Ja behalve die
Zal wel een foutje geweest zijn met te laat remmen oid.
[ Voor 14% gewijzigd door JohnnyV op 23-05-2017 10:34 ]
Ja behalve die
[ Voor 14% gewijzigd door JohnnyV op 23-05-2017 10:34 ]
Jammer man, kwam net voor je de ronde langs... had gehoopt op een mooie battle met je. Je was duidelijk sneller in het laatste stuk. De heuvel op had de 650 van mij denk ik net wat voordeel. Maar volgens mij had je aardig wat damage opgelopen na een paar keer kussen van de muurHAT_W schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:39:
[...]
Bij de 3e pitstop was mijn benzine al op voordat ik de pitentry bereikt had, toen half door het gras, koppeling in en hopen dat ik mijn box haalde wat ook nog lukte
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Klopt, bergop en bergaf kroop ik weer naar je achterbumper. Bovenin was jij weer sneller. Jammer, had inderdaad een mooie battle kunnen worden als ik niet zo dom was geweest om te weining benzine mee te nemen. Dan had ik voor Robbert kunnen eindigen, maar dat is achteraf. Achteraf is het mooi wonenphoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:46:
[...]
Jammer man, kwam net voor je de ronde langs... had gehoopt op een mooie battle met je. Je was duidelijk sneller in het laatste stuk. De heuvel op had de 650 van mij denk ik net wat voordeel. Maar volgens mij had je aardig wat damage opgelopen na een paar keer kussen van de muur?
Voor iedereen die de replay niet (meer) hebben:Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:35:
Wil iemand de cr file van gister uploaden? De mijne werd overschreven.
Ja klopt, dat was uiteraard niet de bedoeling, zat al maximaal links maar remde te laat, hoopte dat ie nog iets ruimte voor me laten zou, maar hij kwam al naar binnen ... excuus @Shvajohnnyverhoeff schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:33:
[...]
Ja behalve die
Zal wel een foutje geweest zijn met te laat remmen oid.
[ Voor 60% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 19:36 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Snap ik maar zou zonde zijn he, iedereen is welkom. Verder gaan we straks met een gelijkwaardige auto rijden dus daar is die afhankelijkheid van type GT3 ook weg. Ook het soorten banen zal anders zijn. Breder, groter etc.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:20:
[...]
Ja klopt, dat was uiteraard niet de bedoeling, zat helemaal links maar remde te laat, hoopte dat je nog iets ruimte voor me laten zou, maar je kwam naar binnen ... excuus Jos![]()
en ook aan die 3 die vol op mij knalden toen ik hem bovenaan kwijtraakte.
Deze setup was niet ideaal dus bovenin was het een beetje zoeken.
Zondagavond had ik weer willen oefenen/testen maar Windows kwam met de Creator's update en dat duurde al met al zo lang, dat er van rijden niets meer kwam. Gisteravond zou ik ook op tijd gaan oefenen, maar was mijn ATI driver weer aan het klieren met knipperend beeld, dus vlak voor de race nog gauw driver schoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd .. maar toen moesten we al haast kwalificeren.
al met al een race om snel te vergeten ..
ik liep vanmorgen nog met een kater van hier tot tokyo na die torpedoaanval van René![]()
35 seconden in de grindbak staan klieren en iedereen weer voorbij zien komen .. banden die 2000 graden waren .. 3 ronden met dichtgeknepen billen moeten rijden en rembalans maximaal op voor.
ik zit er sterk aan te denken om er maar mee te kappen. Er wordt zo keihard gereden vooraan, daar kom ik met de Ferrari niet aan zonder grondig testwerk. En dan de pech steeds .. gister ook weer 3/4 race troosteloos op 17e plek rondgereden en door 9 man laten lappen, terwijl ik een SUPER start had, en uit de problemen bleef en al 12e lag?
Zo naar de race toe komt er ondertussen zóveel stress bij kijken dat het geen leuke bezigheid meer is.
Als er een apart(e) server/kampioenschap komt voor de mindere goden, dan sluit ik me daar wel bij aan, dan rij ik jullie ook niet in de weg.
