Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[multi] Assetto Corsa - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 68 ... 71 Laatste
Acties:

• phoentje
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

www.circuitpics.nl | www.assetto-corsa.nl

• promise2die4
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20:38

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Gefeliciteerd heren met het behalen van de 1e 2e en 3e plek... 👍

i5 4690 | 16GB G-Skill | Gigabyte GTX 1080 G1 | T300RS Wheel | Fanatec V3 Pedals & Handbrake | TH8A Shifter | Rseat RS1 All Options | Buttkicker Gamer V2.0 | 3x Benq GW2760HS Screens | 10" Samsung Tab 3 | Black max II B-box

• FightingAce
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23:46

FightingAce

~ Alexander ~

Wat een tijden worden er weer gereden. Ik vond het al goed van mezelf dat ik een hoge 44 reed...

i7-3770K | GTX1080 | 16GB | CSL Elite Base & Pedals (LC) | Clubsport SQ V1.5 | Sim-Lab GT Cup

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:52

Hupske

AFCA

quote:
FightingAce schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:26:
Wat een tijden worden er weer gereden. Ik vond het al goed van mezelf dat ik een hoge 44 reed...
Ik vind het al heel goed van jou dat je een hoge 44 kan rijden. Daar kom ik bij lange na nog niet in de buurt :9

https://www.dkrol.nl

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:42

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

klopt, ik heb inmiddels richting de 100 ronden gereden en mijn beste was een 1:44:796
.. maar het verschil met de kop is gigantisch, 1:43 1:42 zelfs 1:41 !! :o

ik hoop dat dit niet iedere race zo zal zijn, want zonder reversed grid wordt het een elitair clubje vooraan :+

ASROCK Z97 Extreme 4 | Intel Core i7 4770 | 16 GB Kingston Fury HyperX DDR3-1866 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | 24 TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
Alfa90_Buttje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:12:
klopt, ik heb inmiddels richting de 100 ronden gereden en mijn beste was een 1:44:796
.. maar het verschil met de kop is gigantisch, 1:43 1:42 zelfs 1:41 !! :o

ik hoop dat dit niet iedere race zo zal zijn, want zonder reversed grid wordt het een elitair clubje vooraan :+
Tja, zo gaat het in het echt natuurlijk ook. Misschien moeten we aparte Pro en Amateur klasses maken :+ .

Maar ik denk dat er in het midfield genoeg actie is met zoveel wagens op de baan. Ik maak me alleen zorgen over de eerste bochten. Ik kan me Imola in het vorige kampioenschap nog herinneren en dat is geen positieve herinnering. :P

i7-3770K | GTX1080 | 16GB | CSL Elite Base & Pedals (LC) | Clubsport SQ V1.5 | Sim-Lab GT Cup

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

klopt

ASROCK Z97 Extreme 4 | Intel Core i7 4770 | 16 GB Kingston Fury HyperX DDR3-1866 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | 24 TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

ja de tijden liegen er niet om,.. en een 1.44 is ook niet slecht hoor.

Gisteren even met 2 van de snellere heren mee gekeken en ik snap er geen zak van hoe ze het doen haha. Althans van 1 weet ik het wel een beetje, die heeft gewoon een sneller type auto tegenover de meeste van de grid, dus zijn top ligt gewoon hoger.. +/- 10km op rechte stuk, maar die andere,.. het ziet er zo makkelijk uit en het lijkt niet echt sneller tot je de tijd ziet,.. 1.42.. DAMN!!

Maar ik zeg niet op blind staren, maar gewoon je eigen race rijden dan komt het wel goed. want ook hun maken fouten en kunnen helaas wel eens door race incidenten eraf getikt worden..

Tot vanavond heren...

@Alfa90_Buttje
Achterin tijdens de race is het ook vaak veel gezelliger en minder zweten so join the club haha..

i5 4690 | 16GB G-Skill | Gigabyte GTX 1080 G1 | T300RS Wheel | Fanatec V3 Pedals & Handbrake | TH8A Shifter | Rseat RS1 All Options | Buttkicker Gamer V2.0 | 3x Benq GW2760HS Screens | 10" Samsung Tab 3 | Black max II B-box

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
FightingAce schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Tja, zo gaat het in het echt natuurlijk ook. Misschien moeten we aparte Pro en Amateur klasses maken :+ .

Maar ik denk dat er in het midfield genoeg actie is met zoveel wagens op de baan. Ik maak me alleen zorgen over de eerste bochten. Ik kan me Imola in het vorige kampioenschap nog herinneren en dat is geen positieve herinnering. :P
maar wanneer ben je dan een pro en wanneer een amateurtje ;) ik vind me zelf toch redelijk pro maar als ik dan die tijden zie van mezelf ben ik niet eens een amateur haha :+

Misschien dat je de eerste 5 van elke wedstrijd wat gewicht mee kan geven om ze iets te vertragen,.. of iets meer schade dus van 20 naar 40 dan heb je wat meer dingen om rekening mee te houden en maakt het nog wat spannender..

• Kevin Kater
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 01:36
Ik snap wel dat het schadepercetage zo laag staat aangezien sommigen de race minder interessant vinden wanneer ze door een fout van iemand anders zelf schade rijden.
Maar van mij mag de schade eigenlijk wel op 100 procent. Het AC schade model is erg vergevingsgezind vergeleken met real life en het geeft ook meer spanning/voorzichtigheid tijdens de race.

• bsty
  • Registratie: november 2011

bsty

Bart J

quote:
promise2die4 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:44:
ja de tijden liegen er niet om,.. en een 1.44 is ook niet slecht hoor.

Gisteren even met 2 van de snellere heren mee gekeken en ik snap er geen zak van hoe ze het doen haha. Althans van 1 weet ik het wel een beetje, die heeft gewoon een sneller type auto tegenover de meeste van de grid, dus zijn top ligt gewoon hoger.. +/- 10km op rechte stuk, maar die andere,.. het ziet er zo makkelijk uit en het lijkt niet echt sneller tot je de tijd ziet,.. 1.42.. DAMN!!

