Acties:
  • +5 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 06:41:
[...]

Ik snap je volkomen kerel.. ik heb het ook wel eens dan heb je lekker getraind en dan gebeurd er zoiets. Maar nogmaals niemand doet het express en doet zij best hoe vervelend het ook soms is...

Het is en blijft een spelletje voor onspanning alloewel het soms best een inspanning is haha.. dus kom op.. snel vergeten deze race en tot de volgende.... *O* d:)b :w

@NickvB
Probeer eens andere ppfilters.. je kan op racedepartment die natural downloaden dat scheelt ook 10 a 15 fps 😊
Mee eens. Bij mij scheelde het aardig wat frames!!!

Verder wil ik wel even melden dat in het volgende kampioenschap leaven zal worden bestraft met strafpunten. Mits een goede reden.
Ik ben ook gewoon verder gaan rijden nadat ik P2 verkloot met een valse start en dus een drive trough krijg en achteraan moet aansluiten.
Je verkloot het niet alleen voor je zelf maar het veld wordt ook uitgedund en dat is dus niet alleen voor je zelf niet leuk maar ook voor de rest niet.
Deze boodschap geld dan ook alleen voor de mensen die rage quiten . Niemand hoeft zich nu aangesproken te voelen en we hoeven ook geen discussie hier over omdat we nu gewoon pas het eerste kampioenschap rijden.
Het volgende kampioenschap zal op meerdere punten anders in elkaar zitten. Zowel qua punten telling maar ook qua damage instellingen gaan we testen en (ja Butje ook MR rating!).

Alles komt goed! 8)7

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
bsty schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 05:49:
Hebben er hier mensen ervaring met een Oculus Rift? Ik zit erover na te denken om er een aan te schaffen, maar ik ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen. Laat het mij weten!
Ivo heeft volgens mij een Rift.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
@Alfa90_Buttje Ik gebruik Realheadmotion en ik kan gewoon naar links en rechts kijken, enkel achteruit kijken ken niet meer.

@bsty Volgens mij rijdt @Shva ook met de Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 08:36

NickvB

Web/App Developer

promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 06:41:
[...]

@NickvB
Probeer eens andere ppfilters.. je kan op racedepartment die natural downloaden dat scheelt ook 10 a 15 fps 😊
Bedoel je deze: http://www.racedepartment...atural-graphics-mod.4551/

Of deze:
http://www.racedepartment...rack_day-pp-filter.12384/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-10 15:46
Hier nog een korte instructie over inhalen en vooral elkaar ruimte gunnen:

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
bsty schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 05:49:
Hebben er hier mensen ervaring met een Oculus Rift? Ik zit erover na te denken om er een aan te schaffen, maar ik ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen. Laat het mij weten!
Ik heb een Vive en kan wel een paar van mijn VR ervaringen delen die wellicht ook voor de Rift gelden:

+ Je ziet diepte dus makkelijker/natuurlijker om je snelheid in te schatten t.o.v. bochten en mederijders, ik merk bijv. ook dat ik een baan die ik nog niet ken makkelijker onder de knie krijg in VR.
+ De hele beleving is gewoon super gaaf, vooral als je wheel to wheel rijdt en je ziet je buurman in je ooghoeken :D

- Geen rear view mogelijkheid en virtual mirror in AC (zover ik heb kunnen ontdekken). En gezien bijv de huracan geen binnenspiegel heeft ben je aangewezen op je zijspiegels, die ronduit k*t zijn.
- Ik vind de apps niet altijd optimaal in de overlay, je kan de diepte niet instellen en ze zijn relatief dicht bij je. Helicorsa dus ook iets onduidelijker voor mij, lastiger te focusen terwijl je er vaak snel even overheen wil kijken.
- Comfort (misschien Vive specifiek). Als je een stressige race hebt dan wordt het zweet snel irritant, of je lenzen beslaan licht aan de bovenkant. Daarnaast zijn er nog de fysieke dingen, jeuk, etc. Je zit er de hele race aan vast en komt er ook niet even makkelijk met je vinger onder om te krabben.

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Misschien een raar idee: misschien moeten we tijdens de (wat drukkere) practise avonden ook eens oefenen met inhalen, zodat dat tijdens de race wat beter gaat

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
zoals ikal aangaf die natural ;)

@bobopalmtree achteruit kijken kan wel hoor met real head motion.... even 1 van die tabs aanklikken onderaan weet zo ff niet uit me hoofd,... en dan heb je die looks options.

in AC kun je dan look back option even aan een knop zetten en dan met F^als je op de grid ben even de achteruit beeld nemen en dan kan je met de knop die je aangewezen hebt in de settings gewoon achteriut kijken. als je er niet uit komt laat het even weten dan help ik je wel als ik op TS ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 22:19
bobopalmtree schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:58:
@Alfa90_Buttje Ik gebruik Realheadmotion en ik kan gewoon naar links en rechts kijken, enkel achteruit kijken ken niet meer.
huh ?! da's raar. Ik had altijd 2 knoppen op mijn stuur voor links/rechts kijken en beide voor achterom, maar sinds Realheadmotion werken die niet meer en heb ook hier gelezen dat dit een bijkomstigheid daarbij was, maar jij hebt dus beide? Wat doe ik fout? :?
@bsty Volgens mij rijdt @Shva ook met de Rift.
Shva schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:02:
een ongeluk zit in een klein hoekje op brands hatch, of zal ik zeggen een snel bochtje :P

maar heb me wel vermaakt, zeker race 2 met reversed grid. wel weer zweten met de oculus rift :F
:)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAT_W
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-05-2021
Hupske schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:41:
@promise2die4 Dat is het dan ook wel. Op de rechte stukken in de slipstream. Tussen de muren lijkt mij persoonlijk aardig onmogelijk? Tenzij je bereid bent om botsautootje te spelen.