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 0% gewijzigd door Riqy op 23-05-2017 14:16 . Reden: typo ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Als de bedoeling is het veld dichter bij elkaar te brengen lijkt de Exos me toch niet de goede wagen. Dat is toch bijna een full blown F1 wagen... Het meest close racen krijg je in de langzamere wagens. De Abarth Assetto Corse, de TT RS of misschien nog de Cayman GT4 cup. Voordeel van de tin tops is ook dat een beetje tegen elkaar aan schuren niet zo problematisch is en dat is met een open wheeler wel een anders verhaal. Maar we gaan het zien, ik ben wel benieuwd naar racen met de Exos. Heb er nooit meer mee gedaan dan een paar rondjes hotlappen.phoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:47:
[...]
Snap ik maar zou zonde zijn he, iedereen is welkom. Verder gaan we straks met een gelijkwaardige auto rijden dus daar is die afhankelijkheid van type GT3 ook weg. Ook het soorten banen zal anders zijn. Breder, groter etc.
De aanpak zal anders zijn waardoor we hopen minder raceincidenten te krijgen.
Ik zou zeggen sluit nog even aan en kijk dan even verder?
Voor nu is het gewoon zo divers dat er ongelijkheid is tussen de autos op de diverse banen. Dan is de 1 beter en dan de ander weer.
Heb nog even terug gekeken maar ik kwam dus inderdaad in het gras terecht en er was geen houden meer aan toen Jeroen m binnendoor stak... t was een lancering naar Mars...
had je kunnen weten dat het zo lang zou duren,.. ik heb dat weken geleden al aangegeven en gepost op het foraAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:20:
[...]
Zondagavond had ik weer willen oefenen/testen maar Windows kwam met de Creator's update en dat duurde al met al zo lang, dat er van rijden niets meer kwam. Gisteravond zou ik ook op tijd gaan oefenen, maar was mijn ATI driver weer aan het klieren met knipperend beeld, dus vlak voor de race nog gauw driver schoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd .. maar toen moesten we al haast kwalificeren.
[ Voor 44% gewijzigd door PRM2D4 op 23-05-2017 14:34 ]
Er is nu eenmaal een groot niveauverschil. Welke auto je pakt maakt naar mijn ervaring niet zo heel veel uit. Laatst wat racejes TT op Zandvoort gedaan en dan is het gat ook gewoon 1,5 seconde met de snelste. Het is gewoon een kwestie van accepteren wat je plek is binnen het deelnemersveld en daar je battles kiezen. En hopen dat je jezelf langzaam naar boven kan werken natuurlijk.FightingAce schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:23:
[...]
Als de bedoeling is het veld dichter bij elkaar te brengen lijkt de Exos me toch niet de goede wagen. Dat is toch bijna een full blown F1 wagen... Het meest close racen krijg je in de langzamere wagens. De Abarth Assetto Corse, de TT RS of misschien nog de Cayman GT4 cup. Voordeel van de tin tops is ook dat een beetje tegen elkaar aan schuren niet zo problematisch is en dat is met een open wheeler wel een anders verhaal. Maar we gaan het zien, ik ben wel benieuwd naar racen met de Exos. Heb er nooit meer mee gedaan dan een paar rondjes hotlappen.
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 15:38 ]
misschien dan een gt2 klasse rijden of een wttc??? weet niet of daar animo voor is en eventueel een kampioenschap voor gemaakt kan worden?Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:34:
Op zich is de GT3 een ontzettend leuke (de leukste!) raceklasseJe kunt lekker veel tweaken, je leert er ontzettend veel van en ze zijn zeker aan elkaar gewaagd. Bovendien is een gemengd veld gewoon veel leuker om te zien dan allemaal abarth'jes op elkaar. Echter is de top 8 hier onderhand zo professioneel dat het zó enorm technisch wordt, dat goed setuppen nu van onmisbaar belang is, en daarnaast moeten de rondes bijna met chirurgische precisie gereden worden. Als je niet iedere dag 2 uur oefent, dan raak je gewoon achterop.
Echt alle respect voor de heren voorin hoor, wie had ook alweer gewonnen? Die reed gewoon 2:05 ronde na ronde na ronde .. dat is dus minimaal 3 seconden pér ronde sneller dan mij.
