perfect. Geen enkele baan gehad waar deze auto niet tot z'n recht kwam. Ook kudo's voor de organisatie, heb hiervoor bij Simracing.nl gereden en daar was het soms niet helemaal vriendelijk op de baan en ook op het forum niet. Gelukkig word hier alles uitgesproken en opgelost, en geen niettus welletjes verhalen. Verheug me al weer op het nieuwe seizoen in de Tatuus.
Klopt @Alfa90_Buttje ik had echt een win nodig om je voorbij te gaan, maar helaas deed @johnnyverhoeff mee hahaha. En de 2e race een crash gehad met @phoentje waardoor ik weer als laatste moest herstart en. Nogmaals gefeliciteerd en we moeten maar een een meeting houden en een keer lekker gaan karten 👍👍👍
Ziet er goed uit! Heb door omstandigheden even moeten stoppen met de V8 kampioenschappen, maar hopelijk kan ik weer meedoen met de taatus! Heb er in ieder geval al erg veel zin inphoentje schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:18:
Het is zo ver!!! Het V8 Kampioenschap is klaar! Tijd voor een nieuwe start! Aanstaande maandag starten we dan ook met de Tatuus! Ik voeg later nog een link toe van de skinpack die je nodig hebt. Deze verschijnt later vd week op de website onder de downloads.
Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
Inschrijven
- Inschrijven per race is vrijblijvend en niet meer verplicht om deel te nemen. Lees hier meer over in de FAQ op de website.
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
- Endurance
- 20.30 - 22.00 | Race
Server Info
- Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
- Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
- Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |
Ik ben nieuw hier op dit forum. Nu zie ik dat er alleen assetto corsa leagues voor de pc worden georganiseerd. Ik vroeg mij af zijn er ook leden met interesse op de ps4.
Ik rijd zelf bij dc-simracing.nl en wij organiseren leagues voor assetto dus bij deze voor de geinteresseerden zijn jullie van harte welkom!
Ik heb er zin in, helaas zie ik dat ik niet het hele kampioenschap kan uitrijden ivm met de verbouwing van het huis, maar dat mag de pret niet drukken!phoentje schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:18:
Het is zo ver!!! Het V8 Kampioenschap is klaar! Tijd voor een nieuwe start! Aanstaande maandag starten we dan ook met de Tatuus! Ik voeg later nog een link toe van de skinpack die je nodig hebt. Deze verschijnt later vd week op de website onder de downloads.
Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
- Endurance
- 20.30 - 22.00 | Race
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Ik ook niet hoor, ga er zeker 3 missen ivm vakantie maar das niet andersbazzard schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:23:
[...]
Ik heb er zin in, helaas zie ik dat ik niet het hele kampioenschap kan uitrijden ivm met de verbouwing van het huis, maar dat mag de pret niet drukken!
Verwijderd
Door RaymondW ben ik erop gewezen dat de nieuwe kampioenschap van start gaat. De vorig heb ik door omstandigheden aan mij voorbij moeten laten gaan, maar ik zou graag met de Tatuus mee willen rijden. Ik heb stiekem al een beetje geoefend en met VR. Man wat is dat vet! Hopelijk trekt mijn pc het en hopelijk ik ook maar tot nu toe gaat het goed.
Vanavond maar weer even wat rondjes rijden.
Gr. Halewijn
Welkom terug!!!Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:46:
Heren!
Door RaymondW ben ik erop gewezen dat de nieuwe kampioenschap van start gaat. De vorig heb ik door omstandigheden aan mij voorbij moeten laten gaan, maar ik zou graag met de Tatuus mee willen rijden. Ik heb stiekem al een beetje geoefend en met VR. Man wat is dat vet! Hopelijk trekt mijn pc het en hopelijk ik ook maar tot nu toe gaat het goed.
Vanavond maar weer even wat rondjes rijden.
Gr. Halewijn
Verwijderd
Hmmmm.... naast dat het bloedheet was, werd ik ook niet echt vrolijk van mijn ronde tijd. Iets met setup....??? Pfff 1.242 is nou niet een tijd om lekker mee te doen.
Morgen maar kijken.
Ps kan iemand mij vertellen hoe ik teamspeak weer op mijn koptelefoon krijg? Hij gaat nu over de speakers net als het race geluid. De oordoppen van de VR vind ik niet prettig.
