Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[multi] Assetto Corsa - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste
Acties:

• phoentje
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:41:
[...]

Dat is jammer om te horen.. Ik heb nergens gelezen dat ik voor donderdag een server dien te joinen. Een suggestie van mij voor de organisatie is om bij het registratie formulier om Steam ID te vragen. Dit is eenvoudig zelf te achterhalen en werkt bij een andere league waar ik actief ben probleemloos.
Lees even de FAQ :)
http://www.assetto-corsa.nl/faq-gt3-kampioenschap/ oh en de berichten op dit forum aangezien wij hier van uit ook communiceren. Het is hier meerdere malen verkondigd :X
Dus dan weet je alvast wat je te doen staat voor volgende week ;) En al helemaal omdat we daar met 2 servers gaan werken ivm de weinig pitboxen

phoentje wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:13 (20%)

www.circuitpics.nl | www.assetto-corsa.nl

• zFrits
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18-02 23:25
quote:
phoentje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:09:
[...]

Lees even de FAQ :)
http://www.assetto-corsa.nl/faq-gt3-kampioenschap/ oh en de berichten op dit forum aangezien wij hier van uit ook communiceren. Het is hier meerdere malen verkondigd :X
Dus dan weet je alvast wat je te doen staat voor volgende week ;) En al helemaal omdat we daar met 2 servers gaan werken ivm de weinig pitboxen
Ik heb deze vooraf doorgelezen en daar staat niks in verkondigd over Steam IDs en servers moeten joinen. Daarnaast wil ik nog even wijzen op een fout nl. onder het kopje: "Kan ik later nog meedoen?"

"Voor iedere race is het verplicht om jezelf in te schrijven. Dit dient te gebeuren vóór de deadline! De deadline voor iedere race is op zaterdag 23.59uur."

Dit is niet correct neem ik aan.

Ik probeer niet vervelend te doen natuurlijk. Ik heb zin om mee te doen en vindt het daarom ook jammer dat ik niet mee kan doen aankomende maandag.

Een paar extra zinnen in de FAQ voorkomt dit voor andere nieuwkomers die hierdoor evt. afhaken. Een forum zie ik (misschien wel onjuist?) als een supplementair platform, dus ik ging er van uit niet een eind terug te moeten lezen om essentiële informatie te vinden.

zFrits wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:34 (21%)

• MishaTuinman
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 11-02 19:39
quote:
ik heb al in de leon cup mee gereden dus mijn steam id moet bekend zijn :P

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Ik heb deze vooraf doorgelezen en daar staat niks in verkondigd over Steam IDs en servers moeten joinen. Daarnaast wil ik nog even wijzen op een fout nl. onder het kopje: "Kan ik later nog meedoen?"

"Voor iedere race is het verplicht om jezelf in te schrijven. Dit dient te gebeuren vóór de deadline! De deadline voor iedere race is op zaterdag 23.59uur."

Dit is niet correct neem ik aan.

Ik probeer niet vervelend te doen natuurlijk. Ik heb zin om mee te doen en vindt het daarom ook jammer dat ik niet mee kan doen aankomende maandag.

Een paar extra zinnen in de FAQ voorkomt dit voor andere nieuwkomers die hierdoor evt. afhaken. Een forum zie ik (misschien wel onjuist?) als een supplementair platform, dus ik ging er van uit niet een eind terug te moeten lezen om essentiële informatie te vinden.
Zie de aankondiging op Tweakers
phoentje in "[multi] Assetto Corsa - Deel 2"

Ik zal even kijken om iets te plaatsen nog op de site. Heb het foutje er uit gehaald. Thanks
Bij deze geef ik de personen tot vanavond 23.59 nog even de tijd om alsnog te joinen op de server zodat deze bekend is.(vanwege de fout op de site) Lukt dat dan neem ik je mee in de lijst. Zo niet dan houd het voor a.s. maandag even op :)

@MishaTuinman , ik neem jou natuurlijk dan ook even mee nog in de lijst!

phoentje wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:41 (3%)

• zFrits
quote:
phoentje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Zie de aankondiging op Tweakers
phoentje in "[multi] Assetto Corsa - Deel 2"

Ik zal even kijken om iets te plaatsen nog op de site. Heb het foutje er uit gehaald. Thanks
Bij deze geef ik de personen tot vanavond 23.59 nog even de tijd om alsnog te joinen op de server zodat deze bekend is.(vanwege de fout op de site) Lukt dat dan neem ik je mee in de lijst. Zo niet dan houd het voor a.s. maandag even op :)

@MishaTuinman , ik neem jou natuurlijk dan ook even mee nog in de lijst!
Top, bedankt daarvoor! Dan zal ik vanavond eens wat rondjes gaan draaien :)
Die forum post is mij dus inderdaad helemaal ontgaan. Ik kom vanuit de assetto-corsa.nl website, dus vandaar. Een maat van me had hetzelfde

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:46:
[...]

Top, bedankt daarvoor! Dan zal ik vanavond eens wat rondjes gaan draaien :)
Die forum post is mij dus inderdaad helemaal ontgaan. Ik kom vanuit de assetto-corsa.nl website, dus vandaar. Een maat van me had hetzelfde
Ojee, de site is te vinden dus buiten tweakers om? :D We zijn dus officieel nationaal! 8)7

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:38

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
*O*

ASROCK Z97 Extreme 4 | Intel Core i7 4770 | 16 GB Kingston Fury HyperX DDR3-1866 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | 24 TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:22

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
quote:
Was leuk ja. Mooie gevechten zo. Jammer van de opkomst maar gelukkig lagen onze tijden bij elkaar en konden we zo leuk racen.

Algarve is trouwens wel een heel gaaf circuit met de Porsche. Man wat een achtbaan. Echt geweldig om daar een snelle ronde te rijden. _/-\o_

iRacing Profiel

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
had hem graag geprobeerd, maar met de ogen dicht reed het wat ongelukkig :z ;w

ASROCK Z97 Extreme 4 | Intel Core i7 4770 | 16 GB Kingston Fury HyperX DDR3-1866 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | 24 TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• promise2die4
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 09:20

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
zFrits schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:23:
[...]

Bedankt voor de reactie! In andere leagues waar ik ervaring mee heb was er wel eens een minimum vereiste voor specifiek online practice, dus vandaar..

Daarnaast wou ik nog even navragen hoe jullie in deze league omgaan met track limits? Dit om verwarring / misverstanden te voorkomen. Staat de AC cut detection aan tijdens de race inclusief de slowdown penalties? Is er additionele cut detection of is er meer een gentleman's agreement van "wees geen hufter"? Dit aangezien de AC cut detection nog wel eens wat aan de wensen overlaat. Om een voorbeeldje te nemen is er op de Red Bull Ring een hoop illegale tijd te winnen door wat vrijheden te nemen met de witte lijnen.

Thanks!
Ja daar zeg je me wat... zat vandaag ff met wat mensen mee te kijken maar bij de eerste bocht na start helemaal links rijden buiten de baan en dan insturen en nog een valid lap rijden!!!! Schiet mij naar lek...

Ga ook ff paar rondjes rijden op de redbull op die manier misschien kom ik ook wel aan de 1.28 a 1.29...

Want pak nu gewoon binnen de lijnen 1.30 dus een 1.29 moet dan te doen zijn met die cuts haha tnx for the tip 👍

i5 4690 | 16GB G-Skill | Gigabyte GTX 1080 G1 | T300RS Wheel | Fanatec V3 Pedals & Handbrake | TH8A Shifter | Rseat RS1 All Options | Buttkicker Gamer V2.0 | 3x Benq GW2760HS Screens | 10" Samsung Tab 3 | Black max II B-box

• bsty
  • Registratie: november 2011
  • Nu online

bsty

Bart J

quote:
MishaTuinman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:39:
[...]

ik heb al in de leon cup mee gereden dus mijn steam id moet bekend zijn :P
Moet je jezelf nog wel inschrijven via de website he ;)

• bsty
  • Nu online

bsty

Bart J

quote:
promise2die4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:23:
[...]

Ja daar zeg je me wat... zat vandaag ff met wat mensen mee te kijken maar bij de eerste bocht na start helemaal links rijden buiten de baan en dan insturen en nog een valid lap rijden!!!! Schiet mij naar lek...

Ga ook ff paar rondjes rijden op de redbull op die manier misschien kom ik ook wel aan de 1.28 a 1.29...

Want pak nu gewoon binnen de lijnen 1.30 dus een 1.29 moet dan te doen zijn met die cuts haha tnx for the tip 👍
Je moet zoveel mogelijk gebruik maken van de baan. Zolang je lap maar valid is, is het goed en zal er ook niets van gezegd worden. Tenzij je natuurlijk bijvoorbeeld bij de laatste en een na laatste bocht, ronde na ronde heel wijd gaat. Maar ik wens je succes om 1,6 sec te winnen in 1 bocht ;)

• MishaTuinman
quote:
bsty schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Moet je jezelf nog wel inschrijven via de website he ;)
heb ik gedaan vandaag ben ook meteen ff op de server geweest

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
bsty schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:42:
[...]

Je moet zoveel mogelijk gebruik maken van de baan. Zolang je lap maar valid is, is het goed en zal er ook niets van gezegd worden. Tenzij je natuurlijk bijvoorbeeld bij de laatste en een na laatste bocht, ronde na ronde heel wijd gaat. Maar ik wens je succes om 1,6 sec te winnen in 1 bocht ;)
Dat begrijp ik maar ik wist niet dat je daar zo wijd kon gaan snapje. En in 1 bocht gaat die 1.6 niet lukken dat weet je zelf ook wel.. maar 0.5 moet wel lukken. En er zijn er nog 3 waar ik wat laat liggen dat alles bij elkaar moet wel een 1.6 minder worden. Maar goed, ga niet alles typen want moet het eerst zien ze bewijzen hahaha.

i5 4690 | 16GB G-Skill | Gigabyte GTX 1080 G1 | T300RS Wheel | Fanatec V3 Pedals & Handbrake | TH8A Shifter | Rseat RS1 All Options | Buttkicker Gamer V2.0 | 3x Benq GW2760HS Screens | 10" Samsung Tab 3 | Black max II B-box

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
promise2die4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:16:
[...]

