Het kampioenschap (5 races) zou eerst afgemaakt wordenn, zie ook:
phoentje in "[multi] Assetto Corsa - Deel 2"
phoentje in "[multi] Assetto Corsa - Deel 2"
Geen idee hoe je aan die info komt? Er zijn nog 3 race dagen te gaan in het kampioenschap van de GT3.promise2die4 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:32:
[...]
Race 3???
Er zou toch opnieuw begonnen worden met nieuwe indeling en kampioenschap of mis ik nu iets??
Anders kom ik nooit aan de bak en had ik gister met vrouwlief niet gaan eten en was ik wel op de bank gaan slapen😂😂
Edit:
Heb me ingeschreven![]()
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Daar kom ik bij door scheel te lezen hahaha.. en ik had me vorige keer ook ingeschreven alleen te laat aangezien ik niet wist dat je bij elke race je moest inschrijven 😊phoentje schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:25:
[...]
Geen idee hoe je aan die info komt? Er zijn nog 3 race dagen te gaan in het kampioenschap van de GT3.
Brands, Vallelunga en Bathurst. Daarna starten we een nieuw kampioenschap in een nieuwe klasse.
Aangezien je je nu wel ingeschreven hebt op tijd heb je in ieder geval wel een plekje denk ik
Zie Alfa90_Buttje in "[multi] Assetto Corsa - Deel 2"NickvB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:40:
Welke packs zijn eigenlijk benodigd om mee te kunnen rijden? Moet je in het huidige kampioenschap ook de Porsche packs hebben? Ik ging er vanuit dat de Dreampacks voldoende waren, dit was het vorige kampioenschap zeker.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Beste is om alles te downloaden kun je overal aan mee doen en daar krijg je heus geen spijt van...NickvB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:40:
Welke packs zijn eigenlijk benodigd om mee te kunnen rijden? Moet je in het huidige kampioenschap ook de Porsche packs hebben? Ik ging er vanuit dat de Dreampacks voldoende waren, dit was het vorige kampioenschap zeker.
Zie ook:NickvB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:40:
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Mijn portemonnee welpromise2die4 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:00:
[...]
Beste is om alles te downloaden kun je overal aan mee doen en daar krijg je heus geen spijt van...
[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV op 09-05-2017 12:09 ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
[ Voor 96% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-05-2017 13:07 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
De key voor snel rijden is toch vaak gewoon vloeiend zijn. Door het "overdriven" van je auto ondersturen die gt3's allemaal de bocht uit.NickvB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:26:
[...]
kan ook aan mijzelf liggen ik push altijd zohard dat ik net ervanaf schiet en m'n ronde weer ongeldig is
ahahahhapromise2die4 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:41:
Ja dat portomonnee gebeuren hebben meer mensen last van
Haha dat zegt mijn vader ook altijd, vloeiend sturen/bewegingen maken. Hij heeft zelf ook autocross gereden btw.Jurrr90 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:46:
[...]
De key voor snel rijden is toch vaak gewoon vloeiend zijn. Door het "overdriven" van je auto ondersturen die gt3's allemaal de bocht uit.
In de statistieken na een race zie je ook altijd dat de snelle mannen de minste cuts en crashes hebben.
Idd in Rocket League is dit dan ook mogelijk, misschien dat het ooit nog een keer verbeterd wordt, als het mogelijk is.promise2die4 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:41:
@NickvB
had beter geweest dat als jij met die auto wil rijden je de pack nodig hebt en dat de porsche in jou geval wel aangevuld wordt door ac zelf, maar je er niet zelf in kunt rijden...
[ Voor 65% gewijzigd door NickvB op 09-05-2017 15:15 ]
Volgens mij is door de developers al eens aangegeven dat dit in AC niet gaat gebeuren. Ach, goede kans dat er wel een leuke aanbieding komt in de Steam summer sale.NickvB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:09:
[...]
Idd in Rocket League is dit dan ook mogelijk, misschien dat het ooit nog een keer verbeterd wordt, als het mogelijk is.