[ Voor 40% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 14:41 ]
Corrigeer me als ik dit niet goed begrijp maar ik lees hier: Ik kan niet winnen, dus iedereen die wel wint mag niet meer meedoen zodat ik een keer kan winnen.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:38:
het gaat er denk ik toch om de top van de rest te scheiden .. zoals je zelf al zegt, ik wil ook wel een keer in de top 5 battle'en en we hebben allemaal gezien dat het niet uit maakt waar je JosstheBoss in neer plant, die stapt in en rijdt naar het podium. En de Ivo's en dergelijke idem.
Bart en ik reden bijna elke ronde wel een 2:05:xxxAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:34:
Op zich is de GT3 een ontzettend leuke (de leukste!) raceklasseJe kunt lekker veel tweaken, je leert er ontzettend veel van en ze zijn zeker aan elkaar gewaagd. Bovendien is een gemengd veld gewoon veel leuker om te zien dan allemaal abarth'jes op elkaar. Echter is de top 8 hier onderhand zo professioneel dat het zó enorm technisch wordt, dat goed setuppen nu van onmisbaar belang is, en daarnaast moeten de rondes bijna met chirurgische precisie gereden worden. Als je niet iedere dag 2 uur oefent, dan raak je gewoon achterop.
Echt alle respect voor de heren voorin hoor, wie had ook alweer gewonnen? Die reed gewoon 2:05 ronde na ronde na ronde .. dat is dus minimaal 3 seconden pér ronde sneller dan mij.
Dat is wel een beetje flauw gezegd zo. Volgens mij waren er genoeg nieuwe mensen die ook wel graag mee wilden rijden maar ook niet in de weg willen zitten. In de formule 1 hebben ze daar zelfs de 107% regel voor, maar dan zouden de langzamere gewoon nooit mee kunnen doen. Waarom dan niet een aparte race daarvoor opzetten? En inderdaad, dan heeft een ander ook eens kans op een podium. Daar is toch niks mis mee?Jurrr90 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:44:
Corrigeer me als ik dit niet goed begrijp maar ik lees hier: Ik kan niet winnen, dus iedereen die wel wint mag niet meer meedoen zodat ik een keer kan winnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 15:00 ]
denk dat je het verkeerd leest,.. ik snap je uitspraak, maar denk dat Alfa meer bedoelt dat het een idee zou kunnen zijn om de wat langzamere en de onzekere onder ons in een groep te zetten zodat ze kunnen leren hoe te rijden en dat er dan minder ongelukken komen en zo dus niet de race van de snellere verpesten.Jurrr90 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:44:
[...]
Corrigeer me als ik dit niet goed begrijp maar ik lees hier: Ik kan niet winnen, dus iedereen die wel wint mag niet meer meedoen zodat ik een keer kan winnen.
Ik doe continu mijn best clean te rijden en niemand eraf te beuken of in de weg te zitten als ik gelapt wordt (mits het gat niet onredelijk groot is). Met Jos was echt te laat geremd en niet mijn bedoeling. Gelukkig viel het voor Jos enigzins mee. maar doordat we nu op zo'n hoog niveau rijden, zit ik met de Ferrari dusdanig op de limiet te rijden dat ik geregeld overgeleverd ben aan de natuurkundige wetten en dan kun je soms wel eens niet helemaal goed uitkomen. Maar ik probeer clean te rijden en bij aandringen ga ik op den duur ook gewoon aan de kant. Mijn start gister was voorbeeldig, precies in het midden en zonder problemen door de eerste 4 bochten en ook ons gevecht was close en fair. Jij daarentegen laat je opjagen door Jeroen in de BMW en i.p.v. je verlies te nemen probeer je hem uit te remmen terwijl ik er nog voor zit! Het ging gewoon om positie. Waar moest ik heen dan? .. met als gevolg als een projectiel bij mij achterin, vind ik je opmerking niet geheel terecht, gras of geen gras.*phoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:02:
Als ik iets dieper inga op jou Klaas dan is mijn mening dat je hier en daar ook iets netter kan rijden, en dat geld ongetwijfeld ook voor mijzelf maar dat moet ontwikkelen. Mike en ik doen dit om een heuse Community aan t racen te krijgen met meer strijd. En daar vallen helaas gewonden. Ik laat de keuze dan ook aan jou. Ik bespeur verder genoeg animo om de exos te starten. Met name omdat we al heel kang gt3 hebben gereden. Tijd voor afwisseling . Eventueel plempen we twee kampioenschappen door elkaar heen dat weten we nog niet maar t zal niet gebeuren dat er een mindere kampioenschap is en een betere want iedereen is overal welkom
[ Voor 99% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 15:48 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
eens en goed verwoord,.... maar misschien een wttc klasse of een gt2,... ik zou zeggen doen en zo kunnen de nieuwere ook leren hoe te rijden, want een gt3 zal te snel zijn voor ze en een exos,.. ja die houdt ik amper op de baan hahahaphoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:02:
opzich goed een discussie want t blijkt maar weer dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen, wijzigingen om t voor de een beter met maken leiden tot weer iets anders bij een ander. Ik rij geen top 3 maar kan wel zeggen dat ik vaak bij de top hoorde en gefinished ben. Met name endurance races. Echter als ik dan aan t einde van t veld beland rij ik gewoon de race uit omdat ook daar lol te vinden is. Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee en spee ik om te racen en natuurlijk om te winnen maar als dat er een keer niet in zit dan is t niet anders. Ik laat het dan ook aan de persoon in kwestie over om hier zelf een keuze in te maken. Goed voorbeeld is Peter, die bewust niet verder gegaan is gisteren.