Als je bij de opties in teamspeak zit, kan je onder playback een playback device kiezen. stel daar je koptelefoon in en dan zou het moeten werken.Ps kan iemand mij vertellen hoe ik teamspeak weer op mijn koptelefoon krijg? Hij gaat nu over de speakers net als het race geluid. De oordoppen van de VR vind ik niet prettig.
En anders kan ik vanavond wel ff meeklikken?Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:42:
Thanks Phoentje!
Hmmmm.... naast dat het bloedheet was, werd ik ook niet echt vrolijk van mijn ronde tijd. Iets met setup....??? Pfff 1.242 is nou niet een tijd om lekker mee te doen.
Morgen maar kijken.
Ps kan iemand mij vertellen hoe ik teamspeak weer op mijn koptelefoon krijg? Hij gaat nu over de speakers net als het race geluid. De oordoppen van de VR vind ik niet prettig.
Echte namen en zorg voor een werkende teamspeak!!
http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
Voldoe je hier niet aan dan wordt je van de server verwijderd.
[ Voor 18% gewijzigd door phoentje op 16-07-2018 11:03 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Marius191185 op 16-07-2018 19:15 ]

Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
01-10 Spa
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
- Endurance
- 20.30 - 22.00 | Race
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Mijn eigen races liepen niet echt geweldig. Bij de start van de eerste race kwam ik goed weg en ik kon de meeste spinnende wagens ontwijken tot iemand weer de baan opspinde na de kink naar rechts en net mijn achterwiel aantikte. Gele voorvleuigel en rode achtervleugel tot gevolg en een licht scheefstaand stuur. Toch nog even doorgereden al zorgde de beschadigde achtervleugel voor een zeer lichte achterkant en na 10 min stond ik dan toch achterstevoren. Bij het opkomen van de baan mijn eigen snelheid overschat en door een paniekreactie plantte ik mijn wagen pal voor Bas (?). Wederom excuus voor het verpesten van jouw race
Tweede race verdween de nummer 1 van de grid waardoor ik van plek 3 naar 2 doorschoof. Door een valse start van Halewijn meteen de koppositie kunnen pakken, maar Rene zat al snel in mijn nek te hijgen. Enige tijd voor kunnen blijven dankzij een hogere topsnelheid, maar de druk werd me te veel en ik begon vrij snel wat fouten te maken. Hierdoor helemaal uit mijn ritme waardoor nummer 3 en 4 snel dichterbij kwamen. Bij een cutback op Mike haakten we helaas in elkaar waardoor we er allebei afgingen. Ik heb de replay niet bekeken, dus het was mij niet duidelijk wie wie te weinig ruimte gaf, maar het was jammer van een potentieel leuk gevecht. In de eerste helft nog wel aardig met Mike mee kunnen rijden achter Klaas. Bij die snelle rechterbocht ging Klaas echter rechtdoor. Uiteindelijk op het rechte stuk Mike kunnen passeren waarna hij naar binnen ging. Toen te hard gepusht en gespind in de ronde voor mijn eigen pitstop waarmee ik weer een hoop tijd verloor... Daarna op een of andere manier toch weer voor Mike terecht gekomen na een foutje (?) van zijn kant. Echter, de fun duurde niet lang aangezien hij me aantikte en spinde. Ik denk dat mijn rempunt een stuk eerder lag, ik had een setup met lagere downforce volgens mij, wat goed werkte met verdedigen op het rechte stuk. Daarna verder zonder grote problemen uitgereden.
Al met al toch een beetje zuur gevoel overgehouden door mijn eigen fouten. Mogelijk toch wat roestig na het niet meedoen met het vorige kampioenschap
Helaas, volgende week beter kerelFightingAce schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:14:
Bij een cutback op Mike haakten we helaas in elkaar waardoor we er allebei afgingen. Ik heb de replay niet bekeken, dus het was mij niet duidelijk wie wie te weinig ruimte gaf, maar het was jammer van een potentieel leuk gevecht. In de eerste helft nog wel aardig met Mike mee kunnen rijden achter Klaas. Bij die snelle rechterbocht ging Klaas echter rechtdoor. Uiteindelijk op het rechte stuk Mike kunnen passeren waarna hij naar binnen ging. Toen te hard gepusht en gespind in de ronde voor mijn eigen pitstop waarmee ik weer een hoop tijd verloor... Daarna op een of andere manier toch weer voor Mike terecht gekomen na een foutje (?) van zijn kant.
https://twitch.tv/madmikeplays
Anders dan bij de V8 is in deze auto contact maken ook vaak direct een crash. Maar met Brands Hatch hebben we direct de smalste en moeilijkste baan van de kalender al gehad denk ik!