Dat begrijp ik maar ik wist niet dat je daar zo wijd kon gaan snapje. En in 1 bocht gaat die 1.6 niet lukken dat weet je zelf ook wel.. maar 0.5 moet wel lukken. En er zijn er nog 3 waar ik wat laat liggen dat alles bij elkaar moet wel een 1.6 minder worden. Maar goed, ga niet alles typen want moet het eerst zien ze bewijzen hahaha.
Succes daarmee :) ik heb zelf daar mijn tijd niet gewonnen. Ik blijf iig met 2 banden op het asfalt.

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
phoentje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:19:
[...]

Succes daarmee :) ik heb zelf daar mijn tijd niet gewonnen. Ik blijf iig met 2 banden op het asfalt.
Uhm bij die eerst bocht blijf je ook op het asfalt alleen iets buiten de lijn. Dus alle 4 de bandjes blijven op gewoon op het asfalt.

Maar ik snap wat je bedoelt,.. en die andere bochten ja ach wat bsty al zegt 😉

• zFrits
quote:
promise2die4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:23:
[...]

Dat is inderdaad precies waar ik op doelde. Op het SRS platform is het de norm van use & abuse, terwijl in een andere league waar ik rijd er streng tegen opgetreden wordt. :)

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Dat is inderdaad precies waar ik op doelde. Op het SRS platform is het de norm van use & abuse, terwijl in een andere league waar ik rijd er streng tegen opgetreden wordt. :)
Welkom :) Wij zijn geen SRS maar een community waarin geraced wordt. Iedereen staat hier gelijk en wordt geacht elkaar aan te spreken op bijv. gedrag en misverstanden wordt door men zelf afgehandeld. We rijden hard door maar willen geen politie agent spelen. Dus over al dat track limit geneuzel :) , indien je tijd wordt goedgekeurd dan mag je er rijden. Zo niet dan kan het uiteraard een keer gebeuren maar niet lap naar lap. We checken elkaar daar wel op. Daarom wordt ook geacht op Teamspeak aanwezig te zijn zodat dingen direct besproken kunnen worden.

_/-\o_

• zFrits
quote:
phoentje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Welkom :) Wij zijn geen SRS maar een community waarin geraced wordt. Iedereen staat hier gelijk en wordt geacht elkaar aan te spreken op bijv. gedrag en misverstanden wordt door men zelf afgehandeld. We rijden hard door maar willen geen politie agent spelen. Dus over al dat track limit geneuzel :) , indien je tijd wordt goedgekeurd dan mag je er rijden. Zo niet dan kan het uiteraard een keer gebeuren maar niet lap naar lap. We checken elkaar daar wel op. Daarom wordt ook geacht op Teamspeak aanwezig te zijn zodat dingen direct besproken kunnen worden.

_/-\o_
Duidelijk, helemaal top. Heb net een paar ronden gereden, ik hoop dat mijn Steam ID nu bekend is. :D
Een hoge 28-er geklokt, dus ik hoop wel mee te kunnen komen :9

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Laat ik het zo zeggen er was eens een league waar ze dit ook deden en die league had max 20 man en wilden uitbreiden ik heb er nog voor geworven en ze hadden groot kunnen worden.. oja zelfs praten onder de race was een no go.

Maar je raad het al die league verklote alles althans 1 man daar dacht de ubermensch te zijn en 'REGELDE' alles maar door al die regeltjes en eigenwijzigheid van die persoon zijn ze gestopt en naar een andere race platform gegaan en iedereen bleef of kwam naar tweakers, want die regeltjes waren absurd dom en luisteren ho maar...

Wat rene in 1 jaar heeft klaar gezet is gewoon top. Laag drempelig vrijheid voor iedereen en gedraag je volwassen en zeuren na de wedstrijd.. niet mee eens,.... your free to go..

Ben zelf vanaf de start van assetto-corsa aanwezig en het is aardig gegroeid in korte tijd en het is een gezellige community geworden met respect naar elkaar toe... en zonder teveel poespas.

Keep it up 👍

• YouriVLD
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 10:26
Hier iemand een idee? Ik heb voor de Porsche 911 GT3 de Gulf skin gekozen. Als ik de auto bekijk zie ik een hele andere skin :? Ik zie wel een donker blauwe skin. Dit is als ik in de pit sta. Elke skin die ik op de Porsche kies krijg ik niet te zien maar wel deze donkere. Buiten de standaard skins die erin zover ik getest hebt. Wel leuk om ook de skin zelf te zien die je kiest. Niet dat ik er sneller van wordt

Kan zover ik in de sessie kijk wel de skins van andere zien die zijn gekozen. Ik heb de skins allemaal gedownload en in de juiste folder geplaatst. Anders kan je niet de Gulf skin kiezen :)

YouriVLD wijzigde deze reactie 10-02-2018 14:38 (7%)

i5-8600K // GeForce 1080 8G // Phanteks 400s // Z370 // Asus ROG Swift PG248Q // 850 EVO M.2 500GB // Logitec G29 // Fanatec CSL Elite Pedals

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Update:(Lineup)

Assetto-Corsa.nl - GT3 - Kampioenschap

Lineup

12-02-2018 RedBull Ring[Sprint 40+20]

Totaal deelnemers: 34
Jerry V
Sander Z
Rene Vos
Bart Jansen
Bas Berkhout
Halewijn Vermeulen
Ray DeWinter
Ron Bartsch
Jeroen Tjalsma
Harry Haslinghuys
Ivo de Groot
Benny Ramaekers
Hat Waeijen
RaymondW
Jay Ligtvoet
Alexander de Loor
Jur Verlouw
Mike Bult
Joost vB
Peter K.
Klaas Wester
jw van wijngen
Klaas Jan Dijkema
Tim Nijboer
Youri Streefkerk
Jos Swarthoff
Jeroen Jongen
Meintje Skjuler
Michiel Hutman
Hans Lulofs
Dennis Krol
Frits van der Zalm
Misha Tuinman
@Kevin Kater

Totaal deelnemers: 34

phoentje wijzigde deze reactie 11-02-2018 14:57 (52%)

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
YouriVLD schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:23:
Hier iemand een idee? Ik heb voor de Porsche 911 GT3 de Gulf skin gekozen. Als ik de auto bekijk zie ik een hele andere skin :? Ik zie wel een donker blauwe skin. Elke skin die ik op de Porsche kies krijg ik niet te zien maar wel deze donkere. Wel leuk om ook de skin zelf te zien die je kiest. Niet dat ik er sneller van wordt

Kan zover ik in de sessie kijk wel de skins van andere zien die zijn gekozen. Ik heb de skins allemaal gedownload en in de juiste folder geplaatst. Anders je niet de Gulf skin kiezen :)
Wat je zelf kiest maakt niet zo veel uit. Het is wat de server heeft ingesteld. Ik heb voor de volgende herstart de Gulf aan je gekoppeld ;)
Je kan hem al testen op server #6. Die heb ik al kunnen herstarten zonder dat er iemand hinder van had.
quote:
promise2die4 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Laat ik het zo zeggen er was eens een league waar ze dit ook deden en die league had max 20 man en wilden uitbreiden ik heb er nog voor geworven en ze hadden groot kunnen worden.. oja zelfs praten onder de race was een no go.

Maar je raad het al die league verklote alles althans 1 man daar dacht de ubermensch te zijn en 'REGELDE' alles maar door al die regeltjes en eigenwijzigheid van die persoon zijn ze gestopt en naar een andere race platform gegaan en iedereen bleef of kwam naar tweakers, want die regeltjes waren absurd dom en luisteren ho maar...

Wat rene in 1 jaar heeft klaar gezet is gewoon top. Laag drempelig vrijheid voor iedereen en gedraag je volwassen en zeuren na de wedstrijd.. niet mee eens,.... your free to go..

Ben zelf vanaf de start van assetto-corsa aanwezig en het is aardig gegroeid in korte tijd en het is een gezellige community geworden met respect naar elkaar toe... en zonder teveel poespas.

Keep it up 👍
Dat waardeer ik (en Mike ook, van de grafische ontwerpen). Je hebt ons de ogen doen openen hoe we het in ieder geval niet willen :P
De 1e race @ Imola was een prachtig voorbeeld van respect. Zonder veel kleerscheuren gewoon 29 man door de 1e chicane!!
quote:
zFrits schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:14:
[...]

Duidelijk, helemaal top. Heb net een paar ronden gereden, ik hoop dat mijn Steam ID nu bekend is. :D
Een hoge 28-er geklokt, dus ik hoop wel mee te kunnen komen :9
Kak, het kan dus toch met de 650 8)7

• YouriVLD
quote:
phoentje schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Wat je zelf kiest maakt niet zo veel uit. Het is wat de server heeft ingesteld. Ik heb voor de volgende herstart de Gulf aan je gekoppeld ;)
Je kan hem al testen op server #6. Die heb ik al kunnen herstarten zonder dat er iemand hinder van had.
Dat maakt het duidelijk. Topper _/-\o_

i5-8600K // GeForce 1080 8G // Phanteks 400s // Z370 // Asus ROG Swift PG248Q // 850 EVO M.2 500GB // Logitec G29 // Fanatec CSL Elite Pedals

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

@zFrits

Lekker bezig.. ken je niet ff een replaytje van die tijden uppen ben benieuwd hoe je het doet...