Als ik iets dieper inga op jou Klaas dan is mijn mening dat je hier en daar ook iets netter kan rijden, en dat geld ongetwijfeld ook voor mijzelf maar dat moet ontwikkelen. Mike en ik doen dit om een heuse Community aan t racen te krijgen met meer strijd. En daar vallen helaas gewonden. Ik laat de keuze dan ook aan jou. Ik bespeur verder genoeg animo om de exos te starten. Met name omdat we al heel kang gt3 hebben gereden. Tijd voor afwisseling . Eventueel plempen we twee kampioenschappen door elkaar heen dat weten we nog niet maar t zal niet gebeuren dat er een mindere kampioenschap is en een betere want iedereen is overal welkom
[ Voor 17% gewijzigd door Riqy op 23-05-2017 15:13 . Reden: toevoeging ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
My iRacing
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het laagdrempelige gehalte en niet te veel geregel is voor mij de reden dat ik hier mee rij en ben ik weer wat enthousiaster geworden over AC. En dankzij de organisatie met 24/7 server en website is het extra leuk. Zelf zie ik juist het liefst een volle server, met de hele groep bij elkaar. Ik rij verre van toptijden, heb totaal geen verstand van een setup maken, maar met geconcentreerd en constant rijden en het ontwijken van veel ongelukken rij ik toch in de top 10 mee. En hoewel ik mij telkens weer verbaas over de toptijden, zie ik die wel als haalbaar. Niet per se door mij, maar ik blijf gewoon pushen in de qualificatie. Ik raak niet graag dat punt op de horizon kwijt.phoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:18:
Ik wil toch trouwens nog 1 ding benadrukken. We willen geen ERS 2.0 hier. Het moet laag drempelig blijven. Te veel regels en politie gaat de boel nekken.
Simpel en snel dat is het uitgangspunt. We proberen een variatie aan te brengen en na de EXOS komt ook nog wat anders etc etc..
Dus ja kan er weinig op inbrengen nog om iedereen tevreden te stellen. We doen het vrijwillig en dat kost al een berg tijd.
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Daar heb je zeker gelijk in en die doelstelling zullen velen wel hebben, alleen denk ik niet dat het echt om die P1 gaat. Want als je steeds in de achterhoede zit en dan door de meest simpele fouten eraf getikt wordt door de nieuwelingen kan dat best frustrerend zijn.. ik heb dit zelf mee gemaakt bij een andere groep online racers en dan is de lol er snel vanaf helaas... en als je in die achterhoede zit kom je niet bij de top 10, want er zijn er hier een paar die zijn reete snel (respect daar voor wou dat ik dat kon haha)Hupske schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:29:
Waarom moet je perse een race kunnen winnen? Misschien moet je je zelf andere doelen gaan stellen dan P1 te halen.
Je weet na 1 of 2 races of practice toch wel hoe je er voor staat tegenover andere deelnemers? Je kan voor je zelf toch bepalen dat P10 voor jou gelijk staat aan P1? Is P10 niet haalbaar ga dan voor je zelf kijken of zeer constante ronde kan rijden zonder dat je de muur raakt.