Same
Het zat jou volgens mij niet meer echt mee aan het eind van de tweede race zo te zien.
Was wel spannend en stressvol rijden met dit apparaat op Brand's Hatch. Vooral alle bochten met het rollen vergt veel concentratie en is heel makkelijk om mis te gaan.
Mijn eerste race lag ik op P6 bij start en stond achter Jay. Sorry van het kleine tikje in bocht 2, op zulke momenten staat de tijd zo stil dat het een eeuwigheid duurt voordat de auto gelukkig weer recht op het circuit kwam te staan :-) Daarna leuk kunnen battlen. Ik denk dat eerste race bijna iedereen wel ergens een spin had gemaakt. Ik kwam op den duur op P2 terrecht door spins van Jur en Jay. Uiteindelijk zelf gespind (
Daarna is het nog spannend en erg close geweest. Helaas hield het gevecht vroeg op nadat Jay en gat liet vallen. Uiteindelijk P3 gefinished
Tweede race was reversed, en had geluk bij de start waardoor ik aardig wat posities kon inlopen. Bart ook, die zat vlak op mijn bumper. Veel getouwtrek en enkele mensen voorbij kunnen steken. Meen dat op den duur Bart, Johnny en ik met z'n 3'en naast elkaar op de laatste bocht afstormde.
Echter dacht ik aan mijn eigen race, en zag dat we al 10 minuten gereden hadden. Ik had uitgerekend dat pit window op deze banden 30 - 70% is, dus ik maakte er gebruik van dat ik aan de binnenkant reed en dook de pits in. Het was nog erg vroeg in de race en haast niemand was nog gestopt, dus ik kwam achter aan het veld met een zee van vrije ruimte
Uiteindelijk na 5 rondjes ofzo kwamen Jur, Bart en Johnny ook de pits uit. En jawel, precies 1 seconde voorsprong op Johnny
Uiteindelijk lekker weg kunnen rijden en geen fouten meer gemaakt.
Banden waren na 20 minuten ook helemaal gaar. Achterkant was al 3 ronden lang rood, linksvoor de laatste ronde ook..
Al met al leuke maar wel inspannende races! Ik denk dat de banden ook precies leuk zijn zo, omdat je de hele race er op uit rijden net wat te ver is, maar je hebt toch nog wat vrijheid (30 - 70% race afstand dus) wanneer je kan pitten.
Nu nog even je microfoon repareren zodat mensen je weer goed kunnen horen op TS hahaHans1990 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:49:
Ik heb gisteravond iig veel fun gehad :-)
Was wel spannend en stressvol rijden met dit apparaat op Brand's Hatch. Vooral alle bochten met het rollen vergt veel concentratie en is heel makkelijk om mis te gaan.
Mijn eerste race lag ik op P6 bij start en stond achter Jay. Sorry van het kleine tikje in bocht 2, op zulke momenten staat de tijd zo stil dat het een eeuwigheid duurt voordat de auto gelukkig weer recht op het circuit kwam te staan :-) Daarna leuk kunnen battlen. Ik denk dat eerste race bijna iedereen wel ergens een spin had gemaakt. Ik kwam op den duur op P2 terrecht door spins van Jur en Jay. Uiteindelijk zelf gespind () en 2 plekken weer verloren. Leuk gevecht gehad met Jay, die ik na een klein foutje opkomen rechte stuk voorbij kon komen.
Daarna is het nog spannend en erg close geweest. Helaas hield het gevecht vroeg op nadat Jay en gat liet vallen. Uiteindelijk P3 gefinished
Tweede race was reversed, en had geluk bij de start waardoor ik aardig wat posities kon inlopen. Bart ook, die zat vlak op mijn bumper. Veel getouwtrek en enkele mensen voorbij kunnen steken. Meen dat op den duur Bart, Johnny en ik met z'n 3'en naast elkaar op de laatste bocht afstormde.![]()
Echter dacht ik aan mijn eigen race, en zag dat we al 10 minuten gereden hadden. Ik had uitgerekend dat pit window op deze banden 30 - 70% is, dus ik maakte er gebruik van dat ik aan de binnenkant reed en dook de pits in. Het was nog erg vroeg in de race en haast niemand was nog gestopt, dus ik kwam achter aan het veld met een zee van vrije ruimteRedelijk consistent mijn tijden kunnen rijden, in vergelijking natuurlijk met mijn concurrenten (Johnny en Jur). Die zag ik geen new bests neerzetten in de race, dus ik dacht wel goed te zitten
![]()
Uiteindelijk na 5 rondjes ofzo kwamen Jur, Bart en Johnny ook de pits uit. En jawel, precies 1 seconde voorsprong op Johnny(en meen ook Jur daarachter) Bart net niet kunnen pakken in bocht 1, moest iets ruimte laten buitenlangs en dat is helaas toch iets langzamer.