Voor de Q lijkt mij ook dat een foutje tussen de muren van iemand fataal kan zijn voor veel ronde tijden.

Ik denk ook dat je wat meer tijd moet nemen om deze baan te oefenen.
Het blijft inderdaad uitdagend om het zo maar te noemen. Voor de mensen die vroeger GTR en GTR2 hebben gereden: Enna Pergusa was nog 10x erger met die bandenstapels voor de chicanes, die eigenlijk het effect van een Amsterdammertje hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:04:
[...]

huh ?! da's raar. Ik had altijd 2 knoppen op mijn stuur voor links/rechts kijken en beide voor achterom, maar sinds Realheadmotion werken die niet meer en heb ook hier gelezen dat dit een bijkomstigheid daarbij was, maar jij hebt dus beide? Wat doe ik fout? :?

[...]

[...]

:)
in het programma real head motion heb je toch die look options onderaan,.. klik er even op en voila..

zo kun je dus links rechts achter voor boven beneden schuin links schuin rechts ondersteboven achterstevoren enz enz kijken ;)

en in AC kan je met f6 bijvoorbeeld in de grid de positie van de camera swtchen,.. dus bijvoorbeeld naast je auto,.. als je dan een knop hebt gebruikt voor achteruit in de settings van ac,.. zal deze dan ineens het beeld van naast de auto geven ;)

en ja je zal nu wel denken wtf,.. maar ik kan het beter uit leggen op ts.

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hindrikv
  • Laatst online: 04-11-2021
Asseto Corsa op steam gekocht.
Helaas heb ik het probleem dat je niet verder kunt komen dan het loading scherm.
Volgens verschillende online fora ben ik niet de enigste :( Hopelijk snel een fix vinden!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
hindrikv schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:39:
Asseto Corsa op steam gekocht.
Helaas heb ik het probleem dat je niet verder kunt komen dan het loading scherm.
Volgens verschillende online fora ben ik niet de enigste :( Hopelijk snel een fix vinden!
Zet hem even op windowed mode in de instellingen!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43
Omdat mijn zusje gaat trouwen op Donderdag ga ik Vrijdag wat nieuwe auto's testen uit de nieuwe DLC. Bij deze het programma voor die avond

Dag: Vrijdag 19-05-2017
Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server (clean racing)

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
Audi TT Cup 2016 op Zandvoort
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 8

Race 2:
Toyota Celica ST185 Turbo op Circuit Du Mas Clos Full

Race 3:
Maserati MC12 GT1 op Donnington Park Full
Kwalificatie 30 min.

Race 4:
Toyota TS040 Hybrid op Barcelona Moto
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Circuit Du Mas Clos:
http://www.racedepartment...ircuit-mas-du-clos.10169/

Donnington Park:
http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
phoentje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:52:
[...]

Zet hem even op windowed mode in de instellingen!
Helaas al geprobeerd.

Ook de "run in 32 bit" maar dan krijg ik een error dat de .exe gestopt is met werken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

hindrikv schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:03:
[...]

Helaas al geprobeerd.

Ook de "run in 32 bit" maar dan krijg ik een error dat de .exe gestopt is met werken.
Ik heb dat ook wel eens gehad en toen bleek de resolutie uit zichzelf te zijn veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:52:
[...]

in het programma real head motion heb je toch die look options onderaan,.. klik er even op en voila..
ah, IN real head motion stel je dat in dus :)
.. ik had het via de settings in AC gedaan natuurlijk 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OYQIuzS.jpg

d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-05-2017 14:22 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
Jurrr90 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Ik heb dat ook wel eens gehad en toen bleek de resolutie uit zichzelf te zijn veranderd.
Resolutie is hetzelfde als in windows 10.
Beide keren 1400 x 1050.

Ook de USE_TIMER_PROCESS=0 werkt helaas niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:21:
[...]

ah, IN real head motion stel je dat in dus :)
.. ik had het via de settings in AC gedaan natuurlijk 8)7

[afbeelding]

d:)b
Uhmmmmm ja dan werkt het idd niet hahaha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

hindrikv schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Beide keren 1400 x 1050.

Misschien via steam integriteit van spelcache controleren? Wellicht is er iets misgegaan bij installatie. Anders even Kunos lastigvallen op Facebook. Zijn volgens mij redelijk actief in helpen bij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:53:
Omdat mijn zusje gaat trouwen op Donderdag ga ik Vrijdag wat nieuwe auto's testen uit de nieuwe DLC. Bij deze het programma voor die avond

Teamspeak server:

Race 1:

Race 2:

Race 3:
Kwalificatie 30 min.

Race 4:
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Circuit Du Mas Clos:

Donnington Park:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:
LEUK! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hindrikv schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Beide keren 1400 x 1050.

1400 x 1050 is ook wel een vreemde resolutie, komt niet veel voor. Ik zou het niet gek vinden als het daar aan ligt.
Kun je de game niet windowed maken en gelijk ook een lagere resolutie instellen, een meer gebruikelijke nl. 1280 x 720, kijken of dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:32

Hupske

AFCA

Er is aan de server nog maar 1 Porsche toegevoegd. Op dit moment al in beslag genomen door Jur, dus kan nu niet oefenen in mijn auto die ik nodig heb voor maandag :(
Wellicht had ik dat weer opnieuw erbij moeten zetten in mijn aanmelding.