[ Voor 45% gewijzigd door PRM2D4 op 23-05-2017 15:58 ]
Als je 2 servers hebt, pro en semi-pro dan kan ieder voor zichzelf uitmaken waar je gaat joinen. En als je, je een keer wat zekerder voelt, de baan/auto je beter ligt and your feeling lucky, dan kun je een keer pro joinen .. maar dan weet je op voorhand dat het een hele kluif gaat worden. Daarentegen denk ik niet dat JohhnyV & co er veel plezier uit halen om de semi-pro op 2 ronden te rijden. Mijn gevoel zegt, laat mensen lekker zelf kiezen.Riqy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:12:
Ik denk dat die afsplitsing van de "nieuwe en/of minder ervaren mensen" en de snelle rijders nog nieteens zo'n gek idee is, maarja, waar leg je de grens hierin. Laat je mensen dit zelf beslissen of maak je als organisatie hierin de keuze (lijkt me slimmer).
Ik kan helemaal niks met die standaard hokken. En helemaal geen afstel mogelijkheden is ook weer zo saai. Trouwens, al zou je met semi-pro formule 1 willen gaan rijden, prima toch?! leer je ook weer van.Doe dan voor de minder ervaren mensen een cup die meer op beginners gericht is, met minder snelle auto's en kies voor de snelle en ervaren mensen voor een cup met de snellere en lastiger af te stellen auto's.
Op die manier kan iedereen zijn plezier eruit halen en kunnen de snelle jongens echt meer tot het uiterste gaan zonder "last" te hebben van een incident met een minder ervaren deelnemer
Constante ronden rijden zonder de muur te raken is hetzelfde als een time trial rijden. Daar moet je maar net plezier in kunnen vinden. Toen ik nog trouw elke week mee reed had ik altijd zicht op een top 5 of top 10 positie (afhankelijk van het aantal spelers) en die top 10 is eigenlijk wel mijn persoonlijke grens. Als ik daar geen kans op maak dan is voor mij de lol er af (dus ik hoef het niet te halen, maar het moet mogelijk zijn in mijn kunnen).Hupske schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:29:
Waarom moet je perse een race kunnen winnen? Misschien moet je je zelf andere doelen gaan stellen dan P1 te halen.
Je weet na 1 of 2 races of practice toch wel hoe je er voor staat tegenover andere deelnemers? Je kan voor je zelf toch bepalen dat P10 voor jou gelijk staat aan P1? Is P10 niet haalbaar ga dan voor je zelf kijken of zeer constante ronde kan rijden zonder dat je de muur raakt.
Zou ik ook zeggen met jou rijstijl haha... ruilen met de mijne hahaha..phoentje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:26:
Denk ook dat t nog per baan kan verschillen. Als ik geen bug had gehad op suzuka had ik met joss kunnen strijden om een podium plek. Echter op een andere baan ben ik weer kansloos tegen Jos en anderen.. Dat is opzich ook wel weer leuk. Soms shine je en soms niet hehehhe
[ Voor 16% gewijzigd door PRM2D4 op 23-05-2017 18:20 ]
Steam - PTR83
bazzard schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:52:
De Audi wordt nog even door de wasstraat gehaald om zo schoon de muren in te gaan.
Dit alles kan natuurlijk rond 20:00 live bekeken worden via: https://www.twitch.tv/underctrlnl
Uh bas
[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyV op 23-05-2017 19:46 ]
[ Voor 4% gewijzigd door phoentje op 23-05-2017 21:21 ]
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
Ja ik vond het ook 2 maal een mooie strijd.Jiltjes schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:40:
Erug gave races gehad met de TT Cup.
Mooie opkomst van zowel GTHQ als Tweakers.
Close en clean geraced mannen, petje af!
Nu de Nordschleife 24h erop in volledige practice mode.
Filmpjes in de maak
[ Voor 15% gewijzigd door JohnnyV op 23-05-2017 21:50 ]
[ Voor 15% gewijzigd door bobopalmtree op 23-05-2017 21:50 ]
Steam - PTR83
worden de auto's in AC ook vuil en de ramen ook vuil tegenwoordig..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
nee helaas niet ac grabber niet gestartjohnnyverhoeff schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Heeft iemand voor mij de replay van beide races ????