Uiteindelijk lekker weg kunnen rijden en geen fouten meer gemaakt.Rene reed nog voor mij en deed dezelfde pace, dus kon ik niet meer bij komen.
Banden waren na 20 minuten ook helemaal gaar. Achterkant was al 3 ronden lang rood, linksvoor de laatste ronde ook..
Al met al leuke maar wel inspannende races! Ik denk dat de banden ook precies leuk zijn zo, omdat je de hele race er op uit rijden net wat te ver is, maar je hebt toch nog wat vrijheid (30 - 70% race afstand dus) wanneer je kan pitten.
goeie QP gereden.. . In de eerste bochten het gedrang weten te voorkomen. Geen aanrakingen gehad hierdoor maar wel wat plekken verloren. Het rechte stuk op Klaas in mn kielzog. Ik zoek meer de linkerkant op van t rechte stuk en zie in mn spiegel geen ruimte die helaas gecreëerd werd. Flipperkast als gevolg met een 2 tal rode vleugels.... Alle laps er na dus met een ruime seconde extra rond gereden. Pitstop verpest door waarschijnlijk de aanpassingen tijdens het rijden om damage te repareren. Gevolg, 2 x bandenwissel en 1 x fuel tanken in 1 enkele stop hahahaha...... pfffffffffff
Daarna weer opgepakt en toch nog 4 punten kunnen pakken.
Race 2 weer een beetje op dezelfde plek gestart en vanuit daar direct naar voren kunnen kruipen. Alexander hield me iets op qua rondetijden en was lastig te passeren. Er werd netjes verdedigd maar ik kon zien waar ik af en toe me neus kon laten zien en hoe hij hier op reageerde. Uitkomen rechte stuk er naast kunnen zetten op de juiste lijn en vanaf dat moment constante 1.22 kunnen rijden. Pitstop ging gelukkig goed
Brands is voorbij en op naar een brede track! Met allerlei nieuwe mogelijkheden!
Problems during checksum....... dat zie ik als ik de tatuus server wil betreden.
Mischien de skins? mij is niet helemaal duidelijk waar ik die moet plaatsen... zucht...
bvd Gr Ro
skins maakt niet uit, zie je alleen witte auto's. De map is standaard Kunos dacht ik, dus dan is het dat ook niet, blijft de mod van de tatuus over. Moet je die even van de site downloaden. direct-linkRo Nijl schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:07:
Hallo, ik heb een probleem....
Problems during checksum....... dat zie ik als ik de tatuus server wil betreden.
Mischien de skins? mij is niet helemaal duidelijk waar ik die moet plaatsen... zucht...
bvd Gr Ro
btw deze skins zijn wel cool, dus download ze wel even en plant ze in
<jouwdir>\assettocorsa\content\cars\tatuusfa1\skins
en
<jouwdir>\assettocorsa\content\texture
kloar
[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-07-2018 23:15 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
De Tatuus is toch gewoon stock content? Zit er al vanaf de early access in.Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 23:09:
[...]
skins maakt niet uit, zie je alleen witte auto's. De map is standaard Kunos dacht ik, dus dan is het dat ook niet, blijft de mod van de tatuus over. Moet je die even van de site downloaden. direct-link
btw deze skins zijn wel cool, dus download ze wel even en plant ze in
<jouwdir>\assettocorsa\content\cars\tatuusfa1\skins
en
<jouwdir>\assettocorsa\content\texture
kloar
Barcelona ook..... maar dat was het probleem , gt3 2018 Barcelona gedownload en ik kon erop. 👍FightingAce schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:34:
[...]
De Tatuus is toch gewoon stock content? Zit er al vanaf de early access in.
@Ro Nijl skins al aan de praat gekregen?