Super! Het is geregeld. Keep up the good work _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 17-05-2017 21:19 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:35:
[...]

1400 x 1050 is ook wel een vreemde resolutie, komt niet veel voor. Ik zou het niet gek vinden als het daar aan ligt.
Kun je de game niet windowed maken en gelijk ook een lagere resolutie instellen, een meer gebruikelijke nl. 1280 x 720, kijken of dat werkt?
http://i.imgur.com/bt8lnpS.jpg
Dit staat gelijk aan mijn windows/spel instellingen

Als ik beide, windows en het spel, een andere resolutie meegeef komt het spel nogsteeds niet verder dan het laad scherm.

Wel wordt er een halve seconde een programma geopend, ik ga er van uit dat dit "ingame" is?

Bedankt voor het meedenken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hindrikv schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:51:
[...]

http://i.imgur.com/bt8lnpS.jpg
Dit staat gelijk aan mijn windows/spel instellingen

Als ik beide, windows en het spel, een andere resolutie meegeef komt het spel nogsteeds niet verder dan het laad scherm.

Wel wordt er een halve seconde een programma geopend, ik ga er van uit dat dit "ingame" is?

Bedankt voor het meedenken :)
Met 'Alt-Tab' zie je ook niks van het spel open staan op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
@hindrikv

Zoals eerder vermeld.. heb je de integriteit van het spel gechecked??

Ik zou anders zeggen doe dat eens werkt dat niet dan ff uninstal dat spel en installeer opnieuw.. anders even op facebook naar kunos gaan die kunnen je daar dan helpen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:29:
[...]

Uhmmmmm ja dan werkt het idd niet hahaha..
links-rechts heb ik nu weer werkend d:)b
maar in AC was achteruitkijken links+rechts gelijktijdig indrukken. Kan dat met Realheadmotion ook? anders kost het me nog een 3e knop op het stuur. Kan die goed voor andere dingen gebruiken.

Vanavond mijn PB op Bathurst verbeterd van 2.08.9 naar een 02:07.736 alleen volgens René's server wastie niet valid, maar volgens RSR wel .. dus dan keur ik hem goed :+

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-05-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:40:
[...]

links-rechts heb ik nu weer werkend d:)b
maar in AC was achteruitkijken links+rechts gelijktijdig indrukken. Kan dat met Realheadmotion ook? anders kost het me nog een 3e knop op het stuur. Kan die goed voor andere dingen gebruiken.

Vanavond mijn PB op Bathurst verbeterd van 2.08.9 naar een 02:07.736 alleen volgens René's server wastie niet valid, maar volgens RSR wel .. dus dan keur ik hem goed :+

Uhm geen idee probeer het eens zou ik zeggen. ik zelf gebruik geen combis voor kijken ik heb genoeg knoppen op me stuur over aangezien ik een buttonbox heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
promise2die4 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:22:
@hindrikv

Zoals eerder vermeld.. heb je de integriteit van het spel gechecked??

Ik zou anders zeggen doe dat eens werkt dat niet dan ff uninstal dat spel en installeer opnieuw.. anders even op facebook naar kunos gaan die kunnen je daar dan helpen..
Integriteit en het reinstalleren beide geprobeerd , helaas zonder vooruitgang.

Ik zit nu de devs lastig te vallen op hun support forum :)
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:02:
[...]

Met 'Alt-Tab' zie je ook niks van het spel open staan op de achtergrond?
Er wordt een extra programma gestart maar deze sluit zichzelf meteen na het openen weer af.
Dus hier heb ik verder niks aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Nog 5 uur: http://store.steampowered...orsa__Ready_To_Race_Pack/

Jammer dat ze de M6 GT3 en de Ford GT3 er niet in doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ja echt wel :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-05-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Nog mensen die vanavond gaan oefenen?

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
of de m4 gts of i8 gt3 of een honda nsx gt3 had ook wel gemogen O-)

of de Mamba GT3 Street Concept ook al is het een concept,... of wordt het dan te veel gran turismo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:35

Niellie41

[object Object]

Welke Ford GT3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Ik weet niet of ie GT3 heet of LM oid maar t is deze: https://goo.gl/images/MhEGLS

Degene die le mans al een keer gewonnen heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:35

Niellie41

[object Object]

Ah, dat is GTE spec (GTLM in IMSA). :)

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 18-05-2017 15:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Vanavond zal de 2e server ingesteld staan op een aantal nieuwe autos!
Denk een combi van van alles en nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Grr, zo balen. Ik zit al best lang te wachten op die M6 GT3... Kunos had deze ook al aangekondigd in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Dacide schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Grr, zo balen. Ik zit al best lang te wachten op die M6 GT3... Kunos had deze ook al aangekondigd in het verleden.
Klopt ze hebben hem in 2017 beloofd en dat is het nog steeds 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Volgens mij is de pagina van de server offline, krijg geen informatie op de site te zien...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
server wordt even geupdate mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Om de nieuwe DLC te 'vieren' heb ik de volgende servers erbij gemaakt :) :

- AAA Audi TT Cup MR[AB]
- AAA LMP1 MR[AB]
- AAA FXX K vs. P1 GTR MR[AB]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Hallo beste mede sim racers. Mijn naam is Huib en slechts 67 jaar oud maar vanaf het begin van het comp tijdperk zijn game's niet weg te denken uit mijn digitale bestaan. Voor game's nog windows maar verder appeltjes.

Sins een aantal weken ook actief in sim racen. Begonnen met F1 2016 maar daar is de lol snel weg. Alleen maar gebeuk en rammen.