• zFrits
quote:
promise2die4 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:08:
@zFrits

Lekker bezig.. ken je niet ff een replaytje van die tijden uppen ben benieuwd hoe je het doet...
Op een of andere manier is de replay niet opgeslagen, helaas.. :|

AC is daar wel raar mee af en toe

• raymondw
  • Registratie: november 2000
  • Nu online
@phoentje
Wil je mij even goed zetten op Teamspeak?
Nieuwe installatie op mijn machine.

to linux or not ,that's my quest... | AMD R5 1600 | Crucial LPX 3200MHz | Asus Prime B350-Plus | Intel DC P3600 2TB | MSI 1070Ti Gaming

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
raymondw schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:44:
@phoentje
Wil je mij even goed zetten op Teamspeak?
Nieuwe installatie op mijn machine.
Zal ik doen :), zat op me laptop maar geen rechten :)

• Figuur84
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:03

Figuur84

SimRacing NL/BE

Bij www.DC-SimRacing.NL wordt er ook gereden met Assetto Corsa op pc (en ps4), op dit moment zijn we gestart met een gt3 competitie op de zondagavond. Races om de week. Voel je vrij om aan te melden en mee te doen.

www.DC-SimRacing.NL

• MishaTuinman
server down? kan nergens een Tweakers server meer vinden om te oefenen ?!

• K-Jay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 22:43

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb net nog gereden. Heb je de DLC wel? Ik had in eerste instantie het circuit niet gedownload, en toen zag ik de server ook niet...

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• MishaTuinman
quote:
K-Jay schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:00:
Ik heb net nog gereden. Heb je de DLC wel? Ik had in eerste instantie het circuit niet gedownload, en toen zag ik de server ook niet...
ja al lang heb er al een paar keer gereden maar hij verscheen gewoon niet in de lijst, uiteindelijk wel gelukkig :D

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
MishaTuinman schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:39:
[...]

ja al lang heb er al een paar keer gereden maar hij verscheen gewoon niet in de lijst, uiteindelijk wel gelukkig :D
password vinkje ;)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
MishaTuinman schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:58:
server down? kan nergens een Tweakers server meer vinden om te oefenen ?!
Vinkje lege servers aan en voila je ziet ze staan... 😉

• Marc Dieters
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-02 11:11
Hallo,

Ik heb me ingeschreven voor de race van vanavond maar zie me niet in de start lijst staan.

Helaas heb ik nog niet op de server kunnen inloggen omdat ik nog content mis.
Dit wilde ik vandaag in orde maken.

Kan ik nog toegevoegd worden voor straks ?

Mijn steam id kan hier gevonden worden:
https://steamidfinder.com/lookup/marcdieters/

Alvast bedankt !

Marc Dieters wijzigde deze reactie 12-02-2018 10:23 (16%)

• FightingAce
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 07:18

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
Marc Dieters schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:14:
Hallo,

Ik heb me ingeschreven voor de race van vanavond maar zie me niet in de start lijst staan.

Helaas heb ik nog niet op de server kunnen inloggen omdat ik nog content mis.
Dit wilde ik vandaag in orde maken.

Kan ik nog toegevoegd worden voor straks ?

Mijn steam id kan hier gevonden worden:
https://steamidfinder.com/lookup/marcdieters/

Alvast bedankt !
Ik vrees dat je helaas wat te laat bent. De verlengde deadline voor inschrijven en joinen v/d server was volgens mij voor zaterdag.

Zorg dat je je deze week op tijd aanmeld voor de volgende race :) .

i7-3770K | GTX1080 | 16GB | CSL Elite Base & Pedals (LC) | Clubsport SQ V1.5 | Sim-Lab GT Cup

• Marc Dieters
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-02 11:11
quote:
FightingAce schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Ik vrees dat je helaas wat te laat bent. De verlengde deadline voor inschrijven en joinen v/d server was volgens mij voor zaterdag.

Zorg dat je je deze week op tijd aanmeld voor de volgende race :) .
Oh das jammer, maar voor volgende week gaat het zeker lukken
Bedankt voor je antwoord !

• Kevin Kater
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-02 22:11
Yo guys, ik ben ziek, dus doe vanavond even niet mee. Neem aan dat ik me verder niet hoef uit te schijven zolang ik de server niet join.

Kevin Kater wijzigde deze reactie 12-02-2018 19:02 (12%)

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

quote:
Kevin Kater schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:02:
Yo guys, ik ben ziek, dus doe vanavond even niet mee. Neem aan dat ik me verder niet hoef uit te schijven zolang ik de server niet join.
Balen. Beterschap! Volgende week weer beter zijn hé.

FightingAce wijzigde deze reactie 12-02-2018 19:07 (5%)

i7-3770K | GTX1080 | 16GB | CSL Elite Base & Pedals (LC) | Clubsport SQ V1.5 | Sim-Lab GT Cup

• mjmbult
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 07:13

mjmbult

M@dMike

Ik meld mij ook af.. griep en in bed helaas. Iemand die de race gaat livestreamen?

Tweakers Racing Community | www.assetto-corsa.nl

• -Sander-
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Live map vanaf de website ;)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

Beterschap heren....

Ben hier nu ook spontaan ziek geworden druk per ongeluk op de standby knop op me toetsenbord ipv F8 om teamspeak te muten.... schiet allemaal weer lekker op.

Meld me wel gelijk af voor race twee want ga wel film kijken met dw vrouw,.. hopelijk lukt dat wel zonder standby.

Dus excuus voor mijn lompheid...

Edit;

@phoentje oja 1 ding.. ik zou wel graag volgende race in me eigen skin willen rijden. Want voelt toch niet lekker om andere erin te zien rijden 😉 en mike ken nu weer opnieuw verven want er zitten bij hem nu wat krasjes op haha.

promise2die4 wijzigde deze reactie 12-02-2018 22:05 (27%)

• Marius191185
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10:35
Nou ik ben er wel weer klaar mee,

1e race krijg ik toch een beuk van achter in de 2e bocht, daarna auto vol met overstuur. na 2 keer gespint was ik er wel klaar mee.

2e race in de 3e bocht, iedereen remt heel netjes en vroeg. komt jeroen jongen buiten om drukt me naar binnen en zo tegen iemand anders aan ik spin weer en toen was ik er echt klaar mee.

Kom op jongens we zitten met 34 man op de baan rij eerst 2 rondjes totdat iedereen een beetje ruimte heeft en ga dan aanvallen.

• jayyzz
  • Laatst online: 23:03
1e race ging helaas qua consisticy erg slecht. Meerdere malen fouten gemaakt en daardoor helemaal terug naar p27. Uiteindelijk terug kunnen werken naar p17, en nog een leuk drag racje gehad in de laatste lap laatste straight.

2e race ging stukken beter. Kunnen racen naar p6, en bijna de hele race achter Ivo gehangen. Hij trok bij S1 telkens weg, maar bij s2 en 3 kwam ik telkens terug. Erg leuk was dat. Helaas was ik in de laatste 2 minuten iets te fanatiek de pinultimate bocht ingegaan, waardoor ik spinde en terugviel naar p10, wat erg balen was.

Al en al wel leuk om weer eens mee te doen, al was het wel nogal frustrerend :+

I7 4790K | Asus 1060 6gb ROG | 16gb DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• dikkuh3
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-02 16:09
Hier ook drama, eerste race rijdt iemand tegen me aan op weg naar de hairpin waardoor ik ook spin.
Dusdanige schade dat er niet veel eer meer viel te halen.

De 2e race ook weer de nodige botsingen moeten omzeilen.

Vraag me serieus af of een rollende start niet beter is met zoveel man.
Nu zijn er altijd wel mensen de dupe van onhandige acties.

• FightingAce

FightingAce

~ Alexander ~

Eerste race was er 1 om te vergeten... Na de meeste chaos te kunnen ontlopen reed iemand die in bocht 1 gespind was vol tegen me aan. Als je spint is het gewoon pech hoor, zeker in de eerste paar rondes. Je hoeft je er echt niet ff in te frotten zonder te kijken. Daarna wel redelijk kunnen rijden vanaf achter, maar een tinkje van Bas stuurde me de vangrail in en daarna weer achteraan aansluiten. Bas, vanaf mijn kant leek het alsof je kort naar rechts stuurde, vandaar mijn reactie. Was vast niet expres. No hard feelings.

Tweede race helaas betrokken bij de chaos. Daarna nog wel lekker kunnen rijden met Rene in de achtervolging die helaas spinde. Erg grappig, in de bochten hield ik Rene ontzettend op, maar op de rechte stukken was ik een stuk sneller.

Edit: Excuses aan de Porsche die ik bij bocht 4 een klein tikje gaf. Geweldige redding, jammer dat je er daarna meteen weer afgerukt werd door iemand die er per se langs wilde.

FightingAce wijzigde deze reactie 12-02-2018 23:14 (10%)

• Jurrr90
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:19

Jurrr90

Capt_Buttons

Ik had een twee topraces eigenlijk ;). Lekker close racen met Michiel en Rene in de eerste. Tweede race close met Jeroen en Michiel. Jeroen is wel echt compromisloos in zijn verdedigen en aanvallen. Dat mag misschien wel ietsje minder :P. Maar het was lekker spannend!

• zFrits
Niet volgens plan allemaal gegaan, maar wel lekker gereden. Moet nog wat wennen aan de mclaren.