[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-07-2018 12:38 ]
voor de lui met errorBrandon Weber schreef op maandag 23 juli 2018 @ 07:52:
@phoentje Het is nog niet geheel default want ik kom nu terug van vakantie, ik lees standaard track en auto, ik ga joinen maar kreeg checksum error....na zoeken en zoeken dacht ik: ik ga maar eens proberen ks_barcelona_62.zip te downloaden en ja hoor, dit deed hem....
http://www.assetto-corsa....8_GT3/ks_barcelona_62.zip
Verwijderd
Welkom naamgenoot! We rijden elke maandag competitie, maar doordeweeks wordt er geoefend op server. Uiteraard ben je dan meer dan welkom om gewoon mee te rijden. Vergeet niet even op Teamspeak te komen dan!Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:14:
Dag heren, recentelijk AC gekocht en deze (sub) community gevonden op tweakers. Vroeg mijzelf af of jullie ook casual met elkaar racen? Voor mij een goede gelegenheid om kennis te maken voordat ik mijzelf in een competitie stort.
Check ook even onze website: http://www.assetto-corsa.nl/
Verwijderd
Ja!bsty schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:17:
[...]
Welkom naamgenoot! We rijden elke maandag competitie, maar doordeweeks wordt er geoefend op server. Uiteraard ben je dan meer dan welkom om gewoon mee te rijden. Vergeet niet even op Teamspeak te komen dan!
Check ook even onze website: http://www.assetto-corsa.nl/
tot ACC en/of een casual race'je op donderdag
Welkom! Gewoon aanhaken inderdaad. Doordeweeks vind je ons meestal op de server om te trainen voor de week er na!Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:14:
Dag heren, recentelijk AC gekocht en deze (sub) community gevonden op tweakers. Vroeg mijzelf af of jullie ook casual met elkaar racen? Voor mij een goede gelegenheid om kennis te maken voordat ik mijzelf in een competitie stort.
Succes met andere zaken. Hopelijk tot snelAlfa90_Buttje schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:49:
Ik geloof het wel even. Geen weer en ook even geen energie/tijd meer voor een kampioenschap, er blijven teveel andere zaken liggen met 5 a 6x rijden per week. Even tijd voor wat anders
Was cool ja! Had daar nooit de pits in moeten gaan. Leek slim maar maakte de rest van mijn race maar saai.FightingAce schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:56:
Een paar goede races van mij al zeg ik het zelf. Het oefenen heeft toch wat opgeleverd, een 2e en 3e plek. De eerste race weinig actie en voornamelijk in niemandsland rond gereden nadat ik een gaatje kon slaan naar Jur. Tweede race daarentegen begon met een spannende 9 minuten waarin Jur en ik regelmatig van plek wisselde. Niet goed voor de snelheid, maar erg leuk. Ik heb er even een filmpje van gemaakt, helaas is wel het geluid weggevallen. Dankzij een late spin van johnny nog 3e kunnen worden, want hij was wel een stuk sneller.
[video]
Jammer man, maar begrijpelijk! Anders weer eens kijken/testen dat jij weerwat kunt opzetten voor een fun race ?Alfa90_Buttje schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:49:
Ik geloof het wel even. Geen weer en ook even geen energie/tijd meer voor een kampioenschap, er blijven teveel andere zaken liggen met 5 a 6x rijden per week. Even tijd voor wat anders
De donderdagen liggen voorlopig plat, dus er is ruimte voor wat spielerij.

Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
27-08 Red Bull Ring Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
01-10 Spa
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 24-07-2018 11:10 ]
Yes, ik ga heen!FightingAce schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:51:
Is er nog iemand aanwezig bij de Spa 24h dit weekend? Zorg dan dat je even een snelle ronde neerzet in ACC--> https://www.facebook.com/...37/?active_tab=discussion
Nice
Vorig jaar stond de stand met PCARS2 er, was ook geen doen. Zal met ACC niet anders zijn vrees ik. En helaas zijn ze 's nachts (wanneer het dagjesvolk die ACC komen spelen weg is) niet open...:)
Ivm het warme weer en ook de auto anzich hebben we gisteren beslist om het kampioenschap verder te gaan met alleen Sprint races. Volgende week rijden we dus geen endurance van 1.5 uur
Ahh jammer, leek mij juist best wel leuk met deze auto. Meerdere pitstops en zo.