Even overwogen om een abbo Iracing te nemen maar omdat ik nog een rookie ben zonde van het geld en daarom Project cars aangeschaft en Assetto Corsa. Nog niets met Project cars gedaan.

Alle dlc aangeschaft en zojuist ook de laatste ready to race.

Ben op zoek naar wat serieuzere servers en kwam hier terecht.

Echter vraag ik me af of ik niet te onervaren ben om hier een een race deel te nemen. Heb nog geen multiplayer game gespeeld op het Assetto platform. Wel al de nodige uurtjes achter het stuurtje (thrustmaster ts-pc met originele f1 model stuur ,ferrari 599 alcantara stuur, 3tpa pendalen en th8a shifter.)

Zo nu en dan vlieg ik nog uit de bocht want de bochten techniek is nog wat het moet zijn. Race alleen in cockpit modus omdat dat het meeste in de buurt komt van achter het stuur zitten.

Vanmiddag voor het eerst op Zanvoort en dat ging redelijk. Zojuist even met de nieuwe Audi tt cup maar die vliegt alle kanten uit. Heb nog te weinig ervaring met tweaken. Meestal haal ik met the setup market een config van het net en anders gewoon default. Tips zijn welkom.

Snel tot....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
TecTo schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:23:
Hallo beste mede sim racers. Mijn naam is Huib en slechts 67 jaar oud maar vanaf het begin van het comp tijdperk zijn game's niet weg te denken uit mijn digitale bestaan. Voor game's nog windows maar verder appeltjes.

Sins een aantal weken ook actief in sim racen. Begonnen met F1 2016 maar daar is de lol snel weg. Alleen maar gebeuk en rammen.

Even overwogen om een abbo Iracing te nemen maar omdat ik nog een rookie ben zonde van het geld en daarom Project cars aangeschaft en Assetto Corsa. Nog niets met Project cars gedaan.

Alle dlc aangeschaft en zojuist ook de laatste ready to race.

Ben op zoek naar wat serieuzere servers en kwam hier terecht.

Echter vraag ik me af of ik niet te onervaren ben om hier een een race deel te nemen. Heb nog geen multiplayer game gespeeld op het Assetto platform. Wel al de nodige uurtjes achter het stuurtje (thrustmaster ts-pc met originele f1 model stuur ,ferrari 599 alcantara stuur, 3tpa pendalen en th8a shifter.)

Zo nu en dan vlieg ik nog uit de bocht want de bochten techniek is nog wat het moet zijn. Race alleen in cockpit modus omdat dat het meeste in de buurt komt van achter het stuur zitten.

Vanmiddag voor het eerst op Zanvoort en dat ging redelijk. Zojuist even met de nieuwe Audi tt cup maar die vliegt alle kanten uit. Heb nog te weinig ervaring met tweaken. Meestal haal ik met the setup market een config van het net en anders gewoon default. Tips zijn welkom.

Snel tot....
Welkom kerel...

En gewoon zoveel mogelijk rijden is de tip.. dat tweaken komt wel... let wel gebruik zo min mogelijk de setups van de market..

Setups zijn best persoonlijk en vele op de market zijn met oude banden model... we rijden nu met ac op model 10 let hier dus op als je toch download...

Verder hebben we een team speak en een legeau.. check assetto-corsa.nl voor verdere info..

En dan zou ik zeggen tot snel dan maar ouwe 😉😉👊

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 22:39
Heb vorige week m'n oude vertrouwde G25 vaarwel gezegd en een T300RS gekocht icm een Playseat.
Mis alleen nog wel de shifter maar die komt er volgende maand wel als er weer wat geld binnenkomt. :9

Vandaag heb ik ook AC aangeschaft, na een tijdje Project CARS gespeeld te hebben. En AC bevalt mij veel beter. Het sturen en de FFB voelen gewoon bijna perfect! Ik ben nu een beetje aan kijken welke mods handig zijn om te installeren.

Kwam in dit topic ook Real Head Motion tegen dus daar ben ik ook mee aan het rommelen. Het voegt zeker wat toe, nu alleen nog de ideale settings vinden. :)

Online laat ik me nog even niet zien. Ik heb al moeite de eerste Novice race met de Abarth te winnen. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
superbassie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:22:
Heb vorige week m'n oude vertrouwde G25 vaarwel gezegd en een T300RS gekocht icm een Playseat.
Mis alleen nog wel de shifter maar die komt er volgende maand wel als er weer wat geld binnenkomt. :9

Vandaag heb ik ook AC aangeschaft, na een tijdje Project CARS gespeeld te hebben. En AC bevalt mij veel beter. Het sturen en de FFB voelen gewoon bijna perfect! Ik ben nu een beetje aan kijken welke mods handig zijn om te installeren.

Kwam in dit topic ook Real Head Motion tegen dus daar ben ik ook mee aan het rommelen. Het voegt zeker wat toe, nu alleen nog de ideale settings vinden. :)

Online laat ik me nog even niet zien. Ik heb al moeite de eerste Novice race met de Abarth te winnen. :/
Zou helicorsa en crewchief ook zeker downloaden (zijn een must in ac)... en ptracker en multilaps (aanraders) en eventueel race essentiëls (niet noodzakelijk) dan heb je zo'n beetje wel het geen wat je nodig hebt 😊

En verder gewoon joinen.. ook in de achterhoede is vaak een leuke strijd.. en gelukkig minder inspannend dan als je in de top 5 rijdt 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superbassie
promise2die4 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:28:
[...]