@bobopalmtree @bazzard @Dissidend @DefiniteTmn PLS
Andere die m hebben mogen 'm ook sturen, voel je niet buiten gesloten
Ja precies wat @_A3 ook heeft
Volgens mij niet.Nickrsd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:55:
[...]
worden de auto's in AC ook vuil en de ramen ook vuil tegenwoordig..?
echt al een jaar niet meer gespeeld.. dus je heb nu een dirt build-up op het raam/auto?
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-05-2017 22:16 ]
Ik heb de auto save wel. Echter, de eerste race opent ie niet.johnnyverhoeff schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Heeft iemand voor mij de replay van beide races ????
@bobopalmtree @bazzard @Dissidend @DefiniteTmn PLS
Andere die m hebben mogen 'm ook sturen, voel je niet buiten gesloten
[ Voor 13% gewijzigd door DefiniteTmn op 23-05-2017 22:18 ]
i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift
Dan denk ik dat ie bij iedereen corrupt isDefiniteTmn schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:06:
[...]
Ik heb de auto saved wel. Echter, de eerste race opent ie niet.![]()
De tweede race opent ie wel, maar daarin gaan de auto's door elkaar heen. Ze zeg maar in elkaar, heel raar. Weet iemand hoe dat komt?
Ik wilde je in elk geval niet blokken. Ik zat links op de baan en wou je die lijn niet geven zodat ik aan de binnenkant zou blijven. Rechts was ruimte zat.CoronelHimself schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:50:
En Benny iemand die net iets sneller is op het rechte stuk achter de pits proberen te blokken was niet echt een briljant idee van je.Ik zat al tegen het gras aan te rijden toen jij nog iets verder naar links kwam, ik heb je wel weer terug aan de leiding van ons groepje laten komen, maar dat ga ik natuurlijk niet elke keer doen.
Ik reageer ook even op het duel tussen alfa en rene en mij:Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:02:
@phoentje ik heb eindelijk de replay terug kunnen zien. Dat was toch wel fijn, want ik had alleen maar een rode mclaren in mijn binnenspiegel toen ik er af gekegeld werd, maar begrijp nu hoe dit kwam. Eigenlijk was het Jeroen Jongen die zich ermee bemoeien ging en zelfs door de berm er naast wilde komen, maar met zijn 2en door die knik wil heel slecht en dan kom jij niet uit .. je kreeg geen tik, maar de lijn was te wijd genomen Jeroen dwong jou wijd/naar buiten en daarna was het over. Het scheelde zelfs weinig of je ging achter mij langs en waren jullie er samen af gegaan. Eigenlijk had je, je wat feller tegen Jeroen moeten verdedigen en de binnenbocht afdekken. En Jeroen had meer moeite moeten nemen om de binnenkant te houden zodat er genoeg ruimte bleef voor jou. Helaas voor mij/ons. Daarna door eigen ongeduld/haast in het gras/grind nog 3x in de rondte gegaan met oververhitte banden .. dus ja, dan wordt je al met al niet vrolijk. Maar ik moet het niet op jou afschuiven. Wat een mislukte uitremactie leek, bleek heel wat anders. Ik weet niet hoe groen Jeroen is, maar die had het misschien anders kunnen aanpakken, want ik weet ook niet hoe hij dacht door die bocht te gaan komen zo..
i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO
[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 23-05-2017 23:22 ]
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
Duidelijke!K-Jay schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:21:
Ik gebruik altijd deze cheat-sheet: http://imgur.com/EF9BzsQ. Is een prima hulpmiddel om te ontdekken welk effect elke wijziging heeft. Uiteraard moet je wel eerst zorgen dat je consequente rondetijden kan neerzetten voordat je echt met de setup aan de gang gaat, anders is het erg lastig te beoordelen welk effect je aanpassing heeft.
[ Voor 23% gewijzigd door PRM2D4 op 24-05-2017 08:12 ]
Bijgewerkt @promise2die4 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:10:
Als je eventueel een andere goede setup maker wil,.. eentje waar je kan aangeven wat er fout is en de engineer zegt wat je moet veranderen download het hier even...
en misschien dat @phoentje deze ook kan/wil uploaden op de assetto-corsa site
http://www.mediafire.com/...RaceTrackEngineer_1.1.rar
edit:
en deze is ook wel handig:
http://www.racedepartment.com/threads/assetto-corsa-car-setup-guides.99049/
Het was mooi om te zien dat je je niet gek liet maken. Prachtige pass in de laatste ronde!CoronelHimself schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:50:
Zo net klaar met de TT cup @ GTHQ. En dit waren beide topraces voor mij.