[ Voor 16% gewijzigd door PatrickC op 26-07-2018 00:34 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Das een leuke!!! Die ga ik even draaien.!!!PatrickC schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 00:33:
Hopelijk werkt de airco in deze mod, wel nodig bij deze temperaturen!
[video]
[video]
YouTube: Assetto Mods: Ford Transit Supervan III against the world!
Http://www.mediafire.com/...n_3-ge-v0.5b-DRD-test.rar
https://www.racedepartmen.../2005-ford-transit.22336/
Daar lijkt het toch wel op, ja maar wel heel beperkt. Blijkbaar maar 1 wagen die je kan rijden, wel met AI tegenstanders tijdens een Quick Race.phoentje schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 23:38:
Dus 12 september kunnen we!?
MP features komt pas begin januari. Ik begrijp wel niet wat ze bedoelen met die verschillende rating systems.
[ Voor 10% gewijzigd door Stancke op 28-07-2018 09:35 ]
Ik vermoed multiplayer rating ala Minorating. Ze hadden de developer daarvan toch aangenomen. Of anders een skill rating.Stancke schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:35:
[...]
Daar lijkt het toch wel op, ja maar wel heel beperkt. Blijkbaar maar 1 wagen die je kan rijden, wel met AI tegenstanders tijdens een Quick Race.
MP features komt pas begin januari. Ik begrijp wel niet wat ze bedoelen met die verschillende rating systems.
Geef een demo uit en vervolgens de hele game! Dit slaat echt nergens op.
Is een Early Acces op STEAM...-Sander- schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:08:
Ik snap het echt niet, waarom zou je een officiele game releasen alsof het een soort demo is? En per maand een stukje vrijgeven..
Geef een demo uit en vervolgens de hele game! Dit slaat echt nergens op.![]()
Held !
je mág wel wachten tot Q1 2019 ..-Sander- schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:08:
Ik snap het echt niet, waarom zou je een officiele game releasen alsof het een soort demo is? En per maand een stukje vrijgeven..
Geef een demo uit en vervolgens de hele game! Dit slaat echt nergens op.![]()
.. ondertussen hebben wij dan de eerste 5 a 6 wagens/banen al gereden/getest
De Ferrari 488 komt in December, dus een laat
Die Honda NSX is ook dik !!
[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-07-2018 10:09 ]
Vertel vertel?Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 14:34:
[...]
Held !![]()
[...]
je mág wel wachten tot Q1 2019 ..
.. ondertussen hebben wij de eerste 5 a 6 wagens/banen al gereden/getest![]()
De Ferrari 488 komt in December, dus een laatof een vroeg
cadeautje
Die Honda NSX is ook dik !!![]()
![]()
@phoentje woordje "dan" toegevoegd, misschien verduidelijkt dat het een beetje
[ Voor 60% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-07-2018 10:08 ]
2010 Gemballa MIG-U1 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/1gfer4kq8
1994 Bugatti EB110 SS R GT1 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/xl0kp4rsx
1995 Marcos Mantara LM600 group GT2 for AC 1.16 by AG https://depositfiles.com/files/bi7zp35uw
1999 Lister Storm GT2 for AC 1.16 by AG https://depositfiles.com/files/ydolbjhl5
2010 Noble M600 v.5 for AC 1.16 http://depositfiles.com/files/8phhlpqt8
2010 Aston Martin V8 Vantage GT4 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/jv3hlf5i9
1998 TVR Cerbera Speed 12 Race Car for AC 1.16 http://depositfiles.com/files/z6jgvscn2
2005 Pontiac GTO RaceCar for AC 1.16 by AG https://depositfiles.com/files/y1o7skx8s
2006 Pontiac Solstice RaceCar for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/upxul3xow
Lotus Elise FIA GT G3 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/oxm5vv5if
TVR Tuscan Challenge ver.1.1 for AC 1.16 http://depositfiles.com/files/cbyihfx28
2016 Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe for AC 1.16 http://depositfiles.com/files/4b2q1s2hv
2004 Porsche 911 GT3 [996] for AC 1.16 http://depositfiles.com/files/guq0uyjx3
Seat Leon TCR - 2018 v.1.4 for AC 1.16 https://depositfiles.com/files/wgecc4sx9
Seat Leon EuroCup v.3.3+template for AC 1.16 https://depositfiles.com/files/dhla1t4ye
2005 Spyker C8 Spyder GT2 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/wv3rbx55u
2013 Ford Mustang Boss 302 GT4 for AC 1.16 by AG http://depositfiles.com/files/rh9aozoum
2017 Lexus RC F GT3 https://dfiles.eu/files/2w5k10kny
YouTube: Assetto Corsa Competizione - Steam Early Access Program Date Reveal ...