Zou helicorsa en crewchief ook zeker downloaden (zijn een must in ac)... en ptracker en multilaps (aanraders) en eventueel race essentiëls (niet noodzakelijk) dan heb je zo'n beetje wel het geen wat je nodig hebt 😊

En verder gewoon joinen.. ook in de achterhoede is vaak een leuke strijd.. en gelukkig minder inspannend dan als je in de top 5 rijdt 😆
Kijk, daar heb ik wat aan. Thanks! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

1.14 en RTR dlc zijn geweldig!!

Als Audi TT bezitter moest ik natuurlijk meteen even de TT's aan de tand voelen.
Ze rijden heerlijk! En de AI is ook een stuk beter geworden!
Niet meer zo treintje rijden maar ze gaan echt het gevecht aan nu, erg mooi om te zien, maakt het rijden wel veel leuker.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h3nvZfEf5I4]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier wat beelden van de nieuwe content
Masarati MC12 GT1

Audi R8 GT3

AUDI TT RS VLN

McLaren P1 GTR

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

slechte geluiden die mc12, zo hoort het:

YouTube: Maserati MC12 GT1 Onboard HUGE Sounds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Sowieso lastige auto hoor. Gisteren even op de nordschleife getest maar was flink aanpoten en was langzamer als met de McLaren .
Die TT is een echte Zandvoort bak Haha ligt goed op de weg maar loopt op top echt een stuk minder hard als een gt3, dat was Ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAT_W
Helemaal mee eens, het viel mij ook een beetje tegen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Zo, even bezig geweest met de LMP1 klasse.

De Toyota en de Audi zijn 2014 modellen. De Porsche is een 2015 model en die is op Le Mans gewoon 7 seconden per rondje sneller.
Maar er zijn nu restrictor instellingen om een betere BoP te krijgen (Balance of Performance).
Ik kom op tussen de 63% en 65% uit restrictor, om de Porsche, Audi en Toyota op ongeveer dezelfde ronde tijden te laten rijden.
Dat kan dus.

Voor de server admins onder ons:
/client_list

Stel de Porsche is auto 2, dan:
/restrictor 2 64

Hiermee heeft auto 2 64% restrictie.

Werkt echt super!!

Tevens met de Audi TT Cup (waar we nu een server voor hebben draaien en aanstaande dinsdag de eerste race in het kampioenschap) bezig geweest.
De Cup heeft P2P. Die zit verstopt onder de KERS knop. Dus stel die in op je stuur, als je dat nog niet hebt.
Je kan P2P 15 keer gebruiken en dit wordt aan de zijkant van de auto weergegeven, dus je kan van je tegenstander zien hoeveel P2P hij nog heeft.
Ook dat werkt super en levert bij gebruik 30 pk meer op!!

Veel plezier. Zal nog een mooie aankondiging maken voor de TT Cup

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Jiltjes schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:01:
Zo, even bezig geweest met de LMP1 klasse.

De Toyota en de Audi zijn 2014 modellen. De Porsche is een 2015 model en die is op Le Mans gewoon 7 seconden per rondje sneller.
Maar er zijn nu restrictor instellingen om een betere BoP te krijgen (Balance of Performance).
Ik kom op tussen de 63% en 65% uit restrictor, om de Porsche, Audi en Toyota op ongeveer dezelfde ronde tijden te laten rijden.
Dat kan dus.

Voor de server admins onder ons:
/client_list

Stel de Porsche is auto 2, dan:
/restrictor 2 64

Hiermee heeft auto 2 64% restrictie.

Werkt echt super!!

Tevens met de Audi TT Cup (waar we nu een server voor hebben draaien en aanstaande dinsdag de eerste race in het kampioenschap) bezig geweest.
De Cup heeft P2P. Die zit verstopt onder de KERS knop. Dus stel die in op je stuur, als je dat nog niet hebt.
Je kan P2P 15 keer gebruiken en dit wordt aan de zijkant van de auto weergegeven, dus je kan van je tegenstander zien hoeveel P2P hij nog heeft.
Ook dat werkt super en levert bij gebruik 30 pk meer op!!

Veel plezier. Zal nog een mooie aankondiging maken voor de TT Cup
Dank voor de tips :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

Daarom heb ik ook voor bijna elke auto waar ik serieus mee rijd een soundpack gedownload. Die zijn over het algemeen een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
bsty schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:27:
Daarom heb ik ook voor bijna elke auto waar ik serieus mee rijd een soundpack gedownload. Die zijn over het algemeen een stuk beter.
Fonsecker Sound Pack Part 1 t/m 4 ???

geen problemen/conflicten online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
superbassie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:22:
ik vind die career dingen ook best moeilijk tot onmogelijk. Kan toch niet zo goed uit de voeten met straatversies. Geef mij maar het strakkere werk. Dus ik zou mij daar niet teveel van aantrekken, gewoon online gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:57

Oxigeon

En zo is dat!

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:31:
[...]

ik vind die career dingen ook best moeilijk tot onmogelijk. Kan toch niet zo goed uit de voeten met straatversies. Geef mij maar het strakkere werk. Dus ik zou mij daar niet teveel van aantrekken, gewoon online gaan
Ik ben natuurlijk ook niet goed in het racen. Maar die races word ik ook compleet laatste haha. Krijg voor geen mogelijkheid een 1e plaats te pakken haha. De allereerste missie is voor mij geen probleem waar je wat rondes moet rijden met de timetrail. Maar de eerste echte wedstrijd wil niet vlotten. Kan ook zijn dat deze auto's me een beetje te langzaam zijn haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Mooie nieuwe DLC moet ik zeggen.
Die Audi TT modellen staan garant voor leuke close races.
De LM modellen heb ik (vooralsnog) niet zo veel mee eigenlijk.