Komt goed!johnnyverhoeff schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:09:
Ik heb niet zo veel tijd om te oefenen deze week, dus ik dacht dan zet ik NU toch gewoon een PB neer, waarom wachten tot de kwali![]()
http://84.87.194.144:50042/lapstat
Maar goed als Bart/Jos er even voor gaat zitten kan ik weer opnieuw beginnen
Wanneer kwam Project Cars 2 ook alweer uitgooien101 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:37:
Dit gaat simpelweg nooit gebeuren omdat het de ontwikkelaars gewoon ongelofelijk veel geld oplevert. Neem Nick als voorbeeld, grote kans dat hij nu de DLC gaat kopen, terwijl hij anders met de z4 (+1 of 2 extra auto's) rond was blijven karren...
En als er dan een crash geweest is, dan wil iedereen zsm gelijk de baan weer op.JW van Wijngen schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:50:
Goed
Na Een nachtje slapen nog het volgende over gisteravond
Er wordt te wild gereden door een aantal mensen
Als er meerdere keren afgaat bedenk dan effe dat het niet goed gaat !!!!
Tip van Flip:
Doe effe rustig aan ja
Dan branch head
Ik ben nu al volledig deprie
Hans en Johnny zetten een 24 tigger ( is geloof ik geen Nederlands woord)
Ik het licht uit mijn ogen en neeeeee
Geen 2.24
Dus.
Dat moest ik effe kwijt
bobopalmtree schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:24:
Die sprint races brengen niet meteen ons beste racegedrag naar boven. Misschien dat het wel betert met wat meer oefening/ervaring samen, ik hoop er op.
^met de heren hierboven.bazzard schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:03:
En misschien nog een tip, rij eens offline met AI.
Leer starten, en leer inhalen, de AI is soms ook verschrikkelijk onvoorstelbaar.
Gun elkaar de ruimte want soms is het beter om je positie te geven en 1 plek te verliezen dan de er (samen) af te gaan en ongeveer achter aan te moeten sluiten.
[ Voor 71% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-05-2017 19:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 09-05-2017 19:22 ]
Dit kunnen mensen ook zelf starten door een practice race te rijden.... en dan gewoon 20 auto's aanklikken en gassen...bobopalmtree schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:42:
Misschien ook een idee om af en toe een racing school te houden. Gewoon een aantal keer na elkaar een start doen (misschien racejes van 1 ronde) met z'n allen, in groepjes dicht bij elkaar rijden en inhalen waarbij de snelleren dan ook even de kans geven aan de trageren...
Verwacht jij nu van mij dat ik hetzelfde ga zeggen?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Klopt!promise2die4 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:15:
@phoentje logt het aan mij of is de server offline??
https://twitch.tv/madmikeplays
Mag ik hem ook ruilen voor een mclaren 650s GT3 vind een porsche beetje ouwe lulluh bak... 😛😛 En dan mag je op bathurst in een echte wagen rijden haha 😉..... Deal??lezut schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:25:
Ik kan de races op Brands Hatch en Vallelunga niet meedoen en zal mijn Porsche daarom T.E.A.B. ter beschikking stellen (mits deze netjes wordt behandeld en schoongemaakt als ik voor Bathurst weer terug ben)
Kan aan mij liggen, maar volgens mij nog steeds niet ...mjmbult schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:38:
Server en Ts doen het weer
[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV op 10-05-2017 22:15 ]
Net nog met JW wat rondjes gedaanjohnnyverhoeff schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:14:
[...]
Kan aan mij liggen, maar volgens mij nog steeds niet ...
In ieder geval de sTracker niet
Dat is net slim he hahaha...mjmbult schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:01:
Ja excuses. De server was herstart maar de sTracker was ik vergeten
@HAT_WHAT_W schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:16:
[...]