De eerste race heb ik zo'n beetje de hele race binnen 2 seconden van de DutchFarmer gezeten, totdat Jiltjes me achterhaalde daarna ik een heftig maar fair gevecht waarin we elkaar beide een keer inhaalde waardoor ik toch nog voor hem eindigde. Plek 7 dus.
Kijk, wij moeten het uit de setup halen en jij hebt aangeboren talent/afwijking. Dat werd bevestigd toen ik zag dat je ooit in Silverstone hebt mogen rijdenbsty schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:22:
Ik (Bart Jansen op AC) zie een aantal mensen opmerkingen maken over het ontbreken aan tijd of kennis voor het maken van een setup. Ikzelf maak NOOIT zelf een setup, simpelweg omdat ik daar gewoon nog te weinig verstand van heb. Ik speel enkel met de gears, aero, drivetrain, TC en ABS. Ik probeer altijd gewoon een aantal setups van bijvoorbeeld The Setupmarket of YouTube en dan kijk ik welke het beste bij mijn rijstijl past.
Waar kun je die P2P zien?Jiltjes schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:58:
[...]
Het was mooi om te zien dat je je niet gek liet maken. Prachtige pass in de laatste ronde!
Ik was door mijn P2P heen, jij had er nog een paar.
Mooie races!
Mij is het te doen om dit soort clean en fair rijden. Als ik daarmee laatste wordt, vind ik dat helemaal goed.
In de gears app, en rechts onder in de display van je auto. Voor je tegenstanders kun je het zien op en paneel aan de zijkant._A3 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:50:
[...]
Waar kun je die P2P zien?
Want ik had geen idee hoeveel ik er al verbruikt had.
Alle bump op 12 en rear wing op 4Hupske schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:05:
Poeh ik heb Vallelunga nog totaal niet door. In enkele bochten moet ik echt totaal niet proberen om gas te geven, want dan sta ik gelijk met de neus de andere kant op.
Links achter zit ook echt gelijk na 1 bocht in het rood. Zelfs met de psi op 21. Setup Market heeft ook geen setup wat ik kan proberen. Dus moet het maar zelf uitzoeken
Ghehe, ik denk dat ik dan geen moment meer op de baan zit
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 25-05-2017 13:27 ]
Server doet het weer.Jiltjes schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:13:
Hi all,
Mijn Replay's van de TT Cup zijn ook niet goed.
Gelet op versie 1.14.2 (changelog) zou dat nu gefixt moeten zijn bij opslaan.
1.14.2 is een feit:
Fixed Python setCamera when asking for Random Camera
Tweaked Leaderboard Flags position
minor graphical fixes on various cars
Improved braking force and stopping distance for Lotus Elise SC (and step models), Lotus 2-eleven and Lotus Exige 240 and Scura
Disabled autoblip for Maserati MC12 GT1 and Porsche 911 GT1 in downshift. Can be enabled as assist
Fix for Audi R18 gear app ERS power deploy graph (only graphical on the app)
Fixed Autosave Replay
Fixed post session results on Launcher
Fixed "Just A Taste" Special Event
Fixed Openvr FXAA rendering without AA Samples
Various livery fixes on the Lotus 3-Eleven, Audi R8 LMS 2016 and Toyota TS040 Hybrid
Tweaked MP leaderboard adding grey font for disconnected players
Tussengas geven met de GT1's, lekker!!
Dan, onze server loopt niet top. Inmiddels een ticket aangemaakt, maar kan even duren. Nordschleife doet het dus nog ff niet.
Dit is volgens mij nog een mooier circuit, download staat in de beschrijving van de video:Shva schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:01:
monaco dit weekend, iemand hosten?
http://www.racedepartment.com/downloads/monaco-1988.6696/
Bedoel je hier op de server van Tweakers of gewoon op open online servers.TecTo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:45:
Het sim racen (ook in assetto corsa) is wennen.
F1 2016 vaarwel gezegd omdat het daar de bots autootjes en op de meeste servers van AC NIET anders.