De Lotus is echt helemaal FANTASTISCH. Wat een heerlijk wagentje is dat. Echt top!

De rest nog niet echt kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dacide schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:20:

De Lotus is echt helemaal FANTASTISCH. Wat een heerlijk wagentje is dat. Echt top!

Verdomde DLC's haha.
Was ik bijna bij met het kopen van alle dlc's moeten ze weer wat nieuws uitbrengen. De Red Pack en de nieuwe Ready to Race pack moet ik beide nog kopen. Dit gaat toch wat worden voor de summersale (als die erin komt hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Ready to Race is gelukkig gratis!! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jurrr90 op 19-05-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Dacide schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:20:

Zeker mooie dlc en dito update! AI heeft een flinke beurt gehad, namen online zijn met landenvlag uitgevoerd. Zo zijn er nog vele andere goede zaken in!

De Lotus is leuk maar heeft veel te veel grip, mi. De TT Cup is heel gaaf en staat zeker garant voor close racen!

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jurrr90 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:24:
Ready to Race is gelukkig gratis!! :P
€ 7.99 staat in mijn steam account hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Oxigeon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:26:
[...]

€ 7.99 staat in mijn steam account hoor.
Haha je hebt gelijk. Damn dacht dat hij in de update zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nee ik geloof dat ze van V13 naar versie 14 zijn gegaan. Is het dan ook zo dat ik alle apps opnieuw moet downloaden? Of werken die wel nog allemaal maar beperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oxigeon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:32:
Nee ik geloof dat ze van V13 naar versie 14 zijn gegaan. Is het dan ook zo dat ik alle apps opnieuw moet downloaden? Of werken die wel nog allemaal maar beperkt?
Alles werkt nog prima hier. Heb ook weinig met de meeste auto's denk ik maar toch de dlc gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sn3gG3l schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:34:
[...]

Alles werkt nog prima hier. Heb ook weinig met de meeste auto's denk ik maar toch de dlc gekocht.
Ik zou hier ook graag met de tweakers willen samenrijden. Maar aangezien ik verschillende dlc niet heb is dat niet mogelijk. Maar daar gaat wel verandering in komen uiteraard. Moet het nu dus doen met wat Time-Trailen en rijden op willekeurige servers. Moet zeggen dat dat nog vrij goed kan qua botsingen etc. Maar dat kan ook zijn omdat ik vrijwel altijd in het achterste regionen start en ik iedereen voor me zie crashen. Meestal ben ik een man of 10 voorbij na 1 ronde zonder me echt te hoeven inzetten hiervoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:27:
[...]

nee dat doet het gewoon,... enige is wel dat zodra kunos weer iets update je geen geluid meer hebt en de GUIDS in de mappen moet wissen en intergriteitscheck moet uitvoeren..

dus het werkt wel maar een backup maken is wel handig zodat je gelijk alles kan terug zetten mocht er wat fout gaan ;)

voor mij persoonlijk geen probleem,.. heb liever dit en een vet geluid dan een geluid van een bellenblaasauto ;)

@Oxigeon nee die apps werken gewoon op de geluidpacks na zoals hierboven beschreven... en ook enkele mods zullen wat mankementen hebben, maar welke dat zijn geen idee maar dat is met elke update van kunos... dus houdt racedepartment in de gaten voor updates va mods ect...

[ Voor 18% gewijzigd door PRM2D4 op 19-05-2017 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Oxigeon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:41:
[...]

Ik zou hier ook graag met de tweakers willen samenrijden. Maar aangezien ik verschillende dlc niet heb is dat niet mogelijk. Maar daar gaat wel verandering in komen uiteraard. Moet het nu dus doen met wat Time-Trailen en rijden op willekeurige servers. Moet zeggen dat dat nog vrij goed kan qua botsingen etc. Maar dat kan ook zijn omdat ik vrijwel altijd in het achterste regionen start en ik iedereen voor me zie crashen. Meestal ben ik een man of 10 voorbij na 1 ronde zonder me echt te hoeven inzetten hiervoor :P
Slechter dan mij is niemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Daar wil ik dan nog wel eens een wedje voor leggen. De auto 2 of 3 rondes achter elkaar binnen de baan houden is nog onmogelijk voor mij. Mijn snelste rondes zijn gereden met een controller. Met het stuur bak ik er echt nog 0,0 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAT_W
bsty schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:27:
[...]

Zover ik kan zien is er geen soundupdate voor de MC12. Mocht iemand die hebben dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:27:
[...]

Ja onder andere. Werken prima online hoor, nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
Tijd om de nieuwe autootjes te testen. Server is up!
DutchDevil79 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:53:

Teamspeak server:

Race 1:

Race 2:

Race 3:
Kwalificatie 30 min.

Race 4:
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Circuit Du Mas Clos:

Donnington Park:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Even een gek ideetje,....

Ik zie dat er nu al weer een aantal nieuwe mensen bij zijn gekomen en dat is alleen maar leuker en zo wordt het als maar groter.. dus die 2e server zit er denk wel aan te komen @phoentje ;)

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR.

ik lees wel bij de nieuwe leden dat er toch nog twijfel in zit of ze wel goed genoeg zijn en of ze wel 3 rondjes zonder spinnen kunnen rijden.. ik kan uit ervaring zeggen gewoon mee rijden, iedereen is zo begonnen en ja het is de 1e keer zweten maar na 100x zweet je nog steeds kan ik je melden, maar dan van inspanning haha,..