2x dezelfde fout, tja. Kijk iedereen zal daar een visie over hebben, maar als ik niet ingestuurd had dan was ik ook 2x van de baan gevlogen. Snap dat het vervelend voor je is, zo zie ik het echter niet. Ik heb tijdens de 2e race iemand van de baan getikt door mijn schuld, daar heb ik ook netjes op gewacht tot hij uit de grindbak was en toen weer aangesloten. Ben ik 3 plekken door verloren, maar in mijn visie rij ik fair en geeft het ook toe als ik fout zit.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Volgens mij niet, en ik heb al best veel gezocht.Oxigeon schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:52:
Is er trouwens een mogelijkheid om replay bestanden om te zetten naar een filmpje? Dan hoef je niet een complete race te kijken om er een filmpje van te maken.
Inderdaad, het was een race-incident en om heel eerlijk te zijn verwachtte ik ook niet dat me daar iemand in ging halen. Laat ik het zo zeggen, ik zou het daar niet op gokken in die bocht. Is geen verwijt, maar mijn visie. Helicorsa zal helpen, maar de vraag is of je zoiets uit kan sluiten.DutchDevil79 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:52:
Ik zou het op een race incident houden. Zeker als je naast elkaar rijd moet je de snelheid bijde aanpassen bij bochten. Jullie gaan beide ook te hard om de bocht nog te kunnen halen erna. En het incident dat jullie elkaar raken is vrij miniem. Lijkt er ook op dat AC het niet heel lekker verwerkt.
My iRacing
Ingame nog even beetje tweaken. Heb zelf een G29. Zal vanavond me instellingen ingame even bekijken.mcbacon0 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:31:
Ik heb een probleem met de FFB in dit spel.
Ik heb het wel werkend gehad, maar vandaag lijkt geen enkele instelling goed te werken.
AC lijkt wel vaker willekeurige instellingen te verliezen. Vandaag wist hij niet meer welke assen voor mijn pedalen waren, gas geven werkte dus niet. Nadat ik die weer had toegewezen ben ik weer gaan rijden, maar nu slaat mijn FFB op hol.
Hij begint enorm te trillen, dit gebeurt zowel in bochten als op rechte stukken. Ik dacht dat dit een clipping issue was, dus heb ik FFBclip geïnstalleerd, maar die lijkt het alleen maar erger te maken. Hij wil de FFB naar 200%, wat die trillingen dus 2 keer zo erg maakt.
Wat ik heb geprobeerd:
Nieuwe LUT gemaakt met wheelchecker
De LUT uitgezet en de standaard cfg aangezet
Rommelen met de logitech profiler settings en de ingame FFB settings
Maar niets lijkt te werken. Die trillingen blijven gewoon, nu vooral op rechte stukken.
Ik heb trouwens een G27.
Kan iemand mij een paar instellingen aanbevelen die voor dit stuur goed werken? Logitech profiler instellingen en AC?
Paar rond er voor hadden wij een bijna soortgelijk incident op dezelfde plek. HeliCorsa Is zeker een must om te gebruiken.HAT_W schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Inderdaad, het was een race-incident en om heel eerlijk te zijn verwachtte ik ook niet dat me daar iemand in ging halen. Laat ik het zo zeggen, ik zou het daar niet op gokken in die bocht. Is geen verwijt, maar mijn visie. Helicorsa zal helpen, maar de vraag is of je zoiets uit kan sluiten.
Maar om een einde te maken aan het welles/nietes. Ik zal mijn leveren beteren en gewoon sneller zijn
dat hij niks op slaat kan te maken hebben met je usb ingang...mcbacon0 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:31:
Met minimum force op 0% trilt hij nog wel, maar een stuk minder intens. Road effects staat ondertussen ook op 20%, waar ik dat eerder op 60% of 80% had staan.
Het is toch sowieso vreemd dat AC random settings gewoon vergeet? Profielen opslaan en laden heeft ook helemaal geen zin.