Toch weer opgeklommen naar de 3e plaats .. Leuk gereden.
2eRace: Had een slechte start en lag de eerste bocht Laatst... zucht..
Door relaxed te rijden en zo de bandjes te sparen niet hoeven pitten en zo toch nog de winst kunnen pakken.
Ik heb het idee dat de anderen Soft banden gebruiken? want de banden werden wel minder maar had zeker nog wat sneller gekund als dat nodig geweest zou zijn , nu lekker gecruised..
Cya Gr Ro
De Link naar mn stream YouTube: AC Tatuus Nurb GP Legue race (Mischien kun je nog wat leren van deze ouwe ...
[ Voor 14% gewijzigd door Ro Nijl op 30-07-2018 22:09 ]

Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
01-10 Spa
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Om ‘m te downloaden moet je wel effe lid worden van de FB groep genoemd in de video omschrijving.
Alle banen op de server zijn nog osrw, vanwege meerdere pitboxen.
Thanks.-Sander- schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:44:
Op de site bij downloads van de gt3 staat een monza track.
Alle banen op de server zijn nog osrw, vanwege meerdere pitboxen.
Ook Porsche en audi in de trailer, geen Porsche of audi in de builds.PatrickC schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:03:
Je kondigt de Early Access aan op Spa, maakt een trailer met Spa in de hoofdrol en dan zit Spa in geen enkele build van de komende Early Access versies. Vreemde keuzes van KS.
hmmz.. 1 maand met monitor hannessen of nog 1 maand wachten en direct in VR knallen
Monitor? Dat is toch zo'n ding waar ze vroeger iets mee deden?Alfa90_Buttje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:34:
ow .. dat had ik nog niet gelezen, maar VR komt dus met de 2e build 10 oktober
hmmz.. 1 maand met monitor hannessen of nog 1 maand wachten en direct in VR knallen
Heb geen monitor meer sinds ik de Rift gebruik
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Ik wil mijn pc toch ook nog voor andere games en nuttiger bezigheden kunnen gebruiken. Dus ik heb zelfs net een nieuwe monitor gekocht. Oh, en Automobilista ondersteunt geen VR, maar die wil ik wel blijven spelen.raymondw schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:49:
[...]
Monitor? Dat is toch zo'n ding waar ze vroeger iets mee deden?![]()
Heb geen monitor meer sinds ik de Rift gebruik
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De Monza track hier ook al geprobeerd?Mu.siQ schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:14:
Ik krijg problems during Checksums bij server #1. Alles gewoon netjes gedownload van de assetto corsa site. Meer mensen problemen?
http://www.assetto-corsa....04696948627-15c7279c-3578
Ik dacht daar staat Barcelona, niet nodig. Download m en laat t straks wetenJurrr90 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:41:
[...]
De Monza track hier ook al geprobeerd?
*edit Nope
Bij de GT3 2018 staat monza er tussen.Mu.siQ schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:55:
[...]
Ik dacht daar staat Barcelona, niet nodig. Download m en laat t straks weten
*edit Nope
Ik had hetzelfde probleem gister.
Korting? Ik verwacht dat je gewoon full price gaat betalen en uiteindelijk de release versie gratis krijgt. Zo was het bij AC ook als ik het me goed herinner.FightingAce schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:41:
Beetje afhankelijk van de korting die Early Acces biedt betwijfel ik dat ik in het begin veel ACC zal spelen. Weinig content, en eerste maand geen VR. Leuk om even de nieuwe builds te testen, maar dan blijft AC gewoon veel meer content bieden. Ik zie mezelf sowieso niet volledig overstappen naar ACC aangezien er zoveel moois beschikbaar is in AC. Ik hoop toch dat de mod-community toch snel een manier vindt om mods te converteren ondanks het gebrek aan ondersteuning daarvoor.
Ik reken eigenlijk op een lagere prijs voor de early access. Dat is toch vrij gebruikelijk (zie bijv. ook de Wreckfest early access)?PatrickC schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:16:
[...]
Korting? Ik verwacht dat je gewoon full price gaat betalen en uiteindelijk de release versie gratis krijgt. Zo was het bij AC ook als ik het me goed herinner.
Reminder voor vanavond! See you on trackphoentje schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:37:
Ivm met hier en daar wat afwezigheid alvast een aankondiging van de volgende 3 races
Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
01-10 Spa
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
Ondanks dat ik wel wat rondjes had gereden heb ik de afstelling pas gevonden tijdens practice en qualy voor de race.
In tegenstelling tot vorige week ging de qualy vandaag goed
4e plek van de 10 deelnemers.
1e race start ging erg goed en ik dacht een buitenom gras inhaal te kunnen doen... meh...
Wat ruimte gegeven in de eerste bochten en hierdoor mijzelf gespind op een onmogelijke positie.
Uithuilen en opnieuw beginnen
Paar ronden met Martijn gevochten, maar die spinde helaas waardoor ik veel schade kreeg op de vleugel.
Btje op de bandjes gelet en bijna gered tot de finish, maar helaas moest ik toch naar binnen voor banden.
Dus setje softs eronder met een nieuwe vleugel en uitrijden maar achter Bas en Sander.
@mjmbult had nog een puntje met een rebootende router in de allerlaatste bocht, dus dat scheelde een positie
2e race had ik wat meer gevoel, maar helaas te enthousiast ipv te voorzichtig.
In de eerste race een router en in de tweede race een te vroege start en drivethrough.. @mjmbult had zijn avond niet
Door een te enthousiaste eerste ronde een spin en hierbij de banden gesmoked waardoor ik in een voorzichtige modus ben verder gegaan en met 6 a 7min te gaan toch voor een setje softs ben gegaan.
Btje achter Martijn, Bas en Sander aangereden.
Prima Maandag avond en prima sessie ondanks dat er maar 10 mensen online waren.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Ik had inderdaad de nodige pech gisterenavond... een disconnect in de laatste bocht... je verzint het niet ookraymondw schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:17:
Race verslag Tatuus Monza (Voor @FightingAce )
Ondanks dat ik wel wat rondjes had gereden heb ik de afstelling pas gevonden tijdens practice en qualy voor de race.
In tegenstelling tot vorige week ging de qualy vandaag goed
4e plek van de 10 deelnemers.
1e race start ging erg goed en ik dacht een buitenom gras inhaal te kunnen doen... meh...
Wat ruimte gegeven in de eerste bochten en hierdoor mijzelf gespind op een onmogelijke positie.
Uithuilen en opnieuw beginnen
Paar ronden met Martijn gevochten, maar die spinde helaas waardoor ik veel schade kreeg op de vleugel.
Btje op de bandjes gelet en bijna gered tot de finish, maar helaas moest ik toch naar binnen voor banden.
Dus setje softs eronder met een nieuwe vleugel en uitrijden maar achter Bas en Sander.
@mjmbult had nog een puntje met een rebootende router in de allerlaatste bocht, dus dat scheelde een positie
2e race had ik wat meer gevoel, maar helaas te enthousiast ipv te voorzichtig.
In de eerste race een router en in de tweede race een te vroege start en drivethrough.. @mjmbult had zijn avond niet![]()
Door een te enthousiaste eerste ronde een spin en hierbij de banden gesmoked waardoor ik in een voorzichtige modus ben verder gegaan en met 6 a 7min te gaan toch voor een setje softs ben gegaan.
Btje achter Martijn, Bas en Sander aangereden.
Prima Maandag avond en prima sessie ondanks dat er maar 10 mensen online waren.

Tracklist
23-07 Barcelona Sprint
30-07 Nurburgring Sprint
06-08 Monza Sprint
13-08 Imola Sprint
20-08 Laguna Seca Sprint
03-09 Magione Sprint
10-09 Vallelunga Sprint
17-09 Zandvoort Sprint
24-09 Silverstone Sprint
01-10 Spa
Inschrijven
Tijdschema
- Sprint
- 20.30 - 21.00 | Race 1
Server Info
Teamspeak
Downloads
Tussenstanden
Videos & Gameplay!
De baanomstandigheden waren beter dan in onze eigen server want ik reed daar sneller dan tijdens trainen op tweakers..
Gebruiken we een gemodificeerde tatuus of is dit een club met alleen maar aliens?
Haha, ben toch bang dat het vooral aliens zijn ja. Content is gewoon vanillaRo Nijl schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 06:59:
Gebruiken we een gemodificeerde tatuus of is dit een club met alleen maar aliens?