Dus misschien is het een idee om een trainings server te maken bij assetto-corsa.nl (ja ik weet het een 3e) maar hoorde van @johnnyverhoeff dat dit zo gepiept is ;) (lang leve teamspeak hehe)
En dan zouden we in die trainings server misschien een keer een soort van masterclass kunnen geven mits een ervaring rijder en dan weten we heus wie we bedoelen,.. dus de top 5 a 6 ofzo daar zin in heeft??
Of misschien dat ook andere rijders die wat vaker rijden op die server zo nu en dan inloggen en advies geven...

Het is maar een idee, want als iemand die amper online heeft geraced ineens mee gaat doen (wat natuurlijk de bedoeling is) met de ervaren groep kan dit straks onnodige frustraties opleveren.. en als we deze groep mensen nu beetje advies geven op de baan dan zullen ze sneller leren en lekker met de meeste mee kunnen crossen..

Daarbij snap ik heus dat er geoefend wordt in de practice op de baan van het kampioenschap, maar dan zijn de meeste toch bezig met hun setup voor de quali en de race en hebben ze minder oog en of tijd voor de nieuwelingen.. en op een trainings server kan je dus ook leren inhalen of wat dingen proberen zonder andere in de weg te zitten.

En om eerlijk te zijn kan ik zo nu en dan ook wel trainingsadvies gebruiken ;)

Maar goed het is maar een idee, wie deelt dit idee mede geef maar een reactie of een dikke duim en misschien dat we dan iemand lief moeten aankijken voor een trainings server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor assetto corsa het red pack gekocht en geinstaleerd met de F1 autos.

Maar nu wil ik het red pack weer verwijderen en dat is een heel probleem.
Het red pack staat niet bij mijn downloads.
En het verwijderen van de game heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Hij instaleerd automatisch weer het red pack.

De reden dat ik het red pack weer wil verwijderen is dat de andere autos nu traag aanvoelen door het red pack met de F1 autos.

Ik heb ook al bij de DLC gekeken in de playstation store maar daar stond ook geen optie bij om het red pack weer te verwijderen.

Weten jullie hoe je het red pack weer kunt verwijderen?

Ik speel op de PS4 Pro

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:00:

En het verwijderen van de game heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt ook niet.

De reden dat ik het red pack weer wil verwijderen is dat de andere autos nu traag aanvoelen door het red pack met de F1 autos.

Ik heb ook al bij de DLC gekeken in de playstation store maar daar stond ook geen optie bij om het red pack weer te verwijderen.

Ik speel op de PS4 Pro
Je kan toch ook gewoon niet met de F1 auto's rijden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:00:

Ik speel op de PS4 Pro
Beste is de red pack behouden mocht je online spelen kun je sommige wedstrijden niet mee doen ondat je de auto's mist..

En anders ff hier naar toegaan..

http://store.steampowered.com/steam_refunds/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
PS4 Pro heeft denk ik geen steam 7(8)7

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superbassie
Wat is die RSR LiveTiming app ingame gaaf! :*)
Was een beetje aan het klooien met de 190E EVO II op Zandvoort maar dat is, dankzij die app, nu overgegaan naar een betere tijd neerzetten dan de nummer 1. :P Moet dan nog wel 10 (!) seconden sneller zijn...misschien is de top10 wat realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Riqy schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:13:
PS4 Pro heeft denk ik geen steam 7(8)7
Een beetje tweakert checkt ook wel eens youtube.. en daar staat genoeg over hoe een ps4 ook steam aan kan 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsty schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:05:
[...]

Je kan toch ook gewoon niet met de F1 auto's rijden? :/
ik wil gewoon het red pack verwijderen met mijn ps4 pro.
de andere autos voelen traag aan vergeleken met de f1 autos.

ik heb al in de psn store gekeken naar de dlc maar geen optie om het red pack te verwijderen.

de game verwijderen helpt ook niet dan pakt hij automatisch weer het red pack met de f1 autos.

ik speel op de ps4 pro.

anders moet ik toch echt contact opnemen met playstation.

niemand die het hier weet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:53:
[...]

ik heb al in de psn store gekeken naar de dlc maar geen optie om het red pack te verwijderen.

de game verwijderen helpt ook niet dan pakt hij automatisch weer het red pack met de f1 autos.

ik speel op de ps4 pro.

Met alle respect, maar ik snap niet waar je je druk over maakt. Je kan de F1 wagens toch gewoon niet rijden? En kan je anders niet een refund doen via de PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
We plakken er nog even een race tegen aan. Audi TT Cup op Bransd Hatch GP

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wanneer wordt de nieuwe DLC weer van de server gehaald? Anders ben ik veroordeeld tot offline te oefenen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
Zucht, vanavond Donington Park gejoind op de GoT Fun Server. Daar stonden alleen Maserati MC12 GT1 ready to race :| . Nog niet in gereden en ook het circuit voor de eerste keer.

Slippen, de bocht uit.....Met geen mogelijkheid hield ik dit monster op het asfalt. Links, rechts vlogen de blauwe schimmen me voorbij. Gelukkig CrewChief en Helicorsa gisteren geinstalleerd.

Tijd om me eens in de set-up materie te verdiepen en begonnen met het eerste deel van de Assetto Corsa Car Setup Guides door te nemen op Racedepartment.

Na wat subtiele aanpassingen (Chamber en Toe) ging beter en de wegligging een stuk stabieler. Nog de nodige ronden gereden op Donington en vooral gelet waar de rem punten liggen -die vanuit de cockpit niet altijd even goed te zijn- vanwege de weinig aanplant enz..