[ Voor 12% gewijzigd door PRM2D4 op 11-05-2017 14:57 ]
My iRacing
Ah, thanks, ik heb hem in een poort aan de voorkant van mn pc zitten, zal hem even in een moederbord poort stoppen en hem daar porberen te houden.promise2die4 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:55:
dat hij niks op slaat kan te maken hebben met je usb ingang...
ik had dit eerst ook, mijn usb zat op een usb hub en op de 1 of andere manier onthield hij niks, net als dat je hem in de usb 3 doet..
dus probeer even een andere usb poort op je pc
oja en qua instellingen heb je met lut gewerkt,... dan kun je beste even je stuur helemaal op de fabrieksinstelling zetten en dan eerst ffblip gebruiken en als het niks is dan pas lut... Lut kan namelijk hoop verklote.. anders check je dit even :[urlhttps://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=276305371[/url]
successsssssss
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 30% gewijzigd door PRM2D4 op 11-05-2017 18:57 ]
Minimumforce op 0% en road en kerb effects niet te hoog, 10-15 ofzomcbacon0 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:31:
Ik heb een probleem met de FFB in dit spel.
Ik heb het wel werkend gehad, maar vandaag lijkt geen enkele instelling goed te werken.
AC lijkt wel vaker willekeurige instellingen te verliezen. Vandaag wist hij niet meer welke assen voor mijn pedalen waren, gas geven werkte dus niet. Nadat ik die weer had toegewezen ben ik weer gaan rijden, maar nu slaat mijn FFB op hol.
Hij begint enorm te trillen, dit gebeurt zowel in bochten als op rechte stukken. Ik dacht dat dit een clipping issue was, dus heb ik FFBclip geïnstalleerd, maar die lijkt het alleen maar erger te maken. Hij wil de FFB naar 200%, wat die trillingen dus 2 keer zo erg maakt.
Wat ik heb geprobeerd:
Nieuwe LUT gemaakt met wheelchecker
De LUT uitgezet en de standaard cfg aangezet
Rommelen met de logitech profiler settings en de ingame FFB settings
Maar niets lijkt te werken. Die trillingen blijven gewoon, nu vooral op rechte stukken.
Ik heb trouwens een G27.
Kan iemand mij een paar instellingen aanbevelen die voor dit stuur goed werken? Logitech profiler instellingen en AC?
ff geheugen bij gepriktpromise2die4 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:46:
@phoentje @mjmbult de team-speak server ligt eruit,.....
en de race server ook??
Console Community Update (V 1.14)
ASSETTO CORSA·DONDERDAG 11 MEI 2017
Hi everyone! Today, we wanted to give our console community a rundown on what to expect in our next major console update. As many of you know, we were hoping to release in April, but despite our best efforts, it just wasn’t possible. However, be rest assured, we’re pushing incredibly hard right now to get this update out to you as soon as possible and we hope to share a launch date with you all soon.
CONSOLE UPDATE V 1.14 NOTES
Featuring all-new FREE bonus content, including 5 cars, as well as our home made Highlands track! The perfect track doesn’t exist. That’s why we created one.
AUDI QUATTRO S1 E2
Introduced back in 1984, the Audi Sport Quattro S1 E2 revolutionized rallying. Just like the other manufacturers, Audi used the lenient homologation requirements to create a new rally car. All the car maker needed for homologation was a production run of a mere 200 cars.
Blomqvist's spectacular, sideways driving style suited the Sport quattro perfectly. By flicking the tail out, the Swede overcame the natural understeer of the nose-heavy Audi. He won five of the twelve rounds and was crowned the 1984 World Champion. Mikkola and Roehrl also won a round, which was enough to clinch the constructor's trophy.
MAZDA MX5 NA
The Mazda MX5 NA was presented in Chicago on February 1989. Provided with an all-steel body shell and a light-weight aluminium hood, in Japan it was sold as Eunos Roadster.
MAZDA 787B
Back in 1991, Mazda became the first Japanese manufacturer to win the 24 hours of Le Mans, with the Mazda 787B. This Group C sports prototype weighed in at just 845kg and was capable of reaching top speeds of over 340 km/h, as well as producing 690bhp at 8000rpm, thanks to its Wankel rotary engine.
BMW M4 AKRAPOVIC
The M4's engine brace, trunk lid and the roof are all made of Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP) to shed pounds. But the real masterpiece for both is the CFRP driveshaft — a one-piece unit that offers exceptional strength while reducing rotating mass, resulting in a tighter drive with less counteractive momentum. The Evolution performance exhaust system for the BMW consists of a single-central muffler with valves and bigger link pipe tubes with a middle muffler, all designed to make the performance and workmanship of the Evolution as perfect as its looks. In-depth engineering has produced a sound completely different from the stock system, giving a deep and sporty sound.