In de eerste race op mediums rond getuft, had niet genoeg geoefend dat ik wist dat softs het 40 minuten vol hielden :P Halverwege mijn front splitter verloren door een lapped car die voor me spon, en per ongeluk tijdens de pitstop ook bandjes gewisseld (oeps.. ) ipv alleen 1 litertje splash and dash. Toch nog naar de 5e plek gereden :)

Race 2 waren leuke battles, helaas was de Würth Kurve mijn grootste rivaal. Driemaal raak. Eerste keer gewoon te hard gepusht de gravel in met onderstuur, tweede maal stijlvol de bak in omdat ik niet verwachtte zoveel meer snelheid midcorner te hebben dan de GT-R. Voetje van het gas af, lift off oversteer. Driemaal scheepsrecht, een aanrijding voor me, probeerde te ontwijken maar de achterkant brak daardoor zelf los, zelfde oorzaak als #2. Nou goed, toen was ik weer passagier :D

Ik hoop volgende week weer mee te doen, en anders bij de Nordschleife sowieso! (kan niet tijdens Mugello helaasch.)

• meintje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:10
Eerste keer dat ik mee deed. Gelukkig geen grote crashes veroorzaakt. In race 1 werd ik in ronde 2/3 er zonder pardon afgetikt door een McLaren in bocht 3. Daardoor afgezakt naar achteren. Door de medium band ( ja, I know) en de temperatuur van die dingen geen potten kunnen breken.

Race 2 als 12 geëindigd, erg tevreden mee. In duel met een Audi, ging de Audi eraf. Ik riep sorry op TeamSpeak mag volgens mij raakte ik je niet. Was ook in bocht 3.

• raymondw
  • Nu online
De eerste race getikt en gespind, excuses (Bas & Benny!!) bij het oprijden van de baan, ik keek in VR naar de Mercedes van Dennis en ging daarna 360gr door niet opletten...

Tweede race was meer mijn ding :)
Achteraan gestart door een qualy miskleun en daarna lekker de rondjes gereden

to linux or not ,that's my quest... | AMD R5 1600 | Crucial LPX 3200MHz | Asus Prime B350-Plus | Intel DC P3600 2TB | MSI 1070Ti Gaming

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Op naar race 5 en 6. Let op! Deze track heeft max 24 pitboxen. Dit betekent het volgende:
Er zal bij 24+ een splitsing plaatvinden. Er worden dan 2 servers ingesteld. Op server 1 vallen meer punten te verdienen dan op server 2. Deze indeling vind plaats op basis van de TRAININGSTIJDEN die deze week verreden worden. Dus het is zeer belangrijk goed te oefenen indien je ingedeeld wil worden op server 1.
De deadline mbt deze pre-qualify is 18-02-2018 23:59
Op zondag 18-02 zal hier op het forum en op de site de verdeling van de server bekend gemaakt worden!

De inschrijvingen zijn wederom geopend voor deze race en staan op de site. De deadline hier is wederom donderdag 23.59

Tracklist

05-02-2018 Imola [Sprint 40+20]
12-02-2018 Red Bull Ring [Sprint 40+20]

19-02-2018 Black Cat Country Short[Sprint 40+20]

26-02-2018 Mugello [Sprint 40+20]
05-03-2018 Nordschleife [Endurance 90]
12-03-2018 Silverstone [Sprint 40+20]
19-03-2018 Barcelona [Sprint 40+20]
26-03-2018 Laguna Seca [Sprint 40+20]
02-04-2018 Monza [Sprint 40+20]
09-04-2018 Spa [Endurance 90]
16-04-2018 *BONUSRACES 2 tracks op 1 avond. Bathurst&Macau.[20+20]

Inschrijven

Tijdschema

• 19.30 - 20.30 | Qualify Practice 1
  • 20.30 - 21.10 | Race 1 (verplichte pitstop tussen de 1-39 minuten)
  • 21.25 - +/- 3 Laps | Qualify Practice2
  • 21.35 - 21.55 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
  • Server password: tweakers

Overige Info & belangrijke regels

• Je hebt een auto keuze doorgegeven
  • Je hebt je ingeschreven voor de eerstvolgende race
  • Je STEAMID is bekend op de server(s) (Dit gaat automatisch al je een keer aan een sessie hebt deelgenomen)
  • Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
  • Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Heb je je ingeschreven buiten de deadline (per race). Dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Downloads

Tussenstanden

• Hupske
  • Laatst online: 08:17

Hupske

AFCA

https://www.dkrol.nl

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
phoentje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:47:
Op naar race 5 en 6. Let op! Deze track heeft max 24 pitboxen. Dit betekent het volgende:
Er zal bij 24+ een splitsing plaatvinden. Er worden dan 2 servers ingesteld. Op server 1 vallen meer punten te verdienen dan op server 2. Deze indeling vind plaats op basis van de TRAININGSTIJDEN die deze week verreden worden. Dus het is zeer belangrijk goed te oefenen indien je ingedeeld wil worden op server 1.
De deadline mbt deze pre-qualify is 17-02-2018 23:59
Op zondag 18-02 zal hier op het forum en op de site de verdeling van de server bekend gemaakt worden!

De inschrijvingen zijn wederom geopend voor deze race en staan op de site. De deadline hier is wederom donderdag 23.59

Tracklist

05-02-2018 Imola [Sprint 40+20]
12-02-2018 Red Bull Ring [Sprint 40+20]

19-02-2018 Black Cat Country Short[Sprint 40+20]

26-02-2018 Mugello [Sprint 40+20]
05-03-2018 Nordschleife [Endurance 90]
12-03-2018 Silverstone [Sprint 40+20]
19-03-2018 Barcelona [Sprint 40+20]
26-03-2018 Laguna Seca [Sprint 40+20]
02-04-2018 Monza [Sprint 40+20]
09-04-2018 Spa [Endurance 90]
16-04-2018 *BONUSRACES 2 tracks op 1 avond. Bathurst&Macau.[20+20]

Inschrijven

Tijdschema

• 19.30 - 20.30 | Qualify Practice 1
  • 20.30 - 21.10 | Race 1 (verplichte pitstop tussen de 1-39 minuten)
  • 21.25 - +/- 3 Laps | Qualify Practice2
  • 21.35 - 21.55 | Race 2

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community
  • Server password: tweakers

Overige Info & belangrijke regels

• Je hebt een auto keuze doorgegeven
  • Je hebt je ingeschreven voor de eerstvolgende race
  • Je STEAMID is bekend op de server(s) (Dit gaat automatisch al je een keer aan een sessie hebt deelgenomen)
  • Je bent aanwezig op Teamspeak (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.minorating.com/Rules & http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
  • Houd je je niet aan de bovenstaande regels dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Heb je je ingeschreven buiten de deadline (per race). Dan kun je helaas niet deelnemen.
  • Voor alle vragen en antwoorden raadpleeg de FAQ. Staat je antwoord er niet bij? Stel dan je vraag op het forum!
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

Downloads

Tussenstanden

Weet niet of het veel werk is maar als er steeds zo'n grote opkomst is, is het dan niet raadzaam elke race te splitsen??

Zodat je een groep a en een groep b krijgt??

Want het zijn toch vaak dezelfde die steeds voorraan rijden en de zelfde dus ook achteraan haha 😉

En zo hebben de wat langzamere rijders ook kans op punten. En hebben we minder fps drops want hoorde tijdens de kwali dat vele toch met fps problemen zaten en uiteindelijk toch gaan rijden wat problemen kan veroorzaken bij de start of 1e bocht 😉

Weet dat het al keer eerder is geroepen maar er is verder nooit op in gegaan...

Edit;

En mocht het veel werk zijn, wil ik je er best bij helpen, maar dan zou je me toch beetje wegwijs moeten maken want heb geen idee hoe het werkt. Of misschien iemand erbij nemen die uiteraard wil en weet hoe het wel moet 😆

promise2die4 wijzigde deze reactie 12-02-2018 23:22 (3%)

• negnojneorej
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06:57
quote:
Jurrr90 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:12:
Ik had een twee topraces eigenlijk ;). Lekker close racen met Michiel en Rene in de eerste. Tweede race close met Jeroen en Michiel. Jeroen is wel echt compromisloos in zijn verdedigen en aanvallen. Dat mag misschien wel ietsje minder :P. Maar het was lekker spannend!
Moet hier toch even op reageren, vind het wel mooi dat je dat zegt :)

Waren mooie gevechten. zowel in race 1 op het eind als in race 2.
Ik ben hier natuurlijk niet om thee te drinken. We zijn er om te knokken. ;)
En ja ik zoek daarbij de grens op. Als je mij ruimte geeft dan pak ik die ook.
Je liet ruimte aan de buitenkant in het midden van de baan en dan ga ik er gewoon voor :)
Ik heb je ook niet geraakt volgens mij. Jij liet mij ook ruimte in de aanval, klein tikkie bij het uitkomen heb ik ook geen moeite mee.
Ook met verdedigen ben ik misschien hard maar wel fair in mijn ogen.

Let wel, ik ben er zeker niet op uit om mensen expres te raken maar een keertje deur aan deur kan zeker geen kwaad. Laten we het ook lekker GT racen houden en geen F1 praktijken toepassen.

• negnojneorej
quote:
Marius191185 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:42:

1e race krijg ik toch een beuk van achter in de 2e bocht, daarna auto vol met overstuur. na 2 keer gespint was ik er wel klaar mee.

2e race in de 3e bocht, iedereen remt heel netjes en vroeg. komt jeroen jongen buiten om drukt me naar binnen en zo tegen iemand anders aan ik spin weer en toen was ik er echt klaar mee.

Kom op jongens we zitten met 34 man op de baan rij eerst 2 rondjes totdat iedereen een beetje ruimte heeft en ga dan aanvallen.
Wat is jou ingame naam ?
Dan check ik de replay. Kan me dit moment niet herinneren.
Wil toch wel even weten wat ik daar dan fout zou hebben gedaan.
Bij de 2e bocht was het in race 2 wel wat chaotisch.