Maar ik zeg niet op blind staren, maar gewoon je eigen race rijden dan komt het wel goed. want ook hun maken fouten en kunnen helaas wel eens door race incidenten eraf getikt worden..

Tot vanavond heren...

@Alfa90_Buttje
Achterin tijdens de race is het ook vaak veel gezelliger en minder zweten so join the club haha..
Met de McLaren is het ook gewoon mogelijk om 1:41 hoog te rijden. De McLaren is iets sneller in de bochten t.o.v. de Lambo. Ik ben ook nog steeds van mening dat de McLaren 650S de snelste GT3 auto is in het veld. Kijk maar eens op RSR Livetiming, want daar zie je dat bijna op elke baan de McLaren de snelste tijden heeft in de GT3 categorie ;)
quote:
promise2die4 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Misschien dat je de eerste 5 van elke wedstrijd wat gewicht mee kan geven om ze iets te vertragen,.. of iets meer schade dus van 20 naar 40 dan heb je wat meer dingen om rekening mee te houden en maakt het nog wat spannender..
De schade staat op 50%.

bsty wijzigde deze reactie 05-02-2018 12:18 (13%)

• Shva
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:07

Shva

aka Jos_theboss

de Lambo is in ieder geval OP op het rechte stuk :P

• bsty

bsty

Bart J

quote:
Shva schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:21:
de Lambo is in ieder geval OP op het rechte stuk :P
Dat is een ding dat zeker is! Monza gaat nog leuk worden ;). Maar ik weet nog dat ik eens met de Lambo en McLaren op Spa heb gereden en de 1e en 3e sector was de Lambo sneller, maar met de Lambo kwam ik niet eens in de buurt van de 2e sectortijd van de McLaren.

bsty wijzigde deze reactie 05-02-2018 12:27 (36%)

• mjmbult
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 00:49

mjmbult

M@dMike

Voor de mensen die er vanavond niet bij kunnen zijn of te laat waren met inschrijven, wordt de race gestreamd op Twitch: https://m.twitch.tv/event...android-app-redirect=true

Tweakers Racing Community | www.assetto-corsa.nl

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Bathurst wordt ook interessant ..
tussen de muren kun je toch niet inhalen en op het rechte eind is de Lambo natuurlijk weer king!! :P

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
bsty schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Met de McLaren is het ook gewoon mogelijk om 1:41 hoog te rijden. De McLaren is iets sneller in de bochten t.o.v. de Lambo. Ik ben ook nog steeds van mening dat de McLaren 650S de snelste GT3 auto is in het veld. Kijk maar eens op RSR Livetiming, want daar zie je dat bijna op elke baan de McLaren de snelste tijden heeft in de GT3 categorie ;)

[...]

De schade staat op 50%.
Dat je met de mclaren een 1.41 kan halen zal best dat hoor je mij ook niet zeggen. Mij gaat dat in ieder geval nooit lukken haha. Maar dat het de snelste auto van het veld is.. nee dat niet.

En die 50% schade... apart want dacht toch echt 20% te zien staan tijdens laden. Ga straks nog keer kijken. En als het 50 is ga ik morgen ook gelijk een bril kopen haha..

Oja en of het nu 20 of 50 is het zou best wel wat hoger kunnen dan... 😉

• bsty

bsty

Bart J

quote:
promise2die4 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:39:
[...]

En die 50% schade... apart want dacht toch echt 20% te zien staan tijdens laden. Ga straks nog keer kijken. En als het 50 is ga ik morgen ook gelijk een bril kopen haha..

Oja en of het nu 20 of 50 is het zou best wel wat hoger kunnen dan... 😉
Dan kan ik je alvast vertellen dat je morgen een bril moet gaan kopen ;)

• DefiniteTmn
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:45
Korte vraag over vanavond: wat wordt jullie banden strategie?
Softs + pitstop(s), soft+medium, of alleen mediums? Ik ben er nog niet helemaal uit...

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
bsty schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Dan kan ik je alvast vertellen dat je morgen een bril moet gaan kopen ;)
jij hebt helemaal gelijk meneer hahaha ;) staat inderdaad 50% 8)7

maar goed dan zou het misschien spannender worden als we het op 70% zetten,...

• bsty

bsty

Bart J

quote:
DefiniteTmn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:26:
Korte vraag over vanavond: wat wordt jullie banden strategie?
Softs + pitstop(s), soft+medium, of alleen mediums? Ik ben er nog niet helemaal uit...
Pitstop is verplicht, maar dat betekent ook dat je gewoon 1 liter kan tanken, zonder bandenwissel, en weer door. Misschien maakt dit de keuze voor jou wat makkelijker ;)

bsty wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:28 (11%)

• jeroentjalsma
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:58
Volgens mij staat er alleen nog een fout in de eerste server. staat momenteel een uur quali en 30 min race. moet dat niet 40 min zijn?

• JWolters21
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-02 10:41
Hey,

Ik race al een tijdje in AC, maar nog nooit bij Tweakers meegedaan. Heb me net bij de website ingeschreven, maar twee vraagjes:

1) Ik heb me nu toch voor de race op 12 februari ingeschreven toch? Aangezien de deadline zaterdag 23:59 is voor de race vandaag, volgens de website. Al lees ik hier op de fora dat de deadline donderdag was.

2) Moet ik niet ergens een steam ID ingeven ofzo? Heb gewoon m'n naam en autokeuze doorgegeven, maar zo kan je toch geen booking gebruiken?

• mjmbult

mjmbult

M@dMike

quote:
mjmbult schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:29:
Voor de mensen die er vanavond niet bij kunnen zijn of te laat waren met inschrijven, wordt de race gestreamd op Twitch: https://m.twitch.tv/event...android-app-redirect=true
Reminder ;)

• bsty

bsty

Bart J

quote:
JWolters21 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:21:
Hey,

Ik race al een tijdje in AC, maar nog nooit bij Tweakers meegedaan. Heb me net bij de website ingeschreven, maar twee vraagjes:

1) Ik heb me nu toch voor de race op 12 februari ingeschreven toch? Aangezien de deadline zaterdag 23:59 is voor de race vandaag, volgens de website. Al lees ik hier op de fora dat de deadline donderdag was.

2) Moet ik niet ergens een steam ID ingeven ofzo? Heb gewoon m'n naam en autokeuze doorgegeven, maar zo kan je toch geen booking gebruiken?
Hi Jelle,

Welkom! Ik zag op de website dat je een auto keuze had gemaakt, maar het inschrijfformulier voor 12 februari moet nog geplaatst worden. Ik verwacht dat ie vanavond geplaatst gaat worden.

Als je een keer op 1 van de servers van Tweakers gaat rijden dan is er automatisch een steamid bekend bij de admin.

• Harry
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:23

Harry

Jaimy & Kaylynn

Ik zit al op de virtuele tribune :)

Hyundai Santa Fe 2.7 || Peugeot 207 1.4XS Panoramadak

• gooien101
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:14

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Indien iemand het niet gehoord heeft op teamspeak, oprechte excuses voor de crash in de tweede race! Was 100% mijn fout, ik hoop dat jullie begrijpen dat er geen opzet in het spel was. - Jerry V

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Wat een KUT ZOOI :(

Mijn stoel was het in de eerste practice al aan het begeven, gister nog een spoedreparatie gedaan, maar mijn leuning ligt nu bijna op de grond. Heb me vanaf 19:30 tot aan 22:00 continu aan mijn stuur zitten optrekken en met een voet onder een pedaal om maar niet achterover te gaan. En dan reed ik met 1:44:8 toch al niet de sterren van de hemel, DIT was wel ff de druppel :r

Eerste race op mediums met een piptstop zonder bandenwissel klonk leuk, maar ik kon niet aanvallen, kreeg de banden niet op temperatuur. Was de eerste helft alleen maar in mijn spiegels aan het kijken .. dacht nog van geef René een cadeautje, krijg je direct alle anderen in je nek .. dus volgende keer maar geen cadeautjes meer. Na wat verder geouwehoer buiten de punten beland.

2e qualificatie kennelijk geen valid lap gereden want mijn beste tijd was opeens een 2:09 ofzo 7(8)7
.. dus 22ste startplek. Start ging goed .. maar toen de eerste bocht, dikke crash!!! 'n auto of 10 over de wereld, en jawel, een tik vanachter gekregen dus sjaak hier stond ook achterstevoren en we konden vrijwel achteraan sluiten. Tijdje op 13e plek gelegen na wat pech en fouten van anderen, wat dus ergens best knap was, maarja, niet kunnen vasthouden, op het laatst om meest duistere reden geen grip meer, en kwam Mike er ook omheen, was die laatste punt ook weg. |:(

op naar de volgende }:|

edit:
1x gewoon leunen en ik zakte er al krakend doorheen :')

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 05-02-2018 23:06 (14%)

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
gooien101 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:01:
Indien iemand het niet gehoord heeft op teamspeak, oprechte excuses voor de crash in de tweede race! Was 100% mijn fout, ik hoop dat jullie begrijpen dat er geen opzet in het spel was. - Jerry V
Kan gebeuren, hoort er ook bij. Liever zo dan door onnodig duw en trekwerk in de eerste bocht ;) .

• bsty

bsty

Bart J

Heeft iemand toevallig de replay van de practice vóór de eerste qualy? Dus de replay van +/- 19:00 - 19:30.

• Kevin Kater
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 01:36
Eerste race ging vrij goed bij mij. Bij de 2e race ergens achteraan gekwalificeerd en vervolgens bij t1 er af getikt (kan gebeuren) en paar bochten later nog in een bocht tegen de achterkant van een (ietwat vroeg remmende) Mercedes aangetikt en er weer af.
Vervolgens nog wel 2 leuke battles gehad, een met Alexander (Mercedes) zo even uit mijn hoofd waarbij we beiden uiteindelijk nog een stuk of 4 battelende auto's inhaalde in een van de laatste ronden. Reed zelf in een McLaren met Red Bull kleurtjes.

• Marius191185
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 21:39
1e race ging helemaal verkeerd, tijdens de quily is me setup veranderd naar de stock setup en daar dus de hele race mee gereden grrr.... eerste bocht ook gelijk gespind en daarna met een mercedes in de hairpin een botsing gehad. uiteindelijk toch nog naar de 11e plek gereden.

2e race vond ik veel leuker, met de goeie setup reed ik wel in de 44ers en lang net voor rene gereden. wel erg wennen met deze auto's. Zijn toch erg twitchy en hele race voluit rijden lukt je gewoon niet plus me eerste race met me nieuwe stuurtje en pedalen is het allemaal nog erg wennen. Gelukkig gaan we naar oostenrijk wat toch wel een heel lekker baantje in :).

P.s wel leuk dat er weer zoveel mensen zijn, maakt het racen toch een stuk leuker

• DefiniteTmn
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22:45
Bij mij was het niet bepaald succesvol vandaag :(

Eerste race een prima start vanaf P14. Ongeveer 20-25 minuten meegeraced rond P12. Maar toen kwam de eerste spin.... Banden oververhit... Volgende bocht, nog een spin.... En dat nog een paar keer...

Toen ik op een gegeven na de 3de/4de spin weer op de baan kwam, reed ik naast Bas, maar bij het remmen voor de komende bocht, zat ik met twee banden in het gras, waardoor de auto bijdraaide. Toen lagen we beide van de baan. (Nogmaals sorry!) Toen besloot ik maar naar de pits te gaan en er een punt achter te zetten :'(

Tweede quali geen geldige tijd kunnen zetten (net als Alfa), dus ik startte achteraan. Helaas kon ik de spinnende McLaren niet ontwijken.
Aerodynamica kapot, vooruit aan diggelen en een flinke stuurafwijking. De bochten naar links gingen plotseling een stuk minder hard dan de bochten naar rechts haha.
Maar, ik wilde niet nog een DNF, dus ik ben stug door blijven rijden met m'n gehavende Porsche. Toch nog 20e

• Marius191185
quote:
Marius191185 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:31:
1e race ging helemaal verkeerd, tijdens de quily is me setup veranderd naar de stock setup en daar dus de hele race mee gereden grrr.... eerste bocht ook gelijk gespind en daarna met een mercedes in de hairpin een botsing gehad. uiteindelijk toch nog naar de 11e plek gereden.