LAMBORGHINI GALLARDO SL Step3
What do you get if you unleash some dedicated tuners on the Gallardo engine? A bi-turbo highly modified engine that is capable of doing more than 850bhp on pump fuel and more than 1200bhp on race fuel and full turbo boost.
The chassis has also been tuned accordingly with stiffer springs and dampers all around. Nevertheless you better watch out when you decide to give full boost. The performance is simply out of this world and the car can spin all four tyres in curva grande at monza in 6th gear... Remember, you need to brake 1 to 2 km before every turn as it takes some space to slow down from ultrasonic speeds!
PORSCHE PACK #3 CAR: PORSCHE 911 RSR 2017
Available as a free update for the PORSCHE PACK 3 DLC, the 2017 Le Mans and WEC racing machine produces around 510bhp at 8000rpm. This brand new Porsche GTE/GTLM racecar has been designed from scratch, and features an ultra-modern, flat-six engine positioned in front of the rear axle.
HIGHLANDS LAYOUTS
The perfect track doesn’t exist. That’s why we created one.
Highlands - The original layout, 8152 meters long, filled with fast flowing path with curves and several jumps.
Highlands Long - An extension of the original layout, 12191 meters long and has all the characteristics of the original layout. This layout features some slower curves, a fast series of left and right turns, after a passage between rocks and the distinctive 3km long "Cabhag straight"
Highlands Drift - A configuration born to create long powerslides with supercars and hypercars. At 5167 meters long, this layout features long, flat and smooth curves, perfect for holding a constant power slide. The "tower lùb", guards the surroundings at the top of the hill.
Highlands Short - The shortest configuration, only 1714 meters, but based entirely inside the city. Incredibly intense and requires the concentration of a pro.
All four layouts share the same starting positions and pit lane, as well as the first corner and final 2 corners.
UPGRADED PHYSICS ENGINE
* Updated minimum pressures and optimum pressures for various cars.
* New v10 tyre wear algorithms more sensitive to load for all cars.
* Graining is now reducing when driving in good temperature conditions.
* New and updated V10 street, semislick, vintage, and race slicks tyres for all cars. A total of 151 cars updated.
* Updates for cars that already had V10 tyres.
* Updated chassis balance and inertias for all 151 available cars.
* Updated engine coast braking for street cars.
* Updated Brake heat for the following cars
* Shelby Cobra
* Lamborghini Miura
* Alfa Romeo GTA
* Abarth 595
* Ford Escort RS
* Ford GT40
* Lotus 25
* Lotus 49
* Maserati 250F 6C and 12C
* Lotus 72D
* Ferrari 312T
* Ferrari F40
COCKPIT VIEW ADJUSTMENT
It will be possible to adjust and customize the cockpit view during a game session.
CUSTOM LOBBIES
Initialize a new server instance with custom configuration. Configuration options include: privacy (invite-only, public, password-protected), cars, car skins, track, sessions (durations and types), track conditions, assist levels, realism levels.
CUSTOM CHAMPIONSHIPS
Create any number of championships with any number of events. Configuration options include: opponent cars, skin and names, tracks, track conditions, race and other sessions' duration, point system. (3 presets)
www.youtube.com/DerOllie
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Persoonlijk vind ik de Mclaren een beetje gevoelloos.Oxigeon schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:11:
Open Wheels, ik hou ervan.
Gisteren voor het eerst eens het stuurtje wat ik leen ingeprikt. Dit heeft nog niet het resultaat dat het lekker rijd. Of ik hem wat instellingen verkeerd staan... Of ik kan maar niet wennen aan de auto waarin ik rij (Mc Laren 650).
Vaak na een bocht slaat compleet het stuur om. Er staan wat presets in de game, maar helaas niet de presets voor een Logitech Driving Force GT. Heb hem Dus ingesteld op de G25 900 zonder shifter. Toch eens kijken dat ik wat aan die instellingen ga klooien dat het beter gaat.