Overigens had ik in race1 met @phoentje een akkefietje waarbij we allebei zelfs van de baan raakten toen we in gevecht waren. Moet de replay daar nog van bekijken wie daar fout zat.

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
@negnojneorej Harry H
quote:
Marius191185 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:42:

ik deel deze mening!

tegenvallende qualy .. een 1:29er zit er niet in dus met een 1:30.054 slechts 21ste startplek :'(

1e race goede start! de eerste 2 bochten gaan goed, dan gaan er een paar dwars, dus ik zal linksrechtslinkstochmaarrechts maar helaas, tik hem nipt aan ga dwars en vervolgens iemand er VOLLE bak achterin dus ik ga in de rondte en mag met rooie bandjes achter aansluiten :(
.. vanwege het rijden als een robot en niet wisselen van banden en 2e helft redelijk op eieren met 4 gele bandjes toch nog 11e weten te worden wat best een hele prestatie is gezien alle ellende.

wederom slechte qualy, met invalid 1:30.995 en een valid 1:32.145 dus 26ste en 1 na-laatste startplek 8)7

2e race goede start! weet uit de problemen te blijven .. maar verderop gaat iemand dwars en ik kan niet meer ontwijken .. heb ik dan nog redelijk de neus de goede kant op, komt er weer iemand VOLLE BAK achterin en jopie gaat weer in de rondte met rode bandjes .. en we kunnen weer achter aansluiten :(
.. 20 ronden zijn te kort om weer echt naar voren te komen, ik leg me er maar weer bij neer en ga er volle bak in om nog een punt zien te bereiken .. op een gegeven moment 18e en wil nog een move proberen naar 17e maar dat zit er niet meer in en ga rond .. nog als 20ste over de meet gekomen maar dat maakt toch geen flikker meer uit.

Lekker geraced d:)b op zich dan.. lekker close met een aantal. Idd een dragrace in de laatste ronde .. zou het terug moeten gaan kijken eig, want het zijn die crashes die je bij blijven, de rest maakt je dan niet zoveel meer uit eig. t Is toch spek en bonen rijden wat dat betreft.. damage control

Nu iedereen nog uit z'n ogen leren kijken en afstand houden en niet volle bak door een opstopping willen knallen, dan hebben we wellicht ook nog wat aan die goede starts. |:(

quote:
phoentje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:47:
stomme opmerking wellicht maar is het een idee eerst nog een baan te rijden met meer boxen??

dr zullen naar achter toe wel hier en daar wat poppetjes afvallen zodat je dan met 24 man alsnog deze baan rijden kunt.

quote:
promise2die4 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:15:
Weet niet of het veel werk is maar als er steeds zo'n grote opkomst is, is het dan niet raadzaam elke race te splitsen??

Zodat je een groep a en een groep b krijgt??

Want het zijn toch vaak dezelfde die steeds voorraan rijden en de zelfde dus ook achteraan haha 😉

En zo hebben de wat langzamere rijders ook kans op punten.

Weet dat het al keer eerder is geroepen maar er is verder nooit op in gegaan...
of dat

maar met de Seat waren er aardig wat afvallers. De laatste race nog een man of 8 over??

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 13-02-2018 00:47 (21%)

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:58
Zie dat er momenteel een GT3 cup gaande is hier, misschien volgende week ook weer eens meerijden :)
Zal eens kijken of ik deze week nog tijd heb om even een paar uurtjes te oefenen

iRacing Profiel | Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Kayeos72
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 07:26

Kayeos72

~ Peter~

Waarom niet op Macau, is leuk! _O- Whahaha

Kayeos72 wijzigde deze reactie 13-02-2018 09:41 (23%)

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

• bazzard
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-02 21:48
quote:
FightingAce schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:07:
Daarna wel redelijk kunnen rijden vanaf achter, maar een tinkje van Bas stuurde me de vangrail in en daarna weer achteraan aansluiten. Bas, vanaf mijn kant leek het alsof je kort naar rechts stuurde, vandaar mijn reactie. Was vast niet expres. No hard feelings.
Volgens mij gaf ik je inderdaad iets te weinig ruimte. Volgens helicorsa had ik nog ruimte over en mogelijk had ik het idee om de bocht iets beter te kunnen nemen door iets meer naar buiten te gaan, geen slimme keuze duidelijk, mijn excuses!

Voor de rest had ik gisteren mijn dag niet.
Race1, weer een redelijk goede start, weer een paar plekken winst, maar helaas ver remde ik mij met ingang van ronde 2, iets te veel focus op de auto's voor mij ipv rempunt, sorry daarvoor. Ik weet niet of het de zelfde ronde was of de ronde er na, maar iemand spinde uitkomen T1, en kwam haaks de baan op, ik kon geen kant op en vol er in. Dit kan echt niet hoor, gewoon achteruit en in ieder geval gewoon invoegend de baan op wanneer er geen verkeer aankomt, niet haaks. :(
Door deze klap geen grip voor meer, dacht in eerste instantie dat ik gewoon uit ritme was, maar naar de pitstop de boel gemaakt en zat reed ik gewoon weer stabiel rond, achter af had ik gewoon eerder me pitstop moeten maken.

Race 2, matige start, maar door de chaos achter mij toch, waarbij in mede bij betrokken was, iemand stuurt wel erg veel in waardoor de kettingreactie in gang was gezet toch een tijd rond P12 gereden.
Helaas hadden @bobopalmtree en ik een incident waarbij we er samen af gingen en achter aan onze weg konden voortzetten.

Al met al wel genoten maar zeker geen goede race.

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
negnojneorej schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Wat is jou ingame naam ?
Dan check ik de replay. Kan me dit moment niet herinneren.
Wil toch wel even weten wat ik daar dan fout zou hebben gedaan.
Bij de 2e bocht was het in race 2 wel wat chaotisch.

Overigens had ik in race1 met @phoentje een akkefietje waarbij we allebei zelfs van de baan raakten toen we in gevecht waren. Moet de replay daar nog van bekijken wie daar fout zat.
Ja dat was balen. Ging wel lekker. Ik was in die sectie een stuk sneller en voor mijn gevoel zat ik al aan de binnenkant. Daarna stuurde je hem in. Maar check de replay even. Ik bewaar ze namelijk niet :x

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Na een klein jaartje afwezigheid weer eens meegereden, twas hard werken, pff

Tijdens de kwali kon ik de tijden niet halen, die ik doordeweeks wel haalde, wellicht was het lichte temperatuursverschil daar debet aan, zoals aangeven werd in teamspeak? Nou ben ik al geen snelle jongen, maar had nu helemaal geen aansluiting. Plus de afleiding van het teamspeak cafe :( . Das niks voor mij, wist ik eigelijk al

Race 1:
Start vanaf p31 rustig naar bocht 1 en achteraan sluiten en melee ontwijken, bocht twee idem en bocht 3 (Grosser) idem, oh nee toch niet, er kwam een mclaren (?) de kattenbak uit de baan op, schrikmomentje en heel licht contact, zonder gevolgen, pfjoew.
Ergens in ronde 3 lag ik 21e wauw, rustigblijven hou je focus.... |:( binnenkant Niki Lauda, stuiter ik van de kerbstones en rond :( , hoe is dat mogelijk, die dingen zijn plat 8)7 . En weer achteraan sluiten en uitrijden. Stonden veel uitvallers in de pits, zag ik, in beide races.

Race 2:
Rustige race, laatste ronde op p22, was ik blij mee. Geen bedreiging van achter, niets aan de horizon om te pakken, gewoon rustig uitrijden...toen kwam de laatste bocht........stonden daar twee waggies daar te kamperen
Hevig uitwijken en rond en p25 of 24, pfffff. Jammer, dat is mijn onvermogen om snel te reageren op een overwachtte situatie.
Tot de Nordschleiffe :w

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
[b][message=54254755,noline]Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 00:36

of dat

maar met de Seat waren er aardig wat afvallers. De laatste race nog een man of 8 over??
Dat kwam denk meer omdat die wagen voor vele niet interessant genoeg was en moeilijk te sturen. Heb 1 race mee gedaan en ik was er gelijk klaar mee... ik ben meer een gt rijder of het nu gt2 of gt3 is ik ben er altijd wel voor.. i love those cars hahaha..

Maar goed het zou denk geen slecht idee zijn om het te splitsen. Zo is het minder druk minder last van elkaar en zo heeft iedereen meer kans en ruimte en kun je je van klasse b opwerken naar klasse a..

Dus de eerste 3 van de klasse b kunnen na het kampioenschap mee doen in a en de laatste 3 van a gaan naar b ofzo 😉

Want tuurlijk is het gaaf om met 40 man de bocht door te gaan na de start maar dat er in de 1e race niks gebeurd op imola is unique.. de andere 3 races qaren er toch helaas aardige crashes.

Maar goed we gaan het zien.. nu eerst oefenen op de cat..

@Kayeos72 ja dat teamspeak cafe was ook de reden van mijn lompheid door standby in te drukken... heb hem nu wel maar even verplaatst onder een ander knopje for the safety haha.

promise2die4 wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:29 (8%)

• meintje
  • Laatst online: 08:10
Voor volgende week moet ik mij helaas afmelden. Moet voor de baas op pad en ben dus maandagavond niet thuis.

Succes met oefenen allemaal!

meintje wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:36 (0%)
Reden: typo

• Marius191185
Of wat ook heel goed is dat is een multi class kampioenschap. Zitten we wel allemaal bij elkaar maar toch 2 verschillende kampioenschappen. Bijvoorbeeld LMP1 en GT bij elkaar. Dat lijkt mij wel heel tof.

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Multiclass is ook tof, maar wie gaat bepalen wie wat gaat rijden?

• bazzard
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-02 21:48
ach het kampioenschap is 2 races oud, we moeten nog even. :)

Daarnaast moeten we ook in gedachten houden dat er na mijn weten geen GT race is zonder schade gevallen. En ongevallen/foutjes en soms ook domme acties horen er soms gewoon bij en elke keer leren mensen van hun fouten en uiteindelijk gaat het niveau om hoog.

En laten we wel zijn een grid met 30+ wagens beter dan een mager servertje met 10 man. (nu rijd je 16de en ben je nog lang niet de laatste ;)

• Marius191185
Helemaal waar, @bazzard Gister liepen de emoties wat hoog op daarom ging ik ook gelijk weg mijn excuses daarvoor. Alleen heel jammer. Je oefent de hele week + hele week al spanning probeert een setup te maken haha en dan lukt het niet of word je ervan af getikt. Dat is ook racen dat klopt en daar moet ik even rekening mee houden met zo'n volle baan.

• gooien101
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 09:24

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Ik zie dat de meesten hier een andere ervaring hadden, maar ik was positief verrast over hoe clean de race verliep. Een incident in de kwalificatie dat zonde was maar voor de rest echt goed. in de eerste race in de eerste rondes wel teruggevallen van de 9de naar de 15de plek maar wel schadeloos. Over het algemeen haal je de mensen die van 10 meter achter je divebomben of over het algemeen agressief rijden vanzelf weer wel in door consistent te rijden :)

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Marius191185 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:39:
Of wat ook heel goed is dat is een multi class kampioenschap. Zitten we wel allemaal bij elkaar maar toch 2 verschillende kampioenschappen. Bijvoorbeeld LMP1 en GT bij elkaar. Dat lijkt mij wel heel tof.
dat heb ik een keer gedaan bij een andere leageau en dat is leuk maar best fucked up want dan heb je nog meer ongelukken omdat sommige de andere snellere wagens niet kunnen inschatten ;)

@bazzard je hebt helemaal gelijk voor wat betreft die ongelukken,.. alleen het vervelende is vaak dat het wel altijd beetje in het midden de ellende ontstaat. en dat heeft er wel beetje mee te maken met de ervaring van de mensen en de drukte ben ik van mening,.. want als er in het midden een auto spint schiet iedereen alle kanten op terwijl er geen ruimte is en dan wordt de schade alleen maar groter en lopen de frustraties op ;)

promise2die4 wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:21 (21%)

• bsty
  • Nu online

bsty

Bart J

Waarom zijn er een aantal nu al druk bezig met een volgend kampioenschap? Dit kampioenschap is net begonnen en het is nu al niet goed.. GT3 is tcoh wat iedereen zo graag wilde doen? De laatste race is op 16 april dus jullie moeten het er nog even mee doen. Overigens zijn het er natuurlijk maar een paar die iets te klagen hebben, vaak dezelfde mensen, dus heel serieus gaat dit ook niet genomen worden. Misschien is het leuker voor @phoentje en @mjmbult als er wat vaker waardering wordt uitgesproken. Ikzelf vind het nu al een heel geslaagd kampioenschap en dat komt mede doordat er zoveel animo voor is.

Dat we voortaan altijd op 2 servers gaan rijden kan je wel vergeten. Black Cat County zal de enige race zijn waar we met 2 servers zullen gaan rijden, want de overige circuits bieden als het goed is genoeg pitboxes. Ik zie liever 34 man op 1 baan dan 17 man. Het is juist gaaf dat we nu zoveel animo hebben. Waarom zou je dan ineens al die mensen weer gaan opsplitsen? De punten worden al verdeeld vanaf plek 15 bij dit kampioenschap en door constant te rijden weet ik zeker dat je al een heel eind in de buurt komt van de punten. 25 van de 34 mensen op de tussenstandenlijst hebben al puntjes gehaald, dus dat is ook een teken dat er genoeg kansen zijn om punten te scoren.

Imola ging vorige week hartstikke goed en nu gebeurde er een aantal incidenten op RBR en gelijk is het weer niet goed. Stel dat er nou iets gebeurd waar je echt van baalt dan kan je gewoon die persoon daar op aanspreken natuurlijk. Laat eventueel een replay zien o.i.d. zodat je het ook echt kan onderbouwen. Met veel mensen racen is heel vet, maar ook wat lastiger. Geduld is een schone zaak en velen leren elke week weer wat extra's en zo worden wij, als community, allemaal beter. Een race zonder incidenten is haast onmogelijk, ook in het echte GT racen komt het nog weleens voor. Het is natuurlijk balen dat er vaak dezelfde bij betrokken zijn, maar gebruik dat dan als leermoment om mensen er op te wijzen, tips te geven of doe het zelf de volgende keer anders.

bsty wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:01 (3%)

• raymondw
  • Nu online
Incidenten zullen er altijd zijn, er is altijd wel een middenveld...
Dus helemaal eens met @bsty !
Lekker gamen en door je bril uphill kijken naar 30 auto's voor je!

@phoentje en @mjmbult bij deze mijn waardering voor de tijd die erin gestoken word d:)b
Gisteren mijn eerst verdiende punt(jes) op de ranking gekregen

• YouriVLD
Na wat ronden trainen de afgelopen uitgekomen op een 1.29 laat. Vond ik opzich wel redelijk en zou daarmee rond de 10e plaats starten. De quali ging redelijk. Kon niet lekker in het ritme komen maar toch een redelijk quali.

De eerste race:
De start was belabberd. Puntje voor mij. Gebruik je koppeling om beter te starten. De eerste bocht redelijk door gekomen. De tweede bocht ook nog. Toen kwam de derde bocht. Het leek voor mij wel een wasmachine. Ik werd ergens geraakt deze kon ik opvangen, maar daarna was het klaar. Ik ging alle kanten op en kon niet meer meekomen in het treintje. De auto was zo beschadigd dat ik bij de volgende bochten waar ik maar een klein beetje remde weer in en spin raakte. De pit in en alles laten herstellen. Inmiddels een hele rond achterstand op het hele veld.

Na de spin was ik bijna klaar mee, omdat je toch wat tijd en moeite erin hebt gestoken om te oefenen. Na het herstel van de auto weer ervoor gaan zitten en proberen het ritme weer op te pakken. Dit geen redelijk maar reed 1.32 ers. Dat huh waar komt dit vandaag? Achteraf bleek dat ik een rekenfout had gemaakt met de tank inhoud. Oeps! Ondanks deze tijden kon ik wel de mensen in het achterveld inhalen. Zodoende toch nog wat mensen kunnen inhalen. Daarna kwamen ook de snelle mannen naar voren en kwamen langzaam ook de blauwe vlaggen voor mij. Voorbij laten gaan op een goed punt en kijken of je beetje kan volgen. Dat lukt niet echt. Uiteindelijk toch een leuke race.

Race 2:
De start was een stuk beter met de koppeling en de tank inhoud ook beter berekend. Na bocht 4 was het een klein puinhoopje maar dit mocht de pret niet drukken. Hierna in een leuk treintje gereden achter Benny, jw en meintje en achter mij Raymond. na wat leuke acties en close racing remde ik te laat in bocht 2 waardoor ik rechtdoor schoot en bijna mijn voorgangers meenam. |:( Gelukkig niemand geraakt. Maar het gevecht ging verder. Op een gegeven moment ging dacht ik Benny? in een spin door iets teveel gas in de voorlaatsten bocht. Dit kon ik nog net ontwijken met wat stuurmanskunst :*) Helaas ging tegen het einde de banden op te spelen en was de grip verder te zoeken. Ik zat in de punten maar door mijzelf toch iets teveel te pushen de plekjes verloren wegens een spin. Weer een leerpuntje voor de volgende keer. Rustiger aan bij het einde van de race :)

Al met al leuke battles gehad op de baan. _/-\o_

Op naar de volgende race

• HAT_W
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10:42
quote:
bsty schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:29:
Waarom zijn er een aantal nu al druk bezig met een volgend kampioenschap? Dit kampioenschap is net begonnen en het is nu al niet goed.. GT3 is tcoh wat iedereen zo graag wilde doen? De laatste race is op 16 april dus jullie moeten het er nog even mee doen. Overigens zijn het er natuurlijk maar een paar die iets te klagen hebben, vaak dezelfde mensen, dus heel serieus gaat dit ook niet genomen worden. Misschien is het leuker voor @phoentje en @mjmbult als er wat vaker waardering wordt uitgesproken. Ikzelf vind het nu al een heel geslaagd kampioenschap en dat komt mede doordat er zoveel animo voor is.

Dat we voortaan altijd op 2 servers gaan rijden kan je wel vergeten. Black Cat County zal de enige race zijn waar we met 2 servers zullen gaan rijden, want de overige circuits bieden als het goed is genoeg pitboxes. Ik zie liever 34 man op 1 baan dan 17 man. Het is juist gaaf dat we nu zoveel animo hebben. Waarom zou je dan ineens al die mensen weer gaan opsplitsen? De punten worden al verdeeld vanaf plek 15 bij dit kampioenschap en door constant te rijden weet ik zeker dat je al een heel eind in de buurt komt van de punten. 25 van de 34 mensen op de tussenstandenlijst hebben al puntjes gehaald, dus dat is ook een teken dat er genoeg kansen zijn om punten te scoren.

Imola ging vorige week hartstikke goed en nu gebeurde er een aantal incidenten op RBR en gelijk is het weer niet goed. Stel dat er nou iets gebeurd waar je echt van baalt dan kan je gewoon die persoon daar op aanspreken natuurlijk. Laat eventueel een replay zien o.i.d. zodat je het ook echt kan onderbouwen. Met veel mensen racen is heel vet, maar ook wat lastiger. Geduld is een schone zaak en velen leren elke week weer wat extra's en zo worden wij, als community, allemaal beter. Een race zonder incidenten is haast onmogelijk, ook in het echte GT racen komt het nog weleens voor. Het is natuurlijk balen dat er vaak dezelfde bij betrokken zijn, maar gebruik dat dan als leermoment om mensen er op te wijzen, tips te geven of doe het zelf de volgende keer anders.
Mooi gesproken Bart, buiten dat je redelijk kan sturen kan je de dingen ook nog eens goed samenvatten :) (y)

• dikkuh3
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-02 16:09
Als iemand goed geoefend heeft voor een race en de kans op een leuk resultaat is na 1 ronde al weggegooid door een onhandige actie van iemand anders is het in mijn ogen logisch dat de emoties oplopen. (doordat iedereen op TS zit, is de kans groot dat anderen dat meekrijgen)

Feit is dat je vooraan veel minder mee krijgt van de chaos die achterin vaak ontstaat in de eerste fase van de race. Maar ik gok dat als jou een overwinning ontglipt omdat bij het lappen van een achterblijver, deze persoon een inschattingsfout maakt, je ook niet blij zal zijn.

Daarom denk ik ook niet dat het als kritiek / klagen moet worden opgevat maar als eventuele verbeterpunten. Het wordt pas klagen als er wordt aangegeven dat er niks met de punten gedaan wordt en de desbetreffende persoon blijft erover bezig.

Ik vind het juist positief dat mensen meedenken en betrokken zijn, hierdoor zal het niveau en de kwaliteit alleen maar beter worden.

• JW van Wijngen
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
goed voor het nu escaleert !!!! :(

ik denk dat ik als laatste man rijder het meeste recht van spreken heb 8) (mede ook gezien mijn inspanning bij de training sessies). De snelle goden denken na de puinhoop vaak nog even de baan op te gaan, onder het mom van dat schilt straks weer een achterblijver in halen. Dus ook voor mij heel herkenbaar _/-\o_

ja het is vervelend dat je er afgereden wordt. en ja de emoties kunnen oplopen, MAAAAAR het is maar een spelletje, het is niet je eigen echte auto. je hoeft de schade niet te betalen duuuuus het volgende:

de dinsdag na de race ToT 12.00 uur mag er nog geklaagd worden maar daarna is het klaar. :z

het is net als bij juf Ank ;w ; duidelijk zijn en niet de spel regels veranderen tijden de les.
we rijden het kampioenschap uit en staan dan pas open voor iets nieuws. :)

.

iRacing Profiel

• raymondw
  • Nu online
Ik moet even op zoek naar een ander programma....
Niet te hard zetten

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
bsty schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:29:

Waardering wordt er ook heus uit gesproken is laatst nog gedaan 😉 maar dat jij het ziet als klagen is jammer..

Denk dat je juist blij moet zijn dat er vele mensen mee denken en zo gedreven zijn. Afentoe naar andere luisteren kan geen kwaad toch.

Maar ik snap best dat enkele er van balen als ze een week lang trainen en dan na 1 ronde eruit liggen door een fout van een onervaren rijder.. Tuurlijk gebeuren er wel eens onnodige ongelukjes maar als je de meeste kan uitsluiten en dan elke keer een clean race te rijden is alleen nog mooier toch...

En dat opsplitsen kwam alleen naar voren door mij omdat er gisteren best wat op TS geklaagd werd over fps in de quali en nee dit keer was ik het niet haha. en als mensen een lage fps hebben en dan toch de race aan gaan veroorzaakt dat juist problemen en dus onnodige crashes..

En wat betreft de mensen die nu al over een volgend kampioenschap doen praten.. laat ze gewoon gaan.. ieder zijn ding toch..

Maar goed... we shall see it next week.. 😎

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
heeeeej, nu je het zegt, ik heb geen last van lage fps meer !! *O*

lekker close battle 'n on the edge!! d:)b
quote:
raymondw schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:07:
Ik moet even op zoek naar een ander programma....
Niet te hard zetten
[video]
OpenShot Video Editor ??

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 13-02-2018 21:42 (17%)

• negnojneorej
@phoentje
Heb de replays van hupske gedownload en ons momentje even bekeken Rene maar je zat er toch echt niet genoeg naast. 11 min in de video en jouw auto is car#23 in de replay, camera 3.
Je rechter voorwiel raakte mijn linker achterwiel en daarbij liet ik voor mijn gevoel ook nog voldoende ruimte aan de binnenkant waarin je mee had kunnen sturen/induiken. Ik had zelf onderstuur bij de hairpins door een experimentele setup maar in de doordraaiers had ik daar geen last van. Als ik de replay bekijk had jij daar wel last van onderstuur wellicht?
Ik kon ook bijvoorbeeld in mijn gevecht met jur aan de buitenkant in die bocht blijven.
Dat had mijn inziens nu ook gekunt en had ik je wellicht bij de tweede linker knik toch moeten laten gaan want met uit accelereren was je daar ook steeds sneller.
Race incident denk ik.

Moet wel Ivo de Groot mijn excuses maken want in de eerste ronde in de laatste bocht leek hij zoveel te vertraging dat ik hem er langs zette en hij mij wellicht ook niet daar verwachtte.
Daardoor raakte we elkaar en viel hij n stuk terug.

• raymondw
  • Nu online
quote:
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:40:
heeeeej, nu je het zegt, ik heb geen last van lage fps meer !! *O*

lekker close battle 'n on the edge!! d:)b

[...]

OpenShot Video Editor ??

Ik had ook niet echt last van lage FPS
Hele race was zeer goed te doen d:)b

Dit is idd OpenShot, normaal werk ik niet met Windows, ben een btje onthand 8)7
Misschien ga ik de boel wel eerst vastleggen en daarna overzetten naar Linux...

Net ff "rondje" Black Cat gedaan, wat een baan in VR!
De eerste hairpin kom ik nog wel goed door, maar bij de tweede draaien mijn ogen door :$
En de 3e bocht dat heuveltje op/over B)

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
dies koel ja .. ik dacht op een gegeven moment in dat meer te zullen (be)landen met de 488 :+

valt me wel op dat je veel geluiden mist bij die outdoor shots.
Heb je de Fonsecker Soundmods al geïnstalleerd?

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 13-02-2018 22:20 (50%)

• negnojneorej
@Marius191185
Heb de replay race2 ook bekeken en als je hem zelf bekijkt zie je dat Michel Hutman tegen jou aan rijd waardoor jij zelf net iets doorschiet en mij ook raakt. Geen probleem kan die bimmer van mij wel hebben ;)
Vervolgens zit je dan nogmaals in de sandwich tussen mij en Michel.
Overigens moest ik bij bocht 2 wel helemaal links naast de curb gaan omdat Michel mij daar tussen jou en mij klem had. Ik had geen andere keus dan de buitenkant kiezen of het risico dat ik je achterin zou rijden.

Maar daar stopt het niet voor jou.
Bocht 3 zit Tim met de donker blauwe Porsche ook midden in het gevecht en Michel tikt dit keer hem aan die daardoor weer net n tikje aan jou uit deelt waardoor je in het grind beland.
Dus eigenlijk moet je Michel hebben en niet mij ;)

Sorry, ik kan er niks anders van maken.

• Marius191185
quote:
negnojneorej schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:49:
@Marius191185
Heb de replay race2 ook bekeken en als je hem zelf bekijkt zie je dat Michel Hutman tegen jou aan rijd waardoor jij zelf net iets doorschiet en mij ook raakt. Geen probleem kan die bimmer van mij wel hebben ;)
Overigens moest ik bij bocht 2 wel helemaal links naast de curb gaan omdat Michel mij daar tussen jou en mij klem had. Ik had geen andere keus dan de buitenkant kiezen of het risico dat ik je achterin zou rijden.

Bocht 3 zit Tim met de donker blauwe Porsche ook midden in het gevecht en Michel tikt dit keer hem aan die daardoor weer net n tikje aan jou uit deelt waardoor je in het grind beland.

Ik heb het gezien. Het was allemaal heel close zag ik en dan is 1 tikje al genoeg. Hoort bij het racen en ben het alweer vergeten joh.

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

quote:
negnojneorej schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:54:
@phoentje
Heb de replays van hupske gedownload en ons momentje even bekeken Rene maar je zat er toch echt niet genoeg naast. 11 min in de video en jouw auto is car#23 in de replay, camera 3.
Je rechter voorwiel raakte mijn linker achterwiel en daarbij liet ik voor mijn gevoel ook nog voldoende ruimte aan de binnenkant waarin je mee had kunnen sturen/induiken. Ik had zelf onderstuur bij de hairpins door een experimentele setup maar in de doordraaiers had ik daar geen last van. Als ik de replay bekijk had jij daar wel last van onderstuur wellicht?
Ik kon ook bijvoorbeeld in mijn gevecht met jur aan de buitenkant in die bocht blijven.
Dat had mijn inziens nu ook gekunt en had ik je wellicht bij de tweede linker knik toch moeten laten gaan want met uit accelereren was je daar ook steeds sneller.
Race incident denk ik.

Moet wel Ivo de Groot mijn excuses maken want in de eerste ronde in de laatste bocht leek hij zoveel te vertraging dat ik hem er langs zette en hij mij wellicht ook niet daar verwachtte.
Daardoor raakte we elkaar en viel hij n stuk terug.
Heb nog geen tijd gehad hem te bekijken maar ik geloof je direct. Excuses dan maar ik kon daar echt geen kant meer op :x er zat inderdaad een groot verschil in snelheid daar. Echter bij het uitkomen van de hairpins hield ik je gewoon niet bij :(
Ik zie het ook raceincident. Zelfs tijdens de race hoor. Daarom hoorde je me er ook niet over :)

Ik meng me overigens verder niet in alle discussies maar wil alleen een tip meegeven. Probeer het verhaal eerst voordat je iets post na te lezen zodat het wellicht iets minder negatief overkomt. Het is maar platte tekst en beter schrijf je een verhaal na een nachtje slapen. :)
Kan altijd verkeerd begrepen worden en heibel staat zo krom.