Geram of net in de bocht en tikje op de kont (heel bewust uitgedeeld) zodat je met de voorkant weer de andere kant...
Vond ik het in eerste instantie leuk om van de laatste plek naar de helft van het veld op te stormen. Minder leuk als je een leuke kwalificatie hebt gereden en je bij de eerste bocht eruit wordt geramd.
Waar ik ook geen zin in heb is dat bij een klein tikje er een ellen lange discussie volgt om het gelijk naar je toe te lullen.
Iracing?
Nee, met de Tweakers server geen ervaring.bsty schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:00:
[...]
Bedoel je hier op de server van Tweakers of gewoon op open online servers.
Je kan altijd meedoen wanneer er plek is! Ik race ook maar sinds 1,5 maand met tweakers en het bevalt zeer goed. Het is zeker geen gesloten community en iedereen is welkom heb ik al gemerkt!TecTo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:14:
[...]
Nee, met de Tweakers server geen ervaring.
Het gaat om de open online servers.
Wat ik wel lees over de races die gehouden wordt door Tweakers dat er soms wel erg diep op een tikje of schrammetje wordt doorgegaan. Wellicht is dit meer uitzondering dan regel.
Is me niet duidelijk wanneer je wel of niet mee kan doen aan een race georganiseerd door tweakers. Komt toch een beetje over als een gesloten community met reeds bestaande kampioenschappen waar je als newbie weinig hebt te zoeken.
Ik denk dat je gesloten en verwachtingen door elkaar haalt.TecTo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:14:
[...]
Wat ik wel lees over de races die gehouden wordt door Tweakers dat er soms wel erg diep op een tikje of schrammetje wordt doorgegaan. Wellicht is dit meer uitzondering dan regel.
Is me niet duidelijk wanneer je wel of niet mee kan doen aan een race georganiseerd door tweakers. Komt toch een beetje over als een gesloten community met reeds bestaande kampioenschappen waar je als newbie weinig hebt te zoeken.
Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!
Onderling met elkaar afspreken of gewoon door middel van een loting.johnnyverhoeff schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:39:
Hoe word er gekozen dan wie er samen in een team zit ?
Dan gaan wij samen en wint ons team altijd 😂bsty schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:42:
[...]
Onderling met elkaar afspreken of gewoon door middel van een loting.
Haha zoals ik al eerder aangaf is dat het individuele kampioenschap prioriteit is. Een teamkampioenschap eraan toevoegen zorgt voor een extra strijd in het kampioenschap. Niet meer alleen tussen deelnemers onderling maar dus ook tussen teams. Ik heb vaker zoiets gedaan en vond het wel een leuke toevoeging.johnnyverhoeff schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:44:
[...]
Dan gaan wij samen en wint ons team altijd 😂
Z4 is een heerlijke auto, is Goed voor t volgende GT3 kampioenschap 😄negnojneorej schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:57:
@bsty @johnnyverhoeff Ik stel voor dat een van jullie overstapt op de Z4 en mijn teammaat word dan
Dat is ook nog goede optie.Dissidend schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:37:
Eindstand gt3 gebruiken en dan;
Snelste aan de langzaamste koppelen
1 na snelste aan 1 na langzaamste koppelen
...Etcetera.
Iedereen is van harte welkom in onze League ongeacht je ervaring. We houden het clean en fun. Schrijf je gerust in!TecTo schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:14:
[...]
https://twitch.tv/madmikeplays
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Bij de GT1 hebben ze alleen de auto blip functie standaard uitgezet.Jiltjes schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:42:
Alvast een Monaco filmpje om in de stemming te komen....
Ook de filmpje van de Maserati GT1 met heel toe en een sequentiele bak!
[video]
[video]
Klopt hoor, maar zo ben ik hem gewend vanuit rFactor. Afleren is lastiger dan aanleren.johnnyverhoeff schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:20:
[...]
Bij de GT1 hebben ze alleen de auto blip functie standaard uitgezet.
Het blijft voor de rest een standaard sequentiële versnellingsbak dus je hoeft volgens mij niet te koppelen.
En de throttle blip is ook niet strict noodzakelijk alleen wel handig als je rev match wanneer je hevig aan t remmen ben ja 😅
[ Voor 16% gewijzigd door Jiltjes op 27-05-2017 11:41 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq