Mee eens. Bij mij scheelde het aardig wat frames!!!promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 06:41:
[...]
Ik snap je volkomen kerel.. ik heb het ook wel eens dan heb je lekker getraind en dan gebeurd er zoiets. Maar nogmaals niemand doet het express en doet zij best hoe vervelend het ook soms is...
Het is en blijft een spelletje voor onspanning alloewel het soms best een inspanning is haha.. dus kom op.. snel vergeten deze race en tot de volgende....![]()
![]()
@NickvB
Probeer eens andere ppfilters.. je kan op racedepartment die natural downloaden dat scheelt ook 10 a 15 fps 😊
Verder wil ik wel even melden dat in het volgende kampioenschap leaven zal worden bestraft met strafpunten. Mits een goede reden.
Ik ben ook gewoon verder gaan rijden nadat ik P2 verkloot met een valse start en dus een drive trough krijg en achteraan moet aansluiten.
Je verkloot het niet alleen voor je zelf maar het veld wordt ook uitgedund en dat is dus niet alleen voor je zelf niet leuk maar ook voor de rest niet.
Deze boodschap geld dan ook alleen voor de mensen die rage quiten . Niemand hoeft zich nu aangesproken te voelen en we hoeven ook geen discussie hier over omdat we nu gewoon pas het eerste kampioenschap rijden.
Het volgende kampioenschap zal op meerdere punten anders in elkaar zitten. Zowel qua punten telling maar ook qua damage instellingen gaan we testen en (ja Butje ook MR rating!).
Alles komt goed!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com