Tot zover mijn race avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Waren een paar leuke combinaties vanavond @DutchDevil79
Alleen jammer genoeg bij de toyotas waren er een paar beunhazen bij 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
johnnyverhoeff schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:21:
Waren een paar leuke combinaties vanavond @DutchDevil79
Alleen jammer genoeg bij de toyotas waren er een paar beunhazen bij 8)7
Beunhazen in de sim racing :? Leergierig als ik ben. Zijn dat monteurs die onder de prijs werken aan je car setup? Of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
TecTo schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:21:
[...]

Beunhazen in de sim racing :? Leergierig als ik ben. Zijn dat monteurs die onder de prijs werken aan je car setup? Of?
hahahah nee :P
Dat zijn mensen die geen rekening houden met anderen op de baan, dus beetje rammen, veel te laat remmen, divebomben enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
Vind de Audi TT cup zeer leuk om mee te racen. Bakje ligt lekker op de weg en geeft mooie gevechten. En de Celica was erg vermakelijk. Beetje driften en gras mee pakken was niet zo'n ramp. Haha
Owh en Jur wil voortaan dat we de GT3 omwisselen voor de Toyota lmp1 hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Offline een 2:07.133 gereden, waar online mijn record op 2:07.746 staat. Een aardige verbetering dus van mijn tijd.
Mijn oude record haal ik zelfs nog als ik af en toe een muurtje kus en dat zegt eigenlijk al genoeg.

Ik moet er nog voor zorgen dat ik constante ronde kan rijden op de baan, zonder dat ik het muurtje telkens kus. Een voorzichtige, maar toch snelle lijn moet nog gevonden worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Ik kan helaas niet meer meedoen maandag, bij deze meld ik me af, succes iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

DutchDevil79 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 10:45:
Vind de Audi TT cup zeer leuk om mee te racen. Bakje ligt lekker op de weg en geeft mooie gevechten. En de Celica was erg vermakelijk. Beetje driften en gras mee pakken was niet zo'n ramp. Haha
Owh en Jur wil voortaan dat we de GT3 omwisselen voor de Toyota lmp1 hehe
Haha ja erg leuke races gehad gisteren. Ik was vrij snel in de LMP1 maar vooral omdat ik het systeem goed begreep denk ik. Hoe goed toepassen van de elektrische power geeft je makkelijk een paar seconde per rondje. Maar dat Jos en ik uiteindelijk in exact dezelfde tijd finishen en ik p2 toegewezen kreeg was dan wel weer beetje jammer :P ik win niet zo heel vaak races met 20+ deelnemers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-10 14:06

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:53:
[...]

ik speel op de ps4 pro.

Ik snap je opmerking ook niet helemaal. Bedoel je dat met toevoeging van de Red Pack de andere auto's ineens anders zijn gaan rijden, dus de EIGENSCHAPPEN van de auto zijn door die Red Pack anders geworden
óf
heb je het GEVOEL alsof de andere auto's langzamer zijn? Indien dat laatste, rijd dan eens wat races met de langzaamste wagens in het spel, dan bouw langzaam weer op naar snellere. Op een gegeven moment zou je hetzelfde GEVOEL moeten hebben, maar andersom: snelle wagens voelen normaal/snel, terwijl de langzame traag aanvoelen. En daarna niet rijden met de F1 wagens van de red pack.

Ik vraag me echter af of het dat eerste dus is. Het kan zijn dat de Red Pack een update voor de andere wagens meebrengt, maar kan het me niet voorstellen omdat bij online iedereen gelijk moet zijn, Red Pack hebbende of niet.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Jurrr90 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:31:
[...]

Haha ja erg leuke races gehad gisteren. Ik was vrij snel in de LMP1 maar vooral omdat ik het systeem goed begreep denk ik. Hoe goed toepassen van de elektrische power geeft je makkelijk een paar seconde per rondje. Maar dat Jos en ik uiteindelijk in exact dezelfde tijd finishen en ik p2 toegewezen kreeg was dan wel weer beetje jammer :P ik win niet zo heel vaak races met 20+ deelnemers ;)
Sorteren op alfabetische volgorde, jos komt voor jur, net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Beste mede tweakers. Vandaag met de audi tt cup in de weer maar krijg het niet voor elkaar om de achterbanden op temperatuur te houden. Hoofdzakelijk op Monza gereden. Wie heeft er een tip/setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

TecTo schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:01:
Beste mede tweakers. Vandaag met de audi tt cup in de weer maar krijg het niet voor elkaar om de achterbanden op temperatuur te houden. Hoofdzakelijk op Monza gereden. Wie heeft er een tip/setup?
Waarom zou je? Het is een voorwiel aandrijver. Zolang je maar geen overstuur hebt, en als je dat wel hebt, gewoon gas intrappen.

Mocht je er ondanks dat toch last van hebben, banden druk laten zakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Jiltjes op 20-05-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
Jiltjes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:02:
[...]

Waarom zou je? Het is een voorwiel aandrijver. Zolang je maar geen overstuur hebt, en als je dat wel hebt, gewoon gas intrappen.

Mocht je er ondanks dat toch last van hebben, banden druk laten zakken.
:+ 8)7 Wist niet dat een fwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Ik zie de server#1 niet meer in de lobby ?
http://www.assetto-corsa.nl/live-stats-server-1/ die draait gewoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Vanavond toevallig nog niks op de planning en Bob vroeg net om vanavond een rondje te doen. Gezien we nog wat auto's te gaan hebben uit nieuwe pakket. Vanavond ook maar wat aan slingeren.

Dag: Zaterdag 20-05-2017

Teamspeak server:

Race 1:
McLaren P1 GTR op Red Bull Ring GP

Race 2:
Lotus 3-Eleven op New Jersey