Voor mij is Bathurst een onderstuur wenselijke baan. Uit mijn hoofd, mijn aanpassingen aan de Mclaren;
+ Front anti roll bar
- Rear anti roll bar (eventueel)
+/- Differentieel coast/power
++ Bump
+ Rebound
- Bandendruk (staat nog op kwalificatie stand)
Eventueel iets downforce achter bij plaatsen, maar dat gaat ten koste van straight line speed wat op dit circuit al gauw paar tienden gaat kosten.
Je wil absoluut niet in The Dipper dat de auto daar uitbreekt. Sta je gespind naar een blinde bocht (voor jouw en verkeer) te kijken. Vervolgens 15x steken benodigd of je banden oproken om er te keren. Voor een voorbijganger ook niet fijn om daar een auto te zien staan, je schrikt je vaak toch wel de pleuris.
Met iets meer onderstuur maakt het Bochten 6-10 wel uitdagend om die vol te kunnen pakken. In Quarry Corner hoef ik niet te remmen, maar kleine lift tbv balans is nog wel nodig. Bocht 8-10 kunnen in princiepe vol genomen worden, als je de auto vol op de curbs zet, maar IMO zeer nadelig voor "The Esses" waarbij ik dan veels te warme rechter banden heb.
Bocht 8-10 rem ik daar dan ook niet, maar wel even beetje vermogen en daarbij steering angle (onderstuur he

) knijpen zodat ik de rechter banden niet oprook.
Bochten 11-14 zijn een ware kunst, meestal verstandig om vroeg (paar meter voor dat bord over de track) te remmen en de auto gewoon de bocht in te coasten. Als je genoeg trainingstijd tijd over hebt zou je het strakker op kunnen bouwen, maar is echt enorm tricky daar.
IMO zijn bochten 15+ weer redelijk simpel , met name met traction control. Bocht 17 auto van vol links vroeg naar rechts proberen te krijgen, zodat je zo recht mogelijk kan aanremmen voor 18.
Differentieel +/- omdat ik die nog voor "The Cutting" moet tunen. Daar wil de auto toch nogal makkelijk uitbreken.