2e race vond ik veel leuker, met de goeie setup reed ik wel in de 44ers en lang net voor rene gereden. wel erg wennen met deze auto's. Zijn toch erg twitchy en hele race voluit rijden lukt je gewoon niet plus me eerste race met me nieuwe stuurtje en pedalen is het allemaal nog erg wennen. Gelukkig gaan we naar oostenrijk wat toch wel een heel lekker baantje in :).

P.s wel leuk dat er weer zoveel mensen zijn, maakt het racen toch een stuk leuker
O ja ik miste klaas wel op de baan. :'( :'( :'(

• bazzard
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:30
quote:
DefiniteTmn schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:32:

Toen ik op een gegeven na de 3de/4de spin weer op de baan kwam, reed ik naast Bas, maar bij het remmen voor de komende bocht, zat ik met twee banden in het gras, waardoor de auto bijdraaide. Toen lagen we beide van de baan. (Nogmaals sorry!) Toen besloot ik maar naar de pits te gaan en er een punt achter te zetten :'(
Ach Jan gebeuren maar baalde wel even. Had net sander gepakt met de pitstop door een ronde langer door te gaan.
Tweede race was heel gaaf jammer van het tikje van Mike maar wel heel close racen en punten kunnen pakken.

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

De opkomst was erg mooi om te zien. Eerste race continu voluit moeten rijden om bij te blijven. Lekkere race gereden wel even spannend bij het lappen van ik dacht JW, ik kwam met veel meer snelheid de chicane uit. Mooi ook om het snelheidsverschil van de Mercedes te zien. Wat ik verloor bij het bochtenwerk reed ik er op het rechte stuk na de chicane er weer bij.

2e race helaas @gooien101 niet kunnen ontwijken na zijn spin en daardoor kwam ik pal voor René zijn neus terecht. Ondanks het achteraan aansluiten toch nog lekker kunnen racen met een aantal leuke inhaalacties en een spannend gevecht met @Kevin Kater .

René, leuk concept met die 2e qualy.

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

In de 1e race heb ik me behoorlijk vermaakt, had een zeer fijne snelle start, maar maakte helaas al snel een foutje door net met het rechter achterwiel over het gras te gaan en dan ben je hem kwijt,.. gelukkig niemand mee genomen maar moest wel van achteren terug komen,.. dat ging op zich prima..

TOT IK POTVER te weinig benzine had en dus extra moest tanken.. en vergat ook nog eens de 1 liter aan te passen dus dan kom je niet uit en viel ik 500 meter voor de finish uit :(

De 2e race was alleen wel ff zuur gelijk al na de start, want ik werd geplet door iemand van links en rechts en moest daar dus al voor uitkijken en kwam er net goed uit, maar dan komt er 1 vol achterin ja dan baal je wel ff hahaha.. weet ook niet wie het was (ga de replay nog maar eens bekijken) maar goed shit happends!!

Verder was het zeker een gezellige avond en ook een machtig gezicht als je die grid zo ziet staan,..

dus voor alle deelnemers van deze avond,.. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en tot volgende week!!!

edit:
terug komend op die 50% schade,.. die is wel voldoende denk ik zo te zien aan de 2e race hahaha

promise2die4 wijzigde deze reactie 05-02-2018 23:04 (60%)

• raymondw
  • Registratie: november 2000
1e race GT3 ging voor het gevoel beter dan 1e race met de Leon, maar ik kan het gevoel nog niet helemaal vinden.
Vind het wel goed en leuk om te zien dat er ondanks het grote(re) deelnemersveld mooi geraced word!

2e race heb ik de eerste 20m gered en toen knalde Windows op een blauw scherm...
Sinds de Rift er aan hangt bijna geen sessie zonder ellende gehad }:|
Maar eens gaan bedenken hoe ik dat ga fixen voor de volgende race

to linux or not ,that's my quest... | AMD R5 1600 | Crucial LPX 3200MHz | Asus Prime B350-Plus | Intel DC P3600 2TB | MSI 1070Ti Gaming

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
gooien101 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:01:
die dingen gebeuren nu eenmaal ken je niks aan doen,... weet niet of jij de persoon was die bij mij achterin zat voor de eerste bocht? zoja dan excuus aanvaard ;)

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
raymondw schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:54:
1e race GT3 ging voor het gevoel beter dan 1e race met de Leon, maar ik kan het gevoel nog niet helemaal vinden.
Vind het wel goed en leuk om te zien dat er ondanks het grote(re) deelnemersveld mooi geraced word!

2e race heb ik de eerste 20m gered en toen knalde Windows op een blauw scherm...
Sinds de Rift er aan hangt bijna geen sessie zonder ellende gehad }:|
Maar eens gaan bedenken hoe ik dat ga fixen voor de volgende race
Problemen met temperatuur misschien?

• raymondw
quote:
FightingAce schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Problemen met temperatuur misschien?
temp van wat?
De CPU heeft een AIO en komt niet echt hoog
Heb een 1070 Ti en die draait op 68gr, zonder de Rift op 34"/1440p draait hij 72gr! (met veel meer details etc)

De error is volgens mij meer een software issue, IRQ not less or equal to.

to linux or not ,that's my quest... | AMD R5 1600 | Crucial LPX 3200MHz | Asus Prime B350-Plus | Intel DC P3600 2TB | MSI 1070Ti Gaming

• JWolters21
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-02 10:41
Is er een replay te zien op Twitch? De oude link werkt nog wel, maar linkt gewoon naar een event, zonder stream.

JWolters21 wijzigde deze reactie 05-02-2018 23:18 (197%)

• Dissidend
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:25
@Alfa90_Buttje
Goed excuus om een mooie rig te bouwen /kopen :-)

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Haha :+

.. nee geen ruimte, geen geld en zeer waarschijnlijk geen waf ;)

• Dissidend
Mocht je opzoek gaan naar een kekke dxracer oid laat maar pb achter, magazijn vol met die dingen ;-)

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Getsie nee, niet van dat koude nep leer, ik moet iets hebben wat visgraat achtig is, open structuur ventilerend, bij races als vandaag zou ik na 30 minuten van me stoel glibberen van het zweet :+

• Dissidend
Dat is waar, temperatuur kan aardig oplopen tijdens het racen...😋

Succes met de zoektocht (of reparatie nr. zoveel ;-) )

• Marius191185
@Alfa90_Buttje maak een goedkope playseat van hout met een stoel van de sloop. Heb ik ook gedaan en wil niet anders. Heel stevig en beter dan al die playseat troep

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Assetto-Corsa.nl - GT3 - Kampioenschap

Tracklist

05-02-2018 Imola [Sprint 40+20]

12-02-2018 Red Bull Ring [Sprint 40+20]

19-02-2018 Black Cat Country Short[Sprint 40+20]
26-02-2018 Mugello [Sprint 40+20]
05-03-2018 Nordschleife [Endurance 90]
12-03-2018 Silverstone [Sprint 40+20]
19-03-2018 Barcelona [Sprint 40+20]
26-03-2018 Laguna Seca [Sprint 40+20]
02-04-2018 Monza [Sprint 40+20]
09-04-2018 Spa [Endurance 90]
16-04-2018 *BONUSRACES 2 tracks op 1 avond. Aankondiging volgt.[20+20]

Inschrijven

Tijdschema

• 19.30 - 20.30 | Qualify Practice 1
  • 20.30 - 21.10 | Race 1 (verplichte pitstop tussen de 1-39 minuten)
  • 21.25 - +/- 3 Laps | Qualify Practice2
  • 21.35 - 21.55 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
  • Server password: tweakers

Overige Info & belangrijke regels

• Je hebt een auto keuze doorgegeven
  • Je hebt je ingeschreven voor de eerstvolgende race
  • Je STEAMID is bekend op de server(s) (Dit gaat automatisch al je een keer aan een sessie hebt deelgenomen)
  • Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
  • Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Heb je je ingeschreven buiten de deadline (per race). Dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Downloads

Tussenstanden

• gooien101
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:14

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

quote:
promise2die4 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:59:
[...]

die dingen gebeuren nu eenmaal ken je niks aan doen,... weet niet of jij de persoon was die bij mij achterin zat voor de eerste bocht? zoja dan excuus aanvaard ;)
Ohh nee dat was ik niet! Dit ging om de crash in de 2/3 ronde na de eerste chicane :)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:12:
Getsie nee, niet van dat koude nep leer, ik moet iets hebben wat visgraat achtig is, open structuur ventilerend, bij races als vandaag zou ik na 30 minuten van me stoel glibberen van het zweet :+
misschien is dit een optie voor je om af te koelen, lijkt een beetje op een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open)

http://frex.xsrv.jp/gpshop/catalog/images/FrexSimWind.jpg

of misschien deze aangezien jij met VR rijd ;)

promise2die4 wijzigde deze reactie 06-02-2018 12:14 (46%)
Reden: was nog wat vergeten

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

quote:
promise2die4 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:04:
misschien is dit een optie voor je om af te koelen. Is eigenlijk voor wind te simuleren als je zonder dak rijd, maar goed het kan je dus ook gewoon koelen als een ARKO (Alle Ramen Kunnen Open)

[afbeelding]

of misschien deze aangezien jij met VR rijd ;)
[afbeelding]

[afbeelding]
:9~ _O- :')

blaast ie ook snelheidsafhankelijk ?! :+

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 06-02-2018 12:17 (98%)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Marius191185 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:38:
@Alfa90_Buttje maak een goedkope playseat van hout met een stoel van de sloop. Heb ik ook gedaan en wil niet anders. Heel stevig en beter dan al die playseat troep
Playseat troep???

Max is er groot mee geworden he:

Let wel deze is speciaal ontworpen door playseat en voor hem op maat gebouwd ;) dus ze kunnen het wel, alleen de consument krijgt troep haha :+

• negnojneorej
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:05
Kan iemand de replay van de races van gisteren posten ?
Wil graag even nakijken wat er allemaal is gebeurd.

@johnnyverhoeff jij had die vaak opgeslagen en geupload meen ik ?

Vanavond nog ff verslagje doen van mijn races

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
negnojneorej schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:27:
Kan iemand de replay van de races van gisteren posten ?
Wil graag even nakijken wat er allemaal is gebeurd.

@johnnyverhoeff jij had die vaak opgeslagen en geupload meen ik ?

Vanavond nog ff verslagje doen van mijn races
Ik heb ze wel opgeslagen, maar kan deze pas vanavond online zetten (werk enzo :P ).

• jayyzz
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:26
quote:
phoentje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:58:

Tracklist

05-02-2018 Imola [Sprint 40+20]

12-02-2018 Red Bull Ring [Sprint 40+20]

19-02-2018 Black Cat Country Short[Sprint 40+20]
26-02-2018 Mugello [Sprint 40+20]
05-03-2018 Nordschleife [Endurance 90]
12-03-2018 Silverstone [Sprint 40+20]
19-03-2018 Barcelona [Sprint 40+20]
26-03-2018 Laguna Seca [Sprint 40+20]
02-04-2018 Monza [Sprint 40+20]
09-04-2018 Spa [Endurance 90]
16-04-2018 *BONUSRACES 2 tracks op 1 avond. Aankondiging volgt.[20+20]

Inschrijven

Tijdschema

• 21.35 - 21.55 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

Overige Info & belangrijke regels

• Je hebt een auto keuze doorgegeven
  • Je hebt je ingeschreven voor de eerstvolgende race
  • Je STEAMID is bekend op de server(s) (Dit gaat automatisch al je een keer aan een sessie hebt deelgenomen)
  • Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
  • Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Heb je je ingeschreven buiten de deadline (per race). Dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

Downloads

Tussenstanden

Deze keer maar gelijk ingeschreven. Heb er al enorm veel zin in!

I7 4790K | Asus 1060 6gb ROG | 16gb DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• mjmbult

mjmbult

M@dMike

erg mooi opkomst mannen.
Helaas had ik in race 1 de melding: "connection issue: This server seems to be unavailable".
Mocht er iemand in de zaal zijn die mij enigszins kan helpen... graag!

• raymondw
In plaats van troubleshooten heb ik de boel er vandaag opnieuw opgezet, het is bijna een PS4 :)
Rondje op de RedBull Ring om even te testen en direct sneller dan gisteravond
Vanavond ff goed testen

Wat is die baan vet in VR!
Ik kende hem al van F1 2017, maar wat is die baan vet in VR!
Bochtjes omhoog en omlaag, veel mooier dan de heuvels van Imola.

raymondw wijzigde deze reactie 06-02-2018 16:00 (3%)

• bazzard
quote:
mjmbult schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:16:
erg mooi opkomst mannen.
Helaas had ik in race 1 de melding: "connection issue: This server seems to be unavailable".
Mocht er iemand in de zaal zijn die mij enigszins kan helpen... graag!
Hier een bloemetje als opsteker;)
https://tweakers.net/ext/f/jd8GaCqFBc9sY3DAuudT0EmR/thumb.jpg

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

even voor de mensen die gisteren aangaven dat radar een fps vreter is,.. al je op instellingen even drukt en hem op SIMPLE MODE zet dan scheelt je dan 14 a 16FPS,..

die van mij stond er al op vandaar dat ik het dus al mee vond vallen qua fps.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

quote:
jayyzz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:48:
Deze keer maar gelijk ingeschreven. Heb er al enorm veel zin in!
goede tip! :Y)

.. al 23 inschrijvingen mensen!! Wacht niet te lang !! :o

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:08
Voor degene die 'vroegah' de DRM Revival mod in rFactor hebben gereden.. het lange wachten op de mod voor AC zit er bijna op! 17 cars pure fun!! >:)

• jayyzz
  • Laatst online: 16:26
quote:
Marius191185 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:38:

[afbeelding]
Mag ik vragen wat ongeveer de afmetingen zijn? Wil graag ook iets vergelijkbaars bouwen (voornamelijk de hoogte van de tafel t.o.v. de vloer waar de pendalen op staat)

I7 4790K | Asus 1060 6gb ROG | 16gb DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• meintje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:19
Ik doe as. maandag ook mee. Normaal rij ik vooral practice laps in m'n eentje. Vandaar dat ik ook geen headset/teamspeak heb maar dat is vast geen probleem (hoop ik).

• negnojneorej
quote:
FightingAce schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Ik heb ze wel opgeslagen, maar kan deze pas vanavond online zetten (werk enzo :P ).
@FightingAce
Ik ze graag tegemoet !

• bazzard
Sorry voor de slecht kwaliteit of verhoudingen, maar oww jongens wat was het vet gisteren:

https://tweakers.net/ext/f/KihkquwT7p3iM7lY3r3dWe5L/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/CtJ0AEuuz8Mqhx2GDEBKqhEc/thumb.jpg

• negnojneorej
quote:
bazzard schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:38:
Sorry voor de slecht kwaliteit of verhoudingen, maar oww jongens wat was het vet gisteren:

[afbeelding]

[afbeelding]
@bazzard
Heb jij anders de replay files aangezien je nu de printscreens post ? :*)

• bazzard
Zeker, niemand ze nog geplaatst.

Zal zo even uploaden

• raymondw
quote:
meintje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:25:
Ik doe as. maandag ook mee. Normaal rij ik vooral practice laps in m'n eentje. Vandaar dat ik ook geen headset/teamspeak heb maar dat is vast geen probleem (hoop ik).
Welkom!

Teamspeak is wel een vereiste, maar een headset die je bij een mobiel krijgt doet al wonderen ;)
We hebben eerder een verbaal probleem gehad wat achteraf een race incident was.
Dat voorkom je met teamspeak.

/edit
Lag het vanavond aan mijn nieuwe installatie of gingen de connectie problemen daadwerkelijk door het dak?
Heb de Lambo letterlijk zien vliegen!

raymondw wijzigde deze reactie 06-02-2018 22:53 (13%)

• Marius191185
quote:
jayyzz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Mag ik vragen wat ongeveer de afmetingen zijn? Wil graag ook iets vergelijkbaars bouwen (voornamelijk de hoogte van de tafel t.o.v. de vloer waar de pendalen op staat)
De afmetingen ligt bij iedereen anders, ik heb bijvoorbeeld de stoel vast gemaakt en gezeten en gemeten wat de beste rij positie is. denk dat dat de beste manier is, altans voor mij haha. Ik had nog heel veel balken en hout liggen dus ik kon wat fouten maken, maar als je dat niet hebt is het slim om alles op te meten.

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

@johnnyverhoeff

Had je nog aan de replays gedacht van gisteren johnny?.

Hoop van wel, want zoals gister gezegd is er bij mij niks opgeslagen helaas. En wil wel ff deze replays zien wegens de opkomst en dan ken ik gelijk ff wat mooie background maken 😉

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
jayyzz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Ff googlen en idee op doen en zelf meten is het beste. Want ieder lichaam is anders en iedereen rijd op een andere manier.. het is echt wat jij lekker vind rijden. Ik rij bijvoorbeeld vrij laag met stuur en beeldschermen. Maar maat van me rijd alles heel dichtbij en juist wat hoger terwijl we beide even lang zijn.. alleen hij weegt 20 kilo meer haha dikke prop 😉 en ik ken op zijn hoogte niet lekker rijden ben na 15 minuten wel klaar met die houding.

Maar goed het zijn maar tips he...

@bazzard tnx kerel.. morgen ff kijken.👍

promise2die4 wijzigde deze reactie 06-02-2018 23:08 (3%)

• bsty

bsty

Bart J

quote:
raymondw schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:50:
[...]

/edit
Lag het vanavond aan mijn nieuwe installatie of gingen de connectie problemen daadwerkelijk door het dak?
Heb de Lambo letterlijk zien vliegen!
Nee, iedereen had er last van.

• bazzard
Mijn budget was 125 euro.

Hiervoor heb ik een goed verstelbare en zittende ass stoel op de kop weten te tikken, voor de rest was mdf en een paar meter balk.
Echter super stevig, moet alleen nog geschilderd worden, mocht ik daar ooit zin in krijgen.

https://tweakers.net/ext/f/IymOoyn6HE14ZhAnnGozl46Z/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/SZLr6sfmq8xJaasewrC1LxX0/thumb.jpg

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

quote:
Alfa90_Buttje schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:03:
Mijn stoel was het in de eerste practice al aan het begeven, gister nog een spoedreparatie gedaan, maar mijn leuning ligt nu bijna op de grond. Heb me vanaf 19:30 tot aan 22:00 continu aan mijn stuur zitten optrekken en met een voet onder een pedaal om maar niet achterover te gaan.
1x gewoon leunen en ik zakte er al krakend doorheen :')

[afbeelding][afbeelding]
Vanmiddag deze stoel opgehaald met verstelbare rugleuning :)

IRL:

't groene is niet mijn ding, maar dat merk je niet als je er op zit :+

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:11:
[...]

:9~ _O- :')

blaast ie ook snelheidsafhankelijk ?! :+
ja zeker!!

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:27

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Morgen gaan we weer op de Donderdag knallen. Na een weekje afwezigheid.

Dag: Donderdag 08-02-2018
Aanvang: 19:30
Naam server: GoT fun server
Paswoord: tweakers

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
Alfa 33 Stradale op Magione
Kwalificatie: 30 min.
Race laps: 10

Race 2:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Algarve Circuit
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 8

Race 3:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Laguna Seca
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Algarve Circuit:
https://actrackrebootproj...garveinternationalcircuit

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• raymondw
Dat is even balen :|
quote:
CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3
We had some last minute electrostatic issues on this product and we had to make some small design changes. This means that the shipping date will be postponed to late April.
All customers who pre-ordered the steering wheel will get an e-mail and they can also expect a nice compensation for this delay. All affected customers will get a free ClubSport quick release adapter or a coupon code if they already purchased one. Of course they can also cancel the pre-order at any time.
https://www.fanatec.com/forum/categories/blog

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Ja als je hem gekocht heb en al in rig heb zitten balen ja..

Als die nog in pre order staat wees blij anders had je een 'ondeugdelijk' product. Dat vind ik het wachten dan wel ff waard...

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

Voor wie graag de fanatec v3 inverted pedalen met damper kit wil voor 360 euro.. NIEUW!!

Er staat er nu 1 op marktplaats...

promise2die4 wijzigde deze reactie 08-02-2018 13:00 (3%)

• Halloweenl
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20:12
Al gereserveerd zag ik net

• Ponnie
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-02 19:45
Hmmm, best een leuke race voor vanavond, maar ik heb niet echt kunnen oefenen.
Magione vind ik behoorlijk moeilijk, dus eens kijken hoe ik mee kom :P.

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Server is up!
quote:
DutchDevil79 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:21:
Morgen gaan we weer op de Donderdag knallen. Na een weekje afwezigheid.

Dag: Donderdag 08-02-2018
Aanvang: 19:30
Naam server: GoT fun server
Paswoord: tweakers

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
Alfa 33 Stradale op Magione
Kwalificatie: 30 min.

Race 2:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Algarve Circuit
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 8

Race 3:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Laguna Seca
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Algarve Circuit:
https://actrackrebootproj...garveinternationalcircuit

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Gewoon 400 bieden.. 😉

• Ponnie
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-02 19:45
Damn meer dan 5 seconden van de tijden af die daar in het eerste rondje al neer worden gezet en dan moet ik echt met een crash ratio van 50%+ rijden, dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen :P.

• Marius191185
Voor mensen die nog een leuke en makkelijke Wood Seat willen bouwen raad ik deze aan.

YouTube: World's Simplest DIY Sim Racing Rig

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Race 2 up!

iRacing Profiel

• -Sander-
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Kon er helaas vandaag niet bij zijn, volgende week hopelijk weer!

• johnnyverhoeff
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:26
Was mooi @DutchDevil79 bedankt voor het hosten >:)

• zFrits
  • Laatst online: 18-02 23:25
Ha iedereen,

Ik heb mij zojuist voor het eerst ingeschreven voor de GT3 race aanstaande maandag. Is er nog iets specifieks waar ik rekening mee moet houden buiten van wat in de regels/FAQ staat? Bv. dien ik voor de race deel te nemen aan online practice sessies? En moet ik mijn steam_id nog doorgeven voor de booking?

Ik heb er zin in :-)

zFrits wijzigde deze reactie 08-02-2018 23:23 (128%)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
zFrits schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:13:
Ha iedereen,

Ik heb mij zojuist voor het eerst ingeschreven voor de GT3 race aanstaande maandag. Is er nog iets specifieks waar ik rekening mee moet houden buiten van wat in de regels/FAQ staat? Bv. dien ik voor de race deel te nemen aan online practice sessies? En moet ik mijn steam_id nog doorgeven voor de booking?

Het is zeker aan te raden online te oefenen want a dan leer je andere kennen hoe die rijden en zo keer je zelf ook. En zo leer je ook beetje hun rem punten en weet je ook beetje wie de snellere zijn en wie wat langzamer.. En b je baan kennis moet gewoon voldoende zijn en door online te rijden kan dat gecheckt worden offline niet snapje...

En zo en zo online practice levert je ook soms extra tips op qua setups..

• bobopalmtree
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:54
quote:
zFrits schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:13:
Ha iedereen,

Je moet sowieso wel even de practice server joinen zodat Rene je Steam Id heeft en je auto kan koppelen.

pCarsRelative - v1.0.1

• zFrits
quote:
promise2die4 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:16:
[...]

Het is zeker aan te raden online te oefenen want a dan leer je andere kennen hoe die rijden en zo keer je zelf ook. En zo leer je ook beetje hun rem punten en weet je ook beetje wie de snellere zijn en wie wat langzamer.. En b je baan kennis moet gewoon voldoende zijn en door online te rijden kan dat gecheckt worden offline niet snapje...

En zo en zo online practice levert je ook soms exta tips op qua setups..
Bedankt voor de reactie! In andere leagues waar ik ervaring mee heb was er wel eens een minimum vereiste voor specifiek online practice, dus vandaar..

Daarnaast wou ik nog even navragen hoe jullie in deze league omgaan met track limits? Dit om verwarring / misverstanden te voorkomen. Staat de AC cut detection aan tijdens de race inclusief de slowdown penalties? Is er additionele cut detection of is er meer een gentleman's agreement van "wees geen hufter"? Dit aangezien de AC cut detection nog wel eens wat aan de wensen overlaat. Om een voorbeeldje te nemen is er op de Red Bull Ring een hoop illegale tijd te winnen door wat vrijheden te nemen met de witte lijnen.

Thanks!

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Zelf hanteer ik de RSR plugin. Als die aangeeft dat de lap invalid was, probeer ik daar de volgende keer niet weer te komen. Witte lijnen blijf ik niet specifiek binnen .. op deze baan kun je wat groene verf meenemen hier en daar maar om nou te zeggen tsjongejonge wat win je er een bak tijd .. ja die lange doordraaier links moet je creatief zijn met wegdek. Maar eerder omdat je lijn anders niet uitkomt dan dat ik het om de tijd doe.

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 09-02-2018 08:45 (6%)

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Voor de nieuwe mensen die aanstaande race voor het eerst meedoen. Teamspeak is verplicht. Zorg er daarnaast voor dat je voldoende oefening hebt gehad op de RedBull Ring en dat je HeliCorsa of CarRadar aan hebt staan!!

Staat je naam NIET in de lijst dan kun je niet deelnemen. De deadline voor het inschrijven voor 12-02-2018 is geweest. De namen in de lijst waarvan ik GEEN steamID heb omdat ze niet aangemeld zijn op 1 van de servers kunnen dus ook NIET deelnemen. Zorg ervoor dat je voor de volgende race ruim op tijd hebt geoefend en je steamID dus aanwezig is op de server.

Lineup

12-02-2018 RedBull Ring[Sprint 40+20]

Jerry V
Sander Z
Rene Vos
Bart Jansen
Bas Berkhout
Halewijn Vermeulen
Ray DeWinter
Ron Bartsch
Jeroen Tjalsma
Harry Haslinghuys
Ivo de Groot
Benny Ramaekers
Hat Waeijen
RaymondW
Jay Ligtvoet
Alexander de Loor
Jur Verlouw
Mike Bult
Joost vB
Peter K.
Klaas Wester
jw van wijngen
Klaas Jan Dijkema
Tim Nijboer
Youri Streefkerk
Jos Swarthoff
Jeroen Jongen
Meintje Skjuler
Michiel Hutman
Hans Lulofs
Dennis Krol
Frits van der Zalm
Misha Tuinman

Tijdschema

• 21.30 - 21.50 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl #1 | Tweakers | GT3 | 40
  • Server name: Assetto-Corsa.nl #6 | Tweakers | GT3 | 20

Teamspeak

Downloads

Tussenstanden

• bsty

bsty

Bart J

quote:
zFrits schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:23:
[...]
Daarnaast wou ik nog even navragen hoe jullie in deze league omgaan met track limits? Dit om verwarring / misverstanden te voorkomen. Staat de AC cut detection aan tijdens de race inclusief de slowdown penalties? Is er additionele cut detection of is er meer een gentleman's agreement van "wees geen hufter"? Dit aangezien de AC cut detection nog wel eens wat aan de wensen overlaat. Om een voorbeeldje te nemen is er op de Red Bull Ring een hoop illegale tijd te winnen door wat vrijheden te nemen met de witte lijnen.
In principe mag alles zolang je tijd goedgekeurd wordt. We rijden inderdaad met cut detection, maar niet inclusief de slowdown penalties. Dus je mag zo wijd gaan als je wil, zolang je tijd maar geldig blijft. Wanneer mensen gaan lopen afsnijden o.i.d. wordt dat meestal al vrij snel opgemerkt, omdat er +/- 30 man op de baan zit. Daarnaast is het ook heel simpel terug te zien in de serverstats.

edit- omdat je de server nog niet een keer gejoind heb, is er geen Steam ID bekend bij de admin. Helaas kan je daardoor aankomende maandag nog niet meedoen, want de deadline voor het inschrijven is immers elke week donderdag 23:59.

bsty wijzigde deze reactie 09-02-2018 11:18 (11%)

• MishaTuinman
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 11-02 19:39
Zo het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk weer een videokaart... na weken en weken wachten op een vervangende kaart, was ik het zat en ben overgestapt naar een 1080, heb me net ingeschreven voor de GT3 race. hopelijk is er nog plek

Groetjes Misha

• bsty

bsty

Bart J

quote:
MishaTuinman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:29:
Zo het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk weer een videokaart... na weken en weken wachten op een vervangende kaart, was ik het zat en ben overgestapt naar een 1080, heb me net ingeschreven voor de GT3 race. hopelijk is er nog plek

Groetjes Misha
Zie de post hierboven.

• zFrits
quote:
bsty schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:14:
[...]

In principe mag alles zolang je tijd goedgekeurd wordt. We rijden inderdaad met cut detection, maar niet inclusief de slowdown penalties. Dus je mag zo wijd gaan als je wil, zolang je tijd maar geldig blijft. Wanneer mensen gaan lopen afsnijden o.i.d. wordt dat meestal al vrij snel opgemerkt, omdat er +/- 30 man op de baan zit. Daarnaast is het ook heel simpel terug te zien in de serverstats.

edit- omdat je de server nog niet een keer gejoind heb, is er geen Steam ID bekend bij de admin. Helaas kan je daardoor aankomende maandag nog niet meedoen, want de deadline voor het inschrijven is immers elke week donderdag 23:59.
Dat is jammer om te horen.. Ik heb nergens gelezen dat ik voor donderdag een server dien te joinen. Een suggestie van mij voor de organisatie is om bij het registratie formulier om Steam ID te vragen. Dit is eenvoudig zelf te achterhalen en werkt bij een andere league waar ik actief ben probleemloos.
Pagina: 1 ... 68 ... 71 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*