Op naar de volgende races!!! 8)7
Lees nog even de race etiketten mocht je ergens aan twijfelen.

phoentje wijzigde deze reactie 14-02-2018 07:04 (3%)

• raymondw
  • Nu online
quote:
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:18:
dies koel ja .. ik dacht op een gegeven moment in dat meer te zullen (be)landen met de 488 :+

valt me wel op dat je veel geluiden mist bij die outdoor shots.
Heb je de Fonsecker Soundmods al geïnstalleerd?
Is het geluid van een andere auto afhankelijk van de soundmod die de bestuurder heeft?
Lijkt mij dat mijn geluid alleen afhankelijk is van mijn sound(mod) bestanden...

Neemt niet weg dat ik de Fonsecker mod wel geïnstalleerd heb ;)
Zal het zo ff checken, maar ben er 100% zeker van dat het na de nieuwe installatie erbij staat ivm 650S geluid

/edit
Net Rift lenzen op sterkte en extra covers besteld
Kan ik straks ook goed zien we er in de buurt rijd :X

raymondw wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:32 (7%)

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

quote:
raymondw schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Is het geluid van een andere auto afhankelijk van de soundmod die de bestuurder heeft?
Lijkt mij dat mijn geluid alleen afhankelijk is van mijn sound(mod) bestanden...

Neemt niet weg dat ik de Fonsecker mod wel geïnstalleerd heb ;)
Zal het zo ff checken, maar ben er 100% zeker van dat het na de nieuwe installatie erbij staat ivm 650S geluid
Inderdaad eigen bestanden. Maar als je ooit een mod hebt geïnstalleerd en daarna heeft AC een update gedaan blijft het tekstbestand van de mod staan maar wordt de .Bank file weer teruggezet.

Als je het tekstbestand verwijderd uit de sfx folder van een auto werkt hij weer op het originele geluid. Of je moet de mod even opnieuw in de AC map gooien.

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

quote:
raymondw schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:20:
[...]

/edit
Net Rift lenzen op sterkte en extra covers besteld
Kan ik straks ook goed zien we er in de buurt rijd :X
Zit er ook naar te kijken. Waar heb je die gekocht?

• raymondw
  • Nu online
Eerst wat reviews gelezen, maar deze maakt een mooie opsomming
https://www.reddit.com/r/...lab_vrlenseu_and_widmovr/

Dus de lenzen van VR-Lens besteld
https://vr-lens.eu/

Daarbij heb ik lange wimpers en zit ik nu al tegen de standaard lenzen aan
Bij VRcover een setje dik foam besteld (daar kan ik zelf wel weer wat op klussen in de toekomst)
https://vrcover.com/

raymondw wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:37 (8%)

• junneh
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:45
Zal me ook maar eens inschrijven na 2x te laat te zijn geweest.

Ben met de Porsche veruit het snelst (scheelt gauw een seconde, op Laguna Seca althans) behalve dan dat mn achterbandjes helemaal opfikken na 2-3 rondjes.

Daarom daar nog niet helemaal zeker over, denk dat het op een race afstand wat minder te doen is met die achterbandjes, krijg het ook niet opgelost met setup. Tips iemand?

junneh wijzigde deze reactie 14-02-2018 15:31 (3%)

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

quote:
junneh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:28:
Zal me ook maar eens inschrijven na 2x te laat te zijn geweest.

Ben met de Porsche veruit het snelst (scheelt gauw een seconde, op Laguna Seca althans) behalve dan dat mn achterbandjes helemaal opfikken na 2-3 rondjes.

Daarom daar nog niet helemaal zeker over, denk dat het op een race afstand wat minder te doen is met die achterbandjes, krijg het ook niet opgelost met setup. Tips iemand?
Gebruik je TC? Wellicht die wat meer aanzetten? Weet niet hoe ervaren je er mee bent. Maar 10/10 is heel weinig TC en 1/10 is heel erg veel TC. Daar kwam ik pas na een paar maanden achter ;).

• junneh
Ja, ik had hem al naar 3 teruggeschroefd in de hoop het wat tegen te gaan, (tc is niet echt nodig in de 911, vind ik) maar mocht niet baten.

Naar m'n weten (en tests) zijn de Macca, Audi, Porsche, Lambo het snelst over een rondje. Macca en Lambo zijn niet voor mij. Misschien toch is naar de Audi gaan kijken.

junneh wijzigde deze reactie 14-02-2018 15:37 (37%)

• lezut
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:59
quote:
negnojneorej schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:49:
@Marius191185

Jeroen, ik ga hier toch even op reageren want m.i. veeg je je eigen straatje wel heel makkelijk schoon :-) Helemaal omdat je zelf vaak ook het gaatje opzoekt voor wat betreft de beschikbare ruimte.

Incident bocht 2 was een kluts die inderdaad niet nodig was geweest als één van ons drieën meer ruimte had gelaten, maar had uiteindelijk ook weinig gevolgen.

Incident bocht 3 zit Tim iets voor mij, maar remt te laat en schuift daarom eerst tegen jou en daarna enigszins ongecontroleerd tegen mij aan. Om mij dan aan te wijzen als schuldige van dat incident vind ik ook niet netjes.

Zelf ben ik er ook vaak genoeg af getikt en een beetje contact hoort ook wel bij GT racen. Ik doe daar meestal ook niet moeilijk over en ga gewoon verder. Met naam en toenaam, enigszins ongefundeerd, te gaan wijzen op een forum is niet mijn stijl.

• promise2die4

promise2die4

Lekkâh Bezag Pik™

quote:
Jurrr90 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Gebruik je TC? Wellicht die wat meer aanzetten? Weet niet hoe ervaren je er mee bent. Maar 10/10 is heel weinig TC en 1/10 is heel erg veel TC. Daar kwam ik pas na een paar maanden achter ;).
Ben ik dus niet de enige die er laat achterkomt haha. Hoorde het ook pas van peter K. Zet hem 9 van de 10 keer op 2 a 3 maar dat moest dus 7 a 8 zijn hahaha..🚨

• junneh
Nog een vraagje: Is het weer dat op de practice server ingesteld staat hetzelfde als tijdens de race?

• negnojneorej
quote:
lezut schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:48:
[...]

Jeroen, ik ga hier toch even op reageren want m.i. veeg je je eigen straatje wel heel makkelijk schoon :-) Helemaal omdat je zelf vaak ook het gaatje opzoekt voor wat betreft de beschikbare ruimte.

Incident bocht 2 was een kluts die inderdaad niet nodig was geweest als één van ons drieën meer ruimte had gelaten, maar had uiteindelijk ook weinig gevolgen.

Incident bocht 3 zit Tim iets voor mij, maar remt te laat en schuift daarom eerst tegen jou en daarna enigszins ongecontroleerd tegen mij aan. Om mij dan aan te wijzen als schuldige van dat incident vind ik ook niet netjes.

Zelf ben ik er ook vaak genoeg af getikt en een beetje contact hoort ook wel bij GT racen. Ik doe daar meestal ook niet moeilijk over en ga gewoon verder. Met naam en toenaam, enigszins ongefundeerd, te gaan wijzen op een forum is niet mijn stijl.
Om te beginnen reageerde ik op Harry zijn verhaal en heeft dat niets met straatje schoon vegen te maken.
Hij noemt mij ook gewoon bij naam maar ik heb daar absoluut geen problemen mee!
Hij claimde dat ik op hem ingereden zou hebben, buitenom. In mijn beleving was dat niet zo.

Zoals ik al eerder aangaf wilde ik checken of ik toch fout zat. Om er van te leren en beter te worden.
Wat bleek, als je de replay bekijkt, dat niet ik hem raak maar jij, in bocht 3 indirect ook.
Dus ik legde hem alleen maar uit hoe de feiten lagen.
Laat ik voorop stellen dat als ik fout zit dat ik dat ook direct toe zal geven.

Overigens moet ik zeggen dat jij ook lekker hard knokt op de baan, zoals het ook hoort.
Je laat net genoeg ruimte in de gevechten en af en toe raken we elkaar.
Zodra er niemand af stuitert is dat toch prima.
Af en toe kan je inderdaad pech hebben. Dat hoort erbij.

Sorry als ik te direct ben, ik realiseer me dat niet iedereen daar mee om kan gaan.
Carry on.

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Aan de oplettende medemens. De track stond niet op Black Cat Country Short maar op de normale versie. Deze is nu aangepast. De deadline om een Pre qualify lap neer te zetten is bij deze verlengd met 1 dag.
18-02 23:59

• raymondw
  • Nu online
De eerste Black Cat was een kleine uitdaging, maar in die NFS stijl red je dat nu niet...
Word weer zoeken naar de juiste instellingen

• Alfa90_Buttje

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

(jarig!)
Nou lekker dan .. wordt weer opnieuw wennen/leren 8)7

• Kevin Kater
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-02 22:11
YouTube: Assetto Corsa 2 coming out? Kunos facebook message

Interessant wel, gok dat het een multiplayer/e-sports implementatie zal worden.

• phoentje
  • Niet online

phoentje

SIC58 / VR46

Tip van flip. Neem je Imola setup ;) Of je RedBull Setup. Die komt met wat kleine aanpassingen in oa. je gearing goed tot zijn recht.

En let op. Niet inschrijven is echt pech gehad. De deadline om in te schrijven loopt vanavond af!
http://www.assetto-corsa.nl/huidige-inschrijvingen-race/

phoentje wijzigde deze reactie 15-02-2018 07:54 (38%)

Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*