Heb trouwens eerst een stukje zonder FFB Clip gedaan. Na deze aangezet te hebben was het in elk geval alweer een stuk beter.Maar ik gok dat ik andere instellingen moet corrigeren.
Ik kan uiteraard ook eens proberen in de Pagani Zonda waar ik al behoorlijk wat laps in rond heb gereden. Als ik daar meteen met een stuurtje wat sneller ben betekend dat dus ook dat ik met een stuur wat beter ben dan met een controllerHAT_W schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:04:
[...]
Persoonlijk vind ik de Mclaren een beetje gevoelloos.
Misschien moet je het eens met een meer stabielere auto proberen zoals de Corvette of de Mercedes SLS. Dan heb je gelijk een referentie.
de mclaren is standaard een aparte klasse opzich,... je moet hem ALTIJD!!!! even tweaken. Als je dit goed doet dan ligt hij als een huis op de weg....Oxigeon schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:11:
Gisteren voor het eerst eens het stuurtje wat ik leen ingeprikt. Dit heeft nog niet het resultaat dat het lekker rijd. Of ik hem wat instellingen verkeerd staan... Of ik kan maar niet wennen aan de auto waarin ik rij (Mc Laren 650).
Vaak na een bocht slaat compleet het stuur om. Er staan wat presets in de game, maar helaas niet de presets voor een Logitech Driving Force GT. Heb hem Dus ingesteld op de G25 900 zonder shifter. Toch eens kijken dat ik wat aan die instellingen ga klooien dat het beter gaat.
Heb trouwens eerst een stukje zonder FFB Clip gedaan. Na deze aangezet te hebben was het in elk geval alweer een stuk beter.Maar ik gok dat ik andere instellingen moet corrigeren.
Dat verklaard dan al een hoop. Ik dacht zo ongeveer half Tweakers rijd met die auto. Dan moet ik daar ook maar eens in rijden. Verstandiger dus om een andere auto te pakken of eventjes tweaken idd. Aangezien Tweaken niet mijn grootste kunde is (racen eigenlijk ook niet) kan ik beter voor een andere auto kiezenpromise2die4 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:22:
[...]
de mclaren is standaard een aparte klasse opzich,... je moet hem ALTIJD!!!! even tweaken. Als je dit goed doet dan ligt hij als een huis op de weg....
Als je online ben kan ik je wel even een setup sturen kijken of je er dan mee kan rijden..
Heb zelf ook met de DFGT gereden en dat ging out of the box vrij goed. Heb volgens mij niet een specifiek profiel gekozen. Het enige was dat de FFB een beetje naar beneden bijgesteld moest worden omdat deze al snel clipt. Daar is de eerder genoemde FFBClip app erg handig voor.Oxigeon schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:11:
DutchDevil79 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:19:
Prorgamma voor komende Vrijdag. Donderdag ben ik verhinderd dus bij deze dagje later.
Dag: Vrijdag 12-05-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:
Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers
Race 1:
Mazda RX3 vs Ford Escort op Tsukuba
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10
Race 2:
KTM X-Bow R op LuccaRing
Race laps: 8
Race 3:
Maserati GranTurismo MC GT4 vs Porsche Cayman GT4 Clubsport op Brands Hatch GP
Kwalificatie 30 min.
Race 4 voor de fun (het is vrijdag dus Zaterdag toch uitslapen):
Honda Racing Lawn Mower op Circuit Super 8
Kwalificatie 15 min.
Benodigde downloads:
Mazda RX3:
https://www.dropbox.com/s...egends_mazda_rx3.zip?dl=0
Tsukuba:
https://www.dropbox.com/s...7/tsukuba_circuit.7z?dl=0
LuccaRing:
http://www.racedepartment...rcuito-dei-baluardi.6544/
Honda Racing lawnmower:
http://www.racedepartment...-racing-lawn-mower.15012/
Circuit Super 8:
http://www.racedepartment...ds/circuit-super-8.14777/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Raken je banden niet oververhit dan?!promise2die4 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:31:
dat tweaken is zo gebeurd man,... ff de banden op 15 psi zetten en soft en je final gatio gear op 10/47 zetten.
Ik dacht zal wel weer een mod zijn waar je flink voor in de buidel moet tasten maar het valt gelukkig mee. Voor €1.50 ben je de man voor deze F2004 car. Helaas niet gratis, maar dat mag de pret niet drukken. Daarbij eerst maar eens mijn Red Pack aanschaffenBruceLee schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 00:39:
Ben helemaal fan van die auto nu
Nordschleife lap
[video]
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F2004 Nordschleife Full lap External Sound
Online battle close racing
[video]
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F2004 Imola Battle
Hotlap Onboard+extern+tv cam
[video]
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F2004 Imola 1:17.563 Onboard + External + TV C...
Godzijdank, eindelijk cockpit view bijstellen.DerOllie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 20:02:
Voor de console mensen, eindelijk nieuws over de "hopelijk nu toch echt een keer aanstaande" update.
Aardig wat auto's, ook die de PC versie al een tijdje had volgens mij, en dan ook de highlands track
T
[...]
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
bij mij in ieder geval niet,.. althans op brands hatch in de 2e bocht wordt de linker voorband even rood maar in de 3e bocht zie je hem alweer afkoelen en de 4e bocht omhoog is hij alweer groen...
Steam: Sneggel Origin: Waus82
En weer geen nieuwe banen..... Hopelijk is die "improved downshift protection" wat minder irritant dan de huidige.bsty schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:07:
Introducing "Ready To Race", our all-new DLC for Assetto Corsa, available for PC Steam on May 18, then in the near future on PlayStation 4 and Xbox One. "Ready To Race" includes ten new cars from AUDI, Lotus, McLaren, Maserati and Toyota, providing the "most wanted" models ready to race!
Our all new RTR DLC provides a great variety of models that mix technology, power, history and design from Italy, Great Britain and Japan, resulting in a package designed to meet all your wishes!
CARS INCLUDED
* Audi R8 LMS 2016
* Audi R18 e-tron quattro
* Audi TT Cup 2016
* Audi TT VLN 2013
* Lotus Eleven
* Maserati MC12 GT1
* McLaren 570S
* McLaren P1 GTR
* Toyota Celica ST185 Turbo
* Toyota TS040 Hybrid
May 18th also sees the launch of Update v 1.14 on Steam. Check out just some of the changes you can expect below...
* Added wind algorithm
* Added AI Aggression selection
* More AI differences within a single lap to generate more battles
* Added AI wing setup variations
* New AI algorithms for understeer detection and downshifting
* Improved Downshift Protection
* Updated Steam statistic reader to synchronize steam achievement
Stay tuned over the coming days for more info on these truly incredibly cars and our next major Steam update.
Steam - PTR83
DutchDevil79 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:19:
Dag: Vrijdag 12-05-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server (clean racing)
Teamspeak server:
Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers
Race 1:
Mazda RX3 vs Ford Escort op Tsukuba
Race 2:
KTM X-Bow R op LuccaRing
Race laps: 8
Race 3:
Maserati GranTurismo MC GT4 vs Porsche Cayman GT4 Clubsport op Brands Hatch GP
Kwalificatie 30 min.
Race 4 voor de fun (het is vrijdag dus Zaterdag toch uitslapen):
Honda Racing Lawn Mower op Circuit Super 8
Kwalificatie 15 min.
Benodigde downloads:
Mazda RX3:
https://www.dropbox.com/s...egends_mazda_rx3.zip?dl=0
Tsukuba:
https://www.dropbox.com/s...7/tsukuba_circuit.7z?dl=0
LuccaRing:
http://www.racedepartment...rcuito-dei-baluardi.6544/
Honda Racing lawnmower:
http://www.racedepartment...-racing-lawn-mower.15012/
Circuit Super 8:
http://www.racedepartment...ds/circuit-super-8.14777/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Hoe doe je dat dan ? De melding kan ik idd wel uitzetten, maar de functie niet imho.Jurrr90 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:38:
Die huidige kun je gewoon uitzetten als je